Diskuze k článku
Příběh jedné palestinské rodiny dokreslující absurditu a záměry izraelské politiky
Příspěvků 31
Alexandra Monro a Sheila Menon
Jaké by to bylo, kdyby se s Brity nebo Američany nebo Francouzi a nebo Němci zacházelo stejným způsobem, jakým izraelská vláda zachází s Palestinci?
Tento krátký film (7 minut) nazvaný „Cesta uzavřena“ jasně ukazuje náledky omezení pohybu, které na Palestince žijící na Západním břehu uvalil Izrael a jeho vojáci. Tato omezení limitují přístup Palestinců ke zdravotnictví, což porušuje jejich základní lidská práva.
http://na-severu.blogspot.com/2009/11/cesta-uzavrena.html
http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&hraj=1246
29.12.2009 21:29
RE: Cesta uzavřena
Kolozub Milano3 (zavináč) comcast (tečka) net 24.?.?.?
Reakce na 208255
Tak jak koukam je to tady samy antisemita. Cinani popravili drog paseraka a vinen je Izrael. A Palestinci? Nikdo je nechce, jenom je pouziva jako "uzitecne idioty". Izrael dobyl sva uzemi po napadeni, a potom je postupne vraci. Kolik vrati je na jeho vuli. Kdyby Cehuni nekolaborovali s Hitlerem, mozna ze by i dnes meli Podkarpatskou Rus. Ale jenom vitez, v tomto pripade SSSR si klade podminky kolik zeme si ponecha a kolik vrati. Nemyslim, ze dnesni Ukrajina by o tom uvazovala. Od USA Mexico muze chtit byvale uzemi, ale "zatim" to nevypada na to ze USA by uvazovalo o vraceni dobytych statku. Rusko se take nechysta vratit Japonsku Kurilske ostrovy. Ale na vine je asi taky Izrael. A kdo muze za to ze se zdrazuje pivo? Kdo jiny nez Izrael. Za diskriminaci cikanu take stoji Izrael.
Článek je o Palestincích a Izraelská vláda nepopravuje pašeráky drog. Kritika vedení Izraele není antisemitismus, znechuceni jsou slušní lidé a Židé jak v Izraeli, tak na celém světě. Snad s výjimkou Tydlitátové, která fandí cikánům, dle ní žádné pokuty platit nemusí, zřejmě by je ta milá žena vystřílela jak Palestince.
>Od USA Mexico muze chtit byvale uzemi
Bývalé území Mexika dnes zase mluví převážně španělsky, ale USA svým způsobem Mexiko vlastní
>Rusko se take nechysta vratit Japonsku Kurilske ostrovy
Rusko s Japonskem o Kurilských ostrovech právě jedná
>Za diskriminaci cikanu take stoji Izrael
To snad ne, ovšem fanatici sionizmu, cikány používají jako zástěrku pro vlastní výjimečné postavení. Člověk, aby byl rovnocenný, a svobodný musí mít zcela stejné postavení před zákonem. Šlušní lidé měří stejným metrem.
Kdo má námitky k chování státu Izraele není antisemita, jenom prostě nesouhlasí s praxí jednoho státu. Osobně nejsem vůbec proti židům a dokonce ani proti Izraelitům, chcete-li proti Židům. Jeden z židů mi od dětství až do své smrti ošetřoval, a dobře, moje zuby. Velice milý pán, kterému se podařilo díky slušným Čechům přežít v úkrytu řádění nácků v protektorátu. Ano, náckové v okupované nebo kolaborující Evropě a holokaust, zde je začátek dnešních problémů. Pomineme-li historické důvody, ze kterých došlo k obrovskému exodu a rozptýlení židů i Židů po celém světě, nesmíme zapomenout na výsledek špatného svědomí vítězů nad nacismem z toho, že nedokázali včas a důsledně zabránit holokaustu, kterým se stala, byť z rozhodnutí OSN, realizace myšlenky na úkor tehdejší Palestiny vytvořit pro židy domovinu, ale kterou nebyli (ti vítězové) schopni dotáhnout do konce. Nepřesvědčili o vzájemné výhodnosti tamní Araby, ani jiné národy a ani nedokázali ukočírovat splašený nový stát Izrael. Navíc už v tom v průběhu časů působilo i studenoválečnické myšlení. A tady jsou výsledky …!
