Diskuze k článku

Kleopatra

Příspěvků 65

28.11.2009 11:18

Nahody neexistuji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Naopak, to vůbec není náhoda, že jste si do svého života "přitáhl" tohoto chlupatého tvorečka. Má Vás hodně věcí naučit a je jenom na vás co si od toho odnesete. Zkuste si najít "duchovní" příčiny nemocí jako je alergie, natož alergie na kočky! To by mohlo dát odpověď na vaši hádanku, proč máte doma nového čtyřnohého přítele [smích]

205896

28.11.2009 18:26

RE: Nahody neexistuji

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 205896

Moje dcera je rovněž alergická na kočky a není to nic duchovního. Prostě se jí to přihodilo jako přehnaná imunitní odpověď na nezdravé životní prostředí, bez ohledu na její psychiku. Zvířata miluje včetně koček.

205915

29.11.2009 0:43

RE: Nahody neexistuji

tenZulice 90.?.?.?

Reakce na 205915

Lidská "NE"zdravost je vždy soukolím psychiky a souznění s imunitním systémem.
Pokud někdo tato "souznění" odděluje, pak se dopouští největšího přečinu na lidském zdraví.
Soulad psychiky a "těla" je v přímé souvislosti s adekvátními reakcemi imunitního systému - zdaří se to, co se zdařit mělo - nic víc, nic méně.
Toť vše, není dalších verzí...

205936

29.11.2009 11:10

RE: Nahody neexistuji

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 205936

Souhlasím s tím, že zdravost či nezdravost často souvisí i s psychikou, proto existují tzv. psychosomatické nemoci, třeba jako žaludeční vředy. Existují však i další verze (což popíráte), kdy psychika člověka a jeho imunitní systém za nic nemohou, jsou v tom nevinně, protože toho člověka reálně poškodí škodlivé vlivy z vnějšku. Ty škodlivé vlivy z vnějšku klidně mohou být různá očkování v příliš ranném věku, která později v jeho těle vyvolají nepřiměřené autoimunitní reakce, takže třeba až někdy ve 20 letech začne být alergický na kdeco.

205953

29.11.2009 13:40

RE: Nahody neexistuji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 205953

"Psychicky vyrovnaného" člověka s dobrou imunitou většinou nemůže poškodit ani škodlivé okolní prostředí. Podíly příčiny nemoci lze kategorizovat na dědičnost, duchovní vadu, výživu a toxické vlivy prostředí.

Důvod proč se v případě pana S. má smysl soustředit na "duchovní vadu" a ne prostředí je ten, že to z JEHO slov v článku vyplývá - on to ví sám nejlíp a protože měl odvahu a dotázal se => pak dostal od několika čtenářů odpověď. Pakliže tělo onemocní, musí se nemocný obrátit do sebe.

205962

29.11.2009 17:31

RE: Nahody neexistuji

insider 85.?.?.?

Reakce na 205915

nejen Joel Whitton.......http://www.youtube.com/watch?v=ZoUPXgHJzl8

205972

28.11.2009 23:23

RE: Nahody neexistuji

Dorian 78.?.?.?

Reakce na 205896

Vladimíre, máte teď příležitost se těch alergií a astmatu jednou provždy zbavit, nevěřte jen nějakým poletujícím alergenům...

205930

28.11.2009 12:40

psi a kočky

insider 85.?.?.?

jak se lidé sobě vzdalují,tím více si pořizují psy.Pro staré je to určité dobrodiní,pro ostatní je to léčéní odcizení psí devotností. Lidé,kteří mají kočky,již uznávají kočičí noblesu a samostatnost,kde kočky jasně pohrdají onu psí devotnost. ZVĚŘINEC v domácnostech,to je neochvějný barometr mezilidských vztahu.V životě jsem ve vlastní rodině NEPOTŘEBOVAL tuto náhražku,nebot vztahy jsou zde dle Flanderky z Putimi za 1A. [cool]

205900

29.11.2009 9:13

RE: psi a kočky

gaga 89.?.?.?

Reakce na 205900

velikost národa (a i člověka, si myslím já) se pozná podle toho jak se chová ke svým zvířatům- to není z mí hlavy

205946

13.12.2009 20:17

RE: psi a kočky

Merit 90.?.?.?

Reakce na 205900

Fajn, nepotřebujete "náhražky". A napadlo vás někdy, že nějaké zvíře třeba potřebuje vás? Je mnoho lidí, kteří nemají zvěřinec v domácnosti proto, že by zvěřinec v domácnosti mít chtěli, ale proto, že nebyli hluší k prosbě o pomoc od tvorečka ocitnuvšího se v nouzi.
Jsou lidé, kteří nechají opuštěnou kočičku pojít hlady, protože ji "nepotřebují". a pak jsou takoví, kteří jsou ochotni obětovat trochu svého pohodlí, aby pomohli. Přeji každému, aby se v nouzi setkal spíš s tím druhým druhem lidí.

206922

28.11.2009 12:41

krásná kočka

gaga 89.?.?.?

jsem z brna a kdyby ji nikdo nechtěl tak bych si jí vzal. To by nebyl problém a má tady přes balkon výběh do zahrad. ale nechcete si ji radši nechat a skusit se vyléčit? Co koloidní stříbro, nebo MMS mým přátelům se to moc osvědčilo na všechno dokonce i na ty plíce že doktoři nestačily divit jak je možné takové zlepšení a nebo knížku k prostudování Zdraví díky odkyselení a vyloučení škodlivin
Autor: Jentschura Peter, Lohkämper Josef

http://www.emms.cz/index.php?page=shop.browse&category_id=13&option=com_virtuemart&Itemid=91

Ono totiž i ty nejtěžší věci mívaj zároveň i nejednodušší řešení

205901

19.1.2018 16:12

RE: krásná kočka

Martin Bláha 89.?.?.?

Reakce na 205901

https://www.genomia.cz/cz/alergie/

362006

28.11.2009 14:23

Heh

Peto 89.?.?.?

Je pekne a dolezite pre nas, ze aj takymto symbolickym sposobom (trebars aj nazorne cez zvieratka) si nas Boh k sebe pritahuje a dufa, ze si to vsimneme a ze zapocujeme Jeho hlas v nasom vnutri. A tak isto ako aj tato macka sa zdrahala, postupne sa nechala "ukecat", lebo vytusila ze ide o jej dobro a zachranu. A na zaciatku smrdela ako aj my sami smrdime hriechom pred bohom. Ale novemu majitelovi urobila napriek jeho alerigii svojou pritomnostou radost. A tak aj my sposobujeme radost Bohu ked sa nechame nim objat a ocistit.
Inak pekny poucny pribeh. Vdaka.

