Diskuze k článku

Izraelská bojová letadla napadla letiště v Gaze

Příspěvků 58

11.2.2010 3:40

Staci prestat s terorismem

J.Fiala 200.?.?.?

Jako uz mnohokrat predtim - staci prestat strilet rakety na Izrael. Palestinci maji jak se zda sakramentsky kratkou pamet a minuly vyprask jim nestacil.

212234

11.2.2010 4:09

RE: Staci prestat s terorismem

STR 147.?.?.?

Reakce na 212234

Vy jste trochu zapomětlivý asi také. Kdo komu obsadil po 2. světové válce domovskou zemi a vyhlásil tam vlastní stát??? Nebyl to náhodou Izrael???

212237

11.2.2010 4:12

RE: Staci prestat s terorismem

steve 97.?.?.?

Reakce na 212234

.. zcela s vami souhlasim - prispevateli. Ac je to po technicke strance nemozne, presto vam kamaradsky poklepavam po rameni. S virou, ze se Zvedavec stane pouze takovym soukromym klubem kde se budeme ujistovat, ze mame pravdu jenom my. Nas kamarad "Uz mazu" prida prispevek zitra, v teto chvili pocita silne explosivni bicykly typu "Ukrajina", ktere byly zlocinnemu hamasu zabaveny v tunelu zvanem "rusky" ...

"Na Straz !"

212238

11.2.2010 12:02

RE: Staci prestat s terorismem

sxg 95.?.?.?

Reakce na 212234

Komouši na to srxli, ale ja ani v "demokracii" netuším kto tu kxrva je ten terorista:
Irgun , Stern Gangs Hid weapons in Synagogue
http://www.youtube.com/watch?v=5Du1uAnSwb0
/oznam pre aktivistov: video je zálohované a terrorstorm v CZ je na nete/
http://video.google.com/videoplay?docid=1308004264...

212270

11.2.2010 3:58

Letadla se branila ..

steve 97.?.?.?

Gaza je centrem terorismu, Hamas je expanzivni teroristicka organizace pod kontrolou Alkajdy, financovana ruskou, cinskou tajnou sluzbou. Neexistuje jedina snaha ze strany palestincu pro mirove reseni problemu, porusuje veskera ustanoveni a rezoluce OSN. Neustalymi zakernymi utoky zbusobuje tezke ztraty na zivotech izraelskemu narodu, drasa dosud nezahojenou, bolestivou ranu holokaustu a tim dava najevo sve opovrzeni nad vsemi lidmi vyspeleho, humanniho spolecenstvi lidske civilizace. Izraelske obranne akce jsou velice chabe, nekoordinovane a snazi se ukazat cestu ke smiru a dialogu. Avsak neni snaha je pochopit.
.. Palestinci po celou dobu sve existence chteji pouza krev, loupit a vrazdit ... Dukazem toho je i to, ze maji letiste ..
.. Vsichni soudni lide dnes sympatizuji s nasim velkym ucitelem, pritelem na vecne casy - nasim Izraelem. Dukazem nasi loajality je cervene tlacitko ..., a Bartak v TelAvivu.

212236

11.2.2010 4:21

RE: Letadla se branila ..

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 212236

A zapomněl jste dodat, že jak ze zprávy vyplývá, ty zákeřné útoky se projevují "střelbou projektilů do pouště".

Dovedete si představit, kolik škod takový projektil v poušti napáchá? Takže odpověď Izraele je adekvátní a pochopitelná. Za každý projektil do pouště jedno zničené letiště. Za každý vržený kámen přes hranici jedna zničena čistička vody. Atd.

212242

11.2.2010 4:41

RE: Letadla se branila ..

steve 97.?.?.?

Reakce na 212242

A zapomněl jste dodat..
--
.. Nezapomnel. Toto jsem zamlcel umyslne .., ve snaze "aktivizovat" vice ctenaru k vyjadreni a odsouzeni teroristickeho Hamasu. A podpore trpiciho a teroristy krute zkouseneho Izraele.
.. Pane Editore, vidim ze jste rovnez na spravne ceste pravdy, na ceste "klubu poklepavacu". Ted jsme celkem tri. A to je uz sila. Ted uz si do toho nedame kecat nejakymi stvaci. Mame pravdu MY.
.. a ty letiste - se ukazalo, ze byly dve. To druhe bylo zemedelske. A Hamas nema ani kedluben, - takze urceno k zemedelskemu teroru na nase koser kedluby .. Ti palestinci jsou skutecne velice bezcharakterni.

212245

11.2.2010 9:53

RE: Letadla se branila ..

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 212245

Máte úplnou pravdu. Jakýkoliv soucit s proradnými Palestinci je jen dalším projevem popírání holocaustu a utrpení židovského lidu, který se jen přiměřeně brání.
Úplně nejnebezpečnější jsou těhotné Palestinky, protože ty mohou nejen sami páchat teror, ale ještě navíc rovnou dalšího teroristu porodí! Proto by se světové společenství v čele mírotvůrcem Obamou mělo rozhodně postavit za Izrael a dodat mu potřebné chemické a atomové zbraně, jinak by se mohlo stát, že izraelská obrana podlehne neustálým raketovým útokům ze strany palestinských fanatiků.

212259

11.2.2010 10:59

RE: Letadla se branila ..

RomanTička 85.?.?.?

Reakce na 212245

Ty tu také jistě "diskutuješ" jen a jen kvůli svému spravedlivému rozhořčení nad bezcharakterností a zákeřností antisemitkopopíračskoteroristických Palestinců, co? [velký smích]

212263

11.2.2010 10:51

RE: Letadla se branila ..

Osel 213.?.?.?

Reakce na 212242

Kdyz jsou ty projektily tak neucinne, tak proc je vlastne strileji? Je to projev hlouposti anebo snaha vyprovokovat Israel?

212261

13.2.2010 3:07

RE: Letadla se branila ..

Mr. Fiala 200.?.?.?

Reakce na 212242

No, za to snad Izrael nemuze, ze se jeho palestinsti bratranci nedovedou strefit ani do mesta stredni velikosti, nebo ano ?

212436

11.2.2010 12:08

RE: Letadla se branila ..

sxg 95.?.?.?

Reakce na 212236

steve, jseš king, od smiechu nemôžem popadnúť dych.
Mám Ťa rád!
[smích]

212272

11.2.2010 14:13

RE: Letadla se branila ..

Slayko 89.?.?.?

Reakce na 212236

Jsi zamerne prepsal nazvy ze? Spravne to ma byt takto: Izrael je centrem terorismu, Izraelci je expanzivni teroristicka organizace pod kontrolou USA, financovana USA, evropskou tajnou sluzbou. Neexistuje jedina snaha ze strany Izraelcu pro mirove reseni problemu, porusuje veskera ustanoveni a rezoluce OSN. Neustalymi zakernymi utoky zbusobuje tezke ztraty na zivotech Palestinskemu narodu, rasa dosud nezahojenou, bolestivou ranu holokaustu a tim dava najevo sve opovrzeni nad vsemi lidmi vyspeleho, humanniho spolecenstvi lidske civilizace. Palestinske obranne akce jsou velice chabe, nekoordinovane a snazi se ukazat cestu ke smiru a dialogu. Avsak neni snaha je pochopit.
.. Izraleci po celou dobu sve existence chteji pouza krev, loupit a vrazdit ... Dukazem toho je i to, ze maji letiste ..
.. Vsichni soudni lide dnes sympatizuji s nasim velkym ucitelem, pritelem na vecne casy - nasi Palestinou.

212280

11.2.2010 14:15

RE: Letadla se branila ..

Slayko 89.?.?.?

Reakce na 212280

[velký smích]

212282

11.2.2010 14:18

RE: Letadla se branila ..