Přes 1300 aktivistů se pokouší o pochod do Gazy za ukončení blokády a svobodu. Mezi nimi americká židovka Hedy Epstein, která přežila holocaust za druhé světové války.
současně mezinárodní konvoj 200 vozidel s léky se pokouší prolomit blokádu Gazy.
Je tomu rok co akce „lité olovo“ zavraždila 1400 Palestinců a 13 Izraelců. Po léta izraelské okupace poměr obětí Palestinců a Izraele je stejný 100 ku 1.
Německo 1940 Izrael 2009
Obrazné porovnání
Zajimavy material ke cteni o pani mirove aktivistky,Hedy Epstein, nebot i jeji nahled na stat Israel ajeji pamet na dobu nacistickeho Nemecka stoji za precteni,aby si clovek uvedomil,ze tento moderni svet stoji prakticky na lzi.Nakonec , posudte samy, pani Hedy vzpomina,jak v roce 1939 s povolenim nacistu zcela volne,"detskym vlakem" odjela do Britanie, kdyz ji bylo 14 roku, mimo ,jine ,takovych vlaku bylo vice,z byvaleho Ceskoslovenska jich bylo s se svolenim nacistu poslano do Svycar a do Britanie vic, jakozto i lodi na KUBU a USA (president Rosenfelt ), ktera je neprijala, takze nakonec par utecencu vzala Dominikanska republika.Rodice , pani Hedy zustali v Nemecku, ackoliv take mohli odject, jako mnoho jinych do Portugalska anebo Spanelska pres zionistickou naborovou kancelar ,jez fungovala do posledniho dne valky, o cemz se rovnez muzem docist na Internetu.Pani Hedy si pamatuje nastup Hitlera k moci,tedy,demokraticky zvoleneho,kdyz ji bylo 8 roku a bylo by zajimave se ji zaptat, zda si pamatuje prohlaseni mezinarodniho zidovskeho kongresu ,jez vyhlasil valku Nemecku 24 brezna 1933 a propagandu prominentniho advokata, Ultermeier z New Yorku, ktery zorganisoval protest a bojkot zbozi proti Nemecku.
"London's Daily Herald carried an interview with a prominent Jewish leader ... man, to declare war against Germany. The Jewish wholesaler will forsake his ..... Samuel Untermeyer, a New York Jewish lawyer, called for war on Germany
Zajimavou casti by bylo zeptat se pani Hedy na jeji vzpominky se souzenim v Nurimbergu,kde do soudniho aparatu nalezlo celkem 1200 zidu, ve vsemoznych funkcich dokazat zverstva nacistu svetu, s jeji vzpominkou na vrazdeni palestincu v uteceneckym tabore v libanonu, Sabra a Shatila, zde jsou rozpory ,ktere stoji za premysleni ,nam osudem a cinosti pani Hedy, ktera dnes zaujmula misti k obrane Palestincu, tech ,kterim Palestina zakonne nalezi a kterym byla vule Organisace Spojenych Narodu vnucena,jednalo se o nich a bez nich, to same,jako pro nas byl Mnichov, kde nas spojenci nechali Hitlerovi.Takze, historie,pokud jsme v pravde,nas uci a kazdy prispevek na Zvedavci ma svou cenu a v zasade,kdyby svet zil v pravde, tak bychom nebyli dnes,tam,kde jsme a nebyly by valky a lide by nezili ve strachu z nuklearniho holocaustu, nebot svet od doby bojkotu Nemecka a vyhlaseni valky, v roce 1933 dnes ma tolik nuklearnich zbrani,ze muze vse na povrchu a v mori znicit 12 X, ten "vecne ublizovany Israel" ma tech bomb na 300 a nikdy nepodepsal zadnou nuklearni dohodu a nikdy zadny inspektor od uN nebyl v Israelu ke kontrole techto zbrani a stat Israel se nikdy nepodridil jedine resoluci UN, takze,historicky vzato muzeme rok 1933 videt zcela v jinem svetle a jinych souvislostech, nakonec posledni dopis risskeho marsala letectva Georinga Churchilovi stoji za to si precist a porovnat minulost s dneskem.
