Diskuze k článku

Proč pevný dolar předznamenává útlum v roce 2010

Příspěvků 50

23.12.2009 5:35

USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

Montaznik 88.?.?.?

Neznám přesně tahy mezinárodního kapitálu, ale každý rozumný ekonom by Americe doporučil a naordinoval snížit kurs dolaru, tak aby se v USA přiměřeně a citlivě zvýšily ceny/ sociálně udržitelně/ a tím klesla spotřeba a těžký každoroční deficit zahraničního obchodu USA, který velmi brzo pošle ekonomiku USA do stavu, kdy nezbyde než vyhlásit formu státního bankrotu a ochranu dolaru před zničující turbulencí a pádem! Nikdo nemá o USA přesná čísla, ale hrát s celým světem "pokra" o dolar, když je jasné, že celý svět je doposud na dolaru , jako rezervní měně, závislý,nebude svět dále tolerovat! Ekonomika není politika, ta se nedá okecat, zde je nutné platit, anebo nechat být! Sněhová koule dluhů USA se stále nabaluje a zvětšuje a zde vidíme, že místo uvážené spořící ekonomiky se USA vydaly cestou konfrontační s celým světem , kdy spoléhají na svou sílu vojenskou, která jim ale nebude proti ekonomické "rakovině" na vlastním organismu nic platná!

207739

23.12.2009 14:50

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 207739

Se současným ekonomickým systémem je dnes nemožné cokoliv rozumného udělat. Kapitalismus jako ekonomický i politický systém vyexpandoval do svého vrcholu, nemá se již kam dále rozpínat. Nemůže tvořit zisk, ze kterého by splatil své dluhy. Současné státní dluhy jsou nesplatitelné. Normálním řešením v situaci předlužení v minulosti bylo vyhlášení bankrotu. Je však nepředstavitelné, aby USA a VB jako státy vyhlásily bankrot a jejich majetek byl rozprodán v konkurzu. Na likvidaci dlužníků nemají zájem ani jejich věřitelé, protože tím způsobem by i oni utrpěli značné škody. Nezbývá proto, než tu narůstající kouli dluhů valit před sebou dál a živit se nadějí, že to rozsekne někdo v budoucnu, aby odpovědnost za následný rozvrat a chaoz padla na něj. V USA si finanční oligarchie již svého obětního beránka zvolila - Obamu. Má za úkol pokračovat v dosavadní cestě narůstání dluhů co nejdéle to půjde, jak dlouho ještě to svět strpí. A svět je nerozhodný, přešlapuje a bude ještě nějaký čas přešlapovat na místě, protože jediným řešením je vyvlastnění sionistických majitelů bank, anulování dluhů a nastolení jiného ekonomického (a tím i politického) systému. Nového systému, ve kterém nebudou peníze vládnout lidem, ale lidé penězům.

207773

24.12.2009 14:37

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

novocián 90.?.?.?

Reakce na 207773

Kapitalizmus že je politický systém ? Čím je politicky charakterizován ? Pán snad ráčí být marxistou? Nemarxisté si to totiž nemyslí; myslí si že je to systém hospodářský který má co do činění s politikou jen v rámci společenské souvislosti všeho se vším. Provází lidskou společnost po celou její historii (a asi i prehistorii),a to včetně bolševického "socializmu" , tam jen nabyl nestvůrné státněkapitalistické monopolní formy.
Kapitalizmus je dobrý služebník; dokázal ty nejširší vrstvy zbavit bídy a umožnil jim podílet se na blahobytu který přinesl lidem rozvoj myšlení. Je to ale zlý pán; a pánem zůstane pokud se nezbavíme marxistického bludu, že je to totiž politický systém. Až se toho bludu zbavíme, zaženeme kapitalizmus do jeho správné služebné role a budeme moci využívat jeho výhod ve prospěch všech

207920

24.12.2009 17:25

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 207920

casto dochazi k neporozumeni soucasne ekonomicke situace propagatory kapitalismu. Soucasne krisova situace nebyla zpusobena kapitalismem tak jak ho vyucuji na ekonomickych skolach. Jako vymenu sluzeb.
Soucasna situace vznikla na tendenci obchodovani s dluhem.
Tedy, moznosti lidi nakupovat produkty penezi ktere nejsou pokryty minulou praci, ale moznosti budoucich prijmu.
Tato situace ktera nuti producenty transportovat vlastni produkci do oblasti kde je pracovni sila levnejsi, protoze potrebuji profit, vlastne nici vyrobu v jejich vlastni zemi a zamenuji ztracena pracovni mista, tedy kvalitni pracovni mista za schopnost suplementovat si prijem pujckami ktere budou prave ztratou tech kvalitnich pracovnich mist velmi obtizne splatit.
Kalkulace Ciny je zrejme: primarni: zamestnat obyvatelsvo aby zamezili nespokojenost s rezimem, sekundarni: degenerovat dexteritu obyvatelstva zemi se kterymi obchoduje aby pro ne bylo obtiznejsi produkovat zakladni produkty a tim omezit jejich schopnost ovlivnit rezim v Cine. Vzdyt i produkce napriklad Britskych vojenskych uniform bude delana v Cine.
Tedy, opravdu, kapitalismus je ve slepe ulicce a jak vidime svet opet smeruje ke konfliktu, jak to dopadne kdo vi.
Historicky, tato schopnost manipulace penez byla vzdy zpusobena zidy, kteri se nikdy necitili integrovani do zadne zeme a vzdy se misto kde prebyvali pokusili vzdy jen vysat a pouzit jen pro jejich vyhodu. To je neodiskutovatelne a prave toto bylo duvodem pro pogromy a dalsi katastrofy. Bohuzel jejich kratka pamet jim nedovoluje toto si uvedomit a alternaci jejich chovani tyto katastrofy predejit. Jen tezko budou moci rostouci pocit antisemitismu zastavit nasazovanim nahubku na stale rostouci nespokojenou populaci.

