Diskuze k článku

Solis: Nový světový řád? Připravuje se už dlouho

Příspěvků 54

26.4.2010 6:33

doplnění

Dan13 85.?.?.?

V. Havel není jen členem "Committee on the Present Danger", on je tohoto výboru spolu-předsedou, i s tím válečným štváčem ze Španělska J.M. Aznarem. Havel tam má mezi členy hromadu svých "neocons a jewish" kamarádíčků, jako je holocaustový mág Elie Wiesel a kamarádíčky z bývalého PNAC (Projekt pro nové americké století).

Mám oficiální kompletní seznam členů Trilaterální komise z dubna 2008, tzn. severoamerickou větev, větev evropskou i asijskou. Seznam je to velmi zajímavý, zájemcům můžu přeposlat e-mailem.

217938

26.4.2010 9:55

RE: doplnění

DaliborRRR 90.?.?.?

Reakce na 217938

Můžete to prosím poslat na dalibor1971@gmail.com ???
Děkuji.

217951

26.4.2010 11:49

RE: doplnění

Dan13 213.?.?.?

Reakce na 217951

Odesláno [smích]

217963

26.4.2010 12:05

RE: doplnění

Honza123321 89.?.?.?

Reakce na 217938

Taky bych poprosil poslat na thicrew@tiscali.cz. Velice děkuji

217965

26.4.2010 18:08

RE: doplnění

Alexus 194.?.?.?

Reakce na 217938

prosim na alexus@centrum.cz

prosim tez.

Diky

218004

26.4.2010 19:44

RE: doplnění

Mia 67.?.?.?

Reakce na 217938

Zaslete prosim seznam na miamoorex@gmail.com. Dekuji Mia

218019

26.4.2010 20:35

RE: doplnění

Dan13 85.?.?.?

Reakce na 218019

Odesláno všem, přeji hezký večer.

218024

27.4.2010 0:38

RE: doplnění

hc 90.?.?.?

Reakce na 218024

Hodťe to sem na veřejno a je to.

218041

1.11.2010 9:43

RE: doplnění

Francis 85.?.?.?

Reakce na 218024

Prosím o zaslání seznamu na politikum@seznam.cz
Děkuji.

231530

26.4.2010 19:51

RE: doplnění

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 217938

Zdá se, že je o to zájem. Nemohl byste ten seznam uložit někam na server (třeba tady) a sem vložit odkaz? Nebo mi to pošlete a já vystavím odkaz na Zvědavci.

218021

26.4.2010 20:56

RE: doplnění

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 218021

tady mají nějaké své stránky, je tam i pro nás jistě zajímavé jméno , které je spojeno i s Liberálním institutem (člen akademické rady) - českým propagátorem té, zde také diskutované, tzv. rakouské školy...
zde je když tak seznam k mání (bacha, je tam supervir [velký smích] )

v duchu toho co psal níže Perunwit bych hodnotil článek také a již několikrát dříve jsem se tu pokoušel varovat před "odhalováním konspirací", je to trochu proti duchu těchto stránek... ale nejspíš to funguje tak, že to tzv. "NWO" patrně bojuje proti tzv. "NWO", a tím má zapálené bojovníky proti "NWO" docela v hrsti... [mrknutí jedním okem]

218027

26.4.2010 21:23

RE: doplnění

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 217938

Dan mi ten soubor poslal. Umístil jsem jej na Zvědavce. Je ke stažení zde.

218030

27.4.2010 0:03

RE: doplnění

zicho 92.?.?.?

Reakce na 218030

Mam otazku ... co je to za tajny spolok, ze mena svojich clenov uverejnuje na webovych strankach a posiela na poziadanie emailom? [velký smích]

218039

27.4.2010 6:13

RE: doplnění

Dan13 85.?.?.?

Reakce na 218039

Na webovkách není seznam úplný (ten e-mailem ano). Pokud vím, tak zde nikdo neřeší, že by Trilateral Commission měla být tajným spolkem. Řeší se mj. zapojení našich (a nejen našich) politiků (placených našemi daněmi) do nadnárodních soukromých struktur, úzce souvisejících s mnoha věcmi, kterým se věnuje a které jsou kritizovány zde na Zvědavci. Zkuste si k tomu občas něco přečíst a nebudete muset klást takové otázky. Hezký den.

218046

28.4.2010 23:43

RE: doplnění

Stanislava 91.?.?.?

Reakce na 217938

dejte to prosim treba na leteckou postu, nebo nejaky server, kde si to zdarma muze kazdy stahnout, nechci zrovna zverejnovat svuj email. dekuji za porozumeni. [smích]

218243

7.5.2010 11:50

RE: doplnění

yvetta 83.?.?.?

Reakce na 217938

Dobrý den Dane,
tak takový seznam musí být hustý , když opominu všechny ty rockeffelery a rotchildy, keří ještě dnes zcela jistě v tichu domova mluví mezi sebou jidish, určitě je na seznamu spoutu dalších filantropů kteří pod rouškou blábolení a masmediálních blitek o své čisté duši a humanitě připravují svět k zhroucení a totálnímů pokoření všech gojim-tedy árijců, neboť oni jsou celou příčinou jejich staletého strádání....takový seznam velmi ocením, to si zase počtu. Na betonovém základě našeho domku mám vyryto "2009 before NWO" a bojim se, bojim až budu muset připsat "D DAY"...je to strašlivá představa, nicméně, bohužel se sionistická hydra rozrůstá a žere nás pomalu od hlavy.
Já jen doufám a chci tomu věřit, že Řecko je první krok ke konfliktu, který by mohl přerůst v něco "nepojmenovatelného" co nastartuje a probudí všechny spáče.Přece jim to nemůže projít???
Oplátkou nabízím zakázaný německý film ze 40.let Der Ewige Jude a dokument Shoa o holocaustu...trochu to rozšíří obzory a zase zapadnou další kusy skládačky do sebe, mailová adresa : danutab@email.cz. Díky a mějte se

218876

27.5.2010 14:31

Ahoj

nomed187 90.?.?.?

