Diskuze k článku

Van Rompuy: muž, který nemá vlast

Příspěvků 97

25.11.2009 0:55

V koloniach (sk,cz) asi zomreme od hladu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Asi zacnem rozmyslat o nejakom inom globuse(ako zem)...

205650

25.11.2009 3:11

Kde domov můj?

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Ti Belgičané jsou mi sympatičtí a jejich odpor k uměle vytvořenému státu docela chápu. Jsem Moravák nebo, chcete-li, Moravan. Na Moravě jsem se moravským rodičům narodil, vyrostl, žil a momentálně bydlím ve Slezsku - ovšem na moravské straně, což důkladně pochopí pouze znalec místních poměrů. Za celý svůj život jsem si již zvykl, že zejména Češi národní příslušnost moravskou nechápou nebo, což je ještě horší, nechtějí pochopit. A mnozí nevynechají jedinou příležitost k jejímu zesměšnění. Zde prosím každého čtenářem, aby si uvědomil, že být Moravákem neznamená ihned touhu po rozdrobení již tak malinkatého státu, což by si samozřejmě přáli mnozí politici lační nových koryt. Zrovna tak rozumný člověk nebude vytvářet z moravských nářečí nějakou syntetickou moravštinu, když smyslem jazyka je domluvit se s lidmi a na území České republiky - jež nikdy nebyla a nebude mou skutečnou vlastí, tak jako u těch Vlámů nebo Valonů Belgie - se přece mluví spisovnou češtinou, jejímž základem je moravské nářečí z oblasti Kralic. Ovšem každodenní poslouchání Českého rozhlasu Olomouc mi zní jako by rodilému Pražákovi znělo: Moravský rozhlas Praha!

Ne, neztěžuji si na všeobecné zhoršení poměrů po roce 1989. Naopak. Jen v tomto následujícím případě je to však mnohem lepší. I za první republiky moravskou a slezskou hymnu tvořila pouhá pauza mezi částí českou a slovenskou, kdežto nyní je téměř nekonečná moravská a slezská hymna jen občas přerušována tou interpretací věčné české pochybnosti o lokalizaci životního prostoru.

Co se toho jazyka týká, poctivým lidem ve světě by ohromně prospěl jednoduchý jazyk umělý, jímž by si mohli snadno vysvětlit svá rozdílná stanoviska na životně důležité záležitosti, aniž by jim byl vnucován archaický a neohebný jazyk bývalých pánů světa, jenž za své nyní málem celoplanetární rozšíření nevděčí ničemu jinému, než kvalitě dělových člunů a velmocenské politice Britů.

Abych usnadnil kritiku mého zcestného uvažování, musím deklarovat, že čtyři pilíře pana editora mne zděsily. Neuznávám jakoukoliv nadřazenost muže v rodině. Národy by měly být zachovány v rámci nadnárodního státu (Slováci mi chybí) - ale všechny by měly být chráněny jako vymírající živočichové. Jsem bezvěrec, považující ateismus za jediné náboženství, jež je soustavně popíráno. A úplně na nakonec - ani krása dlouholeté tradice mne nepřesvědčí, že každou tu tradici nelze při dobré vůli ještě obohatit o nějakou kuriózní výjimku.

Když si však představím ryze ekonomické dopady Lisabonské smlouvy v podmínkách panujícího a špatně utajovaného nacionalizmu - jsem rád, že je mi dvaašedesát let. Doufám, že snad i svým vnukům ještě stihnu povídat - pokud mne však dokáží uživit.

205654

28.11.2009 6:06

RE: Kde domov můj?

5 O 86.?.?.?

Reakce na 205654

Vy jste šťastný člověk! Vy máte jednoduše definovaného nepřítele, máte jednoduché vývody a rady a budete jednoduše překvapen, až se Vám evropská legislativa nastěhuje domů.

205889

28.11.2009 22:40

RE: Kde domov můj?

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 205889

Vážený 5 O, jsem skutečně šťastný člověk, neboť již spoustu let nemám nejmenší chuti definovat si nějaké nepřátele. Každý přemýšlivý člověk má tuto výhodu, neboť ti méně chápaví se tak většinou ve své většině definují sami v domnění, že pravda je vždy a logicky na jejich straně. Nemohu ovšem za to, že mé vývody někomu připadají jednoduché nebo že je nechápe - a radit někomu bez požádání teprve nehodlám. Spousta lidí mne už totiž označila přímo za nepřátelského blbce a pak se mi vyhýbala velkým obloukem, když se ty mé "komunisticky blbé" vývody staly nám všem nemilou skutečností.

A závěrem uvažte sám, jak může být asi překvapen člověk, jenž pro znalost historie a svoji dobrou představivost hlasoval proti vstupu do EU a jehož nepřekvapilo, že proti vstupu do NATO a proti Lisabonské smlouvě hlasovat nesmí? Ovšem velmi by mne překvapilo, kdyby ve své většině začali lidé konečně svobodně myslet. Pak by dospěli k poznání, že největšího nepřítele má člověk většinou sám v sobě.

205925

25.11.2009 4:45

Jenom takova mala poznamka.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Svoboda neni mozna bez financi nezavislosti. Pokud se budou platit dane rovnou do Bruselu, tak de facto verejne projekty budou finacovano z Bruselu. Ma byt ceske zdravotnictvi zprivatizovano? O tom, uz se nebude rozhodovat v Praze? A bez financi na provoz se da zprivatizovat nebo zestatnit to jsou pouze eufemismy pro stejnou vec, nejenom zdravotnictvi, ale i jine veciky prakticky za babku. Jestlize se nekdo projevi hned pri nastupu do funkce jako pekny hajzlik a jde tvrde po financich, bez kterych nemuze zadny narodni stat existovat, tak to musi byt skutecne hajzlik peclive vybrany na sve misto. Ani se uz nedivim, ze tohle "spinave pradlo", ktere bude treba na uvod LS udelat, nelaka nekoho jako je napr. Sarkozy.

205658

25.11.2009 4:55

RE: Jenom takova mala poznamka.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 205658

Neodpustim si jeste rypnuti. Doufam, ze ODS i CSSD budou s touhle evropskou taxou pocitat pri rozvahach ohledne rozpoctu CR, stejne tak Fischerova prozatimni a zrejme posledni ceska vlada. Co ODS a jeji 15% rovna dan? Co CSSD a jeji projekt "socialniho statu"? Potrebujeme jeste vubec neco jako volby do PS a senatu CR? Neni to zbytecne? Mozna van Rumpuy brzo narodni volby zrusi jako demokraticky prezitek, povoleno bude pouze evropske pojeti te nove demokracie. Kurna zas mi chybi ten smajlik na odplivnuti.

205659

26.11.2009 20:52

RE: Jenom takova mala poznamka.

novocián 90.?.?.?

Reakce na 205659

Ale milý René, potřebujeme opravdu ty volby? Po dvaceti letech volených vlád, které dovedly zemi k úpadku a rozkradení - každá ovšem jiným způsobem - nastoupí vláda nevolená (vedená komunistou) a je prohlášena za nejlepší ze všech.Tak jaké volby ? Není tu vhodnější osobnost která nás bude v té Evropě reprezentovat než absolvent moskevské politické školy ?
Neboli -umíme si sami vůbec vládnout bez dozoru KGB ?
Jestli TOHLE tvoří tu naši "národní identitu", tak se modlím za to, ať nás jí pan Van Rumpuy zbaví co nejdříve. Jenže se mu to bohužel sotva podaří; Moskva, či Jaseněvo nás drží pevně a nepustí; naši euroskeptici (jiným vtipným názvem jednoho diskutéra "Asiahujeři"[mrknutí jedním okem] jí v tom pomohou.Vězíme pevně v Asii.

205803

26.11.2009 23:06

RE: Jenom takova mala poznamka.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 205803

Uvedomely soudruh nebo uvedomely demokrat volby nepotrebuje. To je fakt, ale ja davam prednost ponekud jinemu pojeti demokracie, pravda neni tak dokonale zorganizovano a naplanovano, ale... Kterej pak vy jste mily priteli, kovany demokrat nebo kovany soudruh? [velký smích] [velký smích]

205806

27.11.2009 2:35

RE: Jenom takova mala poznamka.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 205803

V Asie vezime pevne diky rozbiti narodniho hospodarstvi. Na porcovani ekonomiky se vsak nepodilelo oslabene Rusko, ale nasi zapadni pratele. At uz jde o "chyby" zahranicniho managmentu v Tatre nebo Aero, korupci nebo prodanymi kvotami na cukrovku do Francie, diplomatrickymi prusery typu Havel-dalajlama.... Uzasna efektivita z oblasti s dobrymi prirodnimi podminkami na cukrovku se presune produkce nekam, kdo si ji omezenou kvotami koupi. To jsou ty svetle zitrky, ktere representuje soudruh van Rumpuy, jmenovany STRANOU.

Mezi nami a Ruskem je Ukrajina, Polsko, Madarsko, Slovensko, Rumunsko. Jinak receno pouze omezeny ekonomicky vliv na geopolitickou kontrolu nestaci, i kdyz mam silne pochybnosti, ze my jsme nejakou prioritou pro Kreml. V roce 2020 prestane byt Rusko velkym exporterem plynu a s ropou to pujde jeste rychleji. Co zajimaveho muzeme jako rozvojova zeme patrici k Asii, jak sam tvrdite, nabidnout? Moskva se zajima o svou jizni hranici a kaspickou oblast a taky o oblast Arktidy.

Rusko bez mobilizace nema armadu na expanzi do vychodni Evropy a nemuze si proste realne dovolit takove vojenske dobrodruzstvi a vazat se v regionu, kde bude znacny odpor obyvatelstva. Vystrahou pro pany v Jasenevu, jak o nich zasvecene pisete je situace v USA. Vyslanim dalsich posil do Afganistanu budou prakticky bez rezerv. Cim vetsi imperium tim vice zajmu a tim vice jednotek je potreba na hajeni techto zajmu.

Samozrejme to vytvari potencionalne situaci v USA pro nejaky puc, protoze Obama nebude schopen v kratke dobe povolat jakekoliv jednotky a rychle reagovat na nejakou cunarnicku. Mam takovy pocit, ze se bude brzo lamat chleba a v Spojenych statech se rozhodne o tom, kde se bude ubirat budoucnost. Ten tragikomicky pokus o evropsky bolsevismus rozhodne nebude zivotaschopny a nebude smerodatny pro dalsi vyvoj. Imperium proste z centralne rizene Evropy nebude, protoze pokud by zkusili odpor zlomity silou, tak obcanska valka vede k ruznym koncum, ale rozhodne ne ke vzniku imperia.

Italie zradi eurokraty hned, jak zjisti, ze nejsou viteznou stranou. Britanie se bude drzet odstup. Irove jakmile zavetri nejake soudruzske manyry zmizi, zajimava bude vychodni Evropa, kde hromada lidi pamatuje totalitu. Sice tam nejsou silne obcanske spolecnosti, ale lidi maji trpkou zkusenost v masovem meritku. Kdyz president Klaus varoval pred deficitem demokracie, tak eurohujeri meli plnou hubu svobody, kde jsou ted tihle eurodemokrate?

205820

27.11.2009 2:38

RE: Jenom takova mala poznamka.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 205803

http://zpravy.idnes.cz/zvysime-si-platy-navrhla-ev...
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

205821

25.11.2009 6:36

Dostanem jen to o co jsme se zaslouzili, proto neplacme, kde jsme dnes

kozoroh 59.?.?.?

Budem vsude doma, ale zaroven nebudem nikde doma, tam ,kde jsme kdysi byli doma ,uz domov nebude, bude zmenen na internacionalni tabor vselijakych svetobezniku a my samy v jinych castech sveta budem povazovany za svetobezniky. Razi se byt pozemstanem, ztratit narodnost, zahodit ji ve jmenu volneho cestovani a volneho bydleni ,kde si jen zamanem, bude to kosmopoliticka kultura, ktera nakonec vymaze z nasi pameti rodnou rec,pokud jste se nenarodil v Anglii, Vase deti uz zcela prijmou cizi, ted uz zdomacnelou kulturu svetoveho tipu, jeden kulturni rad pro vysilani TV, uz ted nam Holywood dodav a programy kde tece krev z TV po cely vecer a prenasi se do tak zvanych legracnich grotesek, ktere nejsou vubec k zasmani.Mnohym lidem tyto zmeny vadit nebudou,dokud tece pivo, tak je svet krasny, novodobe otroctvi se jich nebude tykat, naopak, svou lenosti myslet dopomuzou jeste k vetsim skodam na vlastenectvi ostatnich, do tohoto slova "vlastenectvi" nacpavaji uz ted slova fasismus,terrorismus,rasismus a jine a tak nebude trvat dlouho a toto slovo zcela vypadne ze slovniku.Politici budou "vlastenecti", budou prisahat vernost tomu,kdo jim vice zaplati, budou slouzit kdekoliv a komukoliv,kdo vice zaplati, ze to budou uplatky v milionech a bilionech ani nemusim rikat, bude to doslova konkurecni predhaneni, kdo vic pobere a to vse bude hodne a hodne penez stat a kdo ty mamuti naklady zaplati?
My, vsichni i s tim ,co je do teto doby stale spokojeny u piva a nebude to levna "legrace" verte mi, jejich pozadavky neznaji hranic.Kosmopoliticka chudoba se dotkne vsech,at zijete tam a nebo tam, uz bude uplne jedno,kde budete ,platit budete vsude.Italsky ministr vola po jednotne evropske armade,novy evropsky president po evropske dani a v Americe dalsi chytrak se nechal slyset o zavedni valecne dane, kterou evropa, NATO ,jako spojenec muze prosadit take, takze nakonec budem prodavat chaty a jine ,ale ,otazkou je zda bude nekdo ,kdo na to vse bude mit ,aby to koupil, stredni vrstva multikuturnich lidi zmizi a zustanou jen extrime bohati a bez domova , zchudly svetobeznici.
Tyto vsechny zmeny se deji na zaklade zadluzenosti vlad, jez se tak vydali i se svymi obcany do rukou svetove mafie a tak "u snedeneho kramu" se s jinyma kramama da pod jednu strechu,s vyzranym supermarketem, nakonec , Kozeny rekl,ze uz se v Cechach neda nic ukrast,ze vsechno uz je ukradene a tak evropska unie je jen zaplatou na zaplate svetove ekonomiky.
-------
Majitelé kapitálu stimulují proletariát ke koupi stále většího množství a stále dražšího zboží. K tomu využívají půjček, které sami poskytují. Zvrat nastane ve chvíli kdy se tyto půjčky stanou nesplatitelnými. Nesplacené půjčky nutí banky k půjčkám u státních institucí. Rozhodující role státu v půjčkách soukromým firmám bude prvním znakem nástupu nové éry - éry komunismu a to celosvětově."
Karel Marx
1867 "Kapitál"

205661

25.11.2009 9:18

RE: Dostanem jen to o co jsme se zaslouzili, proto neplacme, kde jsme dnes

Václav Semerád 194.?.?.?

