Diskuze k článku

Americký imperiální plán. Rychlý globální úder

Příspěvků 38

13.4.2010 4:42

Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

kozoroh 59.?.?.?

Otazka k tomuto tematu by znela: Zacne Israel globalni valku pres USA? Nebo, pouzije Israel vladu USA , jejich uzemi,jejich atomovou vyzbroj, ke svym zamerum ve vedeni globalni valky,tak,ze svetove mineni zcela mine te zkutecnost,ze valka je vedena prakticky svetovym zidovstvem. Neocon,lobbisty,chazari,zionisty a mnoha jinymi, kdyz Ultermaier takto zorganisoval druhou svetovou valku pro Americany.
Dnesni uvaha mnohych Americanu nad supervelmoci Ameriky, dana v malem clanku,Petraeus`Cry,kde doslova se pise:"Jewish settlers Live High While GIs Die"
"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." - Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001Tak,jaka pak americka politika,kdyz verejne se Israel hlasi k "okupaci" Ameriky, tudiz to muze byt pro svet,atomova valka z rukou Tak zvanych Israelcu.
Mnozi ,tak zvani zide veri,ze po svetove katastrofe 144 0000 vyvolenych se vrati k zivotu na zem a bude si zit stastne, po tom ,co zmizi vice ,jak 7.5 billionu goyimu.Takze si kazdy sam udelejte predstavu zidovskeho lobby,jak rikaji v praxi v tak zvane "americke"zahranicni-svetove,politice.
Posledni dobou si,tak zvani Israelci doslova delaji srandu z te supervelmoci USA a ze vsech ostatnich blabolici nesmyslne plany na odzbrojeni a jine politicke zhovadilosti k omameni ctenaru ctouci denni tisk,pravda vezi v ideologii zidovstva,kteri se netaji se svymi plany a ignoruji goyimskou organisaci Spojenych Narodu,kterou stejne zalozili a napsali "ustavu",zakladni clanek, tri zide,za bolseviky Molotov s Zorinem a za USA, Hiss, pozemek pro UN byl darovan zidem Rockefelerem, socha "Svobody" je podle modelu, modelky tou dobou, hadejte kdo? Golda Meir,basen na upati sochy ,je od koho, rovnez od zidovky,co chcete vic.
"Our race is the Master Race. We Jews are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattlce at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves." - Menachem Begin, Israeli Prime Minister to New Statesman magazine on June 25, 1982
Jeste, verite,ze Amerika je pri svych zdravych smyslech a nebo je na predepsanych dragach od zidovskych "doktoru" sedicich na dulezitych mistech cele americke administrativy?
Abe Foxman confesses that his organisation took huge bribe to influence US President to pardon billionaire Jewish fraudster

217068

13.4.2010 7:44

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 217068

Atomová válka je v dnešní době nereálná, spíš použijí globální vládnoucí superboháči (diskrétní elita) proti lidstvu biologické zbraně. Pokud se rozhodnou vyhubit 5 miliard lidstva, tak to budou mít určitě všechno do poslední mrtě dokonale a do detailu, ba přímo ďábelsky, promyšleno. Jsou již poučeni ze dvou světových válek, kde udělali jaké chyby a kde se co osvědčilo. Tu pravou, nezfalšovanou historii mají totiž ukrytou ve svých tajných soukromých archivech a z té se oni učí, jak příště už neudělat v ničem chybu. Vrhat na lidstvo atomovky se jim nevyplatí, protože by si sami sobě zničili pro budoucnost planetární životní prostředí. Takže asi použijí velmi levné a velmi efektní biologické zbraně. Když se jim podaří vynaleznout smrtelnou nemoc (pokud už ji dávno nevynalezli), u které by nehrozilo sebemenší zmutování, ale přitom by se dala dobře zastavit očkováním, tak rozhodně použijí tento typ „války“ proti lidstvu. Navíc by zabili hned několik much jednou ranou. Jak by lidé postupně na tu nemoc umírali, tak ti ještě žijící by své mrtvé příbuzné pohřbívali (první vychytaná moucha-měli by ušetřený problém, co s tolika mrtvolami). Pak by začala velká rvačka o vakcíny. Oni by jednoduše řekli, že jich mají velmi málo a že je mohou dát jen těm lidem, kdo si nejvíc zaplatí. Kdo má nejvíc majetku. A tak i ti největší boháči by jim poslušně odevzdávali svůj obrovský majetek celí diví, jen aby přežili. (to by byla druhá vychytaná moucha- aktéři války by neskutečně zbohatli, neboť by přebrali od přeživších, od těch, kterým by poskytli vakcínu, veškerý jejich majetek). Chudí lidé by mřeli bez vakcíny po stamilionech (třetí moucha- zbavili by se celosvětové chudiny, nebo-li zbytečných jedlíků, jak řekl Kisinger). Posléze by řekli, že aby v tom nebyl zmatek a měli okamžitou kontrolu, kdo vakcínu dostal a kdo ne, že je potřeba, aby vakcinovaní lidé byli očipovaní. (čtvrtá vychytaná moucha- celý zbytek lidstva by měli očipován, tak jak si o tom už dlouhou dobu sní). Na světě by zůstala očipovaná miliarda lidí a jejich vysněné NWO by se stalo realitou.

Jarmila

217073

13.4.2010 11:09

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Pepa xy 78.?.?.?

Reakce na 217073

Naprosto s Vámi souhlasím, jen bych dodal, proč si myslím, že USA usilují o jaderné odzbrojení. Nikdo neví jaké má USA biologické zbraně, proto se jim nelze účinně bránit. Jaderné zbraně jsou tak vlastně jedinou obranou proti biologickým. V případě útoku USA biologickými zbraněmi může např. Rusko odpálit jaderné zbraně (třeba i na vlastním území) a tím zničit svět, takže by nikdo nevyhrál. Dokud budou na světě jaderné zbraně nemůže USA zahájit útok biologickými zbraněmi.

