Diskuze k článku

Učit se, učit se, učit se

Příspěvků 41

13.2.2010 3:16

Pripomina vam to neco.........??

in-ocean 79.?.?.?

http://www.henrymakow.com/nwo_bitch_--_young_greek_conte.html

212439

13.2.2010 22:14

RE: Pripomina vam to neco.........??

fohat 85.?.?.?

Reakce na 212439

kamufláž volume 2 http://www.protiprudu.info/opilec_havel_II.html

212521

13.2.2010 4:44

To neni moudre reseni, to je jen omluva vlastni neznalosti veci.

kozoroh 59.?.?.?

Koncite:Takže zbývají dvě možnosti: Pád měny, nebo státní bankrot. Alespoň část zmíněných nestydatých zisků se jistým kruhům rozplyne, ale naši potomci dopadnou ještě hůř. Po nás potopa.
Za prve,at je jakykoliv rezim ,tak na dluhy bank to nema vliv i komunisti platili sve dluhy, platili i ty,jez byly udelany prvni republikou, "zapad " si neco vzal i z naseho zlateho pokladu,to znamena,nikdy banky neosidite,ty osidi Vas.
Za druhe; Kdyz bankrot, tak, stejne se to musi zaplatit,zmena meny, dluh se prevede na novou menu a je to.Banka ma Vase uspory,Vasi vyplatu pres ucetnictvi podniku a jine,takze vi , kolik Vam muze vzit.
Za treti,kolik lidi v Americe,Australii, v Britanii a jinde uz ted ztratili ze sveho pojisteni,uspor, duchodu,tak zvanou celosvetovou hospodarskou krisi,kdyz banky odmenuji sve sluzebniky milionovymi zvlastnimi odmenami, mimo normalniho platu.
Za cvrte; Prikladem je splaceni dluhu prvni svetove valky(myslim v roce 2002 ) a ted ,konecne Britanie splatila pujcku Americe, to se nemluvi o valce v Koreji a ve Vitnamu a navic ,co afganistan a Irak?
Jedine reseni je takove ,ze se o tom neda psat, jak jeden rekl,demonstrace je elite pro smich,jedine ,se prestanou smat,kdyz prvni cihla prolitne sklem jejich luxusnich kancelari a "vratny" hlasi ,ze maji pozar z molotovova kokteulu v prizemi mrakodrapu.
Svetova ekonomika se vymkla z ruky, bilionari a trilionari bohatnou kazdy den milionma a bilionama astronomickym poctem kazdym dnem, penez co dnes maji ,uz muzou koupit cely svet i ten kus hliny-zeme ,co mate pod nohama a na cem stoji Vas barak a ulici ve ktere bydlite, tak,jak to chcete zvladnout?
Oni astronomicky bohati a my pres nekolik generaci v dluhach ,jez jsou procentuelne pro nas naprosto nesplatitelne, neni cesty ven.
Za pate: Jak muze byt zeme, ktera ma veskere prirodni bohatsvi,jez ma nadbytek potravin, neomezeny prisun zeleniny a ovoce, z minulosti zlate reservy a za nekolik desetileti je v dluhachaz "po usi" a nikdo za nic neni zotpovedny, naopak rikaji,ze moderni hospodarstvi seneobejde bez dluhu, dluhy, udajne-ucit se,ucit se, jsou znamenim rozvoje statu.
Za seste: jak muzete temtointeligentum,kapitanum prumyslu a obchodnikum rici,ze jsou neschopni,blbi,ze nicemu nerozumi,ze jsou podvodnici a tisice jinych jmen,kdyz si zaridili "spravedlnost" pro druhe a ne pro sebe, oni jsou nedotknutelni i ve svych umyslnych a nebo neumyslnych omylech, takovou zmenou spravedlnosti je jen moznost nasili vetsiny, nad elitou-mensiny, jinak je to mlaceni prazdne slamy a oni prezivaji "ve vate" z generace na generaci,rozumnou domluvou, diskusi,a jinym se obycejny obcan niceho nedomuze a "oni" to dobre vedi,ze dobrovolne je nikdo z jejich teplych mist nedostane.
Pad meny, znamena pro mnohe financni prinos, nebot jim da moznost,diktovat si podminky.
*Ambrose Evans Pritchard:
What AEP is saying is that the US authoritites deliberately let Lehmann fail to cause a market crash, which would put the public and the politicians in a panic. The financial masters of America would then be in a position ...Automaticky kráceno

212444

13.2.2010 18:58

RE: To neni moudre reseni, to je jen omluva vlastni neznalosti veci.