207938

25.12.2009 12:11

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 207938

Já bych řekl Karle, že Voldemorti mají paměť dobrou. Pokud se bavíme o Vodemortech, kteří se rekrutují z judaistického podhoubí, tedy i co se týká tzv. R&R Ltd. mafie, tak tam jde o pocit Vyvolenosti a monoteisticky výchovné tlaky k dualismu a košér (tedy tricky) shromažďování majetku coby CTNOSTI a SCHOPNOSTÍ.


Pokud se nemýlím (a nechť mne zkušenější a sečtělejší poučí), tak Tóra nebo Talmud Židům/židům přímo říká, že shromažďování peněz (MAJETKU), klidně za každou cenu a různými triky je SPRÁVNÉ a že bohatství je ODMĚNA jejich Boha na Zemi za správné následování jím podávané a světskými služebníky rozšiřované víry.

Jsou zaslepeni vírou v příchod někoho, kdo poměry na Zemi napraví (Mesiáše) a opojení svou výlučností (vliv EGA a brainwashing pseudoautorit), která jim navíc říká, že pro svou víru mají trpět a těmi, kdo je nechápou a tudíž nenávidí mají být perzekuováni. Proto se po věky chovají zhruba stejně a žádné zásadní poučení a změnu ve své chování vůči ostatním (nežidům - gojímům) nehledají.


Navíc se za touto ortodoxní vírou a názory v byznysu, bankovnictví, médiích a politice celosvětově schovávají i spousty nikoli semitských Židů, pro které je toto učení jen vstupenkou do "KLUBU" nedotknutelných a o to lépe se jim jejich voldemortí aktivity organizují.

Tedy kromě tzv. čestného byznysu (pokud se jedná o nežida a v nové době i žida) jsou správné i způsoby jak oblbnout, natáhnou, legálně okrást nebo podvést (Madoff) a nikoli při honbě za profitem a Zlatým teletem dodržovat alespoň zásady slušnosti a relativní férovosti, jak by to mezi lidmi s rovnou páteří (i v sobeckém kapitalismu, kde ZISK a nekončící růst HDP je modlou) mělo pokud možno být.


jansmith[smích]

207987

25.12.2009 21:12

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 207987

No až na tú časť s Voldemortmi súhlas a vysvetlím Vám aj prečo.

Ž/židia krochkajú vo svojom bohom-vyvolenosti keď je všetko v poriadku a kvičia keď idú na jatky, s pogromom zásadne nesúhlasím jednak je to nehumánne, jednak nič nerieši. Prečo sa dejú pogromy/jatky?

Na to musíme pozrieť do histórie:
Berme existenciu Mojžíša ako fakt, ktorý vyviedol "svoj národ" z Egyptského zajatia, ktorého pustil faraón kvôli 10 ranám ktorého pôvod radšej nerozoberajme (pre abc a jehovistov, toto nie je to vlákno, kde sa rozoberá pôvod 10 rán). Vieme aj to že ako adoptívny syn predchádzajúceho faraóna pravdepodobne dostal najlepšie vzdelanie to je vyučili ho za kňaza najvyššieho boha, kňazi v tých časoch jednak mali nadradené vedomosti oproti väčšinovej populácií ( zrovnateľné s našimi, snáď aj naše presahujúce) jednak údajne aj vládli určitým silám.Na margo poznamenávam že Jeter?, ktorého dcéru vzal za manželku, ho určite naučil novým kúskom počas pobytu v Madiánsku.

Vyviedol ich z Egypta a putoval s nimi 40 rokov kde sa do nich vštepilo bohom vyvolenosť a neznášanlivosť voči ostatným národom, za 40 rokov sa vyrastú aspoň 2 generácie, ktokoľvek kto žiadal to aby sa vrátili k predchádzajúcim zvyklostiam to odskákal-účinný odstrašujúci príklad, používala ju aj inkvizícia. [oči v sloup]

Pôvod kmeňa Levitov je asi v tom, že Židia ako paralelná spoločnosť otrokov mali svoju elitu, príkladom je staroveký Rím. Zaujímavé je že počas putovania v púšti každý ich musel ochraňovať. Po založení Izraela pravdepodobne mali posledné slovo ako predstavitelia kňažstva, pravdepodobne existujú aj dodnes. Na margo oni nemuseli dodržiavať mnohé prikázania preto sa mohli z miznúť z očí.

Ubehol sa nejaký čas a nastalo povstanie ktorý rozprášil Vespasianus asi v roku 70 nášho letopočtu pri tom sa zničili rodové záznamy v chráme, takže ktokoľvek kto dodržiaval ich zvyky mohol sa vyhlásiť za Ž/žida, vrcholné kňažstvo zmizlo z očí, nastal čas pre diaspóry a program ktorý robí z Ž/židov ideálne obetné baránky a n8strojov zkazy z pred viac než 3000 rokov je ešte stále v obehu. [bliji]

Sumárne: Leviti sú stále aktívny, program na vytvorenie obetných baránkov a n8strojov skazy stále beží a dejú sa prasárne gigantických rozmerov. Takže s R&R a spol zaoberajme minimálne lebo skutočný Voldemorti ich vo vhodnej chvíli ich obetujú.

