Diskuze k článku

Vražedný dosah Mossadu: Širší politické souvislosti

Příspěvků 29

23.2.2010 3:24

Tady neco nesedi.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mossad nedela diletanske chyby. Jestli tedy doslo k projevu dilentismu, tak to byl zamer. Je tam pomerne hodne pasu Britanie, Irsko, Francie. Irsko melo diplomatickou prestrelku behem utoku na Libanon, kdy omylem bylo letecky napadeno stanoviste OSN a zemrel pri tom plukovnik irske armady. Francie zvysila enormne svou obchodni aktivitu v arabskem svete. Britanie je, ale vicemene nejblizsi spojenec z velmoci v ramci EU. Nastvat Iry, no dobre. Ale popudit Francii a ke vsemu Britanii? Skoro to vypada, ze dobre informovani lide v Mossadu jsou zdeseni domacim vyvojem a jsou si vedomi po utoku na Gazu pred rokem, ze zacina dochazet k zasadnim geopolitickym zmenam s primym dopadem na Izrael. Jenomze hromada lidi kormidlujici stat Izrael to zatim ignoruje a veri, ze vsechno bude fungovat po staru.

213250

23.2.2010 3:33

RE: Tady neco nesedi.

steve 97.?.?.?

Reakce na 213250

.. a co tak, ze by to byl takovy "testik" - jakze se to bude hybat .., podle intenzity pohybu se pak vymeni "skatule" ( skatule, skatule - hejbejte se).
.. vzpomente na americkou akci "Watergate" - kdo to tehdy spustil ?? - sef FBI. A jake byly dusledky ?? A bylo to takove "nevinne" ..

213252

23.2.2010 3:47

RE: Tady neco nesedi.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 213252

Ano, muze jit o skatule, skatule hejbejte se. Cipi Livni je clovek z Mossadu. Tusim vyhrala posledni volby, ale nedokazala sestavit vladu. Mossad nemusi mit ve vlade sve lidi, ale je si vedom, ze to musi byt realiste. A myslenkova setrvacnost mezi politiky je pekna mrcha, ale cas bezi neuprosne a je mu fuk, jestli dostatecnemu mnozstvi hlavounu neco docvakne nebo nedocvakne.

213253

23.2.2010 18:36

RE: Tady neco nesedi.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 213252

Myslím že to je zcela normální chucpe. Ono pro ně jaksi nemá cenu někoho zabít, pokud celý svět neví že ho zabili oni, ale nic s tím neudělají. Neměli by žádnou radost ani někoho okrást, kdyby si okradený nebyl vědom že byl okraden. Takový přístup se samo nakonec vymstí, jako se už vymstil už mnohokrát, ale holt si nemohou pomoci. Pak se bude hořekovat a postaví se na tom další zlodějna a vraždění. Pokud ještě nějací budou. Těmi mám na mysli ty co takto smýšlí a neprahnou po soužití ale o nadvládě, nikoho jiného.

213320

23.2.2010 8:42

RE: Tady neco nesedi.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 213250

"zacina dochazet k zasadnim geopolitickym zmenam s primym dopadem na Izrael"

Podle mě už dekonstrukce Izraele byla spuštěna.



Jeden hlas izraelského občana, o to mrazivější:

"Bez toho, aby se lidu někdo zeptal, a bez rozmyšlení, Izrael na nejvyšší úrovni přijal exekutivní rozhodnutí. Protože nebyl schopen porazit síly, které si přejí vidět Izrael mezi hlavními vyděděnci světa, rozhodl se, že se k nim sám připojí. Rozhodl se, že úkol delegitimizovat židovský stát nesmí být přenechán cizincům a amatérům. Co nedokázala krajní levice od Británie po Berkeley - vyvolat mezi izraelskými spojenci pocit, že tento stát je nemilosrdným, morálně zaslepeným agresorem, který si zaslouží sankce a vyhýbání - to se rozhodla plně realizovat sama izraelská krajně pravicová vláda, zejména její ministerstvo zahraničí."zdroj

Když to propojím s určitými výhružkami

„Jsme schopni zničit všechna evropská hlavní města“

a potenciálem - např. balistické rakety dlouhého doletu Jericho I-III. (dolet 500, 2800 a 11500km) schopné nést jaderné hlavice
Vložený obrázek

Obr.

včetně faktu, že Izrael není signatářem smluv ani o jaderných ani o biologických zbraních (a chemické podepsal, ale neratifikoval), tu máme celkem solidní problém.

