Diskuze k článku

Americko-izraelský útok na Írán je nevyhnutelný

Příspěvků 31

17.3.2010 3:17

Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Jak je spravne to heslo z klasiky? Chces-li valku pripravuj se na valku? Cely americko-izraelsky incident muze pouze mlzna clona. Uri Avneri ma pravdu, ze je to az neuveritelne stupidni chyba!?! Tahle diplomaticka akce tureckeho premiera je pomerne neskodna, ve srovanani s konkretnimi logitickymi pripravami, umoznujici potencialne provest vojenskou akci proti Iranu.
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-...

215151

17.3.2010 7:12

RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 215151

Nenechte se unest svou vlastni ilusi, o te chybe ,co mluvite, tak tu samou chybu udelali v prvni a druhe svetove valce a delaji ji dnes v Iraku a Afganistanu a udelaji ji vzdy kdyz budou oni to potrebovat.Nezapomente ,ze stat Israel je rizen babbinskym spolecenstvym zalozenem na uceni babylonskeho Talmud, o kterem asi moc nic nevite, jako mnoho jinych.

Rescue Plan for Planet Earth. There is no salvation for civilization, or even the human race, other than the creation of a world government." ~ Albert Einstein
Na nasi kratkozrakost jsme doplatili 60 miliony zmarenych ,krestanskych zivotu,mimo jine,jsme nikdy se nepoucili ,co je komunismus, kdyz v Rusku bylo massakrem zlikvidovano na 100 milionu lidi.Takze,nedelejte zavery, ze by to byla pro ne chyba, chyba ,byla na nasi strane a drzime ji dodnes.
“You belong to your father, the devil, and you want to carry out your father’s desire. He was a murderer from the beginning, not holding to the truth, for there is no truth in him. When he lies, he speaks his native language, for he is a liar and the father of lies.” –John 8:44
one-world-or-none-1946.
to, už bylo řečeno v ovzduší ukončené války s tím, že, když se nepodvolíte," tak,vás zničíme společně s námi."
( …We have the capability to take the world down with us,)Jestli tomu rozumite ,tak oni se netaji nijak s nasim znicenim,jak doslova pisi a rikaji i nejlepsi z goyimu musi byt utracen,jak je uci Talmud, podle ktereho jednaji stovky roku.Nakonec o mych slovech se muzete presvedcit v Gaze,kde rabin radil vojakum,nesetrete nikoho,deti,zeny starce,vsichni jsou vasi nepratele,zabit goyima neni trestne, navic ,"pozehnane", za vrazdu palestinske divky dostal vojak tri dny vezeni,doma.
West Bank rabbi Jews can kill Gentiles who threaten Israel - Haaretz - Israel News.mht
Za poslednich sto roku mnoho krestanske krve vyteklo, aniz by ostatni krestane tomu ,venovali nejakou pozornost, to je prvni stupinek ke vlastnimu sebezniceni.
Significantly, Itzak Rabin was a Mossad man in Dallas that day. His wife, Leah Rabin, wrote in her biography of the assassinated leader that they were both in Dallas the day JFK was shot.
I'm sure you know the story that Jack Ruby was accompanied all Friday and Saturday by 2 "foreign journalists" for whom he acted as "translator". Jack Ruby spoke "Yiddish" and Russian. I wonder if one of those "reporters" was actually Itzak Rabin.

Rabbi Yaacov Perrin said, "One million Arabs are not worth a Jewish
fingernail." (NY Daily News, Feb. 28, 1994, p.6).
Only the Jews are human beings, the non-Jews are not human beings, but beasts."
(Kerethoth 6b p. 78, Jabmuth 61a)

215158

17.3.2010 10:50

Šaráda Joe a Bibi

Saša 74.?.?.?

Reakce na 215151

Joe Biden s Bibi Netanyahu se popadají za břicha, jak se jim povedlo zas jednou podvést davy a popíchnout Palestince (spolu s Iránem a Islámským zbytkem světa). Clintonová ve volební kampani prohlašovala, že Jeruzalém je nedělitelný a teď se bude jako tak trochu zlobit, že Izrael urazil Ameriku (a jedním dechem tvrdit, že žádná krize ve vztazích není).

Jak to tak bývá scénář návštěvy Bidena v Izraeli za účelem „mírového“ řešení konfliktu byl napsán předem. Jediný smysl a účel je vyprovokovat Islámskou část planety pro zdůvodnění k napadení Iránu s vědomým rizikem světové války. USA vydává na „obranu“ více než všechny ostatní státy dohromady za současného největšího zadlužení. Oni potřebují světovou válku.

YNET NEWS sděluje, že Biden za své návštěvě řekl, že Izrael má plné své právo napadnout Irán.