208012

26.12.2009 23:18

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 208012

Nějak se ta "Megapyramida R+R" začíná sesypávat ze všech stran. A až jednou spadne, jsem zvědav, zda zůstane stát podpůrné lešení. [překvapení] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

208067

26.12.2009 23:37

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 208067

Príspevok príliš krátky na to, aby mal nejakú spojitosť mojou témou. [mrknutí jedním okem]

208071

27.12.2009 0:28

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 208071

Máte pravdu, Oracle, spíš jsem prostřednictvím Vás reagoval na Jansmithe. Vaše pojetí se víc blíží tomu, co považuju za reálný výklad současného stavu světa. Víte, jaksi zde s Jendou vedeme "nelítostnou" polemiku, zda R+R jsou tou "podstatou" a všechno, co odvádí pozornost od R+R je mlhou, klouzáním, atp. ... Takže, trošku si tu u Vás (mírně provokativně směrem k Jendovi) přihřívám svou polívčičku, jistě odpustíte, keďže sú henkaj tie Vianoce ... [smích] [mrknutí jedním okem]

208078

27.12.2009 1:43

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 208012

Všechno beru Oracle, jen chci připomenout, že pokud se bavíme o Voldemortech (a má pracovní definice v jednom ze starších příspěvků), tak R&R a spol. jsou k této skupině mafií, které profitují na úkor CELKU, dle doložených informací plně začleněni.


Když pominu všechno ostatní, tak stačí způsob, kterým R&R Ltd. přišli k majetku, jakými kroky historicky organizovali světové bankovnictví (a s jakými důsledky na tzv. většinovou populaci) a jak mohou tím pádem skrze peníze ovlivňovat světovou politiku. Pochopitelně nejsou jediní na špici, ale rozhodně tam patří a dělají všechno proto, aby jejich aktivity nebo plány byly nepřehledné a tzv. košér se pro MOC a peníze do těch správných kapes VYPLÁCELY.

Nebo např. roky veřejnosti utajovaná Bilderberg Group či poradci US prezidenta jsou zájmovým spolkem zahrádkářů bez jakéhokoli vlivu? Nebo několikrát zmíněný tatík a dle mainstreamu altruista Soros je pouhý skalničkář? Aha, já zapomněl na hábečkovy jezovity, kteří do Bilderberg pravděpodobně infiltrovali a R&R jsou na mocenské šachovnici jen bezbrannými obětními beránky KC establishmentu, kde G.Soros je pro vyváženost dvojitým agentem k moci se deroucích islámských fundamentalistů..[smích]


Ještě jednou pro všechny zde diskutující. Debata by měla zahrnovat všechny: Padni komu padni. Žádná z mocenských E/elit nemá před nastavením zrcadla imunitu a žádná z nich není na těchto úrovních bezbrannou ovcí, která neví která bije. Nebo si někdo upřímně myslí, že ano?

jansmith[smích]

208082

27.12.2009 13:16

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 208082

utajovaná bilderberg group o který si dneska povídají vrabci na střeše [chechtot]
nechápu proč zminuješ toho pěšáka sorose sice má možná hodnost seržanta ale přesto je to jen ubohej pinďa [velký smích]
ty víš že soros je dvojitej agent a jeho zaměstnavatelé to neví? to jsou ale pitomci a takový by chtěli vládnout světu ani lokomotivu by neuřídili [chechtot]
prostě je to jendo tak že vaříš z vody nikdy jsi žádné své horlivé mladické tvrzení nedoložil ale drzosti máš za deset [chechtot]

208108

25.12.2009 5:11

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 207920

>Kapitalizmus je dobrý služebník; dokázal ty nejširší
>vrstvy zbavit bídy a umožnil jim podílet se na blahobytu
>který přinesl lidem rozvoj myšlení.
Dnes podle politiku a medii je v Cesku kapitalismus. Reknete stale se mnozicimu davu nezamestnanych a tech, kteri dosli jeste dal, a nasledkem ztraty prace nestacili uz splacet pujcky a pozbyli veskery majetek, ze je kapitalismus "dobry sluzebnik a ze je zbavil bidy". Co s tim ma spolecneho marxismus? A kdyz uz to slovo pouzivate, stavalo se v Ceskoslovensku neco takoveho za socialismu? Uz dlouho jsem se nesetkal s tak sokujici zaslepenosti ci prilehaveji posouzeno - hlouposti. Anebo ze by to byl od vas pracovni ukon?

207968

25.12.2009 22:21

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 207920

Copak stredoveky system cechu s mistry, tovarysi a prisnymi regulemi to by mel byt kapitalismus? A co dneska? Od jiste velikosti ekonomickych hracu dochazi vzdy k hrubym deformacim. K cemu by tedy byly ty armady lobistu? Jakym zpusobem by jste trzne vysvetlil emitaci men centralnimi bankami? Jak chcete oddelit ekonomicke vztahy od spolecenskych a v konecnem dusledku od politiky a mocenskeho usporadani?

Par otazek. Jestlize je nam tady vylozite, tak se nejak dostaneme k tomu, co ze je to ten kapitalismus. A do jake miry muze ci nemuze fungovat v realnem usporadani soucasneho sveta. Mam zly pocit, ze kapitalismus postupne padl s nastupem centralnich bank a jejich rostoucim vlivem, ale nic netrva vecnost. Ani centralni banky v privatnich rukou napojene na verejne rozpocty.

208013

28.12.2009 17:14

RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 207920

>Kapitalizmus že je politický systém ? Čím je politicky
>charakterizován ?
Tím, že ve společnosti na rozdíl od jiných období dějin vládne kapitál. A co je kapitál si snad nemusíme vysvětlovat.

>Provází lidskou společnost po
>celou její historii (a asi i prehistorii),a to včetně
>bolševického "socializmu" ,
To je vskutku zajímavý názor. Zvláště v té prehistorii kapitál jistě dělal ve společnosti divy. Nebo i dnes v rodové společnosti zapadlých kmenů, kde neznají peníze, se jistě kapitál maskuje asi zvířecími maskami, že? A během 40 let "socialismu" nás kapitál skutečně provázel, ale byl za železnou oponou. Mohli jsme ho tedy sledovat jen jako diváci z povzdálí.