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 212236

hehe dlouho jsem od Vas zadny komentar necetl, koukam ze svuj styl pilujete k uplne dokonalosti. Trefne [velký smích]D jen tak dal

212283

11.2.2010 14:42

RE: Letadla se branila ..

Slayko 89.?.?.?

Reakce na 212283

Pokud myslite me, tak ja skoro nepisu, ja jen ctu.

212285

11.2.2010 16:12

RE: Letadla se branila ..

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 212285

nemyslim Vas, reaguju na prvni prispevek od Steve

212288

11.2.2010 5:24

Judaismus odhalen

Latinec 74.?.?.?

Michael Hoffman: "Judaismus discovered, a study of the anti-biblical religion of racism, self-worship, superstition and deceit" (Judaismus odhalen, studie antibiblickeho nabozenstvi rasismu, sebe-zboznovani, pover a klamu).
Skvele dilo, stejne skvele podporene nepopretitelnymi fakty, jehoz se judaiste boji jako cert krize. Pan Hoffman spravne oznacil zidovstvi za satanickou psychozu, jiz politruci samotneho dabla, pocinaje od Farizeju az po dnesni rabiny, kolekci lzi, perverzi, prekrouceni, a podvodu majici puvod v perverznim Babylonu, od dob tzv. Tradic Starsich (Traditions of Elders, ktere Kristus tak vehementne napadal v NZ) dokazali ke svym potrebam (vira v reinkarnaci a vecne ovladnuti sveta) zmanipulovat ty, kteri jim z nejruznejsich etnik, ras a narodu, po staleti naskakali na spolecny lep (dnes tito jsou znami coby tzv. zide, spravne judaiste), a dnes kolektivne tlaci Satanovu karu k zaniku tradicniho Usporadani Sveta ..
To ze tato kniha ma hodnotu dokazuje samotny fakt, ze na tlak rabinatu majitel Amazon.com (judaista) Bozos sice od vas za objednavku obetave vybere $44, ale pak s vymluvou ze Vas nelze nalezt (Bozos zamerne uvede nedorucitelnou adresu), knihu nedoda .. A tak, nas mily judaic Bozos ma vyhrano: uspokoji rabiny, a pro sebe si okrade gojima o $44. To je zkusenost ma, a zkusenost jinych, viz diskuze na toto tema na internetu.
Nicmene, kniha se da obdrzet primo od p. Hoffmana, http://www.revisionisthistory.org/
nebo (jak jsem si koupil ja), od Texe Marrs
http://www.texemarrs.com/
Po precteni teto knihy, jeden se selskym rozumem porozumi, proc dablovi agenti (rabini) vyvinuli tlak na Amazon tuto knihu neprodavat. Fantasticke dilo (1100 stran na kvalitnim papire, radne svazane v tvrdych deskach) nemajici obdoby.
Pochvalen bus Pan Jezis Kristus. Pura vida.

212250

11.2.2010 7:26

Izrael

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

systematicky provokuje. Chce konflikt většího charakteru. Takový, kde by se mohl vybít ze své frustrace.
Není pro přemilitarizovaný stát nic horšího, než se dusit nudou a tlakovat napětí. Musí se někde vyventilovat. A navíc je problém s vodou. Velký. Viz také: Izrael brání Palestincům v přístupu k vodě

To není jenom o Gaze. Izrael například pravidelně narušuje libanonský vzdušný prostor na jihu země.(při poslední válce s Libanonem byla cílem řeka Litani)
Posledně libanonská protiletadlová obrana konečně našla odvahu, a po izraelských stíhačkách začala pálit rakety.

Roste také napětí se Sýrií, Avigdor Lieberman otevřeně hovoří o "příští válce".

Rusko to nenechává plavat, a Sýrii dává informace i zbraně. Nedávné jednání s Hamasem také jistě něco znamená.

A ani Hizballáh nespí a tvrdě na sobě pracuje. Koneckonců: Izraelci hodnotí libanonský Hizballáh lépe než svou vlastní armádu

212253

11.2.2010 15:59

RE: Izrael

leo69 89.?.?.?

Reakce na 212253

S tím provokováním si myslím, že může souviset i zřícené letadlo, které nedávno (koncem ledna) spadlo do moře krátce po startu z bejrútského letiště. Zahynuli v něm všichni pasažéři včetně např. manželky francouzkého velvyslance v Bejrútu. Letadlo - Boeing 737, spadlo prý po zásahu "speciálním" bleskem a padajíc do moře hořelo...

To, že blesky dnešním letadlům nijak neškodí, neb zasahují letadla celkem běžně a konstruktéři letadel s tím počítají, se nějak okecá. To, že to bylo kousek od pobřeží Izraele se raději moc nerozmazává, co kdyby někoho napadlo, že to nemusel být zvláštní druh blesku (jako na potvoru taková zvláštní náhoda,že?), ale izraelská střela.

m,[mrknutí jedním okem]

212287

11.2.2010 18:01

Jistá chyba pilota

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 212287

Tady byla chyba pilota, že zamířil přímo do ohniska bouřky a protože byl nízko, i blesk může být nebezpečný. Přeci jenom letadlo má "černé" skříňky a na nich je jasně patrné, jak k havárii došlo! Nechci ospravedlňovat Izraelce, jsou to pěkní kanci a to co natropili v Gaze při akci "Lité olovo" se nechá srovnat s náletem na Drážďany za války, ale tady je jasné, že letadlo šlo dolů po zásahu bleskem a velkým poryvem bouřky! Jiná varianta není! Za Gazu bude Izrael hodně dlouho a silně popotahován na mezinárodní scéně a už teď "lituje"!!! Bohužel 1400 mrtvých,5000 raněných a škody za více jak 4 miliardy USD hovoří jasně!!!!Dnes si před Izraelem každý slušný člověk jenom odplivne! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

212303

12.2.2010 8:47

RE: Jistá chyba pilota

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 212303

Nevím jak to bylo, ale s tím bleskem bychom měli brát v potaz tzv. Faradayovu klec. Pokud by to tak bylo, tak ten "speciální blesk" muselo být něco jiného.
Ale nechci zbytečně rozviřovat konspiračky, souhlasím s Vámi, že stačily jiné události na to, aby si lidé uvědomili, co je izraelská politika zač.

212333

11.2.2010 12:07

Projektily v pusti

jano123 147.?.?.?

uprimne by ma zaujimala podrobnejsia specifikacia tychto asi naozaj nebezpecnych zbrani (ked uz jejich pouzitie v pusti, je dovodom na bombardovanie civilneho letiska). Nazdavam sa, ze to s jejich nicivou silou nebude nijak valne, ked sa ospravedlnovaci tento krat museli obmedzit na vyraz "projektil". Normalne totiz nevahaju prskavku Qassam nazvat balistickou strelou kratkeho doletu, takze v tejto suvislosti si pod pojmom "projektil" clovek musi predstavit cosi ako kamen vrhnuty z kozeneho praku.

212271

11.2.2010 13:17

Začínajú ZOH, pripravme sa na iné "kúsky" štátnych teroristov...

abc 89.?.?.?

"Dajte ľuďom chlieb a hry" a budete mať pokoj na vykonávanie svojich teroristických "kúskov"... Počas letných OH to bolo zemetrasenie v Číne, a útok na Gazu. Typnime si, čo sa udeje počas ZOH? Vidíme, že "čečenci" už ani nedokázali počkať na ich začiatok.

