Diskuze k článku

Kalahari

Příspěvků 43

2.1.2010 9:20

"Šťastie neznamená veľa toho vlastniť, šťastie je uspokojiť sa s málom"

Erika 52 91.?.?.?

Vďaka, pán Lischka. Bolo to zábavné a poučné zároveň. Dobrý štart do nového roku.

208575

2.1.2010 10:49

Kalahari...

Oli63 88.?.?.?

>>A v tom právě vidím moudrost a prozíravost té menšiny inteligentních géniů, kteří řídí naše globální osudy. Dokud nebude z celé naší planety poušť, my lidé nemůžeme žít nijak šťastně.

Je to ťažko stráviteľné zistenie, že zachrániť ľudstvo môže len jeho kat..
Ľudstvo je mŕtve, nech žije Ľudstvo...

Vynikajúci článok, ďakujem.

208579

2.1.2010 19:27

RE: Kalahari...

daniela 95.?.?.?

Reakce na 208579

..že zachrániť ľudstvo môže len jeho kat.

Trochu bych Vás poopravila.Ne kat,ale pořádný výprask,abychom se jako lidstvo konečně probudili.

208645

2.1.2010 19:44

RE: Kalahari...

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 208645

...výpraskov tu už bolo ajajaj. Keď si spočítate všetky tie veľké aj malé konflikty čo boli a sú, tak sme bití až až.
Ale ľudstvo ako celok doteraz na hubu nepadlo.

208648

2.1.2010 23:19

RE: Kalahari...

daniela 95.?.?.?

Reakce na 208648

To máte pravdu.Výprasků už bylo dost.Lidstvo ještě na hubu nepadlo.Ale jak říkávala už moje prababička,všeho do času,ono se jednoho krásného dne v každé "kebuli"rozsvítí [cool]

208671

2.1.2010 11:11

Lišáku díky

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

je fajn, že ten Gaussův vynález lze taky číst vzhůru nohama. Že ti geniové v Kalahari vědí jak přežít vesele i v poušti.
A na nás, je, jestli budeme posilovat tu veselost nebo poušť.

heslo roku:

P růserům
F stříc !!

208580

2.1.2010 11:17

RE: Lišáku díky

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 208580

...ale je třeba heslo chápat doslovně, dopredelevlezlizně.
Protože teprve nakouknutím tam, kde se průser chystá (což je nejen v řiti, ale i v žaludku, hrtanu a v hubě) - se můžeme dozvědět, co nám bude spadnuto...., a podle svých možností to padané ještě můžeme "upravit" - také podle svých schopností a možností, ne?

208581

2.1.2010 12:43

Bludiste pojmu relativnich ...?

jarek 89.?.?.?

Kdysi se jeden vysoky statnik,obtizen starostmi a problemy,zahledel z okna sveho palace.Na chodniku tam sedel bezdomovec a hladil sveho vyzableho psa.Ten mu vdecne olizl ruku a zavrtel ocasem.
Jak stastny to muz,pomyslel si tento statnik a ustarane pohledl na sveho tajemnika.
Jak stastni to lide,co se narodili do techto palacu.Povzdechl si bezdomovec a usmal se na sveho psa.

Byt optimistou jen diky tomu,ze nevim...??? no prosim,ale stat se optimistou i pres to,ze vim ... zalezi na zdroji informaci.

Vzhledem k tomu,ze se soucasny system vycerpal a uz nema co nabidnout musime zacit znovu hledat odpoved na otazku po smyslu zivota ...


[zmaten]

Diky za clanek Kalahari.

208594

2.1.2010 13:22

Hari

Martin Tomeš 88.?.?.?

Hari je (taktez v hinduistickem prostredi) jedno z mnoha jmen pro boha Višnua. Ovšem etymologicky to nema nic spolecneho se stredoaftickou pousti [smích]

208601

4.1.2010 9:06

RE: Hari

WL 194.?.?.?

Reakce na 208601

Kalahari je také jedno ze jmen či výrazů boha Višnua.

208770

2.1.2010 14:45

Mylné představy

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Mnoho lidí podléhá utkvělé představě o ráji na zemi, v němž žily dávné přírodní kmeny a v němž dodnes ti šťastní přírodní lidičkové, k nimž dosud nepronikla civilizace, žijí. Bohužel jde o blud. Cituji:

Mýtus „hodných divochů/mírumilovných přírodních národů“ dostal další ránu. Výzkum dvou britských archeologů dospěl k závěru, že v Británii mezi lety 4000-3200 př. n. l. měl člověk vyhlídku 1/14, že zemře následkem úderu do hlavy a šanci 1/50, že podlehne následkům nějakého jiného poranění. Britští vědci to zjistili na základě srovnání 350 lebek dochovaných z tohoto období.

