Diskuze k článku

Velká hra: USA, NATO a válka v Afghánistánu

Příspěvků 42

11.12.2009 1:58

Kolik a na jak dlouho?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Vysoci velitele na pocatku NATO v Afganistanu na pocatku tohoto roku natvrdo verejne rekli, ze potrebuji minimalne 400 000 muzu na minimalne 5 let pro stabilizaci. Tyhle odhady byvaji velmi casto, jak se pozdeji ukaze optimisticke. Ale pokud se budeme drzet techto udaju. Tak je potreba na 5 let dlasich minimalne 300 000 muzu, protoze Taliban je silny, zkuseny a nebezpecny protivnik, bojujici na vlastnim piskovisti, ktere zna jako svoje boty, tak nehrozi, ze tam jednotky zustanou 5 let. Jednotky tedy musi rotovat, takze na tech 5 let je ve skutecnosti potreba 1 milion vojaku. Pouze ekonomicke naklady se pohybuji 1 milion dolaru na americkeho vojaka za rok. Bez toho, ze by byly kalkulovany vedlejsi dopady na ekonomiku, politickou situaci... Situace Sovetu a konecne i soucasna pozice zapadu jasne ukazuje, ze 100-150 tisic muzu je malo. Bez Talibanu se nikomu nepodari postavit v Afganistanu funkcni samostatne zivotaschopnou vladu. Libi nelibi, tohle bude nakonec zapad nucet akceptovat.

206750

11.12.2009 11:42

RE: Kolik a na jak dlouho?

Karel_druhy 212.?.?.?

Reakce na 206750

No nevim, po roce 1991 priznal jeden americky general, ze kdby tam soveti byli dalsi 2-3 roky tak to vyhrali.

Zadruhe, USA aspol. maji oproti sovetum jeden pruser a to ze maji protivnika co bojoval 10 let proti sovetum atimto ma zkusene velitele a co je dulezite, lidi berou valku jako normalni stav cili nemusi nikoho presvedcovat o tom jestli bojovat oproti okupantum.

Ad tri, soveti budovali prumysl a zemedelstvi, v rozsahu v jakem ani omylem USA nedela a co je dulezitejsi kupovali od nich ty vyrobky. Dali jim tedy pracu za to ze budou v klidu.

Takze stav:
Soveti versus afgan? Kkyby nebylo CIA tak vyhrali po tech 5 letech celkem v klidu viz jejich taktika.
USA a afgan? Lidi sami jim vzdoruji bez podpori velkeho hrace jako ruska a ciny. Tj. sami se dokazou ubranit partyzanskou valkou oproti USA. Vysvetleni dle me je "USA jsou papirovy drak" ktery drzi moc pouze dolarem....

206774

12.12.2009 21:58

RE: Kolik a na jak dlouho?

abc 89.?.?.?

Reakce na 206774

Pre USA a NATO platí toľko a na tak dlho ako pre CCCP. "Na večné časy s nimi do zničenia a nikdy inak." Ale zaujímavejšia je otázka Kto to vykoná a Ako? Tu je scenár ich večného zničenia,ktorý je opísaný v Biblii pár slovami takto:

"A videl som divé zviera a zemských kráľov a ich vojská zhromaždené, aby viedli vojnu s tým, ktorý sedel na koni /Ježiš v nebi ako archanjel Michael/ a s jeho vojskom /miriadami anjelov/.
A divé zviera /celosvetový politický systém/ bolo chytené a s ním aj falošný prorok /USA/ ktorý pred ním robil znamenia /s NATO i bez neho/, ktorými zvádzal tých, ktorí prijali znak divého zvieraťa /666/a tých ktorí uctievajú jeho obraz /OSN ako NWO/. Ešte zaživa /počas ich existencie/ boli obaja uvrhnutí do ohnivého jazera, ktoré horí sírou / biblický symbol večného zničenia, obraz zničenie odpadu na smetisku, kde sa kôli úplnému spáleniu pridáva síra,podobne naveky bola zničená aj Sodoma a Gomora, ako príklad pre tých, ktorí by o tom chceli pochybovať/." - Zjavenie 19:19,20 [bliji]

A po ich zničení pod Božím Kráľovstvom nastanú na zemi rajské pomeryi opísané takto: "Nato som počul silný hlas z trónu: Hľa, Boží stan je s ľudstvom a bude bývať s nimi a oni budú jeho ľudom. A sám Boh bude s nimi. A zotrie im každú slzu z očí a smrť už viac nebude a nebude už viac ani smútok, ani krik, ani bolesť. Predošlé veci sa pominuli" [smích]

206877

15.12.2009 0:04

RE: Kolik a na jak dlouho?

KILLROY 91.?.?.?

Reakce na 206877

hm, nie nezaujimave prirovnanie... sionisticki krestania z bible beltu v TX by pri Vasom prispevku penili. Kludne by sa hodil za falosneho proroka Izrael ktory robil znamenia pred USA. No neviem, vravim, zaujimave. A co s tym bojom na Armagedone? Bude tam teda sionizmus porazeny? [mrknutí jedním okem]

206983

15.12.2009 9:32

RE: Kolik a na jak dlouho?

abc 89.?.?.?

Reakce na 206983

Určite aj s celým politickým, náboženským a obchodným systémom, tak ako poznáme dnes. [bliji]

207011

13.12.2009 23:25

RE: Kolik a na jak dlouho?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206774

Nevyhrali, to je fakt. O tom, co by bylo kdyby byly nema prilis smysl diskutovat. Ale prece jedna poznamka. V kmenove kulture, kde tesi velke spolecenske vaznosti zakon krevni msty je obtizne vyhrat valku. Co jsem slysel, tak soveti byly prvni dva roky v klidu mohli chodit po Kabulu, nakupovat po trznicich, ale s rotoucim mnozstvim mrtvych to slo z kopce. Kdyz jsem jednoho Tadzika zeptal na Afganistan, ze by tam nejaka cizi moc mohla zvitezit vojensky, tak se mi vysmal.

Z Rusu mel respekt, ale kdyz oni neuspeli, tak nikdo neuspeje. Ja jsem videl utrzkovite v jak podminkach prezivali sovetsti vojaci na zakladne v Libave a to se nachazeli v poklidne rozvinute casti vychodniho bloku. A kluci co s nimi meli treba spolecne vojenske cviceni, taky lecos zajimaveho rekli. Ohledne lidskeho materialu v masovem meritku, co se tyce houzevnatosti, odolnosti at fyzicke nebo psychicke nemeli konkurenci. Bylo to dane zivotni urovni vychodniho bloku i centralnim planovanim, kdy vypadky lidi museli resit ruznymi improvizacemi.