Odstrašovací kapacity má však komplexnější.

Je zde však háček:"Problémem je i realita deterrence jaderných i konvenčních útoků. Vzhledem k tomu, že hlavními nepřáteli Izraele jsou geograficky blízké arabské státy (některé přímo sousedící), znamenal by případný jaderný protiútok v jisté míře riziko i pro Izrael. Zničené životní prostředí, nukleární spad spolu s povětrnostními podmínkami, nereálnost užití těchto zbraní proti Palestině či Hizballáhu"
Na koho tedy ty jaderné zbraně má?[oči v sloup]

Dekonstrukce se neobejde bez vedlejších efektů. Hrozbu Izraele Evropě doufám už někdo na adekvátních místech řádně vyhodnotil.

213267

23.2.2010 4:36

Dva priklady na Zvedavci diskuse ukazuji ,nase, a jejich prava.

kozoroh 59.?.?.?

Vložený obrázek

Zde se ukazuje ,ze israel dela vsechno to ,co nekdo druhy nesmi,pokud dodrzuje mezinarodni smlouvy a drzi se zakonu jednotlivych zemi,coz v pripade isarelu s jeho terrorismem je naprosto neprijatelne v ramci jeho "demokracie".Na druhe strane mame ukazku z Cech ,kde se delnicka strana zakaze a obcan ma dlouhy prehled toho,co si nesmi dovolit a stat jakoby dodrzzoval mezinarodni prava a umluvy.Israel ve sve nafoukanosti a pod plastikem antisemitismu si mysli,ze je neporazitelny, nebot vsude ve svete pata kolona dela pro nej, ackoliv od vrazdeni v Gaze sam zaznamenal vzrust "antisemitismu"v jeho nezakonosti ke druhym statum,nebot dobre vi,ze politicti predstavitele techto statu se neodvazi byt "antisemiticti", takze i krestansti politici jsou rovnez patou kolonou a Israel na jejich uzemi je stat ve state s tim,ze oni tam vlastne vladnou.Totez si mysli byrokrate v Ceske republice,ze oni jsou vydavateli zakonu,jejich vlastniky a je na nich,jak obcanovi vysvetli,jak je ma dodrzovat, nedej boze,aby nekdo timto zpusobem vysvetloval Israelu,jak ma mezinarodni zakony dodrzovat, vysledek?
Jews leave Swedish city after sharp rice in anti-semitismus hate crimes.Takze,ovoce nezakonosti statu Israel, se promita do antisemitismu tech ,kteri na tu nezakonost reaguji.Na druhou stranu, dodrzovani zakonu v Cechach,tak, jak si je soudy vytvori, vytvareji tlak na verejnost a opet prikladem verejnosti muze byt odplata,terrorismus proti autoritam,tak,jak v USA soukromy letoun narazil do budovy danoveho uradu,ktery nemilsrdne prosazuje sve zakony.To some,suicide attack on IRS made pilot a hero.Zpet k Israelu,vubec bych se nedivil,kdyby v budoucnu,nekdo na zpusob jednani Israelu hodil atomovou pumu na Israel, take, v zajmu jeho vlastni zakonosti,bezohlednosti k mezinarodnim zakonum a zakonum zeme, ktere jsou proti lidem.Jinymi slovy ,orame pudu anarchie, pristiho terrorismu , poplatku zpet za vsechna prikori.
Under Nuremberg's Principle VI, "crimes against peace" - "planning, initiation or waging of a war of aggression or a
war in violation of international treaties, agreements or assurances;" also
participation in a plan or conspiracy to commit these violations;
War crimes included, but were not limited to:
"murder....ill-treatment of prisoners of war....killing of
hostages, plunder of public or private property, wanton destruction of cities,
towns, or villages, or devastation not justified by military necessity."