Fakt, že drtivá většina zranění byla na levé straně lebky, odpovídá souboji dvou praváků. Většina smrtelných úderů byla zasazena tupými předměty (snad něco na způsob palcátu), byť i kamenné sekery našly v tomto ohledu uplatnění. Občas máme doklady i o uřezávání uší.

Zdroj: http://www.newscientist.com/article/mg19025514.900-muggings-were-rife-in-new-stone-age.html

V současné době hyne 35% mužů a 29% žen v novoguinejském kmenu Gebusi vraždami. Ještě vyšší je toto procento u amazonských kmenů. Jihoafričtí Kungové vykazují frekvenci vražd srovnatelnou s těmi nejnásilnějšími ghety severoamerických měst. Vyspělý svět vykazuje 4 vraždy na 100 tisích obyvatel a rok, Afrika 150.

Zdroj: Jan Zrzavý, Proč se lidé zabíjejí

Závěr? Nechť si učiní laskavý čtenář sám. [smích]

208605

2.1.2010 15:22

RE: Mylné představy

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 208605

100% souhlas

208609

2.1.2010 15:49

RE: Mylné představy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 208605

Jsou v těch 4 vraždách započítány také vraždy způsobené organizovaným vývozem demokracie a humanitárním bombardováním? Mám obavy, že tu něco nehraje. Až budou naši potomci zkoumat kostry všech zavražděných ve válkách, holocaustech a teroristických akcích vyspělého světa, jsem si jist, že na tom domorodci budou furt ještě líp - i když věřím tomu, že by je "evoluce"postupně taky naučila si ty vraždy lépe zorganizovat a jednoduchým fíglem je změnit z "vražd" třeba na "oběti válek" atd.

208613

3.1.2010 9:35

RE: Mylné představy

WL 194.?.?.?

Reakce na 208605

Zřejmě jste někteří četli jiný článek. Psal jsem o současných Krovčích! Pozor na údery do hlavy!

Ti primitivové dávnověku, naši prarodiče, byli nešikovní. Dnes se mlátíme do hlavy z leva i zprava, a lebky při tom nijak nepraskají.

Lehký úder propagandou a reklamou je lepší, než sekeromlatem. Proč bychom zajatce zabíjeli, když nám mohou pěkně sloužit?

Když nás mlátili do hlavy levičáci, bylo to ještě dost primitivní. Pravičáci jsou šikovnější. Dnes je praštěný de facto každý, a nikdo si to neuvědomuje!

208686

3.1.2010 17:58

RE: Mylné představy

n.z. 99.?.?.?

Reakce na 208605

To co jste napsal je hodne polemiky. Totiz(a v tom je ta potiz): eticke a moralni hodnoty byly a jsou dodrzovany, ano pouze cestou krutosti protoze jinak to s lidmi nejde, prave u "primitivu".

U "vzdelanych a civilizovanych" mame jen zbla zdani o tom co je spravne. Omylem to povazujeme za pokrok a je to zdroj naseho moralniho rozkladu, ktery bude i koncem naseho 'blahobytu'. Rozhlednete se: je to vsude kolem nas.

A ted mi zkuste oponovat; jsem zvedav s cim prijdete. [chechtot]

208717

4.1.2010 9:29

RE: Mylné představy

WL 194.?.?.?

Reakce na 208717

Nevím, v čem Vám mám oponovat, Vždyť s vými souhlasím. Jen svými slovy potvrzujete smysl článku. Jsem tomu rád. Vždyť o tom ten článek byl - napsán tak, aby čtenář sám přemýšlel a dospěl k nějakému pochopení, nikoliv pisatel. Vždyť se nehádám, jako někteří diskutéři, o to kdo není blbý. Dávám rád každému přednost.

Tak jen dokládám. Morálka vynucovaná násilím, nebo společností je pouze utrpením (vytvářením napětí), které má u dementních primitivů (těch nás civilizovaných, mluvme za sebe), v konečném ohledu nastolit dilema např. morálky a pudů, které má trpící jedinec začít správně řešit. Čím déle to bude oddalovat, tím pro něj i druhé hůře. (Utrpení je nepřeberně mnohou hrozného v zásobě. Však jej také cílevědomě připravujeme. Na ničem jiném naše "civilizace" tak skvěle a do důsledku nepracuje)

Idea šťastného života na Zemi (ve skutečnosti 2 D duševním prostoru, zevně zabezpečeného technikou, legislativou, konvenční morálkou, demokracií, elektrotechnikou, policií atd.) je choromyslná. Jejím jediným účelem je trpět a pochopit ono dilema.

Snesitelný ("šťastný"[mrknutí jedním okem] život na Zemi je důsledkem (vedlejším produktem) něčeho jiného.

Není morálka spíše kontrolou životní síly, a nikoliv její kastrace, která přináší prospěch zejména vlastní osobě (vnitřní harmonie, vyšší inteligenci, klid), a díky tomu i společnosti?

