Diskuze k článku

Několik ekonomických návrhů na řešení krize

Příspěvků 49

5.4.2010 5:03

Pravdepodobne neznate lidi, protoze to co byste chtel, je v dnesni dobe utopie.

Kozoroh 59.?.?.?

V prvé řadě by měl být zaveden zákon o stanovení úrokové míry povinně na 0%, tedy o jejím zrušení
Dále by mělo být zákonně zamezeno tištění peněz, respektive udržování konstantního množství peněz.Za nových podmínek by bylo výhodnější, kdyby bankovní ústavy byly ve státních rukách

Tak,co myslite, ve statnich rukach? Tem zkorumplovatelim politikum,tunelarum vseho druhu date kontrolu penez,to nemuze fungovat, ani majetek statu,co by klicovy prumysl naroda by byl vyuzivan ke kradeni,urokovou sazbu nemusite zrusit,nebot elita naroda malo a nebo vubec zadne dane neplati, mnozstvi penez je ulito jinde mimo hranice Cech, mnoho obchodnich center je v zahranicnich rukach, mnoho tovaren v zahranicnich rukach neni k tomu ,aby prosperovali,ale ,aby se casem zrusili a nekonkurovali jejich zahranicnimu podnikani z jejich vlastni zeme.
Tenhle "bordel"nikdo nenarovna aani oni nechteji narovnat,prikladem vemte USA,Senat naprosto jednoznacne a s prevahou da a odsouhlasi,nenavratnou pomoc statu Israel,penezne a v materialu,penezne,Israel rozdeli a cast takto darovanych penez poslezpet na uplaceni-odmeny vernym prozionistum v senatu,jinymi slovy si je koupi za penize americkych danovych poplatniku, no a ti odsouhlasi s malym domu,do jejich kapec ,dalsi castku pomoci Israelu a tak to jde stale dokola a Obama nic nemuze zmenit,kdyby chtel,ze by odmitl jednohlasne senatorske rozhodnuti "krmit " Israel,tak zkonci jako Lincolna Kennedy, jez si troufnul natisknou "zelene dolarovky" a ,zde je odpoved na Vase,ze stat by mel tisknout penize,tedy, v ceskych pomerech, tisk v rukou nejvetsich tunelaru, kam, vitr,tam plast v ramci mezinarodni mafie, jez ovladla elektronicke bankovnictvi, jez jde do trilionu neexistujicich dolaru,ale , "krmi" v procentech,v urokach jejich vlastni kapsu,neneexistujicimi penezi,ale ,"tvrdou valutou" ,jez zmeni na zlato.Vsimnete si ,kdyz stat prodava sve zlate reservy, tak,vzdy kupujici je neznami, jedina vyjimka je pro ty,jez jsou mimo internacionalni mafianskou celatku, tak se zverejni,jako je to s Cinou, ale ,zkuste se zeptat pana Browna,komu Britanie prodala zlato a pred tim mnohe jine staty, odpovedi bude hluboke mlceni, zlato se neztraci,ale,kde je to vsechno zlato sveta,kdyz pomalu kazda vlada je zadluzena.
Tim , Vam chci rici,ze s piratskou posadkou nedokazete nic, jestlize chcete sve zbozi v poradku dopravit do jineho pristavu,tak,ne vymenit kapitana,ale celou piratskou posadku, jez v klidu neopusti palubu,takova vymena se neobejde bez boje, v takove vymene potece krev.Po dobrem nic nesvedete, podivejte opet USA,ktere melo politickou "rozepri" a mluvci senatu prohlasili,at je s Israelem jakykoliv "problem",tak financni podpora i s materialem se nezastavi a vetsina uplatkovych senatoru s tim souhlasi, kde je nazor americkeho lidu na urazku vlady USA ohledne zkonceni vystavby a zabirani okupovane zeme?Neni a neexistuje nejaky nazor danovych poplatniku.

-----Sec. of State John Foster Dulles quoted on p.99 of Fallen Pillars by Donald Neff
Only at times of war and threat upon ...Automaticky kráceno

216424

5.4.2010 5:34

Dovetek

kozoroh 59.?.?.?

-----Sec. of State John Foster Dulles quoted on p.99 of Fallen Pillars by Donald Neff
Only at times of war and threat upon the U.S. does our Senate ever exhibit the strong bipartisanship support of America it regularly provides Israel. Despite our current crisis in airline security, Congressional political bickering continued for weeks between Republicans and Democrats placing American lives at risk while foreign aid to Israel was quick and automatic (about $6 Billion), even at a time the Congress is telling us of budget deficits and lack of money for the unemployed American workers.
Jinymi slovy a podlozene zkutecnosti,kazdy Israelsky obcan vlastni z "americke pomoci" vic dolaru,nez americky obcan, uz jen tim,ze takovy obcan vlastni statni dluh jdouci do osmi trilionu,receno v prohlaseni vlady, ve zkutecnosti,dluh muze byt mnohokrate vetsi.Jak nekdo muze poskytovat pomoc jinemu,kdyz sam tone v dluzich, proto obcane Ceske republiku,jez mas na osobu udelan statni dluh, co by Vase starost se poohledni,kam vsude jdou statni penize v ramci "pomoci" a nebo spoluprace a zeptej se sam sebe,kde je zotpovednost ekonomu,kdyz stat spatne ridi svoji domaci a zahranicni politiku a obchod?
Pokud nedostanes odpoved,jestli oni vubec maji zajemse s tebou zaobirat,tak existuje jedine reseni a to,jak se zachazi s mezinarodnimi a domacimi piraty, poslat je na prkno, nebo povesit na rahno, kdyz ne, tak si nestezuj, nemas narok.
Proto z historie mame zarny priklad,kdy Hitlerovi byla nabidnuta mezinarodni financni zakladna na zaklade zlata, coz Hitler vehemntne odmitl s tim ,ze nenecha nemecky narod okradat a stat se zcela zavislymi na prani internacionalistu- to mikdy nezapomenou, jako Saddam Hussejnovi,jez zapocal delat obchod bez americkych dolaru za olej.
--------
“Every gun that is made, every warship launched, every rocket fired, signifies in the final sense a theft from those who hunger and are not fed, those who are cold and are not clothed.”
Dwight D. Eisenhower

Thomas Jefferson’s PREDICTION made in 1802 is NOW occurring
Red Dawn wrote:“The first misconception that most people have is that the Federal Reserve Bank is a branch of the US government. IT IS NOT. THE FEDERAL RESERVE BANK IS A PRIVATE COMPANY”…

“I will close with Thomas Jefferson’s Warning To America :”
“I believe that banking institutions are more dangerous to our liberties than standing armies. If the American people ever allow private banks to control the issue of their currency, first by inflation, then by deflation, the banks and corporations that will grow up around [the banks] will deprive the people of all property until their children wake-up homeless on the continent their fathers conquered. The issuing power should be taken from the banks and restored to the people, to whom it properly belongs.”
Nebo,vse ukoncit s financni podporou statu,50 Dolaru na eunasii"doctors orders-
"N.Y.Times colummist[velký smích]eath panels will save `a lot of money`

216425

5.4.2010 15:18

RE: Dovetek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 216425

[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [zahanbení]

216448

5.4.2010 8:24

Bez vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

S radostí jsem se zečetl.
Řešení, a kryze zvlášt, není nikdy dost. Ovšem jakmile začalo "by bylo, by se mělo, stát, 0%, zákon", bylo s radostí konec. Začal jsem mít dokonce obavy o autorovo duševní zdraví.
Nejlepší by bylo, aby už konečně sestoupi všemohoucím z nebes a udělal rázný pořádek.

