Diskuze k článku

Zámek

Příspěvků 28

10.4.2010 4:13

Hmmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Nacpete do klicove dirky tam Vladimire silikonovy kaucuk, lepidlo... Koneckoncu je to vas kugr, vas zamek a delat si se svym majetkem muzete, co chcete. Pak si muzou na otebreni zamku angazovat treba Coperfielda. Myslim, ze by to melo jit zacpat setrne, aniz by se poskodilo otvirani.

V nejhorsim pripade koupit svuj zamek a tenhle zahodit. Problem bude, az nepujde kupovat zamky s vlastnima klicema.

216779

10.4.2010 15:02

RE: Hmmm,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 216779

hehehe duša naivná
Rozhliadni sa občas po ploche na letišti, kde sa bagáž nakladá ručne. S trochou pozornosti si občas všimneš na zemi drobné kovové "ušká" zo zipsov, s trochou šťastia a bordelárstva personálu i so zámočkom (mali by to vždy pozbierať, kvôli motorom)...
Vo Viedni napríklad vyhodia spod pásov na triedenie batožiny takýchto a podobných kovových a plastových drobností každý týždeň za niekoľko vedier.

Ak si teda myslíte, že zámoček na "niečo" poslúži, tak jedine na rýchlejšie pokazenie zipsu na kufri - ľahko sa na pásoch o niečo zachytí a následne niečo povolí - a obvykle je to práve zips [chechtot]

Jediný zmysel má zámok ako ochrana proti roztvoreniu zipsu (nie proti otvoreniu kufru pri kontrole - personál má poruke aj kliešte a keďže času na kontrolu je málo, moc sa s tým nepára) - a to zaistí aj kúsok povrázku, smyčka drôtu alebo celý kufor obalený priehľadnou potravinárskou fóliou.

216851

10.4.2010 16:15

RE: Hmmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 216851

Muze byt, jak dycky rikam, ze pod svicnem je tma. A vsecko zkontrolovat nejde, ze ano?

216859

11.4.2010 3:04

plne s vama souhlasim,kufr neni radno zamykat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 216851

kufr neni radno zamykat,vzbuzuje to jen extra podezreni

216908

12.4.2010 12:32

RE: plne s vama souhlasim,kufr neni radno zamykat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 216908

Jo, jednou jsem to nezamknul a zmizelo mi pul kartonu Marlborek... Jsou to sprosti zlodeji... Naopak mala prekazka ve forme i takoveho pidizamecku je primeje k tomu vybrat si jine zavazadlo...

217028

10.4.2010 6:43

malickost ale nasere

vinny 88.?.?.?

nevim jak daleko chcou zajit s tou svou security a safety ale uz par let me serou a pokud jsem se doted mestal teroristou tak jen proto ze mam na tomto svete porad nekoho na kom mi opravdu zalezi.Timto pristupem k lidem si zcela jiste pestuji opravdove nepratele a mozna i o to jde.
zacnu premyslet nad tim jak jim to alespom trochu zneprijemnit.
Hlavu vzhuru chlapce,zadny strom jeste nevyrostl do nebe,Panbuh naveky-tohle jsou slova me moudre babicky.Budiz ji zeme lehka.

216784

10.4.2010 7:38

K zámku

Jéňa 85.?.?.?

Já vím Vladimíre,že jsou to velmi vážné věci,týkající se nás všech,ale já už se tomu musím smát!Saša

216789

10.4.2010 7:53

Zamčený kufřík může být podezřelý

Saša 204.?.?.?

Proboha! Zamčený krásný červený kufřík může být podezřelý, klidně bych ho nechal odemčený a nalepil na něj nálepku z Disney Landu. Kdepak upoutávat pozornost býka červenou barvou, musí být černý nebo šedý.

Je to jen můj dojem, že vládnoucí elity zkouší, co si mohou bez mrknutí oka dovolit a jak daleko mohou jít?

