Diskuze k článku

Novodobá inkvizice II.

Příspěvků 47

24.4.2010 4:25

Koho ochrání ombucman??

baki 85.?.?.?

Představa, že ombucman někoho ochrání je mylná. Tato instituce je zřízena zřejmě proto, aby měl občan pocit, že ho nějak ochrání. Není tomu tak. Ochránce lidských práv není schopen nikoho ochránit a to ani v případě, že lidská práva jsou evidentně porušena. Dokonce dá za pravdu "porušiteli". Podobně se dnes můžeme dívat na naši Ústavu a "Listinu lidských práv a svobod". Je otázkou, zda vůbec preambule, určující je za nejvyšší naše zákony,je myšlena vážně. Protože zákony, dle preambule nižší právní hodnoty, vůbec tyto údajně nejvyšší zákony nerespektují. A všichni se řídí zákony nižší právní hodnoty, jako by Ústava s přílohami ani neexistovala.

217846

24.4.2010 8:24

Typický příklad parazitismu.

Antiquus 95.?.?.?

Největší škody nám jako společnosti způsobují lidé, jejichž Ego je přerostlé, touha po majetku-mamonu a po moci je dominantní v jejich mysli-vědomí. Tato dysfunkční vědomí způsobuje nemocný a dysfunkční svět. To je ta skutečnost, která rozděluje a ničí lidi.
Ve výše uvedeném článku, ale nejen v tomto jsou přímo "učebnicové" příklady jak parazitismus a u nás v našem státě zejména, kdy soudcovsko-exekutorská mafie propojená s vyčůranými advokáty, jak tato dysfunkce ničí lidi. Hyeny ucítily možnost "kořisti" a bez milosti si chtěly svou "kořist" ulovit. K tomu slouží upravené "zákony" tak, aby exekutorská, ale nejen exekutorsko soudní loupež, byla legální.
Je to v duchu lidskosti, morálky a zákonů Universa - nelegální, nemorální a odsouzeníhodné.
Je nutné s těmito loupeživými nájezdy, které jsou ovšem "legalizované" za patřičné pomoci parazitujících politiků - rázně skončit. V tomto smyslu souhlasím s názorem F. Matějky na http://frantisekmatejka.blog.ides.cz/ Stát patří nám, ne my jemu.
Ovšem samo se to nenapraví. Což takhle začít vymetat u těchto voleb a pokračovat dokud nebude platit, že slušná a morálně zodpovědná většina národa, bude moci říci - stát patří nám, ne my jemu a nenecháme se stále více zotročovat žádnou Mafií, bankéři, či byrokracií. Začít musíme ale každý u sebe. [pláč]

217848

24.4.2010 9:43

RE: Typický příklad parazitismu.

xyzx 213.?.?.?

Reakce na 217848

Zde je funkční odkaz na F. Matějku: http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/

217861

2.5.2010 9:22

RE: Typický příklad parazitismu.

UTF 109.?.?.?

Reakce na 217848

Smrdí to klasickou zákeřnou židovinou. Majetek gójim neexistuje, žid může přijít a vzít si jej, protože mu právem patří (Šulchan Aruch).

218572

24.4.2010 8:42

ak

mt-svk 94.?.?.?

dcere pisatelky nebol do zastavy zobraty ucet ale len nehnutelnosti akym pravom jej ho zablokovali? o pozicanych peniazoch ani nehladiac. preco to po zaplateni "pokuty" nedala na sud?

217852

24.4.2010 9:16

RE: ak

Targett 92.?.?.?

Reakce na 217852

Protože ty kur.y jsou mezi sebou domluvený. Zvláště je to patrné a známé o soudu a exekutorech v Nymburku !!! Tam by měla vybuchnout bomba ...

217855

24.4.2010 9:13

Nebojte se ...

targett 92.?.?.?

na každou svini se vaří voda ... a že pak bude hrůzou kvičet, to si pište !!!

217853

24.4.2010 12:08

RE: Nebojte se ...

JPG 89.?.?.?

Reakce na 217853

nebudou... už jste někdy slyšel kvičet právnickou osobu? ... velký to vynález moderní společnosti?

217871

24.4.2010 22:04

RE: Nebojte se ...

Drbalka 77.?.?.?

Reakce na 217871

Já jo, srala vzteky, že to udělám znovu ..

217890

24.4.2010 9:20

už jsem to psal minule

my.point 90.?.?.?

Když to shrnu tak majetek navíc je přítěží a nikoliv přídavkem.Naše spokojenost je přímo úměrná majetku nastřádaného v průběhu života.Já mám v plánu přepsat nemovitosti na děti i za podmínky opatrovnického soudu.perlička: U soudu budu dokladovat jaké pohnutky mě vedou k tomu že budu převádět nemovitosti na nezletilé. [chechtot] Odpověď bude zajímavá.Koupím si mobilhouse a pronajmu si louku.Koupě by jen znemožnila svobodný rozvoj.Opět bude majetkem dětí a protože jde o movitý majetek tak není důvod cokoliv zdůvodňovat.Mno a aby byla jistota maximální tak se rovněž právně zajistím aby veškerý majetek atd byl majetkem dětí.Sám sebe vydědím tím že se zřeknu majetku ve prospěch třetí osoby.Pak si kvůli podnikání a jisté solidnosti zřídím po.box stejně tak jako množství velkých firem.Trvalý pobyt bude na M.Ú.Firemní pošta na P.O.box.Myslím si že po takovém jištění nebude problém se stádem parazitů.Jsou to extrémní kroky ,nicméně celý systém je již do jisté míry extrémní.Ale dnes pro zajištění klidu a pohody není asi jiná méně sebedestruktivní varianta.Víte ono pokud spočítám jen mínusy krizového šetření na rodičích ,kteří jsou po infarktech či tchánovi který obden podstupuje dialýzu a bude na částečném inv. důchodu jen protože se změnil systém ze dvoustupňů na tři.Perlička:Tchánův kolega z dialýzy byl rovněž sestřelen sociálkou a sebrali mu plný inv. důchod,s tím že může kdykoliv pracovat,tak se teda snažil a skutečně se mu po dvou měsících podařilo sehnat práci.Ale na JIP v motole ,protože dostal infarkt.Tento stát je největší zloděj ze všech.Já nehodlám tomuto svinskému systému dávat více než je nutné a rovněž i příležitost jakkoliv mě vydírat různými vládními triky.

