Diskuze k článku

Amerika vypověděla Japonsku ekonomickou válku

Příspěvků 53

26.2.2010 1:27

mnohem horší prohřešky

dub 78.?.?.?

jsou jednak zrušení japonské mise ve válce v afghanistanu, a pak že nová japonská vláda usiluje o vypuzení amerických základen, nebo aspoň o přísnější úpravu vztahů.
a to, že nová japonská vláda nařídila prohledat archivy a chce zveřejnit tajné smlouvy uzavřené mezi amerikou a japonskými loutkovými vládami po druhé válce.
a pravdy se někteří bojí víc, než čert kříže.

213523

26.2.2010 3:43

RE: mnohem horší prohřešky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 213523

dube, ten titulek se Vám moc nepovedl. Výstižnější by byl třeba: Poslední kapka! To co uvádíte jako horší, je sice závažné, ale vysmeknutí se z drápů MMF a fiskálního otroctví je věc zásadního významu, přesně v duchu článku. Je to také příznak toho, že Amerika se začíná propadat. Japonsko nemají rozpracované jako osu zla, takže by to japoncům mohlo vyjít. [mrknutí jedním okem]

213526

26.2.2010 6:20

RE: mnohem horší prohřešky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 213523

>jsou jednak zrušení japonské mise ve válce v afghanistanu, a
>pak že nová japonská vláda usiluje o vypuzení amerických
>základen, nebo aspoň o přísnější úpravu vztahů.

>a to, že nová japonská vláda nařídila prohledat archivy a
>chce zveřejnit tajné smlouvy uzavřené mezi amerikou a
>japonskými loutkovými vládami po druhé válce.

>a pravdy se někteří bojí víc, než čert kříže.
Jsem rad, ze takto vidi situaci jeste nekdo jiny krome me.
A dodavam (trochu upravene), co uz tady kdosi napsal v nasledujicim prispevku:
Japonsko potapi zpusobem zahranicniho prodeje americky dolar a posila ekonomiku USA tam, kam podle ekonomických ukazatelů a hlavne pak vysokého zadlužení patří.

213530

26.2.2010 8:19

dotaz

Velky neznalek 85.?.?.?

Reakce na 213523

Kdy přesně došlo k odvolání japonské mise z Afganistánu? Nějak to nemůžu na webu najít, díky.

213535

26.2.2010 13:33

RE: dotaz

herbert 194.?.?.?

Reakce na 213535

Podla wikipedie Japonsko v Afganistane ani neposobi:
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Securit...

213544

26.2.2010 5:02

The Coming War With Japan-kniha vydan av roce 1991 to predpoklada.

kozoroh 59.?.?.?

Pan George Freedman a Meredith Lebard napsali tuto knihu, jako predpoved budoucnosti , na zaklade vsemoznych hospodarskych a politickych ukazatelu, kniha vydana vSt.Martin`s Press v New Yorku se stala nejprodavanejsi knihou v Japonsku,ISBN 0-312-07677-0
Pateho unora vysla dalsi predpoved, tentokrate na nekolika internetovych linkach, jedna z nich je zde.
The Truth Seeker - Maitreya, the Japanese and WWIII
We reserve judgement on the predictions but note: they echo other prophecies from several other different sources. Includes video link
www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=12112
V bode cislo jedna je tato predpoved:1. World War III, which will be a battle between the West and the East. Japan will join Russia and China in a formal alliance against the United States, Europe and its Allies. All three countries will use their tremendous financial losses as a pretext for war.
Cele pojednani konci s timto:I saw that the True Zion would first be established in America, and then spread to the rest of the world so that the "First would be Last" and the "Last would be First".
Source: www.moneyteachers.org/Maitreya.htm
Kazdopadne mnoho lidi veri,ze rok 2012 bude rokem svetove katastrofy, nekdy se mi zda,ze si lide preji,aby se to tak stalo,jak je mnohde takto predpovedeno,tedy, pracuji i na tom,aby to tak bylo, ne ,ze veci maji volny prubeh,spise naopak,mnohe jsou takto rizeny z pozadi sveta.Svet je tak politicky a hospodarsky "rozharasen", ze neni tezke predpovidat,ze nekde zacne valka, nebo,ze uz jsme v ni,jako se vyjadril Israelsky poradce Sharona.
"We've been fighting a war for the past 18 months, which is the harbinger of World War III. The world is going to fight, whether they like it or not, I'm sure. Sept. 11 was a watershed event, and things will never be the same. The battle lines have been drawn.'' Ra'anan Gissin, a senior adviser to Israeli Prime Minister Ariel Sharon Arizona Daily Star (April 27, 2002)Nakonec zjistime ,ze je mnoho lidi,kteri veri ze valka v Afganistanu a Iraku a priprava na Iran a jinde ,je uz soucasti te treti svetove valky,obklicovani Ruska a Ciny americkymi zakladnami je rovnez plan pristi valky,podporenou hospodarskou situaci USA.

213527

26.2.2010 15:42

RE: The Coming War With Japan-kniha vydan av roce 1991 to predpoklada.

jezirkar 81.?.?.?

Reakce na 213527

Systém narazí na limitující hranici. V roce 2012 zkolabuje finanční systém USA. Stát již nebude schopen dostát svým závazkům vůči osobám, které zaměstnává. To povede k řetězové reakci a k chaosu v celé společnosti. Řada obchodů, továren a bank zkrachuje, stále více lidí bude bez práce, a tím i bez obživy. Ve velkoměstech bude docházet k nepokojům a k rabování, ozbrojené bandy budou řádit také na venkově. Lidé budou umírat. Vláda se pokusí dostat situaci pod kontrolu nasazením loajálního zbytku armády, což se jí ovšem podaří jenom zčásti. Hospodářská situace tak povede k poměrům, které budou připomínat občanskou válku. Tato situace potrvá až do poloviny roku 2017. Pak zasáhnou vojenské jednotky spřátelené země ze severu a nastolí opět pořádek. Nepokoje budou největší od dob občanské války v 19. století, jenže tentokrát proti sobě nebudou bojovat sever a jih, nýbrž východ a západ USA.podivejte se na knihovnu palmovych listu ti v tom maji jasno.

213550

26.2.2010 17:28

RE: zese rok 2012?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 213550

Tomu uverim az kdyz kazdy prorok a kartarka zacnou vydelavat na akciich a konskych dostihach. [oči v sloup]

213561

26.2.2010 18:07

RE: zese rok 2012?

lubo123 62.?.?.?

Reakce na 213561

Oni uz davno vydelavaji na ludskej hluposti a naivite. [smích]

213565

27.2.2010 18:50

RE: zese rok 2012?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 213561

Když se ale podíváte na proroctví jako na druh instrukce, dostává to úplně jiný kontext [cool]

213614

1.3.2010 2:06

RE: zese rok 2012?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 213614

Mnooo.... to stojí za zamyslenie. Takýto prístup k proroctvám bude zrejme produktívnejší ako väčšina iných. Predikcia a inštrukcia [mrknutí jedním okem]

213728

1.3.2010 7:58

RE: zese rok 2012?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 213728

Vida, někdo zareagoval. V tom případě mohu napsat ještě něco:

Právě ten, kdo proroctví (instrukci) dává, je šedá eminence, hybatel, kybernétés (κυβερνήτης, kormidelník) lodi dějin.

Při srovnání se starozákonními proroky, astrology mnoha kultur, indickými nádí vykladači, soudobými médiokraty a teorií šíření memů... Kde je sakra svobodná vůle? Toť věčné téma spolu s predestinací [cool]

Vše má co dělat s vírou. Bez ní není ani svobodná vůle (víra v sebe sama), ani osud (víra v předurčení dějinami či Bohem). Strukturuje lidského ducha vybraným směrem, udává mu rytmus života, jeho cíle i prostředky jejich dosažení.
Nejlépe se zakotvuje prostřednictvím emocí. Podobně jako reklama.
Tím se víru nesnažím shodit, ale ozřejmit její mechanismus. Patří sem i víra vědců v empirickou metodu, opakovatelnost pokusu (a s tím spojené vytěsňování všeho, co do tohoto konceptu nezapadá); víra ateisty, že mimo materiální svět nic neexistuje, víra každého člověka, že se ráno vzbudí, či že zapadne Slunce. Víra v proroctví je svého duchu snahou přijmout něčí usměrnění toku dějin, dát jim smysl, který dosud postrádáme, či nevíme, který z více možných bychom jim měli přisoudit.

R. 2012 se stal new-age magnetem, přitahujícím mnoho bloudících duší. Je-li to pro ně tečkou za současnými dějinami, jsem zvědav, čeho se chytnou potom. Nabídka je velice široká a postmoderní pseudoguruové rádi přisadí svojí troškou do mlýna. Koneckonců, ego kvete v každém věku. K Absolutnu se chce probíjet čím dál více duší, zklamaných hmotou. Otázkou je, zda neskončí na náhražkách, zastiňujících podstatu věci.

