Diskuze k článku

Podle oficiální zprávy unesla izraelská armáda 6 200 dětí

Příspěvků 36

8.12.2009 1:03

nevedomost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

je zlocin.A miliony zmanipulovanych blbu se budou zodpovidat.TADY NEVEDOMOST NEOMLOUVA.

206487

8.12.2009 9:58

RE: nevedomost

Dom 89.?.?.?

Reakce na 206487

Ano zločin. Ale nebudou se zodpovídat, vše jim prochází a zase projde. Malý stát by se dal umravnit, ale když se někdo nepoučí ve válce v Koreji a pokračuje dál a dál, není konce. Už Werich zpíval že, u každé vesnice základna, u každého města dvě. A není nutný radar ani raketa.

206498

8.12.2009 6:02

Zadrzeni vytrzniku

H.Linek 76.?.?.?

Kdyz policista zadrzi vyrostka, ktery po nem hazi kameni nebo zapalne lahve a pak ho zase pusti, nejedna se v zadnem pripade o unos ditete, ale o zadrzeni vytrznika.

206491

8.12.2009 10:38

RE: Zadrzeni vytrzniku

mtk 88.?.?.?

Reakce na 206491

Hynku Linku člověče, choď spát dřív, anebo se nauč číst. Ten článek je docela o něčem jiném.
Nicméně věta "Okupační síly používají nejhorších psychických a fyzických metod k tomu, aby na vězněných dětech vynutily přiznání" mi moc nezní. Budu týrat děcka ve velkém, abych z nich dostal přiznání, že házeli šutry? Anebo jakými informacemi disponují tyto děti? Že by měli úzké kontakty na Hamas? Anebo se izraelci jen tak "baví" a dávají to na odiv celému světu? Já jen, že asi nebude všechno zlato, co se třpytí. A tohle info se třpytí tak nějak divně...

206499

8.12.2009 11:38

RE: Zadrzeni vytrzniku

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 206499

proboha proč na toho blba reaguješ? [smích]

206504

8.12.2009 11:49

RE: Zadrzeni vytrzniku

mtk 88.?.?.?

Reakce na 206504

Jednak pro Boha [velký smích], a jednak s tím článkem mám taky trochu určitý problém a nevím, z které strany do toho kousnout. Kaše je horká, a zdá se mi, že bublá na falešnou notu. [smích] [mrknutí jedním okem]

206507

8.12.2009 11:57

RE: Zadrzeni vytrzniku

sxg 95.?.?.?

Reakce na 206491

To aj táto propaganda proti Islamu vám zle vypáli, keď vieme že z orgánmi sa kšeftovalo v USA, Rumunsku, Palestíne, Ukrajine...
Z čeho obviňujeme ..., děláme my doslova:
http://www.youtube.com/watch?v=CJeSFqbD8ak

206509

8.12.2009 12:52

RE: Zadrzeni vytrzniku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 206509

http://www.stream.cz/profil/EXTRATERRESTRIAL2012

206512

8.12.2009 14:19

RE: Zadrzeni vytrzniku

sxg 95.?.?.?

Reakce na 206512

http://korannovyzakon.blog.cz/rubrika/video
Jewish Corruption Scandal Mafia: Jews killing US´s Kids to send their Organs back to Israel

206517

8.12.2009 23:16

RE: Zadrzeni vytrzniku

steve 97.?.?.?

Reakce na 206491

Ano, soudruhu Linku.
.. my v Izraeli se branime, .. a vytrznici nas ohrozuji !!
S vasim oblibenym pozdravem ..
"Sieg shalom Heil"

206539

9.12.2009 0:33

RE: Zadrzeni vytrzniku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 206539

Cau Zidofile,proste jdi spat-moimochodem ,kdo te plati.jak rikala moje babicka ,zadny strom nevyrostl do nebe,Pan Buh Naveky.
A zcela urcite nemyslela Hebrejce

206542

14.12.2009 9:03

RE: Zadrzeni vytrzniku

Frank51 77.?.?.?

Reakce na 206491

Vy jste ale korunovaný ...!

206937

8.12.2009 6:24

Reklama politických priestupkov

abc 89.?.?.?

"Starali sme sa dúfam že i dosiahli to, že Góji nevystihli tento spôsob boja s povstaním. Preto prostredníctvom tlače a rečí, kričiac, v prehnane zostavených učebniciach histórie, reklamovali sme mučeníctvo, ako by prijaté povstalcami pre seba za ideu všeobecného blaha. Táto reklama zväčšila kontingent liberálov a postavila tisíce Gójov do radov nášho živého inventára."
Protokoly mudrcov, Protokol č. 19, Reklama politických priestupkov

206493

8.12.2009 7:38

Vo svojej podstate ie som zloprajný jedinec...

gloriola 195.?.?.?

...ale tým fašistickým hovädám by som s radosťou doprial podobné rekreačné podbyty. [bliji]

206496

8.12.2009 11:45

Ukrajina

sxgo 95.?.?.?

http://afinabul.blog.cz/0912/najnovsie-obete-kradnutia-organov-ukrajinske-deti
http://www.prop.sk/najnovsie_obete.html

206506

9.12.2009 13:29

Hmm, tak tohle je zajimave.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Jak vlastne Tora co se tyce trestni odpovednosti definuje dite? Od ukrizovani Krista je kontravreze ohledne platnosti starozakonnich pravidel? Tak na koho se vztahuje Tora? Podle jakych pravidel budou souzeni ti, co se na ne Tora nevztahuje? Spor Kristus farizejove tady zustava po dvou tisich letech. Kristus jako zastance universalni humanity pro vsechny lidi versus geneticka linie po matce.

