Diskuze k článku

Kdyby, kdyby, kdyby…

Příspěvků 83

17.4.2010 1:39

Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

To je zase snůška nesmyslů. Určitě mi budete schopen odpovědět na otázku, proč pokud současný systém tak protěžuje nejbohatší skupiny obyvatelstva, proč je zároveň bere nejvíc u huby? Abych jen neplácal, tady jsou konkrétní čísla: zaměstnance s nadprůměrnou mzdou, řekněme 100 000Kč/měsíčně hrubého zaplatí v současném systému na daních měsíčně 29 000, tedy více, než je průměrná mzda v ČR (a jeho zaměstnavatel odvede státu ještě dalších skoro 35 000). Přijde vám to spravedlivé? Mě tedy ne.

Mimochodem, jak tady zmiňujete ty bezdomovce... Řeknu vám jednu veselou příhodu.
Vloni na podzim jsem si na Václavském náměstí v Praze poprvé všiml celkem sympatického chlapíka s transparentem s textem něco jako "soudy a exekutoři mě okradli..., pomozte". Tehdy jsem si (já vůl) říkal, že se klidně může jednat o oběť nějakého justičního omylu (a přiznejme si, i v téhle zemi se občas nějaký stane) a bylo mi ho i docela líto. Jenže druhý den jsem ho tam viděl zase. A takhle den co den, každý týden. To samé lidé, co prodávají třebas Nový prostor. Většinou žijí z příspěvků nás ostatních, ne protože musí, ale protože jim to tak vyhovuje. Ten, kdo se do průšvihu dostane nechtěně se z něj zase zpravidla dokáže dostat - konec konců, to je smysl sociálních dávek - pomoci lidem, aby se dostali zase zpátky.

Ale víte, co je na vašem textu to nejsmutnější? Že odsuzujete ty "elity", které dělají jen to, co každý normální člověk - snaží se žít co nejlépe. Že mají peníze? No a co. Vždyť k nim přišli legální cestou, proč by je nemohli mít? Dnes ve vyspělém světě neexistuje nic jako kastovní systém který by člověka omezoval jen na základě toho, jak/kde/komu se narodil - každý dostane do začátku dvě ruce, dvě nohy, hlavu a je jen a jen na něm, jak s tím naloží.

217335

17.4.2010 2:08

RE: Nesmysly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 217335

Jedniný, kdo tu píše nesmysly jsi ty... Ty chuligáne.. Kastovní systém byl, je a taky bude... [oči v sloup]

217336

17.4.2010 14:48

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 217336

Ach jo, To jste opravdu takový primitiv, že hned musíte urážet? A ano, zbytky kastovního systému v indii zatím zůstávají, ale nic jako kastovní systém (resp. v Evropě dělení na trojí lid) už ve vyspělém světě neexistuje.

217369

17.4.2010 17:44

RE: Nesmysly

Řehoř 92.?.?.?

Reakce na 217369

Tak si říkám, když čtu, co jste tu napsal, jestli jste tak naivní, nebo vám nedochází. Článek je velice přesný a pokud nejste schopen pochopit, co se kolem vás děje, neodsuzujte druhé, pokud jsou toho schopni. Z vás čiší modrá propaganda, jak z Mladé fronty.

217379

17.4.2010 17:57

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 217379

Nevím, proč bych měl být naivní. Ten článek mi skutečně přijde jako snůška nesmyslů, určitě není "velice přesný". To, co jsem tu napsal je můj názor. Nemusí se vám líbit a pokud nejste schopen přijmout trochu reálnější pohled na svět než "všichni a hlavně židozednáři a gayové se proti nám spikli", neodsuzujte ty, co paranoiou netrpí.

217380

17.4.2010 19:17

RE: Nesmysly mluvíte Vy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 217380

Ještě Vás čeká hodně studování pane Mrkvo.[smích] Pro začátek si pečlivě až do konce vyslechněte přednášku sociologa pana Jana Kellera o diskrétních a lokajských „elitách“. Ano, ten článek je velice přesný a je výborně napsaný. Je zkrátka skvělý. Jenže to ocení lidi, kteří mají již bohatě z internetu spoustu věcí nastudováno a již dávno opovrhují směšným, prodejným, lokajským mainstreamem. Bohaté lidi, které Vy popisujete- tak to jsou v podstatě stejní nemohoucí chudáci a otroci jako kdokoliv z nás, to je právě ta sloužící lokajská elita, co slouží těm neviditelným superboháčům. Jestli jste si nevšiml, tak autor článku hlavně kritizuje těch 300 nejbohatších „neviditelných“ rodin světa, které tím světem neblaze manipulují- dalo by se říct přímo hororovým způsobem. Mezi nimi a lokajskou elitou je ale ve vlastnění majetku ( a tedy i moci) takový rozdíl, jako byste srovnával délku jednoho centimetru s délkou 50 kilometrů. Pak samozřejmě autor článku zcela pochopitelně a LOGICKY kritizuje tu lokajskou elitu, která zahodí své svědomí a těm superboháčům bezpáteřně posluhuje ( je jejich výkonnou mocí) a to jenom proto, aby se mohli vytahovat nad většími chudáky než jsou oni, v luxusním autě, zvaném lombardini, nebo jak se ten krám jmenuje. [smích]


Jarmila

217381

17.4.2010 20:45

RE: Nesmysly mluvíte Vy

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 217381

No, přednášku pana socialisty Kellera jsem měl tu smůlu vyslechnout. Základní problém pavěd jako je sociologie nebo psychologie je ten, že daný "vědec" strašně často protlačuje svůj názor jako obecnou pravdu. Zrovna u pana Kellera je to nádherně vidět. Doporučuji prostudovat nějaké _nezávislé_ zdroje. A jen se zeptám - kdo že patří mezi těch 300 nejbohatších, co ovlivňují svět? Podle vás určitě i mají zmanipulovanou každou jednotlivou volební komisi, každý jednotlivý úřad na ministerstvu a každého jednotlivého politika, že? Víte, problém těhlech konspirací je v tom, že by se to dřív nebo později "vykecalo" - zvlášť u nás.

217396

17.4.2010 21:28

RE: Nesmysly mluvíte Vy

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 217396

Vite Mrkvo, paveda, nepaveda...opravdu jste tak naivni, ze si myslite, ze ve svete, kde 5% obyvatel ovlada 95% majetku, muze fungovat svobodny trh? Ano, v ramci tech 5% se muzem skubat navzajem. Svobodne.

217399

19.4.2010 7:10

RE: Nesmysly mluvíte Vy

Frank51 77.?.?.?

Reakce na 217399

Mrkva není naivní, on je totiž blbý.

217470

19.4.2010 13:57

RE: Nesmysly mluvíte Vy

Mrkva 78.?.?.?

Reakce na 217470

Ale ale, pane Franku, k osobním útokům se snižují pouze ubožáci, kterým došly logické argumenty.

217485

18.4.2010 5:53

RE: Nesmysly mluvíte Vy

ms 90.?.?.?

Reakce na 217396

Až se budou elity chovat jako Tomáš Baťa (tzn. myslet na blaho a sytém pro ty "dole"[mrknutí jedním okem], pak nebude třeba odborů, levice a podobných politiků a lidí...Vy vycházíte z toho, že kdo chce tak to někam dotáhne...ano, ale "odpadovost" podnikatelů do tří let je přes 50% a do 5-ti let vydrží jen cca 25% ze začínajících ....jen pár to dotáhne nejdál...všichni na to nemají...a právě proto je tady velká morální zodpovědnost ze strany těch bohatých a schopných....toho koho nám dnes (i Vy) dáváte za vzor by Baťa hnal ze své firmy bičem! LIDEM NEVADÍ BOHATÍ LIDÉ, LIDEM VADÍ ZLODĚJI A PROVOKATÉŘI, KTEŘÍ NEMYSLÍ NA TO ABY TO VE SVĚTĚ FUNGOVALO...a tak málo by stačilo...Já jsem si hodně všiml, že bohatí lidé se bojí prostých lidí a vyhýbají se jim...Baťa dělal pravý opak, když o něco šlo šel mezi ně a jasně jim vysvětlil co je třeba...a jěště dodatek: Ano mnoho lidí zbohatlo legálně, ale né morálně...př.Kožený

217409

18.4.2010 9:26

RE: Nesmysly mluvíte Vy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 217396

Mezi těch 300 nejbohatších, co ovlivňují svět, patří tyto neviditelné rodiny: dynastie bankéřů R+R, dynastie amerických a evropských zbrojařů (jméno Vám nepovím, protože jsou utajení), dědičné dynastie farmaceutických korporací, olejářské dynastie, šlechtické a královské dynastie, globální mediální magnáti, neviditelní a naprosto utajení vrcholní vlastníci katolické, islámské i judaistické korporace, korporace Monsanto, drogový globální organizovaný zločin spolupracující s globálními tajnými službami (zvláště CIA a Mossad). Jestli jsem něco vynechala tak mě doplňte.