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 212444

stomiliardové tunely modré zlodějské mafie

Salzmann - Česká spořitelna, Soudek - Škodovka, sponzor Lájosz Bács, sponzor Radživ SInha, Pepa z Hong-Kongu a miliony v igelitové tašce, Václav Klaus - kuponová privatizace, Viktor Kožený - harvardské fondy, Ruml, Čermák - Helbig, mercedesy, Česká Lotynka, Česká námořní plavba, Procházka - IPB, Motoinvest - Tykač, CS Fondy, Kreditní banka ,Češka - Fond národního majetku, LTO, obrana - zakázky, padáky, švýcarské konto, privatizace Telecomu, Macek - "poradce" při privatizaci spořitelny, Libor Novák - manažer ODS, Koukal - primátor Prahy, Mach - stadion Sparty, IZIP - poslanci ODS Cabrnoch a Ouzký, tunelování VZP, Vesecká, státní zastupitelství, Šrejber, Třinecké železárny, investiční fond Trend, Ludvík Otto, sponzoring ODS, TV Nova, dohoda Železný-Klaus, knižní velkoobchod - Macek, Telecom - Dyba, Smetka - H System, Banka Bohemia, Plzeňská banka, kauza Lízner - kuponová privatizace, dovolená Kožený - Čermák, Koukal - První městská banka, Klausův poradce Kotas, Tercier- sponzoring ODS, Kočárník - Česká pojišťovna, Livia Klausová - dozorčí rada České spořitelny, privatizace IPB - Nomura, Rubáš a Diag Human, Ruml - letiště Mošnov, Ruml, Fendrych - ministerstvo vnitra, Topolánek - VAE, Vesecká-Čunek-Salichov, Jančík - starosta Praha 5, Balabán - Železárny Bohumín, Červenka & Dalík, Řezníčková - sponzoring ODS ::::
už mě nebaví platit na tuneláře miliardy !!!!!
Nejsem autorem - příspěvek v diskuzi na www.aktualne.cz
A potom nám Janota sprostě řekne , budete si utahovat opasky a bude se šetřit!!!! Ať si svině modrá nejdřív ušetří na sobě, hajzl zlodějská a hlavně nemusí vláda posílat další Švejky do Afganistánu - tam se také ušetří miliardy , ale kdyby to válčení v Afganistánu alespoň na něco bylo, ale je úplně na hovno,o tom běžně hovoří i američtí generálové!, akorát se točí státní kasa, zloději Janoto!!!![velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

212497

13.2.2010 19:59

RE: To neni moudre reseni, to je jen omluva vlastni neznalosti veci.

daniela 95.?.?.?

Reakce na 212497

Pane Montazniku,tohle je opravdu super dílko, mít veškeré "hlavouny", kteří ovládají chod ekonomiky,takhle pěkně v kupce!
Já jen k těm vojákům v Afgánistánu-můj známý se tam toho také zúčastnil.Prášky proti depresím apod.,150 tisíc čistá ruka za tři odsloužené měsíce..No není to krásné?!

212505

14.2.2010 0:04

RE: To neni moudre reseni, to je jen omluva vlastni neznalosti veci.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 212497

Pár desítek vytunelovaných miliard je k smíchu proti bilionu. Který populisticky promrhali za osm let své vlády socialisté. V době, kdy se naší zemi ekonomicky velmi dařilo. Tento fakt žádné propagandistické bláboly o modrých mafiánech nezakryjí.

A že lze hospodařit odpovědně dokázala pravicová vláda, která uzavřela státní rozpočet za rok 2008 s deficitem pouhých 19,4 miliard. To si může snadno ověřit každý laskavý montážník třeba zde. A neměl by si zapomenout přidat do svého seznamu jména mafiánů jako Gross, Paroubek, Dostál, Kočka ,... [velký smích]

212529

14.2.2010 4:01

RE: To neni moudre reseni, to je jen omluva vlastni neznalosti veci.

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 212529

Zase Vojta 49 lže jako vždy - největší zářez do pažby udělal Tuneldědek z hradu, táta všech modrých zlodějů a tunelářů a to cca 600 miliard za vytunelované banky, kdy neznal špinavé peníze!!!! Zase včera šli do vazby dva modráci - výkvět jihomoravské ODS a kamarádi lháře a zloděje Topolánka za to, že si žádali nejdříve 4 miliony jako úplatek a potom jim stačil jenom 1 milionek, ale hoši si naběhli na vidle, protože si vzali od policajtů označené peníze, takže vše bylo jasné a šli hned do tepláků a budou bručet od 5 do 12 let a tím mají budoucnost celkem jasnou!!!!! Ihned si pospíšila zločinecká ODS s prohlášením, že za to jako partaj nemohou a že obě černé ovce vylučují ze svých řad!!!! To by se debilové zlodějští museli vyloučit všichni,ale oni jim to lidé tentokrát spočítají ve volbách, protože dostanou na díru i v Praze!!!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

212537

14.2.2010 16:36

RE: To neni moudre reseni, to je jen omluva vlastni neznalosti veci.

valda 212.?.?.?

Reakce na 212444

A co tak proletarska(nezamestnanecka )revoluce?Ne "sametova",ale krvava,spravedliva??

212555

13.2.2010 6:56

prechod

fohat 85.?.?.?

jak zuri na nebi chemtrailsova valka,omezujici zmeny DNA,tak jedinci,ovladajici mysl dokazi svuj vyvoj usmernit do stavu,ze nepotrebuji klasickou potravu,jen tu energii,kterou Air Force drze ale marne zasira.Takze se osvobozuje od programu.

212446

13.2.2010 8:32

RE: prechod

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 212446

Fohat bezte k sipku s chemtrailsama!
Takovou blbosti svadite tema nekam do kategorie bubaku a upiru.
Chcete tvrdit, ze i sama elita dycha vami vymyslene postriky?
Nenapadlo vas, ze by bylo daleko snazsi a levnejsi ovladat populaci michanim neceho do pitne vody, piva a mleka?
Ze nekdo delal pokusy s ovladanim uraganu a vy verite podle nekolika obrazku postrikovaciho zarizeni, ze se neco takoveho dela ve svetovem meritku.
Klidne muzeme zacit verit ve vsechno, opravdu ve vsechno a budeme se strachy klepat z vlastniho stinu [překvapení]

212450

13.2.2010 9:11

RE: prechod

Datel 75.?.?.?