206564

9.12.2009 13:31

RE: Hmm, tak tohle je zajimave.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206564

http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...
Zapomel jsem na odkaz, zajimave co na to budou povidat zastanci jinych nabozneskych nazoru, napr. talmudiste.

206566

9.12.2009 22:10

RE: Hmm, tak tohle je zajimave.

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 206564

Podle hebrejského práva, chlapec, který dosáhne 13 let po slavnostním obřadu zvaném Bar Mitzvah se stává dospělým (dívky mají novodobou variantu zvanou Bat Mitzvah). V minulosti totiž lidé umírali daleko dříve než v současné době, takže dospělosti se muselo dosahovat (právně) podstatně dříve.

A od tohoto dne může být počítán jako právoplatný člen tzv. kvóra (quorum), tj. v hebrejštině "minyan" neboli potřebných deseti členů kongregace za účelem modlení (to číslo pravděpodobně vzniklo v době Sodomy a Gomory, kdy se nenašlo 10 zbožných, mravných lidí v těchto městech a tudíž došlo k jejich zkáze). Z uvedeného vyplývá, že od třinácti let jste považován - alespoň v Izraeli - za dospělého se všemi právy a odpovědnostmi jako má dospělý člověk.

Pokud jde o tu genetickou linii po matce, docela bych se za hebrejský výklad přimlouval, neboť matka je vždy JISTÁ, otec - podle práva římského určující "element" - zase tak jistý není.

To unášení palestinských dětí, to bude zase nějaký nesmysl. Kameny a zápalné lahve typu Molotovův koktejl se na policii a vojáky házet nemají a pachatelé těchto činů by i v ČR byli zatčeni a potrestáni. Děti mají chodit do školy, vzdělávat se a připravovat pro budoucí život a nenechávat se agitovat dospělými osobami (teroristy) k nebezpečným provokacím. V ČR by tyto děti skončily v "pasťáku" a právem, ve státu Izrael končí v převýchovných zařízeních, kde je krmí a dobře (lépe než palestinské matky), chodí povinně do školy, ale nemají, bohužel, přístup ke kamení. Některým to po určité době tzv. "dojde", někteří jsou nepolepšitelní.

206593

9.12.2009 22:21

RE: Hmm, tak tohle je zajimave.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206593

Dobre pokud neprojdu obradem Bar Mitzvah ani zadnymi jinymi? Jake exituji pravni vztahy dle Tory nebo Talmmudu? Existuji platna pravni pravidla bez ohledu na nabozenske vyznani nebo jsou pravidla merena dvojim metrem? V pripade, ze Izrael zvazuje aspon soude dle uradujiciho ministra spravedlnosti nahrazeni civilniho prava, pravnim systemem zalozenym na nabozenstvi, by bylo dobre to vedet a melo by to byt jasne verejne receno i cizincum, ateistum, ci vyznavacum jineho nabozenstvi.

206594

9.12.2009 17:04

Hmm, tak to nejspíš nějaké ty šestnáctileté střelce zavřeli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Nejspíš ne do vězení pro dospělé, ale do nějakého odpovídajícího zařízení. Tak z toho nedělejte vědu a běžte něco dělat...

206579

11.12.2009 13:59

Nietzsche a židovství. Analýza

pietroo 90.?.?.?

Zkopíroval jsem si vše, kde německý filozof Nietzsche nějak zmiňuje "židovství", žid, židovský atd. Udělal jsem si analýzu, tak ji tady zmíním:
Nietzsche na jedné straně neustále zdůrazňuje židovský původ křesťanství. "Křesťanství vzniklo z židovství a z ničeho jiného." "Židovství-náboženství strachu, pohrdání a příležitostné milosti." "Křesťanství mohlo vyrůst jen na půdě židovství." "Původ hříchu. Hřích je židovský pocit a židovský vynález a v tomto smyslu bylo pozadím křesťanství celý svět požidovštit. Až k jakému bodu se to v Evropě podařilo, to lze pocítit na stupni cizosti, kterým pro nás je antické Řecko, svět bez pocitu hříchu." "Křesťanství je přehodnocení všech arijských hodnot, vítězství čandalovských hodnot, nesmrtelná pomsta čandalů (=nejnižší indické kasty) jako náboženství lásky."
Nietzschemu vadí křesťanství, které interpretuje jeho židovskými kořeny, komplexy, závistí otrockých povah. "Židé, národ zrozený k otroctví, jak říká Tacitus a s ním celá antika. Židé udělali onen zázrak převrácení všech hodnot. V tom spočívá význam židovského národa, jimi začíná povstání otroků v morálce."
Jestliže Nietzsche takto napadá židovství, a myslí tím zároveň v uvedených citátech křesťanství vzešlé z židovství, co bychom očekávali, že bude říkat k samotným Židům aniž by je viděl přes křesťanství? Že se analogicky dozvíme, jak Židé na celém světě převracejí hodnoty ( dnes bychom mohli uvést např. pojem "antisemitismus", že se naží vnucovat celému světu pocit viny "hříchu antisemitismu" akryjí tím své soukromé zájmy... a sami žádnou morálku nemají a neuznávají ), nebo židovstvím inspirované komunistické hnutí... Dekadentní umění, destrukce...Benjaminkovský židovský komplex, který nafukují do totální megalomanie?? Ne. Nic takto očekávaného se od Nietzscheho nedozvíme. Jakoby mu vadilo "židovství" jen viděno přes křesťanství. "Židé učinili svět tak falešným, že dnes ještě může křesťan cítit protižidovsky, aniž by se cítil jako poslední židovská konsekvence."
K židovství bez křesťanství ale vyjadřuje prakticky jen obdiv:
"Židé jsou bezpochyby nejsilnější, nejtužší a nejčistší rasou v Evropě. Umí se prosazovat za nejhorších poměrů, dokonce lépe než za příznivých, díky svým schopnostem, které by dnes někdo chtěl označit za vady." "Židovská činorodost a vyšší inteligence, v dlouhé škole utrpení hromadili kapitál ducha a vůle. To vyvolává závist a nenávist. proto jsou Židé obětním beránkem všeho možného. Pokud se jedná ne o konzervování národů, ale o vytvoření co možná nejsilnější evropské smíšené rasy, je Žid jako ingredience právě tak potřebný jako zbytek osttaních národů. Možná je burzovní Žid nejhorším vynálezem lidského rodu vůbec...

