Diskuze k článku

Novodobá inkvizice?

Příspěvků 42

22.4.2010 2:02

Anonymus

Anonymus 85.?.?.?

Pravděpodobně bych si představoval, že tenhle článek je ze soudku humoru, kdyby se v současné době nevyskytl případ přímo doma. Nebudu sdělovat podrobnosti, je to v šetření.
Dokonce se ani neztratil OP, ale zřejmě únik osobních dat existuje, jak? zatím jen dohady.

Prý se dají uzavírat falešné smlouvy i na kopii OP, některé společnosti v tom problém nevidí. Vzpomeňme si, kde všude chtějí kopírovat OP? Banky běžně, dokonce i někteří zaměstnavatelé tyto praktiky nekompromisně požadují, jinak se s nimi nedomluvíte.
Kde se všude vyžadují kopie ŽL - u každého výběrového řízení je přímo podmínkou vydat kopie, třeba i registrace od FÚ ad. a ještě potvrzené notářem.
Stát přímo k těmto nešvarům zavedl protichůdný zákon.

Není náhodou kopie takového dokladu považována za pokus falšování?

Každému rozumnému člověku by bylo jasné, že nikoliv, ale jak je vidno v tomto Kocourkově je dnes možné cokoliv.

Ať už dopadnu jakkoliv, i kdyby se nakonec ukázala pravda, pokud se to vyřeší, kdo uhradí ztracený čas? nervy a další. Už kolem toho chodím 14dnů, kolotoče - právník, policie, cestování po celé republice - veškerá smysluplná práce musí jít bokem.
Proč - když mě někdo osloví, že mu dlužím ( a není to pravda), musím já prokazovat svou nevinu?
A to jsem po dotyčných chtěl maličkost - na základě čeho chtějí nějakou sumu?
Smlouvu, objednávku, fakturu, nebo jiný věrohodný podklad - nic!
My chceme tuto sumu a starej se...

217628

22.4.2010 3:46

co na to říct.

my.point 90.?.?.?

prošel jsem podobnou fází a jedinná obrana je: nemít majetek.Veškerý majetek napsat po opatrovnickém soudu na děti.Tady to už zkomplikovali ,dříve nebyl důvod při darovacím řízení někoho soudit,dnes nám to komplikují.Nemajetnost je totiž jedinným způsobem jak být v jedné rovině s úředníky a státní zvůlí.Znám dost lidí kteří po peripetiích soudních seriálů a bezesných nocí usoudili,že pocit majetnosti je přeci jen až druhořadý.Jedná se totiž o manipulaci a bič na všechny.Naše chtivost vlastního zázemí,naše touha po samostatnosti,nezávislosti a poklidném spořádaném životě v právně uspořádané společnosti je jen vodou na mlýn státněprivátní mafii veksláků,konkurzních správců,soudců,a mnoha jiných profesních vlků bez skrupulí.Pro zajímavost-jak je možné ,že velká část bossů je vlastně nemajetná?Odpověď je jasná.Nebezpečný obyvatel státu a vlastně nepřítel státu je ten který namá co ztratit.On nemusí akceptovat rozhodnutí soudu,on nemusí zklopit uši a cvakat za nic,on nemusí čekat na příchod exekutora,on vlastně nemusí nic.A dnes když státní vymahači zjistili,že je dost pohody mezi sociály tak davaj kontrolovat auta.Pocit strachu chybí nemajetným-nepohodlným.Proto jsou v mnoha případech jednání s těmito lidmi vedena, na ,pro nás ,nepochopitelně jiné úrovni.Nám akorát vysí brada,jak je to možné že oni dostanou příspěvky na milion pět věcí a "slušný člověk kdyby se pos.al tak nemá nárok.Je to jednoduché,pokud člověku "inkvizitoři" nemají co vzít a nemají možnost mu tímto uškodit tak jsou bezzubí.Právní stát je hudba daleké budoucnosti někde na marsu.Dnes je to o vlčí smečce a kusu žvance v podobě majetku.Pokud máme k dispozici armádu právníků placených z šedé ekonomiky tak se můžeme kochat výpisem z katastru,který připomíná slohová cvičení.Ale pokud jsme sami - tak budeme sami a zůstaneme sami vydáni napospas smečce prostopášných alfasamců.Dříve či později se totiž každý spořádaný občan dostane do hledáčku státního s.r.o.A při chuti alfasamců rozežírat stát zevnitř,se budou nájezdy za kořistí jen stupňovat.ps:proč je v USA člověk bez kreditky nebezpečný?Není chytatelný nedá se kdykoliv "sejmout".je free a to je špatné pro stát,banky,nasa,us-army,daně,vládní seance,a hlavně pro manipulaci.

217633

22.4.2010 7:23

RE: co na to říct.

cyp 195.?.?.?

Reakce na 217633

naprosto s vámi souhlasím

217637

22.4.2010 10:32

RE: co na to říct.

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 217633

Nemít nic je pěkná myšlenka, ale zřejmě nerealizovatelná. Někde musíš mít trvalou adresu, i když nejsi jejím vlastníkem, anebo bude celá republika mít jednu společnou adresu "Most Barokádníků"?

Zbavit se majetku na někoho z rodiny - budiž, ale co pak? Tito lidé jsou také zranitelní, a také se můžou dostat do hledáčku, jako každý jiný. Myslím toto není řešení, pouze přehození horkého bramboru na někoho jiného.

Vzít spravedlnost do vlastních rukou? Je to myšlenka velmi primitivní, bohužel asi jediná možná. Po arogantním a nadřazeným jednání exekuční firmy ( navíc ještě se zahraničním zastoupením) jsem neměl k tomuto kroku daleko. Už jsem i počítal, že mám knot svíčky tak max. na 10let, pokud bych neměl odvahu to vzít jedním vrzem. No, zatím je hra na začátku, jaký bude vývoj ukáže čas, ale míra trpělivosti je již nyní na nule.

217655

25.4.2010 17:16

RE: co na to říct.

my.point 90.?.?.?

