Diskuze k článku

Haiti: Taková menší Gaza

Příspěvků 51

18.1.2010 6:21

Velice originalni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

a zajimavy uhel pohledu k tragedii, nad niz jeden v pohode zavravora. Neco opravnenosti ale na tom srovnani muze byt... Tim se za nej stoprocentne nestavim - to srovnani zni ponekud neopravnene, ucelove.

209797

18.1.2010 10:00

RE: Velice originalni

Kadlik 88.?.?.?

Reakce na 209797

Asi tak neopravnene a ucelove jako zni medialni masaz kterou nas ted vsecny media masirujou.

209815

19.1.2010 13:33

RE: Velice originalni

Minutus 62.?.?.?

Reakce na 209797

Souhlas

209919

18.1.2010 9:28

Pravda kterou vam nereknou !

Satanist 75.?.?.?

http://whitemedia.50webs.com/cernezlo.html - jen pro opravdu silne zaludky!

209810

19.1.2010 11:39

RE: Pravda kterou vam nereknou !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 122.?.?.?

Reakce na 209810

tomu se říká zaostalost - takové věci se dělaly v Asii a v Evropě taky - lidské oběti jsou doloženy od přední Asie po Čínu¨(o Americe nemluvě). Číňané si z nepřátel vařili polévky. Myslíte si že je to pro Afričany nutné? Myslíte, že tam dost lidí nechce žít v míru, pracovat, studovat? Neexistují (částečně) objektivní příčiny jejich zaostalosti, tedy západní imperializmus?

209913

27.2.2010 15:09

RE: Pravda kterou vam nereknou !

danzero 90.?.?.?

Reakce na 209913

No já bych to viděl trochu jinak. Podle mě si řežou větev pod zadkem sami a dobrovolně. Za všechny je "nejlepším" příkladem Zimbabwe. A to tam mají papaláše studované v Evropě a v USA. Evropa se myslím naplatila a naomlouvala víc než dost. Začal bych se raději starat o nás, co budem dělat až nebude ropa. Na jih a východ bych sdělil citát pána s chlupatým čelem "Eto váše dělo" a nechal je prokazovat vlastní životaschopnost. Sem bych pustil jen etnicky spřízněné imigranty a ty vzácné případy inteligentních jedinců schopných o ochotných se skutečně integrovat a uživit. Ostatní ven. To co se děje mě připadá jako lití močůvky do vína.

213602

18.1.2010 9:29

Nadace Člověk v tísni při České televizi - modrý soudruh Pojar

r.m. 89.?.?.?

Vizitka Tomáše Pojara
Narozen: 28. prosince 1973
Politická příslušnost: člen ODS

Vzdělání
- Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy, obor politologie, bakalářská zkouška 1998
Dlouhodobé zahraniční stáže a školení
1990 – 1992 American International School v Tel Avivu, Izrael
2003 – 2004 Reagan-Fascell Democracy Fellowship/National Endowment for Democracy, Washington D.C.

Zaměstnání
1995: Nadace Člověk v tísni při České televizi – koordinátor programů na území bývalého Sovětského svazu
1996 – 1997: civilní služba
1997 – 2005: Člověk v tísni – společnost při České televizi, o.p.s. – ředitel
6/2005 – 9/2005: Ministerstvo zahraničních věcí, poradce náměstka ministra pro dvoustranné vztahy
10/2005 – 9/2006: Ministerstvo zahraničních věcí, náměstek ministra pro dvoustranné vztahy
od 9/2006: Ministerstvo zahraničních věcí, 1. náměstek ministra pro bezpečnostní otázky, záležitosti EU a bilaterální vztahy s evropskými státy
Rodina
- Ženatý, manželka Martina, děti Eduard, Rachel a Eliáš
Zájmy
- dýmka, dobré víno, četba, pozorování ptactva
Zdroj: Ministerstvo zahraničních věcí ČR [cool] [cool] kariéra jak řemen, náš člověk v Tel Avivu, teda Jejich [zmaten] [bliji]

209811

18.1.2010 13:27

RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - modrý soudruh Pojar

korutan 81.?.?.?

Reakce na 209811

Je velmi dobré a prospěšné, ptám-li se na podstatu jakéhokoliv článku, kroku, postoje, vědět, kdo je člověk, který jej předkláád, prezentuje, a zastává!
Pak se dostáváte do pozice člověka čtoucího cizojazičný text, ale v ruce držícího slovník! Děkuji r.m. za příspěvek do mé zbírky. [cool]
Korutan

209832

18.1.2010 16:14

RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - p. Pojar

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 209811

Nevím, jestli je ten člověk v Tel Avivu, ale evidentně má rád hebrejská (Rachel, Eliáš) jména. [smích]

209849

18.1.2010 20:00

RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - p. Pojar

eml68 62.?.?.?

Reakce na 209849

Co je to:
jmenuje se to kachna, má to peří jako kachna vypadá a kdáká (a chová) se to jako kachna?
Je to kachna!
(staré US přísloví)

209864

18.1.2010 18:19

RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - modrý soudruh Pojar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 209811

Co je tobě po tom, kde ten člověk byl na studijní stáži??