Všímam si tiež ako sa tu vyrojili platení ochrancovia psychického terorizmu, v domnienke že dorazia Zvedavca. Títo agenti už vôbec neskrývajú svoju radosť nad tým, že ich poznámky vytočili aj samotného editora. Vladimíre, klid. Títo "psy teroristickej demokracie" to majú takisto spočítané. Radšej si prečítajte veľmi zaujímavú a poučnú knižku o psychickom terorizme, než by ste mali reagovať na ich provokačné ataky, ktoré majú jediný cieľ: vyrobiť z obete agresora. Nedávno sa mi dostala do rúk kniha Marie-France Hirigoyenovej "Psychické týranie". Kniha bola preložená tiež do slovenčiny z francúzského originálu LE HARCELEMENT MORAL, Laviolece perverse au quotidien.

No a teraz k tomu najpodstatnejšiemu o čom najradšej píšem. Boh má pádne dôvody, prečo dočasne dovolil, aby ľudstvo išlo zlou cestou. Je naším múdrym a mocným Stvoriteľom, a preto nám svoje dôvody nemusel vysvetľovať. Ale on to z lásky k nám urobil. Dal napísať Bibliu, na základe ktorej môžeme mať istotu, že Boh nenesie vinu za problémy, s ktorými sa stretávame. Navyše on jediný má nielen záujem, ale aj moc odstrániť všetky následky, ktoré zlo spôsobené Satanom ľudstvu narobilo. A on to aj urobí. Keď Boh zasiahne, urobí to tak, aby ukončil zlo navždy! - Žalm 37:9-11 [mrknutí jedním okem]

212275

11.2.2010 16:55

Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!

Laskavý 88.?.?.?

Ortodoxní židé a holocaust I
10.3.2008
Projev rabína Yisroele Feldmana (Neturei Karta) na Mezinárodní konferenci o holocaustu
Teherán 11.-12. 12. 2006
Vážení přátelé a kolegové. Shromáždili jsme se tu, abychom debatovali a uvažovali z různých úhlů o nesmírně závažném problému tragických událostí druhé světové války, problému, který se stal známým jako ‚holocaust‘. Jak je známo, jde o záležitost politiky a činů nacistického Německa proti židovskému lidu, zapadá to však do kontextu mnohem rozsáhlejšího vraždění, k jakému v té době došlo. Mým úkolem je pokusit se přiblížit vám názor ortodoxních židů na tuto otázku.
Nejprve mi dovolte, abych poděkoval váženým organizátorům tohoto užitečného setkání za příležitost, kterou poskytli mně i mým kolegům, abychom vyjádřili svůj názor, neboť tuto možnost považujeme za velké privilegium.
Já i mí kolegové jsme známí jako ortodoxní židé, tedy židé, kteří se snaží prožít celé své životy v souladu se starým židovským náboženstvím a způsobem života známým jako judaismus. Přišli jsme sem pod praporem skupiny známé jako Neturei Karta, která není samostatným hnutím nebo organizací, jsme však hlasateli filosofie vyjadřující opozici ortodoxního židovstva proti myšlence zvané sionismus – sekulárnímu nacionalistickému hnutí, které chce v Palestině vytvořit sektářský stát. Jak je dobře známo, sionismus a holocaust se během let velice propletly a sionisté udělali z holocaustu velký problém, aby tak mohli prosazovat svou protiprávní filozofii a záměry. Rád bych krátce pohovořil o obou těchto tématech a vztazích mezi nimi.
Snažíme se využít tuto příležitost, protože cítíme, že máme náboženskou a na náboženství založenou lidskou povinnost naše poselství co nejvíce šířit. Proto se modlím, aby naše diskuze a závěry této konference byly v každém ohledu správné a pravdivé.
Nejprve bych rád krátce zopakoval všem přítomným, protože je to v otázce holocaustu důležité, fakt, že judaismus a sionismus jsou zcela odlišné a diametrálně rozdílné pojmy. Judaismus je po tisíce let trvající stará Boží cesta života plná morálního, etického a náboženského obsahu. Sionismus je poměrně nový – něco přes sto let – sekulární nacionalistický pojem zcela zbavený etiky a morálky. Je ovšem třeba říci, že mezi židovským lidem existují náboženské skupiny, které jsou ovlivněny a nakaženy sionistickou nacionalistickou filozofií, které zaměňují sionismus a judaismus a nesprávně a falešně jednají proti učení judaismu, jak bylo po celé generace předáváno.
Judaismus učí, že židovskému lidu byla sice slíbena Svatá země, známá nyní jako Palestina, ale pouze za určitých podmínek, tj. především, že zachováme nejvyšší morální, etické a náboženské zásady. Naše náboženské učení a literatura – naše Tóra – jsou plné varování, že pok...Automaticky kráceno

212290

11.2.2010 16:57

RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 212290

Pokračovanie je kde?

212291

11.2.2010 16:58

Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!

Laskavý 88.?.?.?

Naše náboženské učení a literatura – naše Tóra – jsou plné varování, že pokud tyto podmínky nesplníme, bude židovský lid rozptýlen v Bohem nařízeném exilu.
O to právě jde. Podmínky nebyly jak náleží splněny a židovský lid byl rozptýlen do čtyř koutů světa, jak potvrzuje historie. Až do dnešního dne je židovský lid v Bohem nařízením exilu, v němž jsme povinni být loajálními občany zemí, v nichž žijeme a je nám pod přísahou zakázáno snažit se vlastníma rukama z tohoto exilu dostat. Pod přísahou je nám rovněž zakázáno pokoušet se o vytvoření svého vlastního státu v Palestině. Protivení se těmto zákazům by znamenalo odpor proti vůli Nejvyššího a před následky takových neblahých snah jsme varováni.
Filozofie sekulárního hnutí sionismu úplně ignoruje a přestupuje jasné židovské učení, a proto byl sionismus hned od počátku odsouzen velkými židovskými náboženskými autoritami.
Kromě toho, sionismus už od svého počátku úplně ignoroval skutečnost, že v Palestině žila původní populace, skládající se převážně z Palestinců. Sionisté zahájili politiku, jíž zbavují Palestince práv na sebeurčení v zemi, v níž žili po staletí. Připravují Palestince o domy, obživu i životy. Tím se dopouštějí strašlivého porušování lidské spravedlnosti založené na náboženství.
Judaismus však káže soucit a pochopení pro zajištění života a majetku každého člověka.
Z výše uvedeného je ovšem jasné, že sionismus nereprezentuje židovský lid jako celek, a dále, že antisionismus je třeba vítat a neplést si ho s prastarým bigotním antisemitismem. To je něco, co je velmi dobře ceněno tady v Íránské islámské republice, kde židovská komunita žije v míru s plnými občanskými právy, a to už po tisíce let.
Teď se jedním z pilířů ospravedlňování sionismu stal holocaust, protože sionisté tvrdí, že židé musí mít svůj vlastní stát, aby zabránili (jak tvrdí) jeho opakování. „Už nikdy“ je jejich heslo. Proto bych rád vyložil názor ortodoxních židů na holocaust.
Nejdřív fakta. Není pochyb, že během druhé světové války došlo k hrozné a katastrofální politice a genocidě nacistického Německa vůči židovskému lidu, potvrzují to nesčetná svědectví přeživších a je to znovu a znovu plně dokumentováno. Já osobně jsem byl nejhorších následků války ušetřen, protože jsem žil v Anglii, která naštěstí nebyla nacistickým Německem okupována. Nicméně jsme já a mnozí další ztratili nespočet přátel a příbuzných, kteří zahynuli v důsledku nacistického záměrného vraždění a genocidy. Tři miliony židů zahynuly v Polsku, více než půl milionu v Maďarsku, několik desítek či stovek tisíc v Rusku, Slovensku, Francii, Belgii, Holandsku a v dalších zemích.
Obvykle se uvádí celkem šest milionů. O tomto čísle je možno debatovat, ale zločin zůstává stejně hrozný, ať bylo obětí šest, pět n...Automaticky kráceno

