Diskuze k článku

Brzezinski varuje před globálním politickým probuzením

Příspěvků 108

20.5.2010 1:59

No výborně

Lin 85.?.?.?

Před chvílí jsem dopsala komentář pod "prognózu" - a ejhle ...už je to tady. Takže se moje "senzory" nepletou a je to přesně tak, jak si myslím. No... on totiž existuje ještě "faktor FŇ", který neovlivní ani elitní pan Břežinský.
Takže nevím, jestli mám být ráda nebo nerada, protože "senzory" hlásí jen dvě možnosti : buď se téhle myšlenky budou muset vzdát - nebo si přivolají na pomoc Armageddon.

219712

20.5.2010 2:50

RE: No výborně

steve 72.?.?.?

Reakce na 219712

Lin - ..
1./ niceho se nevzdaji.
2./ co to je ten Armabeton ?? Je to ten, co tam delal bratranec na jerabu ??

219715

20.5.2010 8:40

RE: No výborně

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 219715

Technológie, šmírovanie, majú ako minca, tiež dve strany. Je to mocná zbraň pre jedných, aj druhých. Závisí od rebríčku hodnôt.

Nemyslím inak, že by "elita" bola tak rozhádaná, ako to tvrdí pán Brzezinsky. Ich riadiaca štruktúra s dlhodobo prepracovaným systémom pravidiel je dostatočne robustná. Problémy majú, ale skôr z iných dôvodov.

Pán B., tak ako Rockefeller a ďalší verejnosti známi činitelia majú ledva úlohu strelca, či pešiaka pri tejto hre. A to naozaj preceňujem. Hocikedy môžu byť pri gambite obetovaní a poväčšinou sú si toho už vedomí. Vyjadrenie pána B. považujem za kamufláž. Ako dobre platený skúsený profesionál by nepodal informáciu, ktorou by zhoršoval pozíciu svojich chlebodárcov.

219730

20.5.2010 12:05

RE: No výborně

mtk 88.?.?.?

Reakce na 219730

Výstižné. Pěkně jste tu "kachnu" sestřelil. Obzvláště pikantní na článku je ten mlhavý dovětek dole o "dobré zprávě" - proto překlad zadarmo. [chechtot] [chechtot]

219751

20.5.2010 12:15

RE: No výborně

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 219751

Zaplaťpámbů, že sem chodí i lidé, kteří se nenechají tahat za nos...

219755

25.5.2010 16:21

jojojo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 219755

jjj...snažím se o tom všem co se tajně kuje za zády nevyvoleného lidstva informovat všechny své známé, rodinu, přátele...ale většinou Vám nikdo nevěří nebo si myslí, že jste blázen, nač by se někdo za Vašimi zády snažil vymýtit lidstvo...??když se máme dobře, můžeme všechno mít..dovolená, děti, bezva rodinka ašťastná, sedět v klídku práci, jít na pivko...to Vám snad přeci nikdo nemůže vzít...no jo..jenže pak vytáhnu americký dolar a přidám zajímavé a úderné vyprávění,to už většina i věří..někteří se pak začli sami zajímat, někteří to odkejvali a dál ticho po pěšině...cílem je informovat [smích]

220098

20.5.2010 15:11

RE: No výborně

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 219730

Také mi vrtá hlavou, že by nám elity jen tak bez obalu sdělily: "Je to v háji, vyzráli jste na nás a my teď nevíme, co dál." Proč by nám chtěly říkat něco o svých potížích? Není pro ně výhodnější, když si myslíme, že mají všechno pevně v rukou. Nějak se mi to nezdá.

219767

20.5.2010 16:14

RE: No výborně

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 219767

Myslím, že jste to nepochopili. V první řadě: nejde o žádné vzdání se boje nebo opuštění myšlenky na NWO. To, co Brzezinzki říká, je v podstatě konstatování generála, že "vojáci narazili na odpor při dobývání mostu" a "je třeba zlepšit komunikaci ve vedení". Na výsledku války to nic nezmění. Pamatujme, že oni na tom plánu pracují už 2-3 tisíce roků a samozřejmě se ho jen tak nevzdají.

A to, že o tom (i o svých slabinách) mluví otevřeně: No ano. Oni se přece svými plány netají. Nikdy to nedělali. Strkají nám to přímo pod nos už roky, stejně jako své symboly. Jsou arogantní a tak sebejistí, že věří, že jim to nemůže uškodit. Respektive tak velmi s námi pohrdají, že je jim jedno, jestli to víme nebo ne. Neberou nás jako sobě rovné.

219771

20.5.2010 17:16

RE: No výborně

Lin 85.?.?.?

Reakce na 219771

Vladimíre, já to pochopila. To "nevím, jestli mám být ráda" se vztahovalo k faktu, že si konečně uvědomili nějaký odpor. Vůbec ho totiž nebrali v potaz, smáli se a oháněli se "konspirací bláznů".
To "nebo nerada" se naopak vztahuje k tomu, že musejí být nasratí a z toho vyplývá jediné - hodně přitvrdí.
Že se někdy dobrovolně vzdají byla jen řečnická úvaha.

219776

20.5.2010 16:55

RE: No výborně

dub 89.?.?.?

Reakce na 219767

otázka zní jinak.
toto nesdělil veřejnosti, ale uzavřené společnosti souvěrců CFR.
takže se je třeba ptát pouze na jedno - jak se to dostalo ven.

a jen po odpovědi na tuto otázku lze pak vyvozovat závěry...

219774

23.5.2010 0:46

RE: No výborně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 219774

Položil jste otázku, ale následuje ticho po pěšině. Máte tam ještě zamlčený předpoklad, že na nahrávce je opravdový Brzezinski a je to opravdu na zasedání CFR. Ale také nikdo nenamítá, že jde o falsum v tomto smyslu. To už dovolí předpokládat, že jde o skutečný pohled na zasedání CFR s tím, že únik na veřejnost byl nejspíš nechtěný - nežádoucí pro CFR. Ovšem i kdyby šlo o záměrný únik v režii CFR, i pak těžko předpokládat , že nahrávka vznikla jako zcela záměrné "divadlo" určené pro matení veřejnosti, neboli pokus o manipulaci. Přesto takto interpretují mnozí v následující diskusi obsah uniklého dokumentu skutečné události. (To nám to ten Matrix bobtná.)
Připouštím, že tato úvaha není neprůstřelný důkaz, ale je to o dost pravděpodobnější interpretace, než opačné výkřiky o kachnách podložené pouze přáním (či červenými písmeny).
Dovolil bych si tiše špitnout, že samotný únik tohoto dokumentu je vlastně jeden z projevů globálního politického probuzení.
Na závěr předem varuji všechny čtenáře před věřením v pravdivost onoho dokumentu, jinak se prý stanou tvůrci toho CFR a Matrixu zvláště. Poslední větu jsem připojil povinně jako daň politické nekorektnosti vyžadované jistým MB.

219923

20.5.2010 21:34

RE: No výborně

targett 92.?.?.?

Reakce na 219767

Někdo tu čoudí sopkama, a jiný zase briskně kalí vodu (teď nemyslím tu v Mexickém zálivu)... všichni to ví, jen ONI zas jakoby neví, odkud ten smrdutý vítr fouká ...

219787

23.5.2010 22:02

RE: No výborně

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 219767

A na těchto "senzačních" zprávách staví celá antiNWO demagogie.

Stačí si zodpovědět na tuto otázku: Věříme Rotschildovi? Věříme Brzezinskému?

Pokud ano, není co řešit. [cool]

219955

24.5.2010 8:30

RE: No výborně

p. 125.?.?.?

Reakce na 219955

...rekl bych ze se to vsechno elitam nejak vymklo z tlap...litaji v tom jako posranej papir v prujezdu...a to nemaji odvahu vyhlasit povinnou vojenskou sluzbu..to teprve/nic jineho jim nezbyva/ zacne posviceni i muzikou.....NSN/novej svetovej nerad/se rozpada drive nez se stacil vyhlasit....a to se jeste nezacal prohlubovat..

219975

24.5.2010 9:17

RE: No výborně

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 219975

On ten řád/neřád nezačal proto, že mocenské vakuum při pádu železné opony bylo příliš krátké. Navíc to byl projekt pouze pro tzv. západní svět (zejm. USA a EU). V Číně, Rusku a dalších státech o něm nikdo nikdy neslyšel. Ty jedou podle úplně jiných doktrín.

219978

20.5.2010 15:49

RE: No výborně

sxg 78.?.?.?

Reakce na 219730

Agenda je tá istá a B. už pred tým varoval aj dávnejšie:
2008
http://www.youtube.com/watch?v=SUuJjTh1PwQ
Miniaturizácia a ľahké prenášanie dát spôsobilo leak info, preto tá snaha od Európskej komisie až po Obamu o cenzúru netu.

219770

20.5.2010 19:22

RE: No výborně

Jan X. 94.?.?.?

Reakce na 219730

Tady jsem si z toho taky trochu zastřílel. [vyplazený jazyk]
odkaz na článek

219782

20.5.2010 21:29

RE: No výborně

targett 92.?.?.?

Reakce na 219730

Ať už se děje,co chce, jisté je to, že si to v současné době na Zemi (a nejenom na ní) rozdávají Světlo s Temnotou. Ve hře je možný přepis Matrixu respektive MoonMatrixu, čehož se ONI(elitáři NWO)velmi bojí. Neboť lidstvo není v tomto nerovném boji s Temnotou samo. Ale má mocné zastánce, kteří kazí a rozrušují dílo Temných každý den čím dál tím více. A tím probouzejí vědomí lidstva vůči tomu, co se je snaží polapit,zotročit a zamezit duchovní transformaci, která nyní probíhá (respektive jsme se i s celou Sluneční soustavou do tohoto pásma "energií" zcela nedávno vnořili)stále silněji a zřetelněji ... je čas oběti zlatého telete na oltář Boha, aby byla projevena jeho Vůle ... a ta s nadřazenou mocí Temných bezesporu nepočítá !!!

219786

21.5.2010 0:39

RE: No výborně

udo udoatd (tečka) (tečka) 91.?.?.?

Reakce na 219786

Áno, a aký je ciel? [smích][smích]
nebojte sa

219795

20.5.2010 9:32

RE: No výborně

abc 89.?.?.?

Reakce na 219715

Armagedon je Božia vojna proti všetkým odporcom Božej zvrchovanosti, resp. Božieho práva vladnúť nad svojim stvorením. Väčšine ľudí nedochádza, že celý svet leží v moci zla. Keď Biblia hovorí že celý, tak celý. To znamená, že okultné satanistické elity majú v moci politikov, obchod zvlášť jeho globálnych hračov a aj náboženstvá s výnimkou Božích pravých ctiteľov. Tí na zemi zastupujú Božie právo vládnuť. Akonáhle, sa chazari dotknú ich existencie, bude to akoby sa dotkli zrenice Božieho oka. Okamžite nastúpi Armagedon ako totálne vyhladenie všetkých Božích nepriateľov. To je Armagedon. Po armagedone nastane 1000 ročné kráľovstvo Krista, ktoré privedie zem opäť do rajského stavu, ale len s ľuďmi ktorí si to prajú už dnes.Tí prežijú Armagedon. Bohužiaľ dnes to vychádza len na promile z ľudstva, alebo 1:1000. Tak malý počet sa totiž úprimne zaujíma o Boha, jeho predsavzatie, chápe spornú otázku jeho vlády aj dôvody, prečo pripustil zlo tak dlhú dobu. Prečo tak málo ľudí chápe Boží spôsob počínania? Boh totiž na rozdiel od otrokárskeho NWO rešpektuje slobodnú vôľu každého, lebo je Bohom lásky a slobodnej vôle. Nikoho nenúti žiť pod jeho vládou.

Čo sa týka OSN, to podľa scenára zo Zjavenia 17 kapitoly ako "obraz šelmy" /šelmy sú v Biblii použité na znázornenie spôsobu vládnutia ľudských vlád/, dostane od nich na 1 hodinu moc, aby vykonala Božiu vôľu. Národy v nej zastúpené, sa dobrovoľne v záujme vyhladenia "terorizmu" vzdajú svojej zvrchovanosti a odovzdajú ju OSN. Potom začnú mať veci rýchly spád, ale vtedy už nebude mať nikto čas na poctivé skúmanie Biblie, ktorá tieto udalosti predpovedala, vysvetľuje ich význam aj ukazuje východisko. Potom skončí každá sranda /typu Armabetón/ a nepomôže nikomu ani plakať. Ľudia, ktorý premrhali čas poznať Boha si budú priať radšej zomrieť spolu s tými ktorý ich celý čas klamali, elitami a ich podvodnými vládami. - Zjavenia 6:14-17

219734

20.5.2010 10:52

RE: No výborně

quido2 81.?.?.?