209859

19.1.2010 0:21

RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - modrý soudruh Pojar

korutan 81.?.?.?

Reakce na 209859

Pokud usuzujeme na zarytého komunistu u každého, kdo byl na stáži ve Svazu, proč se stážistou z Tel Avivu nepostupovat adekvátně? Takových, kteří si jezdí do světa pro rozumy a potom je tu prezentují jako jediný správný světonázor, těch jsou tu mraky. A podle okolností navozených dobou jsou nalezlí všude tam, kde je jejich hlas maximální měrou slyšet, a odkud mohou z plna hrdla řvát: „S …. na věčné časy a nikdy jinak“!!!! A je putna zda se jedná o komunisty za minulého režimu, nebo současné vlezdoprdelky! Jejich charakter je tak shodný a pružný, že řada z nich stihne „pochopit“ ten správný světonázor za svůj život hned několikrát!
Takže, nezlob se, ale je mi potom, kdo kde a s kým studoval, nebo stážoval! Zda to bylo v Tel Avivu, Moskvě, nebo Plzni! Pak se totiž můžu zorientovat v to, z čí prdele mu koukaj polobotky a do jaký zadnice se snaží narvat zbytek společnosti!

209884

19.1.2010 10:52

RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - modrý soudruh Pojar

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 209884

Správně napsané korutane a já bych k tomu přidal jméno ještě jednoho zahraničního studenta, který se po návratu do vlasti stal po něžné revoluci jejím prezidentem a po nějaké době pod instrukcemi US a izraelských vojenských a jiných poradců zahájil svou mírovou invazi plnou tulipánů do J.Osetie.

Jeho vojáci proti bezbranným civilistům rozhodně zbraně nepoužili, nikoho nezabili (maximálně podrbali na zádech) a vlastně při vstupu na území J.Osetie tak nějak mírově couvali...[smích]


Jeho jméno? No přeci bojovník za Pravdu, Lásku a demokracii, Bushův podržtaška Michail Saakašvili.

A Peace s ním.


jansmith[smích]

209908

18.1.2010 10:12

Silná představivost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Pokud zdevastuji, vydřu nějakou zemi,nebudu do ní dávat své peníze.Pokud budu mít zařízení, které dokáže spustit chvění země, použiju ho a najednou mám vyřešený problém.Srovnám nežádoucí se zemí,a nakonec si tam pošlu trošku peněz pro iluzi.Celý svět se bude snažit "zadotovat rekultivaci" co na tom, že tam zemřou tisíce lidí, nakonec byli to lidé "na okraji", stáli na srázu, kam jsem je jen tak lehounce postrkoval.Spadli by tak jako tak. Ale co když se mi ta "hra" zalíbí? Kde budu mít teď další "pískoviště"? Toto žití v tomto čase už není ani pro otrlé. Tak mi to spíš připomíná šílení.Dál si budou hrát s CERNEM, dál pojede HAARP, prostě tohle už je rej šílenců, to s lidmi nemá nic společného.Je mi už jen permanetně špatně od žaludku (a to bez nadsázky).

209817

18.1.2010 10:47

RE: Silná představivost?

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 209817

"Pokud budu mít zařízení, které dokáže spustit chvění země, použiju ho"

Chápu to správně tak, že ty zlé USA úmyslně nějakým tajemným "zařízením na chvění země" vyvolaly zemětřesení na Haiti, aby tento stát oplývající bohatstvím a nerostnými zdroji mohli okupovat?

Předem díky za objasnění.

209821

18.1.2010 11:16

RE: Silná představivost?

Choronzon 85.?.?.?

Reakce na 209821

A nestačí slovo Experiment jako dostatečný motiv?

209822

18.1.2010 12:44

RE: Silná představivost?

RAVI 212.?.?.?

Reakce na 209822

Nechci Vam kazit radost, ale podle informaci z http://earthquakes.tafoni.net/ bych spise veril tomu, ze toto je dilo prirody ...

209827

18.1.2010 15:01

RE: Silná představivost?

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 209822

Experiment to skutečně být mohl. Podle mých údajů získaných prostřednictvím Opus Dei v Číně, v provincii Kuej-čou dne 12. ledna 2010 (což je den, kdy na Haiti došlo k zemětřesení-jistě zajímavá shoda okolností) seskočili vojáci pěti kompletních divizí v plné zbroji (tedy asi 100.000 mužů) na jednotný povel z lavic o výšce jednoho metru na zem. Účelem tohoto experimentu bylo vyvolat zemětřesení v USA, v oblasti Miami. Bohužel, vinou vadné elektronky E14, vyráběné národním podnikem Katoda Olomouc došlo k chybě ve výpočtu a zasažena byla oblast hlavního města Haiti více než 1000 kilometrů daleko od Miami.

209838

18.1.2010 15:31

RE: Silná představivost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 209838

Co kdyby jste si zkusil vyměnit elektronku v mozku za mnooo třeba integrovaný obvod, nebo nějakou formu nanotechnologie? Přestal by jste mít divoké sny a nějak by se to všechno usadilo.