Reakce na 217655

Vidíte tady máte jasný příklad vlastního společenského určení.Je pro Vás nepřestavitelné být "nikde".Ano a to je ten tmel dnešní společnosti.Společenské mravy a určité naučené vzory chování.Pokud je něco hodně špatně tak ONI si Nás vždycky najdou.Buďte bez obav.Nemajetnost a " vyhnanství" není o ztrátě společenského postavení,je to jen obranný mechanismus proti nájezdům na vlastní majetek.Je bláhové si myslet že pokud budu 100% občan tak mi nic nehrozí.Hrozí to všem bez rozdílu.A majetek je magnet díky kterému lidé budou dále otrocky sloužit vyvoleným.Vždyť výhody dnešních technologií je potřeba využívat k ulehčení života a ne lepší kontrole nás všech a o kontrole majetku ani nemluvím.Jen je potřeba přehodnotit priority bytí.Pokud vím tak stress je zpouštěčem cca 7 druhů rakoviny a nemluvě o dalších zdravotních problémech.Není přece v pořádku aby mi musel psycholog určovat co je výhodné,není v podstatě důvod sám sebe ničit.Vždyť okolo nám to dávají sežrat jiní.Sousedské vztahy jsou rovněž důležité.A já přeci nemusím trpět stupidní sousedy a ještě zato platit hypo ve výši 3.000.000,-To bych musel být opravdu šílenec.Svoboda již dávno zmizela z našich tužeb a je vytěsněna hrabivostí a honbě za mamonem.Ale ta úskalí poté?

217922

22.4.2010 7:24

Cechy krasne,cechy me...

valda 212.?.?.?

Hruza!!Verim tomu a vim o tom taky.Bohuzel vzit spravedlnost do vlastnich rukou je asi to jedine co cloveku zbyva.Ac nejsem(jeste)dluznik,ale porad mam takovy divny pocit ze nekdo na me neco sije.To uz je paranoa vyvolana denim kolem.Porad premyslim nad tim jak se pomstit tem co po me neco budou vymahat,nehodlam soudne se strapnovat kdyz vim ze nikomu nic nedluzim.Vymahacstvi je utok a je jedno zda je to od fizicke osoby nebo instituce.I v instituci jsou jen lide.At tam nepracuji kdyz vedi ze skodi jinym.

217638

22.4.2010 9:12

me prijde absurdni

Oldis 81.?.?.?

ze do katastru ma okamzity, nonstop pristup skoro kazdy, krome bezneho obcana, ktery si na jakykoliv vysledek dotazu pocka mesic a vice.

217640

22.4.2010 9:19

Platí listina lidských práv a svobod??

baki 85.?.?.?

Zřejmě ne. I já mám podobné problémy, kdy jsem zjistil, že magistrát města Brna i Krajský úřad "Listinu lidských práv a svobod" (jak je v preambuli ústavy popsáno, "nejvyšší právní norma s ústavou u nás" ) vůbec nerespektují, snad ani neznají. A to v obou "ústavech" mají dostatek právníků. Vyplývá z toho zajímavá kombinace. Buď jsou právníci těchto institucí na nižší úrovni znalostí práva než absolventi obecných škol, nebo Ústava a "Listina lidských práv a svobod" jsou zcela bezvýznamné spisky pro nás "vovčany". Ještě si počkám, jaký názor bude mít Městský soud v Brně, abych měl jasno o postavení Ústavy v naší společnosti. Ale jsem "poučený optimista", tak nevím.

217642

22.4.2010 9:56

Tak nevím

lucifuge 213.?.?.?

Kdybych ztratil občanský průkaz, hned to půjdu nahlásit. Odejdu s protokolem k události, nechám si vystavit nový. Co se může stát?
Pokud někdo jezdí veřejnou dopravou zadarmo, nechá se chytit, nezaplatí pokutu, nechá si posílat upomínky a ty pak s posměškem háže do koše... S tímto jsem se už setkal. Také pak dotyčný nadával na všechny strany a moc těžko splácel obrovskou částku, která časem narostla.
Stát se může samozřejmě cokoliv, nejsem vševědoucí, ale vím, že moc případů si zaviní lidé sami svou nezodpovědností a pak obviňují všechny kolem.

217647

22.4.2010 10:48

RE: Tak nevím

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 217647

Tak to co pise autor muzete klidne videt takhle to je na vas jak to uchopite. Nejspis jste mel to neskonale stesti ze podobny pripad z vlastni zkusenosti nebo zkusenosti lidi okolo sebe neznate.
Ja tohle stesti nemel a pri cteni clanku jsem mel ten neprijemny pocit okolo zaludku.
V situaci ze do pronajateho bytu mohl kdykoliv vletet exekutor a zabavit vse co jsem tam mel jsem byl. Prestoze clovek ktery tam nadelal dluhy uz tam davno nebydlel, ale to nikoho nezajimalo. Zadne cestne prohlaseni, najemni smlouvy, doklady, nic, nic, nic nepomahalo. Exekutorka "moc mila pani" nam dokonce vyhrozovala ze nas bude zalovat za obtezovani kdyz jsme za ni sli az do jeji kancelare a chteli ji vysvetlit ze opravdu maji spatnou adresu. Nastesti jsme tam pak uz nebydleli dlouho takze tahle "moc mila" exekutorka zabavila televizi, lednicku a trenyrky nejspis nekomu jinemu.
Znam ovsem i horsi pripad kdy museji platit a platit za nekoho kdo uz 7 nebo 8 let nebydli na jejich adrese, ale mezi tim si zalozil firmu (na tu adresu) a vzal nejake ty pujcky (taktez).
Ono totiz je pro ruzne zmrdy moc pohodlne si neodhlasit trvale bydliste a nezmenit si udaj na obcance. A pro jine zmrdy co vydelavaji na lichve je mnohem jednodussi nepatrat moc po techhle vecech (je to moc slozite a navic prece nejsou blby a samy si nezkazi kseft kdyz je jim jedno kdo to ve skutecnosti zaplati) No a v posledni rade pro zmrdy kteri provadeji exekuci je uz naprosto nemyslitelne se tim zabyvat .. okradali by se o cas a penize. Je jednodussi sebrat neco nekomu co neco ma nez hledat toho spravneho ztracet tim cas a zjistit nakonec ze stejne neni co mu vzit.

Takze z vlastni zkusenosti vim ze pribeh ktery vypada takhle existuje nejeden.

- Zmrd udela prusery a nadela dluhy na ukor Vas.
- Jinej zmrd mu v tom mile rad pomuze a vycka si na pekne uroky
- Dalsi zmrd vas prevalcuje a pripocte si jeste dalsi zmrdovske odmeny a penale

- Vy, muzete jen koukat a kdyz si budete moc otvirat hubu tak vas ti zmrdi jeste zazalujou za omezovani, obtezovani, mareni, a nakonec muzete dopadnout jeste hur.

217657

22.4.2010 11:05

RE: Tak nevím

lucifuge 213.?.?.?

Reakce na 217657

To vás samozřejmě lituji, jen mi není jasné, jak mohli jít do vašeho bytu. To ten předchozí nájemce použil stejné jméno, jako máte vy? Přece na adrese bydliště je třeba dvacet bytů s různými lidmi. I kdybyste bydlel v domě sám, jdou především na jméno, na osobu, ne na pouhou adresu bydliště, ne?

