Diskuze k článku

Volby zla

Příspěvků 116

26.5.2010 0:45

Skvělé

Andrew Siddur 62.?.?.?

Skvěle napsáno. Zajímavé, leč pravdivé, jsou ty paradoxy v předpředposledním odstavci.
Už se chce člověkovi říct otřepané "Kdyby volby mohly něco změnit...", když vidí tu holotu, Janotu, ale hlavně STEJNOTU.
Z malých pašíků se stávají větší, větší odcházejí a přicházejí noví.
A nakonec jsou všichni stejní, nejen v obličeji! → viz: http://www.youtube.com/watch?v=xszWI1Cp8sk (nick „cssd2009“ snad nemá politický podtext).


Jinak k té volební hysterii - pominu-li lokální srandičky jako ztracené lístky č. 24, všiml jsem si, zrovna teď před volbami, že „někdo“ jako by chtěl zlehčit znechucení společnosti nad politikou, nebo trochu zlehčovat „určité lidi“ - co si myslíte o tomto podivném počinu? Nějaký užitečný idiot, zřejmě sám člen bratrstva, si tam naoko dělá legraci z určitých politiků, kteří mají „cosi“ společného. Věčný ko.kot? Ten název mi trochu připomíná jeden německý dokumentární film. Nu, zajímalo by mě, kdo si takový brak koupí. [zmaten]

220127

26.5.2010 1:55

RE: Skvělé

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 220127

Ještě k tomu braku - podobnost je pouze čistě náhodná, doufám?
(Podotýkám, že nevyzdvihuji nacistickou dehonestující literaturu, jakožto ani nevidím a nevyvozuji nic zlého z toho, že nějaký člověk měl nějaké předky. Vážím si všech dobrých lidí stejně, jen zkrátka nechápu pisálky a nakladatele, co vydávají takové paskvily. To už ať raději po Zítkovi vydávají druhé, rozšířené vydání Mého boje, než toto.)

220132

26.5.2010 22:26

RE: Skvělé

Jaroslav Kuba 62.?.?.?

Reakce na 220127

článek je to pravdivý, měl by ale být obohacen o návod jak se z této letité a nekonečné beznaděje vyhrabat...... Domnívám se, že dokud bude existovat stávající volební systém, tak nejsou šance změn k lepšímu !

220247

26.5.2010 1:17

Nevhodim nic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

protoze nemam rad tento system a nehodlam ho v nicem podporovat.Zvlastni, rika si demokracie[smích]Parodie na demokracii by bylo vystiznejsi.

220131

26.5.2010 9:16

RE: Nevhodim nic

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220131

...ano, pitomci takto reagují, nevhodí nic, protože jinak by museli svůj čas vložit do sledování lidí a programů malých stran. Včetně pana Krále, který ve své úžasnosti mele stále jen svůj negativní kolotoč.
Mě je třeba sympatická "Pirátská strana", ten kluk (byl v Hydeparku) má co říct i ve sněmovně - i kdyby se tam z téhle straničky dostal jen sám.
A kdo si všiml, proč se Zeman vrátil, proč se asi kdysi ze strany odstěhoval, když viděl, kam to všechno vede....

Ale truhlíci, neschopní se ani podepsat - ti mají jasno. Jojo, čert sere na větší hromadu, to je nějaké přísloví. A svést se na té špíně svým přitakáním je snažší než hledat nástroje, jak z bláta aspoň do louže. V louži je už voda - a ta nás živí, víme? Anonyme?
janko/ňas

220163

26.5.2010 9:22

RE: Nevhodim nic

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 220163

Taky volím piráty....Nový vítr ....doporučuju všem,keří nechtějí jít...udělají něco pro to,aby ta změna opravdu nastala.

220164

26.5.2010 21:56

RE: Nevhodim nic

Fernet 85.?.?.?

Reakce na 220164

Super nebudu sám [smích] Volte č. 23

220242

26.5.2010 10:09

RE: Nevhodim nic

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 220163

>A svést se na té špíně svým přitakáním je snažší než hledat nástroje, jak z bláta aspoň do louže.
Řekl bych, že si tímto předal své argumenty do ruky právě onomu „pitomci“, nebo si přinejmenším protiřečíš…
Politický systém je vnímán jako „špína“, padlo již tuny argumentů proč… proto účast ve volbách je tak přitakáním této špíně…
Z bláta do louže není řešení, ale iluze řešení, v tom je kouzlo onoho rčení, myslíš, že „pitomec“ stále ještě touží po oné „louži“? Bohužel i ti piráti jsou jen tou iluzí řešení a „říkání ve sněmovně“ je zase opět jenom tou louží (voda je koneckonců i v tom bahně)… vtip je v tom, že voda v podobě louže příliš neprospívá.

Ale co je však zarážející, a co by mohlo být ještě více znepokojivé, je to, že Král i mnoho zdejších duší, je vlastně na jedné lodi s mediálním veletokem, co se týká prohnilosti politické scény. Někdy se zdá, že vlastně ani o ničem jiném média nereferují, ostatně politici sami také, je to jak dokonalá infekce. Tedy stádo má být nejspíš jaksi obratně vedeno k nějakému bodu „obratu“, já bych to viděl na nějakou lákavou branku do „útulné“ ohrádky, kde nebude již vícero „prohnilé politiky“. Z tohoto pohledu mi tvoje hledání „čisté vody“ v louži přijde pochopitelné, i když takto nejspíš marné.

220169

26.5.2010 11:45

RE: Nevhodim nic

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220169

HHBB, máš tam chyby v logice. Účast ve volbě znamená ROZEZNAT a následně rozhodnout volit to, co rozeznám jako lepší. Když nerozeznáš - máš smůlu, volíme vždy jen díky své schopnosti řadit informace, pamatovat si skutky minulé.

Bláto blátem neumeješ, vodou ano, i když je špinavá.
Jde o postupný, jedině možný způsob řešení situace. Jestli nechápeš, že voda, byť špinavá, ti pomůže umýt hustší hmotu bláta - tak si zopákni fyziku a selskou moudrost. Takže žádná iluze, postupný krok. Nebo umíš špinavou vodu umejt blátem, které stále slovy přehazuješ a načechráváš??

...je dobré si uvědomit, co a jak funguje - jak v politice, tak ve fyzice.
Nehledám čistou vodu v louži, vím jak louže vznikají. Nemají "ventil", odtok. A vím, že nedostatekm vody v nich (z nich) může být bláto. A přebytkem "vody" se hustota špíny zmenšuje.
Je to prosté, milý Watsone, selský rozum mi funguje.


Ve volbách se naruší hegemonie moci, možná dokonce celá ta maškaráda spadne, záleží na tom, kolik ovcí začne místo žvanění myslet.
Stádo je (nejen mnou a dalšími na internetu) vedené k tomu, aby místo kejvání, že špína tu je, a že se s ní nedá nic dělat, začalo strkat do vyhledavačů jména kandidátů a zjišťovat, co jsou a byli zač. Je to ale fuška - a tu si dá málokdo z těch "nasraných" a internetově chytrých. A ti "u vesla" na tohle šmírování? (vyhodnocení skutků?) mají lidi i roboty.

220180

26.5.2010 12:11

RE: Nevhodim nic

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 220180

no, když myslíš... ale třeba si to mylně vysvětluju, nejspíš však uvažuješ zcela v rámci naordinované hry:
"Ve volbách se naruší hegemonie moci, možná dokonce celá ta maškaráda spadne"
ale čí maškaráda, a proč ta spadne...myslíš-li tu politickou maškarádu, tak je v životním zájmu toho cirkusu nespadnout, pokud spadne, tak ne díky volbám, které jsou hlavní cirkusovou atrakcí, ale díky vlivům, které jsou zcela mimo toto divadlo, a právě proto je tohle divadlo nacpáno na hlavní scénu.
Prostě ty jim přisuzuješ schopnosti, kterých se jednak štítí, a kterých ani nemohou být v tomto tyjátru schopni ...

220183

26.5.2010 15:18

RE: Nevhodim nic

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220183

Přečetla jsem si článek p.Solise, na který tu je odkaz v rubrice "Zajímavé adresy". Utvrdil mě, společně s vašimi pohledy na věc, že jde zas jen o "naordinovanou hru". Cirkus, nacpaný na hlavní scénu - přesně, jak píšete.

220203

26.5.2010 12:57

RE: Nevhodim nic

Luxor 195.?.?.?

Reakce na 220180

Krásně napsáno

220185

26.5.2010 17:59

Neanonymnimu jankovi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 220163

Nevim kdo je vetsi pitomec vy chytroline.Copak se doctete v tech programech hezkeho?Ze se snizi zadluzeni, nezamestnanost, kriminalita, korupce a ze se zatoci s lenochy a bla bla bla bla.Jdete do pryc s tou parodii na demokracii.Dvacet let delate poskoka nejodpornejsim individuim, ktere tato zeme zplodila a mi budete nadavat do pitomcu, dejte si hodne silny prasek a mokry hadr na hlavu, budete je potrebovat, protoze dalsi volby parodujici hru na demokracii budou brzy po techto.

220219

26.5.2010 10:50

RE: Nevhodim nic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 220131

Vhoďte aspoň neplatný hlas. Třeba prázdnou obálku. Osobně se mi líbí přístu paní Jarmily o pár příspěvků níž, taky uvažuju o vlatním papírku s textem "Požaduji přímou demokracii". Totiž prázdná obálka se dá interpretovat jako zapomětlivost, senilita, hloupost... V horším případě tam někdo z volební komise dodá hlas svého srdce. Ten papírek sice neznamená nic, ale ve větším množství by to problém byl. Sice malá, ale přesto nějaká protisystémová aktivita ovčanstva.

220173

26.5.2010 11:22

RE: Nevhodim nic

play3r 89.?.?.?

Reakce na 220173

Jak prázdná obálka tak cokoli jiného než volební lístek skončí v koši, nic víc... A to i kdyby jich tam byli miliony, jenom se seženou větší koše [mrknutí jedním okem].

220175

26.5.2010 11:31

RE: Nevhodim nic

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220173

ztráta času

Už máte dřevo na zimu, posázené brambory, vlastní studnu a dobře naolejovaný kvér?

220177

26.5.2010 14:03

RE: Nevhodim nic

Vigvam 94.?.?.?

Reakce na 220177

Já jo!

220194

26.5.2010 16:33

RE: Nevhodim nic

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220194

Vy se hlásit nemusíte, od chvíle, co jste se zmínil o pěstování domácího tabáku [mrknutí jedním okem]

220208

27.5.2010 12:18

RE: Nevhodim nic

Dr. 212.?.?.?

Reakce na 220131

Tak tam hoď prázdnou obálku, a připrav je za sebe o prachy. [bliji]

220316

26.5.2010 6:35

Dotaz

Dan13 85.?.?.?

Jaký hlas protestu (krom toho, že má být silný a šokující) má autor na mysli ?

220147

26.5.2010 7:28

RE: Dotaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 220147

Možná má autor na mysli ten samý hlas protestu, který provedu já. Přijdu do volební místnosti, nechám zaznamenat volební komisi, že jsem se účastnila řádně voleb, ale do urny vhodím oznámení tohoto znění: Zastupitelská demokracie je dokonalý podvod na občanech. Je to ve skutečnosti organizovaný zločin domluvených mafiánů, kteří kradou beztrestně miliardy jako straky- je to zastupitelská totalita. Žádám přímou demokracii švýcarského typu.

Pokud se někdo odhodlá protestovat podobným šokujícím způsobem jako já, tak ať nezapomene roztrhnout vejpůl orazítkovanou obálku a teprve potom ji vhodit do urny. To je důležité, protože v tom případě nemůže nikdo z volební komise případně podvádět a vhodit tam nenápadně hlas za Vás. Ovšem jiná situace je již při sčítání hlasů. Tam se může podvádět ve velkém, protože to sčítání provádí jen úzká skupinka zasvěcených lidí. O tom by mohl bývalý statistik a komunista Fischer jistě vyprávět, kdyby chtěl a mohl.

Jarmila

220151

26.5.2010 9:32

RE: Dotaz

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220151

Jarmilko, je vidět, že váš strop zůstává ve stejné výši nad vaší hlavou.
Hlavou proti zdi lze postupovat dvojím způsobem. Buď použiju celek ve stylu "kladívko a hřebíček" - anebo zkusím použít jen to, co je uvnitř hlavičky své i hřebíčku.