209843

18.1.2010 11:36

RE: Silná představivost?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 209821

"Během zemětřesení na Haiti zaznamenalo středisko v Glakoně stopu významně zvýšené radiofrekvenční aktivity na pásmu kolem 2Hz počínaje úderem 16. hodiny dne 10. ledna a úderem 14. hodiny dne 12. ledna konče."

Induction Magnetometer

Vložený obrázek

209824

18.1.2010 21:10

RE: Silná představivost?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 209824

http://zpravy.idnes.cz/zacina-boj-o-ovladnuti-haiti-jen-ne-americkou-okupaci-zni-z-francie-10z-/zahranicni.asp?c=A100118_141419_zahranicni_jw
že by zase juesarmy?

209866

18.1.2010 23:13

RE: Silná představivost?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 209866

jednoznačná invaze, dále no comment, žijeme v éře geotektonických zbraní [pláč] [pláč] [pláč]

209879

18.1.2010 21:50

RE: Silná představivost?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 209824

Ja tomu teda vubec nerozumim, ale v diskuzi pod timto clankem se mluvi o editaci tohoto grafu. A mluvi se i o tom, ze doslo k editaci pri zemetreseni v Secuanu 2008. Duvody?
aniel-solis&Itemid=515" rel="nofollow" onclick="window.open('http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1732:zemteseni-na-objednavku-aneb-co-jsou-tektonicke-zbran&catid=112[velký smích]aniel-solis&Itemid=515');return false;">http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

209874

18.1.2010 23:16

RE: Silná představivost?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 209874

vychází mi, že ta frekvence tam musela být oproti normálu dosti brutální

na tomto snímku ohledně Číny je to patrné - na okrajích vymazané plochy

Vložený obrázek

[bliji]

209880

18.1.2010 23:23

RE: Silná představivost?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 209874

jinak prac. frekvence je v čínském i haitském případě okolo 2hz, zřejmě nejvhodnější pro rozpumpování podloží


zde parádní anomálie

209881

19.1.2010 18:14

RE: Silná představivost?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 209881

To mi nesedi. Cim nicevejsi sila, tim jistejsi musi byt nad ni kontrola. Strelna zbran muze byt rozsirena hromadne a stat si ve stabilnim prostredi dokaze udrzet kontrolu. Nemuzete lidem dovolit hromadne vlastnit tanky nebo nuklearni rachejtle. Pouzivat prirodni silu globalniho charakteru? Jak chce nekdo neco takovejo kontrolovat? Cim vesti sila tim vetsi dusledky i v delsim casoveho prubehu.

Tady uz ani nejde o to, co muze udelat protistrana jako ve svete studene valky, protoze tam existovala racionalni kontrola. Tady neexistuje zadna kontrola, pouze se i ten co to vyvola stava pasivnim divakem deni. I kdyz zelene mozky nebo bezmozci povetsinou nemaji strachove bunky. Jednem chybi predstavivost a druzi jsou strasne zvedavi, co se asi stane, kdyz se "zmackne tenhle cudlik".

209935

20.1.2010 8:13

RE: Silná představivost?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 209935

Otázkou je, zda jsou kontrolovaná zemětřesení možná, případně zda jsou náležitě vojenskými vědci osvojena. Haarp funguje oficiálně od r. 1993, to není moc. Třeba zatím jedou stylem pokus-omyl, s cílem metodiku vyvolávání zemětřesení postupně rozvíjet a precizovat.
V Číně jeli na frekvenci 2-3Hz, na Haiti se drželi 2 Hz. To vypadá jako vývoj. A nejde jen o frekvenci, ale i povahu podloží, stupeň "natlakování" magmatu ap. To není sranda, a mě jako laikovi připadá, že výzkum na toto téma je stále v plenkách, že to chce mnohem více času na to, aby mohli prohlásit: máme to pod kontrolou.

209973

21.1.2010 0:17

RE: Silná představivost?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 209973

Jenomze hrat si s takovymi vecickama smrdi obrovskym pruserem s tezko odhadnutelnym casovym prubehem. Takovy pokus-omyl experiment muze byt snehovou vlockou, ktera obrazne spusti lavinu, z ktere nas muze prejit hunor z hlediska pohledu preziti biologickeho druhu na tehle planete. Kde blb, tam nebezpecno. [naštvaný]

210038

21.1.2010 1:23

RE: Silná představivost?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 210038

Odezva tohodle zemetreseni at slo ciste o prirodni zalezitost nebo ne. Tak odezva jsou otresy pres celou jizni Ameriku az do Argentiny. A otres 6.1 Richrerovi stupnice byl i dnes na Haity. Jakym zpusobem se co hne behem nejakeho zemtreseni a co to udela s tlaky a podlozim, lze pouze odhadovat.

