Diskuze k článku

Masakr v Račaku a „humanitární“ bombardování Jugoslávie

Příspěvků 91

15.1.2010 18:41

Humanitni bombardování

Fred 80.?.?.?

Stejně jako Adolf Hitler si našel k humanitnímu bombardování Polska záminku přepadení vysílače Gleiwitz, tak Američané našli taky nějakou vytvořenou záminku pro humanitní bombardování Srbska, aby se dostali do Kosova a mohli tam mít základnu.

209673

16.1.2010 1:41

RE: Humanitni bombardování

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 209673

Vas komentar je jen odrazem toho ,co Vas ucili ve skole a nebo propaganda zdelovacich prostredku,proto, se dopoustite historickych omylu,nebot historii propagovanou dnes ,napsal vitez a ne porazeny.Jestlipak jste videl a cetl obrazky z Polska,byvaleho uzemi Nemecka, kde jsou zemedelci a jini povrazdeni polskyma bojuvkama?Samozrejme ,ze ne ,nebot ti co kontroluji vysledky druhe svetove valky ,kontroluji i dnesni zpravy.Kde najdete v historickem zaznamu ze Rumsfeld si potrasal ruce se Saddam Hussejnem, kde najdete vyslance USA, pani April Glaspie,jez ujistila Saddam Hussejna,ze USA se nebudou plest do vnitrnich zalezitosti arabskych zemi,prasident Bush ,vyzyval iracke vojaky ke zbehnuti,tak,jak on zbehnul v dobe Vietnamske valky, tyto zaznamy jsou vygumovany z Internetu,mame demokracii a svobodu,ze ano?
Kde, najdete,jak marsal polske armady Smigly-Rydz vyhrozuje v londynskych novinach Daily Mail,6 srpna 1939, ze jeho kozaci do tydne pojedou ulicemi Berilna a dodatek,at Hitler chce a nebo ne, tak stejne se nevyhne valce s nami, cenzura to vygumuje i dnes, 65 roku po valce.
Nakonec,kdyz najdete na Nemcku a Nemcich to nejspatnejsi,tak si odpovezte ,proc dnes Nemci jsou prizvani opet zabijet lidi v zemich,ktere Nemcum nic neudelali, jink,pokud bojujete na spravne strane,tak nejste terrorista,okupant,vrah,ale hrdina a to same se muzem zeptat,proc Cesky vojak bojuje pro NATO, USA,Israel v Ikaku a V Afganistanu?
Mozna byste pochopil,proc kniha Main Kamp je nejctenejsi knihou v Israelu,jakozto i kniha Adolf Hitler ,zakladatel statu Israel.
Najdete si : http://www.rense.com/general24WWIII is coming.htm
Zidovsky genral a poradce Arial Sherona Ra`anan Gissin rekl doamerickych novin,Daily Star v dubnu 2002,ze se krestani treti svetove valce nevyhnou,zajimava shoda z doby pocatku druhe svetove valky,ze ano?
Co, myslite,ze za sto let najdete v ucebnicich a historickych zaznamech,ze USA napadl Irak na podklade neexistujicich zbrani hromadneho niceni a tim se USA a jeho vlada stala kriminalnim zlocincem?Nesmite zapomenout ,ze v Nurimnberku, USA zalovalo nacisty za dodatecne udelane zakony,jako zlocin proti miru a vyprovokovani valek-Jak Britanie,tak USA byli prvni,kdo vypovedel valku Nemecku, nemluve o 24 Breznu 1933,kdy celosvetovy zidovsky kongres vyhlasil valku Nemecku,to neni znamo jedinemu "korektnimu" historikovi,natoz verejnosti.

209690

16.1.2010 8:44

RE: Humanitni bombardování

asgat 195.?.?.?

Reakce na 209690

velmi spravne poznamky ; stalo by aj za zmienku spomenut, kolko desiatok tisic, opakujem, kolko desiatok tisic nemcov bolo zabitych poliakmi na nemecko-polskych hraniciach pred vypuknutim ww2 - co bol dovod pre napadnutie Polska Nemeckom.

ludia by mali byt o tom informovany - mozno aj prostrednictvom zvedavca [mrknutí jedním okem]

209698

16.1.2010 13:00

RE: Humanitni bombardování

hc 90.?.?.?

Reakce na 209698

Poláci před válkou vraždili Němce po desetitisících? Asi tak jako je vraždili Češi v Sudetech, ne?

209704

16.1.2010 22:58

RE: Humanitni bombardování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 209704

Zřejmě zde došlo k záměně se slezskými povstáními, zejména s tím třetím (1921), kdy proti Polákům chtěly zasáhnout i britské oddíly.
Poláci tehdy na základě plebiscitu získali značnou část slezského průmyslového a nerostného bohatství. Místy totiž tvořili většinu populace (nastěhovali za prací se do této oblasti, která jim nepatřila od raného středověku).

209720

17.1.2010 0:39

RE: Humanitni bombardování

asgat 195.?.?.?

Reakce na 209704

ci vrazdili Cesi v Sudetoch neviem, ale viem, ze poliaci vyvrazdili cca 50.000 tisic nemeckych civilistov, prevazne sedliakov, pozdlz p.-n. hranice. To bola skutocna pricina Hitlerovho utoku na Polsko.

Toto v dejepise clovek nanajte, aj ked to, co sa dialo dalej, viac menej sedi. len tam vsetko nie je zachytene a na nieco sa "pozabudlo". [velký smích]

209726

17.1.2010 10:48

RE: Humanitni bombardování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 209726

To rozhodně příčinou nebylo. Kdyby k tomu došlo, proč by Hitler inscenoval to divadélko v Gliwici a nepoužil to jako oficiální zdůvodnění? A když Poláky napad kvůli tomuhle, pročpak šel na SSSR, Nizozemí, Belgii, Francii, Jugoslávii atd.? Nebo snad měl v úmyslu Poláky obejít v případě, že by nezabili nějakých 50000 Němců a zaútočit jen na ostatní vyjmenované státy? Nesmysl, pane.

209741

17.1.2010 13:56

RE: Humanitni bombardování

hc 90.?.?.?

Reakce na 209726

A odkud to víte? Já o tom ještě nejen nečetl v dějepise, ale neslyšel jsem o tom nic ani od pamětníků.

209749

17.1.2010 22:20

RE: Humanitni bombardování

asgat 195.?.?.?

Reakce na 209749

Van Helsing: Tajne spolocnosti I., II.

209780

16.1.2010 10:32

RE: Humanitni bombardování

scalpel 80.?.?.?

Reakce na 209690

Ale cenzura nevygumuje ako sa najhorsi albansky vrah bozkava
s najskaredsou a najsprostejsou zidovkov Korbelovou.
A keby to aj bola pravda, tak ani jedneho z tych spinavych albancov
by mi nebolo luto!!! Je to horsia pliaga ako nasi cigani!

209702

17.1.2010 11:25

RE: Humanitni bombardování

Teonácatl paveldvr (zavináč) gmail (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 209690

Můžete nějak doložit existenci Celosvětového židovského kongresu v r. 1933? Já jsem na toto téma našel zhruba toto: V dubnu 1933 vydali Němci toto prohlášení: "Němci braňte se, nenakupujte u židů".
Jako odpověď na toto prohlášení začali židovští obchodníci bojkotovat německé zboží, což komentoval britský Daily Express dne 24.3.1633 tímto titulkem: "Židé vyhlásili válku Německu"

Takže, co je tady vlastně "Urban legend"?

209743

17.1.2010 12:41

RE: Humanitni bombardování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 209743

Světový židovský kongres byl založen jako protinacistická organizace r.1936 a dle židovského pramene bojkotu německého zboží (velice rozšířenému, zejména v USA) neustále oponoval.
Židozednáři se údajně připojili až po rozpuštění své německé lóže v lednu 1939(!).

209745

17.1.2010 12:43

RE: Humanitni bombardování

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 209743

http://www.jewsagainstzionism.com/resources/onlinebooks/Holocaust_Victims_Accuse.pdf

209746

17.1.2010 18:08

RE: Humanitni bombardování

kri 213.?.?.?

Reakce na 209743

>Můžete nějak doložit existenci Celosvětového židovského
>kongresu v r. 1933? Já jsem na toto téma našel zhruba toto: V
>dubnu 1933 vydali Němci toto prohlášení: "Němci braňte se,
>nenakupujte u židů".

>Jako odpověď na toto prohlášení začali židovští
>obchodníci bojkotovat německé zboží, což komentoval
>britský Daily Express dne 24.3.1633 tímto titulkem: "Židé
>vyhlásili válku Německu"

>
>Takže, co je tady vlastně "Urban legend"?

precitaj si to po sebe prosim ta este raz. odhliadnuc od toho nestaneho preklepu 1633 (ma byt 1933) si vsimni:

nie je duben mesiacom po breznu? [velký smích]

209756

18.1.2010 1:50

RE: Humanitni bombardování

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 209756

Uz mohem drive Zvedavec otiskl stranku z "DAILY EXPRESS" Londynskych novin,ktere byly tou dobou vlastneny zidem,ze dne 24,March, 1933"World Jewish Congres"-Judea declared war to Germany.PDF]
"Judea Declares War on Germany!" - Daily Express, March 24, 1933.
56k - Adobe PDF - View as html
"Judea Declares War on Germany! Jews of all the World Unite! Boycott of German Goods! ... million Jews stand together as one man, to declare war against Germany. ...
serbianholocaust.com/judea_declares_war_on_germany.pdf
Samozrejme zidy kontrolovany svetovy tisk nebude toto otiskovat ,nebot by lide se poucili,ze holocaust nebyl,protoze zide zacali valku,jako agresor proti suverennimu statu a lide by se ptali,za co dostali odskodneni,kdyz zacali sami a krestansky svet tato takto vyprovokovana valka stala 10x tolik ,co tak zvany holocaust,proto lid evzpominaji v mediich 6 milionu,ale,je 60 milionu utracenych krestanskych zivotu, tim byse zidum-zionistum, dostalo jmeno podvodniku, natoz co s temi krestanskymi politiky,co jim to "cele roky zrali,tu propagandu".
The Zionist War on Nazi Germany
... began restricting German Jews, a Jewish boycott was declared on Germany. ... World Jewry Declared War on Germany. The Zionist State. Immigration Need to Survive *
http://www.jewsagainstzionism.com/zionism/jewishwar.cfm
Israel,zionisticti politici a rabini zadali odskodneni z doby druhe svetove valky,kdy Israel ,co by stat tou dobou neexistoval.
Zde, je kriticky hlas zidu z Naturai Karta proti zionistum,kde jej vini za obeti druhe svetove valky.
Vložený obrázek
The Daily Express (London) published an article on March 24, 1933 announcing that the Jews had already launched their boycott against Germany and described a forthcoming "holy war". The Express urged Jews everywhere to boycott German goods and demonstrate against German economic interests.
Judea Declares War on Germany: A Critical Look at the Holocaust ... Judea Declares War on Germany" was the front-page headline of the March 24, 1933 edition of the British newspaper Daily Express. It was the headline for an ...
www.redicecreations.com/article.php?id=5952

209791

18.1.2010 12:06

RE: Humanitni bombardování

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 209791

Takže šlo o bojkot německého zboží židy? Něco jako dnes provozují muslimové ve vztahu ke zboží z Izraele? Také tím vyhlásili Izraeli válku?