Pani Hedy ma zcela pravdu v tom ,ze jsme v nemozne situaci,ale lide v Gaze jsou v mnohem horsi situaci, kazdopadne i tak ,jeji protest je odvaznym gestem proti lzim Israelu a israelske okupaci, terrorismu a vrazdam.
Here is part of the interview:
OPRAH: ...You come from generations of ritualistic abuse?
POLIN: Yes, my family has an extensive family tree, and they keep track of who's been involved and who hasn't been involved, and it’s gone back to like 1700.
OPRAH: And so you were ritually abused.
POLIN: Right. I was born into a family that believes in this.
OPRAH: Does everyone else think it's a nice Jewish family? From the outside, you appear to be a nice Jewish girl?
POLIN: Definitely.
OPRAH: And you all are worshipping the devil inside the home?
POLIN: Right. There's other Jewish families across the country. It's not just my own family.
OPRAH: Really? And so who knows about it? Lots of people now.
POLIN: Well, I talked to a police detective in the Chicago area, and several of my friends know, and I've spoke publicly before, and...
OPRAH: So when you were brought up in this kind of evilness, did you just think it was normal?
RACHEL: I blocked out a lot of the memories I had because of my multiple personality disorder, but, yes. I mean, it's like if you grow up with something, you think it’s normal. I always thought something...
OPRAH: So what kinds of things? You don't have to give us the gory details, but what kinds of things went on in the family?
POLIN: Well, there would be rituals in which babies would be sacrificed, and you would have to, you know...
[end of Oprah excerpt]
http://www.youtube.com/watch?v=mRYm5YtaCQo
29.12.2009 11:46
žádná absurdita
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?
izraelská politika je naopak chladně logická protože pokud jim jde o diskreditaci izraele v očích západoevropské veřejnosti tak to dělají naprosto bravurně
Oni vědí, že tím izraelský stát diskreditují, ale je jim to jedno, protože vědí, že je velký bratr za oceánem nenechá (zatím) padnout.
“After so many years of setting the tone, bribing UK politicians and controlling the BBC they (Zionists) are used to being untouchable.” (Gilad Atzmon, “Britain Must de-Zionist Itself Immediately,” Nov. 17, 2009, MWC News).
http://www.bpp.org.uk/jewcontrol.html
This week the British people listened to the Daily Mall’s Peter Oborne present, on Channel 4, his devastating account of the Jewish lobby’s control of their government.
Tenhle stat byl vyplodem byvale Organisace Narodu,pozdejsi organisace Spojenych Narodu, tedy UN, ty maji na svedomi vsechny vrazdy ,co se tam udaly za ta cela desetileti, ale nemyslim,ze by byrokrati meli potize se spanim, dnes ma UN hlavu v pisku a mezinarodni soudni tribunal take, ten je jen soudit jine, Milosovice ,nekoho z Afriky a tak dale ,ale nikdy zadneho "Israelce".
Nakonec i v samotne Kande protestuji zide take proti statu Israel a zionistum,kteri uvrhnou judaismus do noveho nebezpeci.
*Neturei Karta - Orthodox Jews United Against ZionismProtests against the Zionist bombing and invasion of Gaza are being held ... Statements on the Massacre in Gaza from Neturei Karta in Canada and the USA ...
www.nkusa.org/
Politika Izraele musi byt jakou je, t.j. musi vytvaret nenavist k Zidum. Jinak by se Zide mene bali a jeste vice by asimilovali, t.j. zenili se a vdavaly s nezidy. Tim by ale jeste vice mizeli ze sveta. To se nehodi vladnouci zidovske tride, ktera Zidy zneuziva ku svemu prospechu. Zide jsou si sice vsichni rovni, ale do koncentraku jdou jen ti obycejni. Takze doufat na nejake ruzuzleni palistinsko-izraelskeho problemu je zbytecne.