Navic kulove vime geomagnetismu a to budou vysoce pravdepodobne projevem nejakych el. proudu v tekutem plasti planety a ruznou rychlosti rotujicich casti v nitru. A jiste zmeny vyvolane behem zmetreseni budou mit nejake dalsi efekty v tom elektrickem charakteru maticky Zeme, lokalni zmeny toku proudu a tim maganetismu, plus nanovo mechanicke projevy. Cele to reaguje jako komlexni system. Sirky detem do ruky nepatri a pitomcum by je nemeli davat k dispozici ani v dospelosti.
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/189718-ha...

210040

21.1.2010 14:02

RE: Silná představivost?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 210040

"Cele to reaguje jako komlexni system."

Přesně tak, také si to myslím a sdílím Vaše obavy. Nicméně, jak je vidno, někteří si s tím hlavu nelámou.

Říká se, že Bůh žehná bláznům a Spojeným státům americkým. V tomto případě se oba adresáti požehnání sjednocují v jednom.

210100

21.1.2010 18:01

Úvahy o HAARP

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 210040

Pripojím sa k Vám, pozrel som na Váš link a zdá sa že Emeričania (odvodené z Elity Americkej) tým že vyvolali s HAARP-om sériu zemtrasení a kľudne sa môže stať že otras 6,1 Richterovej stupnice bol len začiatok.
Keď si pozrieme na mapu (lepšie to vidieť keď ju zväčšíte) tak zistíme že Haiti leží na okraji Karibskej platni ktorú zo západu a z východu ohraničujú subdukčné zóny od Južnej Ameriky (Od Venezuely) ju zas oddeľuje jeden zlom. Myslím si že tí pakovia dovtedy budú machrovať kým s tým HAARP-om nespôsobia tektonickú revolúciu, no a revolúcie sú zväčša krvavé. [pláč]

Čo sa týka elektromagnetického poľa a ionosféry buzerovať ich s HAARP-om je veľká hlúposť myslieť si že jej manipuláciou len ugrilujeme rakety, znemožníme komunikáciu, vyvoláme zemetrasenie, vytvoríme atmosferické poruchy a plazmové gule ako v tomto videu bez vedľajších následkov ako urýchlenie prepólovania alebo super-búrok či tektonickej revolúcie spôsobené straty súdržnosti rôznych vrstiev Zemského plášťa je donebavolajúca hlúposť. [naštvaný]

210136

22.1.2010 0:09

RE: Úvahy o HAARP

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 210136

Ja chapu, ze se vzdycky najde zvedavy idiot bez pudu sebezachovy a neschopny domyslet tragicke dusledky, pripadne je ignorovat. Ale nemuzu uverit tomu, ze by dostatecne vysoko v mocenske strukture nikdo nebyl schopen upozornit na rizika a existovala by ochota takoveho blba financovat i dat mu k dispozici technologicke zazemi..., bez ktereho by neslo prikrocit k realizaci. Proste nedokazu uverit, ze by lidi byli natolik pitomi, aby to pripustili. Tlupu jednotlivcu si dokazu predstavit, ale ne mocenskou strukturu, ktera ma k dispozici informace a ty nejlepsi anlytiky, co jsou k mani. Proste nedokazu uverit, ze by k tomu dali zelenou. Prece tlupa nejakych pablbu nemuze neco takoveho jet na sve triko.

210187

22.1.2010 13:47

RE: Úvahy o HAARP

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 210187

René neber na to jed.
Napoviem: Hitler, nacizmus, fašizmus, Nemecko a II. svetová.

Viem, bolí to. [pláč]

210243

18.1.2010 12:44

RE: Silná představivost?

bouk 89.?.?.?

Reakce na 209821

co dodat[pláč]


http://chelemendik.sk/Americky_HAARP_meni_klima_900984088.html
http://chelemendik.sk/HAARP_geofyzicka_zbran_USA_759454776.html

209826

18.1.2010 13:03

RE: Silná představivost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 209821

Šel kolem Nikola Tesla a pískal si. Pak vydechl a na Tungusce popadaly stromy.

209831

18.1.2010 13:31

RE: Silná představivost?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 209821

Vyjadřujete se nepřesně pane Vanguarde. Žádné zlé USA. Ale konkrétní váleční zločinci typu Bushe, Rumsfelda, Clintona a další. Je možné, že tito zasvěcení váleční zločinci a jejich zbrojařské firmy v HAARPU již dokáží vyvolat zemětřesení. A Haiti se k takovým pokusům hodí přímo ideálně, protože je to bezprizorní chudá země, plná bývalých otroků. Už to je velmi podezřelé, jak hned vylezl zločinec Bush s tou svou drzou držkou a velmi se o poměry na Haiti zajímá.

A je skutečně nesmírně zarážející, jak se masmédia a oficiální humanitární organizace chovají vůči situaci v Gaze. Gaza je v současnosti největší koncentrák světa, kde je násilně zavřeno jeden a půl milionů lidí, kteří jsou nepřetržitě týrání izraelskými, po zuby ozbrojenými bachaři, trpí již rok a nikoho to nezajímá. Je to hnus!!!

209833

18.1.2010 18:22

RE: Silná představivost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 209833

A koukám, že někdo, koho vypískali na iDNESu zkouší stejné argumenty i tady.
Doporučuji základní znalosti zeměpisu, především si zjistit, kde je Haiti a kde Tahiti [smích]))

209860

19.1.2010 7:57

RE: Silná představivost?