217662

22.4.2010 11:27

RE: Tak nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 217662

Milý pane.
Nevím, jestli jste tak naivní, nebo chcete provokovat. Pokud to první, tak máte štěstí, že vás nic podobného nepotkalo. Uvedeným příběhům opravdu můžete věřit. Z vlastní zkušenosti vím, že můžete dostet dopis od exekutora, že vaše nemovitost je v exekuci, že s ní nesmíte nakládat atd., aniž byste předtím dostal jediné oznámení o soudním jednání, upomínku a samozřejmě aniž jste cokoli vy ani kdokoli z lidí které znáte provedl. Když se začnete zajímat o to co se vlastně děje největší překvapení v exekutorské kanceláři je, jak jste se to vlastně dozvěděl. To že podepsaného exekutora telefonem neseženete a ostaní v kanceláři o tom nevědí a neumí Vám poradit vás už ani nepřekvapí.
Naštěstí se to v mém případě vysvětlilo, ale nepřeji Vám zažít těch cca 14 dní. To že se pak nikdo ani neomluví a nevysvětlí snad není třeba dodávat.
Doufám, že se vám nic podobného nestane.

217665

22.4.2010 14:00

RE: Tak nevím

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 217662

Bohuzel to by odpovidalo logice "normalni", ale exekutori zrejme maji nejakou logiku "exekutorskou".

Podle ni je napadaji ruzne zhovadilosti a protoze ruzne zhovadilosti zrejme napadaji i lidi kteri se pred nimi schovavaji tak nektere pro normalniho cloveka jasne veci tak jasne nejsou.

A protoze "jmeno na zvonku" si muze dat kazdy jaky chce.
Do sveho bytu zrejme najmout herce i s obcankami a nechat je hrat roli majitelu.

Proste vam exekutor klidne "vyluxuje" byt s tim oduvodnenim ze v nem ma nahlasene trvale bydliste dluznik. To ze tam shodou okolnosti prebyvate "take" vy osobne je nezajima a na majetek zrejme nahlizeji jako na majetek spolecny (nebo mozna manzelsky co ja vim)
Bohuzel pro vas vy nemate zpusob jak nekomu zmenit trvale bydliste bez jeho souhlasu (a logicky dluznik ktery se zapira a utika pred dluhy nema duvod to delat).
Exekutor jde proste nejjednodussi cestou.
Kdyz se joo dobre vyspinka a chce vam "pomoct" tak vam rekne at teda honem rychle toho dluznika najdete a reknete mu at to da doporadku. ... WTF !!&%&^!! Jak mate vy donutit nekoho koho treba ani neznate, kdo se zapira pred urady, k necemu takovemu donutit kdyz i urady, soudy a exekuce je na nej kratka ?
A verte tomu ze jakkoliv tyhle pribehy vypadaji neuveritelne tak az se stanou vam uvidite teprve tu bezmocnost. Policie vam taky nepomuze a jen pokrci rameny. Rekli primo ze az prijde exekutor se stehovacim vozem tak si je sice k tomu vetsinou pozve (asi jako ochranu), ale oni stejne budou moci "jenom koukat".
Nepomuze vam proste nikdo .. mozna se muzete soudit .. ale myslim ze psat tu o soudech je kapitola sama pro sebe.

Zaver je proste v nasem statecku jednoduchy. Potkat exekutora znamena potkat bezmocnost se branit.
Uvaleni exekuce na nektere lidi je mozna nutnost.
Ale bohuzel casto to schytavaji lide nevinni jenom proto ze "v tom neumeji chodit" jako ti kteri exekuci zpusobili.

A ruku na srdce, kdyz odhodite tu ceskou vlastnost ktera vam nuti rikat ze kdyz nekdo jede nacerno MHD ma prijit o barak.
Kdyz se zamyslite alespon trochu realne a s nadhledem.
Myslite si opravdu ze i kdyby pred 10ti lety nekdo jel nacerno MHD tak primerenym trestem je exekuce na barak vycislena na 90k ktera postihne za 10 let ne jenom jeho ale i celou jeho novou rodinu ?

O to horsi ovsem je kdyz si domyslite ten dusledek pokud ten clovek ani na cerno nejel.

217679

22.4.2010 15:58

RE: Tak nevím

čochtan 213.?.?.?

Reakce na 217679

Bohuzel pro vas vy nemate zpusob jak nekomu zmenit trvale bydliste bez jeho souhlasu (a logicky dluznik ktery se zapira a utika pred dluhy nema duvod to delat).

Tuto možnost máte. Stačí dojít na odbor pro vnitřní věci (alespoň si to myslím, že se tak jmenuje) příslušného úřadu kam bydliště spadá, a požádat o zrušení trvalého bydliště jmenované osoby. Vyplníte lejstro s důvody, najmenujete pár svědků, kteří dosvědčí, že dotyčný tam již léta nebydlí, nebo se odstěhoval atd., a během 15-20 dnů vám příjde rozhodnutí o zrušení trvalého pobytu na jmenovanou osobu. Pokud úřad nezjistí, kde se dotyčný zdržuje, "vylepí" toto rozhodnutí na úřední desku s tím, že trvalý pobyt má dotyčný na adrese úřadu.

Udělal jsem to takto s mým druhým synátorem, který 20 let doma nebydlel, nadělal dluhy zejména u DP a Městské policie (parkování apod.). Právě z obav možné návštěvy exekutora jsem toto realizoval. Na druhou stranu je to výhodné i pro něj, protože tam, kde skutečně bydlí není hlášen jako v místě s "trvalým pobytem", takže případná exekuce mu nemůže nic sebrat.

217685

23.4.2010 9:33

RE: Tak nevím

SPECZ 193.?.?.?

Reakce na 217685

Zrušit trvalé bydliště sice jde, ale je to k ničemu.
Exekutor to dotiž může vybrat "kdekoliv kde se DOMNÍVÁ že by povinný (čili dlužník) mohl mít majetek", opakuji, "kdekoliv kde se DOMNÍVÁ "!!!!!, tzn např. u rodičů povinného, nabo například jen u nějakého jeho známého kterého dlužní často navštěvuje !!!
Navíc zrušení trvalého bydliště nemá vliv na to, že dopisy s výhružkami exekucí vám budou chodit na vaši adresu nadále. Mám tenhle problém s otcem, dělá dluhy jak to jen jde, a i když má trvalé bydliště uvedené na radnici (jelikož se nikde nepřihlásil), tak výhružné dopisy chodí i nadále. Protože s otcem máme totožná celá jména, dostávám na poště i jeho doporučené dopisy a mám šanci se tak včas bránit, tím že věřitelům sdělím jeho skutečnou adresu. Ale stejně čekám kdy mi to tam exekutor přijde vybrat. Ale pak asi dostanu 15 let za vraždu provedenou obzvlášť brutálním způsobem ...