Joe Biden prohlásil, že „mezi všemi národy nejlepším přítelem USA je Izrael“, později v souvislosti s „osadnickou“ výstavbou na palestinském území v Ramat Shlomo (předměstí Jeruzaléma), řekl předsedovi vlády Izraele Netanyahu: „to co děláte, podkopává bezpečnost našich vojáků bojujících v Iráku, Afganistanu a Pákistánu, to ohrožuje nás a klid v této oblasti.“ Toto prohlášení rozlítilo Americkou Ligu proti antisemitizmu neb pro Američany je to nevhodné sdělení, mohou milovat své syny víc než Izrael. Tato poslední zpráva se v americkém zpravodajství ani neobjevila, sdělují to jen Izraelská media.

Ve snaze "urovnat" dobré vztahy s USA mluvčí Izraelské vlády prohlásil, že měli zveřejnit plánovanou výstavbu o týden později až Biden již nebude v Izraeli. Joe Biden nakonec chválil Netanyahu, že „osadnická“ výstavba pro sto tisíc Židů započne až příští rok. Sionistická vláda Izraele v zásadě dostala souhlas USA pro osidlování a výstavbu ve východním Jeruzalémě, stejně jako pro napadení Iránu.

USA se na příkaz Bibiho připravuje na „obranu“ Izraele (rozuměj ovládnutí světa) a dopravuje stovky zbraní na svoji základnu na ostrově Diego Garcia.

Vložený obrázek
http://beforeitsnews.com/news/25113/Is_The_US_Preparing_For_The_Total_Destruction_Of_Iran.html
http://newsblaze.com/story/20100316091441ianb.nb/topstory.html
http://www.globalcrisisnews.com/military/is-the-us-gearing-up-to-totally-destroy-iran/id=1467/

215169

17.3.2010 12:52

RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 215151

"Jak je spravne to heslo z klasiky? Chces-li valku pripravuj se na valku?"

Z jaké klasiky? Já znám jen:
"Si vis pacem, para bellum." - "Chceš-li mír, chystej válku."

"Si vis bellum, para bellum.", to neznám [smích]

mimochodem "Si vis pacem, para bellum." údajně zaznělo poprvé v římském senátu.

215186

18.3.2010 0:31

RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 215186

Si vis pacem, para bellum." - "Chceš-li mír, chystej válku."
Mate naprostou pravdu.
Presne to jsem myslel, akorat jsem se rozhodl citovat na hrubo Terryho Pratchetta. Lenost matka pokroku. To neni doufam z klasiky, i kdyz tezko rict. Ja osobne klasicke vzdelani nemam.

T. Pratchett: Hrr na ně! ( Tallpress, Praha 1999 ) strana 325

..." Tolik lodí, " řekl.
"A v tak krátke době. Jak skvělá organizace. Dokonale zorganizováno. Přesně jak se říká: "Když toužíš po válce připravuj se na válku."
"Mám dojem, sire, že to rčení zní trochu jinak," odvážil se Leonardo da Quirm.
"Když toužíš po míru, připravuj se na válku."
Vetinari naklonil hlavu ke straně a rty se mu pomalu pohybovaly, když si frázi opakoval. Nakonec řekl:
"Ne, to ne. To je naprostý nesmysl."

Odhaduju, ze autor, Lord Vetinari i Leonardo da Qiurm klasicke vzdelani meli. Neni tezke uhodnout vsestraneho genia jako da Vinci pod jmenem da Qiurm. Kdo byl, ale Vetinari? Doufejme, ze se na rozdil od da Vinci a jeho veku renesence, aspon jeden takovy politicky genius v jednom exemplari narodil a je mezi mocenskou elitou. Jinak jsem v o neco vetsim prusvihu nez si i my "pesimiste" myslime.

215246

18.3.2010 19:08

RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 215246

Jinak jsme v o neco vetsim prusvihu nez si i my "pesimiste" myslime.

Ech .... co Vám mám na to napsat ? Velikost toho průšvihu si ve skutečném rozsahu uvědomuje pouze málokdo. Mi to dnes může připadat již legrační, protože já si všechny tyhle krize již na nečisto v hlavě prožil dávno. Mi "stačilo" nastudovat pár velkých Proroků !! Dalo to sice hodně práce a trvalo mi to dlouho, nicméně - po překročení určité hranice jako by se mi v hlavě rozsvítilo ! Vše začalo dávat smysl.

Pane Rene - ach jo ! Co Vám mám ještě napsat ? Velikost toho průšvihu si ve skutečném rozsahu uvědomuje opravdu a vysloveně pouze málokdo ... asi tak.

