Diskuze k článku

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

Příspěvků 39

18.7.2002 21:52

Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

POMERNE ZMATENY A MALO SROZUMITELNY TEXT. Je to jen muj subjektivni pocit nebo je to tak doopravdy?

PS: Neni pravda, ze Stwora "nenavidi vsechno" (viz jeho kocici a psi prihody). Jak nas chcete presvedcit o sve pravde, kdyz uz uvodni veta je nepravdiva?

2888

18.7.2002 23:17

RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 2888

PS: Neni pravda, ze Stwora "nenavidi vsechno" (viz jeho kocici a psi

prihody). Jak nas chcete presvedcit o sve pravde, kdyz uz uvodni veta

je nepravdiva?



mel jsi nekdy v zivote svuj vlastni nazor? Co s tou Stworou mate spolecneho? nepatrite mezi ta 4%?

2889

19.7.2002 0:31

RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2889

mel jsi nekdy v zivote svuj vlastni nazor? Co s tou Stworou mate
spolecneho? nepatrite mezi ta 4%?

Nechytil jste se nahodou do pasti? Co kdyz jsem chtel ukazat, jak nejednoznacne mohou byt chapany sporne ironicke vyroky - podobne tem, jake se objevily v clanku?

PS: Ciste pro vasi informaci: klidne mi dal tykejte, to mi nevadi. Horsi je vase evidentni nesnasenlivost.

2890

19.7.2002 2:47

RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 2890

mel jsi nekdy v zivote svuj vlastni nazor? Co s tou Stworou mate
spolecneho? nepatrite mezi ta 4%?




PS: Ciste pro vasi informaci: klidne mi dal tykejte, to mi nevadi.
Horsi je vase evidentni nesnasenlivost.


klidne mi dal vykej; a ta nesnasenlivost - lidi jako ty opravdu nesnasim

2895

19.7.2002 0:51

RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2889

...tak nevim,mozna je problem ve mne.Mam neodbytny pocit,ze at je rec o cemkoliv,ve velke casti diskusnich prispevku se vytrati puvodni tema a jedna se o tom,zda je pan Stwora lhar,mizera...zda ma ci nema rad Ameriku,Canadu,Israel....

2892

19.7.2002 7:09

RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2892

...tak nevim,mozna je problem ve mne.Mam neodbytny pocit,ze at je rec
o cemkoliv,ve velke casti diskusnich prispevku se vytrati puvodni tema
a jedna se o tom,zda je pan Stwora lhar,mizera...zda ma ci nema rad
Ameriku,Canadu,Israel....


Protoze asi v tom je ten koren veci. Reportujeme a nebo nenavidime?????

2901

19.7.2002 19:15

RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2901

...tak nevim,mozna je problem ve mne.Mam neodbytny pocit,ze at je rec


o cemkoliv,ve velke casti diskusnich prispevku se vytrati puvodni tema


a jedna se o tom,zda je pan Stwora lhar,mizera...zda ma ci nema rad
Ameriku,Canadu,Israel....


Protoze asi v tom je ten koren veci. Reportujeme a nebo
nenavidime?????
..muze byt ve sdelenem textu osobni nazor,pripadne kritika,aniz by byla povazovana za projev nenavisti?Domnivam se,mozna mylne,ze muze.Pokud tomu tak neni,vysvetlete,prosim.Pan Stwora ma pravdu,zatim jsem nenasla zadne protiargumenty ze strany vetsiny ucastniku diskuse.Spis jen osobni vypady.Skoda.

2909

19.7.2002 8:51

RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva

Ma 195.?.?.?

Reakce na 2888

POMERNE ZMATENY A MALO SROZUMITELNY TEXT. Je to jen muj subjektivni
pocit nebo je to tak doopravdy?

Je to doopravdy. Take mi nebylo uplne jasne, co ma byt nadsazka a co komentar k realite.

2902

19.7.2002 0:49

Jeste jedna fakticka poznamka

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Jestlize slova "Stwora, ktery nenavidi vsechno" z uvodni vety mohou byt chapana jako ironicky minena i jako vazne minena (to je o te nesrozumitelnosti textu, kterou jsem kritizoval), tak slova "svevolne povoluje jen 3000 slov (nebo znaku?) v nasich komentarich." uz (v danem kontextu) nepravdiva skutecne jsou.

