Diskuze k článku

Jak rozhazováním zruinovat Ameriku

Příspěvků 47

12.2.2010 2:53

no, krize neskoncila

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

faktem zustava, ze dolar je umele posilovan, castecne kvuli recku. rusko a cina jsou hlavni iniciatori zruseni dolaru jako svetove rezervni meny. vypada to, ze do konce roku $$$ padne!

212323

12.2.2010 7:54

RE: no, krize neskoncila

Kim 212.?.?.?

Reakce na 212323

$ mel padnout uz do konce roku 2009 a porad nic. Uz tomu neverim.

212329

12.2.2010 15:34

RE: no, krize neskoncila

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 212329

jo , to je pravda!!!

212363

12.2.2010 16:57

RE: no, krize neskoncila

dub 213.?.?.?

Reakce na 212329

nebojte se, jde to rychlejš, než je vidět [smích]

asi předevčírem už i evropa zřídila vlastní instituci pro manipulaci s trhem, podle vzoru reagana (plunge protection team)

212376

12.2.2010 17:09

RE: no, krize neskoncila

dub 213.?.?.?

Reakce na 212376

http://www.reuters.com/article/idUSLDE61812320100209

212382

12.2.2010 9:17

RE: no, krize neskoncila

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 212323

Rusko nema na svetovou ekonomiku skoro zadny vliv ( jeji ekonomika je zalozena ciste na vyvozu surovin, nic vic, nic min) a Cina, ta ma ted hodne velky problem sama se sebou ( banky rozdavaly uvery kde komu, jeji centralni vlada kvuli tomu musela zasahnou, otazka jestli neni pozde, ma podezrely ekonomicky cisla ). Nehlede na tom, ze ma pekne velky dolarovy rezervy a jeji mena je umela podhodnocea, vazana na dolar....takze moje proroctvi, je takove, ze driv padne China ( otazka je, co to udela se zbytem sveta [smích])

212334

12.2.2010 14:13

Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 212334

Michael Moore: O kapitalismu s láskou
V těchto dnech můžete zhlédnout v českých kinech dokumentární snímek kultovního režiséra Michaela Moorea O kapitalismu s láskou (v originále Capitalism: A Love Story).
Jeho cílem, jak sám uvádí, byla kritika současného ekonomického systému.
Zásadní otázkou celého dokumentu je, kdo nese vinu za ekonomickou krizi, a kdo by měl být potrestán. Odpověď vyznívá jednoznačně: viníky jsou jednak kapitalismus samotný, pak vláda a s ní i všichni byznysmani a lobbisté na Wall Streetu. Bohužel, následky krize nesou nejhůře obyčejní, chudí lidé, které krize sesadila z pozic střední třídy. Ta, jak dokument dokládá, v Americe prakticky vymizela. Ve Spojených státech najdete buď velice bohaté lidi, anebo ty velice chudé, kteří denně bojují o to nejzákladnější: práci, střechu nad hlavou a potraviny.
Michael Moore se vymyká z rámce masmédií hned v několika bodech, tím nejzásadnějším je však jeho nezávislost na kapitálu, která mu umožňuje svobodné vyjádření a kritiku tam, kde masmédia dezinformují, nebo dokonce účelově lžou. Podle Moorea nejde v kapitalismu o nic jiného, než o katastrofální dopady korporátní dominance na každodenní život Američanů, a tím potažmo i celého lidstva. Film sám je pak nositelem několika myšlenek, za které je hodno si Moorea vážit. První z nich je nezastíraná empatie a soucit se strádajícími občany. Dokládá například, jak byly a jsou devastovány platy, penze a zdravotní pojištění pracujících v posledním čtvrtstoletí a kam tyto peníze mizí - do kapes velice úzké skupiny nejbohatších finančníků.
USA = antický Řím
Vraťme se ale na začátek dokumentu samotného. V úvodu diváka jistě pobaví vtipné, ale naprosto přesné srovnání současného kapitalistického systému s antickým Římem. Moore demonstruje, že se nic nezměnilo na starém antickém přísloví Chléb a hry, které se staralo o to, aby se pracující třída nevymykala ze striktně daného řádu. Celkový popis dnešní Ameriky nevypadá v tomto světle nejlépe: otroctví, nerovnost a režim, který přihlíží porušování základních lidských práv - na plátně se v těchto chvílích míhá portrét amerického viceprezidenta Dicka Cheneyho. Moore využívá velice vtipně průstřihy dokumentu se starými filmy, což mu umožňuje nejen přesné, ač zkratkovité, vyjádření svých myšlenek, ale i osvěžuje celý formát dokumentu.
Moore se soustředí na některé vybrané zločiny kapitalistického systému. Na začátku dokumentu samého se dostáváme do Lexingtonu v Severní Karolíně, kde se jedna (nevinná - pozn. red.) rodina stává obětí zásahu policie, která se kvůli vystěhování lidí z domu dostavila v extrémním počtu. Další scéna se odehrává v Detroitu, kde je ze svého domova vystěhovávána zadlužená rodina, které domek patřil celých 41 let. V podkresu těchto scén zaznívá Mooreův kritický hlas: Toto je kapitalismus -...Automaticky kráceno

212349

12.2.2010 14:14

RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 212349

Toto je kapitalismus - systém, který dává i bere - častěji ale bere. Další rodinou, která se ve filmu objeví, je manželský pár z Peorie v Illinoisu, který také díky půjčkám přichází o domov, ve kterém strávil 20 let. Jako završení lidského ponížení si ubohou rodinu najímá dům zabírající banka za 1000 dolarů, aby vyklidila a vyčistila svůj vlastní dům, který musí opustit.

A proč to všechno? Kvůli špatně nastaveným zákonům, které zvýhodňují banky a dávají jim absolutní moc nad svými klienty - dlužníky. Změna úrokových sazeb během splácení půjčky vyšroubovala cenu splátek téměř na dvojnásobek. A takovou finanční zátěž si už rodina dovolit nemohla - přišla tedy o to jediné, co vlastnila - o pozemek i se statkem (a tohle se v USA děje v průměru každé 7,5 vteřiny - pozn. red.)!

