Diskuze k článku

Finanční krize v Dubai: Směrem ke katastrofickému scénáři?

Příspěvků 26

30.11.2009 8:58

Zřejmé již 2 roky

Guru 78.?.?.?

Těžká kalamita v Dubaji byla zřejmá již 2 roky.

A bude ještě hůř. Důvod již znáte. Kdo jej nezná uvidí jej v TV za pár dnů.

Druhý nejvýznamnější objev lidstva (po objevu ohně).

Je však velmi důležité se tomuto extra důležitému tématu dopředu vyhnout, nepsat o něm dopředu žádné články, neupozornit Goyimy na to, že tato záležitost sebou přináší i hrozby a že mnoha investorům a fondům vymaže majetek.

Ano řeč je o ORBO.

A proto je velmi důležité psát články o myších, o tom jak roztoči spolu soupeří a o jiných důležitých tématech.

206004

30.11.2009 15:53

RE: Zřejmé již 2 roky

h@luzak 85.?.?.?

Reakce na 206004

No nevím, pokud máte na mysli vynález firmy Steorn, jsem skeptický. Ohlásili to v roce 2006, potom zvorali/zrušili veřejnou předváděčku a sami netuší, kde se "volná energie" navíc bere..? Pokud to má opravdu reálný základ, potom klobouk dolů. Ale smlouvu s ČEZem zatím nevypovídám..

206029

30.11.2009 12:42

systémový kolaps

theonewhoknows 90.?.?.?

Rokem 2010 vstupuje globalizace do druhé fáze kolapsu. To co předvádí vlády po celém světě se svými stimulačními balíčky je jen pokus o koupení času pro několik totálně zbankrotovaných bankovních domů. Je příliš pozdě na to, aby se dal současný finanční systém zachránit natož aby začal znovu fungovat tak jako před rokem 2007. Je důležité si uvědomit, že to čím právě svět prochází není recese ani finanční krize ani ekonomická krize a už vůbec ne ekonomické oživení, svět prostě dozrál k dalšímu systémovému kolapsu,tak jak v historii už několikrát.Konec,konců se nedalo ani čekat nic jiného, když globální ekonomiku řídí parta lichvářů(FED,Goldman Sachs, JP Morgan,Deutche Bank,UBS atd.)

206015

30.11.2009 15:39

RE: systémový kolaps

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 206015

Vyslovil/a jste, pane/paní Theonewhoknows testovatelnou hypotézu. Zbývá maličkost. Definovat, co je to "systémový kolaps". A stanovit dobu, kdy k němu dojde.

Nejdete odvahu svou hypotézu konkretizovat? Nebo jsou Vaše slova jen obvyklým katastrofickým BUBUBU? [mrknutí jedním okem]

206028

30.11.2009 17:02

RE: systémový kolaps

theonewhoknows 90.?.?.?

Reakce na 206028

Systémový kolaps, znamená kolaps institucí,které řídí(kontrolují,vlastní) současný úvěrový finanční systém,kolaps institucí, které vlastní práva emitovat papírové,ničím nekryté měny(především pak dolar a euro). Tyto istituce jsou FED a jeho akcionáři-Goldman, JP Morgan,Citigroup, BoA a dále také ECB,Bank of London,IMF,World Bank, na což jsou navázány tisíce dalších bank, pojišťoven a brokerů po celém světě přes nejrůznější derivátové závazky(morgage backed securities, asset backed securities,credit default swaps atd.atd.atd.atd.)Současně budou bankrotovat také téměř všechny státní pokladny,které se nacházejí ve sféře vlivu výše zmíněných institucí, což je i ČR,vyjímkou by mohlo být Německo, které jako jediné má uspoříno na horší časy.Kolaps výše zmíněných institucí s sebou přinese kolaps US impéria(usa budou muset ukončit své války s terorismem a také budou muset uzavřít všechny vojenské základny po celém světě, je jich tuším okolo 150)Dojde také k rozpadu EU. Tyto události přinesou chaos a sociální nepokoje.Jak bude vypadat svět např. za 10 let neumím říct, ale události,které tu popisuji se odehrají nejpozději do konce roku 2011.

206033

30.11.2009 23:18

RE: systémový kolaps

Maut 88.?.?.?