209825

18.1.2010 14:00

RE: Humanitni bombardování

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 209825

Ne, je to trošku něco jiného, jestliže se nad tím zamyslíte. Pokud nějaká organizace vyhlásí někomu ekonomický bojkot, zcela jistě se to dotkne příslušníků (etnika, národa), který v dotyčné zemi žije. Jestliže žilo před válkou v Německu 3/4 mio židů, neměli to díky tomuto vyhlášení lehké. Nakonec se to ještě částečně urovnalo, ale byli už bráni jako nepřítel (viz Japonci v USA po Pearl Harbor - ti byli dokonce zavřeni ihned). Hoši z nejvyšších mist tak svým bratrům pěkně zavařili. Po 5.9.1939 (oficiálním vyhlášení války Německu židovstvem)již byli bráni jako plnohodnotní nepřátelé.

209835

18.1.2010 15:09

RE: Humanitni bombardování

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 209835

vaše snaha omlouvat zločiny nacismu jakýmsi pofidérním vyhlášením války nějakou organizací je mimořádně odporná. Navíc si pletete časovou posloupnost a tím pádem příčiny a následky.

Pokud znáte pojem "Křišťálová noc", došlo k ní v noci z 9. na 10. listopdau 1938, tedy téměř rok před tím "vyhlášením války". Norimberské zákony, dělající ze židů občany druhé kategorie byly přijaty v roce 1935, tedy 4 roky před "vyhlášením války".

209839

18.1.2010 15:24

RE: Humanitni bombardování

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 209839

>vaše snaha omlouvat zločiny nacismu jakýmsi pofidérním
>vyhlášením války nějakou organizací je mimořádně
>odporná.

Pročítám si své příspěvky, nikde jsem nenarazil, že bych kdy něco takového omlouval. To je snad přece trestné, ne ?
Je zde řeč o bojkotu a následcích, proto jsem si dovolil s trochou do mlýna z pohledu postavení židů v Nemecku po tomto vyhlášení.

209841

18.1.2010 15:45

RE: Humanitni bombardování

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 209841

Jak jsem napsal, máte zmatek v časové posloupnosti ("Jestliže žilo před válkou v Německu 3/4 mio židů, neměli to díky tomuto vyhlášení lehké") a pletete si příčiny a následky. Z vašeho příspěvku vyplývá, jako by k pronásledování a šikanování židů v Německu docházelo až po onom "vyhlášení války" a ne už předtím a "vyhlášení války" by nebylo reakcí na dění v Německu.

Navíc, ospravedlňuje "vyhlášení války" (de facto ekonomického bojkotu) nějakou organizací pronásledování lidí, kteří s touto organizací nemají kromě etnického původu nic společného? Mělo Rakousko nárok na to, aby se v důsledku Masarykovy činnosti za první světové války na všechny Čechy dívalo jako na "plnohodnotné nepřátele" a organizovalo jejich masové vyvražďování a zavírání do koncentráků bez ohledu na osobní vinu, jako to dělali nacisté židům?

209845

18.1.2010 17:33

RE: Humanitni bombardování

Erwin 77.?.?.?

Reakce na 209845

Teď ale nevím, co jednotlivými pojmy myslíte. Oddělujme pojmy bojkot a vyhlášení války, přestože v novinách je "vyhlášení". Ve skutečnosti nešlo o válečný akt, ale jen o bojkot. Tento bojkot byl vyhlášen přece necelé 2 měsíce po nástupu AH k moci. V tomto časovém období nešlo o nějaké represe, ale o vztah nár.soc.k židům jako takovým. Vyhlášení bojkotu se tak dá pochopit prozatím jen z tohoto důvodu. Následně až do září 39 byly stupňovány represe a tlak na emigraci (viz jak vzpomínáte Norimberské zákony, křišťálovou noc atd).
Na Vaši další otázku odpovídám záporně - neopravedlňuje, i když se to tak mnohokrát dělo a známe z dějin princip kolektivní viny.
Poté, co vyhlásily státy Francie a GB Německu válku, přispěchali židé a hned za 2 dny ji vyhlásili také. Pak, pochopitelně, jak píšu výše, byli už opravdu bráni jako nepřátelé ve válečném stavu (proto transporty, gheta atd.). Chtěli je mít soustředěné a pod dozorem.

209858

19.1.2010 5:32

RE: Humanitni bombardování

p 125.?.?.?

Reakce na 209845

...Rakousko nejen melo narok ale Masaryk a Benes a dalsi byli odsouzeni v nepritomnosti a Kramar byl ve vezeni za velezradu...v r.1926 tehdejsi Vymarska vlada v Nemecku provedla vyzkum kdo vlastni banky v Berline.Vsechny banky /mimo jedine/bylo zjisteno byly v rukou zidu. Vysledky,aby se zabranilo nepokojum byly UTAJENY....

209895

19.1.2010 14:23

RE: Humanitni bombardování

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 209895

Můj dotaz zněl: Mělo Rakousko nárok na to, aby se v důsledku Masarykovy činnosti za první světové války na všechny Čechy dívalo jako na "plnohodnotné nepřátele" a organizovalo jejich masové vyvražďování a zavírání do koncentráků bez ohledu na osobní vinu, jako to dělali nacisté židům?

Vaše odpověď zní, že na to mělo narok...zajímavý postoj, ale od Čecha bych ho nečekal.

209921

18.1.2010 16:00

RE: Humanitni bombardování

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 209841

To je v pohodě Erwine...[smích] Vanguard jen tak trochu nechápe jak jsou věci myšleny nebo spíše chápat nechce. Už to tady v debatách prokázal mnohokrát, a to i v debatách s jendou smithem (a proto vám dvěma do toho vstupuji). To mu ale nebrání, aby se pokaždé (až se vlny zklidní) po čase s nově napíchanými "anaboliky" zase nevrátil.


Jak on, tak lidé s jeho názory zde na Zvědavci totiž (bez ohledu na fakt, kolikrát již byli při klouzání nebo sofi filozofování s kalhotami dole přistiženi) rádi diskutují a polemizují a budiž jim to přáno.

Diskuze na free webzinu je O TOM a díky takovým oponentům, kteří nevidí nebo spíše jen z jim známých důvodů nechtějí vidět (a jedinou diskuzní zásadu, kterou upřednostňují je asertivita), tady ostatní čtenáři a debatéři neustrnou ve vývoji...[smích]

Na druhou stranu Vanguarda a několik málo dalších jeho kolegů CTÍ, že se pokrytecky a zbaběle (alespoň viditelně) neschovávají za různé nicky nebo superanon ajpiny a za svůj pseudonym se nestydí.


Každopádně je třeba je za to i za účast v diskuzi pochválit, což tímto za sebe činím (a věřím, že se ke mně přidají i další na propagandě nezávislí Zvědavci) a Peace s nimi.

jansmith[smích]

209846

18.1.2010 16:13

RE: Humanitni bombardování

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 209846

Díky za pochvalu[smích]

A mimochodem, jak je to s tou časovou posloupností a kolektivní vinou? Byly dřív Norimberské zákony a Křišťálová noc anebo vyhlášený bojkot z roku 1939?

209848

18.1.2010 16:27

RE: Humanitni bombardování

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 209848

Rádo se stalo Vanguarde a pokud se týká tvých dotazů, tak se s důvěrou obrať na svého oponenta v debatě Erwina, což se stalo, tak nyní jen vyčkat. Osobně se nepřidám, protože rozebíráte problematiku, kterou rád přenechám povolanějším.

Jinak, máte to pěkně rozpracované, tak jsem sám zvědav, co zajímavého z vaší polemiky ještě vyplyne.

jansmith[smích]

209852

18.1.2010 16:33

RE: Humanitni bombardování

hanzschmit 88.?.?.?

Reakce na 209848

To je v poho Vanguarde, já jsem snad ještě ani kalhoty nahoře neměl.
Už se přidávám.

jansmith[zmaten]

209854

18.1.2010 16:00

RE: Humanitni bombardování

djb 90.?.?.?

Reakce na 209835

Pokud si vzpomínám, před dvěma lety Ne Základnám vyhlásili bojkot na americké jogurty apod. USA si toho tuším ani nevšimli, jak to tedy myslíte s tím pokud nějaká organizace....

Měl byste doplnit:

1/ jak se židovský bojkot projevil v praxi

2/ proč Židé bojkot vyhlásili


jedině pak je možné se dál seriozně bavit

209847

18.1.2010 16:20

RE: Humanitni bombardování

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 209847

jak to tedy myslíte s tím pokud nějaká
>organizace....
Myslím, že na to je odpověď poměrně jednoduchá a snad i všeobecně známá :
Nejsem si jist, zda ve 30.letech existovala nějaká oficiální organizace, která zastřešovala židovstvo po celém světě, berme to tak, jak píšou noviny : Judea declares...
- bojkot se projevil tak, že ve světě všude tam, kde měli židé vliv, docházelo k bojkotu veškerého zboží německého původu. Dost tím Německu ( tehdy bez valutových rezerv) ekonomicky přitížili.
- bojkot vyhlásili přece proti samotné podstatně německého národního socialismu. Tito chtěli mít zemi "rasově čistou" a vyhnat všechny židy (emigrace, Madagaskar,východní teritoria).

209851

19.1.2010 8:40

RE: Humanitni bombardování

djb 90.?.?.?

Reakce na 209851

>jak to tedy myslíte s tím pokud nějaká
>>organizace....
>Myslím, že na to je odpověď poměrně jednoduchá a snad i
>všeobecně známá :

je to jednoduché i znáímé, ale zajímá mě, jestli to i Vy uznáváte.

> - bojkot se projevil tak, že ve světě všude tam, kde měli
>židé vliv
"všude tam, kde" mi moc o kvantifikaci nepoví, to se nezlobte, co třeba celkový export německa rok těsně před bojkotem a těsně po, to by snad něco povědělo.

> - bojkot vyhlásili přece proti samotné podstatně německého
>národního socialismu. Tito chtěli mít zemi "rasově čistou"
>a vyhnat všechny židy (emigrace, Madagaskar,východní
>teritoria).

No a Vy se jim divíte?

209901

19.1.2010 5:24

RE: Humanitni bombardování

p 125.?.?.?

Reakce na 209835

..u nas byl take zidovsky bojkot a to dvakrat. okolo 1907...

209894

20.1.2010 6:07

RE: Humanitni bombardování

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 209791

Zkutecna otazka Nemecka-Germany, nebyla otazkou prvni a druhe svetove valky,uz mnohem drive se zidovsky rabbin vyjadril, kolem roku 1890, ze Germany-Nemecko, musi byt zniceno.Pisemne zpravy nam rikaji,ze Wilhem Marr -The Victory of Judaism over Germanism, bylo prelozeno, publikovano a prvni tisk byl v roce 1879 a na internetu publikovano Kevin MacDonald.
http://www.theoccidentalobserver.net/articles/MacDonald-Marr.html
Marr describes his writing as “a ‘scream of pain’ coming from the oppressed” (p. 6). Marr sees Germans as having already lost the battle with Jewry: “Judaism has triumphed on a worldwide historical, basis. I shall bring the news of a lost battle and of the victory of the enemy and all of that I shall do without offering excuses for the defeated army.” Jews used their abilities to obtain power in Germany and other Western societies: “By the 19th century the amazing toughness and endurance of the Semites had made them the leading power within occidental society. As a result, and that particularly in Germany, Jewry has not been assimilated into Germanism, but Germanism has been absorbed into Judaism” (p. 11).
Vložený obrázek
Permanent URL: http://www.theoccidentalobserver.net/articles/MacDonald-Marr.html
Jak,kazdy uzna,historie Nemecka-Germany ma sve hluboke koreny se svetovym zidovstvem-chazary-zionisty a lide neznaly veci napomahaji vedome a nebo nevedome, nespravedlnosti na nemeckem narode.Dalsi kniha, samozrejme od zidovskeho autora, Kaufmana, " Germany must perish", je dalsim historickym dokumentem historie Nemecka.
Lide,dnes, "soudi" Nemecko podle toho,co nam cela desetileti predkladala media pod nos a ve skole se ucilo,jen to ,co se politikum a politickym stranam hodilo do kramu, vse ,daleko od zkutecne pravdy.Koncentracni tabory nebyly vynalezem Nemcu,ale Britu v Jizni Africe ve valce proti Burum, rovnez ,tak mnoho jinych lzi stale koluji ve verejnosti a mezi historiky.
Germany Must Perish! (book) Theodore N. Kaufman, the author of Germany Must Perish, was a Manhattan-born Jewish businessman who was also chairman of a group that called itself the ...
www.ihr.org/books/kaufman/perish.html

Vložený obrázek
Prvne publikovana uz v roce 1940 !!!!

