Diskuze k článku

Starej se sám o sebe!

Příspěvků 83

12.2.2010 2:04

Hezká rada, ale provedení ?

LaFox 90.?.?.?

"nevolte už ty staré mafiány, kteří nám lžou 20 let....."
To se to radí, koho tedy máme volit? Českou pirátskou stranu ? Možná jediná s troškou svěžího vánku. Ale naděje, že překročí 5 % ? Volil jsem povětšinou ODS, ale poslední dobou mě nasranost dovede k tomu, že odevzdám hlas komu asi ? komunistům [smích] A teď mě můžete kamenovat.

212319

12.2.2010 2:21

RE: Hezká rada, ale provedení ?

GammaRay 86.?.?.?

Reakce na 212319

Existuje spousta neparlamentních stran. Kromě pirátské třeba Strana za přímou demokracii, Obcanecz atp. Líbilo by se mi kdyby se lidé probudili a rozdělili hlasy právě mezi neparlamentní strany. Bylo by to jasné a konečné NE těm dněšním zlodějům. To by se mi moooooooooc líbilo... [chechtot]

212321

12.2.2010 12:20

RE: Hezká rada, ale provedení ?

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 212321

To: GammaRay, ale i ostatní přispivatelé.
"Existuje spousta neparlamentních stran" - ano, existuje. Bohužel, žádná nenabízí REÁLNOU změnu stávajícího.
Lidé nesouhlasí s poplatky u lékaře, lidé chtějí změnu, lidé cítí, že je spoutává a tíží břemeno byrokracie - my zrušíme poplatky, my uděláme změnu, my snížíme byrokracii...sliby ale nereálné, to znamená, že se nezmění vůbec nic, možná tváře v politice, ale výsledek bude stejný, ne-li horší.
Chci konkrétní popis co a jak budou dělat, ne pouze jen líbivé plácání do vzduchu v souladu s většinovým přáním. Na zázraky a pohádky jsem již dávno přestal věřit.
>Zruším poplatky< - ale zabezpečím zdravotní systém těmito kroky...
>Udělám změny< - takové a takové a docílím toho tímto!
>Snížím byrokracii< - chachá... navýšením stávajícího stavu
>Tyto hesla mají všichni a nikdo s tímto nic nedělá<, v mnoha případech to ani nelze bez velmi radikálních a bolestivých kroků, proto se každý, kdo se dostane k lizu spíše vyhojí na těch, co jej k moci dostali, zvýší daně, zvýší odvody a poplatky a navýší stav státních zaměstnanců. Pokud by chtěl dodržet volební sliby za předpokladu, že nezatíží obyvatelstvo, je to bianco politická sebevražda a s takovou představou tam přeci nikdo nejde, anebo ANO?
Proto, abych zde nepopisoval další možnosti, proč to, či ono je nereálné, se musím přiklonit k názoru "Karel Vraný". Vyhnat ďábla satanem, je snad jedna z možných variant a bezbolestných možností. Pokud tuhle možnost lidé nepochopí, už existují jen bolestné varianty.
Ještě se jednou vrátím - žádná strana, ani ty malé nenabízejí konkrétní reálné řešení, pouze všeobecné líbivé sliby a vzletné projevy, které stejně nebudou mít sílu uskutečnit.
Prozatím konkrétní a reálné nabídky udělali - DS, Republikáni a KSČM, ale i zde není zajištěno, že sliby dodrží.
Je možné, že tyto strany stávající garnitura zakáže, i přes vyhrané volby, je president nemusí pověřit sestavením vlády.
V případě, že je nezakáží, že budou vládu sestavovat, ještě nemusejí se změnami uspět, protože neprojdou senátem za předpokladu, že budou mít ve sněmovně většinu.
Takže si nechejme zdát raděj o Sněhurce nebo o Alibabovi a 40 loupežnících, konce si většinou pamatujeme z mládí a rozčarování nad výsledkem nebude tak dramatické.

212344

12.2.2010 17:06

RE: Hezká rada, ale provedení ?

GammaRay 86.?.?.?

Reakce na 212344

Já myslím, že kdybychom všichni, což je bohužel utopie, volili některou z neparlamentních stran, tak to reálnou změnu přinese. Stavájící politici by byli vyautováni od koryt a na těch nových by bylo ustát ten mafiánský tlak. Nedělám si iluze, že nové vládní struktury by byly o moc lepší než ty stávající, ale někdo už musí řící Topolánkovi, Paroukovi, Liškovi, Kalouskovi, ba i lídru KSČM; Chyťte se za ruce, zavřete se do těch svých vil, ale hlavně - UŽ DRŽTE UŽ HUBY a my se pokusíme napravit to co jste napáchali!!! Tento Váš alibistický přístup bohužel zdílí většina, ale ten nás nikdy nikam neposunul. Teď trošku citace z dnešního člaánku na BL; "Z historie je zjevné, že sociální a demokratická práva nikomu nespadla z nebes. Všechna si během let tvrdě vymohli občané a museli je po celou dobu aktivně hájit - jinak o ně přijdou." Ač pana Čulíka nemám moc v lásce, toto vytihl naprosto přesně. Z nebes nám opravdu nic nespadne. Tak proč to nezkusit pro začátek aspoň tak, že nebudeme volit žádnou ze současných parlamentních stran a rozdělíme hlasy mezi malé neparlamentní partaje.

212381

12.2.2010 17:31

RE: Hezká rada, ale provedení ?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 212381

Je to jediná cesta ven, i když skýtá v sobě velká nebezpečí. Mnoho malých stran ve vládě se na ničem nedomluví, což může vést k puči radikálů. Nejlepší je nevolit nikoho. Zajímalo by mne co by se stalo kdyby nikdo nevolil nikoho? To ale taky nikam asi nepovede. Bezvládí není taky žádný med. Nevím.

212388

12.2.2010 18:16

RE: Hezká rada, ale provedení ?

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 212388

Opět Vám hoši uniká jádro pudla.
Jste tak definitivně přesvědčeni, kdyby jsme všichni drželi bobříka "NEVOLIT", že by bylo bezvládí?
Já ne!
On by stačil Topolánek s Paroubkem, aby si každý hodil do urny svého protikandidáta[chechtot], a jsou výsledky 50:50
ale podstata je ta, že volby by byly platné! Tak jako by volilo celé spektrum voličů, pouze ti další, co by nevolili, by měli "NULA" a utřeli by!

212394

12.2.2010 20:10

RE: Hezká rada, ale provedení ?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 212394

Rozveďme to tedy dál. Paroubek vyhrál se dvěma hlasy oproti Topolánkovi s jedním. Vládne tedy Paroubek. Nemá ovšem žádnou podporu, nikdo ho nevolil a také nemá žádné lidi kolem sebe kteří ho volili aby ho podpořili. Pak jsou volby znovu a po této zkušenosti kandidují noví lidé, neb si každý umí spočítat že sežene více hlasů než dva. Kdo vyhraje se neví, ale hra mezi dvěma stranami je rozbitá. Je to teorie, ale v podstatě hra mezi dvěma stranami se stejným cílem jede skoro všude, někde mají pár jiných stran bez šance někdy vyhrát, jako v Kanadě, ale jde o to samé, aby vyhráli naši koupení šašci, jednou ten a pak onen ale naši. Dvě strany se dají lehce podplatit, dvacet už ne tak docela lehce. Já bych snad i politické strany zrušil a volil jednotlivce. Pak by podplatitelé museli podplácet občany snad rovnou všechny. To by nemuselo být nakonec tak špatný. [velký smích]

212403

12.2.2010 20:33

RE: Hezká rada, ale provedení ?

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 212403

No, já ten optimismus nesdílím.
T1 : P2 - převedeno do češtiny by znamenalo, že Paroubek by ovládal 2/3 sněmovny cca 132 poslanců, Topolánek zbytek.
A teď ten optimismus, nebo pesimismus.
Volby jsou platné, jelikož nikde není stanoveno minimální množství pro neplatnost.
Jde o zaplnění sněmovny, což už nijak nesouvisí s účastí ve volbách.
Lze předpokládat, že z řad těch dvou táborů by se potřebný počet nenašel?
Že by trpěli až takovou morálkou a ctí, že by ty dva nechali ve štychu?
Že by se až tak moc trápili účastí? Že by se trápili tím, že v dalších volbách někdo sežene víc jak dva hlasy?
Jak mě dnes bolí zub, tak se musím smát [velký smích]
Vždyť by neměl kdo vznést a hlavně odhlasovat nedůvěru. Snad, že by Topolánek odkoupil 40 přeběhlíků. A pokud by se mu to rychle nepodařilo, je možné že by Paroubek prosadil ve sněmovně zákaz modroptáků.
No takové vážné téma, a nějak se to chlupatým ke zdi otáčí

212404

13.2.2010 2:55

RE: Hezká rada, ale provedení ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 212404

Samozrejme, ze jakakoliv moc potrebuje legitimitu zdola. Kdyby meli by byt dva platne hlasy ve volbach, tak ten chytrejsi by hlasoval pro sveho soka. Bez legitimity moci, muze totiz jeden lehce vylitnout oknem nebo ozdobit sloup verejneho osvetleni. [mrknutí jedním okem]

212435

13.2.2010 19:38

RE: Hezká rada, ale provedení ?

GammaRay 86.?.?.?

Reakce na 212394

Pokud chceme něco změnit. Musíme volit tak jak říkám. Najít si neparlamentní stranu nejbližší ideálům a dát jí hlas. Toto je v podstatě jediná legální cesta jak s něčím hnout. Nevolit nikoho je totéž jako volit stávající skvadru. Pak vznikne ten model o kterém mluvíte... Ale i kdyby se to nakrásně povedlo a současné parlamentní strany nedostali ani hlas, tak to tím nekončí. Lidi by si museli zvyknou kontrolovat své politiky a v případě, že uhnou, je pro příští období už nezvolit. Prostě, neděláš co máš - končíš! A to by mělo být pravidlem. Nechápu že spousta brblajících lidí volajacích po změně, ani nevedí, že existují i jiné partaje než ODS, ČSSD, KSČM a že jediná přípustná adekvátní varianta je pro ně volba zlotřilých zelených. Lišek podšitých. Vzpamatujte se a aspoň to při volbách zkuste, šiřte tuto myšlenku, hledejte alternativu... Protože pak už z nekrvavých variant zbývá jeen totální bojkot; Vyházet rádia a televize, peníze zašívat do peřin, svítit svýčkama, nevolit a nakupovat ve večerkách nebo pěstovat před barákem... [smích]

212502

13.2.2010 19:43

RE: Hezká rada, ale provedení ?

GammaRay 86.?.?.?

Reakce na 212502

Svítit svíčkami jsem chtěl napsat... [smích]

212504

13.2.2010 20:42

RE: Hezká rada, ale provedení ?

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 212502

Na spodu této debaty jsem to popsal polopaticky!
Tahle idea mě nepřesvědčuje. Je zde velké riziko, že se lidé na dálku neshodnou, což je pravděpodobnější. A pokud by to prošlo, že strana přesáhne 5%, jsou tam v pozadí nachystané zálohy pro přeběhlíky.
A volič zase bude hledět na zázrak, jak se nic nepohnulo tak jak si představoval.