Vim z prvni ruky o exclenech specnac v 90-tych letch, co chteli vyzkouset cizineckou legii, ale po prvnim mesici to zabalili s tim, ze specnac je lepsi. Jestli to byly specnac tezko rict, ale byly velmi dobri. Zdroj typek, ktery byl treti nebo paty z naboru vojaku, v kazdem pripade byl dost vysoko hodnoceny, aby dostal na vyber, ke kteremu pluku ma byt zarazeny. A instrukturi legie meli velke zajem, aby tihle borci z exspecnac podepsali kontrakt. A to v legii nejsou zadna orezavatka.

Soveti ztratily pres 300 helekopter, coz je velmi hodne a stezi je neco podobneho pro NATO prijatelne. Zapad ma po 20-ti letech modernejsi technologie, takze nedochazi tolik ke ztratam, ale k enormnimu opotrebeni. Britove verejne priznali, ze moderni AH-64 Longbow nasazene v Afganisatnu jsou ze dvou tretin mimo provoz a dochazi dokonce ke kanibalizovani nahradnich dilu z novych stroju.

Souhlasim s tim, ze to je pouze vojenska cast operace. V te civilni zapad prohrava a prohraje na cele care, protoze americka diplomacie uz neni schopna rozlisovat mezi "zkurvisyny a prately." Je mozne podporovat v diplomacii i zkurvisyna, ale je nutne mit na zreteli, co je zac. A hledat jine efektivnejsi alternativy. V zadnem pripade se kvalitni diplomacie nemuze dlouhodobe snizit soustavne podpore zkurvysynu ve velkem mnozstvi, bez velmi negativnich dusledku ohledne mezinarodni prestize i upadku vlastniho diplomatickeho sboru. Je to sice nenarocny zpusob diplomacie na kvality diplomatu, ale i s odpovidajici efektivitou a dusledky.

206926

15.12.2009 2:09

RE: Kolik a na jak dlouho?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206926

Tady je neco k tem penezovodum. Jenomze se na ne nesmi sahnout a v tom je zakopany pes. Existuje levly i v podsveti nedoktnutelnych a ty pokracuji nahoru ve spolecenske hierchii, kde se spojuji s bilimi limecky. Neco takoveho pred nekolika desitkami let nebylo mozne. Byla ostra spolecenska hranice mezi nekym jako don mafie Al Capone a legalni mocenskou elitou. I to je cena za cerne operace, protoze pro nektere typy cinosti je velmi nevhodne pouzit lidi z aparatu statu. Logicky dochazi k sluzbam protisluzbam se zavazky, ktere by nemeli vyjit na denni svetlo. Mate to jak s jezinkami, zacina to jednim prstickem a pak to pokracuje.
http://www.blisty.cz/2009/12/15/art50309.html

206994

11.12.2009 2:10

Nobelova cena miru i pro Hitlera, kdyz to splni svuj ukol,ktery se tim ocekava.

kozoroh 59.?.?.?

Tak,president Spojenych Statu Americkych dostal Nobelovu cenu Miru, ten,ktery posila dalsich tisicu vojaku do Afganistanu a Iraku, ten,jez tlaci clenske staty NATO , aby se na vrazdeni podileli. Co, muze udelat mezinarodni soud pro souzeni valecnych zlocincu s nositelem miru, ktery valci tisice kilometru od sve materske zeme, s povidackami o terrorismu , na coz uz neveri ani male dite.Nakonec ,proc se o cenu miru nerozdelili, pul na pul, v zakladu jedni a ti samy mirotvorci,Obama s Blairem.My udelame mir,kdyz vsechny zabijem ,tak ,tam nikdo nezustane a bude tam dlouho mir, tak,jako na hrbitove,tam, nikdo ani nepipne, mozna ,ze ta financni odmena od senilnich akademiku je na to urcena.Dochazim k nazoru,ze Hitler byl prachobycejny bridil,ktery v tom neumel chodit, kdyby se jen trochu prispusobyl, tak ,dnes by byl nekym,odnekud , vyhlasen za svateho.
S podivem je kolik vasalskych statu se podili na tomto vrazdeni, hamba predevsim ,tem,jez kdysi byli cleny Warsavske smlouvy, ti jen vymenili "pana" za jineho "pana" a hrbi hreb, jeste vic ,nez kdykoliv predtim. Svet jde do katastrofy.

A.H.- If, with the help of his Marxist creed, the Jew is victorious over the other peoples of the world, his crown will be the funeral wreath of humanity and this planet will, as it did thousands l of years ago, move through the ether devoid of men.(Země se stane opět mrtvou planetou , bez známek života )
luxembourgcementary_afxj

---------
Sabbath Goyim
Like other Zionist operations around the world, Netanyahu is convinced that the Goyim should fight the Jewish wars. "Above all, will the international community stop the terrorist regime of Iran from developing atomic weapons, thereby endangering the peace of the entire world?" I actually would like to stress that PM Netanyahu is all wrong here.

206751

11.12.2009 17:31

RE: Nobelova cena miru i pro Hitlera, kdyz to splni svuj ukol,ktery se tim ocekava.

Frank51 77.?.?.?

Reakce na 206751

Sakra, přizpůsobil, kozorohu, přizpůsobil!

206801

12.12.2009 2:01

RE: Nobelova cena miru i pro Hitlera, kdyz to splni svuj ukol,ktery se tim ocekava.

