Diskuze k článku

Vážený pane prezidente, přeji Vám vše dobré v roce 2010!

Příspěvků 58

28.12.2009 6:14

Moc Klausovi nevěřím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Klausovi nevěřím z hlediska jeho ůmyslů, které jej vedou. Např. o jeho postoji vůči LS se domnívám, že šlo pouze o vytunelování této agendy nacionalistickým stranám. A tak to může být i v ostatních jeho postojích.

208179

28.12.2009 8:23

RE: Moc Klausovi věřím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 208179

" Vážený pane prezidente, přeji Vám vše dobré v roce 2010!"

Kazda poctiva myslenka, poctiva snaha a kazde rozhodnuti muze byt zneuzito pokud je nutna pritomnost vice lidi.
Pan prezident Vaclav Klaus ma aspon tolik slusnosti a odvahy rikat verejne pred celym s cim nesouhlasi.
Pamatuji si vypraveni meho otce.
Uz za 1.republiky byl v KSC a podporoval myslenku socialniho statu i kdyz on sam byl statni zamestnanec, mel jistou praci (pri velke nezamestnanosti) a mel jisty slusny duchod.
Jenze i kdyz byl vzdelany tak nejvetsi jeho chyba byla, ze byl poctivy a tuto vlastnost predpokladal i u jinych lidi.
Nechci tu popisovat detaily, ale kdyz jsem byl jeste maly, tak jsem slychaval otce jak se rozciluje, jaky jsou lidi dobytek a prolhany. Pamatuji se, ze v roce 1953 v kvetnu jeho clenstvi v KSC skoncilo a jak se z neho stal reaktionar. Ale jak je to v Cesku zvykem lidi ho pochopili, davali mu za pravdu, ale v odporu zustal sam.... vsichni nadavali ...a vsichni sli poslusne v houfu..... ach ta nase povaha lidska ceska ...

[bliji]

208184

30.12.2009 12:16

RE: Moc Klausovi nevěřím

František Matějka info (zavináč) frantisekmatejka (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 208179

Nevěříte? Máte na to svaté svobodné právo. Ale já zajdu ještě dál. Už mě unavuje ta poníženost našeho národa a to neustálé přitakávání někomu okolo a lezení do prodloužených zad. Češi, Moravané a Slezané mají na víc. Právě proto bych toto téma dnes tímto článkem otevřel a čas od času se k němu vracel. A Vy? - http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/116862/Muze-byt-v-budoucnu-Ceska-republika-politicky-neutralnim-statem.html

208372

28.12.2009 6:41

Připojuji se ke gratulaci

Islander 24.?.?.?

Přes všechny jeho chyby v minulosti, vidím pana Klause jako nejlepšího současného politika a zástupce českého státu.

208180

28.12.2009 14:15

RE: Připojuji se ke gratulaci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 208180

Hmm asi tak ve smyslu" Jednooký mezi slepými KRÁL" [chechtot]

208209

28.12.2009 18:08

RE: Připojuji se ke gratulaci

Islander 24.?.?.?

Reakce na 208209

>Hmm asi tak ve smyslu" Jednooký mezi slepými KRÁL" [chechtot]
Asi tak nějak [smích] Nemyslete si, že jsem nějakej fanatickej obdivovatel Klause, ale např. jeho postoj k EU a ke klimatickým změnám beru.

208222

1.1.2010 4:17

RE: Připojuji se ke gratulaci

mtk 88.?.?.?

Reakce na 208222

>Nemyslete si, že jsem nějakej fanatickej obdivovatel Klause, ale např. jeho postoj k EU a ke klimatickým změnám beru.
Jak "berete"? Jakože "baštíte"? "Důvěřuj ale prověřuj"... Už jste si Vaška prověřil? [mrknutí jedním okem]

208476

28.12.2009 23:27

RE: Připojuji se ke gratulaci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 208209

Ano. Cesky narod je narodem jednookych. Nikdy si neumel vladnout a nikdy si nedokazal ve sve zemi udelat poradek. Vsechno co umi je u piva svalovat vinu na nekoho jineho.

208246

29.12.2009 3:07

RE: Připojuji se ke gratulaci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 208246

Prezili jsme jako sousede Nemcu, kteri pri sjednoceni meli vzdy velky vliv na Evropu a dokazali jsme to vice jak tisic let. Boleslav zavrazdil sveho bratra, coz je straslivy cin, ale 12 let vzdoroval nemeckemu cisari, coz znamena, ze mel v zemi sirokou podporu. A ta podpora stala na nejake konkretni situaci. Neni pravda, ze to bylo jedno a po 12-ti letech se vratilo vse ke staremu. Kdykoliv totiz nejaky trouba na zapad od nas rekl, ze Cechy trochu vymackaneme jako citron, tak se ozval i hlas vzpomente si na Boleslava.

Mno tisicileta rise mela dvakrat napad Drang nach Osten za poslednich 100 let. Jednou to stalo rozpad Rakouskeho mocnarstvi a vznikl mimo jine i moderni Ceskoslovensky stat a podruhe dlouhodobou demilitarizaci Nemecka, ktere bylo okupovano a rozdeleno na zony. My jsme nebyli na porazene strane a z toho duvodu, byt na zaklade kolektivni viny putovalo nekolik milionu Nemcu, tam kam pred valkou chtelo, tedy do reichu, i kdyz se to lisilo radikalne od predstav Heinleina aspol. Autor uvedeneho odkazu kupodivu zije dlouhodobe v Hannoveru.
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

208253

1.1.2010 4:36

RE: Připojuji se ke gratulaci

mtk 88.?.?.?

Reakce na 208253

>My jsme nebyli na porazene strane a z toho
>duvodu, byt na zaklade kolektivni viny putovalo nekolik milionu
>Nemcu, tam kam pred valkou chtelo, tedy do reichu
Myslíte? Největším problémem těch několika milionů lidí bylo, že se nechali zblbnout "hrstkou" nabrnknutých hnědokošilatých hajzlíků. Ti lidé chtěli žít tam, kde žili, a nebýt další takyideologie, byli by zde dosud. Podle mě, "národní identita" je blbost (nikoliv de iure, nýbrž de "praxo" [velký smích]), protože slouží vždy přesně tomu, co jste popsal. Lidi si vyhoví i s jazykovou bariérou, ale aby se začali mordovat - no, od toho jsme zřejmě Češi, Němci, Maďari, Beťari ... (za slovo ale nebrat) [mrknutí jedním okem]

208478

1.1.2010 15:56

RE: Připojuji se ke gratulaci

Andreejka 92.?.?.?