Ale dovedeš si představit, že by třeba štětináč přešel k červenáčkům, já ne... a pokud jo, tak to by byla teda "bomba"

212511

13.2.2010 22:42

RE: Hezká rada, ale provedení ?

GammaRay 86.?.?.?

Reakce na 212511

Jenže jsou to všechno spekulace.
Já chci říct, že nám by tento nový začátek mohl pomoci se znovu o politiku zajímat a ovlivňovat ji. Současné garnitury už jsou moc usazené, zkorumpované a bezkrupolózní a jako takový v podstatě nekontrolovatelní.
Nic to nemění na tom, že i po kladném výsledku této idei by bylo nejvíce práce na voličích. Museli by tlačit ne změny zákona ohledně refernder, přímé odvolatelnosti a dalších vydobytků OPRAVDOVÉ demokracie. Prostě se zajímat od začátku. Zpochybnit se samozřejmě dá vše což sofisté vědí, ale nikdo přesně neví nic pokud to nezkusí.

212523

13.2.2010 23:12

RE: Hezká rada, ale provedení ?

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 212523

Jsou to spekulace, a s největší pravděpodobností by žádný pozitivní výsledek nepřinesly, ani v případě, že by se lidé trefili do některé strany.
Ale to co jsem popsal, je šance na změnu a celkem reálná!
Protože jinak žádných změn nedosáhneš. Oni ti je dobrovolně neumožní a volič po volbách je bezbranný.
Volbami jim prakticky podepíšeš bianco směnku a pak se nestačíš divit

212525

14.2.2010 14:23

RE: Hezká rada, ale provedení ?

GammaRay 86.?.?.?

Reakce na 212525

Hoďte jsem číslo na příspěvek. Nemohu najít ten kde jste popsal reálnou šanci na změnu....

212547

12.2.2010 18:58

RE: Hezká rada, ale provedení ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 212381

to nie je utopia, to je statistika. Socialne javy su predikovatelne podobne ako fyzikalne. Jedinym riesenim je zmenit pravidla vladnutia.

212397

12.2.2010 16:34

RE: Hezká rada, ale provedení ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 212321

http://www.protiprudu.info/opilec_havel_II.html [chechtot] [bliji] [chechtot]

212374

12.2.2010 5:41

RE: Hezká rada, ale provedení ?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 212319

Pan Maftik zde již upozorňoval na http://www.voltenevyvolene.cz dnes je všeobecně rozšířený názor, že zvolit nějakou neparlamentní stranu je to samé, jako svůj hlas zmařit, popř. „dát jej komunistům“. To je ale nesmysl, proto se současná vládní garnitura již řadu let nezměněna. Z toho právě úspěšně jen těží, neboť s tímto postojem voličů se její členové udrží u koryt ještě dlouho.

Nebojte se dát svůj hlas nějaké vám programově blízké „malé“ neparlamentní straně. Zapomeňte na výmluvy typu „můj ojedinělý hlas nic nezmění“. V momentě kdy se takto vymluví všichni, pak opravdu vše zůstane při starém. Je prověřenou pravdou, že chce-li člověk něco změnit, nemůže začít jinde než sám u sebe. Nikdy to jinak nebylo a nikdy to jinak nebude. Nevolte ty, co vám lhali!

Není to jen problém ČR; v řadě států se střídají dvě téměř stejné strany a voliči jsou vždy podvedeni. Mám na mysli např.: USA, Británii, Kanadu atp.

212327

12.2.2010 7:19

RE: Hezká rada, ale provedení ?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 212327

"zvolit nějakou neparlamentní stranu je to samé, jako svůj hlas zmařit, popř. „dát jej komunistům“"

to jsou cíleně rozšiřované "lidové legendy" mající za úkol udržet stávající nomenklaturu u moci

212328

13.2.2010 21:38

RE: Hezká rada, ale provedení ?

Max3 80.?.?.?

Reakce na 212319

Četl jsem v jedné diskusi názor: Budu volit komunisty nebo DS jen proto, abych je naštval! [chechtot] Bude to jistě zajímavé jak ty volby dopadnou!

212515

12.2.2010 8:18

Mno,

Takyjeden 77.?.?.?

pozdravujte pana otce.Svým způsobem mu rozumím.
Nicméně i mě se na současném režimu nelíbí spousta věcí. (Zatím)beztrestně vytunelované nejen fabriky, ale i majetky KSČ a SSM nepředané do rukou lidu, vytunelované banky i důchody a prakticky do mrtě vytunelovaná důvěra občanů v demokracii .
Lži oficiálních "pravd", dennodenně nám servírované bez nejmenší známky objektivity a - studu ,by stály za samostatné zmapování, coby téma na několik publikací.
Ano,je toho spousta o co bych se mohl otřít. O zájem o práci nejevící menšiny terorizující každého ,vůči kterému se cítí být v přesile, o blahosklonnou povýšenost správců a satrapů této země,hájících zájmy všech možných ,jenom ne obyčejného sedřeného člověka atd....
Na druhou stranu ovšem drtivá většina z toho ,co kritizuji dnes ,byla ke kritice i v dobách minulých. Plus mnoho,mnoho toho navíc. Pamatuju a zažil jsem komunistickou střelbu do lidí .Pokojných lidí ocitnuvších se ve špatnou dobu na špatném místě . Také pamatuju otce ,kdy spolu se strýci vyděšeni, zkrvaveni a zmláceni se vrátili v srpnu 69 z pokojné demonstrace proti asiatským okupantům.
Ano,bohužel ,na rozdíl od mnohých paměť mi slouží pořád dobře. Což je někdy k vzteku. Takže raději dále nerozepisovat.
Závěrem pouze jedno. Takovou veřejnou kritiku vůči režimu ,jakou nejen tady můžeme číst i psát - si dovolit v oněch letech minulých ,no hádám dohromady by nás to vyšlo na několik možná stovek let! Kriminálu!
Samozřejmě, všechno je relativní a ke změně může dojít ze dne na den.
Jak dobré nám potom budou opět ty zahrádky!

P.S. A koho volit?
Přiznám se ,že nevím. Snad onu zahrádku? [smích]

212331

12.2.2010 11:40

RE: Mno,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 212331

Pane Takyjeden, mám k vašim poznámkám pár poznámek.

1. Až za 3 roky nebude na důchody, jsem si jistý, že to začne zajímat i naše rodiče.

2. Komunistická střelba do lidí možná, ale byli to čeští komunisté? Možná jste úplně nepochopil, o čem jsem psal. Tedy o neuvěřitelném pokrytectví. Tou střelbou jste měl na mysli sovětskou okupci naší země? Zeptejte se lidí po celém světě, do kterých stříleli Angličané, Němci, Francouzi, Američané, Izraelci atd, jak se dívají na sovětskou okupaci ČSSR. Za procházku růžovým sadem. Nebo byste si raději představoval takovu hezkou osvobozovací akci, jaká proběhla v Iráku? Možná by pak váš otec se strýcem z demostrace domů vůbec nepřišli. Pokud mému otci svým způsobem rozumíte, tak proč se tak zajímáte o Palestince? Jen proto, že je mastí zrovna židi? Nejste tak trochu pokrytec?

3. To, co píšete o svobodě projevu, je sice hezké, ale zkuste si tady napsat něco o Holokaustu. Zkuste si otevřít pusu naplno. Víte, ono to všechno spolu hezky souvisí. O jistých věcech se prostě nemluví pořád. Takže jaký pokrok? A speciálně pro vás dodám jednu perličku. Za jistých dob (které se samozřejmě nikdy nestaly), upalovala jistá skupina lidí své odpůrce (ne já vím, že se to nikdy nestalo a je to jen produkt talmudvize Nova), tak jako se to stalo (ne já vím, že nestalo) například Janu Husovi (já vím, že to byl zlý člověk, velmi, velmi zlý, tlustý a prolhaný člověk, jak jsem si přečetl od jednoho katolického autora, takže si to zasloužil). Stovky let kriminálu nebo hranice, co byste si vybral vy? Možná by se vám líbilo v Irsku, tam už zakázali rouhání. Jak to souvisí se svobodou projevu, nechám na vás. Ale jak vás znám, jsem si jistý, že to považujete za správné a že to podle vás vlastně omezení svobody projevu není. Pro třísku v cizím oku nevidíš trám ve svém vlastním.

Takže kdybyste byl komunista, budete říkat, že komunisti nikdy nikoho nezabili. Pokud byste byl katollík, budete říkat, že katolíci nikoho nezabili. Pokud byste byl žid, budete říkat, že židi nikoho nezabili, atd. Víte, ono se to pokrytectví netýká jen jedné ideologicky zaslepené skupiny. Ono to pokrytectví tak hezky proplouvá a mění své podoby...

212342

12.2.2010 12:35

RE: Mno,

crystalwind 195.?.?.?

Reakce na 212342

bod 2. je veľmi dobre napísaný text a plnohodnotný argument.
hestroy u mňa 200 bodov.

väčšina ľudí si z protikomunistickej argumentácie vezme to, čo páchali oni u nás, ale pri obhajobe "demokratického" Západu zabudne, na všetky krajiny, ktoré boli k USA, Britom, Francúzom v rovnakom vzťahu ako my k Sovietskemu zväzu.

a že "víťazstvo" Západu spočinulo hlavne v tom, že dokázal svoje patologické prejavy a zvrhlosti vyviezť ďaleko mimo zrakov svojich obyvateľov, kdežto sovieti urobili viac bordelu pri vlastnom prahu.

212346

12.2.2010 14:16

RE: Mno,

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 212342

No,kde začít?
Pro začátek vynechám obvyklé tlachy stran historie jisté odlišné doby ,kterou ty , ani já jsme nezažili ,nicméně jejíž jednotlivé události vytržené z kontextu časů více než půltisiciletí starých ,i z kontextů mentality ,myšlení a vzdělanosti tehdejších lidí všech možných názorů ,ras i přesvědčení ,naprosto hloupě a demagogicky a hlavně po bolševicku zde interpretuješ a zaměřím se na to ,co by jsi rád restauroval a po čem tak toužíš.

Ano střelbu do našich lidí v roce 68 lze chápat pouze jako střelbu českých (a slovenských) komunistů.

Nejanči,vysvětlím.
Koncem šedesátých let se dvě kliky v komunofašistické straně dostaly do sporu ,z nichž jedna,ta prohrávající si na svoji podporu pozvala své asiatské rudokožní bratry,kteří ji zde i pomocí střelby dostrkali k vítězství. (Něco jako ,když se nad mršinou servou hyeny.) Například,v našem městečku byla takto zavražděna mladá maminka ukládající svý dítě ke spánku.
Pravda ,spoušť tiskl tehdy nějakej Mongol, ale z českých komunistů to vinu nijak nesnímá! O rok později např. v Brně stříleli už pouze čeští komunisti! Zeptej se třeba Danky Muzikářové.
Pouze svatej Lenin ví kolik českých a slovenských životů by si vyžádal aktivní odpor okupantům se zbraní v ruce,tak jako se to dnes děje v Palestině,Iráku,nebo Afghanistánu. Dost možná by jsme zde už ani nebyli.