Pan Trauc totiz komentoval kratky clanek ve sloupci "Novinky" (http://zvedavec.org/novinky.php). A tam si pri vkladani komentare mohl vsimnout jednoznacne instrukce "(Maximalne 1000 znaku. Delsi prispevky budou automaticky kraceny!)". Tech 3000 znaku je povoleno jen u komentaru k hlavnimu clanku - tam je navic pocitadlo napsanych znaku, ktere u tech tisiciznakovych komentaru neni.

2891

19.7.2002 19:35

RE: Jeste jedna fakticka poznamka

P. Trauč e (tečka) jandova (zavináč) worldnet (tečka) att (tečka) net 12.?.?.?

Reakce na 2891

Jestlize slova "Stwora, ktery nenavidi vsechno" z uvodni vety mohou
byt chapana jako ironicky minena i jako vazne minena (to je o te
nesrozumitelnosti textu, kterou jsem kritizoval), tak slova "svevolne
povoluje jen 3000 slov (nebo znaku?) v nasich komentarich." uz (v
danem kontextu) nepravdiva skutecne jsou.

Pan Trauc totiz komentoval kratky clanek ve sloupci "Novinky"
(http://zvedavec.org/novinky.php). A tam si pri vkladani komentare
mohl vsimnout jednoznacne instrukce "(Maximalne 1000 znaku. Delsi
prispevky budou automaticky kraceny!)". Tech 3000 znaku je povoleno
jen u komentaru k hlavnimu clanku - tam je navic pocitadlo napsanych
znaku, ktere u tech tisiciznakovych komentaru neni.

Jiří - a všichni ostatní: Pan Trauč skutečně ten prvý odstavec mínil ironicky-
Vladimírovy logické a každému soudnému člověku očividné argumenty jsou většinou
Zvědavcových komentátorů přece hodnoceny tak, že "Stwora nenávidí USa, židy a ..." a tak jsem to shrnul viz ten článek-jen to pivo a sebe jsem tam dal navíc ....
A stejě tak si ten zatracenej pan Trauč všiml, že -pochopitelně- literární projevy nusí být co do rozsahu omezeny a tak i ta "svévolnost" je ironie.
"Vy musíte mít ale na jevišti lopat!" řekl Járovi Kohoutovi Jan Werich. "lopat???" nechápal Jára. "No-vy vašemu obecenstvu přece musíte podávat všechno polopatě, aby to pochopilo!" Mám na pásce od Járy Kohouta).
Normálně bych neodpovídal-ale vás si vážím jako jednoho z mála, kdo chápe
smysl a význam Vladimírových článkú. Vladimír totiž vykonává neobyčejně záslužmou a nanejvýš potřebnou práci: vidí skutečnost a informuje o ní bez apokryfů,pozlátek a servantnosti k současným mocným doufaje (myslím si já),
že přinese světlo do tmy. (to je alegorie - nemyslím tím ,že by Vladimír držel v ruce lampu a šel s ní do sklepa)

2910

19.7.2002 1:05

Problém je v tom, že...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

...nikdo z mých odpůrců nedokáže postavit rozumný argument proti. Ti lidé nedokážou diskutovat. Také se to neměli kde naučit. Na stranických školeních se diskuze neučila. Už jsem si na to zvyknul a připadá mi to až místy úsměvné (abych použil výraz pana profesora). [smích]



Co se délky příspěvků týče, domnívám se, že 3000 znaků v hlavních článcích a 1000 znaků v krátkých zprávach je dostatečné množství pro vyložení svého postoje. Kdo k tomu potřebuje více, může mi vždy poslat svůj text a já to uveřejním jako samostatný článek - za předpokladu, že to alespoň vzdáleně bude mít hlavu a patu.



To omezení velikosti příspěvků chápejte tak, že každý váš text se ukládá někam do databáze a já za to musím svému providerovi platit - z vlastní kapsy. Zvědavec nevydělává. Na rozdíl, např. od takového Neviditelného psa, který povoluje jen 2000 znaků na příspěvek. A to přitom vydělává víc, než dobře.

2893

19.7.2002 2:42

RE: Problém je v tom, že...

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 2893

Na rozdíl, např. od takového

Neviditelného psa, který nejen, že vydělává, ale povoluje jen 2000

znaků na příspěvek.

hlavne se nesnaz srovnavat s neviditelnym psem

2894

20.7.2002 7:55

RE: Problém je v tom, že...