216428

5.4.2010 13:51

RE: Bez vysvětlení

udo udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 216428

A ja mám zasa vážnu obavu o Vaše zdravie pán 88 [smích]
Nepleťte si Boha s naboženstvom.
Apokalypsu, hriešnosť človeka, čakanie na spasenie, riešenia "zhora" a podobný satanizmus si niekam strčte.
Aj keď to asi myslite dobre, komu vlastne slúžite?
Vzdelávajte sa a potom nebudete mať takéto ilúzie a nevedome kolaborovať na vymielaní svojho okolia.

216444

6.4.2010 6:39

RE: Bez vysvětlení

p. 125.?.?.?

Reakce na 216428

....nic noveho ..v zemich kde vladne islam je zakazano pujcovat na urok vice nez tisic let...take katolicka cirkev to zakazovala ale po judaizaci nasich zivotu a ekonomiky uroky,lichvu s radosti povolila...

216485

5.4.2010 11:07

Několik ekonomických návrhů na řešení

Olas 94.?.?.?

Chtěl bych pouze připomenout, že v tomto státě žádná strana (nejsem obhájcem ČSSD) nevládla sama. Vzpomeňme jen několik "epochálních" nápadů pokusně realizovaných na občanech. Tržní mechanismy - utrhni co můžeš, divoká privatizace - architekt který položil na lopatky Poldi Kladno, odborníci z USA - experti na likvidaci Tatry atd.
Mohu zcela zodpovědně prohlásit, že jak před listopadem, tak i po něm jsem utrácel pouze to co jsem zcela oficiálně a tedy plně zdanitelně obdržel jako úplatu za svoji ekonomicky prospěšnou činnost. Tedy nevím, že bych osobně (a určitě je nás většina)se měl podílet na vzniklém dluhu tohoto státu na jehož řízení jsem se nepodílel a ani moje případné připomínky nikdo nebral. Ke svému životnímu štěstí nepotřebuji Pandury a rovněž tak ministry obrany, kteří "sestřelí" vlastní letoun, když si v maskáčích hrají s pistolí na vojáky. Hledejme skutečné podílníky na tomto marastu a marasmu.

216431

5.4.2010 11:41

Souhlasím s článkem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Souhlasím s tímto názorem - začít se musí skutečně od bank - a ne jen zrušit úroky ale i poplatky atp. Prostě udělat z bank neziskovky, které budou sloužit jen k tomu k čemu sloužit mají. Tedy pouze k bezplatnemu transferu peněz mezi lidmi a jejich bezpečnému uchování, ale bez zhodnocení ( aby se motivovalo je utrácet a ekonomika se hýbala ) a se 100% ručením státu. Banky nesmí vydělávat! To je základ.
Kdyby se podařilo tohle byl by to pevný základ pro další kroky.
Bohužel by nás po tom ale západ obratem odstřihnul od světa a napařil nam sankce a různá embarga a bylo by po srandě.
A to ještě za situace, že by to nějakým zázrakem prošlo přes naše zákonodárce.

216435

5.4.2010 18:36

RE: Souhlasím s článkem

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 216435

Tohle podepisuji. Izolovana enklava nema sanci. (E)lity ji rozdrti. Musel by tu zmenu provest cely Zapad. A kdyz izolovane, tak plna sobestacnost. A to zase utecou lidi. Kdo se bude drit na poli, kdyz na Zapade dostane za uklizeni hajzlu i na vstupne do multikina?

216455

10.4.2010 9:15

RE: Souhlasím s článkem

mtk 88.?.?.?

Reakce na 216455

Bingo! Víte jak by se nám ulevilo, kdyby všechna ta nemakačenka banda odtáhla na Západ? Zůstali by tu jen lidé, co se nebojí tvrdé práce. To by se mi moc líbilo .... [smích] [smích]

216795

10.4.2010 11:47

RE: Souhlasím s článkem

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 216795

No, jen aby tu zustalo par lidi, aspon na nejaky odpor, az by prisel osvoboditel.

216824

10.4.2010 12:02

RE: Souhlasím s článkem

mtk 88.?.?.?

Reakce na 216824

Právě To, co by se zmohlo na nějaký odpor, by tu zůstalo. Lidé se vztahem k místní hroudě! Sráči, podvraťáci, vychcanci by spíš kolaborovali než odporovali. Takže šup s nimi dobrovolně na Západ. Trvám na svém, Davide! [smích] [mrknutí jedním okem] [cool]

216826

10.4.2010 12:27

RE: Souhlasím s článkem

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 216826

[smích] Ja bydlim na samote u lesa, bez elektriny a teple vody, chovam tu kozy a pred chvili jsem prijel ze strelnice. Me by tohle reseni nerozhodilo. Ostatne, kdo vi, kam nas dovedou (E)lity?

216829

10.4.2010 13:00

RE: Souhlasím s článkem

mtk 88.?.?.?

Reakce na 216829

A čím napájíš PC? Nějaký vlastní zdroj? Jinak to zázemí: luxusní záležitost. Chudáci ve městech. Kozy mě taky lákají, časem. Ještě hodně práce přede mnou. Chválabúžku. [smích]

216833

10.4.2010 13:22

RE: Souhlasím s článkem

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 216833

Mel jsem Asus eee, ten vydrzel 5h, dokrmoval jsem ho z auta a z maleho solarniho panelu. Ten jsem znicil, tak jedu jen z mobilu Nokia N70. Posledni Opera mini sice nabiha 5min ale pak chodi O.K. K veci ale dluzno podotknout, ze reseni neni prilis demokraticke. Ja bych preferoval posileni prime demokracie. Ono by to sice dopadlo podobne ale melo by to perspektivu.

216840

5.4.2010 14:10

Autor by mal viac listovať

Tak je to 78.?.?.?

Príčinou krízy nie sú úroky. Ani nulové úroky nezabránia rozhadzovaniu vlád, životu nad pomery, vyťahovaniu likvidity zo spravovaného majetku, fiktívny zisk na burzách keď akože rastú ceny bezcenných akcií a vyplácanie ziskov i keď tie zisky sa premenia na druhý deň na bezodnú stratu na ktorú sa všetci zložíme z daní. Burza je kasíno s falošnými hráčmi, kde nám prešustrujú peniaze, ktoré si celoživotne ukladáme naivne do finančných ústavov.
Autor sa mýli. Peniaze v bankách nepatria bankárom, tí majú majetok uchovaný iným spôsobom.

216446

5.4.2010 14:35

RE: Autor by mal viac listovať

udo udo321123azetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 216446

Áno, burza v súčastnej forme je samozrejme zloba. Je to v princípe podvod, kasíno. Presne ako hovoríte. Je ale dôležitá. Musí však zmeniť formu. Tak, ako pri globalizácii, je otázka, čo je jej cieľom.

