Diskuze k článku

Holocaust - dojná kráva

Příspěvků 76

6.8.2002 8:28

No a ?

Lakomec 193.?.?.?

Ved aj Zidia su len ludia! To znamena, ze su aj hrabivi, lakomi, nenazrani, ... A kedze su velmi schopny narod, dokazu vytazit z kazdej situacie. Co ma vsak v tejto suvislosti napada je, ze tento jav je velmi zlym prikladom pre ine veci. Napr. tolko diskutovane "Benesove dekrety". Tiez v tom vidim nieco podobne. Historia by sa mala pripominat najma ako zdroj poucenia, aby sa podobne chyby zbytocne neopakovali. Historicke krivdy by sa nemali napravovat dalsimi krivdami na teraz zijucich ludoch. Ludstvo je ale o.i. nepoucitelne, takze historia sa opakuje aj s ludskymi chybami a kedze ludia su aj hrabivi, lakomi a nenazrani, ...

3199

8.8.2002 13:46

RE: No a ?

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 3199

Ved aj Zidia su len ludia!

To se mylite. Zide jsou hlavne narod vyvoleny (nadlide)....
[pláč]

3267

10.8.2002 1:03

RE: No a ?

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 209.?.?.?

Reakce na 3267

Ved aj Zidia su len ludia!

To se mylite. Zide jsou hlavne narod vyvoleny (nadlide)....
[pláč]

Antisemite vzdy poukazovali na tento concept, a po radnem zkresleni
to vzdy proti zidum pouzili. Pri tom se jedna pouze o nedorozumneni...
Nejprve tedy citaty z bible :
... it is not because you are numerous that God chose you,
indeed you are the smallest of people (Deuter.7:7)

a napr. :
You alone have I singled out of allthe families of the earth. That is why I call you to account for all your iniquities (Amos 3:2)

Chapu ze pro radu ctenaru neznajicich Pisma a popr. nevericich, je obtizne nekterym textum rozumnet bez okamziteho odsuzovani.
Zide meli neco jako kontrakt, smlouvu s Bohem, jak tomu rozumim, oni se budou chovat a dodrzovat Jeho zakony a on nad nimi bude drzet ochranou ruku.
To neznamena , ze ty Ludku nemuzes se usadit v jJeho dlani, nechat se omyvat
paprsky Jeho lasky a povazovat se za Vyvoleneho - staci dodrzovat desatero,
cist modlitby pro ten ci onen den a prilezitost,dodrzovat Svatky, drzet se dietnich pravidel, nechat se obriznout s urcitym obradem, a precist cast pisma
ve starohebrejstine na verejnem obradu zvanem Bar Mitzvah.
Krestane maji podobny zvyk se nazyvat vyvolenymi a pri navsteve papeze v Toronte rekl lokalni kardinal ze do nebe nelze najit pristup, pro nekoho kdo neprijme Jezise do sveho srdce. Vede to take k velkemu rozhorceni ?

3300

10.8.2002 5:00

RE: No a ?

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 3300


[...] To neznamena , ze ty Ludku nemuzes se usadit v jJeho dlani, nechat se
omyvat

paprsky Jeho lasky a povazovat se za Vyvoleneho - staci dodrzovat
desatero,

cist modlitby pro ten ci onen den a prilezitost,dodrzovat Svatky,
drzet se dietnich pravidel, nechat se obriznout s urcitym obradem, a
precist cast pisma

ve starohebrejstine na verejnem obradu zvanem Bar Mitzvah.
Krestane maji podobny zvyk se nazyvat vyvolenymi a pri navsteve papeze
v Toronte rekl lokalni kardinal ze do nebe nelze najit pristup, pro
nekoho kdo neprijme Jezise do sveho srdce. Vede to take k velkemu
rozhorceni ?


smiem vediet ako sa tento fanaticky vyplod dusevne choreho cloveka kryje s temami tu v diskusii rozoberanymi? mne osobne je dost jedno ci su alebo nie su zidia "vyvoleni" podla nejakeho bezpredmetneho zdrapu papiera nazyvaneho Bilbiou, a marne doteraz premyslam o tom co sa tym snazil autor povedat.. uniklo mi snad nieco?

3302

12.8.2002 10:42

RE: No a ?

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 3300

Zide meli neco jako kontrakt, smlouvu s Bohem, jak tomu rozumim, oni
se budou chovat a dodrzovat Jeho zakony a on nad nimi bude drzet ochranou ruku.

At se Vam o zda uveritelne nebo ne, "smlouvu s Bohem" muzete mit i kdyz nebudete obrezan a do Bible se nikdy nepodivate...

To neznamena , ze ty Ludku nemuzes se usadit v jJeho dlani, nechat se
omyvat

paprsky Jeho lasky a povazovat se za Vyvoleneho - staci dodrzovat
desatero,

cist modlitby pro ten ci onen den a prilezitost,dodrzovat Svatky,
drzet se dietnich pravidel, nechat se obriznout s urcitym obradem, a
precist cast pisma

ve starohebrejstine na verejnem obradu zvanem Bar Mitzvah.
Krestane maji podobny zvyk se nazyvat vyvolenymi a pri navsteve papeze
v Toronte rekl lokalni kardinal ze do nebe nelze najit pristup, pro
nekoho kdo neprijme Jezise do sveho srdce. Vede to take k velkemu
rozhorceni ?

To je prave to s cim nemohu souhlasit. Cest je tolik kolik je lidi. Muzete me presvedcovat, ze "vase" je "pohodlnejsi" a "kratsi" apod., ale nemuzete tvrdit, ze "ma neni spravna". Pak dochazi ke konfliktu. Jiz jsem o tom ve svych prispevcich psal. Preji Vam Vasi viru, neni jina nez ma, pouze k ni mam jinou cestu, kterou se nesnazim sdelit pismem[smích]

3322

12.8.2002 12:03

RE: No a ?

Lakomec 193.?.?.?

Reakce na 3322

Tesi ma, ze moje "NO A?" viedlo k odozve. Precital som vacsiu cast Biblie a myslienku vyvolenho naroda akceptujem. Ono to totiz aj tak vypada, ze je vyvoleny. Ale aj napriek tomu trvam na tom, ze Zidia su tak isto len ludia, t.j. su lakomi, hrabivi, ...

3326

6.8.2002 9:48

Holocaust deniers vs. Holocaust industry

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

"Holocaust deniers and the holocaust industry have a symbiotic relationship. The Holocaust industry needs the deniers so that it can continue to claim the world is awash with Holocaust deniers so we need more museums, more conferences, more books, to justify their quote-unquote 'Holocaust education'. The holocaust deniers, they love the Holocaust industry, because the Holocaust industry supplies them with all the ammunition for their arguments. It's the Holocaust industry which continues to wildly inflate the number of survivors. As my late mother used to say, 'if everybody who claims to be a Holocaust survivor actually is one, who did Hitler kill,' and that's exactly what the Holocaust industry is doing. It's become the main exponent of Holocaust denial in the world today."

(to je z toho zmineneho clanku http://www.independent.co.uk/story.jsp?story=54878)

A napriklad tady jsou ty pohledy z obou stran:

- Mark Weber: "A Look at The 'Powerful Jewish Lobby'" (http://www.ihr.org/leaflets/jewishlobby.html, puvodne [okolo 14.7.2002] vyslo na http://www.arabnews.com/Article.asp?ID=16871, ale tam uz nic neni)

vs.

- Anti-Defamation League (http://www.adl.org/holocaust/weber.html, http://www.adl.org/holocaust/ihr.html, http://www.adl.org/holocaust/denier_quotes.html)

3201

6.8.2002 15:11

Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Ano, zidkove vedi jak na kazde situaci vydelat. Je to smutne, ze i na tragediich
Ten jejich "holocoust", se 6 miliony mrtvych v koncentracnich taborech-kde by se jich tenkrat tolik vzalo???
Ze meli ulezene penize ve svycarskeych bankach, to jen potvrzuje to, ze si nahrabali pred valkou a ekonomicky tak prevladli Evropu, tak jako ted USA a vlastne i Svet!!!
Ano, my se nechceme poucit z historie, a tak zase budeme cekat, az se to totalne vyhroti!!!
Na 11.zari 2001 zase vydelali zidkove a jeste budou!!! Neni to tak?, tak si spocitejte vsechnu tu produkci vlajek a ceduli God bless Amerika nebo United we stay. Kdo myslite, ze dostane stavebni contract na obniveni WTC? Zase jenom nejaka zidovska CO.!!! Nebo, ze by to dali arabum, ha, ha, ha.
A co pojistovaci urady(zidovske) za skody za utok!!! A co ti advokati(zidkove), vzdyt to je vse spojeno a zase si to vse prihrajou do svych keseni!!!!!!!
Samozrejme, my goimove taky "shrabnem" nejaky ten "peanut"!!!
Stefan

3209

6.8.2002 19:45

RE: Holocaust dojna krava

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 3209

Ze meli ulezene penize ve svycarskeych bankach, to jen potvrzuje to,
ze si nahrabali pred valkou a ekonomicky tak prevladli Evropu, tak
jako ted USA a vlastne i Svet!!!

Stefane, ten clanek byl ale o tom, ze prave ve svycarskych bankach tech penez moc nemeli. [smích]

3221

6.8.2002 21:28

RE: Holocaust dojna krava

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 3221


Stefane, ten clanek byl ale o tom, ze prave ve svycarskych bankach
tech penez moc nemeli. [smích]

Jo, oni byli vzdy "bez penez", to vidime stale a vsude!!!!!!!!!
Stefan

3226

7.8.2002 4:33

RE: Holocaust dojna krava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 3226


Stefane, ten clanek byl ale o tom, ze prave ve svycarskych bankach
tech penez moc nemeli. [smích]

Jo, oni byli vzdy "bez penez", to vidime stale a vsude!!!!!!!!!
Stefan
Pro Stefana:
ti co penize meli je jeste pred 1939 presunuli do Ameriky......
Bohati odjeli drive nez k necemu doslo.....to prece vime Stefane, ne?

3234

7.8.2002 5:12

RE: Holocaust dojna krava

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3234


ti co penize meli je jeste pred 1939 presunuli do Ameriky......
Bohati odjeli drive nez k necemu doslo.....to prece vime Stefane, ne?
Jo, to sedi a pak jeste na valce vydelali tezke penize.
Stefan

3236

7.8.2002 17:49

RE: Holocaust - dojná kráva

Mirek Dockal 207.?.?.?

Reakce na 3209

A co pojistovaci urady(zidovske) za skody za utok!!!

Ja jsem myslel ze pro pojistovny to byla pohroma. Jak na tom mohly zidovske pojistovaci urady vydelat ?

3246

6.8.2002 15:23

Holocaust - dojná kráva

Emma Bovary 147.?.?.?

tak si spocitejte vsechnu tu produkci vlajek a ceduli God bless Amerika nebo United we stay
Ty vlajky jsou většinou MADE IN CHINA.

3211

6.8.2002 15:43

RE: Holocaust - dojná kráva

Josef Doleček dolecek (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 3211

tak si spocitejte vsechnu tu produkci vlajek a ceduli God bless
Amerika nebo United we stay

Ty vlajky jsou většinou MADE IN CHINA.

V souvislosti s Vaším příspěvkem mě napadla taková hloupá myšlenka. Máme Americké židy, ruské, polské - ale umíte si představit žida čínského? Už teď se popukám smíchy nad tímto zjevem.

Mimochodem, byl jsem na výletě v Karlových Varech. Vše OK, pouze jeden zážitek mám zafixovaný nadosmrti. Potkal jsem skupinku divně oblečených mladíků plivajících po budovách. Pak jsem je potkal znovu na rozhledně. Zase plivali. Dal jsem se s nimi do řeči a z nich vypadlo jak to všude stojí za ho.., jak Česko je špinavá země plná špinavých lidí ( já jsem s nimi mluvil anglicky a to že jsem Čech jsem najevo nedal aspoň jsem se něco dověděl) "Nejlepší je Izrael. Araby by vraždili, Němce taky - prostě kdekoho. Tihle inteligenti byli žiďačci z Ruska, kteří emigrovali do Izraele. Všechno nežidovské bylo špatné. Jedna moje zkušenost.
Další zážitek popisuje moje známá, která byla zaměstanankyní židovské firmy Kenvelo. Přijeli páni majitelé - partička nafoukaných žiďáků a házela za sebou prázdné plechovky od piva a nedopalky. České holky za nimi musely běhat a uklízet to. Plat.. hahaha
Takže to jsou moje v podstatě jediné zážity se židy, které mi stačily abych si na ně vytvořil názor. Mají svou povahu, mají na ní právo, ale já mám právo je nemít rád. Ne proto že jsou židi ale na základě negativních zkušeností.