217857

24.4.2010 15:16

RE: už jsem to psal minule

djb 90.?.?.?

Reakce na 217857

hm, to je sice uplne super spekulativni plan, ale co udelate az bude detem 15 let a ztrati v tramvaji obcanku.

prepsani majetku na nekoho jineho se da nazvat prenesenim odpovednosti anebo odlozenim problemu. Do reseni to ma pekne daleko.

217880

25.4.2010 16:57

RE: už jsem to psal minule

my.point 90.?.?.?

Reakce na 217880

V době kdy mým ratolestem bude 15 let je daleko,nicméně právní odpovědnost je od 18. [smích] No a v té době bude majitel již zahraniční správcovský fond díky kterému bude nemovitý majetek vyveden z čr.Velice jednoduché pro ty kdo chtějí a velice zdlouhavé pro ty druhé.Jen na okraj:Nové pořádky a volby kvalitních lidí a změny zákonů a pokusy o samostatné právo a mobilizace a diskuse na fórech a blogy a kampaně a petice a já nevím co ještě ,tak to už tady bylo.Výsledek = 0.Plané plky jsou zbytečně promarněný čas u klávesnice.Já neplkám,konám a hledám pro sebe to nejefektivnější řešení.Nic víc.

217921

24.4.2010 9:26

jsou to obycejni banditi s papirem v ruce

vinny 88.?.?.?

a podle toho se s nimi ma taky jednat,jsou sice chraneni statem,ale i za komousu se nasla cesta jak na zmrdy.Doporucuji zavzpominat.napr3 stejne obleceni chlapi,kukla na hlave beze slova ztlouct a zmizet za mesic to zopakovat.
Od placeni vas to sice neochrani ale ten pocit kdyz takovemu ksindlu rozbieje ksicht -TO JE K NEZAPLACENI

217858

24.4.2010 18:30

RE: jsou to obycejni banditi s papirem v ruce

neznamy 78.?.?.?

Reakce na 217858

suhlas. exekutori a podobna haved su stale mali pani aby mali ochranku. clovek sa nerad sprava ako grazel, ale niekedy sa naozaj inak neda. but mu poriadne natrepat, alebo urobit generalku jeho motoroveho vozidla[velký smích]

217883

25.4.2010 15:20

RE: jsou to obycejni banditi s papirem v ruce

Joss 77.?.?.?

Reakce na 217858

Přesně tak to řešit. Takový bastard se bojí rány jako čert kříže, nemá cenu se soudit a snažit se něco řešit přes úřady. Nechat je seřezat až na invalidní vozík, to je pro ně ten správný trest.

217918

24.4.2010 12:47

Ako v ČR, tak aj v SR

Joe Chiclets 89.?.?.?

berú paraziti pre parazitov tam, kde je. Treba predsa živiť tú bandu právnikov, ktorí si vytvárajú nedokonalé zákony, ktoré hneď po prijatí treba upravovať, korigovať... No a v neposlednom rade treba živiť štátne inštitúcie - politikov - vrátane tých nenahraditeľných i lokálnych, tvorené zväčša taktiež právnikmi... Keď si k tomu pripočítame tú bandu cigánov, tak je predsa treba ošmeknúť každého, koho sa len dá... tie zlodejské dane a odvody na tie nároky nenahraditeľných najpotrebnejších nenažratých pochopiteľne nestačia...

217872

24.4.2010 13:21

Stat

kocour_easy 188.?.?.?

No jak chcete zabranit exekucim, kdyz i statni organy maji stejne paraziticke chovani. Na podzim mi prislo, tedka uz nevim jestli ze socialky nebo zdravotni(musel bych dohled v uctu) ze v roce 2007 mam nedoplatek na pojisteni radove 1.300Kc a k tomu penale z prodleni cca 3.500,-
Predtim jsem nikdy nedostal informaci, ze dluzim na pojisteni. Ani v rocnich vykazech jak dana instituce posila. Takze kdyz stat parazituje na techto wymahacskych zpusobech tak se nesmime divit, ze to delaj jako exekutori.

217878

24.4.2010 15:18

RE: Stat

djb 90.?.?.?

Reakce na 217878

VZP ma obecne bordel. Ja osobne a i ruzni pribuzni jsme od nich dostali uz mraky upominek na dluhy od 50 Kc do cca 20 000,- Kc.

Vzdy stacilo prijit na pobocku, zanadavat, ukazat doklady o platbach, popr. o studiu ap. a oni to zas smazali.

Tam je to bezne.

Pokud jste skutecne vse vcas platil, nemate se ceho obavat, proste tam zajdete a oni to najdou. Jsou na to zvykli.

217881

24.4.2010 22:11

RE: Stat

U 62.?.?.?

Reakce na 217881

Kdyby jen VZP ... pred tydnem mi prislo domu,ze dluzim na poplatcich za TV a rozhlas 2,5 tisice ... ok, bylo by to normalni, kdybych kazdou slozenku nezaplatil (i s nedoplatky, ktere na slozence byli napsane a to za posledni 3 roky pravidelne a bez prodleni), avsak dluzna castka se pry tyka nedoplatku z roku 2006 ...

217891

24.4.2010 22:00

Inkvizice je mírné slovo pro tuhle mafii.

Anonymus 85.?.?.?

