Diskuze k článku

Otevři se, paměti

Příspěvků 36

11.9.2002 1:41

Otevři se, paměti

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

To,co teď napíši se asi mnoha lidem líbit nebude.
Lidé ,kteří jsou opravdu informováni zcela nepokrytě tvrdí ,že ten tak haněný
a Američany očerňovaný Sadam Husejn je ve skutečnosti špičkový americký agent.
Možná,že si řeknete ten člověk který tohle napíše se zbláznil,ale zkuste chvíli
přemýšlet v těchto bláznivých sentencích se mnou.
Po válce "V zálivu" v roce 1990 byla jasná příležitost Sadama odstranit.
Nestalo se tak.Na oko je Sadam zloduch,ale přes něj je perfektně Irák ovládán.
Když Sadám jako přestane poslouchat,vyvoláme válku.Ale tu naše /americké /
hospodářství potřebuje jako prase drbání.Kdyby Amerika byla každý druhý až
třetí rok v nějaké válce,to by se panečku americkému hospodářství dařilo!!
Od roku 1990 je s podivem jak vždycky na všech krizích kolem Iráku Amerika
hodně vydělala.Jenom nesmíme být úzkoprsý a lamentovat,že to občas stojí několik
stovek ,či tisíc lidských životů.Na světě je lidí dost.
Možná ,že si opravdu řeknete ten chlap se zbláznil.Ale bohužel skutečnost je
taková a co je nejhorší ,že z tohoto ekonomického celosvětového kolotoče nelze
vystoupit,protože krize,která by nastala ,by byla daleko horší,než jakákoliv
lokální válka takto vyprovokovaná.
Nejsem takový cynik a skeptik jak píši,jenomže dnes nikdo pořádně neví,jaké
druhy zbraní mají na sebe supermocnosti přichystané.
Kdo si myslí ,že skončily závody ve zbrojení se šeredně mýlí.
Zbraňové systémy,kterých jsou již v operačních možnostech k nasazení mají
zcela jiný způsob ničení než doposud.
Jedná se o jiné fyzikální,chemické a hlavně biologické systémy jejichž
působení není zcela možné ani domyslet.
Kdo ze smrtelníků věděl,jak funguje a co dokáže jaderná puma,než byla použita.
Chci tím říci,že onen nový typ války již probíhá a my o tom vlastně nevíme.
Takové klasické zbraně,které jsou nám jako veřejnosti předkládány pro vedení
války jsou luky a šípy ve srovnání z novými formami na ničení lidí a majetku.

Nevím,co si o tom všem myslet,ale fakt je,že svět se musí nějak úplně obrodit,
protože není možné tímto způsobem pokračovat.
Nejhorší zbraň,kterou si lidé na sebe vymysleli je televize.
Když budete několik let indoktrinovat určitý národ na určitém území dokonale
je "zblbnete".Nechci být jezinka,ale Amerika je toho krásným příkladem.
Kdo ovládá televizi,má v kapse volby a tím i moc.Tedy tu naší krásnou demokracii,která si na demokracii jenom hraje.
Ale zase,jak to zařídit lépe nevím.
Takže možná,že nadáváme na Busche,ale přijde nový prezident a vláda a ta bude
ještě daleko horší.Není vyloučeno,že se opravdu dočkáme změn k lepšímu,ale
to bychom nesměli být tak všichni chtiví,sobečtí,násilní a nevím jaké špatné
přídomky ještě zblblému lidskému rodu především v západních zemích přiřadit.
Spinoza řekl,že přisuzovat Bohu intelekt a vůli je to samé jako chtít po Síriovi
aby štěkal jenom proto,že se mu říká psí hvězda.A zato ho vykopli ze synagogy jako
neznaboha a už si ani nevrz.V roce 1660 v Amsterodamu.Dějiny se opakují!!!

3858

11.9.2002 5:08

RE: Otevři se, paměti

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3858

nemohu abych nesouhlasil!!!! jsem zvedav kolik ti opozicni curaci odepisou bodu!!!!
Stefan

3863

11.9.2002 18:40

RE: Otevři se, paměti

jan 67.?.?.?

Reakce na 3858

Pravda neexistuje a i kdyby existovala nikdo by ji nerozumnel a i kdyby ji rozumnel nedokazal by ji nikdy nikomu jinemu vysvetlit...

3876

11.9.2002 3:13

Otevři se, paměti

Dal 66.?.?.?

Co to blabolis Peleska, vzdyt ty ani nevis jak se ten nas president jmenuje. Jeho jmeno si pletes s tim mizernym pivem. Kdyz se ti to nelibi, jdi si zpatky odkud jsi prisel.

3859

11.9.2002 5:13

RE: Otevři se, paměti

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3859

Co to blabolis Peleska, vzdyt ty ani nevis jak se ten nas president
jmenuje. Jeho jmeno si pletes s tim mizernym pivem. Kdyz se ti to
nelibi, jdi si zpatky odkud jsi prisel.
Pane Dal, nemotej kokotiny, cti a fucking premyslej, ale ne moc dlouho, mohl by jsi utrpet na zdravi.
S pratelskym a slusnym pozdravem SMD, te zdravi znamy sprostak
Stefan

3864

11.9.2002 5:52

RE: Otevři se, paměti

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 3859

Co to blabolis Peleska, vzdyt ty ani nevis jak se ten nas president
jmenuje. Jeho jmeno si pletes s tim mizernym pivem. Kdyz se ti to
nelibi, jdi si zpatky odkud jsi prisel.
Možná,že si pletu jména,ale co si nepletu jsou skutky lidí.
Jinak sedím v Praze na Žižkově momentálně,takže není třeba mně někam posílat.
Nemám ani proč se čertit,protože připomínka není věcná.
Uznám námitky,ale pouze takové ,které vyvrátí ,či obohatí má tvrzení.
Ostatní považuji za ztracený čas.