205902

29.11.2009 20:00

RE: Zvieratá sú darom od Boha

abc 89.?.?.?

Reakce na 205902

a budú zdrojom radosti pre ľudí po celú večnosť. Pekné články o zvieratách, z ktorých sa možno mnohému naučiť. Dokonca aj spoznať zmysel života,v ktorom majú aj zvieratá svoje miesto.
http://www.watchtower.org/b/20040222a/article_01.htm [vyplazený jazyk]

205981

28.11.2009 15:43

Vladimíre

Gabriela 93.?.?.?

Vždycky když si přečtu něco podobného, vznáším tiché díky k nebesům že na světě existují lidé jako Vy, díky tomu se alespon mě, v tomhle marasmu dýchá snesitelněji. Číča je nádhená, ráda bych s ní obohatila náš zvěřinec, ale do Čech se dostanu až počátkem března. Jen na okraj, při registraci jsem nenašla Srbsko, jen dlouho již neexistující Jugoslavii, nešlo by to poopravit?

205904

28.11.2009 17:04

skoda ze mam doma psa

Oldis 81.?.?.?

pes je sice starec, lec vesnicky typ a kocky velmi rad prohani.

205907

28.11.2009 17:09

mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

vidlacky 77.?.?.?

ja mam predvolani k soudu na 23.12. t.r. kde budu bojovat (do me posledni kapky krve [pláč] )proti lidske (a bürokraticke!) hlouposti. Mam totiz bezvadne vychovaneho psika (ze ho nemusim mit NIKDY na voditku)a zastavam nazor, ze kazdy clovek ma pravo na vlastni zodpovednost a ze tedy mam pravo rozhodnout jestli meho psa na voditku povedu a nebo ne.
jen pro zajimavost - bylo to i pro mne prekvapeni [překvapení]
Sli jsme ve meste a muj pes utikal dopredu a u vyznaceneho prechodu (zlute pruhy na zemi) si slusne na chodniku sednul a cekal az ho dojdu. Smula byla, ze prijizdelo ( pred 6 auty) jako prvni policejni auto; chodec stojici u prechodu ma preci vzdycky prednost a ted tam cekal maly pes [chechtot] ! policisti zastavili [zmaten] a pes sedel a cekal az k nemu dojdu!
Policisty to nastvalo [chechtot] a tak si mne "podali" ale tenkrat to dopadlo dobre.... [chechtot]
Miluji meho psika protoze mam nejlepsiho psika na svete.... [chechtot]
PRO POBAVENI:
Kazdy pitomec si mysli, ze ma nejlepsiho psika na svete a pritom nevi ze ho mam ja! [chechtot]
(tohle tvrzeni myslim ironicky i na sobe [chechtot] )

205908

28.11.2009 18:10

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Vymazaný člen 89.?.?.?

Reakce na 205908

Ne, ne, ne. Nejlepšího psíka mám já [chechtot] a nevyměnil bych ho za nic.

205912

28.11.2009 23:59

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Striga 85.?.?.?

Reakce na 205908

Řidič,kterému váš pes sedí před autem, nemůže tušit, že je to vzorně vycvičený pes, který náhle nevběhne do vozovky. Bohužel nemá dobře vychovaného pána.

Pán se chová výhradně podle sebe, nerespektuje daná pravidla-mít psa na vodítku. Třeba jen jako sigalizaci pro ostatní, že pes je zvládnutelný za všech okolností, protože prostě ani utéct nemůže.

Že nemůže, to je s vodítkem vidět. Že nechce, i když může, protože je na volno - to nikdo nepozná a raději stojí u přechodu do té doby, než přijde pán.

Pokud to jsou zrovna policajti, kteří vás můžou potrestat za absenci vodítka - dobře vám tak. Vodítko je v provozu signalizace - na mě nemusíte dávat zvýšený pozor, já nebudu dělat nečekané potíže.

Jste jako řidič, který jede bez blinkru v odbočovacím pruhu.

205934

29.11.2009 7:57

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

vidlacky 77.?.?.?

Reakce na 205934

...jak se to rikavalo? " Napred pes a potom clovek...."
..."Že nemůže, to je s vodítkem vidět. Že nechce, i když může, protože je na volno - to nikdo nepozná......"
Takze ted by se melo zavect - ze vsichni lidi by meli byt na reteze...protoze " Že nechce (mne prepadnout- neco ukract nebo prekracovat a porusovat zakony- ze nejede ozraly- a dodrzje pravidla i na silnici), i když může,to nikdo nepozná......"
Se mnou se dat do debaty o psech/zviratech/je beznadejne, protoze o lidech uz vim davno sve[bliji]
Zvirata nikdy nelzou [smích]
Zvirata maji pravo na svuj zivotni prostor, ktery jim pilne zabirame a likvidujeme!
Tim neminim, ledni medvedy a nebo pinguiny ale nasi Faunu a kdyz je tu o prirode rec i Floru.
Vsichni to vi a jenom o tom mluvi a pisou a staraji se- jen pokud se na tom da neco trhnout [bliji]

Jsem si vedom me zodpovednosti a cinim co je logicky spravne [vyplazený jazyk] [chechtot]

At jsem bit jen kdyz se peru ! [vyplazený jazyk]

205945

29.11.2009 16:30

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Striga 85.?.?.?

Reakce na 205945

Píšete, že máte předvolání k soudu. Z čeho jste obviněn?

205967

29.11.2009 18:10

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

vidlacky 77.?.?.?

Reakce na 205967

ze muj pes, ktery lezel na ceste pred lavickou na ktere jsem sedel ja - nebyl na voditku i kdyz jsou tam cedule mit psa na lajne.
Dneska ve mestech mit psa je stress. Ale znam hodne pejskaru, kteri si pletou psa s destnikem.... [naštvaný]
Vzpominam s laskou na dobu v r.1970 kdy existoval Svazarm a kdo absolvoval jeden rok vycvik, byly snizeny poplatky za psa.
Mam se psama zkusenosti. Minuly pes byl naucen JEN na voditku. Pri jedne prilezitosti utekl a prejelo ho auto. Pro mne zal vetsi, nez kdyz mi umrel clen rodiny [zahanbení]
proto jsem naucil meho nynejsiho chodit absolutne bez voditka. Ceka pred obchodem i hodinu.Kdyz vidi/citi harajici fenu-sedne si na obrunik a zadoni, abych ho pustil/prenesl/ pres ulici. Coz vzdy udelam, (jedna se prece o hormony [velký smích] ) ale pak ho od feny odvedu a rozmluvim mu to [chechtot]
Psik je skoro desetilety a jeste mne nezklamal.
Ale i tak pocitam se vsim, protoze zivot je riziko.