217760

26.4.2010 0:31

RE: Tak nevím

Rostislav Mucha 85.?.?.?

Reakce na 217662

Dodám Vám vlastní zkušenost, i když ne s exekutorem - je to ovšem poučné: moje matka koupila v r. 1993 dům od jedné ženské. Po několika letech se u nás zastavil její exmanžel s tím, že na úřední desce okresního soudu se píše, že NÁŠ DŮM jde do dražby (kvůli dluhům původní majitelky) a on by měl zájem (šel omrknout stav domu). Obratem jsem na příslušný soud napsal nasraný dopis, proč si úřad neověří, že předmětná nemovistost již není ve vlastnicví oné ženské. Přiložil jsem kopii kupní smlouvy a výpis z katastru nemovitostí. Po cca 14 dnech mi dokumenty vrátili s krátkým přípisem, že soudní dražba byla zrušena (pochopitelně beze slůvka omluvy). Pak jsem se dozvěděl, že pokud se dražba uskuteční a je v dobré víře vydraženo, je to pro vlastníka dost velký problém. Takže: i dříve platilo, že bez Vašeho vědomí jste se bez viny mohl velmi snadno dostat do velkých potíží.

217935

22.4.2010 11:20

RE: Tak nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 217647

Tady nejde ani tak o neodpovědnost lidí, jako o přehnané okrádání občanů za bílého dne. Je to velmi promyšlené lupičství, ze strany justiční mafie, spolčené s exekutory, posvěcené z nejvyšších míst. Je vytvořené na objednávku lupičů u zkorumpovaných poslanců. To oni jsou zodpovědni za ty vytvořené, paskřivné lupičské zákony.

Je naprosto nenormální, aby si člověk musel schovávat 10 let jakýkoliv ústřižek o zaplacení jakékoliv sebemenší pokuty, dopravním podnikem počínaje a třeba poplatkem v knihovně konče. To s takovou občan neví dne ani hodiny, kdy mu zaklepou exekutoři na dveře a okradou ho o desetitisíce za zapomenutou knihu v hodnotě padesáti korun před deseti lety. Správně by ta lhůta, kdy ta instituce vymáhá po občanovi nějakou tu drobnou minipokutu, měla trvat nejvýše rok. Rok je dostatečně dlouhá doba na to, aby občana dohnali a přinutili pomocí výhružky, že to dají k soudu, zaplatit, včetně přirážky za ten výhružný, doporučený dopis. Když se jim to do té doby nepodaří, tak by měla ta pokuta propadnout.

Je dobré, aby si lidé konečně uvědomili, jak otřesná svoloč nám vládne. A hlavně aby si uvědomili to, že je naprosto jedno, koho budou teď v knětnu volit. Že prostě jen jedny svině vystřídají druhé svině, které jsou tam již na nás nachystané, a jen se třesou na to, až se dostanou k poslaneckým korytům a opět budou okrádat český lid tím nejotřesnějším způsobem. [bliji]


Jarmila

217663

22.4.2010 19:07

RE: Tak nevím

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 217663

ano, taky z toho [bliji] [bliji] [bliji]

217697

22.4.2010 19:53

RE: Tak nevím - a Ano.

steve 97.?.?.?

Reakce na 217663

.. cela tato problematika je skutecne zavazna a vyzaduje ryze lidsky, moralne zodpovedny a vlastenecky pristup. Vyreseni (jak mi bylo receno neznamou osobou na nadrazi ), je treba udajne hledat v klauzuli "Es kommt der Tag". Ona osoba mi tvrdila, ze uz vcera bylo pozde. Mela cerne bryle, klobouk, vousy i odev. Mrkala na mne intenzivne a spiklenecky, tajemne mi sdelila - ze "tak i tak na tom vydelame my" ..
.. Nato mi oznamila nejake tajne heslo, znelo to jako "saaalom". Po mem upozorneni, ze nevim co tim mysli mi osoba zacala sproste nadavat a hrozit. Srotil se dav sestavajici pouze z policistu, ve vazbe jsem se dovedel, ze jsem prohlasil "holokaust je vul" ..
.. po trech letech pobytu s jednim biskupem v mistnustce se spolecnou matraci, jsem zamiril ke sve drevence po babicce v posumavi. V domecku jiz bydlel muz z nadrazi. Slusne me pozdravil "Cest praci" a tu si na mne vzpomnel !!
..povidame si zase s biskupem. Pry jsem rekl: "to je moje chaloupka"..., lameme kameny v lomu a ten biskup asi pedofil nebude, boucha do kamene jako normalni biskup - az trisky litaji ..

217703

23.4.2010 14:41

RE: Tak nevím

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 217663

Souhlasim,ze dluhy se maji platit.Ale neni normalni a moralni,aby clovek z 200 korunove pokuty pred 10 a vice lety najednou musel zaplatit desitky tisic korun.Casto se stalo ze lide proste na tu pokutu zapomeli (muj pripad),a pak najednou kdyz jsem v zahranici mi pise bratr,ze byla u me doma exekutorka,a ze se mam do trech dnu dostavit k nim na urad zaplatit 27000kc,jinak se vrati a vse zabavi.Copak je tohle normalni ?Zjistil jsem,ze napr. Dopr.Podniky nemaji ohlasovaci povinost.Samozrejme jsem se nemohl dostavit,takze takhle rychle jsem v zivote nevystavil plnou moc,abych castku zaplatil.
Jak je mozne ze soudni rozhodnuti vzdy probehne bez vasi pritomnosti.
Jak je mozne ze jsou k temto ukonum vyuzivany nejdrazsi pravnici.(napr.Sokol)
Jak je mozne ze to nechavaji schvalne roky lezet,a pak vam to napali i s penalem.
Je to statni Mafie,nic jineho.

217797

22.4.2010 10:54

exekutoři

Člověk 82.?.?.?

No mě se stalo něco podobného ba ještě horšího. Kdysi jsem měl dluh na sociálním pojištění, ten byl v roce 2008 uhrazen. V prosinci 2009 do bytu mojich rodičů vsoupli exekutoři, že prý dlužim na sociálním 10 300,- Rodiče jim to raději zaplatili v hotovosti na místě, neboť se nedalo nijak bránit. Celý fór spočívá v tom, že teprve po 4 měsích po exekuci přišlo usnesení od soudu, že dojde k exekuci a že mám 14 dní na to toto usnesení napadnout a odvolat se aby nedošlo k exekuci. No to už šlo asi těžko se odvolat, když k exekuci došlo 4 měsíce předtím že? No kauza skončila tak, že dluh jsem zamozřejmně neměl, peníze vybrané z exekuce mi byly poslány okamžitě zpět na účet. Já to dal k soudu jako že je to protizákoné a protiprávní jednání. Tak uvidíme. Každopádně jsem si od té doby jist že žiju ve fašistickém totalitním státě, kde k vám do bytu může kdokoliv nezákoně vstoupit. Je to exekutorsko-soudcovská mafie.

