Diskuze k článku

Kultura strachu

Příspěvků 37

29.4.2010 7:14

hned v clanku pisete ze neni krize

Oldis 81.?.?.?

ze zijeme v nadbytku, ano v nadbytku zijeme, ale toho je jen pro vetsinu, existuje mensina obyvatel, zatim mensina, ktera pospava venku, vybira jidlo z popelnic a zebra na ulici. Zrovna vcera sem poslouchal dve zenske na zastavce tramvaje, jak jedna rika, nevsimla sem si ze je krize dokud sem neprisla o praci a pak sem ji zacala hledat, pul roku nic a ted ji konecne mam, za moc to nestoji ale alespon neco delam, a druha ji rika nj, ja furt hledam, prace neni. nj neni, chtel sem ji rict dete si stezovat k nejblizssimu bohaci ze neni prace, je to predevsim jeho chyba, protoze drzi penize a nechce je pustit a naopak chce jeste vic.

218261

29.4.2010 7:32

RE: hned v clanku pisete ze neni krize

Filip S 147.?.?.?

Reakce na 218261

Vy jste teda fanatický levičák!!! Souhlasím s tím, že za krizi mohou bankéři hlavně v USA, házet do jednoho pytle všechny bohaté s amorálními bankéři je ale naprosto hloupé.

218262

29.4.2010 8:15

RE: hned v clanku pisete ze neni krize

Oldis 81.?.?.?

Reakce na 218262

pokud se bavime o bohatych kteri drzi tolik kapitalu aby to zpusobilo krizi tak se bavime o tech bohatych, tedy spise o tech superbohatych, kteri vlstni ty bankere a banky.

218266

29.4.2010 8:38

RE: hned v clanku pisete ze neni krize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 218266

Tak proč jste napsal toto? "htel sem ji rict dete si stezovat k nejblizssimu bohaci ze neni prace"

218269

29.4.2010 8:09

RE: hned v clanku pisete ze neni krize

vidlacky 178.?.?.?

Reakce na 218261

uz bychom si meli uvedomit a delat rozdil, mezi Cinosti a Praci. Kazdy muzeme vyvijet nejakou cinnost do nekonecna - ovsem cinost je zadarmo - prace je dneska vzity nazev na vydelavani penez, tedy placena cinost...
Vim, ze nerikam nic noveho; my jsme dneska vsichni zavisli na penize a na vydelavani penez. Reseni vsak zadne nemam....ze by to vyresil
KOMUNISMUS? [oči v sloup] [chechtot] : "Kazdy bude pracovat podle svych schopnosti jen kde treba ....
Ostatnim poskytnout pokryti jejich zivotnich potreb....."
nebo jak to bylo?? kdyz nam to tenkrat pan ucitel vykladal.... [zahanbení]

218265

29.4.2010 14:36

RE: hned v clanku pisete ze neni krize

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 218265

samozřejmě že spějeme ke komunitě(ismu?), přebytky výroby se už dnes dávají jako dárky (zatím spíš neprodejné šunty). postupně se budou výrobci zbavovat i užitečných věcí levněji.
Pokus o raný komunizmus nemohl vyjít, když byl nedostatek zboží.
Dnes je třeba jen přeskládat distribuční cesty tak, aby si lenoši nechodili pro totéž jako ti, co něco užitečného dělají.

Asi se v nějaké formě zavede "životní renta" pro mimina, rodiče i stařečky. A ta by se mohla odvíjet od pracovitosti národa. Takže Němci a my se budeme mít docela dobře, až se vytratí ti zbyteční rychloboháči na své ostrovy. Fabriku si ssebou nevezmou a peníze zrovna těmhle moc radosti také nepřinesou. Určitě už existují projekty, jak německý model "Základní příjem" sladit s možnostmi národního státu. Budeme čerpat "nevybrané daně z práce strojů", je fuk, jakými papírky (OP s čipem, řidičákem a zdravotní situací) se to bude provozovat. Kdo bude chtít víc, půjde pracovat. Na obcích budou mít seznam potřebné práce i možnost ji odměnit. Dnešní papírová kvalifikace také půjde do háje (viz plzeňští "právníci"[mrknutí jedním okem]. Testy znalostí s návrhy modelových problémů vypoví o kvalifikaci rychleji a lépe.