205974

29.11.2009 19:37

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Oldis 81.?.?.?

Reakce na 205974

a proc si vubec porizujete psa? mate z toho nejake poteseni si poridit otroka? ktery je vam nahradou za neco jineho? berete ho jako hracku? [bliji]

205978

29.11.2009 20:07

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Striga 85.?.?.?

Reakce na 205974

Já o voze, vy o koze. Ještě jednou - z čeho jste obviněn? K soudu se nechodí rešit přestupky, tam se řeší větší prohřešky. Jaký trestný čin jste spáchal? Nebo tam jdete řešit občanskoprávní spor nebo obchodní, případně něco z rodinného práva?

Vysvětlil jste, co bylo důvodem vašeho pozvání k soudu, ale já chci vědět, jak se váš hřích jmenuje v úřední řeči....

Ve Svazarmu se, pokud si dobře vzpomínám, neplatilo za psa, který měl zkoušku z výkonu, nestačil pouze absolvovaný výcvik. Ale moje informace jsou z roku 1988....

205982

29.11.2009 20:23

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

vidlacky 77.?.?.?

Reakce na 205967

jeste to chci doplnit vysvetlenim, ze v tomto pripade slo pouze o uplatneni policistovy AUTORITY. Policista je placen z dani obcanu a ma pomahat a slouzit obcanum a ne vyuzivat sve pozice. Takze jsem odmitl sveho psa vzit na voditko a nasledovala pokuta, kterou jsem nezaplatil a proto ten soud.
Cinim tak proto, abych upozornil na mizerii, ktera se rozmaha tak markantne , ze dneska je tolik predpisu,vyhlasek a zakonu, ze nezbyva obcanum zadny prostor pro uplatneni vlastni zodpovednosti.
Ruzne urazy, nehody a i pokousani psem (abych zustal u thema) to vse se bude stavat. Rikavalo se tomu ziskavani ZKUSENOSTI. A mnohe "prevence" jsou pouze zastiraci manevr, jak lidem odebirat svobodu a moznost vlastniho rozhodovani.
Nejsem pravnik a doposud jsem vystacil se selskym rozumem a ziskam nove zkusenosti.
[chechtot]

205984

30.11.2009 7:02

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 205984

Vaše nová zkušenost bude taková, že Vás u toho soudu oškubají jako slepici. O to jim jde především: Oškubávat občany o peníze při každé možné příležitosti a za kdejakou sebemenší hloupost.Když Vás ale třeba někdo přepadne a málem Vás zabije, tak se policie ani nenamáhá s tím postiženým člověkem ani sepsat protokol, natož něco vyšetřovat- jako se stalo mé dceři. Ovšem za lepení plakátů ji exekutoři napálili 21 tisíc pokuty, aniž by vůbec jaký soud proběhl.Takže si připravte peněženku, hezky se finančně prohnete.

205999

30.11.2009 14:16

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Islander 24.?.?.?

Reakce na 205999

Taky si myslím. Při mém pobytu v ČR jsem měl dopravní nehodu. Naboural mne zezadu řidič a jak je tam v kraji zvykem, nezaváhal a snažil se ujet. Pokusil jsem se mu v tom zabránit, ale málem najel přímo na mě. Stačil jsem si jeho vozidlo i číslo vyfotit a zapsat a volal jsem policii. Nijaký zájem něco vyšetřovat zjevně neměli. Ptali se pouze několik idiotských otázek, jako že kolik je hodnota škody atd. Vůbec je nezajímal fakt, že řidič od nehody ujel. Trval jsem resolutně na tom, aby dojeli, neboť auto nebylo moje a bylo potřeba legální potvrzení pro pojišťovnu. Dojeli až poté, co jsem jim sdělil, že pokud se na to vykašlou, mám vše nafocené, včetně SPZ toho dareby co ujel a že se budu muset obrátit na US zastupitelství, neboť jsem americký občan. Nikdy předtím jsem se tímto neoháněl, ale v tomto případě mne to rozčilo natolik, že ano. Dojelo jich (policajtů) na mně asi pět ve dvou autech, po velmi dlouhé době a přivezli sebou i toho, co mně naboural a ujel. Ukázalo se, že je to šéf kriminálky na jednom okresu stř. kraje. Začali mně ukecávat, že tolik moc se nestalo a pokoušeli se to vyřídit tak, že mi nabídl ten kriminalista odškodné 5000 in cash. Hovořil jsem s majitelem toho auta, které jsem měl půjčené a on souhlasil, tak jsem na toto řešení přistoupil. Ten majitel byl značně rozhozen, znal toho kriminalistu a byl vystrašený, že se mu bude mstít. Tomu kriminalistovi, přestože zavinil nehodu a ještě od ní sprostě ujel, pochopitelně "nebyl zkřiven vlásek na hlavě". Nerozumím té zemi, kterou stále považuji za svoji vlast....

206023

30.11.2009 15:26

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 206023

to berte tak že jste měl prostě smůlu tohle je totiž o lidech jsem přesvědčen že stát se podobná věc kdekoli na světě tak nedopadnete lépe někde možná i hůře
pravda říká se tomu tady právní stát ale vzhledem k tomu že si lidi nejsou rovni tak i ten právní stát je tak nějak "vocaď pocaď" [mrknutí jedním okem]
tím nechci říct že by to bylo správné ale prostě to tak je a rozčilovat se nad tím je ztráta času [smích]

206025

1.12.2009 8:48

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Islander 24.?.?.?

Reakce na 206025

Taky jsem to zpočátku bral tak, že mám třeba smůlu, ale těch případů bylo během krátké chvíle tolik, že o náhodu nemohlo jít v žádným případě.

Jen namátkou - není vrcholem sprosťáctví od zdr. pojišťovny vymáhat na nás po návratu z ciziny doplatek za celou dobu pobytu, co jsme byli v emigraci??? Jednalo se o částku 240000.

Není vrcholem sprosťáctví a zlodějny, když realitní kancelář M&M Reality si vezme 140 tisíc zálohu na koupi nemovitosti, vystaví na to platnou smlouvu s tím, že vám budou peníze vráceny po proběhnutí celé transakce a potom se na vás vykašlou a nevymůžete z nich nic?