212350

12.2.2010 14:53

RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 212350

Tvrzeni, kdo muze za krizi bych trochu poupravil..za krizi muzou vlastne vsichni. neni zadnej jeden vinik.
Ekonomiku nemuze nikdo ridit ani predpovedet, to je jako predpoved pocasi...otazka, da se krizi zabranit..neda...krize budou za jakehokoliv rezimu, nebo systemu...proste nic nema nekonecny rust...jednou za cas to proste spadne. Tak jako to spadlo uz mockrat a v globalni ekonomice budou proste uz jen globalni krize....k tomu kapitalismu, jasne neni to dokonale, ale nic lepsiho jsem nevymysleli....

212358

12.2.2010 15:33

RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 212358

1>Ekonomiku nemuze nikdo ridit ani predpovedet,.....

2>nic lepsiho jsem nevymysleli....

ano, tady s temi vynatky velice souhlasim a zastavam stejny nahled

212361

12.2.2010 18:10

RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!

abc 89.?.?.?

Reakce na 212361

Já stejný náhled nezastávam...
1/ Keď si pozriete film prvý film Zeitgeist part III. http://video.google.com/videoplay?docid=-6341186127906342455#docid=-7278766956791576096,pochopíte aj ako laik, ako "eskamotéri moci" vo FEDe, "ľavou zadnou" vyvolávajú krízy tým, že zámerne zväčšujú alebo zmenšujú množstvo obeživa v ekonomickom systéme. To je len jeden z ich trikov. Samozrejme že ekonomiku "nelze řidit ani předpověd", keď je v plne v moci "ruletového kapitalizmu" volov zo strítu No. 1 v NY. Celosveto hľadaní zločinci z FEDu v roku 1913 olúpili USA, tým že si privlastnili právo štátu vydávať peniaze, a dokonca im ich ako súkromná korporácia predávajú na dlh. Tak urobili nielen z ekonomiky USA, ale odkedy sa stal dolár svetovou rezervnou menou, aj zo svetovej ekonomiky "náboženstvo". Všetci ekonómovia by mali preto vrátiť svoje inžinierske tituly, a politici sa prestať tváriť, že riadia štát a zachraňujú "balíčkami" z našich daní ekonomiku.
Nemáte niekto link na najnovší Moorov film? Nech sa trošku pobavím. Ďakujem


2/ nic lepšího jsme nevymysleli...
Omyl, každý kto niečo lepšie vymyslel bol doteraz zavraždený, vrátane Ježiša Krista, ktorý nám prezradil tajomstvo svojej ekonómie, t.j. správy vecí, čo je pravý význam slova gr. oikonomia. - Efezským 1:9,10

Preto súhlasím s tým, že máme pred sebou obdobie, kedy sa spoločnosť bude museť zmeniť. A aj keď hovoria mnohí, že už ani "Kristus to tu nedá dohromady", tak je to práve on, kto má na to jediný kompetencie dané Stvoriteľom. [mrknutí jedním okem]

212393

12.2.2010 15:34

RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 212358

Paušalizace, že za krizi mohou všichni, je zcela zcestná, hlavně v naší republice, kde posledních 20 let došlo ke konverzi systému a opravdu příliš mnoho bylo rozkradeno!!! Odhad říká, že cca 70% velkých majetků pochází ze zlodějen všeho druhu!
A potom jistě známe ekonomická pravidla, ale z politického hlediska, řekněte učiteli,policistovi,hasičovi a dalším pracovníkům placeným ze státních peněz - vy jste zavinili krizi a teď nedostane výplatu a nebo jenom její část a kde je celá sociální sféra,důchodci a další osoby přímo na státním rozpočtu závislé! Já vím, je dnes svízelné přesně říci, ty za to můžeš, protože i mistr tesař se utne a kdo má být tím "spravedlivým" soudcem, ale není velký problém dohledat a přesně popsat děje v ekonomice, které k zadlužení vedly a také označit osoby přímo se zadlužením a bohužel i rozkradením státního majetku spojené!!!
Bohužel není ale politická vůle, takže může dojít k těžkým sociálním otřesům a potom už bude pozdě na politická řešení!!!
Dnes je Řecko na podobné cestě a tam těžko vláda vysvětlí lidem, teď se budete uskrovňovat, protože my jsme si roky žili nad poměry, kradli jsme a podváděli s účetnictvím celého státu!!!
Blbý systém, kterému pracovné říkáme "kasínový" kapitalismus je zřejmně na vině a není jenom sám. Tržní hospodářství a demokracie jsou dnes jenom vytunelované pojmy, kterými se politici ohánějí a kradou dále. Co je na tom tržního, když prokazatelně bankovní mafie v USA ukradne nos mezi očima a teď dostanou jako "záchranu" 700 miliard USD, které opět zašantročí a jenom část jde na ozdravění ekonomiky a zbytek do kapes stále nenažraných některých vyvolených!!!! Dnešní krize není krizí ekonomickou, ale především krizí politickou a pokud lidé nedostanou odpověď na otázky, které jsem zde nastínil, může dojít k daleko větší krizi celého systému hodnot a potom to zase
jako vždy především odnesou ti nejvíce zranitelní, kteří jsou na konci ekonomiky. Nevím, zda nejde také o cynický záměr mocných, ale i zde je řešení. Jenom si přeji , aby vše proběhlo v klidu a bez nějaké krve a kraválů, ale to jsem asi velký optimista!!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

212362

12.2.2010 20:08

RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!

Ursus 82.?.?.?

Reakce na 212362

jasne, ze muzou...bezny obcan si kupuje zbozi z ciny, kure z argentyny voli populisty a nebo se o politiku vubec nezajima a bere si dluhy, hypoteky...atd...