Reakce na 205661

Vložený obrázek
Tohle už, bohužel, přestává být vtip... (Marčák)

205667

25.11.2009 8:41

Prezident únie chce európsku daň

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

BRUSEL, BRATISLAVA. Prvý európsky prezident sa zrejme nechystal navrhnúť ako prvú vec nové dane. Nápad s európskou daňou predniesol minulý týždeň na uzavretom rokovaní vplyvných osobností, takzvanej Bilderberskej skupiny. Obsah zasadnutia vrcholných politikov, bankárov a obchodníkov však niekto vyniesol. A Van Rompuy musel s pravdou von.

http://www.sme.sk/c/5124956/prezident-unie-chce-eu...

205663

25.11.2009 8:59

Něco do pranice

poštěváček 74.?.?.?

Zpochybňování role otce jako muže a VŮDCE ? Svatá dobroto !!!!Kde jste Jarmilo ? Ozvěte se, naše česká Amazonko! Tohle si přece nenecháte líbit!

205664

25.11.2009 10:48

RE: Něco do pranice

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 205664

Nejsem sice Jarmila, ale dovolím si reagovat. Autor článku si je dle mého jasně vědom toho, co píše. Vaše i Jiřího Kramáře reakce je zcela na místě - tedy z pohledu bezvěrce. Pokud příjmeme křesťanské hodnoty života, musíme se zamyslet i nad touto věcí ("....jako je Kristus hlavou církve, tak je muž hlavou ženy....""....muži milujte své ženy, jako Kristus miluje svou církev..."[mrknutí jedním okem]. Na jednom smetišti nemohou vládnout dva kohouti. Když tak nad tím uvažuju,přicházím k pocitu, že stav dnešních vztahů ženy a muže v rodinách má z určitého procenta podíl na tak vysoké rozvodovosti. Je to dle mého další ze světových lží - rovnoprávnost ženy a muže v rodině. Muž se musí poctivě starat, aby uživil rodinu a vedl ji (děti) výchovou ke všem ctnostem, kterých si na lidech ceníme. Toto je jeho zodpovědnost, které se nestřepe. Pokud ji neplní, vidíme, jak to dopadá. Žena by měla být podřízena v této zodpovědnosti, měla by jej podporovat a uznat toto břemeno. Ano, pokud jsme schopni toto pochopit, výjde nám, že tuto zodpovědnost má před Bohem, kterému se bude zodpovídat.Proto mi spolu s autorem vychází, že mezi tyto pilíře IMHO jednoznačně patří víra i rodina. Možná stav vztahů a výchovy v dnešních rodinách odráží tyto vztahy i v národě, ale to je na jinou debatu.

205672

25.11.2009 12:40

RE: Něco do pranice

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 205672

Zase omyl z nevědomosti nebo propaganda. Vyber si Erwine...[smích]


Kristus (a pokud je všechno tak, jak se to traduje, kdy to říkají i z historie takřka vymazáni gnostikové a tudíž se tomu dá věřit) nechtěl být nikdy hlavou jakékoli církve a tudíž ji NEMOHL, jak legračně podsouváš ani milovat.

Žádná církev, majetky, žádné paláce a plné sklady zlata, ale pouhá pastorační činnost ve skromnosti a pokoře. Podívej se na oficiální církve, jak to je s jejich skromností a hranou pokorou, kdy její činovníci hlásají vodu, ale od nepaměti ruku v ruce s ostatními světskými E/elitami pijí víno a shromažďují krvavě a intrikami MOC. Všimni si jak se jejich pokrytectví o Pravdě, lásce (a dnes o demokracii) manifestuje na praktických činech. Od historie do současnosti je to skrze války a násilí, zatímco navenek se hlásá opak.


Církev a oficiální náboženství plné předsudků a pokryteckých dogmat z jeho učení o rovnosti mezi lidmi a lásce k Otci "Bohu" (kdy ten bůh nemusí být nutně děda na obláčku) učinili pro MOC, peníze do těch správných kapes a náboženskou dominanci na Planetě až Kristovi následovníci (disciples).

Možná to mysleli dobře a na tehdejší brutální dobu to byl velký pokrok, rozhodně se jim ale nepodařilo vytvořit TO, o čem Ježíš podle gnostiků a možná evangelií kázal a rozhodně to nebylo proto, že by si to tzv. obyčejní lidé nepřáli.

Už tehdy profitovala propaganda a demagogie jako nástroj ovládání nevědomých a vystrašených mas (oveček) a ani do dnešní doby se tento princip ve své podstatě nezměnil.


Stejné je tomu i v případě patriarchátu, který vzešel z judaismu a jeho "dětí" křesťanství a islámu (nikoli z Ježíšova učení, které hlásalo rovnost mezi pohlavími). Nastuduj si z nezávislých pramenů osud Máří Magdalény, kdo to byl a jaký měla vztah k Ježíši (a on k ní) a jak se na to skrze prsty dívali ostatní apoštolové.

Tisíce let byly ženy na základě této účelové deformace vytlačeny z možnosti rozhodovat o sobě a o způsobu života lidských komunit a až poslední doba začíná tyto věci pomalu narovnávat. Samozřejmě často deformovaně (opět jde o MOC a peníze do těch správných košér kapes) a vede to do druhého extrému, kdy se mezilidské vztahy pokřivenými vlivy pseudoautorit a podjatého mainstreamu uvolňují nikoli k lásce a vzájemnému respektu, ale k dalším závislostem.

Příkladem je mediální propaganda např. homosexuality (která je pro 4% populace vrozená a tolerantní normálně orientovaní lidé s tím nemají problém, ze které se ale podprahově stává přirozený životní styl, který má být roven běžným vztahům mezi pohlavími). Že to s přirozeným životem většinové části lidských bytostí nemá nic společného už pseudoautority a sociální inženýři již tak nějak nehovoří..




jansmith[smích]

205679

25.11.2009 15:58

RE: Něco do pranice

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 205679

To, co jste napsal o různých náboženských organizacích je 100% pravda, pod to se podepíšu. Já mám ovšem na mysli slovo církev. To nemá s žádnou organizací vůbec nic společného.
Nebojte, není to nic tajemného, jde jen o samotnou podstatu tohoto slova. V Bibli slovo církev nikdy, dovolím si zdůraznit nikdy neznamená nějakou organizaci s lidem dělným, farářem, mikuláši a papeži. Pokud toto nevíte, dává mi smysl a chápu to, co jste napsal, jak jsem již řekl.
To mělo být jen pomůckou nebo přirovnání a k pochopení či ujasnění vztahů v rodině.
Nedovolil bych si zde primitivní propagandu, pokud bych neměl jasno, co chci sdělit, ovšem spíše mi Vaše reakce trošku připadá, jakoby z nevědomosti.

205687

25.11.2009 16:08

RE: Něco do pranice

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 205687

Dovolil bych s ještě něco dodat. Udělejte si průzkum, kolik lidí si pod slovem církev představuje lid boží a kolik lidí si pod tím představuje Církev s.r.o.

Možná byste byl překvapen. Nicméně hraní se slovy je jedním ze základů manipulace a propagandy, takže není divu.

Je to něco podobného, jako byste se ptal, jaký je skutečný smysl křesťanství a kolik má společného například s křížovými výpravami, jeho šíření mečem, inkvizici atd.

A ať vzpomínám, jak vzpomínám, nemůžu si vybavit místo, kde se v Bibli objevuje slovo církev.

205689

30.11.2009 17:37

RE: Něco do pranice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 205689

ale ovsemze se slovo cirkev v bibli vyskytuje a ne jednou.

206034

25.11.2009 17:35

RE: Něco do pranice

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 205687

Již talmud, tóra, stejně jako bible a korán je sepsaná propaganda, která farizejsky vytrhává věci z kontextu, manipuluje nevědomými věřícími a tváří se jako jediná pravda a to podobným způsobem, jako se propaganda produkuje i dnes.


V případě křesťanství byl původní Ježíšův (tzv. bohulibý záměr) možná z nevědomosti, možná cíleně postupně deformován a výsledek se pro MOC a peníze do těch správných košér kapes (viz historické reálie) liší od prvotní nauky asi tak (a teď mě neber za slovo), jako slon od mravence.

Podle některých pramenů čerpal Ježíš některé své názory z východních nauk (z budhismu), údajně na východě nějakou dobu pobýval, ale protože byl odkojen judaismem, křesťanství z něho i z důvodu místních podmínek v mnohém vychází.


Všechno se dá zneužít pro benefit E/elit, nikoli pro stále dokola manipulovanou většinu a křesťanství, jak jej známe a jak nám jej tlačí do hlavy církevní činovníci a dogmata, která v rozporu se zdravým rozumem hlásají, je jen jedním příkladem z mnoha. Přes kopírák je to i v případě ostatních oficiálních náboženství.

Tím netvrdím, že vše v křesťanství jak se prosazuje je špatné. Ani nemůže být, protože by to na masy nepůsobilo. Nikoli, většina upřímných lidí učinila v jeho jméně pro své bližní mnoho dobrého, jen je třeba se nezacyklit ve virtuální realitě a vidět věci až na "dřeň" a tímto zdravím HHBB..[smích]


Hestroy ti napsal, jak to je v bibli se slovem "církev" a já dodávám, že slovo církev je v myslích lidí vždy spojeno s nějakou náboženskou organizací. Třeba české právo chápe církev jako "křesťanskou náboženskou společnost". (tj. papež, biskup, farář, věřící ovečka nebo ne?)

Cítíš ty niance Erwine?, které ty sofistikovaně a přístupem ovčáka nebo možná ovce odmítáš? Stejně tak je deformována tvá snaha to použít (viz. tvá slova) jako pomůcku k pochopení či ujasnění vztahů v rodině, kdy patriarchát jako nástroj MOCI jsem již popsal..


Ještě jednou. Ježíš si pod slovem církev (dle myšlenek, které pronášel a pro které skončil podle evangelií na kříži) podle mne nepředstavoval žádnou hiearchickou náboženskou organizaci, ale možná shromáždění lidí, kteří zastávají stejnou (křesťanskou) víru. Ostatně pokud se nemýlím, tak označení "křesťan" bylo ve svém počátku ironickou nadávkou.

Co s touto vírou jako s unikátní duchovní naukou udělali jeho následovníci jsem popsal prve, a o tom je i Podstata sdělení, které zde nejen k tobě směřuji...

jansmith[smích]

205702

25.11.2009 18:07

RE: Něco do pranice

Lin 85.?.?.?

Reakce na 205702

Souhlasím. A můžu ještě přihodit k myšlenkám v příspěvku? [smích]
Píšete o pramenech, podle kterých Ježíš čerpal i z východní filosofie. Prameny, ze kterých jsem čerpala já, ty vaše potvrzují. Podle nich byl Ježíš po smrti Josefa (ten držel nad Ježíšem ochrannou ruku a měl ho velice rád) z rodiny vyhnán jako nemanželské dítě. Bylo mu pouhých 13 let. Chodil žebrotou a nakonec se nad ním slitovali obchodníci, kteří dováželi zboží právě z Východu. Ježíš se tak s karavanami dostal do neznámých zemí, později vydělal i nemalý majetek a stal se sám obchodníkem. Svou rodinou byl osloven až ve věku svých třiceti let, kdy se nevlastní bratři, provozující Josefovu dílnu, dostali do dluhů a žádali finanční injekci. A zbytek známe z Bible. Proto nejspíš Bible zamlčuje to dlouhatánské období v životě Ježíše, kdy ranné dětství je dopodrobna vypsané a pak nepochopitelné "ticho" až do dospělosti. [smích]

205708

25.11.2009 19:26

RE: Něco do pranice

bigotní katolík 88.?.?.?

Reakce na 205708

Nic ve zlém,
ale na Dana Browna pořád ještě nemáte.

205721

25.11.2009 20:16

RE: Něco do pranice

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 205708

Je to tak jak píšeš Lin. Ježíš, pokud vše proběhlo jak se to traduje..[smích], se budhismem nebo nějakou jinou východní naukou pravděpodobně inspirovat musel. Stačilo, aby se seznámil např. s učením tibetského duchovního učitele Milaräpy a bylo to.

Mnoho z toho co hlásal se tomu co Milaräpa zosobňoval blíží a je jasné, proč křesťanští farizejové a oficiálně uznávaní pisatelé křesťanských evangelií a bible jeho životopis a myšlenky VYŽEHLILI tak, aby korespondoval s mocenskými cíli nové víry. Ostatně jak to bylo s M.Magdalénou jsem upozornil prve.

Copak se tento pokrytecký a podjatý přístup neopakuje dodnes, kdy událost, která se stala VČERA je DNES podle potřeby popisována jinak? Co se asi dělo se starověkými (nesepsanými) ústními podáními si můžeme živě představit na oblíbené dětské hře "tichá pošta" a tím, co z prvotní informace na konci řetězu vypadne..[smích] a zejména, pokud informaci bez nějaké kontroly zpětné vazby předávají pokrytci.


Jak sem napsal a jak naznačuje i p.Kramář, tak bible (stejně jako tóra nebo korán) je účelově vypracována "kuchařka" k ovládání plebsu (tím netvrdím, že se v nich nevyskytují i správné myšlenky, protože jinak by se zdiskreditovaly dříve, než by na nich "inkoust" doschl) a pokud se Zvědavec chce dostat pod povrch, musí svou mysl před zahájením úvah na toto téma nejprve uklidnit, oprostit od veškeré propagandy a nevědomých nebo účelově deformovaně podsunutých představ a dogmat.