Policejní stát si již dnes může dovolit zcela všechno a samozřejmě je to okecáváno dobrým úmyslem, „přeci pro naši bezpečnost“. Zejména ve Spojených Státech, při překračování hranic nebo před pouhým vstupem do letadla se mohou probírat ve všech zavazadlech a dokonce v kapsách, mohou vysypat obsah kufru a nemusí dát obsah zpět, musíte jim říci odkud a kam a za jakým účelem cestujete, kolik si sebou vezete a správě odpovědět na řadu nesmyslných otázek a bez odmluvy a zachvění uposlechnout jejich pokynů. Pokud nejste dostatečně kooperativní nebo hlas jen přeskočí, stanete se podezřelým a jejich práva vzrostou, mohou vám strkat prsty do tělesných dutin a otvorů, mohou číst, vyptávat se a prohlížet vše co máte u sebe včetně obsahu HD vašeho laptopu a podrobit důkladnému výslechu bez přítomnosti právníka atp., až zmeškáte letadlo. Drtivá většina je poslušnou ovcí a nechce strávit hodiny u výslechu nebo „kontrole prostaty“. Klíčové slovo je podezření a vzhledem k tomu, že se to stává opravdu řídce, si ani neuvědomujeme, že tatáž práva má (americká a kanadská) policie, když vás zastaví v autě. „Autority“ nemusí nešťastníkovi nic vysvětlovat ani zdůvodňovat, nedostatečná kooperace je podezřením.

Jistě jste četli o Kuvajtském diplomatovi, který byl spoután a strávil noc ve vyšetřovací vazbě za podezření z kouření na záchodě. Nyní noviny píší o jeho možném vyhoštění z USA. V Kalifornii již zakázali kouření v parcích. Nezapomeňme, že USA a Kanada do roku 1975 byly země, kde se vesele kouřilo zcela všude, v kinech, potravinových obchodech, nemocnicích atp. Vím, je to pro naše DOBRO.
'Time is coming' for park smoking ban
Nadchází doba zákazu kouření na veřejnosti. Všichni teroristé jistě nervózně za chůze kouří a všechny zákazy a příkazy jsou přece pro naše dobro.

216790

10.4.2010 8:30

ranec problému

fohat 90.?.?.?

má každý na svém hrbu a jen eskamoter s myslí je za vodou. Čili. pročpak běhat pro zdraví,stačí rychlá chuze,pročpak mít na světě tři byty,či domovy,když ten ranec vláčíte sebou? Pecivál,co žije v přítomnosti,zná svoje stíny,pojmenuje si je hezky poctivě a snaží je proměnit v pozitivum,nepotřebuje ten ranec vubec nikam vláčet, ani ve řvavě červeném kufru.Pak je ovšem v pohodě a nemusí nervozně prchat před svým rancem problému na druhý konec světa a ještě se nechat buzerovat. [chechtot]

216792

10.4.2010 9:31

problémy lze někdy řešit

Střelec 77.?.?.?

Je možno se také nechat naverbovat jako nájemný terorista US tajných služeb a budete mít zajištěno, že nebude kontrola ani vaší osoby, ani vašich zavazadel. Jenom je otázka co se s vámi stane potom, až vás "odhalí" přímo v letadle. Po určitém mediláním show zmizíte z pozornosti, ale možná i ze světa.

A otevření zámku ? Dnes není problém. Právě nyní je v našich sdělovadlech probíráno téma bumping. Ten byl původně určen pro otevírání visacích zámků. [oči v sloup]

216798

10.4.2010 12:52

VZPOMÍNKA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Jen mně ten článek připomněl tajné prohlídky bytu, které prováděla StB. Tenkrát zámek FAB také nebyla žádná překážka! [chechtot]

216832

10.4.2010 13:17

Státní moc

Magnus Maximus 88.?.?.?

