Diskuze k článku

Dobře... A kam teď?

Příspěvků 49

24.7.2002 6:56

Dobře... A kam teď?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Znam jen jedine misto na svete,kam se jeden muze schovat ,aby usel tomu svetovemu blazneni a to je na Jiznim Polu,mozna tam by to slo,ale hacek to ma ,ze nekde na opacne starne toho pupku maji Americane nejakou stanici ,kde nikdy z oficialnich vladnich predstavitelu nebyl,takze urcita nejistota zde by byla take,ale jinak uz nic k mani neni pro zachranu,jedina nadeje je ta ,ze by lidi konecne zacali byt politicky aktivni,zacali premyslet,jak to vlastne vsechno funguje.
Mimochodem ve zmince o zidech,je dokazano ,ze oni vzdy vedeli dopredu co prijde a jeden ani nemuze byt prekvapeny,vzdyt tema svetovyma pakama hybaji dodnes ,tak to chce jen koukat kam se hnou a zbalit si veci a hura s nima,pokud Vas mezi sebe vezmou,oni jsou trochu vybiravy.

2975

24.7.2002 7:26

Doporucuji Ceskou Republiku

joji jirkaskop (zavináč) seznam (tečka) cz 133.?.?.?

myslim to vazne.
Tady si do novin a do televize muze, kazdy rikat co chce, jak chce, nezavisle na vsem, treba i na skutecnosti. Nikomu se nic nestane, vzdy se vsechno zamlzi a po obvineni a vyhazovu dostava vetsinou clovek nabidku na jeste lepsi pozici nez pred prusvihem. Takze vzhuru do CR.

2976

24.7.2002 8:46

RE: Doporucuji Ceskou Republiku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 2976

No dejme tomu, jen se nesmime dostat do EU. Stale jeste nevim zda bude pro nas EU mensim ci vetsim zlem.

Vondracek

2977

24.7.2002 9:28

RE: Doporucuji Ceskou Republiku

joji jirkaskop (zavináč) seznam (tečka) cz 133.?.?.?

Reakce na 2977

No dejme tomu, jen se nesmime dostat do EU. Stale jeste nevim zda bude
pro nas EU mensim ci vetsim zlem.


Vondracek
Otazkou je, jestli bude EU pro nas vetsim zlem nez my pro EU.

2979

29.7.2002 10:55

RE: Doporucuji Ceskou Republiku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 2979

No dejme tomu, jen se nesmime dostat do EU. Stale jeste nevim zda bude


pro nas EU mensim ci vetsim zlem.


Vondracek
Otazkou je, jestli bude EU pro nas vetsim zlem nez my pro EU.

rwgw d dfgsdf gsdfg sdf gsdf gsdf
e dfg sdfg sdg dsf gsdf
d fsg dsf gd

3037

17.5.2004 20:20

RE: Doporucuji Ceskou Republiku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 2976

[zmaten] [zmaten] [zmaten]

29027

24.7.2002 9:06

Dobře... A kam teď?

Sackal2 sackal2 (zavináč) hotmail (tečka) com 205.?.?.?

Jsem rad, ze uz i nekteri americane zjistuji pravdu. Ale stale je prevaha tech, kteri jsou naprosto presvedceni o opaku, i kdyz jim predlozite fakta. Amerika se pomalu, ale jiste stava nesvobodnou zemi a to mne velice mrzi. Ziju zde jiz tretim rokem a zcela vazne uvazuji o predcasnem navratu do CR. Abych vam rekl pravdu, citim svrbeni za krkem a nemam z toho vubec dobry pocit.
Pro priblizeni asi uvedu to, jak jsem pred nedavnem navstivil jednu americkou klasiku Diner&show. Cele predstaveni probehlo vice-mene v country a muzikalovem stylu. Pak prisel na radu gospel a zpev zacinal nabirat emoci a durazu. Pri "jizanske hymne" se par cernochu ocividne osivalo, ale i ti se posleze, jako naprogramovani zvedli a hrde zpivali God bless America. Celkovy obraz: na podiu klesa pres cele jeviste americka vlajka, vsech 700 navstevniku ve stoje aplauduje a zbozne hledi na svoji zastavu. Vsichni zname hrdost sportovcu, kteri vidi stoupat svoji vlajku na stupnich vitezu, ale toto bylo neco jineho. Az mi zamrazilo a poprve jsem mel v Americe strach.
Uz ani nemluvim s americany o valce proti terorismu, protoze nemohu tusit, koho nastvu a on me pak pujde nahlasit, jako mozneho spolcence teroristu. Co muze nasledovat vsichni vime a muze se klidne jednat o osobni pomstu jedince. Nikdy jsem nezazil normalizaci ani STB (jsem docela mlad), ale ze se budu v Americe bat neco svobodne rict, to jsem opravdu nepomyslel.
Jeste jedna vec me dostala a to, jak si USA vytvari noveho nepritele. Po rozpadu SSSR zde hodne dlouho nebyl nepritel, vuci kteremu by US, jako protipol vystupoval. Chybelo proste Clear and present danger. Nyni maji USA rafinovanejsiho nepritele, nez vsechny SSSR dohromady - terorismus. Hodne siroky pojem. Naposledy z teto kupky sena vypadla jehla jmenem Irak, co bude dal?
Pravda a hola skutecnost je, ze me smer, kam se Spojene Staty zacinaji ubirat, desi.

2978

24.7.2002 15:29

Dobře... A kam teď?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Ja myslim, ze az to zde "vyvoleni" vycucaji uplne, zblbnou nas jeste vice, hlavne ty mlade, pak pojedou "dale". Mam dojem, ze nejvice prichazi v uvahu Rusko, jelikoz tam je jeste dost co "vytahnout" ze zeme a budovat neco noveho.
Jo, Amerika neni co byvala, pamatuji jeste casy, kdy se s tebou policajt normalne bavil. Dnes je to stujte, nemluvte, zmizte! Prvni amendment jako by uz neplatil! Pamatuji kdy se kourilo kdekoliv, dnes ani v nektere hospode! Kdy TV bylo skutecne "free" se 13 kanaly, nez vymysleli satelity, pak cable, vse "stahli" a pak nam to "free" zacali prodavat. A uz tenkrat zpivali Pink Floyd:
"I've got 13 channels and shit on TV to choose from"; dnes jich mame mozno zvolit o stovky navic a ta pisen od P.Floyd je stejne aktualni. Kdy jsem v N.Y.C. zacinal v taxiku a citil to svobodu, ze si te nikdo nevsima a ze si muzes delat co chces. Kdy jsi sel do banky zridit konto a tim si ziskal SSN, kdy jsi zaplatil 5 dolcu, udelal test v polstine ci rustine a mel "ridicak",
kdy se buzeranti jeste neolizovali na verejnosti, kdy cigara stala "padik", karton v Karoline 3 dollary, a kdy minimum "wage" byly $3.50.- Ano, pamatuji, ze nebyly computery(v takovem rozsahu jako dnes), credit report agencies, kde ti "tukli" na jmeno a vedeli, kdy jsi si koupil 6-ku piva na credit card, kolik mas penez na kontech, kolik dluzis, co mas a jak, "fucking", bydlis a zijes?
Jo, to se psal rok 1979!!!!!!!
Stefan

2981

24.7.2002 15:47

Skvělé postřehy.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2981

Ano, jsou to přesně takové "detaily", o jakých píšete. Z těch se skládá život.