Reakce na 206033

theonewhoknows - podepisuji. Doplnil bych AIG. A termín? V krátké a méně bolestné variantě (na 70%) poslední týden března 2010, nejpozději konec června 2010 (30%). V dlouhé a fatální verzi máme před sebou 1-1,5 roku spekulace a drancu daňových výběrů, následný šok, znehodnocení měn, chaos a světová válka a udrží-li ilumináti otěže, po světové válce Království Sionu - NWO. V opačném případě několik desetiletí bez růstu na životní úrovni cca konce 60. let. Ale chytráku Vojtovi jste to mohl podat i takhle - "systémový kolaps je, když si celý svět uvědomí, že papírové peníze (a veškeré papírové sliby finančních institucí i státu, zahrnující i pojistky a penze)nemají cenu ani si s nimi vytřít zadek a začne uvažovat o tom, co ze svého majetku a s kým vymění za 10 rohlíků, aby nechcípl hlady."

206043

1.12.2009 14:11

RE: systémový kolaps

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 206043

Díky pánové za vaše vysvětlení. Systémovým kolapsem tedy myslíte okamžik, kdy papírové (resp. elektronické) peníze zcela ztratí v průmyslově vyspělých zemích svou hodnotu. A dle pana Maut dojde k tomuto kolapsu téměř s jistotou již do pololetí příštího roku.

Otestujme tedy vaši hypotézu. Vsaďme se. Nabídněte mi dostatečně vysokou částku v českých korunách, (které zanedlouho stejně už nebudou mít žádnou cenu [mrknutí jedním okem] ) na to, že do pololetí 2010 dojde k totálnímu znehodnocení americké a současně též evropské měny. Abychom byli exaktní, definujme "totální znehodnocení". Třeba tak, že cena jedné trojské unce zlata překročí na LME k 30.6.2010 úroveň 100.000 USD resp. 80.000 Euro.

Výše vašich sázek pánové ukáže úroveň vaší důvěry ve svá vlastní slova. [smích]

206078

1.12.2009 16:50

RE: systémový kolaps

theonewhoknows 90.?.?.?

Reakce na 206078

Že máte jiný názor než já je naprosto v pořádku, tak by měla fungovat demokracie, ale v konečném důsledku bude mít pravdu jen jeden z nás, jestli to budete vy nebo já to si musíme ještě chvíli počkat a jestli se ve svých názorech mílím tak to budu umět uznat. A teď bych se na něco velice rád zeptal já vás, podle vašich přízpěvků je zřejmé že jste optimista co se ekonomického výhledu týče, mohl byste mě prosím podrobněji seznámit s vaší teorií budoucího ekonomického vývoje. A k vaší nabídce abychom se vsadili vám můžu říct jenom tolik, že vám žádné papírové peníze nenabídnu protože je průběžně směňuji za reálné hodnoty.

206088

1.12.2009 23:12

RE: systémový kolaps

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206043

Ted prisel tusim senator za Connecticut s napadem valecne dane, aby lidi prispeli nejakou obeti na valku. Kdyz mu reporter sdelil, ze lidi finacuji valku v plne vysi z dani, Tak mu rekl, ze by se predstavoval takovou 1% extra dan, nespecifikoval z ceho vseho by se valecna dan brala. Pry se o tom bavil s nekolika kolegy a ma to podporu. Ti lidi jsou uplne mimo realitu. Kamos mi povidal, ze manazery a zamestannci, kteri dostavaji cast bonusu v akciich je prodavaji jako o zivot. ziju tady 10 let, a vzdycky i v dobe bublin s nemovitostma je po vanocich tak mesic slow, a to obdobi se postupne prodluzuje.

Minuly rok to bylo uz skoro dva mesice, i kdyz mame vynikajicho estimatera i manazera, takze se nas to prilis netykalo, ale kamosi dost narikali. Momentalne do prace chodime, ale v prumeru tak 30 hodin tydne. Jen tom takovy drobny postreh, uz na jare v pripade skod na baraku lidi, tak z 80% kasovali prachy. Lidi jsou proste vypumpovani z penez nemaji zadne rezervy a nemaji dostatek prace. To byla osobni zkusenost lidi, co pro nas shaneji praci a jsou v tom byznyse nejaky ten rok.