3865

11.9.2002 22:32

RE: Otevři se, paměti

Baron_USA baron_usa (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 3865

Co to blabolis Peleska, vzdyt ty ani nevis jak se ten nas president
jmenuje. Jeho jmeno si pletes s tim mizernym pivem. Kdyz se ti to
nelibi, jdi si zpatky odkud jsi prisel.
Možná,že si pletu jména,ale co si nepletu jsou skutky lidí.
Jinak sedím v Praze na Žižkově momentálně,takže není třeba mně někam
posílat.

Nemám ani proč se čertit,protože připomínka není věcná.
Uznám námitky,ale pouze takové ,které vyvrátí ,či obohatí má tvrzení.
Ostatní považuji za ztracený čas.

Milane, tve uvahy jsou velice zajimave. Vazim si cloveka, ktery sedi na Ziskove a tak obratne hovori o problemech Americanu. Sloh je take jednickovy. Skoda lidi jako jsi ty. Zde ve Washingtonu by si urcite nadelal spoustu dobra (pokud by ses nespojil s temi, kteri ridi nasi vladu (USA) z pozadi. Ted ovsem je dulezite, abys zacal radit tamnim konselum, budou ti opet zvysovat dane a vse svedou na Ameriku. My to zde v USA nejak zvladnem, jiste, ze jsme radi, ze zbytek sveta nam fandi. Hlavne vy tam na Ziskove nepoustejte zadne turbanaky do mistnich hospod. Mam zarucene zpravy, ze na Ohrade bude bitka s cikany. [smích]

3880

11.9.2002 4:31

Otevři se, paměti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdyz mame zalistovat v nasich pametich ,tak si pripomenme,ze za doby Irackeho panovnika byl na ceste plan za demokratizaci zeme a zdokonaleni celeho systemu pomoci vybudovani, ne jedne ,ale hned nekolika atomovych elektraren ,jez by zarucili rozvoj a prosperitu zeme,stavby byly zadany Francii,ale proste nekdo nechtel ,aby Iran prosperoval a tak se veci dali do pohybu.
Nakonec posudte tuto malou cast clanku pojednavajici o Iraku na ,kterem si muzete udelat malou predstavu ,jak vse probiha v zakulisi svetoveho obchodu.

- reveal that the US, under the successive administrations of Ronald Reagan and George Bush Snr, sold materials including anthrax, VX nerve gas, West Nile fever germs and botulism to Iraq right up until March 1992, as well as germs similar to tuberculosis and pneumonia. Other bacteria sold included brucella melitensis, which damages major organs, and clostridium perfringens, which causes gas gangrene. Classified US Defence Dep-artment documents also seen by the Sunday Herald show that Britain sold Iraq the drug pralidoxine, an antidote to nerve gas, in March 1992, after the end of the Gulf war. Pralidoxine can be reverse engineered to create nerve gas. The Senate committee's rep orts on 'US Chemical and Biological Warfare-Related Dual-Use Exports to Iraq', undertaken in 1992 in the wake of the Gulf war, give the date and destination of all US exports. The reports show, for example, that on May 2, 1986, two batches of bacillus anthracis -- the micro-organism that causes anthrax -- were shipped to the Iraqi Ministry of Higher Education, along with two batches of the bacterium clostridium botulinum, the agent that causes deadly botulism poisoning. One batch each of salmonella and E coli were shipped to the Iraqi State Company for Drug Industries on August 31, 1987. Other shipments went from the US to the Iraq Atomic Energy Commission on July 11, 1988; the Department of Biology at the University of Basrah in November 1989; the Department of Microbiology at Baghdad University in June 1985; the Ministry of Health in April 1985 and Officers' City, a military complex in Baghdad, in March and April 1986. The shipments to Iraq went on even after Saddam Hussein ordered the gassing of the Kurdish town of Halabja, in which at least 5000 men, women and children died.

3860

11.9.2002 6:42

RE: Otevři se, paměti

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 3860

Dobré upozornění na důležitá fakta. Jen bych dodal, že ke zkopírovaným textům je vždy vhodné uvádět zdroje. Takže ten citovaný text byl součástí článku "How did Iraq get its weapons? We sold them", který byl zveřejněn ve skotském periodiku Sunday Herald (http://www.sundayherald.com/27572). Odtamtud ho přetiskla řada nezávislých internetových periodik, zejména Common Dreams (http://www.commondreams.org/headlines02/0908-08.htm).

3866

11.9.2002 18:23

RE: Otevři se, paměti

jan 67.?.?.?

Reakce na 3866

No dobre Jiri, tady je ta otazka: Jak si nasel ten ZDROJ?

3875

12.9.2002 7:56

RE: Otevři se, paměti

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 3875

No dobre Jiri, tady je ta otazka: Jak si nasel ten ZDROJ?

Takhle:

http://www.google.com/search?q=%22to+Iraq+right+up+until+March+1992%22&hl=en&lr=&ie=UTF-8&filter=0&num=100

3887

11.9.2002 12:55

Otevři se, paměti

Julek outofjacket (zavináč) hotmail (tečka) com 210.?.?.?