218313

29.4.2010 9:25

Strach je emoce kterou NWO využije

Mrky 85.?.?.?

Každá větší změna v historii s emocí strachu pracovala. Je jisté, že síly, které si nárokují tento svět se tohoto účinného nástroje nevzdají. Církev v historii v lidech přiživovala strach ze zatracení. Komunisté přiživovali strach u pracujících, že přijdou o práci a své životní jistoty. Novodobé demokracie straší arabským teroristou, že nás touží všechny zabít. Dle mého NWO nás zatím nenápadně přes média začíná strašit anarchií ve společnosti, anarchií na finančních trzích a anarchií v mezinárodní politice. Dle mého názoru si NWO chystá půdu pro příchod "Spasitele", kterým může být bankéř, šlechtic nebo mimozemšťan, nicméně bude plnit cíle NWO => celoplanetární fašistická diktatura, protože demokracie selhala (z jejich pohledu a již není čas). [velký smích]

218274

29.4.2010 11:30

RE: Strach je emoce kterou NWO využije

abc 89.?.?.?

Reakce na 218274

Pre tých, ktorí chcú byť oslobodení od strachu pridávam do diskusie pár textov z Biblie, Božieho slova, vďaka ktorým, môžme prekonať strach, ktorí nám vnucujú "okultné elity".

"V láske niet strachu, ale dokonalá láska vyháňa strach, lebo strach spôsobuje zábranu. Lebo kto má strach, nebol zdokonalený v láske. My však milujeme, lebo on prvý miloval nás".- 1. Jána 4:18,19

"Pretože sa teda "malé deti" zúčastňujú na krvi a tele, aj on /Kristus/, sa podobne zúčastnil na tých istých veciach, aby svojou smrťou zničil toho, ktorý má prostriedky na spôsobenie smrti, totiž Diabla, a aby vyslobodil všetkých, ktorí boli zo strachu pred smrťou po celý život podrobený otroctvu." - Hebrejom 2:14,15

Biblia opisuje budúcnosť pokoja a radosti, kedy na zemi budú žiť iba ľudia, ktorí budú milovať Boha a Krista. Na zemi bude prebývať spravodlivosť, pretože na zemi nebudú žiť bezbožní zlí ľudia, ktorých by sa museli báť. /2. Petra 3:7, 9, 13/

Predstavte si tú úľavu, žiť uprostred dôveryhodných ľudí, ktorí majú medzi sebou skutočnú lásku. Táto vyhliadka pomáha vidieť dnešnú nebezpečnú dobu inak  — nebude už trvať dlho a splní sa Žalm 37:9–11 Ak niekto túži byť oslobodený od strachu, určite si ho rád prečíta.

218295

29.4.2010 15:18

RE: Strach je emoce kterou NWO využije

Mr.Smith 213.?.?.?

Reakce na 218274

Čím jsem starší, tím více mi přijde "demokracie" stejně utopická jako komunismus....

218320

29.4.2010 9:29

Otázka

Libcin 85.?.?.?

Krize nekrize, za jakých okolností budeme spokojení? Vždyť i spousta bohatých se mnohdy spokojeně netváří, problémy v rodině díky práci, spousta starostí kolem podnikání. Mám dojem, že šťastnější lidé jsou spíše chudší a dokáží si lépe vychutnat ten rychle ubíhající život.

218275

29.4.2010 10:56

NWO NWO NWO

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

mohl by mi někdo ze zdejších chytrých proroků kteří vidí ročildům do karet vysvětlit jak to NWO má jakože vypadat? [velký smích]

218288

29.4.2010 11:01

RE: NWO NWO NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 218288

A co nabízíš Ty za tak cenné informace?