Do nedávné doby, bych si myslel, že podobné příběhy jsou smyšlené, nebo přinejmenším zkreslené. Bohužel musím uznat, že je možné skoro všechno, i neuvěřitelné.
Setkal jsem se v životě už s různými situacemi, ale vždy proti sobě stáli dvě nějaké strany a bylo možné z toho učinit nějaký závěr. V tomto případě dlužník a věřitel. Tyhle dvě strany bývají někdy velmi variabilní, ale vždy se doposud podařilo udělat závěr takový, abychom se mohli rozejít podáním si ruky.
Jsem ochoten připustit i prohru, umím ji přijmout, pokud uznám, že jsem byl neopatrný nebo neobezřetný. Ano, i za chyby se platí.
Pracuji pro různé firmy, většinou se domlouváme ústně, a potvrzení dohody, je podání si rukou. Jsem ze staré školy, a slovo je pro mě víc, než cár papíru. Můžu potvrdit, že s partnery jednáme na rovinu a bez podrazů, také nemám nesplacených pohledávek, a ani nemám dluhy. Vím, je to určité riziko, ale porušení těchto pravidel znamená z kola ven, a cesta zpět je nemožná. Podotýkám, že tento systém nelze praktikovat u firmy, se zahraničním vlastníkem. (neznám takovou firmu - většinou se jedná o zlatokopy, a okamžitě by situace využili ve svůj prospěch - nedoporučuji)
Ale k aprílu jsem obdržel exekuční výměr, navíc od firmy se kterou nemám já, a ani nikdo z rodiny nic do činění. Nejprve jsem je oslovil, aby byli konkrétní, a sdělili nějaké podklady, na jakém základě vznikl dluh. Do dnešního dne nereagují na žádnou žádost o podklady, ale jen chtějí zaplatit nějakou sumu.
Poskytli seznam dlužných faktur, ale žádná z těch faktur nebyla nikdy doručena. Dokonce údajný věřitel poskytl kopii smlouvy, kde všechny nacionály souhlasí, jen podpis je trochu divný. Smlouva je sepsána na člena rodiny, ale ten ji nikdy s touto firmou neuzavřel. Nikdy v minulosti a ani současnosti nikdo s touto firmou neměl žádný kontakt, přesto existuje údajný dluh.
Požádal jsem o pomoc ombudsmana - to je zbytečná ztráta času. Ačkoliv se mě pan Motejl jevil do této doby sympaticky, s tímto prý nemůže pomoci. Pomohl pouze rodinný právník, který je vždy v pravou chvíli ochoten zasáhnout. Také musím pochválit pana vyšetřovatele, opravdu jsem se setkal s profesionálem na svém místě - ale plnou chválu vyjádřím, až po uzavření tohoto martiria.
Závěrem - jsem z tohoto velmi zhnusen!
Kdo z běžných občanů má možnost, že má u ruky ochotného a schopného právníka. Kdo má vůbec možnost se bránit, takto nekřesťanskému útoku pod pás. V jakém bordelu to vlastně žijeme? Náklady na prokázání neviny se pomalu už blíží údajnému dluhu. Může si občan s příjmem cca 10-15tis Kč dovolit se vůbec bránit takové mafii?
Vážení, myslete si co chcete, ale po Topolánkově politické léčbě, jsem zde psal, že budu volit komunisty. Ano, já doposud pravicový volič! A tento případ mě v tom jen utvrzuje. Navíc, nějaký Němec nyní ve volební kampa...Automaticky kráceno

217888

24.4.2010 22:02

RE: Inkvizice je mírné slovo pro tuhle mafii. - dovětek

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 217888

Ano, já doposud pravicový volič! A tento případ mě v tom jen utvrzuje. Navíc, nějaký Němec nyní ve volební kampani přesvědčuje voliče, že bude dělat právo pro občany! Nevíte někdo, kdo to je? a jakou má minulost?, že tak okázale vystupuje?

217889

22.5.2010 19:19

RE: Inkvizice je mírné slovo pro tuhle mafii. - dovětek

Filip Svoboda 217.?.?.?

Reakce na 217889

To snad nemyslíte vážně! Když jste totálně zhnusený z mainstreamové pravice i levice v ČR, tak nevolte komunisty, nýbrž DSSS! DSSS je jediná protisystémová strana v ČR, která je hodna vašeho hlasu! Protože např. taková Národní strana je prošpiclovaná tajnými agenty státní moci, kteří mají za úkol dělat z ní neschopnou stranu plnou idiotů.

219900

22.5.2010 19:59

RE: Inkvizice je mírné slovo pro tuhle mafii. - dovětek

steve 72.?.?.?

Reakce na 217889

.. to je zvlastni .., znam "kruteho antikomunistu", ktery i Vendovi podepsal Chartu. Dnes se za to stydi a jako pravicak take voli komunisty ... [cool]

219904

24.4.2010 22:17

Lovit

S 81.?.?.?

Je třeba ty svině executorský lovit. Tiše v klidu. Jeden mrtvej, druhej mrtvej.

217892

22.5.2010 19:56

RE: Lovit

steve 72.?.?.?

Reakce na 217892

.. a kde je - Sakra - treti!? Flakate to. Teda - to je pracovni moralka !! [cool]

219903

24.4.2010 23:00

mam byt prekvapeny

DS 81.?.?.?

Když někdo něco v této republice vlastní na svoje jméno, tak se nemůže divit, že o to příjde. Místní zákony jsou tak debilní, že to je dříve než na nové boty. Mám podobnou zkušenost s portálem Aukro.cz, kde jsem nikdy nic nevydražil a jen za registraci, kterou jsem tam před dvěma lety udělal jsem minulý týden musel exekutorovi zaplatit 10 000,- Kč (rozhodčí doložka, nikoho nezajimalo, že jsem si nic neobjednaval dokonce ani nepodepisoval). Je lepší jakýkoli majetek, který by mohli zabavit mít napsaný na někoho jinýho nebo třeba na občanské sdružení (založí se zadarmo a majetek je v bezpečí před vašimi problémy) [mrknutí jedním okem].