Ten nazev clanku "Otevri se, pameti" sedi na 100%! A nejen na uvedene tema. Lidska pamet je bohuzel velice kratka a odchazi se svymi nositeli. Kazda generace, ktera prozila valku, se ve sve valne vetsine zaprisahala, ze k necemu podobnemu uz nesmi dojit. Jenze jak jeji prislusnici odchazeji a soucasne se stupnuje frontalni utok propagandy medii, dalsi generace jiz postradaji schopnost podivat se na udalosti ocima svych rodicu a prarodicu. V techto dnech ma cely svet povinny smutek za cca 3,000 obeti z 11/9. Coz takhle zvolat "otevri se, pameti!" a vratit se napriklad na konec 2. sv. valky do Drazdan kdy behem jedine noci bylo zabito (nebo spise povrazdeno) 125 tisic lidi, v naproste vetsine civilistu, predevsim zen a deti. To se neda ospravedlnit omluvou "vzdyt byla valka". Cile jako Drazdany byly vybirany zcela zamerne, byla to taktika utvaru v Britanii nazvaneho Prudential Bombing Survey kterou vedl "Bomber" Harris. V prve rade byly nalety smerovany proti civilnimu obyvatelstvu (v mnoha pripadech zustavaly vojensky vyznamne objekty nedotceny, o cemz by mohli vypovidat i pametnici v Cechach a na Morave) v ocekavani, ze moralka obyvatelstva bude ochromena (coz se skvele darilo). Podivame-li se do Jugoslavie v dobe valky ne tak davne, zjistime, ze se historie ukazkove opakuje: nalety "grafitovymi" bombami na elektrarny kdy cela sidliste, vcetne nemocnic, zustavala na dlouho bez elektriny. Kdopak si pritom jeste vzpomene na chvastave reci mluvciho NATO Jamie Shea o tom, ze NATO muze vypinat Srbum proud kdy se my zamane? Proc se to delalo? No prece presne ze stejnych duvodu! Ani tenkrat jsem neslysel ze zkorumpovanych a zaprodanych medii zvolani "pameti, otevri se!" A ta pamet se neotevrela (respektive mocipani ji dali pod zamek a klic zahodili)ani ve stovkach jinych tragickych pripadu masoveho zabijeni omlouvaneho kecy o demokracii a svobode (pro koho asi?) Pro soucasnou svetovou elitu stojici v pozadi toho, co vidime,ale nejsme schopni pochopit (o tom jsem strucne napsal do diskuze na tema Horem, dolem, dokud se nepozvracime...) je kratka pamet lidi vodou na mlyn. Doporucuji ctenarum aby si precetli o bohulibe organizaci Tavistock Institute for Human Relations (ma svuj hlavni stan v Anglii, pomoci svych odnozi se rozlezl jako rakovina temer po celem svete), jehoz zasluhou jsme dospeli do situace, ze to, co lide povazuji za svuj vlastni usudek, jim bylo do vedomi implantovano "socialnimi inzenyry" z Tavistocku. Dnesni zlocinci maji ponekud jiny profil nez si vetsina mysli - temi nejvetsimi darebaky nejsou piloti vystrelujici rizene strely na cil, nybrz mezinarodni bankeri, majitele obrich nadnarodnich korporaci a zkorumpovani politici, v jejichz jmenu se ony lidske tragedie nedozirnych rozmeru odehravaji za ignorantniho prihlizeni neme vetsiny.

Hezky den diskuterum,

Julek

3871

11.9.2002 20:45

Otevři se, paměti

albert 12.?.?.?

Velmi vystizny clanek od p. Stwory, stejne tak prima rana na hlavicku hrebiku p. Peleskou.
Ano, televize je dnes tou nejzrudnejsi zbrani v rukach nepritele tradicniho Sveta. Ta zbran slouzi nejenom k vyplachovani mozku radove populace Sveta o jakem se bolsevickym systemum v minulosti ani nesnilo, ale slouzi i k vzajemnemu nasili, neduvere a moralni degradaci a degeneraci tech, proti nimz je tento zlocinny nastroj planovite kazdym dnem aplikovan.