Reakce na 208253

Nemecko v CR vladne ekonomickymi nastroji. Konec hospodarske krize v CR je zavisly predevsim od vyvoje v Nemecku. Je vam to malo?

208503

1.1.2010 18:18

RE: Připojuji se ke gratulaci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 208503

Dokud bude nekolik milionu lidicek zit v tech zemich ceskych a mluvit cesky, tak je to uplne jedno!! Habsburkove vlastnili v ceskych zemich 300 let daleko vice a co? Od jiste doby vzniklo porekadlo jako Branibori v Cechach. Stale jsme tady, ale muzeme pokud nezvratime trend vymrit. Jenomze na tom jsou skoro vsechny narody bohateho severu skoro stejne "dobre". Proc asi "chleb a hry" vede k dekadenci, ktera se ani ve starem Rime nedokazala srovnat sice z civilizcniho hlediska zaostalejsimi, ale velmi zivatoschopnymi vitalnimi "barbary".

Nedopustte, aby se lide vydali cestou dobytcat. Seneca

208510

1.1.2010 20:22

RE: Připojuji se ke gratulaci

Andreejka 92.?.?.?

Reakce na 208510

no a nekomu staci vladnout cizi zemi hospodarsky a je mu fuk, jak se v ni mluvi. Jak si mluvi 9 milionu cechu mezi 7 miliardami lidi, je detajl pro fajnsmekri. Nebo ne?

208519

1.1.2010 21:08

RE: Připojuji se ke gratulaci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 208519

Habsburci vladli 300 let, nektere veci se proste nedaji odnest za hranice. I kdyz plati LS, tak narodni charakter byvalych suvernich statu se proste nevypari. Hospodarska kontrola muze vyuzivat neketere zdroje a ty ktere jsou konecne povahy lze vycerpat, ale lide jsou neznicitelny zdroj, lze vyuzivat pouze potencial pritomnosti nelze vzit neco z budouciho lidskeho potencialu. A komlex malosti? Proc? Je nas deset milionu a muze byt hrdi na sve predky, prestoze byly etapy v historii, ktere byly pro cesky narod velmi slozite a tezke. Uz pouhy fakt, ze existujeme znamena, ze jsme prozatim uspeli. Nase kultura neni soucasti archeologickeho vyzkumu, jako i nektera velka imperia, ktera padla v minulosti.

208523

1.1.2010 21:49

RE: Připojuji se ke gratulaci

Andreejka 92.?.?.?

Reakce na 208523

Proc neco nasilim odnaset za hranice, kdyz si to mohu levne koupit? Hospodarska nadvlada Nemecka ve vychodni(pro nekoho stredni) Evrope je moderni kolonializmusa a jiz historie ukazala, ze obsadit africke krajiny a nebo nasledne doma nezvladnut nove pristehovalce stoji obrovske penize. Suverenita vypada hezky na papire, ale co prinasi ve skutecnosti? S vasim vyjadrenim v podstate souuhlasim, ovsem uvedene nepovazuji sa smerodajne - neco jako slavna veta - dejte mi moc vydavat penize a bude jedno, kto bude ve state vladnout. Nebo se muzeme donekonecna bavit o ceske kulture, ovsem jiz ne tak dlouho o jeji dulezitosti z pohledu Evropy. CR a nemecke zeme jsou temer odjakziva propojenene a ve vsi ucte ke Karlovi IV hra CR nevdecnou roli narazniku mezi vychodem a zapadem. Nebo se pletu?

208528

2.1.2010 2:31

RE: Připojuji se ke gratulaci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 208528

Jenomze moc emitovat menu z niceho lze lehce prevest na nekoho jineho. Pikantni na tom je, ze to je zalezitost pritomnosti a hromada jinych vecicek ja zalezitost pritomnosti. O tom prave mluvim. A v pritomnosti si muzete vzit pouze tu pritomnost nic vice. Vemte si takovy FED je to privatni korporace a nemela 100 let zadnou skutecnou kontrolu. Prestoze ze zakona ma znacna privilegia, tak jak znam lidi, tak to bylo malo a pocit nepostizitelnosti vedl k prekracovani zakona. Pokud by probehl skutecny audit FED jakoze neprobehne, tak by spousta lidi z tzv. vyssi spolecnosti skoncila v base. A protoze vlastnik taky nese odpovednost, tak...

Pokud dojde casem ke zruseni privatni kontroly a centralnich bank prisatych na verejne rozpocty a jsou ruzne velmi skutecne duvody, ze to proste nemuze dale pokracovat, a kdyz neco nemuze dale fungovat, potom... Tedy nebude problem zrusit dluhy vuci FED i legalni cestou. Treba CNB je ukazkou i ceske vycuranosti. Ceska banka bank je stanovena bez nejakeho dohledatelneho vlastnika ve vzduchoprazdnu zakonem. Ale kdyz neni jasne stanoveny vlastnik de jure, tak si musim tukat na celo, ze nekdo je ochoten mit viru jako veritel k papirkum, ktere CNB vydava. My Cesi jsme tak dobri v tom nekoho ochcat, ze si pritom dokazem nacurat i do vlastnich bot. Zivot ke plny paradoxu. [mrknutí jedním okem]

208557

2.1.2010 3:12

RE: Připojuji se ke gratulaci

Andreejka 92.?.?.?

Reakce na 208557

Souhlas. V podstate mi je jedno, jestli je FED privatni korporace nebo ne, pokud by statni kontrolni mechanizmy a organy fungovali (napr.rada guverneru) a existovalo vubec nejake reseni jak uroky z pujcek FED neplatit dalsi pujckou od FED. Pokud soucasna krize vznikla neschopnosti statu dohlidnout na virtualni bankovy trh, pan prezident od dob divoke privatizace neco dulezite opomel...

208560

28.12.2009 8:15

idealista...

freelook 89.?.?.?