Úroky sú ale jedným z hlavných problémov. Priamo, aj nepriamo hrajú svoju ničivú rolu pri v podstate všetkých hlavných ekonomických, politických, sociálnych, atď. problémoch. Je to jeden z kľúčových prostriedkov riadenia zo strany "elity".
Musia byť z princípu odstránené a banky fungovať ako investičné spoločnosti. Samozrejme nie cez burzu, ale priamo a podľa daných pravidiel.

Štátny byrokratický aparát je obrazom spoločnosti. Zmena, tlak musí prísť zdola v úrovni chápania reálnej situácie obyvateľstvom. Potom bude aj situácia pre rozklad, nedôveru a korupciu neudržateľná. Vzniknú nové okolnosti, s ktorými automaticky prídu spomínané zmeny.

Je to motivácia pre všetkých. Kto sa o to nezaujíma, kolaboruje s "elitou". Je jedno, či vedome, alebo nevedome.

216447

5.4.2010 21:36

RE: Autor by mal viac listovať

Tak je to 78.?.?.?

Reakce na 216447

Úroky byť musia, pretože banka má náklady. Práve nízke úroky motivujú k nezodpovednému požičiavaniu v banke a gamblerstvu na burze. Spomeňte si, že až pád burzy spôsobil problémy bankám, pretože ich aktíva sú investované na burze. Prepad aktív spôsobil problémy s likviditou, pretože banky nemajú peniaze v sejfe, ale musia predať svoje aktíva, aby získali väčšiu hotovosť pri nečakanej požiadavke na výplatu klientov a medzitým si krátkodobo požičať.

216467

10.4.2010 9:24

RE: Autor by mal viac listovať

mtk 88.?.?.?

Reakce na 216467

>Úroky byť musia, pretože banka má náklady.
Nemocnice mají také náklady, úřady mají své náklady, silničáři mají náklady a i parlament ma své náklady = vše služby za odvedené daně. Úroky z Vašeho uvedeného důvodu být naprosto nemusí. Vymyslete jiný důvod.

216796

6.4.2010 22:41

RE: Autor by mal viac listovať

Tak je to 78.?.?.?

Reakce na 216447

Ešte dám príklad, Ak by som si mohol bez úroku požičať, teoreticky by som si požičal miliónovú sumu - však úrok by nebol problém, umiestnil by som ju na burze do viacerých podnikov a po nejakom období by som akcie predal a požičané peniaze mohol, ale aj nemusel vrátiť - však by ma nič netlačilo - veď úroky by mi nenarástli. A keby som aj požičané vrátil, predpokladám, že z rozdielu požičaného a vráteného by som sa zabezpečil do konca života. Toto by chcel urobiť každý, ale časti cca 10...30 percentám by to nevyšlo, takže by nikdy nevrátili požičané a tak by nutne bankový systém skolaboval, lebo toto je bezprácne MAKE MONEY a nemôže jednoducho z princípu fungovať. Požičiavanie na nulový úrok je ekonomický nezmysel. Nezmyselné konanie sa rýchlo prejaví kolapsom systému.

216533

9.4.2010 17:27

RE: Autor by mal viac listovať

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 216533

Pán je zajisté ekonom. Tedy něco jako meteorolog, který také shromažďuje pro předpověď údaje z minulosti, aby mohl zodpovědně prohlásit, že "nebude-li pršet, nezmoknem". Proč sakra, když je svět plný ekonomů ozdobených vysokoškolskými tituly a cenami jako ruský car, tak proč ta ekonomií řízená společnost nefunguje podle potřeb téže společnosti? Má na to pán vysvětlení, nebo alespoň názor? Ale rozumnější nežli projevil.

Vkrádá se tak pochybnost, dostanou-li se za svých dlouholetých studií adepti "věd ekonomických" k poznání, že peníze jsou jen prostředkem k usnadnění vzájemné směny různého zboží a služeb a jako takové se tedy nemohou nikdy stát samy zbožím, třebaže se tak všeobecně děje. Je přece jen jediný způsob, dokonce samotným Bohem stanovený, jak nabýt k životu potřebné věci. "V potu své tváře..." Tedy vlastníma rukama. Z těch bohužel jak obecně známo nikdo ještě nezbohatl.

Tak kde se k čertu tedy to bohatství bere? Inu jak jinak, než okrádáním jiných. Tu po kapkách, tu po lijavci, jindy zase po záplavě. A kdeže a jak k tomu dochází? No přece právě tím, že se peníze staly zbožím, že jsou úroky na jejichž splacení nejsou peníze vůbec v oběhu, že existuje kasíno eufemisticky pojmenované "burza" a že existuje zákonem povolená lumpárna v okrádání zaměstnanců zaměstnavateli o nadhodnotu jíž v rámci svého úsilí vytvořili. To jsou ty nejviditelnější krádeže, které se časem doplnily o rafinovanější a neprůhlednější způsoby, jakými jsou všemožné daně a jejich přelévání veřejnými zakázkami, pojišťováním rizik atd. A zastřešuje to osobní vlastnictví, nutně nabyté nepoctivě, když jak již bylo uvedeno, z vlastní práce nikdo ještě nezbohatl.

Takže pán je zajisté vyučený ekonom, tedy když ne cosi jako rosničkář, tak šaman ve službách mamonu. A nám gojímům tady chce dokazovat, jací jsme to nevzdělanci, že nechápeme potřebu bohatých být nejen bohatými, ale bohatými již nesouměřitelně. Že všude ve Vesmíru jsou platné různé limity, tedy i v omezeném prostoru jakési prťavé planety zvané Země, to zase nechápe tento pán, ani ti jimž posluhuje. Jednou se to však zcela určitě dozví a nebude to pro něj ten nejlepší okamžik v životě. Na to může vzít jed. [chechtot]

216728

10.4.2010 9:31

RE: Autor by mal viac listovať

mtk 88.?.?.?

Reakce na 216728

Ale že Vám ta samonálepka "goje" sluší. Ještě že ty židy máte, co byste si bez nich počal ... [chechtot]
Jinak souhlas s Vaším názorem, krom toho, co to tam stanovil ten Bůh. [mrknutí jedním okem]

216799

5.4.2010 21:02

Autor v kostce popsal

Apfelbaum 65.?.?.?

duvody, pro ktere bylo zniceno a zadupano do zeme Nemecko s jeho velmi uspesnym modelem nacionalne socialistickeho hospodarstvi.
Kosmopolitni smecka bankeru a jeji chazarsti rudi kamaradi kolem Stalina meli velmi vazny duvod nahnat do svetovych jatek gojimske otroky, aby si nenechali rozbit svuj monopol k jejich ovladani.
Pokud se nekomu podari odstavit od tisteni penez tuto vsehoschopnou partu, bude navzdy veleben.

216464

9.4.2010 17:53

RE: Autor v kostce popsal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 216464

Takže Stalin budoval SSSR, se zásadně nepřijatelným socializmem pro elity kapitálu, aby ho nechal v komplotu s Hitlerem málem zničit a když mu generál zima u Moskvy dopomohl přimět Němce k ústupu, tak nakonec téhož spiklence dohnal k sebevraždě, aby se socializmus rozšířil na polovinu Evropy i Ásie?