Všichni tito mocní superboháči spolu bratrsky spolupracují, jsou spolu domluvení, mají mezi sebou dohody, neválčí spolu navzájem. Naopak se jednotně spikli proti zbytku lidstva, aby ho mohli ještě lépe paraziticky vysávat a libovolně s ním manipulovat. Zkrátka a dobře, nikoliv proletáři všech zemí se spojili, ale superboháči všech zemí se spojili. Jak to dělají? Prostřednictvím svých nastrčených lokajů, tak jak to popsal pan Kadubec ve svém článku:“Mnohem důležitější budou gubernátoři jednotlivých oborů podnikání. Ti ovšem nebudou sloužit v nějakých hranicích bývalých států, kdepak, jedni budou mít pod palcem banky, druzí energie, třetí průmysl, další média a zábavní průmysl, jiní zase… “

Když si chtějí přijít na své mezinárodní bankéři, stačí odborně vyvolat celosvětovou krizi. Nebo prostřednictvím MMF zadlužit celý svět. Nebo beztrestně ukradnou český zlatý poklad, nebo když chtějí získat pár drobných na přilepšenou, poručí Topolánkovi, aby vydal 26 miliard, které už nikdo nikdy z nás neuvidí....Když si chtějí přilepšit zbrojařské korporace, stačí v nějaké trapné zemičce vyvolat dlouhodobou válku- a nekonečný proud peněz se jen hrne. Tajné služby jim se vším bratrsky vypomohou a jen tak mírnyx týrnyx pro začátek, aby byla nějaká ta sranda, zboří 3 mrakodrapy i s lidma...Když si chtějí přilepšit farmaceutické korporace, vynaleznou prasečí chřipku, světová masmédia jim bratrsky vypomohou a rozpoutají kolem toho celosvětovou hysterii a poslušní lokajové, sedící ve WHO, vyhlásí šestý stupeň ohrožení- a miliardy za vakcíny se pak už jen hrnou do těch správných košér kapes, jak by řekl jansmith.[smích] Mám pokračovat, nebo to takto pro začátek na vysvětlenou stačí?

Jarmila

217413

18.4.2010 10:27

RE: Nesmysly mluvíte Vy

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 217413

Jarmilo, shrnula jste to přehledně. Možná jste čerpala z poučné publikace Jiřího Maška Mráz přichází z Bílého domu a doplnila novějšími aktualitami. Co myslíte, jak to může skončit ? Je podle vás už něco na obzoru ? Můžeme se k něčemu upínat jako k naději ? Bude to opět Rusko, které rozhodne o osudu toho kdo si činí nárok na světovládu ? Jaká bude úloha Číny ? Na čí straně bude stát ? Nebo bude jednat samostatně ve svém zájmu a se snahou sama se dostat do čela namísto dosavadních hegemonů ?

217416

22.4.2010 13:13

RE: Nesmysly mluvíte Vy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 217416

Z poučné publikace Jiřího Maška jsem nečerpala, protože jsem ji nečetla.[smích] Jak to všechno skončí pochopitelně taky nevím. Jedno je jisté, že pro mocné tohoto světa (superboháče nebo tzv. diskrétní elitu), žádné hranice států neexistují. Proto je zbytečné ptát se, co udělá Rusko nebo Čína. Otázka zní lépe, když se zeptáme, co provede pár čínských, ruských, evropských či amerických vládnoucích superboháčů. Teď nám momentálně předvedli další pěkný kousek, že sundali polské letadlo s polskými představiteli. Patrně se jim nelíbilo, že polské vedení se několikrát vzepřelo „týmové spolupráci“ v EU a upřednostnili vlastní zájmy národa. A na co si nikdo z diskutérů Zvědavce taky nikdo nevzpomněl, že odmítli i tvrdě vakcíny a nenakoupili je. Taky mohlo hodně vadit vládnoucí „elitě“ to, že chtěli zbytečně rozmazávat, kdo že to tam v té Katyni ve skutečnosti tenkrát vraždil.

Jarmila

217677

18.4.2010 17:03

RE: Nesmysly mluvíte Vy/ Typický tupý modrák, ktorý predvádza

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 217396

"rušivou palbu". Že sa ich, týchto "chytrých" s IQ 120 húpacieho
konika, potiahnutého plyšom, ale namnožilo. Možno preto, že Valdimír, bohvie prečo [cool] si odplašil starých "bitcov". Napokon Vladimír vie prečo. A ja som prosto ako somár neodolal a obul sa do "mrkvu". Možno má krycí nick, možno je to petržlen, paštrnák alebo biela reďkovka. Teda pardón modrá. Oni títo "súkmeňovci" sú teraz modrí, ale keď zavelia ich hlavní, potom budú možno aj červení. Ako vždy. Škoda, škoda, že starí "bitci" boli znechutení posledným manévrom Vladimíra. A preto viac mrkvy, karotky, šalotky,
kelu, "zelí" a iných zmysulplných chazarských nickov. Vidíte Vladimíre "máte žně"" [velký smích]

217429

18.4.2010 20:42

RE: Nesmysly mluvíte Vy/ Typický tupý modrák, ktorý predvádza

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 217429

Ach jo. Osobní invektivy sem netahejte - já vás taky neurážím. Tak jen věcně: když zmiňujete tu "modrou" - nejsem členem žádné politické strany a ODS jsem nevolil a volit nebudu.
A nevím, co je chazarského na nicku Mrkva - (a opět mi to nedá abych vás nevyvedl z omylu-nejsem žid, křesťan, buddhista, ani jiný náboženský fanatik [smích]

217446

17.4.2010 2:17

RE: Nesmysly

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 217335

takže nejbohatší jsou lidi s příjmy 100 000 měsíčně [překvapení] [zmaten] [chechtot] [chechtot] [chechtot]
a elity přišly k majetku legální cestou [chechtot]

217337

17.4.2010 12:58

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 217337

Těch 100k byl jen příklad. Ale snad jasně vidíte, že čím větší příjem, tím víc člověk platí na daních.
Ano, elity přišly k majetku legální cestou - nebo se alespoň nepamatuji, že by někdy někdo z těchto "elit"byl odsouzen za majetkové trestné činy [smích]

217365

17.4.2010 19:34

RE: Nesmysly

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 217365

Nesmysly tvrdíte zde Vy. Daně rostou z příjmem, ale jen do jisté velikosti příjmu. Pak nejen že nerostou, ale jaksi mizí v dírách zvaných loopholes. Vy asi předpokládáte že všichni kriminálníci byli vždy chyceni a potrestáni, dokonce i ti kteří tvoří zákony, že někdo nebyl souzen a odsouzen ještě neznamená že to neudělal. Jenom že ho buď nechytili a nebo dokonce ani nemohli, neb byl vysoce nad nimi. [oči v sloup]

217384

17.4.2010 20:19

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 217384

Tak za prvé - loophole není nějaký vynález, ale anglický termín pro "obcházení zákona" [smích] Opět - to může dělat kdokoliv, bez závislosti na výši příjmu dotyčného. A jinak - i to, že daně rostou do určité velikosti příjmu beru jako nespravedlnost a diskriminaci těch schopnějších. Nebo snad chcete říct, že náklady státu na péči o člověka vydělávajícího 300 tisíc budou 10x vyšší než náklady na člověka vydělávajícího 30 tisíc?
Za druhé - v současnosti platí NAŠTĚSTÍ presumpce neviny. Tedy na člověka musí být pohlíženo jako na nevinného do doby, než je pravomocně odsouzen. To co tvrdíte vy je stejné, jako kdybych já prohlásil, že jste zabil sousedku Novákovou. Že o tom neexistují záznamy? Však vás přece nechytili, nebo jste policisty uplatil, nebo, nebo, nebo.... Už chápete kam tím mířím?

217391

18.4.2010 17:21

RE: Nesmysly

smoke 89.?.?.?

Reakce na 217391

Vy mluvíte nesmysly. Manager se 100000 měsíčně může obcházet daňové zákony asi stejně jako dělník s 15000 - tzn. nijak.
Ano, zdanění u obou je dnes nejvyšší v historii, což je nespravedlivé, zejména vzhledem k tomu, jak je se státními prostředky nakládáno (tzn. sypou se do kapes politikům, jejich "podnikajícím" přátelům a nadnárodním korporacím). Stěžovat si ale mohou právě u svého korporátního zaměstnavatele, který ač má zdaleka nejvyšší zisky ze všech, neplatí daně téměř žádné, a tak je musejí zaplatit i za něj. Navíc své zisky často generuje i z předražených státních zakázek, takže v konečném důsledku je i tento subjekt spíše příjemcem daní než plátcem.

A o presumpci neviny apod. můžete farizejsky spekulovat jak je vám libo (třeba jako V. Klaus v souvislosti se špinavými penězi). Všichni si velmi dobře pamatujeme privatizační rozkrádání, čachry, tunely ziskových podniků, dolů, bank, pojišťoven, energetických společností i jména a role všech obšťastněných nomenklaturních kádrů. Žádný strom neroste do nebe a ani americký radar jim nakradené majetky, vybudované z veřejných prostředků občanů ČSSR nezajistí na "věčné časy". [smích]

217432

18.4.2010 20:55

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 217432

> "Stěžovat si ale mohou právě u svého korporátního zaměstnavatele, který ač má zdaleka nejvyšší zisky ze všech, neplatí daně téměř žádné"
A zdalipak víte, že prakticky stejnou částku, jakou odvádí zaměstnanec na daních odvádí i zaměstnavatel? [smích]

217449

18.4.2010 21:50

RE: Nesmysly

smoke 89.?.?.?

Reakce na 217449

Ale no tak pane Mrkva. I méně bystrému člověku by mohlo dojít, že nebyla řeč o platbách za pojištění apod., o které se jednoduše zkrátí mzda zaměstnance, ale o dani z příjmu právnických osob, a to už je u podniku s obratem ve výši HDP menší západoevropské země podstatně zajímavější částka. V současnosti to funguje tak, že pokud firma nemá daňové prázdniny, tak vyvádí zisk do zahraničí a přes další firmy do daňových rájů. Jasné jednání in fraudem legis bylo i u starých Římanů považováno za neplatný právní úkon. Pouze v současné kleptokracii je možné, aby ten, kdo do veřejných rozpočtů nepřispěje ničím pak např. vyhrožoval v Kongresu v souvislosti s finanční injekcí, protože je údajně "too big to fall".

