Diskuze k článku

Google dokáže šmírovat všechny lidi na planetě

Příspěvků 56

4.3.2010 9:02

A co jako ?

jarda666 88.?.?.?

Je to proste obecny trend to smirovani . A neni to jen oblast pocitacu , co na ulici , vsude kamery, identifikace , kazdy clovek vlastni mobil , ktery ma kameru nebo v nejhorsim fotak ...
Mytne brany az budou i pro osobni auta , zase smirovani v anglii treba kamery na rozpoznavani poznavacich znacek jsou na vsech silnicich 1 tridy apod.
Proste technika je takova , ze smirovat je jednoduche.

Mam postu na gmailu, obrazky rodiny na picasu , hledam na googlu a proc by mi to melo vadit . To neustale straseni mi zacina pripominat osud.cz .

Holt tahle spolecnost proste takhle funguje bud s ni budu zit anebo se odstrihnu budu zit nekde v horach past dobytek , zemedelcit a nemit telefon , elektrinu ani pocitac a auto a nikdo me nebude sledovat.

214006

4.3.2010 10:43

RE: A co jako ?

xml 85.?.?.?

Reakce na 214006

Mam pocit, ze existuju len tie 2 alternativy kt. ste naznacil.

Civilizacia a kontrola alebo pust ci hory bez kontroly.

214013

4.3.2010 11:14

RE: A co jako ?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 214006

Tady nejde o strašení, prostě je to zajímavé. Nesmíte zhřešit myšlenkou. Je pravděpodobné, že v zájmu tak zvané „naší ochrany“ telefonní hovory (přinejmenším s kým je navázáno spojení) a internetová komunikace je prosívána strojem a vyhodnocována dle akutnosti a míry podezření. Je jen otázkou jestli konečné vyhodnocení musí udělat člověk?

Podezřelé komunikace budou miliony, když bychom však měli odvahu ji udělat dostatečně akutní, ani bych nebyl překvapen vylámanými dveřmi a nakonec vlastním „dobrovolným“ přiznáním, že jsem vlastně dlouho hledaný terorista. Mám na Google synchronizovaný kalendář, jsou tam výročí a kdy má někdo přijít, kdy jdu k zubaři atp. Kalendář mohu zpřístupnit několika dobrovolníkům. Dáme tam pak jako schůzku na příští den „fertilizer“a zeměpisné souřadnice nějaké významné budovy ve Spojených státech. Pro vyhodnocení by bylo dobře si rozeslat email se slovy exploze s datem a pokusit se vytočit telefonní číslo třeba chudáka Zundela nebo někoho v arabském světě (napadlo mě v Iránu, ale to bychom mohli vyvolat světovou válku!) Je možné, že se nic nepřihodí, pak tajné služby nekonají svoji povinnost; na druhou stranu je tam dobrá možnost, že již nikdy nebudu moci napsat žádnou pitominu do Zvědavce a o zbytek života bych měl postaráno.

Je asi dobře být šedý, vystříhat se klíčových slov, na telefonu mluvit jak kdysi mafie o košilích a tak. Mám přítele, který šifruje všechna data na notebooku, ale co kdyby na letišti právě proto se stal podezřelým? Úmyslně na notebooku nemám žádnou pornografii, především kvůli těm letištím, ale při nějaké shodě okolností právě to mě může udělat zločincem, musím tam dát nějakou malou sprosťárničku, abych byl normální! Snad je zbytečné mít moc strachu, každý je podezřelý, ale musí tam být ještě nešťastná shoda okolností nebo žert s hnojivem. Již se stalo, že byli lidi několik dní v kriminále za vypuštění slova bomba na letišti nebo za porno na laptopu.
Vůdce chce, abychom se báli, ovce se tak lépe shánějí do houfu a na porážku.

214014

5.3.2010 12:46

RE: A co jako ?

leo69 89.?.?.?

Reakce na 214014

Celkem nedávno přibyla v google picassa (úložiště a sdílení fotek, kdy máte v pc aplikaci Picassa - program zdarma pro úpravu fotek a pomocí ní odesíláte velice jednoduše fotky do "svého" alba na webu google) funkce přiřazení jména k obličeji na fotografii, aby se vám prý lépe hledal kamarád ve vašem mixu fotek. Takže to chápu tak, že někteří "poctivci" (trdla) dobrovolně naplňují databáze obličejů+jmen různým agenturám. Určitě pak není problém, pro zainteresované, dohledat, kdo kde byl, kdy tam byl, s kým tam byl, a ještě popř. vysledovat cestu do počítače ze kterého byla ta fota do web úložiště odeslána...

m,[mrknutí jedním okem]

214110

4.3.2010 9:14

Bildeberg

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Pokud se nemýlím, tak šéf Googlu se zúčastnil schůzky skupiny Bildeberg. Už to samo o sobě dost napovídá o tom, že Google tu není jen pro blaho uživatelů internetu. Já vím, Kníža se nám pokoušel vysvětlit, že je to neškodná skupinka...

214007

4.3.2010 10:09

RE: Bildeberg

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 214007

"Kníža se nám pokoušel vysvětlit, že je to neškodná skupinka..."

...která kumuluje lidi na významných pozicích...

kníža coby člen katolického řádu Zlatého rouna pěkně kecá

214009

4.3.2010 13:08

RE: Bildeberg

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 214009

>člen katolického řádu Zlatého rouna
bohužel, zaslepen ve své nenávisti kecáš. jde o čistě světský řád, kde katolická církev neměla primární roli a nemá tam žádné pravomoce.

Řád zlatého rouna byl založen burgundským vévodou Filipem Dobrým v Brugách dne 10. ledna 1430 u příležitosti jeho sňatku s princeznou Isabelou Portugalskou, poté, co odmítl členství v Podvazkovém řádu. Řád je též známý pod názvem Ordre de la toison d'or, el Toyson de oro, el Tusan a v raných dobách též jako rytířský řád zlatého rouna ovčího plátna z Burgund nebo řád belgické vlny.
Po vymření rodu burgundských vévodů roku 1477 přešel řád na rod Habsburků. Poté, co roku 1700 zemřel poslední španělský král z habsburské dynastie, rozdělil se v důsledku bourbonsko-habsburských sporů o dědictví řád na dvě linie a dodnes existuje jak španělská větev Karlových bourbonských dědiců, tak rakouská větev Habsburků. Rakouská republika dne 23. června 1953 uznala právo hlavy dynastie Habsburků na suverénní udělování řádu.


více zde na Wikipedii.
šlo evidentně o pouhou snahu super-elitářství mezi šlechtickou elitou. nemělo to nic společného se zednáři (=naopak protikatolická instituce) nebo s NWO, kde skryté vedení usiluje o šedou nešlechetnou masu a o silné, fatální pomuslimštění křesťanských zemí. zde jde tedy opět o protikatolickou věc. logicky ti to tedy nesedí. katolická církev přece nebude útočit na své zájmy, že...

(knížete se tímto nijak nezastávám).

214022

4.3.2010 14:58

RE: Bildeberg

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 214022

pěkná pohádka

Mám lepší:

"Úkolem řádu bylo udržování katolické víry, ochrana církve a zachovánání neposkvrněnosti rytířské cti. Byl zasvěcen Panně Marii a patronem byl apoštol a mučedník sv. Ondřej."

zdroj: tamtéž

členy řádu mimojiné: kardinál Christoph Schönborn, arcibiskup vídeňský (dominikán) a Fra' Andrew Bertie, 78. velmistr Suverénního řádu Maltézských rytířů

zdroj

Karel Habsburský je od roku 1961 členem Řádu zlatého rouna, jehož je též předsedou a prezidentem, od 30. listopadu roku 2000 (den sv. Ondřeje). Je nositelem Velkokříže suverénního Řádu maltézských rytířů, členem rytířského řádu sv. Šebestiána v Evropě a čestným členem Řádu Německých rytířů.

zdroj

Co se týče pochybností o katolicitě Maltézských rytířů: "Roku 1879 byl řád papežem Lvem XIII. znovu obnoven a má od té doby sídlo v Římě."

zdroj

Církev, v čele s papežem (také členem Maltézského řádu- a abyste se nemýlil, zvoleným do čela církve dostatečným množstvím kardinálů a o řádu referuje i Katolický týdeník) se asi spikla sama sobě. [velký smích]

214027

4.3.2010 17:25

RE: Bildeberg

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 214027

opět se ve svém fanatismu mýlíš a mateš mnohé další (mám pocit, že se v tom bahníš zřejmě rád, s gustem, a domýšlíš si co nejfantastičtější spekulace). měl bys být o hodně korektnější:

1) číst na daném odkazu umím. je však třeba si uvědomit, že šlo o 15. století!!! tehdy byli všichni katolíci a jako nejvyšší šlechetnost šlechticů byla chápána ochrana víry a jejích zásad, z čehož měly vyplývat ctnosti (a přirozeně i čest ve společnosti). cokoliv založeného věřícím šlechticem není nutně součástí katolické církve.