Reakce na 219734

Nová realita má jemnější vlákno. Někteří tuto realitu ještě nevidí a další ji nejsou a nebudou schopni vidět. Vyjádřeno zkráceně: Kostka vržena jest.

219740

21.5.2010 0:50

RE: No výborně

udo udo (tečka) (tečka) (tečka) 91.?.?.?

Reakce na 219734

To tu fakt prosim neríešte abcd... Dajte sa dokopy.

219796

22.5.2010 17:12

RE: No výborně

abc 89.?.?.?

Reakce na 219796

Ja som si myslel, že zvedavci chcú aj niečo vyriešiť, že zmyslom ich komentárov nie je len mlátiť prázdnu slamu. Preto vám ďakujem za reakcie, ktoré ma pobavili.Ak chce niekto niečo vyriešiť, nesmie mu chýbať Boží pohľad na veci. O to sa snažím svojimi príspevkami. Dať sa dokopy môže človek len vďaka Bohu. Skutočne je mi ľúto, ale Armagedon neurýchlim, ani to nie je v mojej kompetencii. Urýchľovať veci sa snažia ľudia, ktorým chýba pochopenie, ako Boh uskutočňuje svoje predsavzatie so zemou, napriek vzbure ľudí a démonov. Pre ilustráciiu, že Boh nespí ale sleduje vývoj na zemi a je to len v jeho moci zasiahnuť v prospech miernych a pokorných ľudí vám posielam niekoľko videí a odkazov prečo Boh neváhal so svojim zásahom proti svojej zvrchovanosti v celosvetovej potope.

http://www.stream.cz/video/398685-obri-na-zemi

http://plus7dni.pluska.sk/plus7dni/vsimli-sme-si/2...

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2949640/Noahs-Ark-found-in-Turkey.html

http://abcnews.go.com/GMA/finding-noahs-ark-filmmaker-found-pieces-biblical-treausure/story?id=10495740

http://potopa.mysteria.cz/1185377.htm

Dnes sa dostávame podľa Kristovej predpovede do tej istej situácie, aká bola pred potopou. Svet ovládajú finančné, politické, vojenské a iné obrie mafie, ktoré manipulujú svet do takej miery, že bežný človek prestáva mať prehľad o situácii,ktorú na zemi vytvorili. Podobne však ako vtiahli elity svet do prvej vojny riadeným chaosom, tak je to aj dnes. Kresťania na rozdiel od väčšiny ľudí, vidia v tom riadenom chaose znamenie doby aj východisko, ktorým nie je nie NWO ale Božie kráľovstvo, čiže Božia nebeská vláda nad zemou, ktorá Armagedonom oslobodí každého kto neche byť zotročení okultnými satanistickými elitami. Preto zvestujeme všetkým a všade Prebuďte sa! Úprimne Vám poviem, že s mnohými z vás by som rád stoloval v Božom kráľovstve. Záleží to len na vás, či stihnete prebehnúť na správnu víťaznú stranu.Židia to nestihli! - Matúš 6:9,10, 8:11,12

http://www.watchtower.org/b/200908a/article_01.htm

http://www.watchtower.org/b/publications/index.htm

Bylo by ode mě neskromné chtít po vás, abyste se naučil vkládat odkazy? Jeden jsem vám opravil, ale nemám resources, abych opravoval všechno. Děkuji, editor

219897

21.5.2010 21:51

RE: No výborně

steve 70.?.?.?

Reakce na 219734

.. pro abc.
....
Potom skončí každá sranda /typu Armabetón/ a ..

--
.. abc - ja vas chapu a je dobre, ze i Vy jste na Zvedavci. Nijak nemel "Armabeton" zesmesnovat cokoliv !! Pokud to takto vyznelo - omlouvam se Vam uprimne !!
--
.. velice mi pomuzete v jedne veci: nastartujte ten Armagedon ted hned a jdu s Vami (jako "nezavisly skoroateista), pri pochodu me muzete doucovat. Ale zacnete TED HNED !!

219866

21.5.2010 21:59

RE: No výborně

Datel 75.?.?.?

Reakce na 219866

Vy vychcanku, po kralovstvi Krista touzite, sedet za hodovnim stolem s ABC by Jste si pral.Jo, byly doby kdy taci jak Vy vstupovali do KSC. [velký smích]

219868

22.5.2010 19:51

RE: No výborně

steve 72.?.?.?

Reakce na 219868

po kralovstvi Krista touzite, sedet za hodovnim stolem ..
--
.. ja ty ruzne krale, predsedy a presidenty nerad. Pravda je, ze hodovat hustou "drskovou" s krajicem chleba (tlustym a hodne kminu) muzu v kazdem rezimu ..
.. abc bude hodny clovek, mam jeste nejake patrony - ja bych mu rad s tim uklidem pomohl, akorat to trva podle me - dlouho.
.. chtelo by to trochu posoupnout, lidi pochopi vice za pochodu.
Teda - pokud cestou jenom nekradou tresne a nesahaji pochodujicim bojovnicim na zadek ...

219902

20.5.2010 11:59

RE: No výborně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 219715

pro steva:
Armabetón, to je něco jako Alkopoblipsa. Tam žádní jeřábi nežijí (o bratrancích nic nevím). Je tam jen pláč a skřípění zubů.
To je tak, když někdo nečte Bubli, ani Nový sakrament a má pak Laos v cizích termitech.

219749

20.5.2010 23:47

RE: No výborně

SkoroLegal 85.?.?.?

Reakce na 219749

nejvtipnejsi koment ve vyborne diskuzi. Nejak jsem si posledni dobou myslel, ze jsem na to sam, ale je vyborne vedet ze to nejsou jen moje halucinace, ale ze lidi konecne zacina pouzivat oci k videni...
/jasne ze nekteri vidi uz davno/

219790

20.5.2010 21:16

RE: No výborně

targett 92.?.?.?

Reakce na 219715

Jen si pozvou takové dva armageddonské harry-ničiče Góga, Magóga a jejich společného Demagóga ... a z toho se nám všem budou svírat (nebo vypouštět) strachy všechny otvory ... [překvapení] [oči v sloup] [smích]

219785

25.5.2010 16:24

RE: No výborně

zezinkov 90.?.?.?

Reakce na 219715

jediná věc která jim kazí jejich plány je informovanost lidí tzn. INTERNET...kdyby ho omezily či regulovaly a nedejbože zrušily.)tak si myslím,že jejich plány jak mást lidi jsou o procenta vyšší.)

220099

20.5.2010 7:14

RE: No výborně

charon cmartin (zavináč) airnet-cz (tečka) info 78.?.?.?

Reakce na 219712

Lin, prosím pěkně, jak přesně elitám pomůže ozbrojený konflikt většího rozsahu? Jak přesně sjednotí zdroje požadovaným směrem? Vždyť už teď nepanuje shoda mezi voliči o tom, zda ze mají vést současné války dál. Vláda jakékoli země nemůže snadno začít válku bez přípravy půdy (lidu) na své straně a to teď právě nijak snadno nepůjde.

Jak to vypadá, když se bez přípravy cílů, koncepce a názorového zázemí na vlastní straně začne válka je vidět na příkladu Sovětské invaze do Afghánistánu (zahájila skupina politiků a vojáků během nepřítomnosti politbyra a nebylo možné ji odvolat ačkoli bylo během několika dnů jasné, že nemá žádný smysl) a pokud mám sáhnout dál do minulosti napadá mě Francouzská invaze do Alžírska (zaútočila, obsadila za obrovskou cenu prakticky neobydlené území, ukázalo se, že nemá žádný významný účel pro Francii a bylo v ní pokračováno z "prestižních důvodů" aby stát neztratil tvář, když zjistil, že ji neměl začínat).

Asi by se našly další příklady ale co chci říci je to, že pokaždé byla válka zahájena se značnou technickou a vojenskou převahou agresora nad slabším a chudším protivníkem a pokaždé skončila jako vleklý a nákladný debakl, kdy se agresor po Pyrrhově vítězství za odporu ve vlastních politických řadách složitě stahoval z dobytého území, kde si navíc na smrt znepřátelil obyvatelstvo i budoucí vládnoucí vrstvy. Dobytou oblast pochopitelně zanechal notně zdevastovanou a "obnovy" (rozuměj politické kolonizace) se následně ujali jeho hlavní političtí protivníci proti kterým by si netroufal vojensky přímo vystoupit. Posledních X válek se tenhle scénář opakuje 1:n stále dokola.

No ano, byla tu Granada ... to nebyl průšvih až takového rozsahu.

S tímhle výhledem Lin - kde bude konečný přínos toho Ragnaroku? Tedy když nepoočítám dočasné účelové semknutí "spojenců" nebo spíše vazalů kolem agresora, které agresor pochopitelně v důsledku sám draze zaplatí ...


http://en.wikipedia.org/wiki/Soviet_war_in_Afghani...
http://en.wikipedia.org/wiki/French_conquest_of_Al...
http://en.wikipedia.org/wiki/Algerian_War
http://en.wikipedia.org/wiki/French_Algeria
http://www.mongabay.com/history/algeria/algeria-in...

"A parliamentary commission that examined the Algerian situation concluded that although French policy, behavior, and organization were failures, the occupation should continue for the sake of national prestige."

219722

20.5.2010 8:12

RE: No výborně

mazz 82.?.?.?

Reakce na 219712

pro Lin 85
armagedon musime zastavit/nespustit my lide...
(uvedomenim si toho, ze jim slouzime...)
ten faktorX = uvědomění si principu akcionáře státu [smích]
bojí se toho jak čert kříže [velký smích]

219727

20.5.2010 18:47

Neboj Kotě, ono to sndad dobře dopadne

kulis 88.?.?.?

Reakce na 219712

http://dolezite.sk/EU_MYTUS_ZVANY_DEMOKRACIA_19.html [smích]

219780

20.5.2010 21:10

RE: No výborně

targett 92.?.?.?

Reakce na 219712

To si piš, že ta polská děvka Brzezinski se s Armageddonem rozpakovat nebude ... stejně je zajímavé, jak všude ve světě nemají rádi cigány,židy a poláky stejnou měrou ... bylo by zajímavé odhalit, proč tomu tak je, co mají ta tři etnika tak společného ...

219784

20.5.2010 3:23

Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Co se tyce tohoto clanku jenom potvrzuje muj nazor, ze moc ani v hornich patrech nevytvari monolit. Lide jsou proste velmi ruznorodi. Toto brani vytvoreni rovnostarske spolecnosti i absolutni koncentraci moci. USA jako vitez studene valky byly nejaky cas vnimany jako globalni hegemon a takto se jevila cast mocneske elity ovladajici USA.

Pad vychodniho bloku znamenal ohromny ekonomicky impulz pro zapad. Z toho slo finacovat dalsi militarizaci a umoznilo to rozsireni vlivu kartelu centralnich bank do casti sveta, kde byl drive minimalni. Ale nepodarilo se prevzit kontrolu nad Ruskem, kde rozhadane oligrachy prevezla elita z tajnych sluzeb a armady byvaleho SSSR. A ani Cina se nenechala vzit svou financni a politickou nezavislost. Koneckoncu ji uhajila i pred Stalinem. USA byly v manevrovany do valky, kde meli demonstrovat svou prevahu a prinutit Peking i Moskvu uznat hegemonii zapadu a podrobit se pod timto tlakem a ekonomicky se poddat.

Zapadni imperium se vsak dostalo do vycerpavajici asymetricke valky v Iraku i Afganistanu. Dalsi strategicky postup proti Iranu, Syrii, na Kavkaze se stal nemyslitelny. Toto je pricina rozkolu v mocenske elite, na kterou ukazuje Brzezinski. Ukazalo, ze moc USA ma sve hranice a ekonomicky se za ni tvrde plati ( obrovsky deficit )a zacinaji intriky, nove aliance, nove ambice, nove mocenske usporadani...

K tem ozbrojenym Americanum. Behem kolapsu se ty zbrane budou zatracene pocitat, protoze to probiha prilis rychle, aby to slo uhrat propagandou. Nasilim nikdo Americanum zbrane vzit nemuze. Jakakoliv vetsi nasilna reakce v USA nebo EU odstreli okamzite ke vsem certum dolar nebo euro a s tim pujde cely globalni system fiat money. I iluze o svetovlade to bude mit spocitane. Zavedeni totality silou at uz v Evrope nebo USA tedy pohrbi system fiat money a tim fiancni kontrolu nad znacmou casti sveta. Jinak receno, pokud nekdo chce uvazovat o silnem globalnim vlivu zapadni elity jako rekneme druheho mocenskeho centra, pak bude muset obnovit na zapade ideu republiky, coz na me tvari vyvolava priznam to bez muceni skodoliby usmev. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

219716

20.5.2010 7:45

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Andrej_2 195.?.?.?