Podívejte se na následující článek a pak zkuste jednoduchou úvahu, proč jsou v současnosti téměř všechny veřejné rozpočty v hlubokých deficitech, ačkoliv tomu tak do jisté doby nebývalo. Myslím, že z toho vyplyne dost jednoznačný argument proti neoliberalismu, thatcherismu a především tzv. "reaganomice".

http://www.epi.org/economic_snapshots/entry/webfea...

217457

17.4.2010 20:27

RE: Nesmysly

Čumil 24.?.?.?

Reakce na 217365

>Těch 100k byl jen příklad. Ale snad jasně vidíte, že čím
>větší příjem, tím víc člověk platí na daních.
No ale taky mu proti normálnímu smrtelnikovi víc zůstane, ne? Nebo si fakt myslíte, že člověk vydělávající milion měsíčně, když zaplatí na daních půl milionu je na tom hůř než nešťastník kterej vydělá 15 tisíc a platí jen 20% daň? Jasně, hájíte svoje a chápu to. Kdybyste byl v situaci toho druhýho bylo by to jinak, že. Jo, koukat především na svůj prospěch, to je ta správná cesta. Ten zákon na výpočet důchodů co teď v Kocourkově boháči sami sobě schválili mluví za vše.
>Ano, elity přišly k majetku legální cestou - nebo se alespoň
>nepamatuji, že by někdy někdo z těchto "elit"byl odsouzen za
>majetkové trestné činy [smích]
Jako vtip perfektní!

217392

17.4.2010 20:39

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 217392

> No ale taky mu proti normálnímu smrtelnikovi víc zůstane,
>ne? Nebo si fakt myslíte, že člověk vydělávající milion
>měsíčně, když zaplatí na daních půl milionu je na tom
>hůř než nešťastník kterej vydělá 15 tisíc a platí jen
>20% daň?
Není na tom hůř, to je snad jasné - ale zároveň se nabízí otázka, proč by měl platit víc než ten, co vydělává 15 tisíc. Ok, ať zaplatí víc na sociálním/důchodovém pojištění a nemocenské - ale pak ať dostává stejný podíl v důchodu/jako nemocenskou/jako nezaměstnaný.

>Jasně, hájíte svoje a chápu to. Kdybyste byl v
>situaci toho druhýho bylo by to jinak, že. Jo, koukat
>především na svůj prospěch, to je ta správná cesta.
No, nedá se říct, že bych si žil nějak nad poměry. Ale nevím, proč bych měl dostávat kvůli státnímu přerozdělování peníze těch, kteří jsou schopni si vydělat víc.

>Ten zákon na výpočet důchodů co teď v Kocourkově boháči sami
>sobě schválili mluví za vše.
Závidíte? (Viz co jsem psal nahoře - pokud člověk platí jako důchodové pojištění procentuelní podíl ze svého příjmu bez jakéhokoliv omezení, není sebemenší důvod, proč by podíl příjmu, který dostává v důchodu měl být shora omezený.

>Jako vtip perfektní!
Jak jsem tu už psal - platí tu princip presumpce neviny kterým by se měl každý řídit [smích]

217394

18.4.2010 0:06

RE: Nesmysly

Čumil 24.?.?.?

Reakce na 217394

Ale houby, vůbec nikomu nic nezávidím, to mně neznáte. Nemám to zapotřebí a ani tam nežiju. Akorát mně štvou čeští nafoukanci a zbohatlíci, kteří ke svému majetku přišli bůhvíjakou cestou, jen ne poctivou, že se chovají neuvěřitelně arogantně a bezcitně k svým bližním a poctivě pracujícím. Žije tam pár mých známých a proto se zajímám. Ty zprávy od nich vesměs korespondují s článkem zde. Je mi smutno z toho, kam až to tam dospělo. Závist, zloba a arogance je zejména tam u vás. ne tady v Americe a ve stavu věcí tam, se tomu ani nedivím. Tím pochopitelně netvrdím, že tady je všechno O.K. Ale tak otrokářsky to zde opravdu nepůsobí.
Jeden můj známý se tam odsud z emigrace do Č.R. vrátil a mínil tam dožít, ve vlastní zemi, ale okradli ho tam neslýchaně a tak mu nezbylo, pokud chtěl zachovat alespoň část svých úspor a neskončit jako bezdomovec, vrátit se zpátky do Ameriky. Hanba všem popřevratovým vládám a vládním koalicím, které tam dělaly a dělají destrukční politikum, škodí hrozně té zemi a jejímu lidu. Sami se nezákonným způsobem obohacují, přežírají a kynou. Lidem pečou úsporné zlodějské reformy, ale jich samotných se tyto reformy netýkají, naopak na nich ještě vydělají. To, co od převratu 89 tito vyžírkové projedli a vytunelovali, tak to zaplatí ze svého, kdo jiný než daňový hloupý poplatník právě formou těchto zlodějských a podvodnických vládních mafiánských reforem. Už asi nemají z čeho brát a krást páni ve vládě, poslani, senátoři a tak drhnou lidi z posledního. Jako např. ten idiotský a nelidský zákon o tom, že invalidům platí jen životní minimum 2000, přál bych každému takovému tvůrci zákonů, aby se dostal do situace toho invalidy. To už ani není možný nazývat Kocourkovem, to je k [bliji]
Ale to jsem poněkud odbočil.

217404

19.4.2010 10:20

RE: Nesmysly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 217394

>Jak jsem tu už psal - platí tu princip presumpce neviny kterým by se měl každý řídit
Nic proti tomu, ale nejde to aplikovat na dějiny a roli skupin parazitů. Makropohled na hospodářství, respektující statistiky ztrát stovek miliard, nemůže skončit tím, že známý privatizační úprk před právníky bude pomíjet a snad dokonce přidávat na cti napakovavším se parazitům. Nebyli odsouzeni, neb si to tak zařídili, to snad ale není o presumpci neviny.

217475

20.4.2010 13:41

RE: Nesmysly

Mrkva 78.?.?.?

Reakce na 217475

Nejde aplikovat? V tom případě, kdo rozhodne co je/bylo legální a co ne? Vy!?

217516

20.4.2010 13:54

RE: Nesmysly

smoke 194.?.?.?

Reakce na 217516

Nejlépe Národní soud ustanovený podle vzoru toho poválečného. Němečtí národní socialisté se také mohli zaštiťovat legalitou, ovšem na legitimitu jejich jednání a následné posouzení činů to nemělo žádný vliv.

217517

20.4.2010 14:54

RE: Nesmysly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 217516

>Nejde aplikovat?
Nejde , bylo by to v rozporu s ojektivně "zmizevšími" stovkami miliard z majetku státu.
>V tom případě, kdo rozhodne co je/bylo legální a co ne? Vy!?
Já asi ne, ale on se ve vhodnou dobu někdo jistě najde. Legální to být nemůže, je to v rozporu s přirozeným právem, dobrými mravy, jde o nedovolené obohacení i podle stávajícího práva... Vyjmutí privatizace zpod přezkumu soudem je protiprávní. Tedy mělo by být...
Ale Vy se můžete i nadále řídit presumpcí neviny a tvrdit, že každý neodsouzený zloděj nabyl svůj majetek legálně. [naštvaný]

217522

18.4.2010 9:16

RE: Nesmysly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 217365

>Těch 100k byl jen příklad. Ale snad jasně vidíte, že čím větší >příjem, tím víc člověk platí na daních.
Pokud "elity" přiřazujete k těmto směšným číslíčkům, tak skutečně máte základní problém neinformovanosti a pochopení údajů "za oponou".
Jo aha, vlastně to jsou hloupé konspirační teorie, kterým je nutno se vysmát jako paranoie hlupáků a zůstat, ehm, racionální - rozuměj odkázaný na běžné teorie, běžný zdroj údajů...
No, čeká Vás ( to v případě zájmu) ještě dost práce ze získáváním a tříděním informací tohoto druhu.
Je jen otázka, jestli takováto činnost (zaobírání se těmito zákulisními informacemi) pomůže v běžném životě - tam už se pak oprávněně vtírá podezření na určitou posedlost, či paranoiu, pokud člověk začne zanedbávat díky tomuto sběru informací hlavní svojí životní činnost - být kvalitním, nejčistším, nej, nej, nej pozitivnějším .... "Já"...

Naštěstí máme každý svou 100% odpovědnost za veškeré své skutky (i myšlenky a nálady - či dokonce snad HLAVNĚ za myšlenky a nálady a pocity), takže co si uvaříme si taktéž musíme sežrat...

Osobně si myslím, že přílišný smysl zabřednout "do plnejch" v této oblasti mnoho neřeší. Nic proti tomu být informován. Ale vždy s odstupem, s co nejpřísnějším rozumovým i emocionálním posuzováním a hlavně stále si hlídat kvalitu svého osobního prožívání - krátce hlavně nebejt hajzl a plnit si POCTIVĚ povinnosti svého osudu se snahou o stálý úsměv... kdyby toto dělali mnozí konspirátoři i "konspirátoři", tak i "elity" a ELITY by byli nuceni "napětím v prostoru" v obalu Země chovat se jinak. Adekvátně kvalitě onoho napětí.
Protože ale jako jednotlivci i celek produkujeme (a už jsem vyprodukovali/nashromáždili), co produkujeme, tak vedoucí jedinci lidské společnosti jsou pouze vykonavatelé nahromaděných kvalit hýbajících životem - prostě žijeme jako celek v pekelné sféře (použiji-li náboženskou mluvu)...
Naštěstí individuální snahou o zlepšení svého života lze ještě pořád z tohoto pekla vybřednout a vzít s sebou i dost svého okolního "světa".
Tož tolik k nesmyslům a elitám [velký smích]
"Had".