Zrovna ted ministerstvi zahranici Britanie intervenovalo proti poprave britskeho obcana v Cine. Jednalo se o pasovani drog, byl zadrzene se 4 kg heroinu a cloveka mentalne retardovaneho. Soude podle dopisu a dosasezeneho vzdelani. Zde se jedna o lidi mentalne zdrave, jsou jim zabaveny nebo zniceny britske pasy bez toho, ze by staly pred soudem a ticho po pesine. Zadna intervence premiera Browna, zadana hrozba diplomatickych odvetnych opatreni ze strany Britanie nebo EU. Mozna by nebylo od veci varovat obcany Britanii EU, ze vyjizdi do zahranici na sve vlastni riziko a nemaji pocitat s tim, ze by jim materska zeme byla schopna nebo ochotna zajistit aspon zakladni obcanska prava, mezi nez patri i svoboda pohybu.
Britanie za sveho obcana intevenovala. A nejen ona. Take jeho pribuzni a humanitni organizace. Cina, ale pokud to nevite jeste nikdy v historii zadne intervenci zvenku nepodlehla a vsechny popravy vzdy vykonala. A tech poprav rocne vykonavaji mnohem vice, nez vsechny staty sveta, kde maji trest smrti. Obcane kulturnich zemi jsou pred cestou do Ciny varovani. V US pase jsou napr. vyjmenovany zeme, kde se americky obcan nedovola diky komunistickym a diktatorskym rezimum pomoci od zastupitelstvi. Cina je jednou z nich. Britove jsou varovani tez.
V Cine probehl aspon soud, byly jako dukaz zadrzeny 4 kg heraku, coz zrejme tezko bude pro osobni potrebu. Pravda psychicke zdravi nebylo prezkoumano, ale psychicky nemocni lide by nemeli sami cestovat bez doprovodu v tuzemsku natoz v zahranici. Akorat Cina popravila prvniho cizinec po 50-ti letech. A jak je praxe v Izraeli? Jestli chce Izrale byt prijaty mezi civilizovane narody treba v ramci EU, tak ani Lisabonska smlouva nezaruci, ze to klapne. Spise to bude jedna z moznych vlocek, co spusti lavinu. Na hodne strmem svahu se nachazi hromada snehu, ledu i sutru. Na druhou stranu takova Cina je velmi sobestacna, krome vojenskeho srotu ( je to pouze otazka nekolika let drahe udrzby nez z toho vznikne srot ) vyrabi spoustu realnych vecicek pri cenach , o ktere je globalne slusny zajem.
>Akorat Cina popravila prvniho cizinec po 50-ti letech. A jak je praxe v Izraeli?
Nevim proc do toho plete Izrael. Ten po celou doby sve existence popravil jedineho cloveka. Masoveho nacistickeho vraha, ktery by byl popraven za sve zlociny v kterekoliv jine kulturni zemi, a ktery se snazil pred spravedlnosti zbabele uteci a skryt se. Izrael se nepotrebuje zarazovat tudiz mezi civilizovane narody. On na rozdil od Ciny demokratickym a civilizovanym narodem je. Pasovani heroinu v zemi kde se pestuje a kde s nim vlada kseftuje neni duvodem k tomu, aby popravila cloveka, ktery ho pasoval a ktery je slabomyslny a byl k tomu zcela zjevne zneuzit, aniz by si pri sve nizke inteligenci uvedomil, co dela. Takovy nelidsky rozsudek neomluvite ani tim, ze Cina je sobestacna ve zpracovani vojenskeho srotu, ktery ovsem predelava na nove zbrane tolik potrebne pro spratelene diktatorske zeme, ktere jsou u nich oblibene pro svou laci natolik, ze jim nevadi ani to ze kupuji smejd. Jen kdyz se s tim da vrazdit co nejlevneji.
>Nevim proc do toho plete Izrael.
Je zrovna výročí, kdy Izrael popravil 1400 osob včetně žen a dětí.
Před dvěma dny IDF bez soudu postřílela 3 bezbranné osoby.
