Diskuze k článku

Komunistický pátek ve sněmovně

Příspěvků 33

2.2.2010 4:00

Vubec o nic nejde

Dovoleny 90.?.?.?

Ti sami Chazari, kteri vladli pred 20 lety jednotne, vladnou dnes rozdeleni na tak zvanou "pravici" a "levici". Toto divadelko bylo a je jenom boj o koryta. Jinak jsou ODS, CSSD a KSCM, co se tyka korupce, podvodu, kradezi a kriminality i nadale jednotni. V prechazarovanem Cesku, kde neni puvodni obyvatelstvo schopno svych 25% parasitu uzivit, se krade se na statni dluh.

A abychom se nemylili, jsou to ti sami Chazari, kteri si 40 let pred tim hrali na "studenou valku". Pri jednani mezi USA a SSSR Chazari z vychodu a zapadeu spolecne korigovali svoje Chazarske prekladatele anglictiny a rustiny. A kdyz hrozilo ekonomicke hrouceni SSSR, bylo jak vsichni vima, ze strany USA pomahano jak penezi, tak potravinami.

Pro obchodni uspech je nutny "nepritel". Toho po zrouceni SSSR uspesne nahradila "valka proti trorismu". A jede se dal.

211191

2.2.2010 6:36

RE: Vubec o nic nejde

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 211191

Rabbin Waisl rekl: kdyz reknu komunismus ,myslim tim judaismus, kdyz reknu judaismus,myslim tim komunismus.Lide zapominaji, v Madarsku po budapesskych udalostech obraz komunismu nevyprchal, stale je v mnohych hlavach cerstvi.
"[T]he leading cadres of Communist party in the postwar period [of Hungary] were Jews, who completely dominated the regime until 1952-53. Then a series of purges, stemming in part from Stalin's anti-Semitism, eliminated many of them. Jews were also active in other parties, including the Social Democrats, before such parties were crushed by the Communist regime. Their role was most significant, however, within the Communist party. The top membership of the new Communist regime, including the secret police, during its first years was almost entirely Jewish. The wags of Budapest explained the presence of a lone gentile in the party leadership on the grounds that a 'goy' was needed to turn on the lights on Saturday [sic]."
Churchil doslova rekl:Churchill's 1937 warnings about 'Hebrew bloodsuckers': "the Jew is 'different'. He looks different. He thinks differently" | "... they are inviting persecution ... partly responsible" for their sufferings
----------
Jeho pojednani v novinach uz v roce 1920 davalo tusit, jake budou komunisticke vlady po rozdeleni Evropy, ktere ustanovili tri zide v Jalte, Churchil byl jeden z nich, dobre vedel ,komu vydal vychodni Evropu.
On February 8, 1920, the Illustrated Sunday Herald in London published Churchill's extraordinary article: "Zionism versus Bolshevism"
-------
Volby,organisovane v USA v ramci demokracie a svobody ,maji zcela jine pozadi,nez si mysli hodne lidi, nakonec slova Abe Foxmana nam poodhrnou,jak se demokracie provadi v praxi.
Abe Foxman confesses that his organisation took huge bribe to influence US President to pardon billionaire Jewish fraudsterJake,Jake jsou uplatky v jinych politickych vecech muzem dnes uz s jistotou rici a rovnez, jeke bude ustaveni jedne svetove vlady se da velmi dobre si predstavit.
Promlcet zlociny komunismu ,je promlcet zlociny, tak zvanych zidu s komunistickou legitimaci.Odsoudit komunisty,za zlociny proti ceskym vlastencum, bude povazovano,jako akt antisemitismu.
Kdo, vladnul v Cechach?
Naznakem ,jak tomu bylo dopravdy ukazal proces se Slanskym, Salzmanem, vsichni nejvyssi komunisti,zide, co se od te boby zmenilo? NIC.
Proces se Slanskym,(generalniho tajemnika KSC) byl procesem a bojem ,jedne strany zidu proti druhe strane zidu v kontrole Ceskoslovenske republiky,hlavnim zalobcem byl rovnez Judr Josef Urvalek ,soudce ,Karel Kloff,pozdeji spachal "sebevrazdu".Cesky narod nebyl nijak zucastnen v tomto boji o moc ,pod hlavickou komunismu.
Bedrich DemingerAndreas Simon,Ludvik Freika,Bedrich Raicin,Vladimir Klemetis,Artur London,Karel Svab,Evzen Lobl,Otto Sling a mnoho jinych byli v nejvyssich funkcich.
Za zminku stoji Bedrich Raicin ,co v dobe nacisticke okupace ,legalne vycestoval do SSSR s pozehnanim nacistu v roce 1940 rovnou do Moskvy.

