Diskuze k článku

Nejvážnější konflikt mezi Ruskem a Íránem

Příspěvků 39

27.5.2010 0:56

Bude..

steve 97.?.?.?

.. bude brzy. Neexistuje jina varianta - "zivotaschopna" varianta. Neexistuje cesta zpet, pouze dopredu - do tmy.
- "valka je prirozenou hygienou lidskeho tvora" - tvora Netvora.
A ten dnes vladne na planete. Utechou a radostnym poznanim nam budiz JISTOTA, ze tato - bude posledni. Potom si vydechneme. Naposled a vsichni ..

220269

27.5.2010 3:20

Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Rene Bartosek 75.?.?.?

V sachu a diplomacii je to o necem jinem. Jsou rovni a rovnejsi. Izraele se na jaderne zbrane nikdo neptal. Indii byly umozneny jako regionalni protivaze proti Cine. Pakistan se potreboval na potopeni SSSR v Afganistanu. Ziskani jadernych zbrani Iranem by resilo velmi jednoduchym zpusobem spoustu problemu Iranu, ale existuji komplikovane pozice, kde jednoduche zpusoby nefunguji.

V Moskve to chapou, a pokud se to nenauci chapat v Teheranu, budou nuceni zaplatit patricnou cenu. Byt Iranem tak neradim Moskve, co ma delat a zmrazim jakekoliv necivilni aktivity v jadernem programu, budu vstricny a transparentni vuci MAE. Jestrabove prijdou o munici. Pravda to udelal i Saddam, ale toho bylo nutno nejprve oslabit. Pokud se Teheran bude chovat hloupe, bude nejprve oslaben a izolovan.

Pokud budou Iranci hrat podle pozice na sachovnici, pak budou moci v Kremlu bez potizi dodat napr. obranne protivzdusne systemy S-300 ci zprovoznit provoz jaderne elektrarny v Buseru a vetovat jakekoliv sankce v RB OSN.... Podobne jini, co maji sve zajmy v Iranu budou hrat podle prubehu partije. Iran rozhodne neni schopen diktovat z pozice sily, proto by se mel drzet naprosto odlisne strategie.

220273

27.5.2010 8:15

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Filip S 217.?.?.?

Reakce na 220273

Na jadernou energetiku má Írán právo jako všechny země na světě. Na internetu jsou články, podle kterých se Íránu jaderná anergetika velmi vyplatí, protože energie z ní je o třetinu levnější než z plynu či ropy. Podle některých Írán uvažuje o exportu elektrické energie z jádra až do Arménie a Gruzie. Já nejsem naivní a předpokládám, že Írán má i ambice na jaderné bomby. Írán má právo na jadernou bombu stejně jako všechny ostatní země, ať se jim to líbí nebo ne. Íránský režim je mnohem stabilnější než třeba Pákistánu. A např. Izrael svůj jaderný program nikdy oficiálně nepotvrdil. Jeho kredibilita ohledně jaderných bomb je tudíž záporná. Írán ví, že spontánně (sám od sebe) zahájit jadernou válku je nesmyslné, protože by to vedlo k jejich okamžitému zničení. Držení jaderných zbraní Íránem může paradoxně vylepšit bezpečnostní situaci v tamějším regionu, protože přinese větší rovnováhu sil. Američani si nepřejí jadernou bombu Íránců ne z bezpečnostních důvodů, ale z agresivních: Chtějí z Íránu udělat totéž co s Írákem - dobýt a destabilizovat.

Nechápu jednání Ruska. Nechápu, co tím získají. Podle mě mohou jen ztratit - světu se jeví slabší, páč ustupují USA a Írán si mohou znepřátelit. Írán může zakázky za miliardy USD zadávat někomu jinému, třeba Číně. A jako první takovou zakázku může zadat na stavbu rafinérie. Je to šokující, ale Írán není soběstačný ve výrobě benzinu a nafty.
http://www.mediafax.cz/zahranici/3027622-Izraelsky... Rusko přece může exportovat S300 Íránu bez jakékoliv Rady bezpečnosti OSN.