Reakce na 219716

Velmi pekne napisane pan Bartosek. U mna by idea republika vyvolala nie len skodoliby usmev, ale aj usmev isteho uspokojenia.

Posledne dni sa pohravam s myslienkou, co by dokazalo zopakovanie si 60tych rokov minuleho storocia. Samozrejme nie stylom, ale ideou.

219726

20.5.2010 12:10

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 219716

> USA byly v manevrovany do valky, kde meli demonstrovat svou prevahu a prinutit Peking i Moskvu uznat hegemonii zapadu a podrobit se pod timto tlakem a ekonomicky se poddat.

René, tím USA myslíš obyčejné lidi? Pak máš pravdu. Pokud bys měl však na mysli mafiány nahoře, pak jsi vedle, jak ta jedle.

> Zapadni imperium se vsak dostalo do vycerpavajici asymetricke valky v Iraku i Afganistanu. Dalsi strategicky postup proti Iranu, Syrii, na Kavkaze se stal nemyslitelny. Toto je pricina rozkolu v mocenske elite, na kterou ukazuje Brzezinski. Ukazalo, ze moc USA ma sve hranice a ekonomicky se za ni tvrde plati ( obrovsky deficit )a zacinaji intriky, nove aliance, nove ambice, nove mocenske usporadani...

Hmmm, zní to sice odborně, nicméně je to založeno na oficiální propagandě. Doufám, René, že si uvědomuješ, že těm mafiánům nahoře jsou státy u zadku a je jim úplně jedno, kterého koně budou ke svým plánům využívat. Oni totiž ty koně vlastní všechny. Takže závod je zcela v jejich režii, i když se schovávají přesně za podobné "analýzy", které jsi tu předložil ty.

Je opravdu zajímavé sledovat vývoj na Zvědavci, jak se z některých odpůrců Systému (velké S jako Satan), stávají pomalu analytici, kteří postupně přejímají informace podsouvané Systémem, tyto informace považují za logické a nakonec Systém sami obhajují (pokud obhajují jednu jeho část, obhajují ho jako celek).

Zvědavec bude brzy jen jeden z mnoha směrů mainstreamu, něco podobného, jako je Prisonplanet a mnoho jiných. Pak to bude stejné, jako kdyby se skupina "zasvěcenných" odborníků na dostihy velice sofistikovaně bavila o kvalitách koní, odhadovali by na tomto základě výsledek příštího závodu, ale bohužel by si neuvědomovali, že o výsledku bylo rozhodnuto na základě zcela odlišných záměrů těch, kteří vlastní všechny ty koně.

219752

20.5.2010 12:17

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 219752

A další kachna letí dolů. Ď. [chechtot] [cool]

219756

20.5.2010 18:51

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 219752

Obávám se, že stále ještě mnoho diskutujících má tendenci považovat momentální situaci za výsledek neschopnosti či nenažranosti elit.
Jediné, co se jim dle mého názoru nedaří, je ovlivnění či zmanipulování vědomí téměř všech lidí,tak jak si představovali.
Ale nemyslím, že by to v nich zanechávalo větší pochybnosti o realizaci jejich plánů.

219781

20.5.2010 23:50

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 219752

..., kteří vlastní všechny ty koně.
Jindřichu Vás taky vlastní?
Svět není černobílý, existuje multipolarita. A ti přemýšlivější na Zvědavcovi to reflektují, a to je dobře. Fin. elity utrpěly velké ztráty vlastním přičiněním. To "lomcování" realitou přes banky a peníze či války je silně kontraproduktivní. Není proto divu, že se jednota vedení štěpí, všichni nejsou ochotni poslat loď ke dnu. Blbých tam mají také dost, ale ne natolik, aby nevěděli, že ta loď je také jejich existenční. Ta jednota vedení NWO byla vždy jen rámcová, a tak obsahuje trvalý zárodek nejednoty. Jak by se taky mohli dohodnout natrvalo, když jde o peníze a moc. Dohodnout se napevno můžou jen ti, kteří nelpí na ničem (zbytečném!). Proto mají starost, jako ostatně každý kdo ví, že vše co vlastní je jen do času, když to navíc nenabyl poctivě. Ti, co se zrovna probouzejí, se naučí brzy počítat. I když, soudě podle některých zdejších diskusí, to na "brzy" ještě moc nevypadá. Skoro mám někdy pocit, že čím více se o věci diskutuje, tím je zamotanější...

219791

21.5.2010 3:32

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 219791

Tak nejak, i kdyz nelze vyloucit, ze jsem koupeny agent a pusobim na cesky mluvenem netu. ze ano? Skutecna elita ma samozrejme velmi kvalitni informace komlexniho charakteru, ma to svoje pro i proti. [velký smích] [velký smích] Existuje pouze de facto dve strany jedne mince, ktere dokazi, dokud pusobi, vyvolat tlak na vetsi jednotu elity na nejvyssim levlu. Bud to je sila, to byl pripad USA jako viteze studene valky. I ti co maji sve pochybnosti jsou ochotni nasledovat silu pokud to funguje anebo strach. Coz je vlastne reakce na silu protivnika. Takhle funoval pro zapadni elitu SSSR.

Vychodni imperium neexistuje a USA se ekonomicky vycerpaly vojenskym dobrodruzstvim v Iraku a Afganistanu. Navic vyvoz industrialni produkce mimo centrum imperia rozlozil ekonomickou zakladnu, z ktere by bylo mozno finacovat armadu. Druhy financni zdroj zalozeny na "tiskarne" FED a dolaru jako svetove mene taky prestava fungovat, protoze pro financi system, na kterem stoji plati jista pravidla, ktera nelze zmanipulovat.

Pokud by existovala nahrada, tak USA by byly odhozeny jako prazdny barel. Jenomze nahrada neexistuje. Z Evropy se imperium nepodari udelat a financi kontrola Ciny neklapla. O Rusku netreba mluvit. Jakakoliv velka nasilna akce uvnitr imperia potopi destabilizaovny financi system. BRIC na nejakou globalni menu, kterou nebude kontrolovat nikdy nepristoupi a neexistuje zpusob, jak ho k tomu prinutit. Kontrolovat emisi nejakych papirku muze pouze jeden. Kdo je tak duveryhodny, aby se mu sverila takova moc? Takze jsme v situaci ohledne svetovlady, kterou by sergant Tracnik nazval zkusenym sachovym vyrazem PRD. [velký smích] [velký smích]

219801

22.5.2010 13:45

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 219801

Stát jehož moc je použitelná k NWO musí být
1. Vojensky mocný
2. Schopný nutit jiné státy ho poslouchat
3. Být totálně zadlužený aby byl poslušný
Takový je na této planetě jen jeden [smích]

219893

24.5.2010 3:14

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 219893

Co to je pri dnesni technologicke urovni dostatecne mocny? A s tim pada ten zbytek. [mrknutí jedním okem]

219966

24.5.2010 5:41

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 219893

Čína? [velký smích]

219970

21.5.2010 8:59

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 219791

Oprava:
Věta začínající:"Proto mají starost..." má zamlčený podmět a v kontextu předchozího ztrácí srozumitelnost.
Má být:
Elity proto mají starost, jako ostatně každý kdo ví, že vše co vlastní je jen do času, když to navíc nenabyl poctivě.

219807

21.5.2010 11:19

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 219791

v jediném příspěvku:

Svět není černobílý, existuje multipolarita.

Není proto divu, že se jednota vedení štěpí - předpoklad jednoty jakéhosi vedení v opozici k jiným

Ta jednota vedení NWO byla vždy jen rámcová - předpoklad jakéhosi NWO

Ti, co se zrovna probouzejí - předpoklad jakýchsi spících (ještě také v jakém smyslu)

Dohodnout se napevno můžou jen ti, kteří nelpí na ničem (zbytečném!) - lpění na výše uvedených premisách a zároveň upozorňování na nelpění



Odkud tyto předpoklady přejímáte? Od 100% disidentských serverů??? Které jako "zázrakem" přežívají ve zlém róčildovském světě plném klamu a lsti a v uvažovaných elitách neomezené politické a finanční moci? Na Zvědavci, který "zázračně" odolal útoku zákeřného trestního oznámení? Od Rona Paula, který chudák nevyhrál volby a přece měl?

Jste v pasti 85., a dotvrzujete Hestroyova slova. Matrix je blíže, než si myslíte. Matrix tvoří ti, kdo věří v NWO, a ve všemocné bankéře, nikdo jiný.

Hrát si na disidenta umí každý hlupák. Podívejme se na pravdoláskovné bratrstvo. Ale být skutečným disidentem ducha, znamená čelit všem projevům Matrixu. Včetně platformy, na které se nyní bavíme.


(i Morfeus a Vědma jsou jeho součástí, víme?)

219821

21.5.2010 17:17

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 219821

Pokouším se občas najít společnou řeč (jako základ empatie) s bloudícími v Matrixu, proto částečně přejímám některé jejich představy a terminologii. Považuji to za jediný možný způsob pro komunikaci s těmi, kdo jsou zčásti či zcela pohlceni v Matrixu, a to jsou skoro všichni. Opravují monetární systémy zlatem, vymýšlí pro úrok a dluh ctihodné funkce v systému, spekulantům říkají investoři... Musíte se více snažit při čtení mých textů, možná tam pak najdete i cosi původního, ale máte vcelku pravdu s tím přejímáním. Přejímám skoro všechno, ale po strašné filtraci.
Do pasti Matrixu se nemohu dostat, za chvíli až tohle dopíši, půjdu čelit všem projevům Matrixu sekáním trávy na zahradě. Jindy zaseš roubuji, stříhám, vařím obloukem i plamenem, zdím nebo omítám, konstruuji a ještě mnoho dalšího dělám napřeskáčku a většinou docela rád. Na ostatní čelení nemám dost sil ani času.
Přesto čas od času zkusím, jestli bych někoho nepředělal z matrixáčka na člověka. Takové divné hoby. Zdejší platforma mi zatím vyhovuje, lepší zatím neznám. Zde cítím jistou snahu po stejném pokusničení u řady dalších, včetně Editora.
Takže nemějte o mne strach, a berte moje výpotky třeba jako pokus o sci-fi.

219850

21.5.2010 19:27

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 219850

"Do pasti Matrixu se nemohu dostat, za chvíli až tohle dopíši, půjdu čelit všem projevům Matrixu sekáním trávy na zahradě."

I to nemusí být nutně výhra, ale myslím, že si to uvědomujete. [mrknutí jedním okem]

219857

22.5.2010 8:41

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 219857

Dneska pokračuji s tou trávou, zitra sázím branbory v jiné lokalitě.
Ale o té výhře byste mohl podrobněji, neb antiMatrix je, podle mne, jen špatně oddělená kapsa Matrixu. Trochu bych narovnal Vaše slova: .Matrix tvoří i ti, kdo tak důsledně čelí všem projevům Matrixu , že myslí opět černobíle - 100%disidentských serverů "zázrakem" přežívajících...
Ne každý znak na kravatě je významný, ani to, že někdo chodil s jiným do stejné školy. Oddělit zrno od plev je hodně náročné.

219888

23.5.2010 19:43

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 219888

V podstatě jste to shrnul, takže zkusím stručně. Být antiMatrix znamená být inMatrix. Je to stejné jako se snažit rozlomit magnet na plusovou a mínusovou polaritu, což je utopie, protože každý nový kus bude mít obě automaticky. V tom se myslím shodujeme.

Tou výhrou myslím situaci, kdy se tím magnetem-Matrixem člověk vůbec nezabývá. Není ani pro něj, ani proti němu.

Mnoho lidí se jím zabývá na principu negativní reklamy, který jsem svými příspěvky chtěl naznačit. Dávají mu energií tím, že se o něm donekonečna handrkují, že mu podle svých představ odporují poukazováním na něj - a neuvědomují si, že ho vlastně živí, dávají mu růst; že ho realizují v sobě samých. Psát něco napřímo není pro mne v tomto případě ideální, chci, aby lidé uvažovali samostatně, a přišli si na to sami, ale ne vždy to asi jde.