3212

6.8.2002 18:29

RE: Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 3212

V souvislosti s Vaším příspěvkem mě napadla taková hloupá myšlenka.
Máme Americké židy, ruské, polské - ale umíte si představit žida
čínského? Už teď se popukám smíchy nad tímto zjevem.
Josefe, neni treba pukat smichy, ja jsem cinanku s zidovskou hvezdou zazil a dokonce v obchodnim styku, jak popisuji nize. No, zkratka HOVADO je slabe slovo!!!
Stefan

3217

7.8.2002 7:19

RE: Holocaust - dojná kráva

Josef Doleček dolecek (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 3212

Tihle inteligenti byli žiďačci
z Ruska, kteří emigrovali do Izraele. Všechno nežidovské bylo špatné.
Jedna moje zkušenost.

Ještě dovětek - Ruská mafie je mnohdy Ruská židovská mafie - kontrolující pohyb drog po Evropě. Státu Izrael to nějak zásadně nevadí.

3240

6.8.2002 17:54

RE: Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3211


Ty vlajky jsou většinou MADE IN CHINA.
Hey, Madam Bovary, ta zakazka je dana od bohateho zidka z USA!!!
Zdravi Stefan

3215

6.8.2002 20:40

RE: Holocaust - dojná kráva

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 3211

tak si spocitejte vsechnu tu produkci vlajek a ceduli God bless
Amerika nebo United we stay

Ty vlajky jsou většinou MADE IN CHINA.

Prave o to ide. Vyrobna cena v Cine - 0.05 USD, predajna cena u zidackeho (heh, to bolo dost politicky nekorektne [mrknutí jedním okem] obchodnika - 5 USD. A kto sa na tom nabali? China to urcite nebude..

3223

6.8.2002 15:50

Holocaust - dojná kráva

Jana, Ottawa jana_gargulakova (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

Obdivujem niektorych citatelov, ktori na zaklade svojich "hlbokych" znalosti historie a niekolkych clankov dokazu takto jednoznacne sudit... Holocaust je najsmutnejsou sucastou historie ludstva, co sa dialo v koncentracnych taboroch je NEODSKRIEPITELNE a nespochybnitelne.
Rozne "audity" v bankach su ovela pochybnejsie, sami predsa vidite, ako sa da s uctami manipulovat (Eron, WorldCom). Nechce sa mi verit, ze keby boli Svajciarske banky nevinne a v minulosti sa spravali korektne, davali by dodatocne nejake "odskodne".
Nedovolim si tvrdit, na cej strane je aky diel "pravdy", som len obycajny clovek ovplyvneny mediami... Na zaklade coho odsudzujete Zidov vy?
Jana

3213

6.8.2002 18:37

RE: Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 3213

obycajny clovek ovplyvneny mediami... Na zaklade coho odsudzujete
Zidov vy?

Jana
Na zaklade ohlednuti se do historie a hlavne osobni zkusenosti.
Stefan

3218

6.8.2002 21:00

RE: Holocaust - dojná kráva

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 3213

Obdivujem niektorych citatelov, ktori na zaklade svojich "hlbokych"
znalosti historie a niekolkych clankov dokazu takto jednoznacne
sudit... Holocaust je najsmutnejsou sucastou historie ludstva, co sa
dialo v koncentracnych taboroch je NEODSKRIEPITELNE a
nespochybnitelne.

Jana

Mila Jana, celkom by ma zaujimalo ake su Tvoje znalosti historie. Pre zaciatok by som rad vedel co take hrozne sa dialo v koncentracnych taboroch, kedze historici sa o tom seriozne pru dodnes. Kedze je to ale podla tvojho nazoru NAJSMUTNEJSIA SUCAST HISTORIE LUDSTVA a este k tomu NEODSKRIEPITELNA a NESPOCHYBNITELNA, tak sa tam snad muselo stat nieco neskutocne hrozne, co sa snad nikdy neodohralo nikde inde.. Tak by som si teda rad vypocul na com svoje zavery stavias. Na hodinach dejepisu zakladnej skoly? Z nich si pamatam napriklad az pateticky hrozostrasne sci-fi historky o plynovych komorach, ktore vsak doteraz neboli spolahlivo (pripadne vobec, aby som bol presny) dokazane. Rovnako pocet usmrtenych zidov za druhej svetovej vojny kolise v rozmedzi plusminus 4.000.000. Zeby vazne len tak zmizli vsetky zaznamy o zhruba celom obyvatelstve priemernej mensej krajiny? A o akom holocauste to vobec hovoris? Ze niekto nahnal zopar zidakov do taborov a zhabal im majetok? Nerobil nahodou to iste Stalin? Ceausescu? Castro? Ach, ano, zabudol som - to uz sa nejednalo o zidakov, takze to sa nepocita.. nedaju sa na to predsa pouzit tak krasne sladke slovicka ako "genocida", "holokaust" alebo "antisemitizmus".. Hlupost proste vladne svetu, a kde nie su informacie, postaci spravodajstvo CNN [smích]

3224

7.8.2002 9:25

RE: Holocaust - dojná kráva

Stephan baron_usa (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 3224

Obdivujem niektorych citatelov, ktori na zaklade svojich "hlbokych"
znalosti historie a niekolkych clankov dokazu takto jednoznacne
sudit... Holocaust je najsmutnejsou sucastou historie ludstva, co sa
dialo v koncentracnych taboroch je NEODSKRIEPITELNE a
nespochybnitelne.

Jana

Mila Jana, celkom by ma zaujimalo ake su Tvoje znalosti historie. Pre
zaciatok by som rad vedel co take hrozne sa dialo v koncentracnych
taboroch, kedze historici sa o tom seriozne pru dodnes. Kedze je to
ale podla tvojho nazoru NAJSMUTNEJSIA SUCAST HISTORIE LUDSTVA a este k
tomu NEODSKRIEPITELNA a NESPOCHYBNITELNA, tak sa tam snad muselo stat
nieco neskutocne hrozne, co sa snad nikdy neodohralo nikde inde.. Tak
by som si teda rad vypocul na com svoje zavery stavias. Na hodinach
dejepisu zakladnej skoly? Z nich si pamatam napriklad az pateticky
hrozostrasne sci-fi historky o plynovych komorach, ktore vsak doteraz
neboli spolahlivo (pripadne vobec, aby som bol presny) dokazane.
Rovnako pocet usmrtenych zidov za druhej svetovej vojny kolise v
rozmedzi plusminus 4.000.000. Zeby vazne len tak zmizli vsetky zaznamy
o zhruba celom obyvatelstve priemernej mensej krajiny? A o akom
holocauste to vobec hovoris? Ze niekto nahnal zopar zidakov do taborov
a zhabal im majetok? Nerobil nahodou to iste Stalin? Ceausescu?
Castro? Ach, ano, zabudol som - to uz sa nejednalo o zidakov, takze to
sa nepocita.. nedaju sa na to predsa pouzit tak krasne sladke slovicka
ako "genocida", "holokaust" alebo "antisemitizmus".. Hlupost proste
vladne svetu, a kde nie su informacie, postaci spravodajstvo CNN [smích]

Michale, nejsem Jana ale stejne mi neda ti jenom malinko odpovedet. Ze tveho prispevku je mi jasne, ze jsi asi ucitel dejin, nevim jakych, ale urcite ucitel.
Jisteze jsi se byl podivat v koncentracnich taborech takze je naprosto nemozne ti vyjasnit obrazek treba jenom rovnatek na zuby, nebo hory malych boticek, nebo popripade stinidla s tetovanim z lidske kuze. Ja vim, to ti chytri Zide koupili v Armade Spasy a vse hodili do vytrinek aby my gojimove jsme jim verili. To jak rika Pista madarsky cikan, ze Zide vydelaji na vsem se uz neda komentovat. Nejzajimavejsi neni cteni pana Stwory ale prave co par stalych ctenaru jeste ke zpravam dopisuje. Specialne kdyz pan Stwora napise neco o Zidech je az neuveritelne kolik nenavisti najdu v prispevcich. Kdyby tito lide, zili pouze na jednom miste, treba v Cechach, nedivil bych se, snad. Zide ziji v emigraci tisice let. My zijeme v emigraci ve vetsim poctu mozna dve generace uz ovsem dnes muzeme rozeznat chytre od tupcu i kdyz nase vlast tem tupcum opravdu nadelila. Snad bychom opravdu meli pomoci Arabum aby ten zbytek Zidu co nestacil Hitler vymlatit jsme vyvrazdili my a mame pokoj. Nechame to Cinanum ne? Ti se pak mohou stat Zidy sveta. Pote budeme mit daleko vice lidi k vrazdeni.Prece nemuzeme nechat Zidum to prvenstvi. Sest milionu? To je prece vymysl Zidu...pokracovani jindy.

3242

7.8.2002 19:12

RE: Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3242

To Stephane,: ano, som madarsky cikan, ako si zpoznal ci ma urcil a som na to fuckin' hrdy.
Nasa mala komunita je podobneho osudu ako nasi kamarati zidkovia-zme tiez
"vyvoleny", ale s tym rozdielom, ze nezme "hrabosi", ze s nikym nevalcime a ze
nezme lakotny, to asi preto, ze nezme vzdelany!(vidno na mojom pisaniu). Ano, zijeme tiez na ukor druhych, ale my stohto nezme tak bohaty ako nasi zidvsky priatela. Ano, priatelia, ved zme pronasledovany dejinami, osudom a Hitlerom rovnako, lenze oni vedia profitovat, my len kradnut!
Zdravi ta Pista baci!

3247

8.8.2002 7:50

RE: Holocaust - dojná kráva

Stephan baron_usa (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 3247

To Stephane,: ano, som madarsky cikan, ako si zpoznal ci ma urcil a
som na to fuckin' hrdy.

Nasa mala komunita je podobneho osudu ako nasi kamarati zidkovia-zme
tiez

"vyvoleny", ale s tym rozdielom, ze nezme "hrabosi", ze s nikym
nevalcime a ze

nezme lakotny, to asi preto, ze nezme vzdelany!(vidno na mojom
pisaniu). Ano, zijeme tiez na ukor druhych, ale my stohto nezme tak
bohaty ako nasi zidvsky priatela. Ano, priatelia, ved zme
pronasledovany dejinami, osudom a Hitlerom rovnako, lenze oni vedia
profitovat, my len kradnut!

Zdravi ta Pista baci!

Pista, nic si z toho nedelej uz si nas stejne pletou

Zdravi cikansky baron Stephan z Prahy! [smích]

3263

7.8.2002 19:46

RE: Holocaust - dojná kráva

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 3242

Michale, nejsem Jana ale stejne mi neda ti jenom malinko odpovedet. Ze
tveho prispevku je mi jasne, ze jsi asi ucitel dejin, nevim jakych,
ale urcite ucitel.

pardon..?

Jisteze jsi se byl podivat v koncentracnich taborech takze je naprosto
nemozne ti vyjasnit obrazek treba jenom rovnatek na zuby, nebo hory
malych boticek, nebo popripade stinidla s tetovanim z lidske kuze. Ja
vim, to ti chytri Zide koupili v Armade Spasy a vse hodili do vytrinek
aby my gojimove jsme jim verili.

Rovnatka na zuby patria k beznej vybave ordinacie kdejakeho zubara, znamena to ze kazdy zubar je nacisticky zlocinec? Nejake boticky som pred casom videl v obchode s obuvou, zacina ma mrazit ked si uvedomim ze snad pochadzaju zo zasob koncentracnych taborov.. hroza! A tetovanie z ludskej koze? No ja neviem, zacinam z Teba mat dost divny pocit, doteraz som bol v tom ze na tetovanie sa pouziva zmes atramentov.. skutocne podivne..

To jak rika Pista madarsky cikan, ze
Zide vydelaji na vsem se uz neda komentovat. Nejzajimavejsi neni cteni
pana Stwory ale prave co par stalych ctenaru jeste ke zpravam
dopisuje. Specialne kdyz pan Stwora napise neco o Zidech je az
neuveritelne kolik nenavisti najdu v prispevcich.

Malokedy nenavist vznikne bez padnej priciny.. co tak sa zamysliet aj nad tym?