Není náhodou sprosťáctvím fakt, že když předchozí majitel nemoviosti, kterou jsme koupili, nezaplatil své daně z prodeje oné nemovitosti a finančák je vymáhá stylem ber kde ber na mně?
Navíc ihned s vyhrůžkami o pokutě dva miliony, exekuci a ještě drzým upozorněním, že o tom nikde nesmím mluvit? Že za to mohu být trestán? Kde to proboha jsme??? Co se tam stalo??? To už nelze nazvat ani Kocourkovem. Mám pokračovat? A pak se nerozčilujte... [naštvaný]

206054

1.12.2009 11:38

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 206054

o prvním případě jsem taky slyšel to opravdu je sprostárna nicméně být vámi navštívil bych právníka a optal se co a jak
v druhém případě je dobré si dát pozor na různé firmy kterých zde je jistě mnoho a okrádají slušné zákazníky jinak bych opět navštívil právníka a zeptal se co dělat
no a to třetí je podle mě nějaká kulišárná úředníka lenocha tam bych za tím právníkem zašel taky a toho zmrda na úřadě si pěkně podal ono musí být někde v zákoně jasně napsáno kdo má platit dan z převodu pokud ovšem v prodejní smlouvě nebyla nějaká obezlička ale i to by možná bylo v rozporu se zákonem
samozřejmě že záleží jak velká ryba ten dotyčný je a jestli má někde nějaké kontakty ale pravděpodobnější bude že se bude jednat pouze o líného úředního šimla který to hodí na toho o kterém si myslí že bude sice vrčet ale zaplatí [mrknutí jedním okem]

206066

3.12.2009 23:37

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Dorian 195.?.?.?

Reakce na 206054

Jak už tady zaznělo výše, žádné náhody neexistují. To co se Vám děje, má nějaký smysl, popřemýšlejte jaký... Četl jsem Vaše dva příspěvky - a neznám nikoho, komu by se v krátké době stalo něco podobného... A asi to nebude tím, že jste oficiálně cizinec a mohl byste nabýt dojmu, že Vás tady chce každý oškubat...

206250

30.11.2009 15:35

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

serpico 77.?.?.?

Reakce na 206023

hmm,velice nepříjemná situace,asi vám potom muselo být hodně smutno(když přešla zlost),že se takhle v ČR chovají strážci zákona,ti,kteří mají jít příkladem,na jednu stranu mám moc rád svoji vlast ale na druhou stranu je mi tady z toho na [bliji]

206027

30.11.2009 18:04

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206023

Jsem překvapena, že jste překvapen. Tu situaci, kterou jste popsal- tak to jsou u nás normální standartní situace. V Americe tomu tak snad není? A to jste ještě asi neviděl ty horory, které jsou pravidelně popisovány v TV, co všechno se českým občanům děje. Tak například naši slavní čeští mafiánští poslanci odsouhlasili, že mohou u nás existovat jakési rozhodčí komise nezávisle na českých soudech. Abyste měl o tom představu, o co se jedná, tak se to dá směle přirovnat k tomu, jako by odsouhlasili, že může u nás existovat soukromá policie, která si sama rozhodne, co je a co není trestný čin a poslat člověka za mříže. Ten kdo může dělat rozhodčí komisi nemusí mít ani právní vzdělání a probíhá to takto: Český občan podepíše někde nějakou smlouvu na cokoliv (třeba na nějakou koupi bytu), kde je malilinkatým písmem napsáno, že v případě nějakých nějasností nebo sporu, to rozhodne rozhodčí komise. A v ten moment, jako by se upsal ďáblu. Jeho oponent ho třeba tím nejsprostším způsobem okrade o peníze, ale dotyčný občan to nemůže dát k soudu, protože dobrovolně podepsal, že případný spor rozhodne rozhodčí komise. No a ta rozhodčí komise, to jsou známí toho zloděje, co chtějí dotyčného občana okrást, a tak ho bezostyšně a naprosto beztrestně okradou, protože rozhodnou, že na jeho okradení mají svaté právo. Bodejť ne, když takovéhle u nás poslanci vyrábějí zákony.

206035

1.12.2009 8:20

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Islander 24.?.?.?

Reakce na 206035

>Jsem překvapena, že jste překvapen. Tu situaci, kterou jste
>popsal- tak to jsou u nás normální standartní situace. V
>Americe tomu tak snad není?

To víte, že v Americe je taky plno věcí, který jdou člověku na nervy. [smích] Ale co se týče cti, úcty k člověku, pořádku, práva a zejména jeho vymahatelnosti je to stále o poznání lepší než v ČR. Věřte mi nebo ne, ale za skoro pětadvacet let pobytu tady, jsem nezažil tolik stupidity, buzerace, podrazů a vyhrůžek jako za necelý jeden rok v ČR. Byl jsem doslova zdrcen tím poznáním, ten návrat na trvalo do vlasti pro mne byl daleko větší šok, než když jsem přišel jako český emigrant sem do Ameriky. Nakonec jsem to tam po necelém roce vzdal a vrátil se sem do USA.

>A to jste ještě asi neviděl ty
>horory, které jsou pravidelně popisovány v TV, co všechno se
>českým občanům děje.

Viděl, právě že jsem viděl, že to není jen můj ojedinělý případ.

>Český občan podepíše
>někde nějakou smlouvu na cokoliv (třeba na nějakou koupi
>bytu), kde je malilinkatým písmem napsáno, že v případě
>nějakých nějasností nebo sporu, to rozhodne rozhodčí
>komise. A v ten moment, jako by se upsal ďáblu.

Tak toto zde taky zkouší s tím, že důležitá část některé smlouvy je napsána písmem pro drobnohled. Ale co vím, důležité smlouvy jako koupě nemovitosti ap., to tady funguje bezchybně a bez podrazů.

206052

30.11.2009 8:33

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Fernet 213.?.?.?

Reakce na 205984

fandím Vám.....

206001

29.11.2009 10:15

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

djb 90.?.?.?