213737

1.3.2010 20:37

RE: zese rok 2012?

jezirkar 81.?.?.?

Reakce na 213737

Zdravim v podstate s vami muzu jen souhlasit.Nejsem prorok a ani tomu nechci verit jen mi tak prijde ze tady v diskuzich se to proroky hemzi.Na druhou stranu sem porovnal zjeveni janovo,proroctvi o evrope z palmovych listu a protokoly mudrcu a film 2012 ze vseho se mi chtelo [bliji] .a timto naleham na nove proroky zkuste jednou prorokovat neco pozitivniho aspon tak na dalsich 2012 let.preji hodne stesti vsem. [smích]

213805

1.3.2010 21:25

RE: zese rok 2012?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 213805

"Na druhou stranu sem porovnal zjeveni janovo,proroctvi o evrope z palmovych listu a protokoly mudrcu a film 2012 ze vseho se mi chtelo"

Jejich cílem je vmanipulovat dostatečné množství lidí žádaným směrem. A daří se jim to skvěle. I já jimi bývám "okouzlen", dokud mě tvrdé a nemilosrdné uvědomění nevytrhne zpět k hledání podstaty věcí, nikoliv k jejímu zastírání.

Něco pro Vás:
Prorokuji Vám tvrdou a poctivou práci, rozsévání dobrého zrna a po čase díky nim i bohatou sklizeň. Šťastnou a velkou rodinu, dobré přátele, a mír v duši. To vše do roku 2025. Poté ze své bohaté sklizně budete účinně pomáhat jiným.

Přepište si tato slova na papír, několikrát a vědomě důsledně přečtěte, a zalepte do obálky a dejte do šuplíku. Otevřte to až ve zmíněném roce. [mrknutí jedním okem]

213808

26.2.2010 5:48

Japonsko vystřídalo Čínu jako největší věřitel USA

Laskavý 88.?.?.?

Čína musí do USA vyvážet i na dluh, když si chce udržet dynamiku růstu HDP. Oproti tomu Japonsko vyváží do celého světa a také silně do Asie, kde je čím platit a proto má možnost postupně "potopit" dolar a poslat celou ekonomiku USA tam, kam podle ekonomických ukazatelů a vysokého zadlužení patří.Jak jsem zde již jednou citoval z článku, když není možné mít jako soukromník jaderné zbraně, tak stejné opatření čeká na veliký kapitál, který v některých rukách je také "zbraní hromadného ničení"!!!! Světová ekonomická krize je toho jasným příkladem, kterou zavinila prolhaná, zlodějská,rozežraná bankovní mafie z USA!!!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

213528

26.2.2010 6:43

RE: Japonsko vystřídalo Čínu jako největší věřitel USA

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 213528

Toyota jako největší výrobce automobilů na světě hraje a plní i svoje další role, na poli vnitro- a geo-politickém. Boj na těchto polích je do značné míry a především v době globalizace a na začátku de-globalizace ovlivňován kvalitou poválečných vztahů. Tato kvalita byla pozitivní při analýze prvotního neúspěchu Toyoty, a při stavbě základu úspěchu. Americké know-how a finance sehrály klíčovou roli. Prvopočáteční pozitivní kvalita se ale s postupem času mění. V případě Toyoty se již změnila v negativní kvalitu. Ta se projevuje neúměrným financováním deficitu USA, tj. přidělením role největšího věřitele USA ne Číně, ale Japonsku, které se toho času nemůže efektivně bránit tomuto procesu. Nedávně zveřejněná data potvrzují, že Japonsko se této role ujalo. Čína je a bude v tomto případě s největší pravděpodobností i nadále spokojena se stříbrnou medailí.
Druhá část druhé odpovědi se vztahuje ke konkurenci a pomalému vytěsňování konkurentů z trhu. Kvalitním a poučitelným příkladem pro přeměnu kvalitního auto–produktu na nekvalitní auto–kamikadze je z pohledu konkurenčního boje a znalosti lokality, na které se vede konkurenční boj, znalosti závisti velkých a údajně silných k úspěchu malých a slabých, zvolená taktika amerického kongresu. Pozvat si na koberec vedle řidičky, které se Toyota rozjela sama od sebe až do 160 km za hodinu, také Toyotu v zastoupení Toyody, Masová vražda bez pomoci chemie nebo bomb.
Nevím, zda řidička bude konfrontována otázkou koberečku, který si mohla jako mnozí jiní zaměnit za jiný – podle svého vkusu. Nevím zda někdo z členů komise jel sám v takovém auto–kamikadze a nebo má vlastní zkušenost z jízdy ve svém rodném Fordu po ruských cestách. Kdyby někdo v komisi měl takovou zkušenost, mohl by scénář zpovědi obohatit vyprávěním. Jaké to je, když máte jako řidič při jízdě 150 nebo 180 km/hod pocit hráče ve hře, ve které auto řidiči vůbec nepatří.
Možná, že to kongresované slyšení a teatrální mediální představení skončí vesele. Pro členy komise. Určitě, a to bych se rád pletl… Slyšení skončí úsměvem pana Toyody. A ten třetí ve hře se bude smát tiše – FRD (Federal Research Division) pošle totiž dolary do Tokia, aby se Toyota a Toyoda mohli v domácím prostředí zotavit z návštěvy, z kvality 3D (dalšího dolarového dárečku) a konečně porozuměli tomu, že auto–kamikadze bylo vyrobeno v USA a Evropě, certifikováno také v USA a Evropě a prodáno na obou kontinentech v téměř stejném množství. Celkově cca 4 milióny vozů, v ostatních zemích kolem 745 tisíc a u sebe doma v Japonsku se jich našlo jenom 220 tisíc… Styďte se Japonci, že sami kupujete své výrobky tak málo! Ale přijeďte opět na návštěvu ke svému zámořskému strýci, jakmile vám bude dobře.
Já osobně se budu veselit, smát a potom klidně spát, až Kongres zakotví požadavek instala...Automaticky kráceno

213532

26.2.2010 6:49

RE: Japonsko vystřídalo Čínu jako největší věřitel USA

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 213532

Já osobně se budu veselit, smát a potom klidně spát, až Kongres zakotví požadavek instalace černé skříňky do všech automobilů určených pro jízdu v USA, podobné té v letadle, anebo až se odhodlá pozvat na slyšení vlastníky a nebo presidenta ruského Avtovazu po smrti 9 Američanů během roku v jejich vozech… Až o tom dá vědět celému světu… a oni přijedou, pobydou …a odjedou z USA. S úsměvem na tváři.
Mezitím se těším na vstup mladých a nových herců na automobilovou scénu USA, kteří se kostýmují v Indii ve studiu „TATA“ a v Číně ve studiu „San ge héshang méi shui hé“, česky „Tři mniši nemají co pít“.
http://www.blisty.cz/2010/2/26/art51384.html

213533

26.2.2010 9:36

RE: Japonsko vystřídalo Čínu jako největší věřitel USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 213533

Inac pred casom som videl v televizii Prima, ze americka policia ma technologiu, ktora dokaze ovladat auto a dialku... Teda ovladat jeho riadiacu jednotku a tak vraj chytaju cestnych piratov... je mozne na dialku auto spomalit na predpisanu rychlost, pripadne zastavit. Mozno sa pamatate ako tato myslienka bola uz vo filme Rychlo a zbesilo 2, preto ja hovorim ze Hollywood nie je az tak celkom mimo.
Ale teraz znova k teme. Ked sa da auto na dialku zastavit, preco by sa nedalo aj zrychlit? A problem je tym padom na svete. A je jasne ze sa muselo spravit taketo nebezpecne opatrenie, pretoze kto by sa zlakol keby napr. klakson trubil americku hymnu a svetla robili do to toho stroboskop? [smích]

213537

26.2.2010 10:59

Japonsko si nenechá jen tak srát na hlavu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

http://finweb.ihned.cz/c1-40585160-cina-uz-neni-ne... [mrknutí jedním okem]

213540

26.2.2010 13:51

pan Whitney zrejme zije na Marsu

Stan 91.?.?.?

tech par republikanskych oportunistu ,kteri pozaduji zkraceni deficitu a kritizuji presne to co predtim delali za Bushe, nepada vubec na vahu. Naprosta vetsina politickych tajtrliku v US kongresu jsou keynesiansti sasci, kteri veri, ze alkoholismus lze lecit flaskou vodky. Prave tento tyden odhlasoval senat dalsich 15 miliard "stimulus". Japonci praktikovali debilni Keynesovy napady po 20 let a neposunuli Japonsko ani o pid kupredu, proti nim nemusi nikdo vest ekonomickou valku, sami se "vypracovali" na dosah ekonomickeho kolapsu, nesmysly o tom ze jim jejich 1 bilion potistenych zelenych papirku, kterym rikaji devizova rezerva,bude neco platny siri pouze hlupaci kteri nic nechapou, podobne stoji pred kolapsem Cina a i jejich "rezervy" se rozplynou na oblacku. Debilkove s priveskem Nobelovy ceny (dostali v prve rade za svoji prislusnost k "vyvolenym", nikoli za ty blaboly co produkuji) Stiglitz a Krugman vyzyvaji vladu k dalsimu masivnimu navyseni stimulacnich programu na dluh a jeste nepochopili ze sokovou terapii nemusi obstarat neoliberalove, ta prijde nezadrzitelne sama. USA jsou proste bankrot, stejne jako Japonsko,Cina a EU, verit ze existuje nejaky free lunch a lze ho dosahnout bilancni akrobatikou muze jen idiot. [chechtot]

213546

26.2.2010 16:45

Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 213546

Krizový stav přitahuje parazity všude na světě!!!!