A víme-li, že hřebíček je z velmi soudržného materiálu "zla", musíme donutit "kladívko" své hlavy k jiné aktivitě než trhání obálky.
Buch. Opět vyhrává "hřebíček", kladívko minulo cíl.

...a než mi začnete zase spílat, tak zkuste vymyslet něco jiného, třeba "zahodit" svůj hlas do nějaké té malinké, podle medií nevolitelné a zbytečné straně těch, kdo se třeba snaží s tím bordelem něco udělat - anebo se také jen "napást"?
Náš mozek je tím kladívkem, které určuje, kam směrujeme "ránu".

220166

26.5.2010 10:49

RE: Dotaz

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 220166

Jenže nejspíš v tuto chvíli Jarmila má, dle mého, více z pravdy (jasně že té mé), neboť politická strana je nezodpovědný celek, jakýsi zájmový spolek, kterému nepřísluší žádná moc, neboť nenese žádnou zodpovědnost. Volit politickou stranu je to samé, jako zřeknutí se moci. Jediný funkční model veřejné správy je pouze přímá volba konkrétního člověka, který bude plně pravomocný, a také odpovědný a kdykoliv odvolatelný. A to jak na úrovni regionu, tak na úrovni země a klidně i spolku zemí. Vždy přímé rozhodnutí, plná pravomoc, a také plná odpověnost ve věcech příslušejících pouze veřejné správě na té dané úrovni - žádná pyramida!

Co je na tom zajímavé a co si málokdo uvědomuje díky fascinaci stávajícím systémem, je to, že to lze učinit kdykoliv a kdekoliv, není na to potřeba nic, jen odhodlání k vytvoření souběžné stuktury odpovědných, která vymete stávající bordel nezodpovědných darmožroutů opájejících se důležitostí, kterou jim furt sami cpeme... [oči v sloup]

220172

26.5.2010 14:25

RE: Dotaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 220172

Přesně tak pane HHBB, politické strany byly v nedávné minulosti vládnoucími světovými parazity (diskrétní elity je špatný název) rafinovaně vymyšleny proto, aby nikdo nenesl za nic odpovědnost a aby mohli domluvení organizovaní zločinci (lokajové světových parazitů) nerušeně rozkrádat státní miliardy, aniž by většinová společnost proti tomu mohla sebeméně zasáhnout. Proto je zbytečné volit i pirátskou stranu, neboť v tuto chvíli i tato maličká pidistrana je již v okamžiku voleb infiltrovaná těmi správnými piráty, žraloky a zloději. Koneckonců, Vy jako znalec jezuitských mocenských praktik, které oni používají pořád dokola již po staletí, máte o jejich historické činnosti dobré povědomí.[smích]

Pan Dan napsal na adresu mého příspěvku, že můj způsob protestu mu nepřipadá silný ani šokující. Tak to je jasné, že jedna kapka moře neudělá. Jenomže kdyby začala uvažovat většina obyvatel stejně jako já, že volby jsou jasný podvod a provedla by u voleb totéž co já, teprve potom by byl výsledek voleb pro vládnoucí mafiány šokující. Představme si takový výsledek voleb, že 70 procent lidí by k volbám vůbec nešlo a z těch 30 procent lidí, co by k volbám přišlo, by vhodilo do urny 20 procent lidí roztrhanou obálku s neplatným hlasem. Mafiání by museli veřejně přiznat, že NEDOSTALI od národa žádný mandát k vládnutí. Že nemají nárok nastoupit na legální rozkrádání majetku patřícího všem.

Nechci být tak pesimistická jako Méďa Béďa, ale je fakt, že situace je vážná. Zasadila jsem alespoň ovocné stromy, když ne brambory. A sestra vlastní studnu. No, ještě by to chtělo alespoň jednu pistoli....[zmaten]

220197

26.5.2010 16:43

RE: Dotaz

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220197

"NEDOSTALI od národa žádný mandát k vládnutí."

Ten nedostal už Masaryk, a stejně byla 1. republika.

Nechci být tak pesimistická jako Méďa Béďa, ale je fakt, že situace je vážná.

U práce na zahradě či v lese seznáte, že situace je velice optimistická, neb obraz společnosti, který nosíme v hlavě, a který vytváříme svým chováním, je především odrazem našeho nitra. To se při venkovních aktivitách začne projasňovat, a věci, které nás zbytečně zatěžují postupně odejdou.


"No, ještě by to chtělo alespoň jednu pistoli...."

I kuše s dobrým tahem je dobrá a navíc nehlučná... pro lov, i pro obranu [smích]

Na internetu se povaluje vše podstatné. A co se nevyčte z webovek, domyslí si člověk sám, nebo si nechá poslat náležitou literaturu. Zbytek je otázka píle a ochoty spolupracovat, na jakékoliv úrovni.

220209

27.5.2010 8:06

RE: Dotaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 220209

Na Osudu jsem si přečetla před časem dlouhý článek pojednávající o tom, jak přežít případný všeobecný chaos. Uvědomila jsem si po přečtení toho článku, že bych nechtěla přežívat žádné případné chaosy, nechtěla bych žít v pevnosti Malevil a bránit své základní životní potřeby. Já bych to prostě zabalila, než žít takový život. Takže si žádnou pistoli ani kuš pořizovat nebudu, ani čističku vody, ani zásobu potravin, nechám to vše osudu.

Ale během včerejška jsem se definitivně rozhodla, jak naložím s volbami. Máte pravdu, je to ztráta času jít k volbám. Nebudu u voleb šaškovat s nějakým popsaným papírkem, radši k volbám vůbec nepůjdu. Vlastně už jenom tím, že kdybych se tam dostavila, tak bych jim zvýšila návštěvnost- a to je špatně.

Pro všechny, kdo si stále myslí, že něco změní, když půjdou volit nějakou stranu, tak zde zanechávám dva linky, které velmi pravdivě popisují, jak to chodí ve VŠECH stranách. Ve všech stranách, i v těch nejmenších, jsou velmi vítaní idealisti (trefnější název je užiteční idioti), kteří tam zdarma pracují. Ovšem když má strana naději dostat se do sněmovny, tak jsou idealisti vždy vykopnuti z kandidátky a dosazeny jsou ty správné figurky, které byly od počátku určeny, že se mají dostat ke korytu:
http://www.novinky.cz/domaci/201440-john-musi-bart...
http://www.novinky.cz/domaci/201387-z-vv-chteji-ud...

220293

27.5.2010 10:39

RE: Dotaz

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220293

"Já bych to prostě zabalila, než žít takový život. "

Potom, co pro vás umíraly předchozí generace předků, potily krev, ronily slzy, matky v bolestech rodily Vaše předchůdce, otcové sdírali svoje těla na polích a v dolech, dědové a báby si trhali od úst, aby VY jste se mohla mít lépe, aby Vy jste měla budoucnost?
Poté, co jsme přežili politiku Říma, 5 křížových výprav proti husitům, německou "Drang nach osten", Napoleona, rakouskou byrokracii, Stalina, Hitlera i sovětské "bratry"? V okamžiku, kdy jsou u koryta našinci to balíte? V okamžiku, kdy je šance, že za papírovou stěnou tvářící se jako kámen je budoucnost s přívlastkem perspektivní?

Zkuste vidět život jako příležitost. Ne jako příkoří, před kterým se utíká. Máte-li potomky, nebyl by to dobrý příklad pro ně.


"nechtěla bych žít v pevnosti Malevil a bránit své základní životní potřeby"

V okamžiku, kdy způsob obrany o kterém píšu převezme větší část lidí, budou v pevnosti Malevil naopak naše prasata. V neproniknutelném obklíčení. Tam si pak budou moci užívat z trvale slábnoucího řečiště peněz. Přestaneme je živit, zahynou.


Ochota čelit okolnostem má co do činění zejména s vlastní psychikou. Nikoliv nějakými virtuálními hrozbami z médií.

220307

27.5.2010 20:20

RE: Dotaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 220307

Jen klídek - ono se to "zabalení" dobře ťuká do klávesnice, ale když ta madam s kosou přátelsky pohlédne svým nádherným, hlubokým důlkem do zraků svého aktuálního oblíbence... [velký smích] mnoho, mnoho předsevzetí a nápadů a různých odhodlání prchá hrůzou a smrtné složky řvou hrůzou:"ŽÍT! ŽÍT! ŽÍT!"
Takže taky pořád žijeme a žijeme a žijeme - jenže taky zapomínáme, zapomínáme a zapomínáme...

Pokud ovšem ... "Vítej! Musíš umřít dřív než umřeš, abys neumřel, až umřeš!"
Bohužel tato navýsost zajímavá disciplína, která by zlepšila život v široširém měřítku je dnes velmi upozaděná. Nicméně doba zraje!
Bdění toť vše!

220340

29.5.2010 7:57

RE: Dotaz

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 220307

Ta Vaše úvaha je pane Méďo Béďo velmi zajímavá,ale já takhle neuvažuji. Když by měl být život šíleně nekvalitní a strastiplný, tak nemá cenu ho dál žít.

220505

26.5.2010 11:51

RE: Dotaz

Dan13 213.?.?.?

Reakce na 220151

Takový protest mi teda moc nepřipadá ani silný a ani šokující. I kdybych hodil do obálky celý román, stejně to při přepočítávání hodí do koše a od srdce se tomu zasmějí.

220181

26.5.2010 15:19

KDO VOLI

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 220151

Jarmilo, souhlasim s vasim nazorem.

Ti, co voli, si neuvedomuji, ze svym hlasem nic nemeni. I kdyby jejich hlas nakonec ovlivnil to, ktera persona kterou roli ve state obsadi, na skutecnych principech fungovani politicke moci a rizeni ceskeho statu nezmeni lautr vubec nic. Volic voli jenom masku.

Proto odpovednou reakci obcana je nepodporovat zlo, nevyzivovat jej, nedavat mu legitimitu, nechat system vykrvacet na absenci legitimity. Tzn. nepodporovat instituce iluze a lzi, jako je stavajici system pokrivenych voleb. Bez zruseni poslanecke imunity, bez zavedeni zvysene trestnosti za trestne ciny spachane pri vykonu zastupitelskeho mandatu, bez odvolatelnosti politiku, zavaznosti volebniho programu a volebnich slibu pod hrozbou trestnich sankci, me osobne k volbam nikdo nedostane. A pokud donuti, budu volit neplatne.

Jestli clovek hodi neplatny listek, nebo "dopis" ci heslo, ci potrha volebni listek, to je jenom forma protestu, kterou at si kazdy zvoli dle sve preference. Az protestujicich bude hodne, stavajicim elitam zatuhne. S mandatem typu do 10% opravnenych volicu se zacnou bat chodit po ulici.

Kdo nevoli, pak nasledne nemusi pred sebou racionalizovat a zduvodnovat svou spatnou volbu pred sebou, rodinou a sousedy, nema se za co stydet a tise prebira/ponechava si svou symbolickou politickou moc.

220204

26.5.2010 15:56

RE: Dotaz

Olas 94.?.?.?

Reakce na 220151

Byl by to určitě skvělé !
Podmínkou k napodobení či následování příkladu Švýcarska a jeho forem evropské i globální orientace by bylo nutno se jinak politicky i občansky chovat a ne hýkat blahem jednou směrem na východ a vzápětí na západ. Nevšiml jsem si, že by se Švýcarsko angažovalo v Afganistanu, Iráku, či kdekoliv jinde. Domnívám se, že zde je právě to "jádro pudla". Bohužel šlágrem pro spoustu našich spoluobčanů se stalo oblíbené klišé "Já to neřeším!" a také čekání "Někdo by to už měl řešit!" Asi nám nepomůže vykřikovat kdo byl 40 let komouš a kdo homouš , ale všímat si, kdo se nebál a nekradl.