217895

25.4.2010 20:50

RE: mam byt prekvapeny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 217895

Na internetu vás tam muže objednat kde kdo... ale nedovedu si představit že TO je základ smlouvy bez vašeho podpisu?
Bez ohledu na doložky.
A navic když tam nic neprodáváte?!

Pokud někam nepošlu osobně podepsanou smlouvu, mužou jít akorát tak do prdele, to totiž majlem může za mne udělat kdekdo!

A ostatně jaký peníze za služby když vám žádný neposkytli?

Krysa

a doplněk od kolegy z ICQ:

20:43:40: To je dobrej amaterismus, rozhodčí doložka musí být podepsaná a musí být separátně.
20:44:05: Tohleto nemůže projít soudem, bych se bránil a dostali by strašlivým způsobem po koulích včetně toho exekutora.
20:44:53: Takže celý rozhodčí řízení je v tomhle pádě zmatečný, ale je fakt, že se proti tomu musíš soudně bránit.
20:45:37: Na druhou stranu je to potřeba udělat, protože to bude poslední věc, kterou v rozhodčím řízení takovej rozhodčí soud rozhodne.

217927

27.4.2010 1:12

RE: mam byt prekvapeny

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 217895

>Mám podobnou zkušenost s portálem Aukro.cz, kde jsem nikdy nic nevydražil a jen za registraci, kterou jsem tam před dvěma lety udělal jsem minulý týden musel exekutorovi zaplatit 10 000,- Kč

Vím, že je to z mé strany pořád omílané, ale nechcete se rozepsat? Tohle by mě vážně zajímalo.
Díky

218042

22.5.2010 20:18

RE: mam byt prekvapeny

Filip Svoboda 217.?.?.?

Reakce na 217895

Zdravím. Tak to Vás velmi lituji. Trochu se bojím, abych nedopadl stejně. Já jsem si cca před 2 lety zařizoval registraci na Aukru. Vyplnil jem údaje, odklikal souhlasy s obchodními podmínkami a oni mi poslali poštou kód k aktivaci. Já jsem si ten kód převzal, ale někde jsme ho zašantročil, takže bych tu registraci neměl mít aktivovanou. Co myslíte, nebudu platit jako Vy? A jak se mám dozvědět, zdali mám u nich dluh? Odpovíte mi, prosím?

219906

24.4.2010 23:44

Je videt, ze se tento problem resi i jinde nez na zvedavci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

http://mojepoplatky.cz/exekutori-ztraceji-neomezen...

217898

25.4.2010 1:01

To autorka...

Alexus 77.?.?.?

Pisete, ze jste vybehli z exekutorem,ale ma to par hacku :

A) Vase dcera mela zaplaceny dluh u leasingove spolecnosti....a presto splacela udajny dluh po zablokovani nemovitosti.... PROC ??? Copak nevite ,ze tim jste DLUH dle naseho pravniho radu uznaly ????

B) 137 tis....jste zaplatili ze sveho za ni.....nikde v clanku nevidim,ze by jste to ziskali zpet....PROC ??? KDyz zadny takovy zavazek dle vas nebyl uznatelny ... HMMM ????

Tim jst ejim proste nabehli......proste to na me nepusobi,ze by jste byli vitezove,ac bych vam to pral....zakon o exekutorech se u nase prece ted zmenil....otazkou je jak moc, nastudovane to nemam zatim...

217901

25.4.2010 17:45

RE: To autorka...

pametnik 89.?.?.?

Reakce na 217901

no, já samozřejmě neznám podrobnosti, ale domnívám se, že šlo o jakýsi zoufalý úprk před nožem na krku, tedy před ztrátou nemovitostí. Jejich záchranu by někdy člověk mohl vnímat jako vítězství. Ale tím vůbec nechci říci, že nemáte pravdu, že si se splátkou nenaběhli, ale jak jinak to rychle řešit? Situace je skutečně asi beznadějná, když změnu v této oblasti neslibuje ani pan Paroubek, takže pokud všichni něco neuděláme, ochraňuj nás Bůh...

217923

25.4.2010 10:33

Je třeba nezapomínat, že tyto bestie vypustil na lid

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

(poté, co zasvěcenci již měli nakradeno) velký obhájce práv občanů i sionismu a ochmelka Zeman, resuscitovaný zřejmě na základě zbytečného strachu z nárůstu popularity sil nepříjemných NWO.
Sice to tenkrát zdůvodňoval posametovou Sodomou a Gomorou, ale exekutorům se dostalo pravomocí v civilizovanějším světě nevídaných, což ve spojení s postkomunistickým amorálním, neoliberalismem a brutalitou globalistů syceným prostředím dalo vzniknout instituci takřka autonomní - někdy si říkám, zda si z nějakého záhadného důvodu v naší kotlině tlupa nadnárodních lichvářů a satanistů nezkouší modelové situace na téma "Co lidské stádo snese" (s /pro ně/ uspokojivým výsledkem)...
Známá dělala kdysi pro jednoho fenďáckého "pana doktora", opravdu odlidštěný a samolibý panák, mj. nutící zaměstnance svačit jednou rukou a druhou pracovat ...

217913

25.4.2010 13:26

Exekutoři nad zákonem i Ústavou

Islander 24.?.?.?

Selhal právní stát, po cizím majetku si šáhnul i jejich prezident Exekutorské komory České republiky aniž by následně na svou funkci rezignoval. To jsme mohli očekávat od amerického šéfa Světové banky, za pochybení, které je směšné ve srovnání s tím, jak se u nás promilovala do funkce v poslanecké sněmovně Parlamentu jedna místopředsedkyně. Taky se v novinách jeden americký učitel přiznal, jak s kolegy, kteří zde působí, jsou šokováni, že podvod patří mezi naše základní charakteristiky. Jak absolutně selhává právní stát si Vás dovolím seznámit na jednom mně důvěrně známém případě exekuce, abyste si se znalostmi z médií mohli mé postřehy zobecnit....