Klaus svou brzkou vyprofilovanosti v OF ukazal svou politickou prozretelnost. Vedel, ze se drive nebo pozdeji system ustavy na pravolevem rozdeleni(za pritomnosti dvou silnych sobe opozicnich stran) a to, ze politiku budou delat profesionalove (coz mnoho lidi z OF netusila - viz priklad z delkou disentu, krera mela rozhodovat). Vyuzil(nejen) techto informaci a zalozil ODS. Tzv. chut po moci klausovych oponentu, kteri se rozprchli do jinych koutu, nevylucuje! Klausovu chut.
Nehlede na to jak prinosny byl krok rozdeleni csfr, tak slo o zpusob nedemokratickeho rozhodnuti(ze shora!), ktere rad Klaus kritizuje.

Jeho odpurci prezidentovi nevytykaji ani tak to, ze by jeho nazory (resp. postoje, ciny) byly minoritni, ale spise to, ze neodpovidaji kompetenci mu docasne venovane, tj. chova se jako panovnik uspokojujici sve osobni cile a nikoliv jako prezident demokraticke republiky, kterou reprezentuje... a zase jsme u hrani se slovy a medialni prezentace. Pekne se zde ukazuje jak Klaus kritiku "nepochopi", preformuluje jeji argumenty("kritika vybocovani z kompetencniho a/nebo ideoveho ramce"-> "arogantni totalitni napadani vyjadrovani SVOBODNEHO obcana" )a na zaklade toho vytvari dojem chudaka a hrdiny zaroven.

Novodobe politicke korektnosti zneuziva i tento pan, ale diky sve pozici si muze obcas z mainstreamu vystrelit populistickym prohlasenim a par bodu si pridat(nehlede jakych).

„Komunismus vystřídalo nebezpečí ambiciózního environmentalismu. Tato ideologie vzývá zemi a přírodu a pod hesly o jejich ochraně – podobně jako staří marxisté – se snaží nahradit svobodný spontánní vývoj lidstva jakýmsi centrálním (nyní globálním) plánováním celého světa.“
toto je krasny priklad jak to umi. slovicka "komunismus, nebezpeci (dalsi co necim strasi), ideologie, vzyva" ukazuji relativne vysoke kvality manipulace. Analogie s marxismem je dalsi neopodstatnena citova podpasovka a neopomenuti slova "svoboda" take ucelove. A hlavne v jeho pripade odpurce obcanske spolecnosti velmi pokrytecke.

„Znovu je třeba zabývat se zachováním svobody, protože vznikla její nová ohrožení spojená s postdemokracií, s evropeismem, s politickou korektností, s multikulturalismem, s arogantním environmentalismem, s pozitivní diskriminací, s lidskou nepokorou a zejména s novou, minulostí jakoby vůbec nepoučenou vírou v řešení lidských problémů shora, státem, přerozdělováním, regulací.“ ... a zase stejna pohadka. "svoboda, ohrozeni, arogantni, prerozdelovani, regulace". co ma na mysli tim resenim zezdola? Firmu dupond,union carbide atd? Postkomunisticky arogantni ekonomicky liberal-ISMUS s pozitivni diskriminaci lidi bez skrupuli, v jeho pojeti ukazal, ze svoboda bez korekci nema jen pozitivni vysledky.

Klaus je jen inteligentni sebestredny pozer a oportunista. Z autorova clanku mam pocit, ze si Klause na zaklade relativne umne retoriky glorifikuje a nepremysli nad tim co Klaus ve skutecnosti rika a dela.

208183

28.12.2009 8:42

RE: idealista...

František Matějka info (zavináč) frantisekmatejka (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 208183

Zdravím Vás. Zkuste navštívit můj web a pochopíte, že mám dost odžito na to, abych svůj názor na V.K. nadále obhajoval. Nebojte, nejsem božsky zahleděný [mrknutí jedním okem]

208185

28.12.2009 14:13

RE: idealista...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 208185

Pane Matějka.
Vy jako veliký fanda našeho tzv.pana presidenta Klause(Pružínského)...zajisté víte,že jeho manželka se za svobodna jmenovala .............? Ano správně...ŠALGOVIČOVÁ...češi asi nic moc..jen zasvěcení,ale slováci už budou vědět o jakého jejího tatínka-židobolševického ksindla šlo !!!
Tož asi tak vše k jeho gloriole. Světu mír !! [mrknutí jedním okem] [chechtot]

208208

28.12.2009 19:30

RE: idealista...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 208208

>zajisté víte,že jeho manželka se za
>svobodna jmenovala .............? Ano
>správně...ŠALGOVIČOVÁ...češi asi nic moc..jen
>zasvěcení,ale slováci už budou vědět o jakého jejího
>tatínka-židobolševického ksindla šlo !!!
Jste si, pane, tim svym tvrzenim stoprocentne jisty?
>Ing. Livia Klausová, CSc. (roz. Mištinová[1]; * 10. listopadu 1943)
>http://cs.wikipedia.org/wiki/Livia_Klausov%C3%A1
Komu ted mam verit?

208226

28.12.2009 20:10

RE: idealista...

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 208208

>Vy jako veliký fanda našeho tzv.pana presidenta Klause(Pružínského)...zajisté víte,že jeho manželka se za svobodna jmenovala .............? Ano správně...ŠALGOVIČOVÁ...<

Tohle jeden z mýtů která o osobě Klause kolují na internetu. Je možné že Klausova manželka je skutečně z komunistické rodiny rozhodně ale není (rozená) Šalgovičová. Navíc nikdo nemůže za své rodiče. To je bolševický nebo nacistický přístup.

208231

29.12.2009 0:45

RE: idealista...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 208231

Mno..naši slovanští! předci měli jedno rčení: Jablko nikdy nepadá daleko od stromu ... a Wikina ??? lol [chechtot] [chechtot]

208249

28.12.2009 22:20

RE: idealista...

František Matějka info (zavináč) frantisekmatejka (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 208208

Hodí se na Vás tento můl článek. Také tam měli silné řeči: http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/111210/Narodni-trida-Vaclav-Klaus-demokracie-ja-a-nakonec-policie.html

208241

28.12.2009 20:55

RE: idealista...

