Diskuze k článku

Inspirační foto

Příspěvků 100

30.4.2010 1:44

Jen jeden préza

jednorožec 81.?.?.?

je "svěží".

218371

30.4.2010 3:44

Medvedev

Evzen Bily 87.?.?.?

Klaus: (svym zastrenym hlasem)
"tady nad Prahou kdysi letal Breznevuv ochoceny Husak, ted nam zase Putin poslal sveho cviceneho Medvedeva".

218378

30.4.2010 5:19

Bombama

p. 125.?.?.?

...je pravdou ze laureat Nobelovy Ceny MIRU pripravuje novou Superbombu /nepamatuji si kolik vazi, ale je to daleko vice nez dosavadni superbomby/ za ucelem prepadeni Iranu a jinych zemi a narodu a zabiti co nejvetsiho poctu lidi a rodin atd...skutecne dobracisko melo by se o nem ucit ve skolach,gratulace k vyberu a vyzdvizeni teto elitni osobnosti....

218380

30.4.2010 5:58

vlajka

Dan13 85.?.?.?

Klaus : Ptáte se, proč nevlaje na Pražském hradě vlajka EU ?
Medveděv : Da, da.
Obama : Yes, yes.
Klaus : Budu muset také finančně přispět na záchranu toho Eura, tak jsem vlajku prodal Havlovi na památku.

218381

30.4.2010 6:24

Klaus

Amonthep 72.?.?.?

Klaus " a ktery prst jim mam vlastne ukazat?"

218382

30.4.2010 6:36

Klaus Havlovi

Amonthep 72.?.?.?

Klaus Havlovi "Kolikrat Ti mam rikat ze tu o tebe nikdo nestoji!"

218383

30.4.2010 6:58

Neviditelné ruce trhu

hera 91.?.?.?

Klaus: Ten chlap v okně prezidentské kanceláře, co myje to okno, o sobě tvrdí, že se jmenuje Ahmadinežád a na zádech má vytetovaného Modiglianiho akt. A tak jsme mu napařili poruchu osobnosti, pracovní psychoterapii a soud pro jeho nesvéprávnost obraz přiklepl Galerii hradu. Co by jste dali za jeho záda, pánové?

218385

30.4.2010 7:11

.

cyp 195.?.?.?

Pane Stworo, s tím Obamou to opravdu myslíte vážně? Vždyť to je jenom trochu více opálený Bush, který ví, že musí trochu změnit rétoriku, aby se na to nepřišlo hned a stihlo se udělat to co se má udělat. Klaus? Hlavně díky němu jsme tam kde jsme. A to že procitnul? Spíše si myslím, že je to jenom jeho ješitnost, která mu brání přiznat, že přestože je prezident, tak je ještě někdo nad ním. Medvěděv je nejméně čitelný, na druhou stranu je to možná dobře, protože bychom se taky mohli pořádně divit. Ale nejvíce mě udivujete Vy...asi stárnete nebo co [smích]

218386

30.4.2010 13:35

RE: .

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 218386

Cype, nebuď cyp a mysli.
V sionských proroctvích je posledním vládcem "černý král". a záleží jak si to kdo umí přeložit. Černoch (míšenec) Obama je, liteře bylo učiněno zadost. Že musel přijmout úlohu, kterou mu vládci ze zákulisí dali - to je snad jasný. A že je dost těžké stát se "dvojitým agentem", to asi taky víš.
Události, do kterých vstupujeme, ty bývají připravené nejen těmi, co vládnou tady na zemi. Kontakty s jinými civilizacemi nám také určují velikost našeho "rybníčku". a naladit průběh historie tak, aby vyhověl potřebám "proroctví" i potřebám nás ostatních (éry "Zlatého věku"[mrknutí jedním okem]- to je dost složitý úkol. Nechme Obamu ukázat, co v něm je. Vždy je dobré posilovat jeho lepší stránky než jej zahrnovat podezřením či obviňováním.

218429

30.4.2010 7:36

zase vedla

klub 213.?.?.?

pan Klaus je zasa vedla ako jedla
tí dvaja hore a on do boku

218389

30.4.2010 7:55

CO TAKHLE

Radek 29old 195.?.?.?

"Odkud asi to svinstvo vane ?"

Radek 29 old

218392

30.4.2010 7:59

Pozor...

Peter7 213.?.?.?

Klaus: "Pani, pozor, to vsevidouci oko nahore, neni sranda.....

218393

30.4.2010 8:34

padouch nebo hrdina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

"Padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina !"

Akorát by to chtělo fotku stranově obrátit, protože by to mohlo vyvolat dojem, že padouchem je Medvěděv a hrdinou Klaus.

Po shlédnutí "Obama deception" od Alexe Jonese už Obamovi nevěřím. Navíc, i kdyby byl charakter, tak nemůže nic zásadního změnit. Oni znají desítky způsobů jak si vynutit poslušnost (má děti a manželku, zbytek rodiny v neklidné Africe, tam se nešťastné náhody jako třeba přepad povstaleckou bojůvkou, stávají velice snadno).
A Klaus-Pružinský dnes zase ukázal svoji pravou tvář, když vetoval zákon o mateřské s poukazem na to, že je mateřská i tak nejdelší z celé Evropy a že se musí šetřit (pochopitelně na těch nejpotřebnějších).Už tu máme zase starého dobrého Klause z 90tých let s jeho utahováním opasků chudým a dotováním bohatých (tehdy banky, dnes podnikatelé).

218396

30.4.2010 10:32

RE: padouch nebo hrdina

Dan13 90.?.?.?

Reakce na 218396

Proč chcete pořád zvyšovat plošně mateřskou ? Nechápu, proč ze svých daní mám přispívat na populační explozi nepřizpůsobivé menšiny. Řešil bych to raději např. slevami na dani u živitele rodiny, i když to není nejšťastnější řešení a u nezaměstnaných bych zvýhodňoval ty, kteří např. dělají rekvalifikace nebo pracují pro obce, aby si příspěvky od státu nějak zasloužili. Ale proč to cpát těm rodinám, kde přes den vychrapují nebo se poflakují a noci tráví po hernách a barech nebo vřískáním u táboráků pod okny pracujících lidí.

218417

30.4.2010 13:32

RE: padouch nebo hrdina

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 218396

Obama deception bol toceny ked bol este Obama nepopisany list papiera. Suhlas ze je dalsia babka a cert vie v akych skulls & bones spolkoch sa musel pohybovat a murarske maskarne handry nosit. Ale nejaky cas uz presiel a az teraz mozme hodnotit. Pan editor ho dost triezvo opisal v clanku "kultura strachu". Do Iranu sa moc nezenie, Voldemortom ruky nebozkava (minimalne vtedy ked tlacia na pilu). Uvidime co dalej, neni to vobec tak zle ako sme mysleli, ked sme Obama deception pozerali [mrknutí jedním okem]

Klaus-Pruzinsky ukazal ze je svojej krajine lojalny, preto silou mocou pisat ze je Pruzinsky nebolo teraz nutne. Materska je tusim u nas az 3 roky, v CR to bude podobne. Ze to poslanci chcu predlzovat ked je aj tak najdlhsia, je z ich strany vypocitavy populizmus. Takze nic sa nedeje ked vetoval.

218428

30.4.2010 8:36

Přátelé

beran4 90.?.?.?

Konečně bude lépe, vesmírní přátelé nám jdou na pomoc! [chechtot]

218397

30.4.2010 8:47

Klaus

fohat 85.?.?.?

tam z toho okna koukal Hitler.Verite v reinkarnaci,pane Obamo?

218398

30.4.2010 9:00

kalik 193.?.?.?

"Pánové, podívejte tam nahoru na balkón. Ta je ale má..." [velký smích]

218400

30.4.2010 9:23

popis k fotce už koluje pár týdnů po internetu

Picov 94.?.?.?

http://4.bp.blogspot.com/_JW4j2kgtRkI/S78-fNVWzdI/AAAAAAAAEOo/NVafENkXde8/s1600/dada.jpg

218403

30.4.2010 9:38

Klaus:

Templ 94.?.?.?

"A teď pánové, proto jste sem vlastně přijeli, tak tady je to slíbené překvapení. Přilétají vrtulníkem krásný kozatý holky..."

218405

30.4.2010 9:49

Minimalne dvema z nich

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

bych ruku nikdy nepodal, a o tom tretim toho tolik nevim.