Americka TV a ostatni sdelovaci prostredky (a tim padem dnes v tzv. dnesnim "demokratickem" Globalnim Svete) jsou v soucasnosti prakticky v exklusivnim vlastnictvi urcite skupiny, ktera veri bud ve stejny biologicky puvod, ci se hlasi ke stejne doktrine, kterou presentujici zbytku Sveta coby "nabozenstvi" (judaismus), ci filosofii (svobodne zednarstvi). Je znamo, ze ackoliv tato "nabozenska", ci "biologicka" skupina tvori pouze zhruba 2% americke populace, presto prakticky 100% vlastni a kontroluje zminene medialni prostredky, a z velke casti financnistvi a politickou scenu.
Lide jsou dnes politicky korektni propagandou indoktrinovani, ze uverit ve spiknuti je posetila myslenka. Tim nemam na mysli napr. rozhodnuti soudu o spiknuti nepodstatnych jednotlivcu, ci organizaci. Na mysli mam spiknuti urcite skupiny, ci skupin za pomoci jejich zpriznencu (kolaborantu, zradcu, zaprodancu, prostitutu, etc.), ktere se z generace na generaci povazuji za predurcenou elitu. Elitu nadrazene vsem ostatnim. A jelikoz jsou ve velmi malem poctu, k prelsteni zbytku tradicniho Sveta a k priblizeni se ke svemu vytouzenemu cili - tj. k OTEVRENEMU ovladnuti Sveta - jim krome SPIKNUTI nic jineho nezbyva ...
Z nedavne historie se lze zminit o bolsevismu, valkach a konfliktech.
Jedna-li se o zidy, ci o svobodne zednare, ci o vzajemnou kooperaci obouc na tomto zrudnem planu - je jiz jinou otazkou. I kdyz cas od casu se na verejnost provali urcite veci implikujici existenci jejich spiknuti, tato dosud ze sera vladnouci elita dokaze zminene podezrele okolnosti zdiskreditovat, ci dokonce prekroutit ve vlastni prospech. A ozve-li se nekdo kdo ma padne dukazy o precinech, ci kriminalite zminenych skupin - tak se to dnes posuzuje jako "hate speach", "antisemitismus", "rasismus". Podobne jako za bolsevismu "nepritel naroda", "antisocialisticky element", "zradce lidu", "nepritel ceskoslovensko-sovetskeho pratelstvi", apod.
Winston Churchill jednou prohlasil: "Stane-li se neco v politice, verte ze to nebyla nahoda, ale to byl plan!"
Otec novodobe lichvy, ktera dnes nici tradicni Svet jako tasemnice, (zid) Anselm Rothschild kdysi prohlasil: "Dejte mi moc k vydani penez narodum; potom je mi jedno kdo pise zakony".
Jsou-li Protokoly starsich Zionistu podvrh, ci jsou-li doopravdy genuini, je nepodstane. Co je podstatne, ze podle nich dnesni Svet pochoduje, a v ridicich pozicich jsou prave ti, kteri proti genuite tohoto spisu nejvice protestuji. Podobne by bylo mozno zhodnotit spis davnovekeho spiknuti o rozdeleni Sveta, Talmud.

3877

12.9.2002 2:31

RE: Otevři se, paměti

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 3877

Albertem, rovnez s tebou souhlasim!
Stefan

3882

12.9.2002 2:24

Otevři se, paměti

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Lide, tak to uz je skutecne v prdeli. Tak Peleska za svuj clanek ma 22 plusovych puncu!
Ja, za to, ze s nim souhlasim mam -2!!! co vam tu vsem jebe v hlavach! Snad mi to nekdo vysvetli cim jsem si ty spatne body zaslouzil??? Snad ne temi curaky??
To by bylo v prdeli jeste vice!!!!
Zdravi Stefan

3881

12.9.2002 2:58

RE: Otevři se, paměti

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 3881

Lide, tak to uz je skutecne v prdeli. Tak Peleska za svuj clanek ma 22
plusovych puncu!

Ja, za to, ze s nim souhlasim mam -2!!! co vam tu vsem jebe v hlavach!

Stefane, nejde o souhlas nebo nesouhlas s Peleskou. Informacni hodnota prvni vety tveho prvniho sdeleni v teto diskusi (na rozdil od clanku pana Pelesky) byla opravdu jednoznacne nulova. Kdo sem chodi casteji, tak si celkem bez problemu dokaze sam predstavit, ze prave ty budes souhlasit. A druha veta...

Snad mi to nekdo vysvetli cim jsem si ty spatne body zaslouzil??? Snad
ne temi curaky??
To by bylo v prdeli jeste vice!!!!

Jo, je to presne tam, ale z jineho duvodu. Ty porad nechces pochopit, ze sprosta slova neznamenaji lepsi argumenty. Ale treba se to jednou povede...

3883

12.9.2002 5:58

RE: Otevři se, paměti

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 3883


Jo, je to presne tam, ale z jineho duvodu. Ty porad nechces pochopit,
ze sprosta slova neznamenaji lepsi argumenty. Ale treba se to jednou
povede...

tady nikdo neargumentoval, jen souhlasil s nazorem! a tim ma byt pranyrovan a davan do "minusu", toz Jirko give mi fuckin' break, if you fuckin' can. Don't, please, don't take it personally, that's only bussines!!
A ze pouziji slova sprosteho vyznamu, zvane fuckin' vulgarizmy, na to mam pravo
stejne tak, jako napsat lez! A ze se to jednou "povede" i mi, o tom nevahej. Ale to mam jeste dlouhou radu let pred sebou a budu se to taky dalsi dlouhou radu let asi ucit!
Have a nice one!
Stefan
PS: Do you really think I give a shit??? If....I'll be denied here??

3885

12.9.2002 6:13

Musím se Stefana zastat

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 3885

Jirka napsal:
Ty porad nechces pochopit,
ze sprosta slova neznamenaji lepsi argumenty.

To může být sice pravda, ale na druhé straně ani horší.

Osobně se snažím vulgarismum vyhýbat, ale - už jsem to jednou psal - je mi milejší otevřený člověk, který si nebere servítky, a napíše to jak to cítí, než uhlazený právnický jazyk některých diskuterů. Mám zkušenost, že tím hladkým jazykem se dá udělat více škod, než sprostým slovem. A jestli se někdo rdí při vyslovení některých slov, tak to považuji za stejnou prudernsot, jako když se bigotní Američan rdí při pohledu na nahé tělo. Scházejí se zde dospělí lidé a ne žačky nedělní školy. Pokud vím, tak ani Werich se tu a tam sprostým slovům nevyhýbal. A co teprve Hašek, že?

Což ale, na druhé straně, Stefane nechápejte jako výzvu, že teď se můžete rozjet a pořádně nám to opepřít. Někdy to opravdu trošku přeháníte. Zkuste si třeba dát závazek: nejvýše jedno hovno v textu. [smích]

3886

12.9.2002 8:34

RE: Musím se Stefana zastat

Milo 128.?.?.?