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 209860

Podívala jsem se do Vašeho archivu anonyme a tam jsem si přečetla Váš minulý nick: Čech který fandí Izraeli.

Patrně jste diskutér z Nezvědavce, ti rovněž fandí Izraeli. S takovýma lidma se ale já vůbec nebavím, pohrdám jimi, protože souhlasí s koncentrákem a vražděním v Gaze. Nechápu, co jste myslel tím iDNES, já přispívám výhradně jen na Zvědavce a nikam jinam. Výjimečně jsem před časem hodila pár příspěvků i na ČT 24, ale to bylo proto, že mě tam nějaká baba ze Švýcarska, s nickem Věra, pomlouvala.

209898

19.1.2010 13:10

RE: Silná představivost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 209898

Tomu se říká předsudek - že fandím Izraeli neznamená, že chodím na nezvědavce. Na Nezvědavce bych chodil v případě, že by fungoval tak, že ke každé lži tady vyjde smysluplný komentář.
Na to, abych tam nadával s místními na zdejší diskutující, na to je můj čas drahý. Krom toho já se nepotřebuju ujišťovat v názoru na někoho zde, já vím, že mám pravdu [vyplazený jazyk]

209915

19.1.2010 15:04

RE: Silná představivost?

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 209898

Vážená Jarmilo,
že se s těmi podlidmi z Nezvědavce vůbec bavíš a vlastně jim nahráváš na jejich zvrhlé způsoby.Vždyť je to pořád stejné - to je lehomikin v různých nových přezdívkách, teď jako Pražák, nebo jako anonym a stále stejný kolovrátek!!! Jim Zvědavec vadí, právě proto , co se v něm píše - pravda a odhalená pravda bolí postižené a na švestkách přichycené nejvíce!!!Jediná možnost je mazat jejich bláboly a obrnit se trpělivostí!!!! Doba je vykloubená a žijeme ve špinavých lžích, které se na nás valí ze všech médií, novin a časopisů, stačí si zjistit komu příslušné "zdělovadlo" patří a hned člověk ví, na čem je.Bohužel , dnes jsou skoro nejprolhanější i média veřejné služby, kde vede ČT,jejíž úroveň je poslední dobou zoufalá!
Trapný pondělní hlavní pořad "Vyprávěj" je to vlastně takový Major Zeman v opačném gardu - jde o primitivní propagandu, kterou zde také na Zvědavci někteří primitivové uplatňují!!!
Jedině smazat a nezasvinit si duši těmi zlými,černými a smrdutými kecy, které je opravdu škoda číst!!! Přečtu všechno,ale když vidím, že příspěvek není pro diskuzi, ale pouze kvůli zamezení diskuze, otrávení čtenářů, je nutné použít delete a vyřadit dotyčného z diskuze!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

209924

19.1.2010 17:09

RE: Silná představivost?

djb 193.?.?.?

Reakce na 209898

Já nefandím ani Izraeli, ani Palestině. Já fandím izraelcům a palestincům, aby konečně pochopili, že jejich vlády stojej za velký kulový(a je dosto dobře možné, že jsou spolu propojeny), podařilo se jim se jich zbavit a pak se spolu v klidu domluvili - což považuju za více než možné, kdyby ti kazisvěti shora, táhli někam do pekel.
Alébrž, nadále budu pokračovat ve své skromné obhajobě obyčejných židů i arabů a přesto nezvědavce nečtu[smích].
(no, asi třikrát-pětkrát jsem tam byl)

209927

18.1.2010 15:11

RE: Silná představivost?

hc 90.?.?.?

Reakce na 209821

http://www.blisty.cz/2010/1/18/art50824.html

209840

18.1.2010 12:49

RE: Silná představivost?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 209817

>"Dál si budou hrát s CERNEM, dál pojede HAARP", prostě tohle už je rej šílenců, to s lidmi nemá nic společného...
-------
S technologiemi HAARP už v dnešní době není žádný problém vytvořit cíleně zaměřené zemětřesení. A kde jinde to vyzkoušet v praxi, než v geopoliticky velice zajímavé zemi, jako je státeček Haiti? Haiti leží na zápraží Kuby a nějaká ta vojenská základna a nebo dvě v blízkosti Kuby by rozhodně nebyla k zahození. Jenže co s lidma, kteří doslova nenávidí přítomnost Američanů? Ani známá strategie, jako je zničení místní produkce potravin dovozem levných GM produktů a s následným ovládnutím potravinového trhu ke kontrole úmrtnosti populace v zemi požadovaného výsledku nedosáhla. Ba naopak. V takových mizerných životních podmínkách příroda bojuje o přežití.