Reakce na 217938

jestli mi ten seznam můžeš poslat, můj email milos3@seznam.cz

220323

26.4.2010 6:43

volební patálie

Dan13 85.?.?.?

Trochu jsem pátral a jedinou stranou před letošními volbami, která se vcelku otevřeně staví proti NWO, je Strana svobodných občanů. Nevím, jestli je to dostatečná nabídka, ale nikoho jiného jsem už nenašel. Více info najdete na odkazech :
www.reformy.cz
www.svobodni.cz

217939

26.4.2010 8:59

RE: volební patálie

Alexus 77.?.?.?

Reakce na 217939

A co česká pirátská strana ???

http://www.ceskapiratskastrana.cz/pages/ceska-piratska-strana/volebni-program.php

NA facebooku ve volebnim pruzkumu z 5 tis. lidi sou na tretim miste....kdyz sem se dival na slozeni volicu...pulka je do 25 let....takze od mladych podporu maji....Socani tam maji 3 %....kez by tak dopadli volby [smích])

217943

26.4.2010 9:17

RE: volební patálie

Dan13 213.?.?.?

Reakce na 217943

Díky za info, ale krom zajímavých postřehů ke korupci, jsem tam nenašel např. postoj k federalizaci Evropy (EU ano/ne), ani k šílenému zadlužování naší země, díky kterému jsme čím dál více bezbranní vůči nadnárodním finančním skupinám. Jinak mám obavy, že "mladí" půjdou masově jak ovce ve stopách nějakého nového "modrého týmu ODS a vajíčkářů".

217945

26.4.2010 18:10

RE: volební patálie

Alexus 194.?.?.?

Reakce na 217945

Ekonomiku má u nich na starosti tento kandidát, jeho názory a články zde..

http://vasicek.blog.idnes.cz/

Jsou uplne jine nez mainstream...

218005

28.4.2010 9:44

RE: volební patálie

Jaroslav Kučera 62.?.?.?

Reakce na 217945

Jsem členem ČPS a tak se pokusím odpovědět.

>>postoj k federalizaci Evropy (EU ano/ne)<<
V této otázce je naší odpovědí bod č.3 "Kontrola občanů nad politiky" našeho programu. Občané mají možnost iniciovat referendum o kterékoli otázce, která je podle nich důležitá. Tedy i EU ano/ne.

>>ani k šílenému zadlužování naší země, díky kterému jsme čím dál více bezbranní vůči nadnárodním finančním skupinám<<
Zde se podívejte na bod č.2 "Otevřený stát". Zde se snažíme prosadit maximální transparenci státní správy tak, aby každýčlověk přesně viděl, kam jdou jeho finance, co se za ně kupuje a od koho. Chceme transparentní bankovní účty všech institucí, tedy od ministerstev po poslední obec, povinné zveřejňování obchodních smluv uzavíraných těmito institucemi atd. Tímto se podle Transparency International dá ušetřit až 20-25% objemu veřejných rozpočtů, které se dnes vynakládají neúčelně (předražené zakázky, korupce...). Mluvíme tedy o stovkách miliard korun, kterými bychom rádi v krátkém čase umořili státní dluh, prosadili vyrovnaný rozpočet do ústavy a postupně umožnili snižování daňové zátěže obyvatel.

Podívejte se zde:
http://www.ceskapiratskastrana.cz/pages/ceska-piratska-strana/volebni-program-2010.php

218184

26.4.2010 19:19

RE: volební patálie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 217939

1)Strana svobodných obřezanců propaguje neoliberální finanční reformy, což je pravicová politika NWO (ta levicová jsou lidská práva, multikulturalizmus, feminizmus, to co dělá teď Bursíkova SZ).
2)j.Payne ze SSO předložil jako poslanec holohokaustový zákon, který byl později v parlamentu schválený.
3)Stačí mi vidět fotky jejího předsednictva a republikového výboru, abych pochopil, že tato strana bude mít vřelý postoj k Izraeli.A ty jména zní opravdu slovansky: Káles, Šebelík,Steinhauserová,Ábelovský, ...

Obávám se, že jediná strana ve které nemá NWO své agenty, je Dělnická strana DSSS. Proto se ji snaží všemi prostředky zlikvidovat.

218013

26.4.2010 21:24

RE: volební patálie

Milian 82.?.?.?

Reakce na 218013

Tak tohle je slusna demagogie. Staci se podivat na reformy.cz a uvidite jaky maj vztah k NWO

218031

26.4.2010 9:22

what the .....?

Perunwit 90.?.?.?

1)Rozhovor zajímavý.
2)Pan Solis přes znalosti a orientaci v problému, jež mu nedokážu upřít, nemá moji důvěru už delší čas, co jsem byl svědkem jeho výpadů (údajně v opilosti) v diskusi pod článkem na CFP.
3)Madam Zubová, podporovaná pracháčem, je typická mediální hvězda, PRODUKT. S jejím unylým, ukňouraným a bezpohlavním vystupováním, s naučeným milým a pozorným úsměvem a "uměním" neodpovědět na přímo položenou otázku, ve mě vyvolává pocity veskrze záporné, ne-li přímo odporné. Tudíž: [bliji]

217947

27.4.2010 18:41

RE: what the .....?

Perunwit 193.?.?.?

Reakce na 217947

Dobrý den,

pokud vím, tak se pan Solis od oněch "výpadů (údajně v opilosti) v diskusi pod článkem na CFP", kterými zde argumentujete abyste mu vzal kredit, sám distancoval s tím, že bylo jeho jméno v diskuzi pod článkem zneužito záměrně někým, kdo jej chtěl zcela zjevně poškodit. Již to, že se na tento incident odvoláváte touto formou a v tomto kontextu napovídá něco o tom, že to takto Vám samotnému jaksi vyhovuje a dáváte to zde k dobru, proto je otázka na snadě, zdali jste to nebyl nakonec Vy sám, kdo se tam podepsal jako Solis?! (Viz podpis pod tímto příspěvkem...)

