Diskuze k článku

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Příspěvků 40

14.9.2002 14:27

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Aja 24.?.?.?

Patrim do generace"odchovane"na Beatles(ach,ti vlasatci s bezduchymi texty...co z vas deti,bude,kdyz mate takove vzory-tak se zlobili rodice i pedagogove).Je to charakteristicke pro kazdou generaci.Jenze tentokrat je to asi OPRAVDU o necem jinem.
Nasili a zlo je za kazdym rohem-hudba,video-hry,filmy a nasledne pak promitnuti toho vseho do realneho zivota.
Je mi lito pana z Madarska,nejsem si zcela jista,ze utekl se svymi detmi dostatecne daleko.A jak rika moje znama,puste ostrovy dosly.
Tato zminena dama privezla z navstevy v Cechach svym vnuckam videokazety s ceskymi pohadkami.Male holcicky se dlouho na pohadky nevydrzely divat.Zdaly se jim malo akcni,zadna krev.Tak to tady nechodi-okomentovala 6-leta vnucka.A mela,bohuzel,pravdu.Tak to tady opravdu nechodi.

3918

14.9.2002 15:31

Mít v dnešní Americe děti? děkuji nechci

Martin Vanek morph (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?

Nesmysl. Je to stejne uz od praveku. Po tricitce zacne kazdy ztracet dech. Pokud je dostatecne jesitny, zacne svou ztratu kryt temihle inkvizicnimi recmi.

3919

15.9.2002 0:47

RE: Mít v dnešní Americe děti? děkuji nechci

Aja 24.?.?.?

Reakce na 3919

Nesmysl. Je to stejne uz od praveku. Po tricitce zacne kazdy ztracet
dech. Pokud je dostatecne jesitny, zacne svou ztratu kryt temihle
inkvizicnimi recmi.
Opravdu vam tohle pripada jako "inkvizicni reci"?Cetl jste text v clanku uvedene "pisnicky"?Mate jistotu,ze vetsine takhle formovanych deticek zacne po tricitce dochazet dech a stanou se vzornymi obcanky?Kdyby text pisnicky zaporne ovlivnil chovani jen jednoho clovicka,uz to by bylo trestuhodne.Kde se inspiruji adolescenti,kteri jsou schopni postrilet sve spoluzaky?

3924

14.9.2002 17:36

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

J. Hrdlicka 24.?.?.?


Na dobry veci je dobrych malo.
A jestlize s tebou deti nemluvi, nemaji zadny respekt k nicemu, mysli jenom na sebe, ve skole i jinde jsou drzi,stravi vsechen cas na pocitaci, play stations ci Nintendu atd atd atd...... tak je na to jedna odpoved. A tu si pujcim od
Dennis Miller : YOU FAILLED AS A FUCKING PARENT !

3920

14.9.2002 22:26

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě Antonin (tečka) Bartos (zavináč) tiscali (tečka) cz 212.?.?.?

Můj syn má 4 děti,strávil na americkém kontinentě téměř 5 let.Zeptejte se ho v anglickém originále,proč je má.Jako děda mám z nich největší radost.Radost z toho,že mám naději v budoucí pokolení.A naděje umírá naposledy.
Syn Vám odpoví na adrese pa.bartos@tiscali cz

3922

14.9.2002 22:50

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Dirkk Dirkk (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

To v jakym je stavu dnesni globalni spolecnost neni vinnou dnesnich mladych lidi. To je vina Vas starsich, lidi jako jsou treba moji rodice, kterym uz je po padesatce. Vsechno tohle bylo zapocato pred mnoha lety a ted uz to nikdo nezastavi a ani bych se to nepokousel nijak zvratit, nebot by to pak mohlo dopadnout jeste hur. Vzdycky to zacina stejne - zrozeni, prubeh neceho a zanik. Proc to chce nekdo menit? Proste se smirim s tim, ze jednou to skonci. Jinak to nejde. Vzdycky to tak bylo. A mozna, zni to cloveku divne, ale v tom je ta spravedlnost, i kdyz v tom zanika utrpeni mnoha lidi, kteri mnohdy opravdu straslive trpeli nepravem. Jsem clovek, ktery prozil mnoho let v prirode a tam se taky nikdo nepta, jestli to, co se stalo, je spravedlivy nebo ne. Presto nespravedlnosti vnimam citlive. Je to trochu takova moje slabost. Zivot mi stejne pripadne jako boj a bohuzel v nem jen tezko hledam neco hlubsiho, treba to o cem jsem citaval v knizkach. V zivote jsem nekolikrat zazil situaci, kdy doslo na lamani chleba a muzu Vam rict, ze to je zvlastni zkusenost. Lidi jednani jinak. Vzdycky jsem v takovych chvilich zahledl ty zvlastni jiskricky v lidskych ocich, jak se kazdy bal o to svoje byti. Vetsinou z toho na mne padl pocit soucitu, ale zaroven i znechuceni. Lidske mysleni je dar, velmi by mne zajimalo, kdo nas nim obdaril.

3923

15.9.2002 1:21

Mít v dnešní Americe děti? děkuji nechci

Pavel Čejka cygnus1 (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?

Myslím, že se situace skutečně povážlivě zhoršuje.

Problém je totiž v síle prožitku. V rámci získávání zkušeností vyhledává každý (mladý) člověk všelijaká dobrodružství. Jenomže zkušenost lze získat i zprostředkovaně, např. z vyprávění, filmu, rapu atd., čímž se za určitých okolností může vlastní prožitek zdát banálním a bezvýznamným, pak samozřejmě člověk hledá prožitek silnější. Tím silnějším prožitkem pak mohou být třeba adrenalinové sporty, včetně rychlé jízdy vypůjčeným autem a nebo taky super silnej vodvaz, tvrdá hudba, alkohol, drogy. Samozřejmě, že značnou roli v tom hraje i touha dokázat víc než ti druzí, aby si mne někdo všiml (zvlášť v případě dětí velmi zaneprázdněných rodičů).