Není to nějaké "šroubované"? Jak pravil Vladimír Menšík, když měl napsat tu povídku, v níž začal: "Bába z lesa šedše, nůši nesavše..." [chechtot] [velký smích]

Ale jinak dobrý pokus o svérázný výklad ne tak dávných dějin, dokonce v té části o bankéřích holdujících tomu Hitlerovu nacionalizmu i pravdivý. [oči v sloup]

216732

9.4.2010 19:56

RE: Autor v kostce popsal

smoke 89.?.?.?

Reakce na 216732

Proč myslíte, že byl stalinský "socialismus" pro západní elitu nepřijatelný? Na lend-lease programu se vcelku slušně napakovali zlatem, které bylo dobýváno otrockou prací na Kolymě. Po skončení WW2 mohli zcela vyčerpanou sovětskou armádu porazit. Obzvlášť pak v období US monopolu na jaderné zbraně. Ale to by se pak nemohlo 40 let odehrávat divadlo zvané studená válka, která byla vždy vhodnou záminkou ke strašení a manipulaci obyvatelstvem obou zemí, ospravedlňováním zbrojení a válek ve světě (srov. dnešní "islamofašismus" a vztahy např. se Saúdskou Arábií).

A státní kapitalismus v SSSR, kde si dělník po měnové reformě nevydělal pomalu ani na jedny nové boty do roka, ale za tři pozdní příchody do práce, nebo nevhodný vtip měl zajištěnou jízdenku do tábora smrti, tak o takovém "socialismu" sní všichni nadnárodní kořistníci dodnes.

216743

5.4.2010 21:18

Zelinka navrhuje v zásadě to, co kdysi Pol Pot. Znárodnění bank (firmy přijdou na řadu později),

Mejla 83.?.?.?

tzv. soběstačnost, kdy se bude podporovat nerentabilní výroba a země se postupně izoluje i s vlastní změnou. Protože to přinese úpadek, bude nutné posílit fízly a armádu, aby likvidovali protesty. A dál už to známe, je to vždy stejné - Argentina, Kuba, SSSR, KLDR atd.

216466

5.4.2010 22:31

RE: Zelinka navrhuje v zásadě to, co kdysi Pol Pot. Znárodnění bank (firmy přijdou na řadu později),

Olas 94.?.?.?

Reakce na 216466

Mejlo, souhlasím s vámi.

Pokud si vzpomeneme třeba na Chile, Honduras, Panamu, Columbii a další jako na příklad Afganistan, Irak.... a další napadne nás myšlenka a její částečná realizace předchozím prezidentem USA tzv. "Trvalá svoboda" realizovaná ve smyslu "Kdo nesouhlasí s naši politikou je terorista" odvozená od původního komunistického " Kdo nejde s námi jde proti nám" která jaksi podivně rezonuje s jinými hesly ve smyslu "Nastolíme vám demokracii i kdybychom vás měli všechny zlikvidovat". Nevím proč, ale při procházce kolem hřbitova mě napadla stejná asociace. Nikdo tam neprotestoval, všichni ležící mlčením dávali najevo asi svůj souhlas trvale svobodných občanů.

Souhlasím s Vámi, musíme založit více základen mimo majoritní území a běda všem kdo s námi nebudou souhlasit.

Nastolíme trvalý mír.

216469

5.4.2010 22:46

RE: Zelinka navrhuje v zásadě to, co kdysi Pol Pot. Znárodnění bank (firmy přijdou na řadu později),

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 216466

Kde pise pan autor o podpore nerentabilni vyroby, poucte nas!Stat je povinen prostrednictvim vedoucich predstavitelu ochranit vlastni obyvatelstvo pred hospodarskou zavislosti na druhem, protoze pokud to neudela, stava se vazalem.Jste slepy, ze to nevidite v Evrope nebo USA?Sobestacnost spociva v tom, ze to, co neumime vyrobit nakoupime smenou za to, ceho mame nadbytek.Jak si cesti chytraci predstavuji, ze vse, co potrebuji, tak si nakoupi, to je zahada.

216473

9.4.2010 18:05

RE: Zelinka navrhuje v zásadě to, co kdysi Pol Pot. Znárodnění bank (firmy přijdou na řadu později),

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 216473

Kdepak záhada. To již přece funguje. Copak je Česko v něčem soběstačné? Vždyť už ani pitná voda není vlastnictvím státu.

Má to jeden drobný zádrhel. Jsme otroky cizáků ve vlastní zemi a ti nám určují, co, kde, kdy, kdo a jak zde bude žid. [naštvaný] [pláč]

216735

9.4.2010 18:51

RE: Zelinka navrhuje v zásadě to, co kdysi Pol Pot. Znárodnění bank (firmy přijdou na řadu později),

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 216735

Pardon. Ten konec měl být ...zde bude žít. [překvapení] Asi šotek, nebo co. [chechtot]

216739

10.4.2010 20:46

RE: Zelinka navrhuje v zásadě to, co kdysi Pol Pot. Znárodnění bank (firmy přijdou na řadu později),

serpico 77.?.?.?

Reakce na 216739

jo pane,tohle už nikdy nikomu nevysvětlíte... [velký smích]

216889

6.4.2010 11:21

Řešení existuje jen jedno - ještě větší a neřešitelná krize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Autor článku to myslí dobře, jenže dobře to myslí další tisíce lidí (další milióny jich pro to lepší už padlo ve válkách) a přesto každé řešení a také každé radikální řešení (tzv revoluce) mine cíl.
V poválečném Rakousku prý zkusmo běžel hospodářský systém asi jeden rok a měl neskutečně obrovský úspěch. A co se stalo? Samozřejmě, že bohatí řekli dost! Vše se vrátilo ze zázraku zpět do normálu.
Světu vládli vždy bohatí a ti se nenechají odradit ničím, musí je zničit buď vlastní systém, nebo jim musí dát přes prsty něco většího, než jsou sami, ale co to fakt nevím, když už jim to šlape jako hodinky celá tisíciletí.

216501

6.4.2010 13:50

RE: Řešení existuje jen jedno - ještě větší a neřešitelná krize

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 216501

To je právě ono - boháč/příslušník elity udělá pár telefonátů, přepošle pár milionů a má zařízeno. Když chce něco zařídit skupina lidí/občanů, vyžaduje mnohem větší organizační a přesvědčovací úsilí, které může být ve výsledku stejně zmařeno chytrými protitahy boháče/příslušníka elity, který si zaplatí klíčové osoby.
U nás by asi pomohlo kdyby vstal z mrtvých nějaký český král, z Blaníku mu vyjeli na pomoc rytíři a společně by vypráskali protičeskou pakáž ze země. Bez vlastní armády nemáme v podstatě šance na reálnou změnu. To co tu jako armádu máme, neslouží nám, ale elitám, stejně jako policie, soudy atd.
Připouštím, že stále ještě fungují trosky demokratických mechanismů, které bychom měli využívat, ale je to spíše taková malá útěcha před konečnou asimilací Novým sv. řádem.

Co se týká článku samotného - jaký je jeho účel? Bude autor podnikat nějaké kroky, aby se jeho návrhy dostaly do zorného úhlu příslušných osob? Nebo je to jen další povzdech a bláhové snění?