Reakce na 3886

Právě se pan Stwora prozradil. Nevylučuje lidi, kteří jsou neslušní, ale ty, kteří mají jiný názor. Typický zloděj, který křičí chyťte zloděje.
Kecá o svobodě slova a sám se ji snaží potlačit. Je mi ho líto.

3888

12.9.2002 15:54

RE: Musím se Stefana zastat

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3886

Jirka napsal:
Ty porad nechces pochopit,
ze sprosta slova neznamenaji lepsi argumenty.

To může být sice pravda, ale na druhé straně ani horší.

Osobně se snažím vulgarismum vyhýbat, ale - už jsem to jednou psal -
je mi milejší otevřený člověk, který si nebere servítky, a napíše to
jak to cítí, než uhlazený právnický jazyk některých diskuterů. Mám
zkušenost, že tím hladkým jazykem se dá udělat více škod, než sprostým
slovem. A jestli se někdo rdí při vyslovení některých slov, tak to
považuji za stejnou prudernsot, jako když se bigotní Američan rdí při
pohledu na nahé tělo. Scházejí se zde dospělí lidé a ne žačky nedělní
školy. Pokud vím, tak ani Werich se tu a tam sprostým slovům
nevyhýbal. A co teprve Hašek, že?


Což ale, na druhé straně, Stefane nechápejte jako výzvu, že teď
se můžete rozjet a pořádně nám to opepřít. Někdy to opravdu trošku
přeháníte. Zkuste si třeba dát závazek: nejvýše jedno hovno v textu.
[smích]
mily p. Stworo, ja se nepotrebuji "nikam rozjizdet" anebo vam "neco" peprit!
To za 1, za 2, vznesl jsem dotaz proc je tomu tak ze... atd s temi hlasy. bylo
mi vysvetleno, ale jsem mel byt timto "poucen" jak a co by se melo psat!!!!
A v jakem "jazyce"!!!!!!!!!!!
Za 3, pisu jiz po 29, ze diskuze je diskuze, at jakakoliv, pokud jsem "pripusten" mel bych moci psat svuj nazor. Ano direktivni vulgarizmy a osocovani neberu! Neberu ale take, jakou formou a co bych mel psat anebo bych se mel orientovat dle nejake "VYZVY"??? Abych se slusne choval , vuci komu?;
pripadami to zde, ze tu pisou radoby filozofove, kterym neni nekdy poradne rozumet, co nam vlastne rikaji.
Ano, dam si socialisticky zavazek, ze nanejvys 1x pouziju hovno! Je treba zprisnit cenzuru, elimitovat opozici a trestat ty, co vybocuji z rady-to mi neco pripomina, nemohu zatim vzpomenout co, ale ono se mi to snad "vrati"!!!
Zaverem bych chtel zduraznit, ze jsem si vedom, ze "trolling" neni dovoleno, tazi se timto, jak to vypada s "throwing up, puking or vomiting"? Mozna, ze nam to podobni hovnove jako Jirka (nejaky) zase nejak vysvetli!!! Jo uz me to zrovna chytlo, tak se jdu tedy "throw up" (z toho vseho)! (zavazek jsem dodrzel)
Praci cest, Stefan

3891

12.9.2002 19:01

RE: Musím se Stefana zastat

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 3891

Mozna, ze nam to podobni hovnove jako Jirka (nejaky) zase nejak vysvetli!!!

Pane Stworo, tahle věta je docela dobrá ilustrace toho, jak to dopadne v praxi.

Platí pak spíš moje tvrzení ("sprosta slova neznamenaji lepsi argumenty"[mrknutí jedním okem] nebo to vaše ("...je mi milejší otevřený člověk, který si nebere servítky, a napíše to jak to cítí, než uhlazený právnický jazyk některých diskuterů."[mrknutí jedním okem] ???

Uznávání sprostých slov jako kvalitních argumentů je nepochybně v duchu Zvědavce ("proti proudu, proti všem" - a ja uznávám, že to může být myšlenkově stimulující), ale nějak jste mě nepřesvědčil, že právě sprostá slova jsou to pravé ořechové a že bychom je měli nějak zvlášť tolerovat nebo dokonce vyžadovat.

PS: Nevím, kdo ve zdejších diskusích používá "uhlazený právnický jazyk" a už úplně mi uniká, jak tu nějaký "hladký jazyk" (také váš výraz) dělá víc škod. Vaše argumenty ohledně této věci mi připadají jako velmi schematické a nepřípadné pro diskuse na Zvědavci.

PS2: Stefan mi nepochybně promine, že se diskuse v jeho stylu nezúčastním...

3895

12.9.2002 19:39

RE: Musím se Stefana zastat

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 3895

Mozna, ze nam to podobni hovnove jako Jirka (nejaky) zase nejak

vysvetli!!!


Stefane, zase jste mě dostal. Jak se vás můžu zastávat, když napíšete takovou věc?


Jirkovi:

Pane Stworo, tahle věta je docela dobrá ilustrace toho, jak to dopadne

v praxi.

Máte pravdu. [pláč]

Všechno se dá zneužít. V podstatě nemám argument, abych vám to vyvrátil. Jen bych řekl, že má tolerance sprostých slov nevyplývá ani tak z nějakého statutu Zvědavce proti proudu a všem, ale spíše z toho, že jsem z Ostravy, a tam se tak nějak na nějaké to slovo nekouká. Pro mě důležitý obsah a ne forma. Až na vyjímky Stefan diskutuje krátce a k věci. Když se mu něco nelíbí, tak to nazve pravým jménem, když se mu někdo nelíbí, pošle jej někam. Neuhlazeně.