Řecko není jediným státem balancujícím na okraji propasti. Portugalsko, Itálie, Španělsko, Irsko a Belgie mají podobnou vysokou úroveň dluhu. Problémy má i Rakousko, kde pokračuje bankovní krize. Dokonce i údajně »silné« státy Francie a Německo nahromadily rekordní deficity svých rozpočtů, kvůli financování dluhů svým bankám, které vytvořily spekulativními operacemi, aby jim pomohly obnovit nynější zisky. Banky, které si vypůjčily finance od ECB za téměř nulový úrok, je nyní půjčují státům jako Řecko (ale i ČR) za lichvářské úroky, které zdůvodňují rizikem možného státního bankrotu. Řecko, jehož dluh přesahuje 110 % HDP, je hnáno do víru finančních spekulací, které zpětně zintenzivňují rozpočtovou krizi. Jen počátkem minulého týdne vsadili spekulanti osm miliard USD na pokles eura. Je to dosud největší částka, která kdy byla investována na pád měny. Zatím Řecko odmítá, v souladu s ECB, dolarovou půjčku od MMF z obav ze spuštění inflačního trendu. Řecká krize přitahuje všechny parazity představující finanční kapitál. Jejich metody odpovídají postupům mafie.
V důsledku spekulací pokleslo euro vůči USD od prosince o devět procent. Řecký bankrot a spekulace o možné pomoci vlád členských států vyvolal vlnu nacionalistického odporu v Holandsku a Německu. Holandský parlament usiluje o prosazení rezoluce zakazující vládě finančně pomoci Řecku. Německý Bundestag rovněž diskutuje o nezákonnosti podobného projektu.
Politické a finanční kruhy EU se obávají, že jejich plány omezování sociálních vymožeností povedou nakonec k masovým protestům pracujících v celé Evropě. Výbušná situace, umocněná rostoucí nezaměstnaností (např. Španělsko 18,8 %, celá eurozóna 10 %) a zvyšováním politického napětí, podtrhuje význam otázky, jaká je budoucnost společné evropské měny, jestliže třetina členských států není schopna trvale dodržet podmínku pouze tříprocentního deficitu státního rozpočtu. Evropský a globální kapitalismus stojí tváří v tvář bezprostřední hrozbě druhé fáze ekonomického kolapsu. Multimiliardové dotace, poskytnuté vládami soukromým bankám a globalizované ekonomice, neodvrátí hrozbu globální recese. Představují pouze transfer ztrát světového bankovního systému na lokální vlády, které - snadno zranitelné - jsou znovu zatahovány do uzavřeného kruhu úvěrů, dluhů a podrobovány diktátu nadnárodních monopolů mocnějších imperialistických zemí. Pracujícím hrozí rychlý růst nezaměstnanosti, bídy a sociálního vyloučení.
V období tzv. velké deprese nevyvedla kapitalistickou ekonomiku z krize politika prezidenta Roosevelta, ale druhá světová válka. Jaká východiska nabídne světu kapitalismus, kromě omezování sociálních vymožeností a válek, nyní? [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

213558

26.2.2010 17:32

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

Stan 91.?.?.?

Reakce na 213558

v podstate souhlasim, ovsem s jednou podstatnou vyjimkou, to co nazyvas globalnim kapitalismem je v podstate neco zcela jineho, soucasna krize neni selhanim kapitalismu a volneho trhu, nybrz nasledkem jeho sabotaze. Od zalozeni FED roku 1913 prestal volny trh existovat a vysledkem je soucasny system oligarchie striknuty socialismem v podobe Konzumistanu a plytvani surovinami. Nastrojem ktery bankovni mafie pouzila je manipulace urokovych sazeb, frakcni system bankovnich rezerv,system nicim nekryte meny a ovladnuti masovych sdelovacich prostredku a univerzit. Kapitalismus a volny trh nemohou fungovat v rezimu manipulovanych uroku, prave tato manipulace usmernuje alokaci kapitalu do konsumu na misto investic a umoznuje obohacovani zasvecenych elit. Tento system nekryte meny ma v sobe korupci primo zabudovanou coz kriminalnim elitam umoznuje koupit si parlamenty a vlady usite na miru pro jejich potreby, s kapitalismem to nema nic spolecneho. Kontrolni organy financnich trhu nejen ze nedohlizi na transparenci a dodrzovani zakonu, naopak systematicky primo pomahaji skandaly a podvody zatajit.Mimochodem, prave manipulace urokovych sazeb ma hlavni podil na outsourcingu pracovnich mist do Asie, protoze neustale snizovani uroku brani firmam v rozumnem financovani mzdoveho fondu, bohuzel ani vetsina tzv. podnikatelu tohle nechape a domniva se ze snizovani uroku jim prospiva. Nemecko nebude schopno vsechny ty bankrotare zachranovat i kdyby chtelo, jede totiz samo na doraz, zadluzeni Nemecka bylo 2009 79% BIP a letos, vzhledem k potrebe financovat ted vybehle dluhopisy plus letosni defict statniho rozpoctu ve vysi 125.1 miliard, celkem 342 miliard nove emitovanych dluhopisu, bude zadluzeni cinit temer 85% BIP. V tom ovsem neni zapocteno kryti blizicich se bankrotu nemeckych bank, ktere ve statech PIIGS ktere jsou technicky bankrot, poskytly kredity ve vysi 522 miliard Euro.O kreditech dalsim bankrotarum jako UK a vychodoevropskm zemim v cele s Madarskem,Rumunskem, Poblatim atd.a o dalsich srackach v podobe sekurizovanych hypotek z Amrlandu ani nemluve. [smích]

213562

26.2.2010 22:35

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

artast 24.?.?.?

Reakce na 213562

Pane Stane, souhlasim s Vami temer ve vsem. Domnivam se vsak, ze je treba se na to divat z jeste vetsiho uhlu. Se soucasnym kapitalismem uz nikdo z elit nepocita do budoucna. Ti uz moc dobre vedi, ze je totalne prohnily a zkorumpovany a ze lide ho uz prestali "brat vazne". Proto delaji vse mozne i nemozne aby doslo k celosvetove zmene spolecenskeho systemu a tim neni nic jineho nez tzv. "Cinsky Model". Je to sucasti tzv. NWO, kdy by mel byt nastolen "totalitarni kapitalismus s jedinou vladou na svete". Pak uz staty budou mit jedinou funkci pokud budou chtit jeste "prezit" a to stat se absolutnim otrokem nadnarodnich banksteru. O reseni vsech ekonomickych, politickych, socialnich, vojenskych atp. problemech budou rozhodovat banksteri prostrednictvim svych poradcu, a "non-government" organizaci. Staty uz take nebudou zodpovedne "svemu" lidu za sve akce, nebudou volby, pouze "dosazovani do funkci" a budou se zodpovidat pouze "nadrizenym" banksterum a nadnarodnim korporacim. Podle mne nejde o sabotaz kapitalismu, ale o jeho transformaci v uplne novy spolecensky system tzv. "financni fasismus". Take vetsina kapitalistych statu se uz tak "chova". Jsou uz ve stadiu "fasismu", ktery je charakterizovan absolutni kontrolou vlad nadnarodnimi vojensko-prumyslove-financnimi konglomeracemi. Staci se podivat do historie napr. Nemecka ci Italie a najdete mnoho paralel. Vse se dnes "planuje" ruku v ruce s idejemi celosvetoveho fasismu. K tomu aby se to vsak mohlo nakonec uskutecnit, je treba jeste predtim "nastartovat" svetovou ekonomickou krizi, zlikvidovat soucasnou svetovou menu - USD, nahradit ji novou celosvetovou elektronickou menou, vsechny nas "nacipovat", zrusit soukrome vlastnictvi zestatnenim veskereho majetku (vsetne pudy - to je pro ne zvlast dulezite) a take totalne zdecimovat indiany a jine stale jeste existujici "nezavisle" spolecenske skupiny. Take planuji WWIII (viz obklicovani Ruska a Ciny novymi voj. zakladnami), protoze vi ze jedine svetova valka muze polozit cely svet "na lopatky" a po valce pak bude pro ne mnohem snadnejsi prijit s nejakym "resenim" podle vzoru "problem-reaction-solution", resp. konecne nastolit jedinou celosvetovou diktaturu. K tomu take mohou zneuzit "zidovskou kartu".