---------
Pravda vitezi,ale ,kde? V Cechach rozhodne ne, jak je videt!!!Jsou byrokrate,soudy,pravnici a politici anti-obcan!!Mame vsechny zakony ,jen pro ty ,jez jsou "U Vesla"aby je pouzivali jen podle sve vlastni potreby, jak se jim zachce, oni samy jsou pred temi zakony nedotknutelni, tak,jak i stat Israel.

213254

23.2.2010 8:20

Konecne reseni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Stat jenz nema zakonnou hranici je nutne zlikvidovat a to jakymkoli zpusobem.Zejmena pokud se obcane takoveho statu dopousti teroru a zlocinu v jinych suverennich statech.
ECDT-vsak ty vis

213263

23.2.2010 10:37

RE: Konecne reseni

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 213263

"Stat jenz nema zakonnou hranici je nutne zlikvidovat a to jakymkoli zpusobem"

on nemá ani ústavu [oči v sloup] pouze 11 tzv. Základních zákonů


Pak je tu zákon o návratu, který navazuje na Norimberské rasové zákony [velký smích]

Když si dá člověk dohromady celé puzzle... Neohraničená militarizovaná high-tech teokracie se starozákonním myšlením a pečlivě udržovaným holocaustovým cejchem v kolektivní paměti. Laik se diví, odborník žasne [překvapení]

213278

23.2.2010 14:38

RE: Konecne reseni

steve 97.?.?.?

Reakce na 213278

.. je to mrazive smutne a hrozive. Jestlize lidska civilizace zazije nejstrasnejsi okamziky ve sve existenci - puvodcem vsech hruz bude tento "stat" ...

213302

23.2.2010 15:52

RE: Konecne reseni

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 213302

"puvodcem vsech hruz bude tento "stat""

Řekl bych, že spíše ti, co za ním stojí v pozadí, ne manipulovaní takyžidé, kteří jedou jak robot na baterky stylem antisemitismus-holocaust-ublíženost-arogance-agresivita-vyvolenost-antisemitismus-holocaust-ublíženost-arogance-agresivita-vyvolenost-antisemitismus-holocaust-ublíženost-arogance-agresivita-vyvolenost-antisemitismus-holocaust-ublíženost-arogance-agresivita-vyvolenost a furt dokola.

I jejich politici mohou sledovat (a IMHO sledují) svoje vlastní cíle či cíle, které jsou diametrálně odlišné od toho, čemu se říká státní zájem. Dělat ve státním zájmu z tohoto státu nepřítele číslo jedna může otevřeně jen magor nebo kolaborant.

Ty události nejsou náhodné, a tak jak někdo (a židé to nebyli) Stát Izrael naplánoval, tak ho nyní, po splnění jeho špinavého účelu, také uklidí. V tomto kontextu také vývoj na Blízkém východě vnímám.

213308

23.2.2010 20:39

RE: Konecne reseni

otazniky 195.?.?.?

Reakce na 213308

spravny postreh. je uz davno naplanovane, ze izrael bude obetovany - na rozputanie ww3. to bude zaroven jeho koniec.

213332

23.2.2010 17:47

RE: Konecne reseni

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 213278

Proboha...je snad povinnost státu mít kodifikovanou ústavu??? Nemá ji ani Velká Británie a Nový Zéland, ty si taky nezaslouží existenci???

213315

23.2.2010 18:27

RE: Konecne reseni

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 213315

nevytrhávejte věci z kontextu - neexistence ústavy je jen jeden problém

další jsem uvedl vzápětí

213318

23.2.2010 12:40

dobre tak

valda 212.?.?.?

Ac nejsem priznivcem Izraele,tak uznavam ,ze takove metody likvidace jsou omluvitelne nez jakekoliv bombardovani.