217658

22.4.2010 10:59

Původní zdroj

Anonynous 67.?.?.?

Pokud je mi známo, tak původ tohoto článku je na http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010010305 .

217660

22.4.2010 12:37

zajimave je taky

mkadlec 62.?.?.?

ze casto jsou exekucni urady ve stejne budove nerkuli ve stejnych prostorach s vsemi temi debt collectors a asset management firmami. a nezridka se stava ze judr soudni exekutor je i jednatelem takove sousedici firmy.
Exekutor ma vetsi pravomoci nez policajt, muze vam vlezt do bytu a zabavit majetek na zaklade predbezneho opatreni o kterem rozhodne sam. Nejaky ten dlouzek se vymysli pozdeji.
[bliji]

217675

22.4.2010 12:37

Přesně tak.

tatíček 90.?.?.?

Přátele, bohužel tento trend je zcela jasný a je zcela jasně nastaven. Prostě už není kde brát, tak se vyplácí soustředit pozornost na obyčejné lidi, kteří ještě něco mají, např domek, auto, kus lesíčka nebo políčka.
Asi dost složitou cestou se ty majetky přesunou až k elitám, přičemž každému článku řetězu zůstane něco málo za nehty. Cíl je úplně jasný - prostě srazit lidi na hladinu přežití - tedy aby nebyl vyloženě hladomor a šel aspoň zaplatit nájem. Víc nic. Bohužel, lidí, kteří ještě nějaký majetek mají, je pořád relativně dost, čili se to takhle bude klepat ještě dost dlouho, než ty vyšší vrstvy začnou odspodu požírat samy sebe.
Je to tak průzračně jednoduché.
A je úplně jedno, koho volíme. Pokud by se mezi vrchnost dostal někdo, kdo nebude chtít s vlky výti, bude bez milosti odrovnán. A protože chamtivost je stále ještě přirozenstí většiny lidí, řešení zkrátka neexistuje. I když přijde nějaká revoluce, zase se jedn vymění vrchnost a ten trend bude ještě výraznější.

Nedávno jsem shlédl projekt "VENUS", který nemá velmi všeobecně vzato daleko k idejím toho nejčistšího komunismu. Tedy zas něco, co už tady bylo. Takže dnes už se člověk nediví všelijakým Leninům, že kdysi taky něco zkoušeli.

I ta nejčistší myšlenka se zvrhne, když ji začnou realizovat lidé.

217676

22.4.2010 15:14

Všechno v článku je pravda

Islander 24.?.?.?

Byl jsem minulým komunistickým režimem pronásledován pro své politické přesvědčení, pro udržování styku s lidmi v emigraci vyhozen ze zaměstnání, později dokonce zbaven českého občanství a více-méně nuceně vystěhován z republiky. Tehdejší, údajně nelidský režim, mi však dovolil alespoň prodej nemovitého majetku před odebráním občanství, aniž by mi jej zabavil. Takže můj tehdejší dům připadl mojí rodině, která tam zůstala.

Žil jsem 25 let v emigraci v USA, kde jsem toužil se jednou vrátit do své vlasti. Realizoval jsem to a v roce 2007 se tedy vrátil i s manželkou "domů". Co následovalo by bylo na velmi obsáhlý článek. Ihned po návratu se na nás vrhli různí vydřiduši, jako např. zdravotní pojišťovna, která zjistila, že českýmu státu prý zpětně dlužíme pojištění za celou dobu pobytu v cizině!!! Denodenně jsme byli nuceni dealovat s věcmi hodnými Kocourkova. Za každou hovadinu ihned vyhrůžky exekucí majetku. Žít v takové společnosti se stalo pro nás neúnosné a po necelém roce jsem se navrátil znovu do USA. Na neštěstí jsme tam koupili domek na venkově, čímž se situace ještě více zkomplikovala. V životě mne nanapado, jaké tam v ČR vládnou praktiky.

Jako poslední hřeb k rozhodnutí znova emigrovat z ČR byl fakt, když mi oznámili z Fin. úřadu, že při KOUPI naší nemovitosti nebyla PRODÁVAJÍCÍM zaplacena daň z prodeje a tím podle současných mafiánských zákonů v ČR, je tato povinnost automaticky přenesena na kupujícího???!!!. Přesto, že ve smlouvě o prodeji je výslovně napsáno, že poplatky hradí prodávající!!!. Co je mě proboha do toho, že nějaká cizí osoba nezaplatí svoje daně? To samé nám dělali s poplatky za rozhlas a TV.

Ta původní majitelka, co jsme koupili od ní ten dům, se neodhlásila z trvalého pobytu a odstěhovala se do zahraničí, tudíž nám chodily upomínky za JEJÍ poplatky. Já je platit nehodlal, neboť mi nic není do cizích pohledávek. A poté mi bylo sděleno, že pokud MY nezaplatíme její pohledávky, mohou provest exekuci NAŠEHO majetku. Neslýchané, že? Kde to proboha žijeme??? Kam až tato země klesla???!!!

Vlastně já osobně komoušům blahořečím - tím, že mně vykopli dtamtud, dali mi šanci žít v Americe přes dvacet let jako ČLOVĚK! a to, že ne dýl byla moje vlastní pitomost, že jsem se dobrovolně vrátil, když jsem se domníval, že to tady tihle ''sametoví'' dovedli o krůček dál a že se tady dá taky existovat jako v tý Americe, který lezou tak okázale do prdele!!!

217681

22.4.2010 20:07

RE: Všechno v článku je pravda

Olas 78.?.?.?

Reakce na 217681

Souhlasím s Vámi. Je však s podivem, že jste se nepoučil. Stačilo přece se prohlásit Romem a nikdo by po Vás nic nechtěl ba naopak, dostal byste nejrůznější sociální podpory a prebendy. Navíc by se Vás hbitě všichni Kocábové, Džamily a další, kteří ze stupidity nás všech žijí okamžitě zastávali protože tito exoti z toho žijí.

Tak příště - ihned se přihlašte k nové identitě a i bez práce dostanete důchod ve výši, které byste jako normálně pracující nikdy nedosáhl.
Pevné nervy a neváhejte.

217704

22.4.2010 23:36

RE: Všechno v článku je pravda

SKiD1 62.?.?.?