209967

6.3.2010 19:10

RE: Humanitni bombardování

LADINAS 86.?.?.?

Reakce na 209743

Můžete nějak doložit existenci Celosvětového židovského kongresu v r. 1933? Já jsem na toto téma našel zhruba toto: V dubnu 1933 vydali Němci toto prohlášení: "Němci braňte se, nenakupujte u židů".
Jako odpověď na toto prohlášení začali židovští obchodníci bojkotovat německé zboží, což komentoval britský Daily Express dne 24.3.1633 tímto titulkem: "Židé vyhlásili válku Německu"

Takže, co je tady vlastně "Urban legend"?



TYS HO NATREL KAMO!!!

214238

18.1.2010 11:18

RE: Humanitni bombardování

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 209690

Váš příspěvek je snůška nesmyslů a polopravd. Napříkad:
- ad Rumsfeld a Saddám: Nevím jak z vašeho internetu, ale z mého rozhodně není vygumováno, že si D. Rumsfeld potřásl rukou se Saddámem Husajnem
- i kdyby p. April Glaspie Saddáma Husajna tisíckrát ujistila, že se USA nebudou plést do vnitřních záležitostí arabských zemí, nedávalo mu to absolutně žádné právo napadnout a obsadit Kuvajt.
- Prezident Bush (ani jeden z nich) nemohl irácké vojáky vyzvat ke zběhnutí "tak jak on zběhnul v době Vietnamské války, a to proto, že ani jeden z nich ve vietnamské válce nebojoval. A ostatně, i kdyby tu výzvu ke zběhnutí vydal...co je na tom špatného, že se naží oslabit protivníkovu armádu?
- O tom, co řekl Rydz-Smigly (nikoliv Smigly-Ridz) v Daily Mailu nic nevím, nějaký odkaz (pokud nebyl "z internetu vygumován" [chechtot] ) prosím
- moc bych se divil, kdyby byl Mein Kampf nejčtenější knihou v Izraeli...kde jste k tomu přišel?
-USA nevyhlásily válku Německu, ale bylo to Německo, kdo po Pearl Harboru vyhlásilo válku USA, to je obecně známý fakt.
-jak může celosvětový kongres jakékoliv národnosti vyhlásit válku státu???

209823

18.1.2010 12:59

RE: Humanitni bombardování

hc 90.?.?.?

Reakce na 209823

>- O tom, co řekl Rydz-Smigly (nikoliv Smigly-Ridz) v Daily Mailu
>nic nevím, nějaký odkaz (pokud nebyl "z internetu vygumován"
>[chechtot] ) prosím

Nějaké takové výroky byly, ale ne ve smyslu výhrůžek Německu, ale jako projev bohorovného sebevědomí Poláků vzhledem k hrozbě německého útoku.

209830

19.1.2010 2:02

RE: Humanitni bombardování

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 209823

Musi se s Vami zachazet ,jak s malym ditetem,takze krok za krokem,ale stejne to moc nepomuze.
George W. Bush military service controversy
From Wikipedia, the free encyclopedia
Vložený obrázek
Takze, "bojoval" ve Vitnamu.
Bush joined the 147th Fighter Interceptor Group of the Texas Air National Guard on May 27, 1968, during the Vietnam War. He committed to serve until May 26, 1974, with two years on active duty while training to fly and four years on part-time duty.
By regulation, National Guard pilots were required to take and pass an annual physical in order to remain in flight status, in the three months prior to a pilot's birthday (in Bush's case, July 6). Bush did not take this mandatory physical examination in mid-1972, thus ending his pilot's career. He did not fly after April 15, 1972.
As a result of his failure to take his physical, his flight status was suspended by his commander on August 1, 1972,
... George W. Bush's Vietnam-era Service Record ... And even if he had been a war hero, the answer would still be no.

"Those of us who were in the military wonder how it is that someone who is supposedly serving on active duty...can miss a whole year of service without even explaining where it went," said [Senator John] Kerry.

Takze,sveho casu nejvyssi velitel USA ozbrojenych sil,byl deserter,ktery "zmizel" behem vykonu sve sluzby v dobe valky,v jinych zemich je za to kulka do hlavy.
AWOL----absent for 30 days or less.
Desertion-----absent for more than 30 days with evidence of no intent to return to duty.
Ralph Blumenthal, NY Times 7/9/04:
Pentagon Says Bush Records of Service Were Destroyed
Sveho casu jsem si precetl dokument;Has ABC covered this? NBC? (We won't even ask about Fox.) Why did Bill Clinton's "draft dodging" merit 13,641 major news stories, while GW Bush's desertion merit only 49?
Mike Allen, Washington Post 2/4/04:
Bush's military record under fire
Christopher Brauchli, Boulder Daily Camera 5/31/03:
Bush 'flyboy' act blithely obscures truth
The UK Herald, 1/26/03: Chickenhawk Bush on dodgy ground
Mam dojem,ze ani toto Vam nepostaci,ale ,clovek musi byt trpelivy,ze ano?

209887

19.1.2010 14:20

RE: Humanitni bombardování

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 209887

Trvám na tom, že G. W. Bush ve válce ve Vietnamu nebojoval. Vyhnul se jí právě tím, že dobrovolně nastoupil do texaské Národní gardy, aby se vyhnul odvodům. VE VIETNAMU NIKDY NEBYL a je tedy absurdní mluvit o tom, že zběhnul, jak jste to napsal vy. Zběhnutí je opuštění armády, Bush ale do armády nikdy nenastoupil. Jádro problému ostatně tkvělo v tom, že odsuzujete Bushe, že vyzýval irácké vojáky (tedy příslušníky nepřátelské armády ke zběhnutí, na čemž já nevidím nic špatného ani nelogického.

Mimochodem, krásně popíráte sám sebe, když se 16. ledna v 1:41 halasně rozčilujete, že "tyto zaznamy jsou vygumovany z Internetu,mame demokracii a svobodu,ze ano?" a dnes, 19. ledna v 2:02 vyvracíte moje tvrzení tím, že sem dáváte odkaz na Wikipedii popisující Bushův problém...stejně jako jsem já dal odkaz na Wikipedii s fotografií D. Rumsfelda se S. Husajnem, který podle vás měl taky zmizet.

Tak jak to je, zmizely tyto záznamy z internetu nebo ne?

209920

19.1.2010 17:29

RE: Humanitni bombardování

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 209920

Pokud dovolíte, abych do toho vstoupil přátelé, tak je evidentní, že podle Wiki G.W.Bush mladší do války za Pravdu, Lásku a demokracii ve Vietnamu nenastoupil.

Info.
cz:http://cs.wikipedia.org/wiki/George_W._Bush
angl:http://en.wikipedia.org/wiki/George_W._Bush_milita...

Detaily o tom, že služba u NG tehdy sloužila pro děti bohatých rodičů se zvláštním konexemi k odvážnému úniku před obávaným Vietnamem (kam naopak posílali ovce ovcí) jsou ve zmíněné angl verzi a Bush je tam jmenovitě zmíněn.


Vanguard správně připomíná, že jako skvělého pilota potřebovali Bushe u Národní gardy doma ve státech, aby cvičil ostatní piloty v připravenosti před budoucími leteckých útoku islámských teroristů a přestože se do Vietnamu bez ustání hlásil a mnohokrát se tam vydal i stopem, tak nakonec se pro pocit odpovědnosti a hrdosti ze služby americkému národu vždy do instruktorského křesla se skřípáním zubů vrátil...

Připravoval tím jako instruktor a mimořádně nadané letecké eso vzdušné síly armády USA na útoky z 9/11 a že byli piloti proti této teroristické akci na dvojičky-trojičky/Pentagon pod vedením Bushe mladšího vycvičeni VÝBORNĚ ukazuje fakt, jak úspěšně mrakodrapy a velitelství armády později ochránili a jak letadla teroristů s pokřikem HU HU HU bravurně smetli z oblohy.


jansmith[smích]

209930

20.1.2010 3:12

RE: Humanitni bombardování

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 209920

Nevim,jak dlouho jste na Internetu,ale , asi ne moc dlouho,nebot byste za ten cas zjistil,ze nektere "websides"linky jsou zablokovany a nebo zruseny.Plno linek bylo o sluzbe vlasti Georgu Bushovi, z techto mnoha linek zustalo par jez jeste funguji a tak je to i s ostatnima linkama, snaha byla pres soudni jednani zastavit rense.com,radio Islam a mnoho jinych linek, takze z mnohych mnoha prispevku zustalo torzo a nebo vubec nic.
Jaka je cenzura vsichni vime z doby komunismu, kde dejiny zacinali od prichodu Rude armady,zadny rok 1918 a nebo jmena presidentu Masaryk a Benesh,nasi legionari v Rusku,Francii,Italii a jinde, proste ,dira v historii bez komentare a podle toho vypadali i ucebnice pro deti a mladez, takze, vime,o co v celku jde,ze ano?
Abyste dostal prehled,tak si najdete; http://www.fourwinds10.com/siterun_data/media/internet/news.php?g-1262024
Mimo jine na Zvedavci mate clanek,ze Australie zavedla statni kontrolu Internetu.
Internet Censorship - law & policy around the world Internet Censorship around the globe - an Australian perspective from Electronic Frontiers Australia (EFA)
www.efa.org.au › Issues ›
Doporucuji se trohu cenzurou zabyvat:HowStuffWorks "How Internet Censorship Works" Internet censorship is a highly controversial topic, especially with people looking to protect free speech. Learn about Internet censorship.
computer.howstuffworks.com/internet-censorship.htm

Takze ,nakonec si odpovite sam,zda mame cenzuru a nebo ne a proc nektere veci,co byly drive na Internetu uz nejsou.Proc, zmizel "Narodne vzdelavaci Institut"?
Vložený obrázek
Obstacles to the free flow of information online.
modra barva- No censorship
zluta barva- Some censorship-namatkova kontrola
Cervena barva- Under surveillance,castecna kontrola
Cerna barva- Heavy surveillance ("Internet black holes"[mrknutí jedním okem]Totalni controla
Vložený obrázek
Nakonec se poucme ,kolik jsme si po Sametove revoluci precetli o zverstvech komunistu a moznosti jejich spravedlivemu potrestani.ze ano,moc ne,proc asi? Ani jsme nedokazali exhumaci Jana Masarika,jak byl zavrazden?
Nakonec ,kdyby Vam to nestacilo, tak se muzete pustit sam do vyskumu,jak je to s tim cenzurovanim a kolik materialu zmizelo ze stranek Internetu.Results 1 - 10 of about 7,600,000 for Censorship of Internet