Nevím jak situaci řešit. Láska a porozumění se lehce ze světa ztratí, ale jen velmi těžko obnovuje (přinejmenším to trvá tak dlouho, dokud nezestárne a nezemře celá generace těch lidí, kteří nějaké násilí zažili, přičemž svoje zkušenosti často nevědomky předávají dál). Obávám se, že represe = zákaz podobné násilné produkce je jen částečným a zcela nedostatečným řešením. Obávám se, že řešení se zcela neslučuje se současným pojetím (jestli vůbec s nějakým) kapitalismu, který je založen na konkurenčním boji.

Nejsem důchodce, narodil jsem se v roce 1976, ale přesto mi ze současného násilí běhá mráz po zádech.

3925

15.9.2002 2:49

Slova Kristova se naplnuji ..

albert 67.?.?.?

Evangelium Sv. Lukase, kapitola 23:
(Bible Kralicka)
[28] A obrátiv se k nim Jezís, dí: Dcery Jeruzalémské, neplactez nade mnou, ale radeji samy nad sebou placte a nad svými detmi.
[29] Nebo aj, prijdou dnové, v nichzto reknou: +Blahoslavené neplodné, ~a bricha, kteráz nerodila, a prsy, kteréz nekrmily. [Iz 54:1; Mt 24:19]
[30] Tehdyt pocnou ríci k horám: Padnete *na nás, a pahrbkum: Prikrejte nás!

(King James Version)
[27] And there followed him a great company of people, and of women, which also bewailed and lamented him.
[28] But Jesus turning unto them said, Daughters of Jerusalem, weep not for me, but weep for yourselves, and for your children.
[29] For, behold, the days are coming, in the which they shall say, Blessed are the barren, and the wombs that never bare, and the paps which never gave suck.
[30] Then shall they begin to say to the mountains, Fall on us; and to the hills, Cover us.

3928

15.9.2002 10:06

RE: Slova Kristova se naplnuji ..

Baron_USA baron_usa (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 3928

Evangelium Sv. Lukase, kapitola 23:
(Bible Kralicka)
[28] A obrátiv se k nim Jezís, dí: Dcery Jeruzalémské, neplactez nade
mnou, ale radeji samy nad sebou placte a nad svými detmi.

[29] Nebo aj, prijdou dnové, v nichzto reknou: +Blahoslavené neplodné,
~a bricha, kteráz nerodila, a prsy, kteréz nekrmily. [Iz 54:1; Mt
24:19]

[30] Tehdyt pocnou ríci k horám: Padnete *na nás, a pahrbkum:
Prikrejte nás!


(King James Version)
[27] And there followed him a great company of people, and of women,
which also bewailed and lamented him.

[28] But Jesus turning unto them said, Daughters of Jerusalem, weep
not for me, but weep for yourselves, and for your children.

[29] For, behold, the days are coming, in the which they shall say,
Blessed are the barren, and the wombs that never bare, and the paps
which never gave suck.

[30] Then shall they begin to say to the mountains, Fall on us; and to
the hills, Cover us.

Albert, zvedavec neni bible a Krista neber nadarmo do ust neposvecenych.
Zamysli se nad sebou a pomodli za ty, jez hresi jako ty.

3930

15.9.2002 13:19

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Prvnim krokem k rozbiti rodin ,bylo ,tak vyhlasovane zrovnopravneni zen z "podruci muzu".Kolik "komunistickych propagatorek" ala Hodinova _Spurna ,Fucikova a jine hrimali z radia o pravech a rovnosti postaveni zen a hned to dokazovali povolanim,kde zena se postavila na uroven muze,doli ,dostali "pracovnice"hrdinky se obevili v ocelarnach ,hutich a v nemnoha tovarnach , v armade a jinde.Se zamestannosti zen,samozrejme narostli rozvody,komunisticky zakon,dal zene ,vychovatelce deti vse a muzum nic,opousteli rodiny s prazdnyma rukama ,co cely zivot budovali a jeste byli radi,ze zena u soudu nevyuzila prilezitosti rici o nich neco protistatniho na coz soud cekal v mnoha pripadech.Kdo by ,kdy pomyslel ,ze pritelkyne Lenina-Blank,Emma Goldmanova v letech dvacatych pronesla prorocka slova ,jak rozbiji na padrt krestanskou kulturu a rodinu,kdy vsechny zeny budou patrit vsem muzum a vsichni muzi vsem zenam.Proces rozpadu rodiny,tak planovany davno ,dnes nese sve ovoce,komunismus plne zamestnal rodice a statu zustali zcela deti bez ochrany a tak i stiznost na rodicovskych schuzkach znela,ze rodice jsou prekazkou skoly,rozumejte ty neuvedomely.Kapitalismus si pomoci konzumni propagandy take zamestanl rodice a vydal deti na pospas ulici po skoleni ve skole,driv nez jsem opustil stat Victorii,tak byl skandal ,jak ucitelka v nove ucebni osnove predvedla zakum sex primo ve tride,za par tydnu homosexualove v ramci obcanske rovnosti pozadovali pristup do skol,aby det seznamili s jinym druhem miliovani,tam ,kde nestacila tiskova a TV propaganda,tak se pripojili vselijake "pomocne organisace za "zachranu ditete od rodicu",tatinek je mozny detsky nasilnik,znelo z ust ucitelu.
Avsak ,slova Emmilie Goldmanove dosly uplatneni ve vyboru UN ,ktery vydal knizku pro zabraneni predcasnemu otehotneni mladych devcat od veky 12 let s upozornenim ,ze sex se zviraty ,takove nebezpeci nevytvari.Z radia National ,jeden spolukrevnik Goldmanove,opatrne,jakoby bez doporuceni ve treti osobe rovnez navrhnul mladezi-detem sex se zviraty pri jeho intelektualni mluve promisenou s neblahymi dny druhe svetove valky plne utrpeni.Nic se nedeje nahodou,toto vse je zamer,jez nekam vede,zatim jsme svetky krvavych nasilnych cinu deti,jak v Anglii ,kde maly kluci polozi jine dite na koleje a nebo ,ten posledni ,kde dite zabije sveho otce az po vdanou ucitelku ,ktera podvakrate otehotni se svym zakem ze skoly a muzeme jit dal az po gang,jez filmuje smrt deti pri sexualnim aktu a prodava tato videa po celem svete a rovnez jsou "pokrevni" bratri sirici moralni rakovinu,ale pro ne dobre placenou.Posledni zpravy z rad katolickeho kostela ,je to tou posledni ranou v tomto hnilobnem procesu ,kteremu ani skauti v USA neusli a cela vec se dostala k soudu,ale momentalni nepriznivy vysledek pro homosexualy je nezastavi,pujdou dal a utvori homosexualni "skautske" oddili.tento tyden ,co policie zjistila ucitele ,jez prodavali dargy svym zackum,opravdu,tentokrate jde o neco hodne velkeho,to neni hra,jde zivot!