212292

11.2.2010 17:01

RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 212292

Obvykle se uvádí celkem šest milionů. O tomto čísle je možno debatovat, ale zločin zůstává stejně hrozný, ať bylo obětí šest, pět nebo čtyři miliony (a ony to byly miliony). Také způsob vraždění není důležitý, zda k tomu docházelo v plynových komorách (a na to jsou očitá svědectví), před popravčími četami či jinak. Zlo zůstává stejné. Jakékoli bagatelizování zločinu by bylo hroznou urážkou památky těch, kdož zahynuli.
Nicméně podle ortodoxního židovského učení a názoru by pachatelé zločinu, ač plně odpovědní za své činy, nikdy nemohli zlo páchat, kdyby v tom nebyla vůle Nejvyššího. Oběť či oběti se ovšem mohou pokusit zlu předejít, ale není-li to možné, mají přijmout vůli Nejvyššího. Podle našeho učení o Bohem stanoveném exilu je, že není úkolem židovského lidu předat naše pronásledovatele spravedlnosti. To je úkol Nejvyššího. Naším úkolem je přijmout vůli Nejvyššího a snažit se zdokonalit, zbavit se chování, jehož skutky by mohly být příčinou utrpení. Takový byl židovský postoj během celé dlouhé historie židovského utrpení.
Nijak se nesmíme odvažovat bránit se vůli Nejvyššího a domnívat se, že jsme schopni jí zabránit. To by bylo kacířství.
Sionisté svým sekulárním nafoukaným způsobem chování naprosto odporují filozofii a odvažují se říkat „Už nikdy“. Mají odvahu myslet si, že mohou zabránit Nejvyššímu v opakování holocaustu. To je kacířství.
Kromě toho, jak všichni dobře víme, dovršují zlo tohoto přístupu tím, že sami jednají nejhorším a nejkrutějším způsobem s lidem Palestiny.
Musím dodat, že využívání holocaustu sionisty k dalšímu budování sektářského státu je vrcholem licoměrnosti, když si uvědomíme, že sionisté obrátili každou fázi nacistického útlaku ve svůj vlastní prospěch. Je dobře zdokumentováno, že ve 30. letech, kdy nacistická politika vyhnala židy z Německa, spolupracovali sionisté společně – ano, společně – s nacistickými představiteli na evakuaci „vhodných“ židů, tj. mladého, zdravého průkopnického materiálu, z Německa do Palestiny. Potom během války, když zabíjení pokračovalo, je opět dobře zdokumentováno, jak bezohledné bylo jejich rozhodnutí nepomáhat, ač pomoci mohli a byli toho schopni. Potřebovali utrpení a smrt, aby po skončení války mohli žádat svůj stát. A nakonec po válce zneužili celý holocaust a soucit a sympatie, které vyvolal, s cílem zajistit si co největší zisk pro svůj stát. Prohlašovali, že účelem sionismu je zabránit dalšímu holocaustu, zatímco ve skutečnosti je sionismus o desítky let starší než holocaust. Pak pokračovali stejným způsobem v ospravedlňování svých zločinů proti Palestincům.
Názor ortodoxních židů lze shrnout takto: ano holocaust byl v každém případě hrozný, ať byl jeho rozsah jakýkoli. Ale nikdy nesmí být zneužit k ospravedlňování nelegálních a zločinných činů si...Automaticky kráceno

212293

11.2.2010 17:03

RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 212293

Názor ortodoxních židů lze shrnout takto: ano holocaust byl v každém případě hrozný, ať byl jeho rozsah jakýkoli. Ale nikdy nesmí být zneužit k ospravedlňování nelegálních a zločinných činů sionismu.
Přátelé, rád bych zakončil úpěnlivou prosbou, aby konflikty a krveprolévání na Blízkém východě, jmenovitě ve státě zvaném „Izrael“ byly definitivně vyřešeny mírovou cestou. Aby byly vystřídány režimem, který by naplňoval tužby Palestinců. Kde budou Arabové a židé moci žít v míru vedle sebe tak, jak žili po staletí.
Pak si zasloužíme, aby nastal čas, kdy sláva Nejvyššího bude zjevena všem a celé lidstvo bude žít v míru.

212294

11.2.2010 17:19

RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 212294

Díky za postování, rád jsem si to přečetl. Poučné.

212296

11.2.2010 17:24

RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!

steve 97.?.?.?

Reakce na 212294

.. dekuji za uvedeni. Verim, ze pro mnoho lidi by bylo cti mit tohoto pana a tuto skupinu lidi, za sousedy ...

212298

11.2.2010 17:37

RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 212298

Sionismus je jen zase další ismus. Jako by jich nebylo už dost. Z žádného nic dobrého nikdy nevzešlo, jen zase jiný nový ismus.

212299

11.2.2010 17:46

RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!

leo69 89.?.?.?

Reakce na 212294

Díky za ta slova. Konečně je to jednoznačně a bez okolků vysloveno a vysvětleno i pro ty, kteří se díky sionistické propagandě báli třeba jen pomyslet, že by se věci mohly mít trochu i jinak... [cool]

m,[mrknutí jedním okem]

212301

11.2.2010 17:14

RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!

steve 97.?.?.?

Reakce na 212293

.. pokracovat.

212295

12.2.2010 2:14

Opet nesmysly

Poutnik_ 67.?.?.?

Cely clanek je vymysl. Takzvane mezinarodni letiste v Dahaniya Rafahu, bylo v roce 1998 uvedeno po rekonstrukci do provozu. Letiste rozbite v sestidenni valce bylo castecne rekonstruovano nakladem 90 mil (jedna runway) prevazne Marockym kralem Hassanem a USA. Jeho otevreni se zucastnil mezi jinymi i prezident Clinton. Civilniho provozu se ovsem nikdy nedockalo. Jednak proto, ze takzvani Palestinci nemaji zadne platne doklady, natoz mezinarodni cestovni, a jednak proto, ze se ho okamzite zmocnila teroristicka organizace Al-Aqsa aby ho zneuzila pro transport zbrani pro palestinske teroristy. Letistni zarizeni (radar a kontrolni vez), byli zniceny Izraelskymi obrannymi, leteckymi silami v roce 2001. Par mesicu nato Izraelske buldozery znicili jedinnou runway. Nevim co tedy Izraelci bombardovali, jestli vyrabovane a zdevastovane budovy :

Vložený obrázek

nebo vybagrovanou runway.

Vložený obrázek

To ale asi zdejsim vtipalkum nevadi. Dulezite je, ze se zase ublizuje nevinnym po zuby vyzbrojenym \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"partyzanum\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".

212320

12.2.2010 12:25

RE: Opet nesmysly

Genocida v Gaze 212.?.?.?

Reakce na 212320

Takze podle Vas je Gaza vredem co se musi vypalit, protoze teroristi jsou vsichni co tam zustali? No podle me tim, ze se Izraelci pustili do "boje se zviraty", jak je nazyvaji, se tim zviretem musi stat, aby mohli predvidat kroky protivnika ... no to uz se jiste stalo, jen maji lepsi zbrane a tak se muzou zbabele krcit za joysticky a zabijet vse co se hne ... nevidim rozdil mezi popravou organizovanou islamisty a zastavenim dodavek jidla do Gazy ... urcite rozdil je v tom, ze v prvnim pripade uvidi "vysledek" miliardy lidi po celem svete skrze media a zemre jeden clovek, v druhem pripade se o tom skoro nepise, nemluvi a je to vzdy obrana (co na tom, ze se silnejsi brani a boji slabsiho), veskere "humanitarni" a politicke uskupeni jsou bezmocna a milion lidi hladovi, bez vody a tepla, takze mozna nekolik desitek mrtvych denne, co jsou oslabeni a pro boj nepouzitelni ... vezen se stal veznitelem,ale litost ci humanitu necekejte, z chovani Izraelcu cisi zbabelost a krutost ...