216506

6.4.2010 20:26

Návrh

RadimDB Ra_dim (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Dobrý večer, nechci dělat reklamu ani neplacenou kampaň, ale když jsem si přečetl článek, nemohlo mne netrknout vědomí, že jsem asi před měsícem narazil na stranu, která kandiduje v letošních volbách do směnovny a nabízí řešení obdobným způsobem.Takže kdo chce čerpat informace a zabývá se alternativou k současné politické a ekonomické krizi, tento odkaz by možná stál za pár minut čtení......
http://www.ekonomickareforma.cz/pdf/bulletin.pdf

Myslete pozitivně [smích] Čao...

216522

7.4.2010 3:12

Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.

kozoroh 59.?.?.?

Proc myslite ze sest synu Rothchilda vytvorilao rodinny monopol ve vsech hlavnich mestech Evropy a Ameriky?(a jinde ,pozdeji take)
Nemecka banka priznala ,ze jako vsechny ostatni banky tvori penize z niceho!!!!
It was Amschel Rothschild who said "permit me to create a nations money and I care not who makes the laws",
Central Banks are not owned or controlled by Governments but are privately owned consortiums. They could write off trillions of dollars in debt but they will not give up their POWER TO CREATE MONEY and lend it as a debt.
It is this POWER being used to advance the World Slave State and the instrument of "the Money Power" is inflation and debt.
Money is created by "money creation". Both [central banks] and private commercial banks can create money. In the euro monetary system [money creation] arises mainly through the granting of loans, as well the central banks and commercial banks can buy assets such as gold, foreign currencies, real estate or securities. When the central bank grants a loan to a commercial bank it credits the amount in the "created money" account of that bank, at the central bank.
Money creation by commercial banks
The commercial bank can create money itself, the so-called bank money. The money creation process through which commercial banks can create money is explained by the related postings: If a commercial bank makes a customer loan, say of 100,000 euros it is booked into its balance sheet as an asset against a loan receivable, the client. At the same time, the bank writes down to the customer's checking account, which is run on the liabilities of the bank's balance sheet, as being good for 100,000 euros . This credit increases the deposits of customers on its current account - it creates deposit money, which increases the money supply.

In other words, money is created as a book-entry by purchasing assets or entering credits on the left side of the balance-sheet and corresponding deposits on the right side. In other words, credit money is created out of thin air.
Na Zvedavci se muzem dohadovat,jak co zlepsit,ale v zasade nic nezmenime,kdyz jednu rodinu nechame kontrolovat cely svetovy trh penez,penez ,jez nam tvori z niceho,za coz platime praci a zbozim a zlatem,za obycejny papir.
16- 2a- 12 -7 - German Central Bank Admits that Credit is Created Out of Thin Air*
Takze,ctenari,tvoje vlada je prakticky bezvladna, nebot nema pravo a silu prevzit financni zalezitosti naroda-zeme do svych rukou, to je podstata problemu a je jedno,ktera politicka strana je prave zvolena,jinymi slovy, je to jen zasterka na obyvatelstvo, ale podstat prosperity statu neni naprosto v politickych rukach, to jsou jen louty bank, ktere jimv ramci uplatku "prisypou do korytka vic a nebo min,podle zasluh k bankam-Rotchildum.Resenim by bylo,jen zruseni vsech cizich bank, tisknou vlastni penize a obchodovat jen s vlastnimi lidmi, zotpovedny statu-narodu a to se nikdy nestane,na to politici nemaji, natoz,aby to otevrene rekli lidem,nebot sami o sobe radeji vezmou jidassky baksis, nez pravo lidi na sebeurceni.

216541

7.4.2010 11:08

RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 216541

Pokoušel jsem se dohledat vlastníka naší centrální banky ČNB. Na jejích stránkách se uvádí, že je zřízená Ústavou ČR a její vedení jmenuje prezident republiky. Z toho bych odvozoval, že ČNB byla založená parlamentem a tudíž není soukromá.
Na webu jsem našel pojednání p. Martinčíka 80 let historie naší centrální banky (pdf soubor), ze kterého cituji:
První bankou, která na našem území plnila funkci centrální banky ve smyslu úvěrování vlády, byla Vídeňská městská banka založená v roce 1705 ... Banka byla soukromou akciovou s polečností a získala emisní monopol na území Rakouska (nikoliv Uher) na dobu 25 let. Nešlo však o absolutní monopol neboť současně mohlo emitovat svoje státovky také ministerstvo financí ... V roce 1841 se dostala pod přímou kontrolu vlády resp. ministerstva financí – tím se emisní monopol dostal do jeho rukou absolutně ... Po více než deseti letech vzniká zákonem v roce 1878 nová Rakousko-Uherská banka vykonávající monopol na celém území monarchie. Silný vliv státu přes ministerstvo financí byl zachován ... Svoji první filiálku zřídila Privilegovaná rakouská národní banka roku 1847 v Praze a potom ještě v dalších městech českých zemí ... V průběhu měnové odluky byl k 11. 3. 1919 zřízen při ministerstvu financí státní úřad s názvem Bankovní úřad ministerstva financí, který měl funkci centrální banky ... Bankovní úřad vznikl vlastně převzetím hlavního ústavu Rakousko-Uherské banky se sídlem v Praze a jejích 30 filiálek na území Československa. Vznik a působnost Bankovního úřadu se řídila nařízením Vlády Československé republiky č. 246/1919 Sb., o organisaci Bankovního úřadu ministerstva financí ... Přípravou na založení plnohodnotné centrální banky byl zákon Národního shromáždění č. 347/1920 Sb., o akciové bance cedulové ... Národní banka československá byla akciová společnost s objemem základního kapitálu (tzv. akciové jistiny) 12 mil. zlatých dolarů Spojených států amerických, který byl rozdělen na 120 tis akcií a státní správě připadlo právě 40 tis těchto akcií. Akcie byly od roku 1927 kotovány na pražské burze ... Akciová forma měla bance dodat nezávislost na vládě a omezit politické tlaky na její činnost. Stát však vlastnil třetinu akcií, proto bylo provázání banky a státu velice silné ... Celkové spojení banky a státu bylo na dnešní poměry velice silné.
Komunisti z ní pak udělali státní banku, podřízenou ministerstvu financí. (V roce 1960) byla banka konečně legislativně vyvázána z podřízenosti ministerstvu financí.
Pokud to tedy správně chápu, je ČNB akciovka, kterou z části vlastní stát a zbytek/většinu akcionáři. Může to někdo věci znalý potvrdit či vyvrátit?