Olas 94.?.?.?

Reakce na 208185

Připomeňme si výrok tohoto člověka z období startu privatizace "Více takových Kožených" Mám dojem, že kdyby těch Kožených bylo více, tak při koncepci "Tržních mechanismů a jejich proklamované regulační schopnosti" bychom asi v současnosti seděli na Sahaře a uvažovali odkud dovážet písek. Naši užasnou vlastností je zapomínat. Zapomínat jak Havlovy výroky, záruky a prohlášení, tak i Klause a jeho ekonomické ekvilibristiky a prognózy. Asi bych byl opatrnější v hodnocení tohoto jedince, který měl v příslušné době veškeré páky v rukou a už tehdy mohl zafungovat ve smyslu svých současných proklamací. Trochu mi to rezonuje s výrokem z filmu Knoflíková válka - "Kdybych to byl věděl, tak bych sem nechodil".

208235

28.12.2009 21:49

RE: idealista...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 208235

Přesně tek Olasi. Na principu ZAPOMÍNÁNÍ, souběžně s principem brainwashingu mas je založena naše společnost (myšleno celosvětově) a jen se můžeme domýšlet (ale pozor, podle některých hlavně nejmenovat!!!..[smích]), kdo tento Pokrytecký princip, nejen skrze mainstream, do mozečků většinové populace stále dokola "tlačí".


Nedivím se, že i zde na Zvědavci existují pisatelé, kteří tento princip obhajují nebo sofistikovaně tvrdí, že jsou věci, o kterých bychom se v zájmu duševního zdraví (a že bychom Pravdu nepochopili) neměli bavit nebo také že nikdo, kdo takto na tzv. běžné lidi z pozice Vyvolených nebo Voldemortů přímo nebo prostřednictvím Lokajů od věků působí neexistuje...[smích]

I tak lze k informacím "přistupovat" a na výroky a konání některých prominentů československé barevné revoluce bychom do budoucna rozhodně pro chápání Souvislostí (byť snaha o mediální newspeak a košér práci s historickými i současnými informacemi pracuje opačně) také podle mne zapomínat neměli.

jansmith[smích]

208237

31.12.2009 13:41

RE: idealista.../ OK "jansmith"

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 208237

stačí heslo Klaus, nemusí byť ani komentovaný ako Pružinský /dedina kúsok od Trenčína/ a každému, kto má rozum je všetko jasné. A nie len kto má rozum, ale pamäť. Klaus = slovný ekvilibrista, malý český Machiavelli. Nakoniec každý politik musí vyznávať princípy "machiavellizmu", inak nemôže byť politikom. Taká je ľudská prax, ale podstatné je k čomu túto prax využíva. Klaus iba pre seba, ako mnohoraz dokázal viď.LS. Už predtým som napísal, že jeho "hudrování" je iba búrka v pohári vody. Aj sa tak stalo. Ospevovať Klausa je iba snaha hľadať toho spravodlivého. Ale on ním nikdy nebol, nie je a ani nebude, to do budúcna [chechtot]

208436

4.1.2010 15:50

RE: idealista.../ OK

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 208436

Že V.Klaus NEPATŘÍ mezi ty, kterým jde o spravedlnost pro VŠECHNY a prosazuje "určité" košér ekonomické teorie je jasné Gibi (vždyť mu jako správnému ekonomickému teoretikovi jde primárně o ZISK a nekonečně stoupající HDP a peníze podle něj přeci také nesmrdí, že?).


Zařadil se (po velkém úsilí..[smích]) z tzv. obyčejného človíčka mezi "elitní" špičky, které mají možnost z titulu své pozice (funkce) do věcí mluvit (a občas je i maličko ovlivňovat) a tak toho pro potěchu svého ega (možná i pro pocit státnickosti a zapsání se do dějin) v rámci zviditelňování koná.


Nechci mu křivdit, možná mu jde o dobro pro občany ČR, ale v mých očích se zdiskreditoval nejen svými výroky, ale zejména způsobem, kterým spolupracoval se zahraničnímu E/elitami a Voldemorty na rozebrání ČR.

Pro někoho to jinak nešlo, naopak ČR v té době údajně zachránil od ekonomických šoků a destruktivní inflace (navíc odporoval pravdoláskovcům, aby ji nacpali do neokonzervativně liberální US prd-le kompletně). Podle mne to ale bylo (jak už to obvykle v životě bývá) zase jinak. Stačí připomenout pokrytectví kupónovky, jeho idol zloděje Koženého apod.


Naopak sympatická je jeho snaha podkuřovat eurohujerům, Posseltům a globálním oteplovačům, ale jak dalece v tom je z jeho strany zase jen nějaký kalkul těžko říci.

A Peace s ním.


jansmith[smích]

208802

29.12.2009 3:31

RE: idealista...

freelook 195.?.?.?

Reakce na 208185

Dobry den. Ja tusil ze posledni poznamkou se asi trochu netrefim, proto jsem napsal, ze "z autorova clanku mam pocit" a nikoliv "z autora" (ale to uz placam od tematu). Lehce jsem nahledl na Vas blog a verim, ze za Vasi obhajobou Klause stoji vice konzistentnich duvodu nez jste zminil v komentovanem clanku, ale bohuzel nenasel jsem si cas projit vsechny Vase myslenky pro ucelenejsi nazor na Vas pohled. Proto jsem byl schopny reakce pouze na clanek.

208254

28.12.2009 9:01

:*

pm 78.?.?.?

A taky mu "tiše závidím" jeho fyzičku [mrknutí jedním okem]... z těchhle prdelolezeckých článků je mi vskutku na blití [bliji] (o přeceňování prezidentna nemluvě)

208186

28.12.2009 16:04

RE: :*

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 208186

Mějte trochu pochopení. Jednodušší lidé potřebují nějakou modlu a Klaus je pořád o něco menší zlo než Stalin, Hitler nebo Mussolini.