S tím poměrem Pravdivých myšlenek, polopravd a účelových lží jsem si vzpomněl na svého přítele a oponenta HHBB, který také v debatách dovedl sofistikovaně mnoho (z hlediska určitého chápání CELKU) klouzacích polopravd zabalit do hávu několika nezpochybnitelných pravd tak, jak to ostatně činí i náš úplatný a dobře známý český (i jiný) mainstream... A Peace s ním.

jansmith[smích]

205728

25.11.2009 22:43

RE: Něco do pranice

marpa jun. 195.?.?.?

Reakce na 205728

Milaräpa zil cca 1000 rokov po Jezisovi, takze sa nim Jezis asi dost tazko mohol inspirovat [smích])

205732

26.11.2009 10:42

RE: Něco do pranice

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 205732

Máš pravdu marpa jun. Bylo otázkou času, kdy to někdo upřesní a díky pozorným čtenářům to ani tak dlouho netrvalo.


Proto jsem také v té větě jako pojistku napsal a ve své neskonalé skromnosti cituji nyní sám sebe..[smích] viz: ("např. s budhismem nebo nějakou jinou východní naukou nebo s učením tibetského duchovního učitele Milaräpy".) Učení kterého bylo na budhismu založeno a nikde v těch větách netvrdím, že se s ním Ježíš mohl setkat nebo, že Milaräpa žil před Ježíšem.


V podstatě mi šlo o to skrze debaty o Ježíšovi upozornit na velmi zajímavou postavu Milaräpy a na s tím souvísející východní nauky, protože je nemožné zpochybnit, že Ježíš (protože se na východě jak zmiňuje i Lin mohl pohybovat) nebyl s největší pravděpodobností těmito naukami inspirován.

Fenomen Budha zná každý, ale Milärepu a jeho lidský a dobrosrdečný přístup k lidem (či postavu Marpy učitele - jinak hezký nick marpo jun..[smích]) už tolik hledajících nezná.


Ježíš se svým přístupem k lidem a jak JIM nesobecky pomáhal Milärepovi podobá (nebo vice versa řečeno Milärepa Ježíšovi) a podstata informace je o tom, že v "kuchařkách" všech oficiálních náboženství je tento přístup (pro snazší ovládání oveček, peníze a MOC) přes mnoho pokryteckých slov o lásce, dobrotě a pokoře zastřen či deformován (mimochodem je také dobré si všimnout, jak brutálně a PROČ byl někým sepsán např. Starý zákon).

A abych dokončil, Podstata (pro přítele HHBB "dřeň"..), je mistrně jak už to bývá (samozřejmě, že Ovčáci tvrdí, že je to pro dobro lidiček, cha chaááá) zaretušována.


Tyto knihy jsou ve své podstatě sofistikovaně matoucí a účelově komplikované proto, aby je bylo lze vždy vykládat podle potřeb Ovčáků a ačkoli se bigotně tváří jinak, podle mne to s Pravdou na rozdíl od Pokrytectví nemá NIC společného.

(Ostatně, kolik lidí je opravdu četlo v originále a kolik si opravdu podrobně přečte jejich ekumenické překlady tak, aby tu Podstatu a jak je s nimi podprahově manipulováno, nezávisle na nesmyslných dogmatech a propagandě, pochopili???)


jansmith[smích]

205757

26.11.2009 23:04

RE: Něco do pranice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 205757

Někdy je lépe nic nečíst a nebýt "študiozo" a klevetník-psavec a chopit se až nechutně primitivních návodů k přímému poznání života....
Ostatně jak říkával Marpa Lotsava:" veškeré nauky se dají vepsat na obilné zrnko..." Che, paradox. Sám přitom pracně překládal do tibetštiny poučky a postupy Tilopy a Náropy.
Samozřejmě, že se se nazaretský "mohl setkat" s touto Naukou - každý se s ní může setkat, protože je vlastně jen jedna Nauka v mnoha hávech.
A každý, kdo začne život a svět zkoumat pomocí sebeuvědomování a usmívání (vejde se tohle na obilné zrnko? Pokud jo, tak má Marpa pravdu [velký smích] ) prostě a jednoduše MUSÍ OBJEVIT TYTÉŽ PRINCIPY. Jinak to prostě nejde.
A proto také každý v různém stupni svého UVĚDOMOVÁNÍ SEBE SAMA "narazí" (odhalí) na totéž.
To ovšem není záležitost pilného studia a klevetění...

205805

26.11.2009 23:33

RE: Něco do pranice

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 205805

[smích]

205810

26.11.2009 23:34

RE: Něco do pranice

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 205805

...a kupodivu když nadkritická množina lidí objeví tyto principy, stane se s nimi to, co vždy - překlopí se do jiné formy vědomí (vědění). Bohužel zajatci duchovních principů nejsou ochotni chápat nutnost propojení s poznáním, vzešlým z kvalit hmoty......,
tvrdohlavě stojí na svých dogmatech jako ti z oblasti věd. Nechápou, že teprve hledáním společného mohou dosáhnout svobodné vůle ve "svícení". Osvícení se dělá osvětou. (správně psáno (o)s větou, tedy pomocí vět). Celý s/vět je z/vět, z příběhu, do kterých vkládáme své emoce a následně i své pohyby, kterými ten svět měníme.

205811

26.11.2009 20:32

RE: Něco do pranice

daniela 95.?.?.?

Reakce na 205702

Tento člověk měl lidem také co říct-

www.bruno-groening.org/tsch/default.htm [smích]

205802

25.11.2009 19:20

RE: Něco do pranice

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 205672

Vážený Erwine, můžete mi, prosím, vysvětlit, proč se domníváte, že by si ateista ke svému prospěchu nemohl přijmout prvotní křesťanské ideály, v nichž se o církvi ani o nadřazenosti muže nad ženou vůbec nic neříká? O povyšování muže nad ženou začal kázat až apoštol Pavel, kdežto Kristus, podle toho co se o něm traduje, byl přiměřeně skromný a velice tolerantní a proto by Vaše současné názory na ženu považoval za popření křesťanské pokory a opravdové křesťanské lásky.

Podle těchto ideálů se snažím žít i když se musím smířit s tím, že o skutečné existenci či neexistenci boha nikdo z nás nic opravdu věrohodného neví. Bible je totiž mimo jiné i mnohokráte přepisovanou kuchařkou k ovládání věřících mocichtivou partou, jež se nazývá katolický klérus a z bandou ziskuchtivých politiků si v ničem nezadá. Jen ty způsoby - díky tisíciletím tréninku - ma přece jen propracovanější a uhlazenější.

Věda hypotézou o nekonečnosti vesmíru vědecký světový názor povýšila na náboženství a ani proti tomuto nic nemám. Nezbývá mi, než věřit, neboť tvrdit, že vím, je neskonale domýšlivé.

Vám pak přeji, abyste se co nejspíše propracoval k co nejúplnější inventuře svých neznalostí a pak Vás určitě zachvátí ta pro mnohé podivná tolerance, která mne už pár let ovládá a která mi umožňuje mít v oblibě například našeho nejpřednějšího a nejspíš i nejčestnějšího astronoma, jenž na rozdíl ode mne v existenci nějakého boha věří. Problematika nějakého vůdce v rodině Vás pak pokaždé naplní takovým lehkým ale velice shovívavým úsměvem.

205718

26.11.2009 7:37

RE: Něco do pranice

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 205718

Naprosto rozumím Vašim argumentům, i pana Hestroye i Jansmitha. Můj příspěvek byl ovšem o tom, že jsem chtěl podpořit a souhlasím s myšlenkou autora článku o tom, že vedoucí úloha muže v rodině je degradována. Snažil jsem se vysvětlit, proč si to spolu s ním myslím i já. Toť vše.
Na Vaši otázku, proč byste si nemohl přijmout určité ideály bez nadřazenosti muže Vám odpovím, že zcela jistě mohl. Domnívám se, že každý si může stanovit své myšlenkové ideály tak, jak se mu hodí ke své spokojenosti. To jistě.
Podle mne ovšem Bible tvoří myšlenkový celek a nezdá se mi dobré, abych si z ní bral či vytrhával myšlenky a ostatní (třeba nepříjemné) odhazoval. Spíše je třeba se zamyslet, proč tvoří celek zdánlivě někdy si i protiřečící myšlenky.To se snažím pochopit. Souhlasím,Bible i ostatní základní knihy dalších světových náboženství tvoří v rukou jejích vůdců mocnou zbraň k ovládání plebsu. Ale samotné myšlenky a podstata je naopak osvobozující. V tomto se s Vámi všemi prostě neshodnu. Jestli čekáte nějaký silný argument, přiznám se, nemám. Je to totiž velmi osobní a individuální věc každého člověka.

205749

26.11.2009 17:30

RE: Něco do pranice

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 205749

Vážený Erwine, obávám se, že mým argumentům rozumíte jinak, než jak jsem je mínil.

Váš problém bude i ve vaší domněnce, že bible tvoří myšlenkový celek. Bible však je slepenec, jenž byl neustále přepracováván, rozšiřován a pozměňován tak, aby vyhovoval vysokému kléru a jeho momentálním "bohulibým" mocenským záměrům. Takže ony základní a osvobozující myšlenky prvotních křesťanů jsou když ne vytrhány, tak důkladně zavaleny tím často si protiřečícím a velice rozsáhlým textem, jenž je často a záměrně psán "v podobenstvích". Katolický politruk si v něm pak v případě potřeby vyhledá "pádné argumenty" k čemukoliv. V mládí, kdy můj otec byl zástupcem velitele praporu Pohraničního vojska, jsme měli doma jednu "reprezentační" knihovnu a v ní metry knih s nadpisy na hřbetech: Lenin - spisy, Stalin - spisy, Gottwald - spisy. A ty hřbety byl číslovány vždy až někam ke dvacítce. Ačkoliv myšlenkový guláš to byl bibli obdobný, vynález knihtisku dal komunistickému politrukovi do rukou opravdu mocnou zbraň k ovládání plebsu. Vždyť mohl i velmi početné skupiny ovládaných plebejců těmi v plátěné vazbě vázanými myšlenkami doslova utlouct.

Jenže prvotní křesťané nic takového nepotřebovali, neboť "nebyli jako oni" a vycházeli ze základní myšlenky, že všichni lidé jsou si před tváří stvořitele rovni a vyvyšovat jednoho nad druhého je veliký hřích. To platilo i mezi mužem a ženou - jak na veřejných bohoslužbách, tak v rodině. Vždyť před tváří Všemohoucího a jediného Milosrdného jsme všichni takhle malinkatí. A je tedy pochopitelné, že tato přímo komunistická rovnost byla popřena jako první v tom okamžiku, kdy se ustavila skupinka mazaných a později i svěceným olejem pomazaných dobráků, která jako první přišla na to, že hlásání slova "božího" je živnost prostoduchými plebejci netušených možností. Tito jako realitní agenti nezbytní a mravní zprostředkovatelé mezi věřícími a bohem mají na svědomí jak vznik bible, tak ty rozpory a nepřesnosti v ní. Pro jejich prospěch se dodnes lže - jak když tiskne.

Proto jsem silný argument neočekával, ale já se musím přiznat, že Vy jste mne svým přiznáním příjemně překvapil. Jste na dobré cestě.

205793

25.11.2009 14:45

RE: Něco do pranice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 205664

[smích] Tady jsem pane poštěváčku. Nejsem ale žádná Amazonka, neb poctivě denně šukám po bytě (uklízím) a vařím teplé večeře. Pro mě za mě, ať si má každý názory jaké chce. My s mužem žijeme spolu v partnerství a naprosto nám to vyhovuje. Manželství totiž není o vůdcovství, ale o rovnoprávném partnerství. Nejvíc rozvedených mužů bývá mezi těmi, kteří toto nepochopili. Ve vztazích není potřeba vůdce a podřízený, tak jako v každém opravdovém přátelství mezi dvěma lidmi to rovněž není třeba.

Když tak pozoruji všechna manželství ve svém okolí tak bych to zhodnotila takto: Asi 10 procentům manželství vyhovuje, že muž je dominantní a žena submisivní. Asi 5 procentům manželství vyhovuje, že dominantní je žena a muž je submisivní. No a tomu zbytku, tedy 85 procentům vyhovuje, že nikdo nikomu nedominuje.

205683

25.11.2009 17:54

RE: Něco do pranice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Reakce na 205683

>Asi 10 procentům manželství vyhovuje, že
>muž je dominantní a žena submisivní. Asi 5 procentům
>manželství vyhovuje, že dominantní je žena a muž je
>submisivní. No a tomu zbytku, tedy 85 procentům vyhovuje, že
>nikdo nikomu nedominuje.

Vy jste dělala ten průzkum nebo někdo jiný? Jestli někdo jiný, máte linku na zdroj? A jestli vy, z jaké populace je váš statistický vzorek? Kolika jedinců jste se ptala, jaký byl jejich věk, zaměstnání, pohlaví, atd?

205707

25.11.2009 19:07

RE: Něco do pranice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 205707

Víte, moje nejlepší statistika je ta, kterou vidím kolem sebe. Zfalšovaná statistika mainstreamu mě absolutně nezajímá v žádném směru života a to ani třeba v případě prasečí chřipky. Nebo když mainstream napíše, že Top 09 je velmi oblíbený a já se zeptám náhodně 20 známých a ti řeknou, že Top ani náhodou, tak mám jasno.

Jenom v naší rodině je takovýto poměr: Dvě mé sestry jsou nad partnery dominantní. Já a mí dva bratři preferujeme rovnoprávné partnerství. A jeden bratr byl dominantní, ale rozvedl se a jako rozvedenému se mu nedařilo, byl nešťastný a zemřel. Jenže je pravda, že naše rodina není reprezentativní vzorek (nebudu teď popisovat proč). Tak jsem vzala poměry v našem domě a poměry u všech mých kamarádek. A vyšlo mi, co jsem zde napsala. Ale po pravdě řečeno mi spíš vyšlo, že 10 procent mužů je dominantních a 10 procent žen je také dominantních- ale řekla jsem si, že to radši snížím v neprospěch žen, aby někdo náhodou nemektal.[smích]

205715

26.11.2009 8:25

RE: Něco do pranice

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 205715

Když zjistíte něco, co nevyhovuje teorii, je vhodné zbystřit pozornost. Změřte to tedy znovu, pětkrát, desetkrát a pokud pořád dostáváte výsledky odlišné od teorie a jste si jistí, že neděláte v měření chybu, pak jste možná objevili skrytou vadu teorie. Nejste-li schopni to vysvětlit, nevadí, ale NIKDY neupravujte výsledky podle teorie, zveřejněte je tak jak jste je naměřili. On už se někdo najde, kdo to objasní, když na to sami nestačíte...