217082

13.4.2010 16:31

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 217082

Potíž je v tom pane Pepo xy, že takřka všichni internetoví diskutéři včetně Vás, tvrdošíjně používají velmi nesprávný a úmyslně zavádějící slovník mainstreamu. Marně na to já a pan jansmith co chvíli poukazujeme. Píšete, že USA usilují o jaderné odzbrojení, ale že Rusko si pro strýčka Příhodu radši jaderné zbraně ponechá. Jenže když se oprostíme od lživého newspeaku mainstreamu, tak se nám zjeví jiná skutečnost. Třeba ta, že 50 nejvyšších zasvěcených superboháčů USA je perfektně domluveno na kooperaci s nejvyššími 50 superboháči Ruska na tom, že to roku 2012 celosvětově spustí. Takže žádné USA, žádné Rusko, ale 100 skutečných zasvěcených vládců světa. Všichni ostatní jsou pouzí lokajové těchto 100 lidí a o prostém lidu, který nemá vůbec žádnou moc a jen bezmocně plká na internetu, není třeba mluvit jako o USA nebo Rusku.

Na planetě je pouhých 195 států. A když ty státy vezmete jeden po druhém, tak zjistíte, že ve skutečnosti v podstatě takřka všem těmto státům vládnou mezinárodní bankéři. Superboháči tedy mají již celý svět v hrsti. Teď už jim jde jenom o to, aby všechno klaplo tak, jak si naplánují. Úmyslně rozšířili představu, že v roce 2012 se zastaví internet a něco se stane. Ano, mohlo by se stát. To oni zastaví celosvětově internet, aby se lidé nemohli nijak spojit a začnou svět „čistit“. Rozpráší ze svých základen, vystavených na celém světě, s pomocí letadel chemtrails, v kterém bude obsažený antrax. Výhodou antraxu je, že se proti němu dá předem vzít protilátka. Takže vyvolení budou mít protilátku předem a pak budou milostivě poskytovat ostatním lidem protilátky, výměnou za jejich majetek. Chudý plebs nechají zahynout.

Tímto odpovídám i aristokratovi.[vyplazený jazyk]


Jarmila

217096

14.4.2010 0:39

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Pepa xy 78.?.?.?

Reakce na 217096

Paní Jarmilo, já Vám rozumím, desítky let si myslím to co Vy. Zárovenň jsem ale očekával, že nastane situace, kdy už nebude kam ustupovat a mocní v Rusku zradí superboháče v USA. Myslím si, že tento okamžik nastal nástupem Putina. Nedovedu si představit, ža by mocní v Rusku mohli být partnery superboháčů v USA. Nemají takovou historii ani prostředky, nejsou spoluvlastníky FEDu, což je největší nástroj moci nad světem. Nevlastní hlavní světová média. Rusko bylo definitivně poraženo v roce 1917 a myslím si, že od té doby jen slouží a čeká na vhodný okamžik ke zradě. Pokud se však mýlím, pak už není žádná naděje.

217117

14.4.2010 7:30

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 217117

Tak naděje zůstává vždycky pane Pepo, a to i v těch nejbeznadějnějších případech. Můj problém je v tom, že Putinovi ani Medveděvovi vůbec nevěřím. Nejsou pro mě důvěryhodní. A proč taky. Putin byl obyčejný bezcharakterní komouš a špion KGB. Medveděv je superboháč, propojený s ruským nerostným bohatstvím.

Mocní v Rusku nemohou zradit superboháče v USA, protože se k moci a bohatství vyšvihli právě díky nim. Berte to podle našich poměrů. Kdo se u nás po převratu dostal k moci a bohatství? Byli to snad chudí a charakterní disidenti a političtí vězni? Ne! To samé se dělo ve všech postkomunistických zemích, podle naprosto stejných scénářů. K moci a bohatství se dostali zpět bezcharakterní komunisté a americké oligarchii to vůbec nevadilo.

Naděje spočívá v tom, že z nějakého důvodu budou jejich plány přece jen neproveditelné. Podívejte se na tu jejich uměle vyprovokovanou hospodářskou krizi. Taky se jim nepovedla tak, jak by si přáli. Lidé nepropadli panice jako v roce 1929 a na krizi jim kašlou- proto se jim ta krize nepovedla.

217124

14.4.2010 10:41

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Pepa xy 78.?.?.?

Reakce na 217124

Že jsou lidé v čele Ruska bezcharakterní s Vámi souhlasím. Takoví jsou téměř všichni politici na celém světě. Otázkou je, zda nejmocnější Rusové táhnou za jeden provaz s americkými suprboháči nebo jsou rivalové. Druhý případ je pro mne přijatelnější. Pokud jde o krizi, pak s Vámi nesouhlasím. Krize není zažehnána, je pouze odložena díky tištění peněz a prudkému růstu dluhů. Jednou superboháči řeknou dost, vraťte nám, co dlužíte. Krize je z principu neřešitelná. Pokud se budou na jedné straně hromadit astronomické zisky musí se na druhé straně hromadit stejně velké dluhy. To jsou dvě misky jedněch vah. To čemu se v minulosti říkalo oživení po krizi, bylo ve skutečnosti jen nalití dalších peněz do systému. Pokud je zadlužení nízké tak to funguje. V okamžiku, kdy bude většina lidí a států předlužena, půjčování skončí, neboť úvěr bez ručení není úvěr, ale dar. Pokud by měli chudáci vrátit dluhy, museli by vlastnit továrny, výrobky se ziskem prodávat boháčům a z toho by mohli umořovat dluhy. Všichni víme, že se to nestane.