217411

18.4.2010 10:44

RE: Nesmysly

Lin 85.?.?.?

Reakce na 217365

".. elity přišly k majetku legální cestou..."
O paměť ani tak nejde, je to spíš o znalosti souvislostí. A opak je pravdou - že až na zářné výjimky přišly elity k majetku podvodem nebo trestnou činností.
V první generaci táta zloděj, šmelinář, mafián nebo vrahoun. V druhé generaci o původu majetku kolují už jen "nepodložené fámy", protože syn se přeci ničeho nedoupouští a majetek "jen" zdědil. A ve třetí generaci je vnuk již naprosto "morální, úctyhodný člověk, který poctivě pracuje a vlastní pílí rozmnožuje majetek svých předků".

217417

17.4.2010 2:45

RE: Nesmysly

Esmate 85.?.?.?

Reakce na 217335

Vy jste asi pane Mrkvo ne zcela pochopil, o čem pan Kadubec píše. Já jsem zase nepochopil, v jaké souvislosti zde používáte příklad se 100 000 Kč měsíčně. Myslíte to jako tu "elitu"? [velký smích]

A víte, co je asi na vašem textu to nejsmutnější? Že si naprostá většina lidstva asi zaslouží, aby se s ní zacházelo tak, jak se s ní zachází. Take ten pan s tím transparentem k němu asi také přišel legální cestou, tak proč by ho nemohl mít že? A asi dostal do začátku také dvě ruce, dvě nohy, hlavu a asi se rozodl, že s tím naloží tak, že si pořídí transparent...

I se slůvkem "asi" se dají dělat pěkně věci, nejen s "kdyby". Moje babička občas říkávala: Můj ty Bože, do čehos to duši dal...

Tak asi tak... [velký smích]

217339

17.4.2010 9:18

RE: Nesmysly

KarelIV 212.?.?.?

Reakce na 217335

Vcera vrchi soud pro tyto elity schvalil super důchody a (spravedlivé) a aby byly jeste spravedlivejsí si elity ted budou davat dvojnasobny plat-200 000, cisteho budou brat 150 a duchod k 50 000. Pro ne sdanení je uplne jedno kolik je Dají si tolik aby jim to stacilo na rozumnou vysi duchodu a nevim jak je to presne ale predpokladam, že se bude vypocítavat rekneme z posledniho roku pred duchodem a tak si budou moci jeste za cely zivot proti normalnimu lidu nasporovat, za cerné peníze nakoupit to co se da dat do podnikaní-nove baraky, nespocet aut, komplet vybavit pro rekneme representaci jeho firmy a vse jde do osobnich potreb sbohatlika a jeho rozvetvené rodiny...o moralnim kreditu techto lidi pomlcim, ale jsou to lide, kterí jako reditele a namestci byvaleho rezimu v podniku reditelovali a v partaji mlatili prazdnou slamu o spravedlnosti a rovnosti, kteí vedeli ze po prevratu si mohou pujcit co chteji, nemusi nic vracet, znali know how, co se jim nelibilo to vytunelovali....za prispení vsech polistopadovych politiků si udelali takové zákony aby byli nepostizitelní.....v politice se střídají a ti co už upadli v zapomění mají super brebendy a za svou sluzbu to dotahnout s touto zemí až tak jak je dnes jsou dobre odmeneni viz masinfira....atd

217355

17.4.2010 9:51

RE: Nesmysly

Aleš 89.?.?.?

Reakce na 217335

>Tehdy jsem si (já vůl) říkal

Ty seš ale skutečně vůl a velkej

217359

17.4.2010 14:46

RE: Nesmysly

qwe 88.?.?.?

Reakce na 217335

Z toho, co jste napsal, lze soudit, že Vaši předkové patřili k těm, co uctivě žmoulajíce čepici, civěli obdivně s otevřenou hubou, když okolo jel milostivý knížepán v kočáře...
Stran těch bezdomovců - Vaše teorie, že jim takový život vyhovuje, (a propos, jedna moje známá si myslí totéž - hrozná kráva) nevysvětluje fakt, že jejich počet stále roste a hlavně, že to jsou lidé již starší. Nebo znáte 25leté bezdomovce? To jako do těch 55 poctivě pracovali a pak si řekli - eh co, dost jsem se již napracoval pro společnost, půjdu si lehnout pod most. Teorie jsou prověřovány fakty a měla by daný jev vysvětlit do detailu, Vaše v tomto ohledu selhává. Ovšem fakt, že bezdomovci žijí z Vašich peněz, mě rovněž pobuřuje.

217368

17.4.2010 20:30

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 217368

Nevím, proč se navážíš do mých předků (argument ad-hominem?). Nevím, kam patřili a abych řekl pravdu, je mi to jedno. Jejich život je jejich a můj je můj.
Ohledně těch bezdomovců - jak si myslíte, že se člověk stane bezdomovcem? Většinou lidé přichází o majetek, protože a) propadnou drogám/automatům b) půjčí si na dovolenou od Providentu a zjistí, že nemůžou splácet. Takové lidi zařazuji do skupiny "dobrovolně bezdomovcem", protože v obou případech vědeli, co je čeká.

217393

17.4.2010 21:28

RE: Nesmysly

qwe 88.?.?.?

Reakce na 217393

Dobrá, řeknu to tedy přímo. Jste to Vy, který stojí v uctivém předklonu s otevřenou hubou před každým zbohatlíkem; říkáte to sám, pouze jinými slovy. Stran bezdomovců - Vy jste si dělal nějaký průzkum? Kde a jak? Oficiálně se totiž příčiny nesledují, i ty počty jsou pouze odhadnuté. Výsledky by mě zajímaly.

217398

18.4.2010 9:27

RE: Nesmysly

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 217393

Nemel byste ctit presumpci neviny i u bezdomovcu? Nebo snad mate pro sva tvrzeni nejake dukazy?

217414

18.4.2010 17:05

RE: Nesmysly

Choronzon 85.?.?.?

Reakce na 217393

Ahoj. Procitam tu tvoje prispevky... Skus se tu nerozcilovat. Tady je to samej socialista a ublíženec. Když na ně vyrukujes se svobodou a zodbopovednosti tak se jim roztresou kolena. Jedine co maji po ruce jsou jedovate sliny na židy, bankere bohate a vsechny ty do se mají lépe.
Tohle už tu mám ověřeno na vlastní kůži. [smích]

Pravicovemu myšlení se na Zvedavci nefandí. Tady se hledá problem ve spiknutí elit. A řešení v Marxovi [pláč]

Lepsi diskuze najdes na strankach svobodnych nebo na Lib. Inst. Je tam dost rozcestníků.

Lidem tady nijak jejich pravdu nevymluvíš. A když dojdou argumenty tak se tu zacne urážet...

Bohužel na zvedavci je socialismus a primitivismus normální.

217430

18.4.2010 17:26

RE: Nesmysly

smoke 89.?.?.?

Reakce na 217430

Tak na co ještě čekáš, liberální komsomolče? Hybaj na stránky SSO, LI, reaganovců, bushistů a spol. Nějaký bakšiš od korporátních ologopolů už na sebe jistě nenechá dlouho čekat... [smích]

217434

18.4.2010 18:25

RE: Nesmysly

Choronzon 85.?.?.?

Reakce na 217434

Dik za radu socane. Ale az budu potrebovat nejake rozhodnuti urcite ho zvladnu bez tvojí pomoci [smích] Koneckonucu k cemu by mi asi mohl byt myslenkový sekret z rudého haraburdí ?

Co takhle si pustit zeitgeist, zanadávat na židy (nebo kdo je zrovna u vas v oblibě) a politovat se jak se máš špatně? Už jsi to dnes stihl? No tak znovu [smích]

217437

18.4.2010 18:59

RE: Nesmysly

smoke 89.?.?.?

Reakce na 217437

Ještě, že to máš správně ideologicky zaškatulkované. Škoda, že ses nenarodil dříve, uplatnil by ses jako politruk. [smích]
Tedy: Když ne liberál, tak komouš a socan. Když ne Sparta, tak Slávie. Hlavně nemyslet sám za sebe, lepší je přebírat prefabrikované šablony a tvářit se u toho hrozně chytře... [smích]

Přesně podle hesla G.W.Bushe: Kdo není s námi, je proti nám. Axis of Evil, War on Terror... Jen bych se zs dovolením zeptal, kdopak tady věří na pohádky? Nebo jen jako deprivant hájící zločiny US establishmentu čeká, co z toho kápne (zcela v duchu racionalisticko-liberální demagogie zvyšování osobního prospěchu bez uplatnění morálních kritérií)? [bliji]

217441

18.4.2010 20:22

RE: Nesmysly

mazz 82.?.?.?

Reakce na 217441

neblaznete, vzdyt on to nepochopi! jak jste hezky napsal, ma prefabikovane nazory [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

217445

18.4.2010 21:12

RE: Nesmysly

sympatizant 62.?.?.?

Reakce na 217437

Chromozome,
opravdu Vás obdivuji - Vy pracujete i v neděli, takže asi žádnej křesťan, co? Jaké máte příplatky za práci o svátcích? I když já zapoměl, vy světíte sobotu, tak pardon.

217453

18.4.2010 19:35

RE: Nesmysly

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 217430

Co je tady na Zvědavci normální je že mnoho zde myslí za sebe, snaží se dobabrat k lepšímu světu a zbytečně se neomezují tím, že by se někam řadili. Právě v tom zařazování je kámen úrazu, "jedno že je to hajzl, hlavně že je pro/proti komunismu/kapitalismu". Na tom shoří nakonec každý systém. Myšlení je jenom jedno příteli, provádí se mozkem bez předem stanovených výsledků. Pokud dělíš myšlení na pravicové a levicové, nemluvíš o myšlení ale pouze o adoptovaném názoru. Tak se zamysli.