Tak všem vše nejlepší do nového roku 1 na globální Kalahari! (Živí budou závidět mrtvým. Čí geny to přežijí, má se na co těšit.)

208774

2.1.2010 17:34

Hmm, Gaussova krivka?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Dneska se neda verit nicemu. Ani krivce ani chripce. Vypada to, ze krivky i chripky jsou cim dal zakernejsi. Ted uz nebudou sezonni, ale celorocni. To bude asi temi klimatickymi zmenami. Byly casy na maticce zemi, kdy totiz nedochazelo ke zmenam pocasi. A ejhle uz je to tady zpatky jako blesk z cisteho nebe. Jak aby to asi graficky znazornil pan Gauss? Kde se vubec na te krivce vyskytuje Svejk? A co narod Svejku jaky ten ma tvar krivky?
http://www.novinky.cz/domaci/188154-epidemie-chrip...

208631

2.1.2010 19:21

RE: Hmm, Gaussova krivka?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 208631

Mám za to,posledních pár let ekonomického "vývoje"mě v to ujišťují,že nebýt oněch Gaussových,ekonomických,vývojových,plánovacích a jiných křivek,žilo by se nám lépe.Jistě bychom nedošli na Kalahari ani do této a podobné džugle.V krajním případě by se každý věnoval své práci dle vlastního přesvědčení a umu.V tom lepším případě bychom se přestali chovat jako štvané ovce a svůj volný čas se naučili využívat efektivněji než zoufalými sezeními nad křivkami grafů.
Každopádně,v textu autora se dá najít něco k zamyšlení.Chtít ve 21.století po lidstvu,navzdor posbíraným vědomostem,znalostem a zkušenostem, byť viditelně toho víme o přírodních silách tuze málo,aby se vším pláclo a vrátilo se do džungle s pouhopouhým pilníkem na oštěpy je poněkud zbabělé ne-li hloupé.
Myslet si s povrchností,že jsme něco více než oni Křováci,není jistě také nejlepší přístup.
A tak,hlasuji proti všem křivkám,chřipkám,proti všem strašidlům,které zcela evidentně ovládli naše duše. [vyplazený jazyk]

208644

4.1.2010 9:38

RE: Hmm, Gaussova krivka?

WL 194.?.?.?

Reakce na 208644

Milý čtenáři, pozor, na tuto myšlenku, která Vás napadla: "Chtít ve 21.století po lidstvu,navzdor posbíraným vědomostem,znalostem a zkušenostem, byť viditelně toho víme o přírodních silách tuze málo,aby se vším pláclo a vrátilo se do džungle s pouhopouhým pilníkem na oštěpy je poněkud zbabělé ne-li hloupé."

Tento návrat, jak ze článku vyplývá, po nás požaduje (po sobě požadujeme) právě ten vědecko-technický vývoj (zevní posbírané vědomosti, znalosti a zkušenosti z druhé ruky - získané a zneužívané bez vlastního morálního úsilí). Ten dnešní mrzáček se přece nikam již vrátit (a pokračovat správně dál-výše)nemůže. Do pozemské přírody nepatří.

208775

2.1.2010 19:28

RE: Hmm, Gaussova krivka?

Blazkova 79.?.?.?

Reakce na 208631

I doprdele, velebnosti. Zrovna jsem si ten odkazek docetla, teda precetla jsem prvni odstavec a prepadla me "rannni nevolnost". Jelikoz se nachazim v zemi, kde uz chystaji masove hroby pro obeti svinske chripky, bylo mi to jejich vaccination nabidnuto zdarma. Rekla jsem svoji "midwife", ze fakt na praseci chripku neverim a to stacilo. Tak nevim. Tady se to hemzi clanky, jak je UK fuj, treba skrzeva spousty kamer, a ja se tu citim OK. Uz proto, ze kdybych chtela nejake ty "benefits" (paklize bych na ne mela narok), rozhodne by mi nelezly houfy socprcek do bytu. Tady totiz zakony plati pro vsechny. I pro socprc.
A chripky se nebojim, klepu na drevo, ac jsem rizikova skupina, nemam ani rymu, coz se divim. Doma pry mrzne, to prece bacilove neprilis radi, tak co lidi blbnou. Tady furt chcije a chcije, teploty kolem nuly, spise do plusu, tedy idealni prostredi pro nemoci, a ja nic.
Jen se bojim, ze az se navratim do vlasti, tak mi to ockovani proste bude vnuceno, at chci nebo ne, a pokud se nedam, bude na me vykonano exekucne. Chjo. [pláč]

208646

2.1.2010 19:39

PF 2010 těm se stejným rozptylem

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Přeji zejména hodně zdraví psychosomatického a co nejméně stárnutí. Aby to ještě dlouho trvalo, než někdo řekne "zavři hubu, nebyls tázán". Chce to být natolik svobodným aby sis mohl splnění svých přání koupit a ta přání musí být pak tuze skromná.
To všechno píši nikoli proto že bych si stěžoval, abys mne litoval. Jde o poznání: je nutné vážit si toho hovna, co máš dnes.