Reakce na 205908

Tak to byste měl s, i ne úplně šikovným, právníkem vyhrát. (nenechte se zmást poznámkami pí Strigy, možná se jí zdají logické, a i snad jsou, ale nejsou to paragrafy)
Pokud tam nebyla značka přikazující mít psa na vodítku, ze zákona pes vůbec žádné vodítko mít nemusí. Zákon říká pouze, že pes nesmí "volně pobíhat". Jestli je Váš pes vycvičen tak, že i bez vodítka nepobíhá volně a máte ho pod kontrolou, je to před zákonem identické vodítku.
(proto jsou taky v parcích a jinde zvláštní cedulky přikazující vodítka - není to totiž ze zákona plynoucí samozřejmost )
Právě to, že tam pes seděl a ani se nehnul, možná policisty naštvalo, ale paradoxně to hovoří ve Váš prospěch.

Co se týče článku, také mám doma psů a koček již dostatek, ale též jsem už mnohokrát četl, že cesta jak se zbavit alergie je právě taková. Kočku si pořídit, jíst a žít jinak zdravě a tělo si zvykne. Je to jako s imunitou, musí se trénovat. Ale neodvážil bych se to radit, je lepší navštívit dobrého(nepodvodného) ! přírodního léčitele.

205947

29.11.2009 17:08

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Girili 94.?.?.?

Reakce na 205947

Prispevek pani Strigy je naprosto na miste.
Ani s tim zakonem nemate tak docela pravdu. V mnohych mestech je povinnost voditka ve vyhlasce, takze je treba ji respektovat.

205969

29.11.2009 18:10

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

djb 90.?.?.?

Reakce na 205969

No a v čem nemám pravdu? Zákon praví to co jsem napsal a možnost lokální výjimky jsem uvedl na cedulkách a to opakovaně. Taky to může být vyhláška, provozní řád a já nevím co ještě, podstata je snad jasná. Jestli patříte mezi diskutéry, které nezajímá obsah a jen hledají slovíčka, která mohou druhému omlátit o hlavu - ačkoliv normální člověk chápe o čem je řeč - tak snad raději ani nepište.

Příspěvku pí Strigy také logiku neupírám, ale na místě není. Na místě by byl v hospodě nebo u sousedské hádky nebo na demonstraci ze úpravu zákona. U soudu je na místě jenom fakt, že "volně pobíhající pes" nemá se psem stojícím u přechodu jako zařezaný nic společného ani v divokých snech kolem jedoucí policie.
Pak je tam ještě na místě fakt, který neznáme, jestli zrovna to nebylo v místě, kde je nařízené výslovně vodítko (nějakým libovolným způsobem v souladu se zákonem - stačí takhle obecně?).

Protože jsem mluvil o situaci u soudu, označil jsem příspěvek pí Strigy za nevýznamný.

205973

29.11.2009 18:15

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

vidlacky 77.?.?.?

Reakce na 205969

takove blbe vyhlasky muzou delat jen "intelektualove", kteri znaji psa pouze z obrazku [pláč] [naštvaný]

205975

29.11.2009 20:20

RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat

Striga 85.?.?.?

Reakce na 205975

V místě, kde je vysoká koncentrace lidí a dopravy, nemá pes bez vodítka co dělat. Sebevycvičenější pes je pořád jen relativně hloupé zvíře, které se může leknout, může utéct za kočkou nebo háravou fenou, může skočit pod auto nebo na člověka,který se mu nelíbí.

Nevidím důvod, proč bych měla jako řidič doufat, že pejsánek do té cesty neskočí, i když u ní stojí, a že ten rotvajler, co si mě se zájmem očuchává, mě taky nekousne.

Psů mám celý rok kolem sebe tolik, že oprávněně tvrdím, že ve velké většině nejsou dostatečně vychovaní. Nedám ruku do ohně ani za jednoho.

Jako řidič - vidím dítě nebo psa nebo starého člověka - brzdím, protože čekám, že se může chovat všelijak. Prostě dávám pozor.

Jako majitel psa se snažím vyhnout všem třenicícm, které připadají v úvahu. Prostě nechci, aby můj pes byl někomu na obtíž. Třeba tím, že by se mu kolemjedoucí řidič musel více věnovat nebo kolemjdoucí člověk mohl bát.

Vynucovat si volný pohyb psa tam, kde je to z dobrých důvodů zakázané, je jako chodit mezi lidmi s hadem a tvrdit, že není jedovatý, není nutno na něj dávat pozor, a jestli se ho někdo bojí, tak to má ten chudák smůlu, já si chci vykračovat s hadem.....

205983

28.11.2009 17:55

Můj příběh

Islander 24.?.?.?

Jste mi velice sympatický soucitem a péčí k opuštěnému tvorečkovi, kterého lidé ponechali tvrdému osudu. Znám toto velice dobře, svého času jsme takových tvorečků doma měli jedenáct. Některé z útulků, protože jsme se se ženou nemohli dívat na to, v jakých podmínkách jsou nuceni přežívat. Některé nalezené jako zatoulané. Měli jsme prostorný dům, velikánskouou zahradu, potrava a prostředky na chov koček tady v USA jsou laciné, takže žádný problém.
Když jsme se rozhodli se vrátit do bývalé vlasti, mezitím několik z nich, protože byly sebrány z ulice, bylo ve vážných zdravotních problémech a přes veškerou poskytnutou pomoc na veterině, zemřelo.
V době, kdy jsme realizovali svůj návrat a prodali zde náš dům už jsme měli pouze šest kočičích tvorečků. Do letadla nám bylo povoleno vzít dvě na osobu, tak nám zůstaly dvě, které jsme museli zradit. Jednu jsme věnovali zde žijící česko-americké rodině o které jsme věděli, že se o kočičku dobře postará. Druhou jsme nemohli udat a do útulku jsme ji dát nechtěli. Nakonec se nám sama nabídla naše známá veterinářka, se kterou jsme se zde seznámili a která nám poskytovala potřebnou veterinární péči o všechny naše kočičí tvory, že si ji vezme. Založila zde spolu s jejím manželem veterinární kliniku s neobyčejným přístupem ke zvířátkům, ale i kapse jejich majitelů. Některé zákroky, jako sterilizaci prováděli za zlomek ceny ostatních klinik.
Tak jsme vyřídili potřebná zdravotní vyšetření a spolu se dvěma kočkami a dvěma kocourky nastoupili do letadla. Dvě kočičky nám povolili mít v kabině, druhé dvě museli do podpalubí. Takový je předpis.
Obrovské problémy byly v Praze, kde nám kočky okamžitě odebrali, přestože jsme pro ně měli všechna potřebná lejstra a zdravotní vysvědčení. Buzerace, o které se raději nebudu zmiňovat. Po několika hodinách zoufalého dohadování jsme museli kočky nechat na Ruzyni a čekat do druhého dne na veterináře a dalšího rozhodnutí co s nima. Věřte mi, že kdybych býval mohl, v tu chvíli bych se vrátil. Tak mne přivítali v mé vlasti.