Článek je docela výstižný a dobře popisuje obecné trendy. Řadového občana to vůbec jak se zdá nevzrušuje. Je to asi dva měsíce co jsem si nechal udělat nový pas s biometrickými znaky, to znamená otisky prstů (ukazováčků pravé i levé ruky)а oskenovanou rohovkou. Dovolil jsem si malou poznámku o tom že se tyto údaje mohou zneužít a že dnes lidé jsou jako ovce a nechají si všechno líbit. A že za komunistů byly otisky prstů snímány většinou jen osobám, které byly přímo podezřelé z trestného činu a dnes jsou preventivně snímány každému čili se tím dává najevo, že každý je potenciálně podezřelý. Následovala dost prudká reakce úřednice v tom smyslu že tyto poznámky jsou nejsou na místě a je to pro naše dobro. Už jsem myslel, že budu předveden na policii.
Státní moc je třeba vnímat tak, že vůči běžnému občanovi je čím dál tím víc vlezlejší a tvrdší a má větší pravomoci, ale vůči elitám je stát stále bezmocnější. Ti bohatí a velmi vlivní co mají vlastní letadla určitě neprochází kontrolou.Stát se stal jakousi servisní organizací právě pro ty mocné. Mám na mysli velkopodnikatele, skryté elity a obří firmy, ze kterých do státní kasy tečou na daních pěkné peníze. V tomto smyslu je stát v jejich područí a je nesmírně slabý. To že se budou využívat obojky, zámky které odemkne policie, skenery na letištích a bůchví co ještě není dle mého názoru výmysl státního úředníka, ale toto má na svědomí právě multikapitalista, který svůj zájem protlačí právě skrze státního úředníka. Takže za tímto trendem nehledejme primárně stát, ale třeba majitele banky nebo šlechtu která má ve svých rukou velké majetky. Je dobré si znovu připomenout, že cca 75 % HDP je tvořeno soukromým sektorem. A právě od této skutečnosti se odvíjí jeho síla, takže stát je do značné míry vykonavatelem záměrů multikapitalistů. Opět připomenu příklad USA, kde politiku mohou dělat jen bohatí, kteří si ji dokáží zaplatit.

216838

10.4.2010 14:58

RE: Státní moc

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 216838

Uzasna historka, toho se pri pripadnem navratu do Cech desim. Hromada lidi to se mnou mysli nejlepe. Pratele, rodice... vyslechnu, zvazim to co rekli, a pak se rozhodnu. Kupodivu tohle nejvice chape, moje babicka. Ta povetsinou rekne, je to jeho zivot, a k tomu nejakou poznamku na situaci urcenou me malickosti, o ktere vzdy velmi dukladne premyslim. Takze mila pani z ouradu, ja vam kaslu na to, ze z vaseho pohledu je to pro moje dobro. Ja jsem zvykly rozhodovat ve svem zivote sam, at uz spatne nebo dobre jsou to ma rozhodonuti! A toto privilegium svobodne volby aspon na vnitrni urovni, mam jako kazdy clovek dane Bohem.

Kdekoliv a kdykoliv se objevi radilci, kteri tem druhym upravuji, jak maji zit sve zivoty, tak to konci za par let fiaskem. Srandovni je, ze tito poradci povetsinou nedokazi poradit, jak zit sve zivoty ani sami sobe. Zrejme si to musi nejprve natrenovat, aby nedosli k uhone. Jenomze v zivote se zadna situace neopakuje dvakrat. Vsechno je original.

216850

10.4.2010 15:43

RE: Státní moc

smoke 89.?.?.?