Jinak ti závidím tvé černobílé vidění světa.
Musíš to s ním mít opravdu v životě jednoduchý.Bohužel o to horší to, ale maj všichni ostatní kolem tebe.

Jo a ještě ten holokaust.
Pamatuji (ne holokaust,žáno), že naprosto stejně propagovali a "oslavovali " komunisté ten svůj. Kdo jej veřejně byť slůvkem zpochybnil - už "šel" .Kdo se kriticky ,byť slůvkem otřel o okupaci Afghanistánu,už také "šel". Kdo veřejně,byť slůvkem zpochybnil vedoucí úlohu také "šel" .Kdo veřejně......
Dnes ZATÍM ,až na výjimky se tak neděje.
Nebo máž dojem,že VŠICHNI,kdo něco podobného "spáchali" v tomto režimu "už šli"?
Hmm,tak to se mi asi něco zdá........

212351

12.2.2010 14:37

RE: Mno,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 212351

Nic jiného jsem nečekal. Zajímavé je, že vyznáváš křesťanské učení. Není jedním z jeho základních pilířů pravda?

Jak s tím Husem? Upálili ho nebo ne? Byla to katolická církev nebo ne? Došlo ve jménu katolického učení k masakrům? Odpověz mi!!!

Ne, ty se začneš klasicky vykrucovat, to byl JINÁ doba, že? Vždyť komunismus byl taky JINÁ doba! A můžu tě ubezpečit, že ten, kdo se protivil katolické církvi, tak "šel"!

Ale chápu, že do vlastního hnízda se kálet nemá. Takže nečekám, že by ses někdy podíval pravdě do očí. Jsi přesně ten pokrytec, o kterém mluvil Ježíš. Pro třísku v cizím oku nevidíš trám ve vlastním!!!

Pochop, že mi nejde o komunisty, fašisty, katolíky nebo jinou fanatickou chátru. Jde mi o PRINCIP. Stejný metr pro všechny!!! Tedy něco, co ti je naprosto cizí.

Víc nemám, co bych dodal.

Vložený obrázek

212355

12.2.2010 15:48

RE: Mno,

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 212355

No je roztomilé,když mě bolševík poučuje co dělám špatně, jak mám žít,co mluvit ,jak jednat ,přemýšlet i se chovat [oči v sloup]
(to už tady jednou bylo,žáno)
Nejveselejší však na tom je , když tento skutečný, ne pouze jeho (tady jsem milosrdný) mozkem vyprodukovaný pokrytec si sám stanoví téma,ale velice rychle ,pakliže neví jak dál jej opouští ,vkládá oponentům do úst "něco" ,co nikdy neřekli a na to "něco" ,pak s pomocí kombinace hnusu lží ,hlouposti a invektiv reaguje.
Ano,Jindříšku.STEJNÝ METR PRO VŠECHNY!

Jenomže ,bohužel ,jsi to tolikráte prokázal - vždyť ty ani nevíš,co to ten "metr ,natož stejný" - vůbec je!
A tak chrliš pořád stejně a pořád to samé - lež,lež a zase jenom lež - a hloupost!
Možná ale, už jsi ve své zapšklé nenávisti došel až tak daleko ,že si ji ani neuvědomíš.Je-li tomu tak,potom s tebou cítím.A tak s upřímným přáním jen toho nejlepšího přeji mnoho úspěchů.
Nicméně o hrubé urážení ,překrucování i kálení fanatika na svou hlavu zájem nadále nemám a tak tuto hádku raději ukončím.Nerad bych ,aby mne jednou nenávist ,tak jako tebe načisto rozežrala .Prý je to nakažlivé!

212365

12.2.2010 16:12

RE: Mno,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 212365

Opět jsi se projevil jako správný křesťan, tedy jakmile došly argumenty, pustil jsi svoji obehranou písničku o bolševicích, židech, talmudistech a dalších nesmyslech.

Ztrapňuješ se tu sám, ale to doufám chápeš.

Můžeš mi tu, soudruhu bolševíku, zopakovat jedinou lež, kterou jsem tu řekl? Jestli toho nejsi schopný, pak jsi obyčejný lhář, ale tak to u pokrytců bývá. Ale ty nikdy neodpovíš, místo toho spustíš své nadávky a svoji omletou písničku o talmudvizi.

Jó, to kdybych začal kydat špínu na židy, to by se ti líbilo a tleskal bys, až by ses zadýchal.

Dej si 10 Zdrávasů, ať se uklidníš. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

212373

12.2.2010 16:39

RE: Mno,oni si zase komunisté a katolíci nemají v "globálu", co vyčítat!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 212373

Myšlenky pěkné, ale ta realizace tak trochu drhla!!!
Třeba Husa katolíci ještě úplně "nezkousli", jedině kdyby ho kanonizovali a prohlásili za svatého!!!! Potom bych zavřel pysk!
A o komunistech je škoda mluvit, jednak jde o čerstvé zločiny a potom, za vším hledej člověka!!! Vrahy Husa už asi těžko budeme honit, ale skutečné "vrahouny" z řad bývalé KSČ jsme jaksi nechali volně běhat ve společnosti,až se nám přerodili do "velikých" kapitalistů, opět si osvojili partajní hyntýrku - viz ODS - v čem se liší projevy Topolánka od projevů bývalých tajemníků KSČ a teď 20 let po sametovém podvodu jsme zavřeli jednu starou slepou bábu Brožovou, která za všechno mohla!!!!
To se směji, až se za břicho popadám!!!
"DEMOKRACIE", ALE SPÍŠE KLEPTOKRACIE V ČR ZVÍTĚZILA
Třikrát hurá a z USA na věčné časy a nikdy jinak!!!
Americký radar do každé rodiny!!! Hurá!!!!
A rozkradený státní rozpočet budou platit ti nejchudší!!! Hurá!!!
A po modré do prava!!! Hurá!!!
Nechci se hádat, ale v ČSSD je alespoň část lidí, kteří snad mají ještě nějaké zásady a chtějí pro lidi něco udělat. V ODS takové nehledejme!!!

212375

12.2.2010 17:00

RE: Mno,

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 212373

Takříjace v rámci tvé terapie ,ale opravdu naposledy.
Ta nemoc,kterou trpíš musí být něco hrozného.
Víš ,já zde v téhle větvi o nějakých židech nepsal nic.Vůbec nic. To jsi možná ve svých představách četl a potom sám cosi zesmolil.
Jinak se však omlouvám. Nejsi lhář.Pouze nemocný. Takže zpochybňování střelby komunistů do lidí , které jsem vyvrátil poukazem na události v Brně , nebyla od tebe lež,nýbrž zřejmě jeden z obvyklých ataků postižení. No,poté jsi se ale hezky rozparádil a pomíchal naprosto všechno.Komunisty,katolíky,Jana Husi ,židy i "zdrávase"..... [velký smích]
Sorry.
Tak až se uzdravíš,dej vědět,hodíme řeč .Dnes bych nerad měl tvůj nadále zhoršující stav na svědomí.

212379

12.2.2010 17:59

RE: Mno,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 212379

Milý chlapče. Ukaž mi větu, kde jsem tvrdil, že komunisté do lidí nestříleli... Pak můžeme debatovat dál... V opačném případě doporučuji ústavní léčení. Už jsi o tom někdy zapřemýšlel? [vyplazený jazyk]

Jestli nejsi schopný pochopit, co se ti snažím vysvětlit, je to, že každá ideologie, mezi které KC samozřejmě patří, má máslo na hlavě!!! Každá!!! Jen ty tu dokola opakuješ, že KC je bez chyby a když ti někdo namítne, že byly nějaké hony na čarodějnice nebo upalování lidí s odlišným názorem než byl ten katolický, označíš to za bolševickou propagandu!!! Chceš tvrdit, že ne? Mám ti doložit tvé starší příspěvky?

Já, na rozdíl od tebe, chápu, že každá ideologie, která se potřebuje uchytit a udržet, používá represivní systém. I v článku jsem napsal o tom, že NEVÍM o tom, že by ČEŠTÍ komunisté stříleli do studentů!!! Jestli to chápeš tak, že jsem tím řekl i to, že komunisté nikoho nezabili, pak je mi líto. O tom jsem nemluvil. To sis vytvořil ve své hlavě sám.

Děkuji ti za příklad, kdy čeští komunisté veřejně zastřelili člověka. Kolik že jich přesně zastřelili? Bylo jich více, než těch amerických studentů? Kolik lidí postřílela policie za první republiky?

Nebavím se o lidech, kteří byli zavražděni potajmu, případně v lágrech, případně někde jinde, opakuji, že každá ideologie se udržuje represí a vražděním, stejně jako například KC.

A vidíš, píchnu do tvého katolického hnízda a ty už začínáš nezřízeně zuřit. Měl by ses zamyslet nad tím co ti chci říci a neosočuj mě z bolševismu. Je to trapné a myslím, že pro tebe nedůstojné. Osočuješ mě z černobílého vidění světa, ale já se na rozdíl od tebe žádné ideologie nezastávám. Pro mě je to všechno stejné, ale to tě právě hrozně vytáčí, protože ty mezi ideologiemi rozlišuješ. A jakmile někdo začne mezi ideologiemi rozlišovat, je v jejich pasti. Kapišto?

Komunisti byli blbci, nynější vládnoucí vrtva na to jde daleko mazaněji. Můžeš remcat jak chceš, ale k čemu ti to je? I to jsem se v článku snažil vysvětlit. Tvrdě represivní systém se ukázal jako neúčinný, daleko lepší je aby se lidi kontrolovali sami.

Ty, místo nějaké smysluplné debaty, použiješ tu nejtrapnější taktiku, kterou obvykle používají primitivové ze spolku blbců. Začneš mě osočovat z podpory bolševismu. Opravdu ti to není trapné?

No nic. Je mi jasné, že kdybych nepíchl do KC, tak bys byl naprosto v pohodě. Tak jo, ať to máme z krku. KC je bez chyb, a na rozdíl od bolševika, fašisty nebo sionisty nezabila ani jednoho člověka. Spokojen? Můžem být zase kamarádi? [oči v sloup]

212391

13.2.2010 3:11

RE: Mno,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 212391

Zbytecne je to vyhrocene. Pokud jsem neco ja napsal, tak v diskuzich jsem se drzel mnohem vice zpatky, nez u clanku jinych autoru. Staci se podivat do archivu a overit si to.