Naprosto souhlasim, ze uz po novem roce prijde velmi rychle vystrizliveni i nevericih Tomasu, ze krize se odrazila ode dna. Akciove trhy, ktere nafoukly zachrane balicky nejakych 2 bilionu babek, poleti dolu k skutecne hodnote, a to je zatracene nizko. Tragedie je, ze zbytky duvery a kreditu nejsou proste banky schopny prevest do realne ekonomiky, takze ty biliony vyletely do luftu. Jsou dva velmi neprijemne faktory. Obrovske mnozstvi kreditu ve virtualnich kapitalovbych trzich nejakych 99% obeziva kryteho co se hodnoty tyce kulovym. Jakmile by se tyto kredity v masovem meritku z tohodle virtualniho kasina hnuly do realne ekonomiky, tak sbohem satecek. Druha vec neschopnost bank delat investice do realne ekonomiky, proste skutecni invsticni bankeri vymreli. Podfinacovanych je hromada veci, ktere nejde dat do poradku behem nekolika mesicu, jedna se predevsim o infrastrukturu a invstice ohledne ziskavani zdroju z prirody, plus ekologicka devastace. Zajimave o tom pise John Greer, nerikam, ze souhlasim se vsim, ale nektere myslenky stoji skutecne za to.

A do toho prijdou chytraci s nejakou valecno dani a s jinymi danemi, ktere ekonomiku poslou spolehlive k zemi.. Vojensky odhad na stabilizaci Afganistanu je 500 000 chlapu na 10 let. A to bud zcela jiste optimismus. Jinak receno chybi 400 000 chlapu ochotnych bojovat s velmi silnym odhodlanym a zkusenym protivnikem na jeho domacim dvorku, ktery ho zna jak svoje boty. Bez povineho odvodu nebudou, i kdyby nekdo mel ciste nahodu 400 miliard rocne pouze na kryti nakladu tehle armady, bez zapocitani ztrat at uz vojenskych nebo ekonomickych. Imperium proste skoncilo a zadne globalni imperium se konat nebude. Kdyz se malemu rozmazlenemu frackovi holt nedostala nedostala nejaka zajimava hracka a zacal delat sceny, tak se mu serezala prdel a byl klid. My jsme bohuzel v ponekud vetsim srabu.
http://www.blisty.cz/aut/2662/art.html

206120

2.12.2009 9:39

RE: systémový kolaps

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 206120

Moc se mi líbí ten pojem skutečná hodnota akcií. Já doteď žil v přesvědčení, že nic takového neexistuje [smích] Mohl byste nám to nějak přiblížit? Předpokládám, že ty skutečné hodnoty znáte.

206133

2.12.2009 23:34

RE: systémový kolaps

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 206133

Hra se slovicky? Ale prosim. Skutecna realna hodnota akcii je hodnota toho papiru, pokud vubec existuji fyzicky a ne v elektronicke forme. Existuje uzka spojitost s lidskou tou imaginarni hodnotou. Dneska ma nejaky index 10 000 bodu, ale kdo vi kolik to bude v nasi zarive blizke budoucnosti, ze ano?

Jedno vim jiste, kdyz v Jugolslavii zurila obcanska valka, tak lidi nakupovali potraviny za zlato, stribro a podobne vecicky nebo dolary ci marky. I to stoji na duvere, ale zlato je jaksi dlouhodbe par tisicovek let popularni. Uvidime jak dlouho vydrzi popularita akcii. Napr. pro ruzne derivaty natistene na kvalitnim mekkem papire bych vedel o praktickem realnem pouziti, v porovnani s cenou toaletniho papiru by to mohlo i ekonomicky jit o velmi efektivni pocinani. [mrknutí jedním okem]

206180

30.11.2009 13:28

Len otázka.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Čo je to ORBO?

206020

30.11.2009 17:01

RE: Len otázka.

Guru 78.?.?.?

Reakce na 206020

ORBO je technologie Irské firmy STEORN.

Technologie ORBO využívá druhého největšího objevu lidstva po objevu ohně. Tzv. Steorn effect je součástí tzv. magnetické viskozity.

ORBO způsobí druhou průmyslovou revoluci. ORBO produkuje energii z doposud neznámého zdroje. Levně, bez emisí.

ORBO způsobí velké socioekonomické změny. Desítky obrovských firem se položí na lopatky. Desítky tisíc lidí přijde o práci. Naproti tomu vzniknou stovky tisíc nových pracovních míst a planeta Země se neudusí ve smogu ze spalování uhlí a "biopaliv".

