Diskuze k článku

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Příspěvků 53

29.7.2002 5:31

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Jarka P. 64.?.?.?

Sledovala jsem to cele obcas v TV a jsem prekvapena, kolik lidi a hlavne mladych se jeste dnes
hlasi ke katolicke vire. Stari verici vymiraji, kostely se vyprazdnuji, tim i cirkevni pokladny takze
je velice chytre podchytit mlade a ziskat je pro nabozenstvi. Jsem krtena rimska katolicka, ale
nepovedla jsem se nebot jsem ateistka. Nikdy bych nechtela mit nic spolecneho s zadnou
virou, ktera neuznava zenske kazatele, nedovoluje knezim/jeptiskam manzelstvi a je proti
kontracepci. Zemekoule je prelidnena, miliony umiraji hlady a bez zakladni lekarske pece,
bez vody atd. Dokud budou vsude u moci starci a nebude uplna rovnopravnost muzu a zen,
tak to na svete bude vypadat tak jak to dnes vypada a mozna jeste hure. Afganistan je toho
skvelou ukazkou a je spousta dalsich zemi, kde to neni o moc lepsi. Z historie vime, ze
cirkev za dobu svoji pusobnosti zpusobila smrt, utrpeni a vykoristovani tisicu lidi a vzdy
ochranovala, az na par vyjimek, bohate a mocne nebot byla jejich nastrojem k oblbovani
chudych. Je to vsechno divadlo, ktere skryva nechutne zneuzivani deti a zen. Komunistum
v byvalem Ceskoslovensku davam k dobremu to, ze prosadili oddeleni cirkve od statu.
Dnes uz se zase vse zacina vracet pomalu ke staremu poradku. Kdo se chce modlit, at
se modli, ale at nenuti ostatni, aby verili v jeho boha. Buh nestvoril cloveka, clovek stvoril
boha.

3034

29.7.2002 16:02

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3034

Jarko, velmi pekne napsano a naprosto s tim souhlasim. Ano komunismu je treba pripsat "plusove" body za oddeleni od statu. Cirkev odjakzive kradla, vykoristovala chude, nikdy neplatila dane-byla nejbohatsi. Temito shromazdenimi se snazi "rekrutuvat" nove ovecky do svateho chramu. A bohuzel, jako kazda
"skupina", ktera se snazi jakymkoliv zpusobem demagogovat lidi, je nezadouci. At uz to byli komunisti, nabozenstvi, sekty, mafie anebo i politicke strany.
Neni to ale jednoduche, jakmile nektera se "skupin" prevysi ramec velikosti, pak dochazi k tomu, ze uz nam chce "vsem" vladnout, nejen tem oddanym stoupencum. Ty, ktere to delaji takticky a schovavaji se za jine, to vychazi. Jak vidno v USA!
Zpet ke komunismu, ti se neskryvali za nic, a drzeli vse silou, proto tak dlouho vydrzeli.
Ale zpet k nabozenstvi, nadelalo v historii nejvetsi bordel a stale dela!!!!!
At si kazdy veri komu a cemu chce, ale at nas nikdo k nicemu nenuti. ANI tim, ze "proc to alespon nezkusit", i na to se hresi, vzdy nejaka slabsi "ovce" podlehne a dodatecne se prida.
Stefan

3040

29.7.2002 16:28

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Aja 66.?.?.?

Reakce na 3034

Sledovala jsem to cele obcas v TV a jsem prekvapena, kolik lidi a
hlavne mladych se jeste dnes

hlasi ke katolicke vire. Stari verici vymiraji, kostely se
vyprazdnuji, tim i cirkevni pokladny takze

je velice chytre podchytit mlade a ziskat je pro nabozenstvi. Jsem
krtena rimska katolicka, ale

nepovedla jsem se nebot jsem ateistka. Nikdy bych nechtela mit nic
spolecneho s zadnou

virou, ktera neuznava zenske kazatele, nedovoluje knezim/jeptiskam
manzelstvi a je proti

kontracepci. Zemekoule je prelidnena, miliony umiraji hlady a bez
zakladni lekarske pece,

bez vody atd. Dokud budou vsude u moci starci a nebude uplna
rovnopravnost muzu a zen,

tak to na svete bude vypadat tak jak to dnes vypada a mozna jeste
hure. Afganistan je toho

skvelou ukazkou a je spousta dalsich zemi, kde to neni o moc lepsi. Z
historie vime, ze

cirkev za dobu svoji pusobnosti zpusobila smrt, utrpeni a
vykoristovani tisicu lidi a vzdy

ochranovala, az na par vyjimek, bohate a mocne nebot byla jejich
nastrojem k oblbovani

chudych. Je to vsechno divadlo, ktere skryva nechutne zneuzivani deti
a zen. Komunistum

v byvalem Ceskoslovensku davam k dobremu to, ze prosadili oddeleni
cirkve od statu.

Dnes uz se zase vse zacina vracet pomalu ke staremu poradku. Kdo se
chce modlit, at

se modli, ale at nenuti ostatni, aby verili v jeho boha. Buh nestvoril
cloveka, clovek stvoril

boha.
Nedokazu byt v zaverech tak jista a jednoznacna jako vy.Ale je pravdou,ze kdyz se lide stanou fanatiky(at uz je puvodni myslenka politicka,nabozenska ci jina)je zle.Co se viry tyka,nemusime se vracet ani ke krizackym valkam,ani k vecne nenavisti mezi Muslimy a Zidy.Podivejme se na "civilizovanou Velkou Britanii" a jak se chovaji katolici a protestanti na pocatku tretiho tisicileti.
Jako by se sebelepsi idea v rukou a hlave cloveka stala prostredkem k prosazovani vlastniho zajmu a k utlaku "tech druhych".Cim to je a v cem to je?
Jinak ti mladi v Torontu se mi jevili spontani a nadseni.Usuzuji jen z toho,co jsem videla v TV.

3041

30.7.2002 4:23

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Marek. kmarek (zavináč) ca (tečka) 24.?.?.?

Reakce na 3034



cirkev za dobu svoji pusobnosti zpusobila smrt, utrpeni a
vykoristovani tisicu lidi a vzdy

Snad miliony ne?

Komunistum

v byvalem Ceskoslovensku davam k dobremu to, ze prosadili oddeleni
cirkve od statu.

Mam dojem,ze se plete o par desitek let.Ta rozluka se udala uz za prvni republiky


3047

30.7.2002 10:59

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Josef Doleček dolecek (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 3047


Komunistum

v byvalem Ceskoslovensku davam k dobremu to, ze prosadili oddeleni
cirkve od statu.

Ne to se pletete, církev za komunistů nebyla od státu odloučena ale ještě více připoutána. Je plno případů velice servilních vysokých církevních funkcionářů ( znáte film "Zapomenuté světlo" - ten je vypovídající )
Vlastně že vás to překvapuje - církev se bude snažit být vždy co nejvíce lizu, za jakých koliv okolností, jinak by ztratila smysl. Nebo jste již zapoměli, kdo že to žehnal zbraním SS?