2) v dané době byli šlechtičtí potomci běžně dosazováni do pozic biskupů nebo jiných představených církevních řádů (byli vzdělaní, s přehledem a mnozí i zbožní). zde ale NEJDE o církevní řád, jak jsi doufám z odkazu pochopil. církevní řády jsou zakládány s požehnáním papeže, což rozhodně není tento případ. zde se jedná spíše o řád v jiném významu - jako cech, výlučná společnost, nebo jako dnešní laureáti státního vyznamenání nebo nobelovy ceny za mír či jiné zásluhy.

3) že je někdo v historii nositelem ještě nějakého ocenění od jiné společnosti, to naprosto neodporuje tomu, že řád zlatého rouna je světským řádem a s katolickou církví nemá prakticky nic společného.

4) odbočení ke ZCELA jinému typu řádu (Maltézským rytířům a Německým rytířům) je jen ukázkou tvého zmatku nebo snahy zastřít nepravdivý výkřik odvedením pozornosti jinam. Mimochodem Maltízští rytíři vznikli 400 let před ustanovením civilního řádu zlatého rouna (11. století versus 15. století). spojitost není v podstatě žádná.

5) že je dnešní papež (o půl tisíciletí později) členem něčeho úplně jiného (Maltézského řádu), to v žádném případě nepodporuje tvou zmatenou dedukci, že řád zlatého rouna nějak souvisí s katolickou hierarchií.

že se církev spikla proti sobě, to snad ani nemá cenu komentovat... to je doufám jen tvá snaha vtipem vybruslit z tohoto trapasu.

na závěr bych tě ještě rád vyvedl ze zřejmého omylu, v němž se domníváš, že co rytíř, to něco tajemného, fantasticky vzrušujícího nebo nějaké spiknutí: řád Maltézských rytířů je jinak nazýván Johanité, špitálníci, svatojánští rytíři, hospitalité sv. Jana, nebo-li jde o podobné zaměření jako Křížovníci s červenou hvězdou, a jde o charitativní a zdravotnickou službu méně šťastným spoluobčanům. to je to rytířství=šlechetnost. nikoliv vládnutí mečem; meč byl pouze dobová pomůcka k obraně v divokých (nejen evropských) končinách bez dálniční policie ap.

(Omezte prosím počet a rozsah svých příspěvků. Nemá to nic společného s jejich obsahem, snad s výjimkou charakteristiky oponentů. Máte právo vyjádřit názor, stejně však ostatní a dochází k jistému přehlušení, uštěkání názorů méně pilných přispěvatelů. Podáváte téměř 10 příspěvků denně, každý nemá možnost reagovat na zmíněné množství. Díky – moderátor)

214038

4.3.2010 20:37

RE: Bildeberg

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 214038

Milý 2xs, odpovím ve zkratce: ten kardinál i 78. velmistr Maltézáků jsou členy řádu Zlatého rouna. Nepsal jsem, že je to řád církevní, ale katolický. To znamená, že jeho členy jsou katolíci, s vazbami na další katolické mocenské struktury, ať již církevní, či necírkevní.

ad 3) neznamená, ale kamarádí se víc než dost, což odporuje vašim tezím, že jsou nepřátelé

ad 4) odbočení bylo poukázáním na vzájemné vazby

"to je to rytířství=šlechetnost. nikoliv vládnutí mečem"

Dobrý ideál. Ale, co mají společného tyto osoby? 1,2

Slepá víra vám znemožňuje vidět tyto vazby. Ale to není problém můj, nýbrž váš. I to, že potřebujete, aby lidé žili v souhlasu s KC, je Váš problém, který ventilujete ne zrovna šťastným způsobem.

Můj názor na mezinárodní mafii, jejímž jedním křídlem jsou špičky KC, to nemění.

214053

5.3.2010 1:45

RE: Bildeberg

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 214053

prosím, má poslední reakce k těm nesmyslům:
nejsem žádné xs, tak proč mě tak hloupě oslovuješ?
jaký kardinál? papež? proč jej nazýváš nižší hodností než má? pokud myslíš jiného, proč jej nejmenuješ? nevím nic o tom, že by papež byl členem řádu zlatého rouna (civilního elitního spolku, povětšinou z tzv. šlechty). dolož jeho vyznamenání ze strany "řádu" zlatého rouna.
velmistr maltézských rytířů je někdo jiný (je to Matthew Festing od r.2008). papež je jen hlavou církve, tedy v konečném důsledku i všech církevních řádů (může je ustavit/schválit, vyvolat změnu vedení i zrušit).
nechápeš-li, že katolíci jsou členové církve římskokatolické, pak je marné se s tebou bavit. církev zde znamená církev katolickou, takže církevní=katolický.
tzv. řád zlatého rouna nepatří do struktury katolické církve, tedy ani církve.
církev katolická není mocenská struktura, tedy členové řádu zlatého rouna mohou mít možná vazby na nějaké mocné se světskými zájmy, ale KC to není. členové mohou být současně i příslušníky KC, ale to neznamená, že se jedná o řád patřící do struktury církve. nějak ti to pořád nedochází, ta logika. je to podobné, jako bych byl členem fotbalového klubu, současně však i příslušníkem KC, a ty bys absurdně tvrdil, že ten fotbalový klub je kvůli mně součástí KC, a dokonce že fotbalový klub je mocenská struktura s vazbami na KC. -šílené? ano. takto úchylně uvažuješ.
ad 3) nikde jsem neuvedl teze o nepřátelích v této souvislosti.
ad 4) to tvé odbočení bylo pouze za účelem rozmlžení. ty instituce nemají spojitost.
k odkazům a osobám: autor těch smyšlenek, HHBB, je dle mého zmatený jedinec, podobně fanatický jako ty, v honbě za senzacemi. obzvláště jste si podobní negativním zaměřením vůči církvi. nelze však věřit všemu, co se někde na internetu dočteš -to by ses z toho musel zbláznit. například souvislost ovce dolly, princezny diany s jejím panenským početím antikrista=údajně jejího syna (klon). +vytrhané citace z proroctví Bible versus násilné spojení s erbem britské královské rodiny, koncem světa atd. pokud chceš být pokládán za příčetného, nezkoušej to obhajovat [smích]
slepou víru máš spíše ty... ale opačnou, anti. proto máš i problém; ne já. je něco jiného souLAD s vírou a souHLAS s KC. ale to ti patrně nedokážu vysvětlit, na to nemáš kapacitu.
o mafii a křídle si mysli samozřejmě co chceš, jen by bylo dobré, abys veřejně neuváděl jako fakta produkty tvé fantazie a fanatické nenávisti. chtělo by to spíše pochopit skutečné cíle a ducha církve a znovu vše OBJEKTIVNĚ prodebatovat s někým znalým a promyslet. jinak nemůžeš být brán vážně. tvé vývody jsou zkratkovitým výplodem povrchního fanatika, který baští vše z první... aniž to filtruje a zkoumá alespoň z hlediska logiky.

214072

5.3.2010 7:17

RE: Bildeberg

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 214072

"nejsem žádné xs, tak proč mě tak hloupě oslovuješ?"

kvůli tykání a invektivům jistého katolíka, co se tu už na Zvědavci dříve mihnul, podobnost je zarážející [smích]

Jste slepý?:
"jaký kardinál?"
kardinál Christoph Schönborn, arcibiskup vídeňský (dominikán), píšu o něm už podruhé

"velmistr maltézských rytířů je někdo jiný"

Je, ale psal jsem o 78. velmistrovi. Ten může být logicky jen jeden. A na to, jak vysoké má postavení, je Vaše tvrzení o řádu Zlatého rouna coby zednářském řádu celkem odvážné.

Vysoce postavení katolíci členy zednářské lóže, hmmm.

kvůli mně součástí KC,

Nejde mi o součást. Stačí ty vazby. Je to stejné jako když vytvoří vzájemné vazby např. neapolská mafie a farnost v Horní Dolní. Nemusí logicky podléhat stejné autoritě, ale "jen" spolupracovat.

"ad 4) to tvé odbočení bylo pouze za účelem rozmlžení. ty instituce nemají spojitost".

Mají. Mají společné a zároveň vlivné členy.

Snaha nachytat mě na formálních nedostatcích je politováníhodná.


"církev katolická není mocenská struktura"

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]


"je něco jiného souLAD s vírou a souHLAS s KC. ale to ti patrně nedokážu vysvětlit, na to nemáš kapacitu.

Já to vysvětlím jednoduše: členství ve fotbalovém klubu také vyžaduje jeho nekritizovatelnost [smích]



"pochopit skutečné cíle a ducha církve"

KAT-HOLÓN-KOSMÓN "Do celého světa." Spoutat svět jedním modelem myšlení a nahlížení reality, v duchovním a mocenském podřízení teokratorovi- papeži a kolegiu kardinálů- vatikánských manažerů.