218408

30.4.2010 10:09

sako

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Dmitriji zapni si to sako s takovou ten novej světovej řád nevybudujeme!

218413

30.4.2010 10:10

Klaus ukazuje Medveděvovi a Obamovi defenestrační okno pražského hradu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Klaus: Kluci, koukejte svou prezidentskou práci dělat co nejlépe. Okna v Bílém domě i Kremlu jsou o hodně výš.

Klaus: Tento hrad tady bude stát i v den, když já opustím svůj prezidentský úřad. Což se se stejnou jistotou nedá říct přinejmenším o Evropské měnové unii.

218414

30.4.2010 10:30

poveseny obraz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

A panove, pokud se kouknete tamhle, tak tam je na balkonu povesen obraz meho predchudce.
Mam jedno neskromne prani - aby sme takhle jednou mohli obdivovat orginaly nasich predchudcu.

218416

30.4.2010 11:29

...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Slezte z toho lustru Rumsfelde, vidím vás...

218419

30.4.2010 11:46

A tamhle ...

D. 91.?.?.?

A tam umístím radar na obranu proti raketám z Evropské Unie.

218420

30.4.2010 12:24

K fotce

Libcin 85.?.?.?

Klaus:Tak pánové, jestli chcete vědět, kde je přesný bod středu Evropy a potažmo celé západní civilizace, tak moji rádcové vypočítali, že je to právě zde, v této části paláce! Medvěděv[velký smích]a?Obama:Yes? Klaus: A tam je právě moje pracovna!

218421

30.4.2010 14:18

RE: K fotce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 200.?.?.?

Reakce na 218421

Měl by k ním patřit ještě Ahmadinežád,.. PODAT MU RUKU SE ODVAZILI JINI.Brazilsky president Lula , kupr.

218438

30.4.2010 12:26

Obama

Michail 195.?.?.?

Tak o Obamovi si myslim, ze robi len to, co mu povedia. Pochybujem ze sa vobec narodil v USA, takze ho maju riadne v hrsti.

Medvedev ... no neviem, mozno schopny, ale muz cislo dva.

Takze jediny, s kym by som si rad potriasol rukou, je Klaus.

218422

30.4.2010 12:29

Text netřeba, akce řekne vše (animovaný gif)

pivo 89.?.?.?

Vložený obrázek Zdroj

218423

30.4.2010 12:56

Můj pokus

Filip S 147.?.?.?

Klaus: "Slezte z toho lustru, Rumsfelde!" Vysvětlení: Supermegagigacoolvtipná variace na slavnou hlášku Luďka Soboty z filmu Jáchyme hoď ho do stroje.

218426

30.4.2010 13:31

text k fotce

oneofmany 217.?.?.?

Klaus: "You see the bank lords? They are flying away to ruin another planet!"

218427

30.4.2010 14:03

Tak naposled,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

který z vás pozval na podpis smlouvy Marťany?

218433

30.4.2010 14:07

Pro pana Stworu aj.

Filip S 147.?.?.?

Dobrý den. Myslím si, že se na Obamu díváte příliš naivně. Já si nemyslím, že Obama by byl hodný a jelikož jsou kolem něj samí zlouni, nemůže jeho program být ideální, takový, který bychom si přáli. Já si myslím, že Obama patří k NIM. Je JEDEN z NICH. Jeden z těch zlounů. A nezajímá mě, jestli jeho špatná politika vychází z naivity, hlouposti či z rafinovanosti. To neřeším. Důležité jsou důsledky jeho politiky.

Obama je podle mě nejhorší prezident USA. Je totiž liberál a svůj liberální program uplatňuje velmi agresivně a nesmlouvavě. (Bush před ním byl taky zloun, ale aspoň byl konzervativní.) Vůbec ho nezajímají zájmy jeho občanů. Je to loutka ovládaná všelijakými lobby (bankovní, průmyslové, vojenské, zelené lobby.viz uhlíkové daně). V tomto se neliší od svých předchůdců. Ti byli také loutkami. On je ale navíc liberál (na rozdíl od Bushe a McCaina). Vy tak moc horujete za to, že Obama je dočasně proti Izraeli, nesouhlasí s výstavbou židovských osad na pal. území a kdesi cosi. Já toto nepovažuji za příliš důležité. Izraelci si to tam postaví i kdyby 10 Spojených st. am. bylo proti. Režim v Kyrgyzstánu, osady v Palestině - vem to čert. Já považuji za mnohem důležitější morálku, vychování a vzdělání Američanů, kterých je přes 305 milionů. A je velmi důležité, zdali jsou Američani libeálové, konzervativní, jak moc jsou liebrální a jak moc konzervativní. Otázka držení zbraní - Obama velmi silně je proti svobodnému držení. Nemusím snad dodávat, na jaké straně jsme my. Imigrace - taktéž. USA krvácí a ztrácí nekonečné zdroje kvůli imigraci. Zdravotní reforma: Vy jste v předchozím článku psal, že s jeho reformou souhlasíte. Já s ní nesouhlasím. Ta reforma bude stát ohromné peníze. Peníze na dluh!!! Je dalším hřebíkem do rakve střední třídy (pracující střední třídy). Farmaceutické koncerny budou mít ještě větší moc než nyní. Výsledkem bude zdravotnictví ještě méně efektivní než je teď. Tady je o ní pár článků:
http://www.thenewamerican.com/index.php/usnews/health-care/3405-obamacare-embattled-doctors-a-patients
http://www.thenewamerican.com/index.php/component/search/health%2Breform?ordering=&searchphrase=all
Interrupce - obrovské zlo, což doufám chápají i ti nereligiózní čtenáři. Jedná se o dobrovolnou genocidu vlastního národa, které má nedozírné morální škody, a to jak na individuální, tak kolektivní úrovni. Dále zdravotní rizika (mnoho žen kvůli interrupcím nemůže později otěhotnět), tak psychické (desítky procent žen po interrupci musí kvůli těžkým depresím brát antidepresiva, což je logické, když si uvědomíme že básníky opěvované mateřské lůno se promění v hrob). Ekologie/ekoterorismus/globální oteplování/uhlíkové šílenství - v tomto jsou demokraté a Obama mnohem nebezpečnější než republikáni. Jak by taky ne, když demokrati mají k marxismu mnohem blíž. J...Automaticky kráceno

218435

30.4.2010 23:19

RE: Pro pana Stworu aj.

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 218435

"USA krvácí a ztrácí nekonečné zdroje kvůli imigraci."

A to jste prosim vycetl kde ?Uz jste nekdy videl americana delat uklidy,zastrihavat travniky,umyvat nadobi,veskere podradnejsi prace,atd.. Ja za poslednich 12 let ne.A tech par co to delali,nevydrzeli ani mesic.Ti Vami zatracovani imigranti chodi vcas do prace,nevidel jsem ze by u sveho zamestnavatele kradli,a jako posledni odchazi z prace domu.Dalo by se rici,ze sve prace si velice vazi,to nemohu rict u spousty americanu,kteri kdyz maji praci,tak si najmou par mexiku,aby mohli delat neco jineho a pak se strasne divi,ze o tu praci prijdou.

"Interrupce - obrovské zlo, což doufám chápají i ti nereligiózní čtenáři. Jedná se o dobrovolnou genocidu vlastního národa, které má nedozírné morální škody, a to jak na individuální, tak kolektivní úrovni"

Aha,takze kdyz mou dceru znasilni nejaky uchyl a ona otehotni,tak podle Vasi logiky si dite ma nechat?Kdyz si spolu zasoulozi dva 16leti a holka otehotni,tak si to ma nechat i kdyz je sama jeste dite.A kdyz treba nejaka rednecka ma uz 7 deti a je na podpore a otehotni po osme,tak si to necha,protoze to jiste neni problem nechat se zivit statem.Uzasna logika.Vy budete urcite priznivcem Sarah Pallin,Bushe,apod. jinak si Vasi reakci nedovedu vysvetlit.

"Důležité jsou důsledky jeho politiky."