Reakce na 212450

Vodniku, je to vec o kterou nemam svuj vlastni nazor.Mam chatu v horach, miluji se natahnout na desku vedle ohne ,vypit par piv a cucet na oblohu(clovek si uvedomi ze je nic).Vidite velky pohyb na obloze, tod vse.Apak najednou neco leti a kour se zacne rozsirovat a padat.Ale jsou letadla kde se kour po urcite dobe tratianiz by padal k zemi.

212453

13.2.2010 19:12

RE: prechod

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 212453

Contraily se meni podle pocasi, vlhkosti vzduchu a mnoha jinych faktoru. Nekdy se zmeni tak rychle, ze jak sam pisete, jedno letadlo tak druhe za nim jinak.
Na ruznych mistech leteckych trati jsou uzly a krizovatky, jinde jde o stoupaci trasu. Vypary z motoru reaguji jinak v kazde jine vrstve. Take zalezi na proudech, ktere vypary odnasi ci rozmelnuji. Take jsem videl obrazky, kde se letadla toci zpet. Tomu jsme v New Yorku rikali "Working tower", kde se posilala letadla aby se zdrzel trafik, kdyz jich diky spatnemu pocasi bylo moc.
Delal jsem kolem letadel pres 30 let a dobre vim, ze u aerolinek je neco takoveho nemozne. Tech nekolik vojenskych letadel nemuze tolik postrikovani stacit, vzlast kdyz jsou potreba na dulezite vojenske akce, jako napriklad humanitarni bombardovani. Pokud vim, vojenska letadla neletaji v civilnim prostoru ale daleko vys.
Proto opakuji, verite ze se zla elita sama otravuje? Mozna, ze maji nejaky prasek, ktery jedy neutralizuje [oči v sloup]
Proc neotravi vodu a zbavi se zbytecnych lidi temer zadarmo? [naštvaný]

212499

13.2.2010 19:39

RE: prechod

Datel 75.?.?.?

Reakce na 212499

Proc neotravi vodu a zbavi se zbytecnych lidi temer zadarmo? Ale voda je otravena uz davno. Ono plati heslo - nemusi prset staci kdyz jen kape. davno http://www.nytimes.com/2009/12/08/business/energy-... Take si myslim ze pokud na nas neco sypou neni to kvuli traveni, na to jsou jine systemy. http://www.nytimes.com/2009/12/08/business/energy-...

212503

13.2.2010 22:03

RE: prechod

fohat 85.?.?.?

Reakce na 212453

http://www.youtube.com/watch?v=ZFYxCIr -Byo kamufláž http://www.youtube.com/watch?v=essnnEM7hSc

212518

13.2.2010 13:22

RE: prechod

fohat 85.?.?.?

Reakce na 212450

copak má ten americký patriot nad hlavou? http://www.deesillustration.com/ps1.html [oči v sloup]

212470

13.2.2010 17:36

RE: prechod

daniela 95.?.?.?

Reakce na 212450

Také nesouhlasím s tím,že celá práce s chemtralis je za účelem vyhubení lidské rasy nebo "otupění"naší mysli.
Tenhle názor kdosi na netu vyslovil a už se to ujalo.
Účel postřiků bude nejspíš trochu vyšších zájmů,možná pro lepší funkčnost satelitních sítí...i když,tohle je opět jen jedna z domněnek.

212488

13.2.2010 18:15

RE: prechod

fohat 85.?.?.?

Reakce na 212488

trochu historie z ČSSR 1969-73. Družstvo invalidu Drutěva šilo uniformy pro US-ARMY. Státní tiskárna cenin, Ružová ulice Praha, tiskla ceniny a bankovky pro imperialistický Západ,zejmena NSR-DM a US dolary.Takže klídek,všechno je jinak.Svědkové,bývalí zaměstanci dosud žijí ve věku 63LET.

212492

13.2.2010 19:31

RE: prechod

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 212488

Postriky se delaly a snad stale zkousi neco noveho. Slo o vyvolani deste, coz se nevyplacelo a o kontrolu uraganu.
Clovek je na takove sily slaby.
Zamorit svet nejakou latkou by znamenalo ohromne nadrze a mnoho letu mimo civilni dopravu.
Rozprasovani v takove vysce take nedava smysl, protoze by nebylo mozne urcit dopad. Mikroskopicke castice by atmosfericke proudy odnasely nejen velmi daleko ale take neurcitym smerem.
Rekl bych, ze teorie o fluoru v zubni paste dava vetsi smysl nez tento smesny blabol. O fluoru nic nevim, nejsem chemik. Jen pripominam, ze takova metoda by byla daleko efektivnejsi.

212500

13.2.2010 22:09

RE: prechod

fohat 85.?.?.?

Reakce na 212500

moc zvědavej http://www.youtube.com/watch?v=tjUsYrPNhIU&feature=related

212520

13.2.2010 22:53

RE: prechod

Datel 75.?.?.?

Reakce na 212500

Vodniku ona i ta nase voda je otravena, ono i to nase jidlo je otravene. A to ze lide nevymiraji rychle? Nemusi prset , staci kdyz jen kape.Poslal jsem tu prispevek s odkazama , nekde se stratil. Take si nemyslim ze pokud se praskuje, je to pro otravu. I kdyz proc ne, farmaceuticke firmy musi nejak vydelavat.

212524

14.2.2010 19:19

RE: prechod

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 212524

"voda je otravena, ono i to nase jidlo je otravene"[smích]

Vsechno je otravene. Dokonce se rika, ze i samotny zivot je smrtelna nemoc, ktera rozsiruje sexem. [zahanbení]

212561

14.2.2010 19:44

RE: prechod

Datel 75.?.?.?