213287

23.2.2010 15:21

RE: dobre tak

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 213287

V demokracii, ani nahodou. Kdo rozhoduje o vine, kde je pravo se hajit, dukazni rizeni.... Izrael samozrejme neni demokracii. Kecy, ze to musi byt utajeno z tehle a tehle duvodu?... Mame se tedy splehnout na moralni kvality, tech co delaji utajene soudy? Jake jsou ty moralni kvality? Likvidace nekoho je jednoduche reseni, ale komplikovane problemy vestinou nedokazou odstranit jednoducha reseni. Byl zavrazden predak Hamasu. Vyvola to negativni dusledky a ne jeho misto nastoupi nekdo jiny. Ma to znamenat, ze ten clovek byl nenahraditelny? Silne pochybuju. Akorat to hrstce lidi, dava moc pouzivat statni aparat k vrazdam. Hodne nebezpecna vecicka, lehce zneuzitelna k cemukoliv.

Samozrejme Dubai velmi nelibe nese, ze k vrazde doslo na jeho uzemi. Je to spatna publicita pro zemi, kdo by o neco takoveho stalo. Takze kde se maji provadet tyhle akce za pouziti tehle metod? Nedokazu si predstavit zadnou vladu, ktera by stala o reseni diplomatickych problemu, ktere z toho plynou. A z diplomatickych problemu se lehce mohou stat problem jine. Male zemicky nelibe nesou pouziti pasu, ale ted byly pouzity pasy i Britanie a Francie.

213305

23.2.2010 22:10

RE: dobre tak

aleff 85.?.?.?

Reakce na 213305

no, tak asi by bylo vhodné si připomenout, že demokracie slouží jako nástroj několika oligrachů k manipulaci s širokými lidovými vrstvami, takže ohánět se demokracií je v tomto případě na hlavu postavené. naopak, síla izraele je v tom, že umí praktikovat staré dobré a dosud platné chammurappiho "oko z aoko, zub za zub" a v souladu s tradicemi svého lidu buď poslat akční skupinu k zabití nepřítele nebo letadla s bombami a pak buldozery, které nepřítele srovnají se zemí. zároveň pak použijí ty slovutné nástroje demokracie k otmu, aby nechali rozpliznout kritiku demokratických vlád do ustálených klišé, bezpohlavních protestních nót apod. - můžeme jim tu akceschopnost a "politickou nekorektnost" spíše závidět. tady stačilo, aby čunek vystěhoval pár cikánů z chatrčí do nových domů a jaká to byla kauza - což teprv, kdyby nechal nějakou cikánskou osadu vypálit a srovnat se zemí buldozery [překvapení]))

213337

24.2.2010 16:53

RE: dobre tak

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 213337

Pravda Izrael uz vitezi 60 let, ale prijde tim velkym vitezstvi krapet unaveny. Mozna by bylo lepsi nevitezit, a nemuset bydlet na tech dobytych okupoavnych uzemich v pevnostech a mit kolem silnic ostnaty drat a na kazde druhe krizovatce vojenske stanoviste.

Demokracie ma k dokonalosti daleko, na plna usta to rekl Churchill i s otazkou, cim ji nahradit. A ja s nim souhlasim. Liberální demokracie je ten nejhorší způsob vlády, jaký si umím představit. Až na to, že neexistuje žádný lepší. Ono ty citaty Churchilla ve wiky stoji za precteni. Co dokazal Cunek? Problemy Vsetina hodil na nejakou vesnici!!

Hmm, takze nejaka tlupa pablbu si vezme krome zbrani do rukou i tu jednoduchou spravedlnost podle sveho nejlepsiho mineni. Potes koste, spravedlnost na zpusob prazdne hlavy, s jednoduchymi resenimi jakychkoliv problemu!! V tom pripade mam divne tuseni, ze hromady lidi bude nucena vzit do ruky taky zbrane. A ja budu mezi nima. O jednoduche spravedlnosti a resenich bez platnosti zakona a pravidel si totiz myslim svoje. Nez dokonalou diktaturu, to radeji nedokonalou demokracii!!
http://cs.wikiquote.org/wiki/Winston_Churchill

213413

24.2.2010 7:04

RE: dobre tak

steve 97.?.?.?