213581

27.2.2010 17:02

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

Stan 91.?.?.?

Reakce na 213581

obavam se ze tohle jsou velmi naivni predstavy, podobnymi nazory se ostatne internet hemzi, jejich spolecnou chybou je nepochopeni toho jak lidska spolecnost funguje. Neni pochyby, ze USA vladne korporativni fasimus vedeny bankovni oligarchii, nevylucuji ze existuji i kruhy, ktere o NWO a svetovlade sni, pokud ano, musi to byt geneticky poskozeni idioti kteri nechapou, ze to je nesplnitelny sen. I kdybych pripustil tu naprosto nepravdepodobnou moznost ze podobny rezim nastolit jde, zcela jine kafe je ho potom udrzet, stary Rim necha pozdravovat. Kazdy politicky system je totiz neoddelitelne spojen se svoji ekonomickou bazi, bez prosperity se veskera moc nezadrzitelne vypari, dnes uz temer kazdy maly Pepa vi, ze komando hospodarstvi nemuze nikdy fungovat, na tom si uz krasne vylamal zuby bolsevik, presto kdekdo jeste veri, ze NWO je diktatem schopen ekonomii kontrolovat. To je samozrejme blbost, idealnim dukazem ze tomu tak neni, je dnesni kolabujici svetova kreditni bublina, politicko-ekonomicky kartel sice predstira, ze nad tim ma kontrolu, nic vsak nemuze byt dale od pravdy. Ani ta vojenska moc USA neni dlouhodobe udrzitelna, jednoduse protoze rakety zdarma nikdo nevyrobi.Ostatne zadny totalitni kapitalismus neexistuje, jinak to totiz neni kapitalismus, skutecny kapitalismus ma dva stezejni pilire, volny trh a povinnost investoru nest rizika svych investic sami, to je presne to co si oligarchie nemuze prat, pripravilo by je to totiz o moc.Kazdy, kdo soucasny system nazyva kapitalismem take nahrava bankovni mafii udrzet status quo, to je presne duvod proc se jim to dosud darilo,vetsina lidi schvaluje volny trh a dokud veri ze ho mame, maji to gauneri lehke. Suma sumarum, ekonomie je natolik komplexni proces, ze je naprosto vyloucene kontrolovat vse z jedne svetove centraly. Jakakoli elektronicka, nicim nekryta mena je zavisla na duvere publika, po blizicim se svetovem kolapsu ji nikdy nemuze ziskat. [velký smích]

213605

2.3.2010 0:17

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

artast 24.?.?.?

Reakce na 213605

Nemohu s vami souhlasit. Drtiva vetsina svetove pupulace totiz dodnes nema poneti jaka jsou skutecna historicka fakta. Vzdy tomu tak bylo, ze historie se "psala" jen rukou vitezu. Napr. nikde nenajdete informaci o tom jak se Hitlerovi podarilo Nemecko dostat z krize ve 30-tych letech. Jednoduse zacal tisknout vlastni penize, bez pomoci centralni banky. Dalsimi priklady jsou akce "false flag", ktere jen dokazuji, jak je svet zmanipulovany a pod totalni kontrolou. Pokud jde o nutnost existence prosperity, v tom take nemohu souhlasit, protoze soucasna svetova fabianska elita ma v planu eliminovat 70-80% svetove populace (propagace tzv. eugenic, tj. ponechani pouze privilegovanych) aby mohla "lehce" kontrolovat zbytkek. Navic kdyz kazdy bude ocipovan, budou elektronicke penize, zlikvidovany staty, zakladni lidska prava, pak uz jim neni treba aby zeme prosperovali, protoze budou vlastnit vsechny lidi a vsechno. Bude to nova forma celosvetoveho otrokarskeho systemu, kdy uz nikdo nebude mit silu se jakkoliv vzeprit. Ja vim ze to zni silene, bohuzel, oni v to opravdu veri. Je treba jeste dodat, ze eugenics neni nova "vedni disciplina". V Anglii a USA byla dokonce prosazovana v praxi a sam Hitler z toho pozdeji "cerpal". O tom se vsak take moc nedoctete v oficialni literature.
Kde jste take dosel na to, ze skutecny kapitalismus ma "dva stezejni pilire, volny trh a povinnost investoru nest rizika svych investic sami"? Tomu se opravdu musim zasmat, protoze je to velmi zastarale tvrzeni. Volny trh vzdy byl pouhou fikci, kterou si vymysleli nejsilnejsi kapitalisticke staty aby "oblbli" mene prosperujici zeme ci zeme v bohatymi nerostnymi surovinami. Pokud opravdu chcete vedet jak dnesni kapitalismus funguje, vrele doporucuji knihy Johna Perkinse (napr. An Confessions of an Economic Hit Man (2004), ci The Secret History of the American Empire (2007)).
Jak take Vase tvrzeni "povinnost investoru nest rizika svych investic sami" jde dohromady s cinnosti Goldman Sachs? Opravdu si myslite, ze Goldman ponese zodpovednost za vsechny sve nezakonne spekulace a podvody? Vzdyt dnes mnohe cizi banky kontroluji cele staty. Goldman je dnes zakotvenou soucasni US vlady s absolutni imunitou. Zodpovednost za investice jsou platne jen pro male jedince.
Posledni poznamka je k Vasi "sumaci". Pokud bude existovat jen jedna elektronicka mena, kdy veskere transakce budou probihat pres implantovane chipy, pak prece Vase "duvera publika" ztraci smysl, protoze uz nebude existovat zadna jina alternativa. Kazdy zivacek na zemi se stane totalnim otrokem banksteru, kteri budou schopni ho "vypnout" kdykoliv jim pulde na obtiz. Je treba si take uvedomit, ze pro bankstery budou "pracovat" vsechny statni slozky (armada, policie, soudnictvi, atp.), ktere se jim budou za svou cinnost zodpovidat.
Vrele Vam take doporucuji poslouchat (treba z podcastu) "Cutting Through the Matrix", ci precist si knihy a clanky od Alana Watta. [velký smích]

213834

2.3.2010 14:03

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

Stan 91.?.?.?

Reakce na 213834

obavam se ze nosite drivi do lesa, problem komunikace mezi lidma je, ze nenaslouchaji nebo nectou co jim protejsek pise. Vyvracite mi veci ktere netvrdim,vubec jste nepochopil co chci rict, samozrejme ze dnesni system je zkorumpovany a veskrze prohnily, knihu Perkinse mam v regalu a domnivam se ze co pise, to sedi, samozrejme ze mainstream media manipuluji masy, s kapitalismem a demokracii to vsak nema nic spolecneho,jestlize jsem napsal ze skutecny kapitalismus ma dva stezejni pilire, volny trh a povinnost investoru nest rizika svych investic sami, neni to zadne pouhe tvrzeni ani vytazek z propagandy vladnouci oligarchie, nybrz model ktery urcitou dobu v urcitych zemich pred 1913 fungoval, v USA s vyjimkou kratkeho obdobi zlate horecky nebyla 100 let inflace a stat nezachranoval bankrotare na ucet danovych poplatniku,obchod byl temer neregulovany,volny trh fungoval, federalni dane byly zavedeny teprve zacatkem Civilni valky. Podobne jak jsou masy manipulovany pomoci mainstream medii, jsou manipulovany i internetem, konspiracni teorie v kterych si tak libujete maji dve kategorie, ty ktere maji oduvodneny podklad, napriklad ze Goldman ma pazoury vsude ve svete dokonce i v CR a US vladu v kapse a pak pitomosti ktere siri naivkove kteri nachapou jak dnesni financni pyramida funguje a jeji nasledky, napriklad ze budeme mit svetovladu a vsechny nas ocipuji. Ne ze bych pochyboval ze existuji chore mozky ktere se o to pokousi, jelikoz ale vim jak tato pyramida funguje, vim ze je to VYLOUCENO.Tvrdit ze v pripade zavedeni jednotne elektronicke meny nebude zadna alternativa je neuveritelna pitomost, nechapete chrakter lidske povahy a lidskou vynalezavost, kdyby tomu tak bylo, museli bolsevici uspet. Jednoduse protoze pokud vladnouci oligarchie mela system nekdy pod kontrolou, je to uz nejmene 25 let za nami, dnes se bankovne-politicky kartel vedeny FED a Goldman Sachs stal prakticky irrelevantni, dostali jsme se do faze kdy jejich zoufala snaha gigantickou kreditni bublinu likvidovat inflaci je odsouzena k neuspechu, o tom jaka vyse inflace v USA bude v podstate rozhoduje vyse cinskych a indickych mezd a tamnejsi populacni rust, nikoli rotacka na penize FED. Ostatne tim ze soucasny system nazyvate kapitalismem at uz jakekoli formy, pomahate vladnouci mafii udrzet jejich propagandu verohodnou. Financi pyramidy nejsou od urciteho momentu kontrolovatelne a jejich puvodci mohou nasledky kolapsu pouze zhorsit, nikli vsak ovladat. Nemohu zde vse rozvadet do detailu,neni zde na to prostor. Podlehate jednoduse vedome propagande tech kriminalniku kteri predstiraji kontrolu kterou nemaji. [smích]

213886

3.3.2010 0:40

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

artast 24.?.?.?