Je ovšem pravdou, že v příkladě, který jste uvedl, porušil hned dva zákazy: věta je urážlivá a jde o osobní výpad. Tím by byl jeho příspěvek zralý na vymazání. A teď mi poraďte: když ten komentář vymažu, měl bych současně s nim (aby to bylo fair) vymazat nejméně 50 procent jiných komentářů. Většina z diskutujících rovněž někoho uráží a je při tom osobní. Právě před chvíli mi jeden čtenář napsal k jinému článku: Stwora je nabubrely idiot, ktery se topi ve vlastni nenavisti, prestoze ma plnou pusu reci o pozitivnim pristupu k tomu i onomu. Jeho mozek je zumpa. Všimněte si, až na slovo idiot, nepoužívá žádná tzv. sprostá slova a i o slově idiot by se dalo diskutovat, zda patří do kategorie "sprostých" slov, to ale nic nemění na razanci jeho útok. Když to začnu důsledně třídit, tak nám tu, Jirko, zůstanou jenom příspěvky vaše, pana Pelešky a ještě asi deseti skutečně slušných diskuterů. Opravdu to chcete?

3897

13.9.2002 2:13

RE: Musím se Stefana zastat (Odpoved V. Stworovi)

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 3897

Kdyz to zacnu dusledne tridit, tak nam tu, Jirko, zustanou jenom prispevky vase,
pana Pelesky, a jeste asi deseti skutecne slusnych diskuteru. Opravdu to chcete?

Moje odpoved zni: ne, ja opravdu nenavrhuji mazat prispevky (dokonce zadne prispevky).

Ja jsem prece v teto a ani v zadne jine zdejsi diskusi nevyzyval k odstranovani prispevku. Ja jsem v minulosti pouze napsal, ze prispevky nekterych "diskutujicich" podle me zbytecne kazi diskusi a ze by bylo vhodne jejich autorum nejak naznacit, ze by mohli zmenit styl. Vy jste tenkrat zminil moznost odstranovani prispevku - a ja jsem ve snaze tomu zabranit pred nekolika tydny navrhl, aby ostatni ctenari mohli diskusni prispevky hodnotit. A vy jste velmi kratce po tom zavedl puncovaci system.

Nechci se tu zabyvat hodnocenim, jestli puncovani pomaha dostatecne nebo ne, ale muj pocit je takovy, ze prispevky s nejmensi hodnotou opravdu dostavaji zaporna hodnoceni (a cast z nich zrejme i proto, ze to jsou jen podivne slepena usporadani ceskych a anglickych sprostych slov). Jejich autori se pak treba zacnou divit, v cem je problem - viz Stefan. My mame prilezitost jim to vysvetlit a oni se mohou dobrovolne rozhodnout, jestli svoje prispevky budou dal psat ve stejnem duchu (s rizikem, ze pak bude jejich textova cast potlacena a pri cteni pravdepodobne preskocena - nove nacteni stranky se zmenenymi parametry je prece jen prace navic) nebo jestli se pokusi svoje myslenky formulovat tak, aby byly pro vetsinu ctenaru snesitelne.

Mne osobne se takove reseni libi - hodnoceni neprovadi subjektivne jeden clovek, ale je to vysledek jakehosi kolektivniho posouzeni (jakkoli je mi jasne, ze nekdy velmi nedokonaleho). Ja sam temer nikdy body nepridavam ci neubiram (citim ve svem pripade neco jako konflikt zajmu - navrhovatel vs. uzivatel), ale kdyz si prohlizim zaporne hodnocene prispevky, tak v naproste vetsine s vyslednym hodnocenim souhlasim. Hodnotici system by se asi dal jeste nejak vylepsit, ale to uz by byla jina diskuse.

Jeste bych dodal, ze jste to byl naopak vy, kdo se kratce po zavedeni puncovani (a jeste pred pripadnym vyhodnocenim jeho ucinnosti) rozhodl pro mazani prispevku, ktere prekrocily miru vasi tolerance. Ja sam bych je asi nemazal (ackoliv z vasich prispevku samozrejme vim, ze byly velmi urazlive) - ja bych je asi odsunul do nejake zvlastni diskuse. Tim byste se vyhnul cejchu, ze cenzurujete prispevky a zaroven by se pripadni zajemci mohli seznamit s urovni "argumentace" nekterych vasich krajnich odpurcu. (A vy byste se pak pochopitelne pred jejich utoky nemusel branit tim, ze budete zpetne tlumocit obsah tech nejurazlivejsich smazanych prispevku...)

3902

13.9.2002 11:48

RE: Musím se Stefana zastat (jeste drobny dodatek)

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 3897

Právě před chvíli mi jeden čtenář napsal k jinému článku:
Stwora je nabubrely idiot, ktery se topi ve vlastni nenavisti,
prestoze ma plnou pusu reci o pozitivnim pristupu k tomu i
onomu. Jeho mozek je zumpa.

Ta diskuse pro vykazane nenavistne a jim podobne prispevky by se mohla jmenovat treba prave "Žumpa". [smích]

3909

13.9.2002 0:42

RE: Musím se Stefana zastat

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 3895


PS2: Stefan mi nepochybně promine, že se diskuse v jeho stylu
nezúčastním...