215307

18.3.2010 21:55

RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 215307

Ja vim, ja jsem nenapravitelny optimista. Ale jsme tady, aby jsme byli do te posledni vteriny, i kdyz si ji sami nemame moralni pravo vymerovat. [smích] [mrknutí jedním okem]

215317

21.3.2010 6:32

RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 215307

>Jinak jsme v o neco vetsim prusvihu nez si i my "pesimiste"
>myslime.
>
>Ech .... co Vám mám na to napsat? Velikost toho průšvihu si
>ve skutečném rozsahu uvědomuje pouze málokdo. Mi to dnes
>může připadat již legrační, protože já si všechny tyhle
>krize již na nečisto v hlavě prožil dávno. Mi "stačilo"
>nastudovat pár velkých Proroků !! Dalo to sice práce a
>trvalo mi to dlouho, nicméně - po překročení určité
>hranice jako by se mi v hlavě rozsvítilo ! Vše začalo dávat
>smysl.
>
>Pane Rene - ach jo ! Co Vám mám ještě napsat ? Velikost toho
>průšvihu si ve skutečném rozsahu uvědomuje opravdu a
>vysloveně pouze málokdo ... asi tak.
Pane mysliteli, nemyslim si, ze je nestastne orientovat se historii, ale nestastne je, kdyz se neposoudi LOGISTICKY ROZDIL mezi historii a soucasnosti. Obkrocmo pres dosvedcujici faktory jen zminim jeden detail: Dnes statnici stoji pred totalnim znicenim sveta, pred cimz, tedy tou hrozbou, dosud nikdy zadni statnici nestali. Proto i vize ruznych jasnovidcu nelze uplne aplikovat na dnesek.

215492

17.3.2010 16:52

RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.

veraikon 92.?.?.?

Reakce na 215151

Ještě lépe to vystihuje židovský lichvář v historické hře Vévodkyně valdštejnských vojsk. Ten přichází úlisně za mladým vojenským kadetem Valdštejnem, který přemýšlí, jak by se dostal k penězům a majetku. Židův návod je více, než-li výmluvný : " Pane, válka jsou peníze, a peníze jsou válka" ... tohoto hesla se pak Valdštejn držel až do své slavné předčasné smrti (úkladně zavražděn roku 1634 v Chebu), neboť to hrál (jako ONI - Chabrusáci) nejméně na tři strany ... pogromy jim nestačily, holocaust jim dal špatný příklad, nakonec opravdu budou muset být ze Země do jednoho vyhubeni, aby konečně nastal mír a pravá svoboda pro všechny lidi dobré vůle ... nikdo nechce trpět, strádat a bídně umírat v jejich celosvětově připravovaném koncentráku ... jejich nenávist a zloba vůči všemu nežidovskému nemá ani morálku, ani svědomí, ani víru, ani hranic ... proto už vím, kde má svůj původ fašismus ...

215208

18.3.2010 0:00

RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.

djb 90.?.?.?

Reakce na 215208

Jistě, mezi nežidovskýmí národy odjakživa(tedy i před judaismem) byl jen mír, láska a porozumění [chechtot]
Mimochodem, vždy mě zaráží, když na všelijakých židobijeckých webech čtu obsáhlé články o chazarech, ale do jednoho vyhubit pak vždy chtějí židy.
Voni by si v tom sami potřebovali udělat jasno, že jo vašnosto.

215244

18.3.2010 15:47

RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 215244

To maj tak, rebe.
Tihleti chazari, na zaklade toho, ze se prohlasili zidy hlasaji svoji vyvolenost a nadrazenost vsem ostatnim.
Takze jasno by si v tom meli udelat v/Voni.

215291

17.3.2010 9:17

Záminka

Libcin 85.?.?.?

Potřebují dnes Spojené Státy nějakou záminku na napadení Iránu? Já myslím, že se nebudou obtěžovat a vystačí si s "preventivním útokem"!

215166

17.3.2010 13:51

RE: Záminka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 215166

Potřebují dnes Spojené Státy nějakou záminku na napadení Iránu? Já myslím, že se nebudou obtěžovat a vystačí si s "preventivním útokem"!

..................

No a s tím si vystačí i Izrael, že? Dokud mu podobný nápady někdo nezatrhne, což by teda bylo už na čase!!

Krysa

215191

17.3.2010 16:10

RE: Záminka

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 215166

Potrebuji!
Jenze kdyz budou pomahat Izraeli, nemusi se delat dalsi 9/11.
Zase to odserou obycejni lide vcetne Izraelcu, ktere bude svet oplakavat.

215203

17.3.2010 14:12

Reálné riziko okupace Iránu ze strany USA a Židů je od roku 2005

Mrky 89.?.?.?