V tomhle s Vami souhlasim

218482

30.4.2010 23:42

RE: Pro pana Stworu aj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 218482

>takze kdyz mou dceru znasilni nejaky uchyl a ona otehotni,tak podle Vasi logiky si dite ma nechat?
toto je ojedinělý výjimečný případ. ani ne 1% potratů je za těchto okolností. pak ovšem netuším, proč právě tak blbý argument používáš!
>Kdyz si spolu zasoulozi dva 16leti a holka otehotni,tak si to ma nechat i kdyz je sama jeste dite.
když je někdo dítě, nemá hlavně souložit. soulož je něco, co může mít jako důsledek nového človíčka... a minimálně toto by mělo to dítě vědět před tím, než se do té akce pustí. a pokud ví co dělá, má zodpovědnost za sebe i za to budoucí dítě, pak je jistě nelogické, aby své dítě právě ona (matka) zabíjela/nechala zabít.
>A kdyz treba nejaka rednecka ma uz 7 deti a je na podpore a otehotni po osme,tak si to necha,protoze to jiste neni problem nechat se zivit statem.
opět vzácný příklad (7 dětí, samoživitelka a ještě na podpoře). a většina lidí dnes zná antikoncepci. ovšem pokud je ta "osamělá dáma" sama, nemůže mít přece další děti! a pouliční kurva, co se nechá od klientů zbouchnout, má zodpovědnost a inteligenci prakticky nulovou, což dokládá i přístupem "život započneme - život zabijeme". a když je tak děsně chudá, odkud bere peníze na potrat(y)?
všeobecně je argumentace pro potraty vždy ubohá, nelogická, nekonzistentní. a to vypovídá i o intelektu (a morálce) zastánců.

218483

1.5.2010 1:08

RE: Pro pana Stworu aj.

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 218483

Jiste chapu,ja netvrdim ze jsem zastancem potratu,ale uvedene priklady jsou bohuzel caste.
Jak tak koukam,pro Vas jsou tohle vsechno vzacne priklady,asi zijete v nejakem mestecku,kde jsou vsichni lide perfektni.Ja uvadim priklady z reality,ktera panuje nejen v USA,ale casto i u nas.
A Vase protiargumenty ... Zkuste dnes 16letym rict,ze jsou na sex jeste mladi.A kdyz do toho primichate drogy,maji zadelano a tezko budou vedet co cini.

"všeobecně je argumentace pro potraty vždy ubohá, nelogická, nekonzistentní. a to vypovídá i o intelektu (a morálce) zastánců."

A ja zase sleduji argumenty odpurcu,jako napr. nekteri jedinci co zastrelili doktory,kteri tuto cinnost vykonavaji,to jiste svedci o intelektu.Nebo ta dlouha kazani v kostelech s kompletnim vymivanim mozku,jak Jezis by neco podobneho nedovolil.Ty lidi co zde na ulici vidim s transparenty nad hlavami a s obrazky mrtvych plodu,tito lide nemaji daleko k fanatismu,vzdy si rikam jakto ze ostatni lidi jsou v praci a tahle skupinka fanatiku si zde protestuje cele dny,jiste by mohli delat uzitecnejsi veci,ale jejich konani je prece logicke,konzistenti,....

A na zaver PANE.Nezda se Vam tak nahodou,ze by kazda zena na tehle planete mela mit pravo si sama rozhodnout,zdali si svuj plod uvnitr SVEHO VLASTNIHO TELA necha,nebo si ho necha odstranit??? Posledni co zde potrebuji je dalsi instituci,ktera jim bude prikazovat jak nalozit se svym vlastnim telem,nebo snad ten plod uvnitr neni jeji ?

218490

1.5.2010 11:25

RE: Pro pana Stworu aj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 218490

nejsi zastáncem ale jsi zastáncem...
neřekl jsem, že jsou výjimečné případy všechny, ale otěhotnění po znásilnění ano. a otěhotnění osamělé ženské taky (navíc nezaměstnané a se sedmi dětmi).
ano, žiju v takovém městečku o několika statisících obyvatel. lidé nejsou nikde perfektní, ale je úchylné své chyby řešit vraždou vlastního dítěte. to by pochopil i debil, ale nezodpovědným a amorálním zrůdám tohle nedochází.
>Zkuste dnes 16letym rict,ze jsou...
ne, to je role jejich rodičů. a ti se nesmějí bát vlastní povinnosti vychovávat a vlastních dětí. pokud ani tohle nezvládnou, je otázka, jestli jsou dobrými rodiči a jestli i oni nemají velký kus viny na té vraždě řešící chybu, že jejich dítě dělá věci, které jsou určeny pro zodpovědné dospělé, kteří jsou připraveni sami pro samostatný život +na výchovu vlastního dítěte. pak by totiž k potratům nemuselo docházet, kdyby si děti pořizovali lidé zodpovědní a dospělí z důvodu, že po dítěti touží.
>Nezda se Vam tak nahodou,ze by kazda zena na tehle planete mela mit pravo si sama rozhodnout,zdali si svuj plod uvnitr SVEHO VLASTNIHO TELA necha,nebo si ho necha odstranit???
obvyklý a ten nejstupidnější argument!
PANE, i vy jste byl tím plodem. a z toho vznikl takový zmetek, kterému nedochází, že člověk má právo na SVŮJ život (kromě práv má i povinnosti), ale nemá právo na život cizí, konkrétně na vraždu. a tím spíše vlastního dítěte, které má milovat a chránit. tím spíše dítěte zcela nevinného a bezbranného, ve skrýši určené matkám pro ochranu svých očekávaných dětí. a právě ta matka zradí a tu skrýš otevře vrahům, aby rozmašírovali tělíčko jejího vlastního dítěte, které ona zradila.
že se tímto "chytrým" způsobem často i ona poškodí na zdraví, to je jiná věc.

218522

2.5.2010 2:25

RE: Pro pana Stworu aj.

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 218522

S Vami Vazeny anonyme si jiz nemam co rict,ja Vas neurazim a Vy me nazivate debilem a zmetkem.To jen vypovida o Vasi inteligenci.

218564

2.5.2010 3:06

RE: Pro pana Stworu aj.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 218564

Ne ze by se me zrovna chtelo do Vaseho sporu michat, ale enough is enough! Ja ve Vasi kuzi Vazeny bych klidne tomu anonymnimu pripomel treba Mein Kampf kde autor pravdive pise, ze kdyz zidum dojdou argumenty se zmuzou jen na pomlouvy, urazky, nadavky a lzi aby ho to donutilo vratit se ke zmetkum odkud prilez! Na Seretz!

218566

3.5.2010 12:19

RE: Pro pana Stworu aj.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 218564

>To jen vypovida o Vasi inteligenci.
Spíš charakteru. Což ovšem u dotyčného nepřekvapuje.

218664

4.5.2010 23:10

RE: Pro pana Stworu aj.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 218664

cítím pach katolicismu, nikoliv charakteru, který se mu pružně přizpůsobuje [velký smích]

218738

5.5.2010 13:16

RE: Pro pana Stworu aj.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 218738

jj; nechtěl jsem do toho šťárat. [chechtot]

218752

5.5.2010 23:55

RE: Pro pana Stworu aj.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 218744

To bys je nechal usnout na vavřínech. Ještě je budem potřebovat, tak je udržuj akceschopné. [cool]

218793

5.5.2010 13:13

RE: Pro pana Stworu aj.

Lin 82.?.?.?

Reakce na 218522

Nejstupidnější argument, že žena má právo rozhodnout? Ale ale...
Fakt príma, že takové "super názory" mají právě pánové. Osobně takové podezírám, že mají dodnes nad postelí viset Bismarckovo motto o ženách - "Děti, kuchyň, hřbitov".
"Žena zradí...otevře skrýš vrahům..." Zamýšlel jste se někdy, proč? Že této "zradě" předchází ještě něco? A tím "něčím" je zrada muže, který nechce nebo neumí dostát své odpovědnosti? Myslíte si snad, že je přerušení těhotenství pro ženu zábava a zážitek k popukání? Co víte o psychických a zdravotních následcích tohoto vámi odsuzovaného činu? A ještě něco - podívejte se, prosím, do statistik. Zjistíte, že největší procento tzv."potratářek" jsou ženy vdané. A většinu z nich k tomuhle činu dožene manžel.

No nic...jsme od tématu....

218750

1.5.2010 15:07

RE: Pro pana Stworu aj.

Filip S 188.?.?.?

