Diskuze k článku

Směrem k alternativě globalizace

Příspěvků 42

2.12.2009 0:54

Jane Bürgermeister

Trniman 90.?.?.?

Inspirovala mne tahle pani. Pojdte žalovat Rockefelery, Rotshildy a t.d. Neni třeba nadace, stači když každy kdo chape v jake situaci se lidstvo nachazi zažaluje vyšezminene zmrdi... Něco jako vlna na stadionu .) Budeme je žalovat za porušovani lidskych prav, genocidu, otroctvi a t.d. a t.d. Když se do toho zapoji vice lidi .. .) Pak se spojime. Nevychazi jim to. Mame dobry čas dostat je do basy ( popravit )

206124

2.12.2009 1:31

RE: Jane Bürgermeister

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 206124

Kde chcete žalovat? Ani ona nemá šanci něčeho dosáhnout. Buďte bez obav. Soudy všech stupňů jsou pojistkou proti zdravému rozumu. Jen šťastnou náhodou se občas stane opak. No a někteří takto "věřící", i to málo štěstí, co na ně sedne považují za málo, a vystavují se pokušení pohrdnout štěstím.
Víra v cestu práva!
Ale jinak Vás chápu. [mrknutí jedním okem]
Možná, až soudci budou mít hlad, poté co se jim vynulují konta...

206126

2.12.2009 8:31

RE: Jane Bürgermeister

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 206124

[chechtot]
Naše právo spočívá na síle. Slovo "právo" je abstraktní pojem a není ničím podloženo. Toto slovo neznamená nic jiného než: dej mi, co chci, abych měl důkaz, že jsem silnější než ty.
Ve státě, v němž je špatná organizace moci, zákony jsou neúčinné a kde jsou vládci, kteří ztratili svou osobnost uprostřed záplavy práv, vyplývajících z liberalismu, nacházím nové právo - zaútočit právem silnějšího a rozprášit všechny existující síly pořádku a regulace, rekonstruovat všechny instituce a stát se svrchovaným pánem těch, kteří nám dali právo k jejich ovládnutí tím, že se ve svém liberalismu vzdali vlastní vlády.


Toto tedy měli tvrdit ti, co by měli být souzeni. I kdyby se jednalo o ně, je jasné, že kdo psal tento text věděl mnohem lépe, že to ani Bürgermeisterové s Trnimanem neklapne, jednoduše proto, že ví lépe, jak praxe funguje.

Pro kozoroha:
Z dočasného zla, které jsme nyní nuceni páchat, povstane dobro neotřesitelné vlády, která obnoví řádný chod mechanismu národního života, zničený liberalismem. Účel světí prostředky. V našich plánech nesoustřeďujme naši pozornost k tomu, co je dobré a morální, ale k tomu, co je nutné a užitečné.

to je výtažek z téhož textu, ale s tím dobrem...nevím nevím [oči v sloup]

206131

3.12.2009 4:03

RE: Jane Bürgermeister

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 206131

To,co mi pisete odpovida pravde a prikladem nasi ubohosti proti politikum jsou volby, ktere ,kdyby opravdu byly demokraticke a svobodne ,bez manipulave kandidatu,tak by je zakazaly.Volic ,vlastne jde k volbam s pocitem a ucelem ,vybrat z tech vsech lotru, toho lotra nejmensiho, jako jeho prani na co nejmensi skodu pro obyvatelstvo.Prikladem byla Australie,kde se obyvatelstvo vyjadrilo nezucastnovat se "americkeho tazeni", celkem 75% reklo ne,ale ,politici rekli,vzdyt jste nas zvolili,dali jste nam pravo do rukou a my rozhodli ( ve jmenu nas),ze do te valky jdeme.Pritom,kazda valka zadluzi stat,ne politiky, ty ten dluh uvali dani na obyvatelstvo,kteri v ramci toho mandatu nemaji pravo se vyjadrit.Americky dluh se kazdym rokem prodluzuje podle Henry Makow Ph. D. na 13 trilionu rocne, coz je udajne 44.000 dolaru pro kazdeho obyvatele, pri tom ,banky vlastni polovinu dluhu vlady v tak zvanem seskupeni Federalni banka,coz jsou soukrome banky,( kdo, je vlastni?) takze ,kdo na valce nejvic vydelava a otazkou je, pro jaky ucel.
Citát z díla prof. teol. J. Rothkranze; Nadcházející diktatura
humanity aneb Panství Antikrista (II. díl, Světovládci temnot
v akci):
“Původem rumunský Žid, Marcus Eli Revici, který se v Americe nazýval Ravage, oslovil ve svém článku v newyorském „Century Magazine“ z 28. ledna 1928 přímo nežidovské národy: „Nejste ještě ani na samém počátku k rozpoznání skutečné velikosti naší viny. Jsme vetřelci a okupanti. Jsme ničitelé. Jsme buřiči a revolucionáři. Zmocnili jsme se vašeho přirozeného světa, vašich ideálů, vašich osudů a udělali jsme z nich zdechliny. To my jsme byli pravou příčinou nejen poslední války, ale téměř všech vašich válek. Byli jsme původci nejen ruské, nýbrž vůbec všech větších revolucí vašich dějin. Zanesli jsme nejednotu a zmatky do vašeho osobního i veřejného života a děláme to dodnes.