209966

19.1.2010 2:53

RE: Humanitni bombardování

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 209823

NAPSAL JSTE; i kdyby p. April Glaspie Saddáma Husajna tisíckrát ujistila, že se USA nebudou plést do vnitřních záležitostí arabských zemí
-------
Znama je afera Kuwaitske zeny, ktera pred senatem "srdcelome" svedcila o tom, jak iracti vojaci vyhazeli nemluvnata z inkubatoru a vse rozbili, pozdeji se zjistilo,ze to byla 15-leta, dcera vyslance Kuwaitu v USA a ze zadne inkubatory nebyly rozbity, ale v momente valky tato falesna vypoved splnila svuj ucel, jako v dobe prvni svetove valky,"Belgicke deti bez rukou", ktere jim udajne "Bosh " usekal. Rozpor Iraku s Kuwaitem byl v zasade,ze Kuwait byl odtrzen od Iraku,pod britskym vlivem ustavena kralovska rodina a Kuwait tezil vice oleje z pohranicniho uzemi s Irakem,tim Irak okradal a prodaval vse pod dohodnutou cenu, nevim,ktera zeme by se tak nechala okradat, to byl zaklad valky,kdyz Kuwait ignoroval varovani Iraku o bezohlednem drancovani a vykradani zasob oleje v teto oblasti.
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/ARTICLE5/april.html
U.S. Ambassador Glaspie - We have no opinion on your Arab - Arab conflicts, such as your dispute with Kuwait. Secretary (of State James) Baker has directed me to emphasize the instruction, first given to Iraq in the 1960's, that the Kuwait issue is not associated with America. (Saddam smiles)
One month later, British journalists obtain the the above tape and transcript of the Saddam - Glaspie meeting of July 29, 1990. Astounded, they confront Ms. Glaspie as she leaves the U.S. Embassy in Baghdad.
Journalist 1 - Are the transcripts (holding them up) correct, Madam Ambassador?(Ambassador Glaspie does not respond)
Journalist 2 - You knew Saddam was going to invade (Kuwait ) but you didn't warn him not to. You didn't tell him America would defend Kuwait. You told him the opposite - that America was not associated with Kuwait.
Journalist 1 - You encouraged this aggression - his invasi on. What were you thinking?
U.S. Ambassador Glaspie - Obviously, I didn't think, and nobody else did, that the Iraqis were going to take all of Kuwait.
Po tomto debaklu, vyslanec USA Graspie zmizela z pole diplomatickeho a z oci svetoveho tisku, splnila svuj ukol,ktery stal Irak miliony zivotu, od blokady, kdy 500 000 deti zemrelo na podvyzivu, coz schvalila Madelina Olbraitova, jakozto i bombardovani Jugoslavie.
*Is the US State Department still keeping April Glaspie under wraps? More on this page
Is the US State Department still keeping April Glaspie under wraps?
By Kaleem Omar
12/25/05 " Jang" -- -- It is now more than fifteen years since that fateful meeting on July 25, 1990 between then-US Ambassador to Iraq April Glaspie and President Saddam Hussein that the Iraqi leader interpreted as a green light from ...
One month later in Baghdad, British journalists obtained the tape and transcript of the Saddam Hussein-April Glaspie meeting on July 25, 1990.
www.informationclearinghouse.info/article11376.htm

209893

19.1.2010 12:46

RE: Humanitni bombardování

djb 193.?.?.?

Reakce na 209690

>Kde, najdete,jak marsal polske armady Smigly-Rydz vyhrozuje v
>londynskych novinach Daily Mail,6 srpna 1939, ze jeho kozaci do
>tydne pojedou ulicemi Berilna a dodatek,at Hitler chce a nebo ne,
>tak stejne se nevyhne valce s nami, cenzura to vygumuje i dnes,
>65 roku po valce.

Podobné výroky má úplně každý, komu něco hrozí. Iránský generál tvrdí, že dokáže zlikvidovat Izrael za jedenáct dní. Izrael tvrdí opak. Irák tvrdil, že USA u nich tvrdě narazí, dokonce i hamás s papírovámi raketami vyhrožuje Izraeli etc.


Prosímvás, Vy byste snad vydával jako generál v případě ohrožení od sousedního státu prohlášení typu: "A teď jsme v prdeli, jak sem příjedete, našich pět a půl vojáku vezme nohy na ramena a zbytek se vzdá" ?

to byste asi letěl na hodinu [chechtot] Házet po sobě 70 let starými propagandistickými řečmí jako "důkazy" znamená, že už Vám jinak nevěřím ani slovo. Možná píšete pravdu, ale nepochybuji, že by existují souvislosti, které znamenají úplně jiný výklad.

209914

18.1.2010 8:35

RE: Humanitni bombardování

samra 96.?.?.?

Reakce na 209673

"Prepadeni" Nemecke rozhlasove stanice Polskymi vojaky v hranicni Glivici/Gleiwitz bylo mistrne pripraveno nasim pozdejsim byvalym gubernatorem p. Heydrichem (ano stejnym ktery potrepaval na koleni naseho p. Havla, kdyz on detatko). Heydrichuv podrizeny Miller spestril akci pohozenim nekolika spravne oblecenymi mrtvolami a ze spravnymi doklady, z koncentraku z Dachau. Pry Polaci byli soukromne mezi sebou rozradostneni jak to tem Nemcounum nandali, i kdyz samozrejme nikdo nevedel (ani sam general Beck), jaka ta Polska jednotka to provedla. A jiste mezinarodni mineni nemohlo potom upirat p. Hitlerovi pravo si to s temi Polskymi "teroristy" vyridit svoji armadou.
Pred Heydrichem, Goring zaridil zapaleni Nemeckeho parlamentu, svedlo se to na komunisty a Narodni socialiste vyhrali volby a navic vydanim 2 direktiv "pro ochranu obyvatelstva" vyloucili politickou opozici a umoznili bezduvodne zatykani atd.
Proc to uvadim? Zda se, ze Mosaad s Americkou "Namorni Spionazni sluzbou" (Naval Intelligence Management) nahore uvadene akce radne prostudovali a uplatnili v 9/11. Clintonovci v Jugoslaviji byli pomerne naivni, i kdyz Albanci pry nevahali vytvorit obeti "svymi lidmi" poradou od byvalych Iranskych clenu Savaku (tajna sluzba za shacha) vycvicenymi, jiste Mosaadem - a kdo mohl co rici, kdyz se to svedlo na Srby. "Reverzni" akce jsou nejspolehlivejsim dukazem obvineni!

209805

18.1.2010 12:47

RE: Humanitni bombardování

hc 90.?.?.?

Reakce na 209805

>Proc to uvadim? Zda se, ze Mosaad s Americkou "Namorni Spionazni
>sluzbou" (Naval Intelligence Management) nahore uvadene akce
>radne prostudovali a uplatnili v 9/11.

Ale kdeže. Tenhle trik USA používaly už před nacisty.
http://cs.wikipedia.org/wiki/USS_Maine_(ACR-1)

209828

18.1.2010 21:03

RE: Humanitni bombardování

SAMRA 96.?.?.?

Reakce na 209828

hc - souhlasim, i kdyz 9/11 byla podstatne komplikovanejsi akce vyzadujici "modernejsi" (Nemecky presny) pristup. A samo podobnych akci mohlo byt i vice. Namorni Spionazni sluzba (predchudci nynejsi N.I.M.) tehda sidlici ve Washingtonu D.C. budto pozdrzela jiz znamou informaci, ze Japonska valecna flotila pluje k Havaji (bylo znamo a nikdo si nedelal iluze, ze tam pluji rybarit ci skotacit na plazi), tedy pozdrzet predani Rooseveltovi, ci predani nastalo s doporucenim zpravu neotvirat az se vyda pokyn (kryt Roosevelta) - tim neochotna Americka verejnost po udalosti (Pearl Harbor) nadsene vyzadovala vstup do 2. Svetove Valky ( a okamzite uvrhnuti Japonco/ Americanu a Nemcu do koncentraku) - coz predtim se Rooseveltovi moc nedarilo i kdyz sliboval Churchillovi, ze se tak stane. Fascinujici politikovani?

209865

15.1.2010 19:59

Račak

Libcin 217.?.?.?

Mám nějaké fotky, prý jsou z Račaku. Na nich jsou oběti-muži středního věku, u některých leží vedle nich Kalašnikov. Každopádně na civilisty nevypadají. Časem uveřejním.

209681

16.1.2010 16:56

RE: Račak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 209681

rozhodne uverejnete

209710

16.1.2010 18:22

RE: Račak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 209681

Ano, uveřejněte.

209711

19.1.2010 20:06

RE: Račak

Vanguard 78.?.?.?

Reakce na 209681

Jaká je informační hodnota fotek, o kterých ani jistě nevíte, odkud jsou?

209949

15.1.2010 21:45

vsechno je mozne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

http://www.blip.tv/file/2245971
[pláč]

209682

15.1.2010 22:52

FILM ULOUPENÉ KOSOVO

xc3 80.?.?.?

Dokumentární film scénáristy, kameramana a režiséra Václava Dvořáka. Promítání tohoto filmu bylo v TV nejdříve zakázáno, později k jeho promítnutí přece jenom došlo.
http://dolezite.sk/ULOUPENE_KOSOVO.html

209685

16.1.2010 3:33

K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo "vyvažovací" propagandu,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 209685

a asi jim to dalo dost práce, neboť hlavní legendy, které měly původně ospravedlnit agresi Impéria, se už tou dobou začaly dosti třepit ve švech.
Bohužel některé dosud přetrvávají i v článku, jako třeba ta o systematickém vyhánění Albánců Srby.
Přitom jejich exodus započal až po prvním bombardování a byl zřejmě umocněn předáky UCK, kteří potřebovali dodat propagandistický materiál Krvavé Madle & Co. Srbové tehdy za odstranění části Škiptarů pomocí hrozby humanitárních bomb Clintonovi blahořečili.
Dokonce i takový protisrbský humanoid, jakým je Jan Urban, je nucen fabulovat o srbské snaze plánovaně vyčistit území od sympatizantů UCK v očekávání pozemní invaze NATO a jako důkaz uvádí tak nečekaný zjev, že jako první utekli ti, co to měli k čáře nejblíž.
Je opravdu možné, že hlavním důvodem pro agresi proti slovanskému pravoslavnému Srbsku (což může některým vyvoleným splývat se zuřivě nenáviděnými Rusy) byla neochota Miloševiče provést v Srbsku reformy posametového typu a tím ukázat, že existuje varianta ke kasinovému kapitalismu.
Podobný důvod stojí zřejmě za až rituální nenávistí, s jakou se hlavně v nedávné minulosti přistupovalo k Lukašenkovu Bělorusku.
Pokud by pobití pár desítek civilistů mělo být automatickou povolenkou k intervenci, co by asi "mezinárodní společenství" muselo udělat s Izraelem ?

209691

16.1.2010 21:35

RE: K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo

smoke 89.?.?.?

Reakce na 209691

Velice zajímavý odkaz, pane 90...