212438

13.2.2010 7:37

RE: Mno,

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 212438

Pane René,omlouvám se,zda-li jsem Vás svojí vyhrocenou hádkou,nějakým způsobem pohoršil. Jste jeden z mála ,poslední léta opravdu slušných přispěvatelů se kterým , mít rozdílný názor ,bych se nebál vstoupit do jakékoliv debaty,že se ta zvrhne v něco podobného tomu nad námi. Cením si toho,že ve svých příspěvcích negeneralizujete,neurážíte ,nepoučujete ,nevíte a neznáte všechno nejlépe a hlavně nevkládáte do úst oponenta to ,co on nikdy nepoužil.
Sleduji Zvědavce už řadu let, téměř od jeho počátků. A téměř také po celou tuto dobu i když ne moc často a z objektivních důvodů pod jiným nickem ,jsem také napsal "pár" příspěvků . Vystřídali se zde opravdu různí lidé,různé i prapodivné existence. Nicméně, to,co se tady usazuje poslední dva ,tři roky....,no raději nechám bez komentáře.
Necítím se a ani nejsem zase až tak moc starý ,ale vidím,že se svým názorem jim tady už překážím .No co ,říká se dravé mládí vpřed! Tak ať tedy jdou! Svazáci Nové doby i Nových pořádků.
Uvidíme KAM oni, tedy to dotáhnou!
A ačkoliv jsou toto poslední řádky,které na Zvědavce(díky pane Stworo za hezká dlouhá léta) píši, Vaše příspěvky si vždycky rád přečtu .
Mějte se!
[smích]

212448

13.2.2010 13:21

RE: Mno,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 212391

Jindro, díky za tvou snahu toho troubu něco naučit. Škoda, tenhle nemá v hlavě místečko pro jiné hodnocení.
Ale ostatní, co si tady čtou - ti ten rozdíl vidí.

Lidi mají málo času studovat souvislosti, protože musí moc pracovat - NEBO JSOU ZKRÁTKA LÍNÍ.
Tak kolem sebe mlátí to, co do nich mlátili ti mocnější. Za ránu dát ještě silnější ránu.
...ono se "to" pomalu zlepšuje, lidi budou bez práce - a ti moudřejší z nich začínají hledat souvislosti, proč se to všechno takhle pokandilo....a hledat, kudy 100hoven....

212469

13.2.2010 1:10

RE: Mno,

crystalwind 213.?.?.?

Reakce na 212379

Takyjeden: "No je roztomilé,když mě bolševík poučuje co dělám špatně, jak mám žít,co mluvit ,jak jednat ,přemýšlet i se chovat [oči v sloup]- vždyť ty ani nevíš,co to ten "metr ,natož stejný" - vůbec je!
Nicméně o hrubé urážení ,překrucování i kálení fanatika na svou hlavu zájem nadále nemám a tak tuto hádku raději ukončím."

no takyjeden, mám pocit, že to potom debatu končíš kvôli vlastným príspevkom, pretože ty si bol ten, čo začal nálepkovať, urobil si to aj v citácii presne odporujúc pravidlám, ktoré akože kritizuješ.
žiaľ hestroy nebohajoval komunistov, ani českých, ani sovietskych v tej dobe, ale poukazoval na to, že iné vlády páchali veľmi podobné veci a že ideológia nie je jediný a nosný faktor.
kdežto ty si sa tváril, že obhajuje komunistov a primitívne ho označuješ za boľševika a pod. - argumentačne máš pritom bližšie k nim ty.

212430

12.2.2010 17:02

RE: Mno,

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 212365

"STEJNÝ METR PRO VŠECHNY!"

Tak jest, pro Husa, bolševiky, i katolíky. Nebo je snad někdo z vyjmenovaných "po židovsku" vyňat?


"No je roztomilé,když mě bolševík poučuje"

"Nicméně o hrubé urážení ,překrucování i kálení fanatika na svou hlavu zájem nadále nemám"


Milé protimluvy.


"Nerad bych ,aby mne jednou nenávist ,tak jako tebe načisto rozežrala ."

Nestalo se tak už papá? [cool]

212380

13.2.2010 3:09

RE: Mno,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 212351

Komunisti aspon ti stalinskeho typy sazeli na silu i potlacovani nazoru, ale kazda akce vyvola reakci, Mnohem vyhodnejsi je pouzit desinformace, zesmesneni oponentu recnickymi triky, naprostou prevahu v masmediich... a to vse delat chytre. Jakoukoliv nazorovou opozici neperzekuovat viditelne primo. To mate tak, nekdo rekne nejakou pitomou frazi z bedny a trva mu to holou vetou pet vterin. Kdyz uz se rozhodnu si v hospode znehodnotit svuj cas, kdy dobijim baterky, debatou o politice, tak mi trva nejmene 5 minut, nez jednoduchou lez vyvratim. A to vim o cem mam mluvit. V pripade polopravdy je to casove mnohem horsi, protoze cas informace je pravdiva. Podivejte tipnu si, ze vsechny weby v CR, kde se da najit skutecne ostra a nebezpecna nazorova kritika, nebudou mit vice navstev nez 20 000 skutecnych jednotlivych lidicek denne. Casto se mi stane, ze pratelum uplne stejnou vec, jak neco funguje vysvetluju za ctvrt roku znova. A to mam u nich respekt a muj nazor ma u nich vahu. [mrknutí jedním okem]

212437

13.2.2010 7:55

RE: Mno,

Datel 75.?.?.?

Reakce na 212437

Co to vsichni placate, hazeji Vam krmivo a Vy mlaskate. Kde je krize? Obchody zasobene, Na vystavbu vse pripravene.Automobilu prebytek. Ti kteri na nas ryzuji volaji po nasem uskromneni? Vse to jsou nesmysly.Pokud chybi penize bankerum , tak se vytisknou.Proc se nemuzou tisknout i pro obycejne lidi?Kde vidime nedostatek ? Vsude je prebytek (zapomenme na Africany , kteri jsou drzeni v podvyzive umele).

212449

13.2.2010 20:14

No, pánové

arid 88.?.?.?

Reakce na 212342

jak to tady tak čtu, tak vidím, že KAŽDÝ si myslí, že má PRAVDU. Ale to přece není možné, vždyť PRAVDA JE JEN JEDNA !!!




A TU MÁM JÁÁÁÁ !!!

[chechtot] [překvapení]P

212507

13.2.2010 20:28

RE: No, pánové

arid 88.?.?.?

Reakce na 212507

Výměna názorů je jedna věc, ale jak to přeroste do osobních urážek, tak to už přece není diskuse. U každé situace a události záleží na úhlu pohledu. Podle toho z které strany se na danou věc podíváme, usuzujeme, že ten který názor je pravda. I když tomu tak být nemusí.

212510

14.2.2010 17:47

RE: No, pánové

rataj 85.?.?.?

Reakce na 212507

Je to tak. Jak se má domluvit většina národa na něčem obecně rozumném a pozitivním, když se spolu nedokáže dohodnout ani pár lidí, kteří by si měli být poněkud názorově blízcí. Na druhé straně ti, kteří mají otěže moci ve svých rukou, se dokáží vždy sjednotit na jedné hlavní idei a pro její realizaci nasadit v případě nutnosti doslova vše. Mají též v rukách všechny potřebné prostředky pro to, aby mohli své snahy vzájemně úspěšně a celosvětově koordinovat. Bez skutečně většinového sjednocení všech čestných lidí (bez ohledu společenských tříd) na obecně přijatelných zásadách, zabezpečujících důstojné podmínky pro lidský život a odmítajících veškeré formy podvodných praktik a manipulací, a tvrdého prosazování těchto zásad do praxe, je náprava nemožná. Kromě toho by tato náprava, která by se dotýkala zejména politiky, finančnictví a hospodářství, musela být internacionální, zahrnovat tolik států, aby jim umožňovala v případě nesouhlasného postoje a sankcí jiných zemí, samostatnou existenci. Proto taková idea např. EU, pokud by měla skutečně „lidskou tvář“ a ne její masku, není vůbec špatná. Je třeba si přiznat, že současný stav, který na jedné straně mnoha lidem fakticky nezaručuje spravedlnost, nebo aspoň nezbytnou ochranu před zločinnými metodami různých podvodníků, na druhé straně prospívá těm, kteří z děravých zákonů dokáží těžit. Stále dost lidí je tedy se současným stavem ještě spokojeno. Přesto i v této skupině přibývá těch, kterým se začínají nečisté praktiky hnusit, protože si začínají uvědomovat k čemu vedou – k celospolečenskému kolapsu, na který mohou těžce doplatit téměř všichni.
Možná, že, jak uvádí různé konspirační teorie k r. 2012, proletíme blízkým vesmírným oblakem zázračného kosmického záření, které nás všechny osvítí tak, že se konečně poznáme a začneme se k sobě chovat nesobecky a přátelsky???

212559

12.2.2010 9:37

Jak z toho ven

Tag 195.?.?.?

Nebojte se dát svůj hlas nějaké vám programově blízké „malé“ neparlamentní straně - naprostý souhlas a jediné možné, současné řešení a pak jen už občanská neposlušnost.

212335

12.2.2010 10:44

RE: Jak z toho ven

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 188.?.?.?

Reakce na 212335

občanská neposlušnost...pokud se někomu podařilo najít stránky, které nějakým vhodným způsobem podrobněji definují onu občanskou neposlušnost, prosím o link. Ušetřím tak dost času vytvářením koncepce,argumentace a návodu k oné bohalibé činnosti, která může být prozatimním řešením...a taky předpokládám nalezení dalších nových iniciativ a nápadů, které se mi do této doby ještě nepodařilo realizovat. Nevidím důvod chytře a třeba i po švejkovsku reagovat na dnešní absurdní svět z pohledu stále snad ještě občana suveréního státu....díky za odkazy a prolink. Neb trocha anarchie, nikoho nezabije....a když ano, tak ne někoho ale něco...a o to jde

212339

12.2.2010 10:56

RE: Jak z toho ven

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 188.?.?.?

Reakce na 212339

při zadání do googlu slovního spojení občanská neposlušnost mi hned na 3 odkazu padla do oko věta :Někteří pravicoví myslitelé (F. A. Hayek, Václav Klaus) považují instituce moderních forem kapitalismu za natolik dokonalé a disponující tolika účinnými demokratickými mechanismy, že v těchto okolnostech vnímají občanskou neposlušnost jako nežádoucí.
a jde o větu z odkazu :http://cs.wikipedia.org/wiki/Ob%C4%8Dansk%C3%A1_neposlu%C5%A1nost

Je samozřejmně logické, že preziden klaus považuje občanskou neposlušnost za nežádoucí,a že tento systém za dokonalý...každý ovšem není prezident a dokud nebudem, budem považovat tento systém za nežádoucí....někteří z nás snad i po té, co se prezidentem stane

212340

12.2.2010 9:53

Volit toho, kdo režimu nejvíc vadí - HLAS PROTESTU

Karel Vraný 72.?.?.?

Já budu volit toho, kdo má s režimními gangstery největší problémy. Po kom Havlofilové nejvíc jdou. Zakazují je. Je to hlas protestu.
Nejsem blázen volit Věci Veřejné, kde šéfuje agent StB John, který tuneloval peníze Janouškovi z VZP přes Oraprint! 100 milionků ročně do kapsy, místo do nemocnic. Další je tam Reedová, co měla několik let na Magistrátu Prahy na starost boj s korupcí. hahaha.
TOP09? Stejní grázlové, nový kabát.