Reakce na 218490

Případů zastřelených doktorů potratářů bylo velmi velmi málo. Vy si myslíte, že velká část z lidi pro-life jsou fanatici? Možná. Mnohem víc ale (desítky procent populace) jsou fanatici s opačným názorem. Např. když na diskusích na idnes se řeší potraty, tak když tam někdo napíše racionální argumenty proti potratům, desítky lidí tam píše, že pro-life jsou středověcí tmáři.



na zaver PANE.Nezda se Vam tak nahodou,ze by kazda zena na tehle planete mela mit pravo si sama rozhodnout,zdali si svuj plod uvnitr SVEHO VLASTNIHO TELA necha,nebo si ho necha odstranit??? Posledni co zde potrebuji je dalsi instituci,ktera jim bude prikazovat jak nalozit se svym vlastnim telem,nebo snad ten plod uvnitr neni jeji


Žena má mít právo na odstranění plodu, který nosí? Já tvrdím, že lidský život je ta nejcennější hodnota, která se nachází na Zemi. Když dojde k relativizování, co je a není liský život, je to cesta do pekel a následkem je velký morální úpadek a umírání společnosti a civilizace. Relativizace nastala už s potraty. Další zhoršení přichází s eutanáziemi a s potraty ze zdravotních důvodů. Někdy loni byl ve VB případ, kdy se mělo narodit dítě s dědičnou chorobou. Kdyby se narodilo, celý život by muselo žít s dýchacími přístroji. Doktoři silně tlačili na rodiče s interrupcí. Matka souhlasila, otec ne. Skončilo to u Nejvyššího soudu UK. Už nevím, jak rozhodl, vím jen, že otec nakonec podlehl. Stává se v mnoha případech, že doktoři naléhají na rodiče s potratem, ti jsou proti a dítě se nakonec navzdory očekávání doktorů narodí zdravé. Ohledně toho případu - doktoři tvrdili, že dítě musí být potraceno, protože kdyby žilo, příliš by trpělo. No a když si představíte, jak to půjde dál, tak hranice se bude pořád posouvat. Kdo ví, třeba za 50 budou rodiče potracovat děti ze zdravotních důvodů kvůli obezitě, slepotě, hluchotě...

Vy možná zopakujete to co vám předhazují média a potratáři, že interrupce do 24. týdne není vražda člověka, protože do 24.týdne to není člověk, nýbrž jen shluk buněk. To je nesmyslné - ta hranice 24 týdnů je právnická umělá hranice podobně jako např. hranice pro 1.dovolený sex. styk. Ještě důležitější je názor lékařské vědy. Víte, že podle medicíny vzniká lidský život už od stádia zygoty? Podívejte se klidně do učebnic embryologie. Propotratáři, média a liberálové opakují pořád dokola jen tu umělou právnickou definici lidského života a o té lékařské striktně mlčí, protože se jim nehodí. A lidi pak znají jen tu umělou právnickou.

218537

1.5.2010 8:22

RE: Pro pana Stworu aj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 218483

Osobne jsem proti potratum. Ale pokud jsou vyjimecne pripady jsem pro.Ale nemyslim ze byt tehotna v sestnacti ,je vyjimecny pripad.Pokud se to stane mym deckam , nebudou moci oni postaram se o to ja.V kazdem pripade jsem proti potratu. V pripade znasilneni se musi rozhodnout postizena. A co se tyce prostitutek- nikdo jim od prostituce nepomuze, tak at necha rozhodnuti na nich a neplete se jim do zivota.

218498

1.5.2010 11:30

RE: Pro pana Stworu aj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 218498

och ano... to je právě ta nekonzistence:
>jsem proti potratum
vs.
>Pokud se to stane mym deckam , nebudou moci oni postaram se o to ja
ubohé... takže uděláš něco proti svému přesvědčení? vraždit ne, ale když se to hodí, tak ano? ...zajímavá morálka. taková stálá. nediv se, až tě někdo oddělá. nejpozději ve stáří, aby se tě zbavil. bude to ta generace morálních dětí, které jsi (ne)vychoval k odpovědnosti a určitým morálním povinnostem.

218523

1.5.2010 18:35

RE: Pro pana Stworu aj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 218523

No mam dojem ze je lepsi byt odelany , takyma moralisty jak vy , nez zit vedle nich.Delam sem tam pro AIMHI, kteri se staraji o postizene, vsichni jsou pro potrat - jsou to vetsinou dobrovolnici. Kde jsou ti proti potratovi- par nabozenskych kryplu, tak nanejvys jde v nedeli do kostela spasit svoji dusi.

218541

1.5.2010 23:49

RE: Pro pana Stworu aj.

Iii 88.?.?.?

Reakce na 218541

>par nabozenskych kryplu
mám obavu, že kripl je spíše člověk, argumentující tak hloupě: "znám nějaké AIMHI a ti jsou pro potraty, takže vražda malého človíčka je jistě OK". -sorry, ale tvoje úplně nepodstatné a zmatené dojmy o nějakém chození do kostela a spasení duše, jsou dost chabým pokusem o legalizaci vraždy. lépe řečeno nejsou absolutně žádným podpůrným argumentem pro vraždy.

218559

2.5.2010 4:46

RE: Pro pana Stworu aj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 218559

Tak teda, jak budete resit narust populace. Jak budete vychovavat decko ktere mama moc nema rada (v patnacti byla znasilnena -decko je vysledek). Jak uzivite cerne v Africe ? Vy se budete starat o decko ktere je neschopne samostatneho zivota ? Kdyz jste tak proti potratum tak jiste vy osobne se budete zdarma starat o take deti. Napriklad jak nekteri dobrovolnici v te AIMHI. Jiste jsem proti potratum s prezranosti, ale neminim kritizovat nektere pripady. A navic cizi lide si vetsinou vykaji.

218567

27.5.2010 13:17

RE: Pro pana Stworu aj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 218567

Uživit černé v Africe? No víte, co bude nejlepší? Když se jim přestanou vyplácet humanitární dávky. Oni se pak naučí mít tolik dětí, kolik může přežít. V současnosti žijí celé státy v Africe na humanitárních dávkách (obdoba sociálních dávek).

220318

1.5.2010 14:43

RE: Pro pana Stworu aj.

Filip S 188.?.?.?

Reakce na 218482

Imigrace může být i přínosný jev. Jenže je problém, že ve vyspělých západních zemích emigrace už před celou věčností překročila mez přínosnosti a stala se obrovskou ekonomickou a společenskou zátěží. Nyní je v USA cca 10% nezaměstnanost a šílenci jako Obama stále prosazují imigraci. (Ve skutečnosti Obama vlastně není šílenec. On moc dobře ví, co dělá. On patří k lidem, kteří usilují o zánik celé naší západní křesťanské civilizace. Imigrace - zánik národa - je jedna cesta k uskutečnění. Další jsou zánik rodiny, tradic, víry...)Díky nim tedy do USA stále přicházejí imigranti, z nichž téměř nikdo nezačne pracovat. Jak by taky mohli pracovat za tak velké nezaměstnanosti. A tito imigranti tedy jen rozšíří řady nezaměstnaných a těch, které stát tj. občani musí živit ze sociálních dávek. Také velká část z imigrantů se dá na cestu zločinu.

USA jsou na tom s imigrací špatně, v západní Evropě je situace ale mnohem mnohem horší. Např. labouristi v UK... Ti se chovají úplně absurdně, že se to skoro ani nedá popsat.

Imigranti v USA jsou opravdu páteří ekonomiky. Jenže velká část z nich pracuje ilegálně, tj. nezákonně... Zaměstnavatelé za ně neplatí daně. Nemají zdravotní pojištění, tudíž za jejich ošetření musí platit stát.

A co se týče vaší argumentace u potratů - to jsou opravdu hloupé argumenty. Počet případů početí při znásilnění netvoří ani 1% případů interrupcí. Lidský život je nejcennější hodnota, která se na zemi nachází. A človíček počatý při znásilnění je taky člověk. On nemůže za to, u jaké příležitosti byl počat. Ženy otěhotněvší při znásilnění velmi trpí. To je jasné. Jsem pro to, aby ženy dítě donosily a měly právo se na zřeknutí se mateřských práv. Dítě by pak šlo k adopci anebo do sirotčince. Když si uvědomíte, tak interrupce je pro ženu trauma stejně jako znásilnění a nošení pod srdcem takové dítě. Pokud by to nešlo jinak tak bych dovolil interrupce plodů počatých při znásilnění. Je pořád lepší zachránit 99% dětí než 0%.