Vietnam War: $596,200,000,000.00 (596.2 Billion)
Korean War: $405,200,000,000.00 (405.2 Billion)
World War 1 (US Costs) 328,292,421,030 (328.3 Billion)
Space Shuttle Program: (162.6 Billion)
Apollo Space Program: 151,400,000,000.00 (151.4 Billion)
Viz J.D.Rockefeller: "Vše co potřebujeme je všeobsáhlá krize a národy budou ochotni přijmout Novým Světový Pořádek."
Thomas Jefferson’s PREDICTION made in 1802 is NOW occurring
Red Dawn wrote:“The first misconception that most people have is that the Federal Reserve Bank is a branch of the US government. IT IS NOT. THE FEDERAL RESERVE BANK IS A PRIVATE COMPANY”…
“I will close with Thomas Jefferson’s Warning To America :”
“I believe that banking institutions are more dangerous to our liberties than standing armies

"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." - Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001
http://www.henrymakow.com/half_of_u...Automaticky kráceno

206190

3.12.2009 14:08

RE: Jane Bürgermeister

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 206190

Takže viníka máme, co teď…

206222

4.12.2009 10:32

RE: Jane Bürgermeister

mtk 88.?.?.?

Reakce na 206222

uráááá na židy, jak jinak ... [velký smích] Toho Raviciho jsem četl, svou naivitou předčí Mateřídoušku a jiné kreslené časopisky pro děti ... = "My Židé na sebe požalujem, abyste nás Vy Nežidé mohli zholokaustovat. My se obětujem... " Asi fakt jen zbývá se dotazovat: "komu na oltář"? [mrknutí jedním okem]

206282

2.12.2009 1:19

Zivot je divna zalezitost v tom ,co vse prozijeme.

kozoroh 59.?.?.?

Moje babicka se narodila v Rakousko-Uherskem prostredi,prozila vznik Ceskoslovenske republiky,jakoz i zanik, nemeckou okupupaci,nadechli se v 1945 na par roku a prisel Unor 1948, po nem padesata leta, politika s lidskou tvari,jaro 68 a ruska invase, potom normalisace-kolaborace,zemrela pred Sametovou revoluci, muj zivot byl takovy ,ze pod ruskou "botou" a kolaboraci Cechu s komunismem a kremelskymi vladci z nas udelal odpurce ke vsemu ruskemu, aniz mnozi vubec vedi ,co je komunismus a kdo stvoril a uvedl komunismus do praktickeho zivota obcanu.Muj ,znamy v emigraci rikal neco,co mne presvedcovalo take,ze ten rusky narod,co by utlacovatele jsme nenavideli a dnes ,s uzasem muzem rici v tomto novem svetovem podnikani na jednu svetovou vladu,ze to mozna budou ti "nenavideni" Rusove ,co nas nakonec vytahnou z te brindy,co jsme si s nasimi zkorumplovanymi politiky navarili.Kdyz prectu body vlastenectvi "za rodinu",coz se volalo z ruskych zakopu na stranu Nemcu v pocatku utoku,tak si myslim ,ze z historickeho hlediska si pujdu precist prvni nacisticke zakony na ochranu Nemecka pred cizim vlivem ,jako dnesni Rusove se brani tomu samemu vlivu,co kdysi Nemci,za zachovani vlasti,kultury a prava domacich obcanu, pred mezinarodnimi vestrelci.Proto si myslim,ze kazdy ,kdo ma konicka historii,by mne mohl nasledovat k posouzeni Nemecko- Rusko zakroku na ochranu narodnich zajmu, udrzeni rasy, je predevsim prvoradym zakonem na preziti,vratit se do dob pevne rodiny a tim i mit kontrolu nad detmi a jejich vychovou,postavit rodinu,co by zakladni kamen k existenci naroda a zaruceny proces k pristi generaci a jejimi pozdejsimu vyvoji.
Ted,jde je nom o to,jak na zapade-demokrate a pro globalisaci bosove se postavi k tomu,ze jim nekdo udela skrt pres jejich mocenske plany, ted uz skorem za pet minut dvanact, obratit kormidlo od globalisace a prehodnotit a zrusit zakony takovy proces podporujici, nebot zmenit lidi,znamena zmenit zakony a dostat pod kontrolu vsechna proglobalisacni media a to bud eto nejtezsi,co vlastence v Rusku ceka, ted,jde o to zda utopime svou nenavist k Rusku s tim,ze pochopime o co jde a pootocime kormidlo s nimi-Ruskem.

206125

2.12.2009 4:35

RE: Zivot je divna zalezitost v tom ,co vse prozijeme.

karel4u 189.?.?.?

Reakce na 206125

Vas konicek studia historie je nebezpecna aktivita a zvlaste jestli se zabyva casem predholocoustovym mnohonasobne tolik. Dokonce bych si dovolil rici, ze by mela byt zakazana, stejne jako knihy ktere by mohly vysvetlit duvody toho, co se stalo.
Je to proto, ze soucasnost se zacina napadne podobat minulosti a nove objevena historicka fakta by mohla slouzit jako recept k rozreseni soucasne krise.

206128

2.12.2009 19:51

RE: Zivot je divna zalezitost v tom ,co vse prozijeme.

daniela 95.?.?.?

Reakce na 206125

...jako dnesni Rusove se brani tomu samemu vlivu,co kdysi Nemci,za zachovani vlasti,kultury a prava domacich obcanu..