211198

2.2.2010 23:01

RE: Vubec o nic nejde

insider 85.?.?.?

Reakce na 211198

http://www.youtube.com/watch?v=UMnujrsODhk&feature=player_embedded [bliji]

211284

2.2.2010 4:20

No to se do toho autor pěkně obul

Antiseptik 69.?.?.?

až se tomu nechce věřit. Nechce pravda, ale ať koukám jak koukám, tak musím přiznat že to v podstatě pravda je. Potíž je v tom, že za komunismu jsme my lidi (já tenkrát student) jsme majetek státu neviděli jako náš, ale jejich. Nějak nám nedocházelo že ten stát jsme my, protože jsme z jeho představiteli nesouhlasili. Ovšem dnes si na druhou stranu nikdo ani nemůže představit, že něco v soukromém vlastnictví by mohlo být někoho jiného než majitele. Naše to teda není. Pravda, Praha je vymalovaná, hezky vypadá, pivo je, sice ne už za korunu čtyřicet ale spíš za čtyřicet korun, ale zdá se že za to malování jsme možná zaplatili trochu moc a budeme to ještě dlouho dlužit.
Ne, komunismus bych už nechtěl ani vidět, ale to co vzniklo vlastně taky ne. Něco mezi tím by sakra jednou nešlo? Copak to vždy musí dopadnout špatně? Komunisti znárodnili i bábě trafiku, což byla pitomost, ovšem opak absurdity je zase absurdita. Zprivatizovat úplně všechno, rozprodat co lze a pak čumět jako tele na nový vrata když se to má platit? Zdá se že se ten kapitalistický ráj je nejen jenom pro některé, ale ke všemu za drahé veřejné peníze a zbytek je na dluh. V Americe to také zavádějí, zprivatizovat zisky a znárodnit rizika a ztráty. Jsem zvědav kam to dopracují oni? Zlatá střední cesta jaksi nikdy a nikde nepřipadla v úvahu?

211193

2.2.2010 5:48

RE: No to se do toho autor pěkně obul

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 211193

Čoveče, co si s podobným problémem nalámu hlavu je skoro neuvěřitelné. Ale nedávno mě "nakopl" Venezuelský president Chavéz. Jen ještě nevím jak to zařídit.
"JAK"
Tak trochu zpřísnit podmínky, možná by stačilo vrátit staré komunistické normy na kvalitu všeho a tvrdě je dodržovat. Byrokratů tady máme, že bychom s nimi mohli dláždit, tak je využít, aby na to dohlédly, a kdo by se nepodřídil a šidil, vyráběl změtky a atd. znárodnit bez náhrady. A ti ostatní by budto odtáhli, nebo by sekali latinu.
Ale ještě chybí to hlavní "KDO"

211197

2.2.2010 6:44

Ludovik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Nejde o žádný boj ideí. Je to jenom prachsprostý a primitivní boj o koryta. Převážná část současných poslanců a senátorů byla na volební kandidátky nominována především z důvodu své bezvýhradné loajálnosti ke zločineckým praktikám svých mateřských stran. Co od takových lidí můžete čekat. Jestli se oběti komunistické zvůle kdy obraceli v hrobě, tak především v době kdy se komunisté vzdali marxismu náhradou za beztrestnost a jako třešničku na dortě, již nezpoutaní svazujicí ideologií, začali bez zábran vytvářet ekonomickou elitu národa.

211199

2.2.2010 8:24

Řešení nesmyslného.

baki 85.?.?.?

Nechci mluvit o nesmyslné diskuzi v parlamentu, je to spíše tragikomická situace řešení onoho nesmyslného. Ale chci se zamyslet nad "příčinou onoho nesmyslného".
Je zde snaha nějakým způsobem "potrestat" přívržence směru, který v minulosti zavinil těžká provinění proti lidskosti, lidským právům. Ovšem celá situace je brána za zcela nesprávný konec. Nejvíce lidskost a lidská práva poškozovala katolická církev. Upalování a mučení "jen za to, že údajný hříšník měl o Bohu jiné mínění", než oficiální doktrina, byla pravidlem. Jen v Americe za tímto účelem katolická církev vyvraždila desítky milionů "hříšníků". Dá se tedy tato skupina lidí považovat za největší "porušovatel lidskosti na zemi". Pak by v první řadě měla u nás být (podle logiky nepřátel komunizmu) zakázána katolická církev, a pak teprve komunistická strana, která toho má na svědomí také více než dost. Nejedná se tedy v případě návrhu zákazu komunistické strany o akt spravedlnosti, ale pouze o nízký akt pomsty. A tím celé jednání nabývá komických rozměrů. To svědčí o tom, že označení jednoho z navrhovatelů za fašistu není tak úplně nesmyslný.
Jedná se o typický příklad, že do období demokracie a spravedlivého státu máme ještě daleko.