3051

10.8.2002 11:51

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Reakce na 3047

A dokazal to Rakousko-Uhersky poslanec T.G.Masaryk.



cirkev za dobu svoji pusobnosti zpusobila smrt, utrpeni a
vykoristovani tisicu lidi a vzdy

Snad miliony ne?

Komunistum

v byvalem Ceskoslovensku davam k dobremu to, ze prosadili oddeleni
cirkve od statu.

Mam dojem,ze se plete o par desitek let.Ta rozluka se udala uz za
prvni republiky




3306

22.12.2003 23:26

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

GeorgBeaver radageorge (zavináč) msn (tečka) com 142.?.?.?

Reakce na 3034

Osobne se domnivam,ze problem nespociva ani tak v cirkvich,popripade sektach,nybrz v nasi zvrhle dobytci podstate,verit,nebo byt donucen verit.Jen masa hovad sledujicich vedouciho byka je schopna pachat krutosti,i kdyz kolikrat nebyla o to zadana,a to jenom proto,aby se zalibila,ci z duvodu tucnejsi pastvy.Osobne povazuji cirkev za zlocineckou organizaci(mafie je pouze v porovnani neskodna zalezitost,i kdyz ti hajzli jsou vzdy nejakym zpusobem na cirkev navazani).Neopomijim kladne pusobeni cirkve,je dojemne videt odsouzeneho k smrti v v rozprave s svym spovednikem.Pak uz jen provaz,kulka,plyn ci injekce.Ale,ctihodny otec je u toho.Tedy,historicky vzato,povazuji povazuji cirkve za zlocinnecke organizace nemajice nic do cineni z idealy svych zakladatelu.A to prosim nejsem komunista.Jelikoz vsak sam patrim do stada hovad,ktere se buhviproc nazyva lidstvo,nesu muj dil odpovednosti.Zrovna tak jako papez nebo Bush.Odpovednost je vsak umerna tvoji moznosti zmenit dane veci,nebo alespon mit vliv na beh veci,i kdyz nepatrny.Nedavejme vsak vse za vinu vedoucim bykum,obcas nejake to hovado se zatoula a prijde na lepsi pastvu(v mladi jsem obcas pasl o prazdninach kravy u meho stryce)ale byk na zpravu nereaguje a klidne pokracuje v pozirani bylin,staci vsak poseptat,ze jiny byk se zajima o zminenou pastvinu a mame tu valku.Rozdil je v tom,ze dve hovada se budou bit,a ostatni dobytek bude prihlizet.Lidska hovada vsak zmenily zakony prirody,lidsti byci povazuji za svatou povinnost poslat podrizena hovada do boje a z povzdali sledovat jak se to vyvine.Hovada chcipaji v masach a uslechtile se to nazyva napriklad boj o zachranu demokracie,nebo taky o cistotu rasy,nabozenstvi,boj proti terorismu a podobne debilni myslenky.
Patrim do generace hippies,ale nejak jsem tomuto hnuti nepropadl,asi proto ze muj kamarad me o hippies happeningu,nepujcil svou lasku,coz jsem povazoval jako akt v rozporu z hlasanymi teoriemi tohoto hnuti.(dodneska s nim proto nemluvim).Jednou,v alkoholickem deliriu,jsem se pokousel navazat styk z mistnim fararem.Predmetem debaty bylo me znovuvstoupeni do katolicke cirkve.(Po roce 68 me casto napadaly podobne nesmysly,asi dusledky politicke situace),odbyl mne slovy,tahni Satane.To cirkvi katolicke asi nikdy neodpustim.Hledanou utechu jsem nasel konecne ve vstupu bratrskych armad,kdy jeden rusky vojak se prohlasil za popa a za flasku vodky mi dal rozhreseni a tim me prijal do luna pravoslavne cirkve.Predtim jsem vsak odmitl nabidku jisteho madarskeho vojaka zidovskeho puvodu nikoliv z rasistickickych duvodu(zadal dve flasky vodky).Tedy,mili pratele,vidite,ze i vira zavisi na vasich materialnich statcich.Kdybych v te dobe nemel na tu flasku vodky,nebyl bych dnes pokrsteny pravoslavny krestan,kdybych ovsem mel o neco vice,mohl jsem dnes mozna vyuzivat vyhod svetoveho zidovstva,mozna ze i nejaka ta penzicka by kapla.Trochu jsem se oddalil tematu,tedy odsoudit katolickou cirkev,lide ji vytvorili,odsudme tedy celou humanitu,nezapomenme vsak na ulohu

23238

29.7.2002 7:07

Katolicka cirkev v Torontě ma schůzku s mládeží

Prichozi 64.?.?.?

Vladimire Stworo, podarilo se vam napsat P A S K V I L!!!!

3035

29.7.2002 11:53

RE: Katolicka cirkev v Torontě ma schůzku s mládež

Lub@s 62.?.?.?

Reakce na 3035

Vladimire Stworo, podarilo se vam napsat P A S K V I L!!!!

mam pocit, ze je to v poslednej dobe default [pláč]

3039

29.7.2002 19:31

K cemu je dobry vas "komentar"?

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 3035

Vladimire Stworo, podarilo se vam napsat P A S K V I L!!!!

Stwora jako obvykle sepsal clanek, nad kterym se clovek muze zamyslet. Muze a nemusi s nim souhlasit, ale ma prilezitost o tom premyslet z jineho uhlu pohledu, nez ktery se obvykle nabizi. Asi proto se vzdycky najde nekolik stovek ctenaru, kteri si novy clanek na Zvedavci prectou.

Co nam ale prinasi vase jednoradkova odsuzujici reakce? K cemu jsou dobre vykriky, ktere neuvedou zadne argumenty? Nestacilo by vam, kdybyste si podobne "reakce" vyslovil/a pouze sam/a pro sebe? Kvalita diskusi by se tim vyrazne zlepsila...

3043

29.7.2002 22:08

RE: Katolicka cirkev v Torontě ma schůzku s mládež

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 3035

Vladimire Stworo, podarilo se vam napsat P A S K V I L!!!!
Pan Stwora popsal svuj nahled na setkani katolicke mladeze v Torontu. Jako Cech zijici mimo uzemi sve rodne zeme venoval pisemnemu vyjadreni v cestine nejakou dobu, dejme tomu dve hodiny. A protoze se jedna o zverejneni, zaslouzil se tim i o popularizaci jazyka. Za to si zasluhuje uznani a vdek.
Nemyslim si, ze toto jeho vyjadreni patri k lepsim; jine jeho texty se mi libily vic (po strance sdeleni); ale nikdo z nas nedela vsechno dokonale, a navic ja se mohu mylit. Krome toho kazdy udelame neco, nad cim pak jen kroutime hlavou. Nicmene celkove s nim souhlasim. Rimsti katolici maji neblahou historii (i z doby II. svetove valky) a u vesla se udrzovali a udrzuji jen ruznymi, radoby libivymi obmenami. Torontska maskarada je toho dalsim dukazem.
Vy, Pozorovateli (beru Vas jako anonyma), jste se zachoval tou svoji vetou jako vandal. Snahu a vyplod druheho cloveka jste smahem a bez oduvodneni znevazil. Proc? Dotkl se tim Vasi viry? Pokud ano, kde je odpusteni?