216558

8.4.2010 5:14

RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 216558

Dekuji za castecny prehled Rakousko-Uhersky historie,ohledne bankovnictvi, nezapomenme, ze Rothchild chtel otevrit svou banku v Moskve a kdysi za Rakouska -Uherska chtel svou banku v evIdni a nepohodl se s Ferdinadem,ktery mu ve vsteku vrazil na jeho aroganci facku a ktery se mu postavil na odpor,mnozi uvadeji,ze Rothchild mu rekl, ze ho to bude mrzet, bylo by dobre v tomto pripade najit nejaky material ke cteni na Internetu.
Nakonec,jednoduchy nazor k dnesku:
1 US = 18.89 Kč
$1 CAD = 18.83 Kč
$1 AUD = 17.51 Kč
1 € = 25.19 Kč
1 £ = 28.76 Kč
1 CHF = 17.59 Kč
100 rublů = 64.46 Kč
Myslite si,ze tyto menove kursy jsou spravedlive,kdyz banky v USA tisknou dnem a noci nove bankovky, ktere nejsou nicim podlozene.Otazkou je,jak je mozne,ze USA a cely menovy financni instituce,nereaguji na toto tisteni penez "ze vzduchu" soukromou spolecnosti,presne ,seskupenim nekolika zidovskych bank,ktere si delaji USA menu.
The ownership of the 12 Central banks, a very well kept secret, has been revealed: 1. Rothschild Bank of London 2. Warburg Bank of Hamburg 3. Rothschild Bank of Berlin 4. Lehman Brothers of New York 5. Lazard Brothers of Paris 6. Kuhn Loeb Bank of New York 7. Israel Moses Seif Banks of Italy 8. Goldman, Sachs of New York 9. Warburg Bank of Amsterdam 10. Chase Manhattan Bank of New York.
Jak, je mozne, ze lid USA nesmi si tisknout vlastni penize ve sve zemi, oplivajici demokracii a svobodou?
Jak, je mozne,ze ekonomove celeho sveta mlcky uznavaji kurs americke meny, jez je delana za cenu barvy a papiru?
Kdokoliv, jiny na svete ,ktery by takto tvoril menu by byl popohnan pred soud pro financni podvod. Zkuste,kazdy z ctenaru jit do banky s kusem papiru na ktery namalujete tisic dolaru s tim,ze to je Vas vklad na Vas ucet.
Proto chapu postoj Saddam Hussejna ,ktery prikladem pro ostatni svet,odmitl prodavat olej za Americke dolary a volil Eurodolary a nebo zlato, tim se stal nebezpecnym vsem zidovskym bankam a cele hegemonii americkeho dolaru ,co by svetem uznavanou stabilni menou pro mezinarodni obchod.
Zaverem muzem rici,ze nespravedlivym kursem cesky obchod ztraci penize,uz jen prevodem na nadhodnocene a umele ustavene dolary,to je vykradani lidskych hodnot falesnym prevodem na kterem zase vydelava Rotschildova banka,aniz by musela vlastnit banku v Praze a jinde.Prikladem jsme meli obdobi,kdy, prakticky ceskou korunu nikdo v Evrope nechtel,jedine Rakousko bralo ceske penize,jinak turista -obchodnik, musel mit prevod v dolarech.Stat vlastne mel tri meny,ceskou korunu,tuzexove bony a zlatou korunu,nebo prevod v dolarech,jinak nic ze zahranici nekoupil, pro prodavajiciho vydelek v tvrde valute,pro kupujiciho v takovem umelem kursu,castecny prodelek, to same bylo v dobe komunismu s ruskym rublem, opet dva ruble ,pro vnitrni obchod a pro obchod s kapitalistickymi zememi.Opravte mne jestli se mylim.
Proto se Kissinger smal, na otazku,co bude s "americkymi dluhy" v rukou Japonska a Ciny, doslova rekl,to bude jejich problem!!!
jenom mi nejde do hlavy,jak muze bezet mezinarodni obchod,kdyz udajne jsou zadluzeny.

216597

9.4.2010 20:27

RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 216558

Taky mě před časem jal podobně nejapný nápad, pokusit se prostřednictvím internetu vynajít, jak to s tou ČNB vlastně je. Jediným zjištěním bylo, že byť je právnickou osobou tak nemá IČO a ani je mít nemusí(!), jako je tomu i u řady jiných státních institucí. Takže nezbývá nežli konstatovat, že tento stát je jen - ILUZE - kde jeho banku z principu nemá kdo vlastnit. Je to pouhá davová sugesce, předváděná v boudě na Matějské pouti. To v tom lepším případě. [zmaten] [oči v sloup]

216745

9.4.2010 22:35

RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 216745

Naivně jsem se zeptal přímo v ČNB:

Sent: Thursday, April 08, 2010 2:36 PM
To: Service INFO
Subject: Dotaz

Dobrý den,
rád bych se na Vás obrátil s dvěma dotazy, poněvadž se mi nepodařilo nalézt tyto informace na Vašem webu.
1) Z historie ČNB jsem vyrozuměl, že banka je akciovou společností. Kdo vlastní tyto akcie a v jakém objemu?
2) Čím je krytá naše měna? České bankovky tuto informaci neobsahují a z tisku zaznívají informace o tom, že naše zlato bylo vytunelováno.

Předem děkuji za jasné a srozumitelné odpovědi!
S pozdravem


"Odpověď" přišla brzo, ale nic jsem se nedozvěděl:

Dobrý den,

Veškeré informace naleznete v zákoně o České národní bance.
http://www.cnb.cz/cs/o_cnb/

S pozdravem

Odbor komunikace
Česká národní banka
www.cnb.cz


Zkoušel jsem tam lovit v odkazech na stránce, procházet zákon o ČNB, ale odpovědi tam nejsou. Lze jen vyčíst, že vláda ani prezident nemohou ČNB nic navrhovat nebo nařizovat. Z toho se dá odvodit (i když ne s jistotou), že ČNB je soukromá organizace, byť zřízená státem a s vedením jmenovaným vládou.
Zkoušel jsem procházet i výroční zprávu, ale v těch termínech se nevyznám a ani omylem z toho nepoznám, kdo vlastní případné akcie ČNB.
Připouštím, že jsem omezený a řadu věcí neznám, ale tady ty informace o pozadí ČNB opravdu nejsou jasné a srozumitelné.
I když, světélko naděje zablikalo, máme tu nějaký zákon o právu na informace. Jen nevím, kde ho položit, abych nedostal opět jen odkaz na stránky "O ČNB", kde to co hledám, nenacházím.

216753

9.4.2010 22:53

RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 216753

Vždyť je to v zákoně o ČNB jasně napsané, je to veřejnoprávní instituce, její nezávislé postavení a kompetence jsou dány ústavou a samostatným zákonem.

216755

9.4.2010 23:35

RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 216755

Takže ji zcela vlastní stát? Ne jako v minulosti, kdy ji vlastnili jacísi akcionáři? Existuje dokument, kde je uvedeno, že ČNB již není akciovskou (tak jako výše cituji z historie ČNB)?
Jen mi nejde do hlavy, jak ji stát může vlastnit a přitom v ní nemít vliv? Soukromý statut banky měl být v minulosti garancí její nezávislosti na vládě, která by si třeba chtěla natisknout nějaké peníze jen tak (jako by to banky samy nedělaly...).

216761

9.4.2010 22:53

RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.

steve 97.?.?.?

Reakce na 216753

Same - no vidite .. [smích]-- Bernankeho take "jmenoval" kongres usa .. [smích] ( protoze je Fed "zivi"[mrknutí jedním okem] ..
.. no a tak je to s CNB. A nejake zakony - prosim Vas .., ty vymysleli oni pro Vas, ne "na sebe".
--
.. hodte to za hlavu, vemte kalacha a oni vam poskytnou Vsechny informace ..., urcite !!

216756

10.4.2010 6:48

RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 216756

Jaky politicko-hospodarsky vliv ma banka a bankovnictvi na chod statu muzem posoudit z Australskeho tisku,kde vlastne cizi prislusnici maji prednost na domacim trhu s domy a pozemky, nebot jsou, politiky a bankou zvyhodneni pred domrodci,co z toho vnika se muzem docist zde:Pricing Australians out of housing by variable interest rates at high levels and allowing foreigners to inflate prices – is economic and social criminality!