220206

26.5.2010 7:03

Jediné k čemu jsem dospěl,

M.Š. 88.?.?.?

ať se to líbí nebo nelíbí,k volbám nejdu a volit nebudu.Považuji se za normálního člověka a to co se předvádí tomto státě posledních dvacet let(a nejen posledních...) je v rozporu s mým vědomím a svědomím.Pakliže dám tomu póvlu,který se mě snaží přesvědčit abych šel k volbám a dal někomu z nich svůj hlas je stejná marketingová stupidnost,jako když mě někdo vnucuje prací prášky,které neperou.Celé tohle "demokratické" stupidní divadlo s volbami je pro trotly,kteří nejsou sami o sobě schopni
rozhodovat,samostatně myslet a vůbec,je otázkou,zda jsou schopni vůbec samostatně(bez ideologií)žít...příklad zpěváka Muka není ojedinělý,celý národ je nemocný .....Někdo řekl před časem,že kdyby volby byly schopny něco změnit,tak jsou již dávno zrušené...a propó páni masmediáni,na druhé část zeměkouli se schyluje k vážnému ekologickému průseru a mám za to,že jde o podstatně vážnější problém,než přiblblé volby v česku, a přesto se opět a zase mlží a lže...no,za minulého režimu byli proti dnešním pisálkům v redakcích asi totálně neschopní v překrucování a lžích.Kéž by se pokrok projevil raději v jiných oblastech lidského počínání....tak se jen projevuje v v té nejprimitivnější podobě.

Šťastné a veselé volby 2010 přeje M.Š.

220149

26.5.2010 7:50

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

Problemboy 78.?.?.?

Reakce na 220149

Naprosto souhlasím M.Š.Tady pročítám články i diskuse dost dlouho.Co Vy debilové máte na mysli,že jdu volit tuto stranu nebo jinou,protože ta první je menší zlo??Máte doma píchače/ky???A co žrát??A máte milý diskutující i zábavu???Tak běžte volit ovečky!!V tomto zkurveným státě nejde napravit už nic.Jak jsou lidé demagogičtí a primitivní,je až neuvěřitelný.Vy všichni,co podporujete jakoukoliv stranu jste stejní zmrdi jako ti,koho volíte!!!VOLIT????A co,sakra????Ty zkorumpovaný prodejný děvky???Když jde někdo za prostitutkou a zaplatí jí,tak je sám prostitut.A co vy,voliči české země???Do posledního zmrda,který půjde k volbám cítím odpor lidsky nikoliv politicky.Proberte se,OVČANI!!!!ALE STEJNĚ CÍTÍM,ŽE TO JSOU JEN VÝKŘIKY DO TMY,DEBILITA JE KONSTANTOU NAPŘÍČ DĚJINAMI!!!! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

220155

26.5.2010 9:43

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220155

...ano problémboy, jméno ti sedí. A přihlásil ses svým příspěvkem přesně k té komunitě debilů, která tě tak vytáčí. S tvým "mlčícím odporem" se počítá, jsi produktem tohoto výpočtu.
Nasranej a bezmocnej, přesně tak si to přejí ti, kdo vymýšlí cikánské a jiné kauzy k tmou, aby rozhádali lidi.
Slepej vztek se dá velmi snadno ukočírovat těmi, kdo tě serou. Teď třeba já. Můžeš mě i zmlátit, už jsem dědek. Uleví se ti.
A jinak se nic nezmění.

Tak to zkrátka funguje, rozvzteklit voliče, zahnat do kouta ohrady, kterou včas vytvořili.
Takže místo "píchaček" použij pravačku a v takto ušetřeném čase začni hledat na netu něco víc než jen kanál pro svůj vztek.

220168

26.5.2010 14:11

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 220168

Podepisuji toto racionální stanovisko, Janko. A trochu jej doplním.

Už delší čas soudím, že lidé se dělí na PŘEMÝŠLIVÉ a NECHCISTY. Těch druhých je bohužel většina. Vyznačují se odporem vůči všem a všemu, co je v životě potkává. Vrcholnými představiteli NECHCISMU jsou stálí návštěvníci nejlevnějších náleven. Ti na otázku, koho nebo čeho si váží, odpoví "všechno stojí za ho..., všichni jsou svi..., všechny nakopat do pr...!".

Nechcisté prostě dokonale vědí, co nechtějí. Bohužel nedokážou vymyslet nic na téma - CO CHTÍT. A tak i v současné volební kampani vidíme řadu pěkných nechcistických hesel. Z billboardů civí graficky vylepšení politici a hlásají, co všechno ten který NECHCE a proti čemu BOJUJE. Taková hesla správně brnkají na nechcistické strunky voličstva.

Nechcisté byli, jsou a budou. Faktem je, že NECHCISMUS nikdy v historii neposunul lidstvo ani o krůček vpřed. Vymanit člověka z područí nechcismu může dle mého soudu jen vzdělání. Jenže vzdělávat se je pracné. A tak většina líných nechcistů zůstane dál u svého lkaní a hořekování nad současným "zkaženým světem". K volbám nepůjdou. Ani náhodou. Je to totiž pohodlné. [mrknutí jedním okem] Kdežto pokusit se namísto lkaní něco udělat? Třeba vymyslet, koho volit? Šmarjápano, to je přece dřina! [velký smích]

220195

26.5.2010 20:47

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 220195

Zdravím Vojtěchu,
trochu doplním Vaše jen do jisté míry racionální jádro [velký smích] .
"Naše školy jsou čarodějnické kuchyně, ve kterých je rozum tak dlouho znásilňován, až srdce umře žízní. Jestliže se to skutečně podaří, dostane žák vysvědčení o zralosti.." (G.Meyrink; Bílý Dominikán).
V návaznosti na tohoto velmi moudrého pána - nikoliv učeného ( i když to taky), ale skutečného znalce života/mudrce je třeba poněkud poopravit, či snad POPOSTRČIT Vaše
>Vymanit člověka z područí nechcismu může dle mého soudu jen vzdělání.
Tedy nejen vzdělání, ale vzdělávání určitého směru. A sice? Pro nás obyčejné lidi mám teď na mysli vzdělávání DUCHOVNÍ, MRAVNÍ. A co že to je? Jen prosté pochopení zákona příčiny a následku, jen prosté uvědomování si sebe sama v plném rozsahu, jen se prostě naučit bezpříčinně radovat, usmívat se (raději skrytě ... [mrknutí jedním okem] = NEPROVOKOVAT "nechcisty" ). Tím vším se rozvine odstup, zvnitřnění, vhled ( s různou intenzitou) a v dalších fázích tohoto vývoje skutečného lidství i moudrost, která není podložena úporným šťoucháním dat do té zajímavé žlázy mezi ušima, ale "vyvěrá z nitra"...
Je smolné pro celý svět a lidstvo, že materialismus a nafoukanost "vědců" ( učenců) to obé zapříčinilo takový odklon od prvku zvaného VĚDOMÍ.
Rozvíjením VĚDOMÍ přes mezistupně tj. uvědomování si sebe a vnucení sebe sama do stavu tichého a klidného radování se bez příčin zvnějšku by totiž lidé poznávali stále jasněji, že jsou jen buňky v orgánu zvaném lidstvo...
No a také by nebylo tak neznámé, že na úrovni podvědomí jsme všichni "NAPROGRAMOVÁNI" pozitivně. Takže? Když nechcisté vřískají:" nechci pít alkohol(krást, být líný...)" tak se vlastně opět psychologicky programují na ... na chlast atd.
Ale když člověk ví, co nechce, tak vlastně už je jen krůček k tomu, aby zjistil, co chce a tímto směrem napřel své "tvůrčí absolutno".
Stálý úsměv a úspěch v dobré náladě a rozvíjení optimismu "zvnitřku" přeji všem - je to důležitější, než jsme ochotni připustit. Z neznalosti samozřejmě.
"HAD"

220231

27.5.2010 19:31

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 220231

Moudrá slova, pane Hade. Díky za ně. Ano, dnes jsem s Vámi zajedno. Protipólem NECHCISMU je s nejvyšší pravděpodobností MOUDROST. Prostá lidská moudrost. Ta moudrost, o níž byly napsány stohy knih. Ta moudrost, o níž lidé často a rádi hovoří. A přitom většinou ani netuší, co to moudrost vlastně je.

Nebudu tady vyprávět, co už o moudrosti (zatím jen mlhavě [zahanbení] ) tuším. Je to zajímavé téma. Máte-li o ně zájem, jsem Vám k dispozici na svém emailu. Souhlasím s Vámi, že moudrost
> není podložena úporným šťoucháním dat do ...
Ale dle mého soudu ani "nevyvěrá z nitra", a dokonce ani nesouvisí s vírou. Fanatická víra je naopak účinnou překážkou, bránící svému nositeli, dospět k moudrosti.

Snad bych měl odůvodnit své tvrzení, proč je dle mého názoru moudrost opakem nechcismu. Nechcismus, neboli úporná a trvalá nespokojenost se všemi a se vším, je nejsnazší lidský názor. Zvládne jej úplně každý. Není k němu potřeba žádných znalostí, dovedností, zkušeností, moudrosti. Je natolik snadný, že jej dokáže vyjádřit i právě narozené dítě. A téměř každé to také hned po narození udělá. Pro onu snadnost nespokojenosti se za ní moudří lidé stydí. A vyhýbají se jí. Neprojevují ji.

Ještě poslední poznámka. Moudří lidé jsou obvykle nespokojeni především sami se sebou. A proto svou moudrost stále prohlubují. Nechcisté právě naopak. Ti jsou sami se sebou navýsost spokojeni. Jen kdyby jim ve štěstí z jedné strany nebránili ONI a z druhé strany my, prostí ovčané. Mýlím se? [mrknutí jedním okem]

220334

29.5.2010 11:55

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 220334

Pokud to ještě "zachytíte":
>Fanatická víra je naopak účinnou překážkou, bránící svému >nositeli, dospět k moudrosti.
Jistěže! Přesné! O víře v mých příspěvcích ale nepíši! Bylo by nutné vyjasnit si pojmy s dojmy. Jen snad krátce: "víra" se často zaměňuje, resp. slovem víra se definuje něco jako kladný postoj lidí, nebo nějakého jedince, k čemusi, co je BĚŽNĚ A OBECNĚ neviditelné, nevažitelné, těžko vnímatelné. Někdy se tomu říká "duchovno", "mystika", "mysticismus", "náboženství" atd. - ani to není z mého pohledu přesné. Všechna tahle slova by měla mít jasnou definici - jinak je z debaty volejbal... [velký smích]
Víra je v nejvyšším aspektu TVOŘIVÁ SÍLA! To nemá s náboženstvím, pověrami atd. nic společného. To je velmi racionální, ukázněný až TVRDÝ postoj k sobě samému...
>Moudří lidé jsou obvykle nespokojeni především sami se sebou.
Z mého pohledu - bych to jen mírně rozšířil - ADEPTI moudrosti (čili jedinci, v kterých se moudrost ještě rozvíjí a roste). Mudrc již jen pozoruje a zasahuje jen tam, kde prospívá celkové harmonii. To ovšem neznamená, že je to "kastrát" z hlediska běžného života - NAOPAK. Moudrost, ta pravá, ukáže hlavně jejímu nositeli, jak si má správně počínat. A tak mizí pochybnosti, ubližování atd.
Mám teď málo času, ale napadlo mě, co bych Vám zajímavého (snad) napsal na email...

220521

31.5.2010 13:34

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 220521

Díky za reakci, "zachytil" jsem ji. A opět s Vámi souhlasím. Soudím, že další debata na toto téma zde by byla poněkud OT. Těším se, že si najdete čas ...

Stále více se kloním k závěru, že moudrost spočívá ve schopnosti rozpoznat, co je v životě důležité a co méně. Možná, že je důležité být schopen vnímat víru jako tvořivou sílu. Zatím nevím. [smích]

220651

27.5.2010 0:13

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 220195

Ja dokonale a naprosto presne vim co chci.Bohuzel, uz moje myslenka je pro vyvolene natolik nebezpecna, ze byste me za to nejradeji uzavrel do gulagu, jak to delali chazarobolshewici.Vot svaboda.

220266

27.5.2010 20:11

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 220266

Jedno slůvko Vašeho kratičkého textu Vás zrazuje, pane "62". Ukazuje, co "přesně chcete". Zdá se, že to co Vy chcete, je postaveno jen na zlobě, zášti a nenávisti. Ač si to možná neuvědomujete, předvedl jste nám pěknou ukázku NECHCISMU. Díky za ni.