208647

2.1.2010 20:26

Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

jejímu významu pro IQ. Cílem článku je snad šokovat apod. a pochybuji, že by jej normální média zveřejnila. Autor vulgarizuje složitou problematiku podobně jako naši politici.

208655

2.1.2010 21:59

RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož

RAVI 62.?.?.?

Reakce na 208655

Jsem rad, ze alespon jeden takovy prispevek se tu objevil ... ac se autor snazi rozsvitit sedost a vsednost dni obycejnych lidi neortodoxni definici blbce, za ktere povazuje vetsinovou spolecnost na zaklade vrcholu krivky normaloveho rozdeleni, je podle me zpracovani clanku chabe a bez vtipu ...

208664

4.1.2010 9:46

RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož

WL 194.?.?.?

Reakce na 208664

Pozor na větu ve článku, která říká, že záleží na tom který soubor pitomců vezmeme v úvahu. Zpracujte, prosím, lepší článek. Těším se na vaše vtipy. Rád snahu ocením..

208778

4.1.2010 23:48

RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož

RAVI 62.?.?.?

Reakce na 208778

Vyjadril jsem svuj subjektivni nazor, nenapadal jsem Vase schopnosti novinare. Vety "Jak jsem uvedl, většina lidí jsou úplní blbci. Žijí ve vrcholové rovině toho zvonovitého tvaru křivky." me presvedcili o tom, ze GK Vas zcela jiste nezajimala z pohledu matematika, jelikoz vyraz "vrcholova rovina" je ve spojeni s konkavni krivkou normaloveho rozdeleni ciste fiktivni zalezitost ...

208857

5.1.2010 8:49

RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož

WL 194.?.?.?

Reakce na 208857

Nezlobím se. Kdo by ten článek bral vážně, tak je vedle, jak ta jedle. Matematice a statistice vůbec nerozumím. Vymyslel jsem si vlastní počty. Fungují mnohem lépe, než ty vědecké.

Nedal bych za ta tvrzení v tom článku obsažená ani zlámanou grešli. Rád si vymýšlím a lžu. Proč by měli mít právo lhát jen ti, co jsou u vesla nebo ti, co tahají za nitky? Jsem zásadně pro svobodu a demokracii - lhát, krást, podvádět a ničit mají mít právo všichni.

Gaussova křivka je ale nemilosrdná. Za existenci lhářů mohou ti pravdomluvní. Za existenci nepoctivých poctiví...atd.

Soudruzi kolegové, takto, když budeme blbě myslet, tak tu demokracii, kurník, nevybudujeme!

208886

4.1.2010 9:44

RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož

WL 194.?.?.?

Reakce na 208655

Zřejmě jste zapomněl/a, že normální média jsou poplatná Gaussově rozožení jevů - obecné blbosti. Problematika není složitá, pouze normální duševní uzpůsobení, které považuje jednoduchost, prostotu a podstatu za areál hlouposti či vulgarity.

Jestliže vlastníte politiky, protože je nazýváte svými, tak za vulgarizování složité problematiky můžete vy. Proč je nevyměníte? Jako výkvět národa mu už dlouho dělají pěknou ostudu.

208777

5.1.2010 0:29

RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož

RAVI 62.?.?.?

Reakce na 208777

Hm pekne slovickareni, to uz jste nevedel jak z tech zvastu uverejnenych v clanku vybruslit, ze?

208860

5.1.2010 8:57

RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož

WL 194.?.?.?

Reakce na 208860

Vybruslím, z nich vždy snadno. Pozor, kdyby ty žvásty byly jenom žvásty, tak by Vás asi nepodráždily. Možná bych se jimi tolik nezabýval na základě zevních informací a vzdělanosti, a prozkoumal bych své podvědomé motivy a náhledy....Pak se třeba shodneme...
Tak příště nashle - zase nad nějakými ne/vzrušujícími kombinacemi písmen.

208887

2.1.2010 21:27

kala, jo to znam

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

treba kala-mar, kala-mari, kala-snikov, kala-mita a kala-majka pak i naopak pla-kala, ka-kala, fou-kala, su-kala a u toho he-kala.
[chechtot]