> Kapitalizmus je dobrý služebník; dokázal ty nejširší
>vrstvy zbavit bídy a umožnil jim podílet se na blahobytu
Zvláště v dobách prvotního rozvoje kapitalismu ten blahobyt se 16 hodinovou pracovní dobou a dětskou prací byl byl jistě rájem konzumu. O blahobytu se více než 90 % lidí mohlo jen zdát.
V pozdějších dobách se materiální úroveň lidí v metropolích zvýšila, když na ně dělali otroci a nevolníci v koloniích.

Dnes jsme součástí toho blahobytu, který nám zajišťuje otrocká práce číňanů. Ti nás zásobují vším potřebným pro náš život, přičemž sami živoří. Bez laciných čínských výrobků bychom hned měli po blahobytu.

>který přinesl lidem rozvoj myšlení. Je to ale zlý pán; a
>pánem zůstane pokud se nezbavíme marxistického bludu, že je
>to totiž politický systém.
Rovněž velmi zajímavý a podnětný názor. Přestaneme kapitalismu říkat politiský systém a hned bude jistě ve světě po krizi. Že taková prostá myšlenka nenapadne politiky? Přejmenovávají dnes kde co, ale přejmenovat kapitalismus, abychom vskočili do ráje, je ještě nernapadlo. Měl byste si dát tento nápad patentovat.

>Až se toho bludu zbavíme,
>zaženeme kapitalizmus do jeho správné služebné role a budeme
>moci využívat jeho výhod ve prospěch všech
Kapitál bude využíván ve prospěch všech - no to bude skutečný ráj na světě. Navrhuji zavést to již od 21.12.2012, jakmile přiletí Nanuci. Ti by mohli svojí prací tvořit kapitál a my bychom si jen užívali dobrodiní kapitálu. Doporučuje to 8 trpajzlíků ze sedmi. [chechtot]

208220

23.12.2009 5:41

Rytirsky titul nedostal Greenspan za nic, nakonec federalni banka......

kozoroh 61.?.?.?

Velká anglo-americká loupež, skutečně čistá práce v oloupení celého světa, vyvolala odezvu u mnoha jiných států, mnohé z nich tancují kolem podpory menší loupeže EU a arabských zemí. Jak,pisi, Greenspan nedostal svuj titul za nic, polovinu statniho dluhu vlastni tak zvana Federalni Banka o niz si plno Americanu mysli,ze to je jejich vladni banka a v ramci sve "chytrosti" nepristoupi na zadny jiny nazor.
The ownership of the 12 Central banks, a very well kept secret, has been revealed: 1. Rothschild Bank of London 2. Warburg Bank of Hamburg 3. Rothschild Bank of Berlin 4. Lehman Brothers of New York 5. Lazard Brothers of Paris 6. Kuhn Loeb Bank of New York 7. Israel Moses Seif Banks of Italy 8. Goldman, Sachs of New York 9. Warburg Bank of Amsterdam 10. Chase Manhattan Bank of New York.Kazda z techto bank je zidovska, takze ,penize Americanu a vladni program je v jednech a tech samych rukou,co muzou delat? Naprosto nic!! K tomu pripocteme bohate jednotlivce a system, ktery vede valku a na druhe strane ,dve tiskarny ,dnem a noci tisknou dolary, takze , jednoho dne to bude jako v povalecnem Nemecku,kde znamka na dopis stala miliony marek, ale, zde bude zcela jiny proces nez jak zname, bude procesem celosvetoveho drancovani majetku pro elitu sveta.
The richest 400 Americans — that’s right, just four hundred people — own MORE than the bottom 150 million Americans combined. 400 rich Americans have got more stashed away than half the entire country! Their combined net worth is $1.6 trillion. During the eight years of the Bush Administration, their wealth has increased by nearly $700 billion — the same amount that they are now demanding we give to them for the “bailout.” Why don’t they just spend the money they made under Bush to bail themselves out? They’d still have nearly a trillion dollars left over to spread amongst themselves.
J.R.R. Tolkien,
Candour Magazine, 13 July 1956, p. 12
“Banking was conceived in iniquity and was born in sin. The Bankers own the Earth.*
Thomas Jefferson’s PREDICTION made in 1802 is NOW occurring
Red Dawn wrote:“The first misconception that most people have is that the Federal Reserve Bank is a branch of the US government. IT IS NOT. THE FEDERAL RESERVE BANK IS A PRIVATE COMPANY”…
--“I will close with Thomas Jefferson’s Warning To America :”
“I believe that banking institutions are more dangerous to our liberties than standing armies.--------
Jak se zda ,tak Americane nevzali varovani vazne.

207740

23.12.2009 6:19

RE: Rytirsky titul nedostal Greenspan za nic, nakonec federalni banka......

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 207740

Domnívám se, že vývoj kursu a ekonomiky v USA bude jiný! V elektronické době je podstatná část měny virtuální, pouze jako paměťová data v bankách a to umožňuje bankám, ten ďábelský tanec na dračích vejcích astronomického deficitu!Pád dolaru, ale spíše nazveme takovou operaci, jako progresivní úpravu kurzu dolaru bude spojen s nějakou událostí, třeba nějakým novým "útokem" na WTC, nebo něčím podobným, aby se nechala tak těžká ekonomická operace politicky zdůvodnit!!! Též je možné, že se ekonomická světová obec dále nebude koukat, jak je tahána za fusekli a pošle dolar do kytek sama, v okamžiku, když už pro ně dolar přestane být bezpečný , i přes nevoli Číny, protože ta jako největší věřitel, ponese obrovské ztráty také!!! Co se potom bude dít v politice si netroufnu predikovat! Stačí jak si vytřela řiť s USA Čína, teď v Kodani na světovém ekologickém fóru!!! Bohužel, kdo chce kam, pomozme mu tam! Amerika se chová jako svéhlavý janek a už ztrácí glanc a prvky sebezáchovy!!! [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten]

207742

23.12.2009 10:37

The End Game

Antiseptik 69.?.?.?