205910

28.11.2009 17:56

Můj příběh . pokračování

Islander 24.?.?.?

Vydány nám byly až následující den s poplatkem 1000Kč za každou. Přitom mám známého, který pravidelně cestuje z USA do Švýcarska se psem a podobný problém nikdy nezažil, natož aby musel něco někde doplácet. Papíry mu vystavil ten samý doktor co našim kočkám.
Potom jsme si koupili v jedné vesničce středočského kraje domek se zahradou a toužili dožít ve své původní vlasti a kočičky se tam adaptovaly rychleji než my. Nebudu zde popisovat co vše a jakou diskriminaci a ponížení jsme tam museli prožít. Zkrátka - přehodnotili jsme vše a domek tam prodali a vrátili se zpět do USA. Mezitím nám jeden kocourek zemřel a jednoho darovala žena své sestře, která tam žije. Tak jsme do USA zpět dovezli dvě. Zajímavé, že při příletu do NY City nebyl vůbec žádný problém s kočičími doklady, vůbec žádná buzerace jako tomu bylo v Praze.
Nyní jsme si koupili domek zde v NY a do Čech tedy honem nepojedeme...

205911

28.11.2009 18:17

RE: Můj příběh . pokračování

insider 85.?.?.?

Reakce na 205911

bilí agenti STRÁŽCU vzkazuji všem lidem k letum kolem 2012: Zustante tam,kam vas vaše karma poslala,tam se naplní Osud.

205914

29.11.2009 11:05

RE: Můj příběh . pokračování

Fernet 213.?.?.?

Reakce na 205911

jj bohužel toto sídlo mafie jménem Česká republika není dobré místo k životu....
Možná vás pobaví tento seriál : Usain Bolt emigroval do Česka, díl I.

205952

29.11.2009 17:17

RE: Můj příběh . pokračování

Islander 24.?.?.?

Reakce na 205952

Dík za link. Bohužel je to tak. [mrknutí jedním okem]

205971

29.11.2009 20:42

RE: Můj příběh . pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 205971

http://www.cnn.com/video/#/video/world/2009/11/20/black.aoc.prague.tourism.cnn aneb tři minuty slávy.... [oči v sloup]

205986

29.11.2009 22:04

RE: Můj příběh . pokračování

Islander 24.?.?.?

Reakce na 205986

Musel jsem ten váš odkaz trochu upravit :
http://www.cnn.com/video/#/video/world/2009/11/20/black.aoc.prague.tourism.cnn

Zajímavé je i toto:

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1108959829-pravo-zebrat/

Ale jsme silně mimo téma [smích]

205989

28.11.2009 19:41

.......

Lin 85.?.?.?

Miluju kočky od dětství, protože to jsou nádherná a svobodná stvoření. Osobnosti. Nedají se uplatit ani zastrašit. Příchylnost kočky je skutečná, nepostavená na žádných výhodách pro sebe. Když se k vám lísá, je to proto, že se jí chce a ne proto, že dostane pamlsek [smích] A obráceně - když se s ní chcete mazlit a ona nemá zrovna náladu, dá vám to jasně najevo a jde si po svých.
Mám spoustu svých "kočičích příběhů", které jsou až neuvěřitelné. Např. siamák, který se mnou chodil všude jak pejsek, za mnou vlezl i do řeky, přestože se vody bál. Strach o mě a jeho příchylnost ke mně byly silnější.
Vladimíre, kdyby bylo nejhůř a nikdo jiný se nenašel, o Kleopatru se postarám. Jenže... byla by to anabáze - už jen ta vzdálenost [smích] Sama jí mít nemůžu, protože bydlím v paneláku a tímhle vězeňským životem jí mučit nechci. Bydlela by na vesnici v domku (u příbuzných) a společnost by jí dělal dvouletý Čičmund (černý kocour s bílými znaky).
A alergie? [smích] Dcera, která taky kočky miluje, jí měla od dětství. Jenže - podobně jako vás jí nešlo udržet a od čičin jí oddělit. Nakonec (ach ty náhody[smích] ) přivlekla domů podobného kočičího bezdomovce a nechtěla se ho vzdát. Prskala, kejchala, otékala (a já si to schytávala od doktorky coby nezodpovědná matka) - až se to nějak ustálilo a alergie zmizela [smích] Zvláštní, ale prý se to tak někdy stává, že si tělo vybuduje imunitu dodatečně. Trvalo to asi půl roku, než všechny obtíže jako zázrakem zmizely a už se neobjevily.
Tak nevím... možná máte šanci si Kleušku nechat [smích]

205918

28.11.2009 21:14

Nechcete se raději pokusit z alergie vyléčit?

zero zreo (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Nic neslibuji. Sám jsem smrtelně alergický na včelí jed. Věnuji se samoléčbě,dílčí úspěchy mám a je otázka času jestli se to podaří. Nevěnuji se žádnému léčitelskému směru,jen vykrádám nápady z nich všech. Neléčím nikoho za peníze a nemám zájem z někoho je tahat,když se dokáže vyléčit sám.

205922

28.11.2009 21:41

Nechci dělat reklamu

Hela 89.?.?.?

Existuje spray na odstraňování alergenů přímo ze zvířat i zvířecích alergenů z ovzduší. Nechci dělat reklamu, ale určitě si to na netu najděte. Mně podobným způsobem přibyla třetí kočka do paneláku v létě. Také jsem odolávala a chtěla ji jen krmit. Nedalo se, už je pár měsíců doma. Hledala jsem pro ni též někoho, protože původní dvě silně protestovaly a tato si nedala nic líbit. Byly vystresované všechny tři i já. Nakonec se docela srovnaly. Přimlouvám se za tu vaši, vyzkoušejte nejdřív, zda by vám spray nepomohl vyřešit problém.

205923

28.11.2009 22:43

RE: Nechci dělat reklamu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 205923

O tom sprayi jsem slyšel, ale nikdo mi neumí říct nic bližšího. ptal jsem se veterináře, ten o tom nic nevěděl. Nevíte aspoň jméno?

205926

28.11.2009 22:59

RE: Nechci dělat reklamu

Prazak 98.?.?.?

Reakce na 205926

>O tom sprayi jsem slyšel, ale nikdo mi neumí říct nic bližšího. ptal jsem se veterináře, ten o tom nic nevěděl. Nevíte aspoň jméno?