218291

29.4.2010 16:27

RE: NWO NWO NWO

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 218291

ale já nechci cenné informace
mě stačí nějaký všeobecný popis co to jako má být a kdo za tím stojí [mrknutí jedním okem]

218327

3.5.2010 14:51

RE: NWO NWO NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 218327

Když to jsou právě ty cenné informace! [oči v sloup]

218671

29.4.2010 12:19

RE: NWO NWO NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 218288

Nejprve velké celky, poté globální vláda.
"Stát se samozřejmě nezruší, aby nebyl. Jen se předá do rukou těchto elit. Kdo to jsou? Majitelé nadnárodních firem, kteří mají zájem, aby tyto oligarchie vlastnily nejen finanční prostředky, ale i vliv i moc. Tím, že jsou nadnárodní, tak toto chtějí prosadit na celém světě. Paradoxní je, že někdo, kdo reprezentuje stát jede na konferenci, kde se plánuje zrušení státu, státnosti vůbec a nahrazení státu nějakým soukromým fašistickým spolkem majitelů nadnárodních koncernů, nadnárodních společností."

PS - zkuste se podívat do slovníku na specifikaci pojmu "fašismus". Třeba se vám rozsvítí [mrknutí jedním okem] Buď dobrý !!

218300

29.4.2010 13:39

RE: NWO NWO NWO

euroskepse 194.?.?.?

Reakce na 218288

přečti si Orwellův román 1984. Pro získání představy to, myslím, stačí.

218308

29.4.2010 14:27

RE: NWO NWO NWO

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 218288

Je to vse zde a jsou toho kupy leckde .... ale musite znat po angelsky, coz predpokladam.
http://www.savethemales.ca/000166.html

A verte mi: neni mozno provozovat tento svet jinak. T.j. vlada je podfuk a podfuk je jediny zpusob jak vladnout. [pláč]

218312

29.4.2010 16:54

RE: NWO NWO NWO

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 218312

bush na tý fotce hraje stínový divadlo a dělá králíčka? [velký smích]

218333

29.4.2010 22:18

RE: NWO NWO NWO

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 218312

"A verte mi: neni mozno provozovat tento svet jinak."

sprostá propaganda absentující několik významných gepolitických hráčů

218357

30.4.2010 1:56

RE: NWO NWO NWO

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 218288

Ja tedy nejsem prorok, a nevim jak na tom byl s prorockymi vizemi pan Huxley, ale ja bych tipoval spise, ze pouzival tu vec mezi usima. Tady na Zvedavci je uplne dole takova rubrika, z ktere cituju:

Chvilka k zamyšlení

Unless we choose to decentralize and to use applied science...as the means to producing a race of free individuals, we have only two alternatives to choose from: either a number of national, militarized totalitarianisms, having as their root the terror of the atomic bomb...or else one supra-national totalitarianism, called into existence by the social chaos...and developing, under the need for efficiency and stability, into the welfare-tyranny of Utopia.

Pokud se nerozhodneme pro decentralizaci a využití aplikované vědy ... jako nástroje k produkci svobodných jedinců, zůstanou nám pouze dvě alternativy: Buď několik národních militarizovaných totalitních států se zakořeněným terorem atomové bomby ... nebo jeden nad-národní totalitní systém vyvolaný do života sociálním chaosem ... a vymodelovaný potřebou efektivity a stability do podoby sociální tyranie Utopie.

Aldous Huxley

I kdyz ja osobne si nemyslim, ze se nejaka konecna globalizace bude konat, protoze korporace nedokazi nabidnout nosnou ideu pro tento projekt a prilis velky duraz na centralizaci je proste neefektivni. To uz ukazaji problemy eura v prvnim roce platnosti LS. Korytkovy system konzumistanu nedokazal znicit ani narodni ani nabozenske citeni. A kdyz vezmu v uvahu, ze daleko silnejsi idee nejake nabozenske vize se nepodarilo prosadit globalne ohnem a mecem? Pak... [velký smích]

218375

30.4.2010 9:10

PROTOKOLY SIONSKÝCH MUDRCŮ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 218288

Přečti si PROTOKOLY SIONSKÝCH MUDRCŮ a nebudeš muset číst ani noviny, protože budeš vědět, co asi se stane za měsíc, rok, dva... je to jako jízdní řád NWO.