217443

18.4.2010 21:24

RE: Nesmysly

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 217443

Souboj hvězdy a kříže vrcholí, nezařazení mají šanci, i když mizivou. Bohužel stejně jen přihlíží a mrhají čas zbytečnostmi.

Mutant křesťanství (byzantská i latinská verze), bolševismu, nacismu, fašismu a ideologicky zneužitého pohanství - pokus o hlavní ideologii sjednocené Eurasie - je na vzestupu. Do toho se vejde jak Rusko, tak Německo. Zbytek se bude muset kolosu poddat.

Vložený obrázek

Česká odnož je také na scéně. Přeji příjemný, a ničím nerušený let držkopád analogický můrám a svíčce.

217455

20.4.2010 14:41

RE: Nesmysly

smoke 194.?.?.?

Reakce na 217455

No mě Nacionálně bolševická strana připadá spíše jako "extremistická" zábava pro ruskou mládež. Navíc spolupracuje s prozápadními liberálními stranami z Chodorkovského líhně. To se samozřejmě netýká samotného Dugina, který se přidal k Putinovcům a je zřejmě vlivným geostratégem a politologem (jakási ruská obdoba Brzezinského).

217521

18.4.2010 21:00

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 217430

Ahoj.
No, nechtěl jsem, aby se tu diskuze zvrhla ve flame "levice vs pravice", ale co se dá dělat... A to jsem jen napsal, že nesouhlasím s obsahem toho článku a pokusil se sem vnést trochu racionálního uvažování. No ale díky za podporu.

217450

18.4.2010 9:52

RE: Nesmysly

josef.maly 94.?.?.?

Reakce na 217335

Pane Mrkvo Vy jste typický příklad naivity lokaje, typické pro voliče ODS, TOP09, apod.. Vašemu postoji podobné postoje jsou i příčinou pokračování totality v českém kráteru : Vaše dosavadní životní zkušenosti, dle mého svobodný, na řídící pozici, nikoliv však majitel, žijící v lehkém nadstandartu oproti viditelnému okolí, ve Vás vyvolávají iluzi, že i Vy jste vyvolený a dostanete se především díky své loajalitě výše a dále, tedy do pozice článkem kritizované. Proto se cítíte článkem odhalený a s jako takovým z prosté podstaty svého myšlení nemůžete souhlasit, protože Vaší "vyvolenost" popírá. Podstatou však je, že v této pozici nyní nejste a je otázkou zda se do ní a kdy dostanete, a zda život, který této metě věnujete, stojí za to. [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]
Omlouvá Vás nezralost, nezkušenost a pýcha, která předchází pád. Reaguji jenom proto, abych Vám pomohl se s tím dříve vypořádat.

217415

18.4.2010 20:53

RE: Nesmysly

Mrkva 94.?.?.?

Reakce na 217415

"Těsně" vedle. Jak už jsem psal výše, nejsem volič ani jedné ze jmenovaných stran (a ani nějaké jim příbuzné). Jo, trefil jste, že jsem svobodný, ale to je tak všechno. Informatik, ve volném čase studující, žijící v lehkém nadstandardu a dál se rozhodně neženu - peníze přece jen taky nejsou všechno. A na nějakou svoji vyvolenost rozhodně nevěřím. [smích]

217448

18.4.2010 21:24

RE: Nesmysly

sympatizant 62.?.?.?

Reakce na 217335

synku,
slyšel jste někdy něco o kasínové ekonomice? Pokud těmto mechanizmům říkáte legální, zkuste mi vysvětlit, proč si stát musí půjčovat/kupovat peníze od soukromých bank a netiskne si je sám? [zmaten]

217454

18.4.2010 21:51

RE: Nesmysly

steve 70.?.?.?

Reakce na 217454

Rotchild: "nechte me tisknout penize, a mejte si zakony jake chcete"
-----
.. takze je to myslim - srozumitelne.

217458

18.4.2010 21:52

RE: Nesmysly

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 217458

proč jen to na sebe zloduch tak okatě prásknul? [mrknutí jedním okem] [cool]

217459

19.4.2010 12:44

RE: Nesmysly

mtk 88.?.?.?

Reakce na 217459

Možná neví, která bije, trouba. [chechtot]

217484

18.4.2010 22:43

RE: Nesmysly

sympatizant 62.?.?.?

Reakce na 217458

Příteli,
já myslím - doufám, že tomu rozumím, ale ten mladík zatím nikoliv, jak se zdá. Anebo tomu rozumí, ale má jasné instrukce - infiltrovat všechny diskuze nekorelující s mainstreamem svými duchovními tézami, dotoho ještě antitézami a nokonec syntézami, aby se v tom už ani prase nevyznalo. Stejně jak to probíhalo a probíhá v ekonomice za hlasitého chrochtání jeho lieblingů s jedním rozdílem: zatímco diskuze skončí vcelku neškodně, ekonomiky jdou jedna za druhou do kytek a to je právě ta pravá chvíle. Viz "poradenství" Goldman Sachs řecké vládě. To že vydělali na kolapsu Řecka je samozřejmě dle Mrkve legální - je přece normální a legální, že vyděláte na tom, že někoho svými radami přivedete (ZÁMĚRNĚ) na mizinu[bliji]. Je to jako když uzavřete pojistku na to, že sousedovi shoří barák. Říka se tomu konflikt zájmů, pane Mrkev.

217460

18.4.2010 23:33

RE: Nesmysly

steve 97.?.?.?

Reakce na 217460

pro sympatizant: svuj prispevek jsem smeroval samozrejme na onoho mladika, jinak s Vami souhlasim bez vyhrad.

217461

17.4.2010 2:59

Autorovi chybi znalost, resp. "Big Picture"

artast 24.?.?.?

Pane Kadubec,
Vas clanek sice v mnohem docela dobre definuje podstatu NWO ale nevim, zda o tom vite ci to zamerne tajite. A ma tento clanek dle meho mineni take nekolik hrubych nedostatku, uvedu aspon dva:

1. neplati ze revoluce je nevhodna v dnesnim svete. Svetove elity s ni stale pocitaji, jde jen o to, zda ji bude nakonec nutne pouzit pro dosazeni vyssich cilu, respektive pro nastoleni jedine celosvetove vlady - neboli "NWO". Historie nam uz mnohokkrat dokazala (bohuzel skutecna historicka fakta dnes neni tak lehke ziskat), ze vsechny revoluce poslednich 200 let byly dopredu naplanovany a rizeny stejnymi silami a jinak by tomu nebylo ani v soucasne dobe.

2. Pokud jde o Vasi privatizaci v EU, v tom bohuzel take musim velmi nesouhlasit. Totiz elity EU pracuji "ruku-v-ruce" s ostatnimi svetovymi elitami a ty nemaji za cil privatizaci, ale pravy opak - zestatneni "vseho" a to dokonce v celosvetovem meritku. Cilem neni koncentrace kapitalu v rukou korporaci ale koncentrace kapitalu v rukou byrokratickych vladnich aparatu "ruku-v-ruce" a nejvetsimi korporacemi, respektive nastoleni vyssi formy socialismu - celosvetovy fasismus. Zda se Vam to prehnane? Pokud ano, prectete si nektere knihy (buhuzel asi jen v anglictine) ktere jsem nedavno uvedl v jednom z mym predchozich prispevku. Cilem nejbohatsich 300 rodin (elit) je napr: konecna likvidace soukromeho vlastnictvi, zruseni vsech zakladnich lidskych prav, vcetne ustav, celosvetove zestatneni vsech zdroju (vcetne morske, sladke a destove vody, vzduchu), zruseni papirovych penez a jejich prevedeni na elektronicke, celosvetova depopulizace o 70-80%, ocipovani nas vsech, radikalni zmena Internetu, likvidace narodnich zvyku prostrednictvim celosvetove migrace a pod., zruseni statnich hranic, reforma (neboli degradace) skolstvi a vzdelavani, likvidace vsech dostupnych materialu a informaci ktere jsou v rozporu s oficialnimi nazory (kompromitujici historicke fakty jako jsou napr. vyroky presidentu, politiku, historiku; false-flag operace; 911 fakta, ...), likvidace vsech nabozenstvi, atp.

Z tohto vseho je jasne, ze jeste maji hodne "na praci" a my bychom proto nemeli psat clanky Vaseho typu, ktere z nas delaji jen pesimisty a v podstate rikaji, ze je jedno jak se zachovame, co budeme delat, protoze to zmenit stejne nemuzeme.

Konecnym cilem svetove elity neni Vas "neofeudalismus", ale celosvetovy fasismus a pokud se nechceme stat uz jen otroky bez jakychkoliv prav, meli bychom psat clanky uplne jine a prestat se chovat jako nihiliste.

Kdyz jsem si Vas clenek precetl jeste jednou, rikam si, cim to asi je, ze se nezminujete slovickem o NWO?

217340

17.4.2010 5:22

RE: Autorovi chybi znalost, resp.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 217340

Říká se, dobře položená otázka je poloviční řešení.
Pan Kadubec, podle mne, položil celou řadu otázek, a Vy jste na ně docela dobře odpověděl. Návrh potřebných změn asi nemá nikdo v kapse, a i kdyby měl, potřeboval by o tom přesvědčit ostatní. Společná diskuse v hledání odpovědí je asi nejschůdnější cesta. Napsaný konečný návrh "paragrafovaných" změn, by mohl sklidit jen všeobecný výsměch, zejména pro nepřipravenost většiny na naprosto odlišné (až revoluční) pohledy na realitu, k nimž se musíme všichni teprve dopracovat. Příkladem může být např. diskuse o náhradním oběživu v dobách krize, které bylo mnohými zavrženo dříve(ne jen ze zlé vůle), než se stačili pořádně nad souvislostmi zamyslet. Jde tady také o zatím nevyužívanou roli - tvůrce svého osudu...

