Diskuze k článku

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Příspěvků 71

28.8.2002 1:21

Válka s Irákem - doufám, že bude!

R. 24.?.?.?

Nechcel by som aby Amerika "padla". Napriek vsetkemu zlemu ma aj svoje jedinecne pozitiva.
Americania by si skor zasluzili druhy Vietnam. To aj realne hrozi, ak tam poslu planovanych 200.000 vojakov. Ked sa zacnu americkym matkam vracat synovia v truhlach, ludia si uvedomia, ze tadialto cesta nevedie a prilezitost dostanu ine riesenia.

3641

28.8.2002 3:37

Válka s Irákem - doufám, že bude!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Americane mohli "ukoncit" Husseina jiz v perske valce, kdy gen. Scwarzkopf byl uz kousek k jeho likvidaci. Tenkrat ho to meli nechat dokoncit, dostal ale
"stopku" a amici slapali domu. Co to melo znamenat, ze ho odvolali, to mi neni jasne dodnes. At jakkoliv, dochazi ke stejne situaci jako v letech devadesatych,
kdy si z celeho sveta delal srandu, UN kontrolni organy nechtel vpustit na kontrolu vyroby chemickych zbrani, atd.
Zase jsou nejake "lezaky" zbrani a munice, kterych se je treba zbavit, nekde je vypalit, at se muze znovu produkovat????
Ach jo, Ameriko,"cut the bullshit" a prestan nam lhat, rekni nam, kdy se dovime pravdu o Kennedyho atentatu a dalsich jinych "zahadach"!!!!!
Stefan

3642

28.8.2002 13:07

RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!

Vít 147.?.?.?

Reakce na 3642

Omyl Stefane, stopka byla zamerna. Vis, kolik se pak mohlo prodat zbrani Kuvajtu a dalsim okolnim zemim? Za 2 mld. USD!

3649

29.8.2002 12:46

RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!

Milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 3642

Americane mohli "ukoncit" Husseina jiz v perske valce, kdy gen.
Scwarzkopf byl uz kousek k jeho likvidaci. Tenkrat ho to meli nechat
dokoncit, dostal ale "stopku" a amici slapali domu

Vyjímečně souhlasím, nemá se odcházet od rozdělané práce.

3677

28.8.2002 5:00

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Amerika se sama stava obeti svych velikasskych uvah,zejmena ,kdyz na vsech dulezitych mistech sedi lide s neamerickym myslenim.Sveho casu jsem si nahral a mam stale schovano nahravku z radia BBC,podle hesla,"kdyz prava ruka ,nevi ,co dela leva".Presne v propgande ovzdusi valky tato stanice hlasila o vysetrovani Dansko-britske spolecnosti ,co obchodovala s Irakem a prodala jim antrax proti Kurdum s pozehnanim Ameriky,ktera poskytla poradce ,jak s tim zachazet a v tom samem case ,co by ,jakoby Australsky obcan Richard Batler hledal po Saddamovych palacich zmineny antrax.Je to krasny priklad ,jak se radoby svetovy mocipani snazi z lidi nadelat nemyslici stado pri pouziti dominantniho postaveni v informacnich zdrojich.V jeden den napsali clanek o ucasti Ameriky na spolupraci s plyny-http://www.nytimes.com/2002/08/18/international/middleeast/18CHEM.html?ei-1&e...
a v ten samy den ,jina stranka novin-New York Times ,nabizi Kurdum pomoc pred "Saddanovym plynovym utokem,posudte samy ,co je to za blazinec.
http://www.asp.washtimes.com 19/8/02
Nazev "KURDS offered help against nerve gas"
Ja myslim ,ze si Americani brzo uvedomi ,kam speji a prvni demonstrace proti Bushovi tomu nasvedcuji,jinak ,uz jsem nasel clanek v Israelskych linkach ,kde je jeden z zidu ,jiz varuje Americke zidy ,aby si vcas zbalili veci a prijeli do zeme "otcu" dokud je cas. Velice zajimave cteni ,kdyz to porovnam s archivnim zaznamem z roku 1936 ,kde rovnez bylo varovani o vyklizeni Nemecka ,jak se zda ,tak historie se opakuje a mnozi "Bohem vybrani" jsou uz pripraveni na nejhorsi.Rovnez tomu nasvedcuje i prohlaseni Britskeho rabbina,jez rovnez naznacuje ,ze casy se meni v jejich neprospech.Kazdopadne v Americe muzou zacit velke zmeny a Oklahoma udalost ,WACO, a nakonec 11 SEptember nam to napovidaji.

3643

28.8.2002 6:48

Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Pane Stwora, zase Vám děkujeme za vynikající článek. Z velmi dobré analýzy celé situace lze jen doufat, že k takové válce nedojde. Bush není stupidním válečným fanatikem, má jen smůlu, že došlo k teroristickým útokům 11. září 2001, a jako prezident musí "něco" dělat. Je pochopitelně pod velkým tlakem amerických "jestřábů" a zbrojního průmyslu. V případě Iráku tedy doufejme, že jde pouze o politickou retoriku, neboť v případě válečného konfliktu by negativní následky mnohonásobně překonaly Vietnam, a svět by navíc skončil v katastrofálním stavu "fanaticky permanentního terorismu."

3644

28.8.2002 12:43

RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 3644

Pane Stwora, zase Vám děkujeme za vynikající článek. Z velmi dobré
analýzy celé situace lze jen doufat, že k takové válce nedojde. Bush
není stupidním válečným fanatikem, má jen smůlu, že došlo k
teroristickým útokům 11. září 2001, a jako prezident musí "něco"
dělat...

Ja si naopak myslim, ze byl 11.9.01 pro nej osobne "prinosny". Mozna se casem dozvime vice informaci z pozadi cele "katastrofy", i kdyz vzhledem k vyvoji, to bude asi podobne jako s informacemi o zminenem atentatu na JFK apod.

3648

28.8.2002 14:55

RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 134.?.?.?

Reakce na 3648

Ja si naopak myslim, ze byl 11.9.01 pro nej osobne "prinosny".

Taky souhlasim - skoro bych pouzil parafrazi "kdyby nebylo 11.9.02, museli bychom si ho zaridit" :-/

3651

28.8.2002 15:12

RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 3651

Ja si naopak myslim, ze byl 11.9.01 pro nej osobne "prinosny".

Taky souhlasim - skoro bych pouzil parafrazi "kdyby nebylo 11.9.02,
museli bychom si ho zaridit" :-/

Taky souhlasim, ale vzdyd oni si to zaridily. A kde bylo schovanych tech 4000 zidu kteri jako nahodou ten
den neprislo do prace???????

Jirka

3652

28.8.2002 15:24

RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3652



Taky souhlasim, ale vzdyd oni si to zaridily. A kde bylo schovanych
tech 4000 zidu kteri jako nahodou ten

den neprislo do prace???????

Jirka
To je prave ono, ze se pravdy nedovime, jen te, co nam "ONI" chteji dat!!!Vzdyt to je do nebe volajici v 9 rano "prazdne" officy? Nebo jich vazne ty desitky tisic stacily jeste utect?????
Stefan

3653

28.8.2002 23:46

RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!

SS- Sturmfuehrer Goetzke 170.?.?.?

Reakce na 3652


Taky souhlasim, ale vzdyd oni si to zaridily. A kde bylo schovanych
tech 4000 zidu kteri jako nahodou ten

den neprislo do prace???????