Také to, že se hned v této souvislosti pouštíte i do očerňování poslankyně Zubové, se kterou zde není žádná souvislost, vypovídá také o lecčem. Právě poslankyně Zubová byla jednou z těch, kteří poslali vládu trilaterálů Vondry, Schwarzenberga a jim věrných nohsledů Bursíka, Parkanové a spol do propadliště a to právě včas. Její úsilí v boji proti Radaru (minimálně v rámci SZ) by zde mělo být taktéž vyzdvyženo.

Jen hlupák by naletěl na takovou rádo-by subtilní manipulaci v neprospěch velmi odvážného Solise, který neváhá riskovat kariéru proto, aby byla vyřčena pravda. Řadit jej ke kontrolované opozici NWO je přinejmenším troufalá hypotéza, pravděpodobně za hranicí zdravého rozumu!

Tudíž: [bliji]

218124

27.4.2010 20:17

RE: what the .....?

Lin 85.?.?.?

Reakce na 218124

Perunwit 193 reaguje na Perunvita 90? Mám tomu rozumět tak, že ten devadesátka použil váš nick? [překvapení]

218132

28.4.2010 7:05

RE: what the .....?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 218124

Takových hrdinů jako je pan Solis již tady byla celá řada.[smích] A co se potom ukázalo jako skutečná pravda? Že kdokoliv, kdo se dostane do nejvyšší politiky je vždy velmi pečlivě vybraná figurka. Tato figurka slouží k přesně určené roli, jakou má odehrát, a tu roli ji stanoví zákulisní, nevolení loutkaři- skuteční vládci. To oni přesně určují, kdo bude zrovna v nejvlivnější pozici a kdo bude v jeho opozici. Prostě oni mají obě zdánlivě nepřátelské strany pevně v rukou a dělají to tímto způsobem už velmi dlouho, snad od dob Francouzské revoluce.

Vzpomeňme na roli Gorbačova, na roli disidentů typu Havla, na roli „statečného“ Walesy, na roli Sládka, své pevné místo v té vypečené šaškárně má i „statečný“ Klaus, či ten „statečný“ šašek z Evropského parlamentu, na jehož jméno si teď nemohu vzpomenout. Ti lidé z opozice mají budit zdání skutečné demokracie a skutečné opozice, ale VÝSLEDKY jejich činnosti jsou vždy takové, že jsou namířené proti lidu, proti většinové společnosti a že si nakládají s veřejnými financemi jak se jim zlíbí, takže miliardy mizejí v bezedných hlubinách, aniž by lid z toho něco měl, aniž by mohl proti těm velkorozkrádačkám sebeméně nějak zasáhnout.

Jarmila

218168

26.4.2010 9:59

Bla bla bla

Esoterik 77.?.?.?

...stejně to nevyjde. Problém je již skoro dvě stě let s lumpenproletariátem. Makat se nechce, dělat revoluce ano a za všemi neúspěchy vidět démony a nikoliv svoje chyby. Byl to feudál, potom kapitalista, teď to je zase globoun [smích] Vždyť se tady neděje nic nového ani převratného. Pořád to je jen hra pár desítek lidí. A pokud člověk nemá komplexy z dětství nebo čehokoliv jiného, nemá bordel v životních prioritách a trochu se snaží nemůže se ho toto dotknout ať už se bude dít cokoliv. Pokud jsem v něčem dobrý, v čem druhý není tolik tak jsem žádaný na trhu práce kde vládne pouze zákon nabídky a poptávky a budu na tom ve hmotě vždy lépe i kdyby byly zrušené peníze a platilo se mi třeba bramborami (ty potom mohu směnit za maso například a být sytější než druhý-tzn.i objektivně se mít lépe).Myslím si, že pro společnost by bylo výhodnější tuto skupinu nespokojenců nějak nakrmit, jenže to nejde. To řeší lidstvo už hrozně dlouho. Dají-li se jim peníze, aby nekřičeli tak je to ještě horší, po čase si je nárokují automaticky a chtějí více a více. Nedají-li se jim peníze stávají se nebezpečnými neboť dělají revoluce a bordel. Naštěstí je trochu utlumily půjčky, neboť jelikož jsou trochu méně vyspělí nejen sociálně, ale zejména méně finančně gramotní, tak se hezky zadlužují a mají spíše starosti sami se sebou a tolik neprudí. A také dost pomohl internet, kde se hezky vypíšou z těch svých starostí a je pokoj [smích])

217952

26.4.2010 10:08

Je mi to líto...

Mas 90.?.?.?

Tak rád bych našel na "polistopadovém" vývoji něco rozumného, neřku-li pohodového. Svět je jako sci-fi, bolševismus je hrůza, ale copak pominul? Kdyby mi někdo řekl, že konec "komunismu", budu hodnotit méně kritičtěji, než "novou" éru ... Nevěřil bych.

Není ani pravice, ani levice. Je pár vzácných lidí v politice, zbytek už se naučil jak za osobní profit způsobit škody všem. Mladá generace bez empatie (Mádl, Issová = neuvěřitelné video), národní bohatství rozprodáno na několikrát a země zadlužená nevíme u koho? Země v područí nevolených byrokratů z EU, kteří mají větší váhu než už tak porušované ústavní zákony u nás?

Doslovné ničení země Monsantem a dalšími "experimentátory", přesněji likvidátory života, práškování lidí z letadel, ale i zevnitř, kdy už farmaceutické firmy neváhají cpát do nejmenších dětí drogy na údajné "psychické" poruchy.