Máte pravdu.A ti, co ještě alespoň trochu umějí rusky a zabrousí na ruský web,jistě se ne jednou setkají se zvláštností,která se u nás čechů rychle vytrácí.Totiž,s velkou hrdostí ke své zemi,ani mezi mladými diskutéry nechybí ona chuť "bojovat"za všechno ruské.Čímž míním velký zájem o svoji historii,báje,kulturu,jazyk,písmo apod.Tohle nám opravdu začíná být cizí.A přitom vedle ruských židovských magnátů, kteří po ruském převratu rychle nabyli moc a miliardový majetek,jsou rusové ve školách,ve firmách,v médiích stejně násilně "převychováváni",jako my v Česku a všude jinde.
Přijme-li člověk fakt,že svět je stále více v rukou sionistů,pak je dobré si uvědomit,že tahle kasta lidí nemá absolutně žádný vztah a cítění s rasou,jednotlivou a rozmanitou kulturou a jedinou alfa meta omegou je pro tyhle novodobé vládce hmotný majetek,moc,půda,v lepším případě starost o blaho vlastní rodiny.
Nemůžeme tedy rozhodně očekávat,že přivřou oko a dají některému státu jakési milosrdné právo,býti zachován.Není ani možné očekávat,že se oslepené národy přestanou klanět zlatému teleti,které pro nás "podřadné" vytvořili ONI.
Otrok se zpravidla začne bouřit, až se pro něj stane jeho pán nesnesitelným tyranem.Pak teprve si i my uvědomíme, že není špatné být příslušníkem malého národa.Špatné jistě je,pokud člověk zapomene k jakému národu přísluší a nese toto s opovržením [cool]

206166

3.12.2009 6:41

RE: Zivot je divna zalezitost v tom ,co vse prozijeme.

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 206166

Rozumet historickemu,politickemu a financnimu hnuti staci sledovat cestu penez , porazenych k vitezum, kteri ovsem drzi mandat na pravdu.Budete se divit ,ale Nemecko ,jeste dodnes plati odskodneni za prvni svetovou valku,za to,ze sli pomoc nemecky mluvicimu narodu Rakousku,kdyz v akci sedm kuli v Sarajevu byl zavrazden naslednik trunu a zde je treba se ptat,kdo byl ve zkutecnosti atentatnik, my vime ,ze Gavrilo Princip, ale jeho zkutecne pozadi noho lidi nezna.Takze v roce 2010 Nemecko 3 Octobra-Rijna, ukonci posledni splatku narizenou ve Versailles v tak zvane porazce,ackoliv , Nemecke vedeni zadalo klid zbrani na urcity den.Takze, urcenym datem Nemecko zaplati v nove evropske mene56 milionu.
Proc to pisi,protoze si musime uvedomit ,ze jednech lidi valka je nestestim a druhych,co na valce vydelaji obrovske sumy penez, otazkou je ,kdo tech 56 milionu Eu dostane?
Kdyz valka zapocla,tak bakersky dum Wartburgu financoval obe strany konfliktu,oba bratri Wartburgove brali penize z obou stran a otazkou je ,jak je to dnes s bankama a jejich financnim ziskem. Kazdy,kdo byl na vojne vi velmi dobre,ze stykat se s nepritelem je akt zrady a jediny trest je poprava "zradce", ale ,nikdy nikdo neporavil bratry Wartburgi,ze pracovali pro obe strany.V podstate zjistite ,ze jedny a ty same banky financuji vsechny valky ,co doposud lidstvo melo!!!!Jasne je,ze Wartburgove a jim jini nikdy zadny svuj zivot neriskovali v zakopech bojiste, takze je spravna definice HRDINSTVI-ZE ZKUTECNYM HRDINOU JE TEN ,CO TAM TY VOJAKY NAZENE DO ZAKOPU, NE TEN ,CO JE TAM OBETOVAN ,ABY VALCIL, TEN JE OBET,ALE NE HRDINA.
Vložený obrázek

http://news.antiwar.com/2009/12/02/german-almoust-has-world-war-one-reparations-paid-off/
Doufam,ze ted uz konnecne vsichni ctenari vedi,kam tecou krvave penize za valku a kdo nas prerusta pres hlavu, aby se stal nasim panem a my otroky.

206191

2.12.2009 8:22

Smrt kapitalismu

Klára Zetkinová 77.?.?.?

Socialismus nebo smrt! To řekla a začala 2.světová válka, která přinesla smrt a utrpení celým národům a světadílům. Platí to do dnes. Kdo chce kapitalismus chce války smrt a utrpení. Tak to je.

206130

2.12.2009 8:57

Ach jo, už zase...

pavt 194.?.?.?

Samozřejmě s lecčím z kritiky se dá souhlasit, drancování životního prostředí, moc nadnárodních firem atd. Na druhé straně, když si člověk čte, jak by chtěli kritici situaci řešit, hned pamatuje na doby relativně nedávno minulé.
Přiznám se, že jsem nedočetl. Už v první větě má autor hrubku - cílem kapitalismu není maximalizace výroby, ale maximalizace zisku (což může ale nemusí být to samé)
Hned prvním návrhem řešení situace je pomocí plánovaného hospodářství a znárodnění. Pokud vím, to tu bylo zkoušeno a s výsledkem, že nebyl ani toaletní papír. Fascinuje mne, jak je tento evidentně nefunkční koncept neustále oprašován. Článek pak pokračuje, v leččem je možné souhlasit, ale naprosto nechápu, jak (bez tvrdé diktatury) toho dosáhnout. Na rozdíl od autora článku a podobně uvažujících jedinců si já o sobě nemyslím, že jedině mé názory jsou ty pravé a všichni se jim prostě musí přizpůsobit, basta!...
Jak říkám, netvrdím, že vše je ideální, je správné uvažovat, jak společnost vylepšit. Pokud jsou ale cíle antiglobalizátorů takové, jako v tomto článku, tak děkuji, nechci. V takové společnosti už jsem jednou žil...