Jirka
Jirko.
Je to od teba hezka vec ze se zajimas o osud 4000 zidu, ja vim ze to tezce neses ze nezahynuli. Aber ja by chtela vedet kde jsi byl ty? Kdyz se to stalo?
Ty jses jako Cech auch takova scheise necista rasa. A tak by bylo sehr gut das du bist in der WTC in der gleiche moment. Lide nizsi rasy jako ty musi nam cistym arijcum kissen and licken arsh und arbeiten fur uns und der cisty rasa nebo tebe posleme zu ende.

3660

29.8.2002 15:26

RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 3660


Taky souhlasim, ale vzdyd oni si to zaridily. A kde bylo schovanych
tech 4000 zidu kteri jako nahodou ten

den neprislo do prace???????

Jirka
Jirko.
Je to od teba hezka vec ze se zajimas o osud 4000 zidu, ja vim ze to
tezce neses ze nezahynuli. Aber ja by chtela vedet kde jsi byl ty?
Kdyz se to stalo?
Ty jses jako Cech auch takova scheise necista rasa. A tak by bylo sehr
gut das du bist in der WTC in der gleiche moment. Lide nizsi rasy jako
ty musi nam cistym arijcum kissen and licken arsh und arbeiten fur uns
und der cisty rasa nebo tebe posleme zu ende.


Ty nemas hebrejsko - nemecky slovnik??? SS-STURMFUEHRER se totis pise SS-STURMBANNFUHRER jasny? hail HI..........

3680

29.8.2002 15:28

RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 3680


Taky souhlasim, ale vzdyd oni si to zaridily. A kde bylo schovanych
tech 4000 zidu kteri jako nahodou ten

den neprislo do prace???????

Jirka
Jirko.
Je to od teba hezka vec ze se zajimas o osud 4000 zidu, ja vim ze to
tezce neses ze nezahynuli. Aber ja by chtela vedet kde jsi byl ty?
Kdyz se to stalo?
Ty jses jako Cech auch takova scheise necista rasa. A tak by bylo sehr

gut das du bist in der WTC in der gleiche moment. Lide nizsi rasy jako

ty musi nam cistym arijcum kissen and licken arsh und arbeiten fur uns

und der cisty rasa nebo tebe posleme zu ende.


Ty nemas hebrejsko - nemecky slovnik??? SS-STURMFUEHRER se totis pise
SS-STURMBANNFUHRER jasny? hail HI..........

Omlouvam se moje jmeno je Jirka

3681

30.8.2002 4:40

RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!

Pozorovatel 67.?.?.?

Reakce na 3681

Ty nemas hebrejsko - nemecky slovnik??? SS-STURMFUEHRER se totis pise


SS-STURMBANNFUHRER jasny? hail HI..........

Omlouvam se moje jmeno je Jirka

Nazdarek Jirko.
Nevim proc by jsi se omlouval?
Mel by jsi se juknout na SS sarze poddustojniku, nize nez podporucik SS-Unterstrumfuhrer. Ale je to svanda kdyz si clovek uvedomi jaci jste vsichni kabrnaci a vlastenci.
Pamatuji se na historku z valky. Kdyz byla Praha osvobozena, tak se Soveti ptali Ceskych chrabrych odbojaru, proc jeste stoji Heydrichuv pomnik na miste, kde byl zavrazden. Slavni Cesti odbojovi hrdinove jim odpovedeli, ze to prece bylo proti zakonu jej poskodit nebo odstramit! Tak tam stal s vazou kytek jeste 14. kvetna 1945. Mimochodem ta Heydrichova bronzova busta ktera byla na pomniku je stale v Praze a sberatele, cesti vlastenci, by se po ni utloukli za to co za ni nabizeji by jsi si postavil luxusni barak a koupil super auto a nemusel jiz vice pracovat.
Cest praci Jirko

3689

28.8.2002 11:56

Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Pavel Cejka cejka (zavináč) elitecomp (tečka) cz 62.?.?.?

1/ Doufam, ze k zadne valce nedojde. Nic hnusnejsiho nez chemicky a valku neznam.

2/ Doufam, ze si Amerika urizne poradnou ostudu a konecne se docka zaslouzeneho opovrzeni celeho sveta, ne jen takoveho toho "no jo, co bys chtel, vzdyt je to American ..." v pripade, ze nekdo provede neco obzvlaste hloupeho (viz. suseni kocky v mikrovlnce atd..).

3/ Chtelo by to zatrhnou tipec ropnym spolecnostem. Pak zmizi i velky duvod k podobnym konfliktum.

4/ Je otazka co by nastalo po padu Ameriky. Kdysi Rimska rise plnila podobnou ulohu a historie Ameriky se vyviji podobne, pad je nevyhnutelny. Ale co bude potom ? Jak nastane pad ? Muzeme udelat neco pro to, aby pripadna doba barbarstvi byla co nejkratsi ? A taky neco pro to, aby se chyby neopakovaly ? Jde to vubec ?

3647

28.8.2002 14:23

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 144.?.?.?

Reakce na 3647

Tak jsem si vzpomel na Nadaci of Asimova ....

Mimochodem, film se zabery umirajich psu jsem videl jako 15-lety na Prazskem gymplu v ramci branne vychovy. Tenkrat nam rikali ze zle zapadni staty se nas chsytaj vsechny otravit jako ty psy. Bylo to dost hnusny ...

Podobne, kamoska z Kanady se jako dite bala ze zly rudy prijdou a vsechny je povrazdi ...

Divnej svet ..

1/ Doufam, ze k zadne valce nedojde. Nic hnusnejsiho nez chemicky a
valku neznam.


2/ Doufam, ze si Amerika urizne poradnou ostudu a konecne se docka
zaslouzeneho opovrzeni celeho sveta, ne jen takoveho toho "no jo, co
bys chtel, vzdyt je to American ..." v pripade, ze nekdo provede neco
obzvlaste hloupeho (viz. suseni kocky v mikrovlnce atd..).


3/ Chtelo by to zatrhnou tipec ropnym spolecnostem. Pak zmizi i velky
duvod k podobnym konfliktum.


4/ Je otazka co by nastalo po padu Ameriky. Kdysi Rimska rise plnila
podobnou ulohu a historie Ameriky se vyviji podobne, pad je
nevyhnutelny. Ale co bude potom ? Jak nastane pad ? Muzeme udelat neco
pro to, aby pripadna doba barbarstvi byla co nejkratsi ? A taky neco
pro to, aby se chyby neopakovaly ? Jde to vubec ?

3650

28.8.2002 20:14

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Pozorovatel 170.?.?.?

Reakce na 3647

2/ Doufam, ze si Amerika urizne poradnou ostudu a konecne se docka
zaslouzeneho opovrzeni celeho sveta, ne jen takoveho toho "no jo, co
bys chtel, vzdyt je to American ..." v pripade, ze nekdo provede neco
obzvlaste hloupeho (viz. suseni kocky v mikrovlnce atd..).

Tobe ty holomku Pavle Cejko nic nehrozi. Jses Ceskej polozmrd, ktery si nasel v Arabech zaminku jak plivat na Ameriku. Komousi jako ty Cejko se v Americe usadili aby se mohli chvastat uzivat si blahobytu. Z lidi jako ty Cejko je mi na bliti. Myslel jsem si blahove ,ze se pred nima da schovat za oceanem, ale mylil jsmem se. Tak si ty Cechoarabska kobro dal plivej jed, a premyslej zda-li by ti nebylo lip v Bagdadu.