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 206801

Myslim,ze uz se NEPRIZPUSOBIM novemu svetovemu radu.
Samozrejme vsude pritomna media jsou tam ,kde nemaji byt,tam,kde maji byt, se jaksi nejsou.
Zajimavym dokumentem v pozadi toho kriku, je “The Research and Technology Organisation9 RTO) of NATO.Tento document nas informuje o multinationalnim cviceni vojsk NATO s nazvem MNE, jez se konalo v Bourges ,ve Francii, 17-21 listopadu , roku 2003 s planem “non-Lethal weapons, and future Peace Enforcement Operations”. A zde se pravi v jednom bode ,ze rebel muze byt postihnut na zdravi,permanentne a nebo castecne, par stranek na vic a muzem cist, jak kontrolovat dav,jak je rozdelit,oddelit jednotlive osoby z davu a jine.INSTRUCTION 3.1-Pouziti elektromagneticke technologie, ,radio frequency,lejsru,bod 2 Chemicke a biologicke prostredky,chemie,jako napriklad ,velmi klozavou penu,lepivou penu,penu ,kde se slepime v jednu hmotu a jine a konci to bakteriologickym zasahem, jak je videt NATO je dokonale pripraveno na vsechny odpurce toho ,co prijde a co se lidem nebude libit, mnohe prostredky k uklidneni davu budou konbinovany, mnohe napovida tato anglicka cast.Zkusenosti z IRAKU a AFGANISTANU se uplatni ,take doma.
“THE THEAT FROM ELECTROMAGNETIC PULSES(emp)GENERATED IN CONNECTION WITH NUCLEAR EXPLOSION HAS BEEN WELL-KNOW SINCE THE FIRST TEST OF NUCLEAR EWAPONS IN THE ATMOSPHERE RADIO FREQUENCY (rf) WEAPONS, BASED ON FREQUANCIES IN THE 10MHZ TO 100 GHZ…” TAKZE ,PROTESTUJICI OBCANE ,TES SE.
Microwaves-zcela muzou vystridat, miny,v ramci jejich anti-personalnim pouziti s pocitem popaleni,lejzr bude pouzit k vyvolani vnitrnich bolesti a pronikne I oblecenim..Chemicke prostredky se zameril na centralni nervovy system a mnohe jine.
Proste ,obcane tes se, kdo ma zajem muze , mozna ,obdrzet tento material na adrese;
Czech republic, DIC Czech Republic-NATO- RTO- LOM- PRAHAs.p.o.z.VTULa PVO Mladobolevslavska 944,PO.BOX 16
197 21-- PRAHA 97.
DISTRIBUTION OF UNCLASSIFIELD RTO PUBLIKATIONS
S pozornym ctenim si kazdy muze udelat predstavu,co predame pristi generaci za “darek” k jejich stastnemu zivotu, pod takovou novinarskou globalistickou propagandou o “kolektivni bezpecnosti”v Evrope, oteplovani,bojem proti terorismu,bojem proti x- chripce,bojem proti boji a jine zhovadilosti politiku.

206827

11.12.2009 2:15

F.W.Engdhal - zamysleni nad skutecnou podstatou pritomnosti USA v Afghanistanu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 119.?.?.?

Rozhovor s novinarem, historikem a ekonomem, F. Williamem Engdahlem, autorem knihy "Total Spectrum Dominance: Totalitni demokracie v novem svetovem radu", ve kterem se autor zamysli nad skutecnou podstatou americke pritomnosti v Afghanistanu. (pouze anglicky)
http://globalresearch.ca/index.php?context=va&...

206752

11.12.2009 14:10

nn

pietroo 90.?.?.?

Dal jsem pod článek "Podle oficiální zprávy unesla izraelská armáda 6 200 dětí" analýzu vztahu německého filozofa Nietzscheho k židovství. Koho to zajímá, ať se na to mrkne.

206789

12.12.2009 10:27

Takže USA a NATO potrebujú v Afgáne aspoň 1 milión žoldákov, aby sa pokúsili

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

o inštaláciu tzv."demogradickej" vlády [chechtot] Aj to je málo. Afghán je obrovská márnica pre žoldákov, vrátane ČR a SR. To je nakoniec kladný výsledok. Budú nové nábory a nezamestnanosť sčasti
klesne. Ak naši mocní zavedú všeobecnú brannú povinnosť, potom to začne len byť sranda. Nemyslím si, že USA do nekonečna unesú tieto obrovské finančné náklady na vopred prehratú vojnu. Že čokoládový Obama dostal Nobelovu cenu mieru je iba signifikantné pre túto lživú globálnu spoločnosť. Dokonca v predstihu [velký smích]
Takže opakujme si mantru: "Lidská práva, lidská práva, lidská práva ... atď". Na záver "Amen-Havel"."Dóbro došli" /J.Hašek/.

206844

12.12.2009 18:41

RE: Takže USA a NATO potrebujú v Afgáne aspoň 1 milión žoldákov, aby sa pokúsili

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206844

Pravda vseobecna brana povinost by resila finance i pocty, ale nese to sebou jina rizika a to je duvod proc se do zavedeni takoveho zakona nikdo nehrne. Ono povinna vojenska prezencni sluzba je nepopularni, jak by rekl major Haluska i v dobach, ked mame zialbohu ten mier. V dobach konfliktu se zkusenym odhodlanym protivnikem tato nepopularita je umocnena na kvadrat. Nepochybne jeden z duvodu, proc Soveti do afghanskeho dobrodruzstvi nezapojili v 80-tych letech vojska vychodnich satelitu. Aspon ne v masove mire, slysel jsem zvesti typu jedna pani povidala, ze nejake specialni jednotky v malem mnozstvi tam operovaly. Ono nalada mezi obyvatelstvem vychodniho bloku nebyla zrovna nejruzovejsi. I system stojici na represi si uvedomoval, ze i moznosti represe maji sve konecne hranice.

206868

12.12.2009 10:58

Nobelova cena

Olas 94.?.?.?

Realizace Bushova prohlášení "Trvalá svoboda" je možná už nyní na každém hřbitově. Demokracii nastolíme i kdybychom měli všechny vystřílet a abychom v tom nelétali sami, přibereme evropské blbečky. No a bude všude mír, tak proč pochybovat nad Nobelovou cenou míru a jejím udělením....?

206846

12.12.2009 12:26

tichá válka v Praze

insider 85.?.?.?

studená válka a likvidace hodnot v Praze http://www.blisty.cz/art/50281.html

206852

12.12.2009 14:39

vsetko je OK

jano12345 147.?.?.?

v Afghane je vsetko v poriadku, Taliban MI5/CIA su stari kamosi este z cias sovietskej okupacie. Cela tazka a narocna afghanska vojna je podla mna len rozpravka pre media. Dolezite je predsa mat na hranici s Ruskom co najviac UStroops a tiez nerusene pestovat heroin pre celu EU a Rusko. Za utrzeny peniaz potom nadalej sponzorovat farebne revolucie kdekolvek to bude potrebne. (Ked sme pri tom EU mimochodom.... tak teraz uz len staci prijat Kosovo do EU a europsky "heroinovod" bude ready for action) To ze pri tom musi pochcipat par tisic civilistov a par stoviek chudakov co sa do USarmady prihlasili lebo doma sa nemali za co najest je OK... no a najlepsie je ze celu tu paradu radi zaplatia danovnici-ovcania dokonca s hrejivym pocitom v dusi ze pomahaju sirit demokraciu a slobodu [bliji]

206856

12.12.2009 23:39

RE: vsetko je OK

l.leimas 90.?.?.?

Reakce na 206856

přesně a výstižně, píšu sto bodů. Ale radost nemám.

206880

12.12.2009 15:51

Orwell

Dimitrij 78.?.?.?