"znovu vše OBJEKTIVNĚ prodebatovat s někým znalým"

Klientelistický člen klubu nemůže být z definice ani znalý (znalost předpokládá i přijetí stinných stránek problému a zpětné vazby -tzv. vychytat tomu mouchy), ani objektivní. Invektiva to už jen dokládají. [vyplazený jazyk]

214083

4.3.2010 21:59

RE: Bildeberg

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 214038

Pro editora:
Nevidím zde žádnou charakteristiku oponentů. Vidím jen "kec" jednoho a uvedení na správnou míru od druhého.
Pokud jde o obsah, tam jde o kvalitu. Jestli je obsah OK, kvalitní, pak nechápu editora, který by se bránil kvalitnímu obsahu.
Rozsah příspěvku je dán potřebou reagovat kvalitně, a je omezen délkou, která je systémově určena.
Počet je interní omezení někoho (editora). Pokud ale někdo jede na počty místo na pravdu a kvalitu, je to k zamyšlení.
Logická argumentace není štěkání... to je dobře si uvědomit. Pravda (usvědčení ze lži nebo omylu) někdy může bolet, ale s tím se nedá nic dělat. Leda psát uvážlivěji, nešířit zmatky či pomluvy. Nebo takové chování je zde beztrestně tolerováno a dokonce podporováno?
A jestli někdo má nebo nemá možnost reagovat na 10 příspěvků denně...? (Nadnesené číslo). To je přece jedno, ne? Když má možnost a chuť reagovat, pak reaguje. Když ne, pak nereaguje. Je to prosté - každý reaguje, jak chce. Nikdo není povinen reagovat na vše a mít u všeho poslední slovo. Ostatně kdyby k tomu tak přistupovali všichni, žádné vlákno by nebylo ukončeno.

214061

5.3.2010 0:13

RE: Bildeberg

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 214061

Já naopak musím říci, že zásah editora mě v tomto případě vůbec nepřekvapuje. V jeho dřívějších vyjádřeních a postupech v diskuzi jsem již před časem vycítil i z jeho strany jistou averzi ke katolické církvi. Tento jeho nejnovější zásah, i podle mého pod kvalitním příspěvkem, mne v mém názoru jen utvrzuje.
Je to nakonec i jeden z důvodů mé jisté nedůvěry k tomuto webu.

214068

5.3.2010 1:03

Vyjádření editora

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 214068

Především: Editor není moderátor. Jsou to dva různí lidé. Ten komentář jsem nepsal.

Za druhé: Moderátor upozornil (zcela správně) diskutujícího, že má nárok na 10 příspěvků za měsíc, a že tohoto počtu dosáhl za jediný den. Účelem varování je:
- omezit tlachavost některých diskutujících, což přispěje ke zkvalitnění celkové diskuze
- omezit neúměrný růst databáze. Jedeme na doraz, jsme na sdíleném serveru, databáze Zvědavce má stovky megabajtů, 85% její velikosti tvoří vaše diskuzní příspěvky. Máme jich tady hodně přes 200 tisíc a denně jich přibývá několik set. Prostě na to nemám kapacitu.

S názorem editora na církev to nemá nic společného.

214070

5.3.2010 7:31

RE: Bildeberg

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 214068

Jste oba jak malí kluci, kteří mají pocit, že jim někdo rozkopává bábovičky a tatínek s tím nic nedělá, ba naopak, že zlého útočníka podporuje. [velký smích]

214088

5.3.2010 16:03

RE: Bildeberg

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 214088

>Jste oba jak malí kluci, kteří mají pocit, že jim někdo rozkopává bábovičky a tatínek s tím nic nedělá, ba naopak, že zlého útočníka podporuje [chechot]
problém stojí naprosto jinak, než se domníváš (opět překrucuješ skutečnost):
pokud to zde chápeš jako soutěž v rozkopávání báboviček, buď ujištěn, že bych tobě snadno rozbil téměř všechny, zatímco ty bys neměl šanci. to by zde ovšem nesměl být TVŮJ tatínek, který tě ze své pozice chrání (neomezuje), a naopak značně vychyluje hru zásahy vůči jiným, tím že trapně a nerovně omezuje možnost reakcí/vkládání příspěvků tvého odpůrce. pak samozřejmě vítězí děcko s fotrem v záloze, ačkoliv by jinak dostalo na prdel. zda jde o opravdové vítězství v původní soutěži faktů a logických argumentů, to je samozřejmě zodpovězeno záporně. zacpat někomu ústa a tvrdit pak, že nebyl schopen odpovědět (a pravda tak nevyšla najevo), to je vrcholný trapas... možná jde o úchylku. můžeš kolem sebe házet hnojem libovolně, protože víš, že ti ho ti druzí nebudou moci nacpat zpět do úst. je to samozřejmě nefér, ale je to tak. a tímto hnojem křiváren, polopravd, smyšlenek i vyložených lží si patrně zdejší vlastník přeje naplnit zdejší diskuse, zatímco reakce nechce raději ani slyšet. prostě pískoviště musí zůstat chráněné, jednostranně.

214128

5.3.2010 17:42

RE: Bildeberg

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 214128

"buď ujištěn, že bych tobě snadno rozbil téměř všechny, zatímco ty bys neměl šanci."

Hru na to, kdo má většího pinďoura, jsem naposledy zažil ve školce. Netušil jsem, že ji hrají i dospělí. [velký smích]

214143

5.3.2010 21:24

RE: Bildeberg

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 214143

>Hru na to, kdo má většího pinďoura
jenže o svém pinďourovi tady cosi trousíš ty. já jsem psal o těch tvých bábovičkách a měl jsem přitom na mysli snadné rozboření tvých chatrných vyfantazírovaných konstrukcí, které odporují realitě a zdravému rozumu. ale myslím, že bych s tebou neměl sebemenší problém v jakémkoliv ohledu [velký smích] jenže by mě to ani moc netěšilo, protože hošíček, co to nemá v hlavičce srovnané a schovává se za taťku, si zaslouží své chráněné pískoviště a ode mě ohledy.

214164

4.3.2010 18:42

RE: Bildeberg

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 214027

Moc hezké pane Méďo. Jenom taková malá chybka, všichni jmenovaní jsou bohužel taktéž svobodní zednáři. Ti dva výše tedy bez dostatečných důkazů, ale zato Karel Habsburgský zcela prokazatelně. Většina příspěvků od vás je velmi kvalitní, ale ta katolická církev je evidentně červený hadr pro Méďu. Pravděpodobně to nepřátelství vůči KC máte v genech, neprošli náhodou předci výchovou v synagoze... [mrknutí jedním okem]

214043

4.3.2010 20:43

RE: Bildeberg

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 214043

"Jenom taková malá chybka, všichni jmenovaní jsou bohužel taktéž svobodní zednáři."

To je jen Vaše přání. Pokud by se k zednářství sami přihlásili, uvěřím Vám, ale zatím jste svoje tvrzení ničím nedokázal. Zbožné přání důkazem není. Je mi líto.

"Pravděpodobně to nepřátelství vůči KC máte v genech, neprošli náhodou předci výchovou v synagoze..."

Ne nepřátelství. Jen jsem prost Vašeho katolického klientelismu, a nečiní mi tedy problém poukázat na vazby KC, které smrdí na sto honů. Stejně jako izraelské, americké, či kterékoliv jiné. Druhou část věty raději nebudu komentovat, je ubohá.

214054

4.3.2010 22:08

RE: Bildeberg

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 214054

Pane Méďo, lóže jsou tajné společnosti a je velmi málo svobodných zednářů kteří své členství neskrývají, tedy prokázat členství mnohých je obtížné. Ovšem činy některých jsou tak průkazné, že nelze pochybovat. Do této kategorie zcela jasně patří výše zmiňovaný Habsburg. Mnozí si to samé myslí i o těch dalších dvou, často jsem se s tím setkal v patřičné literatuře.
Nemívám sklon k osobním invektivám, ale vaše vyjadřování ke KC je opravdu, jemně řečeno, nekorektní. Jiné vaše komentáře např. k problematice izraelské, americké, či kterékoliv jiné jsou kvalitní a nemívám problém se ztotožnit s jejich obsahem.

214063

5.3.2010 6:54

RE: Bildeberg

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 214063

"ale vaše vyjadřování ke KC je opravdu, jemně řečeno, nekorektní. Jiné vaše komentáře např. k problematice izraelské, americké, či kterékoliv jiné jsou kvalitní a nemívám problém se ztotožnit s jejich obsahem."