3655

28.8.2002 20:32

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 3655

Tobe ty holomku Pavle Cejko nic nehrozi. Jses Ceskej polozmrd, ktery
si nasel v Arabech zaminku jak plivat na Ameriku. Komousi jako ty
Cejko se v Americe usadili aby se mohli chvastat uzivat si blahobytu.
Z lidi jako ty Cejko je mi na bliti. Myslel jsem si blahove ,ze se
pred nima da schovat za oceanem, ale mylil jsmem se. Tak si ty
Cechoarabska kobro dal plivej jed, a premyslej zda-li by ti nebylo lip
v Bagdadu.

Doporucuji kazdemu ctenari tohoto prispevku kliknout na IP cislo pod timto textem. Ukazi se Vam prispevky, ktere byly vydany pod timto cislem. Dne 18.4. ve 20:09 je tam zajimavy postoj k clanku: Amerika dneska: strach a pomale probouzeni. Podepsan je: SS-Gruppenfuhrer Heinz!!!!!!!!!

3657

29.8.2002 5:19

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Heinzi 67.?.?.?

Reakce na 3657


Doporucuji kazdemu ctenari tohoto prispevku kliknout na IP cislo pod
timto textem. Ukazi se Vam prispevky, ktere byly vydany pod timto
cislem. Dne 18.4. ve 20:09 je tam zajimavy postoj k clanku: Amerika
dneska: strach a pomale probouzeni. Podepsan je: SS-Gruppenfuhrer
Heinz!!!!!!!!!

Doporucuji kazdemu ctenari tohoto prispevku kliknout na IP cislo pod
timto textem. Ukazi se Vam prispevky, ktere byly vydany pod timto
cislem. Dne 18.4. ve 20:09 je tam zajimavy postoj k clanku: Amerika
dneska: strach a pomale probouzeni. Podepsan je: SS-Gruppenfuhrer
Heinz!!!!!!!!!

Halt jsem byl behem casu degradovan. A regradovan jako mnoho z nas. No a name? Wir mussen andere namen haben, ich glaube das is eine fundament of unsere kampf fur der Zukunft. Cepicka to dotah z vojina na generala a zpet na vojina a nikdo se nedivil. Tobe doporucuji si zajit na urad a dat se arizovat.

Heinz alias Goetzke

3665

29.8.2002 10:21

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 3665

Heinzchen,
doporucujem ti troska sa pocvicit v nemcine. Nebude to vyzerat tak smiesne a mozno to bude aj vierohodnejsie. [smích]

3675

29.8.2002 22:06

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Reakce na 3657

Tobe ty holomku Pavle Cejko nic nehrozi. Jses Ceskej polozmrd, ktery
si nasel v Arabech zaminku jak plivat na Ameriku. Komousi jako ty
Cejko se v Americe usadili aby se mohli chvastat uzivat si blahobytu.


Z lidi jako ty Cejko je mi na bliti. Myslel jsem si blahove ,ze se
pred nima da schovat za oceanem, ale mylil jsmem se. Tak si ty
Cechoarabska kobro dal plivej jed, a premyslej zda-li by ti nebylo lip


v Bagdadu.

Doporucuji kazdemu ctenari tohoto prispevku kliknout na IP cislo pod
timto textem. Ukazi se Vam prispevky, ktere byly vydany pod timto
cislem. Dne 18.4. ve 20:09 je tam zajimavy postoj k clanku: Amerika
dneska: strach a pomale probouzeni. Podepsan je: SS-Gruppenfuhrer
Heinz!!!!!!!!!

Ja si na to IPecko klikla a je mi divne z toho, co jsem si precetla. To by stalo za diskusi - co se z toho da vycist a jestli to spatne v podstate jenom vice-mene vypada nebo to je horsi nez se da vycist.
Alena

3684

30.8.2002 4:49

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Pozorovatel 67.?.?.?

Reakce na 3684

Ja si na to IPecko klikla a je mi divne z toho, co jsem si precetla.
To by stalo za diskusi - co se z toho da vycist a jestli to spatne v
podstate jenom vice-mene vypada nebo to je horsi nez se da vycist.

Alena

Aleno.
Cheer up.
Da se z toho vycist moc. V podstate je to jako radio talk host show. Kazdej si napise a reaguje podle sveho. Nikdo mu neskaka do reci a tak jde ven vse, jak to dobre tak to spatne. Diky Stworovi si to muze pracist kdo chce kde chce. Je to ale nakazlive. Obcas se podari nekomu tnout do ziveho a to je potom svanda.
V naproste vetsine to vsak vrcholi jako vzdy. Kdyz uz se nemuze najit vinik zacne se z davu ozyvat: "Za vse mohou zidi." Holt antisemismus v Ceske zemi jenom kvete, ale to prece neni nic noveho.

3690

30.8.2002 7:34

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 3690

Obcas se podari nekomu tnout do ziveho a to je potom svanda.


Precetl jsem si ty vase "zvasty" a bylo me z nich na bliti.
Vy nejste zadny "dopisovatel", ale pouze uplne sprostej PROVOKATER.

3691

30.8.2002 16:45

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Pozorovatel 170.?.?.?

Reakce na 3691

Obcas se podari nekomu tnout do ziveho a to je potom svanda.


Precetl jsem si ty vase "zvasty" a bylo me z nich na bliti.
Vy nejste zadny "dopisovatel", ale pouze uplne sprostej PROVOKATER.

Mas moc citlivou dusi. Cesky vlastence. Kdyz jses tak hrdej na to , ze jsi Cech, co potom delas v Kanade? Povyseni od tebe na dopisovatele neprijimam.
To, ze jsem provokater? Koho provokuji? Pouze nacionalisty jako ty a obcas zidobijce. At si jsem tedy provokater, ale ty Rudo, jsi CECH jako poleno se vsim vsudy!! Jenom nechces v Cechach zit. Hlavne nezapomen vsem rici jaci jsou Americane barbari a jaci jsou Cesi zlati muzikanti,vzdelani a chytri. Jaci jsou Cesi hrdinove, jak celou svoji historii chrabre bojovali proti feudalismu, kapitalismu, nacizmu, komunizmu a ze kdyby jich nebylo Zeme by se prestala tocit. No a narod Cesky bez hrdinu a vlastencu jako ty existovat nemuze. Vsichni trochu vzdelani lide vsude na svete to vi. Tak se Rudlo nepremahej a vyblij se kdyz je ti na bliti, nedrz to neni to zdrave.

3696

30.8.2002 17:52

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Moniker 80.?.?.?

Reakce na 3696

To, ze jsem provokater? Koho provokuji? Pouze nacionalisty jako ty a obcas zidobijce.

Omyl. Provokujete kazdeho, komu vadia vase primitivne nalepky, ktore tu rozdavate hlava, nehlava. Pomaly kazdy tu uz bol oznaceny za nacistu, komunistu, zidobijca a neviemcoeste. Ked tu niekto pravidelnejsie cita diskusie, tak vidi, ze su tu viac-menej dve skupiny prispievatelov.
1. skupina su ti, ktori sa snazia vyjadrit svoj nazor, ci uz suhlasny, alebo nesuhlasny s clankom.
2. skupina sa nesnazi vyjadrit nazor, ale zautocit na nositela nazoru, s ktorym nesuhlasia (kritizujes Americanov, tak si komunista; kritizujes Zidov, tak si nacista, ...).
Mozno mate pocit, ze robite zasluznu cinnost, ja v tom vsak vidim hlboko zakorenenu komunisticku vychvu. Ak s niekym nesuhlasite, najskor ho zaradite do nejakej skupiny (napr. nacista) a potom kritizujete skupinu (nacistov). Je to vsak v podstate len forma, ako sa vyhnut priamej konfrontacii nazorov. Zeby zo strachu, ze by ste tie svoje neobhajili?