2982

24.7.2002 16:05

Dobře... A kam teď?

kvr kvr (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Pred vyvojem nelze nikam utect, tim mene pred vyvojem spolecnosti. A tenhle vyvoj docela rychle z Ameriky expanduje do ostatnich statu - pocinaje EU a vsech, kteri se daji koupit... Rusko nepatri mezi nejlepsi napady, aby tam ta svoboda mela pro cloveka mela nejaky vyznam, tak musi byt ve vlade nebo v mafii, jinak muzete byt svobodni akorat na malem poli za domeckem [mrknutí jedním okem] Jistou nadeji jsou (vicemene) rozvojove zeme, ale ty take bud postupne akceptuji "obchodni podminky" zbytku sveta (rozumej US) nebo dopadnou jako Afghanistan (kdyz budou mit neco, co ten zbytek bude potrebovat) a nebo opet svoboda bude mit podobny vyznam jako v Rusku.
Preju hezky den [mrknutí jedním okem]

2983

24.7.2002 20:54

Dobře... A kam teď?

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com (tečka) 205.?.?.?

Este stale sa pamatam ako som v 1969tom roku po navsteve v Ceskoslovensku
plakal na odchadzajucom lietadle premyslajuc nad pomermy a o tvarach ludi ktorych som tam videl. Vsetko tam vypadalo smutne, poserne. Vracal som sa nazad do U.S.A.
I dnes povazujem Ameriku za to najlepsie, kam som mohol utiect od komunizmu. Nehovorim, ze tu nieto chyb a problemov, ale tieto su pomerne mensie ako v ostatnom svete. A ako historia nam hovori, konec koncov sa vsetko tu da slusnym sposobom vyriesit.
Ano, mame chyby ale mi povedzte preco i dnes sa tu tlacia miliony ludi z celeho sveta a tu hladaju lepsiu buducnost.

2984

1.8.2002 0:18

RE: Dobře... A kam teď?

Marg 65.?.?.?

Reakce na 2984

Vase posledni veta zni jako typicky americky argument pri diskuzi o krachujici
ekonomice.[smích]) Vzdelani lide z Evropy sem jdou "jen" na zkusenou, ale vetsina odmita zustat.
To, co se sem hrne je treti svet. Pocinaje Mexikem, konce Asii.


Este stale sa pamatam ako som v 1969tom roku po navsteve v
Ceskoslovensku
plakal na odchadzajucom lietadle premyslajuc nad pomermy a o tvarach
ludi ktorych som tam videl. Vsetko tam vypadalo smutne, poserne.
Vracal som sa nazad do U.S.A.
I dnes povazujem Ameriku za to najlepsie, kam som mohol utiect od
komunizmu. Nehovorim, ze tu nieto chyb a problemov, ale tieto su
pomerne mensie ako v ostatnom svete. A ako historia nam hovori, konec
koncov sa vsetko tu da slusnym sposobom vyriesit.
Ano, mame chyby ale mi povedzte preco i dnes sa tu tlacia miliony
ludi z celeho sveta a tu hladaju lepsiu buducnost.

3076

24.7.2002 21:36

Dobře... A kam teď?

Pozorovatel 170.?.?.?

Tak se divim kde se tady vzalo tolik uknouranych ceskych hajzlu, smradu a zmetku kritizujicich Ameriku. Jsem v americe vice jak 20 let. Rikam si co chci, kde chci, s policajtem se bavim jako s kymkoliv jinym. Sve hnizdo mam stale plne zbrani. Ano balicek cigaret je drazsi, ale i muj prijem je mnohem vyssi. Cestovat mohu kamkoliv kdykoliv. Nikdo me nenuti nakupovat na kredit, vse mohu koupit na hotovosti, nikdo nikoho nenuti mit doma cable TV, nikdo nikoho nenuti si pujcovat. Vse je dobrovolne. Kdyz neco chces a nemas na to, tak je jasne, ze si te proveri nez ti neco pujci. Kdyz se ti tu ty Cesky prase nelibi tahni zpatky do Ceskeho raje a nech Ameriku na pokoji, obejde se i bez vas.

2985

24.7.2002 23:01

RE: Dobře... A kam teď?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2985

. Vse je dobrovolne. Kdyz neco chces a nemas na to, tak je
jasne, ze si te proveri nez ti neco pujci. Kdyz se ti tu ty Cesky
prase nelibi tahni zpatky do Ceskeho raje a nech Ameriku na pokoji,
obejde se i bez vas.
pozorovateli nejak jsi to minul. Nikdo tady neplace, ta Amerika je stale jeste dobra, jen z mnoha omezenimi. Ano nikdo me k nicemu fyzicky nenuti, ale nuti te spolecnost, zakony a okoli. Je smutne, ze jsi tady pres 20 let a zadne zmeny nevidis.
A propos, pozorovateli, kde bydlis, v nejake vesnici v Utah nebo Dakota, ze se s tebou policajti zastavi na kus reci. Jo, a pozor aby ti nevyletelo tve hnizdo plne zbrani do luftu. No a, ze si muzes koupit a cestovat a bla, bla, bla, jak pises, to uz se muze i v CR i zemeich byvale Warsavske smlouvy. Tady je rec uplne o necem jinem, ale mas pravo na svuj optimisticky nahled, tak neber nazor jinym, ok.?
Stefan

2986

24.7.2002 23:10

RE: Dobře... A kam teď?

Sackal2 sackal2 (zavináč) hotmail (tečka) com 205.?.?.?

Reakce na 2985

Nebyl jsem, nejsem a asi nebudu vztahovacny. Nechci puncovat prispevek Pozorovatele, aby pak nebyl videt. Sam sebe nepovazuji za uknouraneho a ani z jednoho z dalsich prispevku vicemene souhlasicich s clankem necitim neco podobneho.
Chtel bych Pozorovateli gratulovat k jeho klidnemu a jednoduchemu uvazovani a zivotu, kde mu staci mit hnizdo plne zbrani a cestovat kamkoliv a kdykoliv. Timto bych se chtel Vam omluvit, ze jsem onim ceskym hajzlem a smradem, ktery si dovolil neco kritizovat na skvele Americe. Jako "Ceske prase" asi brzo potahnu domu a je pravda, ze se Amerika beze mne obejde. Bez takovych, jako jste Vy, ale nikoliv, protoze pokud by takovych bylo pomalu, nemohlo by se dit, to co se deje v Americe nyni. To uz zase kritizuji a znovu se za nas "ceska prasata" omlouvam.
Jen malickost na zaver. Z toho, ze nas ostatni nazyvate "ceskymi hajzly, smrady a prasaty, usuzuji, ze sam sebe povazujete za americana. No vida Amerika uz ani nepotrebuje nepritele v podobe teroristu, staci par poturcenych Turku (rozumej poamerictenych Cechu) a ti si nepritele najdou sami. Smutne, velmi.

2987

24.7.2002 23:29

RE: Dobře... A kam teď?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2987

Jen malickost na zaver. Z toho, ze nas ostatni nazyvate "ceskymi
hajzly, smrady a prasaty, usuzuji, ze sam sebe povazujete za
americana. No vida Amerika uz ani nepotrebuje nepritele v podobe
teroristu, staci par poturcenych Turku (rozumej poamerictenych Cechu)
a ti si nepritele najdou sami. Smutne, velmi.
No, puvodne jsem to chtel napsat obdobne a s nadavkama, ale napsal jsi to
"clean" i bez tech vulgarizmu, ktere mam tak v oblibe!
Stefan

2989

25.7.2002 4:01

RE: Dobře... A kam teď?

Turek 100% 12.?.?.?