212345

13.2.2010 0:19

RE: Opet nesmysly

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 212345

Zde si ale uvědomte jinou věc, do Gazy humanitární pomoc často chodí. Media se o Gazu naopak dost zajímají, vzpomeňte na protesty při akci "lité olovo". Problém Gazy je ten že Palestinci (přesněji Hamas) tak nějak zapoměl na to jak se vedou války dalo by se říci "civilizovaným" způsobem. Hamas v bojích prohrál a IDF by ho mohla klidně vyhladit do základů i přesto Hamas útočí a kouše jako vzteklý pes, ubližuje tak právě svému obyvatelstvu zneužívajíc tak "humanitu" států především v evropě.
Prostě a jednoduše Hamas odmítá uznat porážku, v takovém případě by měla přijít totální okupace a případně i odsun palestinců z Gazy. Hamas tak válku vede stylem "buď oni nebo my" pak ale válku přesouvá z "civilizovaných" měřitek kdy poražená strana se přispůsobí a posouvá tak válku zpět do pravěku kdy šlo o vyhlezní velejšího kmene protože kapitulace? Co to je?

Momentální kritika Izraele ze strany především evropy vede bohužel k udržování napětí, umožňuje to existenci Hamasu a tak to umožňuje další mrtvé Izraelce a také další a další mrtvé Palestince. Miliony zničených životů a co horšího do budoucna to způsobí ještě mnohem horší situace to mi věřte. Tedy ten "humální" svět svou kritikou a tedy podporou teroristické organizace Hamas způsobují zcela kritickou situaci ve které teče a ještě poteče hodně krve jak Izraelské tak Palestinské.
Tak nějak si kritikové zásahů Izraele neuvědomují že na odpálení raket (třeba i zabití Izraelského civilisty) by mohly Izraelci zareagovat tak jak se sluší a to vyhlásit útočníkům válku a bez ohledů na civilní obyvatelstvo zaútočit na Gazu a anektovat či vyhladit ji. Prostředky na to mají, ovšem zatím se stále drží zpátky a s Hamasem bojují velice zlehka tak nějak aby se neřeklo.
Věřte že momentální situace skončí velký krveprolitím nedokážu však odhadnout kdo zvitězí, momentálně má navrch Izrael ale svými činy postupně převahu může zase ztratit.



Antoninus

212418

13.2.2010 2:50

RE: Opet nesmysly

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 212418

IDF samozrejme muze vyhladit Palestince do zakladu ciste z vojenskeho hlediska, ale za to by se musela zaplatit odpovidajici politicka cena. Po operaci Lite olovo, uz to nedocvaklo pouze nejvetsim idiotum.

212434

13.2.2010 10:33

RE: Opet nesmysly

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 212434

Zde vyvstává otázka zda v budoucnu nenastane situace kdy Izraelci budou ochotni tuto cenu zaplatit? Nebo také kdy bude vojensky schopná toho samého druhá strana? Jedno z toho se stane a dříve nebo později a pak to budou jatka. Do té doby budou trpět Palestinci v Gaze blokádou, občasným bombardováním či represemi ze strany samotného Hamasu. Budou tak statisíce zničených životů, ekonomicky to zase na druhé straně bude vyčerpávat Izrael a tak ničit život i v této zemi, jak je vidět žádný moc krásný život je tam nečeká, bohužel a dá se za to poděkovat právě oněm slavným mírotvorcům ze západu kteří mají plnou hubu kritiky ale nemají jediný náznak řešení.



Antoninus

212458

13.2.2010 15:21

RE: Opet nesmysly

Genocida v Gaze 62.?.?.?

Reakce na 212458

Vam to co predvadi Izrael pripada jako reseni? Tvrdite, ze za to muze Hamas, ale Izrael se svou vyspelou armadou nedokaze ohlidat uzemi mensi nez je Praha a ja mu mam tleskat, za to ze odstreluje skoly, protoze existuje podezdreni, ze by tam mohlo byt skladiste zbrani? Vojaci IDF jsou zbabela luza, schovavajici se za techniku a podporu USA ...

212481

13.2.2010 18:02

RE: Opet nesmysly

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 212481

Pokud by jste četl co jsem psal výše pochopil by jste že právě do teď jsem psal že to co momentálně dělá Izrael (pod mezinárodním nátlakem) žádné řešení není.
A ano Hamas za to může protože kdo odpaluje rakety či minometné granáty na civilisty i přes dohody? Hamas!!
Kdo odmítá s Izraelem vyjednávat a chce jen a jen zničení Izraele? Hamas!!
Tedy pokud není možný dialog vždy pak vede už jen jediná cesta.

Jen pro vaši informaci Izrael se svou vyspělou armádou si takové území dokáže ohlídat jenže co je mu to platné když nemůže adekvátně zasáhnout. Podle vašeho vyjádření kritizujete že Gazu Izraelci málo hlídají ale jak to mají podle vás "uhlídat" když bojovníkovy Hamasu se stačí schovat do školy a hned se vyrojí tisíce lidí jako vy a začnou vyřvávat něco o zbabělosti Izraelských vojáků když to byl bojovník Hamasu co se tam schoval.
Tedy ano Izraelská armáda by uměla toto území ohlídat ale to by toto území musela okupovat což bych řekl že právě vy by jste vyřvával nejvíce o tom jak zlí Izraelci okupují chudáky Palestince tedy nejdříve si udělejte pořádek v hlavě co vlastně chcete pak se vyjadřujte zatím si slušně protiřečíte.

A poznámka na závěr, pokud jste větší hrdina než Izraelci tak jakto že se schováváte za interneten a nejdete to o zbabělosti Izraelských vojáků říci přímo Izraeslkým vojákům a to nejlépe s AK-47 v ruce.
Řekl bych ž právě vy by jste se za technikou schovával nejvíce pokud by jste nějakou měl k dispozici. Zde ale dodávám že když se člověk schová v tanku není zbabělost ale moudrost, postavit se s AK-47 proti tanku na pláni bez jakékoliv ochrany je zase hloupost. I když určitě ten někdo odvahu mít musel.



Antoninus

212491

13.2.2010 23:20

RE: Opet nesmysly

Genocida v Gaze 62.?.?.?

Reakce na 212491

Mate pravdu, nechapu Vase jednostranne vysvetleni ... tedy, ze za vse muze Hamas, no pokud to vy vidite tak me je to jedno, ja vsak obvinuji Izrael, protoze je nejen silnejsi, ma vetsi podporu megastatu ci nejvyspelejsi armadu a muze hazet bobky na takova uskupeni jako jsou MAEE ci OSN, ale take strili, dela blokady, bombarduje a zabiji civilisty nebo kazdeho kdo se objevi v oblasti zajmu ... jak jsem psal, za stejnou luzu povazuji clena Hamasu, ktery popravi zajatce jako vojaka IDF, jez zacne strilet do demonstrantu hazejici kameni, oba jsou na svete jen proto aby vyhoveli sve ideologii, zabili ty na druhe strane a je jim jedno proc se na te strane objevili ... zabrat uzemi o velikosti Prahy je politicke neunosne, ale nechat hladovet milion lidi, odpirat jim vodu a zakladni potreby dokud nevymrou, politicky unosne je, ze?

212526

14.2.2010 11:06

RE: Opet nesmysly

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 212526

Výte proč je politicky únosná ta blokáda? Právě díky Hamasu který napadá civilisty a tak umožňuje právě ono hladovění. Zde bych ale dodal že právě z Izraele do Gazy bylo dodáno obrovské množství humanitární pomoci což tak nějak nesouhlasí s vaší teorií o zlých Izraelcíh.