3702

2.9.2002 6:42

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3702


presne s tebou souhlasim
Stefan

1. skupina su ti, ktori sa snazia vyjadrit svoj nazor, ci uz suhlasny,
alebo nesuhlasny s clankom.

2. skupina sa nesnazi vyjadrit nazor, ale zautocit na nositela nazoru,
s ktorym nesuhlasia (kritizujes Americanov, tak si komunista;
kritizujes Zidov, tak si nacista, ...).

Mozno mate pocit, ze robite zasluznu cinnost, ja v tom vsak vidim
hlboko zakorenenu komunisticku vychvu. Ak s niekym nesuhlasite,
najskor ho zaradite do nejakej skupiny (napr. nacista) a potom
kritizujete skupinu (nacistov). Je to vsak v podstate len forma, ako
sa vyhnut priamej konfrontacii nazorov. Zeby zo strachu, ze by ste tie
svoje neobhajili?

3729

31.8.2002 17:10

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 3696



Mas moc citlivou dusi. Cesky vlastence. Kdyz jses tak hrdej na to , ze
jsi Cech, co potom delas v Kanade?

Ptas se proc jsem v Canade a ne zpatky v Cechach. Jo ono to hochu zase neni tak snadny. Canada se me pred lety "ujala" a tak mam k ni nejake zavazky.
Jsem tez zenat s canadankou, tak ji take nemohu rici, sem cesky vlastenec a proto se musim vratit do Cech.
To ty ale zrejme nepochopis, takze k tomu neni co vice dodat.

3709

1.9.2002 23:12

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Pozorovatel 67.?.?.?

Reakce na 3709

Jsem tez zenat s canadankou, tak ji take nemohu rici, sem cesky
vlastenec a proto se musim vratit do Cech.

To ty ale zrejme nepochopis, takze k tomu neni co vice dodat.

Rudlo.
Mas pravdu asi to nepochopim. Nejsem Cehun,ale historie nas uci, ze jenom Cehuni mohou sedet na dvouch zidlich. Zkratka to nechapu. No a manzelce vysvetlovat co jsem zac? To uz je uplna pitomost.
Hodne Zdravi vam vsem.

3717

2.9.2002 8:16

RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 3709



Mas moc citlivou dusi. Cesky vlastence. Kdyz jses tak hrdej na to , ze


jsi Cech, co potom delas v Kanade?

Ptas se proc jsem v Canade a ne zpatky v Cechach. Jo ono to hochu zase
neni tak snadny. Canada se me pred lety "ujala" a tak mam k ni nejake
zavazky.

Jsem tez zenat s canadankou, tak ji take nemohu rici, sem cesky
vlastenec a proto se musim vratit do Cech.

To ty ale zrejme nepochopis, takze k tomu neni co vice dodat.

Tak to Rudacku nemas lehky. Ja, "jako cigan" bych Ti tedy poradil, aby jsi byl objektivni a nebyl zaslepeny nejakou falesnou vlastenctinou at uz je to k jakemukoliv statu. Ja jsem po dlouha leta obcanem USA, ale kdyz prijde na vec, tak budu objektivne kritizovat politiku USA, kdyz situace vyvstane, a nebudu druhe urazet. Mame snad narok na svuj vlastni nazor. A nebo jsi jeste neodevsdal svoji stranickou legitimaci?? A porad jim platis??

3732

28.8.2002 18:04

No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

ACA 216.?.?.?

To si vy ignoranti neuvedomujete,ze jestli padne Amerika,tak padneme i my?Komousi holt porad nemuzou prenest pres srdce,ze USA je nas spojenec.

3654

29.8.2002 8:26

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 3654

To si vy ignoranti neuvedomujete,ze jestli padne Amerika,tak padneme i
my?Komousi holt porad nemuzou prenest pres srdce,ze USA je nas
spojenec.

Stejne tak jsem si neuvedomoval, ze padne-li CCCP, padnem i my......[pláč]

3669

29.8.2002 12:52

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

Milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 3669

Stejne tak jsem si neuvedomoval, ze padne-li CCCP, padnem i
my......[pláč]

To ovšem říkala Ksč a to se taky stalo (naštěstí).

3678

29.8.2002 15:45

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 3678

Stejne tak jsem si neuvedomoval, ze padne-li CCCP, padnem i
my......[pláč]

To ovšem říkala Ksč a to se taky stalo (naštěstí).

No a ted to rikaji "demokrati" ....

3682

29.8.2002 23:02

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3669


Stejne tak jsem si neuvedomoval, ze padne-li CCCP, padnem i
my......[pláč]

Jestli se snazite naznacit,ze CCCP = USA,tak je mi vas docela lito.Skutecne nevim,jak na takovy komunisticky zvast odpovedet.Asi jste se mel v komunistickem CSSR velmi dobre [pláč] .

3686

30.8.2002 9:31

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 3686

Jestli se snazite naznacit,ze CCCP = USA,tak je mi vas docela
lito.Skutecne nevim,jak na takovy komunisticky zvast odpovedet.Asi
jste se mel v komunistickem CSSR velmi dobre [pláč] .

Takovej idiot, abych delal podobne rovnice nejsem. Chtel jsem pouze naznacit, ze nesdilim Vasi predstavu o nepostradatelnosti USA, proste nemam pocit, ze by muj zivot zavisel na jejich prosperite, stejne tak sem drive nemel pocit, ze ztratime-li bratra na vychode je s nama amen. Je to jenom propaganda a pohadka pro stado. Neupiram Vam ovsem moznost tomu verit, mate svobodu, verte si cemu chcete. Dokonce me muzete oznacit i za ignoranta, ja to snesu[smích]
A jestli chcete vedet jestli sem se mel drive lepe? Mam se stale tak, jak si zaslouzim. Take nevim co je pro Vas nejdulezitejsi nove nabytou hodnotou. Je to moznost koupit si "vse", nebo moznost "svobodneho projevu"? Pocit "mit se velmi dobre" je dost subjektivni. Jestli ze Vam odpovim: "Mam se stale velmi dobre", jiny by v me situaci mohl rici: "Stoji to za hovno". Tak co vlastne chcete vedet?

3693

30.8.2002 14:59

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 3693

Takhle by měl vypadat příspěvek v kultivované diskuzi. Dávám Vám hlas.[smích]

3695

30.8.2002 21:12

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3693

nemam pocit, ze by muj zivot zavisel na jejich prosperite, stejne tak
sem drive nemel pocit, ze ztratime-li bratra na vychode je s nama
amen. Je to jenom propaganda a pohadka pro stado. Neupiram Vam ovsem
moznost tomu verit, mate svobodu, verte si cemu chcete. Dokonce me
muzete oznacit i za ignoranta, ja to snesu[smích]

Vase vysvetleni beru,ale skutecne si myslite,ze by se Evropa bez USA dokazala ubranit Cine,ci radikalnim muslimum ,pripadne Rusku?

3704

2.9.2002 8:57

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 3704

Vase vysvetleni beru,ale skutecne si myslite,ze by se Evropa bez USA
dokazala ubranit Cine,ci radikalnim muslimum ,pripadne Rusku?

Kdyz budeme neustale predpokladat, ze se musime proti necemu branit a hledat nepritele za kazdou cenu, tak ho urcite najdem ...
Stale se nemohu zbavit presvedceni, ze lze "zit v miru"[smích]

3734

2.9.2002 19:58

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 3734

Vase vysvetleni beru,ale skutecne si myslite,ze by se Evropa bez USA
dokazala ubranit Cine,ci radikalnim muslimum ,pripadne Rusku?