211202

2.2.2010 8:28

8-P

8-P 88.?.?.?

je to hrůza. holt Češi jsou flegmatici a když vidí zhovadilost tak tomu nebrání. Stát se tohle v nějaké horkokrevné zemi, Filip s Grebeníčkem by na východ ven z parlamentu potřebovali ochranku.

Hanba komunistům co se za to jejich pochybné hnutí nestydí!

211203

2.2.2010 8:58

RE: 8-P

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 211203

To co tady píšeš, by možná byla pravda tak v roce 1990, ale dnes není doba daleko, kdy je ještě budeme prosit, aby přišli zpátky k vládě, aby republika začala trouhu prosperovat

211205

2.2.2010 10:09

RE: 8-P

8-P 88.?.?.?

Reakce na 211205

komunisty jo? nenech se vysmát, hnutí které má za sebou sto miliónů mrtvých opravdu není pro mě...

211211

2.2.2010 13:42

RE: 8-P

jd 195.?.?.?

Reakce na 211211

...a kdo těch 100 miliónů napočítal? Že by ti stejní, kteří počítali Holocaust trade mark? Nebo ti, kteří ti denně vtloukají do hlavy jak se všichni máme dobře?

211238

3.2.2010 10:04

RE: 8-P

8-P 88.?.?.?

Reakce na 211238

People's Republic of China
Body Count: 73,237,000

Union of Soviet Socialist Republics
Body Count: 58,627,000

Democratic People's Republic of Korea
Body Count: 3,163,000

Cambodia
Body Count: 2,627,000

http://www.digitalsurvivors.com/archives/communistbodycount.php

211341

2.2.2010 21:16

RE: 8-P

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 211211

Vážený, tvoje názory mě připomínají člověka bez vlastních zkušeností a názorů. Je mi tě skoro líto, že máš natolik implantované vědomí, že nerozeznáš o čem mluvíš.
Uvedu příklad. Nedávno jsem přijímal pracovníka, jenž se proukázal maturitním vysvědčením s vyznamenáním na průmyslovce. Při běžném pohovoru jsem nějak zastříhal ušima, protože jsem měl dojem, že při nesmyslných větách ten člověk nereaguje, tak jak má. Tak jsem si jej pozval na pohovor mezi čtyřma očima.
Vezmu to letecky - Co byla Atlantida. Kdo byl Diogénes, Platon, Pythagoras... z tohoto jsem se dozvěděl, že zná pythagorovu větu, a že to byl matematik. Bohužel odkud, ze které doby a další alespoň přibližné informace neexistovaly.
Kdo byl Král Šalamoun, Cleopatra, nebo princezna se Sáby. Co, nebo kdo byl Herekles, Heraklovy sloupy popř. Semiramidiny zahrady...bohužel pusto a prázdno.
Kdo, nebo co byl, bylo, nebo byla "Kazi", kdo byl Pribina, kdo nebo co byl "Samo"... výsledkem byly vytřeštěné oči, asi jako kráva před velkým kopcem.
Kdo byl Černín, Valdštejn ad. - to byli pražští občané, měšťané.
Mimochodem Prokop Holý byl vynálezce hromosvodu.
Kdo byl Baťa, kdo byl Kolben už jsem dostal velmi hrubé odpovědi, jako švec a továrník..no budiž
Aurora je vojenská ponorka... zimní palác...nic
Stalin něco jako Hitler v rusku. Komunismus v čechách - despotický režim, kde mučili lidi. No dobře, kafé máme dopito, už tě nebudu mučit, nejsme přeci ve škole, že?
Ale prosímtě, za chvíli budou volby, koho budeš volit?
ODS
Jsi o tom tak moc přesvědčen?
No, přečtu si, co kdo, co nabízí v programu, a podle toho se rozhodnu. Ale vím, že komunisty volit nebudu, všechno by ukradli.
Poté jsem vytáhl "smlouvu s občany" - přečti si to a řekni mě co je z toho dnes pravda.
Číst asi uměl, ale tak nemožně pomalu, že jsem už byl i nervní...
ale poznal, že z toho není v praxi vůbec nic..., ale za to může Paroubek...to věděl.
Nebudu dále kritizovat tohoto chlapce, byl mě sympatický, a není to první případ, kdy středoškolák s dobrým prospěchem nezná svou historii, nebo ji má velmi zprasenou.
Tak tohle připisuji na účet dnešnímu systému, který si vychovává analfabety. Mě osobně je to celkem šumafuk, já ten zbytek nějak dožiji, ale děsím se toho, co tihle budou vytvářet, až zmizí odsud i ta naše generace. Oni snad budou ochotni přijmout i teorii, že se vylíhli v močálech a demokrati ze států je zcivilizovali...
Velmi smutné poznatky i konstatování...
lidi pracujte na sobě, ve vlastním zájmu