3931

15.9.2002 15:56

RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 3931

Prvnim krokem k rozbiti rodin ,bylo ,tak vyhlasovane zrovnopravneni
zen z "podruci muzu".Kolik "komunistickych propagatorek" ala Hodinova
_Spurna ,Fucikova a jine hrimali z radia o pravech a rovnosti
postaveni zen a hned to dokazovali povolanim,kde zena se postavila na
uroven muze,doli ,dostali "pracovnice"hrdinky se obevili v ocelarnach ...

To je ale slátanina.

3933

15.9.2002 18:19

RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Dan Danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 128.?.?.?

Reakce na 3931

"Prvnim krokem k rozbiti rodin ,bylo ,tak vyhlasovane zrovnopravneni
zen z "podruci muzu".Kolik "komunistickych propagatorek" ala Hodinova
_Spurna ,Fucikova a jine hrimali z radia ...."

Neskodilo by vice odstavcu, text je znacne neprehledny.

Krome toho se domnivam, ze narust toho, co nekteri nazyvaji necim jako "vseobecna zkazenost", je dan stale snazsi dostupnosti pozadovanych informaci. A ty pozadovane informace? Lide meli odjakziva radi nasili, viz verejne pristupne popravy, kam se schazeli a sjizdeli lide ze sirokeho okoli [zrovna nedavno o nich byl porad na "History Channel"].

Ovsem senzacechtivost je voda na mlyn mnohych novinaru, a tak se mnohokrat omilaji ridke pripady, ktere se nutne musi stat v kazde velke zemi jako je USA nebo Rusko. To je proste statistika. Krucis, televize ani Eminem nebyli a cernosi byli vesele lyncovani mnohdy s pozehnanim uradu.
Dan

3935

16.9.2002 11:52

RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 134.?.?.?

Reakce na 3931

Pro Kristovy rany, clovece, absolvoval jste nekdy zakladni skolu? Pripominate mi Arnolda. J. Rimmera diktujiciho denik nebo co: "A tak jsem, carka, objevil, carka, kosmickou lod, carka, patrne, strednik, mimozemskeho puvodu, dvojtecka."

Kdyz uz nic jinyho, tak ze pise mezera za carkou, ne carka za kazdou mezerou - takhle se to fakt neda cist.

3957

15.9.2002 17:16

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Snad ani nechci reagovat,zvlástě ,když jsem si přečetl příspěvky čtenářů.
Přeci je nad slunce jasné položit si naprosto zásadní otázku.
Co je příčinou anebo raději důsledkem.
A teď nastane ten pravý kvas v hlavě.Můžeme obviňovat společnost,ale společnost
jsme i my sami.Proč jsme tedy dopustili podobné zlotřilosti a to zde zdaleka
nejsou vypodobněny všechny.
Zamyslete se sami nad sebou!!! Děláme všechno dobře.Jak se snažíme ,aby společnost byla lepší.Jak obecně vychováváme děti? Máme na ně čas?
A chceme na ně vůbec mít čas?Vždyť ten fotbal anebo jiné kratochvíle
jsou tak lákavé.A s dětma je nuda.Vždyť s nimi často nedokážeme my dospělí ani promluvit.Nejsme schopni a ani ochotni ponořit se do jejich světa.Zeptat se jich,co je skutečně trápí.Cizím slovem se tento děj jmenuje empatie,čili
česky vcítění.
Je velmi jednoduchý mechanizmus,který funguje všude na světě.
Tak jako auto jezdí na benzín,tak dítě jezdí na lásku!!!
A nemylte se. I zcela již podle fyzických znaků dorostlý mladý člověk potřebuje
onen kouzelný pocit,když zjistí,že ho má jeho rodič doopravdy rád.
Protože oné lásky je ve společnosti málo,hodně ubývá a nahrazuje jí bezduchý
konzum a jiné pošetilosti,nemůžete se divit projevům,které jsou v článku
a příspěvcích popsány.Nemá ani cenu se o tomto jevu rozepisovat.On se nějak
nehodí do obecně podporovaného a společensky uznávaného klišé.
Mladý úspěšný muž ,či mladá úspěšná dívka z plakátu jinak vulgární reklamy je
jistě dobrý příklad.Ale ,co mají dělat ty neúspěšní anebo méně úspěšní?
Ty bohužel nezapadají do žebříčku hodnot a tak je přehlédneme.Necháme je
ne pospas ulici,rapové scéně a jinému balastu.
Takže,pokuď si někdo stěžuje na poměry,ať si především začne stěžovat sám
u sebe.Možná,že se v dobrém rozpomene,co všechno dělá pro to ,že svět kolem
něj vypadá ,jak zhora popisováno.
Vážně ,ale nechci moralizovat,jenom upozorňuji na jevy obecně známé
a mnohokrát již popisované.
Jenomže je nechceme slyšet,protože se bezprostředně týkají nás samých.
A na sobě se bolestně hledají chyby a kdo si je potom když je na sobě najde
přizná a chce je napravit. Málo je takových.A ještě takový šťouralové,
kteří si dovolí nějakou obecnou kritiku,jsou často terčem obecného posměchu.
Který z rodičů,kterému se nepovede děcko má v sobě tolik síly a řekne.
Já jsem jako rodič selhal.Všechno potom svádí na okolnosti,špatnou společnost,
partu,nevhodné prostředí a jiné.Jenom u sebe nechce najít žádnou vinu.
Sebemrskačství také není východisko,ale trochu zdravého pohledu na věc
by neškodilo.
Všem Vám přeji lepší příští,ale nevím zdali bude.Záleží na Vás.
A na každém.

3934

15.9.2002 19:04

Kdo ridi Ameriku?

albert 67.?.?.?