Kdyby tito lide,
zili pouze na jednom miste, treba v Cechach, nedivil bych se, snad.
Zide ziji v emigraci tisice let. My zijeme v emigraci ve vetsim poctu
mozna dve generace uz ovsem dnes muzeme rozeznat chytre od tupcu i
kdyz nase vlast tem tupcum opravdu nadelila.

hmm, ze Ty tam v USA alebo kde zijes nejak moc casto medzi ludi nechodis?

3248

8.8.2002 3:17

RE: Holocaust - dojná kráva

Stephan baron_usa (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 3248

Michale, nejsem Jana ale stejne mi neda ti jenom malinko odpovedet. Ze


tveho prispevku je mi jasne, ze jsi asi ucitel dejin, nevim jakych,
ale urcite ucitel.

pardon..?


Michale mas pravdu s tebou je nutne mluvit polopaticky a nikoli ironicky.
Na polopatii s polointeligentem nemam cas ale pokusim se. Je take zcela mozne,ze neumis cesky. Pokud zde je tvuj problem, nech si to prelozit.
Rovnatka a zubni protezy, byly vyndany Zidum z ust pred popravou, stejne tak detske boticky byly detem sundany a odlozeny,popravovali pouze nahe lidi.
Stinidla na stolni lampy byly vyrobene z lidske potetovane kuze snad i lidem jako jses ty musi byt jasne, ze clovek bez kuze nemuze zit. Udelej sobe laskavost, zajdi se podivat do nejakeho koncentraku, mozna, ale v to nedoufam, ti to pomuze v rozjimani, jestli to bylo 6 milionu Zidu, nebo jen 2 mil. a ostatni popraveni byly Rusove, Cikani, Polaci, komunisti. Je opravdu dulezite, kolik z nich bylo Zidu?
Neni snad dulezite, co se stalo? Stalin a ostatni "vudci" (vrazi) zabijeli sve obcany, kteri nesouhlasili nebo byli nebezpecni, Hitler a SS vrazdili ostatni narody.
Dovedes si predstavit kolik Einsteinu bylo takto zavrazdeno? Ja vim, tobe a tve rodine by se urcite nic nestalo. Na tvou otazku jestli chodim mezi lidi odpovidam: pokud ty se povazujes za cloveka mas pravdu, mezi takove lidi nechodim, ovsem mohu podotknout, ze necitim velkou ztratu.

Jisteze jsi se byl podivat v koncentracnich taborech takze je naprosto


nemozne ti vyjasnit obrazek treba jenom rovnatek na zuby, nebo hory
malych boticek, nebo popripade stinidla s tetovanim z lidske kuze. Ja


vim, to ti chytri Zide koupili v Armade Spasy a vse hodili do vytrinek


aby my gojimove jsme jim verili.

Rovnatka na zuby patria k beznej vybave ordinacie kdejakeho zubara,
znamena to ze kazdy zubar je nacisticky zlocinec? Nejake boticky som
pred casom videl v obchode s obuvou, zacina ma mrazit ked si uvedomim
ze snad pochadzaju zo zasob koncentracnych taborov.. hroza! A
tetovanie z ludskej koze? No ja neviem, zacinam z Teba mat dost divny
pocit, doteraz som bol v tom ze na tetovanie sa pouziva zmes
atramentov.. skutocne podivne..


To jak rika Pista madarsky cikan, ze
Zide vydelaji na vsem se uz neda komentovat. Nejzajimavejsi neni cteni


pana Stwory ale prave co par stalych ctenaru jeste ke zpravam
dopisuje. Specialne kdyz pan Stwora napise neco o Zidech je az
neuveritelne kolik nenavisti najdu v prispevcich.

Malokedy nenavist vznikne bez padnej priciny.. co tak sa zamysliet aj
nad tym?


Kdyby tito lide,
zili pouze na jednom miste, treba v Cechach, nedivil bych se, snad.
Zide ziji v emigraci tisice let. My zijeme v emigraci ve vetsim poctu


mozna dve generace uz ovsem dnes muzeme rozeznat chytre od tupcu i
kdyz nase vlast tem tupcum opravdu nadelila.

hmm, ze Ty tam v USA alebo kde zijes nejak moc casto medzi ludi
nechodis?

3260

8.8.2002 4:11

RE: Holocaust - dojná kráva

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 3260

Michale mas pravdu s tebou je nutne mluvit polopaticky a nikoli
ironicky.

[smích]

Na polopatii s polointeligentem nemam cas ale pokusim se.

[smích]

Je take
zcela mozne,ze neumis cesky.

[smích]


Pokud zde je tvuj problem, nech si to
prelozit.

[smích]

Rovnatka a zubni protezy, byly vyndany Zidum z ust pred popravou,

Vazne? A smiem vediet PRECO by niekto podobne nezmyselnu vec robil a co by tym ziskal? (okrem dokazoveho materialu ktory by bol proti nemu o nejakych 50 rokov pouzity) [mrknutí jedním okem])

stejne tak detske boticky byly detem sundany a odlozeny,popravovali
pouze nahe lidi.

Hm, a znovu - co tym ziskali? Zeby usmrteniu plynom branila pritomnost topanok? Och!! [mrknutí jedním okem]

Stinidla na stolni lampy byly vyrobene z lidske potetovane kuze snad
i lidem jako jses ty musi byt jasne, ze clovek bez kuze nemuze zit.

[smích]

Udelej sobe laskavost, zajdi se podivat do nejakeho koncentraku,

[smích])))))))

mozna, ale v to nedoufam, ti to pomuze v rozjimani, jestli to bylo 6
milionu Zidu, nebo jen 2 mil. a ostatni popraveni byly Rusove, Cikani,
Polaci, komunisti. Je opravdu dulezite, kolik z nich bylo Zidu?

ANO JE, za predpokladu ze sa tych plusminus 4 miliony NEEXISTUJUCICH ludi snazi niekto pretlacit do ucebnic dejpisu. Pripada Ti to ako dostatocny DOVOD preco to JE DOLEZITE?

Neni snad dulezite, co se stalo? Stalin a ostatni "vudci" (vrazi)
zabijeli sve obcany, kteri nesouhlasili nebo byli nebezpecni, Hitler a
SS vrazdili ostatni narody.

Hm, takze zabijat 'svojich' obcanov je v poriadku, ale zabijat cudzich (zidakov) uz nie? A co Ti na to hovori doktor?

dovedes si predstavit kolik Einsteinu bylo takto zavrazdeno?

Ne, nedovedu. Ty ano?

Ja vim,
tobe a tve rodine by se urcite nic nestalo. Na tvou otazku jestli
chodim mezi lidi odpovidam: pokud ty se povazujes za cloveka mas
pravdu, mezi takove lidi nechodim, ovsem mohu podotknout, ze necitim
velkou ztratu.

[smích]

3261

6.8.2002 16:44

Holocaust - dojná kráva

Morgan 67.?.?.?

Osobne si myslim, ze kdyby byly svycarske banky "ciste" tak by nevyplacely a neustale nehledaly nove a nove konta...jenze "ciste" asi nejsou...Holocaust = neco otresneho...Prijde mi odporne, ze to vsechno se opet toci o penezich...Nemam zadne osobni zkusenosti s Zidy, co vim, ze Zid Zidu se snazi vzdycky pomoci...proste docela svebytna komunita...

3214

8.8.2002 13:25

RE: Holocaust - dojná kráva

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 3214

...Nemam zadne osobni zkusenosti s Zidy, co vim, ze Zid Zidu se snazi vzdycky pomoci...proste docela svebytna komunita...

Tak to si prectete nejakou knihu z obdobi 2. svetove. Treba Vas prekvapi jak obchodovali Zide s umistenim do transportu. Nemci vymysleli jednoduchy system jak namocit Zidy do jejich vlastni likvidace. V ghetu urcili zidovsky vybor odpovedny za pripravu urceneho poctu osob do transportu. O tom jak se z tohoto seznamu vykoupit uz Nemci nerozhodovali. Sam zminovany Wiesenthal casto poukazoval na ulohu Zidu pri holocaustu. Pro Zidy to neni zrovna prijemne cteni.Pravda bude jako vzdy nekde uprostred...

3266

6.8.2002 18:25

Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Ma zato, ze mnoho lidi s zidkama nema zkusenosti. Ja proto, ze mam, tak O NICH TAK PISU!!!
Kdysi, kdyz jsem pracoval v prodeji, kdykoliv prisel curak s 6 cipou hvezdou, byl vzdy problem. Nejvetsi paradoxy jsou prave cernossti zidi a dokonce i ti cinsti. S tou posledni "sortou" jsem mel co do cineni pred mesicem, kdy mi prisla cinska zidovka(mela tu hvezdu) a chovala se v obchode jak popisuje pan Dolecek, arogantne, povysene a nadrazene, proste jako HOVADO!!!!!
Mam Cleaning service a mohu doporucit zakaznika zidka. Nejen, ze to jsou nehorazne SPINY, ale stale se skubou o placeni. Pomalu je ale ze svych accounts eliminovavam a DALSI neberu!!!
Omilany Holocoust, o ktery se stale opiraji a zdimaji prachy, je jen fraska a neustale pripominani vsem goimum, ze JEN ONI TRPELI valkou a vlastne vzdy. Slyseli jste nekdy v Americe, ze "zarvalo" i nekolik desitek milionu jinych narodnosti za 2 svetove valky??? Ja tedy ne, nikdy!!!!!!!!!
A pozor, muj fotr byl taky v koncentraku a do dnes dostal hovno. Asi neumel tak dobre plakat jako zidko!
Pratele ale pozor, to neznamena, ze v nich nemam zname nebo pratele a dalsi velky pozor, ze jsou i takovi, ze nemaji radi ani sve vlastni a "sijou" do nich jeste vice nez jako treba ja!!!
Takze zaverem, Madam Bovary a podobni teoreticcti stoupenci, bezte delat k zidkum a mozna, ze budet vse videt jinak.
S pratelskym pozdravem Stefan

3216

6.8.2002 20:01

Holocaust - dojná kráva

albert 12.?.?.?

Skoda ze existuje malo zidu, jako Finkelstein, kteri se odvazi prijit dopredu a odmaskovat lzi, kterym jim samym uz lezou krkem. Holohoax je nejvetsim investmentem, ze ktereho mezinarodni zidstvo tezi dnes a planuje tezit "for generations to come". Bez holohoaxu by nebylo zalozeno zionisticke doupe zname coby Izrael (evropskym zidum pred valkou se mezi gojimy darilo velmi dobre, do Palestiny emigrvalo jen par tisic zfanatizovanych zionistu a to na porazku arabu nestacilo. Bylo treba evropske zidy popohnat, a ziskat "poholokaustni" sympatie gojimskeho sveta).
Dnes, skoro na dennim poradku - to aby se zamaskovalo co zionistiti zide delaji Palestincum - se omila holokaust, holokaust.. Jak ti ubozaci zidacci trpeli, jak jim kazdy vzdy bezduvodne ublizoval. Pry ze zavisti ...
Ale videl nekdy nekdo film o masakrech krestanu (Rusko, Ukrajina, Belarus) zidovskymi bolseviky (80% puvodnich sovetskych aparatciku byli chazarsti zidi, financovani jejich internacionalnimi souverci z New-Jew Yorku a Londyna).
Dokud jeden neprijde na to, ze dnesni zid neni ani rasa, ani narod, ani zadne nabozenstvi, a jejich narky o "antisemitismu" jsou lzi (jelikoz chazari nejsou semity, nepochazi ze Shema, viz Zjeveni Sv. Jana 2:9, 3:9) jen slouzi k oblbovani a manipulaci gojskych zionistickych "krestanu" (don't you know? Jesus was "jew" tooooooo... We all must be nice to jewish people, the are peple of the Book. Don't you know that they are Chosen??? Dont'yo know??? We all must forgive what jewish people are doing, one day they will too accept our Mesiah....bla-bla-bla...), a je jen jakymsi vakcinem proti pripadnemu gojskemu odporu, tak bude se jen ucastnit hry, kterou ONI si preji aby se hrala a jeji ovoce se polykalo.
Jednou Jeden rekl: "Know the truth, and tuth will set you free"...
Podobne jako Finkelstein prislo do popredi s pravdou i par jinych ex-zidu, chazaru (nanestesti je jich velmi malo), kteri se rozhodli odhalit mystiku vytvorenou kolem moderniho zidstva. Ma-li jeden zajem, toto jsou 2 vynikajici knihy dostupne na www:
Benjamin Freedman "Facts are facts" (http://www.melvig.org/facts.html)
Atrhur Koestler "Thirteenth tribe of Israel" ( http://198.62.75.1/www2/koestler/
ci http://www.biblebelievers.org.au/13trindx.htm).