Takhle si to sice nepředstavovali, ale konečná hra je asi tu. Na jednu stranu by bylo výhodné pro Ameriku dolar znehodnotit a tím i dluhy které má, ovšem to by museli nepotřebovat si nadále půjčovat. Jelikož si půjčovat musí, dolar musí držet vysoko, jinak by jim nikdo už nepůjčil. Jistě si lze v elektronickém bankovnictví připisovat nuly, ale musí to svět brát vážně jako skutečné peníze, jinak to má zase jen tu nulovou hodnotu. Dilema které na ně vystrkuje růžky je válka. Bylo by to řešení, ale válka stojí zase prachy a ve válce proti věřitelům nelze očekávat další půjčky. Babo raď.

207755

23.12.2009 15:32

RE: The End Game

123456 208.?.?.?

Reakce na 207755

Možno nejaká pandémia napádajúca obete podľa DNA (rasy).

207779

23.12.2009 20:07

vyčistit si brejle....

insider 85.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=7Lwlx3GnLGs

207802

23.12.2009 22:28

dollar stoupa

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

jak vysoko myslite dollar vystoupne, proti euru a korune? je lepe dollary investovat do eura anebo do koruny, pokud bych si mel vybrat jen z techto dvou?
ma nekdo nejakou, vizi? diky

207817

23.12.2009 22:31

RE: dollar stoupa

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 207817

všechno prodat a uložit si dolar [mrknutí jedním okem]

207818

23.12.2009 23:18

RE: dollar stoupa

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 207818

ne, ptam se vazne??

207826

23.12.2009 23:24

RE: dollar stoupa

xml 85.?.?.?

Reakce na 207826

Kup si lopatu, ryl, pilku na drevo, kotol na vykurovanie drevom, sprav si vysoku ohradu okolo zahrady, mala by byt taka velka aby si prezil, zozen si semiacka na viacrocne plodiny a rataj s najhorsim. Nezabudni na zbrane proti vyhladovenym masam ludi.

Toto myslim vazne [mrknutí jedním okem]

207827

24.12.2009 10:04

RE: dollar stoupa

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 207827

ok, dik, to uz vsetko mam, len som myslel co robit s tym zbytkom dolarou-myslis teda zakopat na tej zahrade a cakat az sa premeni v platinu????

207863

24.12.2009 14:25

RE: dollar stoupa

mtk 88.?.?.?

Reakce na 207863

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

207917

24.12.2009 18:06

RE: dollar stoupa

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 207863

za zbytek nějaký ten zdroj energie, bo avtomat Kalašnikov, bo něco jiného

v zásadě: teplo, voda, jídlo, elektřina + způsob jak to ochránit

207943

23.12.2009 22:37

RE: dollar stoupa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 207817

native indian ve shodě s přírodou harmonicky hospodaří a nehromadí zbytečnosti,nebot dle ZÁKONA CESTY by přišel o vše,co si kdy nahrabal.DISFUNKCE ostatních je v chamtivosti na tz. horší časy na ukor všeho a všech,výsledek je vidět.CESTA ukazuje,co,kdy, kde,jak,takže vnímavý jedinec přežije,aniž by strádal.

207820

24.12.2009 0:53

RE: dollar stoupa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 207817

dnes jsem vyslechl v TV zajímavou analýzu a predikci, kde se hovořilo o tom, že dolar ve světě v oběhu chybí (v dostatečném objemu) - i přesto že se tiskne/emituje, americké banky nepůjčují příliš ani doma, natož subjektům mimo USA (hodně dolarů je ve státních dluhopisech - splátky FEDu a na srovnání záporné obchodní bilance). přitom dolary jsou nutné pro mezinárodní obchod =dosud většinová měna pro obchodní výměnu téměř všeho, velké objemy (celosvětově) pak zejména na nákup ropy, zbraní, splátky dluhů, úroků z půjček...
když je něčeho málo, něco na trhu chybí, pak cena toho stoupá... to je naprosto jasné. tedy v roce 2010 má cena dolaru růst, a to na úkor EURa, které přísluší k předluženým a přesocializovaným evropským ekonomikám, kde není ani náznak nějaké strategie ozdravení. a Německo to nevytrhne... nevyplatí dluhy Řecka, Maďarska, Lotyšska a jiných, a ostatní by se samozřejmě také hned ozvali - to nemohou vyřešit Němci, a ani by s tím nesouhlasili.

Dále prý má brzy skokově vzrůst hodnota čínského juanu. Je držen komunistickým vedením uměle nízko (vývozní výhoda), ale má to údajně značné deformující vlivy dovnitř Číny. Což se jednorázovým posílením skrze direktivní rozhodnutí srovná... nebo alespoň pomůže.

207833

24.12.2009 9:49

RE: dollar stoupa

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 207833

diky, osobne to take tak citim! [smích]

207859

24.12.2009 1:00

RE: dollar stoupa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 207817

jo -a naše koruna je svázána spíše s EURem, než s dolarem, tedy půjde relativně dolů spolu s EURem. kromě toho je nyní (v průběhu tohoto roku) koruna překvapivě nadhodnocena k EURu... a to se také srovná. tedy dvojí negativní vliv na CZK.
také je dobré počítat s pokračující recesí (minimálně) nebo i s další vlnou krize (dvojité dno... a to druhé možná i níže než to předešlé... vzhledem k již existující devastaci ekonomik od roku 2008).

207834

24.12.2009 9:48

RE: dollar stoupa

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 207834

diky [smích]

207856

24.12.2009 11:30

RE: dollar stoupa

nula 88.?.?.?