Od doby co jsem je četl, se divím už máločemu. Ani ty útoky na církev mě nepřekvapily. V PSM je jasně popsané, že je potřeba úplně zdiskreditovat současnou vládnoucí moc a současná náboženství, aby byla nastolena nová světová vláda s novým náboženstvím.
Třeba premiér "mojžíšek" Fišer byl v médiích popisován pomalu jako spasitel i když podnikal kroky zaměřené proti většině obyvatel,ale výhodné pro jistou menšinu (svoboda slova, shromažďování, policejní represe jak za Gottwalda) a Topolánek, Kocáb, Bursík, Paroubek vláčeni bahnem.
Vyhrabávají se třicet let staré případy kdy hrstka katolických knězů (převážně homosexuálů) zneužívala mladistvé (15-18let, 90procent případů) a vyjímečně i děti (do 15let, 10procent případů) a vesele se ignoruje to, že u protestantů se zneužívání děje dvakrát častěji, u rabínů taktéž (viz Haaretz) a vůbec, že největší procento sexuálního násilí má na svědomí někdo z rodiny dítěte.
Církev je nutné zlikvidovat, protože křesťanství je jediná věc, která drží Evropu kulturně i duchovně pohromadě. Politickou i vědecko-intelektuální sféru už ovládají. Církev se jim ovládnout nepodařilo, tak ji musí zničit. Podobně jako rozbombardovali Miloševičovu Jugoslávii (taky se nedala ovládnout, na rozdíl od našeho pravdoláskového havlistánu).

218401

30.4.2010 22:12

RE: NWO NWO NWO

steve 97.?.?.?

Reakce na 218288

.. zastav se v synagoze - maji tam informacni letacky. A daji k tomu flasku koser "Vlasic zeli".

218472

29.4.2010 18:03

Stwora je pry znamy estebak

helmnut 213.?.?.?

Vladimir Stwora figuruje v archivech byvale StB pod krycim jmenem "Andrej" (vazaci akt podepsan 23. 8. 1983). Takze mne vubec neprekvapuje co pise

218338

30.4.2010 20:29

RE: Stwora je pry znamy estebak

steve 97.?.?.?

Reakce na 218338

.. ja mam kryci jmeno "Karkulka" a muj sef Komorous je "Jenicek". Fisher mel kryci jmeno "Uvedomely Ajcik", ..... "A vsichni dohromady udelame moc !! - Lalalala [mrknutí jedním okem]

218466

1.5.2010 0:18

RE: Stwora je pry znamy estebak

Lin 85.?.?.?

Reakce na 218466

[chechtot] [chechtot]

218488

1.5.2010 9:50

RE: Stwora je pry znamy estebak

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 218338

Hm. Já V. Stworu - Andreje jako známého estébáka neznám. Takže asi moc známý nebude. Podle toho jak jste to napsal tak asi ani nevíte kdo to estébáci byli. [oči v sloup]

218508

1.5.2010 10:10

RE: Stwora je pry znamy estebak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 218508

At je p.Stwora co je - mi prinasi.Poukazuje na spinu a i kdy by byl agent , co mi dal mi neveme.

218513

29.4.2010 21:17

.....

Lin 85.?.?.?

Vladimíre, v článku jste otevřel tolik témat k diskusi, že se mi to sem nevejde. [smích] Pokusím se - co mě při čtení napadlo.
1) V epoše nadbytku žije jen ta tzv. západní civilizace. Ale i o tom se dá polemizovat, spíš bych řekla, že v hmotném nadbytku žije ten, kdo má peníze. Tak trochu mi to připomíná Řím těsně před tím, než si všimli, že "Hannibal ante portas". A Řím byl také plný chudáků, kterých se přepych patriciů vůbec netýkal.
2) Nadbytek konzumu jde na úkor citů (marně hledám vhodnější slovo, možná tak ještě lidskost). "Prázdné nádoby, zasazené do přepychového interiéru."
3) Strach je opravdu to, co nás drží u země a zabraňuje vidět realitu. Strach přebíjíme různě - a dalo by se říct, že všemi "civilizačními neduhy", od agresivity přes kariérismus, drogy všeho druhu, adrenalinové "zážitky", promiskuitu až ke stádovitosti (=snahy příslušet ke skupině).
Kultura strachu pomáhá udržovat lidi tam, kde mají být.
4) Finanční krize si zaslouží jen takovou pozornost, jaká jí náleží. Existuje, nezlehčuju. Ale nebojím se, protože svou spokojenost nestavím na materiálním blahobytu. Ať se bojí i za mě ti, kteří spojili svou spokojenost s tím, na co si můžou sáhnout.
5) Katastrofickými zprávami jsme bombardováni dnes a denně, ale objevují se i takové, které "vyvažují" a vidím v nich velkou naději. Většinou totiž neplní hlavní stránky a tváří se někdy i dost nezajímavě.
Všechno špatné je k něčemu dobré a jak by jinak byl možný nějaký posun (v myšlení, v jednání, v uspořádání světa)?
Pokud byste tu uveřejňoval články a la "veselé příhody z natáčení" nebo takové ty "pozitivní" o kytičkách, sluníčku a zpívajících ptáčcích v záři vycházejícího slunce, jak bychom si mohli uvědomit, že "takhle to dál nejde"?
Pesimismus ( i strach, o kterém píšete) nás ovlivní jen tehdy, když mu to sami dovolíme. Vnímat (uvědomovat si) realitu ještě neznamená být pesimistou.