217347

18.4.2010 21:01

RE: Autorovi chybi znalost, resp.

sympatizant 62.?.?.?

Reakce na 217340

To je zvláštní co říkáte o trendech zestátňování - Andreas Claus tvrdí o Spolkové republice Německo že jde o firmu, ve které úplně vymizelo státní právo na úkor soukromého. To je přesný opak Vašeho názoru. Navíc kasínová ekonomika automaticky zajišťuje převod movitého i nemovitého majetku do soukromých rukou, tak jaképak zestátňování? [zmaten]

217451

19.4.2010 23:16

RE: Autorovi chybi znalost, resp.

artast 24.?.?.?

Reakce na 217451

Vazeny pane,
Bohuzel z Vasi odpovedi je zrejme, ze vidite veci stale jen ze dvou uhlu, resp. bud je to kapitalismus (s maximalni privatizaci) a nebo socialismus (maximalni zestatneni). Kapitalismus uz od 1917 (se vznikem zionistickeho bolsevismu) velmi uzce spolupracoval s "antagonistickym" komunismen a ve skutecnosti tyto dva na prvni pohled antagonisticke systemy byly rizeny a kontrolovany jedinou elitou. To ze Andreas Claus tvrdi, ze Nemecko je uz v rukou soukromych firem, je ve skutecnosti nabadani neznalych mass si myslet, ze je nutne provest zmeny smerem k znovunastoleni prava, respektive upevnit statni moc a tim jeste vice priblizit se k celosvetovemu socialismu, resp. celosvetovemu fasismus. Jinak receno jeji vyrok mluvi o upevneni totalitarniho systemu - NWO. Proto toto jeji tvrzeni v zadnem pripade neni v rozporu s tim co jsem vyse napsal, prave naopak. Pomoci pristupu "problem-reakce-reseni" Andreas Clasu jen naplnuje cile NWO.

Jeste jednu poznamku k Nemecku. Nevim take jestli vite, ze Nemecko je z pravniho hladiska stale kolonii USA. Bylo to uzakoneno mezi USA a Nmeckem po prohranne WWII valce, a stale to plati. Tento fakt tehdy postavil Nemecko do pozice "absolutniho otroka" americke vlady, banksteru a zionistu. Proto od roku 1945 Nemecko take nikdy nehralo vyznamnou roli na mezinarodnim politickem podiu a pouze vykonavalo to co mu bylo a stale je prikazovano USA a elitou NWO. To ze si ted hraje na vudci zemi v ramci EU a ze ma nejsilnejsi ekonomiku EU jen napomaha USA a banksterum pri prosazovani jejich cilu. Bohuzel i tato informace o skutecnem postaveni Nemecka neni lehce dostupna.

Preji Vam, abyste zacal aspon pochybovat o tom co ve skutecnoti zamysleji nasi "predstavitele" svymi vyroky a snazil se take pochopit o co elitam jde, resp. videt tzv. "Big Picture".

217494

17.4.2010 7:35

Kdyby, kdyby, kdyby…

karema 213.?.?.?

Skvelý článok. Ďakujem... [cool]

217352

17.4.2010 9:26

A jejda.

prostej člověk 85.?.?.?

Zase tu máme revolucionáře na téma - anděl a bmw. Prozatím pokaždé, když jsem vytasil krucifix v podobě pár sklenek tvrdého alkoholu, vyklubal se s podobně mluvícího revolucionáře, toužista. Toužista po tom, proti čemu revolucionářoval. Samozřejmě u psaného, nemám možnost použít krucifix, ale některé základní indicie u revolucionáře - toužisty tu máme. Plamenná revoluční slova jako bezdomovec, bohatí, svět je třeba změnit, všichni stejně bohatí, jsou základními slovy u revolucionáře - toužisty. Pozor, ale nejdůležitější, něco jako 666 pro radoby satanistu a radoby křesťana, je pro radoby revolucionáře - toužisty, to magické "BMW". Jakmile použije revolucionář toto magické heslo, můžete si být téměř na 100% jisti, že se jedná o toužistu. To nic nemění na tom, že takový revolucionář, může opravdu krásně psát a mluvit. Jako peďák, dobře sloužit mši, jako sociální demokrat, myslet vše ůůpřímně, jako falešný prorok, zblbnout davy. Nic proti pánovi, co psal článek. Napsal ho krásně.

217356

17.4.2010 12:11

RE: A jejda.

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 217356

Prostej člověče, vy nejste toužista ? Vy byste si nepřál mít pohodlný život, mít stále dost prostředků na zajišťování svého živobytí, svého zdraví a všeho toho i pro svou rodinu ? I kdybyste mi to potvrdil, tak vám to nemohu věřit.

Bezdomovci i nadmíru bohatí přece existují. Mezi nimi však mnoho lidí, kteří na tom nejsou tak zle jako bezdomovci, ale zase nikterak dobře, aby se o nich mohlo napsat, že žijí v pohodě a dostatku. Rozhodně to není jenom jejich vinou, ale vinou systému, do kterého bylo lidstvo vlákáno, vmanipulováno, lží a klamnou propagandou dotlačeno. Bylo slibováno, do lží se vmísila sem tam pravda, aby ta lež vypadala věrohodně a nyní jsou sklízeny výsledky. Část společnosti (ta nepatrná) si libuje v nadbytku, druhá část (ta větší) nuzuje a třetí část (ta podstatná) si zatím nemůže tak moc stěžovat. Jenže málo z té třetí části vidí dál a uvědomuje si, že ji nečeká žádné skvělá budoucnost a že NWO je cílem těch nejmocnějších z Londýna a N.Y. Co plyne z toho, že lidstvo má být podstatně zredukováno, by si asi každý dokázal představit, kdyby si to připustil, anebo o tom vůbec věděl. Jestlipak si to dokážete představit také ?

Článek je výborný a kdyby se netýkal tak závažných otázek, tak by byl velmi zábavný.

217364

17.4.2010 13:17

RE: A jejda.

hc 90.?.?.?

Reakce na 217356

Před lety jsem v nějakém časopise četl jakousi sociologickou studii o životních prioritách lidí. Vyplývalo z ní zhruba tolik, že přibližně 20% lidí jsou hraboši. Lidé s nutkáním hromadit majetek, aniž by sami věděli proč. Pro zbývajících 80% je hmotný majetek druhořadý nebo třeba i úplně bezcenný. Představa, že kdo majetek nemá, závidí ho tomu, kdo ho má a chtěl by ho mít také, je holý nesmysl.

217367

20.4.2010 7:13

RE: A jejda.

prostej člověk 85.?.?.?

Reakce na 217367

Ta studie bude určo pravdivá. Nevíte tedy proč se tak vysoké procento z těch 80% andělů, tak často zajímá, mluví, píše a řeší, tak druhořadý a bezcenný předmět zájmu u těch 20% hrabošů ? A to vysoké procento z těch 80% andělů, se vyskytuje i tady, mezi těmi nejinteligentnějšími a nejčestnějšími anděli z andělů. Čím to ? Nezmiňovala se ta studie o tomto fenoménu ?

217499

17.4.2010 21:37

já bych to tak nedramatizoval s neofeudalismem

r.m. 89.?.?.?

dávno před tím, než ho zavedou by se Evropa rozdrobila do bloků a začala by válka a po ní revoluce nejasného typu [velký smích] [velký smích] [velký smích]

217400

18.4.2010 0:38

Lidstvo je porad v krizi

Pruzina 94.?.?.?

Dekuji za pekne napsany clanek.

Ale, lidstvo se prece po celou svoji historii spolehlive posunuje do riti. Jsme porad v krizi. Nekdy krize vybubla do masoveho vrazdeni ve svetovych valkach, ale vetsinu casu jen tak mirne poblublava. Proces koncentrace bohatstvi a moci v ruku uzke skupiny lidi prece probiha odjakziva. Mozna, ze se v posledni dobe zrychluje, ale nezda se mi to byt nic noveho. A hlavne - zaroven s tim, jak se bohatstvi soustreduje v rukou tech nejbohatsich, bohatne cele lidstvo. My vsichni, lokajove a prisluhovaci superbohatych, take bohatneme. Superbohati bohatnou rychleji nez my, ale i my bohatneme - tedy materialne. Je mi 37 let a mam pomerne dobrou predstavu, v jakych podminkach vyrustali moji rodice a prarodice. Moje deti oproti tumu vyrustaji v neuveritelnem luxusu. Je otazka, jestli se opravdu zlepsuje kvalita naseho zivota, ve smyslu zivotni pohody a stesti, ale to je na jinou diskusi. Moje dcery vyrustaji materialne nesrovnatelne lepe zajistene, nez jejich babicky.

Fajn, tak se superchudi zorganizuji, provedou revoluci, cimz se bohatstvi jednorazove prerozdeli a rozmelni mezi vetsi skupinu lidi, ale hned v pondeli rano po revoluci zacne proces soustredovani bohatstvi a moci znovu. Vzdyt i a ta revoluce bude jenom pokus velke skupiny lidi zvysit sve bohatstvi a moc na ukor superbohatych.

