Diskuze k článku

Čteme si preambuli Ústavy ČR: Jak režim pohrdá vlastními slovy

Příspěvků 25

9.3.2010 8:20

Do kamene tesat...

JaJa 85.?.?.?

A omlátit tím kamenem hlavy politiků... [chechtot]

214412

9.3.2010 9:18

Ustava má být nejvyšším zákonem u nás.

baki 80.?.?.?

Ovšem není tomu tak. Ústava je zákon zcela stojícím o samotě a nic vlastně neznamená. Tvorba ostatních zákonů by měla z nějvyššího zákonu vycházet, což se neděje. A tak běžně narážíme na zákony, které jsou v přímém rozporu s ústavou a nic se neděje. Takovým přkladěm je "zákon o provozu na pozemních komunikacích". Ovšem ústava je tak všeobecná, že tento rozpor většinou nelze dokázat.

214416

9.3.2010 14:52

RE: Ustava má být nejvyšším zákonem u nás.

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 214416

V čem konkrétně je ten zákon s ústavou v rozporu? Ale prosím konkrétně, ne obecné řeči. Díky.

214436

9.3.2010 17:32

RE: Ustava má být nejvyšším zákonem u nás.

baki 80.?.?.?

Reakce na 214436

Prosím:
Dědic auta nemá tytéž práva jako původní majitel, což je v rozporu s "Listinou lidských práv a svobod", součástí ústavy. Mezitím co majitel auta může žádat o vydání duplikátu technického průkazu, dědic tohoto auta toto právo již nemá. Toto je v přímém rozporu s uvedenou listinou, která "zmenšování" pravomocí přecházejících na dědice nedovoluje. Tam je právo dědění PŘÍMO ZAKOTVENO.Přesto "Zákon o provozu na veřejných telekomunikacích", konkrétně prováděcí vyhláška tohoto zákona 302/2001 Sb. takové zmenšení pravomocí přímo ukládá.
Vzniká tím celá řada případů, která je v rozporu s ústavou.
Na příklad:
Znám příklad, kdy dědic zdědil auto, bez dokladů. Kde toto auto se nalézá ani policie nenalezla, dědic nemůže auto zrušit, nikdo mu nevystaví duplikát technického průkazu nutného k zrušení auta, není možno legální cestou nechat auto přepsat na nového majitele a podobně.
Řešeno toto bylo podplacením jednoho úředníka, který vyhotovil falešné doklady, aby se nějaké kroky vůbec mohly uskutečnit.
I já mám podobný problém, dokonce jsem to dal řešit ombucmanovi. Pokud nepodplatím nějaké úředníky, pak mé auto nemůže být přepsáno ze zemřelé manželky na dědice, tedy mě. Bude tedy i několik dalších stovek let vedeno na jméno mé manželky. Pokusím se to řešit soudně, ale naše vrchnost na pravidla ústavy neslyší, výsledek je tedy nejistý. ...
A tak vzniká paradox: Buďme rádi, že existují úplatní úředníci, kteří tyto neřešitelné případy řeší.

214446

9.3.2010 21:04

RE: Ustava má být nejvyšším zákonem u nás.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 214436

I zakon o popirani Holocoustu zidu je v rozporu s ustavou CZ ktera zarucuje obcanum svobodu slova, tisku atd ... Pracuju na knizce na bazi vsech sesbiranych nepopiratelnych a pro verejnost dostupnych faktu jistych osobnosti kterou bych chtel jednou vydat. Sesbiranym faktum a vsem poznatkum bych chtel dat title HOLOCOUST TEACHING IS THE RAPE OF THE MIND! Uz jste si dokazal predstavit potize takovou poucnou knizku s pravdivymi fakty o Holocoustu zidu popsanych do detailu vydat v cestine v ceskym krateru kde mate podle ustavy zarucenou svobodu projevu?