A co má znamenat ten příměr s rodinou rednecků? Co to je za blbost? To myslíte vážně? Máte to v hlavě v pořádku? Redneck označuje bílého jižanského farmáře. Tito redneckové jsou religiózní, tvrdě pracující, velmi produktivní. Nevím jaký je u nich průměr dětí na jednu rodinu, ale vím, že i pokud mají vysoký počet dětí, tak se o dětí výborně postarají. Mnozí z jejich dětí studují na VŠ. A pokud to trh práce dovolí, všichni z nich budou pracovat. Oni totiž mají velmi kladný postoj k práci. Redneckové představují to nejlepší z lidí, kteří v USA žijí. U nás v ČR připomínají "lidovecké" rodiny. Znám mnoho početných, které mají 5-8 dětí. Rodiče své početně děti skvěle vychovají. Velmi velká část z těch dětí jde na VŠ. Pracují téměř všichni z nich.

218535

2.5.2010 14:55

RE: Pro pana Stworu aj.

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 218535

"Imigranti v USA jsou opravdu páteří ekonomiky. Jenže velká část z nich pracuje ilegálně, tj. nezákonně... Zaměstnavatelé za ně neplatí daně. Nemají zdravotní pojištění, tudíž za jejich ošetření musí platit stát"

Jiste,na tom maji podil i samotni americani,kterym vyhovuje imigranty zamestnavat.Mimochodem,kdo by podle Vas mel napr. delat na polich,pomocne sily v restauracich,uklidy,atd.At to klidne delaj americani,pak se ale nedivte,ze budete vice platit,protoze pochybuji ze by nejaky american delal za 4$ na hodinu.A zdravotni pojisteni diky jejich statusu,jim nikdo neda.Ja byl taky imigrant a za vse jsem vzdy radne zaplatil,a neznam zadneho imigranta ktery by vyuzival system,kazdy si vzdy zaplatil i u doktora ci zubare z penez,ktere mel nasetreny.A stat zaplati za osetreni i za tech 40-50 milionu nepojistenych americanu.
Mozna jsem nepouzil dobre argumenty k tem potratum.Reknu to jinak,Vy a Vam podobni hajite pravo na zivot u jeste nenarozeneho ditete.Fajn na to mate pravo,ale kouknete se kolem sebe jak miliony nekterych deti dnes zije.Co je to za zivot traveny v sirotcinci,nebo zebranim na ulici ci hrabanim se na skladce (rozvojove zeme),co je to za zivot kdyz to dite je mrzak,nikdo ho nechce,nebo je denne tyrano,atd.. Jen proto,ze samozrejme rodice jsou idioti.

No a Vase vysvetleni s rednecky - to snad ani nema cenu komentovat.Ted jiz vim,kam si Vas zaradit [chechtot] Hlavne tady jste me pobavil "tvrdě pracující, velmi produktivní" To tak mozna jeste pred 50 lety.
"ale vím, že i pokud mají vysoký počet dětí, tak se o dětí výborně postarají" [chechtot] zijete asi na jine planete
"Mnozí z jejich dětí studují na VŠ." jo studuji tak leda jak prezvykovat tabak,plivat,jaky si poridit truck - alespon aby mel 5m na vysku,a jak vyudit sumce [chechtot]
"Redneckové představují to nejlepší z lidí" [chechtot] opravdu jste me pobavil,diky

218593

2.5.2010 22:37

Mám rád takové rozsmajlíkované agitátory,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 218593

s názorem na rednecky formovaným nejspíš vyvoleneckým bijákem. S podobným rádoby eugenickým moudrem v případě osob opálenějších by se asi už nevytasil.
Ilegální imigranti stojí pochopitelně bojují za svá "práva" i v oblasti medicínské, rádi také rodí americké občánky na úkor poplatníků ...

218622

27.5.2010 13:43

RE: Pro pana Stworu aj.

Filip S 217.?.?.?

Reakce na 218593

Nevím, co máte proti redneckům. Vygooglujte si třeba kdo to je pan Michal Semín. Vyjde vám, že má tuším 7 dětí. (???) KDyž mu pošlete email, tak vám odpoví, že děti buď studují, anebo pracují, žádné není na sociálních dávkách, on sám také pracuje. Tyhle věřící rodiny se nechovají jako cikánské rodiny!

"Jiste,na tom maji podil i samotni americani,kterym vyhovuje imigranty zamestnavat.Mimochodem,kdo by podle Vas mel napr. delat na polich,pomocne sily v restauracich,uklidy,atd.At to klidne delaj americani,pak se ale nedivte,ze budete vice platit,protoze pochybuji ze by nejaky american delal za 4$ na hodinu."
Američani mají nízký zájem o tyto práce. Já navrhuji masové obrovské snížení daní (všech daní!!!) a snížení, nejlépe zrušení sociálních dávek. Stát pak ušetří peníze za byrokratický přerozdělovací aparát. Je dokázáno, že čím jsou jednonuší daně a čím je jednoduší daňová legislativa (bez všelijakých vyjímek, dotací, odpočtů atp), tím větší je výběr daní a hospodářský růst. Tímpádem by tato zaměstnání byla lépe placená, nutnost práce imigrantů by byla menší. Dále: Snížení daní by omezilo velmi neblahý jev zvaný outsorcing.

"Vy a Vam podobni hajite pravo na zivot u jeste nenarozeneho ditete.Fajn na to mate pravo,ale kouknete se kolem sebe jak miliony nekterych deti dnes zije.Co je to za zivot traveny v sirotcinci,nebo zebranim na ulici ci hrabanim se na skladce (rozvojove zeme),co je to za zivot kdyz to dite je mrzak,nikdo ho nechce,nebo je denne tyrano,atd.. Jen proto,ze samozrejme rodice jsou idioti."
Mně připadá zvrácené rozhodovat, které děti mají právo se narodit a které ne. Toto považuji za obzvlášť zvrácený druh tzv. sociálního inženýrství. Dítě, které se narodí do chudé rodiny se nesmí narodit, dítě do bohaté ano? Kde bude ta hranice? Když plod v děloze nebude mít šanci na značkové oblečení, nejnovější mobil, počítač, internet, atd atd, tak bude mít zakázáno se narodit??? Dítě se značkovým oblečením už ano? Jak to chcete rozlišit?

Jinak jestli jste si nevšiml, tak v rozvojových zemích potraty téměř neexistují anebo se provozují málo. Děti mohou všelijak trpět, ale přesto je lepší, když žijí, než kdyby byly zavražděny vlastní matkou v jejím mateřském lůně. I dítě, které strádá, může být šťastné. Zkuste se takového dítěte třeba ve favelu v Riu zeptat, jestli ho nemrzí, že mohl skončit jako hromádka krvavé tkáně do stáří 24 týdnů. Vím, co odpoví. Dále naprostá většina potratů se děje v rozvinutých zemích (USA, britská dominia, Evropa, ano i Čína). A v těchto zemích trpí dětí velmi málo - je velmi málo dětí bezdětných, hladových, bez lékařské péče, týryných. UVĚDOMTE SI ŽE V TĚCHTO ROZVINUTÝCH ZEMÍCH SE POTRATY DĚJÍ TÉMĚŘ VÝLUČNĚ Z POHODLNOSTI RODIČŮ A Z JEJICH EGOISMU. INTERRUPCE JSOU TEDY DŮSLEDKEM KONZUMNÍ A MATERIÁLNÍ SPOLEČNOSTI. PŘEDSTAVTE SI...Automaticky kráceno

220320

27.5.2010 13:44

RE: Pro pana Stworu aj.

FS 217.?.?.?

Reakce na 218593

PŘEDSTAVTE SI ŽENU, KTERÉ JE TŘEBA 28 LET, MÁ 1 DÍTĚ, MANŽELA, PRÁCI, BYDLENÍ, ALE NECHCE DALŠÍ DÍTĚ. RADŠI SVÉ DRUHÉ DÍTĚ ZAVRAŽDÍ A ZA UŠETŘENÉ PENÍZE SI KUPUJE KABELKY, DOVOLENÉ, KOZAČKY, KOŽICH, SOLÁRKO, KOSMETIKU, AUTO, DVD PŘEHRÁVAČ, MOBIL, FOŤÁK... A přitom druhé dítě by mohla mít, kdyby chtěla. Interrupcí po znásilnění je velmi velmi málo. A co se týče početí partnerem, se kterým se žena rozešla a nenávidí ho, protože ji třeba bil nebo prostě jen jinak trápil (např. nevěrou), tak to je tak, že žena jde v emotivním stavu na potrat a pak ji za měsíce či roky velmi silně mrzí, že na potrat šla, jelikož to nejde změnit. Stává se, že partneři se po letech opět dají dohromady, aniž by si to při rozchodu dokázali představit.