Reakce na 216838

"Mám na mysli velkopodnikatele, skryté elity a obří firmy, ze kterých do státní kasy tečou na daních pěkné peníze"

Hehe...od čeho tu máme anonymní vlastnické struktury a daňové ráje, že... Zotročení nechť si zaplatí zaměstnanci a živnostníci ze svého. [bliji]

216856

10.4.2010 17:28

RE: Státní moc

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 216856

Vlastnická struktura není nikdy úplně anonymní. Když se chce, lze zjistit všechno. V daňových rájích nejsou namačkány všechny firmy jen část. Neznám podrobnosti, ale určitě i pro toto platí nějaké omezení a dále taková firma není pro ostatní podnikatele moc důvěryhodná. Na druhou stranu když velká firma platí řádně daně ve státě kde podniká plyne jí z toho výhoda protože může právě prosazovat své zájmy prostřednictvím státu. Je to vlastně takový výměnný obchod mezi firmou a státem. Mluvím samozřejmě o velkých firmách jako je například ČEZ, Agrofert holding, automobilky aj. Živnostníci či malí podnikatelé nic neprosadí. Stát v tomto systému tahá za kratší konec. Ne však vůči občanům.

216867

10.4.2010 19:05

RE: Státní moc

smoke 89.?.?.?

Reakce na 216867

Jistě nebude úplně anonymní, ale troufl byste si určit konkrétní fyzické vlastníky cca padesátky největších korporací světa? Je to záměrně zamotané, přes stovky firem, investičních bank, fondů atd. To samozřejmě nahrává jak čachrům s daněmi, tak i v určení případné zodpovědnosti za škody. Bohužel je to tak, že daně platí jen zaměstnanci, živnostníci a tzv. svobodná povolání, kteří dnes živí jak korporátní struktury, tak i státní aparát a prostřednictvím něj i nezaměstnané, imigranty, různé NGO politruky apod. V roce 1950 platily US korporace 1/4 všech daní ve státě. Dnes již jen 1/10.

http://www.epi.org/economic_snapshots/entry/webfea...

Ty ušetřené miliardy se dají určitě efektivněji zužitkovat při hře na demokracii, třeba financováním politických stran, NGO, v mediální kampani, uplácením zástupců apod. Chybějící peníze ve státní kase se pak vypůjčí na "výhodný" úrok - hádejte od koho?

216871

10.4.2010 19:47

RE: Státní moc

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 216871

Je to moc dobrý podfuk, když si může někdo zařídit aby nejen se osvobodil od daní ale ke všemu ty chybějící peníze pak půjčoval státu a spláceli to jiní. Kdo by to nechtěl? [smích]

216882

11.4.2010 11:12

RE: Státní moc

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 216871

Tak samozřejmě bych si toto netroufl. Máte pravdu v tom, že to celé je záměrně zamotané a složité. Současně mi však dáváte za pravdu v tom, že právě stát je vůči těmto obřím firmám nesmírně slabý a ba co víc, že to je jejich převodová páka vůči řadovým občanům. Proto ty ušetřené miliardy moho používat na nátlak proti státu a prosazování svých cílů skrze stát. Již jsem jmenoval několikrát některé firmy. Je třeba tak činit i nadále a být čím dál tím více konkrétní aby lidé věděli kdo nám ve skutečnosti vládne.

216924

11.4.2010 14:07

pas

íýžčžo 77.?.?.?

Reakce na 216838

A jeste jste musel podepsat doklad o prevzeti, ve kterem je, ze rucite za pas, kdyz vam ho nekdo ukrade.

216942

12.4.2010 2:13

RE: Státní moc

helen of troy 70.?.?.?

Reakce na 216838

dival jste se nekdy, kolik na danich plati corporations a kolik obcane? je to 90:10 pro ne. takze my si to sikanovani jeste jako spravni ovcani platime.

217001

10.4.2010 16:00

Bezpečnost

daniela 95.?.?.?