208215

1.1.2010 2:40

RE: :*

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 208215

To, že Klaus nedosahuje úrovně těch jmenovaných postav nedávné minulosti, způsobuje zdejší prostředí, nikolivěk Klausovo naturel, který za zarputilostí po svobodě trhu, se snaží ukrýt jeho vlastní letité ambice - být absolutním a zbožňovaným vládcem. Vždyť je do něho vidět, jako do "děravé kozy", jak se, když už nic jiného, tak alespoň snaží na sklonku svého bytí zviditelnit i když to nakonec vyústí v pravý opak jeho snahy být kladným hrdinou. "O kom se nemluví, jako by ani nebyl" a o Klausovi se budou dějiny tohoto státu i Evropy, ba i světa, zmiňovat možná navěky. Jeden stát přece dokázal, za pár let svého působení v politice a za pomocí svých kumpánů, z mapy světa nejen vymazat, ale tu zbylou část nazývanou ČR, alias Česko, i naprosto zdevastovat. Hospodářsky, politicky i morálně. Jejímu úplnému zániku již může zabránit jedině zázračný zásah vyšší moci, jinak za další jednu, či dvě generace, po něm nezůstane ani stopy.

208474

1.1.2010 20:22

RE: :*

pm 78.?.?.?

Reakce na 208474

Zas bych ho nepřeceňoval. Jasně, že přispěl slušným dílem ke stavu tý naší banánový.., ale byl jen jedním z mnoha. I když vidět jde skoro nejvíc, to je pravda

208518

1.1.2010 20:45

RE: :*

p.dump 84.?.?.?

Reakce na 208474

Plně s Vámi souhlasím.

208521

28.12.2009 9:07

KLAUS

MS 62.?.?.?

Klaus sice hlásá svobodu a demokracii bez hranic, starej se každý o sebe a na druhé nehleď, ale zapomíná, že stát a politici jsou tu pro lidi a ne naopak a svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého! Jeho projevy arogance, sebestřednosti a bezohledného chování se se stářím stále více stupňují. Je mě ho velmi líto, ale asi to souvisí s jeho blížícím se koncem funkce. Vždyť co vlastně vykonal?: neuznává zločin = špinavé peníze, díky rozkradení republiky, toho co zde ještě zbylo z předpřevratové doby doby = privatizace bez morálky a zákonů, tím sem byl zavlečen ten morální marast a stali jsme se ABSURDISTÁNEM, kdy kdo je mocný a bohatý má pravdu a je beztrestný. Tato amerikanizace práva je dnes na hrůzné úrovni. Mám veliké obavy o budoucnost!! Viz plzeňská kauza a hlavně úroveň placených škol.

208187

28.12.2009 11:08

RE: KLAUS

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 208187

výsadou stádnosti je spoleh,či obdiv k jakémukoliv spasiteli v jakékoliv době. Vyspělý individualista se řídí morfickou rezonancí,čili jakože si opice na jednom ostrově umyjí banán,učiní totéž jiné opice na druhém konci světa.Systém se tudíž změní,když individulista změní sebe,pojmenuje své strachy,závisti,podlosti a snaží se s nimi skončit,nebo otočit do pozitiva. [cool]

208191

28.12.2009 9:24

Vazeny pan Matejka !

scalpel 80.?.?.?

Vas clanok som si precital,celkom ma zaujal.
Az po vetu ako ste spokojny s rozdelenim CSFR.
Hlavne ze nemusite zit v jednom state s Ficom a Meciarom!
Nie som zastancom ani jedneho z nich, jednoducho ich nemusim.
Ale ludom ako Vy zo srdca doprajem zit v jednom state spolu
s "osobnostami" ako su Havel, Schwarzenberg, Vondra, Dienstbier,
Ruml a im podobni. Od tychto "osobnosti" by sa Meciar s Ficom
este mali co ucit!

208189

28.12.2009 10:35

Pane Matějka jstze snad taky člen B´nai Brith?

Ulanbátar 213.?.?.?

Pane Matějka, až nám tady budete vyprávět pohádky o našem židovském prezidentovi, nezapomeňte uvést, že je členem elitní židosvké zednářské lóže B´nai Brith, do které může být přijat pouze halachický Žid. To aby bylo jasno!

Nezapomeňte taky uvést, že Klaus dostal úkol v rámci strategie teze - antiteze = syntéza. Hlásá antitezi, například nepodepsání Lisabonské smlouvy, ale nakonec jako zázračně ustoupí. Tyhle židovské triky už známe. Nic špatného proti Židům, ale proč už nejdou do své země a dál vládnou ostatním národům?

208190

28.12.2009 16:37

RE: Pane Matějka jstze snad taky člen B´nai Brith?

Rinn 89.?.?.?

Reakce na 208190

Informace, že je Žid Václav Klaus členem židovského zednářského
řádu B´nai B´rith (Synové smlouvy), které v podstatě řídí
veškeré zednářstvo pochází od Miroslava Dolejšího - autora
Analýzy 17. listopadu 1989. Tento člověk měl naprosto přesné
informace!! V tomto řádu jsou všichni vlivní Židé po celém
světě. Tento řád, je řádem sionistickým!! Klausovi jsou české
národní zájmy ukradené!

208218

1.1.2010 4:47

RE: Pane Matějka jstze snad taky člen B´nai Brith?

mtk 88.?.?.?

Reakce na 208218

>Tento člověk měl naprosto přesné informace!!
A co ještě napsal jiného, krom té Analýzy? Někdo, kdo má "naprosto přesné informace" by toho mohl zplodit více. Tak je něco? Ptám se, abych se něco dozvěděl ...

208480

28.12.2009 13:00

Klaus

Vanguard 90.?.?.?

Já osobně považuji VK za velmi schopného politika populistického typu, který umí neomylně vystihnout, co se bude "lidem líbit" a umí tyto názory velmi obratně vydávat za své vlastní, div ne disidentské stanovisko, ačkoliv v naprosté většině případů jde o názoru, které souzní s nejprimitivnější vrstvou voličů. Týká se to názorů VK na Evropskou unii, životní prostředí, sudetskou problematiku nebo třeba jeho špatně skrývaného brnkání na struny českého nacionalismu. Ve všech případech názory VK budí poměrně širokou negativní odezvu napříč politickým spektrem (pochopitelně více nebo méně, podle orientace strany), ale český volič si řekne "koukej Máňo, ten Klasu to těm byrokratům z Bruselu/zelenejm magorům/sudeťákům zase nandal." Nepamatuju se, kdy by VK za posledních deset let prosazoval nějakou nepopulární, ale přitom potřebnou myšlenku, ať už jde třeba o deregulaci nájemného nebo důchodou reformu. Tuto odvahu neměl ani v době, kdy vládl a byl na vrcholu moci, okolo roku 1995. Zřejmě proto ho The Economist nazval "populistou, který se vydává za thacheristu.