217128

14.4.2010 12:38

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 217128

Já se domnívám, že táhnou za jeden provaz, protože kdyby netáhli, tak by se v těch vrcholných pozicích nikdy neoctli. Oni musí táhnout za jeden provaz, protože jim nic jiného nezbývá. Dnešní svět si můžete představit jako ručně pletený svetr. Když se v tom svetru uvolní byť jen jediné oko, tak hrozí, že se celý svetr znehodnotí, když se na základě toho roztrženého oka uvolní ostatní oka a struktura svetru se nenapravitelně rozjede. Proto majitel svetru musí okamžitě jednat a to jediné roztržené oko pečlivě vyspravit, aby ten svetr dál sloužil svému účelu. I přímo všechna ta oka se v tom svetru vzájemně aktivně hlídají, aby se některé to oko nerozjelo jiným, nekontrolovaným směrem, než jakou funkci má určenou. Lze si to taky představit jako práci v tajných službách, kde se rovněž všichni vzájemně hlídají a všichni jsou vůči všem ve střehu.

Takže Putin a spol. jsou taky taková jednotlivá oka v pevně vystavěné světové síti. Musí poslouchat mezinárodní bankéře, jinak by skončili jako Kennedy, Bhuto, Haider, princezna Diana, Lennon či náš Kryl. Jak by mohli být rivaly světových superboháčů, kteří v tom umí chodit už od starověku, když Putin i Medveděv měli ještě nedávno holý zadek a byli to neznámí, bezvýznamní, nemajetní nýmandi?

Připomenu zase české poměry. Rozeberme si tajemného českého miliardáře Kellnera:
http://ekonomika.idnes.cz/eko_profily.asp?r=eko_pr...
Kdo umí číst mezi řádky, tak ihned pochopí, jak to bylo s tou jeho závratnou kariérou směrem k pohádkovému bohatství. Prostě ten člověk poctivě slouží mezinárodním bankéřům, je to takzvaný ekonomický voják. Taky je zajímavé, jak tento pochybný miliardář velmi pečlivě tají svou minulost. Asi má proč.

Je pravda, že s tou krizí nemám ještě tak úplně jasno. Chce diskrétní elita ukončit krizi klasickou válkou? A to v případě, pokud se jí nepodaří holokaust lidstva? V každém případě je jisté, že nejhorší společeskou vrstvou světa je tzv. pomocná elita. Bez této pomocné elity by si superboháči ani neškrtli. Takže budoucnost lidstva závisí právě na pomocné elitě (lokajích mocných), zda se někdo z těch lokajů vzpamatuje (šéfredaktory mainstreamu počínaje a generály vojsk konče) a uvědomí si, že on je tím největším planetárním zlem, protože je z něho poslušný lokaj.

Jarmila

217138

14.4.2010 18:37

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Pepa xy 78.?.?.?

Reakce na 217138

Váš názor na Rusko jsem zastával do nástupu Putina. To, že Putin zatočil s oligarchy (bílými koni nadnárodních superboháčů) a Jelcinem zprivatizované podniky znovu znárodnil mne donutilo trochu změnit názor, i když mám nadále pochybnosti. Kdyby to bylo jen divadlo, nechápu jeho smysl. Že by se mocní Ruska rozhodli přestat sloužit nadnárodním superboháčům mi dává jakousi logiku, zvláště pokud by se cítili vojensky dostatečně silní. Vzhledem k nedostatku informací je asi těžké v tom mít jasno.

Ekonomický vývoj ve světě si představuju tak, že dluhy (hlavně státní) budou nadále prudce narůstat, státy typu Řecko, Lotyšsko, Portugalsko, Španělsko apod budou uměle drženy dalšími úvěry až do dne D, kdy dojde k plánovanému zhroucení světového bankovního systému a k bankrotu celého světa. Tipuju, že začne ekonomickým kolapsem slavné Číny. V reakci na nastalý chaos vznikne světová vláda, která nastolí jako jediné řešení NWO. To bude znamenat konec konzumu mas a energie a suroviny tak elitě vystačí na věky.

217159

13.4.2010 12:23

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 217073

vynaleznou smrtelnou nemoc u které by nehrozilo sebemenší mutování
jak snadné že? [chechtot]

217084

13.4.2010 13:19

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 217084

Viete, ja si myslím, že Židia a Izrael nie sú nič viac, ako "užitoční idioti". Využiť a zahodiť. Rotschildovcov etc. v skutočnosti nezaujímali. A ja sa pýtam, koľki Židia si to vôbec uvedomujú?

217090

13.4.2010 13:26

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 217090

a tímto pohledem naprosto souhlasím [smích]

217091

13.4.2010 21:56

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 217091

Môžeme začať boľševickou revolúciou. Lenin sa jasne vyjadril, že využili Židov, Trockij po boľševickej revolúcii, na sťažnosť rabínov, že práve kvôli nemu hynie židovský národ, keďže Židia trpeli nie menej ako iné nárdy, oznámil, že ho skrátka osud Židov nezaujíma, keďže on nie je Žid, ale komunista.

Ďalej, vďaka Bnai Brith, ADL a im podobným organizáciam sa zvyšuje antisemitizmus. Logicky by som predpokladala, že sa budú správať tak, aby sa znížilo napätie. Ale oni nie, ešte dupnú na plyn.

Izrael je čím ďalej tým viac napádaný (nemám na mysli vojensky).

Zdá sa mi, že fáza "využiť" končí a pomaly, ale isto nastáva fáza "zahodiť".

217105

13.4.2010 22:00

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 217105

>Zdá sa mi, že fáza "využiť" končí a pomaly, ale isto nastáva fáza "zahodiť".
Jsem zvědav, jak se z praktického hlediska vyřeší otázka: "Kam s ním?" Napadají mě samé trudomyslné věci.

217107

13.4.2010 23:14

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

dub 89.?.?.?