Je statisticky dokázáno, že ve vyspělých průmyslových zemích v rodinách s průměrným a vyšším vzděláním počet narozených dětí úměně klesá. Nechci polemizovat se statistikou, ale tato skutečnost by se dala jednoduše zdůvodnit upřednostněním kvality oproti kvantitě. Zajistit kvalitní vzdělání svým potomkům už přece jenom leze do peněz a čím více spratků, tím to více stojí a tohle zase v přímé návaznosti vede ke snížení životní úrovně celé rodiny. Samozřejmě záleží na prioritách jednotlivců, ale v tomto případě statistiky nelžou. Na tomhle se snad všichni shodneme? Ale zpátky k článku.

Zmínka v článku o porovnání se situací v Pásmu Gaza není až tak úplně mimo, vezmeme-li v úvahu několik již zveřejněných případů o krádeži lidských orgánů z "náhodně" zabitých Palestinců. Proto by se dala i pochopit přítomnost izraelského týmu lékařů, kteří se jako jedni z prvních dostavili do oblasti postižené zemětřesením. Proč ne, když by lidské orgány ze zabitého člověka mohly zachránit jinému život? Ale kdo potom rozhoduje o tom, koho zachránit a komu již není pomoci? Raději na to nemyslet, že bychom jako lidstvo dospěli do stádia supů, čekajících na poslední vydechnutí své oběti? Tohle však může být jenom hnusná propaganda? Možná nám k tomu něco napíše propagandou neovlivnitelný aristokrat? Ještěže ho tady máme [velký smích]

209829

18.1.2010 22:49

RE: Silná představivost?

Datel 75.?.?.?

Reakce na 209829

Mirdo jestli ze bylo zemetreseni vyvolano umele, tak si nemyslim ze to byl experiment. Venezuele bylo jasne naznaceno jakou cestou se ma ubirat. Primo nebyla zasazena, proto aby se nenicily uz vynalozene investice.

209875

18.1.2010 16:19

RE: Silná představivost?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 209817

...nikoliv silná představivost, jen nabízíte přirozenější výklad událostí.
Hoši si včas obsadili jediné letiště, aby mohli kontrolovat a regulovat, co přichází. Klasika, ne?

Zajímavější je další konspirativní teorie (= výklad lépe do sebe zapadajících souvislostí, ale pro nezasvěcené příliš od sebe vzdálených):
Teorie o tom, co má společného téměř bezeškodní průběh technicky podobného zemětřesení ve Venezuele:
Je totiž potřeba uvěřit, že i "síly dobra" mají podobnou technologii, která dovede zatřepat kouskem Země. A ukázali si to tihle hoši navzájem. S patřičným mediálním efektem od těch, kdo chtějí zavést svět pod kontrolu sil NWO. A s pobavením těch, kdo jim ukázali, "že tohle umíme taky". A líp.
Hra o moc přestává být skrytá, ale zatím se obecně neví, jakou úlohu má vrstva inteligence, která monitoruje tuto sluneční soustavu.
....takže si dopřejte výlet do "fantazie souvislostí" a skládejte kostičky puzzle "programů pro tuto Zemi".

PS. tohle "pískoviště" je zřejmě poslední. Zlomí krk plánovačům NWO. Jednoduše přestanou stíhat. Vynořují se jejich dřívější chyby, které nestačí opravovat souběžně s plánovanými kroky pro nastavení celosvětové diktatury "kreditů".
(pozn.: kredit je efektem kradnutí. Krádež a zpeněžování informací je efektem honu za "zlatým teletem"[mrknutí jedním okem].
Tak si počkejme, jak se ta telata budou "blýskat zlatem" tekoucím z jejich úst.....(do jejich kapes)

209850

19.1.2010 10:05

RE: Silná představivost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 209817

Ta představivost trochu divoká je. Na první pohled. Při druhém si jeden vzpomene kolik lidí zařvalo například v Iráku, k tomu si přidá že to vlastně nikomu nevadí, nikdo neřeší jak se to jen mohlo stát, jako by to bylo všechno v okeju, jako by nešlo o neskutečně zmatlanou akci ale o záměr a už to tak neuvěřitelné nevypadá. A třeba to všechno v okeju je. Svým způsobem. Po divokém západu a divokém východu kdy místa kam alespoň jakás spravedlnost nedosáhla ovládli bastardi, tu máme totéž na trochu jiné úrovni a v trochu jiném měřítku. Prostě vývoj událostí. Takto nahlédnuto tedy není divu že je nám z toho blbě, ale je to náš problém. S tím, že je nám z teho špatně souvisí řada otázek, jako komu vyhovuje že základní společenské instinkty jsou témeř dokonale umrtveny, že lidi mezi sebou o těchto věcech skoro nemluví atd.
Všechno o čem vím je i moje věc. Vím o tom, jsem si toho vědom, je to součást mého vědomí. Pokud se ke svým věcem nedokážu nějak postavit, vyjádřit, projevit zůstávám na úrovni octomilky pralesní.

(Žádná octomilka pralesní asi neexistuje ale to snad nevadí.)

209905

18.1.2010 21:44

Ten inspirativni clanek s fotkami Jana Sochora.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Je z roku 2008, ted je krize, i kdyz to na Haity nikdo nemohl zaregistrovat, tak krome smrti neni mozne jit s zivotni urovni dolu. Ted zemetreseni, ktere v hruze desitek tisic mrtvych obratilo na Haity pozornost medii. Lidi, kteri se narodily do pekla, z ktereho neni mozne utect. Clovek, ktery z hladu sni placku z hliny, aby osidil psychiku nema moznosti na vyber.