Reakce na 207817

Kdyz se pozorne podivate na grafy men na forexu na nejakem rozumnem timeframe, rekneme H4 nebo Daily, otevrete oci, vsimnete si porad opakujicich se vzoru... testovani poslednich high a low, supportu a rezistenci, bodu zvratu, bodu bolesti a nocnich mur jednech a radosti tech druhych. Kdyz jde rekneme eurusd v down trendu, zacina to opatrnou otackou, testovanim a pomalym rozjezdem vlaku... jak se vlak zacne blizit do cile a vsichni zacinaji premyslet o otocce, vlak ve finale zrychluje a dela posledni velky pohyb... tzn. obvykle konec trenda a jeho otoceni predznamenava posledni silny pohyb v puvodim smeru... je to proto, ze opravdu velci potrebuje uzavrit sve short pozice v maximalnim zisku a otocit je na long z co nejvetsim ziskem. Proto manipuluji takto trh. Pak se trend otoci... vetsinou ale po teto otacce jde chvilku opacne, ale pote provede jeste jeden posledni test predchoziho low... kdyz ho neprorazi, je cesta nahoru prirozena..

Takze se podivejte na grafy a zamyslete se kde ted jsme... panove na eurusd prave uzaviraji shorty a preklapi se na buy...
TREND JE KDYZ TRH UDELA HIGH, NIZSI LOW A POTE VYSSI HIGH!
[smích]

207877

25.12.2009 11:44

RE: dollar stoupa

martino 85.?.?.?

Reakce na 207877

Tohle je typické chytrolínství lidí kteří neudělali ani jeden obchod na živo. Doporučuju začít reálně obchodovat a uvidíte jak vás tyhle moudra rychle přejdou. Ale vy si to jistě vysvětlíte tak, že proti vám zmanipulovali trh

207986

26.12.2009 20:28

RE: dollar stoupa

Tonda82 85.?.?.?

Reakce na 207877

No když to tak pěkně víš, proč z tebe není dávno milionář, ale píšeš pod nickem "nula"? Kdyby to totiž tak bylo, tak si to hezky necháš pro sebe a vyděláváš...
Jako manipulaci bych spíše viděl vydávání makroekonomických dat, na které všichni nějakým způsobem zareagují. Jak? To se dá snadno předpovědět, když je má člověk k dispozici dříve než ostatní. A nebuďme naivní, že se nikdo takový nenajde.

208053

26.12.2009 21:14

RE: dollar stoupa

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 208053

sak to jsou zcela normalni praktiky mezi zidkama, ne???

208061

27.12.2009 0:07

RE: dollar stoupa

nula 88.?.?.?

Reakce na 208053

Jestli vam neco prozradim a nebo ne, neovlivni trh ani o cent, a vy mi navic neverite. Tak s tim nedelejte hlavu [mrknutí jedním okem]))

http://img37.imageshack.us/img37/663/eurusdj.gif

208074

27.12.2009 16:51

RE: dollar stoupa

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 208053

Muze to fungovat. Jestlize dochazi velkymi hraci k manipulacim s trhem jako, ze dochazi. Tak nejak druh akce vytvari nejaky pravidelny vzorec. Tech vzorcu muze byt i vice, ale v kazdem pripade kazda pravidelna sekvence dat jde vypichnout matematicky, pokud existuje dostatecne dlouha rada dat. Koneckoncu pan nula dava naprosto konkretni jednoznacny nazor jak to funguje, takze neni problem u lidi, kteri obchoduji si to overit i bez toho, ze by do toho vlozili penize. Pravda virtualni kasino na imaginarni kredity krytych kulovym nebude trvat vecne.

208123

27.12.2009 22:04

RE: dollar stoupa

martino 85.?.?.?

Reakce na 208123

Pane Bartošku taky doporučuju psát raději o tom čemu rozumíte. Na obřích trzích jako je např EUR/USD k žádným manipulacím nedochází, tím si jen někteří hloupí tradeři zdůvodnují svoje ztráty. Na to aby jste pohl dolarem o pouhých 10 pips (0.1 centu) musíte na trh hodit 50-100 milionu dolarů. Dobrá, utratíte 100 milionů, pohnete nepatrně cenovou křivkou a co dál???
Ano cenová křivka nějaké pravidelné vzorce vytváří (což je ostatně základem technické analýzy), ovšem tyto vzorce jsou značně nestabilní. Že něco fungovalo posledních 10 let není vůbec žádnou zárukou, že to bude fungovat nadále.
Dlouhodobě úspěšný trader si je samozřejmě vědomý toho, že žádný Svatý grál, jak se vám snaží namluvit pan Nula v obchodování neexistuje a kdo si myslí, že je génius a přechytračí trhy tak skončí dříve nebo později s holým zadkem.

208158

28.12.2009 4:26

RE: dollar stoupa

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 208158

A co takhle hybat sazbami centralnich bank, mit vliv na media, takze selektivne vybrat nejake udalosti neni problem, ovlivnovat tvorbu zakonu, rating zemi, korporaci, lobing... Je vliv a vliv. To virtualni kasino reaguje citlive nejenom na toky cisilek. Abych byl uprimny je pro me fascinujici, ze tech 99% procent virtualnich kreditu se dari stale drzet v tech od skutecnosti naprosto odtrzenych akciovych a kapitalovych trzich. Coz je pro nas vsechny dobra zprava, ta spatna je, ze to nebude trvat vecne.

Je pravda, ze detaily a formalni fungovani techto trhu jsou pro me nezajimave a nudne, ale... Pokud jde o ty vzorce, napsal jsem, ze to muze fungovat. Prachy se delaji na pohybu cen nahoru a dolu a muze to hodit zakonitost. Fungovat to bude az do chvile kolapsu. Muj odhad je, ze na indikaci by to chtelo udelat pocitacovy model na zaklade kolapsu v tricatych letech a z neho s jistou pravdepodobnosti by slo urcit, kdy se to zacne sypat.