Pokud by Írán neobohacoval uran, tak by si jestřábové v USA našli nějakou jinou záminku... Třeba že Írán pomáhá Al-Kajdě či jiné nesmysly. Záminka k válce se vždycky najde.

220296

27.5.2010 13:24

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 220296

Iran neni v pozici, kdy si muze dovolit vyvinout atomove zbrane. Existuje rada mocnych lidi, kteri se preji valku s Iranem, at predstavuje bezpecnostni hrozbu nebo nepredstavuje. Jestlize maji v Iranu pud sebezachovy, tak zastavi jakekoliv vojenske aktivity kolem sveho atomoveho vyzkumu. Maximalni vstricnost vuci MAE jim zaruci diplomatickou podporu. Podivejte se na KLDR, ta nema uran, ropu, zemni plyn..., za to ma asi atomovou bombu. Pouzit ji nemuze, ubranila se konvencnimi zbranemi pred lety. Koho zajima? Iran se svymi surovinymi a moznostmi obrovskych investic na uzemi Iranu je velmi zajimavy jak pro Evropu, USA, BRIC nebo kohokoliv jineho. Na tom by mel Iran stavet svou strategii. Pokud se dostane do izolace, bude velmi zranitelny. Sadama taky nejprve dostali do izolace, kdy mu na oko povolili utok na Kuvajt.

220319

27.5.2010 14:37

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Filip S 217.?.?.?

Reakce na 220319

No to, co jste napsal, je pro mě vysoká diplomacie. Vy jste odpověděl jako diplomat (doufám že zkušený či moudrý). Já sám nemám nadání na vysokou diplomacii. Myslím si, že kdyby měl Írán jadernou bombu, tak by to pro něj bylo ideální. Nedovolili by si na něj tak snadno. Zároveň je ale pro Írán téměř nemožné jadernou bombu vyrobit. I kdyby jadernou bombu vyrábět v podzemí např. stovky metrů hluboko (jako prý KLDR - v hloubce 300 m), tak by Mossad zřejmě dokázal snahy Íránců zmařit úspěšným zásahem komanda či diverzní akcí. Čím víc by do toho Íránci investovali, tím víc by na tom ztratili finančně a na lidské zdroje.

Jako zajímavost uvádím toto. A je to i inspirace pro cenzora, který si to bude číst. [smích]
http://www.altermedia.info/anti-war/iranian-nuclear-physics-professor-killed-by-remote-controlled-bomb_2010.html
Když někdo (asi z FSB??? z mafie?) zavraždil Litviněnka, tak se média mohly zpřetrhat, aby o tom informovala co nejvíc a aby při tom bylo co nejvíc křiku a hysterie. A když za velmi podivných existencí zemře jaderný íránský fyzik, tak je ticho po pěšině. Bohužel jsem si všiml, že toto je zpráva stará ze začátku ledna. [pláč]

220324

28.5.2010 1:53

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 220324

V tom je prave zakopany pes, proc ji mit nemuze. Pak je treba pracovat s tim, ze bombu mit nemuzu, ale hrat to jinak. Pokud Iran nebude izolovan, tak bude zainteresovano na Iranu velke mnozstvi hracu. Teheran ma veci, ktere se tesi a budou tesit velkemu zajmu. Kdyz bude na Iranu zainteresovano hodne velkych hracu, tak se dostane i do pozice, kdy by mohl vyrobit atomovou bombu, ale vicemene ji nebude potrebovat. Navic vzdy existuje opozice i jestrabum, ale aby jeji nazor bylo slyset, tak jestrabove nesmi mit v rukou ani propagandisticke trumfy. To vsak neni diplomacie, ale pouze selsky rozum.

220379

27.5.2010 22:01

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Petr Gejdoš 88.?.?.?

Reakce na 220319

Pane Rene - "moje informace" mluví o něčem jiném. Pravda ale je, že "moje informace" nejsou jakoby z tohoto světa, čili pro mnohé jsou fakticky irelevantní.