Kdyz budeme neustale predpokladat, ze se musime proti necemu branit a
hledat nepritele za kazdou cenu, tak ho urcite najdem ...

Stale se nemohu zbavit presvedceni, ze lze "zit v miru"[smích]

Pokud lide budou tak jak byli a jsou, tak v miru nikdy zit nebudou. Je to smutne, ale bohuzel je to tak.

3745

3.9.2002 13:19

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 3745


Pokud lide budou tak jak byli a jsou, tak v miru nikdy zit nebudou. Je
to smutne, ale bohuzel je to tak.

Ano, jiste zmeny jsou nevyhnutelne[smích]

3759

3.9.2002 18:01

RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 3759


Pokud lide budou tak jak byli a jsou, tak v miru nikdy zit nebudou. Je


to smutne, ale bohuzel je to tak.

Ano, jiste zmeny jsou nevyhnutelne[smích]

Jenze jeste nikdo nedokazal udelat zmeny v lidske povaze. Takze se musime smirit s tim, ze nepokoje mezi lidma budou pokracovat tak dlouho, dokud lidstvo bude existovat.

3761

28.8.2002 20:24

Co jim chudákům (USA) vlastně zbývá!

Jen přihlížející p (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Není pro ně jiné cesty, viz: http://www.gewo.cz/ve/ropaci.htm
Panečku, to nás čeká pěkná sranda.

3656

28.8.2002 21:28

RE: Co jim chudákům (USA) vlastně zbývá!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 3656

Moc pěkné grafy. Mimochodem je to v souladu s tím, co říká analytik Richard Maybury. Ten odhaduje, že cena za barel se v příštím roce vyšplhá ze současných asi $30 na $100. Radí investovat do ropných firem.

3658

28.8.2002 23:02

RE: Co jim chudákům (USA) vlastně zbývá!

R. 24.?.?.?

Reakce na 3658

http://www.artistictreasure.com/learnmorecleanair.html
Biodiesel by bol rozumnym riesenim. Zial, neexistuje politicka vola - vsetci vieme preco.

3659

29.8.2002 8:50

RE: Co jim chudákům (USA) vlastně zbývá!

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 3659

http://www.artistictreasure.com/learnmorecleanair.html
Biodiesel by bol rozumnym riesenim. Zial, neexistuje politicka vola -
vsetci vieme preco.

no jasne....
Hemp for Fuel!
Hemp for Victory! (to uz je trosku starsi slagr)
Hemp for everybody[smích]!

3670

29.8.2002 1:22

Válka s Irákem - doufám, že bude!

albert 12.?.?.?

Casti zidovskych tradici je horekovat nad pogromami, holohoaxy, utrpenim zidu a podobne - a posleze z toho tezit. Ale tentokrat, po puvodne oznamenych 4000 mrtvych israelcu v WTC - je nejak ticho po pesine .. Proc asi???
Dokonce i "oficielni" CNN na svem seznamu nestastniku ma pouze jednu israelskou zidovku, ktera ale nezahynula v WTC, nybrz v letadle UA 175 ..
Rada inteligentnich diskuteru po celem svete se pozastavuje nad tim, ne kdo byl nejvice motivovan utokem 11.zari, ale kdo z teroru na WTC posleze nejvice tezil a stale dosud tezi?
http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/lists/by-country/page8.html
http://www.publiceye.org/frontpage/911/Missing_Jews.htm
http://www.americandefenseleague.com/4000isra.htm

Pri teto prilezitosti je vhodne pripomenout masakr izraelskeho letectva americke neozbrojene namorni lodi Librety. 34 americkych namorniku bylo zavrazdeno. A to v predvecer 6 denni arabsko-izraelske valky. Zrejme kdyby to neprasklo to udelal Izrael, bylo by to na Araby. V predvecer izraelsko-arabskeho konfliktu, kdy podpora gojimskeho sveta pro Izrael byla tak potrebna ..
http://www.ussliberty.org



3663

29.8.2002 4:19

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com (tečka) 205.?.?.?

Preco S Irakom? Ja myslim ze sme viacej ohrozovani Cinou,ktora moze dostrelit atomove na zapadne pobrezie a este viac Ruskom, ktore svojimi strelami celu U.S.A.
Pocas studenej valky sme boli 40 rokov exponovani neistotou ze vojna moze prist kedykolvek. Pamatam sa na Kubansku krizu ale predsa sa nic nestalo. Pamatam sa ked Chrustev s topankov buchal na stol v U.N. a vyhrozoval sa celemu zapadu ze nas pochova. Snad sme mali vtedy lepsich vodcov, statnikov, ako mame dnes.
Irak je nie schopny dostrelit sem k nam. A ak nieco, Hussein vie, ze by iba spachal sebavrazdu pretoze vie aku my mame vojensku prevahu...bol by ozaj blazon!
Bola by to skoda keby Bush nastojil k vojne. Skoda ludskych zivotov, skoda financii a fondov ktore by sa mohly lepsie vyuzit pre dobro ludstva.
Dalsia otazka? Ako dlho by sme museli zostat v Iraku ak vyhrame aby sme " zabezpecili " zmenu celeho systemu na" demokraticku "krajinu? Mame priklady z minulosti: Ako dlho sme na Korei?, V Bosne?, v Afganistane?, v Japonsku? Zapadnej Europe? a roztruseni po celom svete? V niektorych pripadoch hadam uz aj zabudame povodnu pricinu preco sme tam prisli. Lahko je zacat konflikt...tazko je ho zakoncit.

3664

29.8.2002 5:29

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Heinzi 67.?.?.?

To je senzace co legrace se da uzit na Zvedavci. Mr. Stwora, vase HP je opravdu vyborna, protoze to lidi ctou!
Pozorovatel, alias Heinz, Goetzke, atd.

3666

29.8.2002 8:07

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Brnak 68.?.?.?

Kdyz to tak ctu, tak se divim, proc v OSN a nebo proc Bush nema kolem sebe furu ceskych poradcu. Oni totiz vsechno vedi. Co je divne, ze si nedovedli udelat poradek ve sve male zemicce. A porad si to nedovedou udelat. Ale dokazi kritizovat svetovou politiku a strkat sve nosy kde muzou. A aby si to zduvodnili, ze maji pravdu, tak tam pridaji nekoho prispevek z WWW. To si hned musim sednout na zadek, ze jo??

Ja ted nedelam advokata ani Bushovi, ani arabakum, ani nikomu. To, co se stalo loni v zari, to nikoho (krome tech co to planovali) nenapadlo, ze by se to mohlo stat. Zrovna tak se cely cely svet smal Hitlerovi, jako saskovi, ze nemuze nic udelat, a udelal. Po Rijnove Revoluci cely svet daval SSSR pul roku, nez se to vsechno zhrouti. A trvalo to pres 70 roku.

Chtel bych vam vsem rict, aby jste nebyli tak rychli v tom svem kritizovani. Sami mame maslo na hlave a nemeli bychom chodit na slunko.

3668

30.8.2002 7:49

RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 3668

Kdyz to tak ctu, tak se divim, proc v OSN a nebo proc Bush nema kolem
sebe furu ceskych poradcu. Oni totiz vsechno vedi. Co je divne, ze si
nedovedli udelat poradek ve sve male zemicce. A porad si to nedovedou
udelat. Ale dokazi kritizovat svetovou politiku a strkat sve nosy kde
muzou.

Uz se zase "seres" do Cechu. Jednou jsem ti jiz o tom psal, ze asi zadny Cech nejsi. Zrejme nejaky cesky cigan(pardon Rom).
Ja jiz ziji v Canade nejakou tu dobu, ale jsem porad hrdy na to ze jsem Cech.

