Diskuze k článku

Napsal mi pan Ulč

Příspěvků 40

18.8.2002 7:46

Po pravde receno,ani se mu nedivim...

ACA 216.?.?.?

...,pan Ulc je totiz "muz stredu".Myslim,ze k vam by se hodil jako dopisovatel Rosta Hedvicek z CS.klubu,a tim by se Zvedavec jaksi vyvazil v nazorech.Nechtel byste to zkusit (v pripade,ze by pan Hedvicek mel zajem prispivat)?????

3494

18.8.2002 15:59

RE: Po pravde receno,ani se mu nedivim...

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3494

...,pan Ulc je totiz "muz stredu".Myslim,ze k vam by se hodil jako
dopisovatel Rosta Hedvicek z CS.klubu,a tim by se Zvedavec jaksi
vyvazil v nazorech.Nechtel byste to zkusit (v pripade,ze by pan
Hedvicek mel zajem prispivat)?????
hedvicek si myslim pise jen o "zidokomunistickych" problemech
Stefan

3500

18.8.2002 17:21

RE: Po pravde receno,ani se mu nedivim...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 3494

Děkuji za nápad. Všechno, jen ne Hedviček. [smích]

3503

19.8.2002 10:11

RE: Po pravde receno,ani se mu nedivim...

tomasgn 195.?.?.?

Reakce na 3494

hedvicek na zvedavci? fujtajbl! dekuji, nechci!

3514

19.8.2002 14:13

RE: Po pravde receno,ani se mu nedivim...

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) 193.?.?.?

Reakce na 3514

hedvicek na zvedavci? fujtajbl! dekuji, nechci!

Nezdilim sice nazory pana Hedvicka ale ma pater. A v cem bude rusit? Ma take extremni nazory a ze ty se zdejsim tupym antisemitum a "precitlivelym" post -komunistickym intelektualum nebudou libit, to by mozna vadit nemelo.
Jak receno, myslim si ze v nem emigrace vyvolala neopodstatnenou nenavist a zavist ale tim reprezentuje velikou cast emigrace. A kazdopadne dela na me dojem cloveka, ktery ma nazor a take ho uprimne komunikuje coz je zde par lidem uplne cizi.

3518

18.8.2002 7:51

Napsal mi pan Ulč

Morgan 67.?.?.?

Je to jen jeho volba, kde maji byt jeho clanky publikovane...

3495

18.8.2002 8:15

Napsal mi pan Ulč

Stephan baron_usa (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Pockej az se dozvis, kdo ti to zaridil [smích]

3496

18.8.2002 15:37

Napsal mi pan Ulč

Jarka P. 64.?.?.?

Kdo rad cte clanky typu pana Ulce najde podobne cteni v kanadskych novinach
"The National Post". Neni divu, ze odmitl spolupraci se Zvedavcem.
Pokud ma asi nekdo jiny nazor na vec nez pan profesor - tak to neni kosher.
Pan Ulc by si mozna take mel precist Holocaust Industry a jine strizlive
napsane publikace.

3499

18.8.2002 16:02

Napsal mi pan Ulč

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Nejakeho Ulce neznam a vubec nic se nedeje, kazdy clovek je nahraditelny, i ten
nej nej nej!!!
Stefan

3501

18.8.2002 16:25

Napsal mi pan Ulč

Aja 66.?.?.?

...jen mi prijde zvlastni,ze k rozhodnuti nespolupracovat se Zvedavcem,dosel pan Ulc az po zverejneni sveho prvniho prispevku.O zamereni Zvedavce do te chvile nic nevedel?

3502

18.8.2002 17:27

RE: Napsal mi pan Ulč

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 3502

Já myslím, že nevěděl. Těch článků je tu hodně a on všechno nečetl. Patrně ho některá dobrá duše upozornila. Pan Ulč měl tady tři články. Ten první byl více než dva roky starý.

A mimochodem, až podivně to zapadá a potvrzuje mé závěry v tom tolikrát zmíňovaném článku Jak poznat Žida. Pan Ulč ve svém životopise http://people2.clarityconnect.com/webpages6/ota/ nic takového nenaznačuje, ale není vyloučeno, že tam nějaké vazby budou.