Dále mě strašně mě štvou jeho účelové změny argumentace. Nejlíp to je vidět na jmenování soudů a členů bankovní rady ČNB. VK tvrdil (a v tom s ním souhlasím), že věková hranice 30 let pro jmenování soudůl je nízká a že soudcem by se měl stát člověk starší, nejmíň 40 letý, s nějakou odbytou kariérou. Proto odmítl jmenovat nějakých deset patnáct čekatelů, ačkoliv ti se stali čekateli ještě v době, kdy zákonná věková hranice pro jmenování soudcem byla 25 let. Moc se mi to nelíbilo, ale byl jsem schopen to pochopit. To ovšem jen do doby, než VK najmenoval za členy bankovní rady (což je pozice asi tak tisíckrát významnější než pozice soudce někde na okrese) mladíčky Tomšíka a Hampla, kterým bylo v době jmenování 31 a 32 let. Podle VK je tedy 30 let málo na to, aby člověk mohl rozhodovat o rozvodech na okrese, ale je to dostatečný věk na to, aby mohl řídit měnovou politiku této země. Jsem sám, komu takový postoj přijde zcela absurdní? A to ještě VK trucuje jako malé uražené dítě a o jmenování jednoho z těch čekatelů, kteří se s ním o jmenování odmítá rozhodnout, ať už kladně nebo záporně, víc než dva roky (abysme si rozuměli, nejde o to, že VK čekatele nejmenoval, ale že mu po dva roky nebyl schopen říct jmenuje tě/nejmenuju tě, aby ten člověk věděl, na čem je). Je toto chování důstojné prezidenta?

208202

28.12.2009 15:10

RE: Klaus

josef.maly 84.?.?.?

Reakce na 208202

Myslím si, že to Vanquard v prvním odstavci vystihl docela přesně. Opravdu není za VK vidět výrazný přínos, nepovažujeme-li za přínos již to, že skutečně dokázal flirtovat i s kontroverznějšími tématy, vždy však do určité meze, takže je otázkou, zda těmto tématům neudělal medvědí službu.

S polemikou o dogmaticky stanovené věkové hranici profesí však nesouhlasím, jedná se o fatální odvádění pozornosti od jádra problému a tím je řešení skutečné způsobilosti k výkonu povolání, kde věková hranice nesmí být prioritní.

Přijmeme-li však i tuto polemiku je VK opět nezpochybnitelně konzistentní, protože počet odpracovaných hodin 30.-ti letých členů bankovní rady jistě není menší jak počet odpracovaných hodin 40.-ti letých soudcokratů. [cool]

208212

1.1.2010 13:45

RE: Klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 208212

Je to záměrná demagogie, nebo jen životní nezkušenost spojená s věkem diskutéra?... Jistě se dá souhlasit s požadováním skutečné způsobilosti k výkonu povolání. Tato způsobilost však přímo úměrně souvisí s časem a ten jak známo má u převážné většiny "dvoumoudrých homo" největší podíl na přírůstku jejich věku. S tímto obecně známým fenoménem pak velmi úzce souvisí schopnost reprodukce, nutné k zachování druhu a protože uvedený druh je pro prostředí této planety biologicky zcela nepřizpůsoben, trvá příprava jeho potomstva na osamostatnění stále častěji i polovinu jeho produktivní éry. Požadavek věkové hranice u profesí jakými jsou soudci, či "bankéři" ČNB, je proto výsledkem naprosto pragmatické znalosti o tom, že takovéto individuum je záhodno co nejméně zatěžovat vlastními existenčními, potažmo i výchovnými zátěžemi jeho potomstva a navíc samo musí mít dostatek příležitostí k nabytí vlastních zkušeností k existenci ve společenství, jemuž říkáme civilizace. Proto věk pod 30 let, kdy toto individuum má tak říkajíc "ještě skořápku na prdeli", je pro výkon jmenovaných činností zcela nepřijatelný a i věk 40 let, je mezní dolní hranicí u těch, kteří prošli intenzivní průpravou, ne nepodobnou válečné zkušenosti, v níž se čas i prožitky oproti běžné existenci násobí. Z předchozího pak vyplývá, že běžně až dosažení tzv. "Abrahámovin", tedy věku 50 let, lze zvažovat za dostatečné k působení v těchto extrémně zodpovědných funkcích, ve kterých není místo na lehkomyslné experimentování známé z vědecké oblasti. Stejný princip vyžadují i politické funkce, jinak se státní struktura nezadržitelně zhroutí, jak lze v ČR pozorovat již nyní. Proto všechny dřívější civilizace měly "rady starších" a proto i sama Bible nikolivěk nabádá, ale přímo nařizuje: "Cti otce svého i matku svou, abys byl dlouho živ a dobře ti bylo na zemi", což nepřímo vyjadřuje i jejich generační a tedy cca 20 letý věkový odstup, kdy se pohybují v oněch 40-50 létech své fyzické existence a generačně mladší potomstvo si je dopad tohoto přikázání již schopno uvědomit... S jistými výjimkami ovšem, jako vždy.

208497

1.1.2010 21:22

RE: Klaus

p.dump 84.?.?.?

Reakce na 208497

Do Abraháma mi ještě něco chbí [mrknutí jedním okem], ale naprostý souhlas.

Pro příklad:
V mém okolí je "pár" příkladů společností, kde byl podle hesla "mládí vpřed!" dosazen manager(ka) do 30let a ten takzvaně "roztřílel" strukturu podniku.
A pak se jakoby "náhodou" objevil "zachránce" Abrahámova věku, ale to už je jiný šálek silné kávy [chechtot]

208525

28.12.2009 14:09

Václav Klaus nese odpovědnost za likvidaci českého průmyslu

honzaa 88.?.?.?

proboha to si to už ti lidé nepamatují, vždyť to není ani dvacet let

208207

1.1.2010 21:18

RE: ... a Václav Havel zasa nesie zodpovednosť za likvidáciu slovenského priemyslu

noname 91.?.?.?