208177

28.12.2009 12:04

RE: dollar stoupa

nula 194.?.?.?

Reakce na 208158

Priteli, odborniku co tomu rozumi, nula se vam nesnazi namluvit ze existuje holy grail, ani ze tomu rozumi, pac je nula.
Nula jen vi jak trh funguje.
To se se s trherm manipuluje podle potreb hracu je fqakt, ktery muze ignorovat jen ignorant. Je dulezite pochopit ze forex neni centralizovany trh na rozdil od futures. Na forexu hrajete primarne proti brokerovi. Pokud by trh nebyl manipulovan tak jak je, asi by Joe Ross zbytecne vymyslel zakony grafu a tricky

http://e-knihy.tvorbawebov.eu/knihy/bussiness/5.Joe%20Ross_Zakon%20Grafu.pdf

Nicmene kazdy, kdo se tim zabival delsi dobu vi, ze to neni system, co vytvari rozdily. Rozdil je v psychologii.

http://www.marketiva.cz/2009/01/jak-se-stat-traderem-v-5-krocich/

Radeji bych vyhral, nez prohral.

Meli byste pamatovat Pana sveho Boha:
protoze to je on, kdo vam dava silu, abyste dosahli hojnosti...
Deuteronomy 8:18a

208197

28.12.2009 18:24

RE: dollar stoupa

martino 85.?.?.?

Reakce na 208197

Proti obyčejnému retail brokerovi hrají jenom malí hráči kteří, i když se to nezdá, tvoří jen zlomek objemu všech obchodů. Ano, něktří retail brokeři mohou trochu manipulovat grafem proti zájmům klienta, seriozní velcí brokeři jako např oanda.com tohle ovšem nemají vůbec zapotřebí. Větší hráči obchodují přes ECN brokery (např dukascopy.com), kteří fungují pouze jako zprostředkovatelé a ne protihráči. No a velké banky samozřejmě obchodují přímo bez brokerů. Já sám obchoduju 4 roky přes oanda.com a na druhém monitoru mi běží nezávislá cenová křivka od tradestation.com s naprogramovaným systémem. Oba grafy se pohybují stejně, rozdíly jsou max. 1pip. Větší rozdíly jsou jenom pár sekund po vyhlášení nejdůležitějších zpráv, kdy ale nikdo rozumný neobchoduje kvůli velkému spreadu a slippage.
Co se týče psychologie máte naprostou pravdu. Zvládnutí emocí když se člověk dostane do většího drawdownu (a tam se dostane dřív nebo pozděli každý) je to kde se láme chleba.
Hodně štěstí.

208224

24.12.2009 2:10

SPERANZA 2010.........

insider 85.?.?.?

http://www.cestyksobe.cz/novinky/nejnovejsi-a-nejzajimavejsi-porady/470.html [cool] [cool] [cool] pozor, není vhodné pro zaryté cyniky

207839

24.12.2009 9:53

dolare!

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

stejne by mne zajimalo, jestli radeji menit dolar na euro nebo kacku ceskou anebo naopak jeste do dolaru investovat???dik [smích]

207860

24.12.2009 23:52

RE: dolare!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 207860

nakúp investičné fyzické zlato v tehličkách alebo minciach pretože papierové peniaze ako platidlo pomaly končia.

207958

25.12.2009 16:35

RE: dolare!

qwe 62.?.?.?

Reakce na 207958

Zdôrazniť "fyzické zlato vo vlastnom trezore" je na mieste. Ak má človek len nejaký papier alebo virtuálne počítačové konto, tak v prípade skutočnej celosvetovej krízy, panike mu to bude na nič.

208001

25.12.2009 19:13

RE: dolare!

hc 90.?.?.?

Reakce na 208001

Neexistuje žádný hmotný majetek, který by se nedal ukrást nebo znehodnotit. Včetně zlata. Ale neuškodí trochu ho mít, v nejhorším poslouží alespoň na spravení zubů. [smích]

208005

25.12.2009 22:25

RE: dolare!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 208005

To je pravda, ale nektere veci se proste musi slouhnout realne. Nestaci vyhlasit bankrot, napsat neco na klavesnici...

208014

26.12.2009 21:08

kolaps dolarovy

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

nevim jestli by obama prezil totalni kolaps dolaru, tedy, jako,ze by zidkove opet oyebali americkeho cloveka, podobne jako suuudruzi v zemi ceskoslovenske.?!
i stalo AD r.1953??? [chechtot]

208060

28.12.2009 0:30

To, neni financni sebevrazda, to je vynosny obchod.

kozoroh 59.?.?.?