Proto naše rodina volí hlas protestu. Nemusím s nimi ve všem souhlasit, jsou mladí, ale jediným jdou korytáři tak po krku. Nemám jinou volbu, pokud chci volit proti režimu.

Podívejte se do Maďarska. Tam se lidi už nasrali.

212336

12.2.2010 10:35

Téma k zamyšlení

Nereus 90.?.?.?

Jako člověk který sežral už dvě revoluce (1968 i 1989) se umím dobře vcítit do postoje otce autora článku. Trochu mi vadí že autor článku víceméně píše o státu ("Ale uvědom si, že k tomu patří i starost o stát"[mrknutí jedním okem]. Tak už nikoliv národ, ale stát.
Dovolte prosím abych jako téma k zamyšlení uvedl odkaz na související ukázku z díla F. Nietzsche.
http://www.tech-info.cz/nietzsche.html#modla

A co ty volby? Rád bych souhlasil s MedouBedou a věřím že i na jeho výroku by něco mohlo být. Ale copak vy všichni zde neznáte onu průpovídku o tom, že "kdyby volby mohly něco změnit, už dávno by je zákazali"?
Ještě si zde dovolím ocitovat mého oblíbeného Nietzsche:

Parlamentarismus, to znamená veřejné povolení volit mezi pěti základními politickými názory, se vlichocuje onomu množství lidí, kteří se rádi jeví jako samostatní a individuální a rádi by za své názory bojovali. Nakonec je však lhostejné, zda je stádu nařízen jeden názor, nebo zda je jich povoleno pět. - Kdo se od pěti veřejných názorů odchýlí a postaví se stranou, má proti sobě vždycky celé stádo.
K volbám už nikdy nepůjdu. Volím si sebe.

212338

12.2.2010 14:07

RE: Téma k zamyšlení

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 212338

Tím, že odmítáte jít k volbám, vylučujete sebe z jakékoliv možnosti změny. Prostě nevěříte, i když byste si změnu třeba přál. "Co může změnit můj hlas" často slýchávám. Tak tohle říkají miliony (slovy miliony) občanů. Mohou a hodně. Volba mimoparlamentní strany, která má ve svých řadách lidi, kteří se ještě nezaprodali, je dle mého volba rozumná. Stojí to za to, zkusit.Budu se dívat na lidi a jejich programy. Pak jedna dostane můj hlas. Jsem si však jist, že to bude některá z těch, která odmítá tento 20 letý vývoj a pokračovat v něm. Prostě chce to to zkusit. Minule (parl.volby 2006) nebyla 1/3 voličů u uren. Lze předpokládat, že to byli ti nespokení. Představme si, že by ve volbách vyjádřili svou nespokojenost. Možná by to vypadalo jinak.

212348

12.2.2010 19:45

RE: Téma k zamyšlení

Nereus 90.?.?.?

Reakce na 212348

Ano, máte pravdu, změnu bych si přál. Ale. Kolik lidí se například sešlo před budovou soudu když se projednával případ pana Stwory? Bylo jich alespoň deset tisíc? Kolik lidí přišlo když se předávala petice prezidentu republiky na podporu nepodepsání L.S.?
Tam měla správně být stotisícová manifestace.
Ne parlamentarismus s výhledem na pouhé další čtyři roky. Chci vládu jednoho muže, který pro rozvoj českého národa dnes položí základy na tisíc let do budoucnosti a nikoliv voleného ubožáka na jedno volební období, který se za pouhý měsíc po volbách stane opět součástí onoho gangsterského soukolí. Zkuste se zeptat nějakého kandidáta: "Na jak dlouho plánuješ dopředu do budoucnosti?"
Zkusil jsem se zeptat. A uhodl jsem již dopředu. Hanba je mi za tu očekávanou odpověď.
Vláda jediného moudrého muže. To by bylo ono.

212399

12.2.2010 22:10

RE: Téma k zamyšlení

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 212399

Tak tedy monarchii. Monarcha je jedinou osobou, jejíž zájmy jsou neoddělitelně a přímo organicky spjaty se zájmy celého národa. Ovšem monarcha by v žádném případě nesměl vzejít z dnešního stavu, pokud by ho vygeneroval tento systém, nezměnilo byse zhola nic. Nevyhnutelným mezistupněm by byla právě vláda zmiňovaného moudrého muže. Ovšem nejen moudrého, ale také nekompromisně rozhodného s plným přehledem a jasnou vizí. Něco na způsob Francisca Franca, který Španělsko doslova vyčistil od hniloby dost podobné té nynější v ČR - např. likvidace zednářstva po vyhrané občanské válce je ukázková a hodna následování - a navrátil zemi tradičním hodnotám. Po tomto (řekněme diktátorovi) by mohl na scénu přijít monarcha - pojistka proti navrácení starého zlořádu - a zemi postupnou demokratizací a novou ústavou (ovšem v základu odlišné té dnešní) dovést ke smíru a novému začátku na výše zmiňovaných tradičních hodnotách tj. rodina, národ , tradice a víra.

212413

13.2.2010 0:12

RE: Téma k zamyšlení

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 212413

Zajímavé. Dejme tomu, že se stal nějaký zázrak a od 1.3.2010 vládne v ČR osvícený monarcha. Okamžitě prosadí do veřejné správy a soudnictví "baťovské" metody řízení a motivace. Vymýtí tím klientelismus a korupci ve státní správě i v justici. Státní rozpočet tak letos ušetří 70 miliard, které by jinak promrhal "zásluhou" zkorumpovaných úředníků a politiků. Dalším zjednodušením státní správy a zrušením zbytečných institucí ušetří ve státním rozpočtu dalších 30 miliard korun.

A co dál? Co má udělat osvícený monarcha proto, aby lidé byli spokojeni? Je-li opravdu osvícený, bude svou zemi bránit proti zadlužování. I po drastickém vymetení politické a justiční hniloby v letošním rozpočtu stále ještě chybí 60 miliard. I kdyby je osvícený monarcha někde zázračně opatřil, znamená to jediné. Náš státní dluh se letos nezvýší. Ale ani nesníží.

Ovšem nezvýší se ani minimální mzda, podpora v nezaměstnanosti, nemocenské dávky, mateřská, důchody, ... Myslíte pánové, že to bude občanům stačit? Že budou náhle blahem bez sebe? Já se velmi obávám, že nebudou. Co by tedy měl ještě osvícený monarcha udělat?

212417

13.2.2010 0:27

RE: Téma k zamyšlení

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 212417

Vojto, osvícený monarcha je takový, který nepotřebuje naše rady, na to má hradního šaška.
Jelikož já nejsem osvícený a ani monarcha, tak ti navrhnu několik možností.
Všiml jsem si, že celkem slušně kalkuluješ, tak ti tu výsadu ponechám. Počítej úspory
- sloučení zdravotních pojišťoven do jedné státní
- redukce byrokracie 50%
- zjednodušení, zprůhlednění práva (tyto dvě položky jdou spolu)
- vystoupení z unie a z NATO
- Omezení importu potravin na pouze takové, které si nedokážeme vyrobit, nebo vypěstovat a následně podpora vlastních výrobců a zemědělců
zatím počítej

212420

13.2.2010 1:07

RE: Téma k zamyšlení

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 212420

Dobrá, nebudem se handrkovat o pár miliard, pane Anonymusi. Akceptuji všechna Vaše opatření (se skřípěním zubů nad regulacemi a dotacemi). A přidám k nim stažení všech našich vojáčků ze zahraničních misí. Dejme tomu, že jsme těmito opatřeními zajistili těch posledních chybějících 60 miliard. Letošní rozpočet máme vyrovnaný.

Ale stále nevíme to podstatné. Budou občané spokojení? Nebo konkrétněji. Zbaví se pan Hestroy a jemu podobní té své strašlivé frustrace? Co myslíte?

212429

13.2.2010 1:20

RE: Téma k zamyšlení

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 212429

lidi nemusejí být úplně spokojeni,
určitě nebudou, ale to nevadí, naopak, nespokojenost je motor pro další vylepšování

a dobrou, jdu na kutě

212432

13.2.2010 20:44

RE: Téma k zamyšlení

arid 88.?.?.?

Reakce na 212429

Mým názorem je, že moudrý monarcha, ale i každá moudrá vláda ( což je bohužel v Česku utopie) podpoří vlastenectví a nacionalismus ( v dobrém slova smyslu). Pokud se budu cítit pro stát a vlast potřebný, rád udělám něco navíc, ba se i uskromním, když to půjde k dobrému cíli. Lidé musí cítit, že nejsou pro politiky pohou onucí, která je potřeba jenom proto, aby jednou za čas vhodila ten správný volební lístek do urny a mezi jednotlivými volbami dřela a platila daně.

212512

13.2.2010 0:51

RE: Téma k zamyšlení

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 212417

-Podpořit vytvoření alespoň jedné slušné stavební společnosti se zaměřením na silniční stavitelství s ryze českým vlastnictvím, třeba i státním. Okamžitě poklesnou ceny staveb o 10-15%.
To jsou provize stávajících firem s cizím vlastníkem. Z každé získané zakázky tyto sumy okamžitě odplouvají do zahraničí a za zbytek se teprve staví. To znamená že se staví i bez těchto částek. Jestliže se staví za 30-70miliard ročně, spočítej úsporu.
-Zakázat aktivity láskypravdových agitátorů. Svou aktivitou zavírají dveře exportním firmám.
-nenakupovat podle politických priorit, ale podle kvality a ceny, to jsou priority, které nekřiví trh

psal jsem na začátku, nejsem osvícený, ale ještě bych nějaké možnosti našel

212425

13.2.2010 0:59

RE: Téma k zamyšlení

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 212425

Na neosvícence máte dost dobrých nápadů. [smích] A co k tomu přidat neposkytovat daňové úlevy zahraničním podnikům a neházet klacky pod nohy domácím podnikatelům speciálně těm malým?

212427

13.2.2010 1:17

RE: Téma k zamyšlení

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 212427

Ale jo, našlo by se určitě více možností, to co jsem napsal, jsme jen sesbíral, co mě slina na jazyk donesla.

třeba náhrada antonovů, kterým končí životnost 2014, starými herkulesy za 4miliardy, z toho 2 možná budou létat a dva na náhradní díly
kdyby rovnou koupili nové antonovy, mají staré na náhradní díly zadarmo

212431

12.2.2010 12:16

Volby = dokonalý podvod na lidech

kosticka 194.?.?.?

Copak nechápete, že jste v divadle, že to divadlo má režiséra a dalších pár lidí v pozadí, kteří rozhodují co máte vidět? Copak to vážně nevidíte? Volby nic nevyřeší a ani nemohou vyřešit - je to celé jenom hra pro blbce, je to celé podvod, které má dodat lidem pocit podílu na "moci". Je to geniálně propracovaná hra, která vynáší do státních orgánů ty, kteří mají největší touhu po moci, ty, kteří mají největší potřebu manipulovat a ovládat ostatní. Těm opravdu nejde o blaho národa nebo státu. - Jen se podívejte na tu korupci, podvody, lhaní. Normální člověk nemá pořebu o nějakou moc bojovat, prostě nepotřebuje nikoho ovládat - a v tom to spočívá, systém je schválně nastaven tak, aby úchylná a nemocná menšina ovládala (formou zákonů a represivníma složkama) a terorizovala (především mentální teror v podobě mainstreamu) neinformovanou, naivní a (promiňte, ale jinak to nejde) pitomou a blbou většinu - a těm pár šílencům to jde opravdu dobře. Lidem se pořád předhazuje hra ať nevolí toho nebo onoho a volí tamtoho. Vždyť je to celý na hlavu - točíme se v kruhu a dokud lidi z toho kruhu nevystoupí, budou stále žít v bludu.