Reakce na 217107

u elity jde o náboženské fanatiky, takže... armageddon

217112

14.4.2010 0:05

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 217112

>u elity jde o náboženské fanatiky
U tohoto bych se na chvíli zdržel. Pane dube, mohl byste uvést nějaký konkrétní příklad, kdy elita (mám na mysli tu elitu, která je tím skutečným hybatelem Systému, nikoliv obrboháče, kteří jsou zevnitř zcela rozleptaní zlatým teletem), oplývá zároveň náboženským fanatismem?. Mě to zrovna dvakrát dohromady nejde, vzhledem k tomu, jak Systém funguje, a vzhledem k tomu, že tato planeta, navzdory 70 letům existence jaderné gilotiny, stále existuje. [smích]

217113

14.4.2010 12:30

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

abc 89.?.?.?

Reakce na 217113

Mnoho skúseností, ale žiadne poučenie,tak by sme mohli označiť správanie fanatických elít. Napr. veda dosiahla v poslednej dobe veľké úspechy až po sebazničenie atómovou gilotínou, ale ľudské potreby sa za 2000 rokov nezmenili.Mali by sme sa poučiť z dejín? To fanatik neurobí. Behom storočí došlo vo vede k pozoruhodnému pokroku. Vďaka nej sme dosiahli najvyšší životný štandard v dejinách. Jedny z najväčších úspechov sú na poli medicíny. Napriek tomu, že stredoveká medicína bola primitivna a brutálna, keď lekár mohol rovnako ľahko uzdraviť ako zabiť, to isté tentoraz v mene zisku robia farmaceutické elity.

Je logické, že ľudia a ich elity, by sa mali z minulých zlých skúseností poučiť, ako vytvoriť svet, ktorý by bol šťastnější a bezpečnejší? To ale fanatické elity nedokázali. Pozrime sa na Europu v 17. storočí. Toto obdobie bolo označované ako vek osvietenstva a rozumu. Skutočnosťou však zostává, že navzdory mimoriadnému rozvoju umenia a vedy stále dochádzalo k nezmyselnému prenasledovaniu a bezohľadným vojnám, ktoré boli vedené s nebývalou krutosťou. Ani dnes ľudia nie sú ochotní poučit sa z minulosti, a preto sa nemôžu vyhnúť chybám, ktorých sa dopustili predchádzajúce generácie a ich fanatické elity. V dôsledku toho sa zdá, že je ohrozena samotná existencia človeka na tejto planéte. Situácia je tak nebezpečná, že nám nezostáva než len dúfať a modliť sa, aby nejaký fanatik nepoužil proti ľudstvu prostriedky, ktoré by mohly úplne zničit život na zemi.

Prečo sme navzdory ľudskej genialite a poznaniu uviazli vo svete plnom násilia a brutality? Na to nám dáva uspokojujúcu odpoveď jedine Biblia. Tu zaznamenané udalosti nie sú iba dejiny. To, čo sa stalo Jeruzalemu, bylo prorocké. Predtieňovalo to čosi budúce. Dnešné kresťanstvo na sebe bere meno Krista a tvrdí, že je v zmluvnom vzťahu s Bohom; napriek tomu chodí v stopách obyvateľov starého Jeruzalema. Církvi kresťanstva väčšinou vyučujú pohanské náuky, sú nakazené sexuálnou nemravnosťou, zastávajú sa politických plánov, podporujú vojny vo svete, prijímajú evolúciu a odsúvajú Boha ako stvoriteľa, zatvárajú oči pred obetovaním miliónov nenarodených na oltár pohodlia a obecne prijímajú ľudské filozofie, pričom tvrdia, že Biblia je mýtus alebo legenda. Rovnako ako sa jeruzalemský ľud posmieval Jeremiášovi, posmieva se dnes kresťanstvo svedkom Jehovovým. Výstrahy svedkov, že prichádza zničenie všetkých fanatikov vrátane ich elít v Armagedone, sú prehliadané ako bezcenné. ‚Boh sa o zem nezaujímá,‘ hovorí kresťanstvo. ‚Nech si riadi nebo; my budeme riadiť zem. A ak aj pride Armagedon, nebude to v našej generácii. Tu historku sme už počuli. Nedáme se ňou oklamať.‘ Podobne reagujú aj politické a obchodné elity. Majú sa dejiny opakovať? Má to snáď byť iná doba, keď miliardy ľudí zistia, že je neskoršie, ako si myslia? Nech si dá každý odpoveď sám.

217137

14.4.2010 20:02

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 217137

Mno, na názor náboženského fanatika jsem se zrovna neptal, ale co už s Vámi. [mrknutí jedním okem]

217163

13.4.2010 11:04

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

abc 89.?.?.?

Reakce na 217068

Kozoroh, nie je dôležitý začiatok vojny ale jej koniec. Kto bude jej konečným víťazom? Určite to nebude židovsko chazarská lobby ako uvádzate. Je to len jeden z ich fatálnych omylov. Aj keď veci, ktoré uvádzate ako napr. OSN, sú a budú zneužité na dosiahnutie ich čiastočných cieľov. Rád by som vám pomohol, aby ste sa pozreli na veci o ktorých píšete, cez okno duchovnosti Bibliu. Aj tzv."židia" aj ľudia všeobecne, sa mýlia v určení 144 000 vyvolených . Podľa Biblie, je tento Bohom vybratý počet ľudí zo zeme určený pre nebeské kráľovstvo, alebo nebeskú vládu s Kristom nad zemou.

Zjavenie 5:9,10 "A spievajú novú pieseň a hovoria "Hoden si vziať zvitok a otvoriť jeho pečete, lebo si bol zabitý a svojou krvou si kúpil Bohu osoby z každého kmeňa a jazyka a ľudu a národa, a urobil si z nich kráľovstvo a kňazov nášmu Bohu, a budú vládnuť ako králi nad zemou."