Tři stranická hesla: Válka je mír, svoboda je otroctví a v nevědomosti je sila.
Žijeme v totalitě. Svobodou je otrocké naslouchání hesel z obrazovek, svoboda supermarketů a hipermarketů, "bytí in". V nevědomosti je sila - nečíst ze zásady, mít názor založený nikoli na vlastním rozboru pramenů, nýbrž na tom, co to řekonou těmi nahoře ovládaná média. Říci vlastní názor (třeba o těch židech) je zločinem. Válka je permanentním stavem současné společnosti - po roce 1991 se bojovalo pořád, Jugoslávie - zničit jediného potenciálního spojence Ruska (a Rusko o něj se ani nestalo, tehdy v čele státu byl věčně ožralý Jelcin), pak o ropu a o destabilisaci muslimského světa (abychom pomohli notoricky známým židům). Ale všechno - ve jménu svobody a demokracii. Nenávidím Havla zejména po jeho proslulé větě o humanitárním bombardování. Ale těště se, bude hůř.

206859

12.12.2009 18:17

RE: Havel si nedávno v bedně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 206859

téměř infantilně lebedil, že ještě dnes leckoho naštve připomínka jeho blouznění z 89´o vítězící pravdě a lásce. Nevím, proč se tak škodolibě raduje z toho, že mu tolik lidí jako loutce NWO naletělo a dnes je to pochopitelně síří.
Ani jsem si nevšiml, že další exčlen Varšavské smlouvy změnil dres - Albánie vystoupila r. 1968 na protest proti invazi do ČSSR, kupodivu se to moc nepřipomíná. Ale vzhledem ke Kosovu zřejmě "přirozený vývoj" v režii mužů za oponou.
Buchanan má zajímavý názor, že mulat má za lubem z Afgánistánu vycouvat, protože mrzkých 30 000 žoldáků navíc mu sotva válku vyhraje.
Každopádně naše účast v honění muláhů pod Hindukúšem je naprosto absurdní, stejně jako skřehotání profesionálních diskutérů na stále omezovanějších webových diskusích o tomto coby našich závazcích k Severoatlantické (!) alianci. Zřejmě jde jen o demonstraci moci rádoby "světovládců" nad suverenitou většiny evropských zemí.

206866

13.12.2009 2:10

Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

samra 96.?.?.?

jinymi slovy, kdyz by stale byl Sovetsky Svaz, prepadeni Iraku ani Afganistanu by se nekonalo-nikdy jsem si nemyslel, ze budu takto smyslet.
Mnoho lidi nevi, ze Soveti "ovladali" Afganistan predtim nez priljeli s tanky. Jedina hydroelektrarna nedaleko Jalalabadu byla plne osazena Sovetskymi techniky, i nevyrazna uroda byla sklizena Sovetskymi kombajny az z Tachta Bazaaru, Cesti vasalove tehda postavili a plne ridili jedinou cementarnu v teto casti sveta (stale podstatne prospesnejsi nez nasinci vrazdit Afgance ve jmenu Americkeho imperia). I taxi sluzba v Kabulu byla od Sovetu (s Volgami vozy).
Taky stav se moc nezdal CIA ani Pakistanu (Soveti podporovali Indy) ani Cinanum (mnoho pomocniku v Pakistanu); 2 mladenci z tzv. Mirovych Sboru (Peace Corps =CIA), kde "meli pomahat sklizet" atd. se me (jako jedine bile tvari) ptali kde ze Kandahar. Vede s kym jednam doporucil jsem jim sever, kde pres reku AMu Daryu Soveti budovali 2km siroky most pro tanky a obrnence- "no proto tam chceme ject" (Kandahar je ale na jihu, daleko od Moskvy).
Jak se CIA materielni & penezni pomoc hrnula pres Pakistansky Peshavar,(-10% pro Pakistance), Afganci, tehda "Freedom fighters" neboli Partizani za svobodu (jako treba Hikmatyar) (dnes myslim uz terorista) se mne ptali zda-li si nechti Americane jen vymenit zidle se Sovety. ze dekuji ze vsechnu pomoc a bojovniky ze stredniho vychodu (diky panu Osamovi), ale pokud se tak stane budou bojovat proti Americanum tez?? No videli do budoucnosti lepe nez ja.
Afganistanu se USA nevzdaji, neb se da rychle tanky dopravit z Afganskeho Heratu do Iranskeho Meshedu (strediska klerikalni moci Iranu) a o nepatrne dale do strediska Iranskeho nuklearniho vyvoje. Navic Mosaad tlaci sveho Golema (USA) aby se nevzdaloval od Pakistanu, drzitele "Islamskych nuklearnich zbrani"+ nemnoho lidi vi ze Afganistan sousedi s Cinou kde trochu dale na vychod se provadi nuklearni vyvoj a kdysi i vybuchy + pres veskere oddeleni od Rusu, veskere jizni byvale Sovetske republiky jsou priznive pory pro CIA operatory k proniknuti do Ruska.
Pry 2 starsi Sovetske nuklearni delostrelecke naloze byly touto cestou ziskany Americkymi namornimi spec. jednotkami "tulenu"pro fingovany "utok Iranu" proti bud Israeli ci Americanum v Iraku? Tedy same vyhody si Afganistan drzet i kdyz bude treba vsechny Afgance vyvrazdit aby byl MIR, na coz Obama uz dostal zalohu!
Jen neni jasne proc tolik vasalu se predhani dodat do Afganistanu sve vojaky? Vzdyt i jejich vladni cinitele by meli nyni vedet, ze Afganci nemaji pranic spolecneho ze spadnutim budov v Novem Jorku. Zajimave by bylo zjistit kolik $$ USA (od Ciny) za take imperialni sluzby plati.
[mrknutí jedním okem]

206885

13.12.2009 12:26

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

abc 89.?.?.?

Reakce na 206885

Perfektne ste opísali situáciu v Afganistane jano a samra. Otázkou zostáva prečo toľko vazalov sa predháňa dodať svojich vojakov do Afganistanu ? Myslia si, že si budú deliť korisť. Nevedia,že architekti stratégie a taktiky ovládnutia sveta NWO idú stratégiou WWI.II.III. a to sa dá dosiahnúť len zapojením všetkých vazalov. "Vytvorenie nekontrolovateľných a nepredvídateľných situácii vo svete" je len jedným z predpokladov celosvetovej situácie "čím horšie, tým lepšie", pre toho, kto si myslí, že má pod kontrolou a ovláda situáciu. Pred WWIII., len zopakuje sitáciu ako pred WWI. a WWII.

Gorbačov prišiel v pravý čas, pretože rozkladný proces rozpadu CCCP musel predchádzať vytvoreniu tzv. novej geostrategickej rovnováhy, čiže prevahy USA a NATO.Tak to bolo naplánované lumíkmi, chazarmi, peňazomencami "RR" a okultnými satanistickými skupinami,pre ktorých pracujú "agenti v sieti" obopínajúcej celú zem. Poslední stratégovia v rade sú Brezinský, Kissinger, Cheney a realizátorí Busch a Obama,tí všetci by radi zažili výťazstvo NWO. Posledného v rade zaviazali Nobelovou cenou mieru už dopredu, aby zrealizoval mier zn. "PAX AMERICANA". Takže všetko je O.K. a smeruje tam kam má. Do celosvetového boja o zvrchovanú vládu nad zemou , ktorú Biblia nazýva Armagedon.