218353

3.5.2010 3:56

RE: .....

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 218353

Ano, ano, ano.

Teprve dnes jsem se dostal ke čtení komentářů zde, tak se omlouvám za pozdní reakci. Všechno, co jste napsala, tak nějak rezonuje s tím, co si sám myslím.

>Finanční krize si zaslouží jen takovou pozornost, jaká jí náleží. Existuje, nezlehčuju. Ale nebojím se, protože svou spokojenost nestavím na materiálním blahobytu.

Kde je hranice mezi materiálním blahobytem a denní materiální potřebou? Když přijdete o dům nebo o byt, budete pořád spokojena? Hodně přemýšlím nad tím, čeho všeho bych se dokázal vzdát a netrpět, a přišel jsem na to, že jsem sám k sobě pokrytecky. Říkám ano, obejdu se bez toho, ale je to pravda? Aby byla, musel bych dosáhnout stavu blízkého nirváně. Nic nechtít, na nic se neupínat, nic nemít rád. Je to ještě život?

Takže se teď snažím mírně korigovat svůj postoj. Říkám, když o to a o to přijdu, budu asi trpět. Ale věřím, že to vydržím. A protože nevím, kdy o to přijdu, těším se z každého dne, kdy jsem o to nepřišel. Užívám si to. To mě udržuje v plusu.

218630

3.5.2010 15:04

RE: .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 218630

Kritrerium potřebnosti (té vlastní nad základní potřeby) existuje - co nepotřebuji týden, to nepotřebuji vůbec. Zkuste to. [mrknutí jedním okem]

218672

29.4.2010 21:33

Klausovo vlastenectví

Střelec 77.?.?.?

"U nás nesmím zapomenout na prezidenta Klause. Opět si představte, že jsme mohli mít takového Švejnara nebo – Pánbůh chraň – grázla a zaprodance Vondru či zcela zdegenerovaného Schwarzenberga. Vím, že Klausovi mnozí z vás nemohou přijít na jméno, ale pravdou je, že je to politik a diplomat světového formátu, který nemá mezi evropskými politiky rovnocenného partnera. A zdá se mi, že je vlastenec. Pokud není, alespoň se tak tváří a zatím to své vlastenectví nikdy nezradil." - citace z článku.

Pane Stworo, téměř se vším ve vašem článku souhlasím, ale s hodnocením Klause nemohu a rozhodně se neraduji, že je naším prezidentem i když ti další, které jmenujete, by asi byli ještě horší. Je pravda, že s mnohými jeho kroky souhlasím, například v záležitosti uznání Kosova, bombardování Srbska, gruzínské agrese a j. Ale co se týká domácí politiky, tam mi připadá, že jednal v režii těch, v jejichž zájmu bylo rozvrátit národní ekonomiku a dostat ji pod patronaci cizího kapitálu. To co u nás ještě pracuje už většinou nepracuje pro nás. Zisky jdou jinam. Množství podvodů, které se nesměly prošetřit a objemy rozkradených hodnot nesvědčí o jeho vlastenectví. Všechno to bylo činěno za jeho vlády, za dobu kdy byl ministrem financí a pokračovalo to za vlády jeho odchovanců, jimž k poslední vládě, která později padla, účinně pomohl. Že by po získání prezidentské funkce se nějak radikálně změnil k lepšímu ?