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2894

Na rozdíl, např. od takového

Neviditelného psa, který nejen, že vydělává, ale povoluje jen 2000

znaků na příspěvek.

hlavne se nesnaz srovnavat s neviditelnym psem

Proc ne, i Vladimir ma psa Barta

2915

19.7.2002 4:02

Plea bargain aneb Vy?hodná smlouva

Anna M. 209.?.?.?

Pane Stwora, to co prinasite Vy, bych take nenazyvala argumenty.
Jsou to spis Vase osobni uzavery a nahledy na zaklade jakychsi skutecnosti, treba i faktu - a na stejne skutecnosti si nekdo jiny vytvari nahled jiny. To je vse, ma to oboji stejnou hodnotu /nekdy rozdilnou uroven/.
Urcite diskuze, namisto tvrzeni/ch/, by mohla byt dobrym cvicenim,.. avsak nakonec k cemu...

Clanek sam byl pro me nesrozumitelna zmet, z tech Vasich je alespon jasne co chcete rict.

2897

19.7.2002 4:32

RE: Plea bargain aneb Vy?hodná smlouva

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2897

Pane Stwora, to co prinasite Vy, bych take nenazyvala argumenty.

Jsou to spis Vase osobni uzavery a nahledy na zaklade jakychsi

skutecnosti, treba i faktu - a na stejne skutecnosti si nekdo jiny

vytvari nahled jiny. To je vse, ma to oboji stejnou hodnotu /nekdy

rozdilnou uroven/.



Zajímavý názor. Podívejte se ještě jednou na některý můj článek, např. na ten Bushovi. Nejsou-li tam argumenty, tak pak už nevím, co si představujete pod slovem argument.



Jinak ale máte pravdu v tom, že k těm argumentům často přidávám své názory a že jsou často emocionálně zabarvené - a to se nemusí každému líbit. Ale chápejte to tak, že nejsem informační server, ani mluvčí žádné skupiny a mohu si to tedy dovolit.



K tomu tady právě máme diskuzi, abyste proti mým názorům uvedli své názory a pokud máte, doložit je fakty. Ale 99,9% mých odpůrců není schopno přijít s vlastním názorem. Jediné, co dokážou ze sebe vytlačit, jsou osobní výpady, urážky a žluč. A často to dokonce nejsou schopní ani pořádně napsat. Pro příklad nemusíte chodit daleko. Podívejte se na to, co tady v této diskuzi produkuje jakýsi Zdenek. [pláč]

2898

20.7.2002 8:04

RE: Plea bargain aneb Vy?hodná smlouva

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2898

Pane Stwora, to co prinasite Vy, bych take nenazyvala argumenty.

Jsou to spis Vase osobni uzavery a nahledy na zaklade jakychsi

skutecnosti, treba i faktu - a na stejne skutecnosti si nekdo jiny

vytvari nahled jiny. To je vse, ma to oboji stejnou hodnotu /nekdy

rozdilnou uroven/.



Zajímavý názor. Podívejte se ještě jednou na některý můj článek, např.
na ten Bushovi. Nejsou-li tam argumenty, tak pak už nevím, co si
představujete pod slovem argument.




Jinak ale máte pravdu v tom, že k těm argumentům často přidávám své
názory a že jsou často emocionálně zabarvené - a to se nemusí každému
líbit. Ale chápejte to tak, že nejsem informační server, ani mluvčí
žádné skupiny a mohu si to tedy dovolit.




K tomu tady právě máme diskuzi, abyste proti mým názorům uvedli své
názory a pokud máte, doložit je fakty. Ale 99,9% mých odpůrců není
schopno
přijít s vlastním názorem. Jediné, co dokážou ze sebe
vytlačit, jsou osobní výpady, urážky a žluč. A často to dokonce nejsou
schopní ani pořádně napsat. Pro příklad nemusíte chodit daleko.
Podívejte se na to, co tady v této diskuzi produkuje jakýsi Zdenek. [pláč]

Vladimire, je pravdou, ze nadavani je zbytecne, ovsem at premyslim jak premyslim ke tvym clankum nejsem schopen podat jakykoli argumet, jsem pouze fascinovan jejich obsahem.

2916

19.7.2002 5:39

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

ACA 216.?.?.?

Jeste doplnek k diskusy o ICC...uryvky clanku z Lidovek:
...chtějí, aby Spojené státy a další stálí členové Rady bezpečnosti (Rusko, Čína, Francie a Británie) mohli vetovat vyšetřování a stíhání svých občanů ICC...
...USA navrhují zpřísnění této formulace, aby Rada bezpečnosti měla právo vetovat zahájení stíhání vojáků a policistů v mírových misích. Pokud USA tento svůj návrh v nezměněné podobě prosadí, bude to znamenat podkopání soudu a v řadě kauz jeho zneschopnění...