(Akademik František Běhounek, známý radiolog i spisovatel pro mládež, ke studentům).

Už je to skoro zapomenuté, ale Běhounek se účastnil výpravy vzducholodi Italia k severnímu pólu. Výprava ztroskotala, účastníci prožili nějakou dobu na kře ledové v malém stanu, pak byli zachráněni. Běhounek tam z dlouhé chvíle měřil radioaktivitu. Ke svému zděšení naměřil tak velkou úroveň, jaká tam podle teorie prostě neměla co dělat (voda radioaktivní není, pevnina i mořské dno daleko, tenkrát nebyl radioaktivní spad po atomových pokusech). Zveřejnil to ale a dočkal se pochopitelně posměchu. Až po roce 1960 se mu 162 amerických vědců za ten posměch slavnostním dopisem omluvilo. Toho roku, kdy ztroskotala Italia, byla totiž zvýšená činnost slunečních skvrn a radioaktivita Van Allenových pásů (objevených až družicemi) sestoupila až ke hladině - právě v místech, kde plula ona ledová kra. Tím se potvrdila Běhounkova vědecká poctivost.

Poučení (pro všechny): Když zjistíte nějaký nesouhlas teorií se skutečností, může to být slabina teorie. Hlavně NEMĚŇTE naměřené výsledky podle toho, aby někdo neremcal, nebo aby té teorii vyhovovaly! Poctivost se vyplácí. [smích]

205750

26.11.2009 15:09

RE: Něco do pranice

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 205750

[cool] [cool] [mrknutí jedním okem]

205778

26.11.2009 17:59

RE: Něco do pranice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 205750

Tak jo, já se příště polepším.[smích] Jisté je to, že vůdcovství existuje u obou pohlaví stejně. A to přesto, že u mužů převažuje testosteron a u žen estrogeny. Jiná kapitola je to, že judaismus, křesťanství i islám domrvily přírodu a postavily vše na hlavu.

205796

26.11.2009 23:11

RE: Něco do pranice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 205796

>Jiná kapitola je to, že judaismus, křesťanství i islám domrvily >přírodu a postavily vše na hlavu.
Aha! Myslel jsem, že jsme to udělali my, člověci...?!
Tak to je úlevné zjištění. Pro mě. Jelikož jsem "se našel" v mahájánovém buddhismu, tak jsem z obliga. Paráda! [velký smích]

205807

27.11.2009 8:14

RE: Něco do pranice

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 205807

Vyjádřila jsem se poněkud nepřesně a tak to teď napravím: Měla jsem na mysli to, že všechna tři náboženství, coby nezdravé ideologie domrvily přírodu v člověku. To znamená, že soustavně potlačovaly a dodnes potlačují přirozenost člověka, jeho vrozené sklony, dané mu do vínku přírodou, evolučním vývojem. Třeba křesťanství je pověstné tím, jak potlačuje lidskou sexualitu.

O mahajánovém budhismu nic nevím, takže nemohu posoudit, zda rovněž nějakým způsobem nedeformuje lidskou mysl.

205824

27.11.2009 14:42

RE: Něco do pranice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 205824

>O mahajánovém budhismu nic nevím, takže nemohu posoudit, zda >rovněž nějakým způsobem nedeformuje lidskou mysl.
No, víte, ono to záleží na lidech... jako vždy.
Jinak - A.Einstein tvrdil, že pokud má nějaké "náboženství" šanci stát se hodnověrným a spolupracovat s vědou, pak je to právě buddhismus.
Samozřejmě,neboť buddhisté a mystikové dosahující "vhledu" a "vnorů" dle definicí buddhismu poznání dnešní vědy předstihují. Jen se tím nechlubí, protože proto.

S tím křesťanstvím jste praštila hlavou do hřebíku! Jak děsivý (ve smyslu ohromný, monstrozní a zároveň hrůzný) je to základ dnešního marasmu, si dokáže představit málokdo.
Slyšel jsem dokonce zajímavou teorii, že dnešní vzepětí gayu a lesbiček (čili lidí, u nichž se čakry odpovědné za sexuální orientaci točí obráceně než u heteráků) jsou prodlouženou existencí (inkarnací) všech těch, kdož v minulosti nezvládli "křesťanský" přístup/postoj (tělo je hřích atd. atd.) k sexu...

205854

27.11.2009 15:43

RE: Něco do pranice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 205854

Chcete tím snad říci, že pokud by nebylo křesťanství, tak by si ti úchylové, co je zneužili, nenašli jiný kanál? [překvapení]
Mimochodem, znám i velmi nebudhistické "buddhisty". Zlo si vždycky najde cestu (zlo musí přijít, ale běda tomu, skrze koho přichází).

205861

29.11.2009 18:43

RE: Něco do pranice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 205861

Tím chci říci, co jsem napsal. Že jste si to překroutil, je Váš problém a nechápavost.
Tak čtěte, co je psáno a domýšlení a dosazování si trénujte třeba do politiky.
Kdyby v prdeli byly ryby... takže asi tak se dá rychle a razantně odpovědět na Vaše hypotézování "co by kdyby.."
Prostě díky křesťanským páprdům se postoj bělochů k sexu na ca 2000 let totálně zmrvil a že zrovna běloši vyrazili dobýt svět s tímto pokřiveným pohledem na jeden ze základních piliřů života je FAKT! Tím pádem tedy pod tímto křiváckým, deformovaným postojem "evangelizovali" zbytek světa a utvářeli miliony lidských osudů s náležitou "nosnou kvalitou". Tečka.

Ostatně tento pokřivený postoj je u různých sekt, které štkají radostné vzlyky rádoby do nebes a k "Pánu" v různých kostelech křesťanského církevnictví, stále ještě nebezpečně živý. Nevědomost, až to bere dech.
Naštěstí doba zraje a tak těmi nesmyslnými příkazy o hříchu atd. se již řídí pouze ti, kteří se teprve "probouzejí" a tudíž nějakou církev nutně potřebují, protože samostatnosti ještě nedorostli.

205976

28.11.2009 20:09

RE: Něco do pranice

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 205854

> Jak děsivý (ve smyslu ohromný, monstrozní a zároveň hrůzný) je to základ dnešního marasmu, si dokáže představit málokdo.
Mám tentýž dojem, téměř přesvědčení. Vím, že to cítí více lidí, málokdo však má odvahu to takto jasně a jednoznačně vyslovit.
Proto "západ" stojící na křesťanských hodnotách nám předurčil dnešní potíže. Náš úděl je to překonat.

205920

25.11.2009 10:16

Lži

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Podívejte se pořádně na větu z článku: "Jejich cílem bylo změnit celou Evropu do Velké Belgie, aby války mezi národy v Evropě už nebyly možné, neboť by už neexistovaly národy Evropy." Nebo: "Říkají, že kdyby nebyl patriotismus, nebyly by války a svět by byl lepším místem."
Vidíte ty lži, které většina lidí bez mrknutí oka přehlédne? Patriotismus ani národní cítění nejsou a nebyly příčinami válek. Příčinou válek je vždy něčí touha po moci. Národní cítění se k tomu jen zneužije. Viz např. válka v Bosně. Ti lidé tam spolu normálně žili, dokud někdo z venku nezačal rozdmýchávat vášně a pak už to jelo samospádem.
Další příčinou válek je zisk, který válka generuje určitým "podnikatelským" kruhům. A v neposlední řadě je to i "očištění ekonomiky", které se opět hodí jen jistým kruhům. Na tato témata již bylo popsáno mnoho papíru.
Nicméně shodit vinu na patriotismus je velmi fikaný tah, protože to při povrchním pohledu vypadá jako pravda. K hlubšímu pohledu se spousta lidí nedostane, protože už běží další zpráva a na konec zvířátko.

Co se týká daní. za daně rozhodně bojovat nebudu, ať jsou evropské nebo české. Mnoho daní je legalizovanou loupeží. Např. daň z nemovitosti. Koupíte si dům nebo byt a pak z něj platíte daně. Je nějaký rozdíl mezi ochranou mafie, za kterou majitel krámku platí výpalné a daní z nemovitosti? Dal vám snad stát peníze na pořízení nemovitosti?

Ptám se, jaké právo mají tihle lidé, aby takovými způsoby zasahovali do našich životů? Kdo je zvolil, že o nás rozhodují? Kdo jim dal pravomoc? Pokud jsou ti lidé samozvaní/nevolení, znamenají pro mě něco víc než prezident Zimbabwe a jeho pravomoci? Jaká práva mám vlastně garantována tváří v tvář tomuto únosu našeho státu, našich svobod a našich práv?

205671

25.11.2009 16:18

RE: Lži

Peptalkin 78.?.?.?

Reakce na 205671

Skvele! Usetril si mi namahu. Sam by som to lepsie nenapisal.

Je mi z toho permanentne na [bliji] [bliji] [bliji]

205692

25.11.2009 13:30

Článek těžko vstřebávám...

Lin 82.?.?.?

Ta sjednocená evropská nepřímá daň je pravděpodobně DPH, takže článek zbytečně panikaří. DPH jde do státního rozpočtu a hospodaří s ní stát. V evropských státech je její sazba různá a dělá to dost těžký "bordel" při dovozech i vývozech a následně pak i ve výsledné ceně zboží v jednotlivých státech. Tady bych byla všema deseti PRO její evropské sjednocení = jednotnou sazbu pro celou Evropu.
Pakliže se tu hovoří o nějaké "dani podnikatelů" a potažmo v diskusi o "rovné dani", uvědomte si, že mluvíte o tzv. přímé dani, která ovšem nejde do státního rozpočtu. Daň z příjmu jde přímo do rozpočtu obce, kde má plátce trvalé bydliště (sídlo firmy). Stejně tak daň z nemovitosti jde přímo do rozpočtu obce, v jejíž katastru se nemovitost nachází. Tedy - s těmito daněmi hospodaří NE státní, ale obecní(městský)rozpočet. A pokud vím, tento způsob je zavedený i v Evropě.
No... a k těm "pilířům"... [smích] Obecně by mělo platit, že ženy vědí CO se má dělat a muži vědí JAK to udělat. Muž jako vůdce, žena by měla respektovat... ach jo. Nevím jak vy, ale já respektuju toho, kdo skutečně je respektu hodný. Respekt přeci není dědičný, vrozený, přenosný atd. O respekt se každý musí zasloužit sám (celým svým způsobem života) a je jedno, jakého je pohlaví. A vůdce bez respektu? Bez důvěry? Jen kvůli pohlaví?
Vůbec se mi nelíbí nějaké intelektuální dělení na tzv."schopnosti pohlaví", protože to v praxi vůbec tak nefunguje.

205682

25.11.2009 16:10

RE: Článek těžko vstřebávám...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 205682

Ne. Začne to "zelenými" daněmi, jako je karbonová daň, spotřební daň u PH atd.

205690

25.11.2009 17:27

RE: Článek těžko vstřebávám...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 205690

Co myslíte tím PH? Jestli PHM (= pohonné hmoty), tak tam už spotřebku platíte (vůbec ne malou) a už spoustu let. Jestli nemyslíte PHM, tak se omlouvám a potřebuju zkratku vysvětlit [smích]
A další :
Je naprosto jasné, že přibude mnoho dalších daní (poplatků). K tomu spěje celý ten systém. [smích] Sama říkám, že brzo tu bude i daň ze sešlapávání komunikací (obdoba silničky, ale pro pěší), daň z vylučování, daň ze znečišťování ovzduší při dýchání atd.
Jenže... obávám se, že tyhle trapnosti zdanění vůbec celé lidské existence by zvládla vymyslet i naše vlastní vláda (obzvláště když státní kasa funguje coby černá díra) a ani nemusí být inspirována EU (viz tzv. "stočné", do kterého je započítán i poplatek za odtok dešťové vody do kanalizace).
[smích]
(tím jsem chtěla říct, že pokud ty poplatky nezavede EU, zavede je náš zákonodárný sbor a možná i tady budeme papežštější než papež).

205699

25.11.2009 20:05

RE: Článek těžko vstřebávám...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 205699

Ano, pohonné hmoty. Dle mocipánů v EU je potřeba, aby kromě spotřební daně v ČR, jsme ji platili i EU.

205724

26.11.2009 15:15

RE: Článek těžko vstřebávám...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 205682

Presne tak, to je zacatek, dlasi dane i v neprime forme budou nasledovat. Jaky asi bude efekt? Priliv novych penez do Bruselu rozhodne nezpusobi, ze byrokraticka aparat se stane vykonejsi a bude vice setrit? Zcela jiste se zvysi vykonost ve vymysleni bohuzel zavaznych vyhlasek. Nebot pracovity blb s kulatym stemplem je svemu okoli mnohem nebezpecnejsi, nez ten ktery si vali sunky. Cim vesti dosah pravomoci tim vesti schopnost se o produkty sve blbosti podelit s sirsim okruhem lidi a ztrpcovat jim temito vyplody zivot!!

205779

25.11.2009 15:30

Vážení přispěvatelé,

kosticka 194.?.?.?

dokonalé otroctví není ovládáno terorem. Je to ovládání psychologickou manipulací vědomí, jehož pomocí je realita definována tak, že ti, kdo jsou uvnitř, si ani neuvědomují, že jsou ve vězení. Neuvědomují si ani, že existuje něco jiného mimo to v čem jsou. Pro lidstvo není cesty z otroctví bez osvobození vědomí každého jednotlivce.

205685

25.11.2009 19:20

Všechno lze vysvětlit

davud 77.?.?.?