Do jaké míry je dnes pravděpodobnost okupace Íránu ze strany USA a Izraele větší než v roce 2006 nevím. Začátkem roku 2006 měly USA u středovýchodní hranice Iráku (společná hranice s Íránem) ohromné množství vojenské techniky. Dokonce došlo i k přesunům některých spojenců z této oblasti. Domnívám se tedy, že tehdy byla největší pravděpodobnost útoku na Írán. Ten však nelenil a pomocí své rozvědky destabilizoval okolí Basry, Bagdádu i oblastí v Afganistánu, což mělo za následek spousty obětí jak na straně spojenců, ale i domácích obyvatel. To otřáslo politickou podporou vojenských operací na celém světě. To byl zřejmě jeden z důvodů proč k útoku nedošlo. Osobně se domnívám, že v současné době není politická vůle světa podobnou okupaci podpořit, a proto nevěřím v její brzké uskutečnění. Samozřejmě situace by se změnila, kdyby například v Německu nebo v Itálii došlo k "teroristickému útoku" na civilní obyvatelstvo, což by za pomoci některých zkorumpovaných politiků mohlo být dáno do souvislosti s činností teristů podporovaných Íránem a v tu chvíli může i Evropa dát takové okupaci své požehnání,protože na tom to celé stojí. Rusové i Čína nejsou riziko, pokud Evropa bude s USA, ovšem v opačném případě ano. Kontrakt mezi FRA a Ruskem na odprodej letadlových lodí spíše nepřeje USA. [cool]

215194

17.3.2010 14:21

RE: Reálné riziko okupace Iránu ze strany USA a Židů je od roku 2005

dub 94.?.?.?

Reakce na 215194

o žádnou okupaci ani jít nemá.
prostě rozbít co se dá, znepřístupnit zdroje pro konkurenty a vyprovokovat širší konflikt.

o nic víc normanům nejde

215195

17.3.2010 16:36

RE: Reálné riziko okupace Iránu ze strany USA a Židů je od roku 2005

abc 89.?.?.?

Reakce na 215195

dub jde o víc...jde o NWO podľa Pikeho iluminátsko-slobodomurárskeho plánu. Preto je potrebné vytvoriť dostatočnú katalizujúca udalosť,aby zapadla do systému chaosu,násilia a teroru, ktorý na zemi vytvárajú tzv. elity a ich bábkoherci politici. Takou katalyzujúcou udalosťou by mohol byť útok nejakou špinavou atómovou zbraňou vlastnými prostriedkami a na vlastnom území podobný tomu z 911. Lebo sabotáž preoblečenými vojakmi, ako to bolo pri vpáde Nemecka do Poľska na začiatku II.WW, alebo nejaký vymyslený atak na lode v Perzskom zálive, podobne ako to bolo v tonkijskom zálive pred vojnou vo Vietname, by boli slabou rozbuškou. Spoľahnime sa, odborníci v Pentagóne,majú už určite na všetko pripravený plán a čakajú len na okultistami vypočítaný dátum úderu. Historická pamäť na katalizujúce udalosti vzniku WW I.II. sa zámerne vymazáva, a preto si ich ľudstvo bude musieť zopakovať. Kristus sa o tejto udalosti, ktorá je pred nami zmienil v proroctvách o znameniach svojej druhej prítomnosti, keď v náväznosti na vojny svetového významu povedal podľa Matúšovho ev. 24:21: "lebo vtedy bude veľké súženie, aké nebolo od začiatku sveta až dosiaľ, áno, aké nikdy viac nebude". Po súžení tých dní, oprávnene preberie vládu nad zemou Kristus. Predsa okultné satanistické skupiny si nenechajú újsť Armagedon. [bliji]

215205

17.3.2010 17:17

RE: Reálné riziko okupace Iránu ze strany USA a Židů je od roku 2005

veraikon 92.?.?.?

Reakce na 215194

To si pište, že 3.světová začne jako již tradičně ... kde asi že ? ... přeci v osvědčené oblasti vyvolávání světových válek ... no, v Evropě ... s tím se počítá, že "teroristi" odpálí atomovkami několik evropských metropolí (má být mezi nimi i paradoxně Londýn ! - proto si královská UK rodina buduje už léta luxusní azyl v Austrálii ), čímž vtáhne Chabrussrael Evropany do jím vyvolané světové války, a tak dosáhne, že se střetne zmatrixovaná polovina světa proti druhé polovině, která se právem proti otroctví matrixu (NWO) bude zuby nehty bránit ... ONI tak dosáhnou několika vytoužených cílů najednou ve velmi krátkém časovém úseku. Předně, že se sníží světová populace o miliardy lidí, které tu ONI považují za nadbytečné. Ovládnou zcela všechny světové přírodní zdroje a zavedou novou globální společnost, která bude mít velmi blízko té, kterou představuje již legendární film "Loganův útěk" ... však se na něj podívejte, a sami posuďte, zda byste v takovém světě chtěli vůbec žít ... to, co se ve filmu ze 70.let 20.stol. jeví jako sci-fi, je dnes zcela reálná možnost ...

215210

17.3.2010 23:53

RE: Reálné riziko okupace Iránu ze strany USA a Židů je od roku 2005

Lin 85.?.?.?

Reakce na 215194

Taky si mysím, že celá akce musí vzbudit dojem "spravedlivé války". Nedá se na to jít stejně jako v případě Iráku, to by za současné situace těžko prošlo a USA podporu Evropy potřebují.
Vzhledem k tomu, že se v Evropě očekávají velké sociální bouře, předpokládám, že konflikt nastane také z důvodu "odvrácení pozornosti" rebelujících obyvatel.

