Diskuze k článku

O naftu jde až v první řadě

Příspěvků 21

17.9.2002 14:08

O naftu jde až v první řadě

Emma Bovary 147.?.?.?

No toto. Takhle podvracet usilí prezidenta Bushe o vymýcení terorismu. Kde je patriotismus. Kdo je to ten Ken Bredenmeier. Je to vůbec Američan. Takový typy měl jednou provždy vyřídit Joe Mc Carthy a byl klid. Valčíme s terorismem
a média by měla informovat objektivně a patrioticky jako to dělá FOX NEWS nebo www.rushlimbaugh.com. Jak řekla Ann Coulter nejlepší by bylo pár liberálů pro výstrahu pověsit aby nám do té velké odpovědnosti šířit po světě demokracii a svobodu porád nekafrali.

3998

17.9.2002 22:48

O naftu jde až v první řadě

Doktor jan Bovary 67.?.?.?

Emmo, ty jedna sarkasticka micko, honem vysvetli jak to myslelas nebo Te utlaci, ehm potlaci!

4002

18.9.2002 4:55

O naftu jde až v první řadě

Václav 24.?.?.?

I vedlejší účinky války v Iráku nejsou pro Bushe jen tak k zahození. Jde o rozběhnutí stagnující americké ekonomie, rozhýbání investic a aktivit na upadajících burzách, i posílení "nepopulární" pozice Izraele v arabském regionu na Středním východě. Pouze s těma teroristy zůstává jakýsi problém. Ti se totiž za posledních padesát let, pod rouškou moderní multi-kulturní a multi-rasové společnosti, stačili nastěhovat do USA. S touto pátou kolonou a kudlou v zádech už ale Bush nic dělat nemůže. Není to ani jeho chyba.

4004

21.9.2002 17:40

RE: O naftu jde až v první řadě

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4004

Pouze s těmi teroristy zůstává jakýsi problém. Ti se totiž za posledních padesát let, pod rouškou moderní multi-kulturní a multi-rasové společnosti, stačili nastěhovat do USA. S touto pátou kolonou a kudlou v zádech už ale Bush nic dělat nemůže. Není to ani jeho chyba.

Souhlasim. [smích]

4047

18.9.2002 4:57

O naftu jde až v první řadě

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz nahledneme do Americkych kongresovych archivu ,tak najdeme dokument ze dne 24 dubna 1974,kde se rika ,ze Kissinger argumentuje s opravnenim Spojenych Statu Americkych na kontrolu vsech mineralnich zdroju v Jizni Americe ?Africe a Asii,jez by vlasne meli byt spravovany "anglicky mluvicimi zememi."Zamezit rozvojovym narodum ve vyvoji technologie ,by tak vytvorila zaklad ,ze tyto zeme by nikdy nebyly schopni tezit sve valstni prirodni zdroje.Dokument je k videni na"The New Federalist-July 22 2002 strana 5-American Almanc.

4005

18.9.2002 8:08

RE: O naftu jde až v první řadě

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4005

Moc čteš Nohejle

4010

19.9.2002 17:52

RE: O naftu jde až v první řadě

Dan Danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 128.?.?.?

Reakce na 4010

"Moc čteš Nohejle"

Zato ty vis prd milo a jeste se s tim ohanis.

4029

20.9.2002 8:00

RE: O naftu jde až v první řadě

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4029

"Moc čteš Nohejle"

Zato ty vis prd milo a jeste se s tim ohanis.

Máš zřejmě styky s CIA nebo STB, že víš co vím.

4034

20.9.2002 15:28

RE: O naftu jde až v první řadě

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4034

"Moc čteš Nohejle"

Zato ty vis prd milo a jeste se s tim ohanis.

Máš zřejmě styky s CIA nebo STB, že víš co vím.

Pane Adamovsky,
18. 12. 01 ve 14:57 jste v diskuzi pod clankem: "Odpoved na Otevreny dopis Jeanu Chretianovi" napsal:
"Svoboda slova nespociva v tom, ze noviny jsou povinny otisknout clanek kazdemu magorovi."