Za rok-dva si v obchodě koupíte ledničku a klimatizaci poháněnou ORBO. Emiráty přijdou o pár set miliard dolarů, avšak budou si moci levně zavlažovat poušť levnou desalinací poháněnou ORBO a učinit z Emirátu rajskou zahradu.

Vysvětlil jsem pojem "velké socioekonomické změny" dostatečně.

Zde však není místo na články o velkých nadcházejících změnách. Přednost mají články o myších. A myši - to je důležitá součást jídelníčku koček. A kočky - ty mají na Zvedavci prioritu.

206032

30.11.2009 18:39

RE: Len otázka.

Petr M 217.?.?.?

Reakce na 206032

Zní to krásně, ale přímo se nabízí otázka - proč by zrovna tato technologie a zrovna teď vypuštěna do světa? Omlouvám se za tak skeptický názor, ale dost pochybuji, že by bylo dovoleno, aby se masově rozšířila.
Tedy pokud by neobjevili způsob, jak na ní vydělávat a jak si na ni vytvořit monopol. Ale myslím, že vzhledem ke stále slušným zásobám ropy tohle "nehrozí". S ropou je sice stále spojen dolar, ale velmi při případném dalším dopadu krize na svět se přejde na jinou měnu a ropa se bude dále vesele prodávat...

206038

1.12.2009 9:01

RE: Len otázka.

Guru 78.?.?.?

Reakce na 206038

Rád bych Vám odpověděl, avšak pan editor mne níže zdvořile požádal "abych nezapleveloval diskuzi hloupostmi".

Takto důležité věc byla v mžiku vyhodnocena jako "hloupost",
proto jenom krátce: žádný monopol se konat nebude, k technologii bude mít přístup kdokoliv.

A více až po show a na jakémkoliv jiném serveru.

206055

1.12.2009 9:39

RE: Len otázka.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 206055

V anglické Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Steorn
Jedná se o perpetum mobile, „konspirace“ okrást investory firmy. Soudný člověk z takového nápadu dostane kopřivku. Dle zákonů fyziky je něco podobného nemožné a nemá žádnou souvislost s článkem.

206058

1.12.2009 10:12

RE: Len otázka.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 206058

>Dle zákonů fyziky je něco podobného nemožné a nemá
>žádnou souvislost s článkem.

Oprava: Podľa pre nás známych fyzikálnych zákonov je to nemožné, podľa pre nás neznámych zákonov by to bolo možné.

206060

30.11.2009 18:41

RE: Len otázka.

djb 90.?.?.?

Reakce na 206032

>ORBO způsobí druhou průmyslovou revoluci. ORBO produkuje
>energii z doposud neznámého zdroje.

Není to tak dlouho, co jste mě přesvědčoval, že energii vytváří z ničeho, jak to tedy je?

Ale ani k této variantě si neodpustím rýpnutí. Pokud máte pravdu a začneme čerpat terawatty a NEBUDEME VĚDĚT ODKUD !!! abychom pak za pár let nezjistili, že je někde pořádně velká díra...

Svým způsobem je velmi riskantní toto spustit, dokud se to přesně nevysvětlí. Jenže kšeft je kšetf - pokud to opravdu funguje.



>Zde však není místo na články o velkých nadcházejících
>změnách. Přednost mají články o myších. A myši - to je
>důležitá součást jídelníčku koček. A kočky - ty mají
>na Zvedavci prioritu.

tzn. že jste chtěl publikovat článek a byl jste odmítnut?

206039

1.12.2009 9:47

RE: Len otázka.

Guru 78.?.?.?

Reakce na 206039

tzn. že jste chtěl publikovat článek a byl jste odmítnut?
-----------------

Ne paní djb, nežádal jsem o publikování článku.

Pan editor sám uzná za vhodné, kdy přeložit nějaký již jinde publikovaný článek.

Češi a Moravané se nesmí dozvědět něco dopředu.

Nejprve bude show, potom budou články na Reuters a Faux News atp., potom to někdo erudovaný přeloži a s 2-3 denním zpožděním se to možná dočtete na Zvedavci.

Zvedavec nesmí být lepší než Faux News ap., Zvedavec je vždy v těsném závěsu za ostatními.

206059

1.12.2009 15:02

RE: Len otázka.