209870

19.1.2010 17:46

RE: Ten inspirativni clanek s fotkami Jana Sochora.

josef.maly 84.?.?.?

Reakce na 209870

Ten HAARP mi vrtá hlavou. Z reportáže pana Sochora je evidentni, že na Haiti není NIC, co by mohlo elity zajímat.
- základny, stačí ty co v oblasti už jsou
- nerostné bohatství žádné
- turistika, v oblasti je tisíce levnějších míst, které se nemusí draze detoxikovat
- lidské orgány, nepoužitelné příšernou životasprávou
- minimum zájmů třetích stran, takže jedině snad z tohoto důvodu je lokalita přeci jen vhodná pro akci HAARP, bude minimum případných vyšetřovatelů. Mít tam nadnárodní koncern produkci čehokoliv už by se mohlo hledat a pak by se obchodovalo, za zavřenými dveřmi samozřejmě..
Děkuji panu Královi, nastíněný kontrast mezi přístupem mainstreamových medií ke Gaze a Haiti je do očí bijící a nepřehlédnutelný. To ale potvrzuje vážnější krizi, než jenom ekonomickou.. [oči v sloup]

209932

19.1.2010 18:38

RE: Ten inspirativni clanek s fotkami Jana Sochora.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 209932

Prave. Vybudovani velke zakladny by slo udelat i bez zemetreseni. Staci si rict mistnimu presidentovi. Haity je pouze odstrasujici priklad, jak to dopadne s civilizaci, kdyz nejaky idiot dojde k zaveru, ze lidem bude davat masove na pridel i potraviny. Ono sice znamena absolutni moc, za predpokladu, ze dotycny je schopen zajistit, aby tato distribuce bezela efektivne na mikrospolecenske a mikroekonomicke urovni. Jenomze na takovy obludny system kontroly se prisaje takove mnozstvi pijavic zkrizenymi s hyenami, ze to nema sanci prakticky fungovat.

Lepe je nechat lidem starosti na mikrourovni spolecnosti na jejich bedrech. Sice s nizsi mocenskou kontrolou, ale bez toho, ze by se z civilizace stalo peklo utopene v chaosu. Je zde kritika, ze USA dali pouze 100 milionu. Ale poslali tam 10 000 chlapu, ktere misto papirku rozdeluje lidem, co ted akutne potrebuji!! Vodu, jidlo, leky!! Za tyden i pomoc za milirady bude proste s krizkem po funuse. Problem, je ze peklo na Haity funguje desitky let. Z tohodle nema profit uz nikdo, jsou z toho pouze rizika.

Paradoxne velka prirodni katastrofa dava Haity sanci ziskat pomoc ze sveta. Zalezi jakym zpusobem bude s touto sanci nalozeno. Spatna povest se buduje rychle, duvera a respekt se buduji pomalu. Zapad ma ted taky jednu ze svych sanci, a velmi zalezi nakolik bude nebo nebude umozneno se na solidarite prizivit ruznym zprostredkovatelum. A na kolik budou cisla nejakych papirku premenena na neco skutecneho. A ze by bily muz v podminkach totalniho rozvratu uspel?... Nejsem si jisty, gangy s macetami vytlacili stat do presidentskeho palace. Karzai je aspon starosta Kabulu. Kdyz totiz lidi krome zivota nemaji, co ztratit, tak skutecne krome toho zivota nemaji, co ztratit. A v horoucim pekle na zemi je casto smrt vysvobozenim.
http://www.blisty.cz/2010/1/19/art50824.html
http://www.blisty.cz/art/50803.html
http://www.blisty.cz/2010/1/19/art50835.html

209942

18.1.2010 21:47

K těm příspěvkům

daniela 95.?.?.?

Je mi upřímně líto těch obyvatelů Haiti,ale opravdu,nepřispěla bych ani korunu.Důvod je jednoznačný a jistý.Skutečně trpící haiťan z peněz, které se nadacemi po celé Evropě a dále vyberou,neuvidí ani cent.Peníze končí neznámo kde,ale rozhodně ne tam, kam byly určeny.A dalším důvodem je fakt,že takový afričan na ostrově Haiti a v dalších podobných místech,nehne pro odklízení trosek prakticky brvou.Ano,opakuji,je mi jich líto, ale ve srovnání s evropany-Kdyby u nás v Evropě k něčemu podobnému došlo,starali bychom se,aby se pomohlo sousedům a pak,abychom opět měli střechu nad hlavou.Bylo- li by to v solidárním pojetí, to už je jiná otázka.Faktem je,že typický evropan nesedne apaticky vedle svého rozbitého domu,nebude od rána do rána rojit slzy a hlasitě kvílet,aby o tom všichni věděli a nebude spoléhat pouze na pomoc cizích sousedů.
Média umí opravdu umělecky zapůsobit na lidské pocity.Když je potřebba, tak umí.A lidé by si měli pomáhat, když si chceme být rovni.Avšak,vyjádření solidarity není o penězích a myslím si,že i v naší zemi je dost trpících, kteří doufají v nějakou pomoc.Tedy,spíše bychom se měli učit s naprostou samozřejmostí pomáhat vlastním sousedům,vlastní lidem .Však haiťané, když budou chtít, si pomůžou i bez našich příspěvků [vyplazený jazyk]

209872

18.1.2010 23:42

RE: K těm příspěvkům

JAyko\' PA 89.?.?.?