206785

11.12.2009 14:01

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

pietroo 90.?.?.?

Reakce na 206785

Přesto chci ale upozornit na to, že ne bez naší viny měli největší utrpení mezi všemi národy, a že jim vděčíme za njeušlechtilejšího člověka (Ježíš) a nejčistšího mudrce (Spinoza), nejmocnější knihu (bibli) a nejpůsobivější mravní zákon světa."
Takže když jde o čisté židovství je najednou vše jinak, Ježíš je nejušlechtilejší člověk a Spinoza největší mudrc. Nutno říct, že prvního "Židé" fyzicky zlikvidovali a druhého ze své obce vykopali. (Pro zajímavost, kdyby bylo náhodou pravdivé Turínské plátno, tak takhle Žid nevypadá ani náhodou. Koneckonců křesťanství vzniklo v Galileji, kde žilo promíchané řeckožidovské obyvatelstvo. Viz rabín Sidon: "Evangelium podle Josefa Flavia". Je to jiná duše a sami Židé to cítí ještě lépe než my. Proto mu nemohou přijít na jméno. Viz Talmud.)
A opravdu to říká doslova: "Teprve až bude zničeno křesťanství, budeme k Židům spravedliví. Také jako k původcům křesťanství a nejvyššího dosavadního morálního patosu." "Ve Starém zákoně stojíme v úctě před pozůstatkem toho, jak velký byl kdysi člověk. Nic ve staré Asii ani v Evropě, která chtěla znamenat pokrok člověka, se tomu nemůže rovnat."
I jiné židovské vlastnosti jsou jakoby najednou pozitivní a hodné obdivu:
"Psychologicky vzato, je židovský národ národem nejtěžší životní síly, který vsazen do nejnemožnějších podmínek se dobrovolně z nejhlubší chytrosti sebezachování oddává dekadentním instinktům. Ne, že by jimi byli ovládnuti, ale protože jimi dosahují moc, s níž se mohou prosadit vůči světu. Jsou protikladem všech dekadentů: Musí jej hrát až k iluzi, že se s hereckým géniem postavili do čela všech dekadentních hnutí. Dekadence je pro židovského člověka toužícího po moci jen prostředek: Tento druh člověka má životní zájem udělat lidstvo nemocným a obrátit pojmy "dobrý", "špatný", "pravdivý" a "falešný" v jejich životu nebezpečný a svět pomlouvající obsah." "Úkolem je vytvořit vládnoucí kastu schopnou nejrůznějších úloh v řízení zeměkoule. Vztah Židů k tomu: Velké cvičení v přizpůsobení se." "Židé jsou v Evropě nejsilnější rasou. Neboť jsou ostatním nadřazeni délkou svého vývoje. jejich organizace předpokládá nebezpečnější cestu, větší množství stupňů, než mohou vykázat jiné národy. To je skoro definice nadřazenosti. Nějaká rasa, jako jakýkoliv organismus, může jen růst anebo upadat. Neexistuje stav klidu. Délka v existenci nějaké rasy rozhoduje nutně o výšce jejího vývoje: nejstarší musí být nejvyšší. Jejich plachost brání Židům být bláznivými v našem smyslu: například nacionálně. Zdá se, že jsou velmi dobře očkováni a nepropadají snadno nacionalismu. Jsou dnes proti této poslední nemoci evropského rozumu. Jen Židé dosáhli v moderní době nejvyšší formy duchovnosti. Offenbach, Heine...

206786

11.12.2009 14:03

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

pietroo 90.?.?.?