Kto tomu neverí, nech si preštuduje Bibliu, aby pochopil zmysel ľudských dejín a tým je hľadanie spravodlivej vlády nad zemou. Kto sa im smeje? Asi už tušíte. Ak nie prečítajte si Žalm č. 2 [vyplazený jazyk] [zahanbení] [cool] [zmaten] [smích] [chechtot]

206901

13.12.2009 15:06

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 206901

Když tak čtu Vaše zanícené příspěvky pane Abc, uvažuji, kolik vražd už asi máte na svědomí. Vy přece považujete bibli za nejmoudřejší knihu knih, jejímiž slovy se mají lidé bezpodmínečně řídit. Nebo ne?

Jak tedy konkrétně naplňujete příkaz k vraždě viz Ex 22,17 : Čarodějnici nenecháš naživu ?

206905

13.12.2009 18:04

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

abc 89.?.?.?

Reakce na 206905

Špiritistické praktiky, vedy, vyvinuli a používali starovekí Chaldejci z Babylónie.Keď sa ľudia rozišli po celej zemi kvôli zmeteniu jazykov v Bábeli, odniesli si so sebou tieto magické umenia. Biblia sa naprosto líši od spisov iných starovekých národov, lebo kdekoľvek sa zmieňuje o zlovestných silách a magických umeniach, všade ich odsudzuje. Izraelský národ, ktorému dal Boh svoje zákony,sa zákonite odlišovali od tých, ktorí boli v dôvernom styku s okultnými silami. Oni mali jasne sformulované zákony, tak ako píšete "Kouzelnici nezachováš naživu". Keďže zákon platil len pre izraelitov a ja som v tej dobe nežil, nemôžem mať na svedomí, žiadnu vraždu.

A ako konkrétne napĺňam uvedený príkaz. Jednoducho tento príkaz pre mňa neplatí. Príchodom Krista, ktorý prišiel preto aby zničil Diablove diela, platí pre kresťanov iný príkaz. Je napísaný v Matúšovom evanjeliu 28:20,21. Ak vám moja odpoveď nestačí prečítajte si podrobnejšie články o astrológii a mágii. http://www.watchtower.org/b/200902/article_01.htm
[oči v sloup]

206912

14.12.2009 0:21

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 206912

Vy nás stále nabádáte, pane Abc, abychom žili v souladu s biblí. To nemůžete popřít. Bible jako celek dle Vás platí. A ustanovení o zabíjení čarodějnic ne. Zvláštní. Jak tedy poznáte, která biblická ustanovení pro Vás platí a která netřeba dodržovat?

Jak je to třeba s krevní transfuzí? Bude-li Vašemu dítěti hrozit smrt vykrvácením, zabráníte lékaři, aby je transfuzí zachránil?

206927

14.12.2009 15:12

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

abc 89.?.?.?

Reakce na 206927

Biblia ako celok je dar Boha ľudstvu. Delí sa na hebrejské a grécke písma. Hebrejské písma sú viac známe ako Starý zákon, ktorý platil pre Izraelitov. Grécke písma platia pre kresťanov. Ako celok však Biblia poskytuje poučenie všetkým ľuďom, veriacim i neveriacim. Neviem či ste veriaci alebo ateista. Neviem koľko kníh ste prečítal. Od toho sa môže odvíjať úroveň našej diskusie, ktorá však nemusí zaujímať druhých. Takže doporučujem vám osobne prijať domáce biblické štúdium. Nemáte čo stratiť, len môžte získať. Minimálne vysvetlenie takých závažných otázok ako kladiete. https://watch002.securesites.net/b/contact/submit.htm

206956

14.12.2009 20:03

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

djb 90.?.?.?

Reakce na 206956

Nebojte se, toto zajímá i další přítomné.

Návštěva náhodně objednaných SJ v žádném případě nemůže odpovědět na otázku, jak byste se zachoval Vy osobně.

Dovolil vych si tedy zopakovat Vojtovu otázku:

Jak je to třeba s krevní transfuzí? Bude-li Vašemu dítěti hrozit smrt vykrvácením, zabráníte lékaři, aby je transfuzí zachránil?
(Rozumějme si, jak byste se Vy zachoval a proč, ne jak nám radí Bible, resp. články Watchtower/Awaken)

206968

14.12.2009 21:38

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 206968

Jasným cílem pana abc je získávat další „svědky“ pro blaho organizace za mořem. Sekta jim to ukládá, proto otravují u dveří, stojí na rohu a vstupují do diskuzí. Jemu jde v každém příspěvku o neplacenou reklamu té hlídací věže. On Vám odpoví citací z té jejich verze „svaté“ knihy. Neberu mu jeho přesvědčení, ale děkuji, nechci. Hlídací věž má na vše odpověď, domáce štůdium, žádná diskuze a basta. Je to jak Tydlitátové hlídací bouda antisemitizmu, prostě je to svaté. On to ve své naivitě myslí dobře, ale měl by vstoupit se svými citáty do „diskuze“ právě té Tydlitátové, ona je odbornice na náboženství.

206974

14.12.2009 22:18

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

abc 89.?.?.?

Reakce na 206968

Vaše otázky "jsou pouze hypotetické". Nepoznáme sa. Mám s odmietnutím svoje skúsenosti, ale nepovažujem ich za vhodné zverejniť. Spýtam sa ja vás, prečo v každej "záchranke" je v povinnej výbave "objemová náhražka krvi napr. Dextran expander"? Prečo si každý lekár rozmyslí, či si dá urobiť transfúziu alebo nie? Prečo sa robia aj ťažké operácie napr. na otvorenom srdci bez použitia transfúzie? Prečo, ako a kedy vznikla potreba transfúzií? Prečo sa čím ´dalej tým viac upúšťa od transfúzií? Ak neviete doporučujem vám obrátiť sa na hociktorý výbor pre styk s nemocnicami, ktorý existuje v každom meste na svete. Môžem vás ubezpečiť, že výhody bezkrvnej chirurgie využívajú ľudia na celom svete. http://www.watchtower.org/b/20000108/article_01.htm [mrknutí jedním okem]

206977

15.12.2009 0:08

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

Jiří Koubek 147.?.?.?