Gösta z mosta chaian (zavináč) seznam (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 206059

Ode mne získáváte symbolicky cenu "Bludný balvan", na oficiální udělení od spolku Sisyfos jste malou rybou. [chechtot]

206081

30.11.2009 23:46

RE: Len otázka.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 206032

Chtěl bych vás požádat, abyste nezapleveloval diskuzi těmi hloupostmi. Děkuji.

206046

30.11.2009 18:12

RE: Len otázka.

xml 85.?.?.?

Reakce na 206020

Over Unity stroj. Zrejme dalsi pristroj na cerpanie energie z ionosfery bez ohladu na jeho umiestnenie [smích]

206036

30.11.2009 18:31

RE: Len otázka.

V 90.?.?.?

Reakce na 206020

>Čo je to ORBO?

Medialne uz pomalu zapadly prachem, presto internetovymi posuky po leta opakovany a oslavovany scam, vyprodukovany nekdy ve 2006 malou krachujici marketingovou spolecnosti (rocni obrat nula, ucetne v minusu, atp.), ve zkracene verzi: "Zase dalsi" perpetuum mobile. Priblizne stejne kredibility jako UFO, Astar Seran, Jestirci, cipova totalita, navody k vyrobe domacich elektricky generatoru bezicich z vody, atakdale. "ORBO" se ve svete techto lidi tesi nemale popularite, z pochopitelnych duvodu.

Detail (v anglictine) treba zde - http://en.wikipedia.org/wiki/Steorn - ale je to uz takova nudna uhlazena verze, pred par lety, kdy byl ORBO scam jeste v plnem proudu, byla cela ta saskarna mnohem vyzivnejsi a zabavnejsi.

Clovek si obcas tak sam pro sebe rika, kdo tyto lidi vubec vypousti z kleci na Zvedavce a proc neuzstavaji v klidu nekde na svem Osudu, WM Magazinu, nebo kde to maji aktualne svou zakladnu, ale holt, kdyz uz je tu ta demogracije.. Kdo by jim do toho kecal, no.

206037

30.11.2009 23:35

RE: Len otázka.

insider 85.?.?.?

Reakce na 206037

http://free-energy.webpark.cz/ Pan Grygar se zbožně pokřižoval a vyhlásil další držitele bludného balvanu....a je jich tu na potvoru požehnaně [oči v sloup] [oči v sloup]

206044

30.11.2009 23:40

RE: Len otázka.

insider 85.?.?.?

Reakce na 206037

kruci,ještě ten Vatikán k tomu [oči v sloup] [oči v sloup] http://www.indopedia.org/Chronovisor.html

206045

Příspěvků: 26

30.11. 08:58 Guru  Zřejmé již 2 roky
30.11. 15:53 h@luzak  RE: Zřejmé již 2 roky
30.11. 12:42 theonewhoknows  systémový kolaps
30.11. 15:39 Vojta49  RE: systémový kolaps
30.11. 17:02 theonewhoknows  RE: systémový kolaps
30.11. 23:18 Maut  RE: systémový kolaps
01.12. 14:11 Vojta49  RE: systémový kolaps
01.12. 15:56 bondy bondy  RE: systémový kolaps
01.12. 16:50 theonewhoknows  RE: systémový kolaps
01.12. 23:12 Rene Bartosek  RE: systémový kolaps
02.12. 09:39  RE: systémový kolaps
02.12. 23:34 Rene Bartosek  RE: systémový kolaps
30.11. 13:28  Len otázka.
30.11. 17:01 Guru  RE: Len otázka.
30.11. 18:39 Petr M  RE: Len otázka.
01.12. 09:01 Guru  RE: Len otázka.
01.12. 09:39 Saša  RE: Len otázka.
01.12. 10:12 Oracle  RE: Len otázka.
30.11. 18:41 djb  RE: Len otázka.
01.12. 09:47 Guru  RE: Len otázka.
01.12. 15:02 Gösta z mosta  RE: Len otázka.
30.11. 23:46 Vladimír Stwora  RE: Len otázka.
30.11. 18:12 xml  RE: Len otázka.
30.11. 18:31 V  RE: Len otázka.
30.11. 23:35 insider  RE: Len otázka.
30.11. 23:40 insider  RE: Len otázka.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 4

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,14 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
16,22 Kč
Švýcarský frank
25,28 Kč
100 japonských jenů
21,75 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,63 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 937,86 Kč
1 unce stříbra
573,30 Kč
Bitcoin
279 824,29 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 814