Reakce na 209872

VY se mi libite, vy sedite doma u PC ale jste si jista ze haitan nehne ani prstem pri odklizeni sutin [velký smích] Ale mate pravdu ja na Haiti byl a neexistuje tam zadny podnik, driv tam byly ale nikdo nechtel pracovat, tak je vsechny az na sberny surovin zavreli. Lide si tam vydelavaji tak, ze cekaji na letadla, ktery schazuji kovovy odpad a haitani a se sebehnou a vezmou do kárek ten kov a odvezou ho do sberny. Takhle to funguje i ve vsech ostatnich neevropskych (çernych) zemi. Bohuzel je to tak, jen evropani nebo spis jen neçerni si dokazou vydelat vsim, jen u cernochu ma sanci jen sberna surovin.

209883

Příspěvků: 51

18.01. 06:21  Velice originalni
18.01. 10:00 Kadlik  RE: Velice originalni
19.01. 13:33 Minutus  RE: Velice originalni
18.01. 09:28 Satanist  Pravda kterou vam nereknou !
19.01. 11:39  RE: Pravda kterou vam nereknou !
27.02. 15:09 danzero  RE: Pravda kterou vam nereknou !
18.01. 09:29 r.m.  Nadace Člověk v tísni při České televizi - modrý soudruh Pojar
18.01. 13:27 korutan  RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - modrý soudruh Pojar
18.01. 16:14 Andrew Siddur  RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - p. Pojar
18.01. 20:00 eml68  RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - p. Pojar
18.01. 18:19  RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - modrý soudruh Pojar
19.01. 00:21 korutan  RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - modrý soudruh Pojar
19.01. 10:52 jansmith1984  RE: Nadace Člověk v tísni při České televizi - modrý soudruh Pojar
18.01. 10:12  Silná představivost?
18.01. 10:47 Vanguard  RE: Silná představivost?
18.01. 11:16 Choronzon  RE: Silná představivost?
18.01. 12:44 RAVI  RE: Silná představivost?
18.01. 15:01 Vanguard  RE: Silná představivost?
18.01. 15:31  RE: Silná představivost?
18.01. 11:36 MedaBeda  RE: Silná představivost?
18.01. 21:10 aristokrat  RE: Silná představivost?
18.01. 23:13 MedaBeda  RE: Silná představivost?
18.01. 21:50 Rene Bartosek  RE: Silná představivost?
18.01. 23:16 MedaBeda  RE: Silná představivost?
18.01. 23:23 MedaBeda  RE: Silná představivost?
19.01. 18:14 Rene Bartosek  RE: Silná představivost?
20.01. 08:13 MedaBeda  RE: Silná představivost?
21.01. 00:17 Rene Bartosek  RE: Silná představivost?
21.01. 01:23 Rene Bartosek  RE: Silná představivost?
21.01. 14:02 MedaBeda  RE: Silná představivost?
21.01. 18:01 Oracle  Úvahy o HAARP
22.01. 00:09 Rene Bartosek  RE: Úvahy o HAARP
22.01. 13:47 Oracle  RE: Úvahy o HAARP
18.01. 12:44 bouk  RE: Silná představivost?
18.01. 13:03  RE: Silná představivost?
18.01. 13:31 Jarmila  RE: Silná představivost?
18.01. 18:22  RE: Silná představivost?
19.01. 07:57 Jarmila  RE: Silná představivost?
19.01. 13:10  RE: Silná představivost?
19.01. 15:04 Montaznik  RE: Silná představivost?
19.01. 17:09 djb  RE: Silná představivost?
18.01. 15:11 hc  RE: Silná představivost?
18.01. 12:49 Mirda  RE: Silná představivost?
18.01. 22:49 Datel  RE: Silná představivost?
18.01. 16:19 janko  RE: Silná představivost?
19.01. 10:05  RE: Silná představivost?
18.01. 21:44 Rene Bartosek  Ten inspirativni clanek s fotkami Jana Sochora.
19.01. 17:46 josef.maly  RE: Ten inspirativni clanek s fotkami Jana Sochora.
19.01. 18:38 Rene Bartosek  RE: Ten inspirativni clanek s fotkami Jana Sochora.
18.01. 21:47 daniela  K těm příspěvkům
18.01. 23:42 JAyko\' PA  RE: K těm příspěvkům

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 14 211 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 5

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 4

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,20 Kč
Libra
30,11 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,86 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 116,27 Kč
1 unce stříbra
574,24 Kč
Bitcoin
291 983,21 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 414