219948

26.5.2010 3:11

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 219948

Celkem souhlas. Ale to už se tady probíralo dříve.
Negativní či pozitivní reklama je jen část síly mýtu. K plnému "popření" a tedy výhře, nelze dospět jen silou vůle nezabýváním se Matrixem, nýbrž "vytvářením a rozšiřováním" pozitivních ostrůvků odolných recidivě. Kde vzít sjednocující bázi, aby to bylo dost moderní a funkční a přitom universální. Tady jsme zatím v pasti. Babylonské zmatení jazyků pokračuje a vymezení přesné hranice mezi krajními polohami znesnadňuje i pro ty, co myslí skoro stejně. Jak dál? Víra obecně, je v opovržení jako zdroj či motor konfliktů. Přesto výstižněji nelze nazvat překlenutí (most) mezi chtěným, očekávaným, žádoucím a stávajícím. My ten most potřebujeme, jakousi definici společného minima...
...chci, aby lidé uvažovali samostatně, a přišli si na to sami,...
Buďte bez obav, jinak to nejde. Má-li někdo potřebný "plně funkční stroj na uvažování", z přímých návodů získá jen urychlení vhledu. Je to pouze jako jeden vzorově vyřešený příklad. Ověřit si to (přepočítat), a umět použít podobný postup v jiné situaci je pro každého jen na jeho vlastní zodpovědnost. Přijmutí i odmítnutí...
Nemá-li ten "stroj" úplně v pořádku, může ho případně opravit v souladu s příklady, ale je opět jen na něm co udělá...
Takhle nějak se postupně buduje každý dobrý "stroj" korekcemi podle příkladů (hlavně) ze života. Učebnice, knihy i přednášky mohou být dobré, ale i hodně zavádějící!!!
Asi jsem nic nového pro Vás neobjevil, třeba to pomůže jiným.

220135

21.5.2010 18:00

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 219821

Méďo, teď jste mě dokonale zmátl. Potřebovala bych vysvětlení, jestli to bude možné.
"Matrix tvoří ti, kdo věří v NWO"
Nevím, jak to mám chápat. Vyplývalo by mi z toho totiž, že ti, kteří v něj nevěří, také ho netvoří, tudíž v Matrixu nežijí. A s tím nesouhlasím.

219852

21.5.2010 19:25

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 219852

"ti, kteří v něj nevěří, také ho netvoří, tudíž v Matrixu nežijí"

Ten výrok lze rozložit. Ti, kdo v Matrix nevěří, ho netvoří, ale žijí v něm díky těm, kteří v něj věří. Otázkou je, nakolik jsou jím zasaženi ve svém konkrétním životě.

219855

23.5.2010 3:32

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

steve 174.?.?.?

Reakce na 219821

.. a kde je Mirdasmirekzavinac ??

219929

21.5.2010 10:46

RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 219752

Súhlasím Hestroy, až na "pokud obhajují jednu jeho část, obhajují ho jako celek". Treba vyberať, hodnotiť a aj ich veci použiť ak sú dobré. Niečo apriori celé odmietnuť, zahodiť je chyba. Presne opačne, hladať to spoločné, dobré, aj s nimi. Dlhodobo je to oveľa efektívnejšie. V zvrátenej forme (imitačno-provokačná činnosť) používajú ten postup aj oni. Mnohí z ich aparátu prehodnocujú a prehodnotia svoj prístup a možno aj niektorí z nich samotných. Sú to veľmi vzdelané a skúsené osoby.

Aj biblia je z veľkej časti v poriadku. Iba odstrániť pár podstatných detailov a tiež cirkev by v istej forme mohla fungovať ďalej a veľmi pomôcť. Má obrovský potenciál a oosobne im fandím. To isté sa týka napr. aj bánk, globalizácie a pod. Nie zrušiť, ale pretvoriť existujúce. To sa dá iba pri pochopení fungovania systému. Na tej úlohe máme my všetci vyrásť.

219818

20.5.2010 8:16

Brzezinsky varuje před něčím jiným

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Investor a miliardář George Soros vidí nové paradigma: "Americký superboom trvající 25 let vedl k masivní deregulaci. Slepé následovaní teorie volných trhů vedlo k velké chamtivosti, která pomohla vytvořil internetovou bublinu, kreditní krizi a šedý bankovní systém s deriváty." Celý systém je porouchaný. Současná krize značí konec éry dolaru, jako hlavní rezervní měny. Jsme v období, kdy majetek ztrácí na hodnotě. Za takových okolností bude velmi těžké uchovat své bohatství.
Zdroj (například):
http://www.investicniweb.cz/trhy/akcie-svet/2010/1...

Jiných zdrojů informací je ovšem nepřeberně. Je třeba nenechat se v myšlení ovlivnit svými názory, které byly správné před časem. Pro moderní kapitalismus, odzkoušený jak nacionálním tak internacionálním socializmem, představuje nyní nebezpečí politické probuzení (myslete si třeba plebs, lenochů, nebo jak libo), tedy potřebu udržení jistého sociálního smíru. Tato myšlenka je zároveň zdrojem teorie o základním příjmu. Račte se s tím smířit, etabluje se globální socializmus, záchrana špiček světových ekonomických elit.

219728

21.5.2010 8:59

RE: je to k popukani,

Stan 91.?.?.?

Reakce na 219728

od te doby co se po internetovych strankach rozlily slabomyslnosti typu zakladni prijem, bezurocna ekonomie nebo minimalni mzda, hemzi se internetova fora rostoucimi davy hlupaku, kteri veri, ze jednou prijde deda Mraz v leninske cepici a zajisti jim dozivotne apanaz k financovani jejich denni davky lahvacu. [velký smích] Mam pro ne spatnou zpravu, jejich vlhke sny nebudou splneny, free lunch se konat nebude, ten jsme meli poslednich 40 let, ted za nej prijde faktura. [chechtot] [velký smích] [chechtot] [chechtot]

219806

21.5.2010 10:12

RE: je to k popukani,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 219806

>slabomyslnosti ... minimalni mzda,
>jejich vlhke sny nebudou splneny,

Stane, tu minimální mzdu mají ve Spojených Státech. Dle Vás mají Američané vlhké sny a leninské čepice? [překvapení]

219812

21.5.2010 10:23

RE: je to k popukani,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Reakce na 219812

A to jeste chudak Stan netusi, ze temer 40 milionu US obcanu je odkazano na poukazky SNAP - Supplemental Nutrition Assistance Program.Proto lide v USA neumiraji hlady jako v rozvojovych zemich.

219815

21.5.2010 12:18

RE: je to k popukani,

Stan 91.?.?.?

Reakce na 219815

nemuze byt pochyb, ze zde uz leta cekam az prijde tobe podobny "zasvecenec" a prozradi mi toto prisne utajovane "tajemstvi". Jediny nevyjasneny bod je ten, zda ti to Obama zatelefonoval osobne, nebo ses to dozvedel prime ve fronte na potravinove listky. [velký smích] [velký smích] [chechtot]

219826

21.5.2010 13:30

RE: je to k popukani,

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 219826

Nějak mi připadá, že tě baví dělat chytrého tím že napadáš příspěvky jiných místo abys tu chytrost dokázal přesvědčením ostatních o pravdivosti vlastních názorů a znalostí. Nebo se pletu?

219833

21.5.2010 14:51

RE: je to k popukani,

Stan 91.?.?.?

Reakce na 219833

pokud se domnivas, ze narazky typu "A to jeste chudak Stan netusi, ze temer 40 milionu US obcanu je odkazano na poukazky SNAP ", jsou dukazem autorovych znalosti a ukazkou racionalni argumentace, uprimnou soustrast, na moji uz nekolikrat zde opakovanou argumentaci podlozenou fakty jsem zatim z vaseho svazackeho krouzku krome povrchnich vseobecne drzenych laickych predstav obdrzel, podobne jako Malcik, pouze slabomyslne podsouvani mnou udajne obhajovanych pover lichvarske mafie. Jelikoz vetsina zdejsich expertu na suche z nosu neni schopna souvislosti ekonomickych procesu vlastnim rozumem obsahnout, chytaji se krecovite idiotskych vypotku udajnych znalcu typu soudruh Keller. [velký smích] [chechtot]

219840

21.5.2010 15:26

RE: je to k popukani,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 219840

Omezte, prosím, počet svých příspěvků. Máte jich tady 35 od začátku měsíce. Nárok máte na 10. Děkuji.

219844

21.5.2010 15:45

RE: je to k popukani,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 219844

Prosím editora, aby zde soudruha Stana neomezoval. Je to vynikající ukázka mazané propagandy. Jeho nicneříkající, avšak útočné příspěvky nadchnou každého znalce zvráceného myšlení a pochybných charakterů.

219845

21.5.2010 20:58

RE: je to k popukani,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 219840

About 39.7 million Americans received food stamps in February, the most ever, the government said on May 4 in its most-recent report

http://www.businessweek.com/news/2010-05-19/food-s....

Snad Stane umite natolik dobre anglicky, abyste celemu clanku porozumel.
Takova jsou fakta, o kterych vam na skolenich pro nadsene modre soudruhy z ODS nic nerikali.

Co dale mate moudreho k veci?[smích]

219863

21.5.2010 22:20

RE: je to k popukani,

steve 70.?.?.?

Reakce na 219840

jak rika Stwora. Omezit se - ekonome !! [smích] Anebo ZAPLAT !! - ekonome !! Ja doporucuji - zaplatit. Vlastne - vyzaduji. Ekonomovat - to umi kazdy, ale zaplatit za rozsevani vedomosti a nazoru - to zvladne pouze ekonomicky hrdina !!
.. Zaplat - a muzeme dale "matrixovat" !! [smích]

219873

21.5.2010 12:12

RE: je to k popukani,

Stan 91.?.?.?

Reakce na 219812

samozrejme drobecku, maji v cele s Obamou nejen vlhke sny a leninske cepice, stale jeste netusi, ze jejich programy zarnych socialistickych zitrku typu Fannie Mae,Freddie Mac a pod heslem "co Amrdol, to majitel baraku", spolu s ekonomickym Titanicem Medicare,rozkradenym fondem Social Security, minimalni mzdou a nablblymi "zachranymi" balicky v objemu trilionu$, budou poslednim hrebikem do rakvicky Golema s hlinenyma nozickama s nazvem USA. Samozrejme ze bankovne-politicky kartel zlocincu se postaral aby ucet zatahl natvrdly Joe Sixpack. EUSSR samozrejme nesmi stat pozadu, kdyz uz jde Titanic ke dnu, nenechme se predbehnout, my budem na dne prvni!! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

219824

21.5.2010 22:11

RE: je to k popukani,

steve 70.?.?.?

Reakce na 219812

SASO - maji tu "minimalni mzdu" , ale na lahvace za ni - zapomen !! Kdyz ji dostanou do ruky a utikaji pro lahvace, vzdy je predhoni takova plapolava mlzna bytost - teta Inflace. A mohou si s tou mzdou akorat tak - vis co ..

219870

21.5.2010 22:18

RE: je to k popukani,

Datel 75.?.?.?

Reakce na 219870

Stive nemuzou tak moc tech bankovek zas neni.

219872

21.5.2010 22:53

RE: je to k popukani,

steve 70.?.?.?

Reakce na 219872

Datel - MUZOU !! Rozmenit na "quotry", provest ukon, oplachnout minci, oliznout prst. U toho se zapomina na lahvace a mysli se na statni vlajku ..

219875

22.5.2010 4:49

RE: je to k popukani,

Datel 75.?.?.?

Reakce na 219875

Nesmysl, ten pakatel rozdelit nejde. Budou se pouzivat ty prsty
-prdel vytrena a ovcan nasyceny.

219883

21.5.2010 13:06

RE: je to k popukani,

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 219806

Sova je erbovním znakem Pallas Athény protože mlčí a moudře se tváří.

219829

21.5.2010 13:34

RE: je to k popukani,

Stan 91.?.?.?

Reakce na 219829

tady na tom chatu jsem zatim moc sov nepotkal, spise indivudua ktera se sice moudre tvari ale hlavne neuvazene zvani blbosti. Jeden velmi chytry clovek kdysi komentoval zajimavy jev, jakmile se individuum s normalne zdravym usudkem stane soucasti davu, stava se zaroven kompletnim idiotem, jinymi slovy, pokud si vsichni mysli totez, zadne mysleni se nekona. Totez lze pozorovat na webu, cim vice hlupaku souhlasi se zavedenim nesmyslu jako je zakladni prijem, tim vice bezmozku to povazuje za realisticke. Totez plati o udajne po staleti planovanem NWO, ne ze by se blbeckove typu Brzezinski nesnazili, od nejake kontroly neceho jsou vsak na hony vzdaleni. [chechtot] [velký smích]

219834

21.5.2010 15:24

RE: je to k popukani,

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 219834

Stane, opravdu je Brzezinski blbeček, anebo je toto označení podle vás synonymem slova gauner.

219843

21.5.2010 21:24

RE: je to k popukani,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 219834

S prominutim blbosti jste se tady uz nazvanil dost.Nechcete se radeji vratit na milovane ceske weby, ktere jsou "chytrymi" lidmi vaseho formatu naprosto preplneny?Zde je vas evidentne skoda.My bychom to uz bez vas nejak prezili.[smích]

219864

22.5.2010 8:28

RE: je to k popukani,

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 219834

Zajímavé. Takže rozhodujete o tom, kdo je mudc a kdo hlupák. Abych vyhověl, mohu napsat: my dva jsme géniové. V pořádku? Jinak to nejde, svoji e-mail adresu neuvádíte a já nepotřebuji k svému uspokojení pozorné obecenstvo. Nejsem totiž klaun ani exhibicionista.