212401

12.2.2010 23:24

Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 212358

Z blogu J. Hrušky:
Tuto ideologii samozřejmě nikdo nahlas nehlásá, ale zato je potichu a všeobecně praktikována. Důsledky rozhodnutí neschopných vlád a parlamentů, žvástů prolhaných propagandistů, činnosti finančních supů i válečných zvrácenců nesou všichni, jen ne oni. Všichni tito mocní se navzájem jistí, aby je nikdo nevolal k morální, natož trestní zodpovědnosti. Mimochodem: Typickým projevem zmíněné ideologie je hromadné vyvražďování nepohodlných dětí ještě dřív, než se narodily, čili interrupce. Ty tu ovšem byly dřív, než zmíněná ideologie vyrostla v čisté podobě, takže není vyloučeno, že se na nich inspirovala. Abychom si rozuměli: Vždycky doplatili například na krach banky hlavně střadatelé, na prohranou (ale i vyhranou) válku prostý lid či na nezodpovědné rodičovství dítě. Rozdíl je v tom, že kdysi nikdo nepochyboval o tom, že za krach banky může bankéř, za válku vládce a za nechtěné dítě rodiče. To se dnes soustavně popírá a maskuje. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

212415

12.2.2010 15:11

RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 212350

Michael Moore není zas až tak nezávislý na kapitalistech, přinejmenším točí s jejich finanční podporou, včetně takových lupičů jako jsou Goldman se Sachsem, kteří dávají drobty i jiným výtečníkům.
Dokonce i další bolševik z BL opatrně dodává při publikování Greerova článku, že vůbec není jisté, že vládní dluhopisy USA kupuje FED a že to určitě všechno bude jinak.
Severní Koreji, které by asi spolu s Kubou četní internetoví diskutéři měli postavit pomník, protože kam by jinam posílali svoje oponenty, vyčítá nejvíce "neomluvitelný" rasismus a xenofobii, kterou si tam ti "trpaslíci" oškliví dovolují hlásat (ovšem cosi o slavné čínské rase povídal i tamní soudruh president).
Čili se jedná o dalšího psa, který štěká, ale nekouše ...

212359

12.2.2010 20:36

RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 212359

FED nic nekupuje. FED za ty vládní dluhopisy "peníze" navýšené o úrok jen "vytvoří". A nejen ty vládní, ale nejsa nikomu podřízen, zato jsa k jejich "tvorbě" oprávněn, navíc i "vlastní", jejichž pomocí pak prostřednictvím nastrčených bílých koní udržuje skupováním dolaru na finančních trzích jeho stabilitu. Dolar, který nemaje žádné krytí a maje tím "autogenerováním" ve světě stále rostoucí rozšíření, v hodnotách odhadovaných již na víc jak 1/2 trilionu (evropského!!!, ne USA), by již dávno vyvolal v USA státní bankrot s hyperinflací, nebýt obavy zbytku světa z astronomických ztrát a totálního kolapsu při jeho zhroucení, neb je globální "rezervní" měnou. Do nekonečna to ale nelze, byť se na to, jako ty banky jenž nemohou padnout jsa příliš velké, FED spoléhá. Jak však praví naše rčení, "tak dlouho..., až se zajde pro pivo" a k tomu dojde, jakmile ta v útrobách globální ekonomiky žbluňkající voda ohrozí svět potopou, neboť "čeho je moc, toho je příliš". Pak nás Bůh ochraňuj.

212405

12.2.2010 15:37

RE: no, krize neskoncila

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

Reakce na 212334

>Rusko nema na svetovou ekonomiku skoro zadny vliv
nema, jen chci rici, ze to podporuje, resp. si preje, aby sel dolar do bazin!!!
>

212364

12.2.2010 16:08

RE: no, krize neskoncila

Karel 2 212.?.?.?

Reakce na 212334

Rusko nema na svetovou ekonomiku, zadny vliv?

A copak by se stalo kdyby do evropy zacalo prodavat jenom 50 procent plynu a zacao vse kupovat ne z EU, ale Ciny? Copak bz to udelalo s celou ekonomikou EU? A pak nasledne zamavao s celym trhem planety?

Jako je hezke rici nema vliv, ale myslet u toho by neskodilo....

P.S. Co udelalo s ekonomikou kdyz byla ropna krize? nebyl benzin a nafta? Nic anebo se ukazao jaky vliv maji ropne staty?

212370

12.2.2010 21:54

RE: no, krize neskoncila

Ursus 82.?.?.?

Reakce na 212370

opravdu su nemyslim, ze by si rusko mohlo dovolit to neprodavat do evropy, toli mu za to china neda...potrebuje penize, tak jako my ropu

212412

13.2.2010 3:27

RE: no, krize neskoncila

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 212412

[velký smích] [velký smích]
Nedavno slavnostne otevreli, ted nevim jestli ropovod nebo plynovod do Ciny a daslim spolupartnerem je pokud si dobre pamatuju Japonsko. Takova bezvyznamna udalost, takze u prestrihnuti pasky se ciste nahodou vyskytoval president Medvedev. A Ukrajina bleskove zaplatila svoje dluhy Gazpromu.

Ale jsou i jine zajimave udalosti napr. novy system pro varovani proti ponorkam, zakladny v Bulharsku a Rumunsku. Dneska uspesny test leteckeho laseru pro niceni balistickych raket pri startu. A par dni zpatky si velvyslanec Ruska pri NATO Rogozin pustil pusu velmi ostre na spacir na Facebook. A nemyslim si, ze by tento diplomat mel problem s disciplinou. Mam takovy pocit, ze uhrat startegickou remizu dokaze Kreml levou zadni. Nedavno probehl test strategicke rakety s kodovym oznacnim NATO Satan a po tom uspesnem testu byla prodlouzena dalsi zivotnost.

Jinak receno roury do Ciny jsou fungl nove, a nikdo nevysoli tezke miliardy jenom tak ze srandy na kratkodoby projekt. A Cina se svou industrialni kapacitou muze platit necim mnohem lepsim nez potistenym papirem. Navic nebude poucovat Moskvu, co ma delat v domaci politice a nedovoli zadne cizi mocnosti stavet na svem uzemi zakladny ani nedela vojensle kroky, ktere by snizovali hodnotu ruskeho strategickeho odstrasujiciho potencialu.