Spray se jmenuje Bio Petal Cleanse.
http://www.proalergiky.cz/eshop/petalcleanse-kocky...

205928

29.11.2009 10:22

RE: Nechci dělat reklamu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 205928

Děkuji. Objednám si to.

205948

29.11.2009 13:32

RE: Nechci dělat reklamu

Joe Black 81.?.?.?

Reakce na 205948

Pane Stwora. Všímáte si kolik napůl bláznů odpovídá na tento pěkně napsaný článek? Nejprve Vám radí, že je to problém psychiky (výsměch), poté Vám doporučují koloidní stříbro (opět výsměch) a nakonec Vám doporučí antialergení sprej[velký smích]

Věřte mi. Pokud máte Alergii na kočky, tak Vám nepomůže nic. Prostě to tak je, je to ve vašich genech a s tím prostě nic nenaděláte. Nějaké spreje Vám také nepomohou. Já sám mám alergii i astma už téměř 21 let a nikdy mi moje alergoložka neřekla nic o nějakém spreji na alergeny z čehož usuzuji, že je to jen další lež.

205960

29.11.2009 16:47

RE: Nechci dělat reklamu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 205960

A co když je alergoložka blázen? [velký smích] Jenom ještě studovaný?

205968

29.11.2009 17:13

RE: Nechci dělat reklamu

Islander 24.?.?.?

Reakce na 205960

To máte pravdu, jenže ten spray pomůže v tom, že do jisté míry omezí poletování alergentů, tj. mikroskopických částí lupů chloupků a organického prachu v ovzduší. O tom zde už psal příspěvek pan Saša.

205970

29.11.2009 19:46

RE: Nechci dělat reklamu

Prazak 98.?.?.?

Reakce na 205960

>Věřte mi. Pokud máte Alergii na kočky, tak Vám nepomůže nic.

A basta fidli. Kolikrat jste ten spray pouzil, ze mate takovou jistotu a vydavate na nej zaporne recenze? Ten spray pane pracuje velmi dobre. Je sice drahy, ale funkcni. Vase lekarka ani vy nevite vubec, ze existuje, ale vite bezpecne, ze nepomuze. Jestli je tu nekdo polovicni blazen, tak vy jste stodvacetiprocentni.

205980

29.11.2009 20:40

RE: Nechci dělat reklamu

Erika 52 91.?.?.?

Reakce na 205960

Možno by ste mali navštíviť inú alergoložku, pane Joe Blacku.
Keby bola alergia vecou génov, mali by ju aj naši prapredkovia. A mali ju?
Skôr než gény, zaviňuje alergiu životné prostredie, voda, vzduch, potrava plná E-čok a iných sajrajtov. To oslabuje organizmus, až začne neprimerane reagovať, od banálnej rýmy,až po závažné autoimúnne ochorenia.
Skôr než klasickú, konzervatívnu metódu liečenia, by som uprednostnila nejakú alternatívnu, viac prirodzenú a menej zaťažujúcu organizmus.

205985

29.11.2009 22:36

RE: Nechci dělat reklamu

Islander 24.?.?.?

Reakce na 205985

>Skôr než gény, zaviňuje alergiu životné prostredie, voda,
>vzduch, potrava plná E-čok a iných sajrajtov. To oslabuje
>organizmus, až začne neprimerane reagovať, od banálnej
>rýmy,až po závažné autoimúnne ochorenia.

Samozřejmě, v genech to není. Velmi dobře zpracovaná studie o různých látkách přidávaných do potravin je zde:

http://is.muni.cz/th/142378/lf_b/Nebezpecna_aditiva.txt

205990

30.11.2009 8:50

RE: Nechci dělat reklamu

Fernet 213.?.?.?

Reakce na 205990

V genech to rozhodně není. Před cca 10 lety (v 40 letech) jsem měl neustále potíže s průduškami, přestal jsem kvůli tomu kouřit a stále nic nepomáhanlo, během podzimu a jara jsem byl prakticky neustále "mimo provoz" navíc se to většinou přestěhovalo z průdušek do krku a končilo to anginou. Nejprve jsem to (i doktor) pořád přisuzoval bývalému kuřáctví, ale po 5 letech už to bylo divné. Přitom na plicním nic nenacházeli. Pak jsem shodou okolností změnil lékařku, ta se podívala na kartu, vzala kalendář, chvíli dumala a pak mi dala dvě balení nějakých pilulek abych to měsíc bral každý den ráno. Prvních 14 dní jsem byl bez potíží ale pak se to vrátilo. No bylo to proto, že druhá půlka byla placebo. První půlka byla obyčejný Zyrtec, který do té doby beru celoročně a mám pokoj. Lékařka mi řekla, že jde o životním prostředím získanou alergii na městské ovzduší. Faktem je , že v Krkonoších si ten Zyrtec brát nemusím[smích]

206002

29.11.2009 23:24

RE: Nechci dělat reklamu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 205960

nepomůže nic

to nie je pravda. mal som dost silnu alergiu na macky a uz nemam. ujal som sa postupne az 2 poulicnych maciatok, teraz maju uz niekolko rokov. cim dlhsie som ich mal, tym sa alergia menej prejavovala, az uplne presla. je pravda ze sa mi zlepsili aj ine alergie - pelove, ci krizene potravinove. ale konkretne tato alergia na macky presla uplne. stava sa to. vid. pribeh Rudolfa Desenskeho.

205991

29.11.2009 0:00

RE: Nechci dělat reklamu

Saša sasa (zavináč) mts (tečka) net 74.?.?.?

Reakce na 205926

Alergie jsou sice nevyzpytatelné, ale obvykle se kontaktem alergie zvyšuje. Pří mírné alergii a když nejde jinak, alespoň zavírat ložnici a nespat se čtyřnohou kočkou [smích]. Některé přítulné a nebojácné kočky lze jednou za měsíc vykoupat, je nezbytné, aby voda byla 37° až 38°C (zkusit loktem nebo teploměrem) a kočku nevyděsit. Neponořte ji nikdy hlavu, nesprchujte a jen v malé míře použijte specielní šampon na kočky. Nepoužívejte polštáře a nic s peřím! Vím, že každou kočku prostě koupat nelze, ale koupal jsem od kotěte siamské kočky 20 let a dokonce si je žena brala do vířivky. Jde o snížení mikroskopických částí lupů a organického prachu v ovzduší.