Mily cloveku, nepochybne je mi uplne jedno li se zucastnite ci nikoliv,
tak jako je jedno jestli se zucastnim ja li nikoliv!
A zdravim Stefan

3901

12.9.2002 5:55

Alternativni zpravodajstvi a postrehy

albert 67.?.?.?

Zdroj politicky nekorektnich informaci a postrehu zamerne ignorovanych centralizovanymi sdelovacimi prostredky.
Jeden na takovemto, urcite politicky nekorektnim zdroji, muze monitorovat mnozstvi zajimavych tzv. "anti-globalnich" a "anti-patriotickych", tj. dnes vseobecne "antisemitickych" postrehu, ktere jsou zamerne ignorovane ci potlacene centralizovanymi sdelovacimi prostredky.
Ale pozor, historie se opakuje! Podobne tak jak za starych dobrych casu, kdyz jeden za pouhe premysleni byl oznamkovan coby "antisocialisticky, sovetsko-ceskoslovenskeho pratelstvi nenavistny, pracujicimu lidu skodlivy zivel - podobne ostemplovani je mozne i dnes. Pouze v jinem jazyce ... A to pouze za to, kdyz jeden se pozastavuje ci se hloubeji zajima o podrobnosti toho co je mu na dennim poradku servirovano ...
http://www.whatreallyhappened.tk/

3884

12.9.2002 9:15

Otevři se, paměti

Milo 128.?.?.?

Chtěl bych vás upozornit na legraci, která se děje na britsých listech (www.blisty.cz), nejen proto, že je velmi instruktivní a ukazuje jací mnozí "politicky nekorektní" ve skutečnosti jsou, ale pro nesmrtelný příspěvek pana Stwory - napsal tam totiž toto

Když už jste se rozhodl prát tady veřejně špinavé prádlo, tak
nechť je slyšena i druhá strana. Jinak nemá cenu se o tom bavit.


Jo,jo kážu vodu, piju víno (nebo to byl snad rum)
Omlouvám se, že je to off topic ale nemohu jinak.

3889

12.9.2002 15:58

RE: Otevři se, paměti

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 3889

Milo,
vobec sa nemusis ospravedlnovat za off-topic prispevky, pretoze uz sme si zvykli, ze vsetky tvoje prispevky su off-topic.

3892

12.9.2002 19:20

Za Stefana!

Dan Danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 128.?.?.?

Stefanovy prispevky jsou cenne zejmena kvuli sprostarnam. Vzdycky se na ne tesim a pak se radne nasmeju. Prosiiiim, nemazte nam Stefana znameho cunaka.

3896

13.9.2002 6:40

Na hrubej pytel, hruba zaplata ...

albert 67.?.?.?

U.S. SECRET SERVICE VISITS TURNER- AGAIN! 12 HOURS AFTER THIS WEB SITE ADVOCATED THE ASSASSINATION OF ZIMBABWE PRESIDENT ROBERT MUGABE DURING HIS VISIT TO NEW YORK
Agents Stephanie and Josh were told to "investigate" to see if I was going to kill the savage negro beast! They were quite surprised when I told them that I that the only reason I didn't go kill him myself, today, was because I have an eight year old son who needs a daddy! So, to whomever turned me in, I didn't get arrested. Ha Ha fuck you! and fuck your mother for having you!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Kdo ma zajem, necht navstivi politicky nekorektni stranku s moderatorem Hal Turner: www.halturnershow.com
Turner, ackoliv zije v Himmie Town (tj. z velke vetsiny kosher - I feel for you, pal!), se nijak nezdraha nazvat veci tak jak se maji. Politicka korektnost sem nebo tam, Hal klidne rekne "hooked nose jew", "filthy jew", "savage negro beast", ci "mestizo mongrel". A to ne na zaklade vzhledu. To je sekundarni, ackoliv ze by to byl nejaky trade mark od Boha ?? Turner se vyjadri tak jak to vidi, na zaklade jejich SKUTKU a CINU!
Drz se Stefan, kdyz jeden si slovo zaslouzi, necht ho ma!

3903

13.9.2002 7:42

Otevři se, paměti

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

jirka nam vypise soutez kdo je nejlepsi, da nam instrukce jak a co psat, jaka je nejlepsi forma, aby se ten ktery nahodou neurazil, ze ten dalsim mel chybu tam ci onde, ci slatal anglictinu s cestinou, a podobne. fakt se mi to tu jevi jako za bolsevizmu! Albert pise vydrzet, ale vzdyt to je do nebe volajici, co se tady pise. takze chlapi, pokracujte dle navodu a presne osnovy jak se co ma psat, inspektor jirka to bude hodnotit. cau stefan [uz se mi nechce ani psat obema rukama, takze je vse malymi pismeny.

3904

13.9.2002 8:28

Otevři se, paměti

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Jsem opět na své adrese. Pokud to znamená, že jakékoliv blokování včetně Mikina je pryč, znamená to, že pan Stwora připustil, že udělal chybu a já ho za to beru. Není moc lidí, kteří to dokáží.
Co se týká zdejší diskuze o slušných eventuelně částečně anglických příspěvcích - jsem toho názoru, že by neměly být omezovány. Jde-li o to kultivovat zde diskuzi může to být provedeno i jinými prostředky.

3905

13.9.2002 10:57

RE: Otevři se, paměti

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 3905

Co se týká zdejší diskuze o slušných eventuelně částečně anglických
příspěvcích...