Reakce na 2987

ze sam sebe povazujete za
americana. No vida Amerika uz ani nepotrebuje nepritele v podobe
teroristu, staci par poturcenych Turku (rozumej poamerictenych Cechu)
a ti si nepritele najdou sami. Smutne, velmi.
========================================================

Pane Packal2: Neni nas par a nejsme poamericteni, my jsme americane zrovna jako kazdy druhy v teto zemi. Jediny kdo je z toho zeleny jsou lide jako vy. Ta komunisticka verbez vam vsugerovala (pokud se v nich sam nevidite), ze jsme neco min nez lide zde narozeni. Jsem tu skoro 35 let a jeste nikdy jsem neslysel od nikoho v USA tak pitomou narazku na poamericteni. S timhle jsem se setkal jen v Cesku, kde se zavistivi lide utesovali myslenim: no je tam, ale je tam jenom jako druhorady povl emigrant. Ja nejsem ani emigrant ani vas krajan. Ja jsem tam odsud utekl tedy UPRCLIK pred komunisty a pred blbci. Je dost mozne, ze jste i s vydavatelem jeste nesedeli ani na nocniku, kdyz jsem uz pozoroval inzenyry lidskych dusi v plne praci. Ted uz tam mate raj a tak mne prekvapuje ta ceska nenavist anebo je to zavist.? Kdyz nekdo prokaze ze ma jen trochu nemecke krve, je okamzite vitan v Nemecku (trebas se narodil na Volze). Stejne v Polsku, Madarsku, Rakousku. A v USA se ani nemusite narodit
aby jste byl 100 procentne prijat. Tahle ceska mentalita se snad ani neda svadet na minulych 50 let. Je to asi komplex bezvyznamnosti a jak nekdo podotkl, casem vymre. Snad vas to EU zachrani...


2993

25.7.2002 6:47

RE: Dobře... A kam teď?

Sackal2 sackal2 (zavináč) hotmail (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 2993

Neda mi to a musim znovu reagovat. Je zajimave, jak se ...... ozve (abych nebyl vulgarni).Nemyslim, ze by ma narazka na poamericteni byla nejak pitoma a ani nehodlam zdlouhave vysvetlovat, co jsem tim myslel, kazdy si to musi prebrat sam, v prispevcich zde zobrazenych je videt, jak se s tim kdo vyporadal.
Jen jedno bych chtel ujasnit, ani jednim slovem, ci naznakem jsem nechtel a nikdy nebudu urazet emigranty (tim pane Turku jste i kdyz tvrdite opak), protoze duvodu pro emigraci bylo, je a bude mraky a je kazdeho svobodne rozhodnuti, jak s timto pravem nalozi. Uz drive jsem naznacil,ze jsem mladsi rocnik a tudiz si myslim, ze komunistickou ideologii zatizen jen velmi malo a proto se mylite, ze bych si myslel o emigrantech, jaky je to povl. Tato demagogie me nechavala vzdy chladnym, proto ani ted nemenim barvy (konkretne zelenou, jak uvadite). Uvadite, ze jste uprchlik pred komunisty a blbci, pred tim prvnim se vam podarilo utect, pred tim druhym nikoliv, pred tim se utect neda, verte mi. Ziji tretim rokem ve Spojenych statech a proto aspon z casti vim, co mluvim. Samozrejme, ze se nemohu srovnavat s vami, ktery tu zije 35 let. Nikdy jsem nikomu nic nezavidel a zavidet nehodlam - nemam vysokoskolske vzdelani - ale zavidet mi prijde sic prirozene, nicmene ubohe.
Pravdu nemate i v dalsi veci a tou je Vami proklamovane 100% prijeti, prave o tom, cela tato dizkuze bezi, zakladni devizou proc do Ameriky proudilo a stale proudi tolik lidi byla svoboda a pravo jedince na sebeurceni (myslite, ze arab, ktery by chtel emigrovat a zit v USA bude 100% prijat?). A v tom je problem, ktery my nekteri nemuzeme prenest a to ze zakladni pilire svobodne Ameriky jsou podrezavany zajmovymi skupinami a Amerika ackoliv to neni natolik zrejme uz bohuzel neni 100% svobodna. A to asi byl sen a cil vsech emigrantu, ne?
Jen me zarazi, ze nevite, ze jste emigrant, krajane.

2996

25.7.2002 15:25

RE: Dobře... A kam teď?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 2987

Jen malickost na zaver. Z toho, ze nas ostatni nazyvate "ceskymi
hajzly, smrady a prasaty, usuzuji, ze sam sebe povazujete za
americana. No vida Amerika uz ani nepotrebuje nepritele v podobe
teroristu, staci par poturcenych Turku (rozumej poamerictenych Cechu)
a ti si nepritele najdou sami. Smutne, velmi.
No, puvodne jsem to chtel napsat obdobne a s nadavkama, ale napsal jsi to
"clean" i bez tech vulgarizmu, ktere mam tak v oblibe!
Stefan

3003

25.7.2002 19:08

RE: Dobře... A kam teď?

Pozorovatel 170.?.?.?

Reakce na 3003

Jen malickost na zaver. Z toho, ze nas ostatni nazyvate "ceskymi
hajzly, smrady a prasaty, usuzuji, ze sam sebe povazujete za
americana. No vida Amerika uz ani nepotrebuje nepritele v podobe
teroristu, staci par poturcenych Turku (rozumej poamerictenych Cechu)


a ti si nepritele najdou sami. Smutne, velmi.
No, puvodne jsem to chtel napsat obdobne a s nadavkama, ale napsal jsi

Nevopakuj se. To uz tu jednou bylo.
to

"clean" i bez tech vulgarizmu, ktere mam tak v oblibe!
Stefan

3007

25.7.2002 10:31

RE: Dobře... A kam teď?

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 2985

Tak se divim kde se tady vzalo tolik uknouranych ceskych hajzlu,
smradu a zmetku kritizujicich Ameriku...

Zajimava logika! "Ja se mam dobre, nic mne nechybi, tak co si stezujes, ty jeden smrade! ????

S vasim pohledem na svet je uplne jedno jestli se citite americanem, uprchlikem nebo neuknouranym hajzlem. Porad jste to pouze Vy.

2999

25.7.2002 1:30

Dobře... A kam teď?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Když lze něco kritizovat,tak je to zcela nesporně Amerika./USA správně/.
Mají pravdu ti kteří kritizují Ameriku i ti ,kteří jim zde hodně sprostě
nadávají.
Jsem již na světě 51 let a vždy byla Amerika pro mne jakýmsi idolem i přes
všechna svinstva,která na ní praskla / počínaje Vietnamem a Afganistánem
konče /.
Jenomže teď nastává změna,která je natolik vážná,že začíná narušovat
samotnou ideovou podstatu Ameriky a tou je nějaký řád věcí / nejde o demokracii/.
USA vznikly na nějakých ideálech.Nevím proč o tom zde vlastně píši,protože
skutečnost je natolik průkazná,že je nad slunce jasnější,skutečnost ohrožení
podstaty těchto ideálů svobody a dalších hodnot,které právě dělají Ameriku
Amerikou.
Až budou tyto hodnoty zničeny nebude již mít Amerika co nabídnout a takový
systém se dříve či později zhroutí.
Možná se mýlím a společnost v USA bude mít tolik síly a obrodí se ještě
silnější a pro svobodymilovné lidi ještě přitažlivější,ale pak by musela
projít obrovskou vnitřní očistou, ale vůbec si podobný zápas o lepší Ameriku
nedovedu představit i když je možný.Bude nejspíše hodně bolet.
Přeji Americe lepší budoucnost, lepší vládu, lepšího prezidenta a méně
chamtivé podnikatele,ale to chci asi moc.
Mám Ameriku docela rád a to není zas tak málo.
Amerika by neměla zahynout!!!

2990

25.7.2002 1:59

Dobře... A kam teď?

zdenek 66.?.?.?

to pozorovatel: plne souhlasim
to stefan: nikdo nikomu nebere jeho nazor
to sackal2: kdo se citi ten se vtipi; kdyz ziju v Americe tak se urcite budu citit Americanem a ne cechem nebo cinanem ap.

2991

25.7.2002 3:49

RE: Dobře... A kam teď?