Reakce na 213886

Toto je moje posledni reakce k vasemu clanku, myslim ze jsem tomu uz venoval vic casu nez je treba.
Nejen dle meho nazoru, kapitalismus stejne jako jakykoliv jiny "ismus", nikdy nebyl "fer system" a nikdy neexistoval "volny trh", ani pred vznikem FEDu. Bankeri ovladli svetovy mezinarodni obchod mnohem drive, jeste v 18-tem stoleti. Hlavni charakteristikou klasickeho kapitalismu vzdy bylo "dosazeni maximalniho zisku" a to samo o sobe dokazuje, ze tento spol. system nikdy nemuze slouzit ke prospechu spolecnosti, ale pouze ku prospechu bohatych a proto nikdy nemoh existovat spravedlivy "volny trh", snad jen v ucebnicich. O tom, ze bankeri uz totalne ovladli trh se take zminovali mnozi americti prezidenti 19-teho stoleti (A. Lincoln, T. Jefferson, atp.) a ty doufam nebudete zpochybnovat. Tento Vas model "volneho trhu" opravdu nikdy nemoh existovat.
Kde jste take prisel na to, ze pred 1913 neexistovala v USA inflace? A co se napr. stalo kdyz Treasury Notes - Greenbacks (vydane Lincolnem) zkolabovali? Reknu Vam to, nastala velka inflace. Navic celou valku Sever proti jihu financovali prave mezinarodni bankeri aby si zde uz definitivne upevnili moc.
Dale reaguji na Vasi poznamku o nemoznosti ocipovat populaci. Pokud by elita nakonec prece jen zjistila, ze po dobrem nemuze uspet, pouzila by jednoduse jinou formu a to napr. ze by zinscenovala dalsi "false flag" operaci, nasledne vyhlasila "vyjimecny stav" a pak, verte mi, velmi malo lidi by pak vzdorovalo masovemu ocipovavani. Navic, pro provedeni masoveho ocipovani by take mohli "zneuzit" treba "hromadneho ockovani proti ...". Pro situaci "vyjimecneho stavu" maji jiz postaveno desitky plne vybavenych veznic nejen v USA. Proc je staveli prave v nedavne dobe (cca poslednich 6-7 let) a proc jsou stale prazdne, cekajici jen na prikaz zhora? Asi neco maji v planu, nemyslite? Mozna je take tezke pro Vas pochopit, ze pokud bude kazdy ocipovan, ztrati veskerou kontrolu na svym zivotem protoze veskere kazdodenni transakce budou provadeny prostrednictvim techto cipu. Jinymi slovy bez cipu se nenajite a proto budete muset se dat ocipovat, po dobrem ci po zlem, jen abyste prezil. V tomto pripade Vam pak uz nepomuze ani Vase lidska vynalezavost, protoze lide uz prestanou byt normalnimi lidmi.
K Vasi poznamce o bolsevicich. Ti tehdy jeste nemeli tak dokonale prostredky a zbrane jako je ma soucasna elita (MK-ULTRA, chipy, absolutni kontrola massmedii, armady, policie, atp.), proto take nemohli uspet. To je snad pochopitelne.
Dalsi Vase nepochopeni soucasneho vyvoje, pokud jde o moc oligarchie a bankovne-politickeho kartele. Zda se mi, ze v tomto bode vidite svet stale naivnima ocima. Oligarchie i bankovne-politicke kartely si prave naopak v soucasne dobe stale vice podmanuji svet, a i kdyz uz vedi ze masy vi o jejich "zverstvech", rozhodne jim to nevadi. Ba prave naopak, uz se nemohou "dockat" az zacnou masove protestovat a bourit se. To pak jim bude vodou na jejich mlyn, respektive pak jim jiz nic nebude branit ve vyhlaseni "vyjimecneho stavu", likvidaci zakladnich lidskych prav, atp...Automaticky kráceno

213946

3.3.2010 9:56

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

Stan 91.?.?.?

Reakce na 213946

Clovece proberte se,nikde jsem nerekl ze to byl fer system nebo ze byl dokonaly, uspech byl uz ze to fungovalo, brat k hodnoceni stavu hospodarstvi valecny stav je ostatne kravina. Pouze pubertaci veri ze bude nekdy nekde existovat nejaky spravedlivy system kde si vsichni budou padat kolem krku a rozdavat svuj majetek kolemjdoucim, kde zijete, na Marsu? Mel byste obstarat nejaky novy typ cloveka, uz komousi o nem snili. Neni vubec pravda ze bolsevik nemel vse pod kontrolou, na polici a politicke kontrole to neshorelo, nybrz na ekonomii. Neco jineho je totiz kontrolu ziskat a nebo ji udrzet. Skutecnost ze Amrdolove postavili par novych koncentraku vas zrejme k smrti vystrasila, ze strachu z ocipovani uz asi nevylezete ze sklepa. Oligarchove si podmanuji kulove, v naproste vetsine prijdou v tehle krizi o gate. S nejmodernejsi technikou nejsou schopni kotrolovat Afagnistan a Irak, kde vezmou finance na material a personal ke kontrole celeho sveta kdyz jsou bankrot? Blabolite pouze nesmysly ktere jste nasel na webu, vypravejte mi jeste neco o naivite, rad se zasmeji.Tim jsem tez skoncil. [velký smích] [chechtot] [velký smích]

213958

3.3.2010 10:34

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 213958

>S nejmodernejsi technikou nejsou schopni kotrolovat Afagnistan a Irak

Jak jste na to přišel? Vdyť to perfektně kontrolují... Co máte na mysli tou kontrolou? V Afghánistánu kontrolují obchod s opipem. V iráku jde o něco jiného, ne o ropu, ale to je vám asi taky jasné. Ty místa, která chtějí kontrolovat, kontrolují.

Na jednu stranu tvrdíte, že VÍTE, jak systém funguje, na druhou stranu napíšete takovýto nesmysl. Mám pocit, že už jste z toho pocitu, že vechno víte, nějak otupěl a nedochází vám základní věci.

Už jen tvrzení, že to perfektně chápete... To je první důkaz, že nechápete vůbec nic!!!

>kde vezmou finance na material a personal ke kontrole celeho sveta kdyz jsou bankrot?

Vy opravdu nechápete, že oni už to kontrolují? A víte, co používají jako bachaře? Naše myšlení. K tomu jim stačí pár korun. Není nad to, když se stádo udržuje ve vězení samo a ještě opravuje ostnaté dráty, aby bylo všechno v pořádku...

>Pouze pubertaci veri ze bude nekdy nekde existovat nejaky spravedlivy system

Ano, to je přesně ten druh ovládání, o kterém mluvím. Kde jste k této myšlence přišel? Sám? A na základě čeho? Už vám to dochází?

Smát se nebudu, je to spíše k pláči. [pláč]

213959

3.3.2010 12:44

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 213959

"A víte, co používají jako bachaře? Naše myšlení."

Bingo a milión bodů!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [překvapení]

213964

3.3.2010 16:47

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

Stan 91.?.?.?

Reakce na 213959

dvovol abych se zasmal, pokud jsem si vsiml, kontroluji necely Bagdad, mozna dve tri zakladny a s bidou Kabul, Karsai nosi nepretrzite plechove trenyrky pro vsechny pripady, pak k tomu prijdou naklady ktere mozna ustoji 1-2 roky nez se to polozi a je vymalovano. Pokud maji jako bachare tve mysleni,to toho moc nemaji, uprimnou soustrast. Ano, pouze pubertaci veri ze jednou budou vsichni uvedomeli a padnou si kolem krku a bude raj na zemi, pak jeste zastydli komousi kteri si foukaji bebicko. [velký smích] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

213977

3.3.2010 20:21

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 213977

No, pokud mají tolik zbraní, jako ty mozkových buňek, pak máš pravdu. Skončili. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [velký smích] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] Jinak se mi opět potvrzuje, že s hlupáky se nemá cenu bavit... Jdi se raději dívat na televizi, ať máš o čem zítra zasvěceně vyprávět...

213988

3.3.2010 20:40

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

Stan 91.?.?.?