Reakce na 213287

..vrazdeni politickych oponentu napric zemekouli, je obycejny zlocinecky akt - zcela neobhajitelny. O to hur, jestlize ho organizuje "stat". Hamas byl zvolen v regulernich volbach drtivou vetsinou a volebni pozorovatele prohlasili volby za zcela nezavadne a demokraticke. Linky si dohledejte.
.. Stejnou praxi pouzival ( a pokracuje v ni dodnes ) Dick Cheney. Zabijacka komanda spadala pod jeho prime rozkazy. financovana z dani obcanu. Postovano i zde na Zvedavci ( s odkazy na linky - najdete v archivu Zvedavce )...
.. Myslim, ze onu tvar te lidumilne zasrane demokracie a te " nasi Pasvobody" zname oba i z te druhe strany, jak to chutna ..
.. mohu mit vyhrady k Hamasu, ..ale pokud se ma neco zmenit .., nezmenime to vyvrazdovanim na potkani.
.. jsme obycejna banda vrahu, zlodeju, zradcu a spiny - pro tydenni sek nebo stupiditu boje za svobodu (i to jsme jim sezrali) nas nemohou nikde ani citit.
.. Reknu vam kdo nas ma rad: zlocinci v oblecich, zlodeji ve fracich, zkorumpovani policajti a soudci, idioti, Berlinske prostitutky po vyplate, hrobnici, "vlastenci", .. a nejvice nas miluje BUH .. [oči v sloup]

213362

24.2.2010 0:24

Jiný pohled....

Alexus 77.?.?.?

Blogger, jehož nazory uznavam vydal k tematu tento článek :

http://georgenovotny.blog.idnes.cz/c/125084/Kidon-zidovsky-popravci-teroristu.html

Nikde jsem tu totiz ani v diskusi.....ani v clanku nenasel... PROC bylo utoceno....

Tzn..v pripade, ze je to pomsta za zabiti vlastnich vojaku-obcanu na vlastnim uzemi....nevidim duvod...proc by tato akce mela byt nelegitimni...

Uvedom me si...ze proti Teroru nejde fungovat zakonnymi prostredky a soudy..
Zaroven zduraznuji,ze NWO,FED a vsechny problemy a udalosti s tim souvisejici jsou mi proti srsti...ALe v tomto pripade bych to nehazel do jednoho pytle...aspon clanek k tomu argumenty neprinesl

213347

24.2.2010 0:32

RE: Jiný pohled....

dub 78.?.?.?

Reakce na 213347

v tom případě je čas poslat trestný komando na celou izraelskou vládu. proti teroru nejde fungovat zákonnými prostředky a soudy, jak pravíte.

213348

24.2.2010 6:14

RE: Jiný pohled....

steve 97.?.?.?

Reakce na 213348

celou izraelskou vládu.
--
.. pouze upresnim: .. nasi trpici spratelenou celou izraelskou vladu. Fisherovic koser klika by rovnez zaslouzila urcitou pozornost. Preventivne ...

213360

24.2.2010 11:58

RE: Jiný pohled....

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 213347

Tím se ovšem dostává takový stát do stejné morální pozice jako teroristé, i proti němu je povoleno bojovat stejným způsobem. Zamyslíme-li se nad faktem, že Izrael s tím terorem začal, pak je to ale naopak. Izrael je terorista a teroristé se pouze brání. Mimoto jaká pomsta? Co má pomsta co dělat s legálním státním systémem? Mstí se Mafie. To se prostě ukecat nedá.

213377

24.2.2010 12:14

RE: Jiný pohled....

Alexus 194.?.?.?