Reakce na 206786

V tomto smyslu ostatní rasy ještě nemají ducha."
Když mluví o "židovství" a myslí tím zároveň především křesťanství říká jako argument: "Řím pociťoval v Židovi něco jako protipřirozenost samu, své antipodické monstrum. V Římě platil Žid za usvědčený z nenávisti k celému lidstvu." Ovšem, když mluví jindy jen čistě o Židech (bez křesťanství) je vše jinak: "Každá spoelčnost má tendenci snížit své protivníky v karikaturu. V římsko-aristokratickém řádu byl Žid redukován na karikaturu."
V podstatě obdivuje židovskou vůli k moci: "K divadelním hrám, do kterých nás pozývá příští století, patří rozhodnutí o osudu evropských Židů. Že vrhli svou kostku, překročili svůj rubikon, to je cítit oběma rukama: Zůstává jim už jen buď se stát pány Evropy nebo Evropu ztratit, tak jako kdysi před dlouhými roky ztratili Egypt, kde také stáli před podobným buď anebo." (Je zajímavé, že nejprve byli Židé přijati bez prblému, vyzdvihováni dokonce do nejvyšších funkcí hned po faraónovi. Ale pak zřejmě faraoni poznali pravé židovské záměry a snažili se je eliminovat. Židé zřejmě odešli z Egypta za vlády následníka největšího a nejslavnějšího egyptského faraona ramesse 2. Je zajímavost, že Ramesse 2. měl blond vlasy. Také několik let předtím, manželka faranona Haremheba je vyobrazena na hrobce s modrýma očima a blond vlasy. Faraon Haremheb byl za vlády známého faraona Tutanchamona velitelem armády. ŽIdé podle bible ukradli okolním Egypťanům v jejich domech co se dalo a utekli z Egypta.)

"Jakým požehnáním je Žid mezi německým dobytkem! To podceňují pánové antisemité. Co vlastně odlišuje Žida od antisemity: Žid ví, že lže, když lže. Antisemita neví, že pořád lže. ...(Antisemité) Mají cíl a tím jsou židovské peníze. Neumí dát svému životu smysl. Definice antisemity: Závist, resentiment, vztek jako vedoucí motiv v instinktu, nárok vyvoleného, dokonalý morální sebeklam, má všechna velká slova stále na rtech. To je jeich typické znamení: Neregistrují ani komu jsou k nerozeznáni podobni? Antisemita je závistivý tzn. nejstupidnější Žid."
"Židé dosáhli ve sféře umění génia, Heine, Offenbach, tento satyr hudby, která je pravým osvobozením od základu zvrhlé hudby německé romantiky."
Jka jsem již uvedl: "Úkolem je vytvořit vládnoucí kastu schopnou nejrůznějších úloh v řízení zeměkoule. Vztha Židů k tomu: Velké cvičení v přizpůsobení se. Jsou proto největšími herci. Také jako básníci a umělci jsou nejskvělejší napodobitelé a vciťovatelé." (Můžeme dodat s židovským filozofem Wittgensteinem, který píše ve svým "Rozličných poznámkách", že Židé nejou v pravém slova smyslu tvůrčí rasa a říká to dokonce o svém vlastním díle.)
"S Němci ztrácím svou dobrou náladu. Němci dělají čas nudným. Jinak to je pokud jsou Žid nebo Židovka...

206787

11.12.2009 14:06

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

pietroo 90.?.?.?

Reakce na 206787

Je podivuhodné, že mezi lety 1876-86 skoro všechny mé příjmené okamžiky při setkávání s lidmi vděčím Židům a Židovkám....V Evropě jsou Židé nejstarší a nejčistší rasou. Prot je krása Žodvky ta nejvyšší." (Měl jsem několik kamarádek, které měly částečně židovský původ, jsou to dobré kamarádky, ale žádná mne fyzicky nepřitahovala a co se týká krásy podprůměrné. Někdo to může ale vidět jinak.)
"Nebezpečí židovské duše: 1.Hledá, kde by se parazitně zahnízdila. 2. Umí se "přizpůsobit" jak říkají přírodovědci: jsou proto rození herci, stejně jako polyp, který přijme barvu skály, na které je nalepen...Nebezpečí židovské duše: Parazitismus a herectví."
Můžeme uzavřít: Když se jedná o židovství "bez křesťanství", Nietzsche je vlastně obdivuje, obdivuje jejich rafinovanou vůli k moci. Jinde předpokládá, že se etnika v Evropě pomíchají, počítaje v to i Židy, a vznikne tak velmi silná a schopná rasa. Dokonce uvádí, že "mezinárodní finančníci jsou v tomto mými spojenci". [smích] [smích] (konec analýzy)

206788

11.12.2009 17:06

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206788

Mel bych poznamku k tomu co ovlivnuje vseobecny moralni stav spolecnosti. Jakakoliv represe, okupace, genocida... je ze strany tech, co ji vykonavaji primarne zamerena proti lidem s potencialem byt nebezpecni. Vicemene v takove situaci se podle veliskosti tlaku jedinec dostava do konfliktu moralni principy versus existence v systemu. At uz osobni individualni volba probehne jakkoliv vysledkem je upadek vseobecne moralni urovne. Bud jednotlivec stoji za principy a semele ho system nebo je nucen zmenit sva moralni stanoviska.

Jakakoliv populace ma nejakou konecnou kapacitu lidi vsech moznych talentu a schopnosti. At uz jde o drvaci typy nebo moralisty. Moralka je to, co brani byt clovek jako vlk vlkem. Spolecnost moralistu by nemela dlouheho trvanim protoze by byla prevalcovana zvenci. Vse stoji na dynamicke rovnovaze. Pokud je moralni uroven prislis oslabena prevladne vlci spolecnost, ktera je take nestabilni a nema dlouheho trvani.

Tomu celi vychodni Evropa z duvodu desitek let represe a zapad je naopak moralne rozkladan konzumnim pristupem. Dejme dohromady represi a strategie masove apelujici na na nase zivocisne pudy a mame smrtici koktejl destrukce civilizace. V chaosu vsak nevladne nikdo. I peklo s nejakym arcidablem by muselo mit strukturu, kde ten arcidemon by byl na vrcholu pyramidy moci.