3044

30.7.2002 7:41

RE: Katolicka cirkev v Torontě ma schůzku s mládež

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 3044

Pozorovateli
Preklep! Patri tam PRICHOZI. Omlouvam se.

3049

31.7.2002 8:48

RE: Katolicka cirkev v Torontě ma schůzku s mládež

Aben Siatris rockba (zavináč) atlas (tečka) sk 212.?.?.?

Reakce na 3044

čo viac dodať?
článok bol úprimný, pravdivý...
jednoducho išlo o jednu velkú maškarádu.
to radšej tie peniaze vynaložené na túto "akciu" mohli radšej poslať sociálne slabším v Toronte [smích])

3065

29.7.2002 18:33

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Mirek 207.?.?.?

Pane Stworo, moc vasemu psani fandim a s vetsinou clanku souhlasim. Jako ateista souhlasim obsahove i s timto.
Prvni dva odstavce byly pekne, ale dal uz je to slatanina.

3042

30.7.2002 3:35

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Papez ma velky podil na padu komunismu v Evrope,tak chapu ,ze ho pan Stwora nema rad.Ty radoby vtipne poznamky o Stalinovi a Breznevovi jsou obzvlast absurdni!
Take dekuji katolikum,ze nas kdysi zachranili pred mohamedany,a tim vlastne zachranili dnesni vyspely svet(zdaleka ne dokonaly,ale zatim nikdo nevymyslel lepsi).
Opet se velice stydim,...skutecne by neslo nekde velkymi pismeny napsat,ze nereprezentujete kanadskou emigraci?

3045

2.8.2002 3:46

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Zvonimir 142.?.?.?

Reakce na 3045


Taky si myslim, ze by se mladi meli zabyvat spise hrami a vubec cinnostmi, kterymi se bezna mladez zabyva, misto toho, aby si idolizovali, zprominutim, toho dedulu, ale proti vkusu....
Jinak jeste poznamka, k historicky zvracenemu tvrzeni predchoziho ctenare: Mily pane, pokud byste se zajimal o historii, tak, by vam muselo byt jasno, ze katolicka cirkev byla prvopricinou dnesni nenavisti mezi krestanstvim a islamem. Katolici nepotlacili "mohamedany" jak je pejorativne nazyvate ( stejne by se krestane mohly nazyvat Panbickari ci Kristusovci, ne?). Ale odbocuji: Koncem 11. stoleti krizacke (katolicke) hordy na pokyn tehdejsich papezu podnikly vrazedny vyboj a nekolik nasledujicich pod zaminkou "osvobozeni Kristova hrobu", ktery historicky ani osvobozen nemusel byt, protoze za muslimske vlady byla tehdy nabozenska tolerance. Abych to zkratil, krizaci se ve jmenu Bozim dopustili genocidy, znasilnovani,loupezi, a dokonce toto pachali i na souvercich s vychodni recke cirkve, vcetne duchovnich, kteri tehdy meli na starosti Kristuv Hrob v Jeruzaleme. Mily pane, vzbudte se, a zajimejte se o historii; od te doby, co se neblahe krizacke masakry pred temer tisici lety udaly, meli vzdy muslimove, a da se rici, ze opravnene, neduveru vuci krestanstvi. A rekl bych, ze pozdejsi Turecke vyboje byly jen opozdenou pomstou za krizacke vypravy.

3098

4.8.2002 8:49

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3098

Aha,tak dekuji za vysvetleni:pratelsti mohamedani byli napadeni zlymi papezenci... [smích] Ja tvrdim,ze bez katoliku by dnes Evropa byla muslimska.Vase politicky koretni/komunisticka verse dejin je pro me nezajimava(navic je nepravdiva).Zajima me vysledek:Vidim vyspelou krestanskou Evropu a Ameriku oproti muslimskemu svetu,kde se vyvoj zastavil nekde ve stredoveku. To dokazuje,ze krizaci bojovali za dobrou vec a meli pravdu,i kdyz se dely chyby.

3152

4.8.2002 15:47

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 3152

Zajima me vysledek:Vidim vyspelou
krestanskou Evropu a Ameriku oproti muslimskemu svetu,kde se vyvoj
zastavil nekde ve stredoveku. To dokazuje,ze krizaci bojovali za
dobrou vec a meli pravdu,i kdyz se dely chyby.
Jedina vec, kterou rimskym katolikum neupiram, je prinos po strance kulturni. Pod jejich vlivem vznikly vskutku vyznamne kulturni hodnoty. Je ovsem fakt, ze i jejich odpurci se zaslouzili o rozmach. Co se tyka vzdelanosti obyvatel zijicich pod jejich vlivem, to bylo vyssi nez pod muslimskym vlivem, ale nesmi se zapomenout, ze bylo jen poplatne orientovano na utuzovani moci Vatikanu. Cili cilevedome oblbovani. No, a co se tyka Vami vzpominanych chyb, to je jina. Pojem - chyby - rozmelnuje hodnotu prestupku. Jednalo se o vrazdy, tyrani, muceni v duchu cirkve, jednalo se tedy o nejvetsi zlociny, jake mohou existovat. Krome toho rimsti katolici pachali genocidu narodu. A to az dokonce do doby, jez se dotyka i nas. Priklad: Amerika. Sblizil jsem se s jednim domorodcem kmene Cree. Nechapal jsem, proc ma on i jeho sourozenci biblicka jmena. Jeho vysvetleni mi docista vyrazilo dech: Jeho maminka rodila v nemocnici a tam ji radove sestry nutily dat svym detem jimi vybrana jmena, jinak by je pry nikdy nevidela...!!!

3155

4.8.2002 18:40

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3155

Proc je moderni se vecne strefovat do katoliku?Cozpak muslimove nebo Mongolove byli lepsi?Je dokazano ,ze i ti vasi Indiani prisli odnekud,tak se musim zeptat:co se stalo se skutecne puvodnim obyvatelem?Odpoved je lehka:Indiani je proste uspesne zmasakrovali(korektnaci si vymysli,ze vymreli na spalnicky).Boj na teto planete je a byl boj o preziti...krestane nas privedli na prvni misto na startovni care,a tim dokazali,ze jsou jako nabozenstvi a kultura nejschopnejsi.Nemusime si kvuli tomu porad sypat popel na hlavu , dobrovolne se intelektualne kastrovat a propadat naivnimu kretenismu a myslet si,ze je na tom neco spatneho .Vsichni mate nacpany bricha denodennim zranim u krestanskeho stolu a ted budete vytykat hostiteli,ze si dovolil zakroutit huse krk?

3156

4.8.2002 22:00

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Zvonimir 142.?.?.?