Jeden velmi uceny rabin Wise prohlasil: "Moderni zid je product Talmudu" (A to take jsou) a ze "dnesni judaismus neni nic jineho nez pokracovani doktriny Farizeju (proti kterym Kristus bojoval az do sveho konce).

3222

6.8.2002 22:30

Hm

Jana 24.?.?.?

"A o akom holocauste to vobec hovoris? Ze niekto nahnal zopar zidakov do taborov a zhabal im majetok?"

Nebudem sa s Vami hadat o holocauste, nemam Vam ako dokazat, co sa vtedy dialo. Samozrejme mam vedomosti z dejin zo skoly a niekolkych precitanych knih, dejiny som nestudovala a ani sa tym netajim. A co vy? Kolko archivov ste osobne presli pri hladani "pravdy"??? Aj Vase informacie su sprostredkovane, tak isto ako moje. A netvrdte mi, ze si pripadnu literaturu vyberate pre objektivitu z "oboch taborov", proti Zidom, aj na ich "obhajobu". Ak mate istotu, ze ste ovplyvneni tymi "spravnymi" mediami, nechapem, kde ju beriete...
Stefan, preco sem pisete vetu "A pozor, muj fotr byl taky v koncentraku a do dnes dostal hovno."??? Nebola to pre neho rovnaka hroza ako pre Zidov? A cia je to chyba, ze nebol odskodneny? Nerozumiem Vasej logike, prepacte mi to...
Pokojne ma pouzite ako terc pre svoje dalsie vypady, mam dojem, ze tu "sfuknete" kazdeho, kto si dovoli nesuhlasit. Stracam zaujem o podobne diskusie, bohuzial to nema uroven a je to zbytocne plytvanie casom a energoiu. Prijemnu zabavu.

3228

7.8.2002 0:53

RE: Hm

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3228

Stefan, preco sem pisete vetu "A pozor, muj fotr byl taky v
koncentraku a do dnes dostal hovno."
??? Nebola to pre neho rovnaka
hroza ako pre Zidov? A cia je to chyba, ze nebol odskodneny?
Nerozumiem Vasej logike, prepacte mi to...
Mila Jana, skoda, ze si nerozumime, meho fotra jsem uvedl jako priklad te, daleko vetsi castky lidi, o ktere se zde v Americe ani nezminili. Miliony Cechu, Rusu, Polaku, Francouzu a i Nemcu, atd., atd. Ale nejvetsi odskodneni dostali zidi. Proc ne cikani?
Ja se nedomnivam, ze by nekdo nekoho "sfukaval" za to, ze je proti necemu. Kazdy at si ma svuj nazor, ty mi ho vyvrat, dopln, souhlas anebo nemej zadny. Ale nerikej mi, ze MUJ je spatny, rasisiticky zalozen.
Domnivam se, ze vetsina hovori z praktickeho zivota ve styku s zidkama, neco dokumentuje historie a v kombinaci s tim vsim se prispiva.
Ti, co nevedi o veci, pak napadaji, kde kdo ma chybu, chytaji te za slovicko,
manipuluji s cisly, nadavaji do hnupu, volu a blbcu, do neintelektualu, vzrusuji se nad tim, ze se nekdo nepodepsal, ze nekdo nekomu tyka apodobne.
Tady se nepise do N.Y.Times ani do CNN, je to FREE FUCKING SPEECH WEB!!!!!!!
Nevim kde zijes, JANA, ale ja ze tech 25 let v USA jsem nikdy neslysel nekomu nadavat v diskuzi ze je vul, proto, ze ma odlisny nazor. Je to takove ceskoslovenske "broukpytlikovani" do vseho kecat, srat se a hlavne radit jak to ma ten "DRUHY UDELAT"!!!!!!!!!!!
Take nevim proc by si nekdo mel hrat nebo byt "INTELEKTUAL", kdyz pise do novin,
jak pises Stworovi nekde jinde. Pripada mi to presne jako za bolsevizmu, kde byla jen "kasta" a ta smela vse! Doby, kdy se radilo po stranicke linii jsou davno pryc, toho syndromu se mnoho nemuze zbavit-hlavne tedy "oldtimers"!!!
Koho to zajima, jestli se podepsal pravym ci"levym" jmenem,jestli tyka ci onika,
jestli mluvi sproste(ne direktivne) anebo kolik ma trid a skol, kde lidi zijete?
a kam pisete? Do Nesweek, Times, Forbes?????
To zde to vetsinou ma uroven, tuknete si treba Volny nebo Blesk, to je obraz ceskeho i slovenskeho vykvetu inteligence!!!
Cau Stefan



3230

7.8.2002 0:23

Holocaust - dojná kráva

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Prosím,již kolikrát jsem se zde snažil říci,že světové Židostvo je samo
v sobě velice ostře rozdělené.Také zde je možné přečíst příspěvky,které o tomto
jevu hovoří.Nemíním se přít o holocaust.Četl jsem několik prací na tema holocaust.Příkladně velice renomovaný a poctivý historik Paul Johson,který
napsal obsáhlou studii "Dějiny židovského národa" a který v této práci spíše
Židům nadržuje, v kapitole holocaust píše ,že nemůže hodnověrně doložit
ani důvod vyvražďovaní Židů.Chci tím říci,že o holocaustu toho víme málo.
Nejde o počet,ale právě o důvod masového vraždění.To je naprosto zásadní
a ta nejpodstatnější informace.
Spekulací může být mnoho.Kdo měl zájem vyvraždit Židy? A proč?
V dějinách P.J. je příkladně napsáno,že vlaky se Židy měly přednost před
transporty s vojenským materiálem na východní frontu!!!
Co to muselo být za zájem zničit Židy?Vždyť osud vojáků na východní frontě
by měl podle zdravého rozumu přednost před vražděním Židů.
A přesto měli Židé přednost!!! Němci jsou velice pořádní a tyto rozkazy se
zachovaly.Právě takové podivné věci kolem Židů jsou popisovány v "Dějinách
Židovského národa". Doporučuji každému přečíst / cca 600 stran /.
Proto považuji jednostrané pohledy ,které zde čtu v poznámkách za hodně liché.
Spíše souhlasím s uvedeným článkem,ale ten není o Židech ,nýbrž o chamtivosti
a nepostihuje ,co se vlastně se všemi penězi za války Židům ukradeným stalo.
Švýcaři nejsou na vinně.Banky ve Švýcarsku byly za války pouze nástrojem
něčeho daleko většího.Kdo dopomohl Hitlerovi k moci.Který to byl kapitál?
Nehledám nějaké veliké spiknutí.Pravda je docela dost jednoduchá!
Zkuste přemýšlet.Jsou některé další knihy,jenž jsou někde na pomezí antisemitismu.Příkladně "Mezinárodní Žid" od Henryho Forda - světoznámého
výrobce automobilů.
Dnes vidíme od některých Židů horečnou snahu vyrábět mlhu,neboť se pomalu
přichází na pravé důvody jevů holocaust a dalších.
Nevím,co je za 11.zářím.Ani nevěřím,že na válce s Palestinci,není něčí rukopis
a že opět skutečné důvody jsou mimo našeho zorného pole.
Možná by bylo nejlépe,ať si Židé vyřeší své rozpory uvnitř vlastní komunity
mezi sebou a nezatahují celé lidstvo do rejdů některých Židů světového formátu.
Zářný příklad - malý Žid Železný z Novy okradl velkého amerického Žida Lodra
a my všichni další občané České republiky budeme doplácet na techtle mechtle
těchto výšše zmíněných pánů Židů.
To je příklad v malém,ale snadno dojdeme k aplikaci na mezinárodní záležitosti.
Jenom čísla mají jiný řád,ale mechanizmy a systém je totožný.
Nevím o co se zde po takových zjistěních vlastně dohadujeme ,až hádáme.
Raději je lépe se teď v létě někde proběhnout po lese,než se nimrat
v takových svinstvech,jake holocaust byl.
Říká se ,že na špatné věci v dějinách je zapotřebí stále upozorňovat,
aby se neopakovali.
Jenomže ony volně pokračují i v našem novém tisíciletí.
A neberou si žádné servítky.Kolik válečných konfliktů bylo od roku 1945 a proč?
Zkuste najít odpověď.

3229

7.8.2002 1:01

RE: Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3229

Milane, velice pekne, verim, ze by to mohlo nekomu neco vysvetlit.
Spravne, at se melou mezi sebou, ale ne na ukor "MUJ A JINYCH", proto ten humbuk kolem zidku stale trva!
Stefan

3231

7.8.2002 1:06

Holocaust - dojná kráva

albert 12.?.?.?

Existuje jedna velmi zajimava kniha. Po dlouholetem vyzkumu ji napsal Dr. Arthur Butz, profesor electrical and computer engineering, Northwestern University, Illinois. Kniha ma velmi vystizny nazev: "Hoax of Twenieth Century". Na Butzovem vyzkumu "plynovych peci" a narku zidu nad holokaustem v Oswiciemi se podilel v te dobe nejvetsi americky expert na konstrukci plynovych exekucnich zarizeni v americkych veznicich, Fred Leuchter. Ten v 80-tych letech odjel do Polska na vyzkumu Oswietimi. Kdyz se vratil, napsal zpravu ve ktere se vyjadril, ze to co tvrdi popularni (zidovska) propaganda je nemozne, je to nesmysl. V tech "plynovych pecich" by se drive zadusili ti, co je meli operovat, ci ta mnozsti lidi, ktera "plynem" mela projit - je fyzicky naprosto nemozne. Do te doby byl Leuchter americkym expertem na plnove pece c.1, po zprave - prisel o existenci a byl diskreditovan.
Byla i rada jinych svedku (napr. reditel muzea v Oswicimi, dr. Francizsek Piper), kteri potvrdili, ze v dobe kdy se o "zplynovani" zidu moc zatim nemluvilo, penize se nezidmaly (50-60 leta), se "plynove komory" v Oswicimi dostavovaly pod sovetskou kontrolou ...
Inu, dojna krava se musela krmit, aby pozdeji z ni proudilo mnozstvi mleka ..

3232

7.8.2002 5:05

Holocaust - dojná kráva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

V kazdem pripade knihu N.G.Finkelsteina doporucuji.
"The Holocaust Industry" (Reflection on the Exploitation of Jewish Suffering).
Na jeho webu mozno objednat a nebo v knize za Can 19,-$(na objednavku?).

3235

13.8.2002 19:05

RE: Holocaust - dojná kráva

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 209.?.?.?

Reakce na 3235

V kazdem pripade knihu N.G.Finkelsteina doporucuji.
"The Holocaust Industry" (Reflection on the Exploitation of Jewish
Suffering).

Na jeho webu mozno objednat a nebo v knize za Can 19,-$(na
objednavku?).
Ze je Finkelstein lump je vcelku vseobecne zname - vzdyt se tim uspesne zivi.
Vzdycky ho vyvlecou na TV - ale nic to nemeni na tom ze se myli - Palestinci
si ho "pestuji"- Zije v Rammale na West Banku - upi neco o "masakrech" byt
nepodlozitelnych, ale holt jakakoliv kritika Israele a Zidu je urcitou vrstvou obyvatelstva vitana to vidime konec koncu tady. Obhajovat nazor ze Israel ma pravo se branit, ze zide maji pravo vyzadovat restituci a navrat vkladu svych pribuznych ktere jim svycarske banky uspesne 50 let zatloukaly - za to vam nikdo platit nebude.
Pro ty koho zajima tato tematika doporucuji knihu Isabel Vincent : Hitler's
Silent Partners -Swiss Banks, Nazi Gold, and the pursuit of Justice vydanou v
r. 1997 W. Morrow Co.

3365

7.8.2002 5:32

Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

jsem upozornovan, ze zidi pry zadne penize ve Svycarsku nemeli, pak tedy proc od nich najednou chteli miliardu a ctvrt? Proto, ze jich tam par nedostalo azyl?
Nevlastni ty banky nahodou taky zidi? Nebyly tam banky (donedavna) kam lidi chodili cistit penize? A neridili tam ty banky zidkove z USA, kdy, komu a jak tu "spinu" preprat? Chlapi, vzamatujte se, to je sehranost, soudrznost a umeni manipulace s nami!
Tak to alespon ja citim a domnivam, ze i je a bylo!
Stefan

3237

7.8.2002 5:39

Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

dodatek: ale i presto se mohu mylit, neznam totiz fakta. Takze je to vyjadreni mych hypotez, abychom si rozumeli a tak je to treba brat!!!
Stefan

3238

7.8.2002 9:36

Holocaust - dojná kráva

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Odskodneni jen v penezich dosahlo 80 billionu dollaru,coz znaci ,ze Nemci meli v koncentraku jen same milionare a z povrazdenych se oodskodneni prihlasilo osobne na 4.4 milionu.