Tak jen doufam, ze v nasi mirumilovne kotline se to odbude bez zbytecneho nasili. Nerad bych, aby me na stara kolena skolila zbloudila kulka ze zbrane nejakeho nadseneho revolucionare. I kdyz mozna by to bylo mene neprijemne, nez se nechat udrzovat pri mizernem nemocnicnim zivote, ktery mi nepochybne za tech 25 ci 30 let nabidne pokrok v lekarske vede [smích].

217405

18.4.2010 4:18

RE: Lidstvo je porad v krizi

Barto 77.?.?.?

Reakce na 217405

mili pan pruzina, musim uznat ze vas prispevok je vcelku vyvazeny, ale...
Musim Vam oponovat, a hlavne v otazke, co sa tyka tej revolucie...
pretoze ta vasa revolucia zostava stale v tej istej systemovej (ne)zmene, v akej aj dnes zijeme, presne ako z vasho prikladu, zase by nastal problem ochudobnovania vacsaj skupiny ludi v smere k tej mensej, ktora by bohatla...Otazne je iba kolko by to asi zase trvalo do dalsej revolucie...A prave toto je ta otazka, ktorou by sme sa mali zapodievat, tym myslim zmenu fungovania penazi, a pokial clovek trosku chce, tak napadov na internete najde naozaj mnoho, dokonca aj tu na zvedavcovi bol nedavno uverejneny clanok (myslim ze sa volal stratena sanca, alebo tak nejak), alebo kniha: peniaze bez urokov a inflacie, popripade zopar projektov nazvane ako: zakladny prijem a tych prikladov bych samozrejme mohol uvaszat viacej...

Bohuzial, ako uz spomenul autor zakladneho clanku, pokial sa ludia z tohoto sna konecne nepreberu, tak samozrejme ze nemozu ocakavat ze to pre nich urobi niekto iny...

Prave preto by som si dovolil rozdelit ludi do par skupin a sice:
- ti, ktori uz nic nemaju - a spolocnost ich radsej odignoruje pod nalepkou napr. alkoholik co prepil a prehral peniaze a dom..(netvrdim ze z casti si za to nemozu sami, ale dnesni system to neriesi, prave naopak skor podporuje, co vysvetlim v nasledujucom priklade...

- ti, ktori si myslia ze este nieco maju - a este si neotvorili poriadne oci, a su doslova vykoristovany systemom (v tomto pripade napriklad mlade rodiny so skvelym Happy-Hypo uverom, ktori ich zatazi na dalsich 30 rokov, a oni budu robit vsetko preto aby si ten maly kopecek udrzali, takze ked uz bude pomenej prace, budu obvinovat sice vsetkych a vsetko, ale pridu k zamestnavatelovi s pokorou a nutenou uctou, ktory im ponukne aj ked uz tu minimalku na zalepenie oci, ale s tym ze mu da jasne najavo kto je tu panom, napriklad osuchanym vyrokom: Mame tu slobodu, ak nechcete, nemusite u nas pracovat...Do tejto skupiny by som si dovolil zaradit aj toho pana s tym prijmom 100 000 a danami 29 000 , ktory je sice na tom trosku lepsie napr. vo funkcii vyssieho manazmentu,taktiez urobia v dosledku rusenia pracovnych miest vsetko preto aby si stavajuci prijem zachovali, alebo nespadli o moc nizsie, a to za kazdu cenu (jednoducha rovnica: rastuci prijem = rastuci komfort a sluzby ktore vyuzivam = vyzsi vvydaj penazi na udrzanie tohoto komfortu)

Pri tomto type ludi bych sa este pozastavil, kedze podla mojho nazoru, to je ta cielova skupina ludi, ktorych masmedia oblbuju a nenapadne im podsuvaju tuzbu po majetku, multikulturalizmom a inimi "vydobitkami nasej modernej civilizacie" a snazia sa tak rozbit ten najzakladnejsi stavebny kamen nejakej komunity ludi ako napr. Naroda a to rozbitim rodiny a priatelstva (cim vacsia nesvornost medzi ludmi napr. majetkova, rasova a td.. tym mensia nadej na spojenie tychto ludi v celok...na tuto temu doporucujem precitat nasledny clanok http://www.prop.sk/technologia.html

- ti ktori tvoria zakony a tvaria sa pri tom, ze to robia pre nas avylucne kvoli nam
...Automaticky kráceno

217408

18.4.2010 9:20

RE: Lidstvo je porad v krizi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 217405

>Fajn, tak se superchudi zorganizuji, provedou revoluci, cimz se >bohatstvi jednorazove prerozdeli a rozmelni mezi vetsi skupinu >lidi, ale hned v pondeli rano po revoluci zacne proces >soustredovani bohatstvi a moci znovu. Vzdyt i a ta revoluce bude >jenom pokus velke skupiny lidi zvysit sve bohatstvi a moc na >ukor superbohatych.
Musím zásadně oponovat - bude to ve středu odpoledne - to je největší produktivita ... [velký smích] a pak v pátek večer v nějakém golfovém klubu, či Rotary klu.., ééé, Dělnickém domě...

217412

18.4.2010 18:30

RE: Lidstvo je porad v krizi

baki 83.?.?.?

Reakce na 217405

Není to tak. U nás je napjatá situace až z doby svatého Václava. Před tím se slovo krize neužívalo....

217439

20.4.2010 0:53

RE: Lidstvo je porad v krizi

artast 24.?.?.?

Reakce na 217405

Pane Pruzina,
Bohuzel z Vaseho clanku je videt, ze na urcite problemy mate velmi jednoduchy pohled a take ze nemate poneti o NWO.

To ze probiha odjakziva proces koncentrace bohatstvi je sice pravda, ale v prubehu poslednich 200 let tento proces nabyl uplne jineho vyznamu. Cilem soucasnych elit je tento proces take jednou a provzdy ukoncit a to co nejdrive, resp. nakonec ziskat absolutni moc na celym svetem tim ze napr:
- zrusi Vase soukrome vlastnictvi
- prevedou veskere zemske zdroje (vcetne vody a vzduch) do sveho vlastnictvi
- ustanovi zakon ktery jim umozni kdykoliv Vam zabavit jakykoliv Vas majetek a Vy nebudete mit zakonne pravo to vymahat zpet
- zrusi Vam vsechna Vase prava (vcetna prava o ochranu Vaseho zivota, prava na radny soud)
- ustanovi zakon podle ktereho Vas budou moci uvrhnout do vezeni (bez soudu) pokud jakkoli nesouhlasite s oficialni politikou, ci jen zpochybnujete statem potvrzena "historicka a jina fakta"
- ustanovi zakon dle ktereho Vas uvrhnou do vezeni na neomezenou dobu jen na zaklade podezreni z terorismu (to uz plati v USA)
- ocipuji Vas a tim Vas budou moci kdykoliv "vypnout, neboli usmrtit ci aspon fyzicky tyrat" pokud se nejak "vzeprete" aneho treba jen nebudete chtit platit dane
- atd, atd.

Pokud stale budete uvazovat jen v techto omezenych mantinelech, jednou se probudite a zjistite, ze uz nic nemate co by jeste melo cenu, snad jen opratka.

Mimochodem, k Vasi poznamce o revolucich zorganizovanych chudymi. Ono chudi vzdy byli jen prostredkem k dosahovani jeste vetsiho majetku a moci bohatych na ukor nizsich a strednich vrstev. Bohuzel "masy chudych" si nikdy nebyli schopni uvedomit jak lehce jsou zneuzitelni ve prospech bohatych.

217495

20.4.2010 10:01

RE: Lidstvo je porad v krizi

mtk 88.?.?.?

Reakce na 217495

To z dílny elit opět nějakým přihlouplým nedopatřením vyklouzl a světlo světa spatřil další dokument ala Protokoly Slovanských (pardon, sionských; plete se mi to se Slovanskými tanci...) chytáků, nebo chytráků. A vy jste ho čistě náhodou někde objevil a přinášíte jako velké odhalení (Big Picture, že...).
Pokud stále budete uvažovat jen v těchto omezenych mantinelech, jednou se probudite a zjistíte, že jste opět skočil na špek ...
Protože nejen masy chudých jsou lehce zneužitelné, i ty menší masy o něco chytřejších a o poznání namyšlenějších [mrknutí jedním okem]

217504

21.4.2010 23:03

RE: Lidstvo je porad v krizi

artast 24.?.?.?

Reakce na 217504

Vazeny Pane,
ja jsem se zadnym zpusobem nezminoval o Protokolu zionskych mudrcu. Kde jste na to prisel? Take si vyprosuji Vase zbytecne urazky.

Muj prispevek vychazel ze zaveru jednani napr. Bilderberg Group, CFR, TC a dokonce i z platnych USA zakonu. Informace jsou vsak velmi obsahle a dostupne jen v anglictine (nejsou take lehce dostupne) a nejsem si jist zda by Vam vubec k necemu byli.

Take z Vasi reakce v posledni vete je zrejme, ze jste asi na tom spatne (nejen financne) a ze nevite co obnasi NWO. Ono totiz nepujde jen o osudy "chudych mas", ale take o "stredni" a "vyssi" vrstvy. Takze pokud se jeste nechcete vice zesmesnit, radim Vam, dejte se do sebe, konecne se probudte a zacnete zit jako normalni kultivovany clovek. [mrknutí jedním okem]

217620

20.4.2010 15:59

RE: Lidstvo je porad v krizi

mazz 82.?.?.?

Reakce na 217495

konecne nekdo rozumny... [smích]

217526

20.4.2010 23:00

RE: Lidstvo je porad v krizi

artast 24.?.?.?

Reakce na 217526

Diky za podporu.

217549

18.4.2010 16:08

se vším nemohu souhlasit

pepazdepa 81.?.?.?