Takže podle vás za situaci může Izrael jen protože má silnější armádu? Tak to je opravdu humor tedy podle váš když na ulici přepadne zloděj kolemjdoucího a strhne se rvačka tak podle vás za to může ten kolemjdoucí jenom protože vypadá jako větší "vazba". Tedy až vás na pohled slabší zloděj přepadne nezapomeňte se mu ještě omluvit.

Ohledně zabíjení civilistů jakto že tu básníte o Izraelcích když na civilisty hojně útočí také Hamas, poněkud jednostraný pohled nezdá se vám. Zvláště vzhledem k tomu že Hamas útočí na civilisty zcela záměrně.

Výte Izraelci nejsou žádní svatoušci, o vzniku jejich státu si každý může myslet své to však nic nemění na momemtální situaci kterou bych shrnul jednoduše takto. Hamas útočí na Izrael nejlépe jeho civilisty (raketami či jinými prostředky), Izrael jelikož je politicky pro západní země (především evropské) nepřijatelné Hamasu vyhlásit válku (což se za napadení běžně dělá) a území obsadit pokud protivník nechce uznat svou porážku (i nacistické německo nakonec kapitulovalo tváři v tvář porážce), může tedy odpovědět pouze bombardováním pozic Hamasu a zavedením blokády aby se tam zbraně nedostaly. Takoto se to opakuje téměř neustále tedy kdo za to může? Je to v prvé řadě Hamas který útočí na civilisty a nechce případně jednat, v druhé řadě za to může mezinárodní společenství které Hamas nepotrestá za záměrné útoky na civilisty a ještě svazují ruce Izraely v možné protiakci. A pak v poslední řadě tu máte i Izrael který často i v takévé situaci dělá rozhodnutí které uklidnění ne vždy pomáhají.

Ale abych neříkal jen kdo za co může tak podle mě je řešení zcela jednoduché, v okamžiku dalšího útoku Hamasu na civilisty v Izraely dát zástupcům Hamasu ultimátum ve kterém se požaduje zastavění těchto útoků. Pokud je Hamas bude ignorovat zahájit válku která skončí až kapitulací Hamasu nebo jeho vyhlazením a po té jsou dvě varianty buď skutečně obyvatelé Gazy chtějí žív v míru a klidu a bude zvolena nová vláda v Gaze. Později by tak z Gazy mohla vzniknout prospěrující politicky nezávislá země, nebo se připojit k Egyptu ten toto však odmítá proč asi? Nebo jsou obyvatelé gazy z většiny pro válku a pak není jiná možnost než území začlenit do napadeného státu, toto bych však viděl velmi nerad.
Sice to zní jako tvrdé řešení ale z momentálního hlediska je to jediná varianta jak umožnit dalším generacím jak za Izraelské tak na Palestinské straně život beze strachu a utrpení.

Zde bych se zeptal co by jste nabízel za řešení vy?


Antoninus

212543

14.2.2010 21:22

RE: Opet nesmysly

Genocida v Gaze 62.?.?.?

Reakce na 212543

No vidite, vy obvinujete ze vseho Hamas, no a ja to vidim jinak, takze porad dokola ... ja Vas nemam presvedcit o svem nazoru, ja hlasam svuj nazor a sve obvineni vojaku IDF z hyenismu, zbabelosti a krutosti na lidech, ktere sice dokazi zastrasit, ale nedokazi zlomit ... jediny zpusob bude vyhlazeni a ac podle me si to Izrael a jeho pricmrdavaci moc preji, boji se nasledku.

212566

14.2.2010 22:57

RE: Opet nesmysly

Gladiator. 74.?.?.?

Reakce na 212566

>No vidite, vy obvinujete ze vseho Hamas, no a ja to vidim jinak, takze porad dokola

Ne pan Antonius ze vseho Hamas neobvinuje. Tech teroristickych organizaci, ktere tyji z Palestincu je v Gaze a West bank vice nez tucet. Tez v okolnich statech , ktere je suportuji a poskytuji jim azyl. Ovsem daleko nejvetsim nepritelem Palestincu jsou lide jako vy, kteri falesnou ucasti a lzivou propagandou na nich pachaji skutecne zlociny, na rozdilo od Izraele, ktery se jejich agresi brani vice nez umirnene a inteligentne. To ze si palestinci nedokazi ke sve agresi a teroru vyrobit zbrane, kterymi by mohli konkurovat zbranim Izraelskym, a pouzivaji zbrane, ktere za ne vyrobili a vymysleli jini, je zbabelost a diktatura, nikoliv hrdinstvi. Privazat sve dite na pumovy pas, nebo ho poslat s kamenem v ruce na tanky muze jen ten neubozejsi zbabelec, ktery uz ztratil uctu naprosto ke vsemu.

212569

15.2.2010 9:39

RE: Opet nesmysly

Genocida v Gaze 212.?.?.?

Reakce na 212569

Jaj jak rad bych mel nastroje propagandy pod prstem, avsak me zbyva jen hlasani sveho nazoru na diskuzi, kde se vzdy objevi nejaky jiny "propagator" se svou ideologii a svou pravdou. Izrael z pozice silnejsiho zautocil na malickate uzemi a kupodivu nemel jine reseni, nez pockat az obyvatele vymrou a prubezne jim v tom ruznymi restrikcemi pomahal ... ja i kdybych nadherne nejake reseni mel, tezko se podle me bude ridit takovy stat jako je Izrael, kdyz odmita mnohem vetsi "mirutvorna" uskupeni. I kdyz podle Vas jsem nepritel Palestincu, nikdy jsem proti nim nepozvedl zbran a nestrilel do davu demonstrantu, nebombardoval skoly OSN, neznackoval uzemi bilym fosforem ci odpiral dodavky jidla, vody a energie, protoze bych mel strach ...

212597

15.2.2010 0:44

RE: Opet nesmysly

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 212566

Výte a to je právě ten problém vy jen fanaticky hlásáte své názory vás totiž fakta nezajímají a mluvíte o zbabělcích. Díky tomu vnikaly a vnikají války protože někdo nedokáže diskutovat. Po té již zbývá jen válka pokud se něco takového stane ve vrcholné politice.
Bohužel díky lidem jako vy bude vraždění na středním východě pokračovat ještě hodně dlouho protože vy dokážete jen bořit (kritizovat) bez ohledu na následky vaší kritiky. Výte myšlenky jsou tvůrčí, vy tu jen plivete špínu na Izrael sice silnými slovy ale bez pevnější opory. Promiňte toto dokáže i člověk v pomocné škole.
Sám jste zde nenapsal řešení jen nadávky na Izrael a jeho vojáky to je právě ten problém celého tohoto problému lidi maximálně pilovou špínu ale neřeknou jak z toho ven. Tedy pokud by jste si své zkázonosné názory nechal prosebe pomohl by jste tak nepřímo i právě slušným a pracovitým Palesticům.

Já jsem již své k tématu napsal čímž je asi konec diskuse (z vaší strany jí moc nebylo krom opakování toho samého).

Tímto však i přesto děkuji za zmínění vašeho názoru.


Antoninus

212573

15.2.2010 9:25

RE: Opet nesmysly

Genocida v Gaze 212.?.?.?