Reakce na 206977

Ne každý má u sebe kartičku s krevní skupinou, dělat v sanitce křížové testy pokud pacient krvácí je příliš pomalé, nehledě na to, že mít u sebe 6-8 různých krevních konzerv, každou tak v minimálně po dvou, je na minimálním prostoru sanitky trochu nepraktické. A při rozsáhlých krváceních jde stejně vždy o zamezení šoku, i nižsí množství krve má dostatečnou kapacitu pro přenos kyslíku.
Pokud je lékař v pozici, že si může rozmyslet transfuzi krve, žádnou nepotřebuje.
Operace bez transfuzí jsou pochopitelně lepší, jelikož to znamená, že taková operace je menším traumatem pro organismus, o to nižší je šance, že pacient se po operaci už neprobudí.

206984

15.12.2009 0:28

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 206977

Děkuji za Vaše odpovědi, pane Abc. Oceňuji, že jsou korektní a slušné i přes to, že mé otázky byly velmi provokativní.

Mé osobní přesvědčení vychází rovněž z biblických dogmat. Ta praví :

1. Bůh je vševědoucí, vševidoucí a všemohoucí
2. Bůh stvořil člověka k obrazu svému
3. Bůh zakázal člověku hřešit
4. Člověk přesto zhřešil
5. Bůh za to člověka opakovaně trestal (vyhnání z Ráje, Sodoma a Gomora, potopa)

Důsledky:

6. Protože Bůh je vševědoucí, musel nutně už při stvoření člověka vědět, že ten bude hřešit.
7. Kdyby si Bůh opravdu přál, aby člověk nehřešil, své dílo by po jeho prvním selhání modifikoval (opravil). Je přece všemohoucí.
8) Žádný moudrý tvůrce (opakovaně) neničí své dílo. Ale snaží se je cizelovat k dokonalosti. Zejména všemohoucí tvůrce.
9) Užití kolektivních trestů (potopa), při nichž spolu s hříšníky trpí i naprosto nevinní lidé (děti) je obludnost. Přesto je vševidoucí trestal. A to dokonce smrtí!!!

Závěr. Pokud by existoval stvořitel tak, jak jej popisuje bible, musím jeho vlastnosti charakterizovat adjektivy typu :
samolibý, neschopný, nelítostný, ješitný, pomstychtivý, nadutý, zločinný, sadistický, ...

V něco tak hrůzného nedokážu věřit. Soudím, že bible (i ostatní svaté knihy) je lidským výtvorem. Jejími autory byli vesměs náboženští fanatici. Sice chytří, tvořiví, ovšem vybavení jen chatrnými znalostmi světa na úrovni doby, v níž žili. A proto je také ten příběh o údajném stvoření člověka a jeho následném deptání Bohem tak lidsky nedokonalý a zlý. [smích]

206986

15.12.2009 1:44

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206986

Bohu tezko muzetet dat adjektivy, protoze racionalnim rozumem je neuchopitelny. Pomoci rozumu se pouze dostavame na hranici, kde entita Buh zacina nabirat nejake pozorovatelne obrysy. Ale souhlasim s tim, ze lze provest hodnoceni treba nabozenskou textu, jako lidskych pokusu o zachyceni Boha. Tohle je hodne zajimave. Pokud je vesmir hologramem, tak jak byl stvoren? Pokud je iluzi, tak co je original?
http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/4062-vesmi...

206991

15.12.2009 1:48

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

abc 89.?.?.?

Reakce na 206986

Vojta, prvý omyl z ktorého vás treba vyviesť je ten, že Boh nie je vševedúci. Asi ste prekvapený. Protirečilo by to totiž láske, slobodnej vôli a svedomiu, ktorými nás obdaril Boh. Tým nás ale zaviazal k zodpovednosti niesť následky za naše nerozumné činy. Ste prekvapení, že? Ale ako je to možné, že si Boh dovolil taký luxus, nebyť vševedúcim? Jednoducho preto, aby ho niekto neobviňoval z diletanstva a z neschopnosti vytvoriť dokonalé diela, tak vytvoril ľudí na svoj obraz a nie ako robotov. /viď. napr. ing.pavúka, robotnicu včelu, alebo staviteľa hrádzi bobra/. To robia len nerozumní ľudia, predpokladám, že z nevedomosti.

Máte však pravdu v tom, že Boh je všemohúci, a preto ako Stvoriteľ dokáže všetko čo ľudia pokazili, napraviť. Čo iné by sme očakávali od akéhokoľvek tvorcu, ako schopnosť nám pomôcť, keď sme v "nesnázich"? Tak ako hovorí môj český priateľ, "všechno čeho se lidi chytí to sprzní"... Keď pozeráme ako chceme na zmysluplnosť stvorených veci, tak nič nie je tak blbostivzdorne vytvorené ako je vytvorený človek a príroda.

Preto obviňovať Boha z takých vlastností ako to robíte vy, je prinajmenšom prejavom "hlubokého neporozumění" uvedenej spornej otázky, ktorá vznikla ešte v Edene. Kto má právo určiť ľuďom, čo je pre nich dobré a čo zlé. Je to Stvoriteľ, alebo Lucifer? Mnohí jej neprikladajú žiaden význam, ale je "stěžejní". Bez jej pochopenia, sa nevieme pohnúť a odlíšiť, čo je zlo a dobro a kto za zlom a dobrom stojí.

Tu na Zvedavci som sa stretol s prevažne úprimne zmýšľajúcimi ľuďmi s výnimkou "agentov provokatérov". Ale aj oni sa raz presvedčia, kto má právo vládnuť. Len bohužiaľ to bude na ich škodu.

Ak ale chceme ísť k podstate a koreňu zla vo svete, v každom prípade nás reťaz zločinnosti privedie k jej prvému ohnívku k Satanovi Diablovi. Ten zviedol prvých ľudí Adama a Evu k odporu voči Bohu, tým že ich oklamal, že práve preto že sú dokonalí , môžu byť šťastní len vtedy, keď budú nezávislí na Bohu. Majster podvodu. Celý jeho reklamný spot si môžeme prezrieť v 1. Mojžišovej 3:1-6.

Máte pravdu, že nikto z nás tam nebol prítomný, nikto to nezachytil na video, ani nezapísal do vydania nejakého svetového periodika, ale máme záznam o tom v Biblii. Napísalo ju cca 40 poctivých zapisovateľov. Boli medzi nimi jednoduchí ľudia ale aj ľudia vyššieho postavenia. Každý z nich ale poctivo pripísal podnet a vedenie Bohu. Podobne ako keď sekretárka dostane príkaz od riaditeľa napísať list. Použije pri tom svoju logiku i výber slov, ale ak list vyhovuje zámeru riaditeľa ten ho signuje a je to jeho list. [mrknutí jedním okem]

206992

15.12.2009 3:05

Omezte, prosím, počet svých příspěvků

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 206992

Máte jich od začátku měsíce tady 27. Nárok máte na 10. Další vám pouštět nebudu až do příštího měsíce, ledaže by byly velmi kvalitní.