206132

2.12.2009 10:49

RE: Ach jo, už zase...

Saša 74.?.?.?

Reakce na 206132

>cílem kapitalismu není maximalizace výroby, ale maximalizace zisku

Ano, ta maximalizace zisku, za každou cenu. Pod vedením našeho nalezeného bratra USA, s hazardním kapitalizmem a Americkým snem.

Tak jsem si poslechl velkého řečníka, kterého si Amerika zvolila na základě lživého slibu z 27. října 2007 kdy slíbil davu : „I will promise you this, that if we have not gotten our troops out by the time I am president, it is the first thing I will do. I will get our troops home. We will bring an end to this war. You can take that to the bank.“

O dva roky později, po roce vlády a po osmi letech války nám Obama, nositel Nobelovi ceny míru, slibuje ještě další léta boje s horaly v Afganistanu, navyšuje počet vojenských jednotek proti primitivním partyzánům třetího světa na sto tisíc. Obama je výmluvný řečník, ale poselství je stejné jako od George W. B.. Začal jak je to americkém „životním zájmu“, ke konci připomenul, že jsme (USA) byli napadeni a 9/11, s obvyklým bůh žehnej Americe na konci. Životním zájmu? Není to v zájmu smrti? Ach, vždyť mrtví Afgánci se nepočítají a Američanů padla v Afganistanu „jen“ asi "pouhá" tisícovka a Obama vlastnoručně podepíše kondolenci rodičům. Afganistan nebo snad alespoň Talibán napadl Ameriku? I kdyby celá 9/11 nebyla zinscenovaná, všichni únosci letadel byli ze Saudské Arábie, ne? Válka na dluh, ale výzbroj bude „made in USA“ a krvavý zisk půjde těm několika co vlastní Ameriku.

206136

2.12.2009 21:39

RE: Ach jo, už zase...

Kacka 98.?.?.?

Reakce na 206136

[pláč]
Sundala jsem cedulku z auta a dnes jsem nepotkala ani jedno auto, ktere by melo na bumperu Obamu.

Mozna to nic neresi, ale aspon je videt, ze vsichni spoluobcane, kteri jeste vcera meli Obamu na aute zmenili nazor, takze si myslime to same.

Stacilo uplne jasne a proste rict jenom NE.

Kdo vlastni tuhle zem?

206171

2.12.2009 13:44

RE: Ach jo, už zase...

a 201.?.?.?

Reakce na 206132

zase to obvykle monotonni srovnavani.
nic nebylo vyzkouseno, pouze kapitalismus, ktery obsahl celou planetu na delsi obdobi a vysledky byly a jsou hrozne.
[chechtot] takze neni co a s kym a s cim srovnavat .[chechtot]
v takove spolecnosti jste totiz nikdy nezil.
presto
planovani uspesne bylo.
dokonce i v tom statne kapitalistickem sssr.
srovnejte cim bylo ruske imperium v roce 1917 a cim bylo po obcanske valce a cim se stalo pozdeji, zatimco jine zeme , ktere na tom byly stejne, nebo dokonce mnohem lepe, koncily v bide tretiho sveta.
smula csr byla v necem jinem.
jde o to kdo a jak a proc a co a kdy a KDE planuje.
nadnarodni korporace planuji.
kdyz jste nedocetl nemuzete se prece k clanku vyjadrit
a zrejme mate psychologicky problem cist , to co je odlisne.

pad vychodniho bloku jednak potvrdil marxismus
jednak uvolnil misto pro socialismus.

.....Jednu z možností, pokud zařazeny do širšího rámce, představuje samosprávný socialismus ,,Pro ty, kterým se představa samosprávného socialismu nelíbí, máme jednoduchý argument. Lidstvo již ve svém vývoji vyzkoušelo v roli dominující formy vlastnictví jednak kapitalismus, jednak státně byrokratický pokus o socialismus. Státně byrokratický socialismus, založený na nedokonalém zespolečenštění výrobních sil, se v dlouhodobé perspektivě neosvědčil. Kapitalismus prokazuje stále více, že ani on nebude nějakou věčnou podobou společnosti a lidé mají nezadatelné „lidské“ právo ho vystřídat pokrokovějším systémem. Zbývá už jen jedna představitelná vlastnická forma, která by mohla být základem dalšího pokroku lidstva - samosprávné společenské vlastnictví..... ... Bojíte se socialismu? - Slovo autorů Josef Heller, František Neužil http://www.blisty.cz/art/38787.html
http://82.208.32.80/files/knihy/heller/boji te-se-socialismu.pdf
http://en.wikipedia.org/wiki/Autogestion

206140

2.12.2009 15:18

RE: Ach jo, už zase...

dub 89.?.?.?

Reakce na 206132

asi jste nečetl pořádně. znárodnit chtějí, ale především klíčové zdroje a klíčová odvětví - energetiku atp.
a to je zcela v pořádku, protože přírodní bohatství patří všem občanům země, ne jen vykukům, kteří si podivnými způsoby přivlastnili těžební práva a pak svým monopolem vydírají ostatní...

206142

2.12.2009 15:44

RE: Ach jo, už zase...

AdeptM adeptm (zavináč) seznam (tečka) cz 93.?.?.?

Reakce na 206132

Nechci nijak obhajovat článek ani věci minulé, jen poukázat na něco k zamyšlení. Máte pravdu, že plánované hospodářství a znárodnění jsme již viděli a kam to vedlo. Nicméně na systém jako takový můžeme poukazovat jen ze zkušeností jaký byl, ne na to jaký by mohl a měl být. Z určitého hlediska by se dalo říci, že socialismus byl nastolen jen jako obrana proti kapitalismu a ne jako samostatný souběstačný a tedy fungující systém. Již jen z principu nemá socialismus šanci uspět, pokud kapitalismus bude existovat současně s ním. To že kapitalismus u nás před rokem 89 nebyl, neznamená, že na události u nás neměl žádný vliv.