206800

11.12.2009 18:53

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 206800

Taky bych měl poznámku, která není v kontradikci k řečenému, jen informaci doplňuje.


Mimo uvedené existuje i třetí možnost, kterou může jednotlivec v případě nástupu řekněme represí zvolit (příklady v historii), a to je v přeneseném smyslu slova odchod do v uvozovkách vnitřní "ilegality".

Pozor. Nemám na mysli ilegalitu ve stylu odboje za WW2 nebo ve stylu tzv. disentu za 3.odboje. Obojí je opět jen pokračováním politiky jinými prostředky, tedy dosahování operačních cílů za použití mnohdy násilí a často košér pokrytectví a není smyslem této úvahy zde nyní polemizovat o oprávněnosti tohoto násilí. A i když to není tak patrné, tak dokonce i tzv. 3.odboj se k násilí uchyloval a nebyla to jen skupina kolem bratrů Mašínů, která humánní myšlenky odporu vůči Systému svými skutky zdiskreditovala.

(mimochodem, všimli jste si rétoriku nositele Nobelovy ceny Míru Obamy, který nyní otevřeně hlásá, že násilí, pokud jej provádíme MY, je oprávněné???[smích][smích])

Navíc, nejen, že ničeho faktického tehdy skupiny 3.odb. ve vztahu ke společnosti nedosáhly (tj. pozitivní změny), naopak se po morální stránce (byť tvrdí ideologocky opak) zařadily na úroveň těch, které samy kritizovaly.



Ilegalita, o které s nadsázkou hovořím (a tak to prosím berte [smích]), by se dala přirovnat k přístupu toltéckých bojovníků nebo za španělské konquesty perzekvovaných mexických indiánů (cesta Brujos, Nagualů).

Netvrdím, že to je cesta pro současné podmínky. Je to ale cesta jak o změně nikoli jen hovořit, ale pro její naplnění začít v první řadě pracovat sami NA SOBĚ. Seskupovat se s lidmi podobného smyšlení a pokud možno podobných schopností a nenápadně, tak jako neuchopitelný stín, pomáhat i ostatním (dočasně nevědomým), aby pochopili nutnost uskutečnit změnu nejdříve v sobě a až potom se pokoušet měnit ostatní. Změna musí přijít zdola, opačně to nefunguje.

Nebo minimálně v této věci postupovat paralelně a nikoli tak, jak se snaží mnozí profesionální revolucionáři, pseudoguruové, kteří potom jako v Orwellově knize "Farma zvířat" ideje (pro které se tzv. za pravdu, lásku a spravedlnost původně bojovalo) později více či méně zneužijí pro svůj benefit.


Zprofanovaný a dlouhodobě neudržitelný Systém, který je předmětem bádání i zde na Zvědavci, je vlastně odrazem našeho nevědomého ega, které volá po změnách (ale až tehdy, pokud je okolnostmi donuceno), ale fakticky o ně nestojí a udělá vše proto, aby k nim nedošlo.

Změna, o které hovořím spočívá v odchodu do "myšlenkové" ilegality, která vede k ovládnutí ega, pochopení SOUVISLOSTÍ a změny chápání reality, která nám je Systémem, chamtivými voldemortími E/elitami a jejich lokaji po věky úspěšně podsouvána.

My two cents.


Mimochodem, předchozí pietroovy příspěvky jsou pro chápání Souvislostí hodně užitečné.


jansmith[smích]

206804

12.12.2009 1:52

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 206804

> Seskupovat se ...
> pomáhat i ostatním (nevědomým) ...
> Změna musí přijít zdola
> opačně to nefunguje.

Právě naopak, Jene. Nikdy v lidské historii nepřišla žádná změna zdola. Bezhlavé davy samy nikdy nic nevymyslely. Ani nevykonaly. Nebo snad nějakou takovou událost znáte?

Všechny významnější posuny v dějinách provedly zapálené skupiny lidí, jež získal pro svou IDEU charismatický vůdce. Vzpomínáte? Buddha, Kristus, Mohamed, Hus, Lenin, Hitler, Gándhí, ... Nebo soudíte, že by islám vznikl bez Mohameda, satjágraha bez Gándhího?

Vaše víra v seskupování, otevírání očí, nahlížení za opony (a jiné), ústící v kýženou změnu zdola, je lichá. Stálým opakováním tohoto neúčinného postupu jen zbytečně plýtváte energií.

206826

12.12.2009 6:33

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206826

Jenomze ty osobnosti museli prijit ve spravny cas. Pokud prisli v jinem case, tak byly bez milosti znasakrovany nebo umlceny, aniz by to melo efekt.

206830

12.12.2009 11:33

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 206826

Právě naopak Vojto..[smích]


Zásadní změna k lepšímu z celospolečenského hlediska (o které zde hovořím) nikdy nepřišla s hora, byť se o její nastartování mnozí moudří duchovní učitelé (jak jsi je vyjmenoval: Buddha, Kristus, Hus, Gándhí) svými kázáními a radami ve své době pokoušeli.

Poznámka kolegy Reneho také leccos vysvětluje, protože většina těch moudrých učitelů byla Systémem (tedy Pokrytci v jeho čele a jejich placenými nebo nevědomými Lokaji) pro MOC a peníze do těch správných "košér" kapes násilně umlčena (J.Hus, Mahátma Gándhí, M.L.King jr. atd.) nebo jak se to děje v dnešních pseudodemokraciích s jejich nástupci ignorována tím, jak jsou cíleně odsunuti na okraj zájmu mainstreamu.