Mimochodem. Sám se sebou jste docela spokojen, že? [mrknutí jedním okem]

220338

27.5.2010 21:39

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 220338

Ano, jsem spokojen sam se sebou a kazdym dnem se citim spokojenejsi, kdyz vidim v reale, jak se tento prolhany system udajne zarucujici ustavni svobodu, blizi ke skutecnemu bankrotu.Ani se nedivim, ze vam to nahani takovou hruzu.[smích]

220350

27.5.2010 6:04

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

Problemboy 78.?.?.?

Reakce na 220168

Nech si rady na koledy,a nezapomeň na víkend dědo,budou volby!Vztek ani nemám,jen úsměv.Nehledáš dědku vztah čísel a písmen??Ty náše genialito Koňasová.Ó,jak jsi moudrý děda.Co jsi dělal starče celý život??Jen písmena a čísla??Poučovat můžeš pouze sám sebe!

220282

27.5.2010 8:34

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 220282

...jo, někteří lidé jsou nepoučitelní (neschopni zpracovat informace ke užitku svému), to máš i v tom svém nicku.

Problemboy = problému se bojí. Anebo dělá problémy.

...ani jedna možnost nenabízí schopnost se učit, máš cos chtěl, užij si to.

220299

27.5.2010 10:14

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

Problemboy 78.?.?.?

Reakce na 220299

Ano,někteří jsou nepoučitelní,hlavně od takových samozvaných učitelů jako jsi ty.Mezi tuto skupinu se řadím i já Koňásku.To jak dokážeš rozřešit na základě nicku profil mé osoby je důkaz tvé inteligence.Umíš žonglovat se slovy,ale jsou to jen výkřiky do tmy.Jestli obhajuješ jakýkoliv volby,jsi stejná děvka,jako koho volíš!!Já jsem si zvolil sám sebe.Nezodpovědnost?Seru na to,jsem zodpovědný za svůj život a připadá mi primitivní někoho VOLIT.V tomto státě neexistuje žádná možnost dobré volby,pouze jedna-NEVOLIT!!!

220305

31.5.2010 11:48

RE: Jediné k čemu jsem dospěl,

Andrew Siddur 88.?.?.?

Reakce na 220305

Souhlasím s Jankem. Problemboy je právě žonglér, nebo to aspoň zkouší, ale padá mu to z ruky... Analýza nicku "problemboy" je určitě trefná. Problemboye usvědčují jeho vlastní slova.

220645

26.5.2010 7:32

volby

mazz 82.?.?.?

budu volit č.18, alespon za mě dostane pan Cibulka peníze!!!
když už jsou ty volby...

220152

26.5.2010 8:59

RE: volby

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 220152

jakýkoliv "úspěch" skrze tento systém může jen ublížit... už jenom to, že prostředky obdržené tímto způsobem již vlastně korumpují...

220160

26.5.2010 8:38

ČPS

kalik 193.?.?.?

Protože mi záleží na volnému přístupu k informacím na internetu, budu volit Českou pirátskou stranu, která snad jediná má smysluplný program.

220158

26.5.2010 9:40

Dejme uvážený hlas některé nepralamentní straně (teď samozřejmě nemyslím VV ani TOP09)

Maftík 109.?.?.?

http://www.voltenevyvolene.cz

220167

26.5.2010 22:43

RE: Dejme uvážený hlas některé nepralamentní straně (teď samozřejmě nemyslím VV ani TOP09)

čěf 94.?.?.?

Reakce na 220167

Dobrý odkaz. (K úplné objektivitě chybí těmto stránkám snad jen, že u strany DSSS -na rozdíl od snad všech ostatních zmiňovaných- není odkaz na jejich vlastní stránku, ale na to, co si o ní myslí Wikipedie. Asi autoři nemohli uhodnout, že to je www.dsss.cz.)
Když jsou ty volby, dovolím si sem přihodit následující příspěvek, uplatněný už na jiném webu:

Vůbec si nemyslím, že „normální, zdravý jedinec volí podle volebního programu, svého přesvědčení …“ (daleko spíš podle „osobních sympatií se členy (členkami) strany“). Ale pro případ, že by tomu tak opravdu bylo, upozorňuji P.T. normální, zdravé čtenáře na
tyto potřebné stránky.
Najdou tam NA JEDNOM MÍSTĚ mj. seznam VŠECH kandidujících stran a VŠECH JEJICH VOLEBNÍCH PROGRAMŮ. Takhle objektivní přehled jsem nikde jinde nenašel. Známé www.kohovolit.eu je objektivní jen částečně, tedy není.

220251

26.5.2010 11:10

můžeme i jinak

Kílec 77.?.?.?

Přes všechna záporná vyjádření k volbám půjdu. Ale do obálky nedám žádný lístek. Tím žádná strana nedostane za můj hlas ani
korunu. Nepomůžu státu, ale JÁ budu spokojený.

220174

26.5.2010 12:58

RE: můžeme i jinak

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 220174

>můžeme i jinak

Nemůžeme. Takhle to nefunguje, viz www.hoax.cz.

220186

26.5.2010 13:35

RE: můžeme i jinak

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 220186

Díky za vyjasnění. Jen doplním lepší >ODKAZ<

220190

26.5.2010 13:53

RE: můžeme i jinak

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 220190

Není zač. A za ten odkaz se omlouvám ale píšu z mobilu, takže dlouhé odkazy jsou nad mé síly. Ostatně, neuškodí si na tom serveru trochu počíst.

220193

26.5.2010 13:28

DSSS

R.O. 62.?.?.?

Nad komentáři pod články žasnu. Opravdu žasnu. Co kdo vyřeší tím, že hodí prázdnou obálku nebo obálku s nějakou říkankou. Jen se objeví v záznamech z voleb o jeden neplatný hlas více. To opravdu se Systémem zatřese. Když chcete vidět koho se Režim bojí, tak zapřemýšlejte nad tím koho zakazují, koho pronásledují? No to by mohl být ten: "hlas protestu. Silný a šokující"

220188

26.5.2010 17:28

RE: DSSS

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 220188

Ono to není o stranách, ale o systému kolektivistického bordelu "vládnutí" nějakých straníků…
Jestli tu někdo někoho zakazuje, tak proto, že si na tom dělá body a jakože vykazuje činnost, stejně tak dělá body i tomu, co ho zakazuje - oni se tak nějak navzájem pěstují… [mrknutí jedním okem]

(pokud by byl skutečně nějak systému nebezpečný, tak bude okolo něj pěkně tichoučko, a ne že okolo několika křiklounů bude poletovat armáda na koních se všemi tv štáby)

220217

26.5.2010 18:04

RE: DSSS

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 220217

Ano! Výborně shrnuto.
Taková Symbióza protikladů, které vlastně protiklady ani nejsou (o co méně extremističtější, než občasné provolání „provokujících“ hesel několika nonkonformisty, je teatrální rozpouštění demokraticky vzniklé strany?), ale jako protiklady nám je vytvořila (tedy nám možná ne, ale „konzumentům“) média.

220221

26.5.2010 13:48

Lepší šance v loterii než ve volbách?

Antiseptik 69.?.?.?

Volby? Politika? Marnost nad marnost. Čtu teď jednu zajímavou knížku, Když pláčou sloni. Vědátoři dělali experiment se zvířaty. Naučili je soutěživou hru. To nebyl problém, naučili se to rychle. Problém byl, že velmi rychle začali ignorovat pravidla hry, hráli zuřivě a surově a tak toho vědátoři museli nechat. Proč to píšu? Mezi námi a zvířaty je jeden rozdíl, nám v chování se jako zvířata brání jenom zákony které jsme si udělali. A to dost špatně, stejně jako zvířata jsme se je naučili obcházet kde to jde.
Problém je v principu soutěžení, aby soutěžení fungovalo potřebuje ovšem protivníka, někoho s kým soutěžíme. Toho jaksi už několik dekád postrádáme. Není s kým soutěžit. Ovšem výsledkem soutěžení je také nutně další věc, vytváří vítěze a poražené. Ovšem pokud není protivník není vítěze, jsou jenom poražení.
Ku prospěchu všech by bylo aby se do vedení dostali lidé schopní a poctiví. Toho se politicky dosáhnout nedá, v politice jde jen o jedno, aby ten co vyhraje byl náš člověk a ne jejich, ať je sebevětší blbec. Ale o to přece nešlo, šlo o dobré vedení, ne o modré či červené vedení. Ve všech soutěžích je jedno společné, ať už je to Idól, fotbal nebo jakákoliv jiná hra, je jeden vítěz a mnoho poražených. To přeci není zrovna dobrá situace, opačně by to bylo lepší ne? Já nevolím. Dokud si nebudu moci vybírat podle schopností, ale budu nucen si vybírat podle sounáležitosti k nějaké straně tak to nemá sakra smysl. Kam jsme se s tou soutěživostí vlastně dostali? Máme snad opravdu nejlepší produkty za nejnižší ceny? Nejlepší vůdce? Nejlepší sociální systém? Máme prd. Já nechci sakra se všemi soutěžit o stejnou kůrku chleba, mě nebaví se koukat na hladové i kdybych nakonec vyhrál, já chci spolupracovat se všemi a žít v klidu.

Knížka je to moc zajímavá, nevím zda vyšla i češtině, v originále je to "When Elephants Weep" od Jeffrez Moussaieff Masson a Susan McCarthy.

220192

26.5.2010 15:01

K volbám letos nejdu

Sam Ting Wong 213.?.?.?

I když mě někteří samozvaní soudci nazvou pitomcem, nebudu se letos podílet na šarádě zvané volby. Za prvé nevidím nikoho důvěryhodného a za druhé považuji zastupitelskou demokracii za špatnou a nefunkční.
Letos to bude poprvé, co vynechám, ale domnívám se, že na tvrzení "kdyby volby mohly něco změnit, už by je dávno zakázali" něco bude.
Koneckonců i velká volební neúčast je projevem veřejného mínění. Pokud by míra "nevoličů" dosáhla kritické velikosti, mohla by způsobit větší změny, než 5% zastoupení nějaké nové strany v parlamentu.
Naopak se zúčastním místních voleb letos na podzim, kde vidím možnost ovlivnit chod věcí.

220200

27.5.2010 8:00

RE: K volbám letos nejdu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220200

Same, máme to stejné. Také poprvé nepůjdu volit - jsem dokonale zhnusen - ale na komunálky se chystám rovněž.

Jinak jsou volby a všechny kolotoče okolo zbytečnou ztrátou času, peněz a sebeúcty.[mrknutí jedním okem]


A jak koukám na diskusi, řada lidí chce bojovat proti Systému tím, že ho vlastně podpoří. Tomu se říká střelit se do vlastní nohy. [pláč]

Každému co jeho jest. Všehomír má času dost, poučíme se třeba až po sto-pátém pokusu.

220292

26.5.2010 15:10

HLAS PROTESTU = DSSS

Pavel. 216.?.?.?

Nevim jak pro vas, ale pro me je jedinym hlasem proti rezimu Delnicka strana se vsemi jejimi negativy. Prectete si jeji web, delaji to s nadsenim a uz proto, ze spicky teto strany novodoba StB stiha za politicke projevy (a uz byli odsouzeni) je pro me VELKY DUVOD je volit.
Jestli chce Pecina nekoho zakazat, je to pro me nejlepsi reference! Zadna jina strana nebojuje tolik s politickou korektnosti, jako Delnicka strana.

220201

26.5.2010 16:09

RE: HLAS PROTESTU = DSSS

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 220201

[smích] [cool] [smích]

220207

26.5.2010 16:43

RE: HLAS PROTESTU = DSSS

LaFox 90.?.?.?

Reakce na 220201

Teda to mi připadá jako za koumoušů "podvracení republiky", nebo jak se ten paragraf jmenoval...
Vandas a spol. odsouzeni. Fuj.

220210

26.5.2010 17:32

RE: HLAS PROTESTU = DSSS

Andrew Siddur 62.?.?.?

Reakce na 220210

Už se tu kdysi řešilo to, že je dokonce možné, že i DS, potažmo DSSS, je jen součást „Systému“.

Že jsou tam lidé, kteří to myslí opravdu dobře, ale pak tam mohou být nalezlá různá individua, která by potom, co by se případně DSSS dostala do sněmovny, vyházela tu poctivou část, a tím by se pak rázem z DSSS stala další prudce mainstreamová strana, štítící se všeho jen trochu nekorektního, kolikátá už v řadě.