220321

1.5.2010 14:43

RE: Pro pana Stworu aj.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 218482

Např. z mých sestřenic a bratranců z 8 dětí jsou zatím 2 inženýrky a 1 magistra a další bratránek bude brzo inženýr a další sestřenka bude taky mgr. Mladší děti taky půjdou na VŠ. Všichni doufeme najdou práci. Sečteno a podtrženo: Kéž by takových rodin u nás bylo víc!

Chápal bych, kdybyste použil případ např. muslimských imigrantů v záp. Evropě či Romů u nás. Ale rednecků...?

218536

2.5.2010 21:44

Pěkné liberální kydy,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 218482

vykreslující imigranty jako mravné a superpracovité bytosti, které vykonávají práce, o které domorodci nestojí (od doby, co je jaksi místní podnikavci přestali náležitě honorovat a raději si od mafiána dají poslat přes půl světa hordu třebas Mongolů).
V případě krize tyto plky cudně umlknou, aby se rozjely po opadnutí lichvářských rejdů nanovo.
Pochopitelně že americké poplatníky stojí zavážení jejich země barevnými nemalé částky, i děti ilegálních imigrantů chodí do škol, využívají zdravotní péče...
Svět zmršený jidoliberalismem má zřejmě za to, že si příval ilegálů musí dát občané USA líbit, o čemž svědčí i nenávistné slintání proti Arizoně v posledních dnech ...
U nás řada "neziskovek" pláče nad krutým osudem nezvaných přišelců, ač z popisu jejich údělu je patrná naprostá bezzubost našich orgánů (podobně jako v USA, kde se narušitelé hranic deportují jen v nepatrné míře).

218618

3.5.2010 16:03

RE: Pěkné liberální kydy,

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 218618

>Svět zmršený jidoliberalismem
to skoro zní, jako by existoval nějaký křesťanskokonzervativní recept... [chechtot]

(vybodněte se na to, to je akorát mršení z jiného konce)

218673

30.4.2010 14:18

Váš Set.

Váš Set. 193.?.?.?

Klaus: "To si snad dělají prdel, práškovat nás z letadel i v dnešní den!"

Medědev: "Vaslav klid, to zaridil ya, to charašo LSD."

Obama: "Vinc, ist OK, druhy plane od nas, to super THC."

218437

30.4.2010 14:57

Podivejte kluci: ceska druzice!

n.z. 99.?.?.?

[velký smích]

218440

30.4.2010 16:25

Já já, jenom já

Roman 213.?.?.?

"A tady jsem, pánové, chodil do základní školy. Tuto školu považuji za základní kámen mé geniality." [smích]

218451

30.4.2010 16:28

Muž, který stoupl v ceně

hera 91.?.?.?

Vložený obrázek

Uploaded with ImageShack.us

218452

30.4.2010 19:59

RE: Muž, který stoupl v ceně

hera 91.?.?.?

Reakce na 218452

Klaus: Ten chlap v okně prezidentské kanceláře, co myje to okno, o sobě tvrdí, že se jmenuje Ahmadinežád a na zádech má vytetovaného Modiglianiho. A tak jsme mu napařili poruchu osobnosti, pracovní psychoterapii a soud pro jeho nesvéprávnost obraz přiklepl Správě hradu. Co by jste dali za jeho záda, pánové?
Medveděv: Cože? Tetovaný?
Obama: ... kdo stoupl v ceně?

218464

30.4.2010 19:37

lead(er)s

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Pánové, já mám strach, aby se nám do sebe ty silonový vlákna nezašmodrchaly!

218462

30.4.2010 19:40

popisek

JPG 89.?.?.?

"Na té vlajce je napsáno Pravda vítězí. To je pánové taková česká, nepřeložitelná slovní hříčka."

218463

30.4.2010 20:31

RE: popisek

Aja 74.?.?.?

Reakce na 218463

Hlasuju pro vas text k fotografii.

218467

30.4.2010 20:41

RE: popisek

steve 97.?.?.?

Reakce na 218463

Pekne !!... mooc pekne !! [chechtot] [chechtot]

218468

30.4.2010 22:00

RE: popisek

dub 89.?.?.?

Reakce na 218463

dobré[smích]

218471

30.4.2010 22:21

souhlasím

Kílec 77.?.?.?

Nevím, co mají proti prezidentovi Klausovi. Mně se jeví jako chytrý člověk - to nemůže nikdo pochybovat. Věřím, že to, co ří-
ká o EU je pravda a že se blíží její konec. Že nezvládli privati
zaci, za to asi může, ale asi nepředpokládal, že jsou zde takoví
hajzlíci, kteří využili situaci k svému obohacení. To Havel,aby
dostal víc, prolomil Benešovy dekrety. Medveděv se zdá být zatím
dobrý i když tam má (poradce). Obama se také snaží, ale jeho mož
nosti jsou omezené. Přesto mu hodně fandím. Rád bych podal ruku
všem třem, nejvíc asi Klausovi.

218474

30.4.2010 22:31

no nevím

MedaBeda09 84.?.?.?

diktátorův poskok, otec tunelování a kuba na špici [smích])

218475

30.4.2010 23:11

RE: no nevím

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 218475

nemyslím si že medveděv je putinův poskok
tam jde spíš o hru na zlého (putina) a hodného (medveděva) policajta [mrknutí jedním okem]
a klaus otec tunelování taky není to je jako kdybys označil santa klause za otce coca coly
klaus je jen figurka
k obamovi se nebudu vyjadřovat myslím že jeho úloha naplňovatele "zářných" zítřků je více než zřejmá

218479

1.5.2010 12:30

RE: no nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 218479

osobně si myslím, že putin není diktátor, ale velmi střízlivý a nadaný chlap se silným charisma, schopný uřídit tu velkou zemi plnou "chodorkovských" a problémů, z nichž by se každý jiný politik posral. faktem je, že vše řídí po kolektivní dohodě s opravdu kvalitními osobnostmi z pravoslavné církve (kvalitní ideologický základ), tajných služeb (informace) a byznysu (peníze)... vše za šlechetným cílem zachránit a morálně i ekonomicky pozvednout Rusko na úroveň, která mu náleží, a kterou prochlastal Jelcin a poničili i ti předtím.
medveděv je podle mého názoru jen jeho méně schopný a méně se ovládající kámoš (alkohol)... prostě záskok.
klaus je sice ješita, ale za 20 let ohromně zmoudřel a nabyl na odvaze. díky za něj. poprvé za život si mohu prezidenta vážit.
opravdu není otcem nějakého tunelování. procesy jako privatizace se prostě nedají udělat perfektně. kdo si myslí opak, ať to jde někam předvést. jsme jen lidé.
a obama? zatím nemám jediný důvod si ho vážit - lže, neplní sliby, bere nobelovku za něco, čím není, socializuje am. zdravotnictví na úkor některých, a dělá populistická gesta - silově chce prosadit "trestání" bank a wall streetu, jen aby udělal ramena a naklonil si plebs (stejně by tím ničeho podstatného nedosáhl). i kdyby byl schopný a hodně chtěl něco, co mocní v pozadí nechtějí, myslím, že on není ta silná osobnost, která by se dokázala šprajcnout a dotáhnout to do vítězného konce. z těch tří/čtyř je největší hrozbou pro nás všechny. přinejmenším pro stát právě toho ahmadinežáda. předběžné průvodní znaky jsou absolutně podobné prolhané mediální přípravě pro válku v iráku. během jeho "vlády" a s jeho schválením vznikly projekty jako hypersonická raketa schopná nejdéle do hodiny zničit jakýkoliv cíl na Zemi, a bezpilotní miniraketoplány, nacpané tajnými armádními věcmi... podle mě počátek naplnění projektu "hvězdných válek".

218529

1.5.2010 1:10

Inspiracni foto se Vam fakt povedlo ...

Satanist 75.?.?.?

Tak ze uz jen ten comment . President Vaclav Klaus - Vazeni pratele, takove zaklady k tunelovani, rozkradani a rozprodavani zeme ceske by nedokazal polozit ani Rotschild !