206996

15.12.2009 23:59

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 206992

Jsem připraven Vám pane Abc odpovědět. Ovšem nepovažuji za korektní proti Vám argumentovat za stavu, kdy nesmíte reagovat. Ozvete-li se mi na můj email, pokusím se své stanovisko obhájit.

207093

16.12.2009 20:41

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,/Pán Vojta 49 v podstate som vždy Váš oponent

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 206986

ale to neznamená, že by ste nemali právo na svoj názor. Riadim sa starým agnostikom Voltaira-om, na ktorého nadávajú všetky "sväté"
cirkve Sveta [velký smích] . Jednoducho je jasné, že ľudský mozog robí myšlienkové operácie. Jej možnosti sú dané počtom buniek, či neurónov. Ten počet i keď ohromný je konečný. Protiklad je Vesmír, ako ho my chápeme, nekonečný. Tá obrovská domýšľavosť, že my s konečným počtom neurónov chápeme Vesmír a teda niečo, čo sme si nazvali "Boh". Absurdné! Možno mi budete oponovať vierou, ktorá vraj nie je z racionality mozgu. Viera=emócie. Tie sú dané tiež len počtom mozgových buniek, priamo nezapojených do tzv."racionálneho myslenia". Jednotný princíp je konečnosť týchto buniek, pričom je jedno, či vykonávajú racionálnu alebo iracionálnu činnosť /viera/. Konečný počet je podstatný. A ako chcete potom pochopiť Vesmír? Pravda potom sa vymyslí a použije pseudonázov a pseudosurealita "BOH". Vďaka tejto ľudskej konštrukcii, keď sa nevie z vysvetlením podstaty Sveta kam "z konopy", vznikajú obrovské krviprelievania, ohavnosti, svetový zločin. Je smutné, že 21. storočie pokračuje v tomto trende. Ak to bude tak naďalej pokračovať, potom sa bude 20.storočie javiť storočím racionality a humanizmu, nech boli WW I., WW II., Hitler a Stalin. Podľa súčasných náznakov smerovania spoločnosti, ovládanej najrovnejšími z rovných, hrozí obludná budúcnosť. Obávam sa, že sa toho ešte dožijeme [překvapení]

207181

17.12.2009 0:01

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,/Pán Vojta 49 v podstate som vždy Váš oponent

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 207181

Naprosto s Vámi pane Gibi souhlasím v otázce omezené lidské racionality. Náš mozek má (bohužel) své meze. Dokonce ani nic nenamítám proti tomu, ztotožníte-li si sám pro sebe Vesmír s Bohem. Proč ne?

S panem Abc však zásadně nesouhlasím. A to v definici bible jako božího díla a v definici Boha jako moudrého a láskyplného stvořitele. Vždyť právě podle biblických příběhů jde o krutého a sadistického ničitele lidských životů.

Nesouhlasím s Vámi, že příčinou většiny
> krviprelievania, ohavnosti, svetových zločinov
je lidská konstrukce, nazývaná Bůh.

ZLO dle mého soudu způsobují lidem slepé přírodní síly. A pak ještě jiní lidé svou nenávistí, závistí, nevědomostí, stupiditou, omylem a iracionalitou. Schválně se pane Gibi zkuste zamyslet nad libovolným zlem, které Vám někdy způsobil jiný člověk. Dáte-li si jen trochu práce, vždy odhalíte příčinu. Je jí jedna z uvedených lidských nedokonalostí.

A současný úpadek lidské společnosti? Bohužel, probíhá. Zatím naštěstí jen v rozvinutých průmyslových zemích. A příčiny tohoto úpadku? Nejsou jimi elity.

Je mi jasné, že s tímto závěrem bytostně nesouhlasíte. Ale zkuste se zamyslet na tím, jak se změnilo za poslední století (dvě, tři) chování elit? Nijak. Stále stejně akumulují kapitál. Co je tedy příčinou stávajícího úpadku?

Tou skutečnou příčinou jsou rychle početně rostoucí masy neodpovědných, líných, obtížně vzdělatelných, špatně se rozhodujících a přitom se sebou spokojených lidí. Lidí, kteří nejsou ochotni se učit a pracovat ani zpoloviny tolik, jak se učili a pracovali jejich rodiče. Ovšem hluboce přesvědčených, že jsou okrádáni, vykořisťováni a zneužíváni. Z této víry pak plyne jejich přesvědčení, že mají právo spotřebovávat mnohokrát více, než spotřebovávali jejich rodiče a než kolik svou prací vlastně tvoří.

Tito lidé začínají ve vyspělých zemích tvořit většinu voličstva. Stali se významnou politickou silou a vytvářejí tlak. Tlak neschopných vždy vynáší do vysokých politických pozic ty nejhorší všehoschopné lotry. To je ověřený fakt. A ti se s chutí chápou snadno získané moci. Jejich nakládání s našimi (státními) prostředky připomíná spíše kontinuální drancování, než racionální hospodaření. A jako úlitbu těm, díky nimž se dostali k moci, nechávají masám projídat další desítky a stovky miliard na dluh!

Bude-li to takto pokračovat, naše děti vskutku nečeká nic pěkného.

207196

14.12.2009 20:37

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

mtk 88.?.?.?

Reakce na 206956

>Biblia ako celok je dar Boha ľudstvu.
Kdo to řekl? Bůh našeptával těm, co Bibli sepsali? To ale taky klidně mohli kecat ne? Člověče, vy taky všechno zbaštíte ... [vyplazený jazyk]

206971

14.12.2009 21:59

RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 206927

Naivo! [velký smích]

206976

14.12.2009 14:25

Bojují za naše peníze !

josef.maly 84.?.?.?

Známý je profesionální voják a když se nám v létě svěřoval, že asi bude muset jít v zimě na půl roku do Kábulu s CZ ARMY, moc se mu nechtělo. Poté, co zjistil jaké benefity ho očekávají, mu to přestalo vadit. Nakonec nebyl vybrán, takže najednou ani neskrýval své rozhořčení a vypočítával o jaké peníze přišel!

Podobnými roboty bohužel disponují společnosti bez morálních hodnot v hojné míře, vzrůstající nezaměstnanost tento jev ještě umocní. V případě jejich ztrát je otázkou, zda jsou náklady vynaložené na eliminaci spodiny tímto způsobem efektivní a zda neexistuje lepší a humánější řešení. [zmaten]

206955

15.12.2009 15:37

Tohle se sice tyka jine geopoliticke valky, ale ma to svou spojitost.

Rene Bartosek 68.?.?.?