Foreign buyers inflating market MARIKA DOBBIN
The Age

March 27, 2010


RESERVE Bank governor Glenn Stevens says foreign buyers are a factor in rising house prices.

Mr Stevens said the bank was monitoring how much the federal government's decision last March to relax its rules on foreigners owning property had contributed to surging prices for housing.

Treasurer Wayne Swan eased restrictions for those on temporary visas, such as business owners and foreign students, to allow them to buy any home to live in, land to build on or new dwelling for investment purposes.

Agency Marshall White says buyers from mainland China and Hong Kong kick-started Melbourne's prestige property market last year and still account for a third of its sales.

Mandarin-speaking sales executive Michael Liu, who was hired by the agency to deal with overseas buyers, said a few streets in the eastern suburbs of Kew and Balwyn were now 80 per cent Chinese-owned.
Jinymi slovy,politici a banky provadeji pocinstovani Australie, mladi Australane v ramci vysokych cen nemovitosti si nebudou moci dovolit mit svuj vlastni dum.
is economic and social criminality!
Foreign buyers inflating market

Banka za zvysene ceny nemovitosti ve svych urokach samozrejme si prijde na sve take, prodejci nemovitosti,cili agenti take,kdo jediny si na sve neprijde ,budou "domorodci", kteri novym pristehovalectvim ztrati jeste vice zamestnani,nez kdykoliv pred tim.

216785

7.4.2010 10:41

Vážený pane autore,

kosticka 194.?.?.?

teorie nulových úrokových sazeb není nic nového pod sluncem. Jejím průkopníkem byl Josef Schumpeter (mimochodem český rodák). Osobně jej považuji za takového ekonomického Járu Cimrmana - banku, které šéfoval, přivedl ke krachu, Rakousko za doby jeho ministrování skončilo v hyperinflaci a sám se topil v dluzích - prostě věčný smolař [mrknutí jedním okem].

Nevím, zda jsou Vám jasné předpoklady na kterých je teorie nulových úrokových sazeb založena? Tak tedy teorie jednak tvrdí, že neexistují časové preference. Je normální, že v okamžiku, když dostanete hlad, tak rohlík, který můžete sníst hned, má pro Vás vyšší hodnotu než rohlik, který můžete sníst ze rok - jen Schumpeter a Zelinka asi budou tvrdit opak [mrknutí jedním okem] Za druhé teorie nulových úrokových sazeb vychází z předpokladu, že neexistuje nejistota ohledně budoucnosti - to by ale člověk nesměl žít ani v tom sudu jako Diogenes a musel by se živit jen světlem, aby měl absolutní jistotu, že mu ten sud nikdy nic nepoškodí a misku bude mít vždy naplněnou rýží.

Problém v současnosti není v úrokových sazbách a ani v bankách jako takových, ale v systému na jakém banky fungují, tzn problém je v existenci:
1) Bank fungujících na principu bankovnictví částečných rezerv, který umožňuje základ celého podvodu, kterým je multiplikace ničím nekrytých peněz
2) Centrálních bank, které celý podvodný systém dozorují
3) Států (vždy je potřeba vidět konkrétní zkorumpované úředníky), které tuto zlodějnu legislativně zastřeší a poskytují bankám pro tuto lumpárnu ochranu.

Velmi prosím, nemaťte lidi pitomostma, kterých je v mainstreamu již tak dost. Nejprve si věci nastudujte a zjistěte, jak fungují. A máte-li pochybnost, zda závěr, ke kterému jste došel je správný, tak se zamyslete, zda to co navrhujete, vychází ze svobodného lidského jednání anebo zda fungování Vašeho systému vyžaduje existenci úředníka, který bude ostatním přikazovat co mají a nemají dělat.

216554

9.4.2010 18:46

RE: Vážený pane autore,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 216554

Když už jsou ty tři body zásadním problémem dnešního světa, tak proč ještě existují? A úrok? No dá se přijmout jako odměna za - vzdání se VLASTNÍCH peněz jejich zapůjčením někomu jinému. Ale braní úroku za - bance do úschovy předané peníze někým jiným a ty následně zapůjčené třetí osobě - to je zlodějna, okrádající toho, kdo si do banky ty peníze uložil. No a braní úroku za zapůjčení peněz vytvořených z ničeho, to už je zlodějna přímo excelentní, která v případě "státní" banky už ani nemá název. Takže matení pitomostmi se nedopouští autor článku, ale v obhajování nutnosti úroku jeho kritik.

216738

10.4.2010 0:24

Kapitalismus je tak výkonný, že nakonec zničí ekonomický systém, který ho chrání!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 216554

Kapitalismus je tak výkonný, že nakonec zničí ekonomický systém, který ho chrání.
Josef Alois Schumpeter , citát z roku 1942.
Schumpeter prognózoval, že se kapitalismus nakonec nemarxistickým způsobem přetvoří na socialismus - postupným bezrevolučním vývojem!
Josef Alois Schumpeter byl Němec z Třeště u Jihlavy.

216770

10.4.2010 9:47

RE: Vážený pane autore,

mtk 88.?.?.?

Reakce na 216554

>zda to co navrhujete, vychází ze svobodného lidského jednání anebo zda fungování Vašeho systému vyžaduje existenci úředníka,
který bude ostatním přikazovat co mají a nemají dělat.
Přesně tak, pokud zmizí úředník, který brání bezúročným monetárním alternativám (třebas lokálním), bude problém stále na stole. Kdoví, třeba by se dal bez úředníka hnát úrokový systém svinským krokem. Myslím, že nějaké pokusy byly, a úředník vždy "zaúřadoval" ve prospěch koho asi. [chechtot]

216802

11.4.2010 4:17

Je mnoho nazoru ,jak resit ekonomickou situaci, v podstate je to boj.

kozoroh 59.?.?.?

Ano,je to tak,je to boj, mame zakony,ale ty jsou nam formulovany ,tak,jak jej potrebuje nenasytny byrokraticky system a politici, pritom,mame zakony jez nas chrani,ale,mnohdy nic o nich nevime a nebo zamerne jsou zamlcovany.Zarny a ojedinely priklad se stal v Britanii,kdy zena na invalidnim vozejcku u soudu vzdorovla lokalnimu "narodnimu vyboru a nebo starostenstvi" zaplatit dan,kdyz sama z obdrzenych penez- penze nemohla financne vystacit a tak se postavila proti vydridusstvi uradu se zakony na obranu obycejnych lidi,jez se stavaji obeti"nenezrancu".
Elizabeth was summoned to appear in court at Carlisle, a distance from her home of approximately 55 miles. Without hesitation or complaint, this remarkable 83 year old lady, who in her own words is lame, (she cannot walk very well without aid, due to a painful hip), took a taxi on her own, to the court where a judge listened to her appeal against a threatened bankruptcy order by her local council, for refusing to pay her Council Tax. Her refusal was based on the following objections: “It is illegal to pay a tax to destroy my country.” Later she discovered just how illegally councils are acting.
Pani Elizabeth se branila ctyrmi zakladnimi pravy Bristskych obcanu:The English Constitution includes:

1). Magna Carta, (which the Supreme Court used for the release of the people in Guantanamo Bay