MTV and mtv.com cini svoji vuli 24 hodin denne, 7 dni v tydnu, 365 dni v roce a vecpava liberalni vykaly do detskych mysli po celem zapadnim Svete. Sila vlivu MTV je tak obrovska, ze zotrocene a v dusich zdrogoane deti mimikuji MTV "images" v tom co je "posledni modou" v premysleni, v chovani, v poslouchani a v oblekani.
Vlastnikem MTV je zid Sumner Redstone (narozen Murray Rothstein), a tim rovnez je vlastnikem mysli milionu nasich deti!
Redstone je jednim z nejmocnejsich zidovskych media bosu. Krome MTV vlastni take VH1, CBS, VIACOM, BLOCKBUSTER, PRENTICE HALL, SIMON & SCHUSTER PUBLISHERS, SHOWTIME, NICLELDONE, BLACK ENTERTAINMENT TELEVISION a dalsi TV a radiove spolecnosti. Redstonova MTV se specializuje v propagande zamerene na bilou mladez v zniceni tradicni kultury a historii jejich evropskych krestanskych predku, a ve zniceni jejich rasove a narodnostni identity. MTV propaguje "hip- hop" "kulturu" a povzbuzuje bile kluky aby se vymodili do pytlovych kalhot s rozkrokem u kotniku a dozadu otocenych bejsbolovych cepic, a aby namisto srozumitelne reci huhlali a mimikovali negrovsky slang a slovni vyber. MTV ve svych programech povzbuzuje mlada bila devcata ze je moderni a "cool" chodit s negry a mit s nimi sex. Bez pochybnosti, pro tradicni bilou krestanskou civilizaci je Rothstein-Redstone nejskodlivejsi a ze vsech media bosu.
Ale jsou tu pak dalsi. Prehled z "Who rules America":
http://zog.to/2/as/who-rules-america.html
http://www.natvan.com/who-rules-america/

3936

16.9.2002 11:58

RE: Kdo ridi Ameriku?

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 134.?.?.?

Reakce na 3936

Vy za vsim taky vidite zidovsky spiknuti snazici se znicit civilizaci. Merde! Jde akorat o prachy a o to, ze z teenageru je nejlip vymacknete diky jejich silnymu "stadnimu" pudu[smích]

3958

15.9.2002 22:58

Mt v dnen Americe dti? dkuji nechci

Helios 212.?.?.?

Omlouvm se e je mj komet rozdlenej na dva dly ale nemu si pomoct j sem prost grafoman...
To, e kultura teenager v USA vypad takhle m nkolik pin:

1. Pekeanizovanost (to slovo jsem teko vymyslel) a pemoralizovanost.
Tyhle dv vci maj za nsledek to v USA jsou pod zminkou ochrany mldee ped morln jmou

zakazovny vci, kter jsou totln nekodn a IMHO asto i naopak dleit pro zdrav vvoj

jedince.
Jeden pklad, kter uvedl autor lnku je teba to saunovn. Te fakt nevim eho se lidi

boj. e njkej 15ti letej kluk uvid nahou holku, zblzn se a zane vradit?

2. Pekroucen a naruen prucesu tvorby zbavy a kultury
Jet donedvna to fungovalo tak e teba hudebnci zanali tim e hrli nkde v klubech a

kdy byli dob tak je prost pze poslucha vynesla na pedn pky hitpard. USA je zem,

kde se zrodilo tkz. uml umn, kdy se hudebn skupiny nedvaj dohromady normln tak e se

teba potkaj prv v njkm tom klubu, ale msto toho uspod njk agentura nebo nahrvac

spolenost konkurz, kde vybere nkoho kdo vypad "cool", pak provede przkom toho jakej styl

zrovna fr a podle toho jim teprve nape repertor.
Vsledky jsou samozejm vtinou pkn na prd, ale problm je v tom, e takov jakoby spirla

tup masa to m rda-vydlv to penze-je vc penz na reklamu-tup masa to m jet vc

rda asto zpsobuje e pokud se lovk opravdu nesna tak se asto ani k "normln" hudb

nedostane.

3. Z mldee se pkn clen vychovvaj patrioti
Mon e se vm to nezd, protoe od US mldee jde asto slyet nco jako "je to tady pkn

pojeb...", ale vte e pokud se zane typickej americkej teenager bavit po internetu s njkm

cizincem tak z nj zachvilku vyleze e ta amerika je nejvysplej, nejbohat, nejvc kulturn

vyspl, nej nej nej atd.
Ale to samozejm neni dn nhoda, protoe amerika si je hlavn pomoc kolstv pkn

pipravuje. Znte to, ne, jak takov ti mal amerinci psahaj vrnost americk vlajce,

kolstv tomu taky moc nepid protoe na americkch stednch kolch se v djepise u

samozejm jenom americk djiny patin doupraven tak aby to vyznlo e hrd amerian se

postavili tm anglickm kolonialistm, posledn dobou kadej den v americk televizi ly jak

ti terorist to na americkou kulturu, kter je samozejm ze vech nejlep,

nejrozvinutj, nejdemokratitj atd atd, znte to ne?

3938

15.9.2002 22:59

Mit v dnesni Americe deti? dekuji nechci

Helios 212.?.?.?

U od mld jsou ameriani prost semlani timhe vm a vsledkem je Prmrn Americk Teenager(TM), kter vypad asi takhle:
1. Je zamindrkovanej
To prv zpsobila te pemoralizovanost v kombinaci s takzvanmi Pepnut-vzdornmi programy MTV. Ineni lidskch du z MTV toti zjistili e jednm z nejvc pepnut-vzdornch poad je samozejm nco se sexem a pokud jste si vimli tak po 22 hod b na MTV svlkac klipy, kter erotiku odprouj od veho toho pebytenho balastu, tch kec kolem, protoe jsou mlo pepnut vzdorn a jdou prost pmo na vc.
Jak to psob na typickho americkho teenagera? Na jednu stranu pod vid v televizi nah holky a na druhou se neme dostat pes bariru vech tch zkaz, j nevim, teba si vyjt na nudapl (kter v americe neexistuj a pokud ano tak jsou obehnan ostnatm drtem). Vsledkem toho je e typick americk teenager m pocit e vichni kolem nj ukaj ale on jako jedinej se pod jet nedostal tak kajc "k lizu" a ct se tm pdem nedostatenej atd a nakonec dopadne jako eminem kterej z toho m takov trauma e povauje kadou holku za kurvu.