Já si nemyslím, že to co se v současnosti děje je od někud řízené. Je to podle mě jenom vývoj, jen další fáze z periody, která se již několikrát opakovala.
To, že média manipulují světem, je bez pochyby pravda. Jenže, proč s ním manipulují směrem k jeho zničení? Je to proto, že dobře vědí o prodejnosti negativních zpráv. Jinak řečeno, proč by se zastávali heterosexuálů, proti komu by se pak dalo bojovat? Proč by se zastávali bílých? Nemají k tomu potřebu, protože negativní resp. lživá zpráva se lépe prodává a logicky chtějí větší zisk. Stejně tak to je s politikou, kdyby se lpělo na zachování starých a ne vždy špatných věcí, k čemu by pak celá politika byla? Když to vezmu lokálně; podívejte se na opravování silnic v ČR; nová silnice už je v podstatě zničená, protože je špatně udělaná. A proč je špatně udělaná? Protože kdyby se udělala dobře, tak by pak nebylo co opravovat, nebylo by odkud rozkrádat peníze. Totéž zákony, jsou špatné, ale naschvál špatné, ten kdo krade si přeci nepodřízne větev tím, že by si kradení znemožnil... politici kradou ve velkém, tak proč by dělali věci, které by jim tomu bránili (viz. komedie s akciemi na majitele).

217424

18.4.2010 17:01

RE: se vším nemohu souhlasit

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 217424

Mám také takový pocit, že nejde o plánované konspirativní zahánění civilizace k zániku, ale pouze o obohacování v takové míře že to prostě ke krachu vede, což v úmyslu nikdo neměl. Holt když postupně mnoho lidí odnese cihlu ze stavby počínaje tím, že někdo i nákladním autem, tak tam nakonec zbude jen jedna a rozbitá, jinak by tam ani ta nebyla. Nikdo nechtěl vlastně stavbu zruinovat, každý chtěl jen pár cihel co se jaksi ve zmatku ztratí.

217428

18.4.2010 17:25

RE: se vším nemohu souhlasit

davud 81.?.?.?

Reakce na 217428

ano, mam podobny pocit... Smutne je, ze lide jsou lide a lepsi uz to nebude, kazdy hledi jen na to, jak si nahrabat pod sebe, a to se bohuzel nemuze zmenit, avsak je smutne, ze se s tim stale jeste nepocita [pláč]

217433

18.4.2010 18:18

RE: se vším nemohu souhlasit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 217433

Na to je bohužel jen jeden lék ale je velmi těžko k sehnání. Nenechat lidi krást, zavřít je až budou černý. Ale to by museli i policajti přestat krást, soudci, právníci a hlídači. To se ovšem jen tak nestane, dokud nepřestaneme obdivovat majetek, ať už se k němu dostal kdokoliv jakkoliv a začneme obdivovat morální hodnoty.
Já vím, jsem snílek.

217435

18.4.2010 18:19

RE: se vším nemohu souhlasit

mazz 82.?.?.?

Reakce na 217433

kazdy chytry kapitalista vi, ze se o ovecky musi starat. akorat se nam tu vyrojilo mnoho nedouku, kteri ani nechapou dusledky sveho jednani! nemejme jim to za zle, vzdyt oni ani nevedi co cini!!!

217436

18.4.2010 18:30

RE: se vším nemohu souhlasit

kolokol 93.?.?.?

Reakce na 217428

Pokud by tu ovšem ono plánované konspirativní zahánění civilizace do kouta (trochu jsem to změkčil) bylo, vypadalo by to navenek obdobně, ne? Mohu tedy mít oprávněně jiný pocit. Ale tady nejde o pocity nezasvěcených, ale o znalost zasvěcených. A ti mluví jasně. Jestli je s tímto děním ve světě spojen i obecný úpadek mravosti, to může být doprovodný jev.

217440

18.4.2010 20:48

Ano, ale jak je zastavit?

sympatizant 62.?.?.?

Bohužel v podobném duchu mluví Andreas Claus - nechtějí naše peníze, chtějí naši duši. Viz
http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=andreas-claus-o-penezich-a-pravu&cisloclanku=2009040002

217447

Příspěvků: 83

17.04. 01:39 Mrkva  Nesmysly
17.04. 02:08  RE: Nesmysly
17.04. 14:48 Mrkva  RE: Nesmysly
17.04. 17:44 Řehoř  RE: Nesmysly
17.04. 17:57 Mrkva  RE: Nesmysly
17.04. 19:17  RE: Nesmysly mluvíte Vy
17.04. 20:45 Mrkva  RE: Nesmysly mluvíte Vy
17.04. 21:28 DavidZ  RE: Nesmysly mluvíte Vy
19.04. 07:10 Frank51  RE: Nesmysly mluvíte Vy
19.04. 13:57 Mrkva  RE: Nesmysly mluvíte Vy
18.04. 05:53 ms  RE: Nesmysly mluvíte Vy
18.04. 09:26  RE: Nesmysly mluvíte Vy
18.04. 10:27 Střelec  RE: Nesmysly mluvíte Vy
22.04. 13:13  RE: Nesmysly mluvíte Vy
18.04. 17:03 Gibi z Wilsonova  RE: Nesmysly mluvíte Vy/ Typický tupý modrák, ktorý predvádza
18.04. 20:42 Mrkva  RE: Nesmysly mluvíte Vy/ Typický tupý modrák, ktorý predvádza
17.04. 02:17 aristokrat  RE: Nesmysly
17.04. 12:58 Mrkva  RE: Nesmysly
17.04. 19:34 Antiseptik  RE: Nesmysly
17.04. 20:19 Mrkva  RE: Nesmysly
18.04. 17:21 smoke  RE: Nesmysly
18.04. 20:55 Mrkva  RE: Nesmysly
18.04. 21:50 smoke  RE: Nesmysly
17.04. 20:27 Čumil  RE: Nesmysly
17.04. 20:39 Mrkva  RE: Nesmysly
18.04. 00:06 Čumil  RE: Nesmysly
19.04. 10:20  RE: Nesmysly
20.04. 13:41 Mrkva  RE: Nesmysly
20.04. 13:54 smoke  RE: Nesmysly
20.04. 14:54  RE: Nesmysly
18.04. 09:16  RE: Nesmysly
18.04. 10:44 Lin  RE: Nesmysly
17.04. 02:45 Esmate  RE: Nesmysly
17.04. 09:18 KarelIV  RE: Nesmysly
17.04. 09:51 Aleš  RE: Nesmysly
17.04. 14:46 qwe  RE: Nesmysly
17.04. 20:30 Mrkva  RE: Nesmysly
17.04. 21:28 qwe  RE: Nesmysly
18.04. 09:27 DavidZ  RE: Nesmysly
18.04. 17:05 Choronzon  RE: Nesmysly
18.04. 17:26 smoke  RE: Nesmysly
18.04. 18:25 Choronzon  RE: Nesmysly
18.04. 18:59 smoke  RE: Nesmysly
18.04. 20:22 mazz  RE: Nesmysly
18.04. 21:12 sympatizant  RE: Nesmysly
18.04. 19:35 Antiseptik  RE: Nesmysly
18.04. 21:24 MedaBeda  RE: Nesmysly
20.04. 14:41 smoke  RE: Nesmysly
18.04. 21:00 Mrkva  RE: Nesmysly
18.04. 09:52 josef.maly  RE: Nesmysly
18.04. 20:53 Mrkva  RE: Nesmysly
18.04. 21:24 sympatizant  RE: Nesmysly
18.04. 21:51 steve  RE: Nesmysly
18.04. 21:52 MedaBeda  RE: Nesmysly
19.04. 12:44 mtk  RE: Nesmysly
18.04. 22:43 sympatizant  RE: Nesmysly
18.04. 23:33 steve  RE: Nesmysly
17.04. 02:59 artast  Autorovi chybi znalost, resp. "Big Picture"
17.04. 05:22  RE: Autorovi chybi znalost, resp.
18.04. 21:01 sympatizant  RE: Autorovi chybi znalost, resp.
19.04. 23:16 artast  RE: Autorovi chybi znalost, resp.
17.04. 07:35 karema  Kdyby, kdyby, kdyby…
17.04. 09:26 prostej člověk  A jejda.
17.04. 12:11 Střelec  RE: A jejda.
17.04. 13:17 hc  RE: A jejda.
20.04. 07:13 prostej člověk  RE: A jejda.
17.04. 21:37 r.m.  já bych to tak nedramatizoval s neofeudalismem
18.04. 00:38 Pruzina  Lidstvo je porad v krizi
18.04. 04:18 Barto  RE: Lidstvo je porad v krizi
18.04. 09:20  RE: Lidstvo je porad v krizi
18.04. 18:30 baki  RE: Lidstvo je porad v krizi
20.04. 00:53 artast  RE: Lidstvo je porad v krizi
20.04. 10:01 mtk  RE: Lidstvo je porad v krizi
21.04. 23:03 artast  RE: Lidstvo je porad v krizi
20.04. 15:59 mazz  RE: Lidstvo je porad v krizi
20.04. 23:00 artast  RE: Lidstvo je porad v krizi
18.04. 16:08 pepazdepa  se vším nemohu souhlasit
18.04. 17:01 Antiseptik  RE: se vším nemohu souhlasit
18.04. 17:25 davud  RE: se vším nemohu souhlasit
18.04. 18:18  RE: se vším nemohu souhlasit
18.04. 18:19 mazz  RE: se vším nemohu souhlasit
18.04. 18:30 kolokol  RE: se vším nemohu souhlasit
18.04. 20:48 sympatizant  Ano, ale jak je zastavit?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 2

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,89 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 992,88 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
197 848,10 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 149