Více článek:

http://www.virtually.cz/index.php?art=14384

217915

25.4.2010 14:13

Jediné co pomůže...

Soudce Lynch 81.?.?.?

V (ne)právním státě platí praktiky mafie... Stačí návštěva kanceláře exekutora s několika holohlavými kamarády a vše hned bude v pořádku... Bohužel to je jediné řešení... Se slušností se moc daleko nedojde, pokud jde o spor s hajzlem!

217917

11.11.2010 5:16

RE: Jediné co pomůže...

Milian 86.?.?.?

Reakce na 217917

Jednorázové řešení ovoce nepřinese. Je to jako saň, na místě jedné useknuté hlavy vyrostou dle pohádek hned tři. Už jsem kolikrát přemýšlela (byl na toto téma natočen i seriál) jak by bylo fajn, kdyby se každý hajzl musel třást, že ruka skryté spravedlnosti sáhne i po něm. Ale v tomhle udavačském státě by to nejspíš bylo hodně krátkodobé. [mrknutí jedním okem]

232295

25.4.2010 16:21

bylo mi hned jasné,že jde o ge!

fist.of.heaven 213.?.?.?

je to opravdu prašivá firma.jinak ohledně exekutorů, bohužel mají velké pravomoci podpořené zákony.ze zákona má exekutor nejenom právo,ale i povinnost, zablokovat peněžní účet i jiné vyjmenované věci jako například katastr nemovitostí, evidenci vozidel, hospodářských zvířat apd.ale pak by mi mělo dojít k vymáhání dluhu.formu zvolí exekutor a vydá exekuční příkaz.pokud stačí prostředky na bankovním účtu je to cesta nejsnazší,nejrychlejší a vyhledávaná.exekuce movitých věcí, nemovitostí, srážkou ze mzdy a jiné jsou dost nepohodlná a neefektivní i pro exekutora.pokud ale nemá nějaké postranní úmysly, jako např. vybílit byt a zajištěné věci prodat,respektive koupit pod cenou.stejně tak nemovitosti i jiné zpeněžitelné hodnoty jako například auto, ale i starožitnosti, umělecké sbírky apd.na druhou stranu každý má právo, obrátit se na soud s vylučovací žalobou apd.první co by měl každý udělat při exekuci: podívat se na rozhodnutí soudu a především co mu předcházelo, tedy platební titul.nejčastěji platební rozkaz.využívá se gangsterkých metod, kdy soud rozhodne v dobré víře, především ohledně právní moci.je to mimo jiné i tím,že pošta se chová už jako soukromá (což je asi v plánu) a absolutně kašle na své povinnosti, které by měla mít při doručování písemností do vlastních rukou.u nás ve vchodě vidím často na nástěnce oznámení na osoby, které jsem tam nikdy neviděl a určitě u nás nebydlí v době doručení.normálně by to měla pošťačka vrátit,že se zde adresát nezdržuje, případně pokud má místní znalost to zjistit a nechat přeposlat.ale ona to "pověsí do průvanu" a někdo pak může mít problémy, pokud stačí u většiny úředních doručení takzvaná fikce doručení, tedy při nevyzvednutí do určité doby po oznámení se považuje zásilka za doručenou.takže z velké části je za exekucemi lajdáctví lidí, kdy obsílku k soudu ohledně rozhodnutí o dluhu vyhodí, v nepřítomnosti soud rozhodně.ve lhůtě se člověk neodvolá.zásilku si nevyzvedne a je to...popravdě neznám poslední znění občanského soudního řádu a jiných relevantních norem.dříve prostě platební rozkaz doručen musel být vždy a jakýkoliv doklad, který k něčemu zavazoval.je to logické, člověk nemůže konat, pokud o tom neví.ale došlo ke změně v doručování, prý jako bič na lidi co se vyhýbají.jenomže to je prostě bič na všechny a v rukou gaunerů...takže lidé bděte! [smích] p.s. gangsterské metody doručování (prostřednictvím exekutora může doručovat i soud)a možnosti téměř neomezeného zneužívání radši ani nerozebírám...

217920

26.4.2010 5:22

Byrokracie, je rakovinou produktivniho sveta a muze byt resena jen nasilim.

kozoroh 61.?.?.?

Je to tak,tady neplati zadna humanitarni myslenka, z te si byrokracie a elita delaji jen a jen srandu, tak,jak v USA jedna neplatici milionrka pred soudem za neplaceni taxi-dane,doslova prohlasila: Taxa je jen pro chude a ne pro nas!
Byrokracie a elita si vzdy prispusobi zakon tak ,aby bezpracne bohatla a mela produktivni populaci pod svou kontrolou,vezmeme za priklad USA, kde ne jenom plati sve dane,ale,zivi navic pres sve politiky,banky a byrokracii stat Israel"US has sent over $1.4 TRILLION dollars in aid to Israel in the last few decades. This means every US tax payer has paid almost $24,000 to each Israeli citizen.
Zde, nepomuzou zadna demokraticka opatreni, referenda , Magna Karta a nebo Bil of rights,soudy,protesty a nebo volby, to je vsechno jen a jen neplodne mrhani casem a jak vite "cas jsou penize", oni ziji za nase penize,tudiz nic v tom case nestraceji.Musi dojit k celosvetove revoluci a nebo lide ,produktivni,budou natolik v mensine diky technologii,ze jejich zivot se zmeni znovu v moderni otrokarsky zivot.Naznaky tu jsou,nejsou penize na zdravotnictvi,na panze ,tem ,co cely zivot tvorili a delali,banky vykradaji usporene penize svymi vlastnimi zakony a vlad a politici od pokut za jizdu az po neposekanou travu,pokaceni stromu,dane z pozemku,dan za vcasne nezaplaceni s hrozbou,ze muzete ztratit svuj dum,ktery bude dan do drazby a stovku jinych zakonu s ucelem Vas okrast.Vezmeme Britanii dnesniho dne s clankem;"Ex-minister want your jobless starved into work".Proc ,take ne, kdyz lordove jsou ve vysetrovani,co vsechno uctovali vlade i s neexistujicimi pujckami a domy, vse si nechali proplatit s tim,ze obcanstvo nema narok je soudit,oni,jsou lordove a poslanci parlamentu.Planeta je prelidnena a tak elita premysli,jak se zbavit neuzitecnych jedliku a moznych rebelantu,kdyz elita rozkrade co se da a na ne nic nezbude,co potom?
Jak to vyresit, o tom se uvazuje uz desitky roku,od doby Jeffersona, vzit penize a ostatni z rukou bank.