2). The Petition of Right 1627

3). The Bill of Rights of 1689

4). The 1700 Act of Settlement
Samozrejme,ze media v ramci ovzdusi jedne svetove vlady se nijak nesnazily dobre informovat verejnost o pravech jednotlivce a obcanske revolte,nepodlehnout urednim autoritam.
Podrobnosti procesu se doctete na :http://www.paltelegraph.com/columnists/peter-eyre/5378-mass-depopulation-genocide-ww3-part-4-new-world-order-breaches-uk-constitution
Jinymi slovy, politici a byrokrati delaji s nami jen to ,co jim mlcky dovolime, pokud lide reptaji po "hospodach",to politiky nijak nevzrusuje, ale,jakmile lid vyjde do ulic,tak nastane mezi politiky poplach, nebot sami dobre vedi,ze muzou byt souzeni lidem za sve prestupky,korupci a kupceni se s neprateli lidu-statu.
Chief Justice Beresford said; “You must look on the spirit of the law not just how it is written.”
The Scots have their own version of this law. Indeed the people and Parliament were told the 1972 EEC Act was a purely trading agreement with no Constitutional impact at all!

3). Since you use the Local Government Act for your audit, I wish to draw your attention to another services’ misdemeanour and that is you have been paying my council tax in to an unaudited administration (this is the 13th year).

4). If I were to pay my Council Tax I would be complicit in this illegality. Even more seriously, I would be allowing without complaint, the present Government’s intention to herd this country over to this illegal administration.

5). Under the powers given to you under section 239 you have the power to refuse to agree this and would be acting illegally if you did not.

6). This applies to any council, PRESS them to ACT und...Automaticky kráceno

216909

11.4.2010 8:54

Komentář k článku

Upak 88.?.?.?

Jedno vím jistě. Autor nemá ekonomické vzdělání a nemá ani obchodní základy. Jakékoli ekonomické reformy musí přihlédnout k mezinárodní situaci ve světě. Naše země má příliš malý vliv, než aby si mohla dovolit provést výrazné ekonomické reformy například tohoto typu - zavést pevnou měnu krytou zlatem (tj. nakoupit dostatečné množství zlata k pokrytí měny), omezit maximální výši úroků z úvěrů a nařídit minimální výši úroků z vkladů, zavést zákon proti lichvě a zamezit ožebračování národa, retroaktivně začít vyšetřovat veškeré finanční tunely od r. 1990, založit novou finanční policii z lidí, kteří budou anonymní, budou se odpovídat přímo prezidentu (ale ne Klausovi, protože ten patří k tunelářům) a z lidí, kteří mají dostatečné zkušenosti a motivaci tunely vyšetřit. Bohužel tyto reformy nejsou v ČR reálné, pravděpodobnost jejich realizace je 0 %. Proto navrhuji pro začátek, protože jinak to nejde, aby lidi ve volbách volili výhradně neparlamentní politické strany. To je jediná možnost jak vypráskat současnou pravolevicovou mafii, která je rozlezlá ve všech státních i soukromých strukturách a určuje směr této země. Bohužel i toto je vzhledem k tuposti českého národa nepravděpodobné. Takže řešení nevidím. Ještě jednou je třeba říci, že návrhy autora článku jsou zcestné, protože autor evidentně není specialista na tuto problematiku.

216917

Příspěvků: 49

05.04. 05:03 Kozoroh  Pravdepodobne neznate lidi, protoze to co byste chtel, je v dnesni dobe utopie.
05.04. 05:34 kozoroh  Dovetek
05.04. 15:18  RE: Dovetek
05.04. 08:24  Bez vysvětlení
05.04. 13:51 udo  RE: Bez vysvětlení
06.04. 06:39 p.  RE: Bez vysvětlení
05.04. 11:07 Olas  Několik ekonomických návrhů na řešení
05.04. 11:41  Souhlasím s článkem
05.04. 18:36 DavidZ  RE: Souhlasím s článkem
10.04. 09:15 mtk  RE: Souhlasím s článkem
10.04. 11:47 DavidZ  RE: Souhlasím s článkem
10.04. 12:02 mtk  RE: Souhlasím s článkem
10.04. 12:27 DavidZ  RE: Souhlasím s článkem
10.04. 13:00 mtk  RE: Souhlasím s článkem
10.04. 13:22 DavidZ  RE: Souhlasím s článkem
05.04. 14:10 Tak je to  Autor by mal viac listovať
05.04. 14:35 udo  RE: Autor by mal viac listovať
05.04. 21:36 Tak je to  RE: Autor by mal viac listovať
10.04. 09:24 mtk  RE: Autor by mal viac listovať
06.04. 22:41 Tak je to  RE: Autor by mal viac listovať
09.04. 17:27  RE: Autor by mal viac listovať
10.04. 09:31 mtk  RE: Autor by mal viac listovať
05.04. 21:02 Apfelbaum  Autor v kostce popsal
09.04. 17:53  RE: Autor v kostce popsal
09.04. 19:56 smoke  RE: Autor v kostce popsal
05.04. 21:18 Mejla  Zelinka navrhuje v zásadě to, co kdysi Pol Pot. Znárodnění bank (firmy přijdou na řadu později),
05.04. 22:31 Olas  RE: Zelinka navrhuje v zásadě to, co kdysi Pol Pot. Znárodnění bank (firmy přijdou na řadu později),
05.04. 22:46  RE: Zelinka navrhuje v zásadě to, co kdysi Pol Pot. Znárodnění bank (firmy přijdou na řadu později),
09.04. 18:05  RE: Zelinka navrhuje v zásadě to, co kdysi Pol Pot. Znárodnění bank (firmy přijdou na řadu později),
09.04. 18:51  RE: Zelinka navrhuje v zásadě to, co kdysi Pol Pot. Znárodnění bank (firmy přijdou na řadu později),
10.04. 20:46 serpico  RE: Zelinka navrhuje v zásadě to, co kdysi Pol Pot. Znárodnění bank (firmy přijdou na řadu později),
06.04. 11:21  Řešení existuje jen jedno - ještě větší a neřešitelná krize
06.04. 13:50 Sam Ting Wong  RE: Řešení existuje jen jedno - ještě větší a neřešitelná krize
06.04. 20:26 RadimDB  Návrh
07.04. 03:12 kozoroh  Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.
07.04. 11:08 Sam Ting Wong  RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.
08.04. 05:14 kozoroh  RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.
09.04. 20:27  RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.
09.04. 22:35 Sam Ting Wong  RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.
09.04. 22:53 Jiří Koubek  RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.
09.04. 23:35 Sam Ting Wong  RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.
09.04. 22:53 steve  RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.
10.04. 06:48 kozoroh  RE: Nikdy krestansky svet nebude financne svobodny od zidovskych bank.
07.04. 10:41 kosticka  Vážený pane autore,
09.04. 18:46  RE: Vážený pane autore,
10.04. 00:24 Montaznik  Kapitalismus je tak výkonný, že nakonec zničí ekonomický systém, který ho chrání!
10.04. 09:47 mtk  RE: Vážený pane autore,
11.04. 04:17 kozoroh  Je mnoho nazoru ,jak resit ekonomickou situaci, v podstate je to boj.
11.04. 08:54 Upak  Komentář k článku

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 655