Jinými slovy mi chcete naznačit: Zanadávej si s námi na sionisty, jestřáby, komunisty, zednáře - poplácáme tě na rameni. Sice o nich některé věci jen tušíme, nebo si je přímo vymýšlíme, ale nevadí, oni jsou stejně zlí. Běda však, když budeš kritizovat církev. Ta je svatá ve svých kladech i záporech, a díky tomu si může dělat co chce, její charakter v našich očích neutrpí, ani kdyby vymazala půlku lidstva z povrchu zemského ...



Připomíná mi to postoj fanouška fotbalového klubu. Což bývají lidé, kteří potřebují nějaké pevné místečko na zeměkouli, nějakou pravdu, která by je ochránila. Chyba lávky, žádná neexistuje. Bůh žehná osobnímu nasazení a oběti, nikoliv členství.

214081

5.3.2010 8:08

dodatek

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 214063

"Ovšem činy některých jsou tak průkazné, že nelze pochybovat.

"Mnozí si to samé myslí i o těch dalších dvou, často jsem se s tím setkal v patřičné literatuře."


Chybí zde zachování principů "audiatur et altera pars" (nechť je slyšena i druhá strana) a "In dubio pro reo" (v pochybnostech ve prospěch obviněného).

(Zažíval to i sám editor, když byl emočně disharmonickými individuy nesmyslně potahován před soud.)

Bylo by to však na delší diskusi, zde na Zvědavci se bohužel tyto principy mezi diskutujícími nenosí (zejména v postoji k židům, zednářům a iluminátům, u katolíků navíc komunistům), a já sám, když po nich nyní volám v zájmu o vyjasnění, nikoliv další zamlžování situace, nemohu říct, že bych je vždy naplňoval a byl tedy bez viny, řečeno citátem z bible. Je to o zvládání emocí a víry tak, aby nebyla na úkor faktům. Což je v případě snahy o souLAD s církví značně problematické, ne-li nemožné. Postoj vojáka v poli, nepolemizujícího s rozkazy, i kdyby byly morálně sebehorší.

Vy máte problém se škálou mocenských a mafiánských organizací vyjma církev, já mám problém se všemi, nestraním žádné.(podrobuji kritice jakýkoliv mocenský potenciál i praxi)
Vy předkládáte dojmy jiných a osobní víru občas proložené rozumnými argumenty, já se snažím předkládat argumenty vždy. V tom se odlišujeme. Kritika také neznamená principiální nepřátelství. I mons. Tomáš Halík napsal, že se děsí nikoliv nepřátelství lidí k církvi, jako spíše lhostejnosti k její existenci. Tato věta by Vás mohla nakopnout ve správném mozkovém laloku. Pokud ne, považujte jakoukoliv další diskusi na téma církev mezi mnou a Vámi za bezpředmětnou.

214090

6.3.2010 18:31

RE: Bildeberg

smoke 89.?.?.?

Reakce na 214043

Takže jakmile někdo ve vysoké funkci páchá zlo, tak je to bezpochyby zednář (i kdyby navenek byl třeba katolík)... zajímavá logika... [smích] Co ty na to, mistře logiky Josephe? [chechtot]

214232

4.3.2010 9:27

Zkuste si

mkadlec 62.?.?.?

jen tak z legrace napsat do strejdy guugla napsat svoje jmeno nebo nick. ja to jednou zkusil a musim rict ze na to jak se na netu chovam pomerne obezretne toho o mne vedel dost.

214008

4.3.2010 11:29

Logicke.

Bonhart 90.?.?.?

Ano, cim vice G sluzby pouzivate, tim vice o vas bude vedet - to, co se objevi ve vysledcich vyhledavani (smerovanych na vasi osobu) verejnosti je primo umerne vlastnimu prozrazovani soukromi na internetu. To, co maji G vyvojari a ostatni zainteresovani k dispozici, je jiste svazek informaci nepomerne vetsi; v dnesni dobe to vsak neni bezprostredni ohrozeni - tezko vas diky 'tem dobrakum z Google' vystopuje Policie CR v pripade obvineni z nejakeho tr. cinu apod. Zatim.

Ono, jak uz rekl nekdo vyse - muzete bud zit dal v souladu s technologii a temito trendy (shromazdovani informaci), anebo se naopak od technologie oprostit (era svobodneho internetu pomiji, jestli jiz nepominula) a zit v souladu s prirodou. Vyberte si.

Jako webdeveloper pouzivam G kazdy den, kazdou chvili... nemam strach, ze diky informacim o me nasbiranych budu jakymkoliv zpusobem postihovan. Jeste nezijeme v totalite vedene 'tim dobrakem Googlem'. Zatim.

214015

4.3.2010 16:48

RE: Logicke.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 214015

Mnoho lidi je jiste prekvapeno, jak se vse v pocitacich zaznamenava.
Proste dnes neni mozne verit, ze je vubec mozne se jaksi schovat.
Ale proc se vubec schovavat? Tam kde se tresta za slovicko, nelezt a jinde psat opatrne bez extremnich namitek a jiz vubec nic zavadneho.

214036

23.7.2010 9:48

RE: Logicke.

zz_indigo 178.?.?.?

Reakce na 214015

ad: "zit v sulade z technologiou...."

Technologia nieje zla. zle je ked je zneuzivana. Problemom dnesnich technologii niesu ani tak oni samotne ako niektory ludia ktory snimi pracuju.

Ak by sme k faktom v clanku pristupili paranoidne. Malo by nas to trapit ako danovych poplatnikou.
1.) lebo stat, za nase peniaze, nechrani nase sukromie.
2.) (ak stat vyuziva sluzieb googlu) ze mina peniaze na smirovanie priemerneho cloveka. Namiesto toho aby vyuzil tieto peniaze na bol z realnym nebezpecenstvom.

224729

4.3.2010 15:58

Me to šmírování nebolí

J.F. 78.?.?.?

Zdravím,

nemám veřejnou IP adresu a tak jsou vyhledávání agregována pro všechny uživatele od jednoho poskytovatele (cca 60 lidí).

A navíc se občas vnější IP adresa změní - když poskytovatel přejde zase k jinému providerovi.

Takže ty nasbírané informace přes svoji naprostou přesnost mohou být totální hausnumera. Podaří se nashromáždit co nejpřesnější chaos.

Pokud mám u Google Email, tak bohužel o mě vše vědět bude. Gmail nepoužívám, protože automaticky maže mnoho různých typů příloh vadí mi třeba ZIP.

Nezbývá než fandit Microsoftu, že jejich Bing se časem rozroste a pak google nebude mít převahu a jeho data budou rozředěna.

A pokud se vám nelíbí, že Google ví, co hledáte na internetu, tak používejte anonymizer. Pak Google nezjistí vůbec nic.

s pozdravem
J.F.

214032

4.3.2010 18:56

RE: Me to šmírování přímo se*re

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 214032

> -IP adresu mám sice také společnou cca 100uživatelů<
>-Moje IP se nemění<
>- podaří se schromáždit chaos <
ale i tohle je dohledatelné, vím to z rozhovoru od správce sítě
> - g-mail < ,
některé aplikace, registrace přímo vyžadují zavedení g-mailu, otázkou je, jaké data jim poskytnete
> Microsoft (Bing)<
myslím si, že google a microsoft, jsou dvě krávy mající stejného pasáka, a pasoucí se na stejné louce, tak je pravděpodobné, že i výkaly budou stejné [smích]
>Anonymizer<
- může někdo sem dát tip na nějaký funkční anonymizer?
Pokud použijete anonymizer, výsledek je asi takový, že záznam vypadá takto: Anonymizer>Vaše IP - to znamená, že přímo upozorňujete na to, že máte nějaký důvod, proč chcete být anonymní [překvapení]
Pokud použije switcher, tak mnohdy, pokud je IP opravdu skrytá se skoro nikam nedostanete, ani na toho google. (otázkou ještě zůstává, zda proxy adresa, přes kterou se připojíte, není ještě horší než BigBrother, nemluvě o tom, že ta adresa může být vytvořena přímo tím, kterému se snažíte uniknout)
HideIP a podobné, nemá cenu ani hodnotit, jelikož jsou to nefunkční hračky

214047

4.3.2010 22:45

RE: Me to šmírování přímo se*re

J.F. 78.?.?.?

Reakce na 214047

Ad Anonymizer:

Treba jenom tento anonymizer:
http://www.mojeip.cz/anonymizer.p5.html

Zkuste si zadat v prohlizeci:
http://www.whatismyip.com
To Vam zobrazi IP adresu, ze ktere jste videt.
Your IP Address Is: 78.108. ....

A po pouziti anonymizeru se to zmeni na:
Your IP Address Is: 77.93.216.69

Google ani nikdo jiny nema sanci zjistit vasi skutecnou IP adresu.

Ad Bing,
Jsou to sice dve kravy. Ale mohou to byt i dva krocani a pokud pouzivate napul Google a napul Bing, tak se data rozredi.