Souhlasim s timto s vami a ptam se: Vazite si toho, ze pan Stwora vam to tady umoznuje?

4038

23.9.2002 8:21

RE: O naftu jde až v první řadě

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4038

Vážený pane Valtře,
Pokusím se odpovědět na na oba vaše dotazy i když vím, že mé odpovědí vás neuspokojí. Takže
"Svoboda slova nespociva v tom, ze noviny jsou povinny otisknout
clanek kazdemu magorovi."
jsem opravdu napsal a myslel jsem to přesně jak jsem to napsal. Nemluvil jsem o komentářích k článku na internetu ani o ničem jiném, ale o článcích v novinách. Pokud jste mou větu špatně pochopil, protože je asi nejednoznačná a zřejmě umožňuje dvojí výklad, omlouvám se vám. Snažil jsem se být stručný.
Souhlasim s timto s vami a ptam se: Vazite si toho, ze pan Stwora vam
to tady umoznuje?
Tato otázka je poněkud složitější. Přímo z toho, jak se mě na to ptáte je možno usoudit, že vy si ho vážíte a předjímáte, že u mě to bude stejné. Problém je však i ve vaší otázce - nepamatuji se, že by mi pan S. umožnil psát tady články. Zatím mi umožňuje napsat sem "příspěvky" tedy komentáře k článkům. A v tomto směru musím poznamenat, že i v tom se mě snažil omezit. Blokoval postupně všechny adresy, ze kterých jsem se byl schopen přihlásit, abych tu psát nemohl. Teprve, když poznal, že to bude velmi problematické mě zablokovat, toho nechal. Těžko si ho tedy za něco takového můžu vážit. Mimoto mi dodnes neodpověděl na otázky proč mě přestal blokovat a proč nadále blokuje Mikina.
A ještě jiný pohled - abyste si mohl někoho vážit za to co dělá, měl byste zkoumat jeho motivaci - tedy proč to dělá. Tím nemyslím proklamace, které jsou v úvodu stránky, ale skutečný důvod, který je nám u pana S. podle mého názoru skryt. Ta motivace musí totiž být dosti silná, jestli je ochoten něco dělat dva roky a nechat se přitom živit vlastní ženou.

Pokud jsem se nevyjádřil jasně, nebo máte ještě další dotazy rád vám je zodpovím.
S přáním hezkého dne
Milo


4070

25.9.2002 17:35

RE: O naftu jde až v první řadě

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4070

Souhlasim s timto s vami a ptam se: Vazite si toho, ze pan Stwora vam to tady umoznuje?

Tato otázka je poněkud složitější. Přímo z toho, jak se mě na to ptáte je možno usoudit, že vy si ho vážíte a předjímáte, že u mě to bude stejné.

Doporucuji vam precist si me prispevky ze dne 01.06.02 v 18:08 a z 02.06.02 ve 20:59 pod clankem Ostny nenavisti. Tam si beru pana Stworu na musku. Je z toho zrejme: Vyjadril jsem svuj nazor, byl kriticky, pan Stwora se pozdeji pani Kubove omluvil, cimz mi dal zapravdu, a tim padem uhel toho pohledu ve mne nepretrvava. Obdivuji mu za to, jak dokaze prehledne upravit tyto stranky.

Problém je však i ve vaší otázce - nepamatuji se, že by mi pan S. umožnil psát tady články. Zatím mi umožňuje napsat sem "příspěvky" tedy komentáře k článkům. A v tomto směru musím poznamenat, že i v tom se mě snažil omezit. Blokoval postupně všechny adresy, ze kterých jsem se byl schopen přihlásit, abych tu psát nemohl. Teprve, když poznal, že to bude velmi problematické mě zablokovat, toho nechal. Těžko si ho tedy za něco takového můžu vážit. Mimoto mi dodnes neodpověděl na otázky proč mě přestal blokovat a proč nadále blokuje Mikina.