206144

2.12.2009 9:51

pridej se

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=RBTOkSsdr38&feature=related

206134

2.12.2009 11:47

Minimalne c. 10 je ZAZADEJICI.

in-ocean 80.?.?.?

V clanku se pise............
....Prosazujeme přednost práv většiny před právy menšiny ve všech ohledech: ekonomice, kultuře, na národní úrovni atd............
Když výše uvedených deset tezí shrneme, můžeme říct, že mluvíme z pozice nadřazenosti člověka a jeho biologických, sociálních, kulturních a duchovních potřeb nad technosférou, státní mašinerií a neosobními ekonomickými silami.


Ja se ptam, kde je ta nadrazenost cloveka, kdyz oni pouze hovori o pravech vetsiny? A co prava mensiny? Jak to chteji udelat - zaroven chtit prava vetsiny a pritom nemit statni masinerii? Prave, ze ve jmenu vetsiny se tvori tyto masinerie.

Nechci demokracii! Proc?
Protoze demokracie je TYRANIE vetsiny. Protoze 51% muze rozhodnout, ze zbylich 49% bude delat a platit na tech 51%.
Protoze 51% muze rozhodnout, ze sebere majetky zbylim 49ti%. Ver mi, ze je z principu jedno jestli pomer % bude 51/49 nebo 80/20. Porad se ptam, kde jsou prava a svoboda tech 20ti%.

Ja si preji REPUBLIKU, kde jedinec ma sva NEODDELITELNA prava na zaklade Universal Declaration of Human Rights.

206138

2.12.2009 23:12

RE: Minimalne c. 10 je ZAZADEJICI.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 206138

Suhlasím, ale len s podmienkou, že budú zostavené a rovnako tvrdo vyžadované aj Ľudské Povinnosti. A tie budú mať prednosť pred právami.

"Ja Mám Právo", "Daj Mi" a nastrčená dlaň je výbava sebca a sociálneho parazita.

206176

2.12.2009 12:01

impérium se rozpadá !

tampaboy 90.?.?.?

Globální finanční impérium kontrolované několika bankami se rozpadá o tom není pochyb, blíží se velké změny o tom také není pochyb, jaké to ovšem budou změny to zatím nejspíš nikdo netuší,současný globální ekonomicko-politický systém je v mnoha ohledech tragédie, zacházející do naprostých absurdit, čím ho ,ale nahradit neví zatím asi nikdo. Osobně raději upřednostňuji to co máme teď před chaosem a sociálními nepokoji.

206139

2.12.2009 15:25

Vskutku "objevné"

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Soudruh Strojev si mohl ušetřit práci s psaním svého rozvláčného textu a otisknout přímo Komunistický manifest. Možná by dokonce stačila jen jeho základní teze:

V tomto smyslu mohou komunisté shrnout svou teorii v jedinou větu: zrušení soukromého vlastnictví.

Geniální, že? Jak sladce zní tato myšlenka uším nevzdělaných, líných, požitků lačných, ... A protože takových jsou (nás[mrknutí jedním okem] ) miliony, hrrrr na ně, na ty lumpy bohaté!

Že ne? Že všechny pokusy, nastolit diktaturu chátry skončily vždycky naprostým fiaskem? Kdo to tvrdí? To je určitě zas nějaká propaganda těch bohatých lotrů. [chechtot]

206143

2.12.2009 16:15

jaké je vaše řešení?

tampaboy 90.?.?.?

Reakce na 206143

Všiml jsem si že tady velice aktivně vstupujete téměř do všech diskuzí a podle vašich reakcí si dokážu představit jaké názory zastáváte. Měl byste se přestat posmívat názorům ostatních a konečně předložit svůj návrh řešení současné situace. Já osobně jsem zastáncem práva na osobní vlastnictví, ale přesouvat majetek od věčiny k menšině v takovém rozsahu, jako v posledních 20 letech a za podpory tak rozsáhlé korupce jako nyní je prostě neudržitelný ekonomický model.

206146

2.12.2009 17:53

RE: jaké je vaše řešení? Jednoduché

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 206146

Ano, je to jednoduché, pane Tampaboyi. Zásadně:

Lidem nemají vládnout jiní lidé. Proč? Protože lidé jsou ve své většině nevzdělaní, často podléhají iracionalitě, stupiditě, touze po moci, sobectví a omylům. Kdo tedy má vládnout lidem?

Lidem mají vládnout jednoduchá, spravedlivá a racionální PRAVIDLA. PRAVIDLA, která nebudou po každých volbách měněna. A hlavně. PRAVIDLA, která budou v souladu s přírodními zákony, dle nichž funguje lidská společnost. (Mimochodem. Návrhy pana Strojeva jsou s těmito základními zákony v rozporu. Jen si toho málokdo všímá, protože skoro nikdo tyto zákony nezná. Co Vy?)

A k tomu ještě motivace. Společenské prostředí, které vynutí respektování PRAVIDEL svými občany. Tedy nikoliv policejní stát. Ale systém motivací nastavený tak, aby se dodržování PRAVIDEL lidem velmi vyplatilo. A jejich nedodržování naopak velmi nevyplatilo. Lidé totiž v drtivé většině a rádi dělají to, co se jim vyplatí. Že?