Mordechaj Vanunu opakovaně navržený na Nobelovu cenu míru se nesmí s nikým stýkat a byl právě znovu zatčen pro romantickou známost se ženou.
USA je sice zdánlivě v popravách hned za tou Čínou, ale když to přepočítáte na obyvatele tak je možná na zcela prvním místě. Většina civilizovaných zemí nepopravuje, v tom máte pravdu.
>Je zrovna výročí, kdy Izrael popravil 1400 osob včetně žen
>a dětí.
>Před dvěma dny IDF bez soudu postřílela 3 bezbranné osoby.
>Mordechaj Vanunu opakovaně navržený na Nobelovu cenu míru se
>nesmí s nikým stýkat a byl právě znovu zatčen pro
>romantickou známost se ženou.
Vam se proste hodi do kramu uplne kazdy plk, ze?
>USA je sice zdánlivě v popravách hned za tou Čínou, ale
>když to přepočítáte na obyvatele tak je možná na zcela
>prvním místě.
Placate od sameho zacatku vymyslene nesmysly. USA neni v popravach za Cinou ani zdanlive. Dve tretiny popravenych ve svete ma na konte Cina. USA je na ctvrtem miste. Ovsem proti napr, Iranu popravili USA jen nekolikanasobne vrahy. Pritom je popravenych desetkrat mene nez v Iranu pri ctyrikrat vetsi populaci. A to jsou jen ti, ktere se podarilo AI v diktatorskem Iranu regisrovat. Tech utajenych, politickych je na tisice.
TREST SMRTI VE SVĚTĚ za lonsky rok podle Amnesty International
1. Čína 1 718 poprav
2. Írán 346 poprav
3. Saúdská Arábie 102 poprav
4. USA 37 poprav
5. Pákistán 36 poprav
6. Irák 34 poprav
>Většina civilizovaných zemí nepopravuje, v
>tom máte pravdu.
Stejnou informacni hodnotu ma vase nenavistna lez o popravach ze strany Izraele. Civilizovany svet globalne od trestu smrti upousti. Presto se popravy diky komunisticke Cine a Iranu za lonsky rok zdvojnasobili.
Jaký je rozdíl mezi popravou a bombardováním civilních domů se starci, ženami a dětmi? Máte pravdu, Spojené státy „osvobozují“ od života v Afganistanu, Iráku a doma jen sem tam a dokonce několik popravených rehabilitovali, tedy život jim již nikdo nevrátí.. No, vy jste vyložený lidumil, bez USA a jejich válkami by byl svět přelidněný. Ze strany USA a Izraele by se nemělo mluvit o popravách, ale záhadně legálních loupežných vraždách a atentátech.
>Jaký je rozdíl mezi popravou a bombardováním civilních domů
>se starci, ženami a dětmi? Máte pravdu, Spojené státy
>„osvobozují“ od života v Afganistanu, Iráku a doma jen
>sem tam a dokonce několik popravených rehabilitovali, tedy
>život jim již nikdo nevrátí.. No, vy jste vyložený
>lidumil, bez USA a jejich
> válkami by
>byl svět přelidněný. Ze strany USA a Izraele by se nemělo
>mluvit o popravách, ale záhadně legálních loupežných
>vraždách a atentátech.
Odpovedel jsem vam slusne, vecne, pridal filmove zabery jako dukaz toho co tvrdim. (Nesouvisí s tématem, lživé obviňování Zvědavce cenzurováno. – Moderátor)
>Odpovedel jsem vam slusne, vecne, pridal filmove zabery jako dukaz toho co tvrdim. (Nesouvisí s tématem, lživé obviňování Zvědavce cenzurováno. – Moderátor)
To mate pravdu, ze zatahovani zidu do naprosto vseho nesouvisi s tematem. Vsak jsem na to Bartoska upozornil hned v prvni reakci, kdy obhajoval popravy v Cine. U toho vam to ovsem nevadilo, za otocil kormidlo a obvinujete z toho me. Zadneho lziveho obvinovani Zvedavce jsem se nedopustil. Pokud ano, dokazte to. Ale ne cenzurou a pozdejsimi vymysly. Tak poctivy clovek nejedna.