Reakce na 208207

Keď Havel zakázal vyrábať zbrane, tak do ZŤS Dubnica prúdili z Ruska kamióny, naložené súčiastkami pre vozidlá BVP (bojové vozidlo pechoty). Zbrane sa vyrábať nemohli, ale kamióny so súčiastkami fabrika musela prijať a zaplatiť za ne (na základe zmlúv).

Takto Havel jedným "humanistickým" rozhodnutím zoťal na kolená celú fabriku, ktorá prosperovala, živila 30000 ľudí a do dnes sa z toho nespamätala.
[bliji]

208524

28.12.2009 14:39

Stalinistický kultík v novom háve ?

Kameh 85.?.?.?

Takéto články skutočne nemusím. A velebiť človeka, ktorý verne prisahal na socialistický režim ? Tiež nie. Vedome spolupracoval z ŠtB, tiež nie. Už len čakám, že niekto v návale servilnosti vyhotoví a po Prahe rozmiestni tabuľky (ako som bol tomu svedkom v Kórejskej ľudovodemokratickej republike) s nápisom: „Tu na tomto piesku sa hral tatíček Kim" - pardon Havel. Niektorí ľudia skrátka potrebujú idoly. Vyplýva to z nedostatku ich vlastných duševných síl popasovať sa s okolitým svetom. Potrebujú sa identifikovať s niekým, len aby nemuseli prejaviť vlastnú osobnosť, vlastný názor. Žiaľ ani dodnes sa nevyšetrilo pozadie 17. novembra a skutočná úloha oboch aktérov, spomenutých v článku. Dokonca ani z ich strany nie je ani záujem, aby sa to vysvetlilo. Pokiaľ sa tieto veci nevyjasnia, je ťažko hovoriť o nejakých prínosoch pre spoločnosť. Z histórie poznáme veľa budovateľov kultu osobnosti, a to aj s veľmi krvavými rukami. Slovensko je v tomto smere skutočne nepoučiteľné. Napríklad zákonom č. 83/1939 Zb. z 25. 4. 1939, Snem Slovenskej republiky vydal zákon hovoriaci o zásluhách Andreja Hlinku. Slovenský parlament len nedávno skladal reparát z histórie. Prijal obdobný zákon, ktorý bol vydaný Zbierkou zákonov č. 531/2007. V pôvodnom návrhu tohoto nového zákona bolo dokonca znevažovanie Hlinku trestné, čo sa našťastie nerealizovalo. A tak na Slovensku sa po 68 rokoch a v tej najhlbšej demokracii, opäť poslanci uzákonil kult osobnosti. Či na to mali mandát, to radšej ponechám bokom. Keďže zvedavec je vysoko tolerantný rôznym názorom, beriem zverejnenie takéhoto článočku ako spestrenie na chvíle sviatočného oddychu. Prajem veľa prijemnej pohody a veľa šťastia do Nového roku 2010.

208211

30.12.2009 22:01

RE: Stalinistický kultík v novom háve ?

Reinhardt 89.?.?.?

Reakce na 208211

Kameh, kedy si Andrej Hlinka zakrvavil ruky? Čo to fantazírujete?! Kto vám to nabulíkal?! S kým si A. Hlinku pletiete? Ten reparát z histórie by mali skladať skôr ťulpasi vášho razenia, Kameh (či skôr "historik" žid Kamenec???) ! [bliji]

208406

28.12.2009 17:41

volynak

Vita 212.?.?.?

Jsem volynsky cech co se sem presthoval v 91 roce.Pomohl nam Havel,a Klaus o nase prestehovani nestal.Kdyz po 5 letech jsme mohly zadat o obcansvi,tak ODS rozjela falesnou debatu o tom,ze mezi nama jsou agenti KGB!!Po 18 letch uz vim,ze ODS opravdu umi mobilizovat tam,kde nebezpeci nehrozi.Prikladu je dost.Nemyslim,ze moje krajane prinesly rude nebezpeci.Ale uz vim,co dokaze a komu slouzi modry ptak.Na druhu stranu jsem prijemne prekvapen soucasnym Klausem,jako by si z Hevlem vymenili nejem prezidenstvi,ale i zdravy rozum.

208221

1.1.2010 21:27

RE: volynak

p.dump 84.?.?.?

Reakce na 208221

Proč asi? [mrknutí jedním okem]

208526

28.12.2009 20:17

Přát vše dobré, samozřejmě...

Lin 85.?.?.?

Proč taky přát zlé? Nepatřím mezi příznivce VK, ale přát zlé? To snad ne [smích] Ať si jde svou cestou a co nejmíň mi ovlivňuje život svými rozhodnutími.
A taky mu rozumím... že všechno, co dělá, dělá pro blaho svoje a o blahu národa možná jen kdesi kdysi něco četl [smích]Jeho "promluv o pokoře" vnímám z jeho úst jako docela dobrý vtípek. Za každého mluví jeho činy.

208232

28.12.2009 20:41

Já o tom mluvil již před válkou...

Reinhardt 89.?.?.?

Takéto oslavné články ma len utvrdzujú v presvedčení, že ponechať Česko svojmu osudu bol najvyšší čas. Máme dosť svojich volov, nepotrebujeme nikoho z iného kmeňa, aby nám o tých našich vypisoval, ako keby nemal dosť svojich... Konečne máte svoje Česko, české peníze, českou kulturu atď. a napriek tomu nejaký prdelkár si vždy tú svoju hubu musí utrieť o Slovákov.

208234

28.12.2009 21:54

prezident

vavlav klaus 88.?.?.?

tesim se na chvili, az tahle zem bude mit jineho prezidenta. Za Klause se stydim. Ale jako cloveku mu samozrejme preju take vsechno dobre...

208240

29.12.2009 11:02

K článku Vážený pane prez.........

Oto Sas 80.?.?.?