Tvrdím, že taková společnost by byla téměř rájem. Tedy pro lidi, kteří uznají správnost a spravedlnost PRAVIDEL. Samozřejmě vždy budou existovat nespokojenci, rebelové a nechcisté. (Pozn.: NECHCISMUS je současná, velmi rozšířená ideologie. Jeji stoupenci přesně vědí, co nechtějí. A vůbec netuší, co by měli chtít. Protože studovat a přemýšlet nad řešeními problémů je pracné, nechcisté dávají přednost neustálému omílání toho, co nechtějí.) Dobře nastavený motivační systém však udrží jejich podíl ve společnosti na zanedbatelném minimu.

To by mohlo fungovat, ne? [smích]

206150

2.12.2009 19:12

a kdo taková pravidla zavede?

tampaboy 88.?.?.?

Reakce na 206150

Já s vámi naprosto souhlasím v tom, že je potřeba zavést jednoduchá všem srozumitelná pravidla a ta dodržovat, ale kdo taková pravidla určí a zavede a další věc je že by se jimi museli řídit naprosto všichni, jak vlády, tak privátní kapitál,korporace, tajné společnosti a hlavně banky a to především centrální.Vlády zřizují pravidla pro nás a sami se jimi neřídí.Vláda je jen synonimem slova korupce.Tajné společnosti mají své vlastní zákony a těm oficiálním se vysmívají.Privátní kapitál se už neřídí ani svými vlastními pravidly a na všeobecná pravidla a zákony kašle, pokud je nějaký problém tak si koupí beztrestnost. A banky(nedej bože centrální)nemá cenu vůbec zmiňovat, není to tak dávno co CEO Goldman Sachs, Lloyd Blankfein obhajoval zaměstnanecké bonusy placené z kapsy amerického daňového poplatníka slovy, že si lidé na takové věci musí zvyknout protože on a banka, kterou reprezentuje zastává ůlohu Boha.A to je prosím pouze zaměstnanec, proto se raději ani netroufám domyslet co si asi myslí majitelé takové banky.Současný systém není možné zreformovat způsobem jaký navrhujete, protože ti kdo ho řídí a jejich patolízalové o žádná taková pravidla nestojí. Jen tak mimochodem,víte že za 96let své existence nebyla státní finanční ispekce FEDU, operace této instituce jsou utajenější než operace CIA a dodnes se vlastně pořádně neví kdo FED vlastní. A víte, že americký dolar ve své současné podobě je protiůstavní platidlo,v USA ústavě jasně stojí jaké množství stříbra reprezentuje jeden dolar,ty dneší dolary nejsou však kryté vůbec ničím, akciové trhy jsou deně manipulované, cena zlata, stříbra a ropy je manipulovaná a takhle můžu pokračovat do nekonečna. Jak chcete zavádět pravidla v systému, který je postavený na podvodech a korupci.

206162

2.12.2009 22:42

RE: a kdo taková pravidla zavede?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 206162

Vlády pravidla nestanovují, pane Tampaboyi. A když, tak jen zcela výjimečně. Pravidla pro řízení obce přece stanovují lidé, které si občané obce vybrali ve volbách z vlastních řad. Nebo snad myslíte, že obecní zastupitelstvo Zadních Ouholiček, Aše či Prahy 1 bylo dosazeno nějakou cizí mocí odjinud?

Totéž platí pro úroveň krajů. I krajští zastupitelé jsou voleni občany svého kraje. A ta hlavní pravidla, tedy zákony naší země, vytvářejí a schvalují naši volení zástupci v parlamentu a senátu. To jsou ti nejdůležitější lidé v naší zemi. Měli by to tedy být ti nejvzdělanější a nejmoudřejší z nás. Jsou?

Obávám se, že nikoliv. A proč ne? Protože ani my, prostí voliči, nejsme příliš vzdělaní a moudří. Proč si to myslím?

Tušíte třeba, kdo je dnes nejoblíbenějším politikem? Pan poslanec Bohuslav Sobotka. Náš bývalý ministr financí. Označovaný ekonomy za naprostého diletanta v oboru (nevěříte-li, vygooglujte si slovní spojení diletant Sobotka). A kdo může být v příštích volbách zvolen do parlamentu s vyšší jistotou, než "nejoblíbenější politik"? Osobně proti němu nic nemám. Ovšem co převratného může vymyslet diletant? A přesto bude zvolen. Mohou za to nějaké temné síly, korupce či podvody?

Teď asi namítnete, co s tím můžeme dělat my, prostí lidé? Určitě můžeme. Vzdělávat se. Abychom byli schopni ve svém okolí vyhledat ty nejvzdělanější a nejmoudřejší z nás. A prosit je, přesvědčovat a přemlouvat, aby vstoupili do politiky. A ujali se toho nelehkého úkolu, připravovat nám ona spravedlivá pravidla soužití. A motivaci k jejich dodržování.

Jen mám při čtení Vašeho příspěvku takovou malou obavu, pane Tampaboyi. Že mé návrhy shledáte příliš přízemními, nehodnými Vaší pozornosti. A i nadále budete řešit jen problémy "velké a důležité". Jako třeba nedostatek inspekcí ve FEDu, zaměstnanecké bonusy v amerických bankách, protiústavnost dolaru, ...

Co myslíte. Neměli by tyto své problémy řešit především Američané? A my zase ty své?