Tak či tak, i mě samotného zajímá, jaké čachry se budou dít a kdo se jak „odkope“, když tato strana náhodou (pakliže se tedy takové náhody nebudou podvodně eliminovat při sčítání hlasů) získá větší než malé množství hlasů. [smích]

220218

26.5.2010 16:50

RE: HLAS PROTESTU = DSSS

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 220201

Z naprosto stejných důvodů vznikl současný režim z režimu minulého, a teď máme výsledek… co se už trochu poučit... [mrknutí jedním okem]

220214

26.5.2010 19:48

RE: HLAS PROTESTU = DSSS

Jiří S. 193.?.?.?

Reakce na 220201

Souhlasím s Pavlem DSSS je opravdu jediné řešení jak v této zemi něco změnit. Co vyřešíte tím že nepůjdete k volbám? nebo tím že vložíte do obálky bílý lístek nebo napíšete nějaké heslo? Paroubek ani Nečas si to heslo nepřečtou, přečte si to jenom 4 nebo 5 členů volební komise, obyčejných lidí z vašeho města, tak co tím dokážete. Když mi bylo 18-20 let tak sem taky dělal podobné věci ale teď vím že je to sionistům pro smích. Pár neplatných hlasů nic nezmění a vůbec nikoho nezajímá. Řešení není ani volit recesisty (Pirátská strana) nebo šílence (Cibulka). Jedině DSSS chce něco změnit a proto ji ostatní strany tak nenávidí. Když byla DS rozpuštěná, všichni politici zprava i zleva (Paroubek, Topolánek, Filip, Liška, Kalousek) chrochtali blahem. Ale DS se nenechala zastavit a pod novým jménem kandiduje dál, ale bez vaší pomoci to nedokáže.
Pokud by i DSSS byla tajně součástí systému, jak tady přesvědčují někteří konspirační teoretici, tak proč by policie rozháněla jejich pochody a demonstrace a zatýkala jejich účastníky. A proč by mnozí aktivisté byli trestně stíháni za smyšlená obvinění. Proč by Vandas a další funkcionáři byli odsouzeni za své projevy k podmínečným trestům a vysokým pokutám. A proč je Patrik Vondrák (předseda pražské DS) a řada dalších členů strany, včetně osmnáctileté dívky, už půl roku ve vazbě za své politické názory. To Dokazuje že DSSS je skutečná opozice a vládnoucí elita se jich bojí a nenávidí je.
Nebudu vás přesvědčovat o tom že její program je nejlepší, programy stejně nikdo nečte a nejdůležitější není program ale lidé. A DSSS jako jediná strana je složená z lidí, kteří nevstoupili do politiky kvůli penězům a moci, ale proto aby něco změnili. Kandidáti DSSS dělají politiku ve svém volném čase, za svou politickou angažovanost ještě nedostali ani korunu, naopak obětovali spoustu svého volného času a peněz a ještě jim hrozí ztráta práce a dokonce i vězení. Někteří členové DFSSS se za své názory nechají i zavírat. Proto jsem přesvědčen, že kdyby se tito lidé dostali do parlamentu nebo i do vlády tak by nekradli a nebrali úplatky jako politici ostatních stran ale skutečně by hájili zájmy čaského národa a politiku by brali jako poslání pomáhat lidem a ne jako prostředek ke snadnému zbohatnutí.

Na závěr upozorňuji že nejsem člen ani kandidát DSSS ale tato strana je pro mě jasná volba.

220228

27.5.2010 2:57

RE: HLAS PROTESTU = DSSS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 220228

Ano, nácvik policejního státu, již zmíněné držení v vazbě za směšné "přečiny" (výroba samolepek NO, odvoz kapely) - a pochopitelně jsou automaticky za "neonacisty" - spíš než na důmyslnou konspiraci režimu to vypadá na plnění pokynů plutokratů s typickým tuzemským horlivým lokajstvím a předpokáleností.
Nastrčen byl svého času doktor, s nímž se předáci DSSS ideově rozešli.

220272

26.5.2010 17:20

kocourkov

kocourkov 90.?.?.?

naše politická scéna je uzavřený kruh...ať je tam kdo je tam, vždycky se najde někdo kdo své pozice využije v osobní kuprospěch...nešťastní a zklamaní voliči hledají únikové politické strany aby již konečně došlo ke změně v politice kuprospěch občanů, ovšem stále je to marné snažení.Jakmile mezi ostřílené vlky zabloudí nová politická štěňata a přičichnou si ke šťavnaté kosti, tak pak jen málokdo odolá a dobrovolně se vzdá blahobytu, především když vidí jak ostatní kolegové si ho náramně dopřávají, tak proč by nemohl i on? proč já si za svou snahu nemůžu ulít nějaké bonusíky ze státních zakázek, když tamten a onen mají 3 vily, 10krát dovolenou po světě, 4 bouráky...bohužel, myslím si že tento uzavřený kruh zůstane nadále uzavřený a doufat v likvidaci korupce mi přijde ve vysoké politice až přípiš naivní a navíc občané se zdají s tímto systémem spokojeni a neremcají,takže jim to asi ještě moc nevadí,když si někdo vesele za peníze náš všech dělá dluhy...bohužel jak autor na závěr píše je to jako rakovina...

navíc otázka...jak je možné, že na kdejaké mizerné povolání musí mít chudáci zaměstnanci hromadu školení, vzdělávat se, dodělat si VŠ..např..zdravotní sestry a učitelé, kdežto v politice, v tak důležité pozici, je to každému jedno..někdo prostě vystudoval za 2 měsíce Plzeň, nikdo po nikom nechce testy inteligence či hlavně emoční testy..tady je to šumák, ale zdravotní sestra ta musí mít na píchání injekcí,přebalování, nošení léků VŠ...kocourkov kam se podíváš...

plně souhlasím VV se tváří jako nová ODS..hlavně když v tom s nima jede Bém..tak to mluví samo za sebe

220216

26.5.2010 18:02

Jakto, že nikdo nevyžaduje zodpovědnost politiků?

ID 62.?.?.?

Nečetl jsem všechny příspěvky pozorně tak jsem možná přehlédl... Odjakživa se pravomoc pojí se zodpovědností. Volby rozdělují pravomoci, zodpovědnost musí vyžadovat voliči neustále celé období. Jak? Najít si svého poslance. V případě nespokojenosti mu psát, telefonovat, ... Ono řekněme 50 000 dopisů denně by už někoho mohlo probrat. Bude-li otrlejší pak demonstrace, naházet mu rajčata na hlavu, ... Před nějakým časem v Belgii utekl od soudu pedofil Dutroux. Za pár dnů odstoupili ministr vnitra i spravedlnosti. Ne že by měli morálnější politiky ale každé náměstí bylo plné demonstrantů. Necený milion lidí vydržel na Letné týden a shodilo to Jakeše i se Štrougalem. Jenže pak si lidi řekli, že když je teď ta demokracie tak mám jiný starosti než někde běhat po demonstracích nebo někomu psát a vůbec - ve volbách jim to natřu a hlavně klid na práci. Takže máme co si zasloužíme.
Otázka na závěr: s partou lidí si půjčíte autobus a vyrazíte na delší dovolenou. Na naftu se budete skládat všichni, zvolíte si řidiče. První den bude řídit Čenda. Po cvíli cesty zjistíte, že jede do stavebnin aby si cestou domů hodil cement. Potom jede do statku pro brambory. Potom jede k truhlářovi pro skříň na chatu... Necháte ho takhle jezdit celý den na který byl zvolen za řidiče? Nebo ho vyrazíte od volantu, zaplatí zbytečně projetou naftu a řídit bude někdo jiný? ( Bez kraválu to samozřejmě nepůjde. ) Tušíte jakou šokující reakci má autor možná na mysli?

220220

27.5.2010 7:48

RE: Jakto, že nikdo nevyžaduje zodpovědnost politiků?

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 220220

Áno, máte plnú pravdu, ak by boli tí ľudia spidermani s morálnym kreditom.
Nič iné Vám k tomu neviem povedať ak ste schopný napísať
>>Ono řekněme 50 000 dopisů denně by už někoho mohlo probrat.
a zaklincovať to
>>Necený milion lidí vydržel na Letné týden a shodilo to Jakeše i se Štrougalem
Človeče, v dnešnej dobe napísať takéto veci je fakt hlúposť (po 21 rokoch budovania lepšej spoločnosti na nevedomosť ľudí neverím).

220289

27.5.2010 19:10

RE: Jakto, že nikdo nevyžaduje zodpovědnost politiků?

ID 62.?.?.?

Reakce na 220289

Nerozumím Vaší reakci, můžete blíže vysvětlit?

220333

27.5.2010 20:42

RE: Jakto, že nikdo nevyžaduje zodpovědnost politiků?

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 220333

>>Necený milion lidí vydržel na Letné týden a shodilo to Jakeše i se Štrougalem

Fakt si to myslíte ? Že niekto odovzdal moc len preto, že na Letnú prišlo toľko ľudí ? A vtedajší mocní sa akože pokakali a urýchlene odovzdali moc ?
Vy si vážne myslíte, že stačí zavaliť tých negramotných ignorantov haldou dopisov ? A oni akože prestanú kradnúť, klamať a ožobračovať národ len preto, že im to nejakí gojimovia napíšu ?
Kde ste bol doteraz ?
S Aštarom v Mliečnej dráhe ?

Na úvod by Vám malo stačiť prečítať si toto
http://www.cibulka.com/nnoviny/nn1998/nn0198/obsah/mir/mir.htm
Dolejšího analýza 89
A potom pekne postupne ...ale hlavne začať.

220343

26.5.2010 19:41

Může vyhrát i Spasitel

ruppert 82.?.?.?

Vyhnédnete-li ven z České kotliny, není to hezký pohled. Jak říká guvernér Bank of England Merwyn King o britských volbách (a platí to i o českých volbách): kdo vyhraje letošní volby, tak si na další celou jednu generaci uzavře cestu k vládě.
I kdybychom si zvolili samého Spasitele a charaktery průzračnosti diamantu a nebude Chazar - už teď má bansksterskou pistoli u hlavy a part, podle kterého bude zpívat a tancovat, nebo nám Goldmani a Sachsové, hedgové fondy pod vedením sbormistrů jako je Soros, ratingové kurvy a high frequency trading na burze zahrají forte a krátce umíráček. Ať podíváte do kterékoli nabízené strany, první housle v ní hrají umělci, co tu bohem vyvolenou pistoli po každém výstřelu iniciativně leští. A pistolník je na to v českých zemích už přes sto let zvyklý, a proto se u nás zatím ještě nevystřelilo. Ale když je hlad či potřeba, tak porazíte i to nejhodnější tele. Zvlášť to slovanské.
Jestliže volby ztratily svůj původní smysl delegování pravomocí důvěryhodným jedincům a subjektům, které hájí Vaše zájmy, a ne zájmy pistolníků, má větší smysl delegitimizace systému a mandátu ignorací takových voleb. Sledujme řeckou tragédii, ten scénář čeká spíše dřív než později celý západní svět.

220227

26.5.2010 21:49

RE: Může vyhrát i Spasitel

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 220227

Rozumím, ale pasivní rezistence je zcela nevhodná. Nejsou správné alternativy volby, ale lze u mizerů vyvolat strach. Aby se báli oni, nikoli ta telata. Půjde-li k volbě jen 20% oprávněných voličů, pak těch 20% určí vítěze voleb. Číslo 24 není dobrá volba, ale poslouží k tomu, že dostanou strach. Budou se oni chovat jako stádo při stampede, dopouštět se chyb a požírat sami sebe.

220241

26.5.2010 20:07

Schwarzenberg a NWO na Reformy.cz jsem si ho vzali na paškál

Theo 89.?.?.?

Škoda, že Zvědavec nechce přetisknout toto video [pláč]
http://www.reformy.cz/zpravy/proc-scharzenberg-lze/
Určitě by mu to přineslo velkou sledovanost portálu, stejně jako Farage.

220229

26.5.2010 20:47

RE: Schwarzenberg a NWO na Reformy.cz jsem si ho vzali na paškál

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220229

Ale ten článek i s videem už tu dávno je. [smích]
Koukněte do sekce "Zajímavé adresy".

220232

26.5.2010 21:24

Nevolim

Sat Cit Ananda 89.?.?.?