Pan Mikin byl osobni a svym vecnym opakovanim vypadu proti panu Stworovi narusoval temata jinych diskuzi, coz ostatni otravovalo. A ted vy v tom smyslu pokracujte. Oba zapominate, ze pan Stwora ma pravo stanovit si ve svem byznysu svoje regule, a nikoho nenuti, aby do techto stranek vstupoval. Kdyz ale do nich nekdo vstoupi, ma sice pravo na kritiku, avsak ucelnou, a ta je takovou tehdy, je-li funkcni, to znamena, vede-li k reseni. Vase vstupy takove nejsou, jsou sirenim nekoncici osobni zloby a nenavisti, jez ma zajem tyto stranky zlikvidovat. Krome toho jako editor prebira zodpovednost za slohovou uroven publikovanych textu.

A ještě jiný pohled - abyste si mohl někoho vážit za to co dělá, měl byste zkoumat jeho motivaci - tedy proč to dělá. Tím nemyslím
proklamace, které jsou v úvodu stránky, ale skutečný důvod, který je nám u pana S. podle mého názoru skryt. Ta motivace musí totiž být dosti silná, jestli je ochoten něco dělat dva roky a nechat se přitom živit vlastní ženou.

Tusim, kam mirite. Ze je protizidovsky a ma zajem tuto svoji orientaci sirit a roznecovat u svych ctenaru. Pokud tomu tak je, myslim, ze se mylite. Pan Stwora vidi svet netuctove a ma odvahu vyjadrit se i proti oficialnim smerum, pokud v nich naleza nekalosti. Je sice pravda, ze napsal velice diskutabilni clanek Jak poznat zida a dalsi, zrovna tak poburujici, jez se mimochodem ani mne nijak nezamlouvaly, ale ze by v nich byly prvky jeho nenavisti, to ne. A kdyz uz jsem nakousl clanek Jak poznat zida, domnivam se, ze neni az tak protizidovsky, jak je tzv. proticesky Benjamin Kuras v knizce Cesi na vlasku. A ten za to kritizovan neni. Proc? Protoze Cesi nejsou ozehavym tematem, tolik okolim zneuzivanym, jak je zidovska otazka zneuzivana vami, panem Mikinem a jeste nekolika vam podobnym, treba.

4108

26.9.2002 13:19

RE: O naftu jde až v první řadě

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4108

Doporucuji vam precist si me prispevky ze dne 01.06.02 v 18:08 a z
02.06.02 ve 20:59 pod clankem Ostny nenavisti. Tam si beru pana Stworu
na musku. Je z toho zrejme: Vyjadril jsem svuj nazor, byl kriticky,
pan Stwora se pozdeji pani Kubove omluvil, cimz mi dal zapravdu, a tim
padem uhel toho pohledu ve mne nepretrvava. Obdivuji mu za to, jak
dokaze prehledne upravit tyto stranky.

Nevím přesně jak to co tady píšete souvisí s mým předpokladem, že si ho vážíte.
Nicméně si mírně odporujete, na začátku naznačujete, že nemám pravdu, když předjímám, že si ho vážíte a na konci píšete, že se mu obdivujete.

Pan Mikin byl osobni a svym vecnym opakovanim vypadu proti panu
Stworovi narusoval temata jinych diskuzi, coz ostatni otravovalo. A
ted vy v tom smyslu pokracujte. Oba zapominate, ze pan Stwora ma pravo
stanovit si ve svem byznysu svoje regule, a nikoho nenuti, aby do
techto stranek vstupoval. Kdyz ale do nich nekdo vstoupi, ma sice
pravo na kritiku, avsak ucelnou, a ta je takovou tehdy, je-li funkcni,
to znamena, vede-li k reseni. Vase vstupy takove nejsou, jsou sirenim
nekoncici osobni zloby a nenavisti, jez ma zajem tyto stranky
zlikvidovat. Krome toho jako editor prebira zodpovednost za slohovou
uroven publikovanych textu.