“I will close with Thomas Jefferson’s Warning To America :”
“I believe that banking institutions are more dangerous to our liberties than standing armies. If the American people ever allow private banks to control the issue of their currency, first by inflation, then by deflation, the banks and corporations that will grow up around [the banks] will deprive the people of all property until their children wake-up homeless on the continent their fathers conquered. The issuing power should be taken from the banks and restored to the people, to whom it properly belongs.”
” Written by Jefferson in a letter to the Secretary of the Treasury Albert Gallatin (1802).”…

Pravdou je,ze mame zakony,takze ,ruzne zlodejny by se nemeli dit,ale oni se deji a cim dal tim vice, takze ,vse je zkorumplovane a jsou prakticky dve socialni tridy, okradani a kradouci.
Baron M.A. Rothschild wrote, "Give me control over a nation's currency and I care not who makes its laws."
Jinymi slovy bylo receno,ze demokracie je ten nejhorsi stupen vladnuti a je to posledni schudek k totalni vlade.

217936

22.5.2010 20:14

RE: Byrokracie, je rakovinou produktivniho sveta a muze byt resena jen nasilim.

steve 72.?.?.?

Reakce na 217936

Baron M.A. Rothschild wrote, "Give me control over a nation's currency and I care not who makes its laws."

--
.. sestrelena kachna ??

219905

26.4.2010 5:38

Dodatek

kozoroh 61.?.?.?

Vložený obrázek

217937

26.4.2010 10:37

Bohužel se tomu dá jen věřit a zvracet u toho

Petr Řehák 194.?.?.?

To že pro pracovitého člověka je složité získat uvěr (potvrzení o příjmech, prověřování bezdlužnosti, atd,) a přesto naprostí flákači a notoričtí dlužníci jsou schopni mít na sebe exekuce od několika různých subjektů najednou je více než "zvláštní".
To že případů kdy se dlužník o směšné nezaplacené částce dozví až po letech kdy penále a poplatky narostou do astronomických a nepoměřitelných sum je více než "zvláštní".
To že exekutoři velmi často napáchají nepoměrnou škodu vůčí (i tak již nepoměrně znásobené) dlužné částce je více než "zvláštní".

Člověk který by ztratil víru v právo by opravdu mohl říci že snad mohou existovat celá hejna "zkurvenejch parazitujících zmrdů" kteří jsou (ne)právně nedotknutelní.
Myšlenka věšení takových zmrdů na nejbližší lampu a plápolajících plamenů dlouho do noci pro výstrahu ostatním je potom jediné co člověka napadá. Bohužel (nebo možná bohudík) na to člověk nemá žaludek tyto myšlenky převést do praxe.

Nejlepším způsobem jak se těmhle zmrdům vyhnout (zvlášť pokud nemáte žaludek vzít do jedné ruky oprátku a do druhé pochodeň) je nikdy, nikdy, nikdy nepřistoupit na žádnou půjčku (lichvu). Tohle si bohužel mnoho lidí dovolit nemůže.
Bohužel i když budete mít to štěstí že si tohle budete moct dovolit tak pořád nemáte vyhráno a stejně na vás můžou přijít zmrdi protože, protože ... no oni si už něco jako důvod najdou.

Ještě bych dodal že ty oprátky na lampách a hořící pochodně zcela jistě není spravný způsob jak řešit věci. Na druhpu stranu v "moderní" společnosti je podle mě nepřiměřeně mnoho zmrdů kteří by si tak skončit zasloužili víc než ti kteří tak již kdysi skončili.

Možná je to projev barbarství a něco co patří do věků minulých. Ale někdy by mě zajímalo jak by se asi tak zachoval "moderní zmrd" jehož zmrdoviny jsou chráněny celým tím moderním (bez)právním systémem kdy se ráno vzbudil dal si kávu a věděl že ho čeká vyřešení exekuce vzniklá před 9 lety pro pár korun a narostlá do stotisísového dluhu. Při kávě by si zrovna četl článek v novinách o tom jak našli u vltavy houpajícího se již 17tého kolegu zmrda a policie stále pátrá.
Vyrazil by "do práce" a jak by se asi zachoval .....

217959

26.4.2010 14:23

Jak se stát bezdomovcem snadno a rychle

poiuz 77.?.?.?

Jak se stát bezdomovcem snadno a rychle
http://halonoviny.cz/index.php?id=95928

217970

26.4.2010 21:19

Tohle je karma

Clovicek 217.?.?.?

tolik smuly na jednoho cloveka, to uz neni nahoda.. Proste v minulem zivote udelala neco opravdu zleho (samozrejme, ze si to nepamatuje) a pronasleduje ji zla karma. Je to sveho druhu vykoupeni.

218028

30.4.2010 20:23

Řešení je prosté

josef.maly 94.?.?.?

je-li tu většinový volební systém, a většina občanů se chová jako stádo ovcí, nemůžeme se divit, že jako ovce končíme. Takže kdo nemůže utéct, měl by se činit veřejně:
V Y Z V A - V O L B Y 2 0 1 0 ! ! !
Volte, ale ne stavajici zakonodarnou partu - politicke strany nyní zastoupené v parlamentu, ktere sice zakony chrli, ale vubec je nezajima, ze je nikdo nerespektuje - ani soudci.
Nevolte stavajici parlamentni strany a jejich staronove pohrobky ! ! !
I kdyby Vas hlas mel propadnout, nepodilejte se na utuzovani TOTALITY ! ! !
Dejte hlas novým, nezkompromitovaným, je z čeho vybírat, bohuzel internet Vám to nenaservíruje jak TV ! S I R T E T O D A L ! ! !