Reakce na 213988

nevadi, neni mozkova bunka jako mozkova bunka, to co zvladne jedna moje, na to ty potebujes celou hlavu, kvalita hochu hraje roli, ne kvantita. Pokude se nechces s hlupaky bavit, odvykni si samomluvu. [velký smích] [velký smích] [chechtot] [chechtot] [velký smích] [velký smích]

213991

5.3.2010 1:12

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

artast 24.?.?.?

Reakce na 213959

Vystizne odpovedi, a skutecne je to k placi. [cool]

S nejmodernejsi technikou nejsou schopni kotrolovat Afagnistan a Irak

>
>Jak jste na to přišel? Vdyť to perfektně kontrolují... Co
>máte na mysli tou kontrolou? V Afghánistánu kontrolují obchod
>s opipem. V iráku jde o něco jiného, ne o ropu, ale to je vám
>asi taky jasné. Ty místa, která chtějí kontrolovat,
>kontrolují.

>
>Na jednu stranu tvrdíte, že VÍTE, jak systém funguje, na
>druhou stranu napíšete takovýto nesmysl. Mám pocit, že už
>jste z toho pocitu, že vechno víte, nějak otupěl a
>nedochází vám základní věci.

>
>Už jen tvrzení, že to perfektně chápete... To je první
>důkaz, že nechápete vůbec nic!!!

>
kde vezmou finance na material a personal ke kontrole celeho
sveta kdyz jsou bankrot?


>
>Vy opravdu nechápete, že oni už to kontrolují? A víte, co
>používají jako bachaře? Naše myšlení. K tomu jim stačí
>pár korun. Není nad to, když se stádo udržuje ve vězení
>samo a ještě opravuje ostnaté dráty, aby bylo všechno v
>pořádku...

>
Pouze pubertaci veri ze bude nekdy nekde existovat nejaky
spravedlivy system


>
>Ano, to je přesně ten druh ovládání, o kterém mluvím. Kde
>jste k této myšlence přišel? Sám? A na základě čeho? Už
>vám to dochází?

>
>Smát se nebudu, je to spíše k pláči. [pláč]

214071

4.3.2010 1:23

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

artast 24.?.?.?

Reakce na 213958

Proboha, co mi to tvrdite. Ja jsem nikdy nerek jak Vy tvrdite ze "to byl fer system". Byla to jen moje uvaha tykajiciho se Vaseho tvrzeni o "volnem trhu". Pokud si vsak stale myslite, ze to neni pravda, dokazte mi to. Jak to vypada tak jste to Vy kdo v urcitych pripadech nevaha druheho osocovat, a to i bezduvodne.

Kde jsem take tvrdil, ze "nekdy nekde bude existovat spravedlivy system"? Opet Vas vymysl. A to jeste mne urazite tvrzenim, ze jsem "pubertak".

Vase urazky a lzi vsak nekonci timto slovem. Opet mi dokazte, ze jsem rekl ze "bolsevik mel vse pod kontrolou". O nich jsem se zminil jen jednou a to ze jsem rekl, "tehdy jeste nemeli dokonale prostredky a zbrane ... k ovladnuti mas". Ve skutecnosti, toto moje tvrzeni dokazuje pravy opak toho co tvrdite, ze jsem napsal. Samozrejme ze bolsevicky SSSR zkolaboval kvuli ekonomii, je vsak take dodat, ze mu v tom velkou merou pomoh Gorbacov s jeho "Perestrojkou", ktera byla vypracovana spolecne s komplici z VB a USA.

Dalsi poznamka k Vasemu tvrzeni o bankrotu oligarchie. Vite ze 10% svetove populace vlastni primo ci neprimo 70% svetoveho majetku a ze kazdym rokem se jejich majetek a moc zvetsuje? Nemyslite, ze tento fakt odporuje Vasemu tvrzeni o bankrotu oligarchie? Navic soucasti oligarchie nejsou jen kralove a sejkove, ale take bankeri, a mnozi direktori nejvetsich svetovych korporaci, to Vam vsak asi nikdo nerekl.

A nakonec Vase posledni tvrzeni o tom, ze "protoze nejsou schopni kontrolovat valky v Afghanistanu ci Iraku, pak nebudou mit prostredky na kontrolu celeho sveta". Ono jim totiz nikdy neslo o to vyhrat valku, ale pouze a pouze jen o to co nejdele ji prodluzovat. Dnes uz kazdy (krome Vas) vi, ze valky jsou a vzdy byly nejvynosnejsim obchodem. Prectete si o tom vice z historie (dokonce i ve "schvalenych" historickych knizkach jsou o tom zminky), pak Vam mozna dojde, ze mam pravdu. Tak tomu bylo pri vsech novodobych valkach, nejen americkych. A to nemluvim o ziskani trvale kontroly nad temito staty, vcetne jejich surovin. Kde to zijete. To bych do Vas (zvlast po Vasich drivejsich inteligentnich clancich) nikdy nerek, ze mate tak omezene nazory.

Jeste jednu poznamku zaverem. K takoveto reakci jste mne donutil jen Vy Vasim urazlivym tonem a tvrzenimi ze jsem rekl veci, ktere jsem vsak nikdy nerek. Zadam Vas proto, abyste mne uz prestal urazet a take abyste si predem rozmyslel co napisete. Ono Vam to take muze uskodit, a tim nemyslim sebe, ale ostatni ctenare. V podstate je mi Vas uz lito. Take uz ted definitivne nikdy ode mne neuvidite zadnou dalsi psanou reakci. [překvapení]

214001

5.3.2010 2:34

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 214001

Smankote jedna vec je mit majetek na papire a druha vec je mit jistotu. Proc si myslite, ze Cina, ktera vlastni lecos v investicich zbroji jako o zivot. Ale kdyz neco, co vam rika pane musite hlidat pomoci vojclu, pak to znamena, ze zijeme a to vsichni ve srabu a nestovicich. To si nastetsi uvedomuje i ta mocenska elita. Staci se podivat na piratstvi v Somalsku. Nejaci hlupaci tem chudakum vyplundrovali ryby vydelali par milionu a z rybaru jsou pirati. A ted tam hlavouni museli poslat vojenskou flotilu a stoji to miliardy. Ono "pouze" udrzovat "dostatecne" velkou armadu a namornictvo neni zadna sranda. A to slovicko "dostatecne" jsem dal do uvozovek z toho duvodu, ze se muze lehce nafouknout do rozmeru, ktere presahuji jakekoliv potencionalni moznosti. Vytahujete si v disluzi na borce, ktery je o nekolik trid jinde nez ten "kazdy", o kterem mluvite. Nemluvim o tom, co ma asi takovy clovek nacteno a to nejenom v rodnem jazyce jako ja.

214074

6.3.2010 14:37

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

Stan 91.?.?.?

Reakce na 214001

nemam naprosto v umyslu komentovat veskere slabomyslnosti ktere zde papouskujete, co si zrejme neuvedomujete je, ze daleko vic nez ja Vas urazi vase katastrofalni nevedomost a neschopnost jakehokoli logickeho mysleni. Pouze jeden priklad za vsechny.
Vite ze 10% svetove populace vlastni primo ci neprimo 70% svetoveho majetku a ze kazdym rokem se jejich majetek a moc zvetsuje? .
To je samozrejme neuveritelna pitomost, patrne verite i takovym hovadinam ze oligarchie krizi umyslne navodila aby pak mohla vse levne skoupit. Jako zastupny priklad pro vetsinu rozvinutych zemi vezmu USA, jinde je to podobne. 80% veskereho obavytelstva tam vlastni pouze 15% veskereho majetku, 1% nejbohatsich vlastni skoro 40% veskereho majetku.Co ocividne nevite, kolaps kreditni bubliny a s tim spojena deflace hodnot zpusobil celosvetove ztraty a destrukci na majetku a vygumoval 40-45% veskereho svetoveho bohatstvi. Jen samotna hodnota realit v USA se splaskla o 14 bil. $ coz odpovida 100% GDP, na techto hodnotach se oligarchie prostrednictvim bank a zadanych a nyni temer bezcennych hypotek podili minimalne dvema tretinama. Pokracovani kolapsu na trhu komercnich hypotek je primo naprogramovano. To ani nemluvim o ztratach dalsich desitek bilionu na trhu cennych papiru(pouzivam evropske jednotky, v USA jsou to triliony). Pouze hlupaci mohou verit, ze oligarchie zdecimuje hodnotu sveho majetku o 50-60% jen proto aby ziskala zbylych 15% majetku ktery jeste nevlastni a podrizla tak krk slepici ktera klade zlata vejce. Naopak je zcela jasne, ze jsou to stejni pitomci jako ti kteri koupili jejich bezcenne papiry a od nejake kontroly sveta jsou na hony vzdaleni, je jen otazka casu kdy kulisy potemkinske vesnice padnou. Jsem skutecne zdrcen ze uz mne nikdy neoblazite svymi "moudrostmi", pocitam ze si kvuli tomu dam "masli". [chechtot] [velký smích] [chechtot]

214205

28.2.2010 13:21

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

fist.of.heaven 77.?.?.?