3692

30.8.2002 18:37

RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 3692


Uz se zase "seres" do Cechu. Jednou jsem ti jiz o tom psal, ze asi
zadny Cech nejsi. Zrejme nejaky cesky cigan(pardon Rom).

Ja jiz ziji v Canade nejakou tu dobu, ale jsem porad hrdy na to ze
jsem Cech.

Rudacku, ano, napsal jsi mne, ze jsem nejaky cigan. Jestli jsem, nebo nejsem, to neni tak dulezity. Jsem clovek a dovedu se vyjadrovat bez vulgarnich vyrazu. Ty si bud hrdy na co chces, ja Ti to neberu, ale mohl by jsi byt nestranne kriticky k tomu, jak ceska povaha dokaze kazdemu radit, ale sama si doma poradek neudela. A cim vic piva ma Cech v sobe, tim vic rad ma pro vsechny zeme na svete krome sve vlastni.

3703

1.9.2002 0:56

RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!

Marek 24.?.?.?

Reakce na 3703


A cim vic piva ma
Cech v sobe, tim vic rad ma pro vsechny zeme na svete krome sve
vlastni.

Tak prave tou posledni vetou,ktera nedava smyslu jsi dokazal,ze jsi nevzdelany cigan.

3712

1.9.2002 17:40

RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 3712


A cim vic piva ma
Cech v sobe, tim vic rad ma pro vsechny zeme na svete krome sve
vlastni.

Tak prave tou posledni vetou,ktera nedava smyslu jsi dokazal,ze jsi
nevzdelany cigan.

Asi jsi nepochopil, ze slovo "rad" neni od slova "milovani" ale plural od slova "rada" neboli pouceni. Mozna by jsi se mel prihlasit do nejake ciganske skoly aby jsi si doplnil svoje vzdelani.

3716

31.8.2002 0:17

RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!

Magor the Great 62.?.?.?

Reakce na 3668

ja k tomu len tolko ze ma uz nebavi pocuvat o tom ako su cesi a blby narod
cesi a slovaci su jedine narody ktore sa obysli pri rozdeleni bez nejakej stupidnej vojny a dokazu medzi sebou zit, ukazte mi nejaky priklad kde cesi alebo slovaci vystupovali ako agresori , vzdy sa starali hlavne o to svoje doma
a teraz ide nejaky blbec vykrikovat ze cech abo slovak ktory je hrdy na svoju krajinu je nacionalista, ak je to american alebo nemec , madatr, je to narodove, ak slovak abo cech tak nacionalista , kde berie cela ta zapadna civilizacia tuto drzost, pozrite sa co sa deje v irsku v spanielsku a ako ziju cesi zo slovakmi, len to by som povedal k tej nasej ceskoslovenskej blbosti , ze nechava zit.

3706

29.8.2002 22:32

Válka s Irákem - doufám, že bude!

madd 194.?.?.?

souhlasím s tím, že si bush nabije hubu. ale až se to stane, tak nás všechny to bude taky něco stát a moc veselo nám z toho myslím nebude [pláč]

3685

30.8.2002 17:32

4000 zidu z WTC

Emma Bovary 147.?.?.?

Existuje nekde na webu seznam tech ctyr tisic stastlivců nebo je to jen další z "urban myths"? Byl někdo z těch ctyř tisíc interwiován?
A stefane udělej si v tom konečně jasno byli to ctyři nebo desítky tisíc [smích])

ACA rovnice USA = CCCP není tak daleko od pravdy pokud jde o zahraniční politiku obou zemí a IQ jejich vedoucích představitelů (Bush a Brežněv)
USA jsou jinak samozřejmě stále přes jisté sovětizující tendence (Patriot Act, TIPS) mnohem svobodnější země než byl CCCP za Leonida.

3699

31.8.2002 19:09

RE: 4000 zidu z WTC

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 217.?.?.?

Reakce na 3699

A stefane udelej si v tom konecne jasno byli to ctyri nebo desítky
tisíc [smích])

Ja ted nedavno slysel 3000, takze ono se nakonec ukaze, ze tam nikdo nebyl[smích]

3710

2.9.2002 0:30

RE: 4000 zidu z WTC

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3710

A stefane udelej si v tom konecne jasno byli to ctyri nebo desítky
tisíc [smích])

Ja ted nedavno slysel 3000, takze ono se nakonec ukaze, ze tam nikdo
nebyl[smích]
kubiku precti si jeste jednou co pisu, ok?

3718

2.9.2002 0:43

RE: 4000 zidu z WTC

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3710

A stefane udelej si v tom konecne jasno byli to ctyri nebo desítky
tisíc [smích])

Ja ted nedavno slysel 3000, takze ono se nakonec ukaze, ze tam nikdo
nebyl[smích]
kubiku omlouvam se , patrilo to madam bowary, ktera neumi cist!!

3719

31.8.2002 1:23

Zajimave otazky ohledne 9/11/01

albert 12.?.?.?

http://www.unansweredquestions.org/topic.php?tid=59

3707

1.9.2002 0:33

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Radek Novotny Radenov (zavináč) volny (tečka) cz 216.?.?.?

ja tez doufam ze bude. Fandim Americanum. Go USA Go

3711

1.9.2002 5:44

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Panove,nasel jsem takovou zajimavou zpravu v magazinu Earth-Zeme a znova otistenou na internetove strance ,kde rikaji o nervovyvh a jinych plynech ,co jich jen Amerika ma jen v "cluster bombs"v plynovych bombach na 21. 107 ,coz predstavuje ,ze vse zive na teto planete bude sestsetsedesatkrat otraveno ,coz je jen jedna slozka ,oni toho maji ovsem daleko vic ,pro mne sameho by stacilo jen jedno otraveni,ja toho nijak vic ,uz nepotrebuji a tak myslim na toho "sycaka Saddama",ze toho ze zapadu nakoupil sakremesky malo.
Kdo se chce presvedcit ,tak ,az nahlidne na linku:
http://www.pir.org/nerve.html
Jeste ,tak nakonec mne napada otazka ,jestli jsou lide "opravdu inteligentni",jestli by pro nasi bezpecnost nebylo lepsi predat vladu treba zviratum, ackoliv nejaka "zvirata " uz ve vlade mame.

3713

1.9.2002 17:36

RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 3713

Panove,nasel jsem takovou zajimavou zpravu v magazinu Earth-Zeme a
znova otistenou na internetove strance ,kde rikaji o nervovyvh a
jinych plynech ,co jich jen Amerika ma jen v "cluster bombs"v
plynovych bombach na 21. 107 ,coz predstavuje ,ze vse zive na teto
planete bude sestsetsedesatkrat otraveno ,coz je jen jedna slozka
,oni toho maji ovsem daleko vic ,pro mne sameho by stacilo jen jedno
otraveni,ja toho nijak vic ,uz nepotrebuji a tak myslim na toho
"sycaka Saddama",ze toho ze zapadu nakoupil sakremesky malo.

Kdo se chce presvedcit ,tak ,az nahlidne na linku:
http://www.pir.org/nerve.html
Jeste ,tak nakonec mne napada otazka ,jestli jsou lide "opravdu
inteligentni",jestli by pro nasi bezpecnost nebylo lepsi predat vladu
treba zviratum, ackoliv nejaka "zvirata " uz ve vlade mame.