208661

3.1.2010 2:24

To sou, Lischka, na velikým vomylu,

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

pokud si namlouvaj, že voni vědí, kam patřej! Takovejch maj v Bohnicíh, v Kroměříži a u nás v Opavě krom nich nejmíň tři ty jejich Gaussovy křivky. Kdyby se raděj řádně a často věnovali kubickejm křivkám zvoncovitýho tvaru nějaký ženský, která není ani trošku rovinná, neměli by vlčí mlhu a viděli by i bez televize to, co jim zasejc uniklo, když seděj pořád doma u tý svý bedny. Vobyčejní křováci vod nás z Raduně nemaj ani ten pilník, páč by si jím tak leda ublížili a k broušení kolem kontejnerů jej stejně nepotřebujou. Prázdný flašky by mezi něma taky působily rozbroje, ale ti naši, na rozdíl vod svejch africkejch kolegů, maj k flaškám silnej citovej (někdy až náboženskej) vztah - hlavně k těm zálohovanejm - a proto je ekologicky vracej u vokýnka ve kšeftě, kam si svorně choděj pro plný. Ti naši vobyčejní křováci jich, Lischka, dávno duševně přeběhli a nosit jim teď ten jejich duševní klid by bylo nošením dříví do lesa. Voni si i bez nich celý dny klidně vysedávaj na lavičce ve křoví u sámošky a teď v zimně sou z toho vysedávání vobzvlášť klidní. Kolikrát se celej den ani nehnou a ani vokem nemrknou. Ale podle toho jejich normálního rozdělení pravděpodobnosti jim můžu zaručit, že jestli těm našim křovákům, tak jako já v létě, řeknou, že by se voni, Lischka, nedokázali celý dny dívat do slunka, tak ti naši uvědomělí křováci jim nezištně poraděj, ať se teda dívaj do prdele a nezacláněj, protože pak je místo slunka vopravdu hovno vidět. A jestli neuhnou dost rychle, tak jich, zase podle normálního rozdělení pravěpodbonosti, úplně klidně jako největšího a nejhlavnějšího škůdce, chorobu a predátora – člověka vobčana - zničej i bez toho jejich navádění k záchraně přírody. Takže se nám nepokoušej namluvit, Lischka, že šťastný život není jinak možný, než na Kalahari.

208680

3.1.2010 9:47

RE: To sou, Lischka, na velikým vomylu,

WL 194.?.?.?

Reakce na 208680

Vy, abyste si nepřisadil!! Zdravím a koukám, že diskusi zaplavili zase typičtí Gaussovci. Vám i jim sděluji:

Od narození do smrti je civilizovaný občan odkázán na podpůrné prostředky jeho životních funkcí. Potřebuje například šaty, kamna, mýdlo, auto, boty, počítač, elektrárnu, stroje, balenou vodu, peníze a desetitisíce jiných průmyslových vědecko-technických vymožeností, vynálezů, protéz, berlí, pomůcek.

Civilizovaný člověk je invazní škodlivý organizmus, který zamořil jako vetřelec a parazit celou planetu. Když je při sobě, tak šťastný ovšem nijak není.

Křováci z Kalahari jsou příkladem lidí příslušných pro svému životní prostředí. Nijak jej neničí, a žijí s ním v souladu. Jsou zatím nepřizpůsobiví. Nejsou padlí na hlavu jako my.

My myslitelé a myslivci musíme být ovšem jako správní vědci komplexní a nezaujatí. Je docela možné, že správným údělem lidstva je jeho industrializace a elektronizace (totální totalita – integrace vědomí do anorganické hmoty), a nikoliv návrat k přírodě a navázání na přerušený přirozený vývoj.

Na druhé straně ovšem může platit, že jestliže nemůže Mohamed k hoře, musí hora k Mohamedovi. Je docela možné, že po příští globální katastrofě (jaderné válce, zemětřesení, potopě, pohybech zemských ker aj.) se globální klima upraví vzhledem k naší klimatické přecitlivosti, takže pozůstalí lidé budou žít v otepleném exotickém klimatu.

Což nikdo z nás netouží potom, aby se válel nahatý s holkama na mořské pláži a nic nemusel dělat? Vždyť někteří z nás kvůli tomu, aby tam žili alespoň chvilku, jsou ochotní rozkrást (privatizovat, kolektivizovat) celé národní hospodářství, zblbnout, zubožit a zmrzačit ostatní spoluobčany, zadlužit potomky (sebe a svoje sperma v nich)... atd.