Reakce na 217681

Na Váš problém s koupí nemovitosti existuje celkem jednoduchý lék: advokátní nebo notářská úschova (obdobnou službu mohou provádět i banky nebo realitka). Funguje to tak, že tento 3. subjekt finance nepustí prodávajícímu dřive, než jsou splněny všechny náležitosti, včetně daně. Samozřejmě něco to stojí, ale je to zlomek ve srovnání s tím, kolik času a energie Vás muselo stát vyřizováni...

217724

23.4.2010 17:04

RE: Všechno v článku je pravda

Islander 24.?.?.?

Reakce na 217724

>Na Váš problém s koupí nemovitosti existuje celkem
>jednoduchý lék: advokátní nebo notářská úschova (obdobnou
>službu mohou provádět i banky nebo realitka). Funguje to tak,
>že tento 3. subjekt finance nepustí prodávajícímu dřive,
>než jsou splněny všechny náležitosti, včetně daně.
>Samozřejmě něco to stojí, ale je to zlomek ve srovnání s
>tím, kolik času a energie Vás muselo stát vyřizováni...
Máte pravdu, ale čistě teoreticky. Alespoň v mém případě tomu tak nedostáli. Nemovitost jsme koupili od původní majitelky přes realitní kancelář, která se pochopitelně zavázala, že daň z nemovitosti bude prodávající stržena a uhrazena.
Žel nestalo se tak a Finančák jde systémem ber kde ber, jako středověcí výběrčí daní. Takže nezaplacenou pohledávku té paní, která se mezitím i s penězi odstěhovala z ČR začal vymáhat na mě. Soudně jsem to musel vymáhat na realitce a ještě, že jsem měl písemnou smlouvu, kde se k tomu sami zavázali.
Zajímavé je, že v USA jsem kupoval i prodával nemovitost už vícekrát a nevzniklo nikdy nejmenší nedopatření. Když kupujete, musíte zaplatit (nebo mít vyřízenou půjčku od banky) a nemovitost je okamžitě od té chvíle převodu vaše, se všemi náležitostmi kolem. Když prodáváte, okamžitě dostanete šek na celou sumu ceny nemovitosti, v den převodu, ihned po podpisu a nikde nevzniká prostor pro podvodníky. Poplatky a různé provize se vyřídí okamžitě v den převodu. Jak jednoduché. Škoda, že v Česku kopírují Ameriku jen ve špatných věcech a ráj tam mají zloději a mafiáni...

217816

22.4.2010 15:47

Exe

apríl 213.?.?.?

Jedna věc je, jak exekuce a po jaké době dopadají na hlavy obětí - neplatičů i lidí, na kterých tak někdo vlastně páchá zločin. Druhá věc je, jak to vzniká. V našem městě se proslýchalo, že revizoři DP navyšovali počty pokut konkrétní osobě, jakmile se jim jednou dostal do ruky občanský průkaz a udělali si zápis. Zdůrazňuji, že vůbec nemám povinnost OP takovému člověku ukazovat, jedině až přijede policie. Zdlouhavé, že? Chyba... Jenže... Nikde není psáno, že musí na místo přijet. Revizor si prostě po nějaké době vypíše další lísteček a rázem má vyděláno. vyděláno tak ale má i dopravní podnik, právník a exekutor, i když později. Další věcí je rozdíl mezi exekučním oddělením okresních soudů a soukromým exekutorem. Slovy nejmenovaného člověka pracujícího na okresním soudu právě v tomto oboru. My celou kauzu připravíme. Pracuje tu určitý počet zapisovatelek, které za prachmizerný měsíční plat celou kauzu připraví, zaevidují. Viděl jsem to na vlastní oči, jsou doslova zavalené spisy... Poté rozhodne soud std... atd... proces je velmi zdlouhavý a celý je hrazen STÁTEM. Stát platí soudce, zapisovatelky, vykonavatele... Nejprve se má pokusit soudní vykonavatel přesvědčit dlužníka, aby splácel. Teprve když je nedohledatelný či nedohledán, připadne případ soukromému exekutorovi. Zde je částka navýšena právě o astronomické cifry a je okamžitě jednáno. Čili - ze svých daní a dalších poplatků statu - si zapaltíte přípravu celého procesu. Poté to dostane do ruky soukromý exekutor a ten vás naprosto bezpracně oškube. Apropó, mrkněte se na internetu, kolik je v ČR soukromých exekutorů. A pak jejich počet porovnejte se všemi zaměstnanci soudů, kteří jim připravují dortíček včetně umytí lžičky a rumíku do kávy. Vše hrazeno ze státních peněz. A poté vy předáte peníze soukromé firmě. Povinně.

217684

22.4.2010 19:28

taky jsem se vratil

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

do bangladeske republiky, kde zazivam veci neuveritelneho chrakteru. at uz na poste, na radnici, v uradech ci s policajtama na ulici. kdyz se ozvu, tak je mi receno, proc tady jste, proc tady jezdite, proc tady chcete byt?
ano, chci byt zde, at uz mam jakekoliv duvody a mam na to pravo. v pseudodemokraticke CR, je mnoho prezitku z vlady bolseviku a lide mi pripadaji, ze jsou radi, ze to tak je. v manyrech z dob minulych se pokracuje a praktikuje dal.
napr: posta-nevis se kam postavit-ta dela to, co ta druha ne,tak jdes znovu do rady. na uradech 100 zbytecnych byrokratu, kteri pracuji jen 2 uredni dny a to kazda baba ci chlap ma 3 pismenka v abecede, takze chodis po chodbach a hledas pocatecni pismeno sveho jmena na dverich, jinak te poslou znovu na chodbu. co asi delaji ty dalsi 3 dny mimo uredni dny????
nejlepsi jsou policajti-ti na tebe vleti s cifrou od do, ...tak pane ridici jak to udelame???...zkasiruji te primo na ulici daji ti pokutu treba jen 200, pokud umis dobre plakat, nebo mas modre oci anebo velke kozy??? jina bez koz dostava za stejny prestupek 2000, dobre , ne???
vitejte v bangladesi!!!zase jdu [bliji]

217700

22.4.2010 21:09

Jedna zkušenost z UK

Templ 90.?.?.?