218465

21.7.2010 22:35

Legální zločinná spolčení právníků proti občanům!

SvětlanaGlaserová zapurci (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Názor Nejvyššího soudu si přečtu, ale podnikatelský záměr naší společnosti to neovlivní! Já za sebe konstatuji, že na své praxi nic měnit nebudu…. Řekněte sama, připadá vám normální, že bych si v právním státě vybral výklad, který pro mě není zcela příznivý? Nemá to sílu zákona a není to ani rozhodnutí v konkrétní věci, proto se tím necítím vázán. Respektovat musím zákony a rozsudky. Ale názor Nejvyššího soudu je jen názor, je zajímavý, ale není pro mě závazný. Může působit jen silou své právní argumentace.

Takto se vyjádřil v Lidových Novinách 26.ledna 2010, šéf soukromé firmy rozhodců Tomáš Sokol k rozsudku Nejvyššího soudu, jež zpochybnil platnost rozhodčích doložek vydaných soukromými rozhodčími společnostmi,
Sokolova Společnost pro rozhodčí řízení nabízí dvacet tři rozhodců včetně Tomáše Sokola. Je mezi nimi například šéf Ústavu státu a práva Jan Bárta.
Kolik smluv nabízí výběr z těchto rozhodců, Sokol neví, ročně tito rozhodci řeší zhruba třicet tisíc případů. Kolik rozhodci ročně vydělají, si Sokol netroufá odhadnout. „Nejsou to úplně malé peníze,“ říká. „Přece rozhodce jen kvůli tomu, že soudci mají nějaký názor, nevyhodím na dlažbu?
Pokud bychom celkový počet rozhodčích nálezů rozpočítali na pracovní dny v roce, vychází, že jeden rozhodce denně řeší přibližně 5 sporů. Náklady na jednotlivé spory se v této společnosti liší a vycházejí z hodnoty předmětu sporu. V případě, že by průměrná výše poplatků byla 5.000 Kč, mohl by si jeden rozhodce vydělat až 25.000 Kč za pracovní den. Výdělky "svých" rozhodců však, dle vlastních slov, nezná ani Tomáš Sokol.

http://www.rozhodnene.cz/aktuality/100127-spocitano-5-rozhodcich-nalezu-denne

Zároveň ovšem samotná EXISTENCE těchto soukromých rozhodčích společností, pluje poněkud „na vodě“ vinou mnohoznačnosti výkladů zákonů ČR!
V §13 odst.1.- se praví: „STÁLÉ ROZHODČÍ SOUDY MOHOU BÝT ZŘÍZENY POUZE NA ZÁKLADĚ ZÁKONA!“
Žádná ze SOUKROMÝCH rozhodčích společností, ovšem nikdy na základě žádného zákona zřízena nebyla! Tyto společnosti podnikají většinou pouze na základě živnostenského oprávnění se živností VOLNOU!
Žádná z těchto stálých rozhodčích společností, vlastně ani na základě žádného zvláštního zákona, zřízena být nemohla. Neboť žádný takový ZVLÁŠTNÍ ZÁKON V ČR NEEXISTUJE!
A přesto kupodivu tyto stálé soukromé rozhodčí společnosti, nejenže existují, ale i vesele podnikají a soudí lidi!

224664

21.7.2010 22:40

Legální zločinná spolčení právníků proti občanům!(pokračování)

SvětlanaGlaserová zapurci (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Nyní odbočím k mému oblíbenému tématu realitní kanceláře Prolux Consulting Int.s.r.o., která již mnoho let spolupracuje se soukromým Sdružením rozhodců a.s. v Brně! Může vůbec být rozsudek, vzešlý na základě tak těsné spolupráce dvou podnikatelských subjektů, považován za nepodjatý??? Kdo to ovšem posoudí, když proti rozsudku vynesenému rozhodčím soudem NEEXISTUJE žádný opravný prostředek? Tento soukromý podnikatelský subjekt, si osobuje právo uvalení Exekuce vzápětí po vynesení rozhodčího nálezu!
V případě spolupráce s Proluxem je tedy scénář ve zkratce následovný:
Prolux naláká lživými sliby klienta k podepsání smlouvy…. Pak podepsanou smlouvu záměrně odnese z dosahu klienta, aby tento jeho lest neprohlédl…Klient nic zlého netuše a v dobré víře, že podepsal jen jakýsi evidenční list, svou nemovitost dříve nebo později prodá sám…(Neboť Prolux si přeci nebude špinit ruce poctivou prací, aby sháněl pro klienta zájemce) …Po přepsání nemovitosti na nového majitele (Katastr si Prolux pěkně hlídá, v tomto je jako ostříž!)…Přihlásí se ovšem Prolux o své peníze 6%z ceny nemovitosti! Klient pobouřený takovým jednáním zaplatit odmítne, následuje tedy Rozhodčí soud a Exekuce!
Jak jednoduché! Jak odporné a hnusné brutální loupežné přepadení za bílého dne!
V 21 století! V srdci Evropy a v zemi jež se honosí titulem Právní stát!
A děje se toto stále nyní dnes a denně! A zákonodárci, zdá se nemají nejmenší snahy učinit přítrž tomuto řádění právních mafií, které si vždy dovedou najít ten příznivější výklad zákonů!

Více o boji s Proluxem na: http://stop-prolux.webnode.cz/

224665

25.10.2012 21:13

prosím -nebojte se!!!! všichni jsme si rovni!!!

DRAK OUŠ 89.?.?.?