30.12.2009 5:34
RE: Zajimave.
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 208346
Další příspěvky až v lednu. Tento měsíc jste vyčerpal kvótu. Editor.
Chtelo by to jeste prevest na pocet obyvatel, aby to melo nejakou informacni hodnotu. Jeste bych se preptal, kdyz clanek je o situaci britskych obcanu v Izraeli a jsme u tech poprav a ruznych nehod. Jak si tedy vede ve srovnani se svetem Izrael?
S tou Nobelovou cenou za mir, to je jedna velka saskarna na oblbovani lidi.Mordechaj Vanunu opakovaně navržený na Nobelovu cenu míru Je jasne ,ze Obama,ktery dostal tuhle cenu miru, jakozto Mandela ,pred tim ,komunista ,jez ma na svedomi par zivotu, zcela zpochybnuje ucel teto ceny,shrnemeli to ,tak ten Nobeluv dynamit dnes vice pracuje pro valku ,nez pro mirove ucely, to uz muzou rovnou jmenovat Israel na prevzeti teto ceny a je jedno,ze se ridi podle Talmud, ktery rika uplne neco jineho,nez nam chteji politici vtlouci do hlavy.
Where a Jew Should Do Evil
Moed Kattan 17a: If a Jew is tempted to do evil he should go to a city where he is not known and do the evil there.
Penalty for Disobeying Rabbis
Erubin 21b. Whosoever disobeys the rabbis deserves death and will be punished by being boiled in hot excrement in hell.
Hitting a Jew is the same as hitting God
Sanhedrin 58b. If a heathen (gentile) hits a Jew, the gentile must be killed.
Obycejny obcan nema cas znat podrobnosti v ramci denniho boje o preziti, inteligence naroda si nechce znepratelit a tim ztratit sve postaveni, v ramci nadrazenosti "vyvolenych", kteri vteluji sve zakony do zakonu krestanskych,kde ovsem symbol krestanstvi je odstranovan a lide jsou trestani za nabozensky projev a nebo dokonce propagovani Vanoc, na toto yhema najdem plno materialu na internetu, od odstranovani desatera a krizu ,ze vsech verejnych budov,"krestanskych statu".V USA president Bush podepsal tento zakon,co by zakon statu USA, mimo jine ,to ma byt universalni zakon pro cely svet, jinymi slovy ,deatero bude nahrazeno sedmi zidovskymi zakony, za nedodrzeni techto zakonu, trest smrti, ale v podstate pro koho?
TALMUDIC "NOAHIDE LAWS" FOR GENTILES Noahide Laws only apply to NON-JEWS and replace God's Ten Commandments. ... of law to administer these laws, including the death penalty for those who kill, ...It would appear, then, that American courts might be required under Noahide law to impose capital punishment for the violation of any one of the seven Noahide laws based upon one-witness testimony, circumstantial evidence or a defendant's confession.
The Christians belong to the denying ones of the Torah" (Talmud: Coschen hamischpat 425 Hagah 425.5). You will not find THAT in Genesis, Exodus, Leviticus, Numbers or Deuteronomy (the "Pentateuch" -- nor will you find THIS: "A Jew who kills a Christian commits no sin, but offers an acceptable sacrifice to God." (TALMUD: Abhodah Zarah 26b Tosephoth).*
http://www.u-r-next.com/noahide.html
The non-Jewish world has suffered and endured Zionist-inspired world terror for nearly a century, beginning with Jewish Bolshevism and Stalinism. Zionism and the World Jewish Congress have initiated 2 World Wars, leaving 54 million dead and millions more wounded in soul and spirit. THIS is the reality of the Jewish Talmudic "legacy."Zachazeni s Palestinci je ukazkou,jak budou zachazet s jinymi lidmi,az moc sveta se octne v jejich rukou na sto procent, myslim,ze nasi potomci se nam v duchu podekuji, co jsme jim pripravili za budoucnost.Svet smer...Automaticky kráceno
Pravda, kdyz nekoho prejedou buldozerem, nekoho zastreli snajper nebo palba tezkeho kulometu z tanku nebo rozbamabarduji v mestske zastavbe, zemre pri nekolihodinovych sikanujicich prohlidkach na kontrolnich bodech v sanitce, tak tomu se nerika poprava. Poprave totiz musi v civilizaci predchazet soudni proces. Eufemisticky je to collateral damage, nehoda... Ja tomu rikam obvykle projev statniho terorismu, nejak na ty eufemismy nejsem staveny.
informuje i mainstream, vcera na FR2 bezel kraticky dokument o palestinskem pestiteli zeleniny.