Reakce na 212561

hthttp://www.margonaut.com/irradiation. htm tp://projects.nytimes.com/toxic-waters

212564

13.2.2010 22:09

RE: prechod chemtralis

leimas 88.?.?.?

Reakce na 212488

na chemtralis jsem slyšel i jeden názor néně kontrovezní, nicméně taky nedobrý. Snad jde o "Kontrastní" látky pro lepší funkci neteoradarů. Mrak je na radaru málo vidět, vítr vůbec. Když prý se do paliva letadel přidají určité látky je vše hned líp vidět a když to nestačí vzlétne speciál. Zdá se mi to pravděpodobné jinak by asi Rusko i Čína dělaly problémy. O tom že chemtralis zdraví škodí nepochybuji.

212519

13.2.2010 9:11

Názor

Miks 213.?.?.?

........."Všechno se konstruuje tak, aby s tím mohla pracovat i cvičená opice."..........

V tomto s autorem naprosto nesouhlasím!

1.
Zkuste si třeba podle nějakého složitějšího výkresu vyrobit na CNC fréze složitější součástku v setinové toleranci -toto je můj obor, takže vím o čem mluvím-. Pochybuju, že pokud neznáte výrobní stroj + neumíte číst výkresy + nemáte představu o technologii + neumíte programovat CNC, že byste tohle dokázal jen tak stisknutím vypínače, jako nějaká opice.

2.
"Chytré stroje" pro opice "za pásem" musel navrhnout člověk.A lidi, kteří tyto stroje používají, musejí znát a počítat s technickými nedostatky, musejí se stroji umět zacházet i jinak ,než jen mačkat "zelené tlačítko",pokud jejich práce má mít nějaký smysl.I ten počítač s windoze, který za vás kontroluje pravopis, občas spadne, a při veškeré vůli si nedokážu představit šimpanze zálohujícího data a obnovujícího systém.

3.
Ani se nedivím, že za dělnickou práci člověk nedostane odpovídající odměnu, když obecně panují názory, že je nahraditelný cvičenou opicí. Jinak řečeno, že jeho práce nemá cenu, a že je vlastně zbytečný. Když ministr sociálních věcí vypustí z huby, že do důchodu můžeme klidně v sedmdesáti, protože fyzická práce vpodstatě vymizela, tak jen dokazuje, co za arogantní hovada, hlupáky a neznalé ubožáky u nás vládne.

212452

13.2.2010 14:12

RE: Názor

HubertKK 90.?.?.?

Reakce na 212452

Mozna si nejdrive poradne prectete clanek a pak komentujte. Jinak byste totiz pochopil o cem se tam psalo jakozto o pozicich pro opice. Nebyly to mista vyvojaru, konstrukteru ani soustruzniku, kteri obcas svymi znalostmi prevysi i dva zminovane odborniky. Jde spis o ridice bagru, jerabniky, pracovnika na pase, u lisu, na pile, v masokombinatu a vseobcne jakakoliv ne primo odborna cinnost na PC, jelikoz prace na pc dnes znamena zakladni gramotnost, jako jeslti umite cist a psat. A co se tyka delnicke prace, to se seredne mylite. Mozna tak uklizec chodniku, nebo pomocny delnik na stavbe ostrouhaji na vyplate, ale zednici, truhlari, instalateri, elektrikari, kamenici atd.. ti se budou mit vzdy dobre a mozna vydelavaji, ze vam se o tom ani nesnilo..

212476

14.2.2010 8:48

RE: Názor

Miks 213.?.?.?

Reakce na 212476

Před 16lety jsem krátce dělal v cihelně na lisu. Mladé ženské (30-35let), které tam dělaly taky, vypadly na 50.Sedřené, strhané, zašedlé, shrbené. Výrobkyně daní pro studenty VŠ, kteří jim potom, co se dostanou na své manažerské fleky, zvýší normy a sníží sazby, protože lidi za pásem jsou přece opice. Každému s podobným názorem vřele doporučuji podobnou opičárnu zkusit na vlastní kůži aspoň rok. Nechci radši ani vidět, jak ty ženské vypadají po dalších 16letech.Jen ať ostrouhají, zdraví si dokurví pro pár usmolených tisícovek, hlavně že z lisu padají cihly. Známý s titulem "Bc" mi na tohle řekl, že se měly líp učit a mohly "dělat hlavou". Jenom nevím, až budou všichni "dělat hlavou",nebo budou kvalifikovaní řemeslníci za 500kč/h, kdo vykope základy na barák, kdo zamete psí hovna z chodníku, vyčistí kanály, vypěstuje obilí. Cvičené opice to nebudou a přistěhovalci z asie už vůbec ne.

212542

14.2.2010 19:31

RE: Názor

Poutnik_ 216.?.?.?

Reakce na 212542

>Před 16lety jsem krátce dělal v cihelně na lisu. Mladé ženské (30-35let), které tam dělaly taky, vypadly na 50.Sedřené, strhané, zašedlé, shrbené.