Ti lidé dali ostatním pouze návod na cestu k sebepoznání a hledání cesty osobního růstu k vnitřní svobodě pro DOBRO CELKU (nikoli jak je v DUALITĚ podsouváno toliko ega) a proto trvalo další stovky (tisíce) let než se jejich myšlenky rozšířily natolik, aby to začalo mít nějaký zásadní vliv na reálnou situaci ve společnosti.


Pravda je tedy taková, že ke SKUTEČNÝM pozitivním změnám (nikoli jen verbálním návodům) došlo ve velkém až tehdy, kdy tzv. běžní lidé (mnohdy po tragických zkušenostech s vrchností) tyto "návody" aplikovali na sobě -ZMĚNILI SE- a tudíž začali změny postupně prosazovat i navenek.

Tedy ještě jednou Vojto: ZDOLA NAHORU...[smích]


Ti lidé (jak si je jmenoval), by bez toho, co jsi poznamenal, cituji: ("otevírání očí, nahlížení za opony (a jiné)".) vůči svým nevědomým bližním, žádné markantní pozitivní posuny v dějinách neprosadili. A to ani nepřipomínám, že tvůj příklad -Hitler- (připomínám, že byl někým MOCNÝM z pozadí financován a k moci přiveden) lidem oči neotevíral, ale jim je pomocí demagogie, zneužité ideologie, brnkáním na jejich animální pudy, negativní emoce a po Goebelsovsku rozšiřovaných pokřivených "pravd" pro strategické cíle E/elit naopak ZAVÍRAL.

Dokonce i idea komunismu byla zneužita a odsouzena k zániku, protože ji většinová populace (tak jak zdůrazňuji: Z DOLA) nepřijala a mimo jiné to bylo i proto, že ji byla velmi často násilně a krvavě (S HORA) v rozporu s humánními přístupu a zdravým rozumem naroubována.


Jako ve většině svých názorů na Svět a mezilidské vztahy v něm se i tentokrát Vojto bohužel mýlíš, ale nevadí, přijdou i další pokusy. Navíc si skrze tebe tuto naší rozpravu mohlo přečíst nebo ještě možná přečte mnoho dalších čtenářů Zvědavce a je již na nich, ke které z našich variant se vnitřně přikloní. Mýlíš se tudíž logicky a analogicky i v tom posledním svém tvrzení, že bych zde s tebou snad plýtval energií. A Peace s tebou.

jansmith[smích]

206850

12.12.2009 20:43

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

abc 89.?.?.?

Reakce na 206850

Jane a predsa existuje výnimka, ktorá vám akosi ušla. Biblia učí, že Ježiš pred svojim prvým príchodom na Zem žil v nebi ako Logos, čiže hovorca Boží. Ako Boží najdrahší syn bol poslušný Otcovi a narodil sa na Zemi preto, aby vykúpil ľudstvo z dedičného hriechu, ktorý sme zdedili po Adamovi. Na zemi učil ľudí ako majú žiť, aby získali Božie schválenie. Nerobil nič iné, len to čo sa naučil v nebi od svojho Otca. Preto mohol povedať: "Čo učím nie je moje, ale patrí tomu, kto ma poslal. Ak túži niekto konať Jeho vôľu, pozná, či je to učenie od Boha, alebo, či hovorím sám od seba." Ak sa presvedčíte sám o tom, aká je dobrá a prijateľná a dokonalá Božia vôľa, spoznáte sám, že pomoc prišla prvý krát zhora.
[smích]
Napriek tomu, že Ježiš robil množstvo zázrakov uzdravenia a dokonca vzkriesenia, stal sa známy ako "Učiteľ". Čo učil? Predovšetkým oznamoval "dobré posolstvo o kráľovstve" - o Božej nebeskej vláde nad celou zemou, ktorá prinesie poslušnému ľudstvu nekonečné požehnania. Ježiš má dodnes svojich nasledovníkov a slúži ku cti Vladimíra, že ich príspevky nemaže, pretože vie, že tiež prispievajú svojimi podnetmi k uvažovaniu o reálnom východisku z daného stavu do ktorého sa ľudstvo dostalo. Takže skutočná pomoc pride vďaka Bohu aj druhý krát zhora. Sami by sme si bez Božej pomoci nepomohli takisto , ako "by sa sám nikto z blata za vlastné šnúrky od topánok nevytiahol". V tom je hodnota pravej diskusie, že nemláti len prázdnu slamu. [smích] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] [smích]

206873

12.12.2009 22:52

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 206873

Nevím, nakolik máš pravdu abc, protože nezavrhuji nic, co jsem si svou zkušeností nebo intuicí nemohl ověřit a proto ani tvé, silně na Bibli a Krista náboženskými mýty a ideologiemi orientované názory, které zde v debatách sleduji již delší dobu, nezavrhuji.

Vše je o úhlu pohledu a o úrovni vnímání reality, na které se nacházíme a tudíž každému co jeho jest.



Protože ale nejsme na kůru, ale v debatě, je dobré zaměřit svou pozornost na Podstatu a nezabřednout do disputací, které se od ní odchylují.

V mých předchozích příspěvcích nehovořím (jak píšeš) "o POMOCI" (která může pro připravenou lidskou bytost přijít ve své podstatě odkudkoli tedy klidně i s hora), ale hovořím o skutečné "ZMĚNĚ" společenských vazeb a Systémů k lepšímu, která může podle mne nastat ať se ti to líbí nebo ne jedině tzv. " Z DOLA NAHORU".