Když připustíme myšlenku, že všechno je řízeno penězi, pak vyvstane jedna otázka: Kdo má tolik peněz, aby si mohl účelově diktovat to, co je mu po vůli a co je pro něj vhodné? Po lepším zamyšlení nalezneme odpověď, není to jeden člověk, ani nějaká banda 2 nebo 3 zbohatlíků, ale je to národ, na který má rozklad všech tradic okolo minimální vliv a který si ty svoje pevně udržuje, je to národ, co chce rozvrátit všechno okolo, aby neměl úspěšnou konkurenci a mohl nadále vykořisťovat všechny, kteří nejsou souvěrci, je to národ, který se chová jako jednotlivec. Rozvrácením všeho okolo sebe jen získá, protože si bude moci diktovat bez jednotné opozice, ta už totiž bude rozdrobena a nebude mít jediný společný bod, na kterém by se shodla a za kterým by mohla stát (každý pes, jiná ves).

Pokud toto všechno připustíme, můžeme pokračovat v rozboru dále: Kdo ovládá všechny mainstream média? (tím pádem má i neomezenou moc) -> Kdo zkresluje průzkumy veřejného mínění, aby dopadli v jeho prospěch? (aby dokázal svoje lživé předpoklady) -> Kdo nás vlastně všechny řídí? (ten, kdo má peníze, a dostáváme se zase na začátek... ) [zmaten]

Někteří lidé, kteří přemýšlí do důsledků již vědí, koho myslím, Petr Bakalář ve své Knize (s velkym K) Tabu v sociálních vědách o nich psal (mmj, napsal pravdu, tak je ta kniha již zakázaná). Jsou úspěšní již 2500 let, ale nikdy nebyli tak jako dnes, nikdy se jim totiž nedařilo rozvracet tradice v takové rychlosti, s jakou to dělají dnes. Nikdy!! Rozklad společnosti, který tak úspěšně akcelerují mohou všichni pozorovat ve svém okolí, ale i doma: rozvádí se více lidí, než se bere, homosexuálové a černí mají nejvíce práv, snaživost a inteligence je handicap, vzdělávací systém padá, rodina se rozpadá, protože nemá žádnou cenu (je to přeci pozustatek "tradice"[mrknutí jedním okem].............

205717

25.11.2009 20:15

RE: Všechno lze vysvětlit

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 205717

>Někteří lidé, kteří přemýšlí do důsledků již vědí, koho myslím, Petr Bakalář ve své Knize (s velkym K) Tabu v sociálních vědách o nich psal (mmj, napsal pravdu, tak je ta kniha již zakázaná<

Nevím jestli je zakázaná v katalogu brněnské MZK Bakalářova TSV je (momentálně jsou oba exempláře půjčené)

>snaživost a inteligence je handicap<

Zrovna Bakalář v TSV tvrdí opak doslovně uvádí (nemám po ruce takže nemůžu odkázat přesně na konkrétní stranu) že člověk s IQ 110 bude s velkou pravděbností úspěšnější než ten co má IQ 90 (samozřejmě jsou vyjímky jako G.W Bush)

>rozvádí se více lidí, než se bere<
.
Jako kdyby tohle o Židech v Israeli a USA neplatilo

P.S Měl by jste možná číst i jiné věci nebo si aspon z té knihy s velkým K nedělat něco na způsob Maovy Rudé knížky.

205727

25.11.2009 20:56

RE: Všechno lze vysvětlit

davud 77.?.?.?

Reakce na 205727

---Nevím jestli je zakázaná v katalogu brněnské MZK Bakalářova TSV je (momentálně jsou oba exempláře půjčené)---

Nevím, jestli je zakázaná, ale přinejmenším se o tom jednu dobu dost mluvilo a od té doby jsem ji v Liberci prodávat nikde neviděl...

---Zrovna Bakalář v TSV tvrdí opak doslovně uvádí (nemám po ruce takže nemůžu odkázat přesně na konkrétní stranu) že člověk s IQ 110 bude s velkou pravděbností úspěšnější než ten co má IQ 90 (samozřejmě jsou vyjímky jako G.W Bush)---

to snaživost a inteligence je handicap jsem myslel tak, že většina tupců (tedy prakticky celá dnešní mladá generace a obrosvská část toho zbytku) nahlíží na vzdělané a především chytré lidi (vzdělání si nejde ruku v ruce inteligenci, obvzláště dnes ne) pohrdavě.

---Jako kdyby tohle o Židech v Israeli a USA neplatilo ---

Nic takového jsem neřekl... Ale značně bych pochyboval, že je konkrétně v Izraeli více rozvodů než přijatých manželství, ale čísla nemám... V ČR to platí stoprocentně.

---P.S Měl by jste možná číst i jiné věci nebo si aspon z té knihy s velkým K nedělat něco na způsob Maovy Rudé knížky.---

Nic takového z ní nedělám, ale musím smutně konstatovat, že je to asi jediná kniha, která se dá považovat za hodnotnou vědeckou studii problematiky ras, tudíž z ni při úvahách mohu vycházet (koneckonců v této knize je jen v číslech vyjádřeno to, co už všichni vědí).

205730

25.11.2009 23:11

RE: Všechno lze vysvětlit

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 205730

>Nevím, jestli je zakázaná, ale přinejmenším se o tom jednu dobu dost mluvilo a od té doby jsem ji v Liberci prodávat nikde neviděl<

Poněvadž to vyšlo cca před 6-7 lety tak už to opravdu nikde neprodávají. Možná v Levných knihách?

>to snaživost a inteligence je handicap jsem myslel tak, že většina tupců (tedy prakticky celá dnešní mladá generace a obrosvská část toho zbytku) nahlíží na vzdělané a především chytré lidi (vzdělání si nejde ruku v ruce inteligenci, obvzláště dnes ne) pohrdavě<

Já teda kolem sebe nepozoruju že by se na vzdělané a chytré lidi pohlíželo pohrdavě a ani bych netvrdil že většina mladých lidí jsou tupci. Ano je pravda že vzdělanostní uroven klesá dnes už se na gymnáziích latina a stará řečtina jako za časů tatíčka Masaryka neučí.

>Nic takového jsem neřekl... Ale značně bych pochyboval, že je konkrétně v Izraeli více rozvodů než přijatých manželství, ale čísla nemám... V ČR to platí stoprocentně.<

Já taky žádná čísla nemám. U ortodoxních židů asi ta rozvodovost moc vysoká skutečně nebude [smích] ale velká část těch ostatních židů v Israeli a USA se v tomhle podle mne neliší od jiných Američanů a Evropanů.

>Nic takového z ní nedělám, ale musím smutně konstatovat, že je to asi jediná kniha, která se dá považovat za hodnotnou vědeckou studii problematiky ras, tudíž z ni při úvahách mohu vycházet (koneckonců v této knize je jen v číslech vyjádřeno to, co už všichni vědí).<

Do hodnotné vědecké studie to má daleko. Spíš je to knížka plná účelově vybraných faktů (ano někdy i pravdivých) zabalená do rádobyvědeckého hávu.

205736

26.11.2009 16:00

RE: Všechno lze vysvětlit

davud 77.?.?.?

Reakce na 205736

---Poněvadž to vyšlo cca před 6-7 lety tak už to opravdu nikde neprodávají. Možná v Levných knihách?---

Právě, že nikde...

---Já teda kolem sebe nepozoruju že by se na vzdělané a chytré lidi pohlíželo pohrdavě a ani bych netvrdil že většina mladých lidí jsou tupci. Ano je pravda že vzdělanostní uroven klesá dnes už se na gymnáziích latina a stará řečtina jako za časů tatíčka Masaryka neučí.---

Úroveň klesá, ne proto, že se neučí latina, ale proto, že studenti již nejsou schopni vstřebávat takové kvantum nové látky, jako tomu bylo dříve -> obecný úpadek ve školství.

Zajděte si někdy mezi většinovou společnost do hospody, zjistite, co jsem myslel tim pohrdavým pohledem na vzdělané [smích] .

Ukažte mi nějaký účelově vybraný fakt v TSV... [mrknutí jedním okem]

205782

26.11.2009 6:01

RE: Všechno lze vysvětlit

Saša 74.?.?.?

Reakce na 205730

> vědeckou studii problematiky ras,

Právě vyšel překlad knihy z hebrejštiny do angličtiny od profesora historie z Tel Aviv jménem שלמה זנד
Shlomo Sand: Invention of the Jewish People.

Originál byl v Izraeli překvapivě bestseller, kniha totiž popírá označení Židů jako Židovského národa. Na obecně známých a uznávaných podkladech prof. Sand vysvětluje, že Židé nemají žádný společný původ, kulturu a až na pouze možná zcela řídké výjimky žádnou genetickou vazbu. Jsou jen a jen příslušníci jednoho náboženství. Je pravdou, že po druhé světové válce a právě zásluhou Hitlera je spojuje jistá pospolitost, ale to je jediné – prof. Sand vše ostatní považuje za sionistickou lež a podvod. V New Yorku je poprask, prapůvodní Židé mohou být geneticky bližší arabským příslušníkům Hamas. Více v angličtině na směrnících:
http://www.nytimes.com/2009/11/24/books/24jews.htm...
http://www.versobooks.com/books/nopqrs/s-titles/sa...
http://www.haaretz.com/hasen/spages/966952.html

205746

26.11.2009 16:08

RE: Všechno lze vysvětlit

davud 77.?.?.?

Reakce na 205746

Pokud bych měl říct svůj názor, tak si myslím, že Židé jsou rasa, nevěřím nikomu, kdo říká, že nejsou. Jistěže existují i vyjimky (konvertité a další v Izraeli "méněcení"[mrknutí jedním okem], ale z nich nelze vycházet. Kniha Invention of the Jewish People mi připadá plná lží, které mají ukázat na stejnost Židů se zbytkem lidí a vymýtit tak antisemitismus (nebudeme sami proti sobě že... [smích] ).

205784

26.11.2009 23:42

RE: Všechno lze vysvětlit

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 205784

Naprosto s vámi souhlasím. Je to totiž úplně stejné, jako Američané, kteří jsou také jedna rasa. Sjednoceni myšlenkou. [velký smích]

205813

27.11.2009 16:23

RE: Všechno lze vysvětlit

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 205813

> Američané, kteří jsou také jedna rasa. Sjednoceni >myšlenkou. [velký smích]

Samozřejmě ne myšlenkou vlastní - toho nejsou schopni. Myšlenkou vnucenou jim reklamou o tom, jak jsou prostoduší fangličkáři sqvělí. Bez americké vlajky nejdou ani na záchod. [velký smích]
Blahoslavení chudí duchem, neboť to jsou správně poslušní otroci.

205865

27.11.2009 8:24

RE: Všechno lze vysvětlit

Saša 74.?.?.?

Reakce na 205784

Souhlasím s Vámi, že sionisté jsou rasističtí, ovšem především díky své ideologii dovedené do nekriticky fanatického extrému. Poznali jsme řadu -ismů a ve fanatické formě jsou bludné. Je to kvalitativně stejné jako udělat modlu z chvályhodného národnostního cítění a dojdete k nacismu. Je to vypiplaný extrém. Obhájci daného –ismu vždy na něm najdou opravdu něco dobrého, ale ve fanatické formě je zhoubný, postrádá totiž míru zdravého selského rozumu.
Perfektní a úsměvnou odpověď Vám dal pan Hestroy.

205825

26.11.2009 3:06

RE: Všechno lze vysvětlit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 205727

Bush úspěšně zastíral svoje IQ krapet nad průměrem, sice měl svoje mouchy, ale ani NWO si nemůže dovolit mít za své protagonisty blbce. Ve spořádaných monarchiích to bylo naopak důkazem jisté stability státu ...
Mgr.Bakalář pojal svoji publikaci jako kompilační, tvrzení Marxe "antisemitů" jsou přesto stále platná ...

205741

26.11.2009 16:09

RE: Všechno lze vysvětlit

davud 77.?.?.?

Reakce na 205741

Oproti Oblbovi zlatej Bush...

205785

25.11.2009 20:58

Pane Stworo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

prosím nevykládejte mi, co mají být pilíře mého života. Já si je najdu sám a bez pomoci různých apoštolů, ať už vás nebo EU. Rozhodně ale vím, že to není ani rodina, ani národ, ani víra, ani tradice, ani nic podobně omezujícího mou svobodu.

205731

26.11.2009 15:17

RE: Pane Stworo

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 205731

A v jakem spolecenstvi jedinci vaseho typu hromadne ziji? V anarchii? [velký smích] [velký smích]

205781

26.11.2009 17:26

RE: Pane Stworo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 205731

V tržní demokracii. Každý žije sám za sebe.

205791

26.11.2009 23:23

RE: Pane Stworo

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 205791

..jo tržní toho typu: "trhni kde můžeš"..., na nikoho se neohlížej.

Tihle jsou nejlepší. ...možná do nudlí....

205808

25.11.2009 22:47

Všetkým prezidentom

abc 89.?.?.?

1/Ak neveríme, že sme z opice a opica zo slivovice tak rodokmeň Krista nás privedie k Adamovi, ktorý bol Boží syn. Z toho plynie jednoznačný záver: "každá rodina...na zemi vďačí za svoje meno Bohu".
2/ Tak ako v každej inštitúcii niekto nesie zodpovednosť ako napr. majiteľ, konateľ, riaditeľ, tak aj v Božej inštitúcii, ktorou je manželstvo vládne poriadok len vtedy, keď je jasne stanovené kto nesie zodpovednosť za konečné rozhodnutia. Alebo inými slovami, kto ku komu má vzhliadať o vedenie.Takže žena k mužovi, muž ku Kristovi a Kristus k Bohu. Jedine tak zavládne medzi mužom a ženou harmónia, pokoj, láska a šťastie.
3/ Ak zmysel dejín chápeme ako hľadanie spravodlivej vlády, tak adekvátnym vyjadrením Božieho práva vládnuť je nebeský vládny zbor 144 000 ľudí kúpených zo Zeme, ktorí spolu s Kristom budú vládnuť nad zemou 1000 rokov . Pod ich vládou sa zem vráti do pôvodnému rajskému stavu, tak ako bol pôvodný Boži zámer so Zemou aj s dokonalými a šťastnými ľudmi na nej. Po 6000 rokoch Satanskej vlády, ktorá skončí tragicky vytvorením NWO ako vlády Antikrista je Božia vláda o ktorú sa modlíme v Otčenáši tým najlepším a nakoniec posledným a jediným riešením problémov nakopených za 6000 rokov vlády Satana nad ľuďmi. Modlime sa, aby táto vláda zasiahla a oslobodila nás z otrockého systému vlády, ktorý nám chystajú tzv. "Elity"!
4/ Tradície ešte nikomu nepomohli vyriešiť jeho osobné problémy. Sú skôr vyjadrením stupňa uvedomenia si jednotlivých kultúr a toho ako sa vedeli vysporiadať s udalosťami ako je narodenie, smrť, sobáš, výročiami udalostí atď, aby to bolo dôstojné ich významu. Nič však nepriniesli v poznaní pravdy o pravom význame spomenutých udalostí. Inými slovami tradície nás nevyslobodia z neplodného života ale krv Krista.
5/ Jedna viera, jeden Boh, jeden krst, jedna cirkev, ktorá hlása Toto dobré posolstvo po celej Zemi na svedectvo všetkým národom, národnostným skupinám v ich jazykoch, aby tomu rozumeli, a slobodne si vybrali život a požehnanie, lebo to ostatné už poznáme. Všetko ostatné je podvod, klam a mlátenie prázdnej slamy [smích]

205733

26.11.2009 13:32

par poznamek

freelook 195.?.?.?