206173

2.12.2009 23:07

RE: a kdo taková pravidla zavede?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 206173

Zhodou okolností ste napísali niečo zmysluplné.
Dodávam 2 veci:
1)Tí starostovia(platí to i pre kraje a vlády) sú zväčša zvolení za niekoho peniaze, takže ja by som to tak nevyhlasoval že nie sú dosadení niekym cudzím.
2)Tie záležitosti Američanov týkajú sa aj nás, bohužiaľ svet je už tak komplexne prepojený od roku 1913(vtedy založili FED). Samozrejme komplexita ekonomického sveta sa odvtedy narástla.

206174

2.12.2009 16:49

RE: Vskutku

Islander 24.?.?.?

Reakce na 206143

Jen tak minochodem. Zapomínáte, že celá západní společnost jde docela úspěšně do háje, zatímco v Číně se "komunistická chátra" , abych použil vaše výrazivo, má neuvěřitelně čile k světu. Čím to? [chechtot] [chechtot]

206148

2.12.2009 18:04

RE: Vskutku

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 206148

Tím, že zavedla tvrdý kapitalismus pod vládou komunistické strany.

206151

2.12.2009 18:16

RE: Vskutku

Islander 24.?.?.?

Reakce na 206151

To je tedy zajímavé. Takže kapitalismus se svými principy pod "rudou chátrou" funguje, má zisky, zatím co v původních kapitalistických zemích upadá. Něco je v rozporu, někde je závažná chyba, není-liž pravda?

206153

2.12.2009 18:33

RE: Vskutku

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 206153

Kapitalismus, který sám nic nevymyslí a vyrábí jen v licencích, případně nelegálně bez nich za cenu bezuzdého odírání vlastního obyvatelstva skutečně může fungovat i pod vládou rudé chátry.

A pokud jde o to fungování...dočekej času jako husa klasu, i na Číňany dojde...ke kapitalistickému systému (i k takovému, jako je v Číně) dočasný pokles výroby (krize) prostě patří. Je to přijatelná cena za jeho fungování.

206155

2.12.2009 18:46

RE: Vskutku

Islander 24.?.?.?

Reakce na 206155

Možná ano. Zatím je to však tak, že ÚV KSČ (Číny) je úspěšný. S tím odíráním vlastního obyvatelstva bych byl rovněž opatrnější. To je ve všech zemích kapitalismu na nebývale vysokém vzestupu. Stačí srovnání v průběhu posledních dvaceti let.

206157

2.12.2009 18:58

RE: Vskutku

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 206157

je možná úspěšný ale kdybych si měl vybrat mezi amerikou v nejhorší krizi a čínou v současném "rozkvětu" tak beru ameriku a čínana při výběru ještě nakopnu do zadku [mrknutí jedním okem]

206159

2.12.2009 19:04

RE: Vskutku

Islander 24.?.?.?

Reakce na 206159

Jasně, zatím ano a ještě dlouho to tak asi bude, ale nemusí tomu tak být stále. Mně ten vývoj docela znepokojuje. Já Čínu viděl na vlasní oči a v Americe žiju...

206160

2.12.2009 20:25

RE: Vskutku

Zdenys 213.?.?.?

Reakce na 206160

Pokud máte možnost srovnávat ty dva světy z vašeho pohledu.Uvítal bych váš názor.Jestli můžete napište jej sem nebo mě na email.Děkuji

206168

2.12.2009 18:06

Vtip roku

Vanguard 195.?.?.?

Navrhovaný přístup je progresivní a zcela odstraňuje umělá omezení, která „vlastnická práva“ kladou do cesty pokroku. Jako každé progresivní hnutí je náš přístup odsouzen ke konečnému vítězství, protože bude-li zaveden v jedné zemi, povede to nevyhnutelně ke značné vývojové převaze této země a chtě nechtě to donutí ostatní tohoto příkladu následovat.

Toto už přece sovětští soudruzi zkusili v CCCP...a nemám pocit, že by získali nějakou vývojovou převahu a donutil ostatní tohoto příkladu následovat [chechtot]

206152

2.12.2009 18:33

RE: Vtip roku

Islander 24.?.?.?

Reakce na 206152

>
>Toto už přece sovětští soudruzi zkusili v CCCP...a nemám
>pocit, že by získali nějakou vývojovou převahu a donutil
>ostatní tohoto příkladu následovat [chechtot]

To je pravda. Jenomže svojí existencí přece jen trochu vytvářel konkurenci a Západ se sakra musel snažit tu převahu udržovat a to téměř ve všech směrech. Ano, SSSR nikdy nedosahoval úrovně Západu a prohrál. Ovšem politováníhodné je, že se teď Západ nachází v hodně podobné situaci jako SSSR před krachem. Něco musí být špatně.

206154

2.12.2009 20:36

RE: Vtip roku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 206154

>
>Toto už přece sovětští soudruzi zkusili v CCCP...a nemám
>pocit, že by získali nějakou vývojovou převahu a donutil
>ostatní tohoto příkladu následovat

a byli uspesni. celkovou prevahu ziskat nemohli, v necem ji ovsem ziskali.vemte v uvahu kde zacinali, jake by jejich moznosti. a zapad donutili k mnoha zmenam.kapitalismus se take nevyvijel primocare

206169

5.12.2009 0:20

RE: Vtip roku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 206169

Ústup demokratického étosu a hrozba nového barbarstva
http://www.jetotak.sk/autonomna-zona/ustup-demokratickeho-etosu-a-hrozba-noveho-barbarstva

http://www.jetotak.sk/diskusie/ustup-demokratickeho-etosu-a-hrozba-noveho-barbarstva

206330

2.12.2009 18:56

RE: Vtip roku

Saša 74.?.?.?