Tohle je prostě smutný stav věcí nikoliv veřejných, ale neveřejné moci, která si usurpuje právo na vše bez výjimky. Opravdu stačí pár řádek zákona a ignorance a nenávist nalinkuje utrpení pro přímé i nepřímé oběti válek, chemických a biologických pokusů, které mnohdy připomínají nacistické vědecké týmy.....

To vše je dramaticky smutnější vzhledem k tomu, že známé technologie a zejména příroda sama by zajistila obživu i štěstí a mnohem lepší zdraví pro celou osádku země.

Místo toho plány na degeneraci, ponížení, chemizaci a patologizaci nás všech v nedohledatelných rukách "elit", kterým slouží politika. Rozumnost nahradil už zcela u moci fanatický, převážně virtuální systém mediálních "pravd", vnucování barbarského způsobu bytí a vysmívání se nám všem, kdož odmítáme zahodit vlastní rozum a studia - My jsme prostě konspirační teoristé, stejně jako zem přestává být způsobila k bydlení.

Chemičtí šílenci svými "výrobky" způsobují mutaci živočíchů, už nejen ryb a nové a nové nemoci civilizace, která sama o sobě je už tak nemocí. Vyhlídky politiky jen na větší marasmus a totalitní řády až vrchol _ NWO, no a než to "dotvoří", tak nás tady "baví" velmi odpudivá kultura a "adrenalinové" sporty, uf uf uf

217955

26.4.2010 15:23

Rpripojte se k akci-- i belo monstre je soucast nwo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 200.?.?.?

Reakce na 217955

volejte brazilskou ambasadu, v kazde zemi
http://www.socialismo.org.br/portal/ecologia/95-artigo/1471-hidreletrica-no-xingu-o-trem-fantasma-e-o-chabu-

http://www.amazonwatch.org/brazil-action-alert.php
http://salsa.democracyinaction.org/o/2486/p/dia/action/public/?action_KEY=3028
http://www.amazonwatch.org/amazon/BR/bmd/
http://www.internationalrivers.org/en/blog/aviva-imhof/belo-monte-dam-pressure
http://theamazonforest.blogspot.com/2010/04/contact-brazilian-embassy-to-stop-belo.html
http://twitter.com/IntlRivers
http://www.huffingtonpost.com/2010/04/13/james-cameron-joins-brazi_n_535347.html

217978

27.4.2010 14:44

RE: Je mi to líto...

oogt 109.?.?.?

Reakce na 217955

Mladý tržní démone, žvaníš "moudra", ze kterých bych se s prominutím poblil. Předpokládám, že je ti maximálně třicet let a jseš absolvent všelijaké blbouniverzity. Dóbro dóšli panáčku. Důsledky si vyžereš ve velmi nepříjemné podobě.

218099

28.4.2010 7:20

RE: Je mi to líto...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 218099

Tak hloupé a bezobsažné kecy jste si skutečně mohl odpustit. Naopak příspěvek, na který tak nehorázným způsobem reagujete, je pravdivý a hodnotný. Polepšete se!!!

Jarmila

218170

26.4.2010 14:38

NWO

NWO 80.?.?.?

Solis říká: "Plány na zavedení nového světového řádu jsou tady dlouho, je to čistě bělošská záležitost". To je demagogie nejhoršího druhu, protože bílá rasa je určena k likvidaci! Vymíráme a nikdo nepodporuje naši porodnost, ale podporují se jen nepřispůsobiví! Děje se tak vytvářením pracovní a společenské atmosféry, která prakticky neumožňuje zaměstnanému páru mít více než jedno dítě, aniž by rodiče upadli do materiální nouze. Viz "Deset iracionálních jevů v západní civilizaci": http://dolezite.sk/Deset_irracionalnich_jevu_v_zap...

217972

26.4.2010 16:04

RE: NWO

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 217972

...mejlíš se. Běloši (malá skupinka elit) mají pro palcem prostředky pro řízení událostí, to, že jsou proti běžným občanům, to se opakovalo už při honu na "ostatní" židy, a ještě mnohem dřív při honu na "ostatní" křesťany.
Ve vývoji každého hmotného nebo organizačnho (společenského) systému vždy dojde k tomu, že ye řídící jádro (firmy, státu, Země)obrátí proti těm, kdo je do řízení dosadili.

A vše souvisí s tím, jak jsme se učili ve fyzice o "rotační" formě atomu. Až si osvojíme model pulzní, kterým funguje nejen naše srdce, ale také veškeré mentální procesy, které vedou k vytváření společenských systémů pak už nám bude hej.

Pan Solis prezentuje informace, odpovídající i mým. A nezdá se mi, že by člověk s touto formou lidské energie byl špatný (ad reakce Perunvita)

217981

26.4.2010 21:37

RE: NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 217981

Souhlasím, Janko.
Připomenu tu v souvislosti s "bílou rasou" knížku Jitro kouzelníků, kde je docela dobře vysvětlená "čistá rasa" hitlerovského Německa. Ne každý běloch je také "čistou rasou" ve smyslu téhle doktríny.

218032

26.4.2010 22:16

RE: NWO

Lin 85.?.?.?