Výsledkem chybějící národní identity je to, že Belgie je od svého založení podvod. Jak říká dr. Belien, této „laboratoři Evropy“ chybí více než jen patriotismus, chybí jí také demokracie, úcta k zákonu a politická morálka.
je take nutne brat v potaz, ze pohled cecha na demokracii je troch jiny. staci si porovnat jednotlive parametry a ve vetsine je nam Belgie kvalitativne vzdalena na hony. takze zde byt se odvazil tvrdit, ze EU i pres sva rizika a nedostatky je bohuzel pro CR lepsi alternativa nez suvereni "balkanska demokracie".

dale k prispevku editora.
rodina:
se rozpada nezavisle na tom zda si homosexualove nazvou svuj vztah manzelstvim. hlavni duvod ale neni v editorem zminenych bodech. ty jsou az dusledkem nize zminenych pricin.
1) zivotni uroven (zpravidla plati: cim vyssi standart tim mene solidarity)
2) emancipace zen (minimalne ekonomicka stranka veci pomohla zenam nebyt zavisla muzi)
3) konzum, ktery je velmi spjaty s zivotni urovni, ovlivnuje hodnoty osobnosti.
narod:
1) je prezitek z minulych stoleti (nastroj elit pouzivany k manipulaci davu)
2) pristehovalci jsou nutnosti zapadni civilizace pokud chce aspon udrzet zivotni standart.
vira:
pojem spjaty s nacionalizmem (psychologicka berla). lide maji tendence verit, jen ikony se meni. rezervovanost cechu ke katolicke cirkvi vubec nesouvisi s homosexualama v kostelech.

tradice: je uzitecna ve smyslu historicky-socializacniho pojitka, nicmene musime si polozit otazku: je skutecne tak dulezite lpet na tradicich, ktere nemaji opodstatneni, jsou kontraproduktivni?

libi se mi slovicko eurohujeri, tak pro vyvazenost druhou skupinu ktera zije v 19. stoleti pro popichnuti nazvu eurosragory.

je treba mit idealy, ale jeste vice dulezite je stat nohama na zemi, byt si vedom limitujicich mantinelu a vyuzit soucasne pozice k maximalizaci svych zisku.

205771

27.11.2009 9:38

Jedinečná kniha

abc 89.?.?.?

Vzhľadom na to čo sa tu popísalo o jedinečnej knihe, ktorú treba považovať za dar Stvoriteľa ľudstvu, dovolím si pár slov na jej obhajobu.
1/Biblia je každý rok najpredávanejšou knihou. Odhaduje sa, že dosiaľ bolo vytlačených 4,7 miliardy Biblií. Celá kniha, alebo jej častí, boli preložené do viac než 2 400 jazykov, ktorými hovorí vyše 90% obyvateľov zeme. Prečo asi?
2/Asi polovica pisateľov Biblie dokončila svoje spisy predtým, ako sa narodil Konfucius, známy čínsky mudrc a Sidhártha Gautama, zakladateľ budhizmu.Celá bola napísaná o 6 storočí skôr ako boli zozbierané výroky Mohameda, zakladateľa islamu.
3/ Biblia mala veľký vplyv na umenie, vrátane niektorých najznámejších výtvarných, hudobných a literárnych diel.
4/ Žiadna iná kniha v dejinách nečelila väčšiemu odporu ako Biblia. Prežila , hoci čelila zákazom zo strany vlád, bola pálená náboženskými odporcami a napádaná kritikmi. Napriek tomu sa nikdy nepodarilo úspešne spochybniť historickú presnosť Biblie. Prečo asi?
5/Biblia hovorí o skutočných ľuďoch a skutočných udalostiach.Pisatelia Biblie boli čestní muži, čo sa odrazilo aj v ich spisoch. Ich otvorenosť pridáva ich spisom na spoľahlivosti.
6/ Biblia nie je vedeckou publikáciou. Ale čo sa týka vedeckých záležitostí, je zaujímavá nielen preto, čo hovorí, ale aj preto čo nehovorí. Hoci Biblia je knihou zo staroveku, nie je z vedeckého hľadiska nepresná.
7/ Biblia je plná predpovedí, čiže proroctiev. Tieto predpovede sú spoľahlivé a vždy sa plnia, ako to potvrdzujú dejiny.

Čo keby ste milí zvedavci spoznali Bibliu lepšie a preskúmali, či jej môžete dôverovať? Môže sa aj pre vás stať spoľahlivou príručkou ako prežiť to najhoršie obdobie ľudských dejín, ktoré je pred nami.

205829

27.11.2009 12:08

RE: Jedinečná kniha

freelook 195.?.?.?

Reakce na 205829

Napriek tomu sa nikdy nepodarilo úspešne spochybniť historickú presnosť Biblie.
- jake presnosti mate na mysli? (mojzisuv pochod morem, neposkvrnene poceti ci premena vody na vino....?)

Biblia hovorí o skutočných ľuďoch a skutočných udalostiach.Pisatelia Biblie boli čestní muži, čo sa odrazilo aj v ich spisoch. Ich otvorenosť pridáva ich spisom na spoľahlivosti.
- na tyto premisy jste prisel kde? nepopiram, ze urcite pasaze Bible koresponduji s realnymi udalostmi, ale o cestnostni, otevrenosti jste mohl slyset tak maximalne od farare (jehoz praci je presvedcovat o jedine spravne ideologii) nikoliv od historika (ktery potvrzuje a vyvraci fakta nezavisle na ideologii)

Biblia nie je vedeckou publikáciou. Ale čo sa týka vedeckých záležitostí, je zaujímavá nielen preto, čo hovorí, ale aj preto čo nehovorí. Hoci Biblia je knihou zo staroveku, nie je z vedeckého hľadiska nepresná.
- prominte, ale tohle uz zni jak manipulace z kostela. takove vseobecne reci plati i na Ezopovi bajky.

Biblia je plná predpovedí, čiže proroctiev. Tieto predpovede sú spoľahlivé a vždy sa plnia, ako to potvrdzujú dejiny.
- mohl by jste prosim uvest priklad spolehlive predpovedi?

podle nabozensky zalozenych vedcu nebo pokrokovych teologu, je treba Bibli nadnesene chapat jako urcity navod jak zit, nikoliv jako exaktni popis realii.

205844

27.11.2009 14:21

RE: Jedinečná kniha

abc 89.?.?.?

Reakce na 205844

Bolo by ťažké dôverovať knihe, v ktorej by sa našli historické nepresnosti. Keďže nikto z nás v tej dobe, ktorú opisuje Biblia, nežil,musíme sa oprieť o vnútorné i vonkajšie dôkazy jej hodnovernosti. Na mňa osobne zapôsobili konkrétne biblické proroctvá.Zvyčajne sa týkajú veľmi dôležitých záležitostí a predpovedajú opak toho, čo si ľudia žijúci v ich napísania mysleli alebo očakávali.
Pozoruhodným príkladom bol staroveký Babylon, strategicky vybudovaný na oboch brehoch rieky Eufrat. Bol nazvaný "politickým, náboženským a kultúrnym centrom Orientu," Okolo roku 732 pred n.l. však prorok Izaiáš uviedol podrobnosti: dobyje ho vodca "Cýrus", vody Eufratu, ktoré ho chránili, budú "vysušené". /Izaiáš 44:27-45:3/ Asi o 200 rokov, dňa 5. októbra 539 pred n.l. sa toto proroctvo do najmenších podrobností splnilo. Grécky historik Herodotos /piate st. pred n.l./ potvrdil, že Babylon bol dobytý týmto spôsobom...
Izaiáš o Babylone vyriekol ďalšie prekvapivé slová: Nikdy nebude obývaný." /Iz. 13:19,20/ Uznajte, že predpovedať trvalé spustošenie mesta, ktoré prekvitalo na strategickom mieste, bolo naozaj odvážne. Bežne by sme čakali, že také mesto bude po zničení znovu vybudované. Hoci Babylon po svojom dobytí ešte istý čas existoval, Izaiášove slová sa napokon splnili. Dnes je miesto starovekého Babylona "horúcou, vyprahnutou a prašnou rovinou".
Nevzbudzuje Izaiášovo proroctvo vo vás rešpekt? Vo mne áno. A v tom je medzi nami rozdiel. Nebrať tieto fakty do úvahy znamená stratiť súdnosť a žiť v ohrození. Alexander Veľký, chcel Babylon opäť vybudovať a zaplatil za to stratou života, a to mal iba niečo vyše 30 rokov. Venujem sa s analytickému štúdiu Biblie 35 rokov a zatiaľ som nezistil, že si Biblia protirečí. Naopak, prijal som ho nie ako ľudské slovo, ale ako to, čím je naozaj, ako Božie slovo.

205852

27.11.2009 16:36

RE: Jedinečná kniha

freelook 89.?.?.?

Reakce na 205852

Biblicky pribeh je fascinujici a v mnoha aspektech muze cloveka pozitivne ovlivnit, naucit, dat mu nadeji a na bezne opakujici se lidske otazky vysvetleni, ale nemuze byt bran jaho exaktne hodnoverna vypoved o historickych udalostech te doby.
zde si dovolim vlozit text z wikipedie. mozna ne vzdy nerelevantni zdroj, nicmene v teto casti nejlepe vystihujici to co mam na mysli:

"Pro správné porozumění je nutné si uvědomit záměr textu a okolnosti, ve kterých text vznikal. Cílem tvůrců totiž ve většině případů nebylo objektivně vylíčit historické události, ale spíše tyto události interpretovat. Teprve po uchopení záměru textu je možné se přiblížit skutečnému průběhu historické události. Problematika historicity událostí je ztížena navíc ještě tím, že Starý zákon je mnohdy jediným pramenem židovských dějin.

Mnohé knihy také původně nebyly určeny pro literární užití, ale byly určeny k určité příležitosti (liturgie, běžný život). Texty Starého zákona procházely mnohdy dlouhým vývojem a v první fázi byly předávány ústně. Postupem doby však vznikala potřeba tyto texty zapisovat – zmínky o tomto procesu obsahuje i samotný text Starého zákona. Převedením ústní tradice do písemné podoby se však většinou modifikoval žánr, jelikož původní text byl vytržen z původního kontextu a vložen do prostředí nového. Zároveň byl text také ucelován – tato redakce, probíhající v 2. pol. 1. tis. př. n. l., tak textu dala jeho konečnou podobu. I přes snahu text sjednotit v něm lze často rozlišit jednotlivé původní části a švy mezi nimi."
zde.

ze zminenych duvodu ve me takove proroctvi nemuze vzbuzovat respekt.

"Nebrať tieto fakty do úvahy znamená stratiť súdnosť a žiť v ohrození." z definice: fakta - skutečnosti, události, skutky, overene jevy. pokud bych mel brat vyplnene proroctvi vazne, tak bych musel mit nejdrive exaktni dukazy nezavisle na subjektivnim vnimani jednotlivce ci specificke skupiny. pro vas dva zajimave odkazy (bohuzel jsou jen anglicky): _1_, _2_

205867

28.11.2009 11:03

RE: Jedinečná kniha

Saša 74.?.?.?

Reakce na 205867

V Izraeli právě vyšla populární kniha "The King's Torah" od Yitzhak Shapiro vysvětlující bibli a navádějící Židy k zabíjení „gójů“ (nežidů) včetně dětí a dokonce novorozeňat, kteří mohou ohrozit Židy. Řada významných rabínů jako Yithak Ginzburg a Yaakov Yosef knihu doporučuje (autor je rovněž rabínem). Podrobněji šetrně oznámeno na a méně šetrně [url=http://www.eutimes.net/2009/11/book-about-killing-gentile-children-becomes-bestseller-in-israel/] Kniha o vraždění nežidovských dětí bestseller v Izraeli

S tou biblí je to všelijaké, různé verze se tisknou a tisknou, rozdávají po ulicích, hotelové pokoje jsou vybaveny biblí…. V USA si všimnete, že všude jsou banky a kostely, v New Yorku pak ještě pojišťovny soutěží, která má větší zlatou střechu.

205895

28.11.2009 16:29

RE: Jedinečná kniha

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 205895

>V Izraeli právě vyšla populární kniha "The King's Torah"
-----------
Ty odkazy se při ukládání někdy roztrhnou, že se v tom ani čert nevyzná. TADY je jeden a tady je ten další: Haaretz.
Sašo díky za odkazy a upozornění. Tohle si dělají izraelci sami. Vždyť jim to omezí turistický ruch. Především rodiny s dětmi už tam nepřijedou. [mrknutí jedním okem]

205906

30.11.2009 23:00

RE: Jedinečná kniha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 205906

plný název knihy je "Torat Hamelech: Dinei Nefashot Bein Yisrael Le'Amim" (The King's Torah: Laws of Life and Death between Jews and the Nations)
ale byla záhy rozebrána



Red Rag Column

206042

1.12.2009 1:58

RE: Jedinečná kniha

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 206042

>plný název knihy je "Torat Hamelech: Dinei Nefashot Bein Yisrael Le'Amim" (The King's Torah: Laws of Life and Death between Jews and the Nations)
---------
Děkuji za doplnění. Bylo to v podstatě potvrzení shora uvedených odkazů s vyjádřením, že ne všichni izraelci s tím souhlasí.

206047

27.11.2009 15:25

RE: Jedinečná kniha

Václav Semerád 194.?.?.?