214463

10.3.2010 11:39

RE: Ustava má být nejvyšším zákonem u nás.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 214463

>Pracuju na knizce na bazi vsech sesbiranych nepopiratelnych a pro verejnost dostupnych faktu jistych osobnosti kterou bych chtel jednou vydat.
S "nepopiratelnými fakty" mám problém, pane Satanisto. Ohánějí se jimi totiž všechny strany. Takže bych docela uvítal ukázku nějakého toho nepopirateného faktu pro představu, s jakou vědeckou kategorií mám co do činění. Jinak naprosto sououhlasím, že zakon o popirani Holocoustu zidu je levárna.

214497

11.3.2010 21:48

RE: Ustava má být nejvyšším zákonem u nás.

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 214497

Nepopiratelny fakta vedecky dokazana najdete napriklad i na strankach pana Zundela, pani Ingrid Rimland atd ...., tech kompetentnich autoru kteri nezavisle na sobe studovali Holocoust zidu a dosli ke stejnym vysledkum je spousta coz je taky dost zajimavy fakt a nevidim duvod proc bych i na tento fakt nemel ukazat. Zkratka jsou to fakta odborniku profesionalu kteri upadli v nemilost jen proto ze chteli vedet pravdu jak to s Holocoustem zidu doopravdy bylo a dovolili si zverejnit sve poznatky pro verejnost. Napriklad i overene statistiky International Red Cross, ruzne podvrhy, lzi - napriklat ty o mydle z zidu a dalsi spinava propaganda, fotomontaze, dokonce i dokumenty Waffen jsou nepopiratelny fakta ke kterym ma kazdy pristup. Osobne zastavam nazor ze kazdej kdyz uz mame tu democracii ma pravo videt co mluvi pro i proti Holocoustu zidu! Nakonec i propagatori Holocoustu zidu muzou fakta a vsechny vedecky poznatky vyvracet kdyz budou moci aby to bylo fair!

214609

9.3.2010 9:29

zakazat komunisty?

Tsignotschka 90.?.?.?

to myslite vazne? zrovna ted kdy nam komunisti vladnou? a nejen nam, ale i v Bruselu? Jo vy asi myslite tu stranu co ma v nazvu komunisticka...je to jen prazdne slovo, stejne jako demoracie.
DS byla zakazana proto, ze o ni lide vedeli, meli o ni podvedomi a ve volbach by mohla ziskat i nejaka ty procenta a asi jeste neskacou jako nasi politici jak "ti nahore" piskaji.
(nebo skacou a hrajou divadlo, cert vi)

jinak slysel, cetl nekdo o DSSS v mediich po zruseni DS?

Politici dostali strach, ze by lidi volili male strany, tak tu s nejvetsi pravdepodobnosti ziskat nejake vyznamejsi hlasy zrusili, o ostatnich nikdo nic nevi (i kdyz uz funguji i 20 leta maji skvele programy), protoze se o nich nikdy nedovi. Nastesti se nam vyrojily male strany nove (Kalousek, Zeman, John), takze ty to urcite zmeni. Uz vidim jejich volice, jak si mysli, ze jsou ti chytrejsi, kdyz je voli, ze nedaji hlas ODS ci CSSD.

214417

9.3.2010 13:36

RE: zakazat komunisty?

h@luzak 85.?.?.?

Reakce na 214417

Nové malé strany se starými lidmi - narážím na Kalouska a Zemana. Ani jednomu z nich bych do obálky (pro vhození do volební urny) nedal ani malý útržek jejich kandidátky. John - budiž, ovšem je tu Janoušek a tedy Bém (pořád si sázím na to, že Bémovou příští stranou jsou VV). Mě zbývá jako naděje akorát Petr Mach. Ne proto, že by snad měl být "morálnější" nebo "slušnější". Podle mého názoru totiž téměř každý (dobře, až na možné výjimečné případy), kdo se octne u příležitosti, jde za svým štěstím (a pokud tím štěstím jsou peníze, tak hrabe..). I Kalousek mohl, kdyby chtěl. Ale nekonal. Vzpomínám na jeho názorový obrat ze dne na den (mezitím bylo schválení státního rozpočtu). Jeden den viděl naši ekonomiku v dalším roce růst, v tom druhém stagnovat až klesat.. Řešením není politická/daňová/jakákoliv další vynucená integrace, řešením je dle mého názoru svoboda. (viz třeba tato přednáška http://www.reformy.cz/zpravy/mach-jak-vyrovnat-statni-rozpocet-bez-zvysovani-dani/ )

214425

9.3.2010 15:46

RE: zakazat komunisty?

dub 78.?.?.?