NEW YORK - Nejméně rok nebude možné stíhat a soudit americké občany a občany dalších zemí, které se nepřipojily k dohodě o Mezinárodním trestním soudu a působí v misích OSN...
Dosažený kompromis nezaručuje imunitu americkým občanům. Rada bezpečnosti pouze požádala ICC, aby po dobu 12 měsíců nestíhal občany těch zemí, které neratifikovaly římskou dohodu o založení soudu...

2899

19.7.2002 12:27

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Fascinuje mne ta zásoba nenávistných lidí. Sotva přestaly komentáře od Anonyma/Moraváčka a spol., objeví se Zdenek nebo Brnak.
A styl úplně stejný, človek by si až myslel, že to jsou ti samí... žádný kloudný argument, napadání, osočování, nevychovanost a arogance.
Tak já nevím, asi se s existencí těchto hochů budeme muset smířit. Takový je život.

2903

19.7.2002 23:01

RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 2903

Fascinuje mne ta zásoba nenávistných lidí.


povazovat opacny nazor nekoho za nenavist to uz tady jednou bylo; zkusil jsem to na vlastni kuzi.
a kloudne argumenty k clankum Mr. Stwory a komentarum jeho papousku nebud smesny.

2912

22.7.2002 17:33

RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 2912

Nepovažuji opačný názor za nenávist, každý má svou hlavu a svou pravdu. Plně repektuji jakýkoli názor, který kdo přinese do diskuse, od to přece diskuse je.
Nicméně příspěvky typu "mel jsi nekdy v zivote svuj vlastni nazor? Co s tou Stworou mate spolecneho? nepatrite mezi ta 4%? ", nebo "hlavne se nesnaz srovnavat s neviditelnym psem" nepovažuji za vyjádření názoru na danou věc. Čeho tím chcete dosáhnout?

2954

23.7.2002 7:52

RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2903

Fascinuje mne ta zásoba nenávistných lidí. Sotva přestaly komentáře od
Anonyma/Moraváčka a spol., objeví se Zdenek nebo Brnak.

A styl úplně stejný, človek by si až myslel, že to jsou ti samí...
žádný kloudný argument, napadání, osočování, nevychovanost a
arogance.

Tak já nevím, asi se s existencí těchto hochů budeme muset smířit.
Takový je život.

Libore, budto budes mit demokracii a nebo diktaturu. Takovy je zivot!

2967

23.7.2002 12:26

RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 2967

Hm, dost často přemýšlím, v čem t vlastně žijeme. Demokracií se to už bojím nazývat. Je to všechno o zneužívání moci, a o tom jsou v podstatě veškeré dějiny. Vše se opakuje. Jsi někomu nepohodlný a tak tě sejme, v Evropě, Americe nebo na blízkém východě. A nemusí to být zrovna státní zájem, stačí obyčejná komunální záležitost. Život je a byla rvačka, žádné smilování.
Myslím že řeči o jakési demokracii nebo jakési totalitě jsou úplně mimo mísu.

2968

19.7.2002 23:04

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

zdenek 66.?.?.?

oprava
mezi slova papousku a nebud vlozte " , "

2913

20.7.2002 15:12

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Lide, procetl jsem clanek a prispevky k tomuto taktez. Pouze nekolik prispiva k tematu, zbytek (tedy ten "garbage"[mrknutí jedním okem] jsou poznatky o tom, jak kdo koho nenavidi,
jak se neumi diskutovat, jestli ma psa, kdo komu vyka ci tyka, ci kde ma chybu !
Je to vlastne jako vzdycky, argument zadny, jen picoviny! Abych tedy diskutoval
tak clanek je o.k. Rozumim mu tak, ze nejaky kokotek (poblazneny) sel do cizich
"sluzeb" a za to je ted trestan. Dale, ze soud udelal "deal", to je zde v USA
preci zvykem. Pripomina mi to davnou soutez "let's make a deal" a ukazuje to vlastne obraz americke justice. Je to videt v mnoha filmech a i vlastne z vlastnich zkusenosti mohu rici, ze to je jen bussines, penize a touha po slave!
Jaka je to spravedlnost, kdyz se prokurator domlouva s obhajcem, "co mu dame"???
Je to patrno i ze soudniho vyroku, pokud je pravdivy, ze v pripade, ze by se z toho mel delat film, tak ubohy odsouzenec nedostane ani vindru. Ale tam se udela zase "deal" a nejake tajne konto se mu vytvori, aby chlapec nebyl ztratny az vyleze z za par let z diry (to udelaji dalsi "deal"[mrknutí jedním okem]!!!!!
Stefan
P.S.:zase mi ujela dve sprosta slova, toz mi prominte, zase se urcite najde nejaky jazykozpytec ci fobiec, co me zpranyruje!!!!!!!