S dovolením bych si vypůjčil jednu citaci:

"Když použiji JÁ nějaké slovo", řekl Humpty Dumpty opovržlivě, "tak má přesně takový význam, jaký po něj já vyberu - nic více a nic méně." (Lewis Carroll "Through the Looking-Glass", (Alenka za zrcadlem), kap. 6)

Nelze si při těchto podnětných slovech nevzpomenout na víceméně nový trend ve zdejších diskuzích, a tady mám přesně na mysli nahrazování jasně definovaných (historicky, kulturně) pojmů málo srozumitelnými, tj. nikým jiným než mluvčím nedefinovanými novotvary (Voldemort, košér kapsy, E/elity), stejně tak, jako podsouvání subjektivistických významů univerzálním pojmům jako je Podstata, Pravda, Bůh apod., zasazeným zhusta do šablonovitých, hypnoticky se opakujících tirád.

Vzhledem k výše uvedenému, mám vážné podezření, že takovíto diskutující by zřejmě nejlépe odpovídali zde jimi čas od času vznášeným obviněním o příslušnosti k jakémusi Ústředí pro zvědavé diskuze, právě pro tuto svoji snahu utvářet neurčité novotvary a předefinovávat ustálené pojmy za účelem TRIVIALIZACE zde probíraných témat a jejich šablonovitě jednostranným interpretacím.

Závěrem snad ještě jeden citát:

"Modern propaganda isn't about controlling the information to which people are exposed. It is about controlling the way in which people will react to that information, and how they will act on it."
Dr. Volin

209715

16.1.2010 23:24

RE: K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 209715

Copak, Voldemorti nejsou košer ?
Já sice ty čarodějnické tlustopisné bajky vůbec nemusím, ale p. IanuSmithovi patří za trpělivé rozfoukávání mlh a dýmů dík, pokud tedy ta tiráda mířila na něj ...

209721

17.1.2010 21:46

RE: K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo

mtk 88.?.?.?

Reakce na 209721

>ale p. IanuSmithovi patří za trpělivé rozfoukávání mlh a dýmů dík
Njn, křižáci slaví vítězství; můžete nerušeně rozhazovat sítě a lakovat "židobolševickým latexem" Zvědavce na "hnědo". To je koneckonců účel co? [bliji]

209774

18.1.2010 1:41

RE: K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 209774

No, s takovým latexem by to šlo leda tak na krvavo...

209790

18.1.2010 10:00

RE: K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo

smoke 194.?.?.?

Reakce na 209774

Já bych se na Vašem místě, pane mtk, zas tak nezlobil. Ona je to totiž občas docela zábava, jak se někteří snaží na židozednářskou teorii (která byla populární mj. už ve vilémovském Německu – kdopak tam měl asi tradičně vliv?) naroubovat i věci ne tak zcela úplně zapadající. Zde bych vzpomenul například úsměvnou klerofašistickou bajku, kterak jistý židobolševik – agent Kominterny získal pod kontrolu celou KS Číny a donutil Maa vraždit bezcenné góje při Velkém skoku a Kulturní revoluci, a to dokonce několik let po zániku Kominterny i Kominformy, v době, kdy se čínský režim oficiálně rozešel se sovětským.

Oni ostatně ti zlí zednáři také vypracovali ten zrádně liberalistický dokument – Ústavu USA a Listinu práv, kteréžto od samého začátku dávaly ten falešný pocit svobody a podílu na rozhodování, zatímco každý soudný člověk přeci musí uznat, že nejlepší formou vlády (opomineme-li onen spravedlivý a duchovně vyspělý středověk) byly přeci evropské absolutistické monarchie, k tomu stačí jen letmý pohled např. do tereziánské apod. legislativy...
[chechtot]

209816

18.1.2010 23:28

RE: Co Vám tak vadí na Marii Terezii ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 209816

Zrušení jezuitů, mučení nebo snad nevolnictví ?
Či předání moci zednářskému synkovi ?
Židovský vliv na komunizaci Číny jsem probíral zde s nezvědavým Vojtou, jak se do toho dostali ti klerofašisté, ví sám B-h.
Ještě by mohl přispěchat guru hahabebe a utrousit po Vašem vzoru něco k tématu Masakr v Račaku a „humanitární“ bombardování Jugoslávie a parta je kompletní.
IanSmith je sice shovívavý, ale mě Vaše okázalá nechápavost poněkud páchne kachlíkárnou ...
P.S. Kaiser Willi opravdu podezříval "Zlatou internacionálu" židovských kapitalistů a komunistů z vyprovokování 1. sv. války, bratry z lóže nemusel ani Franz Ferdinand. Kde jsou oni a kdo je "náš" premiér ...

209882

19.1.2010 9:25

RE: Co Vám tak vadí na Marii Terezii ?

smoke 194.?.?.?

Reakce na 209882

Opravdu nemám na mysli zrušení jezuitů papežskou bulou, kterýchžto byla ostatně Marie Terezie pilnou elévkou, se zřejmou inspirací v inkvizičních procesech a masovém používání tortury. Mám na mysli např. trestní zákoník, který, mimo těchto procesních „vymožeností“ umožňoval např. stíhání „zločinů“ sine lege, čistě pro „ohavnost a zavrženíhodnost“ těchto činů – konkrétní judikaturu si jistě dokážete dohledat či aspoň představit – muselo to být, tak nějak po římsku, velmi spravedlivé, rozhodně lepší než u těch ohavných zednářů v USA.

Klerofašisté se nám zde do hledáčku dostávají nejen jako hlavní součást antisrbského tandemu Vatikán – Německo – USA – neoustašovské Chorvatsko, ale zejména různorodou antižidovsky a antizednářsky laděnou konspirační propagandou (přičemž své organizace taktně vynechávají a působí na emoce jako spravedliví chudáčci, proti nimž se všichni spikli), vydatně podpořenou „naprosto nezávislým“ vydavatelstvím Pro Fide Catholica a „naprosto nezávislými“ weby. Nu což, proti gustu… Ale nevydávejte, prosím, své gusto za jedinou „Pravdu“, „Podstatu“ apod. (což jsou ostatně pojmy mnohokráte překroucené Vašimi favority).

209902

19.1.2010 21:29

RE: Co Vám tak vadí na Marii Terezii ?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 209902

>Ale nevydávejte, prosím, své gusto za jedinou „Pravdu“, „Podstatu“ apod. (což jsou ostatně pojmy mnohokráte překroucené Vašimi favority).
ťuk ..ťuky ... ťukity ... ťuk, ťuk ..... To nic, to jen hrách padá ode zdi na zem .... (ale pozor, aby si to nevyložili jako osobní útok na víru)
[chechtot]

209957

18.1.2010 9:49

RE: K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo

hanzschmit 92.?.?.?

Reakce na 209721

Pane nic, jen jestli rozfoukávače dýmů jansmith1984 tak trochu neštípou oči a nenafoukal něco i mezi Vaše lampy.

hanzschmit[zmaten]

209813

18.1.2010 8:45

Vytváření nových slov...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 209715

Vytváření nových neutrálních a nenapadnutelných slov je celkem normální v totalitě, kdy použití původních slov může vést nejen k cenzuře, ale až k policejnímu zásahu (snad si ještě dobře pamatujeme na poslední proti panu Stworovi!). Protože některá slova vedou k zuřivému ataku od postižených, je přímo nezbytné používat náhražky, které (zatím!) atakovatelné nejsou. Že tady totalitu nemáme? Probuďte se! (To není náboženské heslo!)

Vymyslel jsem proto pro jednu entitu název Voldemorti. Ano, hlásím se k tomu. Je vypůjčený z Harryho Pottera (jak jistě každý pochopil) a na výše zmíněnou bandu kupodivu velice přesně sedí, takže se dá pro tento účel skvěle používat. Ten-jehož-jméno-se-nesmí-vyslovit, neboli Pán Zla přímo excelentně splňuje požadavek srozumitelnosti, ale (aspoň zatím!) nenapadnutelnosti. Velice mě blaží, jak rychle se z mého webu rozšířil do ostatních, jak rychle to lid obecný rozluštil, pochopil a převzal a jak někteří mediamachři a věrní sluhové Červíčkové vztekle prskají, když už to konečně rozluštili také. Doufám, že se brzy dočkám hanlivého přízviska "antivoldemortista". Opravdová legrace je, že si někteří potrefení začali sami říkat Smrtijedi - je to krásný příklad sebekritiky, byť ji chápou ironicky. Jenže tahle ironie nějak nezabírá, zatímco nenapadnutelný termín Voldemorti (množné číslo - nejde přece o jedince!) se ujal a úspěšně se rozšiřuje. Jen tak dál!

Na závěr také použiji cizojazyčný citát (slovenský):
Trafená hus zagágala! [chechtot]

209807

18.1.2010 9:28

RE: Vytváření nových slov...

hanzschmit 217.?.?.?

Reakce na 209807

Pane Václav Semerád!
Jestli se řídíte tím, že je to v "totalitě normální", tak se chováte přesně tak, jak se na "totalitu" sluší a patří. Jinými slovy – konzervujete "totalitní" manýry. Proto. Zvedněte se z kolen, narovnejte záda a pište, jak vám hnáta narostla.
(tajná info – Harry Potter se na Vás podepsal)
Jestli jen chcete slepě kropit hejno a čekat na "gdágání", tak hurá do toho, ale řekněte si rovnou, že to vede do pr….

hanzschmit[zmaten]

209809

19.1.2010 8:18

RE: Vytváření nových slov...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 209809

Chovat se v totalitním prostředí tak, jak říkáte, je koledování si o represi. Ano, chováme se, jak se na totalitu sluší - což znamená, že tušíme, že už tady je. Vyšetřování, zastrašování za pouhé verbální prohřešky - kdo za Germánů jen kvikl, že Heydrich dostal co mu patřilo, stál příštího rána u zdi. Provokovat komunisty se také nevyplácelo a dneska? Chcete snad tvrdit, že je čas pěkně se narovnat a z plných plic zařvat, co si o dnešním systému myslíte? To je přece pitomost! Za totality se musí psát mezi řádky, to je prostě jediná cesta k přežití - kromě úplného mlčení.

(Tajná otázka: jak dlouho jste byl u StB? Ti také provokovali, aby člověk pěkně naplno řekl, co si myslí, že se mu nic nestane!)

209899

19.1.2010 9:27

RE: Vytváření nových slov...

venca 192.?.?.?

Reakce na 209899

Pane Václave, myslíte si opravdu, že tu provádíte nějakou podvratnou činnost? Toto gágání jeden přes druhého je právě to, co vyhovuje ke zformování jakéhokoliv režimu. Mozečky gágalů horečnatě pracují, jak by přegágaly mozečky gágalů z vedlejší farmy.
Dokud se lidé budou vyjadřovat, jak jim huba narostla, bude potíž je manipulovat. Pokud však uprchnou "do podzemí" (na internet [oči v sloup] ) a začnou mluvit v jinotajích, tak ten zbytek hovořící lidskou řečí nejspíš upadne do podezření jako první a kdo se na něj vrhne v první linii, budou právě kompletně paranoiou stižení semerádi.

venca[zmaten]

209903

19.1.2010 11:17

RE: Vytváření nových slov...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 209903

Ty si to pleteš venco. Tady nejde o provádění podvratné činnosti, na to jsou tady i ve většinové společnosti jiní kádři...[smích]

Asi je ti to viz. tvá předešlá rétorika zbytečné vysvětlovat, protože to stejně víš a jen děláš nechápavého, ale pro případné ostatní čtenáře se o to pokusím.