Ono jde o to, v jakych rukou se ty zbrane nachazeji. Ja mohu mit obrovskou sbirku zbrani a nezabiji ani mouchu a nekdo muze mit jenom klacek a nebo kapesni nuz a zavrazdi mnoho lidi. Vsichni vime, ze Saddam uz zabijel svoje vlastni lidi aby si to vyzkousel a nebo udelal "poradek" v severnim Iraku.

Proto to musi nekdo hlidat, aby se neopakovalo neco, co udelal Hitler, kteremu se cely svet smal.

3715

2.9.2002 1:02

Válka s Irákem - doufám, že bude!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

skoda, ze se vse "hodi" na hrb jine WWW, kde si mame "neco" studovat, ci overovat. Koho to zajima, tema je dano a meli by se zde vyjadrovat osobni nahledy na tema!!!
Co se tyce "ceskeho chytrolinstvi", tak to bylo vzdy narodu priznacne. O "zlatych" rucickach ani nemluve!
Dale, je to zde cim dal tim horsi banda "buzerantu"(nebrat doslovne!), ktera stale atakuje osobne namisto prispivani do diskuze!
Dalsi, podobna banda je ta, co pri zmince kritiky na neco nebo nekoho, je okamzite stoupencem kritizujici strany.
Chlapi, ted ctu "Mein Kampf", dela me to nacistou, vcera jsem prohlizel "White power" stranky, dela me to antisemitistou a rasistou. Take jsem sdelil jednomu slovakovi, ze je kokot, pomozte mi, jsem antislovak?? Ne, vlastne ne, on je cigan, ale to muzu, ne, vzdyt vsichni cehuni jsou proti nim???
Takze asi budu jen pozorovat a psat jen v nutnosti, nez se tam zase objevi vice normalnich prispivatelu.
do te doby praci cest
Stefan
Do te doby

3720

2.9.2002 5:44

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com (tečka) 152.?.?.?

Bude to dobre pre " Business ". Ako vieme z minulosti tak zvana depresia sa konecne ukoncila zaciatkom druhej svetovej vojny. Az do tej doby bola velka svetova nezamestnanost a zavodne podniky a firmy boly vacsinou pozatvarane alebo pracovaly s obmedzenou kapacitou.
I dnes sme uz viac ako rok v " recession " ktora sa lahko moze zmenit na depresiu. Ludia maju nedoveru k burze a veducim korporacii. A cim viac cuju o klamstvach a falsovanych zarobnych vysledkov firiem tym su ostraziti a menej si dovolia nakupovat. A to sa deje po celom svete.
Bush chce byt dvoj terminovym prezidentom. Dobre vie ze jeho otec to prehral na zaklade slabej ekonomie a on tak nechce skoncit. Vojna s Irakom sa zda tou najlepsiou odpovedou k svojej vyhre.
Skoda je ze tisice mladych vojakov pojde na jatky a stratia tam svoje zivoty. A preco?! Je ambicia jednoho aby sa stal prezidentom hodna tolke obete?, tolke zivoty? Preco nepocuvame zdrave rozumy nasich spojencov v NATO alebo v UN?! Snad oni vedia nieco co nasa vlada nechce vediet...ze konflikt sa da vyhrat vo vacsinych pripadoch i bez vojny. Treba si dat cas a nebyt netrpezlivy.
Hussein je problem v strednom vychode, je to odporny, surovy clovek ktory si nezasluzi ziadnej sympatie ale preco U.S.A. musi byt policajtom po celom svete?

3725

2.9.2002 6:14

RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 3725

preco U.S.A. musi byt policajtom po celom svete?

Protoze bez policie nefunguje zhola nic. A ze to jsou Spojene staty? Proste si to postaveni vydobyly, jak si vynucuje svoje vudci postaveni kapo ve vezeni, treba. Proste se jedna o pozici sily. Taky z toho nemam radost, a to zejmena proto, ze zatim jsou Spojene staty jedinou velmoci..., kdyby musely respektovat jinou velmoc, nemohly by si dovolovat tolik svoje postaveni zneuzivat. Ale ono se to vsechno asi jaksi usporada. Chce to zrejme jen cas. Podivejte se na jednani v Jihoafricke republice. USA udelalo ustupek. A podivejte se na mezinarodni soud a tlak Evropy. USA hori za zadkem. Atd.

3727

2.9.2002 6:37

RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3727

preco U.S.A. musi byt policajtom po celom svete?

ano, proto, ze America je na jedne strane nejbohatsi, ze si to muze dovolit policajtem byt a tam kde o neco jde, se jakoby do toho "sere", ale na strane druhe, kde nejde o nic, jo Americo bez tam udelat poradek, ty mas nejsilnejsi, nejvyspelejsi armadu, jsi nejbohatsi, ty si to muzes dovolit!
Takze si sam svet udelal sveho policajta, na ktereho nadava, presne tak jako se nadava na obycejne policajty!
Stefan

3728

6.9.2002 4:55

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

At je to Srbsko.Macedonia ,Irak,Somalie,tak valka bude.Nadpis: V Americkem senatu senator Arlen Spencer,presvedcil senat jit do Srbska a ,jinde jeho spoluvernici se ,uz ani netaji,ze kdyz budou chtit udelat valku kdekoliv na svete ,tak ji budem mit ,at se nam to libi a nebo ne,racte se presvedcit v originale samy.WWI
"Full Responsibility for the First World War, lies squarely on the shoulders of the International Jewish Bankers. They are responsible for Millions of dead and dying."
(US. Congress-Record 67th Congress, 4. Sitting, Senate Document nr. 346)

WWI
"The Bolshevik Revolution in Russia was the work of Jewish planning and Jewish dissatisfaction. Our Plan is to have a New World Order. What worked so wonderfully in Russia , is going to become Reality for the whole world."
(The American Hebrew Magazine, 10. Sept. 1920)

WWII
"By using the new atheist exile politics they [the Zionists] provoked and increased anti-Semitism in Europe which led to the Second World War ... The worldwide boycott against Germany in 1933 and the later all-out declaration of war against Germany, initiated by the Zionist leaders and the World Jewish Congress ..."
(Rabbi Schwartz, New York Times, Sep. 30, 1997)

To,uz ani nepotrebuje komentare ,abychom vedeli ,kdo nam zaridi treti svetovou valku.Nakonec ,uz je zde predcasne podekovani za starost nad "goimi",at se nam to libi a nebo ne od pana Ra'anan Gissin.

"We've been fighting a war for the past 18 months, which is the harbinger of World War III. The world is going to fight, whether they like it or not. I'm sure,'' Ra'anan Gissin, a senior adviser to Sharon, said in an interview Friday.

3792

9.9.2002 1:28

Válka s Irákem - doufám, že bude!

adept na pilotní výcvik 62.?.?.?

Nesnáším Ameriku. Dříve mě celkem nezajímala, ale po té co jsem dostal na výběr : "Buď jsi s námi, nebo jsi terorista", říkám že jsem terorista. A říkám, že mají co chtěli. Jiný problém je, že pokud to nadlidé prohrajou, zastaví se muslimové až někde na břehu Středozemního moře, možná na Dunaji. A jestli začne Amerika prohrávat, použije jaderné zbraně. Planovali to při každé válce
( myšleno od druhé světové ), kterou vedli. Každopádně to bude opravdový armagedon a ne zveličená smrt tří tisíc lidí. Jen jsem zvědavej, komu vlezou do zadku ty postkomouši co nám vládnou. Asi si to rozdělej podle stran. Osobně se na tu dobu velice těším, bude hlad, nemoci a spousta lidského utrpení kolem. Ale pak snad normální lidi konečně dostanou rozum a místo po sobě začnou střílet ty šmejdy co si je platěj ( politici ), aby jim zajistili "mír a prosperitu". Ovšem najít je nebude tak lehké, mají přeci prima kryty a zásoby za naše prachy.