Ale okrem tohto vládneho zboru 144 000 ľudí, videl Ján aj nespočítateľný veľký zástup ľudí, ktorí majú prežiť najväčšie súženie všetkých dôb, aké sú schopní ľudia bažiaci po vláde nad ľuďmi na zemi spôsobiť a ktoré ukončí Boh Armagedonom. Takže opäť sa mýlite, keď si myslíte, že nikto z "gojimov" neprežije. Uisťujem vás že "am harec" ľudia zeme, ktorých počet Biblia nestanovuje, bude veľký "nespočítateľný zástup ľudí". To znamená, že keď Biblia nestanovuje počet prežijúcich veľké súženie, tak to môže byť každý, kto príjme cestu záchrany ponúkanú Bohom a Kristom. Opis oblečenia prežijúcich znamená, že uveria, že len Kristova krv ich môže očistiť od hriechu, nedokonalosti a smrti. Opäť vám odcitujem ako opisuje Biblia vyvrcholenie ľudských dejín.

Matúš 24:14,21,22 "A toto dobré posolstvo o kráľovstve sa bude zvestovať po celej obývanej zemi na svedectvo všetkým národom, a potom príde koniec...lebo vtedy bude veľké súženie, aké nebolo od začiatku sveta, áno, aké nikdy viac nebude. Naozaj, keby neboli tie dni skrátené, nezachránilo by sa žiadne telo, ale kôli vyvoleným budú tie dni skrátené."

Zjavenie 7:3,4, 9,10,13,14 "...a hovoril. "Neškoďte zemi ani moru ani stromom, dokiaľ nezapečetíme otrokov nášho Boha na čelách. A počul som počet tých, ktorí boli zapečatení, stoštyridsaťštyritisíc...Potom som videl, a hľa veľký zástup, ktorý nemohol nikto spočítať, zo všetkých národov a kmeňov a ľudí a jazykov, stojaci pred trónom, oblečený v bielych rúchach a v ich rukách boli palmové ratolesti. A stále volajú silným hlasom a hovoria: Za záchranu vďačíme svojmu Bohu sediacemu na tróne a Baránkovi. A jeden zo starších mi odpovedal a riekol. Kto sú tí, čo sú oblečení v bielych rúchah a odkiaľ prišli? Povedal som mu: Môj pane ty to vieš. A on mi povedal: To sú tí, ktorí vychádzajú z veľkého súženia a vyprali si rúcha a vybielili ich v Baránkovej krvi."

217081

13.4.2010 14:10

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

in-ocean 79.?.?.?

Reakce na 217068

Socha svobody byla postavena v roce 1886.
Golda Meir zila v obdobi 1898 - 1978.

Vysvetle te mi prosim jak mohla byt modelem, kdyz jeste nezila.

217092

13.4.2010 15:11

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

abc 89.?.?.?

Reakce na 217092

Aj keď je Socha slobody dnes už medzinárodným symbolom, doteraz sa presne nevie, podľa koho ju Bartholdi urobil. Podľa jedného zdroja predlohou bola vdova po americkom priemyselníkovi Isaacovi Singerovi, majiteľovi továrne na šijacie stroje, Francúzka Isabella Eugenie Boyerová. V Paríži bola veľmi známa, dobre vyzerala a bola vplyvná, lebo zdedila obrovský majetok. Podľa iných tvár Slobody patrila Bartholdiho matke Charlotte, s ktorou mal umelec veľmi blízky vzťah a telo stvárnil podľa postavy svojej milenky. Bartholdi to však nikdy nepotvrdil ani nevyvrátil, a tak modelka najznámejšieho symbolu Ameriky ostáva zahalená tajomstvom.
http://zivot.lesk.cas.sk/clanok/557/socha-slobody-sa-stala-skutocnym-symbolom-ameriky.html

SOCHU SLOBODY darovali americkým SLOBODOMURÁROM SLOBODOMURÁRI francúzskej Veľkej Lóže ( Grand Orient Temple ) pri príležitosti osláv stého výročia prvej SLOBODOMURÁRSKEJ REPUBLIKY.
http://diesirae.ic.cz/00DIES%20IRAE%20kapitola29.html

217094

13.4.2010 18:11

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

in-ocean 79.?.?.?

Reakce na 217094

To je sice hezke, ale kdy mi odpovidate na me otazky, abych tomu porozumel? [smích]

217097

13.4.2010 23:07

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

jezirkar 81.?.?.?

Reakce na 217094

socha svobody v cesku na kruhovem objezdu http://www.komorany.eu/vismo/galerie2.asp?id_org=6... darovala firma na kasina a gemly sidlici hned vedle objezdu, kdopak asi firmu vede? http://brno.idnes.cz/brno-zpravy.asp?c=A081013_182...

217110

13.4.2010 18:54

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 217092

In-oceane,

takovýto renonc je sice pozoruhodný, ale obsah článku je natolik znepokojující, že vzor pro Sochu svobody by mi vůbec nedělal vrásky. Začti se do jednotlivých odstavců článku a možná tě zachvátí deprese a bude tě tlačit noční můra. To co je připraveno a ještě se zdokonaluje, má postihnout svět před oceánem, ale nikde není zaručeno, že se to světa za oceánem nedotkne. Pozdrav od zajocha.

217100

14.4.2010 0:50

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

in-ocean 79.?.?.?

Reakce na 217100

Ahoj zajdo. [smích]

Bez urazky, me je jedno jaky je clanek jake jinym vyvolava emoce. Mimo jine strach je nakazlivy a spaluje dobrou energii, ktera je pro mne mnohem dulezitejsi. Jinymi slovy - kam das pozornost, to se ti vrati. Strach jsem mel pred 1-2 roky a dost mi to ovlivnilo nejenom osobni zivot a nic dobreho neprineslo.

Uz ziji jiny zivot. Ziji takovy zivot, abych co nejmene podporoval a co nejmene byl zavysly na cemkoliv co je destruktivni, korupcni atd..... a naopak jsem si vedom vice sam sebe a svych schopnosti....... a je mi dobre. Jsem vice freemanem. Uz neni tak jednoduche mne chytit do pasticek.

I presto, zase jsem nedostal odpoved na nesrovnalost na kterou jsem se ptal. Rad se neco naucim, ale kazdou blbost "nekoupim".