Reakce na 214425

kalousek nekonal?
asi byste si měl dohledat jeho působnost v souvisosti s kreditní bankou plzeň...

214439

9.3.2010 12:49

Ústava České republiky

ncp 77.?.?.?

obrázek
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Soubor:Ustava-cr.jpg

214424

9.3.2010 14:57

problém

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

je v tom, že v ČR politici ani státníci nejsou!

Máme co do činění s organizovaným zločinem a jako takový bychom ho měli brát. Výraz politik je eufemismus. [oči v sloup]

214437

9.3.2010 16:48

Překvapil mne ten útok na intellektuály

Vodník 83.?.?.?

To přece není nic překvapivého! To byli vždycky hadi, za všech režimů, za předešlého najmě! Co je ale znepokojující, je neexistence nějakého důstojného dissentu! A ten netvoří jen nějací (výjimeční) intellektuálové, ale lidé všech vrstev, jako tomu bylo za bolševika - a nemylme se: mezi chartisty nebyl jen stínový establishment a "osmašedesátníci", tam se vynacházeli i opravdu opposiční myslitelé a mravně integrovaní lidé. Pokud dnešní dissent představuje DS a nějaké bojůvky "vlastenců" na pokraji (neo)nacismu, popř. anarchoši (což je jen rub téže mince), tak jsme na tom opravdu hůř než za bolševika!... [pláč]

214442

9.3.2010 18:10

Chce to zjistit si pravdu

Roman Roman (tečka) Slama (zavináč) mail2me (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 214442

[Pokud dnešní dissent představuje DS a nějaké bojůvky "vlastenců" na pokraji (neo)nacismu...]
Ujišťuji Vás, že dnešní disent DS (nově DSSS) už valně tvoří normální lidé, kterým už leze krkem 20 let rádobydemokracie
[bliji]
Velká část z nich jsou republikáni, rozčarováni politikou a praktikami M.Sládka, proto se rozhodli kandidovat do voleb s DSSS, což jsou vlastně (ve vedení) také bývalí republikáni.
My jsme do tohoto režimu viděli od počátku a báchorky o sametové revoluci na nás nezabíraly. Že se nám svého času nepodařilo přesvědčit národ, co se tady odehrává? Za to mohou částečně Sládkovy přehmaty a o zbytek se postarali servilní novináři a redaktoři.

214452

9.3.2010 20:43

RE: Chce to zjistit si pravdu

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 214452

>Ujišťuji Vás, že dnešní disent DS (nově DSSS) už valně
>tvoří normální lidé, kterým už leze krkem 20 let
>rádobydemokracie

No to bych Vám rád věřil, jenže Vaše následující věty:

>Velká část z nich jsou republikáni, rozčarováni politikou a
>praktikami M.Sládka,

a

>My jsme do tohoto režimu viděli od počátku a báchorky o
>sametové revoluci na nás nezabíraly.

mne naplňují skepsí. Protože i v případě, že do toho někdo viděl od začátku, Sládek nebyl alternativa. Nikdy! A zejména ne pro ty, kteří do toho skutečně mohli vidět.

214459

10.3.2010 1:42

RE: Chce to zjistit si pravdu

Roman Roman (tečka) Slama (zavináč) mail2me (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 214459

Vaši skepsi chápu. I mě se občas zmocňuje. Že je sametovka falešná, jsem tak nějak instinktivně cítil od počátku, byť jsem na ni nahlížel nezasvěceně zvenčí. Proto se mě Sládek zdál jako alternativa vhodný, alespoň ze začátku. Původní program republikánů totiž nebyl vůbec špatný - ani z dnešního pohledu ne. Že Sládek není tím, za koho se vydává, zjistil posléze každý, kdo s ním byl v užším kontaktu, totiž z jeho chování. Chyběly však informace, internet nebyl rozšířený. Hodně mi tenkrát dala "Analýza 17. listopadu" od Miroslava Dolejšího, i když se její II. část zdála v roce 1990 značně neuvěřitelná.
Pořád jsem ale přesvědčen, že hledat alternativu je třeba, protože skepse a rezignace znamenají konečnou porážku. A emigrovat dnes už není pořádně kam.