219887

22.5.2010 7:41

RE: je to k popukani,

Datel 75.?.?.?

Reakce na 219806

Tak mi Stane pripada ze nejvetsi, neschopny hlupak jste vy.I ten bezdomovec ktery zbira uzitecny odpad je mnohem uzitecnejsi nez lide jak vy.

219886

20.5.2010 11:10

ZNH a respekt.

in-ocean 88.?.?.?

Na jeho projevu se mi libi jak se odhaluji:
- jasne rika, ze "oni" nemohou byt takove autority, kdyz maji rusove ZNH. Vsechny ty keci o zabezpeceni svetove bezpecnosti jako jaderna mocnost.......blabla.
- lide se politicky probouzeji a ztraceji respekt. Timto jasne rika k cemu respekt je a jak se da pouzivat. Jak omilanim slova "respektuj(cokoliv)" se da lidem podsunout poslusnost.

Diky za clanek a video.

219744

20.5.2010 12:14

Vysvětlení

Lin 85.?.?.?

Zas to hodím až sem nakonec, protože všechno, co jste tu napsali, dost dobře zapadá.
1) Souhlas, že Břežinský to neřekl jen tak a ještě k tomu "hovadsky" veřejně. Až zas takové chyby nedělají. Má to vyvolat určitý "dojem" = že nejsou jednotní. Má to předeslat jakousi možnost "odpadlých a prozřelých elit".
2) Vyvolat globální válku (svým "jménem" ) by byla v této situaci sebevražda. Neměli by žádnou podporu. Jde to i jinak = vyvolat chaos a strach, převrátit ovčí životy naruby a zredukovat jejich snažení jen na holé živobytí. Kdy to jde nejlíp? Při živelných katastrofách (viz ty povodně), "náhodný" kolaps při dodávce energií (sem počítám i ropu), potravin nebo vody. Do toho všeho občanské nepokoje "politicky prozřelých ovcí", různé pouliční násilnosti, "náhodné" teroristické útoky různých skupin, bojujících za "práva". Stačí si všímat, jak moc se zvýšily snahy postavit proti sobě různé společenské i náboženské skupiny. Dokonce i státy (viz Řecko = "nebudeme doplácet na řecké lenochy" ). Jako "vyšší stupeň" chaosu bych dodala rasové boje, zvláště boj za zachování bílé rasy. A tohle všechno umějí velice dobře, jsou na to připraveni, všechno bylo odzkoušeno, včetně ovlivňování počasí.
3) Na co myslí člověk v určitém z druhu chaosů? Jen na své přežití. Pak jdou stranou všechny "vznešené" cíle a postaví se za kohokoliv, kdo ten chaos bude umět zastavit. Pak už je jen krůček k nějakému "silnému vládci", který se objeví jako "spása". Dost možná to bude právě nějaký ten "prozřelý elitář", který bude mít "výhodu" znalosti prostředí (může jich být několik, něco jako "spasitelská unie" ). Tentokrát nebudou válku vyvolávat, oni jí budou zastavovat. Budou zastavovat chaos a znovu nastolovat "řád". Jenže...
4) Největší nebezpečí pro všechny "politicky prozřelé a neklidné" tkví v tom, že nabízet východisko z chaosu budou i ti "z druhé strany". A rozeznat, kdo je kdo, bude to nejtěžší. To je ten "armageddon", který jsem myslela.

Vím, je to dost šílené, ale právě dost šílené, aby to mohla být pravda. [smích] Dát neklidným ovcím to, co chtějí, tj. "změnu" a zaměstnat je tou "změnou" tak, aby se zcela dobrovolně přemístily do jiné ohrady. Neumím anglicky, ale jestli Břežinský použil výraz "politicky probuzené", pak je to jasné.

219754

20.5.2010 15:48

RE: Vysvětlení

mazz 82.?.?.?

Reakce na 219754

[smích] mate to v hlave srovnane...
zamyslete se prosim nad tim co rikam... (uscm.cz)

219769

21.5.2010 23:01

RE: Vysvětlení

steve 70.?.?.?

Reakce na 219754

Vím, je to dost šílené, ale právě dost šílené ..
--
.. vsak Vam to sousedko rikam porad. A Vy jste tomu nechtela verit, a fcil jste k tomu domatrixovala sama .. Mam z Vas radost, jako vzdy - ostatne ..

219876

20.5.2010 13:18

Pan Brezinsky rekl neco jen na pul, dalsi pulka je obava ze svetove revoluce.

kozoroh 59.?.?.?

Predevsim je zde obava,ze se veci vymknou z rukou a totalni kontrola lidstva zkonci totalnim neuspechem i pres veskerou moc nad mediema se lid postavi, tentokrate ne kritikou,ale s necim v ruce a nastane revoluce bolsevickeho zpusobu, proti mnohym ,jez na ni zbohatli a z jeji zkusenosti chteji utvorit totalni svetovou vladu.Pan, Breiznsky nevyslovil myslenku, ze by mohlo dojit k pogromu a to takovemu,ze by nebylo moccasu zbalit kufry a byt druhy den v Israelu, ktery by byl poslednim utocistem samovyvolenym radobyvladcu.Daleko pred nim ,sve obavy dali opatrne najevo mnozi jini,jako i profesor Finkelstein, ze pokus o nadvladu muze byt, katastrofou.
The Jewish people as a whole will be its own Messiah. It will attain world domination by the dissolution of other races...and by the establishment of a world republic in which everywhere the Jews will exercise the privilege of citizenship. In this New World Order the Children of Israel...will furnish all the leaders without encountering opposition..." (Karl Marx in a letter to Baruch Levy, quoted in Review de Paris, June 1, 1928, p. 574)
Zůstane-li Izrael osamocen, nebude mít jinou možnost než sáhnout po riskantní obraně, která ohrozí jeho i celý svět… Aby se mohl vzdát závislosti na jaderných zbraních, potřebuje ročně dvě až tři miliardy dolarů.“
Mnozi,take mluvi jen na pul huby,jak se u nas rikalo a casem jich pribyva, hospodarska situace tomu prispiva,ze se lid erozhlizeji,kdo ji ze zlatychtaliru a kdo si pocita neomastene brambory,aby bylo pro vsechny v rodine,nebot hlad nuti lidi premyslet a zejmena v nezamestnanosti.Situace v Americe neni nijak ruzova a Evropa ma take sve starosti a tak mnozi internetovy ctenari se netaji ve svych prispevcich,co si o veci mysli a maji k tomu rozsudek uz predem.
May 19th, 2010 at 10:51 am
David Rockefeller has admitted treason against the United States and nobody did a damn thing to him.
Why do Americans tolerate these people who have openly admitted they want to destroy the United States and surrender the nation to a World government?
No, really. Why do you tolerate them? Why don’t you shoot them? Why does the U.S. military NOT consider these people a threat to the nation? I mean they have OPENLY advocated “undoing” the U.S. Constitution

Dloha leta se s masou lidi krok za krokem manipulovalo k cili jedne svetove vlade o jejim clenstvi, tedy primo representantech neni pochyb a veci jsou mnoha lidem den ode dne pruhlednejsi,anarchismus a ukazka muslimskeho sebevrazebneho odporu dava mnoha radobyvladcu bezesne noci,co,kdyz to nevyjde,co potom?
Takze,projev ke shromazdeni bude asi jiny,nez soukrome hovory a zejmena,kdyz mnozi hledi jen na sebe,aby urvali co nejvetsi kus, aby se hladovost po moci a zotroceni druhych,sam nakonec nestal otrokem.Je to pro mnohe Gordicky uzel, i, kdyz to pro ne v ramci mnohych netecnosti ke svetovym udalostem vypada nadejne,ale,to muze byt klam a velka chyba a to ma pan Brezinsky na mysli.Pan "rytir" Greenspan,take varoval ve veci finacni katastrofu,ale,zapomel,ze byl pokladnikem USA.

219759

21.5.2010 13:24

RE: Pan Brezinsky rekl neco jen na pul, dalsi pulka je obava ze svetove revoluce.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 219759

Rádoby ředitelé světa a vládci všech mají jenom jeden problém. Ten tkví v tom že jsou vlastně paraziti, něco jako rakovina a ta prostě vládnout úplně nemůže. Může ale jenom několik minut než nastane smrt.
Bez lidí kteří to myslí dobře a snaží se dělat svět o něco lepší bez ohledu zda je to výnosné prostě svět fungovat přestane. Vezmete si Izrael jako stát, bez peněz z ciziny by prostě zanikl. Tito lidé sami o sobě nemohou být života schopní, potřebují někoho na kom budou parazitovat. A těch na kterých parazitují musí nutně být mnohem víc než parazitů a musí mít alespoň jakousi takousi možnost existovat svobodně, jinak propadnou do deprese a přestanou být parazitům užiteční. Možná že to paraziti ani neví, ono když jeden žije v přepychu a je uctívám patolízalama, tak mu klidně unikne fakt že není ani životaschopný bez závislosti na jiných.

219832

21.5.2010 22:39

RE: Pan Brezinsky rekl neco jen na pul, dalsi pulka je obava ze svetove revoluce.

steve 70.?.?.?

Reakce na 219759

klam a velka chyba a to ma pan Brezinsky na mysli.Pan "rytir" Greenspan,take varoval ve veci finacni katastrofu,ale,zapomel,ze byl pokladnikem USA.
--
.. majitel TRI real estate firen, ktere na kolapsu bubliny vydelaly horentni sumy, .. jeho "construction index" (1.68 - 1.72) [cool]
.. bonitace !!, presuny kresel ve Fredie, FED (Bernanke - jeho "skorosyn"[mrknutí jedním okem], and MUCH, MUCH more - vse znamo, avsak bez postihu. Pouze ozebraceny danovy poplatnik - napric zemekouli.., Urvat - vice nez ten druhy !!

219874

20.5.2010 19:29

Šmírování

Antiperla 89.?.?.?

Nepřehánějte to
K čemu by komu bylo mít detailní údaje o babce z Horní Dolní s důchodem 2500,- Kč
Internet mi brzo odpojí protože nemám na zaplacení a mobil zapínám jednou týdně.
A jako řadový občan odjakživa nemám šanci stejně nic ovlivnit, takže povídačky o Big Brotherovi mají jenom velké oči.
A politika ?
Všichni víme, že jak se lidem vnutí jednou učitý standard budou ty samé parlamentní intrikány volit do skonání světa.
Let it be [cool]

219783

21.5.2010 23:53

RE: Šmírování

steve 70.?.?.?

Reakce na 219783

K čemu by komu bylo mít detailní údaje o babce z Horní Dolní s důchodem 2500,- Kč ..
-
..potrebuji nutne okamzite 6 starsich, ojetych ledvin v dobrem stavu ..
--
.. z Ukrajinske male vesnice odjelo za praci do USA pres 40 lidi, vsechny naklady hrazeny z USA, byly jim odebrany ledviny/..a/, 32 lidi se do dnesniho dne svym rodinam uz neozvalo ...

219878

21.5.2010 8:41

burlak 194.?.?.?

zajimava vec, lepsi nadpis http://chelemendik.sk/Plany_NWO_prekazene_21209503.html u Chelemendika : Plány NWO prekazené?

a horsi zprava je: http://chelemendik.sk/Vedci_stvorili_umely_zivot_961081163.html

219805

21.5.2010 14:42

To By Nam Cisar Pan Prece Neudelal!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

To By Nam Cisar Pan Prece Neudelal!!

Jara Cimrman Lezici, Spici..

219838

21.5.2010 19:33

Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

No priemerný zvedavec by mal radovať, poviem to aj prečo ale teraz trochu odbočím.
V roku 2006 po maďarských parlamentných voľbách budúci socialistický prezident Gyurcsány mal reč pred partajníkmi kde skonštatoval, citujem: "Klamali sme ráno a večer, nielen my ale všetci. Pojeb@li sme to." Táto reč sa dostala k tlači pomocou socialistu, ktorý sa snažil uvariť polievočku, klepli mu po prstoch ale oheň už bol na streche.

Niekto Brezinského prirovnal ku generálovi (veľmi správne v tejto vojne/NWO "oni" sú len vojaci a armáda, komu slúžia to už je téma na inú diskusiu) ktorý skonštatuje "medzi 4 očami" že sme tam kde nechceme byť, táto informácia sa dostala von podobným spôsobom a cieľom ako Gyurcsányova reč, a bude mať aj podobné následky kvôli ne-linearite ľudských systémov.

219858

23.5.2010 15:39

RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

udo udo321123zavinac azetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 219858

Ako teda, linearita, či nelinearita, prípadne cyklus, či niečo iné? Aký je v tomto Váš názor Oracle? Keď sa dá aj s odôvodnením.