218491

1.5.2010 10:37

Medvedev

mt-svk 91.?.?.?

A vy si skutočne myslíte, źe Medvedev a Putin robia v prospech Ruska?

218518

1.5.2010 13:54

RE: Medvedev

Filip S 188.?.?.?

Reakce na 218518

Právě že jo. Když se podíváte třeba na české vlády, jak vyjednávaly podmínky přístupu k EU (katasrofa na entou), jak za naše zájmy bojoval Havel... A dalo by se pokračovat.

218532

3.5.2010 17:48

RE: Medvedev

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 218532

Mýliš sa.

218677

1.5.2010 11:32

podtitulok

qaz 217.?.?.?

Klaus:"Tam je slnko, seno a pár faciek prídu sprava."

218524

2.5.2010 1:06

šťouch

čěf 94.?.?.?

Vídíte dobře? Tu Večernici? Tam někam dosahuje sláva Mého města, potažmo moje.

218561

2.5.2010 2:06

Vestec Klaus .......

Satanist 75.?.?.?

Vidim mesto rude, vyzrane a chude! Nad nim hvezda sesticipa pod ni cesky narod chcipa! Az ty modry hvezdy zhasnou bude Praha zase krasnou. Musime byt z oceli, jinak budem v prdeli! [velký smích]

218563

2.5.2010 9:57

Vašik Klausu

Jacek 188.?.?.?

Klaus vypoti ze sebe par populistickych kecu a lide zapomenou na jeho nemalou zasluhy na rozkradani statu a na to jak Klaus se v devadesatych letech schazel se spickama bankerskych pyramid. Mozna Vaskovi krivdim ale myslim si ze je to jen falesny prorok a ohlodana kost pro antiNWO. Mozna se pletu ale neverim mu ani za tu frdnu... [bliji]

218575

2.5.2010 13:50

aha.už letí

juzek 93.?.?.?

Aha aj JANO Slota leti k nám. [chechtot]

218584

2.5.2010 19:47

pravda

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Nikdy za zadnych okolnosti a v zadnem pripade bych svou ruku nepodal zadnemu politikovi. [bliji]

218612

2.5.2010 23:49

Je mi také krapet záhadou obdiv editora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

k Obamovi a i k našemu presidentovi by mohly být spíše výhrady, ač neprivatizoval rozhodně sám - soudruh Dlouhý se třeba zastavil až u největších loupežníků GS.
Ale chápu, že je mu sympatičtější než prskající náčelník Veškrna ...

218627

3.5.2010 5:57

Před sochou V. Klause

lesov 89.?.?.?

Tak pánové, to jsem já, ve své skutečné velikosti.

218634

3.5.2010 11:50

popisek

djb 90.?.?.?

Klaus: Tak, přátelé, jestli budeme takhle pokračovat, můžete si vybrat. Ale tohle ne, odtud skákal Masaryk.

218660

3.5.2010 12:01

RE: popisek

djb 90.?.?.?

Reakce na 218660

oprava, ne můžete, ale můžeme

Klaus: Tak, přátelé, jestli budeme takhle pokračovat, můžeme si vybrat. Ale tohle ne, odtud skákal Masaryk.

218661

3.5.2010 13:02

Editor je mimo!

hestroy 77.?.?.?

Je vidět, že pan Stwora se začíná ztrácet. Příště tu možná začně tvrdit, že levice je lepší než pravice (nebo obráceně, to je jedno).

Sice se velice obává atomové zimy, ale nechápe, že to s Obamou nebo kýmkoliv, kdo je figurkou na viditelném místě, nemá nic společného.

Je to velká škoda, vždycky jsem si myslel, že alespoň některé věci editor chápe. V minulém rasistickém článku o Indiánech klesl u mě hodně v ceně, tento článek jen potvrzuje, že to jde se Zvědavcem rychle do kytek.

Brzy se tu bude obhajovat současný systém jako jediný možný, možná jen ty narážky na židy zůstanou, ale to je možná i hlavní důvod existence Zvědavce.

Zkrátka, pokud si někdo myslí, že se na vysoké místo v politice dostane osoba, která není 100% prověřená a poslušná, je přinejmenším naivní.

Ono kecat se může co chce, ale činy hovoří samy za sebe. I kdyby měl Obama plnou hubu odzbrojení, stejně to může být jen mazaný krok k odzbrojení Ruska, Klaus LS také podepsal, tak co?

Ale každý se musí nějak ohánět, aby se uživil.

218666

3.5.2010 13:26

RE: Editor je mimo!

djb 90.?.?.?

Reakce na 218666

>Zkrátka, pokud si někdo myslí, že se na vysoké místo v
>politice dostane osoba, která není 100% prověřená a
>poslušná, je přinejmenším naivní.

JFK?

218667

4.5.2010 12:08

RE: Editor je mimo!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 218667

A Vy dokážete seriózně vysvětlit (= vědět, ne tušit) z přesně jakého důvodu JFK zařval?

218711

4.5.2010 16:05

RE: Editor je mimo!

djb 90.?.?.?

Reakce na 218711

Eh, a proč? O vraždě jsem nemluvil. No, ok, neřek jsem vůbec nic[smích]. Např. poslušná loutka by sotva zkoušela vrátit tisk bankovek plně pod stát.

Důvod zavraždění neznám, ale to je zas jiný příběh.

218722

4.5.2010 16:47

RE: Editor je mimo!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 218722

jen jestli to s tím tiskem bankovek nebylo jen takový zametání stop prostě habadura na budoucí kritiky ročildů neboli voldemortích e/Elit (jednoduše řečeno aby to všem bylo hned "jasný" a zeitgeist se nemusel moc nemáhat)
a Kennedy se obětoval ve jménu pozdějšího nastolení NWO [mrknutí jedním okem]

218723

4.5.2010 19:03

RE: Editor je mimo!

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 218722

Obama? Je to elegantnější míšenec s dovedností číst proslovy, dostatečně manipulovatelný papoušek (svou barvou akorát sebral vítr z plachet radikálním černochům), který na připravených místech prozpěvuje propagandu…
Pokud je řeč o nějaké politice, tak od toho je tam Břežinský, nejbližší Obamův loutkář.
Nutno dodat, že Zbigniev je pěkně protřelý veterán, který začínal právě na pozadí Kennedyho administrativy, později se stal prvním ředitelem tzv. Trilaterální komise, jenž, mimo jiné, zplodil „povedené“ dítko - afgánskou kauzu - včetně tzv. „seznamů“ agentů, pracovně nazývaného alkajda - zamilovaný to termín mediálních vonucí, které ho poctivě zanesly do každé domácnosti ke konzumaci… (jestli by se někomu nemusel líbit kamaráčoft Poláků s Rusy, tak jsme možná doma).

Co se týká JFK… jeho reputaci vlastně zachránila role všelidového mučedníka – „oběti spiknutí“, jinak výčet „úspěchů“ jeho vlády by nebral konce – slovy jednoho michiganského redneckého dědka, „všechen ten bordel začal za Kennedyho“… (zátoka sviní, karibská krize, berlínská zeď, vesmírný debakl, vietnam, rasové nepokoje, atd…). JFK sám věděl, že s ním není něco OK, srovnával se s Lincolnem, mluvil o sobě jako o oběti, prostě to vypadá, jakoby se připravoval na svůj „zvláštní“ konec. Nutno dodat, že jen sklízel co zasel klan Dullesů, a jestli chceme pátrat po příčinách, tak asi začít tam...

Kromě Zbiga je tu ještě jedna věc…
Kennedy byl první otevřeně římskokatolický prezident - pro určité týpky dostatečný důvod vyrobit mučedníka (jinak by rituální vražda - oběť, těžko dávala smysl).

No a Obama...to je jen první barevný US prezident…

218729

4.5.2010 21:19

RE: Editor je mimo!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 218722

Já měl na mysli tu Hestroyovu tezi o 100% prověřenosti atp., jistě je to určité zjednodušení a zobecnění, ale zřejmě bude platit, že ve vysoké politice není nikdo, kdo hájí zájmy většiny. To, že JFK udělal to nebo ono, mělo jistě svou vnitřní logiku v rámci toho humusu, do kterého nevidím. Jestli se JFK nějak "vymknul", tak jistě ne ve prospěch obecného blaha, spíš ve svůj vlastní, anebo něco v tom smyslu, co píše HHBB.