Ad Gmail,
Naznacil jsem, ze po napsani plne registrace vcetne data narozeni uz kazdy uzivatel Gmailu dobrovolne svoji identifikaci vydal.


Ad,>-Moje IP se nemění<
>- podaří se schromáždit chaos <
ale i tohle je dohledatelné, vím to z rozhovoru od správce sítě

To je dohledatelne, ale jen rok dozpatku. To je doba, po kterou museji uchovavat pooskytovatele ze zakona sve logy. To uz musi nekdo nekoho zadat o vydani dat a neni to tak primocare a pohodlne jako automaticky si plnit databaze.

s pozdravem
J.F.

214066

5.3.2010 0:14

RE: Me to šmírování přímo se*re

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 214066

Celkem souhlas, hlavně s posledními body od g-mail níže.
Ale konkrétně tenhle anonymizer jsem měl na mysli:
http://anonymouse.cz/anonymizer/
Vykecá i to co neví!
Ip sice změní, ale hned za ní je Vaše IP nezměněná.
Podle nastavení někdy ani první IP nezmění, vypíše jen "www.Anonymizer" - vašeIP

Nezkoušel jsem s Anonymizerem jít na google. Lépe řečeno jsem anonymizer nezkoušel vůbec, ale vím že kolega jej použil, nebo používá a já aniž bych znal jeho aktivity, jsem jej dohledal přes google podle jeho IP, jelikož ji znám. A upozornil mě také známý rukopis, kterým se vyjadřuje, proto jsem dohledával googlem a tak jsem náhodou došel k tomuto závěru a funkčnosti anonymizeru.

A na google, pokud si google nepřečte Vaši IP, tak se na něj nedostanete. Vyzkoušejte si!
A není to jen záležitost Google, ale třeba i Yahoo a jiných.
Třeba použitím switcheru, který dokáže opravdu skrýt IP, nebo zaměnit. Je to asi jediný prográmek, který to umí, a ne že to jen prezentuje.
Proto jsem vznesl ten dotaz, protože neznám účinný prostředek, (program) který by fungoval bezproblémově.

A ještě k identifikaci společné IP. Většinou jsou kryté NAT, a pokud takovou adresu zachytnete a necháte najít tracerem, ukáže na mapě pouze centrálu, ne mou IP. Takže pokud jsem připojen v Ostravě na pražskou wifi síť, ukáže mi na mapě Prahu (příklad)

214069

6.3.2010 16:07

RE: Me to šmírování přímo se*re

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 214066

Facebook jsem zrusil, respektive deaktivoval zhruba pred tydnem. Nemel jsem nainstalovanou prakticky zadnou softwarevopou aplikaci typu hovadina, co posila nejake smajliky jako darky, co meni vzhled napr. grafiky u uctu uzivatele, zadne z tech sitovych her... Proste pouze uplny basic. Problem byl ten, ze s rostoucim poctem tech kokotin u svych pratel jsem prestal mit bez techto intsalaci schopnost videt jejich reakce, fotky... Dokonce jsem vymekl natolik, ze jsem byl ochotny nainstalovat i software ke spolecneme sdileni fotek, ale kdyz me to pro pokracovani instalace zacalo tlacit dalsi aplikace, tak moje averze vuci smisrovacimu potencialu FB presla pres unosnou mez. [velký smích]

To, ze me google bude delat problemy pri skutecne anonymni adrese je nerijemna vec. Yahoo to dela taky, takze de facto, moznost ze by vznikaly nezavisle vyhledavace ve zhruba stejnych schopnostech je zero. To bude lidi tlacit pravdepodbne do vzniku vetsich lokalnich sdilenych siti a z nich se budou z duvodu anonymity pripojovat. Prakticky tomu nerozumim, ale videl bych to tak, ze se objevi IP nejake site citelna pro google, uzivatele budou citelni v ramci te lokalni site, tak nejak jsem pochopil o cem to mezi sebou pisete. Vicemene odhaduje, ze takhle musi na netu z duvodu ekonomicke spionaze fungovat zamestanaci velkych korporaci.

Ja pouzivam pouze verejne pristupnych zdroju. Sem tam se mi stane, ze neco zajimaveho po nekolika tydnech haze chybu s nefunkcim odkazem nebo se to pri vyhledvani klicovych slov google nezobrazi. Vicemene nekdo ma pristup k IP, ale prakticky pokud bych nepouzival pravou identitu a nemel data soukrome povahy na pevnem disku, tak mu to prilis nepomuze. Jenomze kdo takhle ma rzodelana data? slo by to resit pres externi pevne disky. Ve spojeni s daty s FB to vsak dava dohromady velmi zajimavy bezpecnostni "koktejl". K IP je prirazen konkretni clovek s ksichtem, okruhem pratelem, k tomu neni problem ziskat telefonni cislo, bydliste...

Chtel bych se zeptat, zda pomuze pouzivat na FB a napr Skype pouzivat napr. laptop a na jinem PC mit citlive udaje tykajici se bankovnich transakci, data lidi, kteri pracuji pomoci PC, cokoliv co nechci riskovat, ze se k tomu nekdo dostane? Nebo staci mit citlive informace na externim disku? Dale zda je bezpecne zamenit tyto dva pocitace pri pripojeni k siti pres jedne modem?

Jde o potencialni kontrolu. Predpokladam, ze zajem vyuzivat tato data bude, kdyz nekdo prilis vyboci z rady. Bude zajimave sledovat, za jak dlouho se do tehle databazi nekdo nahakuje, nebo nekdo kdo k tomu ma pristup se nech zkorumpovat. Velky bratr me muze ekonomicky zrusit legalnim zpusobem, kdubu chctel. ale ukradena data budou lidi s nelegalnim pojetim k zivotu budou i pro velkeho bratra takovou malou nocni murou, z ktere se muze i posrat. Lehce by se mohlo stat, ze elektronicka forma penez by mohla byt velmi neduveryhodna. A ty nase neberbarske penzie na papiru bez duvery existovat nemuzou. Na cihlu zlata se, tak nejak veri lepe. [velký smích] [velký smích]

214216

4.3.2010 17:39

Ještě k identifikaci jedince na webu

vodan 212.?.?.?

doporučuji přečíst zajímavý článek na root.cz

http://www.root.cz/clanky/vas-prohlizec-je-identif...

214040

4.3.2010 21:04

Ať si šmíruje...

Lin 85.?.?.?

Díky za zajímavý článek [smích] Vůbec mě to nepřekvapuje, spíš mě překvapují ti, kteří si dodnes myslí, jak jsou za tou umělohmotnou fólií anonymní. Velmi úsměvná v tomto směru je komunita "četařů", kteří si myslí, že když jim server dovolí mazat profily a měnit nicky, jsou ve svém inkognitu (četovém i mejlovém) zcela bezpeční. A vůbec jim nedojde ani taková drobnost, že když "někam" odesílají své přihlašovací heslo, je také asi "někde" zarchivováno.[velký smích]
Vždyť i ten, kdo vám poskytuje zpřístupnění netu, má o vašich aktivitách dokonalý přehled.
No... osobně si myslím, že technologie nám jsou vždy zpřístupněny za nějakým záměrem a pokrok lidstva asi jediným nebude. Díky mobilu a satelitům si vás najdou a přiblíží kdekoliv - třeba jak se nahatí opalujete na zahradě.
Ale nejde vždy jen o šmírování na bázi "Velkého bratra". U všeho jsou jen lidé a ti jsou schopni ať už za úplatu, protislužbu nebo jen "z kamarádství" vyzradit třeba vaše skryté číslo, přihlašovací heslo...

214056

4.3.2010 22:04

informační nahota

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Možná to mnozí nepolknete, ale doba, která přichází, je o tom, že si začneme dávat pozor i na své myšlenky.
Souvisí to s dávným rčením o "božích mlýnech". Proč?

Jakmile se na nějaké planetě dostane vývoj technologie na tuto úroveň "šmírování", začne se souběžně mluvit i o "transformaci", samozřejmě jde o transformaci myšlení - a z ní pramenící období tzv. "Zlatého věku".
Bylo by to na dlouhé vyprávění, jak se vytváří každý.sluneční systém, jak se v něm vyvíjí další životní formy - a jak jsou si tyto vývoje podobné.

Ano přátelé, šmírování nás postupně naučí hlídat si, co vypustíme do klávesnice - nebo později i do vzduchu. Lidi si uvědomí, že žit v klidu znamená míň podvádět, protože se na všechno za čas přijde a bude průser. Ta doba už jede, hoši, co se drží kolem krku nad kráterem svých špín a špíniček - ti se už začínají vzájemně odstřelovat. Samozřejmě od nejnižších. Na ty vrchní dojde až později. Stalo se to na Marsu, stalo se to v mnoha jiných systémech. Je to logika vývoje, i když si takovou "logiku" zatím dovede asi málo lidí sestavit.