Čo sa týka ľudských(sociálnych) systémov, by som povedal, že sa linearizujú vzhľadom na zmenu logiky sociálneho správania. Kedysi (cca.do začiatku 1.pol. 20. stor.)bola perióda zmeny vývoja nových technológii (pästný klin, koleso, kladka, parný stroj,..) oveľa dlhšia, ako perióda zmeny generácii (dlhodob štatist. priemer cca.4 za storočie). Subjektívne teda celé generácie mali pocit, že naozaj žijú v cykle a nič sa nemení. Keď sa človek narodil a zomieral, videl to isté. Čo sa naučil od starejších, bolo po celý jeho život použiteľné. Teraz je situácia kompletne iná (pocit linearity, či intenzity vektora zmeny), s mnohorakými vážnymi sociálnymi dôsledkami. V 1.pol.20 stor. nastala rezonancia (viď. fyz.- dôsledky rezonancie 2.systémov)- 2.svet. vojny, generačné konflikty 60.,70.,80.,90.rokov, atď. - nenastalo zničenie, ale zmena obidvoch systémov = odovzdanie informácii, zmena štruktúry a čiastočne pravidiel.

Z hľadiska sociálnej psychológie bola táto situácia prognostikovaná podľa záznamov z kňazských hrobiek už pred cca. 3. tisícročiami. Bola ne-pochopená ako apokalypsa [smích].

To je jedna úroveň. Dá sa isť aj o úrovne ďalej ..(opodstatnenosť a dôvody politickej propagácie teórie veľkého tresku hlavne v posledných 50 rokov a z nej vyplývajúceho skresleného chápania linearity)..

Poprípade ešte ďalej, pretože toto sú kľúčové otázky, na skreslenom chápaní ktorých je zablokovaný ďalší možný rozvoj ľudí. Vytvárajú zároveň mocné spoločenské stereotypy a sú jednou z hlavných príčin súčasnej trochu skomplikovanej situácie. Nechcem sa tu teraz vyjadrovať k autorom a ich motívom. Je to ale znova prvotriedny polit. marketing, či ako to súčasnosnou terminológiou nazvať. Vždy, keď sa daný problém javý na istej úrovni neriešiteľný, treba sa snažiť ísť o úroveň ďalej, resp. hlbšie.

Prírodné a humanitné vedy sa nemôžu rozdeľovať. Deti treba učiť celoobraznosti, mozaikovému vnímaniu súvislostí a metodológii spracovania informácii z takéhoto pohľadu. Tak sa súčasný pyramídový systém postupne rozruší sám

219944

23.5.2010 20:56

RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 219944

Čakal som reakciu od pani/slečny Lin ale nič to.

K Vašej otázke história tak ako príroda má svoje cykli, s tým človek nenarobí nič. Otázka znie či tieto cykli človek postrehne, mnohí to postrehli, iný nie.

Dobre to ilustrujú Majské kalendáre Tzolkin (260 dňový svätý) a Haab (365 dňový svetský) ktoré sa prekrývajú raz za 52 rokov, okrem nich sa existujú kalendáre aj na obdobia tisíce a milióny rokov, ktoré sú dedičstvom z predchádzajúcich veľkých civilizácií.

Tá minulá bola pravdepodobne vyvolaná pádom asteroidu, ktorá prerazila morské dno v Atlantiku (indície z Morských a iných legiend), následná potopa (áno tá z biblie) zahladila stopy po civilizácie a zaostali po nej len legendy, pár artefaktov a útržky znalostí.

Čo sa týka apokalypsy ono sa to malo nastať niekedy teraz v rokoch 2009-2010 (to je rok 2000 kvôli nepresnostiam okolo narodenia Ježiša, lebo istý mních sekol o 9-10 rokov v určení dátumu narodenia Ježiša), malo to byť vojna ktorá by zdevastovala nielen ľudskú civilizáciu ale i planétu.
Našťastie to už nenastane kvôli tomu, že ľudia náhle pocítili lásku k planéte Zem.
Túto lásku snažili určité kruhy zneužiť na svoj biznis, vychádza im to kvantitatívne len tak na 20%.

Čo sa týka súdu na konci každého cyklu ľudských dejín, tak zvaný posledný súd , to sa deje práve teraz, pre veľký smútok pána abc-ho vtedy nezostupuje žiadna božská bytosť z nebeských sfér a nevyriekne rozsudok, ale deje sa to prostredníctvom našich volieb.
Ja som už volil a viac-menej som si istý že i väčšina zvedavcov volilo správne, hoci voľba bola viac menej inštinktívna a intuitívna.

Poznámka na záver: Biblia je vhodná ako rámcový zdroj informácií, kvôli niekoľkonásobnej kanonizácie a dogiem ktoré odzrkadľujú mocenské chúťky ich pisateľov a potentátov. [oči v sloup]

219950

23.5.2010 21:25

RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 219950

Oracle, já to nepochopila, že ode mne čekáte odpověď. Omlouvám se. Vlastně jste řekl dost a ani nevím, co dodat.
Snad jen to, že věřím jako vy, že nejsme ani první, ani poslední civilizací na planetě. Naše vědění vůbec není nijak mimořádné, dokonce si myslím, že ti před námi věděli mnohem víc.
Se zbytkem souhlasím, ale nechci to tu rozebírat. [smích] Možná bychom na některé události měli jiný pohled, ale zdá se mi to nepodstatné.

219953

24.5.2010 3:27

RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 219950

Začnem od konca.. V biblii, koráne, védach a ďalších podobných knihách je mnoho dobrých myšlienok a pravdy. Možno niektoré z týchto diel neboli od začiatku protiľudsky koncipované. Že by ale pri tom obrovskom riadiacom potenciále na obyvateľstvo odolali dlhodobo tlaku, skúsenostiam a možnostiam elít, považujem za vysoko nepravdepodobné. Zakladajú sa zrejme aj na nejakom type najvyšších vnuknutí v súhlase s príslušnými pravidlami. Inak by ostatne boli s pohľadu možností penetrácie cieľových skupín nepoužiteľné. Musia proste obabrať prirodzený intuitívny a morálny kompas ľudí. Jadro týchto kompilácii je samozrejme problém. Dá sa z nich ale vyskladať pri použití zdravého sedliackeho rozumu mozaika blízka objektívnej realite.

Tzv. apokalyptický pohľad má viacero príčin z rôznou váhou. Zmenu logiky sociálneho správania ako príčinu som už spomínal. Ďalší ste Oracle naznačili ako koniec civilizácie, ktorej stopy vidíme tu-tam po svete v stavbách, bájach, záznamoch. Možno aj v stereotype potomkov tých zodpovedných, ktorí to prežili a nepoučili sa.

Mohli by sme sa dohadovať o možných príčinách jej konca.. Tak, či onak pravdepodobne nebola v súlade s najvyššími zámermi. To čaká aj ostatné, ktoré sa o to nebudú snažiť. Je to na nás. Ak budeme apokalypsu projektovať, tak sa možno naozaj stane. Osobne si to ale nemyslím. Poďme radšej hĺadať reálne riešenia problémov, ktoré tu sú. Samozrejme aj primerane zdravo dôverovať Bohu. Nie veriť v neho, či niečo. Proste náboženstvá s tým nemajú podstatou nič spoločné. Len zneužívajú spomínaný základný ľudský kompas. Fandím inak tím členom týchto systémov, ktorí to chápu a chcú zmeniť. Je to veľmi, veľmi ťažké.

Cykly a linearita
Prírodné cykly hrajú svoju rolu, ale netreba ich preceňovať. Skôr by som ich z dlhodobého hľadiska vnímal ako špirálu, ak chápete. Niečo ako priestorová linearita s potenciálovým vektorom (ťahom na nejaký-e ciele, vývojom, či tendenciou). Tým nechcem tvrdiť, že by vesmír musel mať nutne počiatok a koniec. Ľudské dejiny vnímam dlhodobo tiež skôr lineárne. Znova by sme mohli ísť o úroveň ďalej a baviť sa o vnímaní času (trebárs aj ako podmnožiny Miery). Čo to vlastne je a či vôbec objektívne môže existovať. Sú to inak veľmi podstatné veci pre každodenný jednoduchý život. Na myslenie ľudí a rozvoj ich potenciálu majú tieto stereotypy obrovský vliv.

219967

25.5.2010 17:11

RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 219967

Objektívne vzato, história ľudstva je cyklus ale skúsenosti ľudstva ako celok z cyklov zas majú lineárny charakter, preto na opis skúsenostnej-histórie môžeme použiť špirálu. Nič nevystihuje toto lepšie ako "dvakrát do tej istej rieky nevstúpiš" a "keď dvaja robia to isté, nie je to isté".

Čo sa týka koncov veľkých cyklov, doteraz vždy ju uzavrela katastrofa, teraz to mal byť vojna s muslimami.
Vysvetlím Vám prečo používam podmieňovací spôsob, totiž na konci kvantitatívne väčšie vesmírne sily prostredníctvom katastrofy vyčistia ten Augiášov chliev čo je na konci epochy a ľudstvo môže začať odznova.
Tentoraz sa to nestane, z toho dôvodu že ľudia náhle pocítili lásku k Zemi a to posunulo smerovanie vecí, lebo na katastrofu treba aj to aby ľudia nemilovali Zem.
V skratke: katastrofa sa nekoná a tento svinčík odpraceme sami! [velký smích]

K viere v Boha, keď v neho veríte tak tým prehlasujete, že nie ste si istý jeho existenciou. Ja viem že Boh existuje. [velký smích]

Čo sa týka náboženstiev, máte pravdu.

220103

24.5.2010 21:56

RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

abc 89.?.?.?

Reakce na 219950

Nechápem prečo je pre vás Biblia len rámcovým zdrojom informácii? Keď zvážime, že nikto z ľudí nie je schopný postihnúť objektívnu realitu, tak potom by sme mali byť šťastní, za Boží pohľad na veci. Keby sa bral vážne Božský zdroj informácií, tak by ľudia vedeli, že Kristus sa narodil v roku 2 p.n.l., a že deň súdu je milénium a je to najšťastnejšie obdobie života ľudstva. Lebo ako opisuje Biblia "určil deň, v ktorom chce súdiť obývanú zem v spravodlivosti mužom, ktorého ustanovil, a zaobstaral záruku tým, že ho vzkriesli z mŕtvych".- Skutky 17:31

V Miléniu, ktoré je pred nami v podobe milujúcej Kristovej vlády nad zemou, bude ľuďom vrátená slávna sloboda Božích detí, tým že budú zbavení nekonalosti. Smrťou každý splatil Bohu dlh. Lebo mzda, ktorú platí hriech je smrť. Ale dar, ktorý dáva Boh, je večný život, prostredníctvom Krista. /Rimanom 6:23/ A každému kto bude hodný žiť v budúcom veku v tzv. "dni súdu", budú odpustené hriechy a dostane novú príležitosť, získať večný život, ktorí stratili Adam s Evou. Ako bude ľudstvo spieť k dokonalosti je opísané napr. v Zjavení 20:12

Kanonicita Biblie je takisto úžasná vec, pretože napriek mnohým pokusom okultných síl, sa dodnes zachovala v Bohom schválenej podobe. Kánon Biblie totiž jasne stanovil, že Božie slovo nemá byť modlárske, lebo by viedlo k uctievaniu ľudí alebo anjelov. Boh a jeho zámer tak vyznel v jedinečnej a neopakovateľnej kráse, a prostredníctvom splnených proroctiev, obracá opäť našu pozornosť na Boha a jeho ochotu poskytnúť nám dokonalé vedenie. Jednou vetou. Biblia je o tom ako neposlušní ľudia raj stratili, a poslušní ho opäť získajú. Všetko ostatné je len prekrúcanie pravdy a vymýšľanie omylov. Pre takých má Boh takisto varovanie. - Zjavenie 22:18,19

220012

25.5.2010 17:46

RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 178.?.?.?

Reakce na 220012

Čakal som že sa ozvete, pokúsim sa vysvetliť prečo som napísal čo som napísal. Začnem od Adama a Evy, vlastne od Mojžiša.

Mojžiš vlastne bol synom faraóna (adoptívnym či pokrvným, je to jedno), ako taký mal prístup k tajným učeniam Egyptských kňazov, možno že ho aj vyučili zaňho a mnohé indície naznačujú že aj poznal učenie Echnatona. Po exile, kde sa naučil novým trikom, sa vrátil a v mene Jahveho(skratka znamenajúca "čo ťa do toho kto som" ) vyviedol ľudí z ktorých sa mal stáť vyvolený ľud Izraela. Pri písaní Tóry upravil a zapracoval historicky staršie texty a piesne samozrejme bral na zreteľ aj novú ideológiu: "Židia sú vyvolený národ". Či to urobil pod vplyvom okultných kruhov (ku ktorému možno aj patril) alebo len preto že chcel mať moc to je na inú diskusiu.
Toto je jedna vec.