Webziny jako Zvědavec a MNOHO dalších po Světě sdružují na propagandě, demagogiích, polopravdách nebo vyložených lžích rozrůstající se komunitu NEZÁVISLÝCH čtenářů a diskutujících všech věkových kategoriích, kteří tak mají možnost si uvědomit, že nejsou ve svých názorech osamoceni, ale navíc své úvahy a FAKTA mohou dále sdílet a tím oddělovat tzv. ZRNO od PLEV. Jinými slovy ať se ti to líbí či nelíbí tzv. skládat PUZZLE.

Ty plevy, to jsou např. snahy některých takydiskutérů odvádět debaty klouzáním nebo sofi filozofováním mimo Podstatu a to třeba i tím, že ji parodují nebo bagatelizují nebo natírají černou na bílo a naopak...


Mezi inteligentními lidmi se nadneseně říká: "moudrému napověz, hloupého kopni" a pokud zde má někdo s POCHOPENÍM některých "nových" pojmů nebo s nadsázkou použitých jinotajů problém (POZOR: nikoli někým podsouvaných bonmotů nebo snadno překroutitelných náboženských přirovnání/podobenství), tak by se měl zamyslet, do které z těchto dvou výše zmíněných kategorií se svým přístupem řadí.


A to je venco příteli a kamaráde se slovy mého oblíbeného Forresta Gumpa asi všechno, co bych k tomu řekl.

A Peace s tebou.

jansmith[smích]

209911

19.1.2010 11:37

RE: Vytváření nových slov...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 209903

Milý anonyme! Jestli jste si nevšiml, zásadně tady nevystupuji pod nic neříkajícím nickem, ale pod vlastním občanským jménem a s plnou e-adresou, tak se mi, prosím, neopovažujte drze vyčítat "podzemí" na internetu. Zejména Vy! Od anonyma to je totální pokrytectví! [chechtot] Podvratnou činnost ani nemám v úmyslu, jde mi jen o vysvětlování pojmů. Co tu vysvětlujete Vy?

Podívejte se spíš do zrcadla, kdo tady má tu křivou hubu! [chechtot]

209912

19.1.2010 16:29

RE: Vytváření nových slov...

dobrovolný zamlžovač 192.?.?.?

Reakce na 209912

Ale Václave, ta "podvratná" činnost je Váš nápad. Vy přeci máte totalitu, kde se nemůže nic vyslovit. Proto, obrazně řečeno, přecházíte do podzemí (nemyslím hned někam do sklepa k cyklostylu, ale alternativní www) a začínáte se vyjadřovat v šifrách. Těm ti "vaši" rozumějí a "oni" zase ne (jinak by to postrádalo logiku). Nejspíš proto Vám připadá, že Vám nerozumím, a proto jsem přirozeně od "nich"“ (např. agent STB).
Já nevím, ale tím tomu asi nepomůžete. Proto si myslím, že by opravdu mělo jít o vyjasňování pojmů (jak píšete) než jejich zamlžování, k tomu mlžení právě výborně slouží i to nálepkování, překrývání, kódování, maskování apod., které hrdě používáte Vy. To pak povede k bagatelizování a zmatenosti. Na diskutujícího se vybodněte, tady jde spíš o ten předmět diskuze, Václave. (On nějaký ten analytik si to tu jen přečte, ale hádat se tu určitě nebude, ale nejspíš mě teď přesunete do oblasti dobrovolných zamlžovačů, že jo.)
Právě diskutovaný konflikt na Balkáně je již dlouho vyvoláván těmi samými silami, které sice můžeme označit jako "voldemortí", či strašlivé, ale to bude tak vše.

dobrovolný zamlžovač[zmaten]

209925

19.1.2010 17:23

RE: Vytváření nových slov...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 209925

Hezky jsi to zase sepsal Josephe a dokonce i tento nový nick se ti povedl, i když předchozí "krysařík" a některé další také ušly...[smích]. Ani nevíš, jak se trefuješ do vyobrazení své skutečné povahy a charakteru.

Ostatně, tobě není vážně blbé být tady soustavně za vola, i když střídáním nicků nebo vystupováním pod superanon ajpinami se to snažíš zamaskovat do více návštěvníků?


Všechny tvoje předchozí Josephovské snahy se zde v diskuzích prosadit a být brán ostatními VÁŽNĚ selhaly, tak to máme brát z tvé strany jako další sofi diskusní metodu v manipulacích s výroky o, cituji: "klouzání, nálepkování, překrývání, kódování, maskování apod.", kdy právě používáním těchto berliček z toho stejného pokrytecky obviňuješ oponenta??


No tak dobrá. V jiném vlákně jsi byl jednoznačně dotlačen do kouta a upozorněn, že pracuješ na tom mluvit zde nakonec jedině sám se sebou, ale jak je vidět žádná zpětná vazba z toho na tebe nevyskočila...[smích]

Přítel Mirda diskutéry jako ty nemilosrdně ignoruje a ty jsi šanci k férové debatě, kterou ti trpělivě nabídli jiní tví oponenti, nevyužil.

Klidně se tedy maskuj stále novými nicky a různými ajpinami, ale do rozhovoru mezi suverénní a férové Zvědavce se tím podle mne nedostaneš. Maximálně trošku oživíš vlákno a sklidíš pobavený úsměv soudného čtenáře, ale jinak nula od nuly pojde.


Myslím, že se o tom brzy (a nicků a ajpin si můžeš tahat z rukávu kolik chceš) tak jako tak přesvědčíš příteli a kamaráde a Peace s tebou.

jansmith[smích]

209929

19.1.2010 18:05

RE: Vytváření nových slov...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 209929

Termin voldermoti stavi moc i skutecnou mocenskou elitu do pozice jednoliteho monolitu. Ale tak to podle me nefunguje. Kdyby ano, tak uz jsem davno v jednom globalnim lagru.

Dale psychopati tvori pouze 1% populace k nim podle spolecenskeho klimatu se psychicky prizpusobi nejake mnozstvi lidi. Takovy uspesny ritolezec se totiz dokaze prizpusobit cemukoliv. Jinak receno pro nepsychopata, je psychopatie ohledne vnitrni svobody, kde probiha mysleni dost desiva zalezitost. Muzeme to videt v dejinach kralovskych dynastii.

Psychopat na trune mel kratkou zivotnost, a pokud ho nepotkala pouze nehoda, tak hrozilo, ze dojde i k vymene dynastii. Po nejake dobe teroru a paranoickeho zabijeni i blizkem okoli, to znamena ve skutecne mocenske elite sve doby, to totiz zacne lidem lezt desne na nervy. A pak pro nejakou cast mocenske elity neni problem zariskovat a neco i ziskat na moci. Navic nad i okazalymi kralovskymi hroby psychopatu, hromade velmi mocnych lidi spadne sutrak ze srdce.

Treti vec tento termin v lidickach vyvolava pasivitu. Mysli si, ze staci sedet na zadku, prijde nejaky lozja na bilem koni, zapichne hlavniho zlosyna a svet se najednou stane lepsim mistem pro zivot. To urcite! [velký smích] [mrknutí jedním okem] Doporucuju vsem zavrit usta a prestat cekat na pecene holuby. Svet muze byt lepsim mistem pro zivot, ale taky mnohem horsim, prijde na to v jakem mnozstvi a jakym zpusobem budou lidi vytvaret svou budoucnost. A zakladem vseho je individualni volba cloveka, sama o sobe nemuze na obrovskem celku nic zmenit, ale jak rekl Gandhi je nesmirne dulezete, aby nase kazdodenni male ciny byly uskutecneny. Zmenit muzeme pouze sebe, ale velke mnozstvi malych zmen muze zmenit i vesmir.

209933

19.1.2010 18:51

RE: Vytváření nových slov...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 209933

Hezky napsané René, i když leccos z toho bych viděl maličko jinak.


Nechám to k volné diskuzi do pléna, ale pokud se bavíme o pojmu "Voldemorti", tak tam vidím jeho Podstatu jinde a protože jsi jendovu definici asi nezachytil, tak ji sem přihodím k zamyšlení.

Je z jednoho staršího příspěvku a protože ji nechci modifikovat, tak v ní zazní i jméno přítele a kamaráda, kterého jsem pro "klid" ve zvědavčí rodině přestal jmenovat a pokud jej někde zmíním, tak jedině tak, abych zbytečně nenakrknul jeho příznivce a souputníky, kteří to blahé paměti dosti špatně nesli...[smích]


Tady ale jeho nick pro pořádek zazní a pokud to bude někomu proti srsti, tak se může obrátit na mého tiskového hovorcu...[smích]

Cituji:
(A pokud se bavíme o Voldemortech a podobných podle HHBB volovinách, což je pracovní výraz pro různé (zdůrazňuji) Pokrytce, vykuky, košér byznysmany a bojovníky za MÍR, spravedlnost, pravdu, lásku a demokracii - bez ohledu na stranickou příslušnost, upřímné či pokrytecky zastávané náboženství/vyznání (podotýkám, kteří v rozporu s tím co hlásají historicky pro MOC a peníze do těch správných kapes a stále dokola iniciují krvavé VÁLEČNÉ konflikty a další chuťovky) a který na Zvědavci již zdomácněl, tak zde se nejedná o nějaké imaginární, cituji HHBB: "bubáky", nýbrž o velmi živé a agilní lidi a skupiny, o jejichž původu by se nemělo pro zachování duševního zdraví (nebo podle hesla "Pravda není pro všechny"?) podle HHBB raději otevřeně diskutovat.) Konec citace.


Pro úplné pochopení termínu Voldemort, by zde ale mělo zaznít i jak jej chápe jeho stvořitel Václav Semerád.

Cituji:
(Voldemort neznamená automaticky příslušníka jednoho jediného etnika. Voldemort může znamenat i Hitlera, nebo chcete-li, i pana Genschera. Je to zkrátka příslušník skupiny, která vládne s pomocí totalitních praktik. Kdo je to dneska? Inu, Ti-jež-nesmíme-jmenovat! Ti trochu vtipnější to chápou, naopak komu to nedojde, měl by raději držet hubu, než přes ni dostane. Kdo si za Germánů pustil hubu na špacír, skončil jako Karel Hašler (nebo rychleji). Pustit si hubu na špacír za komunistů? Proč se asi některým vtipům říkalo radioaktivní (člověk se za ně mohl seznámit s těžbou uranu), případně O zlatou mříž? No a že se dneska policejně šikanuje za pouhé verbální zločiny, to už nemůže popřít vůbec nikdo.) Konec citace.


Z těchto dvou pracovních definic jasně vyplývá, že se z faktického hlediska v případě skupiny tzv. Voldemortů o žádný monolit nejedná, byť duchovně a po energetické stránce samozřejmě ano a vynucovaný a nevědomý STRACH z nich jejich energii jen zbytečně posiluje...

jansmith[smích]

209945

19.1.2010 20:13

RE: Vytváření nových slov...

zakuřovač 211.?.?.?

Reakce na 209945

Ahá!

(že mě to hned nenapadlo, Vás je tu úplně škoda, pane Jane)

209951

19.1.2010 18:46

RE: Vytváření nových slov...

zakuřovač 200.?.?.?