214481

9.3.2010 20:53

kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?

KRONEOS 89.?.?.?

Tento článek nemluví za všechny obyvatele ČR...Souhlasím naprosto s jakýmkoli zrušením KSČ,a i DS,jako dědičky Hitlerismu. Nezahrávejte si však se svobodou nacistickým myšlenkám, protože ty vedou ještě k větší totalitě,docela nahrávají...[smích]Propagujte dál nacismus,a čekejte,co stvoříte...Nechci vyhrožovat,ale už se to sublimuje,a až přijde čas vyvstane to kdesi ve světě,a smete to lidský rod,je jedno jaký rasy-možná všechny-možná celé lidstvo!
Lidstvo je ohroženo stuipňováním a přitakáváním totalitním myšlenkám,a jejich příznivcům a hlasatelům,včetně těch islámských. Dejte pozor s čím si zahráváte,to s čím si zahráváte je zcela syrové,kruté,zuřivé...
Proto si važte svobody,přátelství a dobrých hodnot,které symbolizuje mír,láska,duchovní pokrok,skromnost,soucit. Nevážíte-li si toho,potom budeme všichni odměněni.
Vypořádejte se s Hitlerem,Stalinem,aj.idioty ajejich zvrácenými vražednými poselstvími,a navažte ve svých myslích na hodnoty boje s valstní vnitřní nenávistí,frustracemi,fobiemi,aj.necnostmi. Jedině tak budete schopni zachránit sebe,změnit společnost,ale také přispět do budoucnosti světa.
Pokud to neuděláte,pokud si nepřiznáte,že zrušení KSČ nebo DS JE ZCELA V SOULADU S HODNOTAMI SVOBODY A DEMOKRACIE,nic se nezmění,a bude to horší.
¨Je to jen na vás-ale chápu-články na zvědavci nejsou určené k podpoře svobody ,ale k porodu již pohřbených ideí! Nebo ne?

214462

10.3.2010 10:18

RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 214462

Vy si tedy přejete pouze články z jediného politického pohledu jako za nejhlubšího komunizmu, ahá prostě jako dnes na většině ostatních médiích. Skutečná pravda má odvahu tolerovat kritiku, příznakem lži je opak. Nepřípustnost jiného názoru je symptom, že tvrzení ve skutečnosti není pravdivé. Zastávaný názor může být špatný, dovolíte-li jen jediný názor, je to dogma. Je nutná debata a jistá konzultace s oponenty, kteří se s opačnými názory snaží jiné negovat. Všechny tyto diskuze by měly být v rámci demokracie zcela v pořádku a nemělo by být žádné místo v demokratické zemi, kde by se těmto diskuzím nějak bránilo, či byly jinak postihovány. Lidé se mohou svobodně sdružovat v politických stranách a je to ZCELA V SOULADU S HODNOTAMI SVOBODY A DEMOKRACIE.

214492

10.3.2010 10:49

RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 214492

Pěkně to Saša napsal a stěžejní je následující věta, kterou bych ještě lehce doplnil:

"Skutečná pravda má odvahu tolerovat kritiku, příznakem lži, POKRYTECTVÍ A STRACHU Z PRAVDY je opak."


Dotaz:
Které mocenské struktury a lidé na jejích špicích se historický nejvíce bojí PRAVDY a přímo, podprahově či cestou svých lokajů nebo nevědomých oveček vyhlašují, že "Pravda NENÍ pro VŠECHNY" a jsou schopny ji (viz. historická fakta) za pomoci i brutálního násilí po tisíciletí umlčovat?