Reakce na 3152

Neni to zadna komunisticka verze; asi se o tohle udobi dejin nezajimate, takze nevite, jaka zverstva pachala krizacka vojska pri dobyvani blizkeho vychodu. Jestli nekdo zacal, tak to byli historicky nezpochybnitelne krestane; muslimove prisli uz jen s odezvami. Vy se drzite katolicky-revizionistickou verzi krizackych "mirumilovnych " valek, ale nemate tuseni o masovych vrazdach, loupezich, znasilnenich, apod. , kterych se rasisticka krestanska vojska dopoustela. I kdyz v te dobe byli Evropane ve srovnani s muslimskym Strednim Vychodem "sto let za opicemi", rozumej neznalost hygieny, zakladniho lekarstvi, techniky a vedy, povazovali muslimy za neco podradneho (!!!), hodneho vyvrazdeni. Pokud mate zajem o jinom perspektivu a umite anglicky, doporucuji precist, napr. knihu "Crusades Through Arab Eyes", obsahuje z vaseho eurocentristickeho pohledu dost nemily pohled na tuhle nechvalnou stranku historie. Z politickou korektnosti to nema nic spolecneho. Historii proste nezmenite. Katolici zacali invazi a tim se nic nezmeni, i kdyby jste se rozkrajel. A podle mne, papezove, maji paradoxne lvi podil na tom, ze se Osmane dostali tak daleko do Evropy. Vsak tyhlety vyboje sami historicky vyprovokovali.

3160

4.8.2002 12:48

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3098

P.S. Spis pro ostatni dodavam,ze davno pred tim "vrazednym vybojem",ktery popisujete,mohamedani uz obsadily Portugalsko,skoro cele Spanelsko,Sicilii a jizni Italii.

3153

4.8.2002 22:20

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Zvonimir 142.?.?.?

Reakce na 3153

A co tim chtel basnik rici, stejne tak krestanstvi se rozsirilo po cele Evrope, a v soucasnosti po celem svete, pricemz se taky pricinilo za zlikvidovani mnoha narodu a kultur, ktere jsou nenavratne ztraceny... a v dobe, kdy krizaci napadli muslimsky stredni vychod byla Evropa totalne pozadu za vzdelanym vychodem, a mnoha 'evropskym' vydobytkum vedy, kultury a lekarstvi, "vdecime" krizackym vrahum, kteri se poucili od svych tehdejsich muslimskych ucitelu, stejne jako k pozvednuti upadajici Evropy na konci stredoveku prispeli loupezive vyprovy zminenych Spanelu a Portugalcu do risi Mayu a Inku v jizni Americe. Mnozi si tu pletou politickou korektnost s historickymi fakty. Jednim z historickych faktu je, ze Evropa po padu Rise Rimske za pomoci krestanske viry se dostala do skutecne primitivni faze vyvoje, jde spise o "devoluci" nez evoluci. Teprve po krizackych vypravach a genocide, zname pod nazvem objeveni Ameriky se Evropane na zaklade vydobytych znalosti a lupu vysvihli tam, kde jsou ted. Vsak i Britanie by byla francouzsko-anglo-saskym knizectvim bez vlivu, kdyby nemela kolonialne-dobyvacnou historii. Takze v kostce, za svuj soucasny dobry ekonomicky stav nevdeci Evropa (a i Amerika) sama sobe, ale vlivum a bohatstvi (hmotnemu i myslenkovemu), ukradenym z jinych kultur.

3161

5.8.2002 1:09

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3161

Basnik chtel rici,ze katolici nebyli o nic horsi nez Mongolove,mohamedani a dalsi.Jestlize se vsichni v te dobe chovali jako zver,tak proc porad nekdo kritizuje katoliky?Protoze vyhrali?To je ta politicka korektnost...Nejvetsi vynalezy,ktere zajistili blahobyt nasi spolecnosti, prisly mnohem pozdeji nez ve stredoveku a vdecime za ne evropskym vynalezcum.Krestanstvi se mnohokrat reformovalo a tim prokazalo svou zivotnost,zatimco ostatni nabozenstvi ustrnula.

3164

4.8.2002 22:32

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Zvonimir 142.?.?.?

Reakce na 3153

P.S. Spis pro ostatni dodavam,ze davno pred tim "vrazednym
vybojem",ktery popisujete,mohamedani uz obsadily Portugalsko,skoro
cele Spanelsko,Sicilii a jizni Italii.
P.P.S.: Mate pravdu, ale uz nevite jakym zpusobem je obsadili;ve srovnani se zpusobem, jakym je Spanele znovudobyli to byla prochazka ruzovym sadem... Spanelsko se neochotne vyrovnava s faktem, ze jim v zilach koluje maurska (rozumej arabska) krev, a ze muslimska Alhambra je z turistickeho hlediska jednou z mala skutecne zajimavych veci, ktere jsou ve Spanelsku ke zhlednuti. Takzvana rekonkista, ktera vyvrcholila Kolumbovou cestou do Ameriky (dalsi z 'bohulibych' projevu katolickeho krestanstvi) je taky typickou kapitolou genocidy.

3162

5.8.2002 0:39

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3162

To jsem rad,ze jste mi dal za pravdu ,a jakym zpusobem ziskavali krestane sve uzemi zpet uz je nezajimave.Mate nejaky dukaz,ze by si jina kultura chovala k Indianum lepe?A myslite si,ze kdyz Indiani prisli do Ameriky,ze se chovali lepe k puvodnimu obyvatelstvu?

3163

5.8.2002 5:19

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Zvonimir 142.?.?.?

Reakce na 3163

jedna z teorii, ktera neuznava prechod pres Beringovu uzinu rika, ze Indiani do Amerik neprisli, ale ze uz tam byli od doby geolog. rozdeleni kontinentu. Zalezi cemu verite, ani jedna z tech dvou teorii se neda stoprocentne potvrdit, ani vyvratit. Proc by se Indiani, ovsem meli nejak chovat k 'puvodnimu" obyvatelstvu, kdyz byli sami s nejvetsi pravdepodobnosti puvodnim obyvatelstvem. Nevim, odkud jste prisel na svou revolucni teorii (ci spise vyplod), ze puvodni obyvatele amer. kontinentu vlastne nebyli puvodni. To je skutecne zajimave tvrzeni, ale asi zadny z vedcu, ktery se tim zabyva by vam to nebral vazne.

3169

5.8.2002 5:34

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Zvonimir 142.?.?.?

Reakce na 3169

a k tem krestanum, kteri ziskavali zpet "sva " uzemi; kdyz se tak rad piplate v skoro prehistorii, tak i podle vasi logiky muzeme rict, ze krestane si nejdrive museli podmanit Evropu, protoze v Evrope byla legitimni predkrestanska nabozenstvi, ktera byla krestanstvim znicena. Podle teto logiky meli tedy i Muslimove stejne pravo si urvat svuj kus Evropy, ktery par stoleti pred tim krestane ukradli tzv. pohanum, neboli predkrestanskym nabozenstvim. Takze co bylo drive, vejce ci slepice? Ovsem jakym zpusobem krestanske Spanelsko a Portugalsko dobyli historicka Indianska uzemi v hlavne Jizni Americe pod zaminkou rozsirovani toho "praveho" boha, to je uz zase jina otazka.
A faktem je, ze nebyt vyuziti velkeho bohatstvi, ktere si hlavne zapadoevropske dobyvatelske narody privezly na svych galerach jak z vydrancovane Jizni Ameriky, tak Asie, evropsky kapitalismus by se jeste ve dvacatem stoleti neprojevil. Je faktem, ze po nekolik set let, prakticky az do novoveku, kdy doslo k zbohatnuti evropskych narodu dobyvacnym zpusobem, se Evropa vubec nevyvijela; spise stagnovala, az najednou, "bum" koncem 15. stoleti jakoby "nahodou" a bez priciny( podle vas) dochazi k velkemu rozmachu vedy, techniky a prechodu od feudalismu ke kapitalismu. Tento fakt uz uznavaji mnozi soucasni historikove, ale k vam se to asi jeste nedoneslo. Nebyt vyloupeni Jizni Ameriky, Evropa by jeste ted byla "sto let za opicemi".