Sackal2 sackal2 (zavináč) hotmail (tečka) com 152.?.?.?

Reakce na 2991

OK zdenku!Neni veta "...tahni cesky prase zpatky..." brani neciho nazoru? Asi neni, spis je to rozcupovani nazoru. Jestlize budes zit v Cine, budes se citit cinanem, nebo opet americanem?
Nemichej jablka a hrusky. Pokud jsi se narodil cechem, byl vychovan, jako cech, pak stezi muzes byt necim jinym? Nebo se pletu a da se to nejak zmerit, nakolik se kdokoliv, citi byt cimkoliv? Je to sice kazdeho vec, cim a kym se citi byt, ale to nebyl muj zamer a na co jsem ku Pozorovateli poukazoval.
Jeste trochu povyrostu naskrtam par krizku a snad budu umet vyjadrit presne to, co bych chtel rict ( jako pan Peleska [smích] ).
Chapu kdyz nekdo odesel z CSSR, protoze tam bylo neco shnileho a odesel treba do Ameriky. Prisel do jineho bajecneho sveta -respektuji- ovsem nerozumim, proc tentyz clovek nepozna, kdyz v Americe( ktera jej prijala a vzala sa sveho, ovsem to neznamena, ze ji budu slepe hajit, mozna slechetne, lec mimo misu a nezdrave) zacina take "neco" hnit. To bude cekat, az to snije a zase odjede nekam jinak? I tak si vykladam clanek Dobre...A kam ted?

2992

25.7.2002 10:20

Dobře... A kam teď?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

To je vsechno pekne, ale nejak jsem se nedozvedel, kam se da utect pred nesvobodou. Nikdo nezminil kuprikladu ruzne ostrovni republiky?

2998

25.7.2002 10:38

Dobře... A kam teď?

Dano danolm (zavináč) ke (tečka) telecom (tečka) sk 193.?.?.?

Tak toto citanie bolo skutocne poucne. Mozno by som tu nemal pisat, lebo zijem na slovensku, al v USA skutocne nieco hnije. Pre ilustraciu: pred 11. septembrom som mal moznost odist na trvalo do USA, mal som zaistenu pracu, ubytovanie, pozvanie od firmy, spustu odporucani... Zdrzalo ma tu par rodinnych zalezitosti a prisiel 11. september. Tymto dnom sa vsetko zmenilo. Moznost ist na trvalo do USA mam aj teraz, ale uz nechcem. Co sa dele teraz v USA znamena pre mna zmenu podstaty statu kde som chcel zit. Nedokazal by som zit tam kde by som mal pocit ze ma kamarat, alebo sused spicluje a to vsetko s povehnanim vlady USA. Zacinam hladat inu krajinu. Je mi luto ze aj ludia co zazili komunisticku eru u nas nevidia co sa deje.

3000

26.7.2002 5:30

RE: Dano

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com (tečka) 205.?.?.?

Reakce na 3000

Mily Dano:
Citam ze hladas inu krajinu ako U.S.A. kde by si sa mohol vystahovat. Nemyslim ze si dobre informovany o tunajsich pomeroch, treba tu byt najmenej 3 roky aby si zvykol na tunajsie prostredie, ludi a zmyslanie. Ak mas ambiciu, dobry postoj k praci , si sikovny, neodmietnes pracovat dlhe hodiny a nieco vies, ak si vies odopret zo zaciatku veci ktore vlastne su neni nutne, ak vies ako planovat a sanovat pre buducnost...nezit len pre pritomnost a ak si neni hlupy tak Ti odporucam sem prist. Budes tu mat uspech. Hovorim zo skusenosti. Ver mi.

3015

25.7.2002 11:44

Dobře... A kam teď?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

", my jsme americane zrovna jako kazdy druhy v teto zemi."
Tak ,tahle veta se mi libi,je videt ,ze nectete sve vlastni noviny ,jinak byste vedel ,kolik techto "taky Americanu" ,uz bylo zajisteno a pro mnohe je odstrasujicim jit na letiste se svym "americkym zjevem",kdy je okamzite zajisten a odveden k vyslechu a navrat za penize na letenku zadny.Sledujte a najdete si linku ,ktere rikaji o Americkem Gulagu,koncentracnich taborech,ktere ,uz nekolik roku byly pripraveny a mozna zmenite nazor,muj pohled je na informace ,ktere dostavam od Vas z Ameriky ,to neni moje kritika,mozna ,ze byste si mel poslechnout i Vase dosidenske radio ,aby jste vedel ,co se deje pod Vasim vlastnim nosem.Jen, tak mimochodem k Vasemu zivotnimu standartu brzy dostanete odpoved z Wallstreet,kde ty financni podvody lepi zaplatou na zaplate cela desetileti,nebot mnozi zili velmi dobre za penize ,ktere ani neexistovali a hrali na burzach i s penezy duchodcu,ktere duchodci ,jeste ani nedostali,takze ,pokud neprijdete o nasetrene penize v bance a nebo zjistite ,ze za Vase roky penize na duchod nekdo prohral v kasinu,tak to uz asi zmenite nazor na zivot v Americe,ale ,my vsichni s Vami take ,nebot tahle lumparna je mezinarodni,rozdil je v tom ,ze my to vidime a Vy ,ne.
Ja za komunismu v Cechach byl tercem utoku ,kdykoliv jsem rekl jen neco lechtiveho o "rodne strane", mym kritikem byl pribuzny ,namestek a ovsem komunista,ovsem byl dobrym soudruhem ,jen do doby ,kdy mu zdrazila rodna strana benzin,me jen zdrazili jizdne na tramvaj,tento dotycny druhy den po zdrazeni benzinu rval u nas po zahrade "kurev a svini" na komunisty,on komunista ,za co by se nemusel stydet ten nejvetsi protikomunisticky zivel a tak to totiz v zivote chodi s nami se vsemi. Vy proste mate tu samou reakci,jak muj pribuzny,ale ,jak budete mluvit ,az Vam sahnou na to Vase nasetrene dolarky, s tim ,ze budete muset zaplatit tem lepe zijicim jejich privatni letiste ,luxuxni auta a dovolene kolem sveta,tak ,jak my jsme driv ekomunistum platili jejich nakladne "schuze ,kde sampanske teklo proudem a sekretarky.ne prostitutky" tancili na stolech prohybajici se jidlem z vladnich obchodu,jak , zatimco zbytek naroda cekal ve frontach na zvanec tucneho bucku ,aby vubec meli ,co dat detem, a , jak ,pak potom budete mluvit?Jak se Vam bude zamlouvat v Americe? Ty vsechny dluhy a hyrivy zivot nekdo musi zaplatit a kdo to podle Vas ,asi tak bude?
Preji Vam hodne stesti a budu Vam drzet palce,jedeme z kopecka,drzme si kloboucky,ale hlavne nase poctive nasetrene penize o ktere nas chteji okrast lumpove mazinarodniho radu a potom si znova napiseme,jak jsme nakonec dopadli a budem na tom stejne,konecne se mozna schodnem v nazorech.
Jeste zcela na konec ,jak pak jste se vsiml,kdyz vznikl ,tak zvany demokraticky system na zaklade byvalych bolseviku-komunistu,jak si bonzaci,sejdiri a pasaci hned podali ruce s temi drive ,tak nenavidenymi kapitalisty a jak rychle nasli spolecnou rec v ramci obchodu-privatisace a jak na tom Cesky narod "vydelal", tak ,ze jim dnes nepatri ani kamen u cesty.
Pripomente si,ze driv ,neKráceno (Editor)

3001

25.7.2002 15:10

Dobře... A kam teď?

Pozorovatel 170.?.?.?