Fundamentální podstata demokratické volby není hodit lístek do urny, ale projevit svůj názor. Nevolit je plnohodnotným projevem preference a postoje a mnohdy je to promyšlenější a upřímnější názor, než masová volba založená na informacích z letáků, billboardů a bulváru...

V takto relativne nastavenem volebnim systemu je zcela jedno, jaky hlas komu date. Vzdy totiz vznikne kockopes. Jediný zajímavý výsledek by byl ODS 0, ČSSD 0, KSČM 0, KDU 0, TOP9 0. Ostatní výsledky nás nikam neposunou .

Lidé mají instinktivní potřebu vytvářet tlupy, hierarchie, zákony, teritoria. Nezapojuj se do toho. Není a nebylo nic krvavějšího než posedlost příslušností, nadřazenosti, povýšenosti. Nejsi občanem, nejsi svým povoláním, nejsi barvou své pleti. Zákony jsi nevytvořil ty a nikdo se tě neptal na souhlas. Nikoho jsi nejmenoval aby tě zastupoval, mluvil tvým jménem. Ty jsi to co jsi, člověk. Nemusíš bojovat, to by bylo hloupé. Ale můžeš tyto nastavení hluboce ignorovat, netýkají se tě. Jen tak si zachováš svou přirozenou integritu, svou výjimečnost a svobodu.

220237

26.5.2010 22:17

VOLEBNÍ DEFENESTRACE (četl jsem v diskusi)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Volební dny jsou dva. Radíme tedy voličům, kteří půjdou volit v pátek, ať zakroužkují poslední čtyři kandidáty. Voliči, kteří půjdou volit v sobotu, zakroužkují pátého, šestého, sedmého a osmého kandidáta od konce. Tím vznikne možnost vyřadit až osm předních politiků z jakékoliv strany! Moderní defenestrace zcela v rámci platných zákonů. [chechtot]

220245

27.5.2010 6:17

RE: VOLEBNÍ DEFENESTRACE (četl jsem v diskusi)

p 125.?.?.?

Reakce na 220245

...bohuzel pro nas staty jsou organizovany podobne jako korporace/a nebo obracene/kdy ovcan a nebo jednotlivec drzici malo akcii nema vubec zadnej vliv. na cokoliv...neexistuje postih na zlocince jak v korporacich tak ve vladach/vyjma Ciny a Ruska/,a kazdy vi ze sliby se nesplni vse se prekrouti nikdo nebude ani napomenut neni cas take podrobne probrat vsechny navrhy,velka vyhoda je take zavedeni compjutrovych voleb v nekterych statech/.udajne pro usetreni/snadna manipulace s hlasy nezanecha papirovou stopu tedy dukaz kdo jak volil...uvest zde volebni podvody v kolebce demokracie USA by vzalo mnoho casu vyjmenovat ..trva to jiz vice nez sto let...smerem dolu je ovsem obrovske mnozstvi zakonu,narizeni,pravidel atd..byly doby kdy postacilo desatero.....napr.statni zamestnanec prozradil v A.ze neni zadny duvod k valce s Irakem a porusil tim pres 500 zakonu....a od te doby jeste nekolik zakonu pribylo/nikdo netusi kolik/ 500 zakonu postihujicich pravdu...nakonec jeden for za vsechny Bush,Hitler a Mojzis se potkaji v nebi a Bush povida:"Mojzisi mi tady s Adou vime,ze jsi si to krovi taky zapalil sam..."nakonec W+V pisnicka Babicka Mary snad postaci....misto slozitych ucenych disputaci o problemech volebniho boje....

220283

27.5.2010 7:56

RE: VOLEBNÍ DEFENESTRACE (četl jsem v diskusi)

p 125.?.?.?

Reakce na 220283

pokracovani..v zajmu vyvazenosti kdy neni pochyb o necestnosti vladnouci tridy bych take chtel podotknout neco o volicich samotnych a jak me jima skepse a pesimismus z toho co vidim...jezdi po svete fotograf ktery v nejakem meste vyhlasi ze potrebuje tisi nahych lidi pro jeho umeleckou fotografii..dany den se jich shromazdi 5 tisic a je vybran jeden tisic ti se pak svleknou a cele hodiny stoji nazi,zatimco je fotograf aranzuje...to se deje brzy rano a tak tam stoji a stoji a prdele jim mrznou protoze je 10C..potom jdou domu a aby to tem zbylym nebylo lito cele se to opakuje dalsi rano a dalsi rano az jsou vsichni zajemci uspokojeni....a pak jdou titiz lide k volebnim urnam ....

220290

26.5.2010 22:32

nezbývá než kroužkovat od spodu ....

Bazzy 80.?.?.?

je jedno jakou stranu...

220250

26.5.2010 23:06

Neznalost nebo hulvátská ignorace R. Krále?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Vážený pane Krále, ve Vašem příspěvku VOLBY ZLA ze dne 26. 5. t. r., uveřejněném na zpravodajském internetovém portálu www.zvedavec.org, mně nemile překvapila tato úvodní část jedné věty: "V Čechách to ještě funguje..." Vy, při svém širokém vědomostním rozhledu, nemáte elementární znalosti o tom, že tento státní útvar netvoří pouze území Čech?!? Chtěl bych Vás slušným způsobem požádat, abyste laskavě neurážel obyvatele jedné z nejstarších zemí evropského kontinentu, tedy Moravy!

220253

27.5.2010 8:14

RE: Neznalost nebo hulvátská ignorace R. Krále?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220253

"Vy, při svém širokém vědomostním rozhledu, nemáte elementární znalosti o tom, že tento státní útvar netvoří pouze území Čech?!? Chtěl bych Vás slušným způsobem požádat, abyste laskavě neurážel obyvatele jedné z nejstarších zemí evropského kontinentu, tedy Moravy!"

Rozděl a PANUJ!

220295

27.5.2010 7:58

Při názorové jednotě

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

občanů České republiky s volebním právem bude asi nejvýhodnější zavést místo voleb zastupitelů řešení osmisměrek. Abych nikoho neurazil tak zdůrazňuji, že za občany ČR považuji všechny lidi s trvalým pobytem na území zamí Koruny české, včetně Chodů, Slavníkovců, Slezanů, Habánů a občanů Hanáckého království. Ale mělo by se uvážit, zda metropolí tohoto meganárodnostního státu nemělo být spíš Brno, nikoli Praha.

220291

27.5.2010 8:11

RE: Při názorové jednotě

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 220291

"území zemí Koruny české"

Rozděl, a PANUJ (nad územím podmaněným Říší, rozděleným tvými tituly)


"Abych nikoho neurazil "

Rozděl, a PANUJ (nad Slovany čieské kotliny, rozrůzněnými do mnoha podskupinek)


"Ale mělo by se uvážit, zda metropolí tohoto meganárodnostního státu nemělo být spíš Brno, nikoli Praha."

Rozděl, a PANUJ. (nad národem, co jsi mu vnutil pocit, že jsou dva, či tři)


Římská myšlenka zažraná do morku kostí tak, že už mám pocit, že se stala podvědomým atavismem. "Moraváci" na ni nyní slyší zřejmě nejvíce. [oči v sloup]

220294

27.5.2010 13:56

RE: Při názorové jednotě

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 220294

[oči v sloup]

220322

27.5.2010 12:06

Disidenti, disidenti, malované děti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Už několikátý den nevěřím svým očím. Zdejší disidenti se rozhodli volby ignorovat nevolením, či volbou s neplatným hlasem.
To je ale ten nejlepší souhlas se systémem. Ať už podle pravidel voleb, tak pro snadnou možnost nezviditelnění takového protestu.

Vždy, kdykoli jdu volit, jsem si vědom nicotnosti svého jednoho hlasu a tudíž možnosti ovlivnit výsledek. Ale to mne nijak neponouká k odmítnutí účasti, mohu si tím nanejvýš vypomoct při omluvě své volební neúčasti v případě souběhu s jinou pro mne větší prioritou.
Z principu neodmítám ani protest, ale ten by musel být masový a předem připravený, dobře vydiskutovaný a dlouho propagovaný. Určitě ale protest aktivní, aby vůbec mohl být registrován a vyhodnocen. Navíc by měl artikulovat nějaký cíl, nejen nechuť či nasr.nost.
Nedělám si iluze o potřebných změnách skrze parlamentní zastoupení. Ale pak zbývá, buď úplná nezávislost na systému, nebo revoluce až po "armabeton".
ZODPOVÉDNÍ jdou k volbám, a nečekají až tady bude volební systém který by jim vyhovoval, a nepřeceňují svoji účast jako legitimizaci stávajícího srabu.
Co máte milí "protestanti" jako náhradu za tuhle chcípající demokracii, kdyby vás poslechli všichni, a nešel k volbám ani Paroubek s Nečasem.

220315

27.5.2010 19:01

RE: Disidenti, disidenti, malované děti

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 220315

Disidenti, disidenti, malované děti.

Názor, jak jej podala 85ka, je podle mne přesný. V Systému, jak je dlouhodobě košér sofistikovaným způsobem nastaven, se s pasivitou nebo bezzubými protesty ovcí počítá a je dokonce vítána. Ne nadarmo v tzv. rozvinutých demokraciích chodí volit minimum oprávněných voličů. Buď jsou spokojeni a je jim to jedno nebo jsou naopak tak znechuceni, že nejdou volit vůbec.


Ať již prázdné obálky nebo lístek s nesouhlasným textem, nic z toho nebude mít žádný vliv na výsledek voleb (nebo jak o nich bude mainstream informovat) a tyto v uvozovkách hlasy budou jen spláchnuty do nowhere.

I kdyby se, jak zde někteří navrhují, protestního přístupu lístkem s nesouhlasným textem místo kandidátky zúčastnilo (jako že bez patřičné organizace a celorepublikové propagace se tak nestane) 50 a více procent voličů, na výsledku voleb to nic nezmění, protože budou platné a konečný výsledek naopak tragicky ovlivní skalní voliči, volící podle manuálu.

Takovou volbou si pasivní/protestní voliči svým přístupem sice uleví (to je to podléhání sebelítosti a sebedůležitosti v praxi), ale fakticky podpoří a pomohou k MOCI těm, kterých dlouhodobé praktiky zde na Zvědavci kritizují. Převládnou hlasy pro zprofanované strany nebo pro jejich satelity nebo pro tzv. pravicové rychlokvašky a béčka ods jako TOP09 nebo VV.


Pokud tedy protestovat a něco změnit, tak donutit establishment ke změně volebního systému nebo když to jinak nejde volit tzv. menší zlo. Nebo když už mi vadí Paroubek (který se za hektického přispění médií stal pro jednodušší voliče čertem s bradavicí), tak raději volit nějakou kontroverzní stranu, kterou je KSČM, piráti, Zemanovci nebo klidně DSSS. Toto je aktivní protest, který mainstream neututlá a nikoli naopak.

Pokud by uvedené strany hmatatelně posílily, teprve tehdy by se Systém možná otřásl a možná, že by se i mainstream zmínil. (Minimálně by podle mne lokajům v něm "pracujícím" nic jiného nezbývalo.[smích]


Proto všem, kteří bez patřičné domluvy velkého počtu nespokojených voličů mezi sebou a včasné internetové medializace (jejíž dopad nepůjde ignorovat) hodí do urny prázdný lístek nebo jinak oficiálně neplatný hlas blahopřeji jak hezky a marně si za současně rozdaných karet a volebního systému ulevili a Peace s nimi.

jansmith[smích]

220332

27.5.2010 20:29

RE: Disidenti, disidenti, malované děti

Luxor 178.?.?.?

Reakce na 220332

Já mám asi vlčí mlhu. Příspěvky od pana jansmithe byly vždycky naprosto super. Ale jestli už i on doporučuje volit komunisty..., tak to zřejmě máte asi všichni pravdu (viz vlákno VV) a já jsem se zbláznil, budu se muset zajít nechat vyšetřit na psychiatrii [pláč]

220341

28.5.2010 0:03

RE: Disidenti, disidenti, malované děti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 220341

On neříká ani tak volte komunisty jako nevolte VV, Trautenberga ...

220368

27.5.2010 20:01

RE: Disidenti, disidenti, malované děti

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 220315

Dobrá, mám jít volit?
Možná to může být i sranda. Skoro jako hokej… nic to sice neřeší, ale může to být nakonec docela zajímavý… pokud si vsadím...