Nemyslím si, že by příspěvky Mikina byly osobnější než třeba vaše. A navíc , píšete-li ostatní nevím koho tím myslíte, každý snad píše jen za sebe, mě rozhodně neotravoval jako někteří jiní. Ostatně i pan Stwora přiznal, že Mikin může mít pravdu - můžete si to najít a já si myslím, že v mnohém má. Možná by mi pomohlo, kdybych věděl co to je ucelená funkční kritika - neznám ten termín a tvrdit, že tady něco vede k řešení, je poněkud přehnané. K řešení čeho?
Nikdy jsem nepopíral, že si tady může pan S. určovat pravidla. Pouze jsem říkal, že se podle zde psaných pravidel sám neřídí.
Musím znovu opakovat, že k nikomu zde necítím zlobu ani nenávist. Nemám to v povaze a nedělám to. Možná by bylo dobré dokumentovat z čeho tak soudíte.
U poslední poznámky jsem opět nepochopil, jak to myslíte, nevím jak slohová uroveň souvisí s tím co jsem napsal.

pokračování ...

4127

26.9.2002 13:22

RE: O naftu jde až v první řadě

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4108

... dokončení

Tusim, kam mirite. Ze je protizidovsky a ma zajem tuto svoji orientaci
sirit a roznecovat u svych ctenaru. Pokud tomu tak je, myslim, ze se
mylite. Pan Stwora vidi svet netuctove a ma odvahu vyjadrit se i proti
oficialnim smerum, pokud v nich naleza nekalosti. Je sice pravda, ze
napsal velice diskutabilni clanek Jak poznat zida a dalsi, zrovna tak
poburujici, jez se mimochodem ani mne nijak nezamlouvaly, ale ze by v
nich byly prvky jeho nenavisti, to ne. A kdyz uz jsem nakousl clanek
Jak poznat zida, domnivam se, ze neni az tak protizidovsky, jak je
tzv. proticesky Benjamin Kuras v knizce Cesi na vlasku. A ten za to
kritizovan neni. Proc? Protoze Cesi nejsou ozehavym tema

Netušíte vůbec kam mířím. Nemyslím si, že dělá Zvědavce kvůli svých protižidovských názorů (ostatně si myslím, že nejsou víc protižidovské než u mnoha jiných). Jeho motivace je podle mě jiná a zřejmě jsem se nezmýlil, že zůstává skryta.
Tvrzení, že vidí svět netuctově je však podle mě mylné. Pominu-li, že tady má tucet přitakávačů, podobné názory lze číst leckde. A jestli se nebojí vyjádřit proti oficiálním směrům nevím, ale vím, že to dokáže a vždy dokázal každý Čech v hospodě - totiž tam, kde mu za to nic nehrozilo. A u pana S. je to stejné. Je otázka co by se stalo, kdyby za své názory byl perzekvován. Asi by utekl někam jinam, jako to už jednou udělal, i když v jeho případě o politcké pronásledování nešlo.

4128

26.9.2002 13:31

RE: O naftu jde až v první řadě

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4108

PS
jez ma zajem tyto stranky zlikvidovat.

Opravdu si myslíte, že kdybych měl zájem tyto stránky zlikvidovat dělal bych to takto ?

4129

28.9.2002 17:11

RE: O naftu jde až v první řadě

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4005


Kdyz nahledneme do Americkych kongresovych archivu ,tak najdeme
dokument ze dne 24 dubna 1974,kde se rika ,ze Kissinger
argumentuje s opravnenim Spojenych Statu Americkych na kontrolu
vsech mineralnich zdroju v Jizni Americe ?Africe a Asii,jez by
vlasne meli byt spravovany "anglicky mluvicimi
zememi."Zamezit rozvojovym narodum ve vyvoji technologie ,by
tak vytvorila zaklad ,ze tyto zeme by nikdy nebyly schopni tezit
sve valstni prirodni zdroje.Dokument je k videni na"The New
Federalist-July 22 2002 strana 5-American Almanc.

Nesporne zajimava informace. Jak je mozne, ze se najdou jedinci, kteri odpunchovavaji takove prispevky?

4180

27.9.2002 15:33

Odpoved na dotazy

Jiri Valtr 209.?.?.?