3504

29.8.2002 12:25

RE: Napsal mi pan Ulč

Milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 3504

Já myslím, že nevěděl. Těch článků je tu hodně a on všechno nečetl.
Patrně ho některá dobrá duše upozornila. Pan Ulč měl tady tři články.
Ten první byl více než dva roky starý.


A mimochodem, až podivně to zapadá a potvrzuje mé závěry v tom
tolikrát zmíňovaném článku Jak poznat Žida. Pan Ulč ve svém životopise
http://people2.clarityconnect.com/webpages6/ota/ nic takového
nenaznačuje, ale není vyloučeno, že tam nějaké vazby budou.

Opravdu ubohé. Někdo mě nemá rád - z toho vyplývá, že je nějaký špatný a patří do zlé skupiny (je žid, černoch, feminista, cikán, arab, evropan, katolík, muslim, kuželkář, feminista, solipsista, matematik, učitel, dlaždič atd. - vyberte si podle toho koho nemáte rádi vy).

3676

18.8.2002 18:48

Napsal mi pan Ulč

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 128.?.?.?

Skoda, vetsinu Ulcovych clanku (i na jeho webpage) jsem cetl se zaujetim (ac jsem treba i nesouhlasil s jeho nazorem) a byly pro mne prinosem. Myslim, ze tim vsak Zvedavec neutrpi smrtelnou ranu 8-)
Dan

3505

18.8.2002 18:53

Napsal mi pan Ulč

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

A propo, kdyz uz to AJA pripomela, jake je tedy zamereni Zvedavce, asi by mel odpovedet p. Stvora?
Nevim, ale osobni dojem mam, ze informuje o vsem moznem anebo je tu nejaky jiny zamer ci cil???
Stefan

3506

18.8.2002 19:06

Napsal mi pan Ulč

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Pan Ulc je dosti znamy a vazeny clovek ale Zvedavce chceme mit takoveho jakej byl a bude.Tedy politicky nekorektni a "otevreny".
Pane Stwora pokracujte v dobre vykonavane praci.
Dekuji

3507

18.8.2002 19:56

Napsal mi pan Ulč

Jiri Valtr 209.?.?.?

Me zas az tak moc pan Ulc svym odchodem neprekvapil. Po tom, co jsem od nej cetl (jeho postoje a stanoviska) a co a jak naopak bylo publikovano ve Zvedavci o Blizkem Vychode, jsem byl spise prekvapen, ze dopisovani po odmlceni zase obnovil. Jinak souhlasim s nazorem, ze odstoupil az po zverejneni sveho komentare o nekoncicim souzeni se v USA na zaklade navedeni nejakou "dobrou dusi" na diskutabilni tema. I ja jsem uz neco podobneho zazil, trebaze jsem tu neuvedl, kde ziji a jake mam telefonni cislo. (Po zazvoneni jsem vyslechl: "Souhlasis, Valtre, s holocaustem? Proc ctes Zvedavce? To ches byt takova zruda jako 'Stvura'?" A nez jsem stacil na vysvetlenou neco rict, dotycny zavesil. A podotykam: to se stalo trikrat!) Proste zakernici nesetri energii, casem ani vydaji a kdyz chteji mermomoci ublizit, ublizi. Timto vsak nedavam najevo, ze se mi vsechny zdejsi komentare a diskuze k nim zamlouvaji, naopak. Nesnazim se ale byt predpojaty, a nezamlouvajici pisemne projevy nedocitam a preskakuji. Cili je nezatracuji. V demokracii maji pravo na existenci. Vic mi vadi sebevedomost bez hranic, spojena s drzosti a neschopnosti uznat nedostatek ci omyl.

3508

18.8.2002 22:31

Napsal mi pan Ulč

Tony 65.?.?.?

Tomu se vubec nedivim. Pan Ulc je sice mistr nadsazky, ale vzdycky kdyz neco napise, tak je jasne na ktere strane/barikady/ stoji. A pan Skwora..jak by smet!

3509

19.8.2002 3:46

Napsal mi pan Ulcˇ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

"..az podivne to zapada a potvrzuje me zavery v tom tolikrat zminovanem clanku Jak poznat Zida. Pan Ulc ve svem zivotopise nic takoveho nenaznacuje, ale neni vylouceno, ze tam nejake vazby budou."