2. Vypad jako zbylch 99,9999% teenager
Vybavte si na chvli typickho americkh teenagera. Jakej m es. Jo, pesn tak, m takov na krtko osthan vlasy. Urit m taky kalhoty kapse a hrozn voln triko. N e bych ml nco proti volnmu obleen, je to pohodln a to vecko. Problm je v tom e US teenager to nenos kvli pohodl, ale proto e jinak by nebyl in. Nejhor ale je e to co je in te u neurujou sami teenagei ale firmy, kter plat tk prachy aby bylo in zrovna to jejich.
To neplt samozejm jenom na obleen ale taky na hudbu, pit a vbec vechen ten jejich ivotn styl.

J a te jsem chtl napsat pro si myslim e tentokrt to NEN jin.
IMHO popkultura u USA vdycky prochz takovm cyklem. Nejdv si teenagei uvdom e je MTV tah za nos a ta hudba neni "autentick" ale jenom pro prachy a vymyslej si njkou svou vlastn subkulturu, kter je takov vzdorovit, undergroundov, neovlivnn marketingem a tim vm a pak jim na to MTV pijde, semele celou tu popkulturu svm marketingovm mlnkem a vyplivne nco jako jej karikaturu, kter je ale pstupn irokm masm a opt se z n stv mainstream. Chvli to tak funguje, pak si teenagei zase uvdom e je USA tah za nos vymysl zase nco novho a cyklus se opakuje.
No minule holt byla ta undergroundov subkultura ten rage-hiphop, jeho typickm pedstavitelem je teba Eminem a te se nachzme v tom stdiu kdy u to MTV semlela a zatim j to jet vichni erou.
Jenome to fakt neni nic novho. Pedtim tady byl Punk, taky tomu dlouho nemohli lidi pijt na chu a jak to dopadlo? Dneska je punk hudba pro star ddky...

3939

16.9.2002 3:06

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Prvnim krokem k rozbiti rodin ,bylo ,tak vyhlasovane zrovnopravneni zen z "podruci muzu".Kolik "komunistickych propagatorek" ala Hodinova _Spurna ,Fucikova a jine hrimali z radia o pravech a rovnosti postaveni zen a hned to dokazovali povolanim,kde zena se postavila na uroven muze,doli ,dostali "pracovnice"hrdinky se obevili v ocelarnach ,hutich a v nemnoha tovarnach , v armade a jinde.Se zamestannosti zen,samozrejme narostli rozvody,komunisticky zakon,dal zene ,vychovatelce deti vse a muzum nic,opousteli rodiny s prazdnyma rukama ,co cely zivot budovali a jeste byli radi,ze zena u soudu nevyuzila prilezitosti rici o nich neco protistatniho na coz soud cekal v mnoha pripadech.Kdo by ,kdy pomyslel ,ze pritelkyne Lenina-Blank,Emma Goldmanova v letech dvacatych pronesla prorocka slova ,jak rozbiji na padrt krestanskou kulturu a rodinu,kdy vsechny zeny budou patrit vsem muzum a vsichni muzi vsem zenam.Proces rozpadu rodiny,tak planovany davno ,dnes nese sve ovoce,komunismus plne zamestnal rodice a statu zustali zcela deti bez ochrany a tak i stiznost na rodicovskych schuzkach znela,ze rodice jsou prekazkou skoly,rozumejte ty neuvedomely.Kapitalismus si pomoci konzumni propagandy take zamestanl rodice a vydal deti na pospas ulici po skoleni ve skole,driv nez jsem opustil stat Victorii,tak byl skandal ,jak ucitelka v nove ucebni osnove predvedla zakum sex primo ve tride,za par tydnu homosexualove v ramci obcanske rovnosti pozadovali pristup do skol,aby det seznamili s jinym druhem miliovani,tam ,kde nestacila tiskova a TV propaganda,tak se pripojili vselijake "pomocne organisace za "zachranu ditete od rodicu",tatinek je mozny detsky nasilnik,znelo z ust ucitelu.
Avsak ,slova Emmilie Goldmanove dosly uplatneni ve vyboru UN ,ktery vydal knizku pro zabraneni predcasnemu otehotneni mladych devcat od veky 12 let s upozornenim ,ze sex se zviraty ,takove nebezpeci nevytvari.Z radia National ,jeden spolukrevnik Goldmanove,opatrne,jakoby bez doporuceni ve treti osobe rovnez navrhnul mladezi-detem sex se zviraty pri jeho intelektualni mluve promisenou s neblahymi dny druhe svetove valky plne utrpeni.Nic se nedeje nahodou,toto vse je zamer,jez nekam vede,zatim jsme svetky krvavych nasilnych cinu deti,jak v Anglii ,kde maly kluci polozi jine dite na koleje a nebo ,ten posledni ,kde dite zabije sveho otce az po vdanou ucitelku ,ktera podvakrate otehotni se svym zakem ze skoly a muzeme jit dal az po gang,jez filmuje smrt deti pri sexualnim aktu a prodava tato videa po celem svete a rovnez jsou "pokrevni" bratri sirici moralni rakovinu,ale pro ne dobre placenou.Posledni zpravy z rad katolickeho kostela ,je to tou posledni ranou v tomto hnilobnem procesu ,kteremu ani skauti v USA neusli a cela vec se dostala k soudu,ale momentalni nepriznivy vysledek pro homosexualy je nezastavi,pujdou dal a utvori homosexualni "skautske" oddili.tento tyden ,co policie zjistila ucitele ,jez prodavali dargy svym zackum,opravdu,tentokrate jde o neco hodne velkeho,to neni hra,jde zivot!

3944

16.9.2002 9:18

RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 3944

Prvnim krokem k rozbiti rodin ...

Ještě jednou ta samá blbost ? Jak dlouho ještě Nohejle ?

3952

16.9.2002 9:54

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Franta M. 193.?.?.?

Add MTV - donedávna jsem byl presvedcen ze "Protokoly sionskych mudrcu" byl podvrh carské ochranky. Kdyz ale sleduji soucasnost, zdá se ze plan funguje bezchybne a je pravy. A prave "vychove" deti gojimu byla venovana znacna pozornost. Az me z toho mrazi.