Prosím vás, kde se nalézala cihelna v které se ve dvacátém století lisovali cihly ve formě? V nějaké africké vesnici? I malé cihelny měly uz padesátých letech dost jednoduchou automatickou linku. Nejprve se pomocí scraperů natěží cihlářská hlína, která se dále dopravuje buďto úzkokolejnými vozíky nebo nákladními automobily, případně lanovými dráhami do zásobníku (tzv. Hliník), ve kterém se natěžená zemina drtí a současně se přidávají pomocné látky, které zlepšují vlastnosti cihel (např. nižší objemová hmotnost, lepší tepelně izolační vlastnosti, nižší vypalovací teplota, apod. Poté se celá směs mele, drtí a mísí a směřuje do lisu, který protlačováním vytváří souvislý pás hmoty. Souvislý pás se rozřezává pomocí řezacích nití a vznikají první cihly. Ty dále směřují do sušáren, kde se vysušují na vlhkost maximálně 2%. Po 2-3 dnech v sušárně směřují do vypalovací pece, kde se vypalují při teplotě ~1000°C jeden až dva dny. Nakonec následuje roztřídění dle přesnosti rozměrů, skladování (většinou na paletách, 250-300 cihel/paleta) a expedice. Lidská ruka se té cihly nedotkla.
Vložený obrázek
Nevím z čeho ty ženy co jste s nimi dělal byly sedřené a uz vůbec mi není jasné z čeho předcasně zestárly. Lidé pracující v cihelnách, nebo kdekoliv manuálně naopak byvaji dost fyzicky zdatni a těší se lepšímu zdraví, než ouřadové, kteří jim šéfují.

212562

15.2.2010 8:31

RE: Názor

Miks 88.?.?.?

Reakce na 212562

Děkuji za instruktáž. Možná nový německý majitel nahradil opice automatikou, ale v r.94/95 probíhala výroba cihel jinak. Do 3metrových násypníků se navezl materiál, který se ne vždy podařilo akurátně namíchat, takže příliš mokrý materiál po svém žuchnutí z těch tří metrů se proměnil v šutr, který ženská č.1 na spodku zásobníku vyhrabávala rukama škrabkou nebo kopala motyčkou do mísy, tu mísu pak zvážila na běžné váze jaká byla k vidění v masně, a buď přidala nebo ubrala materiál aby cihly měly stejnou tloušťku. Ženská č.2 mísu sebrala z váhy, nasypala do formy v hydraulickém lisu a pak vylisovala, ženská č.3 vylisovanou cihlu odebrla a uložila na vůz po 300ks. Tohle se dělo závratným tempem 1000-1500 kusů za směnu podle velikosti "normálek". Do toho prach,střídání teplot, průvan.Mezitím chodil buzerant kontrolovat měrkou tloušťku cihel. Čas od času přišel jiný buzerant zvednout normu o 10-20 kusů, protože ženské to stíhaly.Tohle jsem zažil na vlastní kůži u nás v ČR na konci 20. století.Co je nepochopitelného na tom že po takové práci budete mít za deset let opotřebené tělo a kondičku tak v prdeli, že se leda zmůžete na sezení v hospodě nebo u televize?

212590

16.2.2010 5:51

RE: Názor

Poutnik_ 216.?.?.?

Reakce na 212590

>Děkuji za instruktáž. Možná nový německý majitel nahradil opice automatikou, ale v r.94/95 probíhala výroba cihel jinak

Ta primitivni linka co je na obrazku byla vyrobena v Cechach v padesatych letech. Ja jsem ji videl v cihelne osobne jako skolak zacatkem sedesatych let, kdyz jsme tam byli na exkurzi. Zpusob, ktery popisujete je nesmysl a chtel bych videt jak by se jim vyrobilo 1500 cihel za smenu. A pri tomto mnozstvi a produkci by stala ta cihla 100 korun. Zpusobem ktery popisujete si vyrabel lepenice z blata Robinson Crusoe. Mohl bych se zeptat o jakou cihelnu se jedna?

212666

16.2.2010 16:57

RE: Názor

Miks 213.?.?.?

Reakce na 212666

V 60. letech jsem ještě nebyl na světě, ale jak to tak vypadá mám toho za sebou v jistém směru víc než vy,pane poslanče. Je mi ukradené, že mi nevěříte. Pokud chcete zjistit, jaká je skutečnost, jděte inkognito (aby se z vás menedžment neposral) makat mezi "závistivé lopaťáky" nebo "nasrané opičáky" za pás. Možná budete mít to ohromné štěstí, že se naučíte v úkolovce za šichtu ručně vylisovat 1500 cihel 20 halířů/ks ,a k tomu zcela grátis železné zdraví + fyzičku trenéra fitness.Anebo se po několika týdnech takové "terapie" vzpamatujete a začnete konečně pro český národ něco rozumného dělat.

212721

13.2.2010 10:01

Pracovní doba

Josef7 95.?.?.?

Už v osmdesátých letech se psalo, že se bude muset upravovat pracovní doba. Prostě je hodně lidí a málo práce. Jediné řešení je pokrátit pracovní dobu na 6 hodin nebo 4 dny. Holt páni majitelé nebudou mít takové zisky.

212457

13.2.2010 21:57

To nás spíš poženou do těch teplých krajin,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 212457

jak bylo zmíněno v článku. Protože zisk je posvátná kráva a právo na něj je nadřazeno všem ostatním právům, jen to nějak dosud úplně naplno neproniklo do legislativy.
Ostatně pohyb populace obráceným směrem funguje docela dobře, stačí jen permanentně bojovat proti rasismu a xenofobii a nikdo, a odbory už vůbe ne, proti takové praxi ani nehlesne.
A pokud se někdo podiví, že ho výplata najednou neuživí nebo že je dokonce na dlažbě a jeho místo zabrali bližší či vzdálenější orientálci - inu, špatně se učil a dobře mu tak !
A že za těch neschopných bolševiků pracoval za jakous takous mzdu (leckdy relativně mnohem vyšší než dnes) každý včetně těch opravdu nevzdělatelných a ještě se vedly ty divné řeči o omezování pracovní doby a nárůstu volného času (pochopitelně v neurčitém budoucnu)? Dle četných internetových diskutérů se tak dělo na úkor vzdělanců, kteří se teď lopaťákům oprávněně mstí ...