Jo, zvětšili lidem "ohradu", nacpali ji zbožím. Dali nám to, co jim se už přejedlo. A zjišťují, že i užívání moci ke svému potěšení se také omrzí.
A přijdou na to, že se dá žít i slušně. Že podělit se je docela zážitek "z jiného světa".
Postupně se nám hororové zprávy (včetně tohoto článku) o terouristech začnou jevit směšnější a zbytečnější. Hodně záleží na tom, jak rychle bude šmírování probíhat, kolik lidí si začne zprávy ověřovat z jiných zdrojů. A jak se kdo ke strachu ze šmírování postaví.

Musíme si uvědomit, že nás mocní drží tím, co si myslíme, co nám skrze media cpou do hlavy.
Nacpali nám do hlavy třeba to, že naše práce se musí zdaňovat. Dobrá, ale práci vykonávají také stroje. Proč je na práci stroje "jiný metr" než na stejnou práci člověka???? Proč se nezdaňuje i práce strojů? Stroje berou lidem práci, a pořídit si dobré stroje mohou zas jen ti bohatí anebo ti, co se zadluží.

Tady je třeba začít. Změnit pravidla ekonomiky, této receptury na přerozdělování efektu z práce. Poslal jsem jeden návrh jak začít Vladimírovi, moc se mnou nesouhlasil. Uvidíme, jestli ty dva články pustí.
Ovečky, které s režimem nesouhlasí, ty bývají pro výstrahu "odejity". Navrhuji s drzostí sobě vlastní "vládcům lidu" elegantní(?) kotrmelec, jak se zbavit státního dluhu a donutit další vládu chovat se rozumněji.
...ale sám toho mnoho nezmůžu, bude to i na vás, ostatních.

Více na www.nejsmeovce.cz.

214062

5.3.2010 14:49

OT

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 214062

Mohl byste sem dát nějaký link ohledně toho Marsu? Díky předem!

214116

5.3.2010 22:36

RE: informační nahota

Lin 85.?.?.?

Reakce na 214062

Janko, napsal jste o "hlídání klávesnice". Pod pojmem "hlídané" si spíš představím něco, co nechci, aby věděli ostatní.
Nevím, jestli bych to v tomto případě tak nazvala. Spíš nás to šmírování zbaví jisté "schizofrenie" mezi virtualitou a občanským životem. Je překvapivě mnoho takových, kteří se pod domnělou anonymitou virtu chovají zcela jinak, než jako občani. V občanském životě vzorní, povolní, loajální, bez jediné poskvrnky - a ve virtu prasata, dávající průchod všem svým pečlivě skrývaným úchylkám, sklonům a "nevyřčeným myšlenkám".
Často si od tuláků po virtu přečtu, že virt je jen hra a virtuální papír snese všechno. Tak to ale není. Člověk nemůže být rozdělený na "virt" a "skutečnost". Je to tentýž člověk a domnělá virtuální anonymita jen odhaluje jeho pravou tvář. Člověka, který je schopný vám ve virtu např. nadat do sviní a v realitě na vás mluvit vybraným jazykem a ještě napomínat "ke slušnosti".
Myslím, že tohle všechno by mohlo "šmírování" odstranit.
Proto jsem taky napsala - ať si šmírují, protože virtuální schizofrenií netrpím.

214168

5.3.2010 23:17

RE: informační nahota

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 214168

Lin, souhlasím s tím, že lidi potřebují aspoň anonymně vypustit ventil nad svinstvem, které je obklopuje. A také vím, že je rozdíl, když si člověk jen hraje s citlivostí jiných a nasírá je - anebo si jen potřebuje ulevit a nehledí na to, na koho svou špínu naleje.
Sobectví je přenesené od těch, kdo nás dusí. Ale zbavit se ho musíme každý tak, jak umíme.
A že se kýbl musí nejdřív umejt a pak do něj teprve napustit čistší vodu - to asi oba víme.
Kdysi se psalo čistému vše čisté, pak se to ale muselo umazat, aby platilo špinavé každému špínovi. A do této doby právě vstupujeme. Ono bude ještě chvíli trvat, než se nám ty naše špíničky začnou vracet. Jsme za horizontem tzv. "božích mlýnků", za horní úvratí, takže se asi dočkáme většího fofru....

Ano, šmírování nás naučí vážit si svých i cizích emocí, které předáváme použitými slovy.

214169

5.3.2010 7:23

Zajimavy ale je...

Pepa z depa 96.?.?.?

ze Bin Ladina najit nemuze [mrknutí jedním okem]

214087

5.3.2010 7:32

RE: Zajimavy ale je...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 214087

Potíž je v tom, že dávno zemřel. Neexistující duch se pak honí nejlépe, po časově neomezenou dobu [smích]

214089

5.3.2010 12:52

www.Geni.com

Rodokmen 193.?.?.?

Vytvořte si zdarma rodokmen na
http://www.geni.com

214111

6.3.2010 2:43

Proc by nesmirovali,spolupracovali s Mossadem,kdyz jim na to pridame.

kozoroh 61.?.?.?

Bez spojeni neni veleni, tak se to rikalo na vojne,ze ano?
Zacneme od zacatku, vynalezem radia,co by hlasu verejnosti, postupem casu presla ve vetsine do zidovskych rukou a jsou tam dodnes, nasledovala divadla, zidovsti reditele, majitele a herci, rovnez ve filmu,opet v televisi a mnohy ctenar se mohl domnivat, ze v tech 90% zidovske kontroli nad mediema, coz,nam,cas od casu hrde pripominaji, tak, ted je to internet, ktery se udajne vymknul zidum z kontroli, zasadni omyl!!
Jen, malou poznamku o par tydnu zpet v Israelu byla debata, ze zide z USA nemaji pravo vlastnit a nebo byt spolecniky medii v Isrealu,coz by mohl byt dobry priklad pro krestany,co myslite?
The Jewish hand behind Internet-Google,Facebook,Wikipedia, Yahoo!, MySpay
Tam,muzem najit slova pravdy od zidu samotnych, na zidovskem webu,Something Jewish.co.uk je popsano dopodrobna ,jaky je zidovsky vliv na krestansky svet.Kniha od pana Marcus J. Freed "Richistan, 05/09/2007 s nazvem "Zidovsti chlapci z Google"-the Jewish Boys from Google.
Ve svetove ekonomii a obchode jsme dosli k novym billionarum,rovnez tak i "zidovsti chlapci z Google, uvadi jmenovite, Sergey Brin a Larry Page, s ostatnimi tisici podobnych, zidovsky puvod je potvrzen na B`nai B`rith Magazinu, coz je jeden z mnoha zidovskych magazinu,kde se pise na jare roku 2006...Lary Page , jehoz matkou je Gloria je zidovka a magazin pokracuje. Larrys-uv dedecek byl jeden z prvnich,ktery se usadil-prestehoval do Israelu, do mestecka Arad, jak se chovali prvni osadnici k Palestincum ,uz necham na Vas. Takze,Larry Page je presidentem Google s konekcemi do Israelu,s partnerem, Sergey Brin, dalsim je Craig Silverstein, jez byl prvnim zamestnancem a pridala se Susan Wojcicki,ktera jim poskytla v pocatku mistnosti na jejich podnikani a sama se stala vice presidentem, jeji sestra Anna Wojcicki se,podle Ha`aretz , 29, kvetna, 2008 v typicke zidovske svatbe provdala za Google presidenta Sergey Brin, takze vse je v jednom a tom samem `hnizde'.Takze v pokracovani muzem jen rici, ze Sergey Brin spoluzakladatel Google ma prijem 16 bilionu dolaru a svatebni cestu stravil na Bahamas a podle San Mercury zprav, svatba byla"chuppah" s obouma Brin a Wojcicki, kteri demonstrovali svoji zidovstinu,dle prani i matinky.Google inginyrem je Justin Rosenstein, jez po tri roky tvoril Google a rovnez se stal prvnim zamestnancem i Facebook, opet zidovskeho bossa Mark Zuckerberg,ktery zacal svou cinnost v roce 2007,spolecne ve spolupraci Dustin Moskowitz, to,jen,tak, pro Vasi informovanost
SomethingJewish.co.uk, bylo zverejneno 24/05/2007
Posledni akce Mossadu, je mozna ,jen s tak zvanymi,Pomocnou rukou",kterou Mossad ma vsude,kde ziji,tak zvani zide, jen nasi"krestansti" politici si to nechteji pripustit na rozum.
Krestanska hloupost jim zarucuje financni prijem a dobry zdroj zprav,ktere oni nalezite vyuziji, afera na Novem Zeelandu,Australii, Kanade a Britanii ukazuje jen ,jak jsou krestani neschopni se branit a nebo,jak jsme svymi politiky zkorumplovani

214176

6.3.2010 12:53

Orwell 2010 ?

Illuminazi 86.?.?.?