Totiž, podle těch mých informací Irán hraje v celé této šachové partii roli jednoznačně jakéhosi "úderníku" (pozor, úderníkem je míněn nikoliv cosi jako obdoba Stachanovců, co plnili plán na 144,76% !!) neboli jakéhosi spouštěče a iniciátora procesů.

Jedná se evidentně o složitý a velmi riskantní gambit, se kterým Irán souhlasí. A to patrně z toho důvodu, že ačkoliv se zde pro Irán skutečně rýsují obrovská rizika - věří Iránci na Boží plán více, než si to zde na Západě umí většina lidí vůbec představit !!

Pane René - myslím si zcela vážně, že ani Vy si to nejspíše neumíte představit ! Spousta lidí, kteří si o sobě myslí, že nepodléhají zápaďácké (a tedy víme jaké že to) propagandě, totiž uvažují přesně tak, jako by té propagandě ve skutečnosti podléhali.

Každému zde bych doporučil číst Dunu a hledat úskoky v úskocích, myslet za roh a v okamžiku, kdy si někdo o sobě myslí, že je až moc paranoický - měl by ještě přitvrdit !! [velký smích]

Já rozhodně nepodceňuji inteligenci a sílu té nebo oné strany. Nicméně - věřím naprosto dnes již nevyvratitelně, že "moje informace" jsou zcela přesné !

Pane Rene - všechno jako by se již stalo !

220356

28.5.2010 1:47

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 220356

Mate pravdu ja uvazuju jako mentat, vsechno ma sve pro a proti. V partii proti jinemu mentatovi, bych souperi vyprazdnil zasobnik s munici, jak jsem naznacil. Kdyz nemuzu uspet na poli primeho stretu sily, tak nedovolim, aby na tomto bitevnim poli probehla partie. Presunu se proste na jinou uroven sachovnice s lepsim postavenim figur. Ale je mozne, ze existuji zasadni veci a informace, ktere mi nejsou pristupne, tudiz je nemuzu zakalkulovat do pozice na sachovnici. Mozna jsou takove povahy, ze nepodlehaji zadnemu logickemu kalkulu, i kdyby byly tyto informace pristupne. Jedno je jiste my dva strach z toho, co prijde nemame, at uz to bude cokoliv. To je zas vyhoda hluboce vericich lidi, at uz jsou prilis racionalniho razeni nebo jsou z jineho testa. [mrknutí jedním okem]

220377

28.5.2010 8:38

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 220356

Irelevantní informace!!
Celou sérii udivujících předpovědí které se již splnily najdeme v knihách tibetského lamy Lobsanga Rampy. Série knih začíná knihou THE THIRD EYE.
Npř:Aféra Watergate a odvolání prezidenta. Jeho jméno bude mít pět slabik- jako DIXON. Odvolaný prezident USA se jmenoval NIXON. Předpověď udává i dobu kdy se to stane. Oficiálně byl odvolán pouze o 14 dnů později proti předpovědi.

V šedesátých letech minulého století předpověděl Dr.Rampa pád berlínské zdi a pád komunistického impéria. Když jsem to četl, tak se mi obě předpovědi jevily jako čirá fantazie.

Splnily se Dr.Rampou předpovězené války ve světě a lidové bouře v zemích bývalého komunistického bloku, spojené s přeměnou společenského systému.

Splnila se i jeho předpověd, že Čína do roku 2005 bude disponovat balistickými raketami a že vybuduje pro jejich snadnější odpalování základny v Himálajích.

Tento tibetský lama má mnoho odpůrců, kteří ho mimo jiné prohlašují za podvodníka. Kupř:Heinrich Harrer rakouský sportovec. Podrobněji se tímto autorem zabývá ve své Seminární práci z literárního semináře i Viktor Pavel (2001) Mimo různých obvinění nepředložili tito odpůrci žádný skutečný argument. Ten, který by mohl osobnost Dr.Rampy objasnit, to jest Dalajláma, však mlčí a to je podstatné. Teď nedávno jsem se také dočetl, že Dalajláma věří v učení Marxe. To je podobné hodnocení osobnosti Dalajlámy jako provedli zhora uvedení kritici Dr.Rampy.