215242

17.3.2010 14:59

Celé to je šaráda

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

pro malé děti. Izrael vždy útočil bez varování.

Kdežto útok na Írán se vytrubuje už řadu let a nic. Vnímám celou kauzu jako mediální hru tajných služeb. Izrael i Írán se potřebují, díky napětí se může šroubovat cena ropy, i neomezeně zbrojit na obou stranách. US boys pak rádi navýší dolarový cashflow do Izraele, Rusové rádi prodají techniku Íránu. V zájmu firem různých států je tedy nynější stav prodlužovat co nejdéle. Na válku nevěřím, ta není výhodná ani pro jednu ze zainteresovaných stran.

Israel Violates Economic Sanctions Against Iran

Is Iran Running a Bluff?

Iran and Israel build up their bluffing game

"Should Israel be stupid enough to attempt an attack on Iran, as has been repeatedly threatened, then of course Tehran has the perfect right to retaliate in kind,"

Israeli threats to Iran seen as bluff -- for now

215199

18.3.2010 0:35

RE: Celé to je šaráda

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 215199

Pokud je americka ekonomika na hrane kolapsu?

215248

18.3.2010 5:52

RE: Celé to je šaráda

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 215248

Otázkou je, zda jsou vazby USA-Izrael tak silné, jak se traduje. Přestávám tomu věřit a tipuji rozsáhlý vnitřní konflikt mezi těmito dvěma státy. Válčit potřebují USA, Izrael nikoliv - v Libanonu se přesvědčil, že jít s high-tech věcičkami proti ideově stmelené, kázeňsky upevněné organizaci Hisballáh, může jít jen šílenec, jsou mu pak často k ničemu.
A s jadernými zbraněmi se nevyhrává, ty jsou na "poslední použití", vzhledem k tomu, že házet je na Hamas nebo Libanon by kvůli spadu bylo kontraproduktivní. Věc tudíž musí zastat letectvo, a pak dočišťovat pěchota. Po posledním výprasku musí židovský stát hledat jiné řešení v duchu politiky "nemůžeš-li nepřítele porazit, obejmi ho".

Mám podezření, že je věc značně jinak, než se v médiích ukazuje, a právě poznání skutečného stavu vztahů USA-Izrael, USA-Írán a Izrael-Írán by věc mohlo rozklíčovat.

Jak to vidíte Vy, René? Perspektiva zpoza oceánu může být značně odlišná.

215252

18.3.2010 7:51

RE: Celé to je šaráda

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 215252

To neni na mezistatni urovni. To je vnitrni vec mocenske elity na zapade. Skupina ochotna hrat vabank a ten zbytek.

215258

18.3.2010 15:35

RE: Celé to je šaráda

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 215199

Je docela pravděpodobné, že zprávy o útoku na Írán jsou jen kouřovou clonou pro jinou akci/akce.
O možnosti napadení Íránu už se mluví docela dlouho, tak proč by to loutkaři nemohli využít ve svůj prospěch? Nahodí pár provokativních tvrzení a gest, čímž získají velkou část pozornosti, takže lidi to budou sledovat jako olympiádu a mezitím se za jejich zády semele něco úplně jiného, od čehož loutkaři umně odvedli pozornost.
Nezapomínejme, že jsou to ostřílení hráči a umí improvizovat.

215289

17.3.2010 16:55

Ze USrahell bude museit niekam exportovat svoje problemy je jasne

calimero 147.?.?.?

Otazne je len kto bude "vitaz" tohoto "vyberoveho konania"... polda mna je trojicou najhorucejsich kandidatov Iran, balkan a Rusko. Najvyhodnejsi je pre nich IMO Balkan, tam je sanca, ze to zazehne plamen svaru v celej EU, ale zase je tu nevyhoda odchodu aj posledneho akeho-takeho spojenca v boji proti celemu svetu. Rusko nechaju podla mna este chvilu na pokoji, predsa len im este par funkcnych rakiet zostalo (aj ked uz aj na ich sa trasu,... podla mna bude s trochou fantazie stacit ako zamienka napr aj take nepodpisanie START a gruzinsku generalku uz maju tiez za sebou), ale to uz by bolo mozno rozumnejsie vyskocit do Ciny, lenze ti zase vyrabaju vacsinu vsetkych tovarov sveta,.....Ma to veru dnes taky svetovy mierotvorca tazke.... tazke stastnym vyhercom sa na teraz stava asi fakt Iran..... Nema moc realnu sancu na odvetu, je dostatocne silny a strategicky vyznamny, aby export krizy mal trochu efekt, sedi na slusnej kopke surovin ktore sa zadarmo (alebo v ramci nejakeho programu obnovy) vzdy hodnia, ale zaroven dostatocne za horami aby to "civilizivany" svet zase az tak netrapilo. Iran bude ovsem len odrazovy mostik k Europe a Rusku. Takze sa nemame moc cim utesovat.