BESTIE...SOUDY,EXEKUTOŘI...VŠECHNO JE TO JEDNA CHAMRAT,OPRAVDU NÁM NAKONEC NEZBYDE NIC JINÉHO,NEŽLI JE VŠECHNY SEŘEZAT A NACPAT JIM TY JEJICH UROKY A UPOMÍNKY ,DO JEJICH PRDELÍ....DNES UŽ NEEXISTUJE SNAD JEDINÝ ČLOVĚK,SAMOZŘEJMĚ S PRUMĚRNÝM PLATEM V ČR,ABY JSI NEMUSEL VZÍT PUJČKU-BYT JEN TŘEBA NA TO,ŽE MÁ NEMOCNÉ DÍTĚ,ČI BLÍZKÉHO ČLOVĚKA,NA KTERÉM MU ZÁLEŽÍ....A LÉKAŘSKÁ DIAGNOZA ZNÍ... BOHUŽEL,JE NÁM LÍTO,POMOCI NEDOKÁŽEME....ALE POKUD JSTE JIŽ V TAK ZOUFALÉ SITUACI,ŽE POLOŽÍTE OTÁZKU SPJATOU S PROSBOU A SLZAMI V OČÍCH....PROSÍM ,POMOZTE NÁM-JEDINÁ RADA V NAŠEM STÁTĚ,KTERÁ STÁLE ZARUČENĚ FUNGUJE ...JE-A KOLIK MÁM DÁT...VŽDYT JE TO SMUTNÉ A ZOUFALÉ....ALE,KDYŽ BUDEME UPŘÍMNÍ-NAUČILY JSME JE TO SAMI,V DOMNĚNÍ-ZAPLATÍM A MÁM VYHRÁNO...TAK KURVA-LIDIČKY,VZPAMATUJTE SE A MÍSTO TOHO ,AŽ PŘÍŠTĚ OPĚT NASTAVÍ RUCE...TAK JIM TAM MÍSTO SVÝCH USPOR-DEJTE TO NEJVĚTŠŠÍ HOVNO-PÁNI,UŽ TED VIDÍM TEN VEEEELKÝ UDIV V OČÍCH-TAK SE NA NĚ MUSÍ.PÁČEK PROZATÍM!!!!!!!!!! [překvapení] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

277842

Příspěvků: 47

24.04. 04:25 baki  Koho ochrání ombucman??
24.04. 08:24 Antiquus  Typický příklad parazitismu.
24.04. 09:43 xyzx  RE: Typický příklad parazitismu.
02.05. 09:22 UTF  RE: Typický příklad parazitismu.
24.04. 08:42 mt-svk  ak
24.04. 09:16 Targett  RE: ak
24.04. 09:13 targett  Nebojte se ...
24.04. 12:08 JPG  RE: Nebojte se ...
24.04. 22:04 Drbalka  RE: Nebojte se ...
24.04. 09:20 my.point  už jsem to psal minule
24.04. 15:16 djb  RE: už jsem to psal minule
25.04. 16:57 my.point  RE: už jsem to psal minule
24.04. 09:26 vinny  jsou to obycejni banditi s papirem v ruce
24.04. 18:30 neznamy  RE: jsou to obycejni banditi s papirem v ruce
25.04. 15:20 Joss  RE: jsou to obycejni banditi s papirem v ruce
24.04. 12:47 Joe Chiclets  Ako v ČR, tak aj v SR
24.04. 13:21 kocour_easy  Stat
24.04. 15:18 djb  RE: Stat
24.04. 22:11 U  RE: Stat
24.04. 22:00 Anonymus  Inkvizice je mírné slovo pro tuhle mafii.
24.04. 22:02 Anonymus  RE: Inkvizice je mírné slovo pro tuhle mafii. - dovětek
22.05. 19:19 Filip Svoboda  RE: Inkvizice je mírné slovo pro tuhle mafii. - dovětek
22.05. 19:59 steve  RE: Inkvizice je mírné slovo pro tuhle mafii. - dovětek
24.04. 22:17 S  Lovit
22.05. 19:56 steve  RE: Lovit
24.04. 23:00 DS  mam byt prekvapeny
25.04. 20:50  RE: mam byt prekvapeny
27.04. 01:12 Mrkva  RE: mam byt prekvapeny
22.05. 20:18 Filip Svoboda  RE: mam byt prekvapeny
24.04. 23:44  Je videt, ze se tento problem resi i jinde nez na zvedavci
25.04. 01:01 Alexus  To autorka...
25.04. 17:45 pametnik  RE: To autorka...
25.04. 10:33  Je třeba nezapomínat, že tyto bestie vypustil na lid
25.04. 13:26 Islander  Exekutoři nad zákonem i Ústavou
25.04. 14:13 Soudce Lynch  Jediné co pomůže...
11.11. 05:16 Milian  RE: Jediné co pomůže...
25.04. 16:21 fist.of.heaven  bylo mi hned jasné,že jde o ge!
26.04. 05:22 kozoroh  Byrokracie, je rakovinou produktivniho sveta a muze byt resena jen nasilim.
22.05. 20:14 steve  RE: Byrokracie, je rakovinou produktivniho sveta a muze byt resena jen nasilim.
26.04. 05:38 kozoroh  Dodatek
26.04. 10:37 Petr Řehák  Bohužel se tomu dá jen věřit a zvracet u toho
26.04. 14:23 poiuz  Jak se stát bezdomovcem snadno a rychle
26.04. 21:19 Clovicek  Tohle je karma
30.04. 20:23 josef.maly  Řešení je prosté
21.07. 22:35 SvětlanaGlaserová  Legální zločinná spolčení právníků proti občanům!
21.07. 22:40 SvětlanaGlaserová  Legální zločinná spolčení právníků proti občanům!(pokračování)
25.10. 21:13 DRAK OUŠ  prosím -nebojte se!!!! všichni jsme si rovni!!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 975