220392

28.5.2010 18:51

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 220392

Ještě bych doplnil jednu předpověd, která se týká budoucnosti.
Dr.Rampa předpovídá, že poloostrov Kalifornie se potopí do oceánu. Utrhne se od Kordiliér a sklouzne po mořské kře do hlubin. Časově je tato událost ohraničena 5-50 let, jak říká autor předpovědi, tento čas ve vesmírném měřítku je jako mrknutí oka. Zavisí to také na činnosti lidí. Konkrétně se zminuje o podzemních jaderných testech. Nedávno jsem ale na Osudu četl pojednání pana Maška týkající se sismické zbraně HAARP a odčerpávání energie u ostrova Kalifornie. To může být pouhá spekulace, avšak existence sismické zbraně HAARP je nepopíratelná. Svědčí o tom dvě výzvy Ruské federální státní dumy rok (2002): jedna prezidentu Putinovi, druhá mezinárodním organizacím, parlamentům a vládám všech zemí, komunitě vědců celého světa a sdělovacím prostředkům. Ruský parlament také navrhoval globální zákaz testů HAARP. Historie této zbraně je mnohem staršího data.

Způsobit umělé zemětřesení možné je. Sověti i USA podepsali roku 1975 "Smlouvu o zákazu použití technik změn životního prostředí (zemětřesení, tsunami, klima, meteorologie).. za účelem vojenským". Po pádu SSSR ale Pentagon koupil vědce i laboratoř v Nižním Novgorodu a roku 1995 včlenil do nového programu HAARP. Takže uvidíme.

220458

28.5.2010 8:44

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 220356

PAne Gejdoš.....napalte nám to konkrétně...Nebojte se...Páč tolik otázníků v hlavě po vašem příspěvku jsem dlouho neměl..At jsou vaše zdroje jakékoli, byla by škoda se s námi nepodělit ne ?

220393

28.5.2010 13:33

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 220356

Pokud narazite na to, co se bude dit, az se sesype system fiat money, tak to bude huste a "docasne" to rozmeta mezinarodni obchod. "Docasne" muze byt velmi zajimave slovo. V pripade antickeho Rima to bylo stovky let. Bude se velmi vysoko pocitat lidsky potencial. Nekdo tady uvedl, ze Afganistanu zije velmi mlada populace. I to je jedna tvar nekolik desitek let trvajici valky. Stari umiraji, protoze lide podlehaji i hyenismu a nekteri ti stari, kteri meli to stetsi, na kterem myseli zapracoavt dobrou vychovou s virou v srdci pro budoucnost tech mladych na zkalde vlastni volby treba v boji. A ze nekdo shrabne korist? Kdo s rimskych potentatu shrabnul nejakou korist? Jestlize situace dospeje do chaosu, tak ze starych mocenskych elit toho prilis nezustane.

220427

28.5.2010 14:15

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 220319

No kdybych já z nějakého důvodu potřeboval atomovou bombu, tak bych jí pracně nevyvíjel, ale klidně od někoho už vyvinutou a odzkoušenou koupil. Zrovna tak Irán, jak podotýká můj iránský přítel Irán mozná dávno atomovou bombu má, ale rozhodně ji pracně a viditelně nevyvíjí. Ani krimimálníci si doma nebrousí pilníkem ze železa vlastní pistole ale kupují nejlepší techniku od jiných. Koupit lze v našem obchodnickém světě totiž docela vše, jen je to otázka ceny a vědět kde se poptat.
A dostat se do izolace? To je bohužel nutnost. Tam se dostanete pokud se nechcete stát vazalem a dlužníkem těch, co si myslí že jim vlastně všechno patří, už jen proto že se tomu tlaku bráníte. Viz Zpověď ekonomického nájemného vraha. Tomu se nelze vyhnout. Jediné co lze je postupovat opatrně, vědět o nepříteli vše aniž nepřítel o Vás vše ví a získávat přátele tajně a jinde. Klíč je nejistota, dokud útočník s jistotou neví kdo všechno se k napadenému přidá,co udělá a co mu všechno nedodal, tak k napadení nedojde. Jediná obrana proti hegemonistickému světu nadnárodních korporací která funguje udržet je v nejistotě a desinformaci.