Reakce na 218032

Janko, tohle je ode mě, jen jsem zas nebyla přihlášená. [oči v sloup]

218035

27.4.2010 18:39

RE: NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 217972

Ano, podle mě máte pravdu, ona věta, kterou jste vypíchl myslím přesně ukazuje, že pan Solis ví o "NWO" houby a že celou tu vlnu zájmu o to nejspíš jen využívá k stavění se do pozice "opozice", budování image "bojovníka za svobodu". Solis evidentně moc nechápe, ačkoli se zdá, že o tom rád mluví.
Běloši s tím možná začali a prosazují (už dávno ne sami), ale jsou to nyní právě tito běloši, kteří jsou naprostými psychopaty relativně ke své vlastní kultuře a chcete-li rase, jakkoli v náboženském smyslu se to nepřekrývá, protože oni jednoduše v křesťanského Boha západu už nevěří. Dívám-li se na to jako psycholog, myslím to opravdu zejména zcela v psychopatologickém smyslu. Mám-li to konkretizovat tak je to spojení machiavelismu, malthusiánství, kosmopolitismu-internacionalismu, levicového utopismu a protináboženského okultismu, tak, že zde by asi onen světec nalezl konečně svoji definici zla. Trendy myšlení, či spíše nazývejme věci pravými jmény - ideologie, pseudomyšlení - které se spojily do oné současné formy usilování o světovládu - zde krystalizují již mnoho genereací a nesou jasné indicie, že jejich nositelé jsou čím dále tím více stiženi těžkými poruchami osobnosti a obecně vzato se čím dále tím více odklánějí od podstaty lidství zpět k oné zvířeckosti (jestliže mluvil GHWB o NWO jako o něčem, co má zabránit "zákonu džungle", bylo to čisté "1984" - jednalo se totiž o paradoxní projekci). Nelze to však myslím nazvat degenerací, natož abychom byli "svým způsobem všichni" degenerovaní. To nemá s degenerací moc společného, ona dehumanizace elit je jen výsledkem rozvírání nůžek vlivu, L-curve - příslušníci elit žijí již zcela odtrženi od skutečného, pravdivého života a v určité fázi svého života vědomně páchaným zlem překonávají hranici, kdy pro ně není už k lidství žádného návratu a jako lumpenelita si vytvářejí klaku lumpenproletariátu, utěšujícího je svou tupostí, aby nebyli dohnáni k bilanční sebevraždě, protože jejich koncepty spravedlivějšího světa (spravedlivějšího pro ně, s nimi, co jsou si rovnější) tak žalostně nefungují a samotný onen koncept "udržitelného rozvoje" - dítě malthusiánské větve těchto pokusů o světovládu, když se člověk jen letmo podívá na demografický vývoj, naprosto selhává. Václav Klaus k tomu poznamenal: "Ačkoli Thomas Malthus působil před dvěma sty lety, jeho duch je stále s námi. Studie Římského klubu, které varovaly před nebezpečím přelidnění a poškozováním životního prostředí, se Malthusem inspirovaly. Nedávná konference v Kodani o klimatu je rovněž novodobým malthusiánstvím. Je překvapivé, jak staré obavy o lidskou populaci, jež byly mnohokrát vyvráceny, jsou stále znovu a znovu kříšeny." Já bych dodal, že se zcela paradoxním výsledkem, který může onou malthusiánskou katastrofou skutečně brzo skončit.

218122

27.4.2010 18:40

RE: NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 217972

Nejde tedy o jakési výsledky intergenerační vývoje k chudému genomu, ale o osobní a skupinové spění k velice chudému duchu a prázdnému srdci, což pak ústí do toho, že svět se jim zdá naprosto nesnesitelným, neboť cítí, že moralita i nejprostšího člověka stojí již nedostižně vysoko nad moralitou jejich, a rádi by takový svět tedy změnili, neboť ona méněcennost jim působí už neakceptovatelné utrpení, které si vzhledem ke svému zdánlivému postavení nedovedou vysvětlit a která díky nereflektovaným pocitům viny tím více je nutí zasahovat do řádu věcí. Ptáte-li se, proč to dělají, pak právě proto - jsou to nešťastníci, zoufalci. Kdo jiný by přece mluvil o lepším světě a přitom v pozadí zinscenovával mediální divadla vražd náhodných civilistů, kdo jiný by rozpoutával války, kdo jiný než nejubožejší zoufalec by cítil uspokojení z obelhávání, okrádání a zotročování prostých lidí.
Zkrátka pan Solis vidí jen ten povrch - kde kdo s kým figuruje v jakých podivných organizacích, možná trochu jaká je jejich agenda, sem tam má zajímavý postřeh, ale to je tak asi všechno. Podstatu oné "rakoviny" vzniku lumpenelit nejspíše nevidí, jinak by ji nepřičítal určité rase.

218123

1.5.2010 12:21

RE: NWO

Andrea 85.?.?.?

Reakce na 218123

Vážný anonymní pisateli. Ráda bych zůstala neutrální, ale objektivitě zavděk musím konstatovat, že se snažíte Solisovi ubrat kredit, přitom melete sám páté přes deváté. (L-curve, paradox, chudý genom, lumpenelity, pseudomyšlení, křesťanský Bůh západu - ovšem nejlepší je nesmyslné spojení "machiavelismu, malthusiánství, kosmopolitismu-internacionalismu, levicového utopismu a protináboženského okultismu" ten dropping nějakých nedefinovaných výrazů má jako ohromit? Vždyť tím vůbec nic neříkáte!
Upírat Solisovi prominenci v určité oblasti působí skutečně směšně, pokud je to podáváno tímto stylem, a zaštítěno slovy "Dívám-li se na to jako psycholog", které celému nesmyslnému blábolu mají propůjčit jakousi váhu. Jak směšné!
a) Solis nenapsal žádnou studii o kořenech a projevech NWO, ale odpovídal na dotazy novináře Bartoše. To je první parametr předmětného článku. napište něco vy, jděte a vystrčte vlastní hlavu, místo abyste se pod ochranou anonymity nesmyslně vyjadřoval k rozhovoru někoho, kdo vystoupil na veřejnost a pouze pouukazuje na určité skutečnosti!
b) O degeneraci Solis hovořil, pokud jsem to správně pochopila, v souvislosti s faktem, že je Schwarzenberg ze šlechtického rodu "Že má degenerované předky? Dobře. Možná do té míry nikdo degenerované předky nemáme, protože jsme nebyli oběti tohoto křížení ve jménu zachování rodu a pozemků a rodového majetku..."
c) Nevnímám, že by si Solis někde budoval "image bojovníka" za svobodu. Napsal něco o prasečí chřipce a misích v Afganistanu, a má celkem pravdu. Je relativně šikovný analytik mezinárodního dění. To mu nelze upřít. Navíc patrně nikomu nekonkuruje a nikam nekandiduje, tak nevím, proč se vůči němu někteří diskutéři takto ostře vymezují. Každý z nás může k tématu napsat svou vlastní studii, prezentovat svůj vlastní pohled a polemizovat o tom s ostatními věcně, bez odsudků, invektiv a urážek, nebo to neumíme?
d) že je NWO bělošská záležitost uvádí Solis v rozhovoru patrně do kontextu stipendistů Cecila Rhodese, který propagoval nadvládu bílé rasy. Dává to naprostý smysl, ale vyžaduje to od čtenáře již určité znalosti. Zde bych naopak Solisovi přiřkla velkou zásluhu na tento detail upozornit. Skutečnost, že mezi tyto absolventy patří i Clinton je pozoruhodná. "I contend that we are the first race in the world, and that the more of the world we inhabit the better it is for the human race". Dalšími jsou tito: http://theruthlesstruth.com/wordpress/2010/03/05/initial-list-of-rhodes-scholars/
Netuším, jak čtivé by bylo interview se Solisem, pokud by se šířil o těchto věcech v podrobnosti. To je skutečně nad rámec novinového článku, či rozhovoru! David Allen Rivera napsal knihu "FINAL WARNING: A HISTORY OF THE NEW WORLD ORDER" o 536 stránkách! Zde: http://web.archive.org/web/20040902195545/http://www.viewfromthewall.com/