Ziju tam kde se mi libi. Treba uprostred niceho v Utahu. Ano je pravda ze spolecnost se vyviji, i kdyz se nam cesta vyvoje nelibi, je to prave svoboda, kterou musime opatrovat a branit, abychom neskoncili na smetisti dejin. Kdyz rikam svuj nazor nedavam si ubrousek na hubu, vse reknu jak citim. V socialistickem raji, mi komousi vzdycky rikali, dej si pozor na hubu! Nicmene, kdyz clovek nazyva vse pravym jmenem, vse je jasne od zacatku. Jestlize nekdo knoura kdyz sere kameny, tak je nad slunce jasne, oc jde. Rekne-li se ze si stejna osoba stezuje na bolest pri kaleni, zni to mozna pro citlive usi lepe, ale nevyjadruje to podstatu. Cesky jazyk je siroka hudebni skala, kterou mohu vzdy presne vyjadrit sve emoce. Jsem-li pro nekoho nevzdelane hovado zijici v divocine, pak at se neboji to ric. Neurazim se. Ba naopak, rad se poucim. Vzdyt nas jazyk je pokladnice slov. Napriklad; Blb, hnup, hovado,kreten, paskvil, dobytek, prase, hlupacek, posera,skret, zmetek, zmrd, sketa, kurvysyn, atd. Skala slov presne vyjadrujici charakter. No a to Editor (kraceno), jo to uz tady bylo, vrazi z Wallstreetu nas dostanou. Je videt ty hlupacku, mozna bude znit lepe, ty hnupe, ze tvuj pribuzny zanechal punc v tvem mysleni. A jako radny Cech budes spokojen teprve tehdy az se nam tady za velkou louzi bude darit stejne blbe jako tobe.

3002

25.7.2002 16:29

Dobře... A kam teď?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Domnivam se, ze cela diskuze je o tom, ze Amerika jiz neni to co BYLA. I presto ale, ze je zde "hure" nez kdysi, tak je tu stale nejlepe! Australii neznam, v Evrope zapomen zustat rok, 2 ci 5 bez papiru, povoleni k praci a zivotu, pouze v Americe! Nechaji te tu dychat a ty cekas na ten svuj den, kdy se muzes legalizovat. To v te Americe pretrvalo i pres, dnes uz limitovanou svobodu, zvysenou kriminalitu ci naklady na zivot. Ze lidi nadavaji na vladu, presidenta
politiku, na dominatu "vyvolenych", to je normalni a vzdy bylo a bude. Pokud Amerika "padne", nevim najde-li se zeme, kde by se v techto ideiich mohlo zit.
Zaroven se ale take domnivam, ze ta doba, kdy by padnout mela, je hodne daleko!
America, you're beautiful and God bless you!
Stefan

3004

25.7.2002 19:04

Dobře... A kam teď?

albert 12.?.?.?

Stefan, ten '79 pamatuji taktez, beres slova z jazyka. Az na vyjimky (v '81 na me kolega z Texasu zavolal do prace FBI, pracoval jsem na F-18, ze jsem "komunisticky spion". Vyslychali me primo v praci, ze to byla lez o tom ani neni treba mluvit. Nebyl jsem nikdy ani v SSM. Ale stalo me to praci, po leta se to se mnou tahlo jako smrad a pusobilo existencni potize ...), s lidmi se dalo bavit celkem normalne, ani americke zenske nebyly tak dojebane jako dnes (diky dalsi zidovine - feminizmus). Kdyz kolegyne v praci vypadala dobre, tak jem ji to rekl, a pozval na rande, a vic ... Buzeranti byli zalezli, a spolecnost nebyla tak rozskatulkovana jako dnes ..
Hezke pozorovani od Sackal2. Kam ted? Ja poradim tem, co nehledaji v zivote jen mamon, ale hledaji jine hodnoty: Latinska Amerika ... Pro tuto zmenu jsem se rozhodl pred lety, nelituji: Spanelska kultura Stareho Sveta, klima, geograficka poloha, podobna natura (laska k fotbalu, lidi se radi bavi) - a prenadherne zeny, ktere nevedi co je to feminizmuz a vazi si chlapa, ktery s nimi dobre zachazi.. Dekuji Bohu za moji, ze je o 22 let mladsi, to nikomu nevadi ... Americane maji zkreslene predstavy o pravych Latincich ze Stredni a Jizni Ameriky, mysli si, ze vsichni vypadaji jako ta kratkonoha smesice mestizu, ktera dnes Ameriku zaplavuje.. To je odpad, ktereho se latinske zeme velmi rady zbavuji. Jen tak dale! Cloveku neni dobre, kdyz vidi, ze jeden Sovetsky Svaz zanikl, ale novy vzrusta ...

3006

25.7.2002 19:12

Dobře... A kam teď?

albert 12.?.?.?

Stefan, ten '79 pamatuji taktez, beres mi slova z jazyka. Az na vyjimky (v '81 na me kolega z Texasu zavolal do prace FBI, pracoval jsem na F-18, ze jsem "komunisticky spion". Vyslychali me primo v praci, ze to byla lez o tom ani neni treba mluvit. Nebyl jsem nikdy ani v SSM. Ale stalo me to praci, po leta se to se mnou tahlo jako smrad a pusobilo existencni potize ...), s vetsinou americanu se dalo bavit celkem normalne, ani ty jeich zenske nebyly tak dojebane jako dnes (diky dalsim zidovinam - feminizmus, sexualni haraseni, etc). Kdyz kolegyne v praci vypadala dobre, tak jsem ji to rekl, a pozval na rande, a vic ... Buzeranti byli hezky zalezli, spolecnost nebyla tak rozskatulkovana jako dnes, a nenalhavali si vzajemne tolik prospecharsky do ksichtu .. I policajti byli fajnovi.
Hezke pozorovani od Sackal2. Kam ted? Ja poradim tem, co nehledaji v zivote jen mamon, ale hledaji jine hodnoty: Latinska Amerika ... Pro tuto zmenu jsem se rozhodl pred lety, nelituji: Spanelska kultura Stareho Sveta, klima, geograficka poloha, podobna natura (laska k fotbalu, lidi se radi bavi) - a prenadherne zeny, ktere nevedi co je to feminizmuz a vazi si chlapa, ktery s nimi dobre zachazi.. Dekuji Bohu za moji, ze je o 22 let mladsi, ackoliv to muze srat americke feministky, tady to nikomu nevadi ...
Americane maji zkreslene predstavy o pravych Latincich ze Stredni a Jizni Ameriky, mysli si, ze vsichni vypadaji jako ta kratkonoha smesice mestizu, ktera dnes Ameriku zaplavuje.. To je odpad, ktereho se latinske zeme velmi rady zbavuji a jeste tomu dopomahaji ven z vlastni zeme. Jen tak dale! Ale po pravde cloveku neni dobre, kdyz vidi, ze jeden Sovetsky Svaz zanikl, ale novy (Amerika)vzrusta ... To nejen pro utrpeni normalnich Amiku, ale pro utrpeni zbytku Sveta. Teda pardon, az na internacionalni zidstvo. Ti takovou entitu potrebuji ..

3009

25.7.2002 19:47

Dobře... A kam teď?

Pozorovatel 170.?.?.?

Kdyz masam dochazi dech a nevedi co si s nenavisti v srdci pocit vyroji se vzdycky hromada, noshledu, tupych, prazdnych palic, a pod vlivem zoufalstvi si najdou obet, ktera zde je od pocatku lidstva, zidy. Alberte jses kabrnak, ale je mi te lito, ze se hlasis mezi zidobijce. Sam se dovolavas Boha a dekujes mu za manzelku, a ve stejny moment Boha, zatracujes svoji anti zidovinou. No a Cechuni byli a jsou povestni zidobijci. Vzdyt i jazyk Cesky je unikatni. Zadny jiny jazyk nevujadruje nenavist k narodu zidovskemu tak ostre jako cestina. Napriklad, nekdo rekne;"Ty zide." Ale jak jinak to zni rekne-li nekdo;"Ty zidaku." To zni i znamena dve ruzne veci. Tak se mejte vy kopyta z konske prdele.