212441

13.2.2010 3:34

RE: no, krize neskoncila

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 212441

To je mi nahodicka. Zrovinka pobaltske staty daly tolik potrebny souhlas. [velký smích] [velký smích] Naprosto souhlasim, ze ty roury do Ciny je potreba brat zatracene vazne. A taky EU i Bily dum uznaly volby na Ukrajine. Tymosenkova nepochopila, co znamenalo kladne hodnoceni voleb od zahranicnich pozorovatelu, takze ji to bylo sdeleno v diplomaticke reci zesilenym dvojhlasem.
http://www.zvedavec.org/vezkratce-3675.htm

212442

12.2.2010 18:20

RE: no, krize neskoncila

Olas 78.?.?.?

Reakce na 212323

Mám dojem, že jste trochu (nebo více) vedle. Ani Rusko ani Čína nemůže mít zájem na rychlém zhroucení dolaru. Pokud by k tomu došlo v krátkém čase mohl by se na našem trhu objevit toaletní papír s potiskem cenných popírů made-in USA a úpisů včetně volných dolarů. Nevím co by mělo za smysl podřezávat si pod sebou větev. Nedomnívám se, že číňané jsou stádem hlupáků jak se nám občas (i velmi často) snaží naznačit naši novinoví vejtrubové. Pokud vím ještě nedávno tu bylo naznačováno jednou AMERO či AMRO a když se plebs zahltil je kolem toho jaksi ticho.
Napadá mě souvislost kolísání ceny dolaru s kolísáním cen našich podniků před divokou privatizací do rukou privatizátorů.

212395

12.2.2010 20:51

RE: no, krize neskoncila

dub 213.?.?.?

Reakce na 212395

ne nejsou stádem hlupáků a na bankrot usa se připravují dlouho.

ono třeba to, že vykazují své devizové rezervy v dolarech vůbec neznamená, že je v nich drží.
sledujte třeba splátky dluhů některých rozvojových zemí a akce zvláštní čínské investiční organizace pověřené správou (a hlavně diverzifikací) rezerv...
děje se toho víc, než vyplyne na povrch...

212407

12.2.2010 15:53

MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Četl jsem "Mytuz penazí vyvráteny":
http://eirene.demax.sk/CLANKY/0009_mytus_penazi_.h...
Viděl jsem přednášku Andrese Clausse:
http://mustwatch.hztz.cz/film/andreas-clauss-o-pen...
Viděl jsem Zeitgeist II - Addendum:
http://mustwatch.hztz.cz/film/zeitgeist-2-addendum...
Viděl jsem i Peníze jako dluh:
http://mustwatch.hztz.cz/film/penize-jako-dluh/
Četl jsem "Metoda Mandrake":
http://home.desineo.com/martin/index.php?str=vypis...
Ale přiznám se, že nerozumím jedné věci, když budu mít tiskárnu na peníze, mohu si vytisknout kolik peněz chci a také mohu kdykoliv svoji měnu devalvovat (moji partneři přijdou o peníze a já si je dotisknu). Tak mně nic snad ekonomicky nemůže ohrozit, ne? Může někdo stručně vysvětlit čím jsou USA ohrožené? [zmaten]

212366

12.2.2010 16:59

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

dub 213.?.?.?

Reakce na 212366

zkuste se zamyslet, čím byla ohrožená výmarská republika...

212377

12.2.2010 17:10

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 212366

>Ale přiznám se, že nerozumím jedné věci, když budu mít
>tiskárnu na peníze, mohu si vytisknout kolik peněz chci a
>také mohu kdykoliv svoji měnu devalvovat (moji partneři
>přijdou o peníze a já si je dotisknu). Tak mně nic snad
>ekonomicky nemůže ohrozit, ne? Může někdo stručně
>vysvětlit čím jsou USA ohrožené? [zmaten]


Asi ste nedávali príliš pozor, ide o to že jednak FED ako súkromná inštitúcia požičiava peniaze na úrok a druhá že v USA už takmer všetko dovážajú na dlh.

212384

12.2.2010 17:23

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 212366

USA zatím ohrožené nejsou, ale až dojde na konečný účet , má dáti, dal, tak se dolar sesype jak zralé hrušky ze stromu!!!!
A největší nepřátelé budou samotní občané USA, až přijdou na to, jak si s nimi politici a mafiánská banda "vyvolených", nenažraných,prolhaných, bankovních zločinců, vytírá prdel!!!

212386

13.2.2010 21:37

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

jezirkar 81.?.?.?

Reakce na 212386

www.cez-okno.net/clanok/proroctvi-o-evrope-z-​knihoven-palmovych-listu
Náhled www.sibyla.estranky.cz

212514

12.2.2010 17:25

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 212366

V momentě kdy se Vám nikdo nezaručí za nové peníze dluhem, přestanou platit na mezinárodním trhu. Pak si jich sice stále můžete tisknout kolik chcete, ale bude to jen plýtvání papírem, který bude mít větší cenu čistý než potištěný vaší měnou. Dolar drží nad vodou pouze fakt že se za něj dosud kupuje olej na mezinárodním trhu.

212387

12.2.2010 17:42

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

steve 97.?.?.?

Reakce na 212366

.. pisatel "dub" poukazuje na zamysleni nad vymarskou republikou - coz je naprosto presne !!
.. ja bych dodal - zkuste se oprostit od onoho - "mam tiskarnu, natisknu, dotisknu .., pochopeni bude jednodussi. Protoze, ti co vlastni onu tiskarnu, ti tisknou PRO VAS - aby jste myslel presne tak jak nyni myslite - v hranici "papirove hodnoty"...
Ale vse je jinde. Jako tiskare papirovych penez Vas nezajima "realna hodnota" cehokoliv. Vy ji totiz vyrabite a vkladate do mozku clovicka - aby na ni stavel. Stejne jako ted myslite Vy.
.. drzim vam palce a Vitam na Zvedavci.