Mel radu skleniku, o ktere prisel diky "Litemu olovu", izraelska armada je zborila
a na jejich miste byly tanky a nejaka motorova vozidla. Po ukonceni agrese na miste
zustala spoust a kontaminovana puda.
A tak Palestinci pudu cistli, skleniky uz nestaveli,
ale v soucasne dobe se konecne podarilo zacit
pestovat zeleninu na volnem poli.
Je problem, dovest zavlazovaci trubky, osivo, hnojivo...to vse, krome jineho, Izrael nedovoluje do Gazy dovazet.
Nikdo z autoru reportaze si nedovolil kritizovat Izrael, ani nemusel, zabery z Gazy mluvily za ne.
A od kud se to vlasne dovazet nemuze? Jestlize ne z Izraele, proc ne od jinud?
Vzdyt maji more, tak proc to neprivezou lodi treba z Egypta?
Nerejpam, jen se ptam
>A od kud se to vlasne dovazet nemuze? Jestlize ne z Izraele, proc
>ne od jinud?
>Vzdyt maji more, tak proc to neprivezou lodi treba z Egypta?
>Nerejpam, jen se ptam
Ptejte se, odpovime:
BLOKADA
.
Diky za odpoved. Takze tedy, kdyby nestrileli ty rakety, tak by Israelci zadnou blokadu nedelali?
The Gaza Strip has been under a heightened Israeli blockade for two years since the militant group Hamas seized control in June 2007. Israel wants to weaken Hamas, end its rockets attacks against Israeli towns and get back captured soldier Gilad Shalit.
> kdyby nestrileli ty rakety, tak by
>Israelci zadnou blokadu nedelali?
>The Gaza Strip has been under a heightened Israeli blockade for
>two years since the militant group Hamas seized control in June
>2007. Israel wants to weaken Hamas,
Již rok žádné „rakety“ Palestinci nestřílí. Izraelská vláda zdůvodňuje blokádu požadavkem, aby nevolili Hamas. Oproti vládě, 56 procent Izraelců chce jednat s Hamasem. Hamas zároveň dokonce ani nedovolí, aby někdo vypouštěl rakety z Gazy. UN Secretary General Ban Ki-moon bezubě napomenul Izrael, že blokáda je neakceptovatelná, kontraproduktivní a odpírá Palestincům základní lidská práva. Obšírněji zde. Zajímavé, že v českém tisku nemohu o tom nají ani zmínku. Obdobně je utajeno Holocaust Survivor Goes on Hunger Strike for Gaza
a zpráva o 1300 aktivistech ze 43 zemí pokoušejících se o vstup do Gazy. Za to český tisk popisuje http://zpravy.idnes.cz/vyzradil-izraelske-jaderne-... Mordechaje Vanunua jako zločince, což si nedovolí ani Izraelský tisk, ač ho zatkli za „přečin“, že se setkal s ženou a ona nebyla Izraelskou židovkou. On se totiž nesmí vystěhovat a nesmí mít žádný kontakt mimo Izrael.
Silnice byla uzavrena od 80-tych let, takze nejakych dvacet let. V tomto kontextu bych mel otazku, co to znamena pro izraelskou armadu v budoucnu docasne znemoznit Palestincum pristu k ceste cislo 433 do Ramallahu. Mimochodem se jedna o typicky projev diskriminace v masovem meritku uplatnovany statem. Ma to zobak jako kachna, chodi to jako kachna, kejha to jako kachna - je to perla demokracie na Blizkem vychode!!
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...