Bravo !!! To se Vam tedy zase neco povedlo. "Novinarska prace" docela ve Vasem stylu.

3511

19.8.2002 5:39

And now you know the rest of the story

albert 67.?.?.?

Pane Stwora, to se ani nedivim proc vas (a me urcite take) p. Ulc nema rad. Tak at si hlavne uziva s "racially mixed wife".. Takovyhle lide maji mindraky, uz kdyz sami to vyzdvihujou: "racially mixed" wife .. Samozrejme, "Jak poznat Zida" to takovym lidem se to nelibi, jich se to osobne dotyka!

The experience of my racially mixed wife in China brought me to a politically rather incorrect query, namely, to racial prejudice as a universal phenomenon and not an exclusive domain of the white folks.

3512

19.8.2002 6:46

Napsal mi pan Ulč

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Po desetiletich studii bych se divil ,kdyby to neudelal.Oni znaji dve veci,boykot a nebo vyhrozovani.Ondrej Neff,ten vyhrozuje,Ulc boykotuje,ale ucelem je jeden,tlak na verejnost s,aby se podridila jejich pravidlum hry,delaji to ve svetovem tisku a delaji to i na osoby-jednotlivce.Svym boykotem si vyslouzili zacatek druhe svetove valky,ale nechali si to dobre zaplatit.Dnes Isarel boykotuje jakoukoliv zapadniz em ,jez se vyjadri o zlocinech Israelu,ale ,boykotovat Israel je antisemitismus,zide nejsou chytri ,jak se mnozi domnivaji,jen ,krestani jsou lini se sami sebevzdelavat a tim jim davaji moznost povesti "chytraku",ale ,jak historie,kolikrat jiz dokazala ,tak dojde i na chytraky,jak na Ulce ,tak na Neffa a mnoho jinych,vzdyt to tusi i profesor Finkelstin,kam to vsechno vede a to nejenom on.

3513

19.8.2002 14:06

RE: Napsal mi pan Ulč

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3513

Po desetiletich studii bych se divil ,kdyby to neudelal.Oni znaji dve
veci,boykot a nebo vyhrozovani.Ondrej Neff,ten vyhrozuje,Ulc
boykotuje,ale ucelem je jeden,tlak na verejnost s,aby se podridila
jejich pravidlum hry,delaji to ve svetovem tisku a delaji to i na
osoby-jednotlivce.Svym boykotem si vyslouzili zacatek druhe svetove
valky,ale nechali si to dobre zaplatit.Dnes Isarel boykotuje
jakoukoliv zapadniz em ,jez se vyjadri o zlocinech Israelu,ale
,boykotovat Israel je antisemitismus,zide nejsou chytri ,jak se mnozi
domnivaji,jen ,krestani jsou lini se sami sebevzdelavat a tim jim
davaji moznost povesti "chytraku",ale ,jak historie,kolikrat jiz
dokazala ,tak dojde i na chytraky,jak na Ulce ,tak na Neffa a mnoho
jinych,vzdyt to tusi i profesor Finkelstin,kam to vsechno vede a to
nejenom on.
Roberte, naprosto souhlasim. Mimochodem clanek je napsan pred 7 ranni, ted je skoro 8 hodin a uz tam nejaky kokot "srazil" punce!!!
Nepratele pravd si take privstavaji!!!
A k tematu? Uz jsem psal, jaky Ulc, koho to zajima, na svete je "Ulcu" jako sracek, zase se nejaky najde!!!
Stefan
Stefan

3516

19.8.2002 14:10

RE: Napsal mi pan Ulč

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3516


Roberte, naprosto souhlasim. Mimochodem clanek je napsan pred 7 ranni,
ted je skoro 8 hodin a uz tam nejaky kokot "srazil" punce!!!

S tema casama to mam nejake domotane, jsou tam Evropske, sorry!
Stefan

3517

19.8.2002 17:33

Napsal mi pan Ulč

Albert aschultz (zavináč) gm (tečka) com 209.?.?.?

Je mi to velmi luto ze sa Pan Ulc rozhodol ako sa rozhodol.
Pan Stwora, mate velmi dobre clanky a budeme ich s radostou citat, rozposielat aj doporucovat. A ak Vas daju do basy za Vase otvorene nazory, budeme podporovat Vasu rodinu. S pozdravom Albert/Detroit

3519

19.8.2002 21:31

Napsal mi pan Ulč

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 154.?.?.?