212343

12.2.2010 14:28

Fejsdrbna

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Nejlíp se moc potírá těmi prostředky, které si sama vytváří.
Ano, zvětšili nám ohradu, nacpali nám ji do hlav a ucpali ošizenými potravinami a dalším nekvalitním harampádím.
A částečně si za to můžeme i sami. Takzvaná křesťanská pokora z pastýřů nadělala pasáky a z lidí ovce.
A kdo si nedovede určit okamžik, kdy je nutné vstoupit do konfliktu, ten má tu ovci v sobě kompletní.

Máme k dispozici mailové adresy přátel a známých, máme "Facebook" a další šmírovače.
Během jediného dne lze nabalit na kteroukoliv pidistranu x lidí, kteří jsou ochotni ji volit. A ty kandidáty hezky prokádrovat od těch, kdo je znají líp.
nakonec se ale každý rozhoduje za sebe, blb volí blbce, kteří mu už 20 let lžou. Hazardér to hodí kterékoliv z menších stran s vědomím, že snad nebude sám, kdo ji volí. Pečlivka si najde takovou, která propaguje to, co on/ona potřebuje nebo nabízí.
...a "strana mlčící většiny" bude mít jen svůj server, od března.

212354

12.2.2010 14:43

RE: Fejsdrbna

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 212354

Ono rozdeleni na pravici a levici, ve state kde ty nejvetsi podniky jsou vlastne domky z karet, vysoce leveagovane, spekulativni triky zalozene na stejnem systemu derivatu ktere znicily Ameriku je trochu zvlastni.
Vsimete si, ze ti nejvetsi Cessti kapitaliste vlastne nekonkuruji na volnem trhu, ale jsou zavisli na ststnich zakazkach, tedy na konexi s tou ci onou politickou stranou.
Nemuzete tedy hovorit o kapitalismu, ale o statem zesoukromene supervisi lidi.
Tam kde minuly rezim mel sve agenty na udrzeni poradku, to vlaste zesoukromnicil a stejny system discipliny se presunul z ideologicke oprese na opresi ekonomickou. Tedy opet zadna slava.
Rozdil mezi pravici a levici v Cechach je jako diskuse mezi cleny spolku kocek a psu. Nekdo ma rad pejsky, jiny kocky, ale vzaklade vsecno jsou jen zvirata zavisla na state.

212356

12.2.2010 15:56

mam uz zahradku

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 71.?.?.?

naprosto souhlasim.
jen dodavam, ze po nekolika desetiletich zivota proziteho v zemi bolsevicke a pak temer stejny pocet let v zemi zaslibene, pripravuji v domaci hroude tu zahradku!!! [smích] a yebu aj na ameriku aj na prevlecene bolseviky, cest pamatce vsech!!!

212367

12.2.2010 16:02

Zde máte konkrétní důsledky prolhané politiky a nemusí jít jenom o psychickou deformaci!!!

Montaznik 88.?.?.?

Maďarský student prožil 22 zlých let, proto chtěl postřílet 22 lidí

V Maďarsku byl v pátek zatčen vysokoškolský student, který plánoval zabít 22 lidí. Masakr chtěl provést v obchodním centru, nebo v univerzitním kampusu. Student byl umístěn do cely předběžného zadržení a byl obviněn z přípravy masové vraždy.
Zpráva z Novinek.

Zoufalá politika a nálada ve společnosti plodí zoufalé činy. Zde šlo o jednotlivce, ale v Maďarsku je několik politických uskupení, které mají "násilí" a "pořádek" jako společenský partajní profil! Slováci to mohou poznat jako první, protože na počátku je vždy vnější nepřítel, až potom dojde na vnitřní odpůrce!!! Viz vývoj v Německu od roku 1933, ale když pozorujeme posuny v "demokracii" v USA a dalších státech, je možné se začít obávat nejhoršího!

212369

12.2.2010 16:09

Mam k vam prosbu vazeni...

vidlacky 77.?.?.?

Mam k vam prosbu vazeni...
od znamych mam zapujceno DVD s nazvem " MATTERNHORN A MY "
bylo to natoceno v r. 2008 "Ceskym filmem". Rada bych tu desku vlastnila. Moji znami tu DVD dostali darem.Sice by se to snad dalo i okopirovat, ale rada bych si DVD zakoupila, aby autori teto bajecne!!! desky dostali za praci zaplaceno.
D^ej DVD pojednava o r. 1968 a o emigrantech ve Svycarsku. Je to moc pekne a ja jsem se vratila ve vzpominkach jak jsme tu dobu v Praze prozivali, jake jsme meli idealy a cile a jak to slo pri vpadu nasich bratru do CSR zugrunde. Je na ni zachycen i V. Havel a ta Euforie a vselidova duvera v poctivost (politiku) !! Pokud nekdo vite, tak mi dejte tip a predem moc dekuji !
Na DVD jsou jeste dva filmy jeden o Basileji + dve baby a jeste jeden IVAN MEDEK..... [smích]
Dekuji vam predem .

212371

12.2.2010 17:10

Letošní květnové volby,

tenZulice 90.?.?.?

v těch chcí vyjádřit, že nejsem OTROK, že se nenechám vydírat STRACHEM hrstkou zbohatlíků, že mám svou Důstojnost, že jsem Člověk, svobodný Člověk - ne Ovce, za jakou mne považují, že nejsem - Černoch - jak mne nazval jeden z mých nadřízených - ing. o 30 let mladší.
Že toto území, jež nade vše miluji, je moje VLAST, a já NIKOMU NEDOVOLÍM, aby z ní udělal koncentrační tábor !!!
Jsem již starší muž, nemaje mnoho fyzických sil, jsem však připraven svou Důstojnost bránit i za cenu svého života.

Vy všichni, kteří máte podobné myšlení, vzepřete se !!!!!

212383

13.2.2010 14:34

RE: Letošní květnové volby,

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 174.?.?.?

Reakce na 212383

jo, bylo by treba nejake defenestrace, vzpoury, odmitnuti, treba i boje, ale proti komu a skym??? vzdyt ti novi budou stejna chatra zlodejska jako ta pred nimi???
take mam dost toho noveho spolecenstvi, ktere vyustilo od prvobytne pospolni pres bolsevickou a kapitalistickou spolecnost, nazyvajici se F E K A L I S M U S !!!!!!!!!!!!!!!

212477

12.2.2010 18:54

Nie je koho volit

lala 85.?.?.?

Nie je nikto koho by mal clovek volit. Preco? Lebo pravidla vladnutia su nastavene tak, ze priam podnecuju ludi pri kormidle aby kradli. Treba zmenit pravidla:
- zrusit poslanecku imunitu
- vyvodit trestno-pravnu zodpovednost za spreneverene verejne financie.

212396

12.2.2010 19:47

RE: Nie je koho volit

steve 97.?.?.?

Reakce na 212396

zrusit poslanecku imunitu
.. a nenajdete jedineho, kdo by chtel poslancovat ..

vyvodit trestno-pravnu zodpovednost za spreneverene verejne financie

.. pouze za tento napad Vas brzy prejede auto - ridic nebude dopaden ..
---------------

jak z toho ven!? Jak rika Kroner v jednom filmu: "A ked ma naseruu, aj ten plot jim podpalim .."

212400

12.2.2010 22:13

Klobouk dolů

Sendman 89.?.?.?

Klobouk dolů za tato slova.

212414

13.2.2010 0:23

Není východisko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Skoda že namáme našeho Hitlera který by vymetl ten Augiášuv chlév

212419

13.2.2010 12:07

Prosim vysvetle mi nekdo jak by se to dalo na svete lepe zorganizovat…..?

vidlacky 77.?.?.?

Kdyz pry bez penez je vsechno nic......
Ctu na Zvedavci nekolik roku a sleduji (podle meho nesmerodatneho vkusu) dobre i spatne nazory a hodne o vsech nazorech premyslim. Stale jsem ocekavala od zdejsich diskuteru, ze nekdo napise co by se melo a jak by se to na svetovem politickem jevisti udelat . Uprimne receno, kdybych byla pan Buh tak bych nevedela, jak tu lidskou sebranku [zahanbení] [oči v sloup] [naštvaný] ucinit spokojenou. Ziji 36 let ve Svycarsku. Vyrustala jsem v socialismu a pracovala jsem tu jako hospodyne-sluzka u milionaru tady (byl) kapitalismus. V socialismu jsem si zila dobre a vadilo mi, ze nemuzu do sveta. Vadilo mi, ze na “zapade” obycejne spotrebni zbozi bylo v CSR povazovano za “luxus”.(TUZEX a propasovane katalogy Neckermann, Otto a p. ve mne vzbuzovali !zavist !!! ) a ze se musela stat fronta maso, na banany, mandarinky a taky nekdy na potraviny denni potreby.....Rok 1968 nas vsechny naplnil nadseim a nadejemi =”socialismus s lidskou tvari” = aby byla dana sance “ I “ i soukromemu podnikani a otevreny dvere do sveta ! Politice jsem se nevenovala a tudiz neznala nejake problemy. Nikdo mi nezavidel a jednala jsem podle civilnich zakonu.
Tak jsem to riskla a “vycestovala” jsem. Poznala jsem nas CSR socialismus (pravo na praci) a svycarsky kapitalismus (starej se sam o sebe. I kdyz klobouk dolu! nam ceskym imigrantum byla poskytovana ruzna podpora a sympatie
(pouze zpocatku ) tak jsem si musela uvedomit, ze se tu skutecne MUSI kazdy starat sam o sebe a podle zdejsich spolecenskych a politickych norem najit praci sam ale i podridit se i zdejsim zvyklostem a zakonum.
) My Cesi jsme vysoce kreativni rasa v tom dobrem ale i v tom spatnem.Tady ty lidi byli skromny – nevim jak bych to lepe vystihla – my Cesi jsme takovi narocny - sebevedomi; moc troufali a mame opravdu jinou (tu svoji) mentalitu , kterou jeste podporil socialisticky system. My neuznavame AUTORITY . Meli jsme jiny pracovni rytmus=udernici [velký smích]- v patek odpoledne - "padla" [chechtot] a bezstarostne " k vode" [chechtot] *)

Tak jsem po pro mne tezkych zazitcich ve snaze se adaptovat (a sebevedome ukazat ze jsem “prece” CESKA a nejsem zadne orezavatko ) dosla k poznani, ze socialisticky system ve kterem jsem vyrustala, fungoval vlaste jako “slepicarna”. Nikdo netrpel hlady, meli jsme vsichni strechu nad hlavou, byli jsme v houfu a chraneni pred “dravci” a neprizni. Nesmeli jsme ven a nikdo (a nic ani zpravy a p) se nedostaly k nam (trebas Svobodna Evropa a zap. Tisk ap.)
Abych se moc neztratila v podrobnostech napisu ted pouze to, JAK MNE ZIVOT SROVNAL A SVET POUCIL:

Dneska jsem v (pouze zakladni) penzi, nemam auto, ziju si spokojene a po nicem netouzim, nikomu nezavidim ani tem tradicnim milionarum; poznala jsem jejich zivot i v soukromi.
Bulvar dneska oblbuje lidi samymi reklamami a Novozbohatliky (kteri se bud udrogujou a nebo obesi-zabiji) nebo predhazuje lidem nasili, valky a zlocince a nedoprava lidem cas k tomu aby se zamyslel...Automaticky kráceno

212462

13.2.2010 12:53

RE: Prosim vysvetle mi nekdo jak by se to dalo na svete lepe zorganizovat…..?