217118

14.4.2010 2:02

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 217118

Prominte ze Vam odpovidam misto osloveneho. Jisteze kazdy z nas ma magnetismus , ktery s neho vyzaruje. A to je skryta zbran internetu. Ukaze bordel(aniz by naznacil boj proti- drzui nas dole ,ikdyz mame vedomosti), tvari se ze je pro vsechny. Pritom uvadi lidi spis do deprese(vite ze to je bordel a take vite ze proti tomu nic neudelate.)ale to neni pravda - zacneme v meste a zacneme legalne(Saso ten spor s mestkou slechtou jsem vyhral). UVEDOMESI ze nejsme bezmocni.

217121

14.4.2010 4:09

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 217121

Neboli, zarvat na manzelku kdotuje panem , a po vylezeni z pod posiele se slusne zeptat jestli mate narok na otazku. Hlavne se zamyslet nad - proc , jak a zceho,

217122

14.4.2010 1:01

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

in-ocean 79.?.?.?

Reakce na 217100

V celku jsem ti zajdo chtel rici, ze ziji ted a tady. Ne v budoucnosti ci v minulosti.
Ted a tady mi nic nechybi.
No a prave clanek je o "nejake" budoucnosti. Budoucnost neexistuje - ani minulost. Existuje pouze prave ted a tady. Proc bych se mel kvuly tomu strachovat, kdyz to stejne na takove urovni neovlivnim. Ani se na takove stvury a miliony nepredvidatelnych moznosti nelze pripravit.
Co mohu zmenit jsem pouze ja sam sebe. A to predevsim, mit zdrave telo a jasnou mysl. O zbytek se pak vzdy postaram podle okolnosti tak jak prijdou. [smích]

217119

14.4.2010 11:22

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 217119

In-oceane, ano. Mám v paměti tvoji svobodomyslnost. S lecčíms ve tvých postojích mohu souhlasit, ale lecos mi zůstává vzdálené. Píšeš, že je ti lhostejná minulost i budoucnost, žiješ tady a teď. Jenže minulost má vliv na tvoje žití teď a budoucnost nebude jenom taková, jakou si ji připravíš ty. Nežiješ na světě sám, ale s několika miliardami dalších, z nichž ti vlivní tvoji budoucnost, stejně jako současnost i minulost, ovlivňují. V tom zapeklitém propletenci lidské společnosti existuje sama sebou a nesmírným majetkem vyvolená skupina lidí, která má v rukou kormidlo světa a která si uvědomila, že se lidstvo přemnožilo. No a zcela podle způsobu jakým se redukují přemnožení škůdci se chystá naložit s přemnoženým lidstvem. Podle Malthuse jsou jedním ze způsobů redukce války. V souhlase se stavem poznání jsou dnes připraveny a zdokonalovány válečné prostředky, které jsou v blogu nastíněny. Ty píšeš, že se nestrachuješ, neboť to stejně neovlivníš. Musím ti dát za pravdu a ocenit, že takto dokážeš k věci přistupovat. Obvyklé to však není a myslím, že většina lidí, která si dokáže skutečnost představit, klid nezachová.

Moje naděje je v tom, že vyvoleným to nevyjde tak jak si představují. Myslím si, že čím více lidí bude obeznámeno se situací ve světě, tím těžší bude vyvoleným uplatnit svoje představy. Ony už se v historii několikrát mocným otěže vymkly z rukou. Bohužel to vždycky bylo velmi krvavé.

217132

14.4.2010 12:09

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 217132

>Ony už se v historii několikrát mocným otěže vymkly z rukou.
Například ... ?

217136

14.4.2010 14:26

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 217136

Například Napoleonovi s jeho Francouzi, nebo Hitlerovi s jeho nacisty. Jistě vás to napadlo, ale možná je nepovažujete za mocné své doby, anebo jejich vojenskou porážku nepovažujete za vymknutí z rukou. Například by bylo možno zahrnout do této skupiny i třeba Cesara, který stále vítězil, až byl zavražděn. Světovládní Mongolové nakonec zůstali jako národ s necelými třemi miliony obyvatel na převážně suchém a obtížně obyvatelném území. Ve Vnitřním Mongolsku, kde žije necelých 24 milionů obyvatel nejsou jistě všichni Mongolové. Tataři, kteří se ve svých výbojích dostali až na Moravu a uřezávali křesťanům uši, jsou celkem bezvýznamně rozptýleni po Asii.

Je dobré připomenout, že většinu z těchto potenciálních světovládců potřeli Rusové.

Uvádím jenom příklady. Jistě by se našlo podobných více. Vždyť dějiny lidstva jsou ve skutečnosti dějiny válek.

217144

14.4.2010 15:38

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 217144

ale to nejsou žádní mocní ale pouhé nástroje v rukou skutečně mocných vykonali své úkoly (více či méně úspěšně) a byli odstraněni stejně jako nyní zvoní hrana sionistům a "óbrboháčům" jak prosté [smích]

217149

14.4.2010 17:02

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

Střelec 77.?.?.?

Reakce na 217149

Tak to je tedy! Pro mne je poučení vždycky vítané. Jenom nemám jasno v tom, kdo byli ti mocní nad Cesarem, Mongoly a Tatary. Napoleona a Hitlera podle některých řídili sionisti. Že by i ty dávné velikáše ? Mám zřejmě hluboké mezery ve vzdělání.

Hrana sionistům a óbrboháčům ? Připadá mi to jako přání otcem myšlenky, ale s radostí se budu mýlit.

217154

14.4.2010 20:02

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

abc 89.?.?.?