Reakce na 205829

Jako správný český heretik musím uvést některé věci na pravou míru:

1) Nejprodávanější kniha - budiž. Připomínám zde nesmrtelný výrok: Musí to být pravda, protože to všechny říkáme! (Opice Bandar-Lóg z Knihy Džunglí o vlastním tvrzení, že jsou nejmoudřejší na světě). Podle další nejprodávanější knihy Dänikena za všechno mohou vesmířané! [chechtot]

2) Starý neznamená nutně pravdivý. Musíme si naopak uvědomit, že Bible byla po tisíciletí majetkem jednoho z nejprolhanějších národů starověku. Ačkoliv - nejstarší zachovalý text na jedné sumerské destičce tvrdí: Kamkoliv pohlédnu, všude na tomto světě vidím stejné pitomce! Což je pravda přímo nesmrtelná! Přitom je starší než Bible!

3) Velký vliv na umění měl i nacismus. Co monumentálních soch a staveb nacisté postavili! (Škoda, že většina jich zmizela při bombardování Německa [smích] ). Co to vypovídá o povaze a pravdě nacizmu? Nic. Naše největší socha byla, pokud se nemýlím, Stalin na Letné. Že by to byl nezpochybnitelný důkaz Stalinovy pravdy? To se mi nějak nechce věřit. [chechtot]

4) Nejvíc knih ovšem spálili Jezovité. Pravda, byly mezi nimi i Bible. Zejména ty české, Kralické.

5) Spisovatelé Bible byli čestní muži... hmmm... proč tedy Boha tak soustavně pomlouvali? Z dnešního pohledu jsou tam pasáže, kdy Židům byla Božím jménem (ale jistě ústy kněží) nařizována přímá genocida sousedů (kterou pak ochotně provedli), což se s představou spravedlivého Boha nějak nekryje. Jeden z hlavních hrdinů - král David - je mj. proslavený smrtícím podrazem na svém příteli Uriáši, kvůli Davidovu zálusku na Uriášovu ženu. (Mravnost nade vše!) Za to je dosud oslavován jako největší král! Divný to věru pohled na čest! Čest hrdinů Bible příliš často spočívá v podvodech, které byly podle spisovatelů Bible v pořádku. Podraz bratra (mísa čočovice) i slepého otce (vydáváním se za bratra) vedly k velkolepé oslavě podvodníka, správného to muže. Inu, vrána vráně oči nevyklove!

6) Bible není vědecká kniha. S tím se dá souhlasit. Jeruzalém je určitě skutečné město, ale jako důkaz vědeckosti knihy je to málo.

7) Bible je plná proroctví. Mark Twain je charakterizoval takto: Vezměte rozum do hrsti, odložte stranou v suchu a chladu, potom uvolněte dolní čelist a nechte ji dělat, co ji napadne. Výsledek se nazývá proroctvím. Podle Bible měl být už asi stokrát velice perfektně předpověděný konec světa. Pokaždé, když se k danému termínu nekonal (ale až poté, co ovečky věnovaly majetek chrámům), bylo proroctví odloženo. Vzhledem k tomu, že ani svět nemůže být nekonečně dlouho, proroctví se ovšem musí naplnit. Vy ale zemřete za vaše lži dřív! Tomuto mému proroctví neutečete! [chechtot]

205857

27.11.2009 16:59

RE: Jedinečná kniha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 189.?.?.?

Reakce na 205857

v bibli zadny termin pro konec sveta neni

205868

28.11.2009 12:06

RE: Jedinečná kniha

abc 89.?.?.?

Reakce na 205857

Nechápem vaše argumenty, lebo sú od veci pane heretiku.
1/ Biblia nie je propagandistická príručka pre väčšinu, hoci väčšina si to myslí. Ale to neznamená, že je to tak. Je to práve naopak. Len menšina, možno promile z celého ľudstva sa dokáže držať jej vysvetlení a praktických rád.
2/ Záznam Biblie, hoci k jeho napísaniu boli použití židia, je daný celému ľudstvu. Ten "prolhaný národ" ktorí sľuboval Bohu vernosť ale nedodržal zmluvu svojich úst, už 2000 rokov je Bohom aj Kristom zavrhnutý. Je jasné, že sa ich okamžite zmocnil a používa satan, Boží i náš odporca a ohovárač.
3/ Jedná sa o umenie, v ktorom by bolo každému jasné, aký je rozdiel medzi dobrom a zlom, medzi dobrými a zlými ľuďmi. Myslím si osobne, že ľuďom a ich krátkodobej pamäti by len prospelo, keby neničili sochy reprezentujúce predstaviteľov rôznych "izmov" . Ale je to zámer. Ľudská identita má byť "elitami" vykorenená, aby sa dali ľudia ľahšie manipulovať. Prosím pozrieť do Protokolov mudrcov.
4/ Máte pravdu, Ježoviti ako tajná polícia čistoty učenia dojmologie to mali priamo v popise práce. Nás môže spoločne tešiť, že onedlho nastane definitívny koniec tých nezmyslov, ktoré ochraňovali.
5/ Neviem prečo vám zrovna vadí Dávid? On urobil pokánie a vy ho dokážete urobiť? Ak nie, skúste si prečítať niektorí z jeho žalmov napr. 51, kde si vylieva srdce a vysvetľuje Bohu príčunu svojho konania, ktorým je vplyv dedičného hriechu. Takisto nezostal bez trestu, ale celý život niesol následky svojho nerozumného počínania. A pokiaľ sa týka bratského podrazu Jakuba proti Ezauovi, tak pri hlbšom zamyslení a prečítaní kontextu pochopíte, že ani ten Jakub ho nepodrazil. Predtým mu Ezau predal svoje prvorodenstvo za "misu šošovice". Prečo stratil svoje ocenenie pre duchovné dedičstvo? Lebo celým svojim životom dokazoval, že si neváži sväté veci. A vôbec, kto si ich dnes váži?
6/ Máte pravdu, Jeruzalem stojí dodnes. Ale čo tie mestá, o ktorých existencii sa pochybovalo, lebo o nich písala len Biblia? Až veda "lopaty" archeológia zmenila mnohým pohľad na Bibliu. Takisto nie všetkým vedcom sa páči, že vesmír mal náhly "zrod". Lebo ten si vyžaduje prvotnú príčinu. No dávno pred zrodom kozmológie Biblia už v prvom verši jednoducho napísala: "Na počiatku Boh stvoril nebesia a zem."
7/ Ale, ale, heretiku? Poznáte výrok apoštola Petra: "Ale najprv vedzte, že žiadne proroctvo Písma nepramení z nejakého osobného výkladu, lebo nikdy nebolo proroctvo vyslovené z vôle človeka" ?Skúste sa o tom presvedčiť štúdiom Biblie. Bežne trvá vytriezvenie z omylov vymyslených ľuďmi približne dva roky. Deje sa to formou domáceho biblického štúdia, ktoré vedú svedkovia bezplatne, ale len s ľuďmi ktorí túžia spoznať Božiu pravdu.
[zmaten]

205897

28.11.2009 18:16

RE: Jedinečná kniha

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 205897

Já tedy nevím, ale neslušelo by Vám to někde na katolických webech než tady na Zvědavci? Přiznám se, že mě tyhle náboženské kecy jdou na nervy, nedá se to číst.

205913

29.11.2009 10:32

RE: Jedinečná kniha

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 205913

a nutí vás někdo to číst a reagovat?
mě třeba zase lezou na nervy kecy o óbrboháčích
a posílat jehovistu na katolický web to je jako kdybych vás poslal na nezvědavec [velký smích]

205950

30.11.2009 7:50

RE: Jedinečná kniha

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 205950

Pokud vím, tento článek je o předsedovi EU Rompuy, ne o náboženství a bibli.Tak se má pan abc vyjadřovat k věci a ne cpát všude pod každý článek tu svou náboženskou propagandu a starověkou ideologii, která s dneškem nemá nic společného.Všechna náboženství světa tady lidem udělala leda tak peklo na Zemi, jak se kvůli těm náboženským nesmyslům mezi sebou furt mydlili.

Lidé, kteří nedokáží mít svou vlastní víru, svého vlastního Boha ve své duši a potřebují mít furt nějaké prostředníky, furt nějaké faráře, církve a náboženské předpisy jsou tupé ovce, jsou otroci těch církevních institucí, které si z nich blahobytně žijí.

206000

30.11.2009 9:48

RE: Jedinečná kniha

Saša 74.?.?.?

Reakce na 206000

>Tak se má pan abc vyjadřovat k věci

To jsou „svědci Jehovovi“ se speciálním výkladem bible s původním jménem a výtisky Zion's Watch Tower, dnes Strážná věž. Organizace má typické znaky kultu, vyžadující poslušnost a zákaz pochyb. „Myšlenky“ jsou jim dodány týdně z ústředí v New Yorku a členové na pěti schůzích týdně a ve svém volném čase je mají „studovat“. S výjimkou šíření zmíněných kázání z ústředí a získávání nových členů se nemají stýkat s veřejností (vedlo by je to ke hříchu) a účastnit politického života. Nezpívají hymny ani národnostní písně, neslouží v armádě a nemají pracovat ve vojenském průmyslu. Využívají strachu předpovědí konce světa a „zachránění“ pouze členů kultu v „království nebeském“. Odmítají transfuzi krve a krevních produktů. Neslaví křesťanské a ani „pohanské“ svátky. Věří, že pouze oni jsou opravdoví křesťané a boha máme nazývat hebrejským jménem יהוה
Těch se nezbavíte, je jim uloženo najít další co budou odevzdávat desátky do New Yorku a tak on musí podat padesát příspěvků měsíčně ze Strážné věže.

206007

30.11.2009 9:54

RE: Jedinečná kniha

abc 89.?.?.?

Reakce na 206000

Milá Jarmila, článok je o bezdomovcovi, ktorý nemá vlasť a volajú ho prezident. To mi neušlo. Všetci sme si ale v niečom podobní. Všetci sme závislí na existencii Stvoriteľa a jeho zákonoch, ktoré všetko riadia a udržujú. Koľko minút vydržíte nedýchať? Zrušíte zemskú príťažlivosť vašim evanjeliom, ktoré hlásate na Zvedavci? Alebo už máte istý pobyt na zemi, ktorý Boh prisľúbil všetkým miernym zeme? Svojim spôsobom, každý kto je schopný vyjadriť nejakú duchaplnú myšlienku je sám sebe prezidentom. Poznáte to: "Velím si sám, velím si dobre?" [chechtot] Poznanie Biblie patrí všeobecnému vzdelaniu každého človeka na tejto planéte. Biblia je dokladom, záručným listom toho, kto túto zem stvoril. Alebo mal dať na každé svoje dielo pečať Made in JHVH, aby si to ľudia uvedomili? Preto som si dovolil obrátiť pozornosť všetkých bezdomovcov, vrátane prezidentov k meritu vecí.

206009

30.11.2009 16:13

RE: Jedinečná kniha

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 206009

>Všetci sme závislí na existencii Stvoriteľa a jeho zákonoch, ktoré všetko riadia a udržujú.
Potom i satanáš je jeho dílem.
>Satan je Boží nepriateľ, ktorý zneužil svoje postavenie na odvrátenie ľudí od Boha. Boh mu dovolil existovať, aby dokázal svoje tvrdenia
Stvořitel a Bůh bude nejspíš totéž. Pak si tedy vyrábí to zlé, aby na tom dokázal to dobré…
Tuto metodu jsem taky občas (bůh snad promine) použil. Vždycky, když jsem něco zmrvil, tak jsem „fikaně“ říkal, že právě takhle, takhle to vypadat nemá. No, je divné, že právě mě tohle nikdo nežere. [velký smích]

206031

29.11.2009 21:55

RE: Jedinečná kniha

freelook 195.?.?.?

Reakce na 205897

1) jaky vyklad Bible je ten spravny. resp.kdo je ta mensina, ktera si Bibli vyklada spravne? jehovisti?
2) co mate na mysli terminem satan?
4) co mate na mysli terminem definitivni konec?
5) jeden z mnoha vykladu, a jeden z mnoha vyvodu...
6) to ze realne historicke udalosti a mista koresponduji s nekterymi texty ci to ze nekteri vedci jsou presprilis skepticti nepotvrzuje obecnou pravdivost teto knihy. kosmologii tahat do pohadky je opravdu odvaha. kdyz uz tak jste mel zminit Brahmu, ktery tvori vice vesmiru aby to odpovidalo jeste modernejsimu pojeti vesmiru [smích]

205988

29.11.2009 23:47

RE: Jedinečná kniha

abc 89.?.?.?

Reakce na 205988

1/Biblia je Božie dielo, hoci k jej napísaniu boli použití ľudia. Biblia sa vykladá Bibliou. Nemôže si protirečiť, lebo je pravdivá. Pravda si neprotirečí. Jej posolstvo je zrozumiteľné pre každého, kto ho chce uplatniť vo svojom živote. Prešla skúškou času. Svedkovia pochopili, že lepším údelom človeka je naučiť sa s Bohom spolupracovať, než sa naňho hrať.Uctievajú Boha lásky a slobodnej vôle.
2/ Satan je Boží nepriateľ, ktorý zneužil svoje postavenie na odvrátenie ľudí od Boha. Boh mu dovolil existovať, aby dokázal svoje tvrdenia. Skutková podstata satanovej činnosti je zdokumentovaná Bibliou i ľudskými dejinami ako zločinná a tragická, pretože obral ľudí o možnosť žiť večne.
3/ Otázka vám vypadla
4/ Božie kráľovstvo zásahom do existencie starého systému vecí, ukončí definitívne satanský systém vlády, ktorým Satan prostredníctvom klamlivých špiristických praktík zviedol a ovládol celú zem. Boží zásah urobí definitívny koniec špiritizmu, podvodom a klamstvám, ktorými Satan manipuloval s ľuďmi.
5/ Myslíte? Vyskúšajte či konať Božiu vôľu je pre ľudí dobré alebo zlé.
6/ Kozmológia Biblie určite nie je mazanicou oproti obrazu, ktorý namaľovala veda.
Ďakujem za otázky, ak vás ich stručnosť neuspokojila, požiadajte o bezplatné biblické štúdium so svedkami, ktoré je nezáväzné. Ako bonus pridávam osobnú skúsenosť jadrového fyzika, ktorý takéto štúdium absolvoval. http://www.watchtower.org/b/20040122a/article_01.htm

205992

30.11.2009 9:30

RE: Jedinečná kniha

Václav Semerád 194.?.?.?