Tak co, komu fandíme? [mrknutí jedním okem]

220335

27.5.2010 20:55

RE: Disidenti, disidenti, malované děti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 220335

Tip pro Vás: lístek 21, a u středočechů bych navíc kroužkoval poř.č.24.
Myslím že nejsou úplně bez šance.

220345

27.5.2010 21:52

RE: Disidenti, disidenti, malované děti

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 220345

No dobrá, uznávám, že s nimi by mohl být cirkus zábavnější než byl doposud a klauni budou o něco klaunovatější, jen bych potřeboval něco vysvětlit . [mrknutí jedním okem]
Proč jedni „nesnáší“ komunismus, přitom mají všude marxistickou symboliku a druzí „nesnáší“ EU, ale bez jejích symbolů se neobejdou…
To je nějaká nová taktika, jak zabavit obecenstvo? [překvapení]

220354

28.5.2010 8:09

RE: Disidenti, disidenti, malované děti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 220354

>Proč jedni „nesnáší“ komunismus, přitom mají všude marxistickou symboliku a druzí „nesnáší“ EU, ale bez jejích symbolů se neobejdou…
Expert na symboly jste sice Vy s MB, vysvětlení bych tedy čekal spíše od vás.
Symboly jsou zkratkovitá řeč, obvykle obnáší přihlášení se k "něčemu". V dnešní době "babylonského zmatení jazyků" formou double-speaku je zcela pochopitelné, že řeč symbolů je tím také poznamenána.
Třeba i DSSS - údajně čeští nacionalisté, a kam chodí pro symboly...
>To je nějaká nová taktika, jak zabavit obecenstvo?
To je spíš zmatek v hlavách. Možná bude i hůř, ale pořád to bude pro živé čas vhodný pro pokus o změnu.
Nevzdávat! K volbám!
Ale je zde těžší úkol, do příště vypracovat jasný a srozumitelný program...(včetně symbolů)

220389

28.5.2010 0:34

RE: Disidenti, disidenti, malované děti

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220335

Já fandím straně Nevoličů. V r. 2006 dostala 64% hlasů [cool]

220371

28.5.2010 0:38

RE: Disidenti, disidenti, malované děti

steve 174.?.?.?

Reakce na 220371

.. mate fandit obrannemu boji nasich izraelskych bratri !! Tento rok uz maji 106.4% ...

220372

28.5.2010 1:26

RE: Disidenti, disidenti, malované děti

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 220372

Ti se o sebe postarají sami. Zúrodnili přece poušť, kde předtím nic nerostlo... Země rozkvetla až příchodem osadníků s automaty a obrněnými buldozery s kulomety.
Vezměme si z nich příklad! [překvapení] [velký smích]

220376

28.5.2010 12:00

Dobře zvolený výběr pro netuzemské voliče

Andrew Siddur 85.?.?.?

Nevyznám se v pravidlech voleb, ale bylo prý nějak vylosováno, že 7000 voličů, volících všude jinde, než v ČR, bude volit strany volitelné v Jihočeském kraji.

Jaká zvláštní náhoda tomu nechtěla...

Tito lidé tak nemohou být proti radaru (Strana Humanisté v Jihočeském kraji nekandiduje), nemohou podpořit svůj moravský cit či původ (Moravané zde rovněž nejsou na seznamu), nemohou volit českého Davida Duke-a, který také chybí (dobrá, podoba Miroslava Sládka tomuto pánovi je zatím spíš vizuální, ale nikdy neříkej nikdy [smích] ) a navíc nemohou mít ani pocit, že svým hlasem politiku jaksi noblesně kultivují, když nemohou volit, v tomto kraji rovněž nekandidující, Korunu Českou!

To už je druhý případ, kdy se skoro domnívám, že nejde o losování, ale záměrný výběr nějakého člověka.
Stejně jako v případě oněch čísel 6 a 9, která v počátku zavdala pár svazákům možnost projevit své politicko-pubertální pudy, i zde se domnívám, že to není náhoda.

Stranu proti radaru? Někdo si řekl - tu nepotřebujou, však jsou mimo ČR, tak to jistě nebudou žádní patrioti (spíš polské Patrioty [chechtot] ), ze stejného důvodu se nehodí Moravané.

Maximálně mohu ocenit nemožnost volby SPR-RSČ, hlasy pro Republikány (a vida, Republikáni - tak mě napadá, že ti "losovači" nechtěli, aby svým jménem nedělali čest svému "slavnému" americkému protějšku?) aspoň nerozmělní Hlas Protestu. [smích]

220413

28.5.2010 23:20

Zajímavý vzhledový Sládkův vývoj, od

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 220413

Mr.Beana k "miláčkovi" nejen amerického židovstva.
Také mě zarazil jaho nový imidž s bradkou, ale ideově má asi k Davidovi na hony daleko.
Další "komiksovou" postavičkou je buldozerant Roko Quimby - říkám si, je to náhoda ?

220477

29.5.2010 16:23

Odvoleno

Andrew Siddur 85.?.?.?

Dovolím si přehlušit akutní ticho a jen se zmohu na konstatování, že většina lidí v Čechách i v Moravě !opravdu vsadila! na !neokoukané tváře a novou sílu!.
Děkuji všem, kteří se na vytvoření těchto nových sil a tváří podíleli, zejména ale ovlivňovačům veřejného mínění.

220532

29.5.2010 16:27

RE: Odvoleno

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 220532

Nejasně napsáno.
(...) kteří se na vytvoření zdání, že jde o nové síly a tváře, podíleli. Teď je to ono.

220533

29.5.2010 16:40

RE: Odvoleno

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 220533

[chechtot]
Ano, „revoluce“ po 20ti letech završuje svůj triumf a cirkus může dál plnou parou.

220534

30.5.2010 10:56

Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců

Andrew Siddur 85.?.?.?

Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců, l. P. 2010

...je ZDE

Ten seznam není žádný abecedismus, doufám.
Kdyžtak si to seřaďte podle libosti nebo nelibosti.

220568

30.5.2010 11:39

RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 220568

Zejména jsem zvědavý na ženy...
Řápková Ivana
Weberová Ivana
Fischerová Jana
Němcová Miroslava
Wenigerová Jaroslava

Mají jména jak z Reichstagu, očekávám silovou pronárodní politiku. [chechtot]

U KSČM je alespoň hezké nomen omen - jsou tam dámy Rusová a Levá. A Adam a Filip Vojtěchové mají vskutuku soudružské příjmení.

220569

30.5.2010 12:30

RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220569

Jo, už jsem ten seznam četla. Ta ženská jména nejsou neznámá, jsou to skalní členky ODS.
Horší je to s některými jinými jmény. Podívám-li se na VV, najdu tam mj. P.Skokana, zarytého ódéesáka a kariéristu, bývalého hejtmana našeho kraje. Měl pěkně našlápnuté do parlamentu z pozice hejtmana a počítal s tím na 100%. Ovšem volby v r. 2008 mu udělaly čáru přes rozpočet, takže neváhal a přelezl do VV. No - a ejhle... už v tom parlamentu je.
Jinak - VV mi co do "nových politiků" vycházejí trochu lépe, než TOP. Slovo "nových" ovšem neznamená, že lepších.
"Noví" z TOP : Korte (bývalý ODA, bývalý předseda Rady rozhl.a telev.vysílání), Laudát (dříve ODS), Smutný (dříve ED, kandidoval za ně do EP), Husák (bývalý KDU-ČSL, náměstek MPO)... atd.
Takže je jasně vidět, že konkrétně TOPka posbírala odpadlíky z již existujících stran. Pomíjím takové persóny, jako Kalousek a Parkanová (OF, ODA, KDU-ČSL, TOP).
Závěr: změny určitě nastanou, ale ne takové, jaké bychom si přáli.

220570

30.5.2010 15:29

RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 220570

hele uprimne...tohle cucani z prstu je hooodne ujety...vy ty lidi znate???
co je divny na tom ze nekdo sel do ODS,tam zjistil ze nic nezmuze tak sel do VV..?? co je na tom tak divnyho natoz aby to znamenalo ze je hajzl???
Vy se tady rozcilujete, ze Zvedavec dostava nalepku Nackovskyho webu,protoze Stwora ve svym zachvatu spravedlnosti,mysli ze je Vandas spasitel a pritom smahem odsoudite nekoho jenom protoze byl v ODS...tak presne z toho [bliji]
Vy jste fakt ty co mohou druhe soudit... [cool]

220579

30.5.2010 18:24

RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220579

...hele, upřímně...
Co je na tom divnýho, že např. Skokana osobně znám a tak o něm říkám, co říkám?
A nevšimla jsem si, že bych Skokana odsoudila za členství v ODS. Jestli jste to tak pochopil, tak pardon, nepíšu srozumitelně asi...
Je tu snad řeč o politické reprezentaci, takže jsem měla za to, že vztáhnete moje povídání o něm na jeho politické kvality. A ty jsou - schopný všehoschopný.

220584

30.5.2010 18:39

RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců

steve 97.?.?.?

Reakce na 220579

..No jo .., ..protoze byl v ODS .., ..co je divny na tom ze nekdo sel .. [chechtot]
-----
.. vubec nic na tom neni divny !!! [chechtot] ..
.. protoze do toho ODS prisli z KSC a do KSC prisli z NSDAP atd., a za 4 roky z toho VV pujdou treba do amazonskeho pralesa - pokud tam bude Koryto ("demokraticke" !!)..
.. Pane ! Osobo ! - tyto Vase argumenty "normalnosti" pouzivejte na dychankach mentalne postizenych, popr. "Spolku normalizovanych moralnich prostitutek" ..., Ne vsichni sdili Vasi latku "zivotnich samozrejmosti" ....- pane, popr. panice.

220586

30.5.2010 19:06

RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220586

No...asi tak nějak jsem to myslela.
Přesně v duchu hesla "Kdo nekrade, okrádá rodinu" nebo "Jak snadno a rychle zbohatnout na věčné časy a nikdy jinak".
Díky, že jste se ozval, už jsem si myslela, že jsem to napsala nějak hotentotsky.

220587

30.5.2010 19:15

RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců

steve 97.?.?.?

Reakce na 220587

Vazena, Mila, Lin - Vase prispevky jsou psany srozumitelnou hotentotstinou - avsak nekteri hotentoti nerozumi vlastni materske reci !!! Z toho nasledne - komunikacni problem ..., ktery vsak pro ony "vlastence" neni prekazkou v obhajobe Korytismu v jakekoliv forme.

220589

30.5.2010 19:35

Volby nedopadly špatně

Laskavý 88.?.?.?

Volby nedopadly špatně
Jan Keller

Volby skončily a jak se zdá, velká část levice nepochopila, že dopadly v zásadě na výbornou. Vládu nyní sestaví výhradně pravicové strany a za veškeré dění v příštích několika letech budou odpovídat právě ony a pouze ony. To je mnohem lepší, než kdyby další patová situace umožnila každému vymlouvat se na toho druhého, jak jsme toho byli svědky doposud. Z výsledků svého vládnutí se nyní již pravice tak snadno nevykroutí.

V podstatě jsou zde dvě možnosti dalšího vývoje. Tou první je, že pravice splní všechny své sliby, které voličům a celé společnosti dala. Zatočí rázně s korupcí (zodpovídá: Radek John, termín: pokud možno okamžitě). Výrazně sníží zadlužení státu a dá základy k vyrovnanému rozpočtu (zodpovídá: Miloslav Kalousek, termín: do příštích voleb). A konečně zprůhlední daně, podpoří domácí firmy, zvýší kupní sílu obyvatel, zaručí, aby se vyplácelo pracovat (zodpovídá: Petr Nečas, termín: v horizontu spíše měsíců než let).

Pokud se toto všechno pravicí podaří – a měli bychom jí k tomu upřímně držet palce – pak budeme patrně jedinou zemí v Evropě, která vyjde ze světové hospodářské krize posílena. Jenom naprostý hlupák by si něco takového nepřál.

Je v zájmu pravice samotné, abychom všichni velice bděle dohlíželi na to, jak rychle se jí její sliby podaří naplňovat. Nesmí se již opakovat situace, kdy Topolánkova ODS pošlapala prakticky všechny body své slavné „smlouvy s občany“.