211270

2.2.2010 22:39

RE: 8-P

hc 90.?.?.?

Reakce na 211270

Úroveň toho člověka nemusela být produktem doby, ale spíš produktem průmyslové školy. Co znám absolventy průmyslovek ještě z minulého režimu, tak ti jsou na tom s všeobecnými znalostmi úplně stejně.

211279

3.2.2010 5:40

RE: 8-P

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 211279

Podívej, také je moc věcí, které nevím, a možná bych měl,
ale ty otázky by mohl zvládnout i absolvent základní školy, alespoň část, když beru v úvahu, že alespoň někdy se mu podařilo do té školy dojít a alespoŇ něco si zapamatovat

211318

3.2.2010 15:01

RE: 8-P

hc 90.?.?.?

Reakce na 211318

Já jen upozornil, že to nepovažuji za nic nového. Sám jsem za minulého režimu studoval gymnázium a to bylo zaměřeno na všeobecné vzdělání. Možná ještě důležitější bylo, že se tam sešli lidé různorodých zájmů a tak člověk pochytil leccos i z oblastí, o které se sám nezajímal. Na jiných typech škol to tak nebylo a i tehdy vychovávaly spíše fachidioty, kteří "mají cenu na trhu práce".

211360

2.2.2010 22:51

RE: 8-P

čochtan 213.?.?.?

Reakce na 211270

Čemu se divíte? Mám 15-ti letého vnuka. Bydlí s rodiči cca 35 km od Prahy, kde bydlím já. Teď již k nám moc nechodí, ale dříve pokaždé, když mladí přišli na návštěvu, jezdil s nimi. Přišel, zasedl k PC a ty 3-4 hodiny co byl u nás proseděl u her. Hry na PC a basket, to je jediné, co ho zajímá, ostatní je na nic. Na druhou stranu zaplať pánbůh za ten basket. Pořád lepší než drogy.

211282

2.2.2010 23:28

RE: 8-P

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 211282

Čochtane vím, znám to velmi dobře. Mám také potomky i vnuky, úplně si to živě vybavuji. Ale tohle je také o pohldonosti rodičů. Toho malocha je třeba zaujmout, vyprovokovat, aby on sám chtěl být lepší nežli ty, nebo rodiče, třeba ve směru, který ty mu naznačíš.
Rozhodně je špatně mu počtač vypnout a strčit mu knížku a čti, toto budeš možná někdy potřebovat... toto nefunguje, ale příklad jak to udělat, jak něco vymyslet, co mě usnadní život, jak vyzrát nad maličkostí...
Jak nakopnout míč aby letěl rovně, jak jej nakopnout aby letěl obloukem... oni o tom nemají ani tušení, proto je to nepřitahuje
jak se zorientovat v přírodě... a postupně přidávat.
Je to jednoduché, ale chce to trpělivost, kterou za tebe nikdo neudělá.
Např. vemeš zrcátko a na stěnu budeš vysílat znaky morseovky ( i když ji neznáš), ale princip vysvětlit umíš, potom mu podstrčit Morseho a dotáhnout třeba až po Teslu...
Pojď uděláme! ( ne uděláš) tohle...
nemůžu, musím hrát wofku...
tak co jsi? chlap nebo baba?
no chlap...
tak pojď, ať to těm babám ukážem, že něco umíme...víš oni tě podezírají, že neumíš nic než mlátit do klávesnice... a wofka počká....
třeba napoprvé nevydrží..ale čas to srovná...
proto musíš mít svatou trpělivost
a nakonec dojdeš k tomu, že ten mlaďoch začne přetvářet rodiče...
ale násilím ten trend nezlomíš

211286

3.2.2010 1:13

RE: 8-P

sandy 90.?.?.?