Pan Ulc je schopen rozeznat hranici mezi bojem proti politicke korektnosti a hulvatstvim, rozdil ktery cele rade ctenaru zrejme zatim unika.
A tak hned nutno dojit k zaveru, ze MUSI byt Zid.
Jak jinak - vidte mozeckove vygumovani !

3520

20.8.2002 2:26

Mikinuv prispevek ....

ACA 216.?.?.?

...jsem tu videl a docela me pobavil.Ze jste ho opet zablokoval chapu,ale ze jste vymazal jeho vysvetlujici prispevek je dost zbytecne,protoze byl v norme.
Mikin zabodoval tak jako tak...Ac kritizujete cenzuru,tak se z vas najednou stal cenzor [pláč] .

3524

20.8.2002 2:34

To Rudolf Sob:

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 128.?.?.?

Je humorne, ze Vy take bojujete proti prilivu toho hulvatstvi, a to smele, slovy: "Jak jinak - vidte mozeckove vygumovani".
Dan

3525

22.8.2002 21:59

RE: To Rudolf Sob:

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 209.?.?.?

Reakce na 3525

Je humorne, ze Vy take bojujete proti prilivu toho hulvatstvi, a to
smele, slovy: "Jak jinak - vidte mozeckove vygumovani".

Dan

Samozrejme mi slo o hulvatstvi, ktere se radove lisi a ktereho je zde mnoho, ale mate pravdu,poznamku, kterou mi citujete povazuji za nemistnou a omlouvam se vam za ni.

3597

20.8.2002 4:41

Napsal mi pan Ulč

Stephan baron_usa (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Pane Stwora, znova se ptam, je dulezite umlcet cloveka ktery je pouze proti Vasi
strane pohledu? Neni pro Vas a ctenare take dulezite cist mysleni z jineho uhlu?
Byl bych nesmirne rad kdyby Vas zvedavec nebyl cenzurovany. Pri cteni Mikinovych
prispevku nevidim, ze by prispivaci (Mikin) pouzival hulvactvi nebo sprostych slov, snad trosku ironie, to ovsem vyvazuje Vas nazor. Dekuji ...

3527

20.8.2002 6:56

Napsal mi pan Ulč

Jarda Chytrý chytrý (zavináč) icenter (tečka) net 64.?.?.?

Se zájmem jsem si přečetl životopis pana Ulče, a po přečtení
jsem si vybavil vzpomínku na český restaurant zde ve Winnipegu,
před nímž stála černá tabule a na ní napsán stručný seznam
jídel tam servírovaných. Mezi jinými tam stálo :TRIBE SOUP.
A kolemjdoucí se divili, kterého indiánského kmene se to týká.
/ DRŠTKY - TRIPE /. Mimochodem prodával ji také zmrzlou ,
velmi dobrou a já byl častým zákazníkem. Jarda

3529

20.8.2002 22:54

Ani se mu nedivim...

Liba agfaagfa (zavináč) centrum (tečka) cz 24.?.?.?

Po tom, co jste psal o povodnich v Cechach a o humanitarni pomoci ruznych statu - kdy jste byl welmi predcasne hotov s hodnocenim napr. USA (dala uz konecne podle vas USA dostatek????!) uz na vase stranky skoro nechodim a nemam ani zajem o cteni vasich clanku, ktere jsou mnohdy urazlive a ukazuji akorat vasi malost.
Humanitarni pomoc se dava, ze se davat CHCE, jestli vam to neco rika...Nevim, kde jste vzal, ze kdyz jde o hum. pomoc, ze se dava automaticky.
A mohl byste mi odpovedet, co vas opravnuje posuzovat KOLIK a KTERY stat ma prispet hum. pomoci CR?

3534

21.8.2002 6:10

Napsal mi pan Ulč

Jirina Kokesova jirinakokes (zavináč) netscape (tečka) net 128.?.?.?