212517

14.2.2010 12:26

Jedna škola stačí na celý život, celoživotní vzdělávání nám netřeba?

Striga 85.?.?.?

Neznám dokument, nad kterým se autor tak rozčiluje, tak nemůžu posoudit jeho klady a zápory. Ale ve vzdělávání se pohybuju celý život jako dítě a vnouče učitelů, jako žačka i jako vyučující, mám řadu přátel - kantorů.

Většina diskutujících se zase věrně drží svých teorií o škaredých bankéřích a velkokapitalistech, ale problém článku je jinde.

Dnešní doba přináší tak překotné změny, vývoj a posun vědění, kultury, poznatků vědy, tak ohromně rychle se mění využití řady věcí a jevů, že se člověk nutně musí průběžně vzdělávat v široké paletě oblastí.

Posaďte dědu ze stodvacítky do oktávky. Vyděsí ho svítící displeje, marně bude hledat sytič, při prvním brzdění přistane na předním skle a z cukání ABS ho leknutím klepne infarkt. Že mu vnuk mobilem zavolá sanitku, to už ho trápit nebude.

V řadě oborů se "cvičená opice" neobejde bez znalostí počítačů, cizích jazyků, bez řidičáku. No tohle škola před dvaceti lety neučila - pro ty starší opice to přineslo až později celoživotní vzdělávání. Nedoučíš se, musíš z kola ven.
Zanikl tvůj obor, protože už ho nikdo nepotřebuje? Bez dalšího vzdělání, které te posune jinam, zanikneš i ty, milá opice.

Obecně se uznává, že aktuálnost, platnost a použitelnost vysokoškolského vzdělání je s bídou několik let. Nejlépe to vidí mamky po mateřské - vlak jim možná úplně neujel, a zichr popojel někam dál...

Jenže to zatracované celoživotní vzdělávání je i o tom, že není nutno uvíznout v jednom oboru na celý život a potom v padesáti brečet, jak mě ten jediný vyvolený obor strhal, zničil, vysál a odepsal. Jenže změnit život, práci a hlavně myšlení je příliš náročná práce. Pro někoho neřešitelně.

Sama jsem ve svém životě několikrát udělala zásadní změny, víceméně veletoče. V práci, v bydlení, v osobních vztazích. Napřed mi přišly naprosto nepřijatelné, že to jako nikdy, ale když jsem připustila, že to může být a nakonec bude jinak, byloto fajn a vedlo to k lepšímu.

Překonat strach něco změnit -to je úžasně osvobozující pocit.I opojný, znamená to, že můžou přijít dobré změny, že dosavadní nepříjemný stav nemusí trvat, že ho mám sílu vylepšit.

Jenže k tomu člověk potřebuje nové znalosti, protože dosud dělal něco jiného a znalosti pro novou oblast nepotřeboval. Pro tohle je nutné celoživotní vzdělávání.

Aby si člověk věděl rady s novou technikou, novým regionem, novými lidmi, novou prací. A vždy s novou dobou.

Že to spousta jiných lidí využije, aby učili občas i něco zbytečného a aby si z balíku peněz na vzdělávání něco urvali pro sebe, to je jiná věc.

Nutnost celý život poznávát nové věci ale stále zůstává.

212544

14.2.2010 16:34

RE: Jedna škola stačí na celý život, celoživotní vzdělávání nám netřeba?

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 212544

Vážená Strigo ,
ten problém je daleko širší a hlavně začíná být především v poloze ekonomické!!!
Koukni na film "Základní příjem", ten ti otevře oči.
Problém je, co s obrovskou masou lidí, pro které není práce a už nikdy nebude, protože sama racionalizace všech výrob,pracovní místa zlikviduje.

http://mustwatch.hztz.cz/film/zakladni-prijem-grun...

212554

14.2.2010 18:17

RE: Jedna škola stačí na celý život, celoživotní vzdělávání nám netřeba?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 212554

Paní Striga moudře ukazuje, že my lidé jsme v podstatě holota líná. A život na nás musí občas "vzít hůl", aby nás přiměl pohnout zadkem. Jsou i tací, na které žádná hůl neplatí. Z nich jsou nakonec bezdomovci.

Základní příjem zcela zbaví lidi motivace. První generací příjemců bude možná hodnocen pozitivně. Přinese lidem tolik žádanou jistotu.

Co druhá generace? Rodiče na základním příjmu nic nedělají, nic pořádného neumějí. Tedy ani svým dětem nejsou příkladem, neuměji jim nic předat. Tyto děti nemají rovněž žádnou motivaci učit se ve škole. K čemu, když budoucí příjem mají jistý?

A pak děti dosáhnou formálně dospělosti a dostanou svůj základní příjem. Stejný, jako jejich otcové. Hrůza! Nespravedlnost! A máme plné ulice rozhněvaných mladých mužů (a žen), kteří jsou vzteky bez sebe. Oni přece MUSÍ dostat víc!!! Zejména, když vidí ten luxus, v němž si žije menšina pracujících. Přece každý ví, že kecy o práci jsou jen propaganda a ti lidé stejně nic pořádného nedělají! Své vysoké příjmy si nezaslouží! Žijí si v blahobytu na úkor našich Základních příjmů!!!