215209

18.3.2010 6:29

Mit tu odvahu a podivat se pravde do oci,priznat omyl, je polovicny vitezstvi.

kozoroh 61.?.?.?

A really efficient totalitarian state would be one in which the all-powerful executive of political bosses and their army of managers control a population of slaves who do not have to be coerced, because they love their servitude. To make them love it is the task assigned, in present-day totalitarian states, to ministries of propaganda, newspaper editors and schoolteachers.... The greatest triumphs of propaganda have been accomplished, not by doing something, but by refraining from doing. Great is truth, but still greater, from a practical point of view, is silence about truth."
Aldous Huxley Brave New World foreword to 1946 edition

Sledujte tu saskarnu na zdelovacich prostredcich,kde se ukazuje diplomaticke jednani, ktere v praxi neni,zide z Israelu se domlouvaji s zidy v Americe a opacene.Kdyz v roce 1947 ,tak zvana atomova komise vydala ve svem prohlaseni, ze ,kdyz se svet nepodvoli k jedne svetove vlade, tedy Velkemu Israelu s hlavnim svetovym mestem Jerusalemem,tak zkonci velmi spatne,mysleno , v atomovem kouri, kdy tech 144.000 "vyvolenych" zustane.Tak si prectete clenstvi ,te atomov ekomise, dva roky po ukonceni druhe svetove valky,uz vyhrozovali svetu ,ktery se jeste ani nezpamatoval ze ztraty 60 milionu krestanu.
Jmena vedcu ,rodicu atomove pumy:H. H. Arnold
Hans Bethe
E. U. Condon
Albert Einstein
Irving Langmuir
Walter Lippmann
Philip Morrison
J. R. Oppenheimer
Louis Ridenour
Frederick Seitz
Harlow Shapley
Leo Szilard
Harold Urey
Eugene P. Wigner
Gale Young
The Real Cost Of US Support For Israel - $3 TrillionThe billion-barrel SPR has cost U.S. taxpayers $134 billion to date. ... the amount of U.S. taxpayer money that goes to Israel and how much pro-Israel money ...
www.rense.com/general41/trill.htm
"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." - Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001
nezapomente z historie sveta, kdo vlastne zacal druhou svetovou valku a kdo za ni pobira "odskodneni", to Vam da predstavu,jakou politickou silou je israel.Dejte si otazku,co melo emigrujici,dosle,zidovstvo v Nemecku za pravo v jejich 1% obyvatelstva, diktovat, co ma delat 99% Nemcu na jejich uzemi.To same je dnes v USA 2% zid. populace proti zbytku , 98% Americanu.
THE JEWS DECLARE WAR ON GERMANY.
Daily Express headline, March 24, 1933. "Judea Declares War on Germany! ... Joining with Samuel Untermeyer in calling for a war against Germany, ...
guardian.150m.com/jews/jews-declare-war.htm
Prikladne posouzeni,je,co se delo 11 Septembra:
WMR has learned from two El Al sources who worked for the Israeli airline at New York’s John F. Kennedy airport that on 9/11, hours after the Federal Aviation Administration (FAA) grounded all civilian domestic and international incoming and outgoing flights to and from the United States, *a full El Al Boeing 747 took off from JFK bound for Tel Aviv’s Ben Gurion Internation...Automaticky kráceno

215253

18.3.2010 8:47

RE: Mit tu odvahu a podivat se pravde do oci,priznat omyl, je polovicny vitezstvi.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 215253

Tak tak. Ještě bych přidal,že nervní systém v hmotném světě představují masmédia. A je zcela evidentní kdo je globálně vlastní. Vymívání mozků je na vysoké úrovni a laik je , když ne obětí, tedy alespoň silně zmanipulován.I události které se dějí před našima očima, dokážou změnit bezpáteřní mistři pera a manipulace k nepoznání. Kupř.válka v Gruzii a co nám sděloval největší odborník na Čečnu senátor Štětina. Nebo Jan Urban během barbarbarského bombardování bývalé Jugoslávie. Člověku je z toho opravdu na blití.

215266

19.3.2010 3:42

RE: Mit tu odvahu a podivat se pravde do oci,priznat omyl, je polovicny vitezstvi.