Reakce na 211270

Tak jen trosku doufám ze nezijes v Cechách a ten stredoskolak nevystudoval zde

211303

3.2.2010 3:41

RE: 8-P

Aonymus 85.?.?.?

Reakce na 211303

Nevím kde je "zde", ale tuším, že tě nepotěším, ani já z tohoto stavu radostí neoplývám...
Mě by ani nenapadlo udělat podobný hovor...
ale rád si tak nějak rád vždy trochu zažertuji a obzvlášť před lidmi, kteří mě zas až tak neznají... a sleduji jejich reakce
No nevím co mě to napadlo, ale tak nějak v přítomnosti tohoto hocha jsem nahodil rozhovor jak pomáhám vařit a péct..to je můj koníček a jak do těsta přidávám sádru místo prášku do pečiva...oni ty koláče jsou potom křupavější... a další podobné, velmi průhledné doslova voloviny.
Pokud mě dotyčný nepošle přímo rovno... a alespoň ze slušnosti jen nadzvedne koutky, považuji to za úspěch.
Ale když vidím, že ušiskama skenuje okolí a nic... tak buď jej tato problematika nezajímá, nebo neposlouchá a má své starosti v hlavě, anebo se snaží si tuto "moudrost" zapamatovat, jiná možnost snad není...
proto následovalo pozvání na kafé, abych rozklíčoval zbytek

211315

3.2.2010 10:14

RE: 8-P

8-P 88.?.?.?

Reakce na 211270

Tak nevím, zřejmě znám každou věc kterou jste zde jmenoval, až na tu princeznu ze Sáby. Znám jenom královnu ze Sáby. Rád bych se dozvěděl čím mám podle vás implantované vědomí?

Pokud jste další komunista a budete mi tvrdit že "nenávistí ke komunismu", tak jste vyhrál, nemám k tomu co dodat. Pokud ale mohu mluvit za sebe, nemám rád totalitní ideologie, a zvláště ne ty které vraždí lidi v zájmu vyššího dobra.

Komunistický manifest jsem přečetl, a proto vím že Komunismus je násilné revoluční hnutí, které se neštítí ani zlodějny ani vraždy. Mezinárodní komunismus má za sebou více než 100 miliónů mrtvých, a proto komunisty opravdu nebudu nikdy prosit, aby nám začali vládnout.

211344

3.2.2010 20:29

RE: 8-P

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 211344

Už jsem nechtěl ani reagovat, ale doufám, že editor přehlédne, že si tady dělám z tohoto fóra zpovědnici, ale třeba se někdy polepším.
Za tu princeznu se omlouvám, je vidět, že jsi pozorný, samozřejmě máš pravdu.

-Jsem, nebo nejsem komunista? toť otázka, na kterou asi neodpovím, protože to není tak jednoznačné. Nejprve bychom si museli vyjasnit pojem "komunista". Já osobně se za něj nepovažuji, ale mnoho oponentů mě za něj označuje. Já osobně si myslím, že mám pravicové myšlení, ale nechybí mi sociální cítění. ( otázkou je míra jednoho i druhého)
Mojím vzorem je Baťa. Pokud jsem komunista, je třeba i tohohle člověka takto označit. Jeho myšlenky sdílím a s nimi souhlasím, chybí mi maličkost - jeho schopnosti, odvaha, prostě jeho formát se vším všudy!

Já osobně jsem nebyl obdarovám vlastnostmi, jako je nenávist, závist a další podobné, za což děkuji... nevím komu... Bohu? rodičům?... Osudu???..., ale děkuji!

Samozřejmě nemůžu souhlasit s velmi mírně řečeno "PŘEHMATY" Gottwalda, ani s názory třeba Jakeše, ale našel by se i pozitivní člověk v tom marasmu, např. Štrougal, ale to není obhajoba, ten systém byl špatný z podstaty.