Reakce na 213377

To antiseptik: Ano, pokud by Izrael neměl právo na svůj stát v daném místě... Ale na tom místě ma na svůj stát právo jak Izrael , tak Palestina...To přece historicky nejde popřít....a za staletí se tam událo křivd na obou stranách....na základě čeho jste si tak jist, že právo jen na straně Palestinců ???
Dle mého názoru, tam obě strany jedou dle scénáře žádná pravidla neplatí....Na druhou stranu, nic není černobílé....Myslíte, že kdyby Izrael tak nejednal, že by dnes ještě existoval ??? To místo je prostě výbušné....historicky...A jsem strašně zvědav co nastane, až vznikne palestinský stát a jak to území bude vypadat...když ted je oddělené na 2 části...což palestinci si myslím neskousnou...

213378

24.2.2010 12:36

RE: Jiný pohled....

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 213378

Odkud pramení právo Izraele na svůj stát v daném místě? Z 2000 let staré historie? To se nedá aplikovat, leda že by tam nikdo nebyl. Víte o jiném státě kam se právoplatní nacionálové stěhují z daleka a lidé tam narození to právo nemají? Je to absurdní blbost, za kterou může OSN. Ustanovení tohoto státu byla křivda na obyvatelích Palestiny od celého světa. Něco jako vytloukání klínu klínem, těmto bylo ublíženo tak jim dáme území někoho jiného. To by bylo fér pouze v případě že oni za to ubližování nějak mohou. Civilizovaný svět se cítil prostě zodpovědný že to nechal dopustit, ovšem platit za to nechtěl, ať to zaplatí někdo jiný. Nelze odčinit křivdu křivdou. Vidíme kam to vede docela jasně a nejsou to zářné zítřky to co se tam rýsuje.

Budoucí Izrael si začal s terorismem ještě když nebyl. Co se týče staletí křivd, jde spíš o jedno století to minulé, alespoň v tomto regionu.

Bohužel jenom proto že se na něčem OSN usnese neznamená že je to tak správné a spravedlivé. Usnášení se politici a těm jak známo nikdo žádný metál za pravdu a spravedlnost nikdy nedal. Víme co jsou za pakáž.

213380

24.2.2010 14:14

RE: Jiný pohled....

Alexus 194.?.?.?

Reakce na 213380

Ano v tomto směru se shodnem, politic = pakáž to je...a souhlasím,že OSN nemá patent na rozum...

Jenže ...zpět to už vzít nelze...stalo se to...ted se to dá vyřešit jen tím,že obě strany budou schopny kompromisu...čímž si,ale nejsem jist...

213399

24.2.2010 16:19

RE: Jiný pohled....

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 213399

Jistě že je to těžko řešitelné dnes, podle mne jediné řešení by bylo aby politici za prvé přiznali že to byla chyba a pak se to jali řešit z pozice síly OSN. OSN to zpackala tak to musí řešit. Kompromisem dosazeným od OSN doslova násilím pokud bude třeba. A OSN by mohla, prostým ustanovením Palestiny jako legálního státu podle hranic z roku 67. Pokud by Izrael odmítl se podřídit? Prostě jim status státu v takovém případě sebrat. Ani vyslanectví ani uznání jejich pasů na hranicích ani obchod ani zástupce u OSN. Bych byl zvědav zda-li by se nepodřídili. Jó hořekovali by, ale na to už jsme zvyklí. [smích]

213407

24.2.2010 14:22

RE: Jiný pohled....

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 213380

Možná by stálo za to opět zde zmínit (spíše rekace na Alexuse), že Palestinci jsou krve židovské. Jsou stejnými potomky původních židovských kmenů jako samotní Židé (Sefardi). Jen mají jinou víru. Ty hordy (Chazaři), které v dnešním Izraeli převládají a kteří jsou zodpovědni za rasistickou politiku, jsou přivandrovalci a nemají,co do krve, nic společného s původními Židy. Proto jejich roztahování se zde je aktem bezpráví a okupace jak z učebnice. Jejich dnešní státní útvar a režim nemá právo na vlastní existenci a nároky na jakákoliv území. Víte, jak by vypadalo jejich soužití, kdyby nebyl uměle vytvořen v r.1948 tento stát ? Žili by spolu v relativně bezproblémovém soužití. Aspoň doufám. To je totiž oficiální politika a přání opravdových skutečných Židů, kteří žijí v tomto státě.