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 212462

Vážená dámo, nejprve musíte vysvětlit co očekáváte pod pojmem "lepší" a potom lze ušít, alespoň virtuálně, systém téměř na míru [smích]

Zrovna na tomto foru jsem nastínil několik možností, které by mohli něco změnit, snad k lepšímu, alespoň se dále nezadlužovat a vytvořit pracovní příležitosti, to je to, co mnoho lidí dnes trápí. Je nasnadě, že pokud na 1 pracovní místo je 18 uchazečů, tak neobstojí argumentace od politika, že kdo chce, tak si práci najde, nebo že se lidem nechce dělat a další podobné.
Také se dočtete, že není účelem udělat lidskou sebranku spokojenou. Dokud neuvedeme do chodu perpetum mobile, je přímo nutností, aby byla nespokojena!

Existuje také něco, jako se dříve říkávalo "vlastenectví". Nebudu tento fenomén popisovat do detailu, snad mimo naše dnešní politiky, každý ví jaký to slovo má význam.
Na toto téma, jsem zde (v jiných forech) také uvedl některé texty.
A teď položím otázku:
Jak si mám vážit politika, anebo co si mám o něm myslet? když veřejně na adresu válečných veteránů, hrdinů světových bojišť, kteří prolévali krev za českého lva, on si dovolí říci:
"...uvědomte si, že jste za zenitem a vaše biologické hodiny dotikávají, nemůžete očekávat od politiků nějaký mimořádný zájem"

Tohle si dovolí říci člověk z vrcholné politiky, který v minulých vládách zastával ministerské posty a dnes zastává funkci předsedy strany, která si za svou prioritu dává (mezi jinými) - úctu, důstojnost...

Nepozdává se Vám, že zde je něco špatně?

212468

13.2.2010 12:21

Bulvar dneska oblbuje lidi

vidlacky 77.?.?.?

samymi reklamami a skandaly Novozbohatliku (kteri se bud udrogujou a nebo obesi-zabiji) nebo predhazuje lidem nasili, valky a zlocince a nedoprava nam cas k tomu aby se zamysleli nad SMYSLEM ZIVOTA ..... provokuje nas a okrada nas o zdravi.... A my se nechavame provokovat.
Stala jsem se skromnou a nasla jsem smysl zivota. Uvedomila jsem si, ze jsme my lidi (narody) jeden na druhem zavisli. Ten umi to a ten zase tohle....... Jsem charitativne smyslejici a angazuji se (zadarmo) kde je treba. Nebojim se vystoupit z anonymity(jsem individualistka) a pomuzu a ucinim vsechno pro dobro jednotlivce i verejnosti. Povazuji se za jednoho z mravencu....( mravenci neznaji zadne dogma a jejich “system” je systemem celku = naroda. Mravenec se stara sam o sebe a dela co umi a co je zapotrebi ve prospech celku. (naroda a je si (mozna) vedom,ze sam neni nic a ze celek ho zabezpeci) .
Dosla jsem k poznani, (neni to pro nekoho nic noveho, ale musime! si to uvedomit), ze vseho bychom na svete meli dost, ale ubyvaji pracovni prilezitosti. Uvedomuji si, ze tim, ze mene konzumuji, nedavam sanci tem ekonomickym (zlocinnym globalnim kseftmanum) zlodejum ale taky tim mene davam delnikovi moznost aby si vydelal na”chleba”....
Reknete mi tu nekdo - jak by mel vypadat dnesni ekonomicky a financni system – ktery by mel smysl !? a vsichni jsme byli konecne spokojeny a meli co chceme? A to HNED! !
[zmaten] [zmaten] [zmaten]

212463

13.2.2010 14:43

volby

adobovs 93.?.?.?

Musím uznat, krásný článek. Jakoby mi autor vzal slova z pusy, akorát, že já bych to asi tak krásně nezformulovala. A koho volit? Dobrá otázka, já bych skoro řekla kohokoli z těch, kteří nyní nejsou u moci. Nově zvolené vyzkoušet, pokud se neosvědčí, volit další v řadě. Třeba jim jednou dojde, že pokud mezi kradením nezačnou dělat také něco pro stát a občany v něm žijící, tak se u korýtka dlouho neohřejí.

212479

13.2.2010 15:51

RE: volby

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 212479

Nezlobtese, ale udělat z voleb "kočku v měchu" a pokud to nevyjde, další v řadě o tom by se mohlo uvažovat, pokud by nám bylo okolo 20 roků, ale my, kteří si pamatujeme doby, kdy ještě hnědé uhlí rostlo nastojatě a brontosaurus si o něj drbal záda, si již loterii dovolit nemůžeme, pokud opravdu chceme změnu, abychom se ji dožili.

Nevím proč to musím donekonečna popisovat, ale zkusím ještě to trochu rozvést.

Pokud opravdu chceme změnu a nechceme se dále dívat na profláklé obličeje, třeba v novém kabátě, tak nejjistější je volit komunisty. Vím, je to proti všemu možnému rozumnému přesvědčení, nicméně to může být ta páka, která pootočí kolem.

I kdyby nakrásně KSČM volby vyhrála, nebo ideální by bylo kdyby dosáhli alespoň 50% - neznamená to, že by tady byl komunismus, nebo socialismus, nebo podobný nešvar.

President by je nepověřil k sestavení vlády, možná by ani ve vládě nebyli, protože by je tam nepustili.
Ale kontrolovali by 50% sněmovny, čímž by neprocházeli různé paskvily, které nyní jsou realitou.
Nynější mafiáni by si museli dávat setsakramenský pozor, protože by byli pod tvrdou opoziční kontrolou.
Je záruka, že ty hlasy nepropadnou, tuto záruku nemáme u menších stran a propadlé hlasy opět posilují ty, co se dostanou do parlamentu.
A co nejdůležitější, jedna i druhá strana by se konečně začala zajímat o voliče v celém období vládnutí, protože by měli oprávněný strach z příštích voleb a báli by se udělat jakoukoliv zásadní chybu.


Spoléhat se na ODS a ČSSD jako opozici, je krátkozraké. ČSSD je to samé co ODS, jen trochu upravený model pro ty naivnější.

Pokud tohle ještě někdo nepochopí a nařkne mě z komunismu, tak mě asi nezbyde nic jiného, jak to napsat na lopatu...[chechtot]

212482

14.2.2010 1:00

Komanči jsou součástí problému,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 212482

i když svoji hrůzovládu po rozchodu se sionisty (definitivně r.1967) poněkud "zlidštili", neměl by je kvůli jejich (nepotrestaným, spíše odměněným) zločinům žádný soudný český člověk podpořit.
Tihle dnešní soudruzi sice spořádaně složili funkce, ale na kolik dalších se nepřišlo ?
Už Batista říkal, když ho zdravili sevřenou pěstí - jen je nechte, zítra ji otevřou ...
A dalším důvodem pro jejich strašení na politické scéně je kromě plnění špinavých dohod (opět uzavřených o nás bez nás) je právě ona potřeba krvavého (ale JEJICH) bubáka pro "naše konzervativce" ...

212533

14.2.2010 14:31

RE: volby

GammaRay 86.?.?.?

Reakce na 212482

Jestli je toto ta šance na reálnou změnu, tak děkuji nechci a docela mě mrzí, že jsem se Vámi vůbec zabýval... Komunisti nejsou ještě zakázání proto, protože jedou stejný svinstva jako ČSSODS. Už to dávno není skanzen. Proboha vzpamatujte se člověče!

212548

14.2.2010 16:06

RE: volby

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 212548

Ne nedomluvíme se. To je jasné už z této diskuze. Každý chce něco jiného a nebo snad i to samé, jenomže toho chce dosáhnout jinak. Dokud se nedomluvíme nic se ani změnit nemůže. O to jim jde a to oni dobře vědí. Dokud neuvidíme politickou korupci jako společného nepřítele nás všech, těch co vidí záchranu vlevo i těch pro které je jasně vpravo můžou se nám jenom smát. Musí být napřed asi mnohem hůř abychom se přestali zabývat malichernými rozdíly.

212552

14.2.2010 16:19

RE: volby

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 212548

to: GammaRay

Vzpamatovat se?
Jak kdo.
Ono záleží na tom, co kdo chceme.
Pokud nechci žádnou změnu a chci stávajícího kostlicce popotáhnout dále, tak se přidám k Tvému názoru. Nad takovými se nynější straničtí lídři jen tetelí blahem a mnou si ruce!
Tato příležitost, kterou jsem popsal, nebude donekonečna. Časem ten skanzen stejně zanikne, ale nyní skýtá možnost uklidit hlasy, aby nebyly zneužity bursíky apod.
Podívej se
sem.
K tomuto si připočítej další malé strany, které možná mají šanci: Piráti, Zeman, Bobošíková, Občané a John.
Už z tohoto je zřejmé, že opravdu šanci mají tak dvě, možná tři z tohoto výčtu. I kdybych měl pravdu, že se tam ty tři dostanou, nebudou mít sílu cokoliv změnit. Pojedou na voze, který potáhne Topolánek, nebo Paroubek, a za čtyři roky? budeme tam kde dnes, jen trochu více zklamaní a dluh bude přes 1,5bil. Kč a budeme se dohadovat, kdo koho bude volit, aby se to někam poposunulo.
Ale i na tomto je něco pozitivního, abych nebyl jen skeptik. Po volbách nastane další utáhnutí opasků a samozřejmě, že těm, kteří je dostali ke korytům. A může se stát, že lidé vyjdou do ulic, protože pracovní místa budou ubývat a státní nenažranost (a nejen ta) bude nabývat, aby nasytila státního kostlivce.

212553

14.2.2010 19:36

backwater

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Z toho článku cítím mládí.Asi tomu rozumím,jen tomu finále ne.Jakousi snahu o změnu při volbách¨Buď jsem smyšlení L nebo P.Žádný střed neexistuje..to že ve vrchol polit ,jsou gauneři TO JE a BUDE vždy.A pokud parlement nebude pod jednou velkou L nebo P
a tím pádem všichni uvdíme jak to opravdu s námi myslí po celé období vlády,to nikam nepovede.Zelení a černop..íci jsou zářným příklade.Takže jít k volbám s jasným L či P... KJ.