220433

27.5.2010 23:17

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

steve 174.?.?.?

Reakce na 220273

pro Rene: ..Pakistan se potreboval na potopeni SSSR v Afganistanu.
--
.. veta je vytrzena z kontextu, snad OT ??
.. minuly tyden jsem cetl v novinach uvahu "Who be next"??
.. autor: nejaky profesor - politolog (USA), university - Harvard, Yale. V soucasne dobe v Obamove administrative. Jmeno si nepamatuji. Zdroj" Herald Trib."
--
.. rozebira moznosti pro pristi NUTNOU valku pro svetovou bezpecnost !! Iran uvadi jako "bezpecny" oproti nejvetsimu nebezpeci - a tim ma byt Pakistan !! Pakistansky president Kharzai byl minuly tyden v USA ...
--
Duvody: .. ve zkratce:
1./nutno stabilizovat situaci v zemi, protoze:
A./ Kharzaiho vlada je neudrzitelna ze strany USA pres vsechny dotace(obrovske castky). Vlada je zkorumpovana, dotace urcene pro civilni sektor mizi v nepruhlednych dirach..
B./ Kharzaiho vladni rozpocet dava POUZE 1% !! na skolstvi a NECELE 2% na zdravotnictvi. Fakticky - zdravotnictvi + skolstvi neexistuje ..
C./ vyroba a distribuce drog zcela pod kontrolou talibanu ..
O tom, ze Kharzaiho bratr (US statni obcan) je na listu FBI - jako drug dealer - autor nemluvi) - pochopitelne. Vsechny penize(vnitrni i prespolni - spotrebuje vlada, armada, policie)
D./ dale autor uvadi: cely nuklearni potencial Pakistanu kontroluje USA !!
----
.. i pres tuto kontrolu autor uvadi nutnost obsazeni Pakistanu - protoze hrozbou je NEGRAMOTNOST pakistancu (PRES 80% !! - a tudiz lehka inklinace k talibanu !! vycvikova strediska talibu v Pakistanu. Vzhledem k lidnatosti Pakistanu - POZOR: 44% POPULACE MLADSI 18. LET !!! - tudis OBROVSKA armada pod kontrolou talibu !!
.. autor doslova nerika "vyvrazdit", ale z celeho pojednani o miste a nutnosti pristi "NEXT" to jasne vyplyva ..
.. analyzu slibu Obamy ponechme stranou, idiotismy - i kdyz vladni .., zde znovu rozebirat nemusime ..
.. takze "Who be next ??"

220361

27.5.2010 23:30

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

steve 174.?.?.?

Reakce na 220361

.. a snad jen dovetek:
.. stale casteji uvadeny "fakt", ze nas oblibeny terorista Uuusama se skryva v Pakistanu - by mel byt dostatecnym impulsem pro americkou verejnost - aby opet zacala vazat pentle na kandelabry s "vlasteneckou " iniciativou pres 86% !! [smích]
.. "blbej - ale Nas !!" - takovy narod prece nemuzete nevyuzit !!

220363

28.5.2010 2:15

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

Filip S 188.?.?.?

Reakce na 220361

Spletl jste si Afgánistán s Pákistánem. Karzai je prezidentem A. A ten popis co jste uvedl patří jednoznačně k A.

220380

28.5.2010 19:16

RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.

steve 97.?.?.?

Reakce na 220380

.. "hooop" [oči v sloup] , omlouvam se .., nikdo neni perfektni - pouze Ja - jak tvrdi Broklynsky rabin ...

220459

27.5.2010 4:36

Zmizel...

Misu 94.?.?.?

Procpak mi zmizel prispevek? [překvapení]

220278

27.5.2010 9:08

RE: Zmizel...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 220278

Nic vám nezmizelo.