212389

12.2.2010 21:10

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 212389

Myslím, že má pravdu nick Montaznik, USA zatím nic nehrozí. Mají nejsilnější armádu na světě a svět obchoduje s ropou (zatím) za dolary. Všude se tvrdí, že vytištěné peníze se dostávají do oběhu jako dluh, ale co když to není (z části) pravda? Co když někdo tiskne peníze a skupuje za ně přímo např. nemovitosti, fabriky, atd. Pak měnu zdevalvuje na 1/2 a tu hodnotu si dotiskne. Tak má všechny původní peníze (kupní sílu) a všechno co koupil má zadarmo. A může pokračovat ve výkupu dál dokud jeho peníze budou prodávající přijímat. Jinak díky všem za reakce na moji otázku. [zmaten]

212408

12.2.2010 21:29

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 212408

No armáda Vám moc z penězi nepomůže. Spíš naopak. Těžko budete někoho tanky nutit aby vzal dolar. to si můžete sice to zboží vzít zadarmo silou, ale dolar to nezpoplatní. Mimo to se zdá že nejsilnější armáda na celý svět nestačí, má co dělat i s Talibánem v zemi zničené válkou a s pomocí všech možných přisluhovačů. Jeden by řekl že by neměla nejsilnější armáda na světě potřebovat tolik pomocníků proti bandě povstalců, ale ona možná není tolik nejsilnější jako je rozhodně nejdražší. O tom není pochyb.

212411

12.2.2010 23:39

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 212411

Zde bohužel silná armáda hraje dost rozhodující roly protože amerika by si teoreticky mohla dovolit dluhopisy i nesplatit, biť by ji to zničilo politicky a zcela zrušilo důvěru v případné další dluhopisy. Stejně tak silná armáda ovlivňuje to jak dobře se bude státu obchodovat když dokáže případné obchodní cesty chránit nebo prosazovat.
Ohledně Talibanu uvědomte si že Američané v Afganistánu nebojují samy má to tam pod velením na NATO a to stojí pěkně za nic. Navíc Taliban pokud vím vojensky dostává celkem slušně na zadek jediné čeho dosahuje je znechucení válkou to však se samotnou armádou nemá co dělat. Taliban dokonce není schopen způsbot koaličním silám žádné podstatnější ztráty, jeho jediná záchrana je že kdykoliv je poražen v Afganistánu stáhne se do Pakistánských kmenových území (připadně do sousední afgánské provincie pokud tam má pozice) dočerpá lidské zdroje, přeskupí se a opět hurá na Afganistán.
Pokud by Americká armáda měla od politiků volné ruce (přístup do pákistánu, neomezené útoky proti civilistům, v případě nutnosti užívat i ty nejničivější zbraně) tak by Taliban během několika týdnů ztratil veškeré pozice a během několika měsíců by jeho odpor by byl zcela utopen v krvi. Jenže jednotky NATO bojují s Talibanem v rukavičkách, kvůli médiím se bojí bombardovat nepřítele pokud má pozice třeba ve vesnici a tak dále.




Antoninus

212416

13.2.2010 0:27

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 212416

Když oni to někteří Američané vidí trochu jinak, milý Antonie ...
A SSSR se krotil o poznání méně a taky mu to moc platné nebylo, a to ještě investoval i do civilní infrastruktury (to Američany napadlo až po dlouhých letech) a nebečel na Varšavskou smlouvu o posily.

212421

13.2.2010 0:46

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 212421

Je to vlastně divné, že SSSR si do Afganistánu nenasadilo vojska Waršavské smlouvy jako USA NATO. A to byli pacholci komunistický, proč asi ne? Že by uznávali účel smlouvy jako bezpečnostní alianci více než Američani? Že to byli pacholci víme, ale co jsou potom Američani?

212423

13.2.2010 14:54

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 212421

Máte pravdu že SSSR se krotily o poznání méně, ale je také pravda že jejich vojska nebyla příšliš dobře cvičená a organizace příliš těžkopádná, a tak se bojovníků dařilo přežívat v horách kam je sověti obtížně pronásledovaly. Je také faktem že je ale také brzdila politika jelikož Afgánští povstalci regenerovaly v Pakistánu a bez dodávek zbraní od američanů by byly vyřízení hodně rychle. I tak před odchodem sovětských vojsk už odboj nebyl příliš silný a odhadovalo se že by vydržel už jen krádkou dobu na neštěstí pro SSSR se ekonomicky zhroutil ruský obr dříve než odboj v Afganistánu.
Větší podíl než válka v Afganistánu na tomto zhroudení měl samotný socialistycký systém který nehorázně plýtvala vedl k úpadku ekonomiky.


Antoninus

212480

13.2.2010 0:37

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 212416

To jsou stejné řeči jako vždy tak se mi zdá. Řeči o nevolných rukách armády díky politikům, kteří asi války chtějí snad prohrát nebo co. Ono těch tomahawků nebylo dost? Nějak ty rukavičky se kterýma Nato bojuje se mi jeví docela od krve. Dnes se nevedou války jako dříve, nikdo není tak hloupý aby se postavil USA na poli a nechal si rozstřílet armádu na kusy, to jsme naposled viděli v Golfské válce.
Asymetrie odboje má dva důsledky, díky kterým se nedá vyhrát konvenční silnou armádou. Odboji nejde o rychlé vítězství jako silnému útočníku. Je to tolik nestojí každý den, stačí občas doma dělanou bombou za 3 dolary zničit milionový tank nepříteli. Časem to útočníka přestane bavit, nebo mu dojdou prachy, nebo obojí. S každým výpadem bez rukaviček sice útočník pobije mnoho povstalců, ale zdaleka ne tolik, kolik domorodců nasere a ti povstanou. Je to předem prohraný, ke všemu Afgánci to mají vyzkoušený mnohokrát, generačně v krvi, vědí že vyhrají stejně jako pradědové vyhráli proti Británii a otcové proti SSSR. Nemluvě o dávných předcích proti Alexandru Velikému a to by nějakej frajer a určitě rukavičky neměl ani politickou nevůli. Ví že dokud vydrží a nenarovnají se někde na poli pro radost predátorů, nemůžou prohrát. Řeči o tom, že se nevyhrává neb se dostatečně nevraždí mě už moc nebaví. V tom to není. Je to v tom, že napadená oblast válčit musí, nemá už co ztratit a útočník ano. Kdyby jste měl pravdu, tak by Hitler u Stalingradu vyhrál, utopil je přeci v krvi a Amerika už ve Vietnamu taky. Kdyby někdo napadl USA tak jak USA napadá jiné, Američani by se bránili stejně zuřivě jako Afgánci. A že by nakonec museli je jasné už z toho jak jim byla technika US Air Force a Noradu prd platná o 9-11. Jenže nikdo je nenapadá. Kdyby jste měl pravdu, tak by Palestínci už po 60ti letech topení v krvi byli hodní jako beránci a pěkně stáli ve frontě na polívku u Synagogy.