212563

15.2.2010 11:32

RE: backwater

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 212563

Zeptám se vás na jednu věc. Rozdělení na levici a pravici vymysleli prostí lidé? Byla před 200 lety pravice a levice? Dodržela někdy některá strana, ať již levicová nebo pravicová svůj program?

212602

15.2.2010 14:23

RE: backwater

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 212602

Politické dělení na L a P, pane Hestroyi, nikdo nemusel vymýšlet. Je důsledkem toho, že my lidé jsme různí. Hloupí nebo chytří. Altruističtí či sobečtí. Líní nebo pracovití. Stupidní či moudří. Chudí nebo bohatí. Nevzdělatelní či toužící po vědění. Zbabělí nebo stateční. Prolhaní či čestní.

A podle těchto svých převládajících vlastností se lidé přirozeně sdružují. Už od pradávna. Zkusil byste sám určit, která adjektiva patří více k L a která spíše k P? [mrknutí jedním okem]

212610

15.2.2010 17:45

RE: backwater

Slámykopa Josef 122.?.?.?

Reakce na 212610

Tohle je opravdu velmi specifický pohled na třídění L+P. Můžeš prosímtě alespoň nám, pomaleji myslícím nastínit, která vlastnost bude přiřazena k té, které straně.
Věřím, že pro zachování si obrazu kvalitního diskutéra tuto šanci nezahodíš.

212623

16.2.2010 21:26

RE: backwater

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 212623

Díky za důvěru, pane Josefe Slámykopo. Popíši tedy stručně svůj pohled na typické představitele politické pravice a levice. V dalším je budu označovat jen P a L. Ale myslím, že se Vám to nebude líbit. [smích]

P se obvykle rozhoduje správně a dává proto přednost minimálním zásahům do vlastních (lidských) svobod. L se povětšinou rozhoduje chybně a proto si nevěří. Vítá, když za něj rozhoduje někdo jiný (kolektiv, většina, stát). Iracionálně věří, že většina se přece nemůže mýlit.

P se o sebe a svou rodinu obvykle dokáže postarat sám. Solidaritu neodmítá, ale jen v rozumné míře. L se častěji setkává s ekonomickými problémy a dává přednost jistotě. Žádá od společnosti právo na vzdělání, bydlení, práci, zdraví, ... Ovšem bez jakékoliv vlastní odpovědnosti.

P vytváří 85% společenského bohatství, L zbytek. L věří, že je tomu naopak a že hodnoty vznikají jen manuální prací (dávno vyvrácený Marxův blud).

P považuje přerozdělování (daně) za státem legalizovanou loupež a státu svěřené prostředky za zneužité či promrhané. Upřednostňuje jen minimální přerozdělování za účelem pomoci skutečně potřebným. Pro L je každá míra přerozdělení nedostatečná. L považuje za optimální takovou míru přerozdělení, při níž se všem členům společnosti dostane stejného dílu (typická moudrost o tom, že ústa máme všichni stejná).

L obvykle nenávidí P (tzv. třídní nenávist) a věří tomu, že když bude stát (svět) zbaven P, nastane ráj. Na této iracionální víře L trvá i přes opakovanou historickou zkušenost, kterou státy, zcela zbavené P (bývalé země socialistického tábora s výjimkou Číny), učinily. Tedy zkušenost, že totální nadvláda L vždy vede k morální devastaci a ekonomickému úpadku společnosti.

Mohl bych pokračovat. Soudím, že i podle těchto pár charakteristik si už běžné lidské vlastnosti přiřadíte k L a P sám. [smích]

212741

17.2.2010 17:47

RE: backwater

Slámykopa Josef 122.?.?.?

Reakce na 212741

Ačkoliv jsi předvedl učebnicovou ukázku rozdílů, presentovanou pravicovými agitátory, přesto jsi neodpověděl, na co jsi byl tázán.
První odstavec: >P se obvykle rozhoduje správně< - výsledek je poplatný tomu, kdo to posuzuje
K druhému odstavci: >P se o sebe dokáže postarat sám< - na tento bod ti nejlépe odpoví lidé, kteří dnes manifestují v Praze, před magistrátem. Názorný příklad! A jinak v tomto kontextu to odsouhlasím!
Třetí odstavec: >P vytváří 85% společenského bohatství< - kde těch 85% společného bohatství přebývá, nebo na čím kontě čeká na zveřejnění?
Čtvrtý odstavec: >P považuje přerozdělování za státem legalizovanou loupež< - tomuhle uvěří každý poctivý člověk, nehledě na to, jaký zastává názor.
Pátý odstavec: Už bez komentáře. Snad bych jen dodal, že fanatismus je špatný vždy, nezáleží na tom, jaký momentálně oblékl kabát!

212798

Příspěvků: 83

12.02. 02:04 LaFox  Hezká rada, ale provedení ?
12.02. 02:21 GammaRay  RE: Hezká rada, ale provedení ?
12.02. 12:20 Anonymus  RE: Hezká rada, ale provedení ?
12.02. 17:06 GammaRay  RE: Hezká rada, ale provedení ?
12.02. 17:31 Antiseptik  RE: Hezká rada, ale provedení ?
12.02. 18:16 Anonymus  RE: Hezká rada, ale provedení ?
12.02. 20:10 Antiseptik  RE: Hezká rada, ale provedení ?
12.02. 20:33 Anonymus  RE: Hezká rada, ale provedení ?
13.02. 02:55 Rene Bartosek  RE: Hezká rada, ale provedení ?
13.02. 19:38 GammaRay  RE: Hezká rada, ale provedení ?
13.02. 19:43 GammaRay  RE: Hezká rada, ale provedení ?
13.02. 20:42 Anonymus  RE: Hezká rada, ale provedení ?
13.02. 22:42 GammaRay  RE: Hezká rada, ale provedení ?
13.02. 23:12 Anonymus  RE: Hezká rada, ale provedení ?
14.02. 14:23 GammaRay  RE: Hezká rada, ale provedení ?
12.02. 18:58  RE: Hezká rada, ale provedení ?
12.02. 16:34  RE: Hezká rada, ale provedení ?
12.02. 05:41 Saša  RE: Hezká rada, ale provedení ?
12.02. 07:19 MedaBeda  RE: Hezká rada, ale provedení ?
13.02. 21:38 Max3  RE: Hezká rada, ale provedení ?
12.02. 08:18 Takyjeden  Mno,
12.02. 11:40 hestroy  RE: Mno,
12.02. 12:35 crystalwind  RE: Mno,
12.02. 14:16 Takyjeden  RE: Mno,
12.02. 14:37 hestroy  RE: Mno,
12.02. 15:48 Takyjeden  RE: Mno,
12.02. 16:12 hestroy  RE: Mno,
12.02. 16:39 Montaznik  RE: Mno,oni si zase komunisté a katolíci nemají v "globálu", co vyčítat!!!
12.02. 17:00 Takyjeden  RE: Mno,
12.02. 17:59 hestroy  RE: Mno,
13.02. 03:11 Rene Bartosek  RE: Mno,
13.02. 07:37 Takyjeden  RE: Mno,
13.02. 13:21 janko  RE: Mno,
13.02. 01:10 crystalwind  RE: Mno,
12.02. 17:02 MedaBeda  RE: Mno,
13.02. 03:09 Rene Bartosek  RE: Mno,
13.02. 07:55 Datel  RE: Mno,
13.02. 20:14 arid  No, pánové
13.02. 20:28 arid  RE: No, pánové
14.02. 17:47 rataj  RE: No, pánové
12.02. 09:37 Tag  Jak z toho ven
12.02. 10:44 Vladimír Bílý  RE: Jak z toho ven
12.02. 10:56 Vladimír Bílý  RE: Jak z toho ven
12.02. 09:53 Karel Vraný  Volit toho, kdo režimu nejvíc vadí - HLAS PROTESTU
12.02. 10:35 Nereus  Téma k zamyšlení
12.02. 14:07 Erwin  RE: Téma k zamyšlení
12.02. 19:45 Nereus  RE: Téma k zamyšlení
12.02. 22:10 Mirko D.  RE: Téma k zamyšlení
13.02. 00:12 Vojta49  RE: Téma k zamyšlení
13.02. 00:27 Anonymus  RE: Téma k zamyšlení
13.02. 01:07 Vojta49  RE: Téma k zamyšlení
13.02. 01:20 Anonymus  RE: Téma k zamyšlení
13.02. 20:44 arid  RE: Téma k zamyšlení
13.02. 00:51 Anonymus  RE: Téma k zamyšlení
13.02. 00:59 Antiseptik  RE: Téma k zamyšlení
13.02. 01:17 Anonymus  RE: Téma k zamyšlení
12.02. 12:16 kosticka  Volby = dokonalý podvod na lidech
12.02. 14:28 janko  Fejsdrbna
12.02. 14:43 karel4u  RE: Fejsdrbna
12.02. 15:56 stefan  mam uz zahradku
12.02. 16:02 Montaznik  Zde máte konkrétní důsledky prolhané politiky a nemusí jít jenom o psychickou deformaci!!!
12.02. 16:09 vidlacky  Mam k vam prosbu vazeni...
12.02. 17:10 tenZulice  Letošní květnové volby,
13.02. 14:34 stefan  RE: Letošní květnové volby,
12.02. 18:54 lala  Nie je koho volit
12.02. 19:47 steve  RE: Nie je koho volit
12.02. 22:13 Sendman  Klobouk dolů
13.02. 00:23  Není východisko
13.02. 12:07 vidlacky  Prosim vysvetle mi nekdo jak by se to dalo na svete lepe zorganizovat…..?
13.02. 12:53 Anonymus  RE: Prosim vysvetle mi nekdo jak by se to dalo na svete lepe zorganizovat…..?
13.02. 12:21 vidlacky  Bulvar dneska oblbuje lidi
13.02. 14:43 adobovs  volby
13.02. 15:51 Anonymus  RE: volby
14.02. 01:00  Komanči jsou součástí problému,
14.02. 14:31 GammaRay  RE: volby
14.02. 16:06 Antiseptik  RE: volby
14.02. 16:19 Anonymus  RE: volby
14.02. 19:36  backwater
15.02. 11:32 hestroy  RE: backwater
15.02. 14:23 Vojta49  RE: backwater
15.02. 17:45 Slámykopa Josef  RE: backwater
16.02. 21:26 Vojta49  RE: backwater
17.02. 17:47 Slámykopa Josef  RE: backwater

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 118 čtenářů částkou 18 511 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkuji za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 3

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,30 Kč
Libra
30,17 Kč
Kanadský dolar
17,55 Kč
Australský dolar
16,49 Kč
Švýcarský frank
25,46 Kč
100 japonských jenů
22,10 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,94 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 070,78 Kč
1 unce stříbra
564,38 Kč
Bitcoin
314 722,02 Kč

Poslední aktualizace: 27.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 219