3955

16.9.2002 13:42

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

A je to až takové překvapení? Když "oficiální" kulturní linie nedokáže nabídnout nic kromě nablblých slaďáckých komedií a seriálů, či správně vlasteneckých filmů o odvážných hrdinech bez bázně a hany?

Nikdy jsem přesně nepochopil, jak Amerika chápe slova kontroverze, rozporuplnost, nejednoznačnost. Jako by nemohlo být v jednom díle (např. filmu) něco, co by nějak zatížilo mysl diváka. Všechno se odvíjí tak nějak samo od sebe, zpravidla dost předvídatelně. Zřejmě je oficiální představa taková, že diváka není možno zatěžovat tím, že by se po něm chtěly nějaké soudy. Jako ve vatičce.

Bohužel, v téhle vatičce se zřejmě vychovávají mladí (nejen) Američané. Snad je tedy příklon k brutalitě a necitelnosti dán nějakou lidskou touhou po vyrovnání vznilého vakua. Moc to nechápu, mě samotnému je 23, ale asi byla moje výchova tak odlišná od toho, co s tím procesem na západě provedli (vědecké přístupy, absolutní zákazy tělesných trestů, vzdělávací metody), že si někdy připadám jako na Marsu. O tom, že násilí jaksi vadí méně, než sex a nahota, už se namluvilo dost a dost. Ale film, televize a hudba by samy o sobě nemohly nikdy napáchat to, o čem se tu bavíme. Sám od sebe by podle mě nikdo nemohl převzít žádný "vzor", jaký se tu popisuje, kdyby nebylo toho ostatního (praktické vyloučení rodiče z procesu výchovy, vyhýbání se kontroverzi,hesla typu "žádný hloupý názor není", "vše je možné" apod., oddělení dítěte od reality). Takže současné yápadní dítě má v zásadě dvě možnosti:

1. Doktorka Quinnová - teda všechny ty slaďáky od Titanicu přes jednoduché komedie o čisté americké mládeži až k filmům jako Pearl Harbor. V hudbě potom Whitney Houston či Celine Dion (u nás Helenka, Leonka, Kája).
2. Krypl X -(omlouvám se za slovní hříčku). To jest "dirty" hero, nejlépe krimináník (bývalý), zachraňující zemi (Zemi). V hudbě Eminem, Lymp Bizkyt (teď nevim správně i/y).

Samozřejmě málokdy je někdo zaměřen jen na jeden směr, většinou bude zastoupeno oboje - z Titanicu se jde na Face Off apod.

NUtno ovšem podotknout, že svoje Eminemy měla každá doba, tedy něco vytrhující z nudnosti stereotypu. A když už nejsou okolo války a největším nebezpčím je pro mě zaměstnavatel, kterýho nemůžu jen tak zabít, musím to kompenzovat jinak, abych měl nějaký pocit zátěžové situace. Ať už to jsou sporty jako Bungee, Canyonyng a další, nebo třeba takováhle hudba.

Ta zmíněná skladba není příčinou násilí mezi dětmi, spíše výsledkem pocitu frustrace ze společnosti, na niž přstávám stačit.

3962

16.9.2002 15:01

RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 134.?.?.?

Reakce na 3962

Když "oficiální" kulturní linie nedokáže
nabídnout nic kromě nablblých slaďáckých komedií a seriálů, či správně
vlasteneckých filmů o odvážných hrdinech bez bázně a hany?

Tak ted nevim - mel jsem za to, ze Eminem je stejnej oficialni produkt marketingu jako treba Britney Spears, akorat je na rozdil od sladoucky Britney umele nastylizovanej do pozice "rebela" (ty uvozovky prosim vysazet hodne tucne[smích] ).

3964

16.9.2002 16:29

RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 3964

Když "oficiální" kulturní linie nedokáže
nabídnout nic kromě nablblých slaďáckých komedií a seriálů, či správně


vlasteneckých filmů o odvážných hrdinech bez bázně a hany?

Tak ted nevim - mel jsem za to, ze Eminem je stejnej oficialni produkt
marketingu jako treba Britney Spears, akorat je na rozdil od sladoucky
Britney umele nastylizovanej do pozice "rebela" (ty uvozovky prosim
vysazet hodne tucne[smích] ).

Máte pravdu, nenapsal jsem to nejlíp, měl jsem na zkrátka na mysli to, co je předkládáno oficiálně jako nezávadové "americkými maminkami", ale to není ostatně důležité, psal jsem hlavně o tom, proč je podobnej typ "hudby" vyhledáván...

3969

16.9.2002 16:26

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Emma Bovary 147.?.?.?

To je ale slátanina.
Milo měj pro Nohejla shovívavost. To je těžký když ho v Ku-Klux-Klanu mlátili klackem do hlavy.

Krucis, televize ani Eminem nebyli a cernosi byli vesele lyncovani mnohdy s pozehnanim uradu.
Jo starý dobrý časy kdy se mohlo beztrestně lynčovat a bílá křestanská kultura nebyla rozvrácena [smích]
Bohabojný křestan albert jistě potvrdí.

3968

17.9.2002 7:48

Půjdu za mříže

Spiteful Evilman dolecek (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Bush je nejen hajzl ale i kretén a mít u sebe nějakou pořádnou bouchačku tak mu ustřelím je ho fuckin' brain z jeho zkurvený hlavy

Je to dost dobrý? Je to dost Emeinem [smích])? Půjdu sedět? A šel bych za to sedět v Americe? Jestli bych za toto si mohl jít sednout, tak to už je jak za Husáka.

A snad se potomto na mě nepřilepí partička blbečků v černejch brejlích a s odznáčkem CIA. Takový novodobý Bretschneideři!!