3244

7.8.2002 20:29

Holocaust - dojná kráva

albert 12.?.?.?

Stefan,
to jsi napsal vystizne, jak plno z "sezral-salamonouvo-hovno" rozumbradu, jak ti se rozciluji, nadavaji ci i vyhrozuji v pripade nazoru, ktery nesdili. Ale co je snad jeste smesnejsi, kdyz tito se rozciluji nejenom nad nazorem druheho, oni se vztekaji za znalost, kterou ten druhy muze mit! At jiz z vlastni zkusenosti, ci ze studia nejruznejsich referenci. Napr., staci jen neco citovat z Bible, ci z milovaneho zidovske kucharky Talmudu, ci se pozastavit nad nelogicnosti vsem tech "claimu" ohledne holohoaxu/holokaustu. To je hned ohen na strese! A co je vsak nejtrapnejsi je to, ze tito "protestanti" ani nemaji nejmensiho sajnu, ze zdroj citovane informace vubec existuje, a ze by si to mohli overit sami! Namisto toho zuri, vztekem dupaji nozickami, nadavaji, vyhrozuji - a za co? Pouze za to, ze sami jsou nevzdelani ignoranti, a nez aby si predlozenou informaci/referenci sami precetli, prostudovali a vevnitr zhodnotili - tak radeji jsou jako ta opicka "Hear No Evil, See No Evil, Speak No Evil". Protoze jsou zrejme zdeseni, ze kdyby otevreli vlastni oci, tak by se jim ta humanitni demokraticka idea politicke korektnosti - co jim zid a jeho kohorti jiz od bolsevismu neustale, ze vsech smeru a nerozlicnejsimi prostredky vtlouka do hlavy - mohla nahle zbortit jako domecek z karet .. Vzpominam, jak jednou jeden "mudrc" krecovite argumentoval, ze zidum ty praseciny & uchylnosti do Talmudu dopisovali v 15. stoleti katolicti farari, a pak kdyz se rabin nedival, tak mu to tam podstrcili .. A to vse kvuli tomu aby vzbudili mezi svymi oveckami pro cirkev tak potrebny "anti-sem-s-tim-ismus".. Dobre, snad akorat je tedy na tom zajimave, ze asi rabinum se to tak zalibilo, ze si to ponechali az doposud.. Jak rekl sam uceny rabin Wise "moderni zid je poduktem talmudu" - i ten holohoax/holokaust, pogromy, etc. (zid byl hnan z kazde evropske zeme, kde se ve vetsim mnozstvi usidlil. A to casto vicekrat, nez jen jednou) by na zidy neprisly, kdyby sami talmud zavrhli a odsoudili .. Ale, to by byl veliky problem, protoze tim padem by zadni zidi neexistovali a rabini a zionisti by prisli o svou armadu .. A pro ty asimilace je daleko horsi jak jakykoliv holohoax - to by byla ta skutecna "final solution"...

3254

8.8.2002 1:35

Holocaust dojná kráva

Jirina Kokesova jirinakokes (zavináč) netscape (tečka) net 128.?.?.?

O machinacich svycarskych bank nevim nic. O obetech holocaustu uz neco vim: z knih, z filmu, z ucebnic
dejepisu a od lidi, kteri to skutecne zazili, ale velice neradi o tom mluvili. Jestli to byli Zide nebo ne, to nevim.
Jestli jsou mezi mymi prateli Zide, to take nevim. Mne totiz absolutne nezajima, jestli je nekdo Zid nebo ne.
Spis mne zajima, jestli je nekdo blb, snob, sprostak, ozrala ci nasilnik. Od takovych lidi se drzim radeji dal.

3259

9.8.2002 15:21

RE: Holocaust dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3259


Spis mne zajima, jestli je nekdo blb, snob, sprostak, ozrala ci
nasilnik. Od takovych lidi se drzim radeji dal.
Jirinko, mas "tvrdou a vysokou" latku, asi se motas po svete sama nebo zijes na polarnim kruhu, to je asi jedine misto, kde techto nepotkas???
Stastny weekend and "keep dreaming",
Stefan

3289

8.8.2002 6:49

Holocaust - dojná kráva

albert 67.?.?.?

Kdo vlastni potetovana stinidla z kuzi zidu - necht se prihlasi pro obrovskou odmenu!
"Lovec nacistu", rumunsky chazar-yidd Simon Wisenthal vyplaci mailand !!!!!
Mimochodem byl to jiny zid (sam puvodem Chazar-yidd z Polska), byvaly rakousky president Bruno Kreisky, ktery Wisenthala obvinil ze je lhar. Ze on sam (Wiesenthal) za 2. svetove valky, za baksis (jako spravny zid-yidd-arasid milovnik $$$$$$), praskal Gestapu, kde se jini zidaci skryvaji...
Na tuto aferu si vzpominam velmi dobre - a urcite v tom nejsem sam - jelikoz v te dobe (druha polovina 70.let) jsem prebyval v Rakousich, v Traiskirchenu (ci tzv. Trajskaci), v lagru pro urchliky z zidobolsevicke paradyzy.
Pokud je mi znamo, tak zatim nikdo, nikdo, - nebyl schopen jedno stinidlo z kuze zida donest (tez se mluvilo o mydle; ze by to byl Jelen???? Jelinek = typicke cesko-zidovske jmeno).. A to ac se dnesni zid snazi 24 hodin denne, toto se mu jeste mu nepodarilo "nafejkovat". Boticky, saty, rovnatka - lide umirali, i deti umirali za 2. svetove valky. Z hladu, z nemoci (tyfus). A kdyz jeden zemre, tak po nem zustanou za veci, a ty se nevarily k jidlu. Vcera, dnes, zitra .. A lide kteri zemreli, at ve mestech, ci vezeni, koncentracich, apod. - tak ty se taky nevypari sami o sobe. Konkretne za 2. svetove valky, v koncentracich, byli spaleni v krematoriech ... Jako kazde mesto ma krematoria, tak i mesto-koncentrak melo krematoria (ackoliv nektere se dostavovaly, jako napr. v Oswietimi, po 2. svetove valce), A to nemuseli ani byt v koncentracnich taborech, lide umirali, byla valka, stejne jak umiraji dnes v Palestine, kde je rovnez valka: deti,zeny, starci.. A v Palestine je nespaluji, tam je podle vlastnich tradicnich zvyku pohrbivaji.
Muj vlastni stryc a jeho 2 synove (mi bratranci) byli zastreleni vracejicimi se nemeckymi jednotkami 13.5.1945.. Byla jim vystavena socha, a ta v Kocourkove stoji dodnes, na pocest poslednich obeti 2. svetov valky ve stredni Evrope.... Proc byli popraveni? To nevim ja, ani to nevi ma sestrenice, kterou jsem na toto tema zpovidal pred par lety... Byla valka, a ti kteri tu valku zpusobili - ti maji byt vedeni k odpovednosti. Kdo tu valku zapricinil? Jednoducha odpoved: $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ a BOLSHEVISMUS. Kdo prisel s bolshevismem, ci kdo stal/stoji za $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$? Na to at si odpovi kazdy sam.......
A nikdo mi nic nedal (ani o nic neskemram), ani ma sestrenice nic nedostala (ta rovnez o nic neskemra). Proc? Protoze nejsme zidi, nebrecime jako zidi.. Plain & simple . Na plakani a holohoax naroky maji pouze patent jedni, kteri si rikaji ze "Jsou zide (=ve smyslu biblickeho Israele), ale nejsou, ale lzou, a jsou synagogou satanovou (jedna z poslednich slov Jezise Krista, Zjeveni Sv. Jana, 2:9, 3:9).
Ale mezitim $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ se z oblblych gojskych ovci jen sypou ..

3262

8.8.2002 14:32

RE: Holocaust - dojná kráva

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 3262

"Lovec nacistu", rumunsky chazar-yidd Simon Wisenthal vyplaci mailand !!!!!

... snad se nemylim, ale Wiesenthal se narodil na Ukrajine a jeho rodice nemeli s Rumunama nic spolecneho... a taky si myslim, ze uz toho moc nevyplati, pac je po smrti[smích]

3269

9.8.2002 5:25

RE: Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3269

"Lovec nacistu", rumunsky chazar-yidd Simon Wisenthal vyplaci mailand
!!!!!


... snad se nemylim, ale Wiesenthal se narodil na Ukrajine a jeho
rodice nemeli s Rumunama nic spolecneho... a taky si myslim, ze uz
toho moc nevyplati, pac je po smrti[smích]
Koho zajima jestli byl rumun ci bulhar, jaky je to rozdil pro podstatu!
to je presne ono, zadny argument, ale chytani za debilni slovicka!
Stefan

3278

9.8.2002 8:24

RE: Holocaust - dojná kráva

Stephan baron_usa (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 3278

"Lovec nacistu", rumunsky chazar-yidd Simon Wisenthal vyplaci mailand


!!!!!


... snad se nemylim, ale Wiesenthal se narodil na Ukrajine a jeho
rodice nemeli s Rumunama nic spolecneho... a taky si myslim, ze uz
toho moc nevyplati, pac je po smrti[smích]
Koho zajima jestli byl rumun ci bulhar, jaky je to rozdil pro
podstatu!

to je presne ono, zadny argument, ale chytani za debilni slovicka!
Stefan
Pista mas pravdu, koho zajima nejaka fakta, jsou to jenom slovicka, Zdi jsou chuji a musej do plynu. Dalsi pudou cehuni!!!

3280

9.8.2002 15:03

RE: Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3280



Pista mas pravdu, koho zajima nejaka fakta, jsou to jenom slovicka,
Stephane, duchaplne, trefne, ma to smysl-zkratka, prispivej tak dale!!!
Zdi jsou chuji a musej do plynu. Dalsi pudou cehuni!!!
Patrne pujdes s nimi!!!!
S velmi milym a pratelskym pozdravem,
Stefan

3287

8.8.2002 14:25

Holocaust - dojná kráva

Tvarožník tlustaklobasa (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

Vy jste všichni tak neskutečně blbí až se chce člověku plakat.
Zvědavec není sice politicky korektní, ale je neskutečně ale neskutečně odporný.

3268

8.8.2002 19:09

RE: Holocaust - dojná kráva

L. Truxa litr (zavináč) eposta (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 3268

Vy jste všichni tak neskutečně blbí až se chce člověku plakat.
Zvědavec není sice politicky korektní, ale je neskutečně ale
neskutečně odporný.

Inu, jak se rika, podle sebe soudim tebe...

3270

9.8.2002 0:55

RE: Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3268

Vy jste všichni tak neskutečně blbí až se chce člověku plakat.
Zvědavec není sice politicky korektní, ale je neskutečně ale
neskutečně odporný.
Tvarozniku, reknu ti to slusne, bez do pice, nebo nam dej argument, ok?
Stefan

3273

8.8.2002 23:24

Holocaust - dojná kráva

Aja 66.?.?.?

...tak jste me dostali a ted mi poradte.Jak se prumerne inteligentni clovek ma v tomhle orientovat?Kde najit alespon relativni historickou pravdu.Vzdyt tahle historie neni ani tak moc vzdalena,jeste ziji i pametnici a presto tolik diametralne odlisnych nazoru,vypovedi a svedectvi.Hrabu se v literature a neni mi to k ujasneni moc platne.Tak cekam dobre minene rady.