Druhá možnost je, že pravice voliče obelhala a není schopna, či dokonce ani ochotna dané sliby plnit. V tom případě, jak jsem předznamenal, budou všichni moci dosvědčit, že pravice voliče sprostě podvedla. V tom případě bude mít levice našlápnuto k bezkonkurenční výhře v příštích volbách. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

220590

30.5.2010 19:40

RE: Volby nedopadly špatně

steve 97.?.?.?

Reakce na 220590

Ano - pane Laskavy. Pouze casove horizonty pro jednotlive cinnosti mate ponekud dlouhe. Upravme je na - 1 tyden od TED !! Vcetne kandelabru ... [mrknutí jedním okem]

220591

30.5.2010 20:11

RE: Volby nedopadly špatně

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 220590

Laskavý pane,

děláte si legraci ze sebe nebo z nás co váš komentář čteme ? Kdysi bývalo po zdech psáno: Kdo to čte je vůl. Nevím jestli se mám právě začít považovat za toto tažné zvíře.

220592

30.5.2010 20:11

RE: Volby nedopadly špatně

Lin 85.?.?.?

Reakce na 220590

Pane Laskavý, vaše zpráva je optimistická a já s ní souhlasím.
Přesně tak jsem si totiž "rozebrala" svůj včerejší splín z volebních výsledků. Nakonec jsem zjistila, že splín byl způsobený ne novou sestavou v parlamentu, ale vlastním zklamáním nad lidskou ovlivnitelností, o které jsem se mylně domnívala, že je na ústupu.

První možnost - že všechno, co slíbili, taky splní, je jistě žádoucí a nic víc bych si nemohla přát. Jenže vzhledem k okolnostem se mi nezdá zrovna reálnou.

Druhá možnost je reálná až moc, jenže... jen jestli tu ještě bude někdo volebschopný a volitelný.
[oči v sloup]

220593

Příspěvků: 116

26.05. 00:45 Andrew Siddur  Skvělé
26.05. 01:55 Andrew Siddur  RE: Skvělé
26.05. 22:26 Jaroslav Kuba  RE: Skvělé
26.05. 01:17  Nevhodim nic
26.05. 09:16 janko  RE: Nevhodim nic
26.05. 09:22 Alexus  RE: Nevhodim nic
26.05. 21:56 Fernet  RE: Nevhodim nic
26.05. 10:09 HHBB  RE: Nevhodim nic
26.05. 11:45 janko  RE: Nevhodim nic
26.05. 12:11 HHBB  RE: Nevhodim nic
26.05. 15:18 Lin  RE: Nevhodim nic
26.05. 12:57 Luxor  RE: Nevhodim nic
26.05. 17:59  Neanonymnimu jankovi
26.05. 10:50  RE: Nevhodim nic
26.05. 11:22 play3r  RE: Nevhodim nic
26.05. 11:31 MedaBeda  RE: Nevhodim nic
26.05. 14:03 Vigvam  RE: Nevhodim nic
26.05. 16:33 MedaBeda  RE: Nevhodim nic
27.05. 12:18 Dr.  RE: Nevhodim nic
26.05. 06:35 Dan13  Dotaz
26.05. 07:28  RE: Dotaz
26.05. 09:32 janko  RE: Dotaz
26.05. 10:49 HHBB  RE: Dotaz
26.05. 14:25  RE: Dotaz
26.05. 16:43 MedaBeda  RE: Dotaz
27.05. 08:06  RE: Dotaz
27.05. 10:39 MedaBeda  RE: Dotaz
27.05. 20:20  RE: Dotaz
29.05. 07:57 Jarmila  RE: Dotaz
26.05. 11:51 Dan13  RE: Dotaz
26.05. 15:19  KDO VOLI
26.05. 15:56 Olas  RE: Dotaz
26.05. 07:03 M.Š.  Jediné k čemu jsem dospěl,
26.05. 07:50 Problemboy  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
26.05. 09:43 janko  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
26.05. 14:11 Vojta49  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
26.05. 20:47  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
27.05. 19:31 Vojta49  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
29.05. 11:55  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
31.05. 13:34 Vojta49  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
27.05. 00:13  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
27.05. 20:11 Vojta49  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
27.05. 21:39  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
27.05. 06:04 Problemboy  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
27.05. 08:34 janko  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
27.05. 10:14 Problemboy  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
31.05. 11:48 Andrew Siddur  RE: Jediné k čemu jsem dospěl,
26.05. 07:32 mazz  volby
26.05. 08:59 HHBB  RE: volby
26.05. 08:38 kalik  ČPS
26.05. 09:40 Maftík  Dejme uvážený hlas některé nepralamentní straně (teď samozřejmě nemyslím VV ani TOP09)
26.05. 22:43 čěf  RE: Dejme uvážený hlas některé nepralamentní straně (teď samozřejmě nemyslím VV ani TOP09)
26.05. 11:10 Kílec  můžeme i jinak
26.05. 12:58 DavidZ  RE: můžeme i jinak
26.05. 13:35 Andrew Siddur  RE: můžeme i jinak
26.05. 13:53 DavidZ  RE: můžeme i jinak
26.05. 13:28 R.O.  DSSS
26.05. 17:28 HHBB  RE: DSSS
26.05. 18:04 Andrew Siddur  RE: DSSS
26.05. 13:48 Antiseptik  Lepší šance v loterii než ve volbách?
26.05. 15:01 Sam Ting Wong  K volbám letos nejdu
27.05. 08:00 MedaBeda  RE: K volbám letos nejdu
26.05. 15:10 Pavel.  HLAS PROTESTU = DSSS
26.05. 16:09 Kropáč  RE: HLAS PROTESTU = DSSS
26.05. 16:43 LaFox  RE: HLAS PROTESTU = DSSS
26.05. 17:32 Andrew Siddur  RE: HLAS PROTESTU = DSSS
26.05. 16:50 HHBB  RE: HLAS PROTESTU = DSSS
26.05. 19:48 Jiří S.  RE: HLAS PROTESTU = DSSS
27.05. 02:57  RE: HLAS PROTESTU = DSSS
26.05. 17:20 kocourkov  kocourkov
26.05. 18:02 ID  Jakto, že nikdo nevyžaduje zodpovědnost politiků?
27.05. 07:48 Oli63  RE: Jakto, že nikdo nevyžaduje zodpovědnost politiků?
27.05. 19:10 ID  RE: Jakto, že nikdo nevyžaduje zodpovědnost politiků?
27.05. 20:42 Oli63  RE: Jakto, že nikdo nevyžaduje zodpovědnost politiků?
26.05. 19:41 ruppert  Může vyhrát i Spasitel
26.05. 21:49 Kropáč  RE: Může vyhrát i Spasitel
26.05. 20:07 Theo  Schwarzenberg a NWO na Reformy.cz jsem si ho vzali na paškál
26.05. 20:47 Lin  RE: Schwarzenberg a NWO na Reformy.cz jsem si ho vzali na paškál
26.05. 21:24 Sat Cit Ananda  Nevolim
26.05. 22:17  VOLEBNÍ DEFENESTRACE (četl jsem v diskusi)
27.05. 06:17 p  RE: VOLEBNÍ DEFENESTRACE (četl jsem v diskusi)
27.05. 07:56 p  RE: VOLEBNÍ DEFENESTRACE (četl jsem v diskusi)
26.05. 22:32 Bazzy  nezbývá než kroužkovat od spodu ....
26.05. 23:06  Neznalost nebo hulvátská ignorace R. Krále?
27.05. 08:14 MedaBeda  RE: Neznalost nebo hulvátská ignorace R. Krále?
27.05. 07:58 Kropáč  Při názorové jednotě
27.05. 08:11 MedaBeda  RE: Při názorové jednotě
27.05. 13:56 Kropáč  RE: Při názorové jednotě
27.05. 12:06  Disidenti, disidenti, malované děti
27.05. 19:01 jansmith1984  RE: Disidenti, disidenti, malované děti
27.05. 20:29 Luxor  RE: Disidenti, disidenti, malované děti
28.05. 00:03  RE: Disidenti, disidenti, malované děti
27.05. 20:01 HHBB  RE: Disidenti, disidenti, malované děti
27.05. 20:55  RE: Disidenti, disidenti, malované děti
27.05. 21:52 HHBB  RE: Disidenti, disidenti, malované děti
28.05. 08:09  RE: Disidenti, disidenti, malované děti
28.05. 00:34 MedaBeda  RE: Disidenti, disidenti, malované děti
28.05. 00:38 steve  RE: Disidenti, disidenti, malované děti
28.05. 01:26 MedaBeda  RE: Disidenti, disidenti, malované děti
28.05. 12:00 Andrew Siddur  Dobře zvolený výběr pro netuzemské voliče
28.05. 23:20  Zajímavý vzhledový Sládkův vývoj, od
29.05. 16:23 Andrew Siddur  Odvoleno
29.05. 16:27 Andrew Siddur  RE: Odvoleno
29.05. 16:40 HHBB  RE: Odvoleno
30.05. 10:56 Andrew Siddur  Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců
30.05. 11:39 Andrew Siddur  RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců
30.05. 12:30 Lin  RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců
30.05. 15:29  RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců
30.05. 18:24 Lin  RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců
30.05. 18:39 steve  RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců
30.05. 19:06 Lin  RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců
30.05. 19:15 steve  RE: Seznam poslanců a poslaneckých přimíšenců
30.05. 19:35 Laskavý  Volby nedopadly špatně
30.05. 19:40 steve  RE: Volby nedopadly špatně
30.05. 20:11 Střelec  RE: Volby nedopadly špatně
30.05. 20:11 Lin  RE: Volby nedopadly špatně

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 96 čtenářů částkou 11 802 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Slimák Bureš mlží ohledně "sirotků"21.09.18 18:38 Česká republika 4

Švédsko verejne a úplne otvorene falšovalo voľby, Európa mlčí21.09.18 17:01 Švédsko 2

Na iDnes další propagandistický článek o rasismu v ČR21.09.18 01:26 Česká republika 6

Brněnská radnice pod knutou žít-brňáků udělila Slušným lidem pokutu 126 tisíc korun za vlastenectví a vkus19.09.18 21:09 Česká republika 7

Vláda se zatím drží, 50 okupantů ještě přijato nebude19.09.18 20:50 Česká republika 8

Černoši v Severní Karolíně rabují opuštěné obchody18.09.18 19:30 USA 6

Pět let nezákonného stíhání soud ohodnotil snížením odškodného18.09.18 01:33 Česká republika 1

Orbán za nás, my za Orbána18.09.18 00:13 Česká republika 1

Pátá kolona v ČR jede na plné obrátky17.09.18 17:43 Česká republika 7

Merkelová vyhodila šéfa kontrarozvědky Maassena17.09.18 17:35 Německo 2

Úroveň škol se snížila tak, že je horší než ve zvláštních školách14.09.18 23:11 Rakousko 8

Projev Viktora Orbána v Evropském parlamentu13.09.18 12:03 Evropská unie 15

V Čechách a na Moravě žijí nejkrásnější ženy světa13.09.18 09:55 Česká republika 1

Karikaturista nakreslil zuřící Serenu. Nařkli ho z rasismu a sexismu12.09.18 11:01 Austrálie 6

Šéf německé kontrarozvědky dostal "nabídku", kterou nelze odmítnout 11.09.18 11:48 Německo 2

Na fotkách z umělecké školy ve Francii digitálně přidali černochy11.09.18 00:25 Francie 1

Miss America proběhla bez promenády v plavkách10.09.18 10:58 USA 6

Afghánský okupant v Paříži zranil nožem kulturně obohatil sedm náhodně kolemjdoucích10.09.18 10:51 Francie 1

Španěle zešíleli. Vrátili okupantům přístup k plné lékařské péči10.09.18 10:47 Španělsko 2

Volby ve Švédku - posílila protiimigrační strana, ale ne dosti, aby mohla ovlivnit chod země09.09.18 23:59 Švédsko 1

Měnové kurzy

USD
21,79 Kč
Euro
25,62 Kč
Libra
28,48 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
15,91 Kč
Švýcarský frank
22,72 Kč
100 japonských jenů
19,36 Kč
Čínský juan
3,18 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,89 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
32,59 Kč
1 unce (31,1g) zlata
26 134,65 Kč
1 unce stříbra
311,54 Kč
Bitcoin
146 016,99 Kč

Poslední aktualizace: 23.9.2018 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 335