208688

3.1.2010 21:11

RE: To sou, Lischka, na velikým vomylu,

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 208688

Tak nevím, Lischka! Voni nejspíš vo Silvestru těžce zanedbali chlast a proto si furt myslej, že sme tady všichni na hlavu padlí. Copak nechápou, že ti křováci z Raduně sou taky příkladem lidí příslušnejch svýmu životnímu prostředí, který neničej, protože i bez velikýho myšlení moc dobře věděj, že kdyby si to svý křoví vylámali, nesplývali by s přírodou, pralo by na ně slunko a víc by na ně viděly ty invazní škodlivý vorganizmy, který zamořily jako vetřelci a paraziti nejenom celou vesnici ale i celou planetu a kteří nikdy ničeho nemaj dost. Křováci z Raduně sou všichni do jednoho sběrači, kteří nepotřebujou naprostou většinu věcí, co najdou, i takový mejdlo jim nic neříká a proto s tou takzvanou civilizací jsou propojeni akorát v rovině spirituální. To je nejlíp vidět při vočistnejch rituálních vobřadech, který celebruje majitel místní palírny. Po tý duchovní vočistě rozhodně nemaj touhu se nikam vracet, páč většinou musej zvracet, ale ani v tom desintegrovaným vědomí je nenapadaj, Lischka, ty jejich naivně perverzní touhy válet se s nahatejma holkama na mořský pláži a nic nemuset dělat, když - jak je jejich pracovní den dlouhej - většinou stejně nic nedělaj. A voni ti naši křováci i s tím kalvadosem desintegrovaným vědomím taky moc dobře věděj, že ty holky jsou všude na jedno brdo a i na tý pláži budou nakonec vymejšlet, jak toho svýho co nejlíp vochočit a zapřáhnout. No a ty globální katastrofy je absolutně netankujou. Svej malejch lokálních maj i bez nich, Lischka, přesně tolik, abys se jim ten ráj nepřejed a nějakejma horama a Mohamedama se nemusli zabejvat. Vůbec jim nevadí, že nejsou v Africe, že jejich pupek světa leží jenom tři sta metrů nad mořem, protože voni zbytečně nefantazírujou, klidně a zbůhdarma žijou a nás voba, Lischka, tím pádem převyšujou.

208734

3.1.2010 23:30

"Lišáku" zasa chcete byť zasa za každú cenu originálny.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Je to znakom "hystrióna", sám ním som. S tou Gaussovou krivkovou
ste to ako obyčajne prehnal. Krivka iba zoraďuje hodnoty konkrétnej entity. Akosi vychádza vždy tak ako vychádza. Prosto sú viac menej "normálne hodnoty" a marginálne. Pokiaľ hodnotíte tie väčšinové ako nenormálne, navštívte svojho psychiatra. Normálné je bohužiaľ väčšina, tých okrajových 10 % z jednej, či druhej strany sú marginálne. Vy proste chcete presvedčiť, že tá stredná masa je nenormálna. V tom prípade "Lišáku" ste to prepískol. Možno je to akosi "litentia poetica", ale človek by mal dodržiavať určitý úzus.
Ak ho nechcete dodržiavať, je to vaša vec, skočte z okna, pravda pokiaľ nebývate na prízemí. Potom je dobrý Nuselský most, po prelezení zábran. Pouvažujte. Sranda sa dá robiť iba do určitej miery. Ak nepôjdete v svojej srande k sebadeštrukcii, nikto už vám neuverí. Zahrávate sa so svojou telesnou schránkou, pokiaľ nechcete byť zbabelec a kecálek. Varujem vás, uberte plyn, ničíte vo svojom šaškovske sám seba. Myslí to s vám dobre "Lišáku"

208739

4.1.2010 10:03

RE:

WL 194.?.?.?

Reakce na 208739

Díky, za příspěvek typu "potrefená husa". Nic ve zlém, jen z legrace:

To, co chrlíte jsou potlačované reakce, které manifestují to, za co se považujete, kam se řadíte a co podsouváte druhým. Jestliže berete v úvahu pouze střední nebo jen "marginální" pravou, levou, přední, zadní, horní nebo spodní část, tak jste vedle, jak ta jedle.

Sranda, která se dá dělat jen do určité míry, není vůbec žádná sranda! Souhlasím, že dnes většinu rozesměje pouze legrace, která se týká zesměšňování funkce pohlavních orgánů.

Vy chcete tvrdit, že střední masa je tzv. normální? No, vlastně naprosto souhlasím To, co je dnes normální (u té střední masy) je totiž zcela patologické. Pod to klidně se podepíšu.
Dr. Bolíto

208780

4.1.2010 9:10

Chcete být šťastní, či alespoň spokojení?

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Tak to prosím záleží na tom, co k tomu potřebujete. Pokud budete jako Sanové na poušti, pak k tomu máte blízko. Pokud potřebujete víc, musíte víc kmitat. Jak račte. Jsou tací, kteří toho potřebují tolik, že na to své štěstíčko nikdy nedosáhnou a vylepšují si to tím, že dělají z ostatních větší pitomce (voly), než jsou sami. Při tom ten pokrok myšlení je, v porovnání s pokrokem techniky, zanedbatelný. Perte se a žerte se v zájmu svého štěstíčka. Při hmotnosti 130 kg mi připadá nevkusné z vás dělat většího vola, než jsem sám. Ale ono nejde ani tak o hmotnost a techniku pro zabíjení či lenošení, jako spíš o to myšlení, viďte? Spokojeně žít.

208771

4.1.2010 10:13

RE: Chcete být šťastní, či alespoň spokojení?

WL 194.?.?.?