218528

2.5.2010 3:03

RE: NWO

smoke 89.?.?.?

Reakce na 218528

Tak to se panu Rhodesovi a spol. moc nepovedlo. Nebo snad jeho následovníci museli ustoupit neohroženým neomarxistickým bojovníkům a zavést zákonnou rasovou diskriminaci bílých ve formě affirmative action? [smích]

218565

2.5.2010 21:44

RE: NWO

smoke 89.?.?.?

Reakce na 218528

Zřejmě proto, aby se petrifikovala nadvláda bílé rasy, byly už v 60. letech (dnešní legislativa je v této oblasti mnohem zrůdnější) přijaty v USA tyto právní normy:

http://en.wikipedia.org/wiki/Immigration_and_Natio...

http://en.wikipedia.org/wiki/Executive_Order_11246

[oči v sloup] [bliji]

218617

26.4.2010 20:15

NWO

Tyrese 93.?.?.?

To ze je to belosska zalezitost sem uz nekde cetl. Ale nejak mi to nejde do hlavy. Me to prijde prave naopak. Bilou rasu nicej co se jen da. Je nas cim dal tim min. Evropa vymira. V Americe bile obyvatelstvo to same. Je s nami zachazeno jako s odpadem a kde jakej cmoud (s prominutim) je dnes uprednostnovan.

218023

27.4.2010 16:58

RE: NWO

Robocrep 85.?.?.?

Reakce na 218023

Ono to opravdu může vypadat jako paradox. Vysvětlím proč.

Někde v kořenech NWO opravdu je čistě bělošská záležitost. V dobách kolonialismu například se členové elit chovali jako největší rasisté, vysávali původní obyvatele v koloniích a považovali je -s požehnáním svých vlád a tehdejších zákonů- za méněcenné.
Doba se změnila. Barevní si vybojovali svá práva a rasy jsou dnes oficiální vědou považovány za rovnocenné.
A elity se změnily s dobou. Oni si totiž dobře uvědomujou, že každá rasa má jiné dispozice, i když se o to moc nesmí mluvit (asiaté mají vyšší IQ, černoši rychleji běhají, cikáni mají hbité prsty apod.)
Přestali zkrátka považovat "bílého muže," za ideál a nad rasu a národ teď staví kulturu a styl myšlení. (Geny byly nahrazeny memy, chcete-li).
Čili - bílou rasu ničej co se jen dá, jak správně píšete, ale úplně sejně tak ničej jakoukoliv jinou samostatnou rasu a jednotlivá etnika. Nejvíc jim pijou krev ti, kdo se drží svých tradic. My, bílí češi, i další malé evropské národy, jsme pro ně tatáž hodnota jako černé kmeny v Africe. Chtějí všechny smíchat a vnutit jim vlastní pravidla, aby měli poslušné, šedivé ovce.

218116

27.4.2010 18:31

RE: NWO

Tyrese 93.?.?.?

Reakce na 218116

Hm, zak tim padem uz to neni ciste belosska zalezitost jak se na ruznych webech stale pise.

218117

29.4.2010 4:36

RE: NWO

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 218116

Napsal jste:Někde v kořenech NWO opravdu je čistě bělošská záležitost. V dobách kolonialismu například se členové elit chovali jako největší rasisté, vysávali původní obyvatele v koloniích a považovali je -s požehnáním svých vlád a tehdejších zákonů- za méněcenné.
To je zjednoduseni dejin lidstva,muzete napsat ,ze Americane privazeli otroky do Ameriky,ale, navstivte musea a zjistite ,ze tak zvani Americane ,nejsou Americani,ale, vetsina vsech kapitanu a obchodniku s otroky jsou zide,ale, vseobecne se tato udalost pripisuje bile rase.
Ruskou revoluci udelali bolsevici,ale , bolsevici ze 420 nejvyssich komisaru bylo vice jak 385 tak zvanych zidu, presto stale jmenuji "bolsevicka revoluce",ackoliv ta revoluce byla rizena zidy z USA
, Trocky -Bronstein mel stale bydliste v New Yorku.
Mnoho lidi se ohani zlociny komunismu,ale ti komunisti,Slansky a spol, byli zase samovyvoleni,vetsina z nich zide.
V Polsku se venuji zlocinu v Katyni a opet vini bolseviky,NKVD,ale ,kdo byli clenove NKVD a jejich velitele,opet pod hlavickou,zlociny bileho muze,jsou vlastne skryt Lazar Kaganovic,Lev Inzhir,Artemic Khalatov,ktery byl v drivejsi Ceka,komisar pro vyzivu,kde umrelo na desitek milionu hladem,Eisenstein a nebo Mark Zborovsky,agent KGB,Izak Reingold a mnoho jinych,co by,jakoby komuniste-bolsevici, mnozi z nich neumeli rusky.Zde vynikal Lavrenti Beria o kterem jdou dodnes legendy, ktery mel u sebe listky -dokumenty na poravu,ciste k vyplneni a dole ,dopredu orazitkovane a podpis o provedeni rozsudku, kdo se nepodvolil,tak napsal jen jeho jmeno.
Takze nepredelavejme historii na falesnem,nespravnem zaklade.