Myslím, že už není kam se schovat.

Prvních 45minut je předevší o vyhledávačích, kreditních kartách a mobilech
http://www.shadowgovernment-movie.com/

a je evidentní, že někdo to myslí vážně
http://cryptome.org/

a také se snaží prosazovat
http://vodpod.com/watch/3157958-bill-gates-admits-...

všechno má své příčiny
http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&page...

a bude hůř, codex alimentarius ...
http://www.gmo-free-regions.org/gmo-free-regions/c...

http://www.gmo-compass.org/eng/agri_biotechnology/...

Jsme prostě už dávno v prdeli a teprve teď jsme si toho všimli, není cesty zpět, budu se smát až dostaneme značku šelmy.

214199

7.3.2010 12:50

RE: Orwell 2010 ?

abc 89.?.?.?

Reakce na 214199

Značku šelmy už dávno máte, len ste si to ešte nevšimol. Ste totiž ovcou tohto sveta. Myslíte ako tento svet, pracujete ako tento svet. To čo je napísané v Zjavení 13:13 opisuje celosvetový vplyv politiky, náboženstva a obchodu, ktoré udržuje divé zviera v činnosti. Divé zviera symbolizuje ľudskú vládu a jej meno 666 je výstižným menom pre jej globálny celosvetový systém, ktorý tak biedne zlyháva a nedosahuje Božie meradlá dokonalosti.Každý kto sa zamestnáva každodennou činnosťou, akou je kupovanie a predávanie, je donucovaný, aby si počínal vo všetkom tak isto, ako si počína divé zviera. Na niektorých miestach je náboženstvo nedeliteľnou súčasťou občianského života, a to natoľko, že ten kto sa zastáva biblickej pravdy je vylúčený z rodiny a priatelia sa ho zriekajú. Treba mať veľkú vieru , aby človek mohol vytrvať. Vo svete, kde veľká väčšina ľudí uctieva hmotné bohatstvo a kde bujnie nepoctivosť, musí pravý kresťan bezvýhradne dôverovať Bohu, že mu bude pomáhať v úsilí o bezúhonný spôsob života. Preto tí, ktorí navzdory veľkému tlaku, ktorý ich má prinútiť, aby porušovali Božie zákony , vyvyšujú Božie spravodlivé cesty - neprijímajú označenie divého zvieraťa. Jednoducho povedané sú Božie ovce a sú ovce tohto sveta - označené na rukách a čelách číselným menom 666, v ktorom ich celosvetový vplyv politiky, náboženstva a obchodu drží v otroctve. Každý si môže vybrať akou ovcou bude.

214274

7.3.2010 17:34

RE: Orwell 2010 ?

abc 89.?.?.?

Reakce na 214274

http://dolezite.sk/The_Arrivals_46.html Inštruktážne videá ako sú ovládané ovce sveta aj ako pracujú na svojom zotročení.

214291

10.3.2010 16:59

RE: Orwell 2010 ?

illuminazi 86.?.?.?

Reakce na 214274

Víte jsem spíše založený na fyzice, stejně tak, ale připouštím existenci extraterestriálních věcí, které tu jsou. Vím také to, že nepotřebuju žádnou instituci, abych byl "křesťan" nebo "muslim" nebo co chcete.

Vírá je čistá jako duše, alespoň na počátku.

Nebudu žádnou ovcí, budu tedy jsem Tiunaku (ti co loví hady/draky). Čekám (zbývá cca. 30dní max) ještě na oficiální papíry orazítkované našimi nestrannými a nezkorumpovanými institucemi (fízlové,státní zástupci,ústaví soud), že u nás v Čechách nemá fyzikální zákon jakýkoli respekt, stejně jako lidský práva. Opravdu si nedělám iluze, že by se po půl roce rozhodnutí institucí změní.

Pak jediné co mě zastaví, bude kulka s mým jménem, protože hubu mi nikdo jinak nezavře [naštvaný]

214507

15.10.2010 18:17

Hmm opět někdo...

Pav 83.?.?.?

Reakce na 214199

... si přečetl nadpis a první 3 reakce a hned začal jásat. Vezmu jenom jednu věc, (nevyžaduje tolik filosofické polemiky jako např. GMO a na to by nám zde prostor jistě nestačil) link č. 3 Bill Gates prosazuje vakcíny pro snížení globální porodnosti o 10 - 15 procent. Je to tak, že když budou lidé zdravější, nebude si muset ve třetí zemi pár pořizovat sto a jednoho potomka aby měl jistotu že do jejich stáří aspoň nějaký z nich přežije a oni nechcípnou hlady. Puzzle solved, žádný NWO se sice opět nekoná, ale kdo prahne po bulvárních senzacích... no... tohle by ani náš bulvár nenapsal bez ozřejmňujících vysvětlivek... ten se dočká. Ale jak chcete užívejte si dny ve stínu obav, vono to psychosomatický působení taky docela funguje takže kdo to bere až moc vážně tyhle "útoky" na jeho osobu (stihoman, schýza... zvlášť NWO diskusích se to jenom hemží) tak je taky možný že si způsobuje ve finále větší poškození než jakýkoliv "depopulační" vakcíny.

230058

4.5.2010 13:25

Lehkomyslnost

ZedníČeKTrávníČEKPoláČEK 92.?.?.?

K anonymitě na internetu

Nestačí jen vypnout javaskript, cookies, aktivex, používat proxy (o které nevíte komu patří...), omezovat záhlaví prohlížečů typu refferer, user agent!!!!

Ještě jsem nečetl (neznalost nebo nepředvídavost?) upozornění, že vás vždy prozradí flash plugin ať je ve firefoxu, IE, opeře a dalších.

Stačí, aby na www stránce byl záměrně skrytý flash swf/spl soubor a nejen že se odešle navíc záhlaví jakou verzi používáte (a další případná skrytá data typu xml), ale obejde!!! i prohlížeč případně nastavenou proxy domácí, externí, webovou, a jiné filtry zkrátka tím, že použije protokol http nezávisle nebo protokoly jiné (a tím vyzradí minimálně vaší pravou IP PC/sítě), např. protokol rtp, rtpc. Flash soubor dovoluje i skryté monitorování webkamerou a mikrofonem, nedokumentovaným aktion skriptem, popup okno s odsouhlasením ve stylu allowed private data nevyskočí ....

218718

8.7.2010 14:29

RE: Lehkomyslnost

N. 213.?.?.?

Reakce na 218718

Pokud vim, skutecnou IP (jsi-li za proxy, routrem atd.) odhali jen Java na strance, nebo ne? [oči v sloup]
A k tem proxy - pokud jsou treba z "made in" mimo EU a US, treba ruska, tak je to snad jedno [chechtot]

K clanku: docela zajimavy, akorat v nem chybi tipy jako - jaky e-mail pak pouzivat (protoze treba seznam.cz, email.cz nebo centrum.cz jsou stejne sr*cky jako gmail, co se tyce smirovani [oči v sloup] ).
Nekdo vys psal, ze jenom switch dokaze skryt IP...
By me zajimalo jak, protoze kazdy (podle me, treba se pletu [velký smích] ), musi mit nejakou IP, otazka je jakou, jestli primou, proxy, VPN, nebo kombinaci nekolik proxy bran ap. [smích]

A jeste jeden OT navrh (nevim jak kontaktovat autora jinak nez na e-mail):
byl by vhodny clanek, pokec, link, tipy a pod. treba na anonymni torrent downloading a s tim spojeny treba rozdil mezi private a klasic. track torrentem, pak treba odkazy na funkcni (byt porad se menici) proxy (http/s (socks)) adresy atd.
Dik za (podnetne) tipy, odpovedi (ne bullshity a useless-nazory, jak tu take ctu [smích] ).

223516

30.8.2010 19:33

no neviem :)

mojeMeno nedam (zavináč) google (tečka) cn 78.?.?.?

nechce sa mi čítať celú diskusiu, teda neviem, čo sa tu všetko popísalo, ale viete, kto financuje firefox ? google [smích]

na jednej strane, trošku prehnané, lebo áno, google o mne vie veľa, ale ak si nepozerám nelegálne zvieracie a detské porná, na čo mu to je ? Že mi poskytne trefnejší reklamný banner, ktorý naozaj využijem ? (dnes klikám na reklamu častejšie, ako kedysi)

Ak by začala nejaká informačná vojna, google by vyhral už pred 10timi rokmi a rady, ktoré tu sú, ani z 10% nestačia na to, aby niekto, kto to chce, o mne vedel viac.

227034

6.9.2010 9:23

nechápu

fan 78.?.?.?

Je to velice jednoduché nejlépe se ochráníme tím, že budeme " fejsbuk " naprosto ignorovat !!!

227630

5.10.2010 7:07

Já bych se zase tolik nebál... asi

Pav 83.?.?.?