Reakce na 208771

Zdravím všechny zahradní kropáče a kopáče. Nevím, jestli je to k mýmu článku, nebo reakce na něčí příspěvek. Věc se má tak, že ti Sanové jsou blíže skutečné realitě života a nejsou od ní odpoutáni do fiktivní reality, kterou jsme si tak pěkně zajistili, na kterou jsme tak hrdí, a díky které jsme tak pěkně zdegenerovali, že si to neuvědomujeme.

Ve skutečnosti jsme mrtví, když si neuvědomujeme základní realitu života (utrpení) - smrt. Zapomínáme na ni jako na smrt.
Nežijeme, neboť, jak chceme rozlišit život (pobyt v hmotě), když nemáme od čeho? Jsme pak jenom tupá a samolibá (kompaktní) zpracovávaná hmota (masa) přírodními a politickými poměry.

208781

4.1.2010 22:45

RE: Chcete být šťastní, či alespoň spokojení?

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 208781

Zdravím množinu živé biomasy nazývané WL, prozatím využitelné pouze jako trakce ekonomiky ČR. Být doma prorokem, nebo dokonce misionářem, je nerozumné. Ví se, že jiné dokonale vyléčit je neefektivní, protože je lze dokonale zabít s vynaložením menšího úsilí i neskonale nižšími náklady. Změnit myšlení je ještě horší, zejména v rozličných demokraciích. Ať si chlap povídá hlouposti, přece jej v zájmu své pravdy zabít nemůžu a jinak to nejde. Snad nehledat příčiny současného stavu v minulosti, ale zkusit poukázet na kauzu finalis, cílovou příčinu. I tak ovšem pochybuji o úspěchu, protože přece nejde o náš život a štěstí, ale našich potomků, pozitiv bankovních účtů, domů co jsme postavili a stromů, co jsme vysadili.

208848

5.1.2010 9:20

RE: Chcete být šťastní, či alespoň spokojení?

WL 194.?.?.?

Reakce na 208848

Dnes jsem měl takový zvláštní sen. Zdálo se mi, že jsme vybudovali demokracii. Fuj, to jsem se lekl, až jsem se z toho škaredého snu probudil. Ty ostatní budeme kropit, aby pěkně rostli, spali a poctivě na nás makali. Hurá, už se těším na další privatizaci.

Trochu mám strach, aby nás zase Rusové nepředběhli. Jeden čas se říkalo, že nás nechají protektorát opravit, a potom jej budou zase 40 let využívat.

Z tohoto hlediska jako praví vědci musíme ovšem připustit, že bychom tu rekonstrukci republiky a budování blahobytu a demokracie měli co nejvíce protahovat, všechno rozkrádat, využívat; vše dělat jen špatně a provizórní - halabala; zásadně všichni všechno zadlužovat (!); pěstovat marasmus, dělat bordel a nepořádek, hýčkat si nemocnost a chorobnost, lidi oblbovat a demoralizovat, aby byli k ničemu; podporovat alkohlozmus, nakromanii, hazard; zásadně rozložit děti a mládež. Prohnilý, chudý a zadlužený stát s feťáky a přestárlými, nemocnými a dementními občany, obílený hrob, nikdo nechce - ani vlastní občané, ani jejich vláda a politikové, natož cizáci (skvělé, momentálně ani USA).

Vidíte občane, jak je naše politická reprezentace prozřetelná a moudrá, že všem těmto i jiným opatřením dává zelenou! Občan je blb, který tomu nerozumí (viz některé příspěvky výše). Není schopen myslet prognosticky do budoucnosti. A když se o to pokusí, dopadne to vždycky blbě. Buďme tedy loajální, i když nevíme s kým!

208888

5.1.2010 17:59

RE: Chcete být šťastní, či alespoň spokojení?

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 208888

Asi se nechám přejmenovat. Z Kropáče na Řemdich. K tomu snu: my jsme tady tu demokracii ne vybudovali, ale rovnou vymysleli. Tak mne zas napadá (co tak může Kropáče napadnout), jestli by nebyl lepší na Hradě tibetský Dalajláma, místo toho pána z prognostického ústavu.

208929

6.1.2010 10:27

RE: Chcete být šťastní, či alespoň spokojení?

WL 194.?.?.?

Reakce na 208929

Mnohem lepší by bylo, kdyby tam byla máma, která by nám dala všem (dalajmáma). Ženy jsou ovšem dosud velmi hloupé, tak se tam nehrnou.

Myslí si, že když všechno za ně vyřeší dalajtáta, včetně podvodu emancipace, že budou v klidu pracovat v domácnosti, prát, vařit, nakupovat, navštěvovat třísměnné provozy a kadeřníka (který jim již nepomůže), platit hypotéky, účty atd. a přitom tloustnout mužnět a poslouchat to mediální oplzlé a vlezlé pochlebování o jejich kráse...