Tak, si to jednoduse predstavime, ze nekdo, nekde, v potu tvare vytvori hodnotny vyrobek a jde s nim na mezinarodni trh, tam se dostavi "American" a ten ve falesnem kursu dolaru k mene prodavajiciho levne koupi, plati pri tom dolary vcera natisknutymi, v cene papiru, inkoustu a tiskare, to znamena, ze penize-dolary nejsou nicim podlozene, naopak jsou bezcenne, dnes maji umelou cenu, nebot nekdo, nekde si nechce Ameriku znepratelit zkutecnou cenou dolaru a American za ten papir dostane hodnotne zbozi, to nijak nevypada na sebevrazdu v zadnem pripade.
Nakonec, vezmeme slova pana Kissingera, co se stane s dolarem az "praskne" a co, Cina a Japonsko, ktere maji obrovske dolarove reservy?
Pan Kissinger se usmal a rekl proste: "To bude jejich problem a ne nas!"
Vcera, senat rozhodl ze zadluzenost statu na toto financni obdobi muze byt povolena az 12.4 trillionu dolaru. Z jinych pramenu vime, ze polovinu veskereho dluhu vlastni soukrome banky zdruzene v seskupeni, co by Federalni banka. Dokonce "zly jazykove" tvrdi, ze zasoby zlata ve Ford Knox, uz zadne nejsou a armada tam hlida prazdne sklepy, aby nikdo tu prazdnotu "zlatych reserv", nevidel.
Nervosita stoupa u obyvatel, ale i u clenu zkorumplovane vlady take, takze se jedna s Kanadou a NATO pomoci USA v dobe "poulicnich problemu" o cemz se zminuje Chuck Baldwin v clanku "Is Obama Ready Preparing for Civil War?" a co ted, Americane v poctu 220 milionu jsou ozbrojeni az po "zuby" a na druhou stranu je zde 37,2 millionu, kteri prezivaji na potravinovych poukazkach.
Dnesniho dne pocasi nijak neprispiva, tem, co jsou v karavanech a nebo ziji ve stanech na okraji mest, zatimco bosove a jim blizni se navzajem odmenuji millionama, statni pomoc bankam a jejich bossum a zpet zprava, ze Goldman Shach po deviti mesicich dosahla vydelku 27 billionu dolaru, Blankfein, 55, byl odmenen 67.9 milionu, jako "bonus' za rok 2007, a lide zatim mrznou ve stanech, ztraty na zivotech stoupaji, zatimco jejich, byvale domy, ted ve vlastnictvi bank, jsou prazdne.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20670001&sid=aIH_EOekAplg
Bily Dum oslavuje svatek 2% obcanu, Hanukkach a promluvi na ne hebrejsky, oproti Vanocum, 98% jinych Americanu. Hanukkach s darkem pro Israel v castce 2,775 billionu dolaru. Podle toho se da soudit, ze Amerika neni na sebevrazdu, kdyz stedre podporuje stat Israel, sveho casu, se zide ptali, zda muze zaplatit v eurodolarech, coz mnohe naznacuje take.
http://thecaucus.blogs.nytimes.com/2009/12/11/obama-issues-hanukkkach-message
Nad člověkem máte moc jen tak dlouho, dokud mu můžete něco vzít. Jakmile mu vezmete všechno, nemáte nad nim už žádnou moc. Je opět svobodný.
Alexandr Solženicyn

208171

28.12.2009 19:34

Bělorusko bych asi po bok těchto "gigantů" nezařazoval

Jave 88.?.?.?

http://www.belorusko.cz/view.php?cisloclanku=2009120022

208228

Příspěvků: 50

23.12. 05:35 Montaznik  USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
23.12. 14:50 Karel z Čech  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
24.12. 14:37 novocián  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
24.12. 17:25 karel4u  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
25.12. 12:11 jansmith1984  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
25.12. 21:12 Oracle  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
26.12. 23:18 mtk  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
26.12. 23:37 Oracle  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
27.12. 00:28 mtk  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
27.12. 01:43 jansmith1984  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
27.12. 13:16 aristokrat  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
25.12. 05:11  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
25.12. 22:21 Rene Bartosek  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
28.12. 17:14 Karel z Čech  RE: USA páchájí ekonomickou sebevraždu!
23.12. 05:41 kozoroh  Rytirsky titul nedostal Greenspan za nic, nakonec federalni banka......
23.12. 06:19 Montaznik  RE: Rytirsky titul nedostal Greenspan za nic, nakonec federalni banka......
23.12. 10:37 Antiseptik  The End Game
23.12. 15:32 123456  RE: The End Game
23.12. 20:07 insider  vyčistit si brejle....
23.12. 22:28 stefan  dollar stoupa
23.12. 22:31 HHBB  RE: dollar stoupa
23.12. 23:18 stefan  RE: dollar stoupa
23.12. 23:24 xml  RE: dollar stoupa
24.12. 10:04 stefan  RE: dollar stoupa
24.12. 14:25 mtk  RE: dollar stoupa
24.12. 18:06 MedaBeda  RE: dollar stoupa
23.12. 22:37  RE: dollar stoupa
24.12. 00:53  RE: dollar stoupa
24.12. 09:49 stefan  RE: dollar stoupa
24.12. 01:00  RE: dollar stoupa
24.12. 09:48 stefan  RE: dollar stoupa
24.12. 11:30 nula  RE: dollar stoupa
25.12. 11:44 martino  RE: dollar stoupa
26.12. 20:28 Tonda82  RE: dollar stoupa
26.12. 21:14 stefan  RE: dollar stoupa
27.12. 00:07 nula  RE: dollar stoupa
27.12. 16:51 Rene Bartosek  RE: dollar stoupa
27.12. 22:04 martino  RE: dollar stoupa
28.12. 04:26 Rene Bartosek  RE: dollar stoupa
28.12. 12:04 nula  RE: dollar stoupa
28.12. 18:24 martino  RE: dollar stoupa
24.12. 02:10 insider  SPERANZA 2010.........
24.12. 09:53 stefan  dolare!
24.12. 23:52  RE: dolare!
25.12. 16:35 qwe  RE: dolare!
25.12. 19:13 hc  RE: dolare!
25.12. 22:25 Rene Bartosek  RE: dolare!
26.12. 21:08 stefan  kolaps dolarovy
28.12. 00:30 kozoroh  To, neni financni sebevrazda, to je vynosny obchod.
28.12. 19:34 Jave  Bělorusko bych asi po bok těchto "gigantů" nezařazoval

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 28 čtenářů částkou 8 386 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 0

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 2

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 2

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 2

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 3

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,96 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,86 Kč
Australský dolar
15,44 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,90 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 325,32 Kč
1 unce stříbra
378,93 Kč
Bitcoin
183 085,41 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 084