Mela jsem tu cest poznat pana Ulce osobne a precetla jsem vetsinu toho, co napsal. Jsou
to nejenom knihy, ale take ruzne clanky, uvahy a komentare. Clanky pana Ulce jsou
zalozeny na faktech, ale velice dobre se ctou, protoze jsou psany dost humorne. Pan
Ulc se dost kriticky vyjadruje hlavne o sve nove vlasti, USA. Uvadi vsak puze fakta,
nikoho pri tom neurazi, clovek se pouci i zasmeje. Ale celkove si myslim, ze se jeho
clanky svym zamerenim do Zvedavce nehodi, ve srovnani se zdejsimi clanky jsou totiz
velice mirumilovne. Ctenarum doporucuji Ulcovi clanky na PSU, kde i pres tu svoji
celkovou nezujatost vyvolaly svym obsahem dost vasnivou diskuzi.

3539

21.8.2002 13:53

Napsal mi pan Ulč

Emma Bovary 147.?.?.?

Ctenarum doporucuji Ulcovi clanky na PSU, kde i pres tu svoji
celkovou nezujatost vyvolaly svym obsahem dost vasnivou diskuz
Ulcovi clanky na Psu po 9-11 jsou propaganda jak z Rudého Práva. A značná část jeho "faktů" byla v oněch vášnivých diskusích které vyvolaly vyvrácena.

To i stvura dokáže psát na tohle téma rozumněji i když to s tim videem s Usamou
které prý vyrobili v Hollywoodu se mu taky povedlo [smích]

3551

21.8.2002 20:54

RE: Napsal mi pan Ulč

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3551



Jstlize pan Ulc pise jak Rude Pravo,proc ho komunisti tak nenavidej?!

3560

23.8.2002 15:22

Napsal mi pan Ulč

Emma Bovary 147.?.?.?

Jstlize pan Ulc pise jak Rude Pravo,proc ho komunisti tak nenavidej?!
Nazor ze Ulcovy clanky jsou jak z RP byl vícekrát uveden v oněch diskusích na NP a to lidmi u nichž jsem si teměř jista že nejsou a nikdy nebyli komunisté.

Pro komunistickou propagandu bylo charakteristické že jakýkoliv názor který se odlišoval od oficialní linie označovalo jako antisocialistický aniž by jej nějak analyzovala a bylo ji lhostejné jestli kritik kritizuje ze zcela protikladných pozic dejme tomu katolického konzervatismu nebo naopak trockismu.

Stejně tak Ulc smahem hází všechny kritiky americké zahraniční politiky po 9/11 do jednoho pytle.
Prostě černobilý svět jako z Lucasovy pentalogie STAR WARS kde dobro (tenkrát KSC dnes Bushova administrativa) bojuje se zlem (tehdy chartisté a další živly dnes teroristé a jejich podporovatelé) .
Jenže realita je mnohem složitější než hollywoodská fantasy.

3606

24.8.2002 4:36

RE: Napsal mi pan Ulč

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3606

Ja jsem snad cetl sto clanku od Ulce a ani jeden RP nepripominal.Mohla byste sem uvest nejaky link na ty "komunisticke"?(Tez je mi novinkou ,ze by komuniste podporovali Bushovu administravu.Nejak se v te argumentaci zapletate a odporujete si).

3619

29.8.2002 9:31

Napsal mi pan Ulč

Milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 194.?.?.?

Popravdě mě víc než to, že články stáhl, překvapilo, že původně svolil k jejich publikování. Asi předtím Zvědavce nečetl.

3673

30.8.2002 16:55

Re: ACA

Emma Bovary 147.?.?.?


Přečti si ješte jednou ten můj příspěvek.
Nikde netvrdím že Ulč hlásá komunistické názory. Ideologicky je Ulc samozřejmě pravičák. Některé jeho články ale opravdu
jsou jak z Rudasa. Ne co do názoru ale do formy jakou svoji jedinou pravdu hlásá a způsobu jakým polemizuje s protivníky. . Možná že je to moje chyba že furt nechápeš a místo komunistický jsem měla použit adjektivum totalitní.
Chceš li konkrétní příklady zadej si heslo Ulc do vyhledávače na Nevidomém psovi (pes.eunet.cz)

3697

30.8.2002 17:00

Vy mi nerozumíte pane ACA

Emma Bovary 147.?.?.?

Ulcovi názory jsou bolševické nikoli co do obsahu ale co do formy.
Patent na ideovou nesmiřitelnost nemají jen komunisté.