Co mi to jen připomíná? [velký smích]

212560

14.2.2010 23:16

RE: Jedna škola stačí na celý život, celoživotní vzdělávání nám netřeba?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 212560

[chechtot] [chechtot]
Presne tento typ reakcie som od Vás čakal.
Pár otázok:
Máte rád svoju prácu?
Ste spokojní so svojim zamestnaním popr. zamestnávateľom?
Za plat z ktorého sa dá vyžiť poriadne (nemám na mysli luxus) čo by ste robili?
Pozreli ste to video vôbec?

212570

15.2.2010 1:49

RE: Jedna škola stačí na celý život, celoživotní vzdělávání nám netřeba?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 212570

Těší mě, že jsem Vás obveselil, pane Oracle. K Vašim otázkám.
1. Má práce je poměrně pestrá. Velmi rád mám tu její část, které se obvykle říká "tvůrčí". S nechutí dělám rutinní opakované činnosti, typu "mytí špinavého nádobí". Třeba své (nikdy nekončící) účetnictví.
2. Kdybych nebyl spokojen se svou prací, dělal bych jinou. Ale stejně se těším do důchodu, kdy budu moci veškerý svůj čas věnovat jen svým zájmům.
3. Čo bych robil, kdybych uvažoval o změně? Třeba bych programoval. A nemít rodinu, najal bych si na zimu apartmán na některém z Kanárských ostrovů a pracoval odtud (ceny hotelů jsou tam od října tak příznivé, že severoevropští důchodci pronajímají doma své byty na zimu vysokoškolákům a inkasovaný peníz jim stačí na pobyt tam). Programátoři (tedy ti obstojní) jsou myslím placeni slušně. Přitom mají minumum nadřízených a nemusí se trápit s podřízenými.
4. Viděl-li jste to video Vy, možná jste si všiml jedné zajímavosti. Většina dotazovaných přijímá myšlenku základního příjmu poměrně pozitivně. Odmítavě se k ní stavějí lidé, jejichž profesí je řízení lidí. Ti vědí své. I já mám určitou zkušenost. [smích]

A co myslíte Vy? V ČR dnes pracuje cca 5 milionů lidí. Kolik z nich by dle Vás seklo s prací a válelo se raději doma u televize, kdyby jim vznikl nárok na základní příjem ve výši průměrné mzdy? Kdyby to učinili jen čtyři z deseti, potřebujeme pro ně ve státním rozpočtu 500 miliard! korun ročně. A to nepočítám propad příjmů z jejich daní. Že je to nereálné? No bať.

Přesto tento (nebo podobný) systém zabezpečení lidí bude nutno v budoucnu zavést. Moderní technologie likvidují stále více manuálních profesí. Přitom závratně stoupá objem znalostí, nezbytných k výkonu tvůrčích profesí. Odhaduji, že do třiceti let nebude schopna polovina lidí v produktivním věku nalézt práci, odpovídající svým (nízkým) schopnostem. Pak bude levnější těm lidem vyplácet nějakou formu paušálního příjmu, než je všechny evidovat na úřadech práce a babrat se s administrativou vyplácení diferencovaných sociálních podpor.

Ke stabilitě takového systému však bude nutno učinit jedno nepopulární opatření. Výrazně omezit jejich porodnost. Proč, snad nemusím zdůvodňovat. [smích]

212578

14.2.2010 21:49

RE: Jedna škola stačí na celý život, celoživotní vzdělávání nám netřeba?

čochtan 213.?.?.?

Reakce na 212544

Posaďte dědu ze stodvacítky do oktávky. Vyděsí ho svítící displeje, marně bude hledat sytič, při prvním brzdění přistane na předním skle a z cukání ABS ho leknutím klepne infarkt. Že mu vnuk mobilem zavolá sanitku, to už ho trápit nebude.

No já jsem dokonce pradědek. Před léty jsem také přesedlal z Š-120 do bavoráka se vším všudy, včetně té ABS a "pepka mě z toho neklepla". Ale uznávám, že bez neustálého vzdělávání se, nelze slušně existovat. V 36 jsem začal dálkově vejšku, v šedesáti angličtinu, abych se mohl pohybovat na Internetu, nebyl odkázán na překladače a mohl anglicky komunikovat se světem.

Pokud jde o životní změny, mám tím na mysli například změny zaměstnání (tzv.flexibilitu), jsem dokonce zastáncem názoru, že v jakékoliv řídící funkci by člověk neměl být déle jak 5 let. Samozřejmě, než do ni vleze, měl by se půl roku seznamovat s danou problematikou podniku a s tím, co ho čeká. Pak 3 maximálně 4 roky přináší něco nového ze sebe, zbytek žije již z podstaty a je nejvyšší čas pro změnu. Proč asi v historii ti (teď nevím zda to byli američtí, nebo jiní) chytří lidi stanovili 5 let pro prezidenta? A jen pro ty nejlepší dalších 5 let.