Reakce na 209929

Pane, Vy jste Jan Šmíd? Berte si příklad z pana Václava, pana René, nebo pana Saši, ten dokonce nabídl číslo bot do placu, aby obhájil svou pravdu (nebo nějakou místní voldemortí pravdu). Pan přítel, suverénní Mirda, nemilosrdně ignorující, to je ten, co dává pokyny pro jansmith1984 prostřednictvím pana Saši? Ale jděte s tím už někam, mě Vaše identity a ani vazby zde vůbec nezajímají. Proč mi to pořád servírujete?
Mě zajímá téma týkající se článku, ke kterému, pane jansmith1984, jste toho nejspíš napsal velmi mnoho, ale díky nějakému kódování mi to zůstalo utajeno. Proto v tomto vlákně volám po vysvětlivkách, nikoliv po panu příteli Mirdovi.

(Podívejte se na pana Reného, ten, dle mého, zachytil smysl vlákna, přestože opět čárky a háčky zcela vynechal.)

209944

20.1.2010 11:58

On Vám i krade

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 209929

nick, vycinkat takovému jedinci je málo.

209991

18.1.2010 21:46

RE: Vytváření nových slov...

smoke 89.?.?.?

Reakce na 209807

Ovšem měl byste si uvědomit, že používání zástupných termínů a eufemismů vede právě k tomu, co zde často zaznívá ve formě obvinění jako tzv. „odklouzávání od podstaty“ a většímu „mlžení“ než je tomu doposud. A to už jsou takhle pojmy v této oblasti zamlžené par excellence. Nakonec bojujete s fiktivním nepřítelem. Podřadíte tomuto pojmu libovolné věci. Pak nevíte, jestli je to Žid, judaista, Chazar, talmudista, sionista, kabalista, iluminát, zednář, rosekrucián, žido- či nežidobolševik, trockista, R+R, mezinárodní bankéřstvo, okultisti, satanisti či snad sám Ďábel? [smích] - viz Jan 8,44.

Když už jsme u té Jugoslávie, mohl byste mi tedy prosím objasnit, který Ž.., tedy pardon, "Voldemort", tehdy v Římě mezi prvními uznal nezávislost novodobého ustašovského státu (který původně za II. sv. války vyvraždil téměř všechny jugoslávské "Voldemorty" a přidal ještě stovky tisíc Srbů). Jen tuším, že tomu předcházela masivní vojenská a diplomatická podpora státu, jehož ministr s typickým "Voldemortím" jménem a zajisté i genealogií Hans Dietrich Genscher podepsal takticky o několik dní později.

209871

19.1.2010 8:37

RE: Vytváření nových slov...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 209871

Ano, máte pravdu. Používání zástupných jmen vyžaduje větší inteligenci na straně příjemce takových sdělení. Číst mezi řádky je rozhodně obtížnější než číst Blesk.

Tak trochu trknutí: Voldemort neznamená automaticky příslušníka jednoho jediného etnika. Voldemort může znamenat i Hitlera, nebo chcete-li, i pana Genschera. Je to zkrátka příslušník skupiny, která vládne s pomocí totalitních praktik. Kdo je to dneska? Inu, Ti-jež-nesmíme-jmenovat! Ti trochu vtipnější to chápou, naopak komu to nedojde, měl by raději držet hubu, než přes ni dostane. Kdo si za Germánů pustil hubu na špacír, skončil jako Karel Hašler (nebo rychleji). Pustit si hubu na špacír za komunistů? Proč se asi některým vtipům říkalo radioaktivní (člověk se za ně mohl seznámit s těžbou uranu), případně O zlatou mříž? No a že se dneska policejně šikanuje za pouhé verbální zločiny, to už nemůže popřít vůbec nikdo.

Chce to zkrátka trochu inteligence, ale ta se nedá sdělit.

209900

19.1.2010 21:42

RE: Vytváření nových slov...

mtk 88.?.?.?

Reakce na 209871

Máte recht, je zábavné pozorovat "Podstatovce", kterak kolem sebe střílejí "záplavou slov" hlava nehlava ve změti svých virtuálních nepřátel (Voldemortů). Mají "jasno", mají "pravdu", jen ta hlava je stále pod vodou... [mrknutí jedním okem]

209958

21.1.2010 4:36

RE: FILM ULOUPENÉ KOSOVO

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 209685

Kosovo a historie vychodni Evropy , kde dochazelo ke stretu mezi vychodem a zapadem , kde slovanske kmeny odjakziva odolavali muslimskym , mohamedanskym planum k tazeni do Evropy.Rusko-Turecka valka 1877-1878, mela za nasledek v roce ke konecnemu reseni, ktereho se dosahlo v konferenci v Berline, ze Turecko- se svymi otomanskymi zakony, nakonec bylo nuceno opustit Rumunsko, Bulharsko, Srbsko a Montenegro, jako dusledek valky , tak zkoncila otomanska nadvlada v techto zemich.Takze, invase do JUgoslavie a zejmena Kosovo byl "kseft" NATO, Britanie a Ameriky a jinych , delat rozhodnuti, "ROZDEL A PANUJ" o necem ,co jim historicky nenalezelo, o co se nikdy nezaslouzili, ale , v ramci sve novokolonialni politiky rozhoduji o necem ,co jim nenalezelo, tak,jak rozhodli o Palestine ,bez Palestincu, nakonec ,"odplata" za tuto zradcovskou politiku vidime v dnesni ,uz ne velke Britanii, kde, dnesni Britanie neni sebe samotnou, jak si muzem precist v clanku"Is there a revolt agaisnt the Israel Lobby brewing in Britein? od zurnalisty Peter Oborne. Opetne "britska politika' v Mnichovskem provedeni byla uvalena na mnoho statu sveta ,co meli, co delat s Britanii a jeji politikou.Dalsi kapitolou by mohlo byt hodnoceni Krymske valky.
Albanci vyuzili prilezitosti a prekracovali hranici do Kosova a usazovali se zde ,az dosahli vetsiny a zacali prosazovat sve pozadavky s drzosti agresora, coz se da nazvat,provadeli terrorismus proti srbskemu obyvatelstvu, ktere rozpadem JUgoslavie se stalo velmi snadnou koristi, avsak nepocitali s tim,ze se Srbove nezaleknou v ramci svych historickych prav a tak prispechalanapomoc terroristum -muslimum, tak,prisla "pomoc", spojenecka ofensiva, jako result teto okupace je videt v prodeji drag v cele Evrope. Dusledek je znat v radiaktivnim zamoreni, znicenych pamatek historicke ceny a obeti na obou stranach konfliktu, teto pro celou Evropu, Vychodni hranice,ktera zapad chranila od invase asiatu.
Kosovo pole je pro Srbsky narod to same ,jako Bila Hora pro narod Cesky. Zrada zapadu na lidu Jugoslavie bude mit negativni vliv na celou Evropu.
Nepochopitelne jednani bylo ze strany Ceske vlady podporovat NATO v bombardovani Jugoslavie,tech,jedinych,co nam chteli pomoc v dobe invase vlad warsavske smlouvy, Rumuni a Jugoslavci byli jediny co stali za nami a jak jsme se jim s nasimi politiky odvdecili?
Zradit "souseda", to uz nikdy nemuzem nazvat dobre sousedstvi, slovanska rodina se takto rozpadne a budem vic zranitelni ,nez kdykoliv jindy,nehledejte spasu v jedne svetove vlade.
WHKMLA : Historical Dictionaries : From Empire to Nation State Russo-Ottoman War 1877-1878, Since the Treaty of Kuchuk Kainarji 1774, Russia claimed to protect the Orthodox Christians in the Ottoman Empire. ...
www.zum.de/whkmla/histdic/meh/hdempnat.html
Vložený obrázek
Kolik krve bylo prolito v tak zvanych Balkanskych valkach, vychodni hranice Evropy?

210044

25.1.2010 15:02

RE: FILM ULOUPENÉ KOSOVO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 210044

Jenom detail, když už jsme Slovani: Montenegro je česky Černá Hora.

210591

16.1.2010 0:36

připomínám, že srbský vůdce u soudního dvora EU "neštastnou náhodou" zabit

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

špatnou medikací - dostal ve vězení zápal plic (jak je to možné?) a byla mu naordinována antibiotika s vedlejšími úpčinky nedobrými pro srdce, a on měl srdeční problémy, advokát si stěžoval a volal po jiných antibioticích, nepodařilo se mu toho dosáhnout a srbský vůdce zemřel skutečně na infarkt. Jeho předchozí svědectví bylo o tom, že celá válka byla o zapojení kriminálních placených živlů.

209687

16.1.2010 9:43

RE: připomínám, že srbský vůdce u soudního dvora EU

Robocrep 85.?.?.?

Reakce na 209687

Já věřím tomu, že Miloševič byl mafián který zneužíval moc k vlastnímu obohacení. Nicméně tím samozřejmě neomlouvám útok USA a "NATO". Soudit ho za to měli sami Srbové, když už.

Ale co jsem chtěl hlavně napsat... Moc dobře si pamatuju, jak u nás média před začátkem války informovala. Denodenně se mluvilo o tom, jak albánští bojovníci (snad se jim tenkrát dokonce říkalo teroristi) napadají Srbské policejní stanice po celém Kosovu. A teprve potom začala Srbská operace, která se měla s těmito separatisty vypořádat.

Je to trochu legrační (i když vlastně spíš k pláči) si uvědomit, jak čeští novináři obrátili o 180°. V té době o které píšu totiž ještě nikdo nevěděl, jaké stanovisko k tomu zaujme Velký Bratr. Teprve později dostali novináři instrukce...

209700

18.1.2010 2:44

RE: připomínám, že srbský vůdce u soudního dvora EU

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 209687

President Milosevic rekl behem procesu, ze kdyz sni hrst prasku, ktere ma predepsanu snist. Tak mu rano trva dve hodiny nez vstane z postele. Neni tak drasticke a s filmarskou zkratkou delane jako treba tady, ale ... Nebyl duvod drzet, Milosevice ve vazbe, dostavil se k soudu doprovolne. Mohl na jednani soudu jezdit ze srbske ambasady, jenomze to by ho nebyle mozne zpracovavat psychologickym natlakem. Pocet umrti pri Haagskem tribunalu diskredituje podminky vazby. V kazdem pripade to ukazuje, ze pan Milosevic mel pevnou vuli a jiste charakterove vlastnosti. To ho vedlo k soku, kdyz byl informovan o masakrech. Tehdy vsak probihalo propagandisticke kriti. Neni mozne, aby to bylo bez vedomi zapadnich vlad.

Tragikomicka fraska pro tribunal v Haagu bude dokonceni procesu s spickovym expertem na mezinarodni pravo profesorem Šešeljem, jestlize k tomu vunec dojde. Zatim doslo k preruseni, kdyz melo dojit k povolani svedku obhajoby. Ze svedku obzaloby tento pan nechal sbirku zdiskreditovanych lharu. Jedna vec je mit v rukou propagandu a media a druha vec jsou krive vypovedi hromady svedku pred soudem, kdyz obhajoba dokaze davat ty spravne otazky, tak z krivych vypovedi svedku toho moc nezbude. To muze pri dobrem vycviku fungovat pouze u svedka jednoho, ktery se drzi velmi jednoducheho pribehu. Srovnani vypovedi, krizovy vyslech, konfrontace... velkeho mnozstvi krivych vypovedi, na to se proste nejkym vycvikem u hromady lidi z bezne populace pripravit nejde. A vypada to, ze profesorem Šešelj umi klast otazky velmi dobre.
http://www.czechfp.cz/site/?p=6425
http://www.prop.sk/91_holandskych_svedkov.html
http://www.czechfp.cz/site/?p=6019
http://www.youtube.com/watch?v=Dr648djwfZ4

209793

18.1.2010 6:56

RE: připomínám, že srbský vůdce u soudního dvora EU

p 125.?.?.?

Reakce na 209793

..tzv.alternativni historie je fascinujici...napr.srbove jiz dostali ultimatum 1914/ktere se nedalo splnit/od jisteho F.Josefa spolu s Vilemem take valecnym zlocincem prvniho stupne.Atentat v Sarajevu provedla organizace Cerna Ruka ve ktere bylo jen malo srbu. Obe Ultimata jsou jenom dalsi ukazkou jak nas Slovany zapad rasisticky nenavidi. Germansky Zlocinec Vilem nikdy nebyl potrestan zrovna tak jako vrazedni germansti habsburkove./20-40 mil.obeti/.Mluvi se o zlocinech Stalina,nebo Mao Ce Tunga /Hitlera/ale nikdo se nezmini ze to vse zacalo a bylo umozneno prave prvni svetovou valkou a dale prvni zapadem na nas uvalenou ekonom.krizi,kterou 1929 vypustili na svet US imperialism./v 1928 Hitlera volilo 2.48% volicu,1930 po zacatku krize jiz 18.5% a v roce 1932 37.5%/.Take neverim, ze jeden Stalin vladl/a spatne/ velke risi po celych 30let sam, a teprve kdyz chtel vrazdit zidovske doktory Berija sam zid Stalina otravil.Nenavist zapadu se projektovala take do mnichovske dohody.Radeji Hitlerovsky fasismus nez slovanska demokracie pro kralovskou nemeckou rodinu Saxon-Coburg pozdeji zmenena na Windsor.

209798

16.1.2010 10:15

velmi vydařená

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

kniha zde: http://www.kontingent.cz/?q=detail/2/globaliste-utoci , doporučuji každému přečíst.

209701

16.1.2010 13:06

Neví se nic

daniela 95.?.?.?

Pravda je asi taková, že přímá svědectví civilních svědků mají jen malý prostor či prakticky žádný.Také je pravdou,že masakr takového množství lidí by si žádný obyčejný smrtelník ála partizán na svědomí jistě nevzal(o zvěrstvech partizánů se před vstupem jednotek NATO mluvilo v médiích poměrně často).A také je fakt,že kdyby někdo měl zájem na dostupných indiciích najít pachatele, pak by tu už s velkou pravděpodobností byl.Není, a proto to vede k jistým spekulacím,že rozkaz byl opět "z hora".

209705

16.1.2010 22:39

doplnujuce informacie

kri 213.?.?.?

http://www.slobodneunas.estranky.cz/clanky/juhoslavia/ako-v-kosove-podviedli-usa_-nato-a-zapadne-staty-

209718

17.1.2010 2:02

Duvod masakru lidu naseho druhu spociva zde ..

Latinec 74.?.?.?

Pro zvidave.
ttp://www.youtube.com/watch?v=Haj-CJOERTs&feature=related
Pochvalen bud pan Jezis Kristus. Amen.

209728

17.1.2010 4:12

RE: Duvod masakru lidu naseho druhu spociva zde ..

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 209728

>Pro zvídavé.
---
Kdyby se ty odkazy naučili lidi dávat klikací, tak se na to možná i někdo podívá?
http://www.youtube.com/watch?v=Haj-CJOERTs&fea...
To neplatilo jenom pro tebe, Latinče, ale je jich tady hodně takových. Když už se to i René naučil? To video by měl být celovečerní pořad ČT.
Pura Vida.

209733

17.1.2010 14:14

Račak.

Vince 78.?.?.?

Pekný a veľmi poučný článok. Som Vám zaviazaný vďakou.

209750

18.1.2010 18:32

Nic se v té špinavosti politiky mocností za 60 let mezi nimi nezměnilo.

Fanda 85.?.?.?

Je až s podivem, jak se případ srbské provincie Kosovo s albánskou menšinou podobal a podobá případu československého pohraničí tzv. Sudet s německou menšinou. I Kosovo má svého lorda Runcimana, i Kosovo má své Freikorpsy, i Kosovo má svoje nesplnitelné požadavky, i Kosovo má svou Mnichovskou dohodu podepsanou zástupci některých států ze světového společenství, jediné co Kosovo nemá je souhlas Jugoslávské vlády se smlouvou z Ram­bouillet a potom Paříže. Nic se v té špinavosti politiky mocností za 60 let mezi nimi nezměnilo.

209861

19.1.2010 2:21

Už se také přestávají používat jasná slova, jako je třeba "Mnichovská zrada"!!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 209861

A také je nutné přesně vědět a pamatovat si, jaká politická prasata a zrádci Kosovo uznali - degenerovaný kníže, Kalousek,Topolánek a další sebranka, hnus a duševní prostitutky!!!!! A pořád je některá česká lůza bude volit!!!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

209889

19.1.2010 2:27

Černoši na Haiti se spřáhli v r. 1791 s čertem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

a ten se jim peklem odměnil ...

209890

Příspěvků: 91

15.01. 18:41 Fred  Humanitni bombardování
16.01. 01:41 kozoroh  RE: Humanitni bombardování
16.01. 08:44 asgat  RE: Humanitni bombardování
16.01. 13:00 hc  RE: Humanitni bombardování
16.01. 22:58  RE: Humanitni bombardování
17.01. 00:39 asgat  RE: Humanitni bombardování
17.01. 10:48  RE: Humanitni bombardování
17.01. 13:56 hc  RE: Humanitni bombardování
17.01. 22:20 asgat  RE: Humanitni bombardování
16.01. 10:32 scalpel  RE: Humanitni bombardování
17.01. 11:25 Teonácatl  RE: Humanitni bombardování
17.01. 12:41  RE: Humanitni bombardování
17.01. 12:43 Mirko D.  RE: Humanitni bombardování
17.01. 18:08 kri  RE: Humanitni bombardování
18.01. 01:50 kozoroh  RE: Humanitni bombardování
18.01. 12:06 Vanguard  RE: Humanitni bombardování
18.01. 14:00 Erwin  RE: Humanitni bombardování
18.01. 15:09 Vanguard  RE: Humanitni bombardování
18.01. 15:24 Erwin  RE: Humanitni bombardování
18.01. 15:45 Vanguard  RE: Humanitni bombardování
18.01. 17:33 Erwin  RE: Humanitni bombardování
19.01. 05:32 p  RE: Humanitni bombardování
19.01. 14:23 Vanguard  RE: Humanitni bombardování
18.01. 16:00 jansmith1984  RE: Humanitni bombardování
18.01. 16:13 Vanguard  RE: Humanitni bombardování
18.01. 16:27 jansmith1984  RE: Humanitni bombardování
18.01. 16:33 hanzschmit  RE: Humanitni bombardování
18.01. 16:00 djb  RE: Humanitni bombardování
18.01. 16:20 Erwin  RE: Humanitni bombardování
19.01. 08:40 djb  RE: Humanitni bombardování
19.01. 05:24 p  RE: Humanitni bombardování
20.01. 06:07 kozoroh  RE: Humanitni bombardování
06.03. 19:10 LADINAS  RE: Humanitni bombardování
18.01. 11:18 Vanguard  RE: Humanitni bombardování
18.01. 12:59 hc  RE: Humanitni bombardování
19.01. 02:02 kozoroh  RE: Humanitni bombardování
19.01. 14:20 Vanguard  RE: Humanitni bombardování
19.01. 17:29 jansmith1984  RE: Humanitni bombardování
20.01. 03:12 kozoroh  RE: Humanitni bombardování
19.01. 02:53 kozoroh  RE: Humanitni bombardování
19.01. 12:46 djb  RE: Humanitni bombardování
18.01. 08:35 samra  RE: Humanitni bombardování
18.01. 12:47 hc  RE: Humanitni bombardování
18.01. 21:03 SAMRA  RE: Humanitni bombardování
15.01. 19:59 Libcin  Račak
16.01. 16:56  RE: Račak
16.01. 18:22  RE: Račak
19.01. 20:06 Vanguard  RE: Račak
15.01. 21:45  vsechno je mozne
15.01. 22:52 xc3  FILM ULOUPENÉ KOSOVO
16.01. 03:33  K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo "vyvažovací" propagandu,
16.01. 21:35 smoke  RE: K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo
16.01. 23:24  RE: K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo
17.01. 21:46 mtk  RE: K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo
18.01. 01:41  RE: K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo
18.01. 10:00 smoke  RE: K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo
18.01. 23:28  RE: Co Vám tak vadí na Marii Terezii ?
19.01. 09:25 smoke  RE: Co Vám tak vadí na Marii Terezii ?
19.01. 21:29 mtk  RE: Co Vám tak vadí na Marii Terezii ?
18.01. 09:49 hanzschmit  RE: K jeho promítnutí vedení ČT dlouho hledalo
18.01. 08:45 Václav Semerád  Vytváření nových slov...
18.01. 09:28 hanzschmit  RE: Vytváření nových slov...
19.01. 08:18 Václav Semerád  RE: Vytváření nových slov...
19.01. 09:27 venca  RE: Vytváření nových slov...
19.01. 11:17 jansmith1984  RE: Vytváření nových slov...
19.01. 11:37 Václav Semerád  RE: Vytváření nových slov...
19.01. 16:29 dobrovolný zamlžovač  RE: Vytváření nových slov...
19.01. 17:23 jansmith1984  RE: Vytváření nových slov...
19.01. 18:05 Rene Bartosek  RE: Vytváření nových slov...
19.01. 18:51 jansmith1984  RE: Vytváření nových slov...
19.01. 20:13 zakuřovač  RE: Vytváření nových slov...
19.01. 18:46 zakuřovač  RE: Vytváření nových slov...
20.01. 11:58  On Vám i krade
18.01. 21:46 smoke  RE: Vytváření nových slov...
19.01. 08:37 Václav Semerád  RE: Vytváření nových slov...
19.01. 21:42 mtk  RE: Vytváření nových slov...
21.01. 04:36 kozoroh  RE: FILM ULOUPENÉ KOSOVO
25.01. 15:02  RE: FILM ULOUPENÉ KOSOVO
16.01. 00:36 amiourka  připomínám, že srbský vůdce u soudního dvora EU "neštastnou náhodou" zabit
16.01. 09:43 Robocrep  RE: připomínám, že srbský vůdce u soudního dvora EU
18.01. 02:44 Rene Bartosek  RE: připomínám, že srbský vůdce u soudního dvora EU
18.01. 06:56 p  RE: připomínám, že srbský vůdce u soudního dvora EU
16.01. 10:15  velmi vydařená
16.01. 13:06 daniela  Neví se nic
16.01. 22:39 kri  doplnujuce informacie
17.01. 02:02 Latinec  Duvod masakru lidu naseho druhu spociva zde ..
17.01. 04:12 Mirda  RE: Duvod masakru lidu naseho druhu spociva zde ..
17.01. 14:14 Vince  Račak.
18.01. 18:32 Fanda  Nic se v té špinavosti politiky mocností za 60 let mezi nimi nezměnilo.
19.01. 02:21 Montaznik  Už se také přestávají používat jasná slova, jako je třeba "Mnichovská zrada"!!!!
19.01. 02:27  Černoši na Haiti se spřáhli v r. 1791 s čertem

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,51 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,36 Kč
Kanadský dolar
17,72 Kč
Australský dolar
15,91 Kč
Švýcarský frank
23,67 Kč
100 japonských jenů
21,78 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 317,45 Kč
1 unce stříbra
418,08 Kč
Bitcoin
239 312,28 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 475