"The Jewish people as a whole will become its own Messiah. It will attain world dominion by the dissolution of other races, by the abolition of frontiers, the annihilation of monarchy and by the establishment of a world republic in which the Jews will everywhere exercise the privilege of citizenship. In this New World Order the "children of Israel" will furnish all the leaders without encountering opposition. The Governments of the different peoples forming the world republic will fall without difficulty into the hands of the Jews. It will then be possible for the Jewish rulers to abolish private property and everywhere to make use of the resources of the state. Thus will the promise of the Talmud be fulfilled, in which is said that when the Messianic time is come, the Jews will have all the property of the whole world in their hands."
--Baruch Levy, Letter to Karl Marx, 'La Revue de Paris', p.574, June 1, 1928
Nakonec ,tak zvani zide se ani netaji,co jsou zac,posudte samy z jejich vlatsniho tisku; "When I open the police files I find detailed reports about Jewish criminals. The archives have enough material for 100 historians and for 100 years, and even then they won't finish." -- Haartez News. Jerusalem, Tuesday, November 2, 2004
Komu patri diamantove doly v Jizni Africe,kde jsou mizerne pracovni podminky,od dob kolonialismu,tak zvanych bilych osadniku?
Polovina pravdy,je vlastne malou lzi.

218257

29.4.2010 20:12

RE: NWO

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 218257

Popsal jste to velmi dobře. Otázkou ovšem je, co nám tedy pan Solis - při jeho velkých znalostech tohoto problému, tedy aspoň se takto prezentuje - chtěl vlastně říci, když to označil bělošskou záležitostí. Za koho tedy vlastně "kope". Pokud bylo jeho záměrem směrovat neznalé, měl by to spíše zkoušet na jiném webu.

218344

1.11.2010 10:31

RE: NWO

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 218344

Ano, ta snaha tady na Zvědavci je u některých diskutujících čitelná.

Za každou cenu obrátit pozornost na tzv. bílé muže (někteří mají v oblibě katolickou církev [smích] - viď HHBB, mtk, Médo?) a každou námitku a pokus bavit se také o dalších sortách lidí v pozadí, kteří mohou např. KC jen zneužívat (dokonce sv.apoštol Pavel, který ve sv.knihách zdeformoval Ježíšovo učení, byl původem, než se tzv. obrátil, velmi horlivým a nemilosrdným farizejem) označit za blábol (vzpomínáš hábečko?) a síly, které zde velmi přesně a na faktech opakovaně popisuje Robert Nohejl bagatelizovat.

A Peace s nimi,


jansmith[smích]

231535

28.4.2010 1:10

RE: NWO

Maut 82.?.?.?

Reakce na 218023

Obávám se, že se pan Solis mýlí v tom, že NWO je čistě bělošská záležitost. Četl jsem v respektovaném zdroji, že NWO má cosi jako vládu pod názvem MAJESTY TWELVE - mezi 12 členy je jeden Číňan, jeden Japonec a jeden Ind. Takže s tou jednobarevností to nebude asi valné. Nebylo by to ani rozumné a praktické. Bez iluzí poddaných se neobejde ani NWO.

218163

28.4.2010 10:35

RE: NWO

Dan13 213.?.?.?

Reakce na 218163

Takzvaná skupina Majestic 12 (MJ-12) souvisí dle konspirací s fenoménem UFO a ne s NWO (tedy pokud nejste fanda teorií, že nám vládnou mimozemšťané) [smích]

218191

1.5.2010 0:34

RE: NWO

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 93.?.?.?

Reakce na 218191

Fanda teorií o vládě mimozemšťanů moc nejsem,ale MJ-12 taky nejsou žádný zvláštní elenti,je to banda teploušů. [smích]

218489

27.4.2010 12:30

Začínám milovat NWO!

Soudce Lynch 81.?.?.?

Ale rozhodně je to tak, že si tito lidé myslí, že bílá rasa je vyspělejší, což je tedy chorá premisa.
Před lety jsem byl proti NWO, ale co zažívám každý den s černochy, změnilo můj postoj k NWO!!! Znám několik málo černochů, se kterými se bavím a vždy jim z ČR něco přivezu, ale těch OPRAVDU velmi málo!
Za vraždami a napadeními zde v Londýně jsou pouze černoši anebo afro-arabský "vymaštěnci".

218091

29.4.2010 10:16

Zotročené ľudstvo bude oslobodené.

abc 89.?.?.?