218354

29.4.2010 22:29

RE: Klausovo vlastenectví

Lin 85.?.?.?

Reakce na 218354

Máme stejný pohled na našeho prezidenta a nerozebírala jsem jen proto, že už jsem se tu několikrát o něm rozepsala.
Nepřipadá vám, že jako správný neoliberalista v domácí politice svou "úlohu" na výbornou splnil. Tak to je. A rovněž nevěřím, že by se na stará kolena obrátil naruby a z vlka se stal beránek. Zázraky se sice dějí, ale ne až tak moc [smích]
Inteligenci mu nikdo nebere, ale jeho chladný hráčský kalkul mi vůbec nejde dohromady s nějakým prospěchem pro celek (a ne pouze pro něj). Na našem "dvorečku" konkurenta nemá (aspoň mě nikdo nenapadá), ale na evropském nebo světovém poli už "kohoutem" vůbec není.
Přidám jeden postřeh.
Při loňské návštěvě Obamy stačilo sledovat. Jak se Obama chová ke Klausovi a jak on k němu. Obama se ani nesnažil zastírat chladný nezájem a přezíral ho jako lány. Asi jako když přijede knížepán a blahosklonně pokyne kočímu, že mu může podržet dveře u kočáru. Oproti tomu Klaus se (až po návštěvě) doslova chlubil Obamovým "přátelským poplácácním po zádech" a dokládal tím "sympatie a přátelství". Přitom Klausovo podřízené postavení a chování nebylo možné přehlédnout po celou dobu návštěvy.

218358

29.4.2010 23:34

RE: Klausovo vlastenectví

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 218354

to: Střelec

Dovolím si dát do placu svůj pohled.
Za klausových vlád došlo k mnoha, mírně řečeno přehmatům, za což je obviňován. Ano, vinu nese jako předseda vlády, ppř. člen vládního týmu. Bohužel, tady neměl prostor pro individuální kroky - musel ctít vládní (koaliční) dohody, a tyto prosazovat, třeba i proti své vůli. Otázkou je, jak by to vypadalo, kdyby z tama odešel, aby si zachoval vlastní tvář, předpokládám, že ještě hůře, protože pravdoláskovci by měli o hodně volnější ruky.
Vzpoměňme, jak prskal Ježek, když mu šáhli na kuponovku, atd...
Dnes je individuální figurou, a do jisté míry může lépe prezentovat své názory, proto je, jaký je a byl, jaký byl.
Myslím, že momentálně bychom asi lepšího politika za presidenta nevybrali. A opatruj nás celý nebeský tribunál, jestli se tam dostanou švejnaři a podobní šarlatáni.

218363

30.4.2010 9:40

RE: Klausovo vlastenectví

kalik 193.?.?.?

Reakce na 218363

Člověk, co jedná proti svému přesvědčení, není pro mě dobrý člověk. To Klaus předvedl i v případě LS, kdy podepsal proti svému přesvědčení. To ukazuje maximálně na jeho "ohebnost" a ne na postoj a morální sílu. Klaus umí krásně mluvit, ale činy za něj hovoří jasně. To prostě neokecá.

218407

3.5.2010 7:15

RE: Klausovo vlastenectví

p 125.?.?.?

Reakce na 218354

....jak je to smutne,ze volba byla mezi Klausem a Svejnarem..jako z blata do louze a naopak..nikdo normalni samozrejme nema narok...

218637

30.4.2010 21:09

Polepsete se - vy vsichni prispevatele ! A Editor take ! Hlavne Editor !

steve 97.?.?.?