Druhá vec je, prosím to berte ako dobre mienené varovanie, chcem varovať pred prílišným nadšením, ktorá (nielen) u Vás prepuká nad kanonicitou Biblie. Ono totiž vynára jedna otázka:
Nebol zámerom okultných síl alebo kruhov to aby do Nového zákona dostali polopravdy a klamstvá aby ľudia nevedomky páchali zlo a konali v ich prospech? Lebo cesta do pekiel je vydláždená dobrými úmyslami.
Know-how celého procesu, bolo to aby využili temné stránky cirkevných potentátov, ktoré i tak neboli bohvieako morálne na špici.

220105

26.5.2010 2:22

RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 220012

K abcd..
Neplette si prosím Boží pohľad na veci s bibliou. Skúste nad vecami trochu porozmyšľať a prestante byť zombi verklíkom. Základné parametre objektívnej reality môže každý psychicky zdravý človek bez problémov obsiahnuť. Keď ste na to lenivý, alebo Vám niekto tvrdí, že to nejde a vy mu veríte, je to Vaša vec. Samozrejme aj zodpovednosť za toto rozhodnutie ponesiete vy a Vaše okolie.

K Oracle:
Súhlasím sa Vami, až na to, že v boha veria iba ateisti. Treba veriť Bohu, svojmu otcovi. To je obrovsky rozdiel. Veriacich v Boha zasekli a je ich povinnosťou ísť ďalej a žiť s otcom.

K Mojžišovi:
Či bol agent, ako Pavol, neviem. Sú k tomu chabé záznamy. Skôr by som povedal, že to myslel s tým kmeňom dobre. Mal výborné vzdelanie a poznal ten systém z prvej ruky. Boli však infiltrovaní profesionálmi od projektantov z egyptských chrámov. Schovali sa u levitov a dotiahli misiu do konca. Vytvorili postupne biblickú doktrínu opierajúcu sa ekonomicky o jasne sformulovaný tzv. 2.izaiášov zákon. V jednoduchosti je krása, aj keď smrtelná.

220133

26.5.2010 8:37

RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 220133

Pavol bol agentom Mojžiša, vysvetlím Vám ako to myslím.
Projektanti z Egyptských chrámov ešte stále existujú a dosť dlho držali svojho dlhodobého plánu čo je pokorenie sveta, vzdali sa tohoto plánu len prednedávnom, asi pred 10 rokmi. Toto je vidieť spätným pohľadom na správy tohoto webu, z únikov informácií, v chybách v plánovaní, či roztržkami medzi "elitami" alebo "politickým prebudením más" pred ktorými varoval Brezinski.
Všetci vieme že "elity" sú hlavne tvorené židmi-sionistami a tu je rola Mojžiša, on totiž vedome vytvoril oddaných vojakov pre Egyptských plánovačov (pričom aj on bol jedným z nich) pri blúdení v púšti pričom ich masíroval s tým že "oni sú bohom vyvolaným národom a ostatný sú zvieratá ktorých môžu vraždiť beztrestne" a tých čo požadujú vrátenie sa k starým zvykom po určitej lehote tiež treba zavraždiť.
Tento postup je popísaný v Biblií v príslušnej pasáži nájdeme niekoľkokrát slovne spojenie "... nechal ich povraždiť ako klatých.", neskôr podobný postup použila cirkev proti kacírom počas inkvizície

220157

27.5.2010 17:07

RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 220157

Hmm .. Mojžiš sa ale Kanaanu nedožil... Skôr to vidím tak, že tam prebiehal boj. Z tohto pohľadu možná vražda, keď bol na dohľad. Mojžiš bol určite ovplyvnený Achnatonovým monoteistickým učením. Tento faraón so svojimi ľuďmi pochopil situáciu. Odporúčam pre zaujímavosť porovnať jeho zachovaný hymnus na Atona s obsahom a hlavne rytmom veršov koránu napísaných o cca. 2000r. neskôr.. Nejakých cca. 200 rokov pred exodom sa teda vzoprel kaste Erofantov, za čo všetci aj s rodinami zaplatili životom. Zakončilo sa to zavraždením jeho potomka premenovaného na Tutankhamona.

Achnaton chcel urobiť revolúciu-korekciu zhora, čo je v takej situácii problém. Najmä s natoľko skúseným nepriateľom, čo má navyše obrovské prostriedky, čas (plánuje v tisícročiach) a je ochotný obetovať všetko. Musí to ísť zdola, z masy. Zvýšovaním miery chapania situácie obyvateľstvom ako celkom. To sa týka aj súčasného stavu. Asi chápete prečo. Čiastočne na tom pohorel aj Ježiš, Mojžiš a mnohí ďalší. Navyše v tej situácii moc láka dotyčného (viď vnímavého Tolkiena a jeho príbeh [smích]). Podobní ľudia sa objavovali vždy znovu a znovu. Sú tu totižto spomenuté najvyššie ciele a zásahy.

Elita inak nie je sionisticky zameraná. Tzv. sionizmus bol vytvorený pre istú cieľovú skupinu v rámci vyznávačov judaistickej ideológie. Je to inštitucionalizácia jednej tendencie s jej následným využitím na svoje ciele. Klasický politmanažérsky koincidenčný manéver (mohli by sme hlbšie rozobrať jeho jednotlivé zaujímavé aspekty).

Je v podstate proti ich záujmu, aby sa riadiaci, výkonný aparát (postavený na judaistickej ideológii) koncentroval na jednom území. Treba, aby bol rozptýlený. Preto nemôže byť na blízkom východe pokoj. V podstate je to veľmi jednoduché. Stačí v takých situáciach na chvíľu rozmýšľať z ich pozície a hneď ste hodne blízko realite. Toť jedna úroveň ..

"Tento postup je popísaný v Biblií v príslušnej pasáži nájdeme niekoľkokrát slovne spojenie "... nechal ich povraždiť ako klatých.", neskôr podobný postup použila cirkev proti kacírom počas inkvizície"

H-is-toricky zložené kresťanstvo (pavlianizmus, či ak chcete Nicejský koncenzus) je len odnožou judaistickej ideológie, tak je zbytočné sa nad podobnými metódami pozastavovať. Tak isto h-is-toricky zložený a zvrátený islám a pod. Proti pôvodnému kresťanstvu, islamu, či budhizmu,.. v princípe nič nenamietam.

Súhlasím, že majú poslednú dobu vážne problémy. Je to ale prirodzené. Na istej úrovni ide čas proti nim. Stíhajú už len z časti korigovať. Predikcia sa v podstate vytratila. Jeden z dvoch hlavných tak trochu stratil džob [smích][smích] Objektívne sa totižto vážne zmenila celková situácia. Nastali okolnosti s ktorými nemajú za tie tisíce rokov žiadne skúsenosti (viď hlavne spomínaný postrezonančný stav sínusových chrakteristík zmeny logiky sociálneho správania).

220328

27.5.2010 21:48

RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 220328

>Hmm .. Mojžiš sa ale Kanaanu nedožil... Skôr to vidím tak,
>že tam prebiehal boj. Z tohto pohľadu možná vražda, keď bol
>na dohľad. Mojžiš bol určite ovplyvnený Achnatonovým
>monoteistickým učením. Tento faraón so svojimi ľuďmi
>pochopil situáciu. Odporúčam pre zaujímavosť porovnať jeho
>zachovaný hymnus na Atona s obsahom a hlavne rytmom veršov
>koránu napísaných o cca. 2000r. neskôr.. Nejakých cca. 200
>rokov pred exodom sa teda vzoprel kaste Erofantov, za čo všetci
>aj s rodinami zaplatili životom. Zakončilo sa to zavraždením
>jeho potomka premenovaného na Tutankhamona.

Echnaton mal aj iné motívy ako len nezištná pomoc, čiastočne prispela aj jeho dedičná choroba (asi Marfanov syndróm). Čo sa týka hymnu je doslovne prevzatý ako žalm, asi je to 4.

>
>Súhlasím, že majú poslednú dobu vážne problémy. Je to ale
>prirodzené. Na istej úrovni ide čas proti nim. Stíhajú už
>len z časti korigovať. Predikcia sa v podstate vytratila. Jeden
>z dvoch hlavných tak trochu stratil džob [smích][smích] Objektívne sa
>totižto vážne zmenila celková situácia. Nastali okolnosti s
>ktorými nemajú za tie tisíce rokov žiadne skúsenosti (viď
>hlavne spomínaný postrezonančný stav sínusových
>chrakteristík zmeny logiky sociálneho správania).

Vravel som Mojžiš bol Egyptským vrchným kňazom ktorý sa v exile naučil kopu nových trikov, tým pádom bol de facto jedným z nich, to nezmenil ani exil, mimochodom 40 rokov Egypte i napriek luxusu nebol med lízať, 40 rokov v polopúšti tiež nie je med lízať, loziť sa 40 rokov v púšti nie je vôbec lízanie medu, tak sa ešte čudujete že vo veku 120 rokov vybral čas a miesto smrti pred vstupom do Kanaánu. Vravel som tiež že oni ešte stále sú aktívny, i po tisícročiach len zmenili smerovanie svojich aktivít, tým pádom vedenie "židovskej armády" nevie kam s konopím, dodávam že pre potomkov Egyptských kňazov (duchovných či biologických je v tomto prípade jedno) židia boli/sú armáda a vedúci typu Brezinski či potomkovia kňazov z kmeňa Levi sú "len" generáli ktorý si myslia že oni sú skutočný vládcovia, no v skutočnosti sú len nahraditeľné služobníctvo. Kvázi-argument(?) na to čo tvrdím: Najväčší úspech diabla je to, že presvedčil ľudí že neexistuje.

Prosím ďalšiu diskusiu by sme mali pokračovať v maily, moja adresa je verejná.

220353

28.5.2010 16:36

RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.

udo udo321123zavinacazetbodkask 89.?.?.?

Reakce na 220353

Achnaton a jeho ľudia pochopili situáciu.
možno ako prví v sučasných dejinách.
Pravdepodobne, usudzujúc podľa hymnu,
bolo aj dáke vnuknutie..

Ano Mojžis bol jedným z nich.
Myslim si ale, a nie som sám, ze sa pravdepodobne
postavil proti nim.
Ak to tak bolo, sám aj tak moc realnu sancu nemal.

"Najväčší úspech diabla je to, že presvedčil ľudí že neexistuje"

Súhlasím, toto vyjadrenie je tiež jedným z predpokladov k úspechu
ich pozície a cieľov. Ďalšia varianta: ak som už známy,
vyrobiť zdanie, že som neporaziteľný. Ďalej ..
.. reálna opozícia neexistuje. . Ekvivalent s predchádzajúcim:
ak sa už nedá zamlčať, dostať ju známymi elegantnými
prostriedkami pod kontrolu.
Prípadne preventívne nejakú kontrolovanú opozíciu sám vytvoriť,
atď..
Potrebujem len kontrolu financii - bánk (spomínaná jednoduchá jasná mocná doktrína
2. izaiiášovho zákona - nedáš na úver bratovi (v ideológii) svojmu),
ďalej ovládanie "slobodných" médii
a už vytváram verejnú mienku.
Kto naoko "demokraticky" zvolený vládne, nie je podstatné.
Hocikedy ho možem zlikvidovať, pričom ja, reálna moc, zostanem v úzadí.
Viď krása ďalších a ďalších operačných možností
oligarchicko-plutokratickej totalitnej "demokracie"
nielen posledných 200 rokov.
Preto bol nimi odobrený tento efektívne kontrolovateľný
staronový model vlády.
Definitívne rozhodnutie padlo po opätovných problémoch
s rôznymi formami monarchii cca. v rokoch 1788-89.
Priebežne sa samozrejme testujú ďalšie a ďalšie modely.
Na špeciálne cielové skupiny a ich úlohy slúžia pyramídové stereotypy,
matrice a bloky cirkevné, slobodomurárske, sionisticke, .. či posledne scientologické.
Mnohokrát bez vedomia samotných hierarchov týchto organizácii.
Hmm, keď sme pri scientológii ..
Jedna frakcia sa inak snazí nahradiť judaistický riadiaci aparát scientologickým.
Poupravili Hubbardov model kvôli efektívnejšej zombifikácii [smích][smích]
Akože je vhodnejši na súčasnu situáciu.
Trochu majú sami guláš.
Ich ciele ale zostávajú tie isté.
To "top elitu" stále ešte spája.

toť, čo ma k temu napadlo ..

220442

23.5.2010 1:03

Znepokojení elit

smutný klaun 213.?.?.?