Na závěr krátký vtip o té flexibilitě:

Khon zemřel, přijde do nebe a svatý Petr se ho ptá na život. Khon odpoví:
Narodil jsem se v ČSR, do školy jsem začal chodit v Maďarsku, obchodovat jsem začal v SSSR a umřel na Ukrajině.
Svatý Petr - no jo, typický žid, furt se to jen stěhuje.
Khon - Wass heiss? Jaký stěhuje, celý život jsem nevytáhl paty z Užhorodu. [chechtot]

212567

14.2.2010 17:42

Učiť sa, učiť sa, učiť sa, ale neskúšať...

abc 89.?.?.?

tak sme sa bavili v škole , keď sme videli ako je v praxi nerealizovateľné učenie, ktoré nám vtĺkali niekedy do hláv...

Na rozdiel od svetského vzdelania, o ktorom sa striga vyjadrila, že v dnešnom premenlivom svete hodnôt s ním aj vysokoškolák vydrží tak "pár let", existuje učenie, ktoré vás privedie k praktickému využitiu života na celú večnosť. Je to učenie od Boha ktoré vyučoval Ježiš. Citujem:

Židia sa preto divili hovorili: "Ako to, že tento je učený, keď nechodil do škôl?" Ježiš im na to odpovedal: "Čo učím, nie je moje, ale patrí tomu, kto ma poslal"....
PTo znamená večný život, že prijímajú poznanie o tebe , jedinom pravom Bohu a o tom, ktorého si vysla, o Ježišovi Kristovi." - Ján 7: 15,16;17:3

Ak niekto pochybuje o takejto možnosti využitia poznania o Bohu a Kristovi, nech sa zamyslí nad tým s akou základnou potrebou sme vytvorení, aby náš život mal zmysel. Je zapísaná v Kazatelovi 3:11 Všetko urobil pekné vo svoj čas,. Dokonca aj neurčitý čas vložil do ich srdca...

A túto potrebu žiť večne, ale v dokonalosti a zdraví, vie nadmieru naplniť len Boh a Kristus. [mrknutí jedním okem]

212558

15.2.2010 9:26

Teorie nevzdělanosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Mnohé z toho, co se propaguje a proklamuje pod heslem společnost vědění, se při bližším pohledu ukáže jen jako rétorická figura, která je zavázána ani ne tak myšlence vzdělanosti, jako konkrétním politickým a ekonomickým zájmům.

http://www.veda.cz/article.do?articleId=44253

212594

18.2.2010 13:04

Kde je státní dluh zemí Českých?

Zvoník 80.?.?.?

Jen 5 nejbohatších lidí v naší zemi má dnes celkový majetek přesně tak veliký jako je státní dluh! A prý celý národ by měl dluh rovným dílem splatit?

212868

Příspěvků: 41

13.02. 03:16 in-ocean  Pripomina vam to neco.........??
13.02. 22:14 fohat  RE: Pripomina vam to neco.........??
13.02. 04:44 kozoroh  To neni moudre reseni, to je jen omluva vlastni neznalosti veci.
13.02. 18:58 Montaznik  RE: To neni moudre reseni, to je jen omluva vlastni neznalosti veci.
13.02. 19:59 daniela  RE: To neni moudre reseni, to je jen omluva vlastni neznalosti veci.
14.02. 00:04 Vojta49  RE: To neni moudre reseni, to je jen omluva vlastni neznalosti veci.
14.02. 04:01 Montaznik  RE: To neni moudre reseni, to je jen omluva vlastni neznalosti veci.
14.02. 16:36 valda  RE: To neni moudre reseni, to je jen omluva vlastni neznalosti veci.
13.02. 06:56 fohat  prechod
13.02. 08:32 vodnik007  RE: prechod
13.02. 09:11 Datel  RE: prechod
13.02. 19:12 vodnik007  RE: prechod
13.02. 19:39 Datel  RE: prechod
13.02. 22:03 fohat  RE: prechod
13.02. 13:22 fohat  RE: prechod
13.02. 17:36 daniela  RE: prechod
13.02. 18:15 fohat  RE: prechod
13.02. 19:31 vodnik007  RE: prechod
13.02. 22:09 fohat  RE: prechod
13.02. 22:53 Datel  RE: prechod
14.02. 19:19 vodnik007  RE: prechod
14.02. 19:44 Datel  RE: prechod
13.02. 22:09 leimas  RE: prechod chemtralis
13.02. 09:11 Miks  Názor
13.02. 14:12 HubertKK  RE: Názor
14.02. 08:48 Miks  RE: Názor
14.02. 19:31 Poutnik_  RE: Názor
15.02. 08:31 Miks  RE: Názor
16.02. 05:51 Poutnik_  RE: Názor
16.02. 16:57 Miks  RE: Názor
13.02. 10:01 Josef7  Pracovní doba
13.02. 21:57  To nás spíš poženou do těch teplých krajin,
14.02. 12:26 Striga  Jedna škola stačí na celý život, celoživotní vzdělávání nám netřeba?
14.02. 16:34 Montaznik  RE: Jedna škola stačí na celý život, celoživotní vzdělávání nám netřeba?
14.02. 18:17 Vojta49  RE: Jedna škola stačí na celý život, celoživotní vzdělávání nám netřeba?
14.02. 23:16 Oracle  RE: Jedna škola stačí na celý život, celoživotní vzdělávání nám netřeba?
15.02. 01:49 Vojta49  RE: Jedna škola stačí na celý život, celoživotní vzdělávání nám netřeba?
14.02. 21:49 čochtan  RE: Jedna škola stačí na celý život, celoživotní vzdělávání nám netřeba?
14.02. 17:42 abc  Učiť sa, učiť sa, učiť sa, ale neskúšať...
15.02. 09:26  Teorie nevzdělanosti
18.02. 13:04 Zvoník  Kde je státní dluh zemí Českých?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 783