Reakce na 212573

Vidite, nekdo by rekl, ze problem je tech milion lidi bez vody, jidla a zakladnich potreb pro ziti ... jo jiste je pro propagandu lepsi nejdriv sveho protivnika zbavit prav a pristupu k civilizovane spolecnosti, uzavrit jej do "hlidane" oblasti a parkrat za rok jej vybombardovat a pak rikat, jak nuzne ziji a jak zoufali jsou, kdyz posilaji bojovat kazdeho kdo udrzi zbran ... stale vsak resite dusledek, ale pricina Vas nechava chladnym. Pro me je pricinou valkychtivi izraelci, jez se neboji pro rozsireni sve zeme i tech nevetsich lzi a krutosti na soucasnem obyvatelstvu, ktere ma na toto uzemi take urcite pravo. Izrael vsak odmita jine nez sve "svate" pravo ... represe a utlaky vedou k zoufalym cinum, i muj deda bojoval proti okupaci a ja jej nikdy nebudu moci nazvat zbabelcem ci teroristou ac v te dobe mel jiste plno nehezkych prezdivek. Avsak zpusob valky, jak jej vede Izrael je podle meho nazoru zbabely a kruty. Izrael jako puvodce a zahajovatel teto genocidy nema pro tuto situaci reseni, ale s radosti bude i nadale shazovat bomby a porusovat Zenevske konvence. Ano stkam spinu na Izrael, protoze byli, jsou a budou na tomto uzemi okupanti, kteri brani obyvatelstvu zit. Nikdy jsem netvrdil, ze je Hamas mirumilovna organizace, ale po tom co pravadel a provadi v soucasnosti Izrael, to nemohu rici ani o nem. IDF je podle me na nizsi urovni nez "teroristi" z Gazy, svou neschopnosti, bez humaniho reseni a pod plastikem "napadeneho" pachaji zverstva na lidech o ktere nestoji ...

212593

15.2.2010 9:58

RE: Opet nesmysly

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 212593

Výte nějak jste otočil důsledek a příčinu. Ti lidi bez vody jsou až důsledek nikoliv příčina, protože dělo by se to pokud by Hamas nenapadal Izraelské civilisty? Nedělo!!!

Problém u vás je v tom že si Palestince idealizujete a Izraelce demonizujete podle vašeho posledního příspěvu však soudím že to již děláte záměrně kvůli vašemu "protiizraelskému" náboženství které by neobstálo v kontaktu s realitou.
Ale to nic nejste jediný takto fanaticky ve svojí víru věří, věřily i japonci když útočily sebevražedně na američany, bohužel světu tak nic nepřinesete. A výte proč podívejte se sám na svůj poslední příspěvek mluvíte něco o příčinách a důsledcích ale vše jsou to jen nadávky dokonce bez podstatnějších argumentů, a vůbec žádné řešení!!! Promiňte vaše kritika způsobuje umírání a co je horší v budoucnu způsobí opravdovou genocidu ke které momentální situace ani nepřičichla.

O palestincích mluvíte že posílají do boje každého kdo unese zbraň to však nekoresponduje s realitou. V Gaze je přes milion lidí ale ozbrojenců je jen několik tisíc a to přitom v Gaze vládne samotný Hamas. Poláci ve Varšavě (kterou neovládaly) daly dohromady mnohem více bojovníků a bojoval skutečně každý kdo unesl zbraň. Vedle toho Hamas je jen několik fanatiků žádný lidový odpor.

Mluvíte tu o ženevských konvencích ale zapomínáte že tyto pravidla platí pouze do okamžiku kdy je dodržují obě strany, Hamas je porušuje dnes a denně tedy tím tyto pravidla sám ruší, Izrael se i přesto těchto pravidel drží podstatně více než jejich protivník tedy než začnete obviňovat podívejte se nejdříve na to kdo ženevské konvence porušuje občas (mnohdy je otázkou zda se jedná o porušení) a kdo na ženevské konvence kašle a nikdy onich neslyšel. Ten druhý případ je Hamas, až to samé začne dělat Izrael o žádné Gaze se tu už nebudeme bavit!!!

Tedy váš názor vám neberu ale dám vám věc na zamyšlení, zkuste méně kritizovat a pomlouvat a zkuste se zamyslet nad tím jak situaci řešit tak aby obyčejní pracovití lidé mohly v poklidu žít.
Bohužel vaše dosavadní prohlášení doslova odřízly Gazu od pitné vody, obehnaly ji zdí a právě děti které mnohdy za nic nemůžou budou díky těmto řečem vyrůstat ve světě plném strachu a pokud budou mít tu smůlu a naverbují je terroristé skončí svou pouť opásaní výbušninou. Nevím zda toto chcete ale zamyslete se nad tím čím i vy můžete pomoci nebo ublížit.



Antoninus

212599

15.2.2010 16:19

RE: Opet nesmysly

Genocida v Gaze 212.?.?.?

Reakce na 212599

1] dusledek je nizka zivotni uroven, nedostatek vody, jidla a energi v Gaze, avsak pricina je kontrola hranic Izraelem, ktere tyto dodavky nechce poustet pres hranici, kvuli strachu z transportu zbrani do "hlidane" oblasti. Izrahell se tak moc boji, ze obyvatelstvo Gazi preventivne postrili.
2] s nabozenstvim se jdete vycpat, to ze nesouhlasim s takovou valkou kdekoliv na svete se stavam prislusnikem nabozenstvi? No podle me to mate pomotane a pripodobnujete si me k sobe, jelikoz asi neznate jiny zpusob zivota?
3] To, ze protivnik nedodrzuje ZK znamena, ze se mohu snizit na jeho uroven a pouzit vybaveni, ktere temto konvencim odporuje, i pres to, ze protivnik tyto technologie nema a ac jsem se zavazal tyto konvence dodrzovat? Pro Vas je to prirozene, pro me zbabelost a snizeni se na stejnou uroven ne-li nizsi, jelikoz Palestinci obetuji vse, kdezto Izrael max. vyklizeni armadnich skladu.
4] Nebudu se zamyslet nad hypotetickou situaci, ktera nema realny podklad a vychazi z absurdnosti Vaseho vnimani sveta.
5] jestli moje prohlaseni maji takovou moc a mohou hermeticky uzavrit Gazu, proc ji take nemohou otevrit a dovolit zit obyvatelstvu v klidu a miru ... protoze Izrael

212616

13.2.2010 11:47

RE: Opet nesmysly

steve 97.?.?.?

Reakce na 212434

uz to nedocvaklo pouze nejvetsim idiotum.
--
.. Vas prispevek me velice zaujal, doslova inspiroval. Vzhledem k obsahlosti prispevku na ktery odpovidate - je tato Vase zaverecna myslenka skutecne hodna k hlubsimu zamysleni ..
.. Dovolil buch si doplnit - idiotum blbym
.. Ale, ze jich je, co ??

212461

13.2.2010 20:20

RE: Opet nesmysly

Poutnik_ 216.?.?.?

Reakce na 212345

>Takze podle Vas je Gaza vredem co se musi vypalit, protoze teroristi jsou vsichni co tam zustali?

O nikoliv. Nevim, kde jste se ode mne neco takoveho docetl. Zviraty titulujete Palestince vy a ne ja. Nevkladejte sva tvrzeni a uvahy do ust jinym. Podle mne je blbost bombardovat ruiny a zabijet lidi na miste, kde zadni nejsou. Podle mne je clanek cista propaganda zoufalych dzihadistu, kteri kdyz nemohou argumentovat nekolika zabitymi teroristy, jejichz pocet zvysi na tisice civilnich obeti z devadesati procent deti a nemluvnat, tak vypoti alespon takovohle blbost. O nic preci nejde. Ten kdo tomu potrebuje verit si to preci overovat nebude a kdyz ho na to nekdo upozorni a podlozi to dukazy, tak je bude ignorovat a zamlzi je necim o cem vubec neni rec, ze? Je mi lito, ze nechapete tak jednoduchou vec. Co se tyce humanitni pomoci Palestincum, tak takove jakou oni dostavaji uz ctyricet let, se nedostalo a nedostane uz v historii teto planety nikomu. Mezi temi, kdo jim pomohl nejvice je prave USA a Izrael. Muslimske staty krome zbrani nepomahaji nicim. Sefove Hamasu maji konta ve Svycarsku, kupuji pozemky za miliardy a ziji si ve svych cetnych rezidencich v Libanonu, Syrii, nebo Jordansku.