2917

20.7.2002 20:03

Re: Plea bargain ... A CO SPRAVEDLNOST ?

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2917

Mate pravdu, k tematu se tu zatim v podstate nediskutovalo.

Z pohledu ceskeho (evropskeho?) pravniho systemu je dany pripad neskutecne ujety. Vzato logicky, OBVINENY BUD SPACHAL ONECH DESET ZLOCINU, JE VINEN A MUSI BYT POTRESTAN - NEBO JE NESPACHAL A PAK JE NEVINEN. Misto toho tu s obvinenym americka statni obzaloba hraje nechutnou natlakovou hru, jejimz "spravedlivym" vysledkem je "plea bargain". ("Plea" znamena prohlaseni o vine ci nevine, "bargain" je VYHODNA KOUPE.) Obvinenemu od zacatku vyhrozovali popravou - misto serioznich dukazu a spravedliveho posouzeni se tu tedy hraje pravnicko-politicka hra s emocemi obvineneho (kdyz nam nepomuzes, tak te klidne popravime - v opacnem pripade budes mit ve vezeni takove podminky, jako nikdo jiny).

A co si v tehle hre na spravedlnost obe strany kupuji? Bushova administrativa si pro sebe kupuje "priznivy vysledek" nesmyslneho divadelniho predstaveni, pri kterem se snazi vytvorit zdani, ze JSOU SCHOPNI DOPADNOUT TERORISTY A POTRESTAT JE. Jenze oni "dopadli" a odsoudili JEDNOHO MLADEHO KLUKA, ktery navic NIKOMU z "fellow Americans" nic neudelal. Bohuzel, Americani vychovavani svym vzdelavacim a medialnim systemem (pochopitelne "v te nejlepsi zemi na svete"[mrknutí jedním okem] nedelaji moc pro to, aby nahlas rekli, ze to cele je nesmysl.

Viz tydenik Time: "The greater impact in the plea bargain may be to demonstrate that the U.S. legal system does work as a weapon in the war on terror. The Bush administration got the strong sentence it wanted, ... If nothing else, the successful use of the civilian court system in Lindh's case is something of a public relations triumph..." (http://www.time.com/time/nation/article/0,8599,320975,00.html).

(Americka media pri tom vsem vic nez usluzne pomahaji: "There may be ... some Americans who feel that something went desperately wrong here; that his was a -- an act of treason of the highest order ... How can you convince people that justice, the best possible justice, was done here on behalf of the United States?" ... to byla navodna otazka reportera CNBC ministrovi obrany Rumsfeldovi [http://usinfo.state.gov/topical/pol/terror/02071605.htm] - a tady je uz uplne nekomentovatelny vyrok reportera o samotnem Rumsfeldovi: "There's no more patriotic a person in this building."[mrknutí jedním okem]

Krome uspesneho divadla pro volice se vojaci sami zbavi moznych obvineni: "He was duct-taped naked and blindfolded and left to freeze in a shipping container and he was in U.S. custody for two weeks before a bullet was removed from his leg." (http://www.nando.net/special_reports/terrorism/opinions/story/468056p-3742049c.html)

Klickovani obzaloby pri diskusi o duvodech stazeni osmi obvineni (vime, ze bychom vyhrali; chteli jsme usetrit; zbyla obvineni bychom dokazali, ale dvacet let mu bude stacit apod.) je zaznamenane tady: http://www.pbs.org/newshour/bb/law/july-dec02/plea1_7-15.html.

(Obvineny si "koupil" moznost vzdelavani atd. - viz http://www.pbs.org/newshour/bb/law/july-dec02/plea2_7-15.html.)

2918

20.7.2002 21:49

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

Jiri 199.?.?.?