3010

26.7.2002 0:40

RE: Dobře... A kam teď?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 3010

Kdyz masam dochazi dech a nevedi co si s nenavisti v srdci pocit
vyroji se vzdycky hromada, noshledu, tupych, prazdnych palic, a pod
vlivem zoufalstvi si najdou obet, ktera zde je od pocatku lidstva,
zidy. Alberte jses kabrnak, ale je mi te lito, ze se hlasis mezi
zidobijce. Sam se dovolavas Boha a dekujes mu za manzelku, a ve stejny
moment Boha, zatracujes svoji anti zidovinou. No a Cechuni byli a jsou
povestni zidobijci. Vzdyt i jazyk Cesky je unikatni. Zadny jiny jazyk
nevujadruje nenavist k narodu zidovskemu tak ostre jako cestina.
Napriklad, nekdo rekne;"Ty zide." Ale jak jinak to zni rekne-li
nekdo;"Ty zidaku." To zni i znamena dve ruzne veci. Tak se mejte vy
kopyta z konske prdele.

Nemyslím si,že bych byl kopyto z koňské pr...
Proč se nepředstavíte plným jménem pane Pozorovateli?
Proč a před čím se schováváte?
Kdo jste?
Nějak Vám nerozumím.Váš názor je legitimní,tudíž se nemusíte skrývat.

3012

28.7.2002 6:46

RE: Dobře... A kam teď?

Propozorovatele 142.?.?.?

Reakce na 3010

Pozorovatel:Je smutne, ze po tolika letech ve Statech nevite, ze i anglictina ma silne pejorativni nazev pro predstavitele zmineneho etnika. Je to "Kike" pro vasi zajimavost. Takze aspon v tomto svem pokrytectvi, kde si v podstate kalite do vlastniho hnizda, rozumej, popirate generace vasich ceskych predku, jste byl pristizen pri neomluvitelne neznalosti. Nejen cestina ma odporne vyrazy, pane, ucte se anglicky!

3031

7.8.2002 16:33

RE: Dobře... A kam teď?

Pozorovatel 170.?.?.?

Reakce na 3031

Pozorovatel:Je smutne, ze po tolika letech ve Statech nevite, ze i
anglictina ma silne pejorativni nazev pro predstavitele zmineneho
etnika. Je to "Kike" pro vasi zajimavost.
Bohuzel ci bohudik ty Propozorovatele vubec nevim vo cem mluvis. Nemam formalni vzdelani, ani v jazyce ceskem, ani anglickem, jsem samouk, takze nevim co znamena to; "anglictina ma silne pejorativni nazev" nebo "Kike". Hlava me z toho neboli, jenom je mi lito takovych volu jako ty a tobe podobnych zmrdu, kteri mrvi jazyk cesky i anglicky. Strc si hlavu do hnoje.

3245

25.7.2002 21:38

:)

R. 24.?.?.?

http://www.mapinc.org/drugnews/v02/n1355/a08.html

3011

26.7.2002 5:29

Dobrˇe... A kam tedˇ?

Sancho 209.?.?.?

Feminizmus zidovina . Skvely spojeni, 2 mouchy jednou ranou. A prostacek by si myslel, ze Zidi vyznavaji tradicni rodinu vic nez kdo jiny. Nastesti zdejsi mudrci to uvedou na pravou miru. /Jen nevynechat zadnou prilezitost !/.

3014

26.7.2002 18:15

Dobře... A kam teď?

albert 12.?.?.?

Pozorovateli, mozna ze "pozorujes", ale jak se zda, ne dostatecne (zavrene oci nad ideologii, historii a soucasnou cinosti zidu).
Mohlo by se toho nalezt vice co rekl Buh, Novy Zakon toho obsahuje dost (dnes existuji sily, ktere se snazi NZ "predelat" a vse podobne reference odstranit). Nasledujici je snad nejvystiznejsi co rekl Buh. Ten Buh je Bohem krestanskych krestanu,a je rovnez mym Bohem. Jeho jmeno je Jezis Kristus a toto jsou jedna z jeho poslednich slov ze Zjeveni Jana, 2:9 & 3:9 (ze by to byla nahoda, ze se opakuje prakticky to same za sebou???):
2:9. Vim o skutcich tvych, i o ssouzeni, a chudobe, (ale bohaty jsi), i o rouhani tech, kteriz se pravi byti Zide, a nejsou, ale jsou synagogou Satana.
3:9 Pohled, ja je ucinim synagogou Satana, kteri rikaji ze jsou Zide, a nejsou, ale lzou. Pohled, ja je ucinim aby prisli a klaneli se pred tvyma nohama, a poznaji ze jsem te miloval.
Nyni si poloz otazku: kdo jsou ti, kteri o sobe rikaji ze jsou zide (ve smyslu biblickeho Israele)????

Hola Sancho,que tal? Es corecto que judeos respetan la familia tradicional. De ellos ...
V tom mas pravdu, ze zide vyznavaji tradicni rodinu. Ale svoji rodinu, ne gojimu! Ze zidovske perspektivy existuji dva druhy zakonu: jedny pro lidi = zidy, ty druhe pro zvirata v lidske podobe = gojimy (nezidy). A tak, plno ze soucasnych zidu, at vedome ci nevedome, "nabozenskych" ci ateistickych - jako jedna sehrana armada - vytvari ci podporuje komplexni souhrn relaci. Ne pro sebe, ale pro gojimy. A to velmi nepriznive, skodlive ci nicive relace...
Snad jeden, ktery mel kdy moznost nahledet do Talmudu, manualu "zidovskeho nabozenstvi" (podle rabinske definice- 'moderni zid je produkt Talmudu'[mrknutí jedním okem], porozumi. Rozumis-li anglicky, na www je mozno nalezt mnoho referenci, treba "Talmud unmasked", ci kniha Facts are facts od Benjamin Freedman (ex-zid chazarskeho puvodu, ktery prestoupil na katolismus a pozdeji se odhodlal sam odhalil rousku tajemstvi). Disfruta todo amigo!

3019

26.7.2002 19:08

Dobře... A kam teď?

Aja 66.?.?.?

..je to zvlastni,pomerne casto se tu stane,ze at je rec o cemkoliv,hovor skonci u Zidu.Proc?
Tak zpet k tematu,kam ted?Prezit se da temer vsude.Po jistou dobu a za jistych okolnosti to slo i u bolsevika.Nedivat se na TV,necist noviny,byt obklopen stejne smyslejicimi kamarady,nasla se i slusna kultura(hlavne koncerty klasicke muziky).Ale dlouho prezivat nejde,clovek se dostane do izolace a po jiste dobe musi z kola ven.
Je pravda,co rika Stefan,at je to jak chce,Amerika(ja Kanada)je porad zeme zaslibena i kdyz se sroubky utahuji a je jina nez pred 20 lety.Pres americky melting pot(na rozdil od Kanady)je porad dychatelno a asi ten,kdo chce zustat Cechem v Americe,ten muze,kdo se chce stat Americanem,neni mu braneno.
Pozorovatel na jedne strane tvrdi,ze je American,opovrhuje Ceskymi prasaty,ale pochvaluje si bohatost rodneho jazyka(i kdyz ne zrovna v peknem kontextu).V kazdem z nas neco uvizlo z rodne zeme,kdo tvrdi,ze ne,ten nerika pravdu.
Ac nejsem feministka,asi bych se tezko smirovala s Jizni Amerikou(nebyla bych vdecnou manzelkou tomu,kdo se pysni tim,ze se zenou slusne zachazi.)
Problemy jsou vsude(jeden nemusi byt velkym prognostikem,aby poznal,ze bude zrejme hur).Puste ostrovy dosly a tak at zije severoamericky kontinent.