Reakce na 206152

>Toto už přece sovětští soudruzi zkusili v

Máte pravdu, staví to na minulém „modelu“ až moc doleva a tvrdý kapitalismus je svým způsobem přirozený krkavým vlastnostem člověka. Pokud se však nemáme sežrat jak krysy vzájemně, alespoň pojištění, zdravotnictví a přírodní zdroje by měly patřit státu. Stejně tak ta naše přirozená krkavost musí být někde nějak omezena jako progresivní daní apod. Současný hazardní kapitalismus je přímo kriminální a odměňuje podvod a všechny špatné lidské vlastnosti.

206158

2.12.2009 19:26

RE: Vtip roku

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 206158

Zdravotní péče na základě všeobecného pojištění (zhruba něco jako dnes v ČR, ale s vyšší mírou spoluúčasti v případě méně závažných anebo banálních chorob) je OK, přírodní zdroje jak které, progresivní daň ne[smích]
SOučasný kapitalismus má do dokonalosti daleko (ostatně jako jakýkoliv jiný systém), ale nic lepšího není.

206163

2.12.2009 20:09

RE: Vtip roku

Saša 74.?.?.?

Reakce na 206163

>Zdravotní péče na základě všeobecného pojištění

To zdravotnictví bez spoluúčasti funguje ve většině civilizovaných zemí a přes všechny potíže a nářky funguje dobře. Porovnejte země s nedelší délkou života, všechny mají zdravotnictví bez spoluúčasti.

V nějak porovnatelných příjmech dejme tomu jen pro příklad do desetinásobku, můžete mít rovnou daň, ale kde nic není nic nebere a v současném systému, právě ti s tisícinásobným příjmem se dani prostě vyhnou. Máte pravdu, že není alternativy, ale pokud kapitalismus ideově soutěžil (s „komunismem“) byl lidštější, pracovní doba se zkracovala, sociálních výhod přibývalo apod.

>SOučasný kapitalismus má do dokonalosti daleko

To ano [chechtot]

206167

Příspěvků: 42

02.12. 00:54 Trniman  Jane Bürgermeister
02.12. 01:31  RE: Jane Bürgermeister
02.12. 08:31 HHBB  RE: Jane Bürgermeister
03.12. 04:03 kozoroh  RE: Jane Bürgermeister
03.12. 14:08 HHBB  RE: Jane Bürgermeister
04.12. 10:32 mtk  RE: Jane Bürgermeister
02.12. 01:19 kozoroh  Zivot je divna zalezitost v tom ,co vse prozijeme.
02.12. 04:35 karel4u  RE: Zivot je divna zalezitost v tom ,co vse prozijeme.
02.12. 19:51 daniela  RE: Zivot je divna zalezitost v tom ,co vse prozijeme.
03.12. 06:41 kozoroh  RE: Zivot je divna zalezitost v tom ,co vse prozijeme.
02.12. 08:22 Klára Zetkinová  Smrt kapitalismu
02.12. 08:57 pavt  Ach jo, už zase...
02.12. 10:49 Saša  RE: Ach jo, už zase...
02.12. 21:39 Kacka  RE: Ach jo, už zase...
02.12. 13:44 a  RE: Ach jo, už zase...
02.12. 15:18 dub  RE: Ach jo, už zase...
02.12. 15:44 AdeptM  RE: Ach jo, už zase...
02.12. 09:51  pridej se
02.12. 11:47 in-ocean  Minimalne c. 10 je ZAZADEJICI.
02.12. 23:12  RE: Minimalne c. 10 je ZAZADEJICI.
02.12. 12:01 tampaboy  impérium se rozpadá !
02.12. 15:25 Vojta49  Vskutku "objevné"
02.12. 16:15 tampaboy  jaké je vaše řešení?
02.12. 17:53 Vojta49  RE: jaké je vaše řešení? Jednoduché
02.12. 19:12 tampaboy  a kdo taková pravidla zavede?
02.12. 22:42 Vojta49  RE: a kdo taková pravidla zavede?
02.12. 23:07 Oracle  RE: a kdo taková pravidla zavede?
02.12. 16:49 Islander  RE: Vskutku
02.12. 18:04 Vanguard  RE: Vskutku
02.12. 18:16 Islander  RE: Vskutku
02.12. 18:33 Vanguard  RE: Vskutku
02.12. 18:46 Islander  RE: Vskutku
02.12. 18:58 aristokrat  RE: Vskutku
02.12. 19:04 Islander  RE: Vskutku
02.12. 20:25 Zdenys  RE: Vskutku
02.12. 18:06 Vanguard  Vtip roku
02.12. 18:33 Islander  RE: Vtip roku
02.12. 20:36  RE: Vtip roku
05.12. 00:20  RE: Vtip roku
02.12. 18:56 Saša  RE: Vtip roku
02.12. 19:26 Vanguard  RE: Vtip roku
02.12. 20:09 Saša  RE: Vtip roku

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

23

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 48 čtenářů částkou 8 014 korun, což je 23 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Fokus VM - Bez jídla12.07.20 21:52 Česká republika 4

Papež a muslimové12.07.20 11:04 Neurčeno 4

Američtí vědci: 5G se není třeba obávat, nese s sebou jen minimální zdravotní rizika11.07.20 13:59 USA 8

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 3

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 4

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 2

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 1

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 2

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
26,64 Kč
Libra
29,56 Kč
Kanadský dolar
17,28 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
24,91 Kč
100 japonských jenů
21,86 Kč
Čínský juan
3,35 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,52 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 355,78 Kč
1 unce stříbra
450,73 Kč
Bitcoin
217 819,49 Kč

Poslední aktualizace: 13.7.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 532