3817

9.9.2002 2:47

RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 3817

Nesnáším Ameriku. Dříve mě celkem nezajímala, ale po té co jsem dostal
na výběr : "Buď jsi s námi, nebo jsi terorista", říkám že jsem
terorista. A říkám, že mají co chtěli. Jiný problém je, že pokud to
nadlidé prohrajou, zastaví se muslimové až někde na břehu
Středozemního moře, možná na Dunaji. A jestli začne Amerika prohrávat,
použije jaderné zbraně. Planovali to při každé válce

( myšleno od druhé světové ), kterou vedli. Každopádně to bude
opravdový armagedon a ne zveličená smrt tří tisíc lidí. Jen jsem
zvědavej, komu vlezou do zadku ty postkomouši co nám vládnou. Asi si
to rozdělej podle stran. Osobně se na tu dobu velice těším, bude hlad,
nemoci a spousta lidského utrpení kolem. Ale pak snad normální lidi
konečně dostanou rozum a místo po sobě začnou střílet ty šmejdy co si
je platěj ( politici ), aby jim zajistili "mír a prosperitu". Ovšem
najít je nebude tak lehké, mají přeci prima kryty a zásoby za naše
prachy.

Chudaku inadepte!

3819

11.9.2002 4:42

Válka s Irákem - doufám, že bude!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Predkladam cast clanku ,ktery leccos objasnuje.
Zakladni otazkou neni,zda mam rad Ameriku a nebo ne ,ale ,kde je pravda a kdo s nami hraje velmi spinavou hru ,ktera muze zkoncit celosvetovou katastrofou v dnesnich modernich prostredcich hromadnych zbrani.


11.09.02 04:31
- reveal that the US, under the successive administrations of Ronald Reagan and George Bush Snr, sold materials including anthrax, VX nerve gas, West Nile fever germs and botulism to Iraq right up until March 1992, as well as germs similar to tuberculosis and pneumonia. Other bacteria sold included brucella melitensis, which damages major organs, and clostridium perfringens, which causes gas gangrene. Classified US Defence Dep-artment documents also seen by the Sunday Herald show that Britain sold Iraq the drug pralidoxine, an antidote to nerve gas, in March 1992, after the end of the Gulf war. Pralidoxine can be reverse engineered to create nerve gas. The Senate committee's rep orts on 'US Chemical and Biological Warfare-Related Dual-Use Exports to Iraq', undertaken in 1992 in the wake of the Gulf war, give the date and destination of all US exports. The reports show, for example, that on May 2, 1986, two batches of bacillus anthracis -- the micro-organism that causes anthrax -- were shipped to the Iraqi Ministry of Higher Education, along with two batches of the bacterium clostridium botulinum, the agent that causes deadly botulism poisoning. One batch each of salmonella and E coli were shipped to the Iraqi State Company for Drug Industries on August 31, 1987. Other shipments went from the US to the Iraq Atomic Energy Commission on July 11, 1988; the Department of Biology at the University of Basrah in November 1989; the Department of Microbiology at Baghdad University in June 1985; the Ministry of Health in April 1985 and Officers' City, a military complex in Baghdad, in March and April 1986. The shipments to Iraq went on even after Saddam Hussein ordered the gassing of the Kurdish town of Halabja, in which at least 5000 men, women and children died.

3862

Příspěvků: 71

28.08. 01:21 R.  Válka s Irákem - doufám, že bude!
28.08. 03:37 stefan  Válka s Irákem - doufám, že bude!
28.08. 13:07 Vít  RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!
29.08. 12:46 Milo  RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!
28.08. 05:00 Robert Nohejl  Válka s Irákem - doufám, že bude!
28.08. 06:48  Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!
28.08. 12:43 Ludek  RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!
28.08. 14:55 kubik  RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!
28.08. 15:12  RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!
28.08. 15:24 stefan  RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!
28.08. 23:46 SS- Sturmfuehrer Goetzke  RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!
29.08. 15:26  RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!
29.08. 15:28  RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!
30.08. 04:40 Pozorovatel  RE: Válka s Irákem - doufám, že (ne)bude!
28.08. 11:56 Pavel Cejka  Válka s Irákem - doufám, že nebude!
28.08. 14:23  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
28.08. 20:14 Pozorovatel  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
28.08. 20:32 Jiri Valtr  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
29.08. 05:19 Heinzi  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
29.08. 10:21 Moniker  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
29.08. 22:06  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
30.08. 04:49 Pozorovatel  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
30.08. 07:34 Ruda  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
30.08. 16:45 Pozorovatel  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
30.08. 17:52 Moniker  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
02.09. 06:42 stefan  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
31.08. 17:10 Ruda  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
01.09. 23:12 Pozorovatel  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
02.09. 08:16 Brnak  RE: Válka s Irákem - doufám, že nebude!
28.08. 18:04 ACA  No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
29.08. 08:26 Ludek  RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
29.08. 12:52 Milo  RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
29.08. 15:45 Ludek  RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
29.08. 23:02 ACA  RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
30.08. 09:31 Ludek  RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
30.08. 14:59 Vladimír Stwora  RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
30.08. 21:12 ACA  RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
02.09. 08:57 Ludek  RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
02.09. 19:58 Brnak  RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
03.09. 13:19 Ludek  RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
03.09. 18:01 Brnak  RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
28.08. 20:24 Jen přihlížející  Co jim chudákům (USA) vlastně zbývá!
28.08. 21:28 Vladimír Stwora  RE: Co jim chudákům (USA) vlastně zbývá!
28.08. 23:02 R.  RE: Co jim chudákům (USA) vlastně zbývá!
29.08. 08:50 Ludek  RE: Co jim chudákům (USA) vlastně zbývá!
29.08. 01:22 albert  Válka s Irákem - doufám, že bude!
29.08. 04:19 Zo Zapadu  Válka s Irákem - doufám, že bude!
29.08. 05:29 Heinzi  Válka s Irákem - doufám, že bude!
29.08. 08:07 Brnak  Válka s Irákem - doufám, že bude!
30.08. 07:49 Ruda  RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!
30.08. 18:37 Brnak  RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!
01.09. 00:56 Marek  RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!
01.09. 17:40 Brnak  RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!
31.08. 00:17 Magor the Great  RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!
29.08. 22:32 madd  Válka s Irákem - doufám, že bude!
30.08. 17:32 Emma Bovary  4000 zidu z WTC
31.08. 19:09 kubik  RE: 4000 zidu z WTC
02.09. 00:30 stefan  RE: 4000 zidu z WTC
02.09. 00:43 stefan  RE: 4000 zidu z WTC
31.08. 01:23 albert  Zajimave otazky ohledne 9/11/01
01.09. 00:33 Radek Novotny  Válka s Irákem - doufám, že bude!
01.09. 05:44 Robert Nohejl  Válka s Irákem - doufám, že bude!
01.09. 17:36 Brnak  RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!
02.09. 01:02 stefan  Válka s Irákem - doufám, že bude!
02.09. 05:44 Zo Zapadu  Válka s Irákem - doufám, že bude!
02.09. 06:14 Jiri Valtr  RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!
02.09. 06:37 stefan  RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!
06.09. 04:55 Robert Nohejl  Válka s Irákem - doufám, že bude!
09.09. 01:28 adept na pilotní výcvik  Válka s Irákem - doufám, že bude!
09.09. 02:47 Brnak  RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!
11.09. 04:42 Robert Nohejl  Válka s Irákem - doufám, že bude!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 933