Pane Adamovsky,
panu Stworovi se neobdivuji za nazory, ale za odvedenou praci na Zvedavci. Nevim, co je na tom odporujiciho. Dokonce by se dalo rici, ze to je jev pozitivni. Snad dava najevo, ze nejsem predpojaty, ze jeden zaporny nahled neovlivnuje ostatni kladne.

Pisete, ze pan Mikin neni nijak vic osobni nez ja. Mate pravdu, ale jen castecnou. Ja krome takovych prispevku, jako je tento, se vzdy snazim zamerovat na dana temata. Osobne reaguji az na popudy, na nez nereagovat uz nejde. A ze osobni napadani mnoho jinych ctenaru otravuje, se da rozpoznat podle reakci. Na pana Mikina byly povetsinou zaporne. Na vas posledni dobou take.

"Ucelena funkcni kritika" jako pojem neexistuje. To je moje vyjadreni. Definice kritiky by se dala vyjadrit takto: Soudny, hlubokymi znalostmi podlozeny rozbor, ohodnoceni, posudek. Ten muj pridavek je uz obsazen v te definici. Ja jsem tam ta slova pridal kvuli zrejmejsimu objasneni, zpolopatizovani.

Tvrdite, ze nechovate k nikomu nenavist. Co si myslet o prispevcich, kde se nedrzite tematu a mirite porad stejne zlostnym zpusobem na pana Stworu? Jen si svoje prispevky projedte po kliknuti na IP. Jsou tam nadpisy clanku a nasleduji vase reakce. A dal jste nekdy najevo, ze pan Stwora je nejak pozitivni? Nebo si myslite, ze je veskrze negativni?

K slohove urovni a editorstvi: V jednom z predchozich prispevku jste napsal, ze vam pan Stwora odmitl zverejnit nejake texty, tim jste nemyslel prispevky do diskuzi. Alespon to tak chapu. A odpovidam: Za uroven prispevku si zodpovidame sami, v tom je internet unikatni, kdezto za clanky editor. Pokud jste tedy nejake clanky jemu poslal a on je jako editor rozhodl nezverejnit, proti tomu se neda nic delat. On ma na to plne pravo a nemusi to nijak zduvodnovat. Notabene v pripade, jedna-li se o soukromy byznys. Mne odmitl zverejnit jeden taky. Zrejme kvuli tomu, ze by nesplnil ucel. Kazdy clanek vyzaduje mnoho faktoru. Moje poznamka nemirila na vas.

V zaveru prohlasujete, ze si nemyslite, ze pan Stwora dela Zvedavce proto, aby siril protizidovskou naladu. Davam vam zapravdu. Ale tim obcasnym mirenim na tu otazku naznacujete, ze si to prece jen myslite. Anebo ze je jeho motivace nejak skryta...? No a co? Pokud je, at je. Treba ma komplex a hoji si jej, treba je bez nohy, slape si na jazyk anebo pajda na ucho, ci co ja vim. To me, konzumenta, prece nemusi zajimat. Pro me je dulezite, ze se mi pod strechu dostava jiny hlas nez oficialni. Jak jsem uz naznacil, nekdy s nim nesouhlasim, nekdy me dokonce nastve, ale celkove jsem spokojen, dokonce i tim, ze vyvolava negativni ohlas. To jsou neklamne znamky, ze zijeme svobodne. Neprejme si, aby se to zmenilo.

A jestli si myslim, ze chcete Zvedavce zlikvidovat...? Podle toho, co a jak jste tu dosud napsal, se mi to tak jevi. Pripoustim vsak, ze moje vize muze byt necim ovlivnovana, a treba se u vas muze jednat jen o shodu nestastnych nahod. Verim, ze se nad tim vsim zamyslite, tedy alespon tak, jak jsem se ted zamyslel ja.

4155

27.9.2002 15:48

RE: Odpoved na dotazy

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4155

Nemám teď mnoho času takže jen jedno - nikdy jsem panu Stworovi neposlal žádné články a on mi je neodmítl zveřejnit. Naopak mi nabízel ať něco napíšu a on zváží uveřejnění. To co jste napsal je nějaký šum nebo nepochopení nějaké mé věty.
Ke zbytku se vyjádřím později.