3020

26.7.2002 23:21

RE: Dobře... A kam teď?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 3020




Je pravda,co rika Stefan,at je to jak chce,Amerika(ja Kanada)je porad
zeme zaslibena i kdyz se sroubky utahuji a je jina nez pred 20
lety.Pres americky melting pot(na rozdil od Kanady)je porad dychatelno
a asi ten,kdo chce zustat Cechem v Americe,ten muze,kdo se chce stat
Americanem,ne
Ajo, konci to u zidu proto, jelikoz to od nepameti u nich zacalo a evidentene jsou s nimi problemy! Nebudu dale rozvadet.
Americke motto vzdy bylo: "you free of choice", ta volba stale jeste je, ale diky vyvoji se omezuje a tim "choice" zacina byt limitovan.
Kde skoncime? mam dojem, ze mnoho z nas na stari pujde zpet do CR, jedni proto, ze je to nas puvodni domov, ti druzi, ze tam z americkeho duchodu asi lepe prezijes.
Na Americe je pekne to, ze ikdyz dostanes to obcanstvi, stale muzes byt Cechem Slovalkem, ci Turkem!!!
Pozorovatel je ze svym pytlem zbrani trochu zmateny, ale ok, nikdo mu jeho nazor nebere, akorat nevim proc by meli byt vsichni, co poukazi na Ameriku, "prasata" a podobne.
Co se tyce feminizmu, tak zde ten emancipacni proces jiz davno "vyjel" z koleji, tak jako problem s "faggots"! Taky jsem mel "sofisticated" americanku za zenu, tak je trochu znam! Tak se ani Albertovi nedivim, ze hledal nekde jinde
Ja osobne mam rad orientalni zeny, ty jsou jeste oddanejsi, ale musis ji privest z Japonska, ci "okoli". Jakmile dostane do hlavy tady ten "bullshit", pak zapomen na tradice.
Ano, zidi jsou pro rodinu (obecne) a spravne, jen pro tu svoji. Myslis, ze Woody Allen pada do teze katogorie?
Stefan

3024

27.7.2002 16:08

RE: Dobře... A kam teď?

Aja 66.?.?.?

Reakce na 3024




Je pravda,co rika Stefan,at je to jak chce,Amerika(ja Kanada)je porad


zeme zaslibena i kdyz se sroubky utahuji a je jina nez pred 20
lety.Pres americky melting pot(na rozdil od Kanady)je porad dychatelno


a asi ten,kdo chce zustat Cechem v Americe,ten muze,kdo se chce stat
Americanem,ne
Ajo, konci to u zidu proto, jelikoz to od nepameti u nich zacalo a
evidentene jsou s nimi problemy! Nebudu dale rozvadet.
..hmmm,Stefane,mas dojem,ze problemy jsou jenom tam a nikde jinde?
Americke motto vzdy bylo: "you free of choice", ta volba stale jeste
je, ale diky vyvoji se omezuje a tim "choice" zacina byt limitovan.

Kde skoncime? mam dojem, ze mnoho z nas na stari pujde zpet do CR,
jedni proto, ze je to nas puvodni domov, ti druzi, ze tam z americkeho
duchodu asi lepe prezijes.
Werich nebo Voskovec kdysi rekl-Doma jsem tam,kde si povesim klobouk....a zase jeden z nich (tusim,ze Voskovec,kdyz zil v USA-..ale nehral jsem s nima kulicky).
Asi mas pravdu,na stara kolena je clovek vic nostalgicky a asi se hodne lidi na duchod presune do Cech(pokud se tam nevrati bolsevik).
Na Americe je pekne to, ze ikdyz dostanes to obcanstvi, stale muzes
byt Cechem Slovalkem, ci Turkem!!!

Pozorovatel je ze svym pytlem zbrani trochu zmateny, ale ok, nikdo mu
jeho nazor nebere, akorat nevim proc by meli byt vsichni, co poukazi
na Ameriku, "prasata" a podobne.

Co se tyce feminizmu, tak zde ten emancipacni proces jiz davno "vyjel"
z koleji, tak jako problem s "faggots"! Taky jsem mel "sofisticated"
americanku za zenu, tak je trochu znam! Tak se ani Albertovi nedivim,
ze hledal nekde jinde
Na tom,ze se feministicke hnuti tak rozjelo(az vyjelo z koleji a stava se fanatickym)ma svuj podil i muzska cast lidstva.Asi jsem ze stare skoly,model fungujici rodiny mi vyhovuje(nejsem Zidovka), prijde mi prirozeny.Bohuzel,cim dal mene to funguje.
Ja osobne mam rad orientalni zeny, ty jsou jeste oddanejsi, ale musis
ji privest z Japonska, ci "okoli". Jakmile dostane do hlavy tady ten
"bullshit", pak zapomen na tradice.

Ano, zidi jsou pro rodinu (obecne) a spravne, jen pro tu svoji.
Myslis, ze Woody Allen pada do teze katogorie?
Tezko!!!!
Stefan

3028

26.7.2002 20:57

Dobře... A kam teď?

Pozorovatel 170.?.?.?

To Aja.
Ajo nikde jsem nerikal, ze jsem American. Jenom jsem se zminil, ze v Americe ziji vice jak 20 let. Jsem 1/2 Cech a mam rad Cesky jazyk.
Alberte jsem moc rad, ze mame stejneho Boha, Jezise Krista. To nas spojuje, nase nazory na tento svet do nehoz vlastne ani nepatrime se mohou rozchazet, ale nas cil by mel byt stejny. Kazdy mame sve zpusoby jak se k nemu dopracovat.
Ja se zatim nenaucil davat si ubrousek na hubu. Stale jsem plebejec, a jako krestan v plenkach.
Tomu kdo si nemysli ze je kopyto: Me jmeno a E mail je nekde na Zvedavci, v minulosti jsem ho uvadel, ale muj Email box se rychle zaplnil postou blbu a tak radeji, stejne jako ty uz zustavam v anonymite.Chces-li se nekdy se mnou setkat, prijed do Kolorada v Auguste na Ranch u Fairplay, kde se planuje slezina a bude tam hrat Olympic. Sejde se tam hromada Ceskych princu, kraloven, chytrolinu, pitomcu mych oblibenych kopyt, krasavic i uvadajicich sered a Ceskych carodejnic. Poznas me podle toho ze budu uprostred ozralu jeden z mala strizlivych.

3022

26.7.2002 22:12

RE: Dobře... A kam teď?

Aja 66.?.?.?

Reakce na 3022

To Aja.
Ajo nikde jsem nerikal, ze jsem American. Jenom jsem se zminil, ze v
Americe ziji vice jak 20 let. Jsem 1/2 Cech a mam rad Cesky jazyk.
..omlouvam se,usoudila jsem tak z vyzneni vasich prispevku-my v Americe-a vy,Cesky prasata.....Zdravim Olympic,jako ta Amerika,uz to neni to,co pred 20-25 lety.Jen ten Janda je vecny..A kdyz jsme na ne chodivali,bylo nam pomerne mene let,ze.Takze ani my uz nejsme...
Alberte jsem moc rad, ze mame stejneho Boha, Jezise Krista. To nas
spojuje, nase nazory na tento svet do nehoz vlastne ani nepatrime se
mohou rozchazet, ale nas cil by mel byt stejny. Kazdy mame sve zpusoby
jak se k nemu dopracovat.

Ja se zatim nenaucil davat si ubrousek na hubu. Stale jsem plebejec, a
jako krestan v plenkach.