Pokud většinová populace nepochopí ryzí (tj. egem, demagogy a ideology nepokřivenou) Podstatu myšlenek svých etiku a morálku hlásajících učitelů (a je jedno jestli se jedná o Ježíše Krista nebo další historiky zdokumentované duchovní učitele), nepřijme je za svou (ale nikoli jako bigotně věřící ovečky, ale jako svobodně a samostatně kriticky uvažující lidské bytosti) a nezačne se podle nich ve svých každodenních životech k sobě i jiným chovat, nikdy ke skutečným a co je důležité trvalým společenským změnám k lepšímu nedojde.

Vždy jen dominuje honba za něčím, spojená ruku v ruce se všudypřítomným pokrytectvím (chceš-li farizejstvím), plus strachem a závislostmi (byť se s hrdým čelem nebo hranou pokorou tvrdí opak) a mizérie tzv. běžných lidiček (na rozdíl od těch bohem či kým vyvolených..[smích]), skrze těmi právě jmenovanými v nich podporující nevědomost a ignoranci, stále dokola pokračuje.

Takže jestli ta pomoc přijde od tvého Boha (a je jedno, co si pod touto SILOU kdo představujeme) nebo od vědomých lidských bytostí, tak to ještě neznamená změnu, o které hovořím.


To je ten princip, který já pracovně nazývám: z dola nahoru a který je pro některé hledající a zároveň tápající lidičky z různých a celkem snadno pochopitelných důvodů prozatím nestravitelný.

Věřím [smích], že je to teď jasnější.


jansmith[smích]

206879

12.12.2009 23:45

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 206850

Dobrá Jene. Ustupuji.

Pobil jste mě zejména svými konkrétními historickými příklady. Těmi, na nichž jste nám ukázal, že k revoluci netřeba ani Myšlenku, ani Vůdce. Všechny významné dějinné zvraty se přece odehrály bez nich. Přišly ZDOLA. A nebo, že by přece jen ...? [mrknutí jedním okem]

206882

13.12.2009 13:46

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

jansmith1094 193.?.?.?

Reakce na 206882

Bude lepší Vojto, když svou vzájemnou debatu nebudeme brát (jak evokuješ slovem "pobil",) jako "boj", ale spíše jako férovou debatu, která nám oběma (i možným dalším ji monitorujícím čtenářům) pomáhá na našich cestách osobního růstu, tedy mimo jiné i na cestě za (na pseudoautoritách nezávislým) chápáním SOUVISLOSTÍ.


Mnohdy ani není tak důležité, kdo má pravdu více a kdo méně, ale důležitý je fakt, že se debata vůbec vede (že není SHORA zakázána, viz. např. snahy sionistů strašákem antisemitismu) a že nutí její aktéry (pokud jsou připraveni a mají otevřenou mysl a srdce) měnit svůj pohled na mainstreamem a zprofanovanými E/elitami a jejich lokaji podsouvanou "realitu" v pohled na pseudoautoritách nezávislý a více Vědomý.


A pokud jde o tvé výrazy, cituji: "zvraty", "revoluce", "vůdce", stále v nich nemáš zakomponovaný můj příměr "TRVALÁ, POZITIVNÍ ZMĚNA", ke které nikdy nedojde jen z popudu, chceš-li vůdců, či duchovních učitelů, pokud zároveň nedojde ke změně vědomí a přístupu většinové populace ZDOLA, o kterou tady a doufám, že souhlasíš, obvykle jde.

Nebo máš pocit, že nejde o většinovou populaci (tzv. obyčejné lidi), ale jde naopak o zachování nadstandardních výhod (většinou získaných útlakem, pokrytectvím a podvody na svých bližních a tudíž z morálně-etického hlediska nezasloužených) těch, kteří o sobě smýšlejí jako o vyvolených a které já nazývám jako farizejstvím zprofanované E/elity? Čest nepříliš častým výjimkám...[smích]


Opakuji: Trvalá pozitivní společenská změna k lepšímu pro VŠECHNY zúčastněné (pro většinovou lidskou populaci, nikoli jen pro vyvolené) může mít úspěch jedině tehdy, pokud postupuje ZDOLA NAHORU, byť nepopírám, že myšlenka (tedy dle abc klidně "POMOC" nejvyššího), může přijít odkudkoli, tedy i SHORA, viz. zmínění duchovní učitelé.

Žádná tzv. revoluce ve společnosti v historii ke změnám o kterých hovořím nevedla (maximálně k dílčím, zvláště byla-li pseudoautoritami vedena násilnými prostředky a vygenerovala další nespravedlivost) a to proto, že zároveň nedošlo k revoluci VNITŘNÍ (tedy ZDOLA NAHORU) v myslích jejich, v nevědomosti E/elitami a jejich lokaji pro MOC a peníze do těch správných kapes záměrně a pokrytecky držených účastníků.


Jeden z možných materiálů ke studiu (i pro přítele abc) např. zde:
Jiddu Krishnamurti: Vnitřní revoluce
http://rapidshare.com/files/95091842/krishnamurti_...

jansmith[smích]

206902

13.12.2009 15:31

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 206902

Vy jste vymyslel Jene teorii o hnutích, probíhajících ZDOLA. Proč ne? Na její podporu ovšem máte jen hromadu slov, která by šla shrnout pod stručné - VĚŘÍM. Věcné argumenty Vám zcela chybí. Neumíte uvést jediný historický příklad, který by Vaši teorii podporoval. Mé argumenty o vůdčích osobnostech a myšlenkách, provázejících každý významnější zvrat v lidských dějinách ignorujete.