V Rudem Pravu bylo proletari vsech zemi spojte, tady by se hodilo blbci vsech zemi spojte se. A na standartu by pasoval napis, co nejde silou, to nejde ani vetsi silou. Cinani na to jdou jinymi metodama a delaji to i minimalne 10 let v Africe. USA sypou kufriky plne dolaru do cerne korupcni diry, kterou tvori ti, co se natlaci k domacim i zahranicnim korytum techto penezovodu. Mimo dodavky zbrani, ale tento sortiment mistni obyvatelstvo pozitivne nenaladi.

Cinani svou finacni pomoc vazou na realnou ekonomiku, ruznym mistnim hlavounum samozrejme lecos zustane za nehty, ale mistni lidi vidi na vlastni oci vysledek investec ve forme "te pratelske pomoci". A to Cinani museli ty papirky, co tiskne FED vymenit za realnou ekonomickou vyrobu, mozna i z toho duvodu je dokazali efektivneji pouzit.
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

207035

16.12.2009 18:01

Blackwater, dnes Xe a podbne organizace.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Posle do Afganistanu zhruba 70 000 doprovolniku ci dalsi eufemismus je kotraktori. Ve stredoveku se nepodepisovali kontrakty, protoze mladenci nebyli prilis na papirovani, ale vyplacel se zold a to ve zlate nebo stribre. Dobre ucty delaji dobre pratele. To je jedna vec, zoldneri bojuji za penize. Usetri se sice na pojisteni a peci o zmrzacene vojaky, ale to vede zoldnere k pouzivani metod i preventivnich, aby pokud mozno nedosli k ujme. A plati heslo ucel sveti prostredky. Coz je druhy problem. Jedna vec ke totiz vojensky porazit protivanika a druha vec je stabilizovat region, kde valka probiha.

Treti problem je, ze sice v Iraku nezodpovidali za sve metody vubec zadnym soudum na rozdil od pravidelne armady, ale presto se jim podarilo prekrocit meze trpelivosti pomerne krotke proamericke iracke vlady, ponevadz bordel, ktery se temto zoldakum podarilo vytvorit ve spolecnosti byl prilis velky. Mezi Malikiho vladou a Talibanem je rozdil asi jako mezi mopslikem a divokym tygrem. Mistni lide uz v nekterych oblastech uznavaji jurisdikci Talibanu a ta nebude mit prilis pochopeni pro metodu ucel sveti prostredky od zoldneru.

Bude to zajimavy stret stredovekych vojenskych metod proti stejne postavenemu pravnimu systemu a nepochybne toto pravo bude mit podporu mistniho obyvatelstva, aspon pokud se tyce o postih zdanlive nepostizitelnych zoldneru. O dopadu na moralku pravidelne armady je zbytecne mluvit. Hromada velitelu pravidelne armady musi mit Blackwater pekne zazrany mezi zuby uz po "spolupraci" v Iraku, protoze zverstava nalepkuji okupacni sily jako celek. A spatne priklady ovlivnuji muzstvo, vzdy lepe nez dobre.
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

207166

Příspěvků: 42

11.12. 01:58 Rene Bartosek  Kolik a na jak dlouho?
11.12. 11:42 Karel_druhy  RE: Kolik a na jak dlouho?
12.12. 21:58 abc  RE: Kolik a na jak dlouho?
15.12. 00:04 KILLROY  RE: Kolik a na jak dlouho?
15.12. 09:32 abc  RE: Kolik a na jak dlouho?
13.12. 23:25 Rene Bartosek  RE: Kolik a na jak dlouho?
15.12. 02:09 Rene Bartosek  RE: Kolik a na jak dlouho?
11.12. 02:10 kozoroh  Nobelova cena miru i pro Hitlera, kdyz to splni svuj ukol,ktery se tim ocekava.
11.12. 17:31 Frank51  RE: Nobelova cena miru i pro Hitlera, kdyz to splni svuj ukol,ktery se tim ocekava.
12.12. 02:01 kozoroh  RE: Nobelova cena miru i pro Hitlera, kdyz to splni svuj ukol,ktery se tim ocekava.
11.12. 02:15  F.W.Engdhal - zamysleni nad skutecnou podstatou pritomnosti USA v Afghanistanu
11.12. 14:10 pietroo  nn
12.12. 10:27 Gibi z Wilsonova  Takže USA a NATO potrebujú v Afgáne aspoň 1 milión žoldákov, aby sa pokúsili
12.12. 18:41 Rene Bartosek  RE: Takže USA a NATO potrebujú v Afgáne aspoň 1 milión žoldákov, aby sa pokúsili
12.12. 10:58 Olas  Nobelova cena
12.12. 12:26 insider  tichá válka v Praze
12.12. 14:39 jano12345  vsetko je OK
12.12. 23:39 l.leimas  RE: vsetko je OK
12.12. 15:51 Dimitrij  Orwell
12.12. 18:17  RE: Havel si nedávno v bedně
13.12. 02:10 samra  Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
13.12. 12:26 abc  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
13.12. 15:06 Vojta49  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
13.12. 18:04 abc  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
14.12. 00:21 Vojta49  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
14.12. 15:12 abc  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
14.12. 20:03 djb  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
14.12. 21:38 Saša  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
14.12. 22:18 abc  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
15.12. 00:08 Jiří Koubek  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
15.12. 00:28 Vojta49  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
15.12. 01:44 Rene Bartosek  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
15.12. 01:48 abc  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
15.12. 03:05 Vladimír Stwora  Omezte, prosím, počet svých příspěvků
15.12. 23:59 Vojta49  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
16.12. 20:41 Gibi z Wilsonova  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,/Pán Vojta 49 v podstate som vždy Váš oponent
17.12. 00:01 Vojta49  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,/Pán Vojta 49 v podstate som vždy Váš oponent
14.12. 20:37 mtk  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
14.12. 21:59  RE: Zda se ze Gorbachev prisel prilis brzy,
14.12. 14:25 josef.maly  Bojují za naše peníze !
15.12. 15:37 Rene Bartosek  Tohle se sice tyka jine geopoliticke valky, ale ma to svou spojitost.
16.12. 18:01 Rene Bartosek  Blackwater, dnes Xe a podbne organizace.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,

stalo se už smutným pravidlem, že na konci měsíce musím uvřejňovat tenhle křiklavý rámeček s prosbou o pomoc. Do konce měsíce zbývají tři dny a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím uvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Děkuji.

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,30 Kč
Euro
27,11 Kč
Libra
29,76 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,09 Kč
100 japonských jenů
22,12 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,76 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 370,68 Kč
1 unce stříbra
532,88 Kč
Bitcoin
253 800,88 Kč

Poslední aktualizace: 28.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 279