No já nevím, ale vypnutí skriptů na všech stránkách mimo těch které to opravdu potřebují (televize, mapy a podobné interaktivní aplikace) by mělo být a doufám postupně bude naprosto normální (sám když projektuji webovou aplikaci dávám co nejvyšší důraz na to aby 99 procent funkcí běhalo i bez skriptů, pouze server-side). Dát k dispozici klient-side skriptovací prostředí a čekat že bude bezpečné když každé načtené stránce dám napospas čas svého procesoru co můžu čekat? Keyloggery a červy během několika dní. Ano něco odchytí antivir, ale proč pouštět zloděje až do kuchyně a přes každou místnost ještě procházet otravným pípacím skenovacím rámem, když mohu raději uzamknout vchodové dveře? Malé tajemství: IE má definovány zóny důveryhodnosti již mnoho mnoho let a jako bonus narozdíl od Noscriptu pro FF se okleštěná stránka nenačítá "stejně tak dlouho" a nebo dokonce "jen o minimum déle" ale naopak mnohem rychleji, jak by se u nativního řešení dalo očekávat. To že pro FF musel být napsán tento doplněk posléze a to ještě třetí stranou je dost trapné, také proto FF prakticky nevyužívám. Mimochodem, ale to nezkoušejte přeci jenom to vyžaduje jisté zkušenosti, díky tomu že nemám povoleny žádné skripty na neznámých stránkách, ani žádný antivir nepotřebuji a dokonce ani personal FW. Přesto počítač je čistý. Je to tím, že nejčastější způsob napadení přes nějaké normální stránky je realizován PHP/SQL injektáží, ten odkaz se sice aktivuje, když máte na té stránce zapnutý skripty ale cíl již ty skripty povolený nemá, takže se tam nic neprovede a z 99 procent tedy není se třeba obávat ani situace kdy stránka, které důvěřujete, napadená byla.

229362

5.10.2010 7:10

Já bych se zase tolik nebál... asi 2

Pav 83.?.?.?

Co se týče monitoringu Google, jej používám pouze k vyhledávání a upřímně, když půjdete na úřad nebo soukromé společnosti, zeptat se na nějakou informaci, můžete jim zakázat aby si vedli statistiky že mi nějakou (tuto) informaci poskytli? Nemůžete je to jejich plné právo a neznám nikoho (včetně Vás, jste jistě rozumně uvažující člověk) kdo by si statistiky o poskytování svých vlastních služeb nevedl. I Vy si můžete podle IP vytáhnout všechny příspěvky (pravděpodobně) jediného člověka na všech vašich článcích (toto je můj druhý, ten první asi ani nepustíte [smích] Každopádně se zde tedy bavíme o míře. Nikoliv principu, ten je neoddiskutovatelný ale míře. No a zde již stačí jen podotknout to, že v jaké míře člověk používá tyto služby, v takové míře musí počítat s tím, že o něm záznamy budou existovat, je to nutná daň za to že ty služby jsou mu k dizpozici, správně jste řekl, že kvůli tomu málokdo Google přestane používat, protože prostě pro většinu jsou výhody daleko, daleko vyšší, než rizika a nejhorší na tom je, že ti opravdoví pedofilové kteří používají net pro kontaktáž ubohých dítek posléze něco jako anonymní proxy najdou pokud jsou chytří a zůstanou stejně málo odhalitelní, ti ostatní... Koukám jak bojujete za soukromí... šifrování... hezké, já jsem ajťák, poštu stejně nešifruju, každý ať si čte co chce, dokonce jsem několik let spravoval poštovní servery pro komunikaci mezi zaměstnanci Telefoniky O2 a nikdy jsem, ač ta možnost existovala, jejich poštu nešpehoval, prostě mě to nezajímá nějaká anonymní paní co si píše s nějakým anonymním pánem... to už je lepší číst již zmíněný Rytmus života... nuda nuda a koho to baví ať to dělá až budu potřebovat něco opravdu soukromně poslat, postarám se o to aby to šlo bezpečně. Za uplynulé desetiletí jsem však tuto potřebu neměl.

Přeji Vám jen malinko, malinko méně té obavy o vlastní bezpečnost... když si spočítáte kolik uživatelů Google používá a kolik lidí má tu možnost sedět na špičce pyramidy a ty informace ze všech modulů si spárovat dohromady = je jich tak málo že na Vás se určitě nedostane. Dokonce Vám mohu s klidem oznámit že to vlastně všechno děláte prakticky zbytečně, šance že byste na to nějak dojel je asi nenší než vyhrát jackpot v hušákově zlodějský Sazce.

Příjemný den [smích]

PS: 3000 znaků je pro některé příspevky málo stejně se delší příspěvky rozdělí... je to stejná praktika jako na youtube... max 10 minut videa... no pak je jedno video roztažený na 5 částí a místa na disku je stejně málo akorát vadí to klikání navíc [pláč] achjo

229363

27.1.2011 19:07

ujo gugl

ujo gugl 95.?.?.?

gugl si informacie pernamentne peclivo zhromazduje a uschovava a potom pri roznych sudnych procesoch ich bude poskytovat...samozrejme nie zadara ale za niejaky ten symbolicky poplatok hihi ...teda z toho vyplyva,ze kto neroby krimynalitu,tak ten sa nema coho bat,jedine zeby ujo gugl sa nam zle vyspal...hihi

236917

Příspěvků: 56

04.03. 09:02 jarda666  A co jako ?
04.03. 10:43 xml  RE: A co jako ?
04.03. 11:14 Saša  RE: A co jako ?
05.03. 12:46 leo69  RE: A co jako ?
04.03. 09:14 Sam Ting Wong  Bildeberg
04.03. 10:09 MedaBeda  RE: Bildeberg
04.03. 13:08  RE: Bildeberg
04.03. 14:58 MedaBeda  RE: Bildeberg
04.03. 17:25  RE: Bildeberg
04.03. 20:37 MedaBeda  RE: Bildeberg
05.03. 01:45  RE: Bildeberg
05.03. 07:17 MedaBeda  RE: Bildeberg
04.03. 21:59  RE: Bildeberg
05.03. 00:13 Mirko D.  RE: Bildeberg
05.03. 01:03 Vladimír Stwora  Vyjádření editora
05.03. 07:31 MedaBeda  RE: Bildeberg
05.03. 16:03  RE: Bildeberg
05.03. 17:42 MedaBeda  RE: Bildeberg
05.03. 21:24  RE: Bildeberg
04.03. 18:42 Mirko D.  RE: Bildeberg
04.03. 20:43 MedaBeda  RE: Bildeberg
04.03. 22:08 Mirko D.  RE: Bildeberg
05.03. 06:54 MedaBeda  RE: Bildeberg
05.03. 08:08 MedaBeda  dodatek
06.03. 18:31 smoke  RE: Bildeberg
04.03. 09:27 mkadlec  Zkuste si
04.03. 11:29 Bonhart  Logicke.
04.03. 16:48  RE: Logicke.
23.07. 09:48 zz_indigo  RE: Logicke.
04.03. 15:58 J.F.  Me to šmírování nebolí
04.03. 18:56 Anonymus  RE: Me to šmírování přímo se*re
04.03. 22:45 J.F.  RE: Me to šmírování přímo se*re
05.03. 00:14 Anonymus  RE: Me to šmírování přímo se*re
06.03. 16:07 Rene Bartosek  RE: Me to šmírování přímo se*re
04.03. 17:39 vodan  Ještě k identifikaci jedince na webu
04.03. 21:04 Lin  Ať si šmíruje...
04.03. 22:04 janko  informační nahota
05.03. 14:49 Sam Ting Wong  OT
05.03. 22:36 Lin  RE: informační nahota
05.03. 23:17 janko  RE: informační nahota
05.03. 07:23 Pepa z depa  Zajimavy ale je...
05.03. 07:32 MedaBeda  RE: Zajimavy ale je...
05.03. 12:52 Rodokmen  www.Geni.com
06.03. 02:43 kozoroh  Proc by nesmirovali,spolupracovali s Mossadem,kdyz jim na to pridame.
06.03. 12:53 Illuminazi  Orwell 2010 ?
07.03. 12:50 abc  RE: Orwell 2010 ?
07.03. 17:34 abc  RE: Orwell 2010 ?
10.03. 16:59 illuminazi  RE: Orwell 2010 ?
15.10. 18:17 Pav  Hmm opět někdo...
04.05. 13:25 ZedníČeKTrávníČEKPoláČEK  Lehkomyslnost
08.07. 14:29 N.  RE: Lehkomyslnost
30.08. 19:33 mojeMeno  no neviem :)
06.09. 09:23 fan  nechápu
05.10. 07:07 Pav  Já bych se zase tolik nebál... asi
05.10. 07:10 Pav  Já bych se zase tolik nebál... asi 2
27.01. 19:07 ujo gugl  ujo gugl

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 195