Reakce na 217154

Od prvej svetovej mocnosti Egypta, cez Babylon, až k Rímu a Angloamerike, je hlavnou hybnou silou elít falošné náboženstvo. Mágovia, šamani, kňazí, a ostatní špiritisti, majú jedného boha, Božieho odporcu a Ohovárača. Apoštol Pavol napísal, celý svet leží v moci Božieho odporcu a Ohovárača. Zámerne sa vyhýbam hebrejskému a gréckemu ekvivalentu významu ich označenia, pretože nechcem byť označený za fanatika. Tomu málokto rozumie, ale celé ľudské dejiny, sa rieši jedna a tá istá sporná otázka: Kto má právo vládnuť nad zemou. Paradoxne, keby sa jednalo o moc, "nebylo by co řešit". Boh by odstránil buričov a bol by pokoj. Problém je v práve vlády nad zemou,ktoré musí byť bezozvyšku vyriešené, hoci to trvalo tisíce rokov, skončí včas. Obidve strany konfliktu musia obhájiť svedkovia. Kde sú babylónskí, egyptskí, grécki, a iní bohovia? Neexistujú. Kde sú ich svedkovia? Neexistujú. Nájdeme ich nanajvyš v múzeách ako zabudneté artefakty, alebo ako náhrobné kamene na cintorínoch. Svedkovia pravého Boha Jehovu sú tu po celý čas. Duchovná dimenzia tohto precedentného sporu presahuje Zem a jej históriu. Kto to nechápe, nechápe nič z ľudských dejín, ktorých zmyslom bolo hľadanie spravodlivej vlády. Keďže systém nezávislý na Bohu skolabuje, a o tom už nikto nepochybuje, vláda sa oprávnene vráti tam, kde právom patrí, do nebies. O tom hovoria počas celej histórie ľudstva svedkovia pravého Boha. Výnimočná na celej veci, je skutočnosť, že Boh povolával počas hlásania evanielia obmedzený počet ľudí v počte 144 000, aby sa stali spolupodielníkmi na vláde nad zemou spolu s Kristom. Samotná vláda bude v nebi, lebo len tak môže byť odstránený Boží Odporca a Ohovárač. Nepochopenie Božieho zámeru so zemou, obnoviť všetky veci na zemi, prostredníctvom tejto vlády je pre väčšinu ľudí tajomstvom. Stalo sa to "vďaka" špiritistickým vplyvom falošných náboženstiev, ktoré riadili tzv. elity.Hra sionistov a óbrboháčov je len ich "labuťou piesňou" , alebo posledným dejstvom ich hry pre tých, ktorí veciam Božej vlády nerozumejú. Elity si vládu "sprivatizovali" na svoju škodu aj škodu tých, ktorí im uverili a uveria. Americký globalny uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim,sa konať nebude, zostane len snom. Posledný úder zasadí Boh všetkým odporcom jeho zvrchovaniosti v Armagedone a obháji tak svoje právo vládnuť nad zemou. Po starom svete s jeho elitami, nezostane ani stopa. - Daniel 2:44,45

217162

14.4.2010 14:39

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

in-ocean 79.?.?.?

Reakce na 217132

Stejne me jako spiritualni bytost nedostanou, tak at si polibi prdele. [smích]
Povidat si budu s tim kym chci a s tim kdo chce se mnou. Business (tak jako veskera interakce mezi lidmi je komerce) si take budu delat s kym ja uznam za vhodne a jakokoliv propaganda s tim nema nic spolecneho dokud ja se nerozhodnu.
Naopak, zajdo, je to velmi jednoduche, kdyz vis jaka hra se ve meste hraje. [smích]
Niceho se neboj, vzdelavej se tim co je potrebne, a nenech se utlacovat svou vlastni mysli a predstavami. Vzdyt si sedis v pohodlnam kresle, popijis caj, sluniclo na tebe sviti atd....vis, ze tam jsou svine (tak jako vsude je nejaka), jen jim nemusis davat pozornost a nemusis se nechat vysavat, coz je o co jim jde. Hoooouuuuu....boj se a bud na nas zavysla! [chechtot]

217145

14.4.2010 4:44

RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 217092

Pravdu mate Vy,ja jsem se spletl v tehle internetove lince.

Vložený obrázek

Nakonec na Zvedavci vse narovname ,jak ma byt a v tom je ta krasa.Jak, kdysi Liga Narodu, tak OSN bylo utvoreno hlavne pro kontrolu zemi,ze strany zidovstva a tak je to dodnes ,nebot Israel nikdy nedodrzel zadny pokyn ze strany UN,spise naopak,nema podepsane Zenevske dohody,nepodepsal zadny dokument o nuklearnich zbranich,proste ma volne ruce delat cokoliv, proto rabin nabadal vojaky ve sve prirucce,ze kazdy z Palestincu,at dite,nebo zena,je jeho nepritelem, coz s porovnanim "prava deti" "prava Humanitni" a jine ,jsou jen pro "kocku", neplati pro privilegovany a umele vytvoreny stat Israel,umele vytvoreny Ligou Narodu a Spojenymi Narody, uz jen lzi,ze jsou vyvoleny narod, pritom jsou Chazari,jez prijmuli zidovske nabozenstvi.Proto ma Israel na 600 atomovych zbrani, jak sami tvrdi,kde rabin a historik vyhrozuji Evrope,ze je muzou znicit.To je vysledek krestanske blbosti z organisace spojenych narodu, kde hlavni slovo mela Britanie a Amerika, obe dnes sklizi,to co zaseli, Israel vyhrozuje i Americe a vsem goyimum, pracuji na geneticke bombe vyhubit vsechny, kdoz nejsou zide.
ISRAEL IS DEVELOPING 'ETHNIC BOMB' - BIOLOGICAL WEAPON 19 Jun 1977 ... Israel Developing 'Ethnic Bomb' for Biological Weapons Arsenal ... Arab genetic make-up by conducting research on "Jews of Arab origin, especially Iraqis. .... (Before him was 1928 William S. Paley son of russian jews. ...
www.apfn.org/apfn/ethnicbomb.htm
Ethnic Bomb To Kill 'Ethnic Bomb' To Kill Whites Only Tied To N ... 17 Oct 2003 ... Ri and his researchers were working on a genetic bomb that would be deadly accurate in ... They have a range of 1000 miles, bringing Israel and ... the nerve center of North Korea,s biological warfare research program. ...
100777.com/node/536 - Finland
Ethnic bioweapon - Wikipedia, the free encyclopedia The possibility of a "genetic bomb" is presented in Vincent Sarich's and Frank ... reported that Israel was attempting to build an "ethno-bomb" containing a ...
en.wikipedia.org/wiki/Ethnic_bioweapon

217123

13.4.2010 13:01

Na to, ...