- volby: Proč komunisty?
To, v čem dnes žijeme, je obdobný marasmus, jako byl ten předešlý, pouze s tím rozdílem, že za komančů tě uklidili nedemokraticky do lágru, nebo v lepším případě na blázinec, mnohdy i bez soudu, jako mého tátu šoupli do Jáchymova bez odsouzení ( bylo to klasifikováno jako rekreace, aby dostal kladný přístup, k tehdejšímu režimu), a přitom zabavili veškerý majetek.
a nyní Tě zlikvidují "demokraticky", jako se stalo mě. Likvidace škrtem pera jednoho úředníka. přesto, že jsem měl vypracovány posudky od špičkových znalců, které hovořili v můj prospěch, jsem od soudů na svou obhajobu upustil, na radu svého právníka, který se v tomto pohybuje. Radu mě dal, jako dobrý kamarád. Bitvu bychom vyhráli, ale prohráli bychom válku. Nikdy ti nedají pokoj, pokud tě neuštvou. Máš smůlu, že jseš náš, a ne zahraniční, je tady třeba udělat prostor pro cizince. Rozšíříš pouze řady Soudků, Stehlíků, Železných ad. (Tyhle jsem uvedl, protože je můžeš znát, alespoň jejich kauzy), jsou další o kterých se nemluví.
A teď mě řekni - není to stejné? jestli tě šoupnou bez soudu do lágru, nebo z tebe udělají demokraticky bezdomovce?
V tom lágru ti dají alespoň žbrundu, kterou si můžeš odpracovat, tady tě Bém pozve na štědrý den na polévku zdarma, to je ten rozdíl, ale jen jednou do roka...

A můj názor? v momentální situaci není na obzoru žádná politická síla, která by mohla tento bordel zastavit, snad jen komunisti, i když ani tím si nejsem moc jistý.
prostě stav beznaděje... tož tak

Čest práci a nashle někdy u jiného tématu

211377

5.2.2010 21:57

RE: 8-P

fikoš sigmund (tečka) radoslav (zavináč) iex (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 211377

http://mustwatch.hztz.cz/film/zakladni-prijem-grundeinkommen/

211697

6.2.2010 10:51

RE: 8-P

abc 89.?.?.?

Reakce na 211211

Zaujímavé, ako ste si istí, že korporátny fašizmus nepripraví o život ďaleko viac ľudí, než bol počet obetí v I.WW + II.WW? Veď je v rukách tých istých ľudí ako boli komunisti. Chazarov. Odovzdávajú si moc ako štafetu.Už v čase keď razili heslo:"Proletári všetkých krajín spojte sa! /lebo kapitál sa už spojil.../, bolo známe, že politiku v Čechách riadi v Prahe 80 rodín. Dnes je moc v tých istých rukách. Takisto propaganda médií. Kto to nevidí je slepí.
Problém je však v niečom inom. Ježiš povedal známe slová: "Keď slepí vedie slepého, obidvaja padnú do jamy". Ľudia sú totiž nepoučiteľní. Je známy výrok o čechoch, že "češi sú židmi strednej európy", to znamená, že chazari tak dokázali zmanipulovať verejnú mienku, že v časoch " bolševika", boli češi "pápežskejší ako pápež" v Moskve. Teraz v časoch strýka Sama, sú češi americkejší než američania. To je historický fakt. Predpokladám, že aj vy vyťahujete na stožiar pred domom, každý deň americkú vlajku, tak ako vaši predkovia ruskú. Ježiš však takisto povedal"Beda vám, ktorí staviate pomníky prorokom zabitým vašími predkami a hovoríte, keby sme žili, tak by sme to neurobili. Tak dokazujete, že ste iba synmi tých, ktorí to robili". Jednoducho chazari sa pokúsili o svetovládu komunizmom a svetovým internacionalizmom a keď im to nevyšlo,vymysleli vymakanejší systém korporátneho fašizmus. Ak to nevidíte, tak ste slepí a prebudenie z opojného spánku bude veru tvrdé. Prežijúci III.WW budú počítať mŕtvoly na miliardy. Tak zatiaľ dopadla každá vláda ľudí nad ľuďmi,ktorá bola k ich škode, lebo vždy slúžila tzv. elite. [bliji]

211733

7.2.2010 16:25

RE: 8-P

jen tak 96.?.?.?

Reakce na 211211

>komunisty jo? nenech se vysmát, hnutí které má za sebou sto
>miliónů mrtvých opravdu není pro mě...
Vono to nastolování "demogracie" taky už přineslo hezkejch pár miliónů mrtvejch. A kdoví kolik eště přinese... Máš to jako z "bláta do louže".

211844

2.2.2010 10:30

Je to smiesne

Rastík 195.?.?.?

Toto je fakt smiesne. Namiesto pausalneho odsudzovania vsetkych komunistov by sa mali radsej kompetentni postarat, aby boli riadne odsudeni konkretni ludia, ktori pachali zlociny. Takychto ludi by som ani nepovazoval za komunistov, to su hajzli, ktorym je uplne jedno akou ideologiou sa zastitia...