218733

3.5.2010 14:33

?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

tak tohle jsem vážně nepochopil. Pane Stworo je vám dobře? To si opravdu myslíte že Obama je nějaká změna? Možná tak v obličeji a rétorice (přece jen to není takový hlupák jako Bush), ale v reálu se nezměnilo vůbec nic, protože za nitky tahají stále ti samí nevolení v pozadí. Opravdu ironie - laureát nobelovy ceny míru který válčí a posiluje vojska v Afgánistánu. Laureát nobelovy ceny který vyhrožuje uválením sankcí na suveréní zemi. To tu ještě nebylo. Vyplatil zkrachovalým bankéřům stovky miliard dolarů ze státního jakoby se nechumelilo. Směřuje USA svou politikou jasnou cestou k bankrotu. Co se týče pana Pružinského, pardon Klause, tak co k němu říct. V 90. letech nechal náš průmysl na pospas čistokrevným vyvoleným a nadělal dluhy stovky miliard korun, které dodnes platíme. To si nepamatujete na jeho slova o špinavých penězích a na řeči jako že se musí zhasnout a podobně? Poté co se stal prezidentem tak jakoby procitl, ale to jeho poskakování kolem izraelských představitelů a podpis LS mi říká, že je to pořád jejich člověk. Co se týče Medvěděva tak tenhle člověk se zatím vůbec nevybarvil. nijaký, bez vize, bez názoru, bez chuti a zápachu. Evidentně sebou nechá manipulovat. Netušil jsem že jim to jejich "odzbrojení" zbaštíte i s navijákem. Takový článek bych na Zvědavci fakt nečekal.

218670

4.5.2010 10:52

Bůh to vidí

Martin Mag 88.?.?.?

Bůh to vidí, tak to trochu zamotáme, aby lidé měli pro co žít.

218704

4.5.2010 13:04

Klaus:

Petr Zvoda 202.?.?.?

Kluci koukejte, tohle mi mana dela pokazdy kdyz mam nekam jit s delegaci na veceri, proste si vleze do okna od moji kancelare uplne naha... [překvapení]

218715

5.5.2010 2:33

Licitování

A.Dvorak 216.?.?.?

Prezident Klaus : Mariáš, pánové, to je věda. Kdo umí licitovat jako já, může si jedním pozdrženým podpisem vydělat na takový hrad, jaký vidíte před sebou.

218739

5.5.2010 20:35

ab

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Helé hoši támhle. Kdéé ??

218784

Příspěvků: 100

30.04. 01:44 jednorožec  Jen jeden préza
30.04. 03:44 Evzen Bily  Medvedev
30.04. 05:19 p.  Bombama
30.04. 05:58 Dan13  vlajka
30.04. 06:24 Amonthep  Klaus
30.04. 06:36 Amonthep  Klaus Havlovi
30.04. 06:58 hera  Neviditelné ruce trhu
30.04. 07:11 cyp  .
30.04. 13:35 janko  RE: .
30.04. 07:36 klub  zase vedla
30.04. 07:55 Radek 29old  CO TAKHLE
30.04. 07:59 Peter7  Pozor...
30.04. 08:34  padouch nebo hrdina
30.04. 10:32 Dan13  RE: padouch nebo hrdina
30.04. 13:32 KILLROY  RE: padouch nebo hrdina
30.04. 08:36 beran4  Přátelé
30.04. 08:47 fohat  Klaus
30.04. 09:00 kalik  
30.04. 09:23 Picov  popis k fotce už koluje pár týdnů po internetu
30.04. 09:38 Templ  Klaus:
30.04. 09:49  Minimalne dvema z nich
30.04. 10:09 aristokrat  sako
30.04. 10:10  Klaus ukazuje Medveděvovi a Obamovi defenestrační okno pražského hradu
30.04. 10:30  poveseny obraz
30.04. 11:29  ...
30.04. 11:46 D.  A tamhle ...
30.04. 12:24 Libcin  K fotce
30.04. 14:18  RE: K fotce
30.04. 12:26 Michail  Obama
30.04. 12:29 pivo  Text netřeba, akce řekne vše (animovaný gif)
30.04. 12:56 Filip S  Můj pokus
30.04. 13:31 oneofmany  text k fotce
30.04. 14:03  Tak naposled,
30.04. 14:07 Filip S  Pro pana Stworu aj.
30.04. 23:19 Martin300  RE: Pro pana Stworu aj.
30.04. 23:42  RE: Pro pana Stworu aj.
01.05. 01:08 Martin300  RE: Pro pana Stworu aj.
01.05. 11:25  RE: Pro pana Stworu aj.
02.05. 02:25 Martin300  RE: Pro pana Stworu aj.
02.05. 03:06 Satanist  RE: Pro pana Stworu aj.
03.05. 12:19 mtk  RE: Pro pana Stworu aj.
04.05. 23:10 MedaBeda  RE: Pro pana Stworu aj.
05.05. 13:16 mtk  RE: Pro pana Stworu aj.
05.05. 23:55 MedaBeda  RE: Pro pana Stworu aj.
05.05. 13:13 Lin  RE: Pro pana Stworu aj.
01.05. 15:07 Filip S  RE: Pro pana Stworu aj.
01.05. 08:22  RE: Pro pana Stworu aj.
01.05. 11:30  RE: Pro pana Stworu aj.
01.05. 18:35  RE: Pro pana Stworu aj.
01.05. 23:49 Iii  RE: Pro pana Stworu aj.
02.05. 04:46  RE: Pro pana Stworu aj.
27.05. 13:17  RE: Pro pana Stworu aj.
01.05. 14:43 Filip S  RE: Pro pana Stworu aj.
02.05. 14:55 Martin300  RE: Pro pana Stworu aj.
02.05. 22:37  Mám rád takové rozsmajlíkované agitátory,
27.05. 13:43 Filip S  RE: Pro pana Stworu aj.
27.05. 13:44 FS  RE: Pro pana Stworu aj.
01.05. 14:43  RE: Pro pana Stworu aj.
02.05. 21:44  Pěkné liberální kydy,
03.05. 16:03 HHBB  RE: Pěkné liberální kydy,
30.04. 14:18 Váš Set.  Váš Set.
30.04. 14:57 n.z.  Podivejte kluci: ceska druzice!
30.04. 16:25 Roman  Já já, jenom já
30.04. 16:28 hera  Muž, který stoupl v ceně
30.04. 19:59 hera  RE: Muž, který stoupl v ceně
30.04. 19:37  lead(er)s
30.04. 19:40 JPG  popisek
30.04. 20:31 Aja  RE: popisek
30.04. 20:41 steve  RE: popisek
30.04. 22:00 dub  RE: popisek
30.04. 22:21 Kílec  souhlasím
30.04. 22:31 MedaBeda09  no nevím
30.04. 23:11 aristokrat  RE: no nevím
01.05. 12:30  RE: no nevím
01.05. 01:10 Satanist  Inspiracni foto se Vam fakt povedlo ...
01.05. 10:37 mt-svk  Medvedev
01.05. 13:54 Filip S  RE: Medvedev
03.05. 17:48  RE: Medvedev
01.05. 11:32 qaz  podtitulok
02.05. 01:06 čěf  šťouch
02.05. 02:06 Satanist  Vestec Klaus .......
02.05. 09:57 Jacek  Vašik Klausu
02.05. 13:50 juzek  aha.už letí
02.05. 19:47 lesan  pravda
02.05. 23:49  Je mi také krapet záhadou obdiv editora
03.05. 05:57 lesov  Před sochou V. Klause
03.05. 11:50 djb  popisek
03.05. 12:01 djb  RE: popisek
03.05. 13:02 hestroy  Editor je mimo!
03.05. 13:26 djb  RE: Editor je mimo!
04.05. 12:08 mtk  RE: Editor je mimo!
04.05. 16:05 djb  RE: Editor je mimo!
04.05. 16:47 aristokrat  RE: Editor je mimo!
04.05. 19:03 HHBB  RE: Editor je mimo!
04.05. 21:19 mtk  RE: Editor je mimo!
03.05. 14:33  ?
04.05. 10:52 Martin Mag  Bůh to vidí
04.05. 13:04 Petr Zvoda  Klaus:
05.05. 02:33 A.Dvorak  Licitování
05.05. 20:35  ab

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 361