Co dodat? Že přitvrzuje a přitvrzovat bude? To už tu řekli jiní.Že jde o naši bezpečnost? Už při rekapitulaci cca 15 let zjistíme okamžitě,že navzdor tisícům bezpečnostních opatření,neuvěřitelného šmíráctví všech obecním úřadům,se včas podchytilo tak 10 možná 15 "teroristických" skupin.A to z nich nevylučuji ty skupiny, které k nám pašovaly jen nějaké ty hadry či cigarety.I ti jsou totiž většinou evidovány v šuplíku teroristů.
Rozhodně tedy nejde o naši ani jinou bezpečnost.A jistě ne ani o "kšefty" velkých firem.
Jde o to, abychom si pomalu zvykali.Dávají nám to pěkně po soustech.Už jsme rezigmovali na mnoho věcí, které byly před pár desítkami let společensky a morálně naprosto nepřijatelné a když už,pak se podobné praktiky šmíráctví užívali jen v kriminálech.
Ochotně se na vyžádání osoby, zvané "úřední" svlékáme,odpovídáme na trapné otázky,necháváme se "preventivně" očkovat proti chorobám, o kterých ani nevíme, že někde existují,podepisujeme svým rukopisem i ty největší pitomosti,rengeny a skenery se protáčíme bez mrknutí oka,třebaže ještě nedávno bylo lékařovou povinností se pacienta zeptat, zda souhlasí.Dnes už se nás na souhlas nikde a nikdo neptá.Všimli jste si? Musíme tedy pokládat za "přirozenou" věc,že svá těla vystavíme trapné proceduře každé úřední osobě.
Nevím, jak daleko jsme od doby, kdy nás začnou řadit do skupin jako v koncentrácích-Ty půjdeš do leva, ty půjdeš do prava..
Místo tetování, v kůži čipy a někde ve skvostném paláci nějaký velkomožný pán si bude jen tak pohrávat s ovládačem.
Každopádně, až to přijde,tak už tu bude opět vypěstovaných miliony ohlupených lidských ovcí,které budou ochotně přitakávat, že je to pro naši bezpečnost.
No, ale ten kufr bych nechala být tak.I s tím zámečkem.Ať se tedy podívají, když jim to na letišti udělá radost.Vy přeci terorista nejste ![velký smích]Jste ten ohrožený druh [chechtot]

216858

10.4.2010 16:40

Nechci malovat certa na zed

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 119.?.?.?

ale je faktem, ze to kolem nas pomalu, ale jiste houstne. Zpackané cvičení. V souvislosti se zamkem a hlavne se zavazadly si dovoluji pripomenout docela nedavnou aferu na Slovensku. Slovensko se baví nálepkami.

216862

10.4.2010 18:21

RE: Nechci malovat certa na zed

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 216862

Posledný odkaz nefunguje.

216870

11.4.2010 9:33

Preco ta panika?:)

kubci 95.?.?.?

Toto je oficialna buducnost - Project hostile intent a vy sa lakate prednastavenych zamkov? [smích]
este trosku poezie k teme
Hoj, mor ho! detvo môjho rodu,
kto kradmou rukou siahne na tvoju slobodu:
a čo i tam dušu dáš v tom boji divokom:
Mor ty len, a voľ nebyť, ako byť otrokom.


protip: ak existuju funkcne scannery mozgovych vln preco by nemali existovat aj veci ktore ich aktivne menia?

216920

11.4.2010 10:39

Priste vic premyslej..!

gtr 85.?.?.?

Zakoupenim takoveho vyrobku podporujes a schvalujes distribuci zbozi takoveho charakteru. Priste vic premyslej..! [pláč]

216922

11.4.2010 16:20

A to je důvod

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

proč se vyhýbám letecké dopravě seč to jde. Tam už jsou jak smyslu zbavení. Ale ono to dojde i dál, před tím člověk neuteče.

Ale líbilo se mi ve Flash Gordonovi: Vypadá to jako policejní stát, no to by bylo koneckonců dobře. Šlo by snadno založit odpor.

216946

12.4.2010 1:19

zamek na kufru, je opravdu potreba?

tapanmisra tapanmisra (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Kufry, ktere maji vlastni zamek a leti do USA, Kanady, Izraele a podobnych destinaci kontroluji dukladne, to je jasny... Zamek na techto kufrech security casto lamou, znici ho, pokud se tak rozhodnou. Myslim ze k tomu casto dochazi na velikych letistich, kde opravdu neni moc casu na vyvolani nabo zavolani cestujicicho, aby asistoval pri otevirani sveho kufru [pláč] nebo se cestuji vubec neresi, proc by mel [pláč] ??