Někteří jednotlivci si pochvalují různou a často protichůdnou vlhkost vzduchu, jiní elektronické filtry, ale myslím, že důležitý je pozitivní přístup a nezaručeně dříve zmíněné.

205935

29.11.2009 1:54

RE: Nechci dělat reklamu

Hela 89.?.?.?

Reakce na 205923

http://www.petalcleanse.cz/. Nechala jsem vám odkaz i na Facebooku.
O přípravcích vím, protože mám prodejnu chovatelských potřeb. Ale ještě nikdo po mně tyto výrobky nechtěl, tudíž opravdu nevím, jaké s nimi mají lidi zkušenosti. Není to nic levného, ovšem kdyby fungovaly, bylo by to fajn.
Sama teď řeším, jak zabránit té své nalezenkyni v návštěvách lodžie sousedů. Osobně mi to nevadí, ale jim značně [smích].

205940

28.11.2009 23:35

mam take kocoura :)

RED 84.?.?.?

Ikdyz ucelne dostaneho [smích] siamskeho... moc jsem si ho pral.je to naprosto uzasne stvoreni.Vazim si ze jste se postaral o kocku...jsou to bozska stvoreni.Ted k alergiim...sam jsem zpocatku pocitoval urcite reakce tela na kocky, ale muzu rict ze se s tim telo srovnalo a uz nemam jediny problem a to se kocourem muckam stale.Myslim si ze vlastne kazdy clovek je alergicky ale nekdo mene nekdo vice se s tim dokaze nejak porovnat a zvyknout si.Mam rad vsechyn zvirata i psy ale je pravda ze kocka me naucila spouste veci ikdyz nejsou na prvni pohled videt. A jako jednu z tech veci vyjmenuji vnitrni klid kterym me muj kocour naucil...

205931

29.11.2009 19:40

Vyliečte sa sami autopatiou

abc 89.?.?.?

Pokiaľ konvenčná medicína nezmení radikálne svoje praktiky a logiku svojho počínania v používaní chemických liekov,väčšina populácie na tejto planéte bude alergická a duševne chorá a úspešne sa jej podarí zrútiť imunitný systém človeka. Doporučujem všetkým s tzv. chronickými chorobami vrátane alergií vyskúšať autopatiu,ako podpornú liečbu posilnenia svojej imunity. Autopatiou sa podarilo otvoriť 13 komnatu homeopatie. Na rozdiel od homeopatie, ktorá lieči "podobné podobným", autopatiou sa lieči "stejné stejným", pretože každý z nás si nosí svoj liek v sebe. Návod na vyrobenie vlastnej "autovakcíny" nájdete na www.autopatie.cz [oči v sloup] Lekári "liečia" a Boh uzdravuje. [smích]

205979

Příspěvků: 65

28.11. 11:18  Nahody neexistuji
28.11. 18:26 Jarmila  RE: Nahody neexistuji
29.11. 00:43 tenZulice  RE: Nahody neexistuji
29.11. 11:10 Jarmila  RE: Nahody neexistuji
29.11. 13:40  RE: Nahody neexistuji
29.11. 17:31 insider  RE: Nahody neexistuji
28.11. 23:23 Dorian  RE: Nahody neexistuji
28.11. 12:40 insider  psi a kočky
29.11. 09:13 gaga  RE: psi a kočky
13.12. 20:17 Merit  RE: psi a kočky
28.11. 12:41 gaga  krásná kočka
19.01. 16:12 Martin Bláha  RE: krásná kočka
28.11. 14:23 Peto  Heh
29.11. 20:00 abc  RE: Zvieratá sú darom od Boha
28.11. 15:43 Gabriela  Vladimíre
28.11. 17:04 Oldis  skoda ze mam doma psa
28.11. 17:09 vidlacky  mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
28.11. 18:10 Vymazaný člen  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
28.11. 23:59 Striga  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
29.11. 07:57 vidlacky  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
29.11. 16:30 Striga  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
29.11. 18:10 vidlacky  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
29.11. 19:37 Oldis  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
29.11. 20:07 Striga  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
29.11. 20:23 vidlacky  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
30.11. 07:02 Jarmila  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
30.11. 14:16 Islander  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
30.11. 15:26 aristokrat  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
01.12. 08:48 Islander  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
01.12. 11:38 aristokrat  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
03.12. 23:37 Dorian  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
30.11. 15:35 serpico  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
30.11. 18:04 Jarmila  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
01.12. 08:20 Islander  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
30.11. 08:33 Fernet  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
29.11. 10:15 djb  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
29.11. 17:08 Girili  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
29.11. 18:10 djb  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
29.11. 18:15 vidlacky  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
29.11. 20:20 Striga  RE: mluvite mi z duse taky obdivuji inteligenci zvirat
28.11. 17:55 Islander  Můj příběh
28.11. 17:56 Islander  Můj příběh . pokračování
28.11. 18:17 insider  RE: Můj příběh . pokračování
29.11. 11:05 Fernet  RE: Můj příběh . pokračování
29.11. 17:17 Islander  RE: Můj příběh . pokračování
29.11. 20:42  RE: Můj příběh . pokračování
29.11. 22:04 Islander  RE: Můj příběh . pokračování
28.11. 19:41 Lin  .......
28.11. 21:14 zero  Nechcete se raději pokusit z alergie vyléčit?
28.11. 21:41 Hela  Nechci dělat reklamu
28.11. 22:43 Vladimír Stwora  RE: Nechci dělat reklamu
28.11. 22:59 Prazak  RE: Nechci dělat reklamu
29.11. 10:22 Vladimír Stwora  RE: Nechci dělat reklamu
29.11. 13:32 Joe Black  RE: Nechci dělat reklamu
29.11. 16:47  RE: Nechci dělat reklamu
29.11. 17:13 Islander  RE: Nechci dělat reklamu
29.11. 19:46 Prazak  RE: Nechci dělat reklamu
29.11. 20:40 Erika 52  RE: Nechci dělat reklamu
29.11. 22:36 Islander  RE: Nechci dělat reklamu
30.11. 08:50 Fernet  RE: Nechci dělat reklamu
29.11. 23:24  RE: Nechci dělat reklamu
29.11. 00:00 Saša  RE: Nechci dělat reklamu
29.11. 01:54 Hela  RE: Nechci dělat reklamu
28.11. 23:35 RED  mam take kocoura :)
29.11. 19:40 abc  Vyliečte sa sami autopatiou

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 901,70 Kč
1 unce stříbra
394,37 Kč
Bitcoin
186 702,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 879