Namátkou: establishmenty oficiálních světových náboženství nebo špičky světských tzv. Elit a jejich Lokajové. (V případě zájmu nechť si další možné příklady doplní každý sám)

A tak to je.


jansmith[smích]

214494

10.3.2010 12:15

RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?

smoke 194.?.?.?

Reakce na 214494

Ale ona ta Pravda skutečně není pro všechny. Je jen pro ty, kteří ji hledají, kteří jsou schopni ji vnímat a především uznat její nejvyšší autoritu. Hodně lidí se naopak poznání Pravdy brání a v rámci solipsistických představ ji nahrazují nejrůznějšími konstrukty své mysli.

214499

10.3.2010 21:44

RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 214499

Jako obvykle záleží na interpretaci smoke.[smích]


To, že je na světě mnoho lidí, kteří se ve své nevědomosti, ovčáckým brainwashingem podporované pasivitě nebo pohodlnosti o pravdu nezajímají nebo se jí proto, že by je mohla nutit do nepříjemné změny vnímání jejich (pro ně relativně bezpečné a pohodlné) virtuální reality BOJÍ ještě neznamená, že by neměla být k dispozici VŠEM.

Těm vědomějším pomůže na jejich cestě k rychlejšímu chápání Světa a SOUVISLOSTÍ a ti ostatní ji přijmou až přijde jejich čas - viz teze o tom, že Pravda osvobozuje.

Nebo umřou stejně "pitomí" a se zvoncem na krku, jako byli celý život - každému co jeho jest. Nic více a nic méně.

A Peace s nimi.


jansmith[smích]

214523

10.3.2010 11:12

RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?

Satori 84.?.?.?

Reakce na 214462

Chtěl jsem reagovat, ale vzpoměl jsem si na tátu, který mě často varoval: S nemocným se nediskutuje ! Buhužel ja zase často na to zapomínám...>

Tento článek nemluví za všechny obyvatele ČR...Souhlasím
>naprosto s jakýmkoli zrušením KSČ,a i DS,jako dědičky
>Hitlerismu. Nezahrávejte si však se svobodou nacistickým
>myšlenkám, protože ty vedou ještě k větší
>totalitě,docela nahrávají...[smích]Propagujte dál nacismus,a
>čekejte,co stvoříte...Nechci vyhrožovat,ale už se to
>sublimuje,a až přijde čas vyvstane to kdesi ve světě,a smete
>to lidský rod,je jedno jaký rasy-možná všechny-možná celé
>lidstvo!

>Lidstvo je ohroženo stuipňováním a přitakáváním
>totalitním myšlenkám,a jejich příznivcům a
>hlasatelům,včetně těch islámských. Dejte pozor s čím si
>zahráváte,to s čím si zahráváte je zcela
>syrové,kruté,zuřivé...

>Proto si važte svobody,přátelství a dobrých hodnot,které
>symbolizuje mír,láska,duchovní pokrok,skromnost,soucit.
>Nevážíte-li si toho,potom budeme všichni odměněni.

>Vypořádejte se s Hitlerem,Stalinem,aj.idioty ajejich
>zvrácenými vražednými poselstvími,a navažte ve svých
>myslích na hodnoty boje s valstní vnitřní
>nenávistí,frustracemi,fobiemi,aj.necnostmi. Jedině tak budete
>schopni zachránit sebe,změnit společnost,ale také přispět
>do budoucnosti světa.

>Pokud to neuděláte,pokud si nepřiznáte,že zrušení KSČ
>nebo DS JE ZCELA V SOULADU S HODNOTAMI SVOBODY A DEMOKRACIE,nic
>se nezmění,a bude to horší.

>¨Je to jen na vás-ale chápu-články na zvědavci nejsou
>určené k podpoře svobody ,ale k porodu již pohřbených
>ideí! Nebo ne?
[pláč]

214496

11.3.2010 9:17

RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?

KRONEOS 89.?.?.?