Ženy jsou živel naprosto rozkladný. Nejsou schopny žádného účinného sdružování. Nadšeně poslouchají všechny to nesmyslné, vyděračské a gangsterské zákony, kteří na ně vymyslí ti vymočení a promočení pitomci muži.

Pohled na Gussovu křivku nám říká, že většina té občanské masy, těhotné břicho Gaussovy křivky, jsou bohužel ženy. Navíc se rozčílí (potrefené husy), když to s nima myslí někdo dobře a řekne jim pravdu do očí. Milují dalajtátu, který jim nic nedá. Stačí jim pohled na jeho kravatu a jsou hotové. Vida ji, nasazují si ji jako opičky také, ale nevšimnou si, že je to tažný postroj nebo smyčka z konopného provazu.

209032

16.1.2010 21:06

Hari

Jaroslav festivals (zavináč) centrum (tečka) cz 88.?.?.?

Hari je v sanskritu, což je původní jazyk, jedno z mnoha jmen Boha. Na toho jsme nějak všichni momentálně více méně pozapoměli. Na to nejdůležitější v životě člověka. Hm..Hinduismus je nepřesný název a nic neříkající. To slovo vymysleli nedávno Muslimové a říkali tak lidem žijícím za řekou sindu. Hezký článek.
Jaroslav [smích]

209714

19.1.2010 14:53

A možná je to mnohem jednodušší

Minutus 62.?.?.?

Třeba stačí srovnat se nějak s realitou, ve které žijeme, stejně jako ti křováci na Kalahari. Nemají asi moc na výběr a proto přijali osud, jaký jim byl dán a nacházejí si své kalaharské radosti a strasti.
Člověk je produkt přírody (alespoň pro darwinisty), není ničím, co je jaksi "mimo", nebo snad "proti" přírodě. A zničit ji asi nemá šanci. Život snad, ale vesmír přesahuje lidské možnosti.

209923

Příspěvků: 43

02.01. 09:20 Erika 52  "Šťastie neznamená veľa toho vlastniť, šťastie je uspokojiť sa s málom"
02.01. 10:49 Oli63  Kalahari...
02.01. 19:27 daniela  RE: Kalahari...
02.01. 19:44 Oli63  RE: Kalahari...
02.01. 23:19 daniela  RE: Kalahari...
02.01. 11:11 janko  Lišáku díky
02.01. 11:17 janko  RE: Lišáku díky
02.01. 12:43 jarek  Bludiste pojmu relativnich ...?
02.01. 13:22 Martin Tomeš  Hari
04.01. 09:06 WL  RE: Hari
02.01. 14:45 Vojta49  Mylné představy
02.01. 15:22 Evropan  RE: Mylné představy
02.01. 15:49  RE: Mylné představy
03.01. 09:35 WL  RE: Mylné představy
03.01. 17:58 n.z.  RE: Mylné představy
04.01. 09:29 WL  RE: Mylné představy
02.01. 17:34 Rene Bartosek  Hmm, Gaussova krivka?
02.01. 19:21  RE: Hmm, Gaussova krivka?
04.01. 09:38 WL  RE: Hmm, Gaussova krivka?
02.01. 19:28 Blazkova  RE: Hmm, Gaussova krivka?
02.01. 19:39 Kropáč  PF 2010 těm se stejným rozptylem
02.01. 20:26  Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož
02.01. 21:59 RAVI  RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož
04.01. 09:46 WL  RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož
04.01. 23:48 RAVI  RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož
05.01. 08:49 WL  RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož
04.01. 09:44 WL  RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož
05.01. 00:29 RAVI  RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož
05.01. 08:57 WL  RE: Velmi slabý, až trapný příspěvek. Autor evidentně není schopen porozumět Gaussově křivce, natož
02.01. 21:27 stefan  kala, jo to znam
03.01. 02:24 Jiří Kramář  To sou, Lischka, na velikým vomylu,
03.01. 09:47 WL  RE: To sou, Lischka, na velikým vomylu,
03.01. 21:11 Jiří Kramář  RE: To sou, Lischka, na velikým vomylu,
03.01. 23:30 Gibi z Wilsonova  "Lišáku" zasa chcete byť zasa za každú cenu originálny.
04.01. 10:03 WL  RE:
04.01. 09:10 Kropáč  Chcete být šťastní, či alespoň spokojení?
04.01. 10:13 WL  RE: Chcete být šťastní, či alespoň spokojení?
04.01. 22:45 Kropáč  RE: Chcete být šťastní, či alespoň spokojení?
05.01. 09:20 WL  RE: Chcete být šťastní, či alespoň spokojení?
05.01. 17:59 Kropáč  RE: Chcete být šťastní, či alespoň spokojení?
06.01. 10:27 WL  RE: Chcete být šťastní, či alespoň spokojení?
16.01. 21:06 Jaroslav  Hari
19.01. 14:53 Minutus  A možná je to mnohem jednodušší

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 0

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 619