220303

27.5.2010 11:08

RE: Zmizel...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 220303

Tak se dneska na Vás marně snažím dovolat a Vy si tady zatím vesele diskutujete.[smích]

Jarmila

220309

27.5.2010 23:47

RE: Zmizel...

Misu 94.?.?.?

Reakce na 220303

Hmm, pardon, jsem blb. Ja to neodpalil dvakrat, ale jen jednou, do nahledu a podruhe jsem to zrusil...
No dobre mi tak. Takze jeste jednou pardon, problem byl v mem CPU... [pláč]

220366

27.5.2010 23:53

RE: Zmizel...

steve 174.?.?.?

Reakce na 220366

Misu,- .. nejsi !! Nazdar na Zvedavci !! [smích]

220367

27.5.2010 23:35

RE: Zmizel...

steve 174.?.?.?

Reakce na 220278

.. krade se vsude, klikni to jeste jednou a budes prijemne prekvapen - poctivost nevymrela !! Tady jsi na Zvedavci, ne na Hrade !!

220364

27.5.2010 9:17

Říkám to tady pořád

Vanguard 195.?.?.?

Opravdu si někdo myslí, že Rusko stojí o Írán vyzbrojený jadernými raketami?

220304

27.5.2010 10:19

RE: Říkám to tady pořád

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220304

Možná o něj stojí Američané, jak jsem naznačil před několika dny.

220306

27.5.2010 11:34

RE: Říkám to tady pořád

djb 90.?.?.?

Reakce na 220304

Odpověď:
Ne, to si nemyslí nikdo.


Nejasnost:
Vanguarde, poslyšte. Vy se tu snažíte prosazovat své názory a profilujete se jako téměř expert na tuto problematiku a zřejmě se o to zajímáte. V pořádku, proč ne.

Ale. To jste si po těch tunách přečtených článků a příspěvků nevšiml, že lidé se majoritně nedělí na ty co Iránu přejí jaderné zbraně a na ty, co mu je odpírají, ale dělí se na lidi, kteří věří, že Irán má mírový jaderný program a na ty, kteří iránu nevěří a ješte snad na ty, kteří vyžadují přesvědčivé důkazy o existenci vojenského programu.

Nezlobte se, ale zeptat se takhle, jako Vy, pětileté dítě, je to v pořádku, ale od Vás znáí ta otázka neuvěřitelně hloupě a značně to podkopává důvěryhodnost všeho co píšete.
Proč? No blbej nejste a tak zbývá jen varianta, že fakt manipulujete(netvrdím, že jste placený, ani že si to zcela uvědomujete).

220311

28.5.2010 8:51

RE: Říkám to tady pořád

Vanguard 89.?.?.?

Reakce na 220311

No, na rozdíl od mnohých zde přítomných se za experta na cokoliv nepovažuji, jsem spíš poučený laik.

Pokud jde o druhou část otázky, v podstatě máte pravdu. Problém ovšem je, že někteří zdější přispivatelé vytvářejí dojem, jako y Rsuko stálo za Íránem vždy a za všech okolností, protože by o mělo být v jeho zájmu. Já jsem to opakovaně vyvracel, stejně jako jsem opakovaně vyvracel jako nesmyslnou zprávu, že vojenksý útok USA je na spadnutí-ta se tady se železnou pravidelností objevuje minimálně jednou za rok, a dosud žádný z těch, kdo ji sem jako 100% jistou věc nikdy nepřiznal, že se mýlil.

Jinak, já Íránu pochopitelně nevěřím a myslím, že jaderné zbraně vyvíjí. Jsem rád, že se k tomuto názoru konečně přidalo i Rusko [chechtot]

220395

27.5.2010 11:57

Jen skromná otázka pro Vladimíra

Erwin 91.?.?.?

Omlouvám se,je to OT. Zajímám se řadu let o historii ww2, Rusové ještě v roce 1942 udělali mnoho chyb, ovšem uniká mi, kterou máte konkrétně na mysli, abych si to mohl dát do souvislostí ?