212509

13.2.2010 22:25

RE: Opet nesmysly

Datel 75.?.?.?

Reakce na 212509

Ono spis jde o to ze nebyt terroristickeho statu Izrael, tak Palestinci zadnou pomoc nepotrebuji. Je mi lito, ze nechapete tak jednoduchou vec

212522

13.2.2010 23:28

RE: Opet nesmysly

Poutnik_ 216.?.?.?

Reakce na 212522

>Ono spis jde o to ze nebyt terroristickeho statu Izrael, tak
>Palestinci zadnou pomoc nepotrebuji. Je mi lito, ze nechapete tak
>jednoduchou vec

U vas jde o naprosto jasne mlzeni a odvadeni lzivymi vymysly a pomluvami od toho co tvrdim ja. Neznam jedinny teroristicky akt ze strany Izraele. Ze strany Palestincu se jedna o nepretrzity teror, agresi a touhu po vrazdeni. Z vasi reakce lze jen vycist touhu po "nebyti" cili vyhlazeni Izraele z mapy sveta. V tom pripade je ovsem pochopitelne, ze se zastavate verbalne tech co o to usiluji fyzicky. Nestydite se?

212528

14.2.2010 1:24

RE: Opet nesmysly

Datel 75.?.?.?

Reakce na 212528

To ze vy neco nechcete znat, neznamena ze nebylo ,nebo neni(pokud budete chtit neco vedet, tak si to najdete sam- neminim s vama tratit vice casu).Nepretrzity teror, agresi a touhu po vrazdeni, proto ti Palestinci vladnou a Izraelci maji cim dal tim min uzemi.Jo stydim se zato, ze jsem reagoval na zjevneho provokatera.

212534

14.2.2010 15:32

RE: Opet nesmysly

smoke 89.?.?.?

Reakce na 212528

Jen ve zkratce: Izrael byl založen terorem proti britské správě a proti Palestincům - polovina jich byla vyhnána ze země, přitom tzv. Izraelci jsou v naprosté většině přivandrovalci z Evropy a bývalého SSSR, na rozdíl od Palestinců a části sefardských Židů, ti jsou v Palestině doma. Jakýkoli odpor proti 60 let trvající okupaci je legitimní (srovnej atentát na Heydricha).

Děkuji za pozornost.

212550

14.2.2010 15:53

RE: Opet nesmysly

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 212528

Neznáte jeden teroristický akt Izraele? To se musíte se podívat trochu zpět do historie. Nebo jsou všechny ty Palestinské vesnice co už nejsou nic? Terorismus Izraele byl tehdy a položil základ k tomu celému problému. Dnes jistě Izrael terorismus nepáchá, alespoň se tomu tak nedá říct, jako se nedalo říct o SS že páchali terorismus třeba ve Francii při okupaci, oni jenom bojovali proti francouzským teroristům aby nastolili pořádek a klid. Ovšem stejně tak jako by Francouzští teroristé nebyli nebýt té okupace, nebyli by ani ty teroristé v Palestině nebýt okupace. Teroristou se člověk nenarodí, ale stane. Hned potom co ztratí vše i jakoukoliv naději, že bude moci vůbec existovat. Nebo si snad myslíte že je to touha po vraždění co někoho dožene k tomu aby se obalil třaskavinou a vybouchl na trhu? To není touha ale zoufalství příteli.

212551

14.2.2010 12:28

RE: Opet nesmysly

Genocida v Gaze 62.?.?.?

Reakce na 212509

Omyl, nebyl jsem to ja kdo nazval sve protivniky zviraty, zadate o doslovnou reprodukci Vasich myslenek, pritom sam ohybate ty na ktere reagujete ...

212545

Příspěvků: 58

11.02. 03:40 J.Fiala  Staci prestat s terorismem
11.02. 04:09 STR  RE: Staci prestat s terorismem
11.02. 04:12 steve  RE: Staci prestat s terorismem
11.02. 12:02 sxg  RE: Staci prestat s terorismem
11.02. 03:58 steve  Letadla se branila ..
11.02. 04:21 Vladimír Stwora  RE: Letadla se branila ..
11.02. 04:41 steve  RE: Letadla se branila ..
11.02. 09:53 Sam Ting Wong  RE: Letadla se branila ..
11.02. 10:59 RomanTička  RE: Letadla se branila ..
11.02. 10:51 Osel  RE: Letadla se branila ..
13.02. 03:07 Mr. Fiala  RE: Letadla se branila ..
11.02. 12:08 sxg  RE: Letadla se branila ..
11.02. 14:13 Slayko  RE: Letadla se branila ..
11.02. 14:15 Slayko  RE: Letadla se branila ..
11.02. 14:18 Tsignotschka  RE: Letadla se branila ..
11.02. 14:42 Slayko  RE: Letadla se branila ..
11.02. 16:12 Tsignotschka  RE: Letadla se branila ..
11.02. 05:24 Latinec  Judaismus odhalen
11.02. 07:26 MedaBeda  Izrael
11.02. 15:59 leo69  RE: Izrael
11.02. 18:01 Laskavý  Jistá chyba pilota
12.02. 08:47 MedaBeda  RE: Jistá chyba pilota
11.02. 12:07 jano123  Projektily v pusti
11.02. 13:17 abc  Začínajú ZOH, pripravme sa na iné "kúsky" štátnych teroristov...
11.02. 16:55 Laskavý  Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!
11.02. 16:57 Oracle  RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!
11.02. 16:58 Laskavý  Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!
11.02. 17:01 Laskavý  RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!
11.02. 17:03 Laskavý  RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!
11.02. 17:19 Antiseptik  RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!
11.02. 17:24 steve  RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!
11.02. 17:37 Antiseptik  RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!
11.02. 17:46 leo69  RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!
11.02. 17:14 steve  RE: Myslím, že někteří samotní židé chápou, kam je sionisté tlačí!
12.02. 02:14 Poutnik_  Opet nesmysly
12.02. 12:25 Genocida v Gaze  RE: Opet nesmysly
13.02. 00:19 Antoninus  RE: Opet nesmysly
13.02. 02:50 Rene Bartosek  RE: Opet nesmysly
13.02. 10:33 Antoninus  RE: Opet nesmysly
13.02. 15:21 Genocida v Gaze  RE: Opet nesmysly
13.02. 18:02 Antoninus  RE: Opet nesmysly
13.02. 23:20 Genocida v Gaze  RE: Opet nesmysly
14.02. 11:06 Antoninus  RE: Opet nesmysly
14.02. 21:22 Genocida v Gaze  RE: Opet nesmysly
14.02. 22:57 Gladiator.  RE: Opet nesmysly
15.02. 09:39 Genocida v Gaze  RE: Opet nesmysly
15.02. 00:44 Antoninus  RE: Opet nesmysly
15.02. 09:25 Genocida v Gaze  RE: Opet nesmysly
15.02. 09:58 Antoninus  RE: Opet nesmysly
15.02. 16:19 Genocida v Gaze  RE: Opet nesmysly
13.02. 11:47 steve  RE: Opet nesmysly
13.02. 20:20 Poutnik_  RE: Opet nesmysly
13.02. 22:25 Datel  RE: Opet nesmysly
13.02. 23:28 Poutnik_  RE: Opet nesmysly
14.02. 01:24 Datel  RE: Opet nesmysly
14.02. 15:32 smoke  RE: Opet nesmysly
14.02. 15:53 Antiseptik  RE: Opet nesmysly
14.02. 12:28 Genocida v Gaze  RE: Opet nesmysly

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 0

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 108