Problém není primárně ve slovech slušný/neslušný [příspěvek], ale kvalitní/nekvalitní.

... jsem toho názoru, že by neměly být omezovány. Jde-li o
to kultivovat zde diskuzi může to být provedeno i jinými prostředky.

To je příliš obecné tvrzení. Co máte přesně na mysli pod označením "by neměly být omezovány" a "jinými prostředky"?

3908

13.9.2002 12:00

RE: Otevři se, paměti

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 3908

Problém není primárně ve slovech slušný/neslušný [příspěvek], ale
kvalitní/nekvalitní.
Problém je v tom kdo určuje kvalitu - pokud začnete některé vylučovat.

To je příliš obecné tvrzení. Co máte přesně na mysli pod označením "by
neměly být omezovány" a "jinými prostředky"?
Bylo mi jasné, že píšu velice obecně ale kdybych to měl rozvádět bylo by to nadlouho. Tedy jenom k tomu, že by neměly být omezovány - měl jsem tím na mysli zamezení přístupu (přes IP), jak se to stalo mě a Mikinovi. Puncování ve formě jaké se tu zavedla myslím stačí.

3910

13.9.2002 23:41

RE: Otevři se, paměti

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 3910

Tedy jenom k tomu, že by neměly být omezovány - měl
jsem tím na mysli zamezení přístupu (přes IP), jak se to stalo mě a
Mikinovi. Puncování ve formě jaké se tu zavedla myslím stačí.

Děkuji za odpověď. (Z vaší poznámky mi nebylo jasné, jestli nemáte nějaké námitky i proti samotnému puncování.)

3916

14.9.2002 2:21

Otevři se, paměti

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Svet je plny lzi a moralni korupce a tak mozna jen a jen "sprosta slova" bohuzel vystihnou danou situaci ,ktera nam vladne a na niz nemame se svou inteligenci a slusnou vychovou odpoved a abychom se ucili diplomatickou rec tech zaprodancu,tak na to take nemame,jak cas ,tak i zaludek a tak,tedy v ojedinelych situacich se vse da rychle a ucelne vyjadrid jen nadavkou.Vzpominam na doby ,kdy jsem delal na stavbe a zde mezi nami vladl mistr jazyku Jarousek,ktery kdyz sel nechat podepsat papiry-penize pro nas.tak uvodni reci byl vul a pak nasledoval takovy vodopad nadavek ,ze byl za pet minut venku ,ale pracak byl podepsan,jednou jsem tam musel jit sam a nikdo mi nic nepodepsal,ackoliv jsem tam byl pres hodinu,prilitl Jarousek a za pet minut byl venku a bylo podepsano.Byl tak popularni se svou mluvou ,ze v okne domu ve ctvrtem patre,kde opravoval ram okna byl z ulice spatren uklizeckami a jedna z nich zvolala nahoru na cele sidliste."Jarousku ,jeste jses tak sprosty_?"
Nacez Jarousek dobracky zakricel do ulice: " Uz ne, uz jsem se na to vysral!!!!"

3917

Příspěvků: 36

11.09. 01:41 Peleška Milan  Otevři se, paměti
11.09. 05:08 stefan  RE: Otevři se, paměti
11.09. 18:40 jan  RE: Otevři se, paměti
11.09. 03:13 Dal  Otevři se, paměti
11.09. 05:13 stefan  RE: Otevři se, paměti
11.09. 05:52 Peleška Milan  RE: Otevři se, paměti
11.09. 22:32 Baron_USA  RE: Otevři se, paměti
11.09. 04:31 Robert Nohejl  Otevři se, paměti
11.09. 06:42 Jirka  RE: Otevři se, paměti
11.09. 18:23 jan  RE: Otevři se, paměti
12.09. 07:56 Jirka  RE: Otevři se, paměti
11.09. 12:55 Julek  Otevři se, paměti
11.09. 20:45 albert  Otevři se, paměti
12.09. 02:31 stefan  RE: Otevři se, paměti
12.09. 02:24 stefan  Otevři se, paměti
12.09. 02:58 Jirka  RE: Otevři se, paměti
12.09. 05:58 stefan  RE: Otevři se, paměti
12.09. 06:13 Vladimír Stwora  Musím se Stefana zastat
12.09. 08:34 Milo  RE: Musím se Stefana zastat
12.09. 15:54 stefan  RE: Musím se Stefana zastat
12.09. 19:01 Jirka  RE: Musím se Stefana zastat
12.09. 19:39 Vladimír Stwora  RE: Musím se Stefana zastat
13.09. 02:13 Jirka  RE: Musím se Stefana zastat (Odpoved V. Stworovi)
13.09. 11:48 Jirka  RE: Musím se Stefana zastat (jeste drobny dodatek)
13.09. 00:42 stefan  RE: Musím se Stefana zastat
12.09. 05:55 albert  Alternativni zpravodajstvi a postrehy
12.09. 09:15 Milo  Otevři se, paměti
12.09. 15:58 Moniker  RE: Otevři se, paměti
12.09. 19:20 Dan  Za Stefana!
13.09. 06:40 albert  Na hrubej pytel, hruba zaplata ...
13.09. 07:42 stefan  Otevři se, paměti
13.09. 08:28 milo  Otevři se, paměti
13.09. 10:57 Jirka  RE: Otevři se, paměti
13.09. 12:00 milo  RE: Otevři se, paměti
13.09. 23:41 Jirka  RE: Otevři se, paměti
14.09. 02:21 Robert Nohejl  Otevři se, paměti

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 1

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 5

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 759