220313

27.5.2010 15:33

To to trvalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Konečně ruská pragmatická politika pochopila, že ekonomické zisky z prodeje zbraní do Íránu, nevyváží to, že mají za hranicema takovou časovanou bombu. Ono stačí, že se budou muset pomalu ale jistě začít bát Číny.

A co se týče Ahmadinedžáda, tak ať si ječí, stejně je jeho vlastní vliv v Íránu až třetiřadý....

220325

27.5.2010 20:52

RE: To to trvalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 220327

Já jsem, na rozdíl od například Vladimíra Stwory, Obamu nepodporoval [velký smích]

220344

27.5.2010 20:06

pochybuju že se rusko bojí

fist.of.heaven 213.?.?.?

i když osobně jejich postup také nechápu.moc nevěřím na diplomacii.spíš na nějaký zákulisní obchod.koneckonců amíci většinou všeho dosáhli spíš čachrama a přímým nebo nepřímým uplácením.s ruskem nebo sssr ještě za komunistů.zřejmě holt je irán dost odbojný i pro rusko a tak dostane políček.ale možná,že ho jenom napínají, aby pak ztrapnili amíky...dovedu si představit více důvodů i vyvrcholení,uvidíme, bude to zajímavé...

220336

27.5.2010 20:07

RE: pochybuju že se rusko bojí

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 220336

třeba se jim jenom nelíbílo, že turecko a brazílie by měli slíznout smetanu,tak to nakonec sehraje na sebe...

220337

27.5.2010 22:27

Tak tohle je zpráva...

Lin 85.?.?.?

Nejdřív jsem se docela lekla, ale na druhý pohled už to nebylo tak hrozné.
Možná myslím úplně blbě, jenže mi to tak "vychází".
Írán tu atomovku vlastně vůbec nepotřebuje. Nepochybuju, že jí nemá a jsem si skoro jistá, že jí ani mít nechce. Atomovky se dají i koupit nebo za něco vyměnit, ne? A pak - dneska existují i daleko strašnější zbraně, než je atomovka a taky daleko "sofistikovanější" ve vyhlazení lidí, přitom území zůstane "čisté". Když už jsme u nějakého možného konfliktu, těžko by kdo dneska atomovku použil, protože pak na to území nemůže nikdo x let vkročit.
Postoj Ruska a Číny mi tedy připadá jako ta šachová partie, o které se výše zmiňuje Petr.
Teď už jen domněnky: třeba Rusko s Čínou a Íránem musí předstírat, že se "nebratříčkují" a jsou vlastně "ve při", protože mají v plánu něco úplně jiného a potřebují odvrátit pozornost (otupit ostražitost).

220357

27.5.2010 22:38

Iran

capirosi 78.?.?.?

Ke konfliktu driv nebo pozdeji dojde,at to bude KLDR(ta,ale az pozdeji,protoze nema svetu co moc nabidnout a nikdo ji vicemene nepodporuje).Ted je na musce Iran.Otazkou je,ale zda li na to USA maji jeste dostatek financnich rezerv.O politicke masinerii ohledne Iranu netreba mluvit.Svet sam o sobe je v hluboke financni depresi,dle vseho ekonomika take driv nebo pozdeji spadne na uroven ,ktery svet jeste nezazil.Komu budou prospesne bankovky,ktere nebudou mit zadnou hodnotu? V dnesni dobe jde hlavne o preziti rekneme na dalsich 30 ,50let kdy se pote svet zhrouti. Kdo se trochu dokaze zamyslet nad vyvojem vsech dnesnich udalosti tak neni mozne,aby se svet udrzel v nejake politicke rovnovaze.
Islam do Evropy ano/tam se bude elitam lepe ovladat/,ale Islamisticky svet bude znicen kompletne a zajimave je,ze nikdo z politiku se nad tim verejne moc nepozastavuje [zmaten]
Cely prispevek odkazuji pouze na to,ze Iran tak jako tak bude znicen a je pouze otazka casu kdy.

220358

28.5.2010 1:18

RE: Iran

hc 90.?.?.?