212422

13.2.2010 12:22

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 212422

Výte politici obvykle válku prohrát nechtějí ale válčit neumí!!! Pouze chtít válku vyhrát nestačí, jsou na to pořeba schopnosti a je logické že politick který se armádou nezabívá bude dělat nesmyslná rozhodnutí která nepovedou k vítěztví.

Odboj o kterém mluvíte je odboj který pouze využívá mírnosti útočníka do historie nemusíme chodit daleko, vzpomeňte na odboj Poláků proti Němcům, Poláci měly mnohem většího bojového ducha než celý Taliban dohromady i s pakistánskými kmenovými územími. Poláci měly takového bojového ducha že Němcům způsobily dokonce až vojenské problémy. Jenže i tento mnohem silnější odboj kvůli tomu že Němci proti nim vedly totální válku (bez rukaviček) fakticky vykrvácel během 4 - 5 let a zachránilo je jen to že němci prohrávaly. Zbytek odboje pak snadno udusily příchozí komunisti. Tedy pojem že taková válka se nedá vyhrát je lež už jen vůči historii. Pokud by Taliban bojoval proti stejně krutému nepřítely jako Poláci vydržel by poloviční dobu možná i méně.

Tedy běžte vyprávět o neporazitelnosti odboje Polákům, běžte to vykládat odhodlanýcm Tibeťanům, a dalším národům které doslova vykrvácely při svém dohodlaném odporu před agresorem který si nebral ony pomyslné rukavičky.

Ohledně Stalingradu je poznat že jste úplně mimo, po této poznámce si vůbec říkám zda víte o čem se zde bavíme. Bitvu o Stalingrad vedly dvě regulérní armády v konvenčím boji a jaké překvapení že vyhrála ta která měla početní převahu ve všech ohledech. Tedy otázka jak můžete přirovnávat partizánskou válku k válce regulérních armád??

Ve Vietnamu měla právě americká armáda doslova svázané ruce politikama. Pokud by dostala volnou ruku agresory by zlikvidovala velice snadno, jenže politici jí spoutaly ruce tím že armáda nesměla útočit na území agresora (Severní vietnam) a bombardéry směly bombardovat jen některé cíle. A tak se nepřítel neustále regeneroval i přesto že ho vojensky v Jižním vietnamu nestále porážely.

Podívejte se na demografický vývoj palestinců. O jakém topení v krvi mluvíte?? Jejich počet se podstatně zvyšuje, tedy lidské ztráty moc velké nejsou naopak přirozený přírůstek je kompenzuje a dokonce převyšuje, Izrael proti palestincům nikdy nebojoval totální válku. To by vypadalo jinak, vzpomeňte na Varšavu!!!

Ale to je asi vše zbytečné když jste schopen přirovnat bitvu o Stalingrad k partizánské válce. Nechcete to rovnou srovnávat s potencionální jadernou vákou? (podobnost je stejně malá)



Antoninus

212464

13.2.2010 18:16

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 212464

Srovnávám pouze výhody domácích proti útočníkům, co se týče Stalingradu. Jistě že se válka vedla jinak. Na druhou stranu jsem tam nebyl, Vy ano? [smích]

212493

13.2.2010 19:09

RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 212493

Promintě ale to už s partizánskou válkou nemá co dočinění. Srovnávání obrany a útoku je spíše na další a zcela jinou vojenskou diskusi.
Pokud vím tak to byly právě Rusové co v roce 1942 až 1943 potlačovaly odboj na kavkaze a potlačily ho úspěšně protože tam si tehdy opravdu nebraly žádné servítky.

A nebojte nemusíte být u každé události co se na světě stane aby jste věděl jak se tam bojovalo.


Antoninus

212498

12.2.2010 17:50

Z blogu J.Hrušky

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 212366

Ostatně totéž vidíme i u "svobody a demokracie", která nastoupila po reálném socializmu. Krátce po tom, co režim vznikl, zjistil soudný člověk, že je opakem toho, za co se vydává. Důvod je stejný. I tento režim je založen na nepravdivé představě, že člověk je v podstatě dobrý a že je možný ten druh svobody, který je ve skutečnosti bezbřehou svévolí. Takže režimu, když chce přežít, nezbývá než dělat to, co dělali komunisti - v praxi provádět opak toho, co vydává za svojí podstatu. Někteří lidé si myslí, že zjevný fakt, že tento režim je přinejmenším stejně prolhaný jako ten dřívější způsobili komunisti, kteří do něj zákeřně pronikli. Já jsem přesvědčen, že to nedělají stejní lidé, ale stejná představa o člověku; ta umožnila lotrům, o něž ani ti komunisti nestáli předvést, jak jsou "dobří". Ještě bych si dovolil dodat, že marxizmus přece jen nemohl úplně zapřít svého ušlechtilého předka, ale tento režim podobné omezení nemá. Dneska je možno vydávat za dobro i humanitární bombardování.
Popsat, že je tento režim nemocný, na to opravdu není třeba mnoho chytrosti, jak jste ostatně právě viděli. Těžší už je najít nějaké alespoň málo špatné řešení. Já souhlasím s realisty, že v blízké budoucnosti mohou čekat světlé zítřky možná tak hrobníci. Cestu ven z krize vidím v tom, že jádro společnosti přistoupí na hierarchii autority, ve které bude stát na vrcholku autorita božská, stejná pro velké i malé. No a jaký jiný Bůh, než ten skutečný. Jen Ježíš Kristus je vládce, který svůj lid miluje a obětuje se za něj. Jedině pozemští vládci, kteří ho budou následovat mohou přinést něco dobrého. Jak moc si ještě lidé budou muset natlouci ústa, než na tuto samozřejmost přistoupí, to tedy nevím.
Co dodat: Je to samozřejmě podobné jako s přejnými vztahy mezi lidmi či se spravedlností. Na tomto nedokonalém světě nelze čekat, že se objeví v plnosti. Přes to bychom se měli snažit, aby se objevovaly co nejčastěji. Vládce, který by hodinu denně jednal podle práva a spravedlnosti, i když by to pro něj nebylo výhodné a hodinu denně pečoval bez postranních úmyslů o dobro všech by v dnešních poměrech vypadal jako zázrak.
http://chelemendik.sk/_Marxizmus_je__krestanska_he...