3171

5.8.2002 21:28

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3171

Puvodni spor byl o tom,kdo zacal vyboje na ukor druheho v tehdejsich hranicich.Sam jste uznal,ze to muslimove,kteri obsadili jizni Evropu,tak tim povazuji diskuzi za uzavrenou.Taky si myslim,ze dnesnimu blahobytu vdecime za vynalezy,ktere prisli mnohem pozdeji nez konec 15 .stoleti.

3188

5.8.2002 5:51

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 3169

jedna z teorii, ktera neuznava prechod pres Beringovu uzinu rika, ze
Indiani do Amerik neprisli, ale ze uz tam byli od doby geolog.
rozdeleni kontinentu. Zalezi cemu verite, ani jedna z tech dvou teorii
se neda stoprocentne potvrdit, ani vyvratit. Proc by se Indiani, ovsem
meli nejak chovat k 'puvodnimu" obyvatelstvu, kdyz byli sami s
nejvetsi pravdepodobnosti puvodnim obyvatelstvem. Nevim, odkud jste
prisel na svou revolucni teorii (ci spise vyplod), ze puvodni
obyvatele amer. kontinentu vlastne nebyli puvodni. To je skutecne
zajimave tvrzeni, ale asi zadny z vedcu, ktery se tim zabyva by vam to
nebral vazne.
Vezmeme to takhle: Clovek zasifrovany za ACA posuzuje soucasnost jinak nez ja nebo Vy, znacko Zvonimire. Tim chci rici, ze videni kazdeho z nas je rozdilne. A to, prosim, zijeme v uz tak vedecky zalozene spolecnosti, ze by snad nase posuzovani melo byt hodne blizke verohodnosti. Lec, neni tomu tak.
Tim chci podtrhnout fakt, ze v minulosti, dano hlubsi nevedomosti a celkovym primitivizmem, rozdilne videni a tedy neverohodnost videni bylo znacnejsi. Proto, kdyz zaregistruji nejaky historicky vyklad a vedle informaci o soucasnosti, snazim se soustredit vice na soucasnost.
Ja jsem tu napsal o domorodci z kmene Cree, ze on i jeho sourozenci maji biblicka jmena, a proc je maji. Jednak to potvrzuje fakt, ze genocida na americkem kontinentu existovala donedavna, pokud jeste nejak skryte nadale neexistuje, a pak se lze verohodneji o soucasna fakta oprit. To, co tu pisete, znacko Zvonimire, se tedyb jaksi napojuje na moji informaci. Dekuji. Usetril jste mi energii pro horsi casy.

3172

5.8.2002 21:39

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3169

Revolucni teorie?To,ze Indiani prisli do Ameriky,jsem cetl minimalne stokrat.Navic se velmi tutla ,ze nejstarsi kosti nalezene v Severni Americe ukazuji,ze puvodni obyvatelstvo bylo vic podobne Evropaneum,nez dnesnim Indianum.Uznavam ale ,ze prichod ci neprichod Indianu se zatim neda plne dokazat,tak nema cenu v diskuzi pokracovat.

3189

21.8.2003 22:15

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Prorok 212.?.?.?

Reakce na 3045

Perfektni nazor pro nazornou demonstraci "secondary" (hlavnim jsou opet penize) duvodu v tazeni proti arabum(podle vas 100% terroristum[smích] ) a to vyhladit jejich nabozenstvi, , protoze to nase ve ktere verime je uplne to nejlepsi co muze byt a nikdo zatim nevymyslel lepsi svet nez my..Tak prave z tohoto duvodu denne nasilne umira x desitek lidi.Svete!Jedine reseni je ateismus a pacifismus!!!Kazdnym dnem budeme svedky toho jak se vzajemne zabijime jak nicime tuhle planetu ve jmenu toho "naseho" boha, protoze on je ten jediny spravny a pak se z nasich cinu "ocistime" v kostele 30otcenasi nebo (3mi lety ve vezeni[smích] )..To vse se zmeni, az kdyz budeme svorne umirat po milionech bez rozdilu vyznani, spolecenskeho zarazeni a mnozstvi majetku ci moci, az opravdu zjistime ze zadny buh neni a nebyl a ze sme byli vzdy svymi spatnymi pany..a nebo taky ne, ale to uz necham na Vas[oči v sloup]

18477

30.7.2002 4:02

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Jana, Ottawa 24.?.?.?

Vazeny (?) pan Stwora,
Vas casopis citam pomerne pravidelne uz asi rok. Spociatku som mala z Vasich clankov rozpacite pocity, v poslednej dobe vsak prevlada znechutenie... Musite byt velmi nestastny clovek, ked tak nenavidite svet okolo seba. Svoje vypady na vsetky strany (Zidia, homosexuali, katolici) obcas prekladate "humorom". Nech sa snazim ako chcem, nerozumiem Vam a uz nebudem Vasu stranku navstevovat, nema uroven a na intelektuala sa len hrate (marne). Je mnoho veci, s ktorymi napr. v pripade katolickej cirkvi nesuhlasim, to ale neznamena, ze si budem robit posmech z papezovej choroby. Je to ubohe a mozte sa za seba hanbit. Dufam, ze som svojim prispevkom neporusila "etiku dizkuze", aj ked o etike na Vasich strankach naozaj velmi tazko hovorit. Lucim sa s Vami vetou "Age doesn't always bring wisdom. Sometimes age comes all by itself." Bohuzial je to spolu s nedostatkom vkusu zrejme aj Vas problem.

3046

30.7.2002 6:49

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kdo pak z Vas se vsimnul ,ze tam ,kde katolismus kvete a nebo ma nejvice privrzencu,ze jsou to zeme te nejvetsi chudoby,ze jsou to lide chudy z nejchudcich,kde lide nemaji strechu nad hlavou a nevedi ,co druhy den budou jist.

3048

30.7.2002 13:48

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3048

Kdo pak z Vas se vsimnul ,ze tam ,kde katolismus kvete a nebo ma
nejvice privrzencu,ze jsou to zeme te nejvetsi chudoby,ze jsou to lide
chudy z nejchudcich,kde lide nemaji strechu nad hlavou a nevedi ,co
druhy den budou jist.
O tom neni pochyb, tam je "cucaji" i z toho minima, ale hlavne ze maji pana boha nad hlavou, ktery jim pomuze(do jeste vetsi chudoby)!!!!!
Stefan

3053

30.7.2002 18:38

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

ACA 216.?.?.?

Reakce na 3048

Kdo pak z Vas se vsimnul ,ze tam ,kde katolismus kvete a nebo ma
nejvice privrzencu,ze jsou to zeme te nejvetsi chudoby,ze jsou to lide
chudy z nejchudcich,kde lide nemaji strechu nad hlavou a nevedi ,co
druhy den budou jist.