211214

2.2.2010 11:19

Lide vzbud se

Kadlik 88.?.?.?

Bratri a sestry reknu vam to asi takhle tady uz pomuze jen 4 prazska defenestrace dokad ty podvodniky,zlodeje,vrady,kolaboranty a vlastizradce nevyhazime z oken na dlazbu tak se nigdy mit dobre nebudem a pude to i nadale jako doted hodne s kopce a pokud hodne rychle nevezmeme rozum do hrsti tak se dostaneme do bodu odkad uz nebude navratu [pláč]

211223

2.2.2010 16:27

Komunisty by nejenze nikdo nevolil,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

ale vetsina lidi by je uplne prehlizela, kdyby lide, kteri od nich vladu v Cesku prevzali, byli lepsi. To, ze dochazi ve spolecnosti k urcitemu obratu, neni zapricineno systemem, protoze kdyby politikove neuvalili na kapitalisticky system vinu za dnesni propad politicky i mravni, byl by zadouci nadale. Chamtivost a bezohlednost politiku i vsech lidi, kteri maji nejakou moznost rozhodovat o cenach a pracovni organizaci, zapricinuji obrat u dominujici casti obcanu. Hodne se poukazuje na duchodce a existenci zdravotnictvi jako na jakesi spoluviniky. Vcera jsem byl svedkem jedne situaci: Starenka asi kolem petasedmdesati let predala lekarnici tri recepty. Dostala nekolik krabicek, ktere by se vmestnaly do semknutych dvou dlani. Cena - 1560 Kc. Kdyz se tu cifru dozvedela, rekla: Boze, to je drahota. Kde vezmu penize na zivobyti? Muj duchod je 6800 korun. A takovych lidi kazdy z nas potkavame dennevic nez dost. Koho tito lide budou volit? Dnes mame krizi. Chapu situaci a nutnost nepredat nasim detem rozkradenou a vyzdimanou zem. Je potreba utahovat. Utahuji se vsak vydaje na zdravotnictvi a duchody, ale na druhe strane nesmyslne vydrzujeme vojaky v jine zemi, a nasi politikove maji mit od roku 2011 pridano atd. Kolik procent volicu prijme takovou formu "setreni"? Opravdu se desim vysledku voleb..., ze si vyrazne polepsi komuniste. Nutno sklesle priznat, ze opravnene.

211247

2.2.2010 20:32

RE: Komunisty by nejenze nikdo nevolil,

Miks 213.?.?.?

Reakce na 211247

V zemi kde 1km cyklostezky přijde na 50mega -nemluvě o dalších tržních úspěších- to ani nemůže být jinak, než že není na důchody, na mateřské, na léky... Je to tak, že poctivě robotuji ,desátky vzorně platím,nerebeluji, a čeho se za to od vrchnosti dočkám? Jen další podrazy, nejistota a rozkradená země s dluhem, který si ani nejsem schopen představit. A jede se dál - utáhneme si opasky, aby nějaký další hajzl měl další miliardy, protože miliony už nestačí.Takže pokud na mě kdokoliv začne vytahovat zločiny tzv. "komunismu", můžu ho ledatak poslat do řiti.

211263

2.2.2010 22:06

jsou to komedianti

daniela 95.?.?.?

Jejich hádky v parlamentním zasedání mě už ani neudivují.Spíše mě udivuje,přes ten jejich výsměch do tváře všem obyvatelům této země, že mají páni poslanci ještě jakousi snahu do parlamentu dojít a sednout do lavice s hlasovacími bedničkami.Že si "výplatu"na svůj účet nenechají prostě jen tak "připsat".Alespoň za elektriku v poslaneckém sále bychom nějakou tu kačku ušetřili, kdyby tam nemuseli svítit z důvodu nepřítomnosti poslanců.
[velký smích]

211276

7.2.2010 0:44

Kolik bylo obětí kounismu a kolik je oběti demokracie?

HonzaX 89.?.?.?

Nevím kolik bylo oběti komunismu. Ale když to srovnám například s deseti tisícími bezdomovci, které vyprodukovala demokracie a teď jich každý den někde po republice 10 umírá, bez soudu tj. 3650 za rok, tak kam se hrabou komouší v těch nejhorších létech totality. Prý 100 bojovníku za lidská prává, nemohla sehnat odpovídající prácí, odpovídající kvalifikaci, ale práci měli. A dnes statisíce nezaměstnaných vržených do bídy a ještě se tomu říká demokracie. Všude kolem lump a podvodník, ale to demokracie s sebou nese a musí se s tím automatický počítat a počet vražd jako ve válce a to je prý taky demokracie. Dětem je nutné zavést školné, důchodcům sebrat důchod, lidí odstavit od zdravotní péče. Tak ať mi někdo vysvětli k čemu ta demokracie je? Já vidím, že na dvě věci….