212390

12.2.2010 18:09

Z blogu J.Hrušky - Jak jsem byl léčen ( z obdivu k USA)

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 212390

Před časem, snad v létě roku 1992 pořádala evropská konference Evangelické církve metodistické episkopální jižní sejití v Hollabrunu v Rakousku u českých hranic. (Tato církev má ústředí v USA a je větví britského metodismu, který byl silně ovlivněn moravskou Jednotou bratrskou.) To shromáždění bylo pojato jako velkolepá akce. Jen jedna věc nám působila určité rozpaky. Těžko se dalo přehlédnout, že je to také míněno jako oslava „vítězství nad komunizmem“. My, kteří jsme žili na východě jsme samozřejmě věděli, že u nás žádný komunizmus nebyl a že Sovětský svaz vyhnil zevnitř natolik, až k jeho pádu stačilo kýchnutí.

Doufali jsme, že jde o určité nedorozumění, které se snadno vysvětlí. Netušili jsme tenkrát, že Američanům je představa, že taky jednou zvítězili, dokonce nad zločinným komunizmem natolik vzácná, že jí budou držet vzdor faktům další desetiletí. Že se ještě po dvaceti letech budou chovat jako afričtí domorodci, kteří našli v poušti mrtvého lva a teď se vychloubají, jak ho zabili. Že se u nás najdou patolízalové, kteří je budou podporovat naprosto v čemkoli, to se celkem dalo čekat. V jiných zemích je ostatně toto patolízalství ještě rozšířenější.

Tehdy jsem to nebral tragicky. Usoudil jsem, že není možné, aby se ve státě, který má přes dvěstě milionů obyvatel nenašel ani jeden blbec. Později jsem ale měl řadu příležitostí se přesvědčit, že je to jednání spíš typické. Řada důvěryhodných svědectví se shodovala v tom, že americký úředník se obvykle chová jako hulvát, když si myslí, že si to může dovolit. Že naprostá většina americké společnosti je pozoruhodně nedotčená vzděláním. Ostatně celá zahraniční politika USA je poznamenána jednáním, jaké bychom čekali u Zulukafrů.

Takže na závěr poučení: Otroka - tedy otroka tělem i duší poznáte nejlépe tehdy, když z něj uděláte poháněče. Otroctví je jeden jev, otrok a otrokář jedna bytost. Čím poníženější byl člověk coby otrok, tím krutější bude coby otrokář. Z chování úředníků a všech „významných lidí“ v USA lze snadno odvodit poměry, ve kterých žili, vyrůstali, ve kterých se tvořil jejich charakter - tedy pokud se u nich dá o nějakém charakteru mluvit.

Kdysi jsem pociťoval soucit a sympatie k prostým občanům Sovětského Svazu, protože byli nuceni žít pod vládou, se kterou jsme my naštěstí měli jen nepřímé zkušenosti. Tehdy jsem si začal postupně uvědomovat, že na prosté občany USA se podobné pocity hodí daleko víc.
http://chelemendik.sk/Jak_jsem_byl_lecen_z_obdivu_...

212392

12.2.2010 17:17

Proc uverejnujeto tohohle zaprodance

Janecek 69.?.?.?

Vůbec Vás nechápu jak může zveřejňovat článký tohohle člověka. Cožpak nechápete, že tento povrchní novinář je jedna banda s našimi nepřáteli. Vždyť ho moc dobře znáte, cožpak jste ho ještě neprokoukl.

212385

12.2.2010 21:12

RE: Proc uverejnujeto tohohle zaprodance

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 212385

Pro editora.
Vy víte o čem ten Janeček napsal? To má být přínosný příspěvek? Když si ale přisvojujete právo na selekci (nic proti tomu), platí to známé "podle sebe, soudím tebe". Opravdu tedy víte o čem ten Janeček napsal?

212409

12.2.2010 21:23

RE: Proc uverejnujeto tohohle zaprodance

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 212409

Nevím, o čem Janeček mluví. Ale má právo na 10 příspěvků a jeho příspěvek neporušuje pravidla, tak jsem ho nechal.

212410

12.2.2010 20:37

Na to znam jediny lek...

Pastinak original 217.?.?.?