NWO je posledný z trikov okultných elít ovládajúcich zem od čias Babylonu,keď sa Nimrod vyhlásil za tvorcu politického systému, ktorý bol v odpore voči Bohu. Kto chápe otázku univerzálnej zvrchovanosti /rozumej otázke: Kto má právo vládnuť nad zemou?/, ktorá sa rieši počas celých ľudských dejín, ten nemá problém s pochopením Božieho predsavzatia so Zemou, ktoré bolo pre precedentné vyriešenie danej otázky odložené o 6000 rokov, počas ktorých Stvoriteľ zeme nezaháľal a pripravoval svoj Nový svet spravodlivosti. /Lukáš 23:42/Duchovný zápas síl temnoty a svetla prebieha celé ľudské dejiny a dnes speje k svojmu vyvrcholeniu./ 1. Mojžišova 3:15/ Boh už má takisto pripravenú svoju nebeskú vládu nad zemou/ Zjavenie 21:9/, ktorá odstráni NWO v okamžiku keď si okultné elity budú myslieť, že dosiahli víťazstvo.- 1. Tesaloničanom 5:3 Dovtedy nimi sformovaná aliancia národov pod vedením OSN bude ochotná splniť akýkoľvek rozkaz okultných elít v pozadí. Takže dobrá správa, pre tých ktorí očakávajú Boží Nový svet spravodlivosti/panaceum/ je tá, že NWO /placebo/ bude trvať len nevyhnutný krátky čas, aby vykonal jednu jedinú vec, aby v globálnom meradle odstránil moc falošného organizovaného náboženstva. /Zjavenie 18:4/ Kto toto pochopí, pochopí prečo sa univerzálne zotročenie ľudí mocou peňazí pripravovalo dlho a prečo musí takisto skončiť. - Zjavenie 17:17, Zjavenie 19:20

218282

8.9.2010 4:25

Rozhovor zajímavý, ale já bych rád věděl kdo za tím stojí ?

Loki 82.?.?.?

Kdo za tím NWO stojí? Dlouho nad tím uvažuji, že přeci není možné aby se takovéto plány uskutečňovaly po mnoho generací, protože nikdo není schopen něco takového zrežírovat.
Došel jsem k několika možnostem, ale všechny poměrně fantaskní. Nevím co si o tom mám myslet.
Kdo je tedy velkým režisérem? Musí to být někdo kdo je schopen žít mnohem déle, než běžný člověk.

1, Satan, ano to by bylo docela logické, ostatně kniha zjevení svatého Jana nám dává vodítko, například povinné očipování = znamení šelmy a podobně (nemá smysl dále rozepisovat)
2, Mimozemšťané, pár indicií by se tu našlo. Možná nám vytvořili i náboženství, možná je tu více skupin, dobří špatní, mohlo by se to krýt s bodem číslo 1 nebo jsme jejich experimentem, pak by oni byli našimi bohy.
3, Nějaký člověk kdysi objevil tajemství nesmrtelnosti a díky tomu přežívá dlouho, možná za tu dobu zcvoknul a rozhodl se, že bude vládnout světu (toto se mi zdá málo pravděpodobné, nicméně také možnost), možná se kryje z některou z možností předtím. Příslušník předchozí civilizace, například Atlantidy, který díky své odlišné genetické výbavě žije déle.
Má někdo další nápad ?

227744

Příspěvků: 54

26.04. 06:33 Dan13  doplnění
26.04. 09:55 DaliborRRR  RE: doplnění
26.04. 11:49 Dan13  RE: doplnění
26.04. 12:05 Honza123321  RE: doplnění
26.04. 18:08 Alexus  RE: doplnění
26.04. 19:44 Mia  RE: doplnění
26.04. 20:35 Dan13  RE: doplnění
27.04. 00:38 hc  RE: doplnění
01.11. 09:43 Francis  RE: doplnění
26.04. 19:51 Vladimír Stwora  RE: doplnění
26.04. 20:56 HHBB  RE: doplnění
26.04. 21:23 Vladimír Stwora  RE: doplnění
27.04. 00:03 zicho  RE: doplnění
27.04. 06:13 Dan13  RE: doplnění
28.04. 23:43 Stanislava  RE: doplnění
07.05. 11:50 yvetta  RE: doplnění
27.05. 14:31 nomed187  Ahoj
26.04. 06:43 Dan13  volební patálie
26.04. 08:59 Alexus  RE: volební patálie
26.04. 09:17 Dan13  RE: volební patálie
26.04. 18:10 Alexus  RE: volební patálie
28.04. 09:44 Jaroslav Kučera  RE: volební patálie
26.04. 19:19  RE: volební patálie
26.04. 21:24 Milian  RE: volební patálie
26.04. 09:22 Perunwit  what the .....?
27.04. 18:41 Perunwit  RE: what the .....?
27.04. 20:17 Lin  RE: what the .....?
28.04. 07:05  RE: what the .....?
26.04. 09:59 Esoterik  Bla bla bla
26.04. 10:08 Mas  Je mi to líto...
26.04. 15:23  Rpripojte se k akci-- i belo monstre je soucast nwo
27.04. 14:44 oogt  RE: Je mi to líto...
28.04. 07:20  RE: Je mi to líto...
26.04. 14:38 NWO  NWO
26.04. 16:04 janko  RE: NWO
26.04. 21:37  RE: NWO
26.04. 22:16 Lin  RE: NWO
27.04. 18:39  RE: NWO
27.04. 18:40  RE: NWO
01.05. 12:21 Andrea  RE: NWO
02.05. 03:03 smoke  RE: NWO
02.05. 21:44 smoke  RE: NWO
26.04. 20:15 Tyrese  NWO
27.04. 16:58 Robocrep  RE: NWO
27.04. 18:31 Tyrese  RE: NWO
29.04. 04:36 kozoroh  RE: NWO
29.04. 20:12 Mirko D.  RE: NWO
01.11. 10:31 jansmith1984  RE: NWO
28.04. 01:10 Maut  RE: NWO
28.04. 10:35 Dan13  RE: NWO
01.05. 00:34 micha  RE: NWO
27.04. 12:30 Soudce Lynch  Začínám milovat NWO!
29.04. 10:16 abc  Zotročené ľudstvo bude oslobodené.
08.09. 04:25 Loki  Rozhovor zajímavý, ale já bych rád věděl kdo za tím stojí ?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,29 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,45 Kč
100 japonských jenů
22,01 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 944,01 Kč
1 unce stříbra
562,76 Kč
Bitcoin
297 763,25 Kč

Poslední aktualizace: 26.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 569