Omlouvám se Jene, ale o další diskuzi na této úrovni nemám zájem.

206908

13.12.2009 15:58

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 206908

Jasně Vojto..[smích]


Nedivím se, protože to je v podstatě jediný způsob, jak uniknout debatě a iritujícím informacím, které nezapadají do tvého konceptu vnímání reality, stejně jako tomu bylo blahé paměti například v případě kolegy a sofisty HHBB ohledně naší polemiky o podstatě ega. Pamatuješ?


Není to tady na Zvědavci takto z tvé strany poprvé a vlastně je to tak dobře, protože to stejně nevypadá, že bys měl snahu se zamyslet nad Světem a lidskými vztahy v něm i z jiného pohledu, než ti diktuje myšlenková úroveň pseudoautorit, ke kterým pravděpodobně vzhlížíš a od kterých čerpáš inspiraci a navíc zde nebudeme alespoň editorovi "nataženými" polemikami zabírat místo.

Jak dokumentuje historie naších názorů na různá zdejší předešlá témata se slovy Janka dodávám, že oba zůstáváme na jiných úrovních (vrstvách) vnímání, takže úsudek ohledně rozebíraného nechť si případný čtenář vlákna, pokud bude mít zájem, učiní sám a my dva "na viděnou" někdy jindy.

Peace s tebou.

jansmith[smích]

206909

11.12.2009 20:37

RE: Nietzsche a židovství. Analýza

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 206788

Hezká práce [smích].

Klíčovým slovem pro pochopení souvislostí je "soucit". Jeho absence je problémem židovského Boha, a až sesláním svého Syna na svět a jeho soucitnou zástupnou obětí je Jahve obohacen o tento rozměr. Soucit je právě to, co odlišuje křesťanský (novozákonní) svět od (starozákonního) světa judaismu (z definice, v praxi se samozřejmě za těmito ideálními pojmy může skrývat leckdo a leccos). Tato "vnější" evoluce je zároveň symbolem naší vlastní evoluce vnitřní (jak nahoře, tak dole), která je nejdůležitějším procesem naší psychiky vůbec, a Nietzsche ji osobně prožíval mimořádně bouřlivě - se vstupem soucitu ("křesťanství", Krista) do své psychiky bojoval doslova "o duši", a tento boj nakonec velmi spektakulárně "prohrál" - jak už jsme tu probírali, zhroutil se definitivně při pohledu na vozku bijícího koně, a zbytek života byl odkázán na soucit ostatních. I když, takováto prohra je možná z opačného úhlu pohledu výhrou. Jeho filosofie a dílo je jen odrazem tohoto jeho heroického zápasu, a jeho názory na Židy a křesťanství jsou v tomto světle jasné.

Výše zmíněná evoluce soucitu je geniálně formulována v Jungově Odpovědi na Joba (Antwort auf Hiob).

206813

Příspěvků: 36

08.12. 01:03  nevedomost
08.12. 09:58 Dom  RE: nevedomost
08.12. 06:02 H.Linek  Zadrzeni vytrzniku
08.12. 10:38 mtk  RE: Zadrzeni vytrzniku
08.12. 11:38 aristokrat  RE: Zadrzeni vytrzniku
08.12. 11:49 mtk  RE: Zadrzeni vytrzniku
08.12. 11:57 sxg  RE: Zadrzeni vytrzniku
08.12. 12:52  RE: Zadrzeni vytrzniku
08.12. 14:19 sxg  RE: Zadrzeni vytrzniku
08.12. 23:16 steve  RE: Zadrzeni vytrzniku
09.12. 00:33  RE: Zadrzeni vytrzniku
14.12. 09:03 Frank51  RE: Zadrzeni vytrzniku
08.12. 06:24 abc  Reklama politických priestupkov
08.12. 07:38 gloriola  Vo svojej podstate ie som zloprajný jedinec...
08.12. 11:45 sxgo  Ukrajina
09.12. 13:29 Rene Bartosek  Hmm, tak tohle je zajimave.
09.12. 13:31 Rene Bartosek  RE: Hmm, tak tohle je zajimave.
09.12. 22:10 Arkan  RE: Hmm, tak tohle je zajimave.
09.12. 22:21 Rene Bartosek  RE: Hmm, tak tohle je zajimave.
09.12. 17:04  Hmm, tak to nejspíš nějaké ty šestnáctileté střelce zavřeli
11.12. 13:59 pietroo  Nietzsche a židovství. Analýza
11.12. 14:01 pietroo  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
11.12. 14:03 pietroo  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
11.12. 14:06 pietroo  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
11.12. 17:06 Rene Bartosek  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
11.12. 18:53 jansmith1984  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
12.12. 01:52 Vojta49  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
12.12. 06:33 Rene Bartosek  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
12.12. 11:33 jansmith1984  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
12.12. 20:43 abc  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
12.12. 22:52 jansmith1984  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
12.12. 23:45 Vojta49  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
13.12. 13:46 jansmith1094  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
13.12. 15:31 Vojta49  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
13.12. 15:58 jansmith1984  RE: Nietzsche a židovství. Analýza
11.12. 20:37  RE: Nietzsche a židovství. Analýza

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 20

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
25,53 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,22 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,20 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 808,09 Kč
1 unce stříbra
394,57 Kč
Bitcoin
175 558,50 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 527