Pokud dolar opravdu spadne,je treba si napujcovat...
Kdybych to udelal uz tenkrat a pujcil si dva miliony dolaru pred tim nez spadl na 14 korun ,mohl sem na tom vydelat asi 10 milionu korun...tenkrat mi to ale nevyslo, ze mi nikdo nechtel pujcit primo v dolarech ale jenom v korunach..:/tedy sice by mi to pujcili v dolarech,ale splacel bych to v korunach takze zadny efekt...
a jestli nekdo mate prilezitost,pujcte si,prave ted..[smích]

212406

15.2.2010 22:00

Nieco na zamyslenie...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Vopred prosim na odpovede ohladom mojej skladby myslienok ohladom USA...
Takze to ze dolary vydava FED je jasne,aj to ze vlada USA za to zaklada cenne papiere a pod. Potom vlada tieto papiere preda napr. Cine za hotove tovary. Teda tymto sposobom vznika nekonecny retazec dlhov. Ale zaujimave je ze FED tieto papiere odkupuje spat od Ciny, aby Cina bola ochotna dalej predavat tovary do USA a tym FED znova roztaca kolobeh. Kedze Cina uz ma dolare a vie ze su prakticky menej cenne ako cenne papiere ( za ktore by mohla mat aspon nehnutelnosti ci podniky na uzemi USA ), musi sa ich cim skor zbavit. Ale ako najst hlupaka, ktory za tie dolare nieco preda? Aha, tak kontrakt na dodavku ropy a plynu na 20 rokov povedzme od Ruska by bola dobra investicia, vsak? Potom ale treba pochopit ze Cina by na taky krok pri ktorom dostanu do ruk toaletny papier, pardon, dolary asi tazko pristupila keby vedela ze to nebude vyhodne. Preto si myslim ze Cinske korporacie ovladaju znova americania a len vyuzivaju meno silnej Ciny ako prostriedok prania penazi. Okrem toho, spolocnosti ktore ktore v Cine kupuju ropu... a nesu nazov napr. Exxon China atd., vo mne evokuju nazor ze to nie su sikmooki ktori to riadia!!!
Preto myslim, toto cele je len hra na cierneho petra, a ten komu nakoniec peter ostane v ruke, rozumej dolare, prehrava vsetko, aj posledne gate. Okrem toho, Rusko nie je velmi zadlzene, ale su zadlzeny ich magnati, ktori pred tym sprivatizovali podniky, zobrali na ne vacsie pozicky ako ma Rusko rezervy, a dnes si kupuju futbalove kluby a podobne... Aby som to zhrnul, pokial mala Cina vela cennych papierov, hrozilo ze vacsina USA bude vlastnena Cinou, dnes je ale situacia ina. A pokial USA uznaju za vhodne dolar potopit, vymenit za inu menu 1:1, ostatnemu svetu povedzme 1:50, tak to bude dokonala piramidova hra. A dalsia zaujimavost je napr. dohoda o odzbrojeni. USA si moze dovolit zrusit vsetky atomove bomby, ale pokial Rusku budu vylamane atomove zuby, tak uz na USA v zbrojeni nebude mat sancu, a myslim ze tam smeruje dnesny svet. NWO bez vojny je predsalen lepsia alternativa... Mozno ze sa kriza este viac oddiali a kolotoc sa rozbehne znova, pretoze Cina si nemoze dovolit nevyrabat, kedze vsetky prostriedky investovali do zvacsenia hospdarstva, v case ropnej krizy malo Rusko nastaveny rozpocet na 90 USD za barel, teda stracaju aj tak vela, a vedzte ze su to americania ktori umelo stlacaju a zvysuju cenu ropy. Prave to bola pasca, ideme do Iraku, zastavime dodavky ropy, ropa zdrazeje, Rusko bude chciet rast a potom ho polozime na kolena.
PS: Pokial budu ludia dostatocne hlupi, zaobideme sa aj bez vojny...

212646

Příspěvků: 47

12.02. 02:53 stefan  no, krize neskoncila
12.02. 07:54 Kim  RE: no, krize neskoncila
12.02. 15:34 stefan  RE: no, krize neskoncila
12.02. 16:57 dub  RE: no, krize neskoncila
12.02. 17:09 dub  RE: no, krize neskoncila
12.02. 09:17 Ursus  RE: no, krize neskoncila
12.02. 14:13 Montaznik  Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!
12.02. 14:14 Montaznik  RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!
12.02. 14:53 Ursus  RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!
12.02. 15:33  RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!
12.02. 18:10 abc  RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!
12.02. 15:34 Montaznik  RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!
12.02. 20:08 Ursus  RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!
12.02. 23:24 Montaznik  Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!
12.02. 15:11  RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!
12.02. 20:36  RE: Nemusíme souhlasit se vším, ale máme před sebou údobí, kdy se společnost bude muset změnit!!!
12.02. 15:37 stefan  RE: no, krize neskoncila
12.02. 16:08 Karel 2  RE: no, krize neskoncila
12.02. 21:54 Ursus  RE: no, krize neskoncila
13.02. 03:27 Rene Bartosek  RE: no, krize neskoncila
13.02. 03:34 Rene Bartosek  RE: no, krize neskoncila
12.02. 18:20 Olas  RE: no, krize neskoncila
12.02. 20:51 dub  RE: no, krize neskoncila
12.02. 15:53  MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
12.02. 16:59 dub  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
12.02. 17:10 Oracle  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
12.02. 17:23 Montaznik  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
13.02. 21:37 jezirkar  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
12.02. 17:25 Antiseptik  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
12.02. 17:42 steve  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
12.02. 21:10  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
12.02. 21:29 Antiseptik  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
12.02. 23:39 Antoninus  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
13.02. 00:27  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
13.02. 00:46 Antiseptik  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
13.02. 14:54 Antoninus  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
13.02. 00:37 Antiseptik  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
13.02. 12:22 Antoninus  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
13.02. 18:16 Antiseptik  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
13.02. 19:09 Antoninus  RE: MOC TÉ EKONOMICE NEROZUMÍM
12.02. 17:50 Montaznik  Z blogu J.Hrušky
12.02. 18:09 Montaznik  Z blogu J.Hrušky - Jak jsem byl léčen ( z obdivu k USA)
12.02. 17:17 Janecek  Proc uverejnujeto tohohle zaprodance
12.02. 21:12  RE: Proc uverejnujeto tohohle zaprodance
12.02. 21:23 Vladimír Stwora  RE: Proc uverejnujeto tohohle zaprodance
12.02. 20:37 Pastinak original  Na to znam jediny lek...
15.02. 22:00  Nieco na zamyslenie...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 12

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
250 775,35 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 247