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 215266

Svet si vubec neuvedomuje,ze jsme se svou "inteligenci a inteligenty" zasli prilis daleko,ze atomova bomba je zbran minulosti i kdyz v propagande ma efek nicive sili, jez je daleko lepsi viditelna, nez mikrobologicka zbram,kde,nic tu nic a lide houfne umiraji, kam se jeden podiva.V dnesni dobe, amater,expert,odbornik a nebo jen student dokaze doma ,ve sve kuchyni namichta mikroby tak ,aby meli silnou mnozinovou schopnoct a velkou prenaslivost s tim,ze doposavadni leky,dragy by byly zcela proti tomu bezmocne, tudiz by nastala svetova katastrofa ve velkem,tak, jak je licen AIDS,ktery je umele v laboratori zdokonalen ve dvou mikrobech ,"dobytci a ovci", tak ,jak svinska chripka a vsechny ostatni,rovnez kokteil nekolika bacylu a nez svet najde obranu,tak muzem byt vsichni bradou vzhuru a ani sebevyvolene elite nebude postacovat zavrit za sebou dvere bunkru,nebot jediny vyvolenec, nakazeny uz, zanese smrtelnou nakazu i tam, takze si pripomenme ,ze jen v USA je na tisice biologu s povolenim statu na vyzkumu v ramci biologickych zbrani,tak ,jak i americke university jsou primo a nebo neprimo v tomto programu zapojeni, proto se nelze divit ,ze pric Filip prohlasil,ze by chtel byt bacylem ,ktery by vsechny ty neuzitecne jedliky a chude,vyhubil.
Israel a jine staty pracuji na tak zvane geneticke bombe, jez ma za ucel vyhubit jen urcity druh lidi, oni mysli vsechny kdoz nejsou zide, jinymi slovy od "hovezi snedi: az po vse ,co nas zbavi imunity, dnem noci pracuje inteligentnejsi vrstav lidi na smrtelnych zbranich a cas od casu maji "unik" z jejich laboratori a zatim,vzdy to stastne,pro lidsvo zkoncilo,ale jednou........a bud ekonec.Mozna ,ze pro tuto planetu to bude lepsi,nebot lidstvo si nevazi daru zivota a doslova s nim hazarduje a ve svych vyzkumnych centerch sihraje s embolii a jinymi nakazami na jejich valecne pouziti a zdokonaleni,za coz v oboru mikrobiologie dostanou i Nobelovu cenu.
Pripocteme k tomu v ramci materialismu a honbe za mamonem nase farmaticke podniky,tak,jak v Rakousku probehlo soudni liceni o rozeslani jinym odbornikum vzorky chripky, tak,jak pred desitkou roku,americke university a laboratore zaslaly sve vzorky do Bagdadu Saddam Hussejnovi,aby pozdeji jej mohli vinit z organisovani zbrani hromadneho niceni.To jsou veci nad kterymi informovany clovek nestaci kroutit hlavou,tedy prumerny clovek se selskym rozumem ,odbornik to bere za zcela nozmalni, on neni zvykli premysletdale ,on zije dnem ,kdy mu nekdo za jeho obev dobre zaplati,jestli jednou zahyne on a zbytek sveta,tak daleko neni "vycvicen" ve svem materialistickem,tunelovem premysleni.Lidstvo si reze vetev na ktere sedi.Ockovani,chemizace plodin,geneticka zelenina a jine,Gluorid v nasi vode a ve vsech potravinach,chlorin ve vode a jine a na to vse ty pokusy nas zbavit zivota pro par jedincu, kteri si mysli o sobe ,ze se stanou Bohem lidstva,tedy toho,co by nahodou prezilo,kdyby prezilo.Fanatismus nebozpecneho vsem i jim samym, 144. 000 nove zrozenych po dnu soudu nad planetou Zemi.
Bohuzel, veci jsou tak daleko,ze neni nikoho,kdo by zabrzdil tento smrtelny syste...Automaticky kráceno

215344

19.3.2010 9:38

RE: Mit tu odvahu a podivat se pravde do oci,priznat omyl, je polovicny vitezstvi.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 215344

Tady na Zvědavci je několik pozoruhodných myslitelů a vy jste jeden z nich. Měl byste napsat studii. Že si lidstvo řeže pod sebou globální větev na které sedí, je realita. Říkáte, že není nikoho, kdo by zabrzdil tento smrtelný systém. No víte, i řeka Amazónka začíná malým pramínkem.

215359

20.3.2010 6:25

RE: Mit tu odvahu a podivat se pravde do oci,priznat omyl, je polovicny vitezstvi.

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 215359

A konci morem krve.
Kdyz si prectete z doby "Studene valky", kolikrate startovala strategicka letadla s atomovymi bombamy na palube smerem na vychodni Evropu, bez navratu zpet, jak se rikalo a potom se zjistilo,ze radary misto "sovetskeho utoku" zachytili hejno husi a jediny velitel letky na svou odpovednost otocil letadla zpet,zatimco Evropa klidne spala a vubec nemela tuseni ,ze byli jen nekolik minit od atomove smrti a to se stalo nejedenkrate,tak dojdete z zaveru,ze nas zivot visi- visel, na vlasku.To je realita vcerejska,dnes je to jeste horsi,staci stisknout knoflik.
Cina:I have changed my estimate for colonial democide from 870,000 to an additional 50,000,000. Details here.