Tak to je pro mne novinka,ze zapadni svet zije v chudobe.Nase (evropska,ci pochazejici z ni) spolecnost stoji na principech krestanstvi a diky tomu ma v mnoha vecech naskok pred zbytkem sveta.Mozna ,ze krestanstvi (a s nim i konzervativni katolici) jednou zanikne ,ale neda se mu uprit,ze postavilo zakladni kamen pro nasi civilizaci.Jestli nase civilizace prezije,uz zalezi hlavne na nas.(Jestli jste mel na mysli zeme tretiho sveta,tak ty jsou zatim chude bez ohledu na nabozenstvi.Myslim ale,ze s krestanstvim maji nejvetsi sanci zlepsit svoji situaci.)

3059

9.8.2002 14:25

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Vít 147.?.?.?

Reakce na 3048

Kdo pak z Vas se vsimnul ,ze tam ,kde katolismus kvete a nebo ma
nejvice privrzencu,ze jsou to zeme te nejvetsi chudoby,ze jsou to lide
chudy z nejchudcich,kde lide nemaji strechu nad hlavou a nevedi ,co
druhy den budou jist.

Ne nadarmo si už v Římě všimli, že křesťanství bude výborný prostředek k ovládání otroků... Jen vzpomeňme co říká apoštol Pavel v listě Korintským: "Každá duše vrchnosti poddána buď. Neboť kteréž vrchnosti jsou, od Boha zřízené jsou. A kdož se vrchnosti protiví, božímu uspořádání se protiví."

3286

30.7.2002 10:23

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Josef Doleček dolecek (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Budu bránit právo na svobodné vyznání každého člověka, to je věc kterou je nutno říct na úvod. Ovšem budu rovněž bránit právo na svobodný názor, svobodné slovo. Proto si myslím, že svobodně vyjádřený názor na jakoukoliv církev (tedy i katolickou ) nezakládá jejím představitelům právo tento názor trestat ( nebo vyžadovat jeho potrestání od státní moci ) Již mnohokrát jsem se setkal s tímto postojem právě od představitelů katolické církve -odsuzuješ nás - jsi kacíř a my využijeme veškerých světských autorit, abychom tě milý hříšný synu ostrakizovali ( v Česku jsou toto světskou mocí představitelé KDU - ČSL ).
Oslobně považuji katolickou církev za jednu z nejdéle a nejumněji působících teroristických organizací, pokud použiji jemnější slovník, tak je to rozhodně organizace, kde potírání lidských práv je okrášleno vějičkami jako láska a dobro. Pominu-li názory na legalizaci marihuany a na pornografii ( v souvislostech se sexuálními skandály biskupů působící věru věrohodně ) je pro mne nepřekousnutelným oříškem postoj Vatikánu na antikoncepci a to i kondomy ( vcelku drsný postoj ve vztahu k počtu nakažených AIDS v Africe ). Pokud ještě přidám trvání na minulých omylech - resp. jejich zásadní neodsouzení ( hromadná vyvražďování ve jménu Boha ) a použiji ještě jemnější slovník, tak pro mne je katolická církev organizací s prehistorickým myšlením.
Řešení - totální ignorace této organizace ze strany států ( zde záměrně používám množného čísla )a postavení na roveň zločineckých organizací. ( tam kam podle mého názoru bezesporu patří).
Vzpomenu si na citaci ze Zarathustry: "kostely tak jmenu své sladce páchnoucí sluje - tam kde duše k své výši létati nesmí, nýbrž takto káže víra kněžích: "Po kolenou po schodech vzhůru vy hříšníci.

3050

30.7.2002 13:55

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3050


Řešení - totální ignorace této organizace ze strany států ( zde
záměrně používám množného čísla )a postavení na roveň zločineckých
organizací. ( tam kam podle mého názoru bezesporu patří).
Josefe, dobre, trochu tvrde pro panbickare, asi si te nekdo "vychutna", ale mas muj souhlas, s tim, ze VSECHNA nabozenstvi ci VIRY delaly a doposud stale delaji na svete nejvetsi ZLO!!!
Stefan

3054

30.7.2002 14:22

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Honza 64.?.?.?

Farwell to a pope who inspires. Godspeed, John Paul II. And as you head off for Guatemala and Mexico (can you believe the schedule this 82-year old Pointiff keeps?) we just say "thanks". When you arrived in Toronto just six day ago, we expected you to be frail old men, barely intelligible, still widely admired, but in the late stages of Parkinson's disease, after all. We expected to feel embarrassed at seeing you tremble, and ashamed of ourselves for it. We expected your World Youth Day celebration would be low-key, with the number down from the past, an indication of the growing irrelevance of the Catholic Church and of legitimate concerns about its many sex abuse scandals. We expected that your appearance this time could't posibly match you first visit to Toronto in 1984, when you were in full health and much closer to the start of you remarkable papacy than the end. John Paul, we have a confession to make. We underestimated you. Thank you for remanding us, regardless of our religion, about the importance of duty and determination. About the power of faith and power of God. Thank you for bringing to Toronto those hundreds of thousands of wonderful and sincere young people, from every corner of the globe. And for reminding us that while all are capable of sin, most of us, including -as you noted - most priests,still trieve to do good. Thank you for surprising us not only with your vigour but with the fact that,as you recalled from 1984, you are still full of love and compassion and surprises and high spirit and fun. Thank you for memories from Exhibition Place, and University Avenue and Downsview Park this weekend, where you first celebrated mass 18 years ago, that we will never forget. Thank you for reminding us of what a great and peaceful and multi-faith city we live in. Now, it's that we had the privilege of hosting you for the second time in you remarkable 24-year papacy, which has brought the light of freedom and hope to every corner of the globe. We were honoured by your presence.

3055

30.7.2002 14:40

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Honza 64.?.?.?

Pane Stwora vam musel nekdo hodne ublizit, ze jste tak horce zatrpknul. Ti mladi byli uzasni, Toronto neco takoveho jeste nezazilo. Jeden starec nad hrobem a male devcatko, ktere rika: "Citila jsem tolik lasky, ze jsem si myslela, ze mi stestim pukne srdicko". Nebo hesla jako "Jane Pavle Druhy mame te radi" kde papez mladezi zertovne odpovida: "Jan Pavel Druhy vam ma taky rad." Pisete o tom Ukrizovani Krista, ktere zahrali mladi. Hlavni bod vam uniknul. Vite, ze ti mladi pouzili do pochodni, ktere nesla straz ohen z Hirosimy? Kde stale hori ohen obetem atomove bomby? Jaky jiny vzkaz chcete rict vsem mladym lidem? Oni jsou nase budouctnost. Papez dal mladeji NADEJI- Hope a vy se tomu vysmivate. Vite jaky je rozdil mezi virou a nabozenstvim? Proc do sveho clanku pletete, to co se kdysi delo v Sovetskem Svazu? Zijete stale minulosti a nedokazete zit pritomnosti? Kde je vase ucta ke stari? Ucta k nemocnemu cloveku? Ucta k jinemu nabozenstvi? Ucta k lidem bez rozdilu vyznani?===Robert Suro,American Papal expert,often a critic of the Pointiff:" On the other heand, you have to ask, "Is he a prophet? Does he see something that many of us are missing?' In that case, the tragedy is ours."