Žijeme už nějaký rok v UK. Před více než dvěma roky jsme se přestěhovali s rodinou do jiného domu.Po více než roce se začaly objevovat dopisy od Vodafonu /UK/ na jméno které na této adrese nikdy nebydlelo. Dopisy neotevřené jsme dle instrukcí Vodafonu a pošty posílali zpět s udáním, že dotyčný na této adrese nebydlí a nebydlel minimálně 10 let zpět. Dopisy chodily dále. Jednou mně to nedalo a otevřel jsem ho. Zde byla faktura za používání mobilního telef. na částku 700 liber a výzva at dotyčný zaplatí.
Volali jsme do Vodafonu a informovali, že dotyčný na této adrese nebydlí a vůbec ho neznáme ...... ....jediné co paní zajímalo a pustila se do nás ....slovy...spáchali jste trestný čín, otevřeli jste dopis, který nebyl na Vaše jméno...
Jako bych dostal palicí. Dopisy chodily dále s pravidelností...neustále jsem je posílal zpět nebo vracel poštákovi...
Po nějakém čase se frekvence dopisů zrychlila....a to už jsem to nevydržel a otevřel jsem jeden z nich...jen jsem polkl...
výše dluhu byla více než 1500 liber, v dopise informovali že byli nuceni zrušit připojení k mobilnímu telefonu, a že na naší adrese se provede exekuce ve prospěch toho jména....
Kontaktovali jsme Vodafone, exekutory....právníky....
Všichni jako že se nic neděje...jen právnicí nám řekli, abychom
exekutora nepoustěli do baráku. Ovšem dozvěděl jsem se, že může přijít přes zahrádku a vlézt do domu odkudkoliv....kde nebude zavřeno.

Prostě shrnu to....jsme v očekávání co se bude odehrávat.
Zamykám se v baráku a každé zazvonění zvonku je pro mně exekutor...
Tak nevím, jestli je tohle pouze bordel nebo záměr....

Ukradnout identitu v UK je velice jednoduché při absenci identifikačních karet. Je naprosto jednoduché ukrást fungující firmu přes internet...

Co se děje v CR je naprosto nepřípustné a sprosté. Jsem zvědav jaký průběh bude v UK.

217711

23.4.2010 9:48

Nevhodný obsah

Jiří Kadeřávek 84.?.?.?

Linkoval jsem tenhle článek na Facebooku. Do 24h byl označen jako nevhodný obsah [pláč]

217763

24.4.2010 13:04

RE: Nevhodný obsah

Mareš 84.?.?.?

Reakce na 217763

Nebylo to spíš proto, že je umístěn na Zvědavci? Dolores a její Liga proti všem má dlouhé prstíky. [chechtot]

217875

24.4.2010 23:07

RE: Nevhodný obsah

Štefan 85.?.?.?

Reakce na 217763

Taktéž jsem článek linkoval, zatím bez problémů. Ve skupině s touto tématikou je už 400 lidí. Chcete-li se připojit, napište ve FB do vyhledávání "exekuce zlodějna".

217896

23.4.2010 10:48

...

Vymazaný člen 89.?.?.?

Před devíti lety, pro mne s nepochopitelných důvodů, jsem jako OSVČ zapomněl zaplatit fakturu 6.000,- Kč. Našli si mě a já jsem nyní chudší o 42.000,- Kč. Je nutné podotknout, že za tohle si samozřejmě můžu sám. Jen se dělím o zkušenost, že mám také svého osobního exekutora, kterého si platím... [chechtot]

217767

23.4.2010 15:25

Jak je možné. že takové zločinné chování nikomu nevadí?

Anna 85.?.?.?

Vždyť exekucí je tady cca 700tis. ročně. To přece není možné, že se exekutor domnívá - a vybere např. rodiče člověka, který je už 10 let z domova? Jak to, že poberou věci třetím osobám a nezdokladují je, navíc vyžádání každé jednotlivé položky zpět stojí hodně peněz? Jak je možné, že tito lidé mají astronomické odměny naprosto nepřiměřené běžným platům a občan je nucen to platit? atd. atd. Přece toto není právní stát, když se uspokojováním práv jednoho - tj. věřitele - dějí tak nehorázné křivdy a podvody, vlastně přímo zločiny, s posvěcením zákonů naší země? Je to hrůza, co tady čtu i to, co jsem se doslechla od známých všude kolem. Proč volíme takové zastupitele, kterým je to všecko jedno?
A poznámka nakonec: můj názor je, že se dluhy platit musí. O tom není debata. Ale chci mít pocit, že žiji ve státě, který mne ochrání před zločinnými záměry a činy nepoctivců. A obávám se, že tomu tak není.

217802

25.4.2010 19:39

Co mi neni jasne

Kadlik 90.?.?.?

Co mi neni jasne je jak todle lidi muzou delat jam muze nekddo delat exekutora a okradat ubozaky a kdyz uz jsou to takovy hyeny jak muzou v noci zamhourit oka copak muze nekdo vkildu ulehnout k spanku kdyz vi ze znici zivot nakymu ubozakovy a pripravilho o vsechno ty lidi si asi zrejme neuvedomujou ze takovymu zofalci co uz nema co stratit muze kdykoliv rupnout v kouly a podpali mu barak nad hlavou nebo ho podreze popripade ho roztrili nacimpr campr podomacku vyrobenou malorzkou

217924

25.4.2010 23:30

Z toho čo tu čítam

Tak je to 78.?.?.?

nadobúdam presvedčenie,že politici a právnici sú školený hnoj a odpad spoločnosti. Právo a spravodlivosť už nemajú nič spoločné. Ateistické Česko bude musieť počkať až na tie božie mlyny, keď si neurobí s politikmi a morálkou včas poriadok.

217931

13.9.2010 11:34

pojďme se spojit ...

inkvizitor1234 inkvizitor1234 (zavináč) volny (tečka) cz 79.?.?.?

Inkvizitor

Dobrý den všem poškozeným,


važení tohle skuhrání nikam nevede pojdme s touto exekutorskou sebrankou společne něco provést. Nebaví mě se nato jen dívat, jak spolek exekutorů, tiše podporovaný tímto státem, bankami a společnostmi typu esox,který má tu drzost si ještě udělat tzv. registr solux a dohromady neustále okrádat obyčejné občany tohoto státu a ješte za přispění soudů, které tím místo aby chránili tak se spolupodílí na veřejných lichvách, což je protiústavní. Co pozoruji tyhle vaše případy, moc se neliší od mého jenže já s těmi dacany bojuji jejich vlastními zbraněmi. Jak oni tak já. Geniální věc je podat exekuci na exekutora to je vám pro něj takový šok ,že v ten moment na vás zapomene, ale ještě lepší je si ho vychutnat pomalu až do konce.
Teď budu řešit dokonce arbitráž na tento prohnilí systém našeho soudnictví! Kdo se pridá ke mě?

A nebojte se u evropského soudu to těm dacanům neprojde a dokonce u amerických soudů by sedeli za lichvářství až by zčernali , zmrdi jedni , okrádat lidi to byla sametová revoluce, rychle udělat bordel a pak to hazet jeden na druhého a pár chytrých hajzlíků nás tady bude česat a kecat o krizi.
Nejhorší na tom je , že jste všeci slepí nebo co.

Čeho se vlastně bojíte?