Thus, the new world total: old total 1900-1999 = 174,000,000. New World total = 174,000,000 + 38,000,000 (new for China) + 50,000,000 (new for Colonies) = 262,000,000.
Vložený obrázek
Vložený obrázek
To je usti te reky,co zacina pramenkem,realita posice dnesniho sveta je ,ze politici stale mluvi o valce a nakonec , z tak zvane byvale vychodni evropy, kolik statu je dnes zucastneno v Iraku a Afganistanu?
Studii smrti a lidske hlouposti,uz vypracovali za mne jini, ale, bohuzel bez ucinku na lidstvo.

215414

18.3.2010 16:17

My name is the LAW!

Joe Black 81.?.?.?

Já jsem USA - I am the LAW!

Mám 13 bilionů dluh a jen a pouze díky ropě, je moje měna jakž takž stabilní. Jenže co když se některý ze států rozhodně přestat obchodovat s ropou v dolarech? To nesmím přupustit, protože by se mohlo ukázat, že je to mnohem výhodnější a co hůř, mohly by se přidat další státy. To by byl můj konec. Ten stát prostě musím zničit za každou cenu. Jak to udělat akoho bych se měl bát? Musím to udělat rychle a drtivě, aby protivník neměl žádnou šanci na odvetu a musím to udělat tak, abych byl já ten dobrý. Čína bude stát za mnou, protože mají ode mě koupené příliš velké množství měny. Tím by se mohlo vyřešit Rusko, které by díky tomu nemuselo dělat problémy. Navíc bych jim mohl slíbit nějaké podíly na kořisti. Evropa bude také dělat co řeknu, protože i v jejich zájmu je, aby moje měna neoslabila, nebo dokonce nepadla.

Vypadá to, že jediný problém, by mohli být lidé, ale když se dívali, jak se zřítil mrakodrap během 10 s kvůli nárazu jednoho letadla, tak mi sežerou i tohle.

215298

Příspěvků: 31

17.03. 03:17 Rene Bartosek  Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.
17.03. 07:12 kozoroh  RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.
17.03. 10:50 Saša  Šaráda Joe a Bibi
17.03. 12:52  RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.
18.03. 00:31 Rene Bartosek  RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.
18.03. 19:08 Petr Gejdoš  RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.
18.03. 21:55 Rene Bartosek  RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.
21.03. 06:32  RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.
17.03. 16:52 veraikon  RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.
18.03. 00:00 djb  RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.
18.03. 15:47 mkadlec  RE: Uz jsem to daval do rubriky ve zkratce.
17.03. 09:17 Libcin  Záminka
17.03. 13:51  RE: Záminka
17.03. 16:10 vodnik007  RE: Záminka
17.03. 14:12 Mrky  Reálné riziko okupace Iránu ze strany USA a Židů je od roku 2005
17.03. 14:21 dub  RE: Reálné riziko okupace Iránu ze strany USA a Židů je od roku 2005
17.03. 16:36 abc  RE: Reálné riziko okupace Iránu ze strany USA a Židů je od roku 2005
17.03. 17:17 veraikon  RE: Reálné riziko okupace Iránu ze strany USA a Židů je od roku 2005
17.03. 23:53 Lin  RE: Reálné riziko okupace Iránu ze strany USA a Židů je od roku 2005
17.03. 14:59 MedaBeda  Celé to je šaráda
18.03. 00:35 Rene Bartosek  RE: Celé to je šaráda
18.03. 05:52 MedaBeda  RE: Celé to je šaráda
18.03. 07:51 Rene Bartosek  RE: Celé to je šaráda
18.03. 15:35 Sam Ting Wong  RE: Celé to je šaráda
17.03. 16:55 calimero  Ze USrahell bude museit niekam exportovat svoje problemy je jasne
18.03. 06:29 kozoroh  Mit tu odvahu a podivat se pravde do oci,priznat omyl, je polovicny vitezstvi.
18.03. 08:47 quido2  RE: Mit tu odvahu a podivat se pravde do oci,priznat omyl, je polovicny vitezstvi.
19.03. 03:42 kozoroh  RE: Mit tu odvahu a podivat se pravde do oci,priznat omyl, je polovicny vitezstvi.
19.03. 09:38 quido2  RE: Mit tu odvahu a podivat se pravde do oci,priznat omyl, je polovicny vitezstvi.
20.03. 06:25 kozoroh  RE: Mit tu odvahu a podivat se pravde do oci,priznat omyl, je polovicny vitezstvi.
18.03. 16:17 Joe Black  My name is the LAW!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,52 Kč
Euro
27,60 Kč
Libra
31,29 Kč
Kanadský dolar
18,09 Kč
Australský dolar
15,60 Kč
Švýcarský frank
26,13 Kč
100 japonských jenů
23,46 Kč
Čínský juan
3,60 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 353,19 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
186 997,12 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 451