R 212.?.?.?

... ze ma USA plno zbrani na zastrasovaci taktiku, tak za poslednich padesat let nasla tolik nebojacnych protivniku, ze musela valcit tech padesat let skoro v kuse ...

217089

15.4.2010 4:35

Sen mnoha generalu o rychlem a uplnem vitezstvi.

kozoroh 59.?.?.?

Je to tak,mame mnoho generalu,kteri sni o masivnim pouziti atomovych bomb,tak,ze nepritel nebude mit moznost se z uderu vzpamatovat a uzemi bude rychle obsazeno vitezi, nakonec Sovetska okupace s vazalskymi staty ukazala,jak se veci muzou zmenit jen za par hodin a zde nezapomenme na patou kolonu kolaborantu, kteri jsou hybnou silou nepritele take. V ucasti pate kolony v USA si nemusime delat iluse, v pripadne ucasti pate kolony v Rusku neni take fantasii, nebot jsou vsude na vsech vlivnych mistech,zivota schopnosti naroda,ktery je hosti.
The list of the self-styled "distinguished Americans" who are its members is a rollcall of the most prominent neoconservatives who so enthusastically support the "war on terror". They include Richard Perle, the notorious Pentagon adviser; Elliott Abrams of Iran-Contra fame; Kenneth Adelman, the former US ambassador to the UN who egged on the invasion of Iraq by predicting it would be "a cakewalk"; Midge Decter, biographer of Donald Rumsfeld and a director of the rightwing Heritage Foundation; Frank Gaffney of the militarist Centre for Security Policy; Bruce Jackson, former US military intelligence officer and one-time vice-president of Lockheed Martin, now president of the US Committee on Nato
Prikladem by mohla byt byvala Jugoslavie,ktera byla bombardovana ,jak NATO ,tak americkymi letouny,leteckou ucast NATA vedl zid Nemenovsky,ktery si necha rikat,Clark,invasi do Iraku vedl zase zid,co by nejvrchnejsi velitel Norman Schwarzkopf, nakonec i nejvyssi velitel spojencu ve vylodeni ve Francii v dobe druhe svetove valky byl Dwigh DAVID Eisenhower.
Co,muzem ocekavat od statu ,ktery je ovladan patou kolonou zevnitr v pripade bakteriologicke a ve vedeni nuklearni valky
"The President's chief strategist" notes that his own six-member "media team" consisted of "Squier, Knapp, Schoen, Steinberg, and Freedman [and Penn]" -- at least half of these are Jewish names. Of these, Tom Freedman was Morris's "chief of staff." "Team member" Doug Schoen was also a political consultant to Israeli Prime Minister Yitzhak Rabin and "when Shimon Peres took office [after Rabin's assassination]," notes Morris, "he kept Schoen's services, without, I gather, understanding at first the pivotal role Schoen was playing in the Clinton presidency. [MORRIS, D., 1997, p. 332, 103, 256]
Sabbath Goyim
Like other Zionist operations around the world, Netanyahu is convinced that the Goyim should fight the Jewish wars. "Above all, will the international community stop the terrorist regime of Iran from developing atomic weapons, thereby endangering the peace of the entire world?"*

217179

Příspěvků: 38

13.04. 04:42 kozoroh  Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 07:44  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 11:09 Pepa xy  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 16:31  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 00:39 Pepa xy  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 07:30  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 10:41 Pepa xy  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 12:38  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 18:37 Pepa xy  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 12:23 aristokrat  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 13:19 mt-svk  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 13:26 aristokrat  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 21:56 mt-svk  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 22:00 mtk  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 23:14 dub  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 00:05 mtk  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 12:30 abc  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 20:02 mtk  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 11:04 abc  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 14:10 in-ocean  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 15:11 abc  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 18:11 in-ocean  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 23:07 jezirkar  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 18:54 Střelec  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 00:50 in-ocean  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 02:02  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 04:09  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 01:01 in-ocean  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 11:22 Střelec  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 12:09 mtk  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 14:26 Střelec  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 15:38 aristokrat  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 17:02 Střelec  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 20:02 abc  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 14:39 in-ocean  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
14.04. 04:44 kozoroh  RE: Americky globalni uder s Israelskym politicko-vojenskym vedenim.
13.04. 13:01 R  Na to, ...
15.04. 04:35 kozoroh  Sen mnoha generalu o rychlem a uplnem vitezstvi.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 52 čtenářů částkou 8 468 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Nová hlubina rasismu a bílé podělanosti: Černošku může fotit jen černoška14.07.20 23:33 USA 1

Fokus VM - Bez jídla12.07.20 21:52 Česká republika 4

Papež a muslimové12.07.20 11:04 Neurčeno 4

Američtí vědci: 5G se není třeba obávat, nese s sebou jen minimální zdravotní rizika11.07.20 13:59 USA 8

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 3

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 5

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 2

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 1

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 2

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,39 Kč
Euro
26,66 Kč
Libra
29,39 Kč
Kanadský dolar
17,19 Kč
Australský dolar
16,35 Kč
Švýcarský frank
24,87 Kč
100 japonských jenů
21,80 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,50 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
32,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 304,00 Kč
1 unce stříbra
449,66 Kč
Bitcoin
216 109,61 Kč

Poslední aktualizace: 15.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 109