3989

22.9.2002 4:05

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Mila Emmicko,nikdo te nenuti po staru zit a nebo nedej Boze ,abys zase nerovnopravne trpela pod manzelskou nadvladou,ale kdyz chces zit moderne ,jak nam to Holywood denne ukazuje ,tak dej -pokud ji vubec mas-svou dceru va ramci multikulturarismu do postele s cernochem a dej jim na stolek nejake dragy,at jim pokrokov eprilepsis,mozna, ze tohle je presne ,co chces ,ale ,prosimte nedelej voli z jinych lidi a nenut je ,aby se svymi nazory stotoznovali s tebou.Zij si moderne i se svymi potomky ,ja pujdu mezi Kuklisklan,tam urcite AIDS nedostanu ,ale ty mezi svymi proletari od Leniniva syfilisu prejdes jiz na moderni AIDS,cas nemoci si muzes kratit na dennich krvakach v TV ,tedy ,po tvem ,na "kulture" pokrokovych ,ja se radeji budu smat zastarale Vlastovi Burianovi a chovat na kline "neobarvena" vnoucata.

4056

23.9.2002 13:35

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Emma Bovary 147.?.?.?

Vlastu Buriana a jeho komedie mám ráda protože jsou určitě lepší než většina komedii z Hollywoodu. Nevím jak tohle souvisí s životem po staru nebo moderností. Jestli žijete v představě že soudobá kultura je jenom Hollywood nebo TV seriály pak je mi vás trochu líto.
Barva pleti sexuálních partnerů (nebo partnerek [smích])) dcery nebo barva pleti vnoučat je mi volná.

4072

24.9.2002 3:55

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kazdy dostane to ,co si zaslouzi.

4079

24.9.2002 7:33

RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 4079

Kazdy dostane to ,co si zaslouzi.

Nohejle, jo. A co jsi dostal Ty za ten svuj pravopis a kam davat carky??? Clovek musi byt opravdu pysny na takoveho cecha jako je Nohejl. Bez zpatky do skoly!!

4081

24.9.2002 19:15

RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Tydýt 212.?.?.?

Reakce na 4081

Kazdy dostane to ,co si zaslouzi.

Nohejle, jo. A co jsi dostal Ty za ten svuj pravopis a kam davat
carky??? Clovek musi byt opravdu pysny na takoveho cecha jako je
Nohejl. Bez zpatky do skoly!!

Brňáku! Pokud jsi fakt z Brna, tvoje reakce nikoho nepřekvapí.
Provinční mindrák obyvatelům Brna čouhá z bot. [pláč]
Ale, jinak dobrý!

4095

24.9.2002 7:45

RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 4079

Kazdy dostane to ,co si zaslouzi.

Jestli je to pravda, tak ani nechci vědět, jak to s tebou dopadne. Na světě je i tak dost hrůz.

4082

24.9.2002 8:16

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Petr pehlaw (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Co se týče americké popové hudby, myslím, že je na tom špatně. Komerce a konzum je v kurzu a umělci typu Eminen, Britny Spears, Sync nebo Limp Bizkit jsou v Americe prodávány v megatunách. Já patřím do mladé generace. Dříve jsem poslouchal hodně rap nebo hiphop, Který mě bavil, ale jeho postupnou komercializací se mi začal hnusit. Zdá se mi, že tak od roku 1996 začala jeho kvalita upadat a nápady mizely. Já jsem tento styl hudby začal poslouchat někdy v roce 1991, ale v té době to byl ještě underground a vytvářeli nové trendy v hudbě. Co se týče textů /rapu), byly daleko upřipnější a nebyly možná tak bezzubé a sprosté. Klasický případ je třeba skupina Cypress Hill. Ti na svém předposledním albu Skull & Bones v písničce Rap Superstar rapují o tom, že mít velký dům a štyři auta apod je blbost, ale přitom už prodali tak zhruba 16 000 000 nosičů a na jejich koncertech se obklopují obrovskou ochrankou a s lidma (konzumentama) nechtějí ani mluvit. Samozřejmě děti žerou pozerské texty, jak jsou veliký gangstři apod. Myslím si, že se tomu člověk ani neubrání v Evropě, kde v MTV sviští spoustu takového odpadu (nablýskaní zpěvací zpívající o lásce bebo míru nebo o gangsterech, ale ve skutečnosti je vše jen o penězích).Už před několika lety jsem na sposutu takových umělců dost zanevřel.

4086

24.9.2002 9:03

RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 4086

Co se týče americké popové hudby, myslím, že je na tom špatně. Komerce
a konzum je v kurzu a umělci typu Eminen, Britny Spears, Sync nebo
Limp Bizkit jsou v Americe prodávány v megatunách. Já patřím do mladé
generace. Dříve jsem poslouchal hodně rap nebo hiphop, Který mě bavil,
ale jeho postupnou komercializací se mi začal hnusit. Zdá se mi, že
tak od roku 1996 začala jeho kvalita upadat a nápady mizely. Já jsem
tento styl hudby začal poslouchat někdy v roce 1991, ale v té době to
byl ještě underground a vytvářeli nové trendy v hudbě. Co se týče
textů /rapu), byly daleko upřipnější a nebyly možná tak bezzubé a
sprosté. Klasický případ je třeba skupina Cypress Hill. Ti na svém
předposledním albu Skull & Bones v písničce Rap Superstar rapují o
tom, že mít velký dům a štyři auta apod je blbost, ale přitom už
prodali tak zhruba 16 000 000 nosičů a na jejich koncertech se
obklopují obrovskou ochrankou a s lidma (konzumentama) nechtějí ani
mluvit. Samozřejmě děti žerou pozerské texty, jak jsou veliký gangstři
apod. Myslím si, že se tomu člověk ani neubrání v Evropě, kde v MTV
sviští spoustu takového odpadu (nablýskaní zpěvací zpívající o lásce
bebo míru nebo o gangsterech, ale ve skutečnosti je vše jen o
penězích).Už před několika lety jsem na sposutu takových umělců dost
zanevřel.

Ono zalezi na vzdelani, ktere clovek ma a nebo nema. Jestlize ho nema, potom podleha vselijakym vlivum. Takze jde o vlastniho cloveka a ne o penize, nablyskane zpevaky, gangstery a "styri auta."
Clovek, ktery ma urcite vzdelani muze projit zivotem aniz by musel podlehnout vlivu momentalniho pop music, a muze treba prozivat Mozarta, ktery je nesmrtelny. Na toho nemusis zanevrit.

4088

24.9.2002 11:12

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Petr pehlaw (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Kdo to reagoval na můj příspěvek? (Punc4)

4090

24.9.2002 13:08

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Emma Bovary 147.?.?.?