Reakce na 213581

njn, jenže různé ty korporace mají zase své majitele.pravda je taková, že díky kolektivnímu investování je možná nejenom anonymita, ale i mnohem větší efektivita.tedy se stejným kapitálem je někdo schopen ovládat více firem, respektive mít větší vliv.stačí rozumně rozložit portfolio do bank,makléřských firem, pojišťoven a investičních fondů při součinnosti pár osob a získají ohromný přímý a exponenciálně větší nepřímý vliv...a to nejen po finanční stránce.ale prostřednictvím podílů v bankách, obchodnících s akciemi,médiích apd. i vliv na rating, burzovní obchody, úvěry. a tím pádem i na politiku a veřejné mínění...

213687

27.2.2010 6:41

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

V. Kulik 64.?.?.?

Reakce na 213558

>z krize politika prezidenta Roosevelta, ale druhá světová
>válka. Jaká východiska nabídne světu kapitalismus, kromě
>omezování sociálních vymožeností a válek, nyní? [oči v sloup]
>[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]


Tak to je hodne povrchni i kdyz velmi rozsireny nazor. Z krize nevyvedlo USA 2. svetova valka,ale umrti presidenta Roosevelta a nahrazeni ministru (prevazne tvorenych z liberalnich pravniku), kteri snizli dane a tim ekonomiku znova rozhybali.
V roce 1941 byla dan 81%, v roce 1942-1943 byla 88%, v roce 1944-1945 byla 94% a to vse aby utahli valku. V polovine roku 1945 byla ekonomika USA na hrane kolapsu. Za takovych vysokych dani se proste ekonomika nemohla uzdravit. Proto konec valky a snizeni dani vedlo k celkovemu uzdraveni ekonomiky.

213592

27.2.2010 14:55

RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 213592

Z krize poválečnou Ameriku vyvedl prostý fakt, že to byla jediná země z nezničenou infrastrukturou, ekonomickou základnou doma a která nepřišla o pracovní síly. Rozbombardovaný hladový svět byl nejen trh ale dobré loviště na suroviny, technologii a talenty za které se nemuselo platit. Politici, jako vždy, s tím neměli co dělat.

213600

26.2.2010 17:36

RE: pan Whitney zrejme zije na Marsu

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 213546

> podobne stoji pred kolapsem Cina a i jejich "rezervy" se rozplynou na oblacku.

Vyslovil jste testovatelnou hypotézu, pane Stane. Zbývá maličkost. Stanovit čas a základní charakteristiky toho čínského "kolapsu". A to nejdůležitější. Kolik jste ochoten si na svou hypotézu vsadit? Tedy pokud jen tak neplácáte do větru. [smích]

213563

26.2.2010 18:22

RE: pan Whitney zrejme zije na Marsu

Stan 91.?.?.?

Reakce na 213563

bohuzel, k sazce na kolaps Ciny nejsou k dispozici temer zadne dostatecne likvidni financni instrumenty, put warranty na cinske indexy nemaji dostatecne obraty, jinak bych se rozhodne nebal, problem Ciny je treba videt globalne, masivni celosvetove vyrobni nadkapacity, kreditni a immo bublina v Cine naprosto stejneho charakteru jako v USA, bankovni system na hlinenych nohach udrzovany v chodu tiskarskou rotackou v daleko vyssim objemu nez v USA.Cina ma cela nove postavena mesta kde nikdo nebydli a giganticka nakupni centra kde prodejni prostory nikdo nepronajal. Jednim slovem, stejna potemkinska vesnice jako USA.To je realita, zadna hypoteza, i kdyz nekterym snilkum o vitezstvi socialistickeho "kapitalismu" to nejde pod fousy. Jejich rust je vse jine nez real, uz Mark Twain rikal, verim jen statistice kterou jsem sam zfalsoval. S jejich "rezervama" si klidne mohou vytrit pozadi, staci kdyz zkusi prodat 10% jejich US dluhopisu a kurs se zhrouti o 60%. [velký smích]

213566

26.2.2010 17:45

RE: pan Whitney zrejme zije na Marsu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 213546

Nevim jak Japonci, ale Cina ty zelene papirky recykluje hodne zcerstva. Samozrejme jedna vec je mit nejake vlastnictvi zajistene smlouvami, skupinami expertu, ktere ty investice meni v neco skutecneho ( treba vystavba novych dolu, fabrik... ) a vedet, ze o to neprijdu. Jenomze bez valecnych bubnu se ekonomicka pozice Ciny vytvorena v zahranici bude likvidovat dost blbe. A velke valecne bubnovani bude takovy umiracek nad civilizaci. Tvrda restriktivni financi politika muze jedine zvysit rychlost padu neudrzitelneho systemu.

Ja myslim, ze dost hlavounu to velmi dobre vi. Z ekonomickeho hlediska by to bylo zrejme nejracionalnejsi reseni. Jenomze vec ma i jine rozmery nez ekonomicke, urcite by jsme nikdo prilis nestali o nuklearni ohnostroj na rozloucenou. A to souvisi s rychlosti zmen. Prilis rychle zmeny mohou vytvorit obrovskou nestabilitu a poslat do kytek spolecenskou strukturu. Znicit jakoukoliv elementrani miru duvery na mezinarodni urovni a to je riziko, s kterym je treba vazne pocitat. Jiste jsou lidi, co maji radi hru vabank, ale ted je v sazce skutecne vsechno. Technologie jako vsechno ma dve strany tu pozitivni i tu druhou. Muj nazor je, ze vabank v situaci ve ktere se nachazime by byl definitivni teckou za lidskou civilizaci.

213564

27.2.2010 18:27

RE: pan Whitney zrejme zije na Marsu

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 213564

I kdyz po te, co jsem si precetl Stane vase prispevky v dikuzi si nejsem zdaleka jisty, zda ten velky drzkopad jde vubec zpomalit na uroven rekneme dalsiho "preziti".

213612

27.2.2010 19:10

RE: pan Whitney zrejme zije na Marsu

Stan 91.?.?.?

Reakce na 213612

uz jsem Rene nahore psal ze kartel nad tim kontrolu nema, pokusy o zpomaleni "stimulacnimi" balicky mohou sice prusvih casove o neco malo posunout, masivne ale zhorsuji jeho budouci dopad. Kazdopadne to bude huste, je treba to videt pozitivne, cim vetsi krach to bude, tim vic stoupa sance ze to soucasnou oligarchii smete do kanalu. Rozhodne lepe z toho vyjdou zeme ktere maji jeste nejake vyrobni kapacity, Amrdolove je temer zlikvidovali a jsou na ceste k zemim 3. sveta. [smích]

213616

26.2.2010 16:35

Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Samozrejme pod týmto označením myslím americké elity (prečo sa nazývajú tak to neviem, pretože sú na tom morálne dosť biedne).

V skutočnosti Japonsko je v pozícií sily tak ako Čína, teoreticky kedykoľvek môže vymeniť svoje Americké dlhopisy za niečo cenné na nejaké aktívum, myslím tým samozrejme okrem zlata aj ložiská cenných surovín. Tým že by to vymenilo za aktívum zabil by niekoľko múch 1 ranou, zbavil by sa tej nepríjemnej záťaže, získal by prístup k surovinám a potopil by USA nadobro, pretože im už ide na nervy, že musia tak skákať ako elity USA pískajú.

Preto si myslím že od začiatku krízy tajne rokujú, či už sa dohodli na tom ako bude postupovať tak aby minimalizovali straty. Tým myslím že Rusko, Čína a Japonsko chystajú prevziať moc od západných mocností a vytvoriť si svoje vzájomne sa prekrývajúce sféry vplyvu, pričom by všetci ťahali za jeden povraz. Prečo to píšem, jednak USA kdekoho (prepáčte za výraz) nasierali to takým spôsobom že už každého prešla trpezlivosť. Prečo to hovorím napríklad zvolenie súčasného Japonského premiéra či návšteva Čínskeho prezidenta(či koho tam majú?), predaj zbraní Taiwanu atď. Nech nikoho nemätie ten fakt že súčasný Japonský premiér je momentálne neobľúbení, jednak prieskumy ukazujú skôr prianie objednávateľa ako skutočnosť a jednak je to kvôli neobľúbeným krokom ktoré musel uskutočniť.

Na záver trocha taktickej poučky: Každý stratég a taktik vie, že prekvapivý útok je polovica úspechu, ale tomuto útoku predchádzajú mesiace plánovania a príprav.

213555

27.2.2010 20:21

RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 213555

Je to divné, že nikto nereaguje na môj príspevok. Čakal som že sa ozve amerikanofil ako Antoninus či puntičkár ako Vojta, ale nikto nič.
Buď som dal vyčerpávajúcu analýzu s ktorým každý súhlasí [smích] alebo nikto to nečítal okrem moderátora. [pláč]

Takže otázka znie:
Čo vy na to decká?