211798

7.2.2010 2:46

RE: Kolik bylo obětí kounismu a kolik je oběti demokracie?

steve 97.?.?.?

Reakce na 211798

Já vidím, že na dvě věci….
--
.. a na jake ?? Deda bojoval na Pijave a vzdycky rikal, - ze na hovno a na nic ...
.. ale dneska to uz asi neplati, dneska jsou ty neviditelne hybne paky, za dedy nemeli Havla, banka Cayman Island taky nebyla, caparti ve skolce se necpali fermetrazinem aby tu prednasku o holokaustu vydrzeli az do konce a dostali zapocet na vylet do koncentracniho tabora ...
... dneska je to jine. Dnaska je demogracie na vsechno ...

211815

7.2.2010 2:14

Co dál?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

"Pandořina skříňka" se vším zlem, byla otevřena "plyšákem". Pravice na čele s ODS odvržením "Smlouvy s občany" překročila Rubikon a nezvratitelně tím i "kostky byly vrženy". Důsledek bude tentýž, jaký za Julia Caesara. Politickými prostředky již nelze v ČR nastolit legitimní režim a tak zbývá jediný prstředek. Občanská válka... Počátku toho, co vyučený voják Topolánek označil již před léty jako "noc dlouhých nožů", nyní máte "tu čest" být přímými účastníky, obětmi, hrdiny i vítězi... "Tak mnoho štěstí", v přidání se k té správné straně.

211812

Příspěvků: 33

02.02. 04:00 Dovoleny  Vubec o nic nejde
02.02. 06:36 kozoroh  RE: Vubec o nic nejde
02.02. 23:01 insider  RE: Vubec o nic nejde
02.02. 04:20 Antiseptik  No to se do toho autor pěkně obul
02.02. 05:48 Anonymus  RE: No to se do toho autor pěkně obul
02.02. 06:44  Ludovik
02.02. 08:24 baki  Řešení nesmyslného.
02.02. 08:28 8-P  8-P
02.02. 08:58 Anonymus  RE: 8-P
02.02. 10:09 8-P  RE: 8-P
02.02. 13:42 jd  RE: 8-P
03.02. 10:04 8-P  RE: 8-P
02.02. 21:16 Anonymus  RE: 8-P
02.02. 22:39 hc  RE: 8-P
03.02. 05:40 Anonymus  RE: 8-P
03.02. 15:01 hc  RE: 8-P
02.02. 22:51 čochtan  RE: 8-P
02.02. 23:28 Anonymus  RE: 8-P
03.02. 01:13 sandy  RE: 8-P
03.02. 03:41 Aonymus  RE: 8-P
03.02. 10:14 8-P  RE: 8-P
03.02. 20:29 Anonymus  RE: 8-P
05.02. 21:57 fikoš  RE: 8-P
06.02. 10:51 abc  RE: 8-P
07.02. 16:25 jen tak  RE: 8-P
02.02. 10:30 Rastík  Je to smiesne
02.02. 11:19 Kadlik  Lide vzbud se
02.02. 16:27  Komunisty by nejenze nikdo nevolil,
02.02. 20:32 Miks  RE: Komunisty by nejenze nikdo nevolil,
02.02. 22:06 daniela  jsou to komedianti
07.02. 00:44 HonzaX  Kolik bylo obětí kounismu a kolik je oběti demokracie?
07.02. 02:46 steve  RE: Kolik bylo obětí kounismu a kolik je oběti demokracie?
07.02. 02:14  Co dál?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

17

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 35 čtenářů částkou 5 852 korun, což je 17 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Černoch ničitel12.07.20 11:26 Česká republika 4

Papež a muslimové12.07.20 11:04 Neurčeno 2

Američtí vědci: 5G se není třeba obávat, nese s sebou jen minimální zdravotní rizika11.07.20 13:59 USA 5

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 3

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 4

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 2

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 1

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 2

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Měnové kurzy

USD
23,60 Kč
Euro
26,67 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,08 Kč
100 japonských jenů
22,08 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,55 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,37 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 464,92 Kč
1 unce stříbra
441,71 Kč
Bitcoin
217 616,08 Kč

Poslední aktualizace: 12.7.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 216