To je bohužel přirozený proces. Nejdřív něco vznikne spontánně ale pak se toho chytnou velké společnosti semelou to a přizpůsobí aby to vyhovovalo co nejmasovějšímu publiku.
Mít velký dům a čtyři auta je lákavé a odolá jen málokdo.
Apropo víte někdo jaká je souvislost mezi gangsta-rapem, FBI a seatelským grunge-rockem ? [smích])

4092

28.9.2002 13:41

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kazdy dostane ,co si zaslouzi.
SODOMITE SYPHILIS SKYROCKETS IN NY
FAGGOTS MORE THAN DOUBLE RATE OF INFECTION THIS YEAR!
And if this wasn't bad enough, more than half of those with syphilis, also have HIV !!!! This is just more proof that queers are filthy beasts who cannot control themselves. They are a threat to public health. Fags should be shoved back into the closet and left there to die from AIDS. They got their diseases through their own, filthy behavior. Let them suffer the consequences.

4175

20.11.2002 16:40

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Mark Kryst topgun (zavináč) surferdude (tečka) com 24.?.?.?

Musim se tomuhle vsemu jenom smat [smích] [smích] [smích] [smích]

Decka vzdy rebelovali a vzdy budou rebelovat proti svym rodicum tak, ze budou poslouchat a divat se na veci co se budou povazovat za riskantni. Nejlepsi co muzou rodice udelat je, si o tom se svymi detmi popovidat. Ja osobne rad posloucham moderni muziku ktera zahrnuje umelce jako Eminem, Britney Spears, Blink182 a jine.
Dokonce priznam ze rad posloucha RAP. Mozna vas ted zajima kolik me je ze furt posloucham tenhle "hnus".....je me 32.
Urcitym zpusobem jsem hrdy na to ze chapu co dnesni mladez posloucha, proto jako dite me vzdy vadilo kdyz rodice odsuzovali neco cemu nerozumeli.
Mozna sem velky optimista...ale myslim ze svet neni tak hrozny jak si hodne lidi namlouva. Jak se rika v anglictine..."when life hands you lemons, make lemonade"

5846

27.2.2005 0:13

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

XMachr XMachr (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Takže příspěvek byl psán starším člověkem což člověk musí brát na vědomí.
Protože nepochopil že se jedná sem tam o ironii.
Dále bych chtěl podotknout že horší text je např. Kim taktéž od Eminema a já se u jeho překadu zasmál, a to porto že mám smisl pro černý humor.
Eminemovi texty sou psány tak že si každý může udělat obrázek o jeho životě:matka ho týrala,otec ho opustil v mádí a když už si vzal svou manželku Kim tak ho podvedla a opustila.Proto vidí ženy jako kur.. , a to že by byly tayty psaní s takovým slengem to nesouhlasím.Jiak jak říkám má smisl pro černý humor ta je to good.A já bych se za překad nestyděl.Nakonec chci dodat že eminem umí nejlíp repovat a hudbu tam má taky good. XMachr

30333

13.10.2010 22:42

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Michala 77.?.?.?

Souhlasím s tím, že se dnes objevuje násilí více než dříve. Ať' už v televizi či jinde. Ale pokud si někdo myslí, že zákazem nebo omezením médií se situace zlepší, pak je skutečně krátkozraký. Média mají s těmito tématy úspěch proto, že je lidé vyžadují, a tak nečiní jen tak pro zábavu, protože umění, hudba atd. odrážejí stav společnosti, ne naopak. Pokud chceme, aby lidé vyhledávali zábavu plnou lásky, harmonie a citu, musíme vytvořit takovou společnost. Zákaz zobrazování toho, co nepovažujeme za vhodné znamená znásilňovat umění.
Ještě jednu poznámku si neodpustím, kdo nazve Eminemovi texty škvárem, nerozumí jim, ani tomu co je to umění. Nemusíte být na vrcholu blaha, když si něco přečtete, ale zachová ve vás nějaký dojem, jak jsem už napsala, umění odráží stav společnosti a ne vše, co ve společnosti je, je také pozitivní, stejně tak i jeho produkt - umění.

30631

Příspěvků: 40

14.09. 14:27 Aja  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
14.09. 15:31 Martin Vanek  Mít v dnešní Americe děti? děkuji nechci
15.09. 00:47 Aja  RE: Mít v dnešní Americe děti? děkuji nechci
14.09. 17:36 J. Hrdlicka  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
14.09. 22:26  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
14.09. 22:50 Dirkk  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
15.09. 01:21 Pavel Čejka  Mít v dnešní Americe děti? děkuji nechci
15.09. 02:49 albert  Slova Kristova se naplnuji ..
15.09. 10:06 Baron_USA  RE: Slova Kristova se naplnuji ..
15.09. 13:19 Robert Nohejl  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
15.09. 15:56 milo  RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
15.09. 18:19 Dan  RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
16.09. 11:52 kubik  RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
15.09. 17:16 Peleška Milan  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
15.09. 19:04 albert  Kdo ridi Ameriku?
16.09. 11:58 kubik  RE: Kdo ridi Ameriku?
15.09. 22:58 Helios  Mt v dnen Americe dti? dkuji nechci
15.09. 22:59 Helios  Mit v dnesni Americe deti? dekuji nechci
16.09. 03:06 Robert Nohejl  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
16.09. 09:18 milo  RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
16.09. 09:54 Franta M.  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
16.09. 13:42 Vasek  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
16.09. 15:01 kubik  RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
16.09. 16:29 Vasek  RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
16.09. 16:26 Emma Bovary  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
17.09. 07:48 Spiteful Evilman  Půjdu za mříže
22.09. 04:05 Robert Nohejl  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
23.09. 13:35 Emma Bovary  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
24.09. 03:55 Robert Nohejl  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
24.09. 07:33 Brnak  RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
24.09. 19:15 Tydýt  RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
24.09. 07:45 milo  RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
24.09. 08:16 Petr  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
24.09. 09:03 Brnak  RE: Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
24.09. 11:12 Petr  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
24.09. 13:08 Emma Bovary  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
28.09. 13:41 Robert Nohejl  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
20.11. 16:40 Mark Kryst  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
27.02. 00:13 XMachr  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci
13.10. 22:42 Michala  Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 133