3056

31.7.2002 2:05

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3056

. Vite jaky je rozdil mezi virou a nabozenstvim?
Ja bych rad vedel jaky tedy je rozdil mezi nabozenstvim a virou, prosim o polopaticke vysvetleni.
Stefan

3063

31.7.2002 16:35

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 3063

Vite jaky je rozdil mezi virou a nabozenstvim?
Ja bych rad vedel jaky tedy je rozdil mezi nabozenstvim a virou,
prosim o polopaticke vysvetleni.
Stefan
Nabozenstvi jsou predpisy, narizeni, dogmata, vira je vnitrni svobodne rozhodnuti kazdeho jedince. Je pravda, ze se treba zjednodusene rika: katolicka vira, a mysli se tim nabozenstvi. V tomto pripade se vsak spise jedna o nepresne slovni vyuzivani. Je ale take docela mozne, ze nabozenstvi maji vyklady rozdilne.

3070

31.7.2002 23:53

RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3070

diky za vysvetleni. Je to tedy jak sem si myslel, vira i nabozenstvi je vlastne jenom vira v "neco" nedokazaneho, neovereneho, ne 100% jisteho. Kazdy ma jinou, svoji vlastni anebo "vtlouknutou" do hlavy. A kazdy ma pravo mit sveho "Boha", nejakeho. Proto se i nabozenstvi nazyva vira a zpusobem jakym je bible napsana, je to pro VSECHNY!!!!!
Takze vse je vlastne vira, jedni veri podle "predpisu, narizeni a dogmat" a druzi podle sebe.
Stefan

3074

1.8.2002 14:53

Pane Stworo vy musíte být hodně neštastný člověk

Emma Bovary 147.?.?.?

Jednou tady brojíte proti "buzerntům" a "lesbám" jindy proti židům nebo cikánům. Dnes proti "flandákům". Zřejmě by jste byl nejspokojenější kdyby všichni lidé byli "normální" Stworové.
Budte trochu tolerantní. Usmívejte se.

3084

1.8.2002 22:03

RE: Pane Stworo vy musíte být hodně neštastný člov

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 3084

Jednou tady brojíte proti "buzerntům" a "lesbám" jindy proti židům
nebo cikánům. Dnes proti "flandákům". Zřejmě by jste byl
nejspokojenější kdyby všichni lidé byli "normální" Stworové.
Budte trochu tolerantní. Usmívejte se.
Pan Stwora si za sve penize vytvoril tyto webove stranky a stanovil si zasady. Tyto zasady i predesila: Pod titulem Zvedavec uvadi: Politicky nekorektni webzine. A po kliknuti na Slovo uvodem se kazdy ctenar mj. dozvi: "...A protoze povazuji nerad zvany Political Correctness za spolecensky nebezpecny, rozhodl jsem se psat bez servitku a veci nazyvat pravym jmenem. Neocekavejte, ze budu bezzuby. Bezzubych sdelovacich prostredku mame kolem sebe uz dost...."
Nevim, proc by se Vam mel pan Stwora nejak prizpusobovat. Pocina si, jak mu to demokraticky system umoznuje.

3094

2.8.2002 4:12

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com (tečka) 205.?.?.?

Ako vieme rozdiel medzi co je dobre a zle? Odkial mame zakony a stanovy podla ktorych sa mozeme alebo slusne chovat alebo zit ako zvery? Co by sa stalo keby sme si robili co chceme bez ohladu na inych? Ja si myslim ze by to bola uplna anarchia, chaos a zlodejstvo.
Nedivajme sa na chyby ludi ...ani jeden s nas nie je bez chyby...Ano, vela zla sa narobilo v mene nabozenstva...ale to boli len chyby urobene ludmi a nie Bohom...vy neverite zato ze posudzujete ludi. Posudzujte Krista a co on nas ucil.
Vy tvrdite ze mate pravdu, vsetcia sme potomkovua opic. Ja tomu neverim.
Keby sme nemali vieru (nie nabozenstvo) tak by sme tu na tomto svete ozaj boli zatrceni.

3100

2.8.2002 8:36

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Peter peterl (zavináč) exe (tečka) sk 194.?.?.?

Zvedavec by sa mal premenovat na urazaca bez argumentov.

3109

5.8.2002 21:48

Dobry den, pan Stwora.

Jana, Ottawa jana_gargulakova (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

Napriek slubu, ze sa sem uz nevratim, zvitazila moja zvedavost. Netusila som, ze svojim kratkym prispevkom Vas vyprovokujem k dalsiemu clanku. Dovolim si reagovat.

"...Ale protože ho nedokážete vyvrátit jako nesmysl, tak se alespoň snažíte zesměšnit autora, urazit ho a ponížit."

Hm, presne toto som vytykala ja Vam. Podporujete svoje argumenty vyrazmi a vetami typu:
"...a budou v hrstce vyvolených - žužlat papežovi prsten..."
"...požehná papež masám - podaří-li se mu zvednout ruku..."
"...Vždy před veřejným vystoupením jej na chvíli odpojí od přístrojů a ukážou na kameru. Pak jej zase rychle stáhnou a napojí na přístroje. Podobně svého času udržovali na živu Brežněva..."

- Tohoto sa tykal moj komentar o nedostatku vkusu. uznali ste to aj sam:

"Tady jsem možná ujel. Připouštím, že to nebylo příliš vkusné, dělat si legraci ze starého člověka. Omlouvám se."

"...Několikrát v textu zmiňujete mou mdlou inteligenci."
Nie som si vedoma, ze by som niekde (a niekolkokrat) pouzila vyraz "mdla inteligencia". Nemala som v umysle vyjadrit sa k Vasmu IQ, ale k stylu vasho pisania, konkretne vetou "na intelektuala sa len hrate".

V clanku pisete o papezovi: "Jak může hovořit o něčem, co si nedovede vůbec představit? A tak to alespoň odsuzuje (homosexualitu)..." A vy to na zaklade coho odsudzujete, mate nejaku osobnu skusenost?

Pisete:
"Některé tyto skupiny jsou nesmírně mocné. Prorostly už společností jako rakovina. Kontrolují sdělovací prostředky a jejich prostřednictvím veřejné mínění, drží prst na penězích, ovládají školy, kulturu, celý náš život."
"Mám pouze výhrady vůči tomu, aby jim byla přiznávaná nějaká zvláštní práva, nebo úlevy - na úkor nás ostatních."

Nechapem to, asi mi chybaju informacie o tom, ako a kto konkretne ma ohrozuje a obmedzuje. (Alebo to chce vacsiu davku paranoje z mojej strany?)

"...Ptáte se, zda jste neporušila etiketu příspěvků. Ano, porušila. Neuvedla jste ale žádné argumenty proti článku. Jen to, že se vám nelíbí. "
Etiku diskusie som spomenula preto, aby som poukazala na jej nedostatok v samotnom clanku. Nemala som v umysle uvadzat argumenty, preco s Vami nesuhlasim.