Tomu kdo si nemysli ze je kopyto: Me jmeno a E mail je nekde na
Zvedavci, v minulosti jsem ho uvadel, ale muj Email box se rychle
zaplnil postou blbu a tak radeji, stejne jako ty uz zustavam v
anonymite.Chces-li se nekdy se mnou setkat, prijed do Kolorada v
Auguste na Ranch u Fairplay, kde se planuje slezina a bude tam hrat
Olympic. Sejde se tam hromada Ceskych princu, kraloven, chytrolinu,
pitomcu mych oblibenych kopyt, krasavic i uvadajicich sered a Ceskych
carodejnic. Poznas me podle toho ze budu uprostred ozralu jeden z mala
strizlivych.

3023

27.7.2002 5:53

Dobře... A kam teď?

Peter 129.?.?.?

Uz aj mne sa vidi ako sa Americki cesi aj Slovaci vydavaju vo svete za Kanadanov.

3025

29.7.2002 9:53

Dobře... A kam teď?

anonym 193.?.?.?

Tato tema a nasledna debata mi pripomina nepochopenie sa medzi ekonomickymi a "neekonomickymi" migrantami. Zial, tych ekonomickych je podstatne viac, ak nie drviva vacsina. Aj ked tu padaju slova o nejakej slobode, vacsine ide iba o plnsie pandero. Je to taky zivocisny pud napr. kravy, ktora sa ide past na zelensiu luku. Teraz treba najst uz len tu luku.

3036

29.7.2002 11:33

Dobře... A kam teď?

easttrader67 easttrader67 (zavináč) metacrawler (tečka) com 193.?.?.?

A zase hodne zklamanych idealistu a par se radujicich lidi kteri to uz vzdy vedeli : zit v USA neznamena abosolutni svobodu .
Problem je ze to take nikdy neco podobneho neznamenalo.
Je to tim ze se v CR v minulosti USA spise heroizovaly nebo tim ze lide na vsem hledaji predevsim neco spatneho/nevhodneho a jsou radi kdyz neco najdou.
Nevim, jsem sam obcanem USA + Nemecka a jsem vzdy prekvapen jake predstavy nebo kritiku obe zeme vyvolavaji v Ceske spolecnosti.
Co se tyce USA zda se mi ze vetsina ocanu CR nema absolutni predstavu o tom ze prohibice nebyla prvni a posledni restrikce svobody v USA.
Nejsem zadny historik ale pokud vim behem 2. svetove valky nebyla japonska mensina v USA, ikdyz prevazni loyalni, zrovna velice popularni, coz melo samozrejme urcite konsekvence. Mate pochopeni, jestli ano tak upozornuji ze se USA vydi ve valecnem stavu.
A co pak anti komunisticka hysterie v USA, pan Mccarthy a jeho kapagne.?
Vzpominam si take na valku ve Vietnamu, tam nesli jenom dobrovolnici, a bylo hodne dezerteru do Kanady.
TIPS neni v podstate nic noveho ci strasneho, je to pokus (samozrejme nesmyslny) zvysit pocit jistoty obcanu USA.
Takze to neni poprve co mladi Americane "utikaji" z USA.
Take se mohu jen divit kdyz Vladimir Stwora je prekvapen, tato diskuze neni v USA nova. Kazdopadne nezacina. Tendence isolacionismu, decentralizace spojene s opravnenymi ale take pathologickymi obavami ztraty svobody jsou stare jako samy USA.
Presto USA jsou porad jeste relativne svobodna zeme. predevsim relativne k zemim jako je CR ci Nemecko. dovolim si dodat ze EU je v mem pochopeni porad jeste svobodnejsi nez CR. Ale zrejme existuje hodne definici "svobody". Napriklad si v CR ocividne kazdy muze otevrit svuj bordel to jinde neni tak jednoduche.(to je trochu potmesila poznamka ale navstivil jsme Zeleznou Rudu a v tom malem mestecku je tato svoboda v CR neprehlednutelna)

3038

5.6.2004 11:39

Dobře... A kam teď?

Lenka nevim 160.?.?.?

[naštvaný] [zahanbení] [chechtot] [smích] [překvapení] [pláč] [vyplazený jazyk] [oči v sloup] [cool] [velký smích] [zmaten] [mrknutí jedním okem]

29489

21.2.2005 10:22

Dobře... A kam teď?

lukasek l_seidel (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

fd [oči v sloup]

30309

Příspěvků: 49

24.07. 06:56 Robert Nohejl  Dobře... A kam teď?
24.07. 07:26 joji  Doporucuji Ceskou Republiku
24.07. 08:46  RE: Doporucuji Ceskou Republiku
24.07. 09:28 joji  RE: Doporucuji Ceskou Republiku
29.07. 10:55  RE: Doporucuji Ceskou Republiku
17.05. 20:20  RE: Doporucuji Ceskou Republiku
24.07. 09:06 Sackal2  Dobře... A kam teď?
24.07. 15:29 stefan  Dobře... A kam teď?
24.07. 15:47 Vladimír Stwora  Skvělé postřehy.
24.07. 16:05 kvr  Dobře... A kam teď?
24.07. 20:54 Zo Zapadu  Dobře... A kam teď?
01.08. 00:18 Marg  RE: Dobře... A kam teď?
24.07. 21:36 Pozorovatel  Dobře... A kam teď?
24.07. 23:01 stefan  RE: Dobře... A kam teď?
24.07. 23:10 Sackal2  RE: Dobře... A kam teď?
24.07. 23:29 stefan  RE: Dobře... A kam teď?
25.07. 04:01 Turek 100%  RE: Dobře... A kam teď?
25.07. 06:47 Sackal2  RE: Dobře... A kam teď?
25.07. 15:25 stefan  RE: Dobře... A kam teď?
25.07. 19:08 Pozorovatel  RE: Dobře... A kam teď?
25.07. 10:31 Ludek  RE: Dobře... A kam teď?
25.07. 01:30 Peleška Milan  Dobře... A kam teď?
25.07. 01:59 zdenek  Dobře... A kam teď?
25.07. 03:49 Sackal2  RE: Dobře... A kam teď?
25.07. 10:20  Dobře... A kam teď?
25.07. 10:38 Dano  Dobře... A kam teď?
26.07. 05:30 Zo Zapadu  RE: Dano
25.07. 11:44 Robert Nohejl  Dobře... A kam teď?
25.07. 15:10 Pozorovatel  Dobře... A kam teď?
25.07. 16:29 stefan  Dobře... A kam teď?
25.07. 19:04 albert  Dobře... A kam teď?
25.07. 19:12 albert  Dobře... A kam teď?
25.07. 19:47 Pozorovatel  Dobře... A kam teď?
26.07. 00:40  RE: Dobře... A kam teď?
28.07. 06:46 Propozorovatele  RE: Dobře... A kam teď?
07.08. 16:33 Pozorovatel  RE: Dobře... A kam teď?
25.07. 21:38 R.  :)
26.07. 05:29 Sancho  Dobrˇe... A kam tedˇ?
26.07. 18:15 albert  Dobře... A kam teď?
26.07. 19:08 Aja  Dobře... A kam teď?
26.07. 23:21 stefan  RE: Dobře... A kam teď?
27.07. 16:08 Aja  RE: Dobře... A kam teď?
26.07. 20:57 Pozorovatel  Dobře... A kam teď?
26.07. 22:12 Aja  RE: Dobře... A kam teď?
27.07. 05:53 Peter  Dobře... A kam teď?
29.07. 09:53 anonym  Dobře... A kam teď?
29.07. 11:33 easttrader67  Dobře... A kam teď?
05.06. 11:39 Lenka  Dobře... A kam teď?
21.02. 10:22 lukasek  Dobře... A kam teď?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 3

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 11

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 901,70 Kč
1 unce stříbra
394,37 Kč
Bitcoin
186 702,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 408