K tomu obvinovani Americanu ze sponzorovani Bin Ladina a Talibanu.
Kdyz byl Afghanistan okupovan Sovetskym Svazem, podporovali Americane sirokou skalu bojovniku za svobodu. A bylo to od nich spravne rozhodnuti.
soveti byli nakonec porazeni, a vlada sla z ruky do ruky. Nebyl to hned zlocinny Taliban, ktery se dostal k moci.
To, ze se Taliban a Osama nakonec obratili proti lidem kterym by meli byt vdecni, svedci tak nanejvys o jejich verolomnosti.
Co se tyce Johna Walkera. Je to muslimsky fanatik, ktery byl chycen jak bojuje po boku jednoho z nejrepresivnejsich rezimu v historii proti vojakum vlastni zeme a dalsich demokratickych zemi. Trest smrti by byl opravdu asi na miste, ale americka justice nekdy skutecne funguje velice podivne.
No, kluk je to mladej, dostane dalsi sanci v zivote. Skoda, ze ji nedostanou obeti teroristu, ze ?
A ted k te urovni diskuze:
Cesi jsou jednim z narodu, na kterych zanechal komunismus hluboke mravni skody. Pocet lidi z rasistickym, antisemitistickym, komunistickym myslenim, kteri nerozumi tomu, jake ma demokracie vyhody a jak funguje, je mnohem vetsi nez v zemich, ktere hruzami totality a brainwashingem neprosly.
Nemyslim, ze je nadeje jim cokoliv vysvetlit. Na argumenty totiz odpovi vetsinou mlcenim, hulvatstvim nebo cenzurou.
Budem zkratka muset pockat, az vymrou. S nimi zmizi i casopisy jako je tento.
Jiri

2919

21.7.2002 1:31

Tragicky vam chybeji informace

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2919

Kdyz byl Afghanistan okupovan Sovetskym Svazem, podporovali Americane
sirokou skalu bojovniku za svobodu.

To je samozrejme absolutni nesmysl - to muze napsat jen ten, kdo o tom nic nevi. Nesnazte se tvrdit, ze Spojene staty pomahaly Afghanistanu a podporovaly nejake "bojovniky za svobodu" v dobe, kdy byl Afghanistan okupovan Sovetskym svazem.

Pravda je takova, ze USA umyslne vyprovokovaly sovetskou okupaci Afghanistanu - vsechno ostatni az po soucasnost je "jen" nasledkem. Pokud to nahodou nekomu uteklo, tak se tim intenzivne chlubil Zbigniew Brzezinski, byvaly poradce pro narodni bezpecnost, ktery pracoval pro prezidenta Cartera (Carter byl prezidentem v letech 1977-1981). Podle puvodni oficialni verze podporovaly USA prostrednictvim CIA afghanske mudzahidy az po zahajeni sovetske okupace (coz bylo 24. prosince 1979). Ve skutecnosti uz 3. cervence 1979 podepsal prezident Carter prvni smernici pro tajnou pomoc oponentum prosovetske afghanske vlady.

Brzezinski o tom sam rika:

"And that very day, I wrote a note to the president in which I explained to him that in my opinion this aid was going to induce a Soviet military intervention."

"We didn't push the Russians to intervene, but we knowingly increased the probability that they would."

"That secret operation was an excellent idea. It had the effect of drawing the Russians into the Afghan trap and you want me to regret it? The day that the Soviets officially crossed the border, I wrote to President Carter, in substance: We now have the opportunity of giving to the USSR its Vietnam war. Indeed, for almost 10 years, Moscow had to carry on a war unsupportable by the government, a conflict that brought about the demoralization and finally the breakup of the Soviet empire."

Valka v Afghanistanu byla tedy jen prilezitosti jak oslabit Sovetsky svaz, jak ho dostat do jeho "vietnamske valky". Je to neco v podobnem duchu jako odpoved Madeleine Albright na nasledujici otazku:

Lesley Stahl on U.S. sanctions against Iraq: "We have heard that a half million [iraqi] children have died. I mean, that's more children than died in Hiroshima. And, you know, is the price worth it?"

Secretary of State Madeleine Albright: "I think this is a very hard choice, but the price--we think the price is worth it." (60 minutes, 1996, http://www.fair.org/extra/0111/iraq.html)

Co se tyce Johna Walkera. Je to muslimsky fanatik...

Je otazkou, jestli Americany daleko vic neohrozuje vlastni neschopna vlada.

Cesi jsou jednim z narodu, na kterych zanechal komunismus hluboke
mravni skody. Pocet lidi z rasistickym, antisemