Diskuze k článku

Třetí světová válka již začala

Příspěvků 52

26.3.2010 5:07

Valka nezacina prvnim vystrelem,ale,dlouhymi roky pripravy na ni.

kozoroh 59.?.?.?

Vložený obrázek
Abychom si od zacatku rozumeli, tak si pripomenme slova Israelskeho poradce Arial Sherona jinak take, generála israelské armády,Sulchan Aruchu, poradce Ariel Sherona, který řekl doslova," At dělají křestani,co chtějí, tak se třetí světové valce nevyhnou."
JIna zprava rika:Israeli Professor:
'We Could Destroy All European Capitals'
By Nadim Ladki (IAP News) -- An Israeli professor and military historian hinted that Israel could avenge the holocaust by annihilating millions of Germans and other Europeans.
Profesor Harvardske university, mimochodem , Bohem "samovyvoleny", se nechal otevrene slyset ,ze je treba vymazat,znicit,zlikvidovat "bilou rasu".
Harvard Law School professor Derrick Bell The result was Race Traitor, whose first issue appeared in the fall of 1992 with the slogan "Treason to whiteness is loyalty to humanity" on its cover.Tyto slova nesmime brat na lehkou vahu a nebo prehlidnouslovy "po nas potopa" a jinymi,dukazy zde jsou z minulosti a neni jich malo.
Vložený obrázek

Pripravy jsou v plnem proudu a ve spravnych rukach,nebot,tak jsme si to samy zaridili
http://www.rense.com/general90/gifts.htm
Debbie has an agenda and here is part of her PERSONAL contributions to Jew history in America. Her policies which are in predictably concert with all Jew legislators are as follows: She is 100% for confiscation of your private firearms. She is pushing legislation to make freedom of speech and expression a crime punishable by prison (the Jews call it hate crime legislation) She is 100% in support of homosexual perverts ­ pedophiles etc.
http://www.rense.com/general90/gifts.htm
Udalosti v byvale Jugoslavi a jinde ve svete se nas dotykaji, i kdyz si myslime,ze ne, kazda hospodarska krise je predpovedi k nove valce,kde bohati chteji byt jeste bohatsimi.
Ti ,co provokuji a organisuji valku,sklizeji vydelek z valky.
5.Abolish The White Race Video
Psilocyber's video about racism race obama white supremist black africa genocide documentary on Disclose.tv

disclose.tv/action/viewvideo/14361/Abolish_the_White_Race - 87k

215831

26.3.2010 13:03

RE: Valka nezacina prvnim vystrelem,ale,dlouhymi roky pripravy na ni.

Libcin 85.?.?.?

Reakce na 215831

...a to ve jménu monstra ze zlověstným názvem Nový světový řád ! (z filmu Hezké vesnice, hezky hoří.srb.1996)

215846

26.3.2010 9:49

Pokud vezmeme v úvahu předpoklad,

M.Š. 88.?.?.?

že nová světová válka přinese někomu nějakou výhodu,tak nevím,jestli tento předpoklad není bláhový a nesmyslný,pokud dojde k válce za přispění nejnovějších technologií,včetně atomových zbraní.Proto se tak vehementně dbá na to,aby se počet států vlastnící atomové zbraně nezvyšoval.Pak je ovšem paradoxní postavení Izraele.....co se týče vlastnictví AZ,což svědčí o nemnohém....

M.Š.

215837

26.3.2010 14:25

RE: Pokud vezmeme v úvahu předpoklad,

sxg 95.?.?.?

Reakce na 215837

Válka proti Iráku - zplozená v Izraeli
http://www.natia.cz/vyber/vyber_cz.asp?page=2&...

215850

27.3.2010 16:26

Klid zbraní neznamená mír

Hopej 93.?.?.?

Jestli platí,že válka je pokračováním politiky jinými prostředky, tak lze v jiném pojetí totéž říci o míru jako o válce v jiné podobě.Z toho je též možno předpokládat,že mír je především období k načerpání sil k odvetě po zničujícím ozbrojeném konfliktu a vytvoření dostatečných prostředků a výhodných pozic k vedení příští vítězné války.Mezinárodní politika nezná nezištné přátelství mezi národy,respektuje pouze vzájemné smlouvy a dohody,jejichž platnost a trvání se odvíjí od ekonomické a vojenské síly smluvních stran.Jestli je tady řeč o třetí světové válce,pak z toho,co jsem uvedl výšeje zřejmé,že neskončila ještě ani 1.světová válka,to by musela vyhasnout politika.Pokud jde o samotný izraelský stát,potažmo národ izraelitů,tak bez silné podpory křeťanského světa tlaku islámu nejsou sto odolat.Je bytostným cílem muslimů je zlikvidovat.Jsem toho názoru,že to židé vědí a s křesťanským světem(svými mladšími bratry)budou nuceni najít společný jazyk.Provázanost na přežití židokřesťanské civilizace je vzájemná.

215880

27.3.2010 17:44

RE: silné podpory křeťanského světa

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 215880

Pokud minite jakousi nabozenskou zodpovednost Krestanu k Izraeli, tak zde mame mnoho nesrovnalosti. Tyto dve nabozenstvi spolu souvisi pouze ve svych zakladech ale po poprave Krista se cesty techto dvou vir rozchazi opacnym smerem.
Sionistcky Izrael nesplnuje zadne biblicke podminky a naopak zurive bojuje za svoji existenci. Krestane maji sve problemy ale dohromady maji vsichni stejnou viru.
Proto nevidim co vlastne ma znamenat "zidokrestanska civilizace"
Zide, Krestame a Mohamedani maji spolecnou viru ve starem zakone.
Mezinarodni politika musi uznat vsechny tri.
Ovsem dnesni civilizace viru nebere moc vazne.
Proc ma vlastne Amerika zachranovat Izrael? Dnes potrebuje hlavne zachranit sama sebe.

215883

27.3.2010 19:24

RE: silné podpory křeťanského světa

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 215883

Z jistého pohledu legrační na tom všem je, že jak křesťanství, tak islám jsou další v řadě vzniklá monoteistická náboženství pocházejících z judaismu.


Jinými slovy:
- křesťanství je starší a islám je mladší dítě jednoho "rodiče", kterým je judaismus a PROČ a JAK (v jakém věkovém rozestupu se tyto děti narodily..[smích]) si v případě zájmu jistě již každý z dostupných zdrojů vyhledá sám.

Ještě jinými slovy:
- chybný a pokrytecký source-code (snadno v "rukách" sofistů zneužitelného DUALISMU), který byl zakladateli (původně z pohanství povstalého judaismu) vložen do "genetické informace" rodiče se přenesl i na dítka (byť v případě křesťanství se Ježíš z Nazaretu ovlivněn východními naukami o částečnou opravu defektního kódu pokusil) a snaha o změnu, v případě Ježíše k náboženství tzv. pro VŠECHNY (hlavně pro chudé a pronásledované), se tudíž nezdařila.

Tato pro někoho z ovčáků oportunistická snaha o rovnoprávnost a osvobození tzv. obyčejných lidiček byla farizeji brzkou likvidací Ježíše a následným uchvácením a pokroucením jeho myšlenek (i skrze falešné apoštoly jakým byl podle mne i Pavel-Saul z Tarsu) umlčena ihned z počátku a dobrá idea nové církve byla posléze klasickým způsobem chamtivými E/elitami zneužita pro ještě sofistikovanější ovládání nevědomých a bezbranně naivních oveček.


Z výše napsaného vyplývá, že Třetí světová válka, která by byla rozpoutána jako globální konflikt mezi idejemi křesťanství a islámu by byla pouze materializací kukaččího source-code, který po tisíciletí vyčkával ve voldemortími E/elitami manipulované mysli nevědomých věřících (pokud k tomu dojde, tak ateisté a ti co to myslí tzv. dobře se pro svou nevědomost, kolaboraci nebo pasivitu s voldemortím Systémem bohužel svezou také), kdy hlavní teze tohoto deprivantského kódu zní, JAK JINAK: "Pravda není pro všechny".

Co kdyby někomu uškodila, že?..[smích]


A jak by se na adresu VŠECH, kteří se v tomto z egoismu (pro MOC a peníze do těch správných kapes) a z nevědomosti, po věky vezou pravděpodobně vyjádřil i Ježíš:

Peace s nimi.


jansmith[smích]

215885

28.3.2010 16:39

RE: silné podpory křeťanského světa

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 215885

"křesťanství je starší a islám je mladší dítě jednoho "rodiče", kterým je judaismus a PROČ a JAK (v jakém věkovém rozestupu se tyto děti narodily.."

Rekl bych, ze v dobe temna a celkovem chovani Katolicke cirkve, Islam byla nepodarena snaha navratu zpet k biblicke pravde.

215910

28.3.2010 17:30

RE: silné podpory křeťanského světa

smoke 89.?.?.?

Reakce na 215910

Podle mého názoru byla tato náboženství vytvořena tak, aby byla akceptovatelná obyvatelstvem, pro které byla určena. Proto judaismus, který byl určen pro potomky árijských kmenů v Evropě ve formě tzv. křesťanství obsahuje zřejmé odkazy na učení mající svůj původ v indo-íránském kulturním okruhu (Védy, buddhismus, zoroastrismus, mithrianismus, (novo)platonismus, gnosticismus). Stejně tak islám byl vytvořen na základě judaismu a zčásti tzv. křesťanství a pro snadnou akceptaci pouštním obyvatelstvem Arabského poloostrova a Blízkého Východu obsahuje navíc rezidua starších kultů této oblasti.

215912

28.3.2010 19:54

RE: tzv. křesťanství

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 215912

Jste dobre vystihl s tzv.
Vetsina krestanskych vir se ve skutecnosti navratila k pohanskym zvykum. Rimsko katolicka cirkev vlastne pokracuje s rimskym pohanstvim a Judaismus zase prevzal hodne babylonskych zvyku.
Nakonec z nabozenskeho hlediska, pisen He's Got The Whole World In His Hands, neni o vsemohoucim Bohu ale bohu dnesniho sveta.
http://www.youtube.com/watch?v=WeZvwDOPH0U

215916

28.3.2010 22:48

RE: silné podpory křeťanského světa

Kazalin 213.?.?.?

Reakce na 215885

Dlouho vás jansmithi čtu a většinou souhlasím, jelikož vaše příspěvky souzní s mým názorem. Dnes mi to nedalo, abych na vás nezareagoval s otázkou na základě:

"Tato pro někoho z ovčáků oportunistická snaha o rovnoprávnost a osvobození tzv. obyčejných lidiček byla farizeji brzkou likvidací Ježíše a následným uchvácením a pokroucením jeho myšlenek (i skrze falešné apoštoly jakým byl podle mne i Pavel-Saul z Tarsu) umlčena ihned z počátku a dobrá idea nové církve byla posléze klasickým způsobem chamtivými E/elitami zneužita pro ještě sofistikovanější ovládání nevědomých a bezbranně naivních oveček."

Odkud máte o Pavlovi/Šavelovi/Saulovi tyto a jaké informace? Mimo vás jsem narazil na pouhé dva (snad 3) zdroje a to p. Wojnar a p. Viesner, (snad i p. Patrick). Obecně je známo a traduje se, že Pavel napsal většinu Nového zákona. Plyne z toho, že snad i ano, ale jak moc to ovlivnilo pravdu? Resp. jak moc to svedlo z cesty od původní myšlenky? Co se dělo s církví po koncilech a zobecnění víme všeci, jen mě zajímá ten Pavel z Trsu, co to bylo za figurku

Pokud máte k tomuto tématu hlubší informace a můžete se více rozepsat, uvítám je na mém emailu alexkazalin@seznam.cz. Dikes





[cool]

215923

7.4.2010 20:01

RE: silné podpory křeťanského světa

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 215923

Po delší době jsem sem zaskočil a opožděně zaregistroval tvůj příspěvek Kazaline. Omlouvám se příteli a kamaráde..[smích] Ptáš se na informace týkající se apoštola Pavla a pokud jde o zdroje ze kterých čerpám, tak to jsou ty veřejně dostupné a intuice.[smích]


Pavel z Tarsu (Šaul) je zajímavá osobnost raného křesťanství a podle mne značně kontroverzní.

PROČ??

Například, cituji:
...Svatý Pavel z Tarsu je řazen mezi apoštoly, přestože mezi původních dvanáct nepatřil a s Ježíšem se osobně nesetkal, vyjma zázraku [smích] obrácení na cestě do Damašku. Jeho zásluhou se křesťanství začalo šířit mezi pohany a stalo se světovým náboženstvím. Proto je často považován za faktického zakladatele křesťanství...


Všimni si poslední věty, viz: "Je považován za FAKTICKÉHO zakladatele křesťanství". Podle mne nikoli ale křesťanství, jak jej ve své ryzí podobě (podle všeho ovlivněn východními naukami) hlásal Ježíš z Nazaretu, ale křesťanské víry, která byla záhy po Ježíšově odstranění (židovskými farizeji, kam patřil původně i Šaul z Tarsu) postupně zdeformována a pokřivena a vlastně se od Ježíšových křesťanských ideálů (POZOR: nikoli verbálně, tam vše odpovídalo učení - ale praktickým chováním hlásání vody a pití vína), tj. opačnými skutky (v režii později vzniklého církevního establishmentu) zásadně odklonila.

PROČ??

Za prvé pro chybný sorce-code, který křesťanská víra stejně jako později islám zdědila po judaismu (Ježíš jej nedokázal odstranit, protože byl judaismem odkojen) a za druhé proto, že to tak pro MOC a peníze do těch správných kapes vyhovovalo náboženským i světským E/elitám při ovládání mas k obrazu svému.

Důkazů je celá historie křesťanství až do dneška s jejími křížovými výpravami, čarodějnickými procesy nebo upalováním za jiný než "ten správný" názor nebo poslední kauzy kolem pedofilie církevních hodnostářů.


Závěr. Šaul by hlavním ideologem křesťanství a byl to ON, kdo mu dal JINÝ spirit než Ježíš z Nazaretu původně zamýšlel viz. např. potlačení ženského fenomenu v této víře (tj, posílení nepřirozeného a agresivního patriarchátu) nebo snaha udržovat ve jménu Boha masy v nevědomosti, podřízenosti a v závislostí na tzv. vyvolených (a většinou voldemortích) E/elitách.

Dovětek. Aby nedošlo k mýlce. Nemám nic proti idejím křesťanství a lidem, kteří v jeho jménu vykonali úžasné skutky. Na svou dobu a až do dnešní doby unikátní duchovní cesta pro dobro VŠECH zúčastněných. Nikoli ale ve formě a metodě, jak byla po Ježíšově smrti (nevědomě nebo zcela záměrně) jeho tzv. "disciples" a následně Pokrytci všeho druhu prosazována. A Peace s nimi.


Měj se dobře a zde je stud.mat. i ve vztahu k Máří Magdaléně:
After Jesus

jansmith[smích]

216574

27.3.2010 20:46

Zdroj

Zorro 193.?.?.?

Článek vyšel v ruské pravdě, odkaz na anglický originál zde:
http://english.pravda.ru/world/americas/112718-0/

215889

27.3.2010 21:57

RE: Zdroj

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 215889

My to prece maldenci vime, jsme gramotni a umime si kliknout mysi na odkaz, kde je zdroj vzdy uvedeny pod prekladem clanku. Pripadne tam je nemohl jsem na netu najit zdroj.

Článek World War III Has Already Begun vyšel na serveru Pravda.ru 25. března. Překlad L. Janda.

V kazdem pripade dekujeme, ze pro mentalne postizene jedince, kteri neumi kliknout mysi, jste se nam pokusili vlozit odkaz. Ja vasi snahu zprovoznim, aby to nekdo nemusel vypisovat rucne. Mnoo a ted uz by nemusel byt problem ani pro Hurvajze a jeho kamarady z naseho opozicniho webiku. [vyplazený jazyk] [mrknutí jedním okem]
http://english.pravda.ru/world/americas/112718-0/

215891

27.3.2010 23:08

Máme společnou cestu

Hopej 93.?.?.?

Základy euroatlantické civilizace jsou ukotveny Starým a Novým zákonem a společnost je modelována křesťanstvím jako převládajícím náboženským přesvědčením,dejme tomu dva tisíce let.To má každý z nás uloženo v genech,ať už o tom ví nebo ne,či případně odmítá.Starý a Nový zákon nelze od sebe oddělit,tak jako není možno oddělit kulturní společenství židů a křesťanů, která se vzájemně ovlivňovala,mají společné dějiny ,nesmiřitelně bojují o svatá místa proti machomejtům a dovolávají se stejného Boha.Proto se domnívám,že patří k sobě a měla by si pomáhat.U toho islámu si nejsem tak jistý,jelikož Ismael byl v konečném důsledku Abrahámův levoboček,po narození Izáka.A Aláh byl původně vlastně nějaký pouštní démon.Mohamed vytvořil jakýsi kompilát vizionáře a kdo se v tom má vyznat - nejsem odborník.Fanatici se budou přít do hrdel a statků.Při zřeteli na Ismaela je islám starší.
Že to s tou vírou je dnes všelikjaké je skutečnost, a že Evropa má o středním východě své představy a plány,které Izrael svým bojem o přežití narušuje je rovněž fakt.Opustí-li však naše civilizace své kořeny a z toho plynoucí sounáležitost,co jí zbyde?Jaké ideje?To je cesta k degeneraci a zániku.Své kořeny musíme upevňovat a hájit.(nejsem praktikující věřící)
Nerozumím všemu,co vyjadřuje příspěvek jansmith1984,ale tak jak to říká, je to jen pouze jeden z možných pohledů.Idea i emancipace člověka a rovnost všech lidí před Bohem a hodnoty lidství v křesťanství zůstanou,ať už se dělo v historii cokoli, jednotlivec tuto ideu chápe či nikoli a zastává libovolné stanovisko.

215895

28.3.2010 3:37

RE: Starý a Nový zákon nelze od sebe oddělit

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 215895

Pravda ale nesouhlasim ze:kulturní společenství židů a křesťanů...patří k sobě a měla by si pomáhat.

Prvni krestane byli zide a krestanstvi melo byt pokracovani Judaismu, kde jiz nebyl rozdil mezi zidem a gojem.
Jak vidime, to se nepodarilo na obou stranach. Krestanstvi se zacalo rozpadat jiz v dobe kristovych apostolu a zide se dodnes neradi michaji z nezidy. Baruch Marzel tak nedavno sam dokazal, kdyz brojil proti snatku Bar Refaeli a Leonardo DiCaprio.
http://www.thejc.com/news/israel-news/29396/bar-re...

215898

28.3.2010 7:10

RE: Máme společnou cestu

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 215895

Novy zakon s tim jiste nema problem, pohlizi na vsechny lidi stejne nikdo neni podclovekem. To uz byl spor mezi Kristem a farizeji. Starozakonici to vyresili potupnou smrti Krista. Pokud zabili jednoho z proroku, tak jim to skutecne nezavidim.

215900

28.3.2010 22:32

RE: Máme společnou cestu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 215895

"Základy euroatlantické civilizace jsou ukotveny Starým a Novým zákonem a společnost je modelována křesťanstvím jako převládajícím náboženským přesvědčením,dejme tomu dva tisíce let."

Evropa má duchovní kořeny mnohem starší.
Stavět na dvoutisícileté dějinné anomálii mi přijde přitažené za vlasy. Tato anomálie je na sklonku své životnosti, a bojujíc na desítkách front, postupně krvácí až vykrvácí (s drobnými výjimkami, které však postrádají globálně-mocenský imperativ ať již v islámské, katolické či judaistické verzi). Současný papež je poslední. Izrael zmizí. Kde pak budou tyto pouštní relikty? V prachu dějin. Jejich světy se umenší, jejich pravdy vyhasnou.

Bohužel, pouštní monoteismy nejsou v našich luzích a hájích (a nejen v našich) jedinými vetřelci - memetickými infekcemi. Anomálii v podobě 20. století, protkaného válkami a mrtvými velkých počtů přinesla entita, která pro změnu hlásá toto (kniha Liber Legis - Kniha Zákona od Aleistera Crowleyho):

"46./191 Já jsem válečný bůh čtyřicátých let: osmdesátá léta se přede mnou hrbí & jsou pokořena. Povedu vás k vítězství & radosti: v řeži budu sílit vaše rámě & vy budete s rozkoší zabíjet. Úspěch je tvůj důkaz; odvaha tvoje zbroj; vpřed, vpřed, síla má je s vámi; & pro nikoho se nevracejte!
...
48./193 Nyní jest toto mystérium písmen dokonáno a já se chci odebrat na místo světější.

49./194 Jsem tajným čtyřnásobným slovem, rouháním proti všem bohům celého lidstva.

50./195 Proklejte je! Proklejte je! Proklejte je!

51./196 Svojí hlavou sokolí vyklovám Ježíšovi oči, an visí na kříži.

52./197 Svými křídly dám políček Mohammedovi & oslepím jej.

53./198 Svými pařáty roztrhám těla Indů, buddhistů, Mongolů a Dinů.

54./199 Bahlasti! Ompehda! Pliji na vaši víru trpící kocovinou.

55./200 Marie ať je lámána na kole: právě kvůli ní pohrdejte všemi cudnými ženami, které jsou mezi vámi!

56./201 Také pro krásu a lásku!

57./202 Zhrdejte též všemi zbabělci; žoldáky, kteří nemají odvahu bojovat a jenom si hrají; všemi blázny pohrdejte!

58./203 Však ti řízní a pyšní, královští a vznešení; vy jste bratři!

59./204 Jako bratři bojujte!

60./205 Není jiného zákona nad Dělej, co ty chceš".



Její pole utváří podmínky pro globalizaci. Internet, globální obchod a realizace všech činností, s těmito tématy spjatými, ji posilují. Pandořinu skřínku, kterou otevřel tzv. západní svět však snadno zavřít nelze. Čína přijala tento koncept také, a uchopila jej ocelovými čelistmi. Z toho se jen tak vymanit nepůjde.

215921

28.3.2010 23:44

RE: Máme společnou cestu

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 215921

Uvidime jestli to sousto nebude prilis velke, aby se nam s tim obludka nezadusila, pripadne nepukla jako otesanek. [mrknutí jedním okem]

215924

29.3.2010 15:56

RE: Máme společnou cestu

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 215924

Historie nás učí, že dogmat oficiálních náboženství a jiných jediných "pravd"..[smích], které se tvářily jako nezpochybnitelné a ve skutečnosti to byl záměrně nebo nevědomě vytvořený/podsunutý konstrukt (často pokrytecky upravený mýtus) jsou plné "historické hřbitovy", kdy čas a lidská touha po Pravdě tyto pseudopravdy vytvořené zmatenými nebo úplatnými lidskými pseudoautoritami jednu po druhé (občas v klidu, většinou v násilí a bolesti) odhalují a tím postupně posouvají lidskou rasu z nižších na vyšší úrovně vnímání reality.

Každá víra, duchovní nauka nebo náboženství, které má ve svém zdrojovém kódu !CHYBU! (něco pokrytecky hlásá a v rozporu s principy lidské sounáležitosti a rovnosti prosazuje opak - přitom co se s hranou pokorou vymlouvá na lidskou slabost) je "čekatelem" na "ODHALENÍ" a jedině jak může co nejdéle přežít je ostatním vnutit a slovem či násilím rozšiřovat farizejskou propagandu že "Pravda není tzv. pro všechny"...


Nějaký závěr? Ano, možná si lidská rasa za takto historicky rozdaných karet etapou náboženské (virtuální) interpretace svého vzniku a svého vývoje musí projít (stejně jako si většina lidských bytosti musí od jistého věku v dětství projít fází posilující se identifikace s egem), než v ní (obvykle k tomu dochází v okamžiku smrti nebo na základě velmi drsných životních zkušeností) dojde k vnitřnímu pohybu od Ega (a sofi E/elitami zneužité Duality) k Jednotě se Sebou, se Vším a se Všemi a kdo ví, možná tato tísiciletá odbočka při hledání Pravdy (jako v případě vývoje dítěte a ega) nešla přeskočit...!!!?..[smích]

Pokud v této "zkoušce" Pravdy ale lidská rasa na planetě Zemi neobstojí (a vypadá to, že v tomto destruktivním, na závislostech, pokrytectví, chamtivosti a tudíž MOCI nad druhými založeném Systému mnoho času nezbývá), tak si pravděpodobně tuto odbočku v nevědomosti a utrpení opět o "něco" prodlouží.

My two cents.


jansmith[smích]

215959

29.3.2010 17:21

RE: Máme společnou cestu

Hopej 93.?.?.?

Reakce na 215959

Nositeli víry jsou lidé, a ti jsou chybující a omylní.Na samotných definicích vložených do vyznání víry,vyjadřujících hodnoty lidství,nelze ubrat ani přidat ani čárku.Mám vždy potřebu stát na straně pravdy,ale s tím sdělováním pravdy je v průběhu dějin nemalá potíž.Bohapustě je zneužívána elitami,jak píšete,a jednak je na jedné straně problém sdělit pravdu dementovi,popřípadě zločinci(třeba u zbraní hromadného ničení)na straně druhé.Přičemž můžeme vést diskuzi o tom,co je vůbec pravda a položit si otázku,zda je vhodná pro všechny a za jakých podmínek.V této souvislosti se též objevuje otázka,jestli mají všichni stejnou vinu na utrpení člověka a proč nejvíce trpí lidé,kteří na spuštění údělu neneseou téměř žádnou vinu.Když to trochu povýším tak se musím ptát, na co má tedy člověk ve svém životě vliv?Kam kráčíš Pane,se ptali Krista.Dát se znovu ukřižovat.

215964

29.3.2010 18:05

RE: Máme společnou cestu

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 215964

To je pouze ciste racionalni pohled nic vice a nic mene. A racionaliat ma sve limity, ktere nedokaze prekrocit. Zrovna k pochopeni skutecnosti nematereialni povahy je asi tak dobra jako kovarske kladivo hodinari.

215966

29.3.2010 20:36

RE: Máme společnou cestu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 215959

"slovem či násilím rozšiřovat farizejskou propagandu že "Pravda není tzv. pro všechny"

Ty tento výrok evidentně miluješ, jinak bys jím neprokládal každý svůj příspěvek. Šíříš ho, po farizejsku, docela masivně, jen tak dál.
Good job man! [cool] [cool]

215973

29.3.2010 21:08

RE: Máme společnou cestu

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 215973

Každý můj příspěvek jim proložený není, Médo a pokud něco jak píšeš šířím, tak nikoli jeho pokrytecké znění, ale pravý opak... Bylo jen otázkou času, kdy potrefená husa "zagágá" a ani to tak dlouho netrvalo, viď?....[smích][smích]


Ještě jeden výrok miluji příteli a kamaráde a ten zní: Peace/Shanti s tebou.


jansmith[smích]

215977

29.3.2010 22:14

RE: Máme společnou cestu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 215977

Nebudu se už vypisovat s četností výskytu tohoto výroku, podobně jako jsi si bral dříve do každého příspěvku háhábéčko.

Možná to tak nevnímáš, možná ani nečteš, co vlastně píšeš. Je to jak naprogramované od robota, s drobnými kosmetickými obměnami.
Možná ani nic jiného psát neumíš. Tisíckrát nic by však umořilo i vola. Za toho mě nyní můžeš považovat. Protože na Tvých příspěvcích neshledávám téměř nic přínosného. Jsou to od obsahu a kontextu vyprázdněné fráze, jakých lze v knihách dohledat celou řadu. Kde je Tvůj konkrétní přínos k diskusi, oprostíme-li se od ideologického balastu, kterým hojně své příspěvky prokládáš? Můžeš z toho na oplátku obvinit mne, nemám s tím problém. Neřešilo by to však otázku, jak jsi na tom Ty.

Nicméně, pokud nevíš, co píšeš, měl bys problém řešit osobně. Ne jím obšťastňovat elektronický prostor. Psychoterapie Ti pomůže více, než bys čekal, věř mi.

Do kamaráda (a nedejbože přítele) kterýmžto mě častuješ, máš ke mě daleko. Neuděláš si ho ze mě sladkými slůvky ani pochvalami. Mě si koupit nelze. Lituji.
Tím méně zhltnu otřepané Shanti. To musí z člověka vyzařovat, ne být tapetováno jak v tiskárně velkonákladových periodik. Cesta ke svatosti nevede přes medové řeči, ale přes tunu sraček, které musí duše zpracovat a neuhnout jim. Ty uhýbáš jak slizký had, namočit se nechceš. O to budeš mít delší cestu.

Hare Kriśna!

215984

30.3.2010 18:08

RE: Máme společnou cestu

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 215984

Názorový rozdíl mezi námi dvěma Médo není jen v tom, že ty společně s náboženskými a JINÝMI POKRYTCI protěžuješ (podle mne za odvěký marasmus našeho Světa spoluzodpovědnou) TEZI, cituji: že "Pravda není pro všechny" a JÁ JSEM PROTI, nebo že ty se (jak jsi použil slovo "tvrdě"...) vyjadřuješ o důchodcích a já se naopak snažím vidět Souvislosti ovlivňující jejich chování, které tebe irituje, Souvislosti, které nevidíš a o to kategoričtěji posuzuješ, ale rozdíl je i v tom, že já tebe neberu jako protivníka nebo soupeře...[smích]

Já zde chodím debatovat a pokud narazím na myšlenku nebo názor se kterým se ztotožňuji, tak se nebojím jeho nositele/nositelku podpořit. Na druhou stranu setkám-li se (podle mne) s dezinformací, klouzáním po povrchu nebo arogancí, tak mi nečiní problém takový pokus zpochybnit nebo parodovat. A od toho je (předpokládám že nebudeš proti) tento webzin.

Tento webzin (a spousty dalších debatních fór po Světě) neslouží ale jen k předávání informací a porovnávání názorů, ale k tomu co zde kdysi moudře vyjádřil přítel a kamarád mirda (a co je možná důležitější), cituji: "abychom se od sebe učili".


(Nyní bych mohl školometsky pokračovat V ČEM učili a vypíchnout zejména učení se zvládat ego a nepodléhání debatní sebelítosti a sebedůležitosti (dotčenosti), ale nechám toho, protože by to bylo jen opakováním toho, co zde v různých příspěvcích v minulosti mnohokrát, a v různých souvislostech, zaznělo).


Co je ale úsměvné, to je jak tě irituje když tě oslovím jako přítele a kamaráda (a jak ti z toho naskakuje kopřivka). Dokonce po sobě nečtu co jsem napsal a uhýbám jako slizký had, viď?..[smích] a přitom nevnímáš, že toto přátelské oslovení používám v debatě takřka s každým. Je jedno, jedná-li se o arogantního nebo vulgárního Josepha, nebo o akademicky se vyjadřujícího Vojtu, či o mirdu, mtk, Vanguarda, jiných ctěných nicků nebo naopak někoho z party kolem konkurenčního lehowebu..[smích]

K nikomu ze jmenovaných (i k nejmenovaným) necítím ani přehnanou náklonnost ani nenávist. Všichni jsou pro mne kolegové/kolegyně v debatě, se kterými se od sebe navzájem učíme a tudíž mi nečiní problém je také brát jako přátele a kamarády.


Je mi jedno jak toto mé s upřímnou energií podané oslovení cítí oni a jestli se se mnou chtějí kamarádit nebo nikoli. Nejsem zodpovědný za jejich způsob vnímání energií a reality a jediné co mohu učinit (pokud jejich ego protestuje a toto přátelské gesto jim z nějakého důvodu vadí) je použít na usmířenou další se symbolických pozdravů, kterým je Peace s tebou.


Takže Médo. I když se postavíš na hlavu, vždy pro mne budeš přítel a kamarád a vždy si rád přečtu co zajímavého napíšeš. A jak se vyrovnáš ty s "jendou" a případně s Peace s tebou je již jen a jen na tobě.


jansmith[smích]

216047

31.3.2010 19:35

RE: Máme společnou cestu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 216047

K podstatnému o mě ses možná vyjádřil, k sobě jsi byl o poznání skoupější. To, že je odpověď uhlazená, a mírumilovná, nemusí znamenat nic.

Může to být jen další tapetování růžovým papírem. To už nemám šanci posoudit, takže, nechtíc ztrácet čas (a dost možná se vyhnout dalším zbytečným třenicím), nemám s Tebou co řešit Jendo. Pokud totiž budu chtít Tvůj názor znát, vytáhnu si ho ze starších příspěvků. Nic nového totiž nepíšeš. Laciné fráze Ti jdou dobře. Pokračuj v nich tedy, vybrousil jsi svůj diamant už do téměř znamenitého lesku. Novinky už tedy neočekávám.

216091

29.3.2010 16:39

RE: Máme společnou cestu

Hopej 93.?.?.?

Reakce na 215921

Pravdu máte v tom,že tento svět je vehementně manévrován do podoby a konců,které uvádíte.Skutečností rovněž je,že se nahoru prodrali lidé s potřebným typem charakteru - egomaniaci a bezohlední rváči,jimž je takový vývoj co živá voda.Jedná se o zřejmý atak na mírumilovného a duchovního člověka.Klasický boj dobra a zla.Ta poslední věta citátu má i jinou podobu."Dělej,co ty chceš.Láska po zákonem".Z toho plynou následně i jiné konotace,které nejsou tak děsivé,jelikož dílem korespondují se Starým zákonem.Crowley byl exceletní a extravagantní mág,který podle všeho byl nakonec ovládnut entitou,mám dojem,Aiwas.Sdělení,které obdržel v roce 1904 a vyjádřené v Knize zákona ,nelze jen tak odbýt.Nutno mít však také na zřeteli,že Aiwas není jediná transcendentní síla na bojišti.Bůh pro nás představuje především dobro a já věřím v konečnou nadvládu dobra.Sat,čit,ananda praví,tuším,budhisté.Howgh.

215961

29.3.2010 22:23

RE: Máme společnou cestu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 215961

Láska pod zákonem je pro mě pokrytectví. Zákon určující Lásku je pro mě svinstvo nejhoršího kalibru. Buď je Láska Láskou, anebo Není.


"Aiwas není jediná transcendentní síla na bojišti."

Naštěstí není, ale projevy jeho nadřazeného egregoru nevyznívají nijak růžově.

"Bůh pro nás představuje především dobro a já věřím v konečnou nadvládu dobra.Sat,čit,ananda praví,tuším,budhisté."

Obávám se, že pocit dobra pro nás osobně, může být zlem pro jiné. Proto se odmítám v těchto kategoriích pohybovat, jsou pro mne hrou, do které jsme proti své vůli vtahováni.

Výrok, který zmiňujete je hinduistický. Buddhisté vidí všechny jevy jako bezobsažné. Důslední v tom však nejsou, jak vyplývá z jejich koncepcí.

215985

30.3.2010 9:27

RE: Máme společnou cestu

Hopej 93.?.?.?

Reakce na 215985

Zlo je pouze zdáním,protože(podobně jako dobro)nemůže mít na samotnou substanci vliv,může jen rozmnožit její kombinace.Když už půjdeme do důsledků.
Je potřeba si definovat,co rozumíte pod slovem Zákon.Já ho chápu jako nejvyšší bytí(absolutno,Pravda,Bůh,Tao atd.)Hybné momenty člověka jsou víra,naděje a láska,z nichž nejsilnější je láska.Pokud lásku považujete za pokrytectví a svinstvo,odporujete Crowleymu ,o jehož Knihu zákona se opíráte a řadíte se do kategorie lidí,jak jsem uvedl výše - egomaniaci a bezohlední rváči.Nic proti tomu,je to vaše přirozená volba.Pak vám není pomoci,ale já jsem se svým pohledem na svět úplně jinde a těžko se můžeme v názorech setkat.
Společenství lidí bude takové,jaké je lidé svým jednáním utvoří.Jestliže začli evidentně převládat rabiáti,kteří lidem podsouvají hodnoty podle svého gusta,pak nás opravdu nečeká nic dobrého.

216017

30.3.2010 13:45

RE: Máme společnou cestu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 216017

Neporozuměl jste mi. Lásku stavím nad Zákon. Crowley Zákon nad Lásku. To jsem chtěl sdělit. [cool]

216035

1.4.2010 6:30

RE: Máme společnou cestu

Hopej 93.?.?.?

Reakce na 216035

Pak tedy potřebuji sdělit(vysvětlit),jak může něco stát výše než absolutno,Zákon,Bůh atd.,když Bůh je víra,naděje a láska + x dalších synonym.Vyjasnění tohoto pojmu je zásadní pro další východiska.

216113

28.3.2010 6:27

The meaning of the history of the last century is that today 300 Jewish financiers, all Masters of Lodges, rule the worl

kozoroh 61.?.?.?

As much as many of us enjoyed watching the humiliation of Israel and PM Netanyahu in Washington this week, I am reluctant to suggest that the emerging crisis between America and Israel may also be a red light warning for all of us.
Vložený obrázek
Seemingly, the only people who genuinely believe in the American Israel strategic bond are AIPAC and its list of obedient ‘Sabbath Congressmen Goyim’
Tady ,vlasne jde ,o to ,kdo koho oblbne a kdo,koho postve na druheho, k uzitku tretiho, zidovstvem kontolovana media nam mnohokrate predkladaji nevyhnutelnost konfliktu v ramci muslimske populace Evropy,zrejme zapomeli na pozidovsteni Evropy a vubec se nezminuji o pravu obyvatel,krestanske Evropy, takze v celku jde jen o to nastrcit "hlupaka" do valecneho konfliktu,tak si zkontrolujte,kolik zemi,kdysi komunistickeho bloku ,dnes "bojuji" za demokracii v zahranici,v Iraku a Afganistanu a hlavne v jadru veci,zda bojuji-vrazdi, ve jmenu Washingtonu,plneho zidu a nebo primo Israelu,ktery rve o dalsi valce proti Iranu, jen nemuze najit toho,co by za ne prolil krev. Na , amer. domacim poli si uz judaismus utvoril zakon,pro "viteze", uzitecneho idiota, pro nejz ma uz odmenu!!
Under the Talmud's counterfeit Noahide Laws, the worship of Jesus is forbidden under penalty of death, since such worship of Christ is condemned by Judaism as idolatry. Meanwhile various forms of incest are permitted under the Talmudic understanding of the Noahide code. (Enziklopediya Talmudit, note 1, pp. 351-352).

The Talmud also states the penalty for disobedience: "One additional element of greater severity is that violation of any one of the seven laws subjects the Noahide to capital punishment by decapitation. (Sanh. 57A)"
Tak,jak kdysi africcti vladci-kralove prodali sve poddane do otroctvi,tak dnesni "krestansti" politici prodavaji sve poddane obcany do sluzeb cizich mocnosti, jinak by cesti,rumunsti,bulharsti a vsichni ostatni nebyli v Iraku a Afganistanu,bojovat za olej a opium.
Jinymi slovy,chteji valku,bohatnou z ni,pro ne je valka vitana financni prilezitost,z kazde valky mnoho lidi zbohatlo na ukor milionu zivotu.Ty nejkrasnejsi palace sveta stoji na kostrach obeti.

215899

28.3.2010 10:18

RE: The meaning of the history of the last century is that today 300 Jewish financiers, all Masters of Lodges, rule the

quido2 81.?.?.?

Reakce na 215899

A zde historická provázanost přímo od kovářů:
www.spiknutí-proti-církvi-a lidstvu.com

215905

28.3.2010 15:15

Pštrosí politika

Hopej 93.?.?.?

Nemám takovou sebejistotu ani kvalifikovanou hloubku znalostí v diskutované oblasti,která vyžaduje celoživotní studium,abych na potřebné výši dovedl předkládat ucelený názor.Přesto jsem osobně přesvědčen,že tak jako se kdysi razila zásada,že se u Madridu bojuje za Prahu a víme,jaký děsivý dopad měl neúspěch demokratický sil na vývoj v Evropě a ve světě(válce jsme se nevyhnuli dokonce ani zradou a vykalkulovaným obětováním Československa v Mnichově),tak se dnes v Jeruzalémě a izraelskopalestinském konfliktu rozhoduje o budoucnosti Evropy (a nejen Evropy).V tomto má Netanjahu pravdu,že se konfliktu stejně nevyhneme,jde o to jakou formou se odehraje.Evropské politické elity se obracely zády k aktivnímu řešení problému tehdy z mnoha různých důvodů(některé se jim velice zamlouvaly) a činí tak i dnes.Obávám se,že i konečný výsledek takového postoje bude velice podobný.Hájit Izrael znamená bránit sebe,a to tím spíš,když se tak vehementně u nás obhajují problémové menšiny,které ani není radno jmenovat.Nebo se snad někdo domnívá,že každá nová mešita v Brně,Praze aj.nám přinese pokoj do našich domovů a upevní národní sebevědomí našich občanů?Představa,že se nás to netýká je zcestná,při trvalém uhýbání bude nakonec Evropa nějakým způsobem do střetu zatažena.

215907

28.3.2010 22:20

RE: Pštrosí politika

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 215907

Je to vaše přesvědčení. Nebudu Vám jej vyvracet. Osobně dlouhou dobu studuji argumenty obou stran a dospěl jsem k závěru, že paktování se s Izraelem je jako paktovat se s ďáblem. Pochopitelně Vám ani tento můj názor nechci vnucovat [smích]

215920

29.3.2010 22:31

RE: Pštrosí politika

Hopej 93.?.?.?

Reakce na 215920

Nejsem izraelita svým původem ani zapálený judofil a nepasuji se ani do role jejich arbitra.Leccos jsem si rovněž také přečetl.Už jsem se též vyjádřil v jednom z předchozích příspěvků,že se nepovažuji za povolaného vynášet nějaké kategorické soudy.Oceňuji proto vaši laskavou kritiku a umírněný nesouhlas s mým stanoviskem.Přesto si však ponechám svůj názor,protože v izraelsko palestnském konfliktu je to v obou případech jak za vozem ,tak pěšky.Jestliže se v případě Izraele budu paktovat s ďáblem,tak v případě arabů mám kamaráda šejtana.Osobně však dávám přednost židům,protože jsou součástí naší civilizace,kterou nazývám židokřesťanská,máme k nim blíže a nacházíme v ní prostřednictvím křeťanství své kořeny.Samozřejmě,že se můžeme dostat přes římany,řeky a mínojce až k sumerům,jak tu někdo namítal,že naše kořeny jsou hlubší.Nelze přehlédnout ani arabský vliv,nepředpokládám však ,že bysme si s nimi porozuměli.Snad bychom nalezli jejich přízeň jen v tom případě,kdybychom souhlasili s likvidací židů a bezvýhradně akceptovali znění koránu.A takovou tendenci já nemám,nechci být nepřítelem kohokoli.Jsem si dobře vědom úzkých míst při hájení svého stanoviska,postavit se otevřeně na stranu židů není záviděníhodný počin.Židovský problém je zatížen obrovským historickým balastem,horou polopravd a lží i velmi nepříjemných pravdivých tvrzení.Na věci to nic nemění,je to velmi silný národ s mimořádně schopnými jednci,který dokázal přežít cca dvatisíce let bez vlastního státu.Jeho sílu a postavení jeho členů nelze ignorovat ani v dnešním světě peněz, byznisu a moci.A je pochopitelné,že se to mnoha oponentům nezamlouvá.Je to o to víc obdivuhodné,protože se jim nic nedostalo bez mimořádně vynaloženého úsilí.Trvale bojují po tisíce let o vlastní přežití,skoro by se dalo říct proti všem.

215987

29.3.2010 23:25

RE: Pštrosí politika

Lin 85.?.?.?

Reakce na 215987

S omluvou se vám do toho zamíchám [smích]
Asi jde o zásadní nepochopení. Problém není v Židech, ale v prosazované politice Izraele. Už to tu bylo napsané, že právě nestabilitou, kterou v oblasti působí, vyhání pak arabské obyvatele směrem do Evropy a "vy si tam poraďte". Že žili dva tisíce let bez státu a teď ho mají je ještě neopravňuje předvádět, co předvádějí. Žádnému jinému státu na světě by to beztrestně neprošlo.
Píšete, že Židé jsou silný národ se silnými jedinci. Ano, to jsou, také si toho hodně museli přetrpět. Je ale mnoho takových národů včetně Čechů, Moravanů a Slezanů. Nikdy jsme neměli na růžích ustláno a mnohokrát v historii nám náš stát roztrhali na kusy. Náš vlastní stát taky není vůbec starý, jen cca o 40 let starší, než Izrael. Neumím si ale představit, jak bychom pochodili, kdybychom se začali rozpínat, vyhlazovat Slováky, Poláky, Rakušany, Němce - s tím, že tato území jsou naše "dědičná" a vydobil nám je když ne Přemysl Otakar, tak určitě Karel IV.
Dál nesouhlasím, že jsme konkrétně tady v Čechách součástí židokřesťanské civilizace. Křesťanství nám bylo násilně vnucené a nemáme tam tedy své kořeny. Však i křesťanské svátky musely být postavené na těch našich původních, pohanských.

215989

30.3.2010 10:17

RE: Pštrosí politika

Hopej 93.?.?.?

Reakce na 215989

Můžeme vést vášnivou diskuzi a ke shodnému stanovisku stejně nedojdeme.Vznik Izraele umožnila nezvládnutá britská mandátní správa na území Palestiny,krutý osud židů za 2.světové války a otázka vítězů jak je ukotvit v tom rozhádaném světě,velmocenské plány Sovětského svazu v této oblasti a souhlas OSN.První válku vyvolali arabi podporovaní USA a válečné napětí bude trvat,nikdo neví jak dlouho.Konečným cílem arabů je židy vyhladit,není to nic nového,mleli se tak už v biblických dobách.Jak ti bídní Filištýni(Pelištejci)...David šel do války nevolky...
Náš stát a jeho obyvatelstvo mělo na kahánku zejména za poslední války,to nás kopli do kytek naši znovuspojenci,..a víra tvá tě uzdravila.Nemáme se sousedy zatím proč bojovat,jelikož nás dnes nikdo vyzabíjet nechce.Až se jednou NATO rozpadne dopadneme stejně.My totiž nemáme tak mocné přímluvce jako Izrael(USA a mocnou židovskou finanční loby po celé světě).Naše elity mají jediný cíl,národ oloupit a upevňovat jen své postavení,třeba i ve spojení s cizáky.To by žid nikdy neudělal.Golda Maierová vybrala v New Yorku r.1948 peníze na zbraně mezi dveřmi,když bankéři odcházeli z nemastného jednání.Stačilo jen položit otázku zda chtějí národ zahubit.
Křesťanství nám vnuceno nebylo,křest dobrovolně přijal(možná i ze zištných důvodů)nevím už který panovník.Plebsu se nikdy nikdo neptá.A že to mělo v převaze pozitivní vliv na vývoj odmítne pouze ignorant.Tisíc let v křesťanské víře musí zanechat trvalou stopu,ať už jedinec duchovno vnímá či nikoli.Vést spor ovšem nehodlám.

216025

30.3.2010 11:11

RE: Pštrosí politika

djb 90.?.?.?

Reakce na 216025

>dlouho.Konečným cílem arabů je židy vyhladit

Skutečně? Oni to mají v ústavě? A co komunita desítky tisíc židů v Iránu, která nechce do Izraele ani za zlaté rouno?

Co to tisícileté bezproblémové soužití židů s araby před novodobým Izraelem?

>nového,mleli se tak už v biblických dobách.Jak ti bídní
>Filištýni(Pelištejci)...David šel do války nevolky...

Bible jako historický zdroj???

216030

31.3.2010 12:44

RE: Pštrosí politika

Hopej 93.?.?.?

Reakce na 216030

Už Násir prohlašoval,že židy zažene do moře,takže oni na to nečekali a zařídili se podle toho.Z arabů není nikdo ochoten prohlásit,že souhlasí s existencí státu izrael,Hamás má za svůj cíl jej likvidovat.Neznám ten problém do takové hloubky,abych mohl prohlásit za bezproblémové soužití židů s araby.Minimálně v Palestině tomu tak nebylo.Do Palestiny přicházely po staletí ,po po pronásledování a pogromech,vystěhovalecké(přistěhovalecké)vlny hebrejů z celého světa.V okamžiku,kdy začali židé jako aktivní živel území zkulturňovat,z pouště vytvářeli zelené zahrady, začal být problém,laxní kočovní arabové se probrali.Židé vnímají to území jako Bohem zaslíbenou zemi a arabové(palestinci/pelištejci)jako území,které po tisíciletí obývají.Židovský živel byl rozptýlen po roce 70 n.l.,kdy prohráli válku s římany a Jeruzalém(hlavně chrám) byl zbourán.Po předchozím vývoji palestinci zamítají existenci židovského státu na "svém" území a židům,kteří na něm rovněž žili je "věnoval Bůh"na věky.A teď babo raď.
Nevím ,co je na tom divného,že je Bible zdrojem historických údajů,vždyť je to vlastně záznam židovských dějin,který byl tradován ústně a po té přešel do písemné podoby.Nebo snad máte představu,že se jedná o unscience fiction?

216069

11.4.2010 19:47

RE: Pštrosí politika

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 216069

" 6.Nejenže Jeruzalém nebyl zbudován neexistujícím „židovským národem“, ale Jeruzalém samotný nebyl pravděpodobně v 10. století př.n.l. ani osídlen. Zdá se, že místo bylo mezi lety 1000 a 900 př.n.l., což je vročení Davidova a Šalamounova království, opuštěno. Čili nešlo o „město Davidovo“, i když se nemluví o žádném jiném městě, kde by žil. Pro toto období nebyly archeology nalezeny žádné pozůstatky rozlehlých paláců či známky velkých státních celků a ani asyrské desky, které podávají zprávy o významově daleko menších událostech, jako o akcích arabských královen, neví nic o království Davida a Šalamouna na území historické Palestiny.
# 7.Jelikož nemáme archeologické důkazy o existenci židovského království pro období „prvního Chrámu“, není proto jasné, kdy přesně, mimo pozdější Hasmoneovské království, vládlo židovské obyvatelstvo Jeruzalému. "


viz
Deset hlavních důvodů, proč východní Jeruzalém nepatří Izraeli

216962

12.4.2010 6:57

RE: Pštrosí politika

Hopej 93.?.?.?

Reakce na 216962

K tomuto historickému závěru nemohu zaujmout své stanovisko,ale zkusím se zeptat chytrých hlav.

217005

29.3.2010 23:28

RE: Pštrosí politika

djb 90.?.?.?

Reakce na 215987

A tak to já bych se za judofila klidně i označil, ale i tak si myslím, že to co píšete, je nesmysl. Obvykle se Vaše tvrzení zjednodušuje jako "Izrael - zeď Evropy proti Islámu".

Ale to zcela není pravda. Nenechte se v našem globalizovaném světě zmást geografickou polohou, ale je to přesně obráceně. Evropa a Amerika jsou zdí Izraele proti Islámu a Arabům.

Ostatně, nebýt československé dodávky zbraní, navzdory embargu, v 50tých letech, budou patrně židé dnes stále bezcílně bloudit po světě a Izrael se bude nazývat Palestina. Tedy lze říct, že i naše matička vlast pěkně přispěla k počátkům světového terorismu. Ba, položila jeho základy mocněji než celé OSN. Jak dnes víme, rozhodují zbraně a ne rezoluce. (jistě je Vám jasné, že Izraelsko - Palestinský konflikt je základem veškeré nenávisti islamistů vůči západnímu světu. Korán je v tom až na desátém místě, ale to snad netřeba vysvětlovat).

Tedy povšimněte si v první řadě Albánie/Kosova, Turecka budoucího člena EU, dále nenápadné, no, dnes již docela nápadné, islamizace Francie, Nizozemí, Británi etc. a to navzdory Izraelské "zdi". ta zeď má nějak moc děr, nemyslíte?

Dále si uvědomte, že Izrael neizrael, těmito dírami to k nám proudit bude a neexistuje směr Izraelské politiky, který by tomu chtěl bránit - oni mají svých problémů dost.

Pokud by Izrael nebyl, byla by situace spíš lepší, protože pak by situace arabů byla "u nich doma" jim podstatně přátelštějští a neměli by tolik důvodů nadávat západu (ti radikální, či k nám emigrovat (ti umírnění, co v tom radikálním světě nechtějí žít).

Což neznamená, že bych Izrael chtěl rušit. Karty jsou rozdány a je potřeba hru dohrát do konce.Pokud by byla vůle, šlo by to. Jenže ona vůle není. Ani v Knessetu ani u chlapců v Hamásu. A víte proč? Protože obě strany chtějí víc. Izrael chce užírat Palestině a Palestina chce užírat(někdo by řekl resistuovat) Izraeli. A všichni vědí, že mír znamená pevná hraniční čára a dost a víc už nebude. A to se jim nelíbí, tak to ženou.

V tomto směru jsou hloupí Palestinci, protože pohyb hranice znamená vždy méně Palestiny. Pokud by měli všech pět pohromadě a chápali západní svět, odsouhlasí jakoukoliv hranici, udělají si stát, nechají se uznat všemi zeměmi světa, po několika letech míru začnou budovat armádu, imigrací zaplaví okolí hranic a vykousnou si potřebné demokraticky zpět. No, jejich věc, každý dělá co umí.

Uzavřel bych to názorem, že obě semitské bratranské strany by potřebovali pětadvacet na holou.

215990

1.4.2010 7:01

RE: Pštrosí politika

Hopej 93.?.?.?

Reakce na 215990

Ostatně, nebýt československé dodávky zbraní, navzdory embargu, v 50tých letech, budou patrně židé dnes stále bezcílně bloudit po světě a Izrael se bude nazývat Palestina. Tedy lze říct, že i naše matička vlast pěkně přispěla k počátkům světového terorismu. Ba, položila jeho základy mocněji než celé OSN. Jak dnes víme, rozhodují zbraně a ne rezoluce. (jistě je Vám jasné, že Izraelsko - Palestinský konflikt je základem veškeré nenávisti islamistů vůči západnímu světu. Korán je v tom až na desátém místě, ale to snad netřeba vysvětlovat).
To je vaše příliš zjednodušená představa,bez souhlasu obou supervelmocí by naše republika nemohla učinit ani "ň".My jsme pouze využili nabídnuté příležitosti a náramně si vylepšili rozpočet.Izraelsko palestinský konflikt je jen dobrá záminka pro zdůvodňování radikalismu islámu.Jednak má expanze návaznast na histori a za další si bývalé koloniální země samy zadělaly přistěhovalectvím na nepředpokládaný růst radikálního islámu.U Německa byly pohnutky přistěhovalectví jiné a také se očekávalo,že Turci se poevropští.Dnes je definitivně jasné,že takové očekávání je u vyznavačů islámu mimo reál.Pokud se s tím západ nevyrovná,není mu pomoci.

216114

29.3.2010 4:43

Ostrovsky vedel o cem mluvi a proto na jeho hlavu vypsali velkou odmenu.

kozoroh 61.?.?.?

Plno lidi hledi na krestanstvi ,jako odnoz judaismu a dal nepremysli, nebot ti jez se zvali zide prakticky zmizeli,ale ,ti jezprevzali v 9-10 stoleti judaismus,se dnes nechavaji jmenovat zidy ,ackoliv jejich predchudci nikdy v palestine nebyli a nic o svate zemi neznali,nebot meli svou Chazarskou risi, samozrejme kostel-verici odmitaji tuto historickou pravdu, jakozto cituji z Bible jen to ,co se jim hodi do jejich vlivu na lid a politiky.
~ The above was quoted from Waters Flowing Eastward by Paquita de Shishmareff, pp. 73-74 REVELATION 2:9,,3:9 THE JEWS ARE THE SYNAGOGUE OF SATAN,THEY ARE NOT FROM THE TRIBE OF JUDAH AND NO ISRAEL(THEY ARE KHAZARS,EDOMITES).JESUS WAS NOT A JEW.JEW DOES NOT MEAN ISRAEL,ISRAEL WAS MADE UP OF 12 TRIBE.

Ctenari Zvedavce mozna prehledli posledni akci Mossadu ,kdy zavrazdili obcana Syrie v Budapesti, v Madarsku,takze ,vrazdy Mossadu pokracuji kolem celeho sveta,shodou okolnosti v dob eutoku na Syrskeho obcana nad budapestem krouzili dva Israelske letouny se specialnim zarizenim na palube,jez priletli pres Turecko,Bulharsko a Rumunsko.
Israeli spy planes flew over Budapest`
Zde je na miste si pripomenout slova israelskeho profesora a "nuklearnim darecku pro Evropu".Udajne uredni mista Madarska povolili prelet nad uzemim Madarska,otazkou je ,co kdyz poleti letadlo se smrtelnym nakladem atomovych zbrani,povoli, "krestanska vlada'dopravit smrtelny naklad na na jinou krestanskou zem ,co by cil utoku, jen vzpomente slova Ostrovskeho.Co,takovy Fisher ,povolil by prelet israelskych letadel pres uzemi Ceske republiky? co,takovy zidovsky president Sarkozi,co ,on ,povolil by prelet Israelskych letadel pres uzemi Francie, letadla zeme ,jez nema zadnou kontrolu atomovych zbrani,nikdy nedodrzeli jedinou smlouvu s nikym,nikdy se nepoddali narizeni Spojenych narodu,nikdy neuznali Zenevske dohody,nikdy nepodepsali zadny ujednani o zbranich hromadneho niceni. Zde jsou slova slibu Israelu dany UN:Now, here are the foundational aims of the State of Israel, as found in The Declaration of the Establishment of the State of Israel:
it will foster the development of the country for the benefit of all its inhabitants; it will be based on freedom, justice and peace as envisaged by the prophets of Israel; it will ensure complete equality of social and political rights to all its inhabitants irrespective of religion, race or sex; it will guarantee freedom of religion, conscience, language, education and culture; it will safeguard the Holy Places of all religions; and it will be faithful to the principles of the Charter of the United Nations.

Otazkou je ,jak muzou evropske vlady,neodvazim se uz napsat krestanske,vzit takovy risiko spoluprace s Israelem,jez svym vznikem - terrorismem Palestincu a svou dnesni cinnosti smrtelnych komand, a svym nabozenstvim,ze vsichni goyimove jsou zvirata k utraceni i s temi,jez jim nadbihaji a spolupracuji,jak, muzou takto riskovat svuj vlastni zivot a zivot svych obcanu?
"There was no such thing as Palestinians ... They did not exist." - Former Israeli Prime Minister Golda Meir (The Sunday...Automaticky kráceno

215928

29.3.2010 9:19

RE: Ostrovsky vedel o cem mluvi a proto na jeho hlavu vypsali velkou odmenu.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 215928

Malé upřesnění:
Rothschild,Rockefeller,Warburg a řada ostatních,kteří mají být Židé,jsou ve skutečnosti Chazarové.Mají turecký původ a židovskou víru přijali šmahem v roce 740.

215941

10.4.2010 18:05

RE: Ostrovsky vedel o cem mluvi a proto na jeho hlavu vypsali velkou odmenu.

smoke 89.?.?.?

Reakce na 215941

Je mi líto, ale ve skutečném světě elity nevyznávají žádnou dogmatickou víru nebo ideologii. Ta je jen dalším z nástrojů (vedle peněz) k manipulaci nevědomou populací.

216869

10.4.2010 19:34

RE: Ostrovsky vedel o cem mluvi a proto na jeho hlavu vypsali velkou odmenu.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 216869

existuje jediný činitel: Moc pro moc.

Ta si nevybírá, bere kohokoliv.

216878

29.3.2010 18:45

Třetí světová válka již začala

abc 89.?.?.?

Chazari ustavične mažú akékoľvek stopy na svoju identitu, preto aj v odkaze je je treba zadať do vyhľadávača tisíciletá válka mezi ruskem a chazary
http://www.irucz.ru/cz/zpravy/1-/114-ruska-federace/11403-jizni-fo/-/405-historie/4355-tisicileta-valka-mezi-ruskem-a-chazary-highlight-tisíciletá%20válka/

215968

10.4.2010 17:41

RE: Třetí světová válka již začala

mtk 88.?.?.?

Reakce na 215968

Mažú, mažú, ale "my" jsme je přechcali - o chazarech je toho plný internet. Přes tisíc let se snaží ututlat pravdu, která rozhodně není pro všechny, a teď se jim to tak po*ere. Břídilové! [oči v sloup] [chechtot]

216868

26.2.2011 12:42

Co říká Bible?

Ewiak Ryszard ewiak (tečka) r (zavináč) gazeta (tečka) pl 78.?.?.?

Bible říká: "V ustanoveném čase [král půlnoční = Rusko] se vrátí zpět." (Daniel 11:29a) To také znamená kolaps Evropské unie a NATO. Krátce potom bude jaderná válka. (4. Mojžíšova 24:23, 24; Daniel 11:29b, 30a; Matouš 24:7; Zjevení 6:4) "Velký meč" = jaderný meč. Nebude to Armagedon. To bude "začátek porodních bolestí." (Matouš 24[cool])

Daniel 11:31 = Matouš 24:15 = Zjevení 6:9-11; 11:2, 7; 13:7 = velké soužení malých křesťanských církví.
"Ohavnost zpuštění" = "dravá šelma" = světová vláda (Zjevení 13:1, 2, 7b).

Daniel 11:40-43 = Matouš 24:29 = Zjevení 6:12 = čtvrtá světová válka. (Lukáš 21:25; Zjevení 13:3; Izajáš 5:26-30; Daniel 7:11; Ezekiel 32:2-16; Habakuk 1:5-17; Sefanjáš 1:14-18; Joel 2:1-11)

238653

Příspěvků: 52

26.03. 05:07 kozoroh  Valka nezacina prvnim vystrelem,ale,dlouhymi roky pripravy na ni.
26.03. 13:03 Libcin  RE: Valka nezacina prvnim vystrelem,ale,dlouhymi roky pripravy na ni.
26.03. 09:49 M.Š.  Pokud vezmeme v úvahu předpoklad,
26.03. 14:25 sxg  RE: Pokud vezmeme v úvahu předpoklad,
27.03. 16:26 Hopej  Klid zbraní neznamená mír
27.03. 17:44 vodnik007  RE: silné podpory křeťanského světa
27.03. 19:24 jansmith1984  RE: silné podpory křeťanského světa
28.03. 16:39 vodnik007  RE: silné podpory křeťanského světa
28.03. 17:30 smoke  RE: silné podpory křeťanského světa
28.03. 19:54 vodnik007  RE: tzv. křesťanství
28.03. 22:48 Kazalin  RE: silné podpory křeťanského světa
07.04. 20:01 jansmith1984  RE: silné podpory křeťanského světa
27.03. 20:46 Zorro  Zdroj
27.03. 21:57 Rene Bartosek  RE: Zdroj
27.03. 23:08 Hopej  Máme společnou cestu
28.03. 03:37 vodnik007  RE: Starý a Nový zákon nelze od sebe oddělit
28.03. 07:10 Rene Bartosek  RE: Máme společnou cestu
28.03. 22:32 MedaBeda  RE: Máme společnou cestu
28.03. 23:44 Rene Bartosek  RE: Máme společnou cestu
29.03. 15:56 jansmith1984  RE: Máme společnou cestu
29.03. 17:21 Hopej  RE: Máme společnou cestu
29.03. 18:05 Rene Bartosek  RE: Máme společnou cestu
29.03. 20:36 MedaBeda  RE: Máme společnou cestu
29.03. 21:08 jansmith1984  RE: Máme společnou cestu
29.03. 22:14 MedaBeda  RE: Máme společnou cestu
30.03. 18:08 jansmith1984  RE: Máme společnou cestu
31.03. 19:35 MedaBeda  RE: Máme společnou cestu
29.03. 16:39 Hopej  RE: Máme společnou cestu
29.03. 22:23 MedaBeda  RE: Máme společnou cestu
30.03. 09:27 Hopej  RE: Máme společnou cestu
30.03. 13:45 MedaBeda  RE: Máme společnou cestu
01.04. 06:30 Hopej  RE: Máme společnou cestu
28.03. 06:27 kozoroh  The meaning of the history of the last century is that today 300 Jewish financiers, all Masters of Lodges, rule the worl
28.03. 10:18 quido2  RE: The meaning of the history of the last century is that today 300 Jewish financiers, all Masters of Lodges, rule the
28.03. 15:15 Hopej  Pštrosí politika
28.03. 22:20 jean.laroux  RE: Pštrosí politika
29.03. 22:31 Hopej  RE: Pštrosí politika
29.03. 23:25 Lin  RE: Pštrosí politika
30.03. 10:17 Hopej  RE: Pštrosí politika
30.03. 11:11 djb  RE: Pštrosí politika
31.03. 12:44 Hopej  RE: Pštrosí politika
11.04. 19:47 MedaBeda  RE: Pštrosí politika
12.04. 06:57 Hopej  RE: Pštrosí politika
29.03. 23:28 djb  RE: Pštrosí politika
01.04. 07:01 Hopej  RE: Pštrosí politika
29.03. 04:43 kozoroh  Ostrovsky vedel o cem mluvi a proto na jeho hlavu vypsali velkou odmenu.
29.03. 09:19 quido2  RE: Ostrovsky vedel o cem mluvi a proto na jeho hlavu vypsali velkou odmenu.
10.04. 18:05 smoke  RE: Ostrovsky vedel o cem mluvi a proto na jeho hlavu vypsali velkou odmenu.
10.04. 19:34 MedaBeda  RE: Ostrovsky vedel o cem mluvi a proto na jeho hlavu vypsali velkou odmenu.
29.03. 18:45 abc  Třetí světová válka již začala
10.04. 17:41 mtk  RE: Třetí světová válka již začala
26.02. 12:42 Ewiak Ryszard  Co říká Bible?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 772