Zklamali jste mne - Vsichni !!
.. Tak tedy něco opravdu příjemného: Je jaro..
Editore - cinim Vam vytku. Stejne tak Vsem prispevetelum. Prestoze rozumim Vasemu krasnemu pocitu - kdy se zastavite uprostred cehokoliv, zvednete oci k jarnimu slunicku, mhourite do neho sve oci, cucate do sebe tu krasu noveho jarniho zivota ..
--
Vy - Editore, stejne jako vsichni Zvedavci jste vsak opomnel zduraznit vec nejpodstatnejsi !! Rad bych uveril, ze to bylo pouze lidske pochybeni, ze svoji neduslednosti nesledujete bocni cile !
-- .. Zaver vaseho clanku ma vypadat takto: Tak tedy něco opravdu příjemného: Je jaro. A MY SMUTNE POVINNE VZPOMINAME NA STRASNE UTRPENI A PRONASLEDOVANI .... atd.
---
.. Editore - uvedomte si, ze pouze jaro v teto forme - muze byti zpravou radostnou !!, protoze to Vase nekompletni Jaro budi zamerne ..., vite co !? Bylo by skoda, aby nam zavreli jaro ..
.. Doporucuji doplnit text, zamyslet se nad svoji cybou a HLAVNE - VZPOMINAT !!

218469

3.5.2010 1:39

RE: Polepsete se - vy vsichni prispevatele ! A Editor take ! Hlavne Editor !

čochtan 213.?.?.?

Reakce na 218469

Nebo to ukončit tímto citátem:

Jestliže máš skvělou manželku (manžela), okouzlující milenku (milence), daří se ti v práci, vlastníš skvělé auto, nemáš problémy s daňovým úřadem, jestli vždy, když vyjdeš na ulici, svítí na tebe jasné slunce a lidé se na tebe usmívají........je čas skončit s drogami!

218629

Příspěvků: 37

29.04. 07:14 Oldis  hned v clanku pisete ze neni krize
29.04. 07:32 Filip S  RE: hned v clanku pisete ze neni krize
29.04. 08:15 Oldis  RE: hned v clanku pisete ze neni krize
29.04. 08:38  RE: hned v clanku pisete ze neni krize
29.04. 08:09 vidlacky  RE: hned v clanku pisete ze neni krize
29.04. 14:36 janko  RE: hned v clanku pisete ze neni krize
29.04. 09:25 Mrky  Strach je emoce kterou NWO využije
29.04. 11:30 abc  RE: Strach je emoce kterou NWO využije
29.04. 15:18 Mr.Smith  RE: Strach je emoce kterou NWO využije
29.04. 09:29 Libcin  Otázka
29.04. 10:56 aristokrat  NWO NWO NWO
29.04. 11:01  RE: NWO NWO NWO
29.04. 16:27 aristokrat  RE: NWO NWO NWO
03.05. 14:51  RE: NWO NWO NWO
29.04. 12:19  RE: NWO NWO NWO
29.04. 13:39 euroskepse  RE: NWO NWO NWO
29.04. 14:27 n.z.  RE: NWO NWO NWO
29.04. 16:54 aristokrat  RE: NWO NWO NWO
29.04. 22:18 MedaBeda  RE: NWO NWO NWO
30.04. 01:56 Rene Bartosek  RE: NWO NWO NWO
30.04. 09:10  PROTOKOLY SIONSKÝCH MUDRCŮ
30.04. 22:12 steve  RE: NWO NWO NWO
29.04. 18:03 helmnut  Stwora je pry znamy estebak
30.04. 20:29 steve  RE: Stwora je pry znamy estebak
01.05. 00:18 Lin  RE: Stwora je pry znamy estebak
01.05. 09:50 Střelec  RE: Stwora je pry znamy estebak
01.05. 10:10  RE: Stwora je pry znamy estebak
29.04. 21:17 Lin  .....
03.05. 03:56 Vladimír Stwora  RE: .....
03.05. 15:04  RE: .....
29.04. 21:33 Střelec  Klausovo vlastenectví
29.04. 22:29 Lin  RE: Klausovo vlastenectví
29.04. 23:34 Anonymus  RE: Klausovo vlastenectví
30.04. 09:40 kalik  RE: Klausovo vlastenectví
03.05. 07:15 p  RE: Klausovo vlastenectví
30.04. 21:09 steve  Polepsete se - vy vsichni prispevatele ! A Editor take ! Hlavne Editor !
03.05. 01:39 čochtan  RE: Polepsete se - vy vsichni prispevatele ! A Editor take ! Hlavne Editor !

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 82 čtenářů částkou 11 674 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 2

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 3

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
25,90 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
15,93 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 130,49 Kč
1 unce stříbra
417,29 Kč
Bitcoin
231 794,31 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 392