Casto jeste lepsi nez zamek je nechat kufr zabalit na letisti do igelitove folie. V Praze tato sluzba stoji kolem 85 az 90 Kc. Jinde je tato sluzba take dostupna.. [smích]

Vzdy mam sam dost prace abych po priletu igelit odstranil, nozik samozrejme po priletu u sebe nemam.

Na letisti jsou psy a psovodi, a verte ze ten pejsek vycmucha vse od bomby az po CDs [smích] Takze to dost zalezi na pejskovi [smích]

Zaver, igelitova folie je lepsi nez 4 zamky na kufru, i presto ze poverena osoba ze security urcite nozik ma, a je k otevreni kufru opravnena pokud to vyzaduje situace.

Souhlasim ze svlekaci scanery, jsou opravdu uz nedustojnym zpusobem security kontroly. Prekvapive to maji v Moskve na SVO letisti, prochazel jsem tim. Asi vedi proc to tam maji......

Ty elekricko sock obojky jsou uz ZVERSTVEM proti lidskosti, v takovem pripade bych zvolil uz radeji vlak ci autobus, pokud mozno. A asi moc dlouho bych nevydrzel byt zamestnancem airline, kdyby se toto zavedlo.....

Po zemi se da z Evropy cestovat po cele Euroasii, v podstate az do jizni Ameriky [smích] Afrika totez. Australie, to uz je horsi ....

216999

12.4.2010 8:44

spíš to všechno připomíná globální pracovní tábor

r.m. 84.?.?.?

k faraónovi jen po kolenou, přes kontinent jen nahatej

217007

Příspěvků: 28

10.04. 04:13 Rene Bartosek  Hmmm,
10.04. 15:02  RE: Hmmm,
10.04. 16:15 Rene Bartosek  RE: Hmmm,
11.04. 03:04  plne s vama souhlasim,kufr neni radno zamykat
12.04. 12:32  RE: plne s vama souhlasim,kufr neni radno zamykat
10.04. 06:43 vinny  malickost ale nasere
10.04. 07:38 Jéňa  K zámku
10.04. 07:53 Saša  Zamčený kufřík může být podezřelý
10.04. 08:30 fohat  ranec problému
10.04. 09:31 Střelec  problémy lze někdy řešit
10.04. 12:52  VZPOMÍNKA
10.04. 13:17 Magnus Maximus  Státní moc
10.04. 14:58 Rene Bartosek  RE: Státní moc
10.04. 15:43 smoke  RE: Státní moc
10.04. 17:28 Magnus Maximus  RE: Státní moc
10.04. 19:05 smoke  RE: Státní moc
10.04. 19:47 Antiseptik  RE: Státní moc
11.04. 11:12 Magnus Maximus  RE: Státní moc
11.04. 14:07 íýžčžo  pas
12.04. 02:13 helen of troy  RE: Státní moc
10.04. 16:00 daniela  Bezpečnost
10.04. 16:40  Nechci malovat certa na zed
10.04. 18:21 Oracle  RE: Nechci malovat certa na zed
11.04. 09:33 kubci  Preco ta panika?:)
11.04. 10:39 gtr  Priste vic premyslej..!
11.04. 16:20  A to je důvod
12.04. 01:19 tapanmisra  zamek na kufru, je opravdu potreba?
12.04. 08:44 r.m.  spíš to všechno připomíná globální pracovní tábor

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

22

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 45 čtenářů částkou 6 716 korun, což je 22 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Konzervativci v Británii zvítězili. Drtivě. Brexit bude!13.12.19 10:53 Británie 5

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 1

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 1

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 2

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 3

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 3

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
22,89 Kč
Euro
25,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,73 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
20,93 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,74 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,45 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 765,88 Kč
1 unce stříbra
388,41 Kč
Bitcoin
161 753,84 Kč

Poslední aktualizace: 16.12.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 766