Kde nejde s námi jde proti nám ( tuším Klement Gottwald)

Bud jste s námi nebo s teroristy (George W. Bush)

Už chápete?

3698

30.8.2002 23:30

RE: Vy mi nerozumíte pane ACA

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3698

Ulcovi názory jsou bolševické nikoli co do obsahu ale co do formy.

Ani s tim nesouhlasim.Nikdy jsem nemel pocit ,ze by Ulc neco vnucoval a ze by byl zastancem jedne pravdy.To bych ho ani necetl.Ulc casto jen konstatuje skutecnosti a sve osobni nazory si nechava pro sebe.

3705

16.1.2003 11:58

Napsal mi pan Ulč

Zdenek 147.?.?.?

Nevim proc j etolik ctenaru zaskoceno, jeden odesel, druhy prijde, vzdyt nejde o to, kdo pise, ale co pise (a pak ja to mysli)- a schopnych lidi je na svete hodne. Timto nechci urazit ani p. Ulce ani nikoho jineho, proste castem se najde nahrada, treba i kvalitnejsi. [smích]

7851

Příspěvků: 40

18.08. 07:46 ACA  Po pravde receno,ani se mu nedivim...
18.08. 15:59 stefan  RE: Po pravde receno,ani se mu nedivim...
18.08. 17:21 Vladimír Stwora  RE: Po pravde receno,ani se mu nedivim...
19.08. 10:11 tomasgn  RE: Po pravde receno,ani se mu nedivim...
19.08. 14:13 easttrader67  RE: Po pravde receno,ani se mu nedivim...
18.08. 07:51 Morgan  Napsal mi pan Ulč
18.08. 08:15 Stephan  Napsal mi pan Ulč
18.08. 15:37 Jarka P.  Napsal mi pan Ulč
18.08. 16:02 stefan  Napsal mi pan Ulč
18.08. 16:25 Aja  Napsal mi pan Ulč
18.08. 17:27 Vladimír Stwora  RE: Napsal mi pan Ulč
29.08. 12:25 Milo  RE: Napsal mi pan Ulč
18.08. 18:48 Dan  Napsal mi pan Ulč
18.08. 18:53 stefan  Napsal mi pan Ulč
18.08. 19:06  Napsal mi pan Ulč
18.08. 19:56 Jiri Valtr  Napsal mi pan Ulč
18.08. 22:31 Tony  Napsal mi pan Ulč
19.08. 03:46  Napsal mi pan Ulcˇ
19.08. 05:39 albert  And now you know the rest of the story
19.08. 06:46 Robert Nohejl  Napsal mi pan Ulč
19.08. 14:06 stefan  RE: Napsal mi pan Ulč
19.08. 14:10 stefan  RE: Napsal mi pan Ulč
19.08. 17:33 Albert  Napsal mi pan Ulč
19.08. 21:31 Rudolf Sob  Napsal mi pan Ulč
20.08. 02:26 ACA  Mikinuv prispevek ....
20.08. 02:34 Dan  To Rudolf Sob:
22.08. 21:59 Rudolf Sob  RE: To Rudolf Sob:
20.08. 04:41 Stephan  Napsal mi pan Ulč
20.08. 06:56 Jarda Chytrý  Napsal mi pan Ulč
20.08. 22:54 Liba  Ani se mu nedivim...
21.08. 06:10 Jirina Kokesova  Napsal mi pan Ulč
21.08. 13:53 Emma Bovary  Napsal mi pan Ulč
21.08. 20:54 ACA  RE: Napsal mi pan Ulč
23.08. 15:22 Emma Bovary  Napsal mi pan Ulč
24.08. 04:36 ACA  RE: Napsal mi pan Ulč
29.08. 09:31 Milo  Napsal mi pan Ulč
30.08. 16:55 Emma Bovary  Re: ACA
30.08. 17:00 Emma Bovary  Vy mi nerozumíte pane ACA
30.08. 23:30 ACA  RE: Vy mi nerozumíte pane ACA
16.01. 11:58 Zdenek  Napsal mi pan Ulč

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 11

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 901,70 Kč
1 unce stříbra
394,37 Kč
Bitcoin
186 702,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 740