213618

27.2.2010 20:44

RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.

Stan 91.?.?.?

Reakce na 213618

ale jdi detatko, patrne nikdo nereagoval protoze jsou to nesmysly, Cina a Japonsko je vuci USA asi ve stejne pozici, jako plavcik na levem boku Titanicu vuci plavcikovi na pravem boku Titanicu. Japonsko je stejne na pokraji bankrotu jako Amrdolove a Cinani na tom nejsou o nic lepsi. Jedina smysluplna vymena jejich US dluhopisu by byla za zlato, i ten sebeopatrnejsi pokus o to by vsak znamenal explozi ceny zlata o stovky procent a kolaps kursu dluhopisu o 50-60%. Jedine co mohou delat a uz take delaji je pomale snizovani nakupu dalsich dluhopisu, s temi ktere uz vlastni si klidne mohou vytrit pozadi. [chechtot] [chechtot]

213622

27.2.2010 21:17

RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 213618

Já se ozývám [smích]
Podal jste zajímavou hypotézu a myslím, že vůbec není od věci.
Moje soukromá teorie je podobná, až na detail. Japonsko vyjednává hlavně s Čínou a jejich vztahy nabírají na intenzitě. Některé prameny mluví o vytvoření jakési asijské hospodářské aliance a to za účelem zbavit se vlivu a "obchodních manýrů" USA. Docela mi do téhle mozaiky zapadl i článek tady na Zvědavci - a to o "ropných a zeměplynových hrátkách" se Středním východem.
A Rusko? Hmmm... [smích] Podle mě si nechává v rukávu své trumfy, o jeho záměrech se dá jen spekulovat. Osobně si myslím, že obchodování s Ruskem má velkou budoucnost a bude vytvořeno něco jako "evropská aliance" (vím, zní to srandovně, ale mnohé události tomu nasvědčují).
Amerika o svůj celosvětový vliv definitivně příjde (jo, spekulace a ještě k tomu moje).

213626

27.2.2010 22:26

RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 213626

Vďaka že sa niekto ozval, škoda že pritom sa ozval aj Stan s pre neho typickým ignorantským štýlom (chudák je taký aký je [oči v sloup] , s tým nič nenarobíme a on za to nemôže [mrknutí jedním okem] ).

Preto som zobral Rusko-Čínsku kombináciu lebo oni založili Šanghajskú Organizáciu spolupráce, Rusko má zdroje a Čína s Japonskom zas výrobné kapacity ktoré by stačili pre polovicu sveta.
Takže trojkombinácia Rusko-Čína-Japonsko sa zakladá na tomto fakte. Na tomto fakte tiež nič relevantne nezmení ani spor Japonska a Ruska o Kurilské ostrovy , myslím si že to Japonci vymenia za nejaké práva na ťažbu ropy či plynu alebo inej suroviny, prípade lovu vo vodách Kurilských ostrovoch.

Rusko si buduje "Impérium dobra" (názov som prebral od Ruského spisovateľa Sergeja Chelemdnika-je to názov jednej z jeho kníh). Skutočnosť je taká že Rusi vždy sa cítili Európanmi, takže oni naozaj budujú Európsku alianciu, ale nezabúdajú ani na zadný dvor-rozumej Čína a Japonsko.
Kde ležia záujmy týchto štátov:
Rusko- Európa(bezpečnosť, trh pre suroviny), Blízky Východ(bezpečnosť-kto by chcel tam vojnu kvôli idiotským Izraelcom) , Čína(trh pre suroviny a bezpečnosť) a Japonsko (trh pre suroviny).
Čína-Afrika ako zdroj surovín a trhy.
Japonsko-zas chce trh a suroviny.
Rusko a Čína majú aspoň 2 spoločné črty:
1)Chcú vykopnúť USA z Južnej Ameriky a aby sa uskromnil.
2)Riadia sa heslom Bizantíncov: "Keď chceš mier, pripravuj sa na vojnu, ale urob všetko aby si vojny predišiel."

213635

28.2.2010 0:59

RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.

Lin 85.?.?.?

Reakce na 213635

Já děkuju za doplnění infa [smích]
Je potěšitelné, že jsme oba došli k téměř stejné hypotéze, zvláště pro mě. Nevím sice, jestli si Rusko buduje zrovna "Imérium dobra", ale jeho vystupování nasvědčuje právě tomu byzantskému heslu, které jste uvedl v závěru. Zatímco si polovina světa myslí, že jim došel dech, oni se v tichosti zajišťují podle svého.
Díky a ahoj [smích]

213646

1.3.2010 2:20

RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 213646

Rusko a Čína si v dlhodobej perspektíve pôjdu po krku. Presnejšie, Čína pôjde po krku Rusku. Už teraz je na Sibíri a na ruskom Ďalekom východe pekných pár milionov nelegálnych prisťahovalcov z Číny a postupne vytvárajú paralelný mocenský a ekonomický (mafiánsky) systém. Rusi sú proti tomu prakticky bezmocný. Tento konflikt drieme už dlhodobo a ešte nejaký čas driemať bude.

213729

2.3.2010 17:36

RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 213729

To si nemyslím, že by štáty šli navzájom po krku pokiaľ v Číne zostane dominantný tento systém, o tom mafiánskom systéme zas to uverím.
Rusi sú bezmocný voči nemu len kvôli jej uzavretosti a klanovému systému, čo je charakteristické pre Triádu, vlastne čo vy opisujete je Čínska Triáda, mafia ak chcete.

213917

Příspěvků: 53

26.02. 01:27 dub  mnohem horší prohřešky
26.02. 03:43  RE: mnohem horší prohřešky
26.02. 06:20  RE: mnohem horší prohřešky
26.02. 08:19 Velky neznalek  dotaz
26.02. 13:33 herbert  RE: dotaz
26.02. 05:02 kozoroh  The Coming War With Japan-kniha vydan av roce 1991 to predpoklada.
26.02. 15:42 jezirkar  RE: The Coming War With Japan-kniha vydan av roce 1991 to predpoklada.
26.02. 17:28  RE: zese rok 2012?
26.02. 18:07 lubo123  RE: zese rok 2012?
27.02. 18:50 MedaBeda  RE: zese rok 2012?
01.03. 02:06  RE: zese rok 2012?
01.03. 07:58 MedaBeda  RE: zese rok 2012?
01.03. 20:37 jezirkar  RE: zese rok 2012?
01.03. 21:25 MedaBeda  RE: zese rok 2012?
26.02. 05:48 Laskavý  Japonsko vystřídalo Čínu jako největší věřitel USA
26.02. 06:43 Laskavý  RE: Japonsko vystřídalo Čínu jako největší věřitel USA
26.02. 06:49 Laskavý  RE: Japonsko vystřídalo Čínu jako největší věřitel USA
26.02. 09:36  RE: Japonsko vystřídalo Čínu jako největší věřitel USA
26.02. 10:59  Japonsko si nenechá jen tak srát na hlavu
26.02. 13:51 Stan  pan Whitney zrejme zije na Marsu
26.02. 16:45 Laskavý  Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
26.02. 17:32 Stan  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
26.02. 22:35 artast  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
27.02. 17:02 Stan  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
02.03. 00:17 artast  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
02.03. 14:03 Stan  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
03.03. 00:40 artast  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
03.03. 09:56 Stan  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
03.03. 10:34 hestroy  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
03.03. 12:44 MedaBeda  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
03.03. 16:47 Stan  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
03.03. 20:21 hestroy  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
03.03. 20:40 Stan  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
05.03. 01:12 artast  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
04.03. 01:23 artast  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
05.03. 02:34 Rene Bartosek  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
06.03. 14:37 Stan  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
28.02. 13:21 fist.of.heaven  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
27.02. 06:41 V. Kulik  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
27.02. 14:55 Antiseptik  RE: Copak Japonsko, ale kruh se uzavírá i v EU a kasínový kapitalismus končí!!!!!
26.02. 17:36 Vojta49  RE: pan Whitney zrejme zije na Marsu
26.02. 18:22 Stan  RE: pan Whitney zrejme zije na Marsu
26.02. 17:45 Rene Bartosek  RE: pan Whitney zrejme zije na Marsu
27.02. 18:27 Rene Bartosek  RE: pan Whitney zrejme zije na Marsu
27.02. 19:10 Stan  RE: pan Whitney zrejme zije na Marsu
26.02. 16:35 Oracle  Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.
27.02. 20:21 Oracle  RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.
27.02. 20:44 Stan  RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.
27.02. 21:17 Lin  RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.
27.02. 22:26 Oracle  RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.
28.02. 00:59 Lin  RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.
01.03. 02:20  RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.
02.03. 17:36 Oracle  RE: Keď Amíci chcú vojnu tak ju aj dostanú.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 0

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 203