Reakce na 214496

Díky za diagnozu [smích], vidím,že to možná nechápete, co jsem chtěl napsat, ale jednou snad. Nevidím prostě důvod inklinovat k ideologiím,které popřeli pravdu,a snaží se o to i dnes.
Opakuji,dnešní režim,ať je jakýkoliv,chce změnu díky vám,a díky vašemu přispění-tím,že odbouráte typicky lidské sklony,které se opakují v dnešní české politice. Přitakáváním k totalitním ideíím,hledáním nejsnažího viníka za dnešní situaci,neřešením vnitřních nenávistí,nenalézáte pravdu,ale lež.
Pravda je o tom,co vyzařujete-co vyzařuje dnešní česká politika,je svým způsobem smutná realita. Politik by se měl snažit překonat sám sebe,a to chceme mi vidět a slyšet,ale nedostává se nám,proto následujeme krysaře totalitních nenávistí ,a myslíme si,že jsme nalezli sebe sama,ale nalezli jsme další dveře do zdi!
Svoboda je,když se dokážeme od všeho nehodnotného odpoutat-mamon,egoismus,chamtivost,podbízivost,strach o sebe,apod. Svoboda je také o velké míře poctivosti a odpovědnosti,nezištnosti,nezotročitelnosti,svobodném sebevyjadření ku prospěchu sebe a jiných.
Svoboda v totalitních ideách není,tam ji nehledejte. Hlásáte-li totalitní idee,nehlásáte svobodu...
Snad to zvládneme!

214551

11.3.2010 10:13

RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 214551

>Svoboda je,když se dokážeme od všeho nehodnotného odpoutat-mamon,egoismus,chamtivost,podbízivost,

Tací jsou andělé a pak teorie komunismu, který na tom zkrachoval, prohnil jak ta Wokna

Lidé se svatí nestanou, ale spíš je přemluvíte dialogem než zákazem.

214556

10.3.2010 11:42

důchod 50% výdělku jak žádá DS je ještě mírné

r.m. 86.?.?.?

Maďarsko dávalo důchodcům 72%, po zásahu MMF upravili poměr mezi mzdou a důchodem na 60%. Našich necelých a zfalšovaných 40%nedává lidem dlouhodobě jinou šanci k přežití než vzpouru.

214498

Příspěvků: 25

09.03. 08:20 JaJa  Do kamene tesat...
09.03. 09:18 baki  Ustava má být nejvyšším zákonem u nás.
09.03. 14:52 Vanguard  RE: Ustava má být nejvyšším zákonem u nás.
09.03. 17:32 baki  RE: Ustava má být nejvyšším zákonem u nás.
09.03. 21:04 Satanist  RE: Ustava má být nejvyšším zákonem u nás.
10.03. 11:39 mtk  RE: Ustava má být nejvyšším zákonem u nás.
11.03. 21:48 Satanist  RE: Ustava má být nejvyšším zákonem u nás.
09.03. 09:29 Tsignotschka  zakazat komunisty?
09.03. 13:36 h@luzak  RE: zakazat komunisty?
09.03. 15:46 dub  RE: zakazat komunisty?
09.03. 12:49 ncp  Ústava České republiky
09.03. 14:57 MedaBeda  problém
09.03. 16:48 Vodník  Překvapil mne ten útok na intellektuály
09.03. 18:10 Roman  Chce to zjistit si pravdu
09.03. 20:43 Vodník  RE: Chce to zjistit si pravdu
10.03. 01:42 Roman  RE: Chce to zjistit si pravdu
09.03. 20:53 KRONEOS  kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?
10.03. 10:18 Saša  RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?
10.03. 10:49 jansmith1984  RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?
10.03. 12:15 smoke  RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?
10.03. 21:44 jansmith1984  RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?
10.03. 11:12 Satori  RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?
11.03. 09:17 KRONEOS  RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?
11.03. 10:13 Saša  RE: kdo che tam,pomozme mu tam-o tom je celé lidské plahočení,dokdy?
10.03. 11:42 r.m.  důchod 50% výdělku jak žádá DS je ještě mírné

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 3

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,14 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
16,22 Kč
Švýcarský frank
25,28 Kč
100 japonských jenů
21,75 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,63 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 937,86 Kč
1 unce stříbra
573,30 Kč
Bitcoin
279 824,29 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 277