Reakce na 205992

Bibli napsali lidé, kteří tvrdili, že je to Boží dílo. První části výroku věřím, druhé ne. Vykládat Bibli Biblí je typický kruhový, logicky nepřípustný důkaz (na tom se asi neshodneme). Je to naopak: Bible si protiřečí, PROTO není stoprocentně pravdivá. Je v ní spousta pravdy, jinak by nebyla udržitelná, ale i rozporů. Proto tvrdím, že ji nenapsal Bůh, ani k tomu lidi nevedl. Shodneme se snad, že Bůh je spravedlivý a pravdomluvný. Tomu chci věřit, ale kdyby platilo, že je Bible od Boha, jak by v ní mohlo být tolik míst, kdy se Bůh (údajně) choval nespravedlivě? I kdyby si Ezau nevážil prvorozenství (asi ne, když je prodal za čočku), je spravedlivé, aby mu Jakob podvodem sebral i otcovo požehnání? To je typicky cikánské: Okradený si za to může sám! Nechme Ezaua, ale podvodník Jakob nezmizel v pekle, byl oslavován jako patriarcha mocného rodu... chce se mi zvracet nad tou spravedlností a na rozdíl od Vás věřím, že to mělo Boha urazit. Co se týče Davida, on se kál... pravda, i nějakého trestu se dočkal, ale podrazáctví mu neodpářete. Odpustit mu Bůh mohl, ale proč si pak pro své záměry nevybral spravedlivějšího? Nebo byli všichni ještě horší? Leda tak. Jiný příklad: potopa světa. Likvidace hříšníků by se dala považovat za akt spravedlnosti, nebýt těch milionů nemluvňat, které ještě nemohly být hříšníky! Jen pro ten první, dědičný? (Neseděla by Potopa světa lépe ďáblům?) Jiný případ: Hospodin nařídil andělu vyhubit Jeruzalém, pak si to rozmyslel a přikázal andělu ušetřit město. Spravedlivé bylo buď hubit, nebo nehubit, ale spravedlivý vševědoucí nemůže měnit názory z minuty na minutu jako politik! Tato pomluva proti Bohu podle mě pochází od Vašeho Satana a tím, že na ni nevěřím, se Boha vlastně zastávám (na rozdíl od Vás, kteří ho tvrdošíjně pomlouváte). Podle mě od Boha nepochází ani příkazy k důsledné genocidě nepřátel (zabiješ muže, ženy i nemluvňata a bude zlořečený, kdo zdrží svůj meč od krve!). Válečné zločiny pochází od lidí, přesněji od Vůdců vyvražďujícího národa a do Bible se to dostalo z jejich, ne z Boží vůle! (Otázku, zda je při tom vedl Satan, nechám milosrdně stranou!). Chcete-li vážně spolupracovat s Bohem, přestaňte obhajovat Satanovy pomluvy! Dvěma pánům nelze sloužit! Pokud jsou v Bibli pasáže od Boha, koukejte je tam hledat, ale nechci slepě věřit tomu, co tam propašoval Váš Satan! Mohlo by se stát, že sloužíte jemu a ne Bohu! [chechtot]

Není smutné, když se proti údajným křesťanům zastává Boha - heretik?

206005

30.11.2009 10:47

RE: Jedinečná kniha

abc 89.?.?.?

Reakce na 206005

Čas ukáže kto mal pravdu. [zmaten] Múdrosť je ospravedlnená svojimi deťmi. Boh bude určite konať selektívne. Tak ako v Sodome a Gomore. Nie ste rád, že Noe s rodinou, hlásateľ spravodlivosti prežil potopu sveta? Ježiš povedal.Taká bude aj jeho prítomnosť.Ľudia si ju nevšimajú na svoju škodu. [pláč]

206010

30.11.2009 12:44

RE: Jedinečná kniha

mtk 88.?.?.?

Reakce na 206010

>Čas ukáže kto mal pravdu. [zmaten]

Konečně aspoň trochu pokory.

206017

30.11.2009 13:52

RE: Jedinečná kniha

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 206010

>Boh bude určite konať selektívne.
"Bůh miluje ateisty, protože ho neobtěžují svými problémy." MH

[mrknutí jedním okem]

206021

30.11.2009 12:14

RE: Jedinečná kniha

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 205992

...klasika "umyté hlavy", je to protilehlá situace k těm, co stejně přesvědčivě tvrdí, že vesmír vznikl za tři naše !!! vteřiny prásknutím ničeho.
..a nikdo neuvažuje o tom, že zrovna tak, jako my se musíme všechno učit opakováním, tak i "NIC" se muselo pohnout a všimnout si, že se pohnulo..... a vytvořilo Směr. A pomocí všech směrů od sebe vytvořilo i Prostor. A že to mohlo chvilku trvat, tak mohla vzniknout věčnost jako "součet všech chvilek". Je čas nabídnout jiný příběh o bohu i o vesmíru, už na tom maká dost lidí, jen zatím nejsou moc vidět.

...a nemusí to být tak šíleně vážný (věda) nebo hrozivý (brble) příběh, život je i o radosti a přátelství. Oživit slova "lidskými vlastnostmi" je docela užitečná zábava i práce. Slova jsme si vytvořili, tak je třeba je poskládat tak, aby ten příběh "neměl logickou chybu". Říká se, že slova jsou živá nebo mrtvá. Tak je oživme aspoň lidskými vlastnostmi, uvidíte, že ten příběh začne fungovat.

206013

30.11.2009 14:03

RE: Jedinečná kniha

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 206013

>...klasika "umyté hlavy", je to protilehlá situace k těm, co stejně přesvědčivě tvrdí, že vesmír vznikl za tři naše !!! vteřiny prásknutím ničeho.
Zajímavé je, že ač protilehlé, tak to jde stále od těch samých.

206022

30.11.2009 15:35

RE: Jedinečná kniha

freelook 89.?.?.?

Reakce na 205992

1) toto je pohled "nekriticky" vericiho. bible nemuze potvrzovat sama sebe. nemam dalsi kometar.
2) nedefinoval jste mi satana, pouze jste negoval dalsi neverifikovatelny pojem (Buh) a odkazal na pohadky.
3) nemam otazku.
4) zase odkazujete na pohadky a na neoveritelne pojmy. nic krome vaseho nepodlozeneho presvedceni(viry) mi nenabizite
5) vysvetlete mi (agnostikovi) co to je konat Bozi vuli?
6) az mi ukazete, kde je v bibli zminena plankova konstanta, rozpinani vesmiru ci popsan planetarni system, tak pak jsem ochoten pripustit "kosmologii" bible.

206026

1.12.2009 22:30

Rumpelstilskin & Co.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Bildberg & co. sa stávajú pomaličky ale isto obeťou vlastného úspechu, totiž vždy pestovali a vyberali politických nímandov.
Vlastne urobili selekciu ale nevyberali tých najlepších, ale tie naj-servilnejšie politické svine ktorý sú len natoľko inteligentné, aby vedeli kto píska a ako majú tancovať keď chcú udržať svoju fiktívnu moc a blahobyt.

Bohužiaľ pre nich (pre nás našťastie) s tou servilitou prichádza aj určitá neschopnosť a relatívne nižšia inteligencia (hlavne emočná) týchto nímandov, preto (ako vyjadril kolega predomnou) už nestačí im plánovať 3 roky dopredu, nabudúce už budú musieť vystúpiť z tieňa a vybrať si niekoho z vnútorného mocenského kruhu aby to im nerachlo, ale skôr či neskôr (prikláňam k 1. možnosti)im to rachne pretože idiotizmus čo stvorili sa dostal do ich systému vlády tak zhora ako aj zdola. [vyplazený jazyk] [velký smích] [chechtot]

206114

Příspěvků: 97

25.11. 00:55  V koloniach (sk,cz) asi zomreme od hladu
25.11. 03:11 Jiří Kramář  Kde domov můj?
28.11. 06:06 5 O  RE: Kde domov můj?
28.11. 22:40 Jiří Kramář  RE: Kde domov můj?
25.11. 04:45 Rene Bartosek  Jenom takova mala poznamka.
25.11. 04:55 Rene Bartosek  RE: Jenom takova mala poznamka.
26.11. 20:52 novocián  RE: Jenom takova mala poznamka.
26.11. 23:06 Rene Bartosek  RE: Jenom takova mala poznamka.
27.11. 02:35 Rene Bartosek  RE: Jenom takova mala poznamka.
27.11. 02:38 Rene Bartosek  RE: Jenom takova mala poznamka.
25.11. 06:36 kozoroh  Dostanem jen to o co jsme se zaslouzili, proto neplacme, kde jsme dnes
25.11. 09:18 Václav Semerád  RE: Dostanem jen to o co jsme se zaslouzili, proto neplacme, kde jsme dnes
25.11. 08:41  Prezident únie chce európsku daň
25.11. 08:59 poštěváček  Něco do pranice
25.11. 10:48 Erwin  RE: Něco do pranice
25.11. 12:40 jansmith1984  RE: Něco do pranice
25.11. 15:58 Erwin  RE: Něco do pranice
25.11. 16:08 hestroy  RE: Něco do pranice
30.11. 17:37  RE: Něco do pranice
25.11. 17:35 jansmith1984  RE: Něco do pranice
25.11. 18:07 Lin  RE: Něco do pranice
25.11. 19:26 bigotní katolík  RE: Něco do pranice
25.11. 20:16 jansmith1984  RE: Něco do pranice
25.11. 22:43 marpa jun.  RE: Něco do pranice
26.11. 10:42 jansmith1984  RE: Něco do pranice
26.11. 23:04  RE: Něco do pranice
26.11. 23:33 hestroy  RE: Něco do pranice
26.11. 23:34 janko  RE: Něco do pranice
26.11. 20:32 daniela  RE: Něco do pranice
25.11. 19:20 Jiří Kramář  RE: Něco do pranice
26.11. 07:37 Erwin  RE: Něco do pranice
26.11. 17:30 Jiří Kramář  RE: Něco do pranice
25.11. 14:45 Jarmila  RE: Něco do pranice
25.11. 17:54  RE: Něco do pranice
25.11. 19:07 Jarmila  RE: Něco do pranice
26.11. 08:25 Václav Semerád  RE: Něco do pranice
26.11. 15:09 Rene Bartosek  RE: Něco do pranice
26.11. 17:59 Jarmila  RE: Něco do pranice
26.11. 23:11  RE: Něco do pranice
27.11. 08:14 Jarmila  RE: Něco do pranice
27.11. 14:42  RE: Něco do pranice
27.11. 15:43  RE: Něco do pranice
29.11. 18:43  RE: Něco do pranice
28.11. 20:09 HHBB  RE: Něco do pranice
25.11. 10:16 Sam Ting Wong  Lži
25.11. 16:18 Peptalkin  RE: Lži
25.11. 13:30 Lin  Článek těžko vstřebávám...
25.11. 16:10 hestroy  RE: Článek těžko vstřebávám...
25.11. 17:27 Lin  RE: Článek těžko vstřebávám...
25.11. 20:05 hestroy  RE: Článek těžko vstřebávám...
26.11. 15:15 Rene Bartosek  RE: Článek těžko vstřebávám...
25.11. 15:30 kosticka  Vážení přispěvatelé,
25.11. 19:20 davud  Všechno lze vysvětlit
25.11. 20:15 Dale Coper  RE: Všechno lze vysvětlit
25.11. 20:56 davud  RE: Všechno lze vysvětlit
25.11. 23:11 Dale Coper  RE: Všechno lze vysvětlit
26.11. 16:00 davud  RE: Všechno lze vysvětlit
26.11. 06:01 Saša  RE: Všechno lze vysvětlit
26.11. 16:08 davud  RE: Všechno lze vysvětlit
26.11. 23:42 hestroy  RE: Všechno lze vysvětlit
27.11. 16:23 Karel z Čech  RE: Všechno lze vysvětlit
27.11. 08:24 Saša  RE: Všechno lze vysvětlit
26.11. 03:06  RE: Všechno lze vysvětlit
26.11. 16:09 davud  RE: Všechno lze vysvětlit
25.11. 20:58  Pane Stworo
26.11. 15:17 Rene Bartosek  RE: Pane Stworo
26.11. 17:26  RE: Pane Stworo
26.11. 23:23 janko  RE: Pane Stworo
25.11. 22:47 abc  Všetkým prezidentom
26.11. 13:32 freelook  par poznamek
27.11. 09:38 abc  Jedinečná kniha
27.11. 12:08 freelook  RE: Jedinečná kniha
27.11. 14:21 abc  RE: Jedinečná kniha
27.11. 16:36 freelook  RE: Jedinečná kniha
28.11. 11:03 Saša  RE: Jedinečná kniha
28.11. 16:29 Mirda  RE: Jedinečná kniha
30.11. 23:00  RE: Jedinečná kniha
01.12. 01:58 Mirda  RE: Jedinečná kniha
27.11. 15:25 Václav Semerád  RE: Jedinečná kniha
27.11. 16:59  RE: Jedinečná kniha
28.11. 12:06 abc  RE: Jedinečná kniha
28.11. 18:16 Jarmila  RE: Jedinečná kniha
29.11. 10:32 aristokrat  RE: Jedinečná kniha
30.11. 07:50 Jarmila  RE: Jedinečná kniha
30.11. 09:48 Saša  RE: Jedinečná kniha
30.11. 09:54 abc  RE: Jedinečná kniha
30.11. 16:13 HHBB  RE: Jedinečná kniha
29.11. 21:55 freelook  RE: Jedinečná kniha
29.11. 23:47 abc  RE: Jedinečná kniha
30.11. 09:30 Václav Semerád  RE: Jedinečná kniha
30.11. 10:47 abc  RE: Jedinečná kniha
30.11. 12:44 mtk  RE: Jedinečná kniha
30.11. 13:52 HHBB  RE: Jedinečná kniha
30.11. 12:14 janko  RE: Jedinečná kniha
30.11. 14:03 HHBB  RE: Jedinečná kniha
30.11. 15:35 freelook  RE: Jedinečná kniha
01.12. 22:30 Oracle  Rumpelstilskin & Co.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 0

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 395