213400

24.2.2010 15:20

RE: Jiný pohled....

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 213400

Já bych si ty Sefardy tolik neidealizoval mnohdy jsou to mnohem větší rasisté než Aškenazim (nebo podle tebe "Chazaři"[mrknutí jedním okem] Jigal Amir židovský extremista, který zavraždil Jicchaka Rabina, protože podle něj příliš ustupoval Arabům je Sefard rodina pochází z Jemene. V israelském mírovém hnutí a mezi tzv self-hating Jews jako jsou Chomsky, Finkelstein, Shahak nebo (Israel) Shamir jsou téměř bez vyjímky Aškenazi (Chazaři)

213403

24.2.2010 14:48

"Izraelské atentáty mimo vlastní území činí z jakékoliv představy o národní suverenitě frašku"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

a to snad chceme nie NWOisti..

213401

Příspěvků: 29

23.02. 03:24 Rene Bartosek  Tady neco nesedi.
23.02. 03:33 steve  RE: Tady neco nesedi.
23.02. 03:47 Rene Bartosek  RE: Tady neco nesedi.
23.02. 18:36 Antiseptik  RE: Tady neco nesedi.
23.02. 08:42 MedaBeda  RE: Tady neco nesedi.
23.02. 04:36 kozoroh  Dva priklady na Zvedavci diskuse ukazuji ,nase, a jejich prava.
23.02. 08:20  Konecne reseni
23.02. 10:37 MedaBeda  RE: Konecne reseni
23.02. 14:38 steve  RE: Konecne reseni
23.02. 15:52 MedaBeda  RE: Konecne reseni
23.02. 20:39 otazniky  RE: Konecne reseni
23.02. 17:47 Vanguard  RE: Konecne reseni
23.02. 18:27 MedaBeda  RE: Konecne reseni
23.02. 12:40 valda  dobre tak
23.02. 15:21 Rene Bartosek  RE: dobre tak
23.02. 22:10 aleff  RE: dobre tak
24.02. 16:53 Rene Bartosek  RE: dobre tak
24.02. 07:04 steve  RE: dobre tak
24.02. 00:24 Alexus  Jiný pohled....
24.02. 00:32 dub  RE: Jiný pohled....
24.02. 06:14 steve  RE: Jiný pohled....
24.02. 11:58 Antiseptik  RE: Jiný pohled....
24.02. 12:14 Alexus  RE: Jiný pohled....
24.02. 12:36 Antiseptik  RE: Jiný pohled....
24.02. 14:14 Alexus  RE: Jiný pohled....
24.02. 16:19 Antiseptik  RE: Jiný pohled....
24.02. 14:22 Erwin  RE: Jiný pohled....
24.02. 15:20 Dale Coper  RE: Jiný pohled....
24.02. 14:48  "Izraelské atentáty mimo vlastní území činí z jakékoliv představy o národní suverenitě frašku"

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

72

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 141 čtenářů částkou 25 032 korun, což je 72 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,

stalo se už smutným pravidlem, že na konci měsíce musím uvřejňovat tenhle křiklavý rámeček s prosbou o pomoc. Do konce měsíce zbývá poslední den a my máme vybráno jen něco přes 70 %. Prosím uvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Děkuji.

Ve zkratce

Rouška neposkytuje žádnou ochranu proti virům a tedy ani COVID-1929.09.20 07:27 Neurčeno 11

Přidusit, povolit. Přidusit, povolit. Prymula si to užívá28.09.20 19:12 Česká republika 4

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Měnové kurzy

USD
23,19 Kč
Euro
27,20 Kč
Libra
29,77 Kč
Kanadský dolar
17,30 Kč
Australský dolar
16,50 Kč
Švýcarský frank
25,17 Kč
100 japonských jenů
21,96 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,39 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 816,32 Kč
1 unce stříbra
554,20 Kč
Bitcoin
249 822,37 Kč

Poslední aktualizace: 30.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 315