Reakce na 220358

Nevzpomínám si, kdo to řekl, ale někdo to řekl ( [smích] ), že diplomacie je o tom, jak přežít do příštího století a politika je o tom, jak přežít do příštího weekendu. Příští století je hodně vzdálené a tak se možná i diplomacie dnes upíná jen k příštímu weekendu.

220375

27.5.2010 22:54

všetko je to divadlo, v USA sa už dávno rozhodli

ron24 95.?.?.?

Celý problém spočíva v tom, že bez ohľadu na to či Irán pripravuje alebo nepripravuje jadrové zbrane, Američanom a židom vadí neistota že "by ich teoreticky mohol mať". Existujú dve základné možnosti, buď získať v Iráne kolaborantov a nastoliť tam servilnú vládu, alebo vojensky zaútočiť a získať kolóniu na vzor Iraku. Prvá z možností je vzhľadom na moslimskú mentalitu veľmi problematická, takže vojenský zásah je viac ako pravdepodobný.
Irán to má teda spočítané, napadnutý bude skôr či neskôr nech bude robiť čokoľvek, je hnaný do kúta. Bohužiaľ sa bude musieť brániť, nečudoval by som sa keby po strate podpory Ruska a Číny začal na tých zbraniach robiť (ak náhodou ešte nezačali), už len preto aby nebol ľahkou korisťou.

220359

27.6.2010 21:28

obrázek týdne

pan Papagiorgio 89.?.?.?

http://www.godlikeproductions.com/sm/custom/hklcprrg.jpeg

222907

Příspěvků: 39

27.05. 00:56 steve  Bude..
27.05. 03:20 Rene Bartosek  Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
27.05. 08:15 Filip S  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
27.05. 13:24 Rene Bartosek  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
27.05. 14:37 Filip S  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
28.05. 01:53 Rene Bartosek  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
27.05. 22:01 Petr Gejdoš  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
28.05. 01:47 Rene Bartosek  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
28.05. 08:38 quido2  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
28.05. 18:51 quido2  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
28.05. 08:44 Alexus  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
28.05. 13:33 Rene Bartosek  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
28.05. 14:15 Antiseptik  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
27.05. 23:17 steve  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
27.05. 23:30 steve  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
28.05. 02:15 Filip S  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
28.05. 19:16 steve  RE: Mozna ve vrhu balvanem vyhraje, kdo dohodi nejdale.
27.05. 04:36 Misu  Zmizel...
27.05. 09:08 Vladimír Stwora  RE: Zmizel...
27.05. 11:08  RE: Zmizel...
27.05. 23:47 Misu  RE: Zmizel...
27.05. 23:53 steve  RE: Zmizel...
27.05. 23:35 steve  RE: Zmizel...
27.05. 09:17 Vanguard  Říkám to tady pořád
27.05. 10:19 MedaBeda  RE: Říkám to tady pořád
27.05. 11:34 djb  RE: Říkám to tady pořád
28.05. 08:51 Vanguard  RE: Říkám to tady pořád
27.05. 11:57 Erwin  Jen skromná otázka pro Vladimíra
27.05. 15:33  To to trvalo
27.05. 17:05 abc  RE: To to trvalo
27.05. 20:52  RE: To to trvalo
27.05. 21:47 abc  RE: To to trvalo
27.05. 20:06 fist.of.heaven  pochybuju že se rusko bojí
27.05. 20:07 fist.of.heaven  RE: pochybuju že se rusko bojí
27.05. 22:27 Lin  Tak tohle je zpráva...
27.05. 22:38 capirosi  Iran
28.05. 01:18 hc  RE: Iran
27.05. 22:54 ron24  všetko je to divadlo, v USA sa už dávno rozhodli
27.06. 21:28 pan Papagiorgio  obrázek týdne

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 118 čtenářů částkou 18 511 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkuji za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 5

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,36 Kč
Euro
27,46 Kč
Libra
30,38 Kč
Kanadský dolar
17,58 Kč
Australský dolar
16,50 Kč
Švýcarský frank
25,69 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,48 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,59 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 967,30 Kč
1 unce stříbra
548,56 Kč
Bitcoin
309 742,99 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 061