"...Na to máte sice právo, ale je to rána pod pás. Jasná a tvrdá. Jakkoliv je ten článek možná hloupý, stojím za si ním. A na důkaz toho jsem ho podepsal. Vy jste nenašla ani tolik odvahy."
Preco pouzivate take silne vyrazy ako "rana pod pas"? Zda sa mi to neadekvatna reakcia, zrejme som trafila Vasu citlivu strunku.

Uviest svoje priezvisko pre mna nie je znamkou odvahy, nenapadlo ma, ze ma preto budete povazovat za zbabelca. Plnym menom sa volam Jana Gargulakova. Zmenilo sa tym nieco, ked som sa takto predstavila? Zapisete ma na "ciernu listinu" k svojim nepriatelom? [smích]

Prajem Vam pekny den.

3190

5.8.2002 23:16

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Vazeni lide, uz se na to nemuzu divat, co a jak se tady diskutuje. Za celou dobu co jsem tady (v USA) jsem neslysel ani nevidel, ze by nekdo nekomu nadaval
proto, ze ma jiny nazor. Bud se argumentuje nebo se nedeje nic. Nikdy jsem ale neslysel, aby nekdo nekomu rikal, ze neumi psat, ze ma chybu tam ci zde, ze je blby, ze je nevzdelany ci dokonce mene inteligentni nez ten druhy. Ze si nekdo
"hraje" na intelektuala, co to je za blabol? Mam tomu rozumet tak, ze "jen" intelektual by mel umet a mohl psat verejne??? Uz jen tim se diskriminuje a vytvari jakasi "klasa" tech asi lepsich, nebo jak je to????????
Je to asi to typicke ceske "broukpytlikovstvi" vse vedet, do vseho se srat a kazdemu radit jak by to mel delat!!!!
Co takhle lidi RESPEKT !!!!!!! k tomu co ja pisu, rikam nebo delam, at podle VAS
dobre nebo spatne-to je na mem posouzeni. Co takhle se to, kurva, uz naucit, po tech letech prozitych v "jakesi takesi" zapadni demokracii, co???????
Vsechny do lepsich zitrku zdravi
Stefan

3193

5.8.2002 23:25

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Jo, zapomnel jsem dodat: Taky nevim jaky je rozdil podpise-li se nekdo nebo ne, jestli se tyka nebo onika. Jaka etika psani? Proste by se melo "volne" diskutovat, pokud je to "volny" web. Ano az budu psat clanek do N.Y.Times nebo
prispivat do CNN a podobne, pak samozrejme uz to psani musi vypadat jinak, ale na Zvedavci, Volnem ci Blesku, give mi a "fuckin' break".
Stefan

3194

7.8.2002 2:05

Flandˇáci si dávají v Toronteˇ schu?zku s mládezˇí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

V tomto pripade ani p. Stworu za jeho vysmech neodsuzuju, protoze je spise nedostatkem vkusu cirkevnich predstavitelu to, ze organizuji takovato zoufala
loutkova predstaveni.
A jeden maly nazor na katol. cirkev jako "organizaci" ? Krom jednotlivych vyjimek - fales, zlo , utrpeni - nejenom v dobach krizackych vyprav. Ano, kulturni hodnoty vytvorili - kam taky jinam nacpat vsechen ten nakradeny mamon, kdyz do nebe si to vzit nelze.

3233

7.8.2002 5:43

RE: Flandˇáci si dávají v Toronteˇ schu?zku s mlád

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 3233

Ano, kulturni hodnoty vytvorili - kam taky jinam
nacpat vsechen ten nakradeny mamon, kdyz do nebe si to vzit nelze.
Authore, perfekt!!!
Stefan

3239

23.12.2003 5:57

Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

GeorgBeaver radageorge (zavináč) msn (tečka) com 142.?.?.?

Poslouchej muj administratore,to uz jste u vas zase najeli na cenzuru?Cest praci soudruhu,nastesti tady nemusim mit strach ze mne posles do Jachymova nebo na Pankrac,i kdyz me zrejme nasadis vsi.Mate u vas STB?Napis mi,jak to vlastne s tou demokracii u vas chodi,jake jsou sazby za urazky Vatikanu.
Georg

23252

Příspěvků: 53

29.07. 05:31 Jarka P.  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
29.07. 16:02 stefan  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
29.07. 16:28 Aja  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
30.07. 04:23 Marek.  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
30.07. 10:59 Josef Doleček  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
10.08. 11:51  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
22.12. 23:26 GeorgBeaver  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
29.07. 07:07 Prichozi  Katolicka cirkev v Torontě ma schůzku s mládeží
29.07. 11:53 Lub@s  RE: Katolicka cirkev v Torontě ma schůzku s mládež
29.07. 19:31 Jirka  K cemu je dobry vas "komentar"?
29.07. 22:08 Jiri Valtr  RE: Katolicka cirkev v Torontě ma schůzku s mládež
30.07. 07:41 Jiri Valtr  RE: Katolicka cirkev v Torontě ma schůzku s mládež
31.07. 08:48 Aben Siatris  RE: Katolicka cirkev v Torontě ma schůzku s mládež
29.07. 18:33 Mirek  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
30.07. 03:35 ACA  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
02.08. 03:46 Zvonimir  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
04.08. 08:49 ACA  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
04.08. 15:47 Jiri Valtr  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
04.08. 18:40 ACA  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
04.08. 22:00 Zvonimir  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
04.08. 12:48 ACA  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
04.08. 22:20 Zvonimir  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
05.08. 01:09 ACA  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
04.08. 22:32 Zvonimir  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
05.08. 00:39 ACA  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
05.08. 05:19 Zvonimir  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
05.08. 05:34 Zvonimir  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
05.08. 21:28 ACA  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
05.08. 05:51 Jiri Valtr  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
05.08. 21:39 ACA  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
21.08. 22:15 Prorok  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
30.07. 04:02 Jana, Ottawa  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
30.07. 06:49 Robert Nohejl  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
30.07. 13:48 stefan  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
30.07. 18:38 ACA  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
09.08. 14:25 Vít  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
30.07. 10:23 Josef Doleček  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
30.07. 13:55 stefan  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
30.07. 14:22 Honza  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
30.07. 14:40 Honza  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
31.07. 02:05 stefan  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
31.07. 16:35 Jiri Valtr  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
31.07. 23:53 stefan  RE: Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
01.08. 14:53 Emma Bovary  Pane Stworo vy musíte být hodně neštastný člověk
01.08. 22:03 Jiri Valtr  RE: Pane Stworo vy musíte být hodně neštastný člov
02.08. 04:12 Zo Zapadu  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
02.08. 08:36 Peter  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
05.08. 21:48 Jana, Ottawa  Dobry den, pan Stwora.
05.08. 23:16 stefan  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
05.08. 23:25 stefan  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží
07.08. 02:05  Flandˇáci si dávají v Toronteˇ schu?zku s mládezˇí
07.08. 05:43 stefan  RE: Flandˇáci si dávají v Toronteˇ schu?zku s mlád
23.12. 05:57 GeorgBeaver  Flanďáci si dávají v Torontě schůzku s mládeží

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 11

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 901,70 Kč
1 unce stříbra
394,37 Kč
Bitcoin
186 702,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 147