Nedivím se , že vládci zeměkoule jsou znepokojeni. Stačí si uvědomit, kolik je jich a kolik těch ovládaných. A tento rozdíl se stále zvětšuje. Navíc vznikají nová finanční a průmyslová centra moci, zejména v Asii,atomové zbraně má stále více zemí,svět se stává multipolární. Blíží se doba, kdy bude nedostatek fosilních paliv,pitné vody, potravin a některých nerostných surovin. Vlády USA,zemí EU a mnohých rozvojových zemí se potýkají se stále většími státními dluhy, v důsledku klimatických změn jsou stále častější a ničivější přírodní katastrofy. V mnoha zemích roste v důsledku nespravedlivého rozdělování bohatství sociální napětí,celosvětová hospodářská krize zdaleka nekončí a záchranné balíky nekrytých peněz celosvětový finanční a hospodářský kolaps jenom oddálily.
Co bude pak ? Revoluce ? Války ? Kdo přežije ? Kdo pak bude vládnout?

219925

26.5.2010 4:08

RE: Znepokojení elit

p 125.?.?.?

Reakce na 219925

...Brezinski je elita jiz znacne povadla a prinasi malo noveho nebo originalniho,daleko vice nebezpecnejsi nez Iran/Taliban,/ je internet /a take Zvedavec nedavno neuspesne souzen vrchnosti/je hodnocen jako Zurivec a mozna proto se musi planovat,vyhrozovat a valcit za ucelem sjednoceni ovci a zakazani nevhodneho....Rockefeler je znamy jako horlivy privrzenec fasismu jiz od samych zacatku kdy jako clen FRATERNITY velmi podporoval a organizoval znacnou materialni a medialni pomoc pro s.H a spol.

220141

26.5.2010 5:05

RE: Znepokojení elit

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 220141

Brzezinski je zralok, patri k elite a patri k ni dlouho, takze hodne zkusenosti. Ma pristup k informacim, a pri jeho kvalite musi vedet jake jsou dusledky ruznych alternativ budoucnosti a jake jsou sance, aby tyto alternativy vubec byly schopne stat se budoucnosti a nezvrhly se v nejaky typ chaosu. Nemyslim si, ze by on byl typ, co hraje vabank. Clovek mini a panbu meni.

220143

26.5.2010 21:04

RE: Znepokojení elit

steve 97.?.?.?

Reakce na 220141

p125 ..Brezinski je elita jiz znacne povadla a prinasi malo noveho ..
--
.. to je obrovsky omyl. "Krvavy Henry", jak je mu mnohdy prezdivano - je "motor" s extremni vykonnosti. Zkuste si najit info o Henrym ..., o jeho "skolce", a mnoho, mnoho jineho .. [cool]

220236

27.5.2010 7:24

RE: Znepokojení elit

p. 125.?.?.?

Reakce na 220236

...krvavy Henry a terazky som majorom/ nebo Kisinger s Madlou/nam prinesl novinky na prezvejkani jako "glob. politicke probuzeni/s toho jsem na vetvi /vzestup Ciny /zivam/ ,vnitrni nejednota elit,nova realita,kontrola spolecnosti a nova svetova vlada to vypada ze spad z visne s takovejma novinkama,ktery uz si ani vrabci na strese necvrlikaji, tohle vypada na usneseni plena ustredniho vyboru strany v cele s majorom Terazky....a bude nasledovat samozrejme podrobny referat v Rudem Pravu....takovej think tank/think=myslet;tank=tank/ uz me prevalcoval naznak hlavne tim jak originalne vybrainwoshoval/vyprani mozku/ sam sebe

220287

28.5.2010 8:32

RE: Znepokojení elit

p. 125.?.?.?

Reakce na 220287

..zda se mi a nektera vysvetleni muzou vrhnout trochu svetla,a nebo pohled z jineho uhlu a vzdy zdola/nikdy z hradu/ na teorie elit a obavy z nich..koukam abych videl...a vidim jednu zakladni vec ,ze cokoliv se dotkne sebemene politiky a poblitiku se velice a podstatne zmeni/ temer vzdy a casto i tragicky...vezmeme vedce z East Anglie uni,nebo lidi cestne kteri se deformovali politikou a zblbli nebo Svejk ktery byl uspesny obchodnik se psy a jak se dal na politiku/Hura na Belehrad/byl kvalifikovan jako nevylecitelny blb. taktez vazena akademia norska kseftujici s Nobelovymi cenami zamirila do politiky s US presidentem a vysledek zase ostuda pri nejmensim a kvalifikovala se jako Svejk k samemu titulu .nevim moc o s.B. ale vezmeme jisteho Kisingera dodnes clen elity,ktery byl pro sve schopnosti vtazen nebo se vecpal sam do teto elity...skoncivsiho jako reznik Vietnamu a Jizni Ameriky s miliony zivotu na svedomi silenym bombardovanim take v Kambodzi..vezmeme husitskou elitu jakmile vznikla slo to s husity s kopce..vezmeme Vatican,ve Vietnamu jako vsude slo o to co vedi i vidlaci p.Kadubce,kdyz se dva perou treti se smeje a nestrka ksicht zrovna mezi ne...coz dela pritomna elita neustale /je pravda ze za sebe posila zoldnere/ a nikdy se nepouci Irak,Afg. atd/ protoze se vzdy isoluje..napr v Bilderbergu..Stalinska elita,zkorumpovana Chartisticka elita..kde ty lonsky snehy jsou ,internet/ktery elita pustila ven=nestesti.pro jeji zamery..vezmeme elitu vyvolencu kteri proti sobe takrka pres noc rozzurili cely svet masakrovanim bezbrannych palestincu,zen a deti a dostali poradne pres drzku kdyz nastoupili na vidlaky v Lebanonu,elity jsou zkratka daleko hloupejsi nez vesnickej idiot kterymu das podnet/hajit svuj dvorek/ a prapor a je z nej pres noc nejlepsi vojevudce,je plno poucnych prikladu v dejinach jako napr.skvela armada francouzska ve Spanelsku ztroskotala na mistnich partyzanech a to prispelo velkou mirou k padu Napoleona i se vsemi bezesporu schopnymi marsaly,velka dobre vyzbrojena a organizovana elitou vedena nejlepsi na svete armada britska porazena bandou emigrantu v Americe....mam tak svoje pochyby,ale dam se presvedcit....

220391

8.6.2010 16:02

Vybombardovat pás země mezi Kanadou a Mexikem

Muad'Dib 178.?.?.?

Jediným řešením by bylo úplně vybombardovat pás země mezi Kanadou a Mexikem. (Aljašku by opět mohla spravovat třeba Ruská federace)

Bohužel, z dnešního hlediska se to jeví jako značně nehumánní řešení, jelikož na tom území se nachází vzácná fauna a flóra.

Nicméně, z hlediska přežití lidstva a ve jménu zachování světového míru to bude naprosto nevyhnutelné. A čím dříve se to uskuteční, tím lépe.
Už dnes bychom tak měli začít s repatriací tamní fauny a flóry.

221516

Příspěvků: 108

20.05. 01:59 Lin  No výborně
20.05. 02:50 steve  RE: No výborně
20.05. 08:40 udo  RE: No výborně
20.05. 12:05 mtk  RE: No výborně
20.05. 12:15 hestroy  RE: No výborně
25.05. 16:21  jojojo
20.05. 15:11 Sam Ting Wong  RE: No výborně
20.05. 16:14 Vladimír Stwora  RE: No výborně
20.05. 17:16 Lin  RE: No výborně
20.05. 16:55 dub  RE: No výborně
23.05. 00:46  RE: No výborně
20.05. 21:34 targett  RE: No výborně
23.05. 22:02 MedaBeda  RE: No výborně
24.05. 08:30 p.  RE: No výborně
24.05. 09:17 MedaBeda  RE: No výborně
20.05. 15:49 sxg  RE: No výborně
20.05. 19:22 Jan X.  RE: No výborně
20.05. 21:29 targett  RE: No výborně
21.05. 00:39 udo  RE: No výborně
20.05. 09:32 abc  RE: No výborně
20.05. 10:52 quido2  RE: No výborně
21.05. 00:50 udo  RE: No výborně
22.05. 17:12 abc  RE: No výborně
21.05. 21:51 steve  RE: No výborně
21.05. 21:59 Datel  RE: No výborně
22.05. 19:51 steve  RE: No výborně
20.05. 11:59  RE: No výborně
20.05. 23:47 SkoroLegal  RE: No výborně
20.05. 21:16 targett  RE: No výborně
25.05. 16:24 zezinkov  RE: No výborně
20.05. 07:14 charon  RE: No výborně
20.05. 08:12 mazz  RE: No výborně
20.05. 18:47 kulis  Neboj Kotě, ono to sndad dobře dopadne
20.05. 21:10 targett  RE: No výborně
20.05. 03:23 Rene Bartosek  Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
20.05. 07:45 Andrej_2  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
20.05. 12:10 hestroy  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
20.05. 12:17 mtk  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
20.05. 18:51  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
20.05. 23:50  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
21.05. 03:32 Rene Bartosek  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
22.05. 13:45 Antiseptik  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
24.05. 03:14 Rene Bartosek  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
24.05. 05:41 MedaBeda  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
21.05. 08:59  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
21.05. 11:19 MedaBeda  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
21.05. 17:17  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
21.05. 19:27 MedaBeda  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
22.05. 08:41  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
23.05. 19:43 MedaBeda  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
26.05. 03:11  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
21.05. 18:00 Lin  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
21.05. 19:25 MedaBeda  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
23.05. 03:32 steve  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
21.05. 10:46 udo  RE: Rozeberu tady dohromady trochu vice spolecnych temat.
20.05. 08:16 Kropáč  Brzezinsky varuje před něčím jiným
21.05. 08:59 Stan  RE: je to k popukani,
21.05. 10:12 Saša  RE: je to k popukani,
21.05. 10:23  RE: je to k popukani,
21.05. 12:18 Stan  RE: je to k popukani,
21.05. 13:30 Antiseptik  RE: je to k popukani,
21.05. 14:51 Stan  RE: je to k popukani,
21.05. 15:26 Vladimír Stwora  RE: je to k popukani,
21.05. 15:45 hestroy  RE: je to k popukani,
21.05. 20:58  RE: je to k popukani,
21.05. 22:20 steve  RE: je to k popukani,
21.05. 12:12 Stan  RE: je to k popukani,
21.05. 22:11 steve  RE: je to k popukani,
21.05. 22:18 Datel  RE: je to k popukani,
21.05. 22:53 steve  RE: je to k popukani,
22.05. 04:49 Datel  RE: je to k popukani,
21.05. 13:06 Kropáč  RE: je to k popukani,
21.05. 13:34 Stan  RE: je to k popukani,
21.05. 15:24 Střelec  RE: je to k popukani,
21.05. 21:24  RE: je to k popukani,
22.05. 08:28 Kropáč  RE: je to k popukani,
22.05. 07:41 Datel  RE: je to k popukani,
20.05. 11:10 in-ocean  ZNH a respekt.
20.05. 12:14 Lin  Vysvětlení
20.05. 15:48 mazz  RE: Vysvětlení
21.05. 23:01 steve  RE: Vysvětlení
20.05. 13:18 kozoroh  Pan Brezinsky rekl neco jen na pul, dalsi pulka je obava ze svetove revoluce.
21.05. 13:24 Antiseptik  RE: Pan Brezinsky rekl neco jen na pul, dalsi pulka je obava ze svetove revoluce.
21.05. 22:39 steve  RE: Pan Brezinsky rekl neco jen na pul, dalsi pulka je obava ze svetove revoluce.
20.05. 19:29 Antiperla  Šmírování
21.05. 23:53 steve  RE: Šmírování
21.05. 08:41 burlak  
21.05. 14:42  To By Nam Cisar Pan Prece Neudelal!!
21.05. 19:33 Oracle  Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
23.05. 15:39 udo  RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
23.05. 20:56 Oracle  RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
23.05. 21:25 Lin  RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
24.05. 03:27 udo  RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
25.05. 17:11 Oracle  RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
24.05. 21:56 abc  RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
25.05. 17:46 Oracle  RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
26.05. 02:22 udo  RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
26.05. 08:37 Oracle  RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
27.05. 17:07 udo  RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
27.05. 21:48 Oracle  RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
28.05. 16:36 udo  RE: Brezinski varuje, zvedavec raduje, že Lin.
23.05. 01:03 smutný klaun  Znepokojení elit
26.05. 04:08 p  RE: Znepokojení elit
26.05. 05:05 Rene Bartosek  RE: Znepokojení elit
26.05. 21:04 steve  RE: Znepokojení elit
27.05. 07:24 p.  RE: Znepokojení elit
28.05. 08:32 p.  RE: Znepokojení elit
08.06. 16:02 Muad'Dib  Vybombardovat pás země mezi Kanadou a Mexikem

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 1

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 5

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 010