Nebojte se a pište, třeba pomůžu zrovna VÁM!!! Společně je porazíme a dostaneme svoje těžce vydělané peníze zpět at pěkně otevřou kasu a vrátí nám je dacani jedni a vymahájí je po těch zlodějích co to svinstvo vymysleli a uvádějí do praxe , když soudce pochybí tak pěkně jak to chtějí zavést u řidičů z platu dolů a ať soud prikáže pěkně tem lichvářům co okrádají především rodiny s dětmi ať jím ty veřejně uloupené peníze hezky vrátí zpet.

Pojďte se spojit a ne tlachat, upalme je vlastními zbraněmi všiváky.

To vám vzkazuji


[bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

227985

25.2.2011 21:22

ústavní soud to vidí jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

http://nalus.usoud.cz/Search/Abstrakt.aspx?id=64882&searchnumber=3&tms=634342656285702500

238624

27.3.2012 20:46

Trváme na zrušení soukromých exekutorů v ČR

Ladi 213.?.?.?

TRVÁME NA ZRUŠENÍ SOUKROMÝCH EXEKUTORŮ V ČR:
http://www.facebook.com/groups/258890107463993/
PETICE:
http://www.petice24.com/petice_za_zruseni_soukromych_exekutoru

www.exekuce.estranky.cz

265996

10.2.2013 18:21

inkvizícia dnes

Kajo Gitarový 188.?.?.?

inkvizícia žiaľ aj dnes. len na druhej strane planety
http://zaujimavosti.net/extremne-veci/mladu-zenu-z...

otázkou je, či sa podari najst toho čo to spravil alebo zacal lebo ten dav akosi s celým priebehom súhlasil a rád sa zúčastnil. asi nebola veľmi obľubená.

284588

Příspěvků: 42

22.04. 02:02 Anonymus  Anonymus
22.04. 03:46 my.point  co na to říct.
22.04. 07:23 cyp  RE: co na to říct.
22.04. 10:32 Anonymus  RE: co na to říct.
25.04. 17:16 my.point  RE: co na to říct.
22.04. 07:24 valda  Cechy krasne,cechy me...
22.04. 09:12 Oldis  me prijde absurdni
22.04. 09:19 baki  Platí listina lidských práv a svobod??
22.04. 09:56 lucifuge  Tak nevím
22.04. 10:48 Petr Řehák  RE: Tak nevím
22.04. 11:05 lucifuge  RE: Tak nevím
22.04. 11:27  RE: Tak nevím
22.04. 14:00 Petr Řehák  RE: Tak nevím
22.04. 15:58 čochtan  RE: Tak nevím
23.04. 09:33 SPECZ  RE: Tak nevím
26.04. 00:31 Rostislav Mucha  RE: Tak nevím
22.04. 11:20  RE: Tak nevím
22.04. 19:07 stefan  RE: Tak nevím
22.04. 19:53 steve  RE: Tak nevím - a Ano.
23.04. 14:41 Martin300  RE: Tak nevím
22.04. 10:54 Člověk  exekutoři
22.04. 10:59 Anonynous  Původní zdroj
22.04. 12:37 mkadlec  zajimave je taky
22.04. 12:37 tatíček  Přesně tak.
22.04. 15:14 Islander  Všechno v článku je pravda
22.04. 20:07 Olas  RE: Všechno v článku je pravda
22.04. 23:36 SKiD1  RE: Všechno v článku je pravda
23.04. 17:04 Islander  RE: Všechno v článku je pravda
22.04. 15:47 apríl  Exe
22.04. 19:28 stefan  taky jsem se vratil
22.04. 21:09 Templ  Jedna zkušenost z UK
23.04. 09:48 Jiří Kadeřávek  Nevhodný obsah
24.04. 13:04 Mareš  RE: Nevhodný obsah
24.04. 23:07 Štefan  RE: Nevhodný obsah
23.04. 10:48 Vymazaný člen  ...
23.04. 15:25 Anna  Jak je možné. že takové zločinné chování nikomu nevadí?
25.04. 19:39 Kadlik  Co mi neni jasne
25.04. 23:30 Tak je to  Z toho čo tu čítam
13.09. 11:34 inkvizitor1234  pojďme se spojit ...
25.02. 21:22  ústavní soud to vidí jinak
27.03. 20:46 Ladi  Trváme na zrušení soukromých exekutorů v ČR
10.02. 18:21 Kajo Gitarový  inkvizícia dnes

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

28

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 72 čtenářů částkou 9 779 korun, což je 28 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 0

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 6

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 2

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně nahoru17.01.20 22:54 Evropská unie 2

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 5

Neuvěřitelné: Čtyři soutěže královny krásy -- všechny vítězky barevné16.01.20 18:07 USA 5

Další krok k likvidaci národních států: žádné vlaječky poslanců16.01.20 16:28 Evropská unie 2

Vyvadil podal trestní oznámení na Novotného14.01.20 22:31 Česká republika 2

Perfektně organizovaná štvanice na Válkovou. I Soukup si přihřál polívčičku14.01.20 15:20 Česká republika 2

Britský Independent označil Kotlebovce za neo-nacisty14.01.20 15:16 Slovensko 6

A nedá pokoj a nedá. Téma "sirotků" opět na stole. Zrůda Šojdrová je neúnavná14.01.20 14:52 Česká republika 2

Vztahy Ruska a Německa se mění (i otevřeně)13.01.20 17:02 Rusko 10

Škola v Británii povzbuzuje chlapce, aby nosili sukně09.01.20 19:05 Británie 3

Opilá Britka nabízela mužům v letadle sex, dostala šest měsíců09.01.20 15:07 Británie 6

Ministr Vojtěch: Kdo se neočkuje, má si výlohy za léčbu hradit sám09.01.20 15:00 Česká republika 2

Somálský okupant zavolal policii na chlapa, který se příliš bránil napadení09.01.20 14:49 Německo 3

V Íránu spadlo letadlo ukrajinských aerolinií. Nikdo nepřežil08.01.20 10:47 Írán 3

Írán zaútočil na americké základny v Iráku08.01.20 10:25 Írán 0

Titulek CT24 vítězoslavně hlásá: "Státní zástupce podal obžalobu kvůli schvalování smrti vojáků, obviněnému hrozí až 15 let"06.01.20 18:03 Česká republika 5

Nastane-li chaos, nebraňte se!06.01.20 16:57 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,68 Kč
Euro
25,15 Kč
Libra
29,52 Kč
Kanadský dolar
17,36 Kč
Australský dolar
15,59 Kč
Švýcarský frank
23,44 Kč
100 japonských jenů
20,59 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,82 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 316,21 Kč
1 unce stříbra
409,00 Kč
Bitcoin
201 336,85 Kč

Poslední aktualizace: 18.1.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 026