3272

9.8.2002 1:09

RE: Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3272

...tak jste me dostali a ted mi poradte.Jak se prumerne inteligentni
clovek ma v tomhle orientovat?Kde najit alespon relativni historickou
pravdu.Vzdyt tahle historie neni ani tak moc vzdalena,jeste ziji i
pametnici a presto tolik diametralne odlisnych nazoru,vypovedi a
svedectvi.Hrabu se v literature a neni mi to k ujasneni moc platne.Tak
cekam dobre minene rady.
Ajo, nevymloyuvej se na inteligenci, ta s tim nema co delat, ani nehledej zadnou "historickou" pravdu. Literatura ti taky nepomuze, jen zmate.Pravda je bud objektivni nebo subjektivni, pocitaji se jen FAKTA!!!
A faktem je, ze od nepameti byli zidi jablkem svaru, nechali ukrizovat sveho krale, vymysleli zidobolsevizmus, pak zmanipulovali Hitlera, aby udelal cistku, ti co meli penize, zlato a stacili utect-kamkoliv- na vojne vydelali a dnes jeste vydelavaji na "holocoustu"?
Jak si myslim, zijes v USA, nevim kde, ale asi nekde v Missouri(promin), ze tam neni dominanta "vyvolenych" zrejma!!! Tak se podivej kolem sebe, kolik zidku sedi v obci, okrese, state, v klicovych asssociacich( hlavne law a medical) a mozna, ze ti to pomalu zacne dochazet!!!
Stefan

3274

9.8.2002 8:37

RE: Holocaust - dojná kráva

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 3274

Jak si myslim, zijes v USA, nevim kde, ale asi nekde v
Missouri(promin)

Haha, zadne Missouri, ja bych to tipnul spis k Montréalu [smích]

3281

9.8.2002 2:54

RE: Holocaust - dojná kráva

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge-software (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 3272

...tak jste me dostali a ted mi poradte.Jak se prumerne inteligentni
clovek ma v tomhle orientovat?Kde najit alespon relativni historickou
pravdu.Vzdyt tahle historie neni ani tak moc vzdalena,jeste ziji i
pametnici a presto tolik diametralne odlisnych nazoru,vypovedi a
svedectvi.Hrabu se v literature a neni mi to k ujasneni moc platne.Tak
cekam dobre minene rady.

"Relativna" pravda este stale nie je pravda. To po prve. Po druhe hladanie akejkolvek pravdy v celej tejto veci je iba stratou casu. Roky sa o to v profesionalnej sfere snazia historici ktori tomu venuju vsetko svoj cas a aj napriek tomu sa stale iba motaju v kruhoch. Jedine co mozes spravit je utvorit si nazor na zaklade dostupnych informacii a faktov, ktore najdes napriklad v uz zmienenej literature. Je pre teba krabica plna boticiek dostatocnym faktom na podlozenie existencie plynovych komor? Mne to skor pride ako blby vtip. Beries ako seriozne fakty vypovede skupinky senilnych starcov ktori odrazu po 30-40 rokoch prichadzaju so svedectvami o hrozach prezitych v koncentracnych taboroch? Pred casom som kdesi videl velmi vtipnu fotografiu "z koncentracneho tabora", kde skupinke nacistickych pohlavarov akoze prezentuju plynovu komoru.. zaber celkom presvedcivy, nebyt na nom vidiet v pozadi stojaceho vojaka evidentne obleceneho v uniforme prislusiacej sovietskej armade [smích]
...
Jedina relevantna pravda je ta ktora sa da podlozit dokazmi, a tie tu stale akosi chybaju.. Zidia maju svedectva, historicke "fakty", povery, legendy, "zarucene informacie" ... s cim sa ale nikdy nevytiahli su overene pisomne zaznamy, videodokumentacie, fotografie, hmatatelne dokazy (teda, az na tie topanky a rovnatka.. pre podobne 'dokazy' ale myslim staci navstivit najblizsi second-hand [smích]... a vobec, preco sa o tom stale bavit? Zidia su tu ti ktori zaluju cely svet za krivdy na nich spachane, preco sa teda nevytiahnu s dokazmi aby nimi podporili svoje tvrdenia? Nakoniec ten zasadny problem nie je ani v nich, ako tu vacsina diskutujucich tvrdi. Najvacsi problem je prave v tom ze sa o nich vobec niekto bavi - a to bohuzial cely svet. Mne to pride ako uplne kocurkovska situacia, ked za niekoym z vas pride uplne cudzi clovek a povie:

"niekto z tvojej rodiny ma pred 30 rokmi zrazil a zmrzacil, a kedze uz teraz nezije chcem nahradu od teba. ja som teraz mrzak, som strasny chudacik, sice som milionar a moja rodina tiez, ale MUSIS ma lutovat pretoze mne bolo ublizene. vsetci ma predsa lutuju, takze musim byt v prave. ..dokazy? ake dokazy?! JA som predsa mrzak, nevidis?! to je moj dokaz! ako si vobec dovolujes obvinovat ma ze klamem?!" ... a tento clovek svoje (akokolvek vymyslene) peniaze dostane, pretoze vy sa nedokazete postavit tym pohorsenym pohladom okolia, ktore bolo odjakziva vychovavane v tom ze mrzacikom sa nesmie odporovat. a mozete si to aplikovat na zidakov, ciganov, buzerantov, negrov. v dnesnej dobe slovo kazdeho z nich znamena viac nez slovo bezneho priemerneho obycajneho belocha.

3275

9.8.2002 19:23

RE: Holocaust - dojná kráva

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 154.?.?.?

Reakce na 3272

...tak jste me dostali a ted mi poradte.Jak se prumerne inteligentni
clovek ma v tomhle orientovat?Kde najit alespon relativni historickou
pravdu.Vzdyt tahle historie neni ani tak moc vzdalena,jeste ziji i
pametnici a presto tolik diametralne odlisnych nazoru,vypovedi a
svedectvi.Hrabu se v literature a neni mi to k ujasneni moc platne.Tak
cekam dobre minene rady.
Tak predne doporucuji se distancovat od tehle sebranky.

3294

9.8.2002 23:15

RE: Holocaust - dojná kráva

Aja 66.?.?.?

Reakce na 3294


Tak predne doporucuji se distancovat od tehle sebranky.

To je dost tvrde doporuceni,ne?A i kdyz bych ho uposlechla,nejsem si jista,ze mi pomuze dobrat se nejakeho zaveru.

3296

10.8.2002 0:38

RE: Holocaust - dojná kráva

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 209.?.?.?

Reakce na 3296


Tak predne doporucuji se distancovat od tehle sebranky.

To je dost tvrde doporuceni,ne?A i kdyz bych ho uposlechla,nejsem si
jista,ze mi pomuze dobrat se nejakeho zaveru.

Tak dobre ,vazne, nejdriv mi prosim reknete zda ctete anglicky.
Jinak me doporuceni se zda "tvrde"? Tolik nenavisti na jedne hromade.
A ani trochu studu.

3298

11.8.2002 19:08

RE: Holocaust - dojná kráva

Aja 66.?.?.?

Reakce na 3298


Tak predne doporucuji se distancovat od tehle sebranky.

To je dost tvrde doporuceni,ne?A i kdyz bych ho uposlechla,nejsem si
jista,ze mi pomuze dobrat se nejakeho zaveru.

Tak dobre ,vazne, nejdriv mi prosim reknete zda ctete anglicky.
Jinak me doporuceni se zda "tvrde"? Tolik nenavisti na jedne hromade.
A ani trochu studu.
ano

3309

12.8.2002 20:06

RE: Holocaust - dojná kráva

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 154.?.?.?

Reakce na 3309


Tak predne doporucuji se distancovat od tehle sebranky.

To je dost tvrde doporuceni,ne?A i kdyz bych ho uposlechla,nejsem si
jista,ze mi pomuze dobrat se nejakeho zaveru.

Tak dobre ,vazne, nejdriv mi prosim reknete zda ctete anglicky.
Jinak me doporuceni se zda "tvrde"? Tolik nenavisti na jedne hromade.
A ani trochu studu.
ano

Predne bych doporucil se podivat na www.yad-vashem.org.il
pripadne na www.ushmm.org
dalsi co stoji za "navstevu" :
www.nizkor.org
www.theholocaustchronicle.com
www.remember.com
www.holocaust-history.com
www.igc.apc.org/ddickerson/holocaust.html
pokud potrebujete vic zdroju rad poradim, popr. mi na e-mailujte na uvedenou adresu.
Pokud se najdou i ctenari ktere neco zajima (byt pochybuji - tady uz vsichni vsecko vedi) www.remember.org/swiss.htm je rekl bych lepsi nez Finkelsteinovo
rozzlobene plkani.
Porad jeste nevim proc bych mel povazovat antisemity za neco jineho
nez bandu nevychovanych lumpu.

3332

12.8.2002 20:55

RE: Holocaust - dojná kráva

Aja 66.?.?.?

Reakce na 3332



Predne bych doporucil se podivat na www.yad-vashem.org.il
pripadne na www.ushmm.org
dalsi co stoji za "navstevu" :
www.nizkor.org
www.theholocaustchronicle.com
www.remember.com
www.holocaust-history.com
www.igc.apc.org/ddickerson/holocaust.html
pokud potrebujete vic zdroju rad poradim, popr. mi na e-mailujte na
uvedenou adresu.

Pokud se najdou i ctenari ktere neco zajima (byt pochybuji - tady uz
vsichni vsecko vedi) www.remember.org/swiss.htm je rekl bych lepsi nez
Finkelsteinovo

rozzlobene plkani
..dekuji za adresy,musi chvili pockat ve favorites,jak bude malicko casu,podivam se na ne.


Porad jeste nevim proc bych mel povazovat antisemity za neco jineho
nez bandu nevychovanych lumpu.

Ja vas nepresvedcuji o tom,ze nemate antisemity povazovat za bandu nevychovancu.Zdalo se mi prilis kategoricke vase doporuceni,abych s nimi neztracela cas.
Jeste jednou dik.Aja

3336

13.8.2002 19:57

RE: Holocaust - dojná kráva

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 209.?.?.?

Reakce na 3309


Tak predne doporucuji se distancovat od tehle sebranky.

To je dost tvrde doporuceni,ne?A i kdyz bych ho uposlechla,nejsem si
jista,ze mi pomuze dobrat se nejakeho zaveru.

Tak dobre ,vazne, nejdriv mi prosim reknete zda ctete anglicky.
Jinak me doporuceni se zda "tvrde"? Tolik nenavisti na jedne hromade.
A ani trochu studu.
ano

omlouvam se za chyby - a opravene adresy jsou zde -www.holocaustchronicle.org
www.remember.org
zkuste take -www.uwec.edu/english/Projects/Amy/Research/holoweb.htm
a http://users.rcn.com/duba/links.htm
nanestesti www.motlc.wiesenthal.com je primo magnetem pro hackery a nekdy nefunguje.
Vetsinou stoji za navstevu www.jewishvirtuallibrary neboli www.us-israel.org/jsource hledej -links a - holocaust

3366

9.8.2002 4:13

Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

lide, ted jsem dosledoval relaci na NBC "the Pulse"; ne, neni to o zidech, ale tema souvisejici s "holocoustem" a timto clankem kazdopadne. Jedna se o to, ze "brothers" (rozumej cerni, moderneji afroamericani) chteji kompenzaci od US za doby otroctvi. Konkretne jsem zaslechl, mimo penez(ty nebyly receny), volnou zemi, vzdelani, lekarskou peci a osvobozeni od dani, tak jako maji indiani!!!
Ve vymenych argumentech, kdy pozustali "otroku" by jako meli brat nejake vyhody, samozrejme od nas "danovych", reporter namita, ze jeho pra-nejaky ded byl v civilni valce a tim by vlastne i on mohl brat "nejake" odskodneni" za utrapy ve valce.
Skutecne se svet v kravskou prdel obraci???
Stefan

3276

9.8.2002 6:34

Ajo, kdyz se hrabes v te literature..

albert 67.?.?.?

.. nechci se vnucovat, ale chces-li - za predpokladu, ze rozumis neco anglicky - nastup na:
http://www.melvig.org/facts.html
Ta kniha byla napsana Benjaminem Freedmanem (on, ci jeho predci se zrejme jmenovali v yiddis jazyce "Friedmann"[mrknutí jedním okem], a nevim budes-li tomu schopna rozumet. Pro nektere to muze byt silne kafe, sok.. V kostce, co Freedman vysvetluje a podklada dukazy, je to ze dnesni moderni zide NEJSOU potomci biblickych Israelitu. To jak se dnes moderni zid 'gojimskemu svetu' presentuje a s gojimy manipuluje a zneuziva (tj. ze dnesni zid je "vyvoleny", ze je to ten pravy Israelita o kterem se tolik pise v Bibli) - je nejvetsi podvrh.. Je to HOAX!!!! A to jeste daleko vetsi nez ten slavny holohoax/holyghost/holofux/holokaust ci jak se tomu rika. Freedman statecne vylezl z klozetu, priznal se, ze on sam je potomek konvertovanych chazaru na babylonsky talmudismus (dnes znam coby judaismus), a ze s biblickymi Israelity ani on, ani ti druzi (co o sobe tvrdi ze jsou Zide - tj. ve smyslu biblickeho Israele, viz Zjeveni Sv. Jana, 2:9, 3:9) - NEJSOU !!! Ma snad jeden tvrdit, ze jelikoz jeho rodice byli komunisty, ze on musi byt tez komunistou jelikoz to je dedicne??? Premyslej..
Zkratka, vse je obrovsky podvod, a ke vsi smule plno techto dnesnich zfanatizovanych "zidu/chazaru" o tom ani nevi, nebot jim ty lzi vtloukaji od mala do makovic.
Snad zamysli se nad jednou veci: kdyby zide byli skutecni narodem-rasou, tak jak se to psalo ve Starem Zakone, tak proc jejich 'podskupiny' (napr. Askenazy-chazari, Sefardim, Falasha - to jsou ti cerni z Etiopie -, ci jak Stefan se zminil o te cinske-sikmooke-zlute zidovce, indicti zide, aztecti zide, etc.) jsou od sebe tak ODLISNI ??? To co my jsme znali z Evropy, ze jeden "vypadal jako zid" - to bylo z toho duvodu, ze v nasich zemich nebyli jini zide, nez chazarskeho puvodu (turko-mongolska rasa konvertovana na babylonsky talmudismus, znamy coby judaismus, okolo roku 860 A.D.).
Ostane, chces-li, precti si tu knizecku. Freedman to vysvetluje daleko lepe nez ja..

3279

9.8.2002 13:50

Diky

Aja 66.?.?.?

To-Stefan...pak tu mame jen radu subjektivnich pravd a pravdicek a te absolutni se nedobereme.Ach jo.
Nejsem ve Statech.
To-Libor..Proc myslis Montreal?Zdam se ti moc "do leva"?
To Michal-...relativni pravda neni absolutni.Mne by ta relativni pro klidny spanek postacila.Navzdory osobnim zkusenostem i literature a jinym pisemnym zdrojum,se v tom placam,jak ryba na suchu.
To-Albert-dik za adresu,podivam se na ni.
Dik vam za odpoved.

3284

9.8.2002 15:11

Holocaust - vtip na weekend

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Darek to STEPHANE a i vam ostatnim vtip na weekend:
Zid vyhral ve sportce 40 milionu dolaru. Velka slava, reporteri se ptaji co si koupite-asi auto, to vam jeste zbude, pak tedy velky house, to vam jeste hodne zbude, ok, pak tedy velkou cast na pomnik Hitlerovi,!!! Vzdyt to byl vas tyran, vrah a nepritel!!!!??? No ale ta cisla, co mam vytetovana na ruce VYSLA!!!!


Vim, tvrde, ale je to jen vtip, o nic horsi nez proti cikanum nebo policajtum!

Stefan

3288

12.8.2002 9:26

RE: Holocaust - vtip na weekend

Stephan baron_usa (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 3288

Darek to STEPHANE a i vam ostatnim vtip na weekend:
Zid vyhral ve sportce 40 milionu dolaru. Velka slava, reporteri se
ptaji co si koupite-asi auto, to vam jeste zbude, pak tedy velky
house, to vam jeste hodne zbude, ok, pak tedy velkou cast na pomnik
Hitlerovi,!!! Vzdyt to byl vas tyran, vrah a nepritel!!!!??? No ale ta
cisla, co mam vytetovana na ruce VYSLA!!!!

Pista hahaha jsem zvedavej jaky cila ty si napises az ti nekdo vytetuje. Vobycejne vidis akorad hvezdicky
Good Day muj cikansky hochu..



Vim, tvrde, ale je to jen vtip, o nic horsi nez proti cikanum nebo
policajtum!


Stefan

3318

9.8.2002 17:26

Par ftipu

albert 12.?.?.?

Proc je zid nejbezpecnejsim stoparem?? Protoze ten nebude hecovat ridice "pridej plyn"..

Jaky je rozdil mezi zidem a pizzou?? Pizza v peci nekrici ..

V synagoze o shabezu, podle zidovskych zvyku oddelene od zidu, zidovky namisto toho aby poslouchaly rabina, tak se mezi sebou bavi. Mlada Sara se vytahuje druhym zidovkam, jak jeji novomanzel Jitzek to umi v posteli, jak ji naposledy naaadherne preliznul.. Po synagoze se zidi vrati domu, take stary ortodoxni par, Roza a Shlomo. Roze to stale vrta v hlave, o tom lizani, a zacne byt moc nadrzena. Tak skemra na stareho: Shlomicku, vylizej mi ku--u.. Ostatni zidi sve manzelky uspokojuji, jako Jitzek, ty akorat furt lezis v talmudu, proc mi neco taky hezkyho neudelas? Co ja mam z toho zivota ?? 40 let manzelsti, a kolikrat jsem byla uspokojena, to se da spocitat na prstech jedny ruky .. Shlomo se brani,ze pry to neni kosher, ale hasteriva Roza se neda odbyt a na Shloma stale tlaci. "Tak kdyz teda nedas, tak jo, snad se nas Jahve nebude koukat", nechal se ukecat Shlomo protoze se s hadavou starou nemini handrkovat zbytek dne: ceka na nej plno prace ve studovani talmudu. Tak Shlomo sunda kabat a klobouk, prehodi pejzy a hlavu strci Roze pod sukni. Rozohni se, mlaska masitymi pysky. Roza cela vzrusena, a jak to na ni prichazi, tak si prdne... Shlomo se ozve z pod sukne rozechvelym hlasem: Ooooooo ve jmenu celeho Izraele!! Ve jmenu Abrahama,Izaka a Jakuba! Dekuju Ti Jahve, Bo-u vyvoleneho Israele - za milosrdenstvi daru trochu cerstvyho luftu!

3290

10.8.2002 6:18

Sobe - ze zase papouskujes co ti nekdo nakukal?

albert 67.?.?.?

1. Citujes-li z Bible, tak me pouc kde se v Bibli pise, ze "zide jsou Semite"?

Kde se v Bibli pise, ze tato verse se vztahuje na zidy? Kdo je to - "you"? Ale hlavne mi nevysvetluj, ze akoliv se to sice v Bibli nepise (jak tvrdi zide, jejich svate jmeno se ani Pan Buh neodvazil vyslovit - ale prece kazdy vi, ze se mluvi o zidech!), kazdy prece vi ze se jedna o dnesni zidy!

... it is not because you are numerous that God chose you,
indeed you are the smallest of people (Deuter.7:7)
Opet - kdo je je to "you" ????

You alone have I singled out of allthe families of the earth. That is why I call you to account for all your iniquities (Amos 3:2)
Stejne tak zde .. Kdo je to "you"?????


A tak abych se poucil od Bible znalych, jako je Sob, a snad i jini se mnou - kde je tedy v Bibli napsano, ze "Zide meli neco jako kontrakt, smlouvu s Bohem, jak tomu rozumim, oni se budou chovat a dodrzovat Jeho zakony a on nad nimi bude drzet ochranou ruku.

Mimochodem, Sobe, ty rozumis starohebrejstine?

Ale hlavne se mi nepokousej vysvetlovat, ze ackoliv se to tedy v Bibli nepise, a zidi se tam nejmenuji (ze by se zase Pan Buh zdrahal vyslovovat jejich nejsvatejsi jmeno???), kazdy kdo neni na hlavu padly a neni antisemita prece vi, o koho se jedna! A basta fidly... A jestli tomu neverim, tak jsem antisemita. To uz jsem slysel mnohokrat!
Adios, albert

3303

10.8.2002 7:00

Sobe - kdyz citujes z Bible, tak ja taky!

albert 67.?.?.?

And take names!!!

John 8
[39] They answered and said unto him, Abraham is our father. Jesus saith unto them, If ye were Abraham's children, ye would do the works of Abraham.
[40] But now ye seek to kill me, a man that hath told you the truth, which I have heard of God: this did not Abraham.
[41] Ye do the deeds of your father. Then said they to him, We be not born of fornication; we have one Father, even God.
[42] Jesus said unto them, If God were your Father, ye would love me: for I proceeded forth and came from God; neither came I of myself, but he sent me.
[43] Why do ye not understand my speech? even because ye cannot hear my word.
[44] Ye are of your father the devil, and the lusts of your father ye will do. He was a murderer from the beginning, and abode not in the truth, because there is no truth in him. When he speaketh a lie, he speaketh of his own: for he is a liar, and the father of it.

John 5
[18] Therefore the Jews sought the more to kill him, because he not only had broken the sabbath, but said also that God was his Father, making himself equal with God.

John 7
[1] After these things Jesus walked in Galilee: for he would not walk in Jewry, because the Jews sought to kill him.

Luke 22
[1] Now the feast of unleavened bread drew nigh, which is called the Passover.
[2] And the chief priests and scribes sought how they might kill him; for they feared the people.

1 Thessalonians
[14] For ye, brethren, became followers of the churches of God which in Judaea are in Christ Jesus: for ye also have suffered like things of your own countrymen, even as they have of the Jews:
[15] Who both killed the Lord Jesus, and their own prophets, and have persecuted us; and they please not God, and are contrary to all men:
[16] Forbidding us to speak to the Gentiles that they might be saved, to fill up their sins alway: for the wrath is come upon them to the uttermost.

James
[1] James, a servant of God and of the Lord Jesus Christ, to the twelve tribes which are scattered abroad, greeting (pzn. v dobe kdy Judea byla naplnena zidy, tj. obyvateli zemi judske - vetsina z 12 kmenu biblickeho Israele zila mimo uzemi, z vyhnanctvi 721 BC a 586 se do puvodni zemi Israel nevratila)

Rev.2
[9] I know thy works, and tribulation, and poverty, (but thou art rich) and I know the blasphemy of them which say they are Jews, and are not, but are the synagogue of Satan.

Rev.3
[9] Behold, I will make them of the synagogue of Satan, which say they are Jews, and are not, but do lie; behold, I will make them to come and worship before thy feet, and to know that I have loved thee.



3304

13.8.2002 20:53

Holocaust - dojná kráva

albert 12.?.?.?

Podle p. Soba (ze jste taky zid?), kazdy kdo nebasti retoriky a horekovani neustale se linoucich z amplionu zidovskych flasinetu, tak je je "antisemitickym nevychovanym lumpem". Ci v pripade zida-chazara Finkelsteina - jen lumpem. Pane Sob, mel jste ale napsat ze Finkelstein je "self-hating jew", to zni lepe. Podobne jak byli obvineni Benjamin Fredman (Facts are facts), ci Arthur Koestler (Thirteenth tribe of Israel), nebo sachista Bobby Fisher. To je ta spravna fraze vymyslena ve vasich laboratorich, vasimi specialisty lzi, propagandy a oblbovani.
A jen tak mimochodem, jeden ktery nenasleduje zidovskou "party line" - neni antisemitou. Jiz za doby Krista, vetsina populace zeme judske nebyla semitickeho puvodu (tj. nebyli to Israelite). Byla to smesicem multi-kulti, v Novem Zakone jsou nazvany "multitude", byli to obyvatele Judey. A to bez rozdilu k rase, narodnosti ci etniku. Vsichni byli Judeanci (z rectiny Ioudaios, podle prof. Concordence a Lexiconu Stronga "obyvatel zeme judske"[mrknutí jedním okem], podobne tak jako vse narodnosti, etnika, rasy, a misenci, kteri se kdy narodili v Good Ol' USA - jsou Americane. Ani kral zidu Herodes nebyl Semitou IIsraelitou), byl z naroda/rasy Edom, presto byl zid-judeanec. Dokonce kral zidu. Kdo je dnes vubec Semitou (tj. primy potomek Shema)? O tom se vedou nekonecne spory, ale zatim zadna teorie nebyla dokazana. V soucasne dobe zhruba 80% svetoveho zidstva jsou puvodu tukro-mongolskych chazaru (konvrtace okolo 860 AD). Takze spravne jeden, ktery oponuje zidovskym machinacim, by nemel byt nazvan antisemitou, ale spise antiyiddem, antizidem, antichazarem, apod.
Ale existuje Jeden, jehoz genelogie je dokumentovana (Kniha Lukase a Matyase), pres Shema, Abrahama, Jakuba-Israele, Davida. Jezis Kristus. A jelikoz toho zide (ti kteri nasleduji, ci jejich predci nasledovali doktrinu Farizejcu, dnes znamou coby judaismus) odjakziva nenavidi, bez rozdilu jestli jsou to potomci Judeancu ci konvertovanych Chazaru - to jsou ti pravi antisemite!
A smlouva s Bohem? Ta smlouva nebyla mezi zadnymi zidy, ale s Israelity. To rika Bible. A proc dnesni zide tolik nenavidi Novy Zakon, prekrucuji jej, dokonce se snazi odstranit tzv. "antisemiticke" pasaze (ty jsem prilozil v horejsi casit teto diskuze)? Protoze Jezis Kristus je, at prime geneologicke predky (Judeance, Sefardim) ci uz jen ideologicke predky (pro chazarske konverty zname Askenazi, ci ostatni konverty) odhalil. A obvinil je, ze "lzou, jsou deti dabla, hadi potomstvo a pod. ... A ti, kteri prijdou a budou tvrdit, ze jsou Zide (ve smyslu bibl. Israele), nejsou, ale lzou, a jsou synagogou Satanovou (Revelation 2:9, 3:9).
A co se stalo se s puvodni smlouvou Bozi?
Na to si jeden sam muze nalezt odpoved jak ve Starem Zakone (Jeremias 31:31), tak i v Novem Zakone (Hebrews 8:7-13). Po precteni, zbyva snad jen nalezt odpoved na otazku: kdo tedy lze? Je to Bible,? Ci jsou o ti, kteri Svetu tvrdi ze nasleduji puvodni smlouvu? Ti, jez identifikoval Kristus v Revelation 2:3 & 3:9?

3370

14.8.2002 14:56

RE: Holocaust - dojná kráva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3370

Alberte, vyborne napsano, domnivam se ale, ze je to zbytecne analyzovat, zidkove
a stoupenci to NECHTEJI pochopit. Na obranu predhazuji "nejake" web pages, ty ovsem co napsali o sobe zidi sami, ty zavrhuji. Takze podobne jako Rashdieho odsoudil Islam, tak i tito jsou u svych vlastnich na "indexu". Kdo jiny by to mnel vedet nejlepe o zidech nez zid?
Well, zijeme s nimi ci oni s nami a zatim se to asi nebude menit. Nez to tady (v USA) "vycisti" uplne, dojebou hlavy mladym jeste vice a pak si najdou zase nejakou zemi, kterou si "podmani", to jeste potrva. Zatim jsou v Americe jeste stale rezervy! A historie se opakuje, to vime vsichni a nejen v "mode"!!!!!
Stefan

3388

20.8.2002 6:22

Holocaust - dojná kráva

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Nekupujte u kovaricka ,ale ,kupujte u kovare.Zde Vam nabizim zpravu,tak rikajic "od cepu",primo z odtajnenych dokumentu Israelske vlady,kde je dokument o spolupraci zionistu,tedy terroristicke skupiny "Stern Gang" primo s nacistickym vedenim v roce 1941 (tim mi neni jasno proc jsou vyplaceni za holocaust,kdyz spolupracovali s nacisty)
Tento dokument hovori o prime spolupraci mezi zionisty a nacisty proti Britanii a je o tom cela kniha na Amazon.com.
Linka na dokument je : http://www.palestineremembered.com/Acre/Palestine-Remembered/Story799.html
Mozna ,ze vsem kricicim o antisemitismu ani tohle nebude stacit,ale to ,uz tak v zivote byva ,ze parez ,zustane parezem a vul ,volem.
Nepoucitelni ,vetsinou jen nadavaji tem ,co vedi o neco navic ,aby zakryli vlastni blbost.

3528

8.2.2005 9:03

Holocaust - dojná kráva

Jakub Matoušek Flegi (zavináč) mail (tečka) muni (tečka) cz 81.?.?.?

Mám jednu otázku, kolik můžete vydělat, když budete cca. na 10% urok půjčovat 32 milionů USD, za padesát let? 1 569 183 209 USD, tedy víc než Jwc požadovalo. Jedná se o přibližní odhad /nekvalifikovaní/, ale tak nějak mohli na tom svýcarské banky vydělat. A to mluvíme o kontech, jejich existenci uznali i Švýcaři!!!


Tak jsem se pobavil. Skupina přestárlých žen a jeden muž svědčili proti švýcarským bankéřům.????? [překvapení] Snad by jste nechtěli, aby padesát let po válce byli svědci, kteří jsou mladí a svěží? Nebo by měli krásní a úspěšní? Nebo jak by měl vypadat svědek, který o kontech svědčí?

Později se objevilo svědectví Itamara Levina, šéfredaktora hlavních izraelských podnikatelských novin, že téměř nikdo ze svědčících nebyl schopen předložit sebemenší důkaz o existenci nějakého majetku ve švýcarských bankách. [velký smích] Sakra, já snad padnu, napřed jsou Židi obviňování, že jsou vypočítavé bestie, pak musí dokazovat konta ve Švýcarsku, kde to pro ně bylo nejvýhodnější, trochu rozpor, ne? Hezký argument, ale když není žádný důkaz, jaktože jich švýcaři "pár" našli. A můj názor je, že Švýcaři sporná konta nezapočítali, já bych to taky neudělal.

Výdaje švýcarských bank:
Co s tím mají židové společného kromě toho, že požádali své peníze zpátky? Pokud dobře počítám, tak švýcarsko zaplatilo na obranu 1,25 mil. dolaru 1 miliardu, což nepokládám za dobrou investici, ale bylo to rozhodnutí Švýcarů. Když vás někdo okradne, vy ho zažalujete, on si zaplatí právníky, můžete za jeho náklady vy? Myslím, že odpověď u většiny soudných lidí je ne. Tak proč se tyto náklady přičítají židům? Netvrdím, že švýcaři oběti holocaustu přímo okradli, ale za náklady si můžou sami!!!


A tak, zatímco švýcarské banky platily a platily, žijících obětí holocaustu rychle přibývalo. V průběhu švýcarské aféry JWC tvrdil, že stále žije 250 tisíc lidí, kteří přežili holocaust. Už toto číslo je zřejmě nadsazeno. Muselo by jim dnes totiž být v průměru kolem osmdesáti let. Většina z nich ale žije v zemích, jako jsou Sovětský svaz (průměrná délka života 60 let), Amerika (77 let) a Izrael (73 let). Gribetzův plán, zveřejněný v září 2000 pod jménem "Special Master's Proposed Plan of Allocation and Distribution of Settlement Proceeds", už hovoří o celém milionu žijících pozůstalých.

[velký smích] Moc hezká manipulace! žijících obětí holocaustu rychle přibývalo? Nevídím žadný důkaz? Jak chce autor toto tvrzení prokázat? 250 000 zijicích obětí může být nadsazeno , o to nic. Ale naznačovat, že během pár let zveličili židé vé počty 4x je trochu unfér. Žijící obět se nerovná žijící pozůstalí. Připustme nějakou cifru obětí holokaustu třeba 4 miliony /trochu podhodcené, ale co/ + 2 miliony, které to přežily. To máme 6 000 000 lidí, z toho 1 000 000 lidí jako jich nebo přímích dědiců nebo příbuzných se vám zdá moc?

30291

Příspěvků: 76

06.08. 08:28 Lakomec  No a ?
08.08. 13:46 Ludek  RE: No a ?
10.08. 01:03 Rudolf Sob  RE: No a ?
10.08. 05:00 Michal Varga  RE: No a ?
12.08. 10:42 Ludek  RE: No a ?
12.08. 12:03 Lakomec  RE: No a ?
06.08. 09:48 Jirka  Holocaust deniers vs. Holocaust industry
06.08. 15:11 stefan  Holocaust - dojná kráva
06.08. 19:45 Jirka  RE: Holocaust dojna krava
06.08. 21:28 stefan  RE: Holocaust dojna krava
07.08. 04:33  RE: Holocaust dojna krava
07.08. 05:12 stefan  RE: Holocaust dojna krava
07.08. 17:49 Mirek Dockal  RE: Holocaust - dojná kráva
06.08. 15:23 Emma Bovary  Holocaust - dojná kráva
06.08. 15:43 Josef Doleček  RE: Holocaust - dojná kráva
06.08. 18:29 stefan  RE: Holocaust - dojná kráva
07.08. 07:19 Josef Doleček  RE: Holocaust - dojná kráva
06.08. 17:54 stefan  RE: Holocaust - dojná kráva
06.08. 20:40 Michal Varga  RE: Holocaust - dojná kráva
06.08. 15:50 Jana, Ottawa  Holocaust - dojná kráva
06.08. 18:37 stefan  RE: Holocaust - dojná kráva
06.08. 21:00 Michal Varga  RE: Holocaust - dojná kráva
07.08. 09:25 Stephan  RE: Holocaust - dojná kráva
07.08. 19:12 stefan  RE: Holocaust - dojná kráva
08.08. 07:50 Stephan  RE: Holocaust - dojná kráva
07.08. 19:46 Michal Varga  RE: Holocaust - dojná kráva
08.08. 03:17 Stephan  RE: Holocaust - dojná kráva
08.08. 04:11 Michal Varga  RE: Holocaust - dojná kráva
06.08. 16:44 Morgan  Holocaust - dojná kráva
08.08. 13:25 Ludek  RE: Holocaust - dojná kráva
06.08. 18:25 stefan  Holocaust - dojná kráva
06.08. 20:01 albert  Holocaust - dojná kráva
06.08. 22:30 Jana  Hm
07.08. 00:53 stefan  RE: Hm
07.08. 00:23 Peleška Milan  Holocaust - dojná kráva
07.08. 01:01 stefan  RE: Holocaust - dojná kráva
07.08. 01:06 albert  Holocaust - dojná kráva
07.08. 05:05  Holocaust - dojná kráva
13.08. 19:05 Rudolf Sob  RE: Holocaust - dojná kráva
07.08. 05:32 stefan  Holocaust - dojná kráva
07.08. 05:39 stefan  Holocaust - dojná kráva
07.08. 09:36 Robert Nohejl  Holocaust - dojná kráva
07.08. 20:29 albert  Holocaust - dojná kráva
08.08. 01:35 Jirina Kokesova  Holocaust dojná kráva
09.08. 15:21 stefan  RE: Holocaust dojná kráva
08.08. 06:49 albert  Holocaust - dojná kráva
08.08. 14:32 Ludek  RE: Holocaust - dojná kráva
09.08. 05:25 stefan  RE: Holocaust - dojná kráva
09.08. 08:24 Stephan  RE: Holocaust - dojná kráva
09.08. 15:03 stefan  RE: Holocaust - dojná kráva
08.08. 14:25 Tvarožník  Holocaust - dojná kráva
08.08. 19:09 L. Truxa  RE: Holocaust - dojná kráva
09.08. 00:55 stefan  RE: Holocaust - dojná kráva
08.08. 23:24 Aja  Holocaust - dojná kráva
09.08. 01:09 stefan  RE: Holocaust - dojná kráva
09.08. 08:37 Libor Truxa  RE: Holocaust - dojná kráva
09.08. 02:54 Michal Varga  RE: Holocaust - dojná kráva
09.08. 19:23 Rudolf Sob  RE: Holocaust - dojná kráva
09.08. 23:15 Aja  RE: Holocaust - dojná kráva
10.08. 00:38 Rudolf Sob  RE: Holocaust - dojná kráva
11.08. 19:08 Aja  RE: Holocaust - dojná kráva
12.08. 20:06 Rudolf Sob  RE: Holocaust - dojná kráva
12.08. 20:55 Aja  RE: Holocaust - dojná kráva
13.08. 19:57 Rudolf Sob  RE: Holocaust - dojná kráva
09.08. 04:13 stefan  Holocaust - dojná kráva
09.08. 06:34 albert  Ajo, kdyz se hrabes v te literature..
09.08. 13:50 Aja  Diky
09.08. 15:11 stefan  Holocaust - vtip na weekend
12.08. 09:26 Stephan  RE: Holocaust - vtip na weekend
09.08. 17:26 albert  Par ftipu
10.08. 06:18 albert  Sobe - ze zase papouskujes co ti nekdo nakukal?
10.08. 07:00 albert  Sobe - kdyz citujes z Bible, tak ja taky!
13.08. 20:53 albert  Holocaust - dojná kráva
14.08. 14:56 stefan  RE: Holocaust - dojná kráva
20.08. 06:22 Robert Nohejl  Holocaust - dojná kráva
08.02. 09:03 Jakub Matoušek  Holocaust - dojná kráva

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 33 čtenářů částkou 4 742 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 0

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 0

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 0

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 1

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 0

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Nejvyšší soud se zastal somálské studentky s hidžábem. Česko musí tolerovat náboženský pluralismus06.12.19 10:24 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
30,32 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,68 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
21,16 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 683,36 Kč
1 unce stříbra
383,43 Kč
Bitcoin
166 666,88 Kč

Poslední aktualizace: 10.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 140