Nechci se pouštět do dláhosouhlého rozboru tohoto článku ani Klaouse a upřimně řečeno bylo by co rozebírat,ale snnad někdy příště.Chtěl bych se zeptat co říká tvůrce článku na to,že Klaus už nějaké ty dny tráví na horách lyžováním.Nevím jestli je to dovolená nebo co,ale podle jeho názoru mu stačí dva dny na odpočinek,tak mě zjímá co jsou ty zbylé dny? [chechtot]

208266

30.12.2009 8:49

RE: K článku Vážený pane prez.........

petr z jbc 94.?.?.?

Reakce na 208266

co se týče článku, z duše mi dýchá myšlenka PS:1 pod ním. a vám bych, sasíku (tak jsme říkali jednomu známýmu, taky sas), připomněl terminus dovolená, náhradní volno, neplacené volno. cokoliv z toho využijete a pojedete na hory, nebudete happy když se vám v tom bude někdo šťourat. bez smajlíku

208359

1.1.2010 16:59

Vazeny pane prezidente

Andreejka 92.?.?.?

Ano, neda se zapomenout na pana prezidenta a jeho experimentalni rabovacku jmenem privatizace, velebeni nejvetsich kriminalniku sveta nebo do nebe bijici podvod jmenem opozicni smlouva. Exot na smetisti dejin? Kazdopadne jeho pozitivum spociva v odvaze prosazovat mensinovy nazor. Agent provokater?

208507

1.1.2010 18:24

Dobry projev.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mnohem vice vychazejici ze skutecnosti nez ten o pravde a lasce od naseho bombardujiciho humanisty.
http://www.novinky.cz/domaci/188122-budoucnost-nec...

208513

1.1.2010 20:26

"Starého psa novým kouskům nenaučíš"

p.dump 84.?.?.?

ad1
Když byl poprvé Klaus zvolen prezidentem, ptal jsem se, zda má ještě význam být v ČR slušným člověkem.
ad2
Autor má velice krátkou paměť.
Například to, že někomu něco nedokážete, ještě neznamená, že je nevinen. Viz publikováný případ z '90 let - manipulace s přiděleným bytem ve svůj prospěch. To, že se z toho někdo "vykroutí", neukazuje na jeho poctivost [pláč]
ad3
"zhasínání" nad šedou ekonomikou

atd. atd. atd.

208520

Příspěvků: 58

28.12. 06:14  Moc Klausovi nevěřím
28.12. 08:23  RE: Moc Klausovi věřím
30.12. 12:16 František Matějka  RE: Moc Klausovi nevěřím
28.12. 06:41 Islander  Připojuji se ke gratulaci
28.12. 14:15  RE: Připojuji se ke gratulaci
28.12. 18:08 Islander  RE: Připojuji se ke gratulaci
01.01. 04:17 mtk  RE: Připojuji se ke gratulaci
28.12. 23:27  RE: Připojuji se ke gratulaci
29.12. 03:07 Rene Bartosek  RE: Připojuji se ke gratulaci
01.01. 04:36 mtk  RE: Připojuji se ke gratulaci
01.01. 15:56 Andreejka  RE: Připojuji se ke gratulaci
01.01. 18:18 Rene Bartosek  RE: Připojuji se ke gratulaci
01.01. 20:22 Andreejka  RE: Připojuji se ke gratulaci
01.01. 21:08 Rene Bartosek  RE: Připojuji se ke gratulaci
01.01. 21:49 Andreejka  RE: Připojuji se ke gratulaci
02.01. 02:31 Rene Bartosek  RE: Připojuji se ke gratulaci
02.01. 03:12 Andreejka  RE: Připojuji se ke gratulaci
28.12. 08:15 freelook  idealista...
28.12. 08:42 František Matějka  RE: idealista...
28.12. 14:13  RE: idealista...
28.12. 19:30  RE: idealista...
28.12. 20:10 Dale Coper  RE: idealista...
29.12. 00:45  RE: idealista...
28.12. 22:20 František Matějka  RE: idealista...
28.12. 20:55 Olas  RE: idealista...
28.12. 21:49 jansmith1984  RE: idealista...
31.12. 13:41 Gibi z Wilsonova  RE: idealista.../ OK "jansmith"
04.01. 15:50 jansmith1984  RE: idealista.../ OK
29.12. 03:31 freelook  RE: idealista...
28.12. 09:01 pm  :*
28.12. 16:04 Dale Coper  RE: :*
01.01. 02:40  RE: :*
01.01. 20:22 pm  RE: :*
01.01. 20:45 p.dump  RE: :*
28.12. 09:07 MS  KLAUS
28.12. 11:08  RE: KLAUS
28.12. 09:24 scalpel  Vazeny pan Matejka !
28.12. 10:35 Ulanbátar  Pane Matějka jstze snad taky člen B´nai Brith?
28.12. 16:37 Rinn  RE: Pane Matějka jstze snad taky člen B´nai Brith?
01.01. 04:47 mtk  RE: Pane Matějka jstze snad taky člen B´nai Brith?
28.12. 13:00 Vanguard  Klaus
28.12. 15:10 josef.maly  RE: Klaus
01.01. 13:45  RE: Klaus
01.01. 21:22 p.dump  RE: Klaus
28.12. 14:09 honzaa  Václav Klaus nese odpovědnost za likvidaci českého průmyslu
01.01. 21:18 noname  RE: ... a Václav Havel zasa nesie zodpovednosť za likvidáciu slovenského priemyslu
28.12. 14:39 Kameh  Stalinistický kultík v novom háve ?
30.12. 22:01 Reinhardt  RE: Stalinistický kultík v novom háve ?
28.12. 17:41 Vita  volynak
01.01. 21:27 p.dump  RE: volynak
28.12. 20:17 Lin  Přát vše dobré, samozřejmě...
28.12. 20:41 Reinhardt  Já o tom mluvil již před válkou...
28.12. 21:54 vavlav klaus  prezident
29.12. 11:02 Oto Sas  K článku Vážený pane prez.........
30.12. 08:49 petr z jbc  RE: K článku Vážený pane prez.........
01.01. 16:59 Andreejka  Vazeny pane prezidente
01.01. 18:24 Rene Bartosek  Dobry projev.
01.01. 20:26 p.dump  "Starého psa novým kouskům nenaučíš"

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 901,70 Kč
1 unce stříbra
394,37 Kč
Bitcoin
186 702,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 607