4156

27.9.2002 22:07

RE: Odpoved na dotazy

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4156

- nikdy jsem panu Stworovi
neposlal žádné články a on mi je neodmítl zveřejnit. Naopak mi
nabízel ať něco napíšu a on zváží uveřejnění. To co jste napsal
je nějaký šum nebo nepochopení nějaké mé věty.

23.09.02 v 08:21 jste v teto diskuzi napsal:

"... - nepamatuji se, ze by mi pan S. umoznil psat tady clanky. Zatim mi umoznuje napsat sem "prispevky" tedy komentare k clankum..."

A tak nevim, co si myslet.

4169

29.9.2002 16:41

RE: Odpoved na dotazy

Milo 62.?.?.?

Reakce na 4169

Máte pravdu - vyjádřil jsem se neobratně - nevšiml jsem si, že to může mít i tento výklad. Chybí tam asi dovětek, že jsem to ani nezkusil - takže nevím, jestli mi to umožnil. Rozhodně pokud bych něco napsal, musel bych mu to poslat mailem a, což nepopírám je jeho právo, on by se rozhodl o tom, zda to uveřejní.

4204

29.9.2002 18:35

RE: Odpoved na dotazy

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 4204

Máte pravdu - vyjádřil jsem se neobratně - nevšiml jsem si, že
to může mít i tento výklad. Chybí tam asi dovětek, že jsem to ani
nezkusil - takže nevím, jestli mi to umožnil. Rozhodně pokud bych
něco napsal, musel bych mu to poslat mailem a, což nepopírám je
jeho právo, on by se rozhodl o tom, zda to uveřejní.

Tady uz zaznamenavate urcity posun od predesle krecovite zlosti. Tleskam vam.

4207

30.9.2002 9:00

RE: Odpoved na dotazy

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4207

Tady uz zaznamenavate urcity posun od predesle krecovite zlosti.
Tleskam vam.

Znovu opakuji, že žádou zlost necítím a ani jsem při psaní tady ve zvědavci necítil. Stále mi podsouváte něco co není pravda. Nevidím totiž důvod k nějaké zlosti. Vy ano?

4222

Příspěvků: 21

17.09. 14:08 Emma Bovary  O naftu jde až v první řadě
17.09. 22:48 Doktor jan Bovary  O naftu jde až v první řadě
18.09. 04:55 Václav  O naftu jde až v první řadě
21.09. 17:40 Jiri Valtr  RE: O naftu jde až v první řadě
18.09. 04:57 Robert Nohejl  O naftu jde až v první řadě
18.09. 08:08 milo  RE: O naftu jde až v první řadě
19.09. 17:52 Dan  RE: O naftu jde až v první řadě
20.09. 08:00 milo  RE: O naftu jde až v první řadě
20.09. 15:28 Jiri Valtr  RE: O naftu jde až v první řadě
23.09. 08:21 milo  RE: O naftu jde až v první řadě
25.09. 17:35 Jiri Valtr  RE: O naftu jde až v první řadě
26.09. 13:19 milo  RE: O naftu jde až v první řadě
26.09. 13:22 milo  RE: O naftu jde až v první řadě
26.09. 13:31 milo  RE: O naftu jde až v první řadě
28.09. 17:11 Jiri Valtr  RE: O naftu jde až v první řadě
27.09. 15:33 Jiri Valtr  Odpoved na dotazy
27.09. 15:48 milo  RE: Odpoved na dotazy
27.09. 22:07 Jiri Valtr  RE: Odpoved na dotazy
29.09. 16:41 Milo  RE: Odpoved na dotazy
29.09. 18:35 Jiri Valtr  RE: Odpoved na dotazy
30.09. 09:00 milo  RE: Odpoved na dotazy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 103 čtenářů částkou 17 488 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,06 Kč
Euro
26,93 Kč
Libra
29,41 Kč
Kanadský dolar
17,25 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
24,98 Kč
100 japonských jenů
21,89 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,38 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,04 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 000,76 Kč
1 unce stříbra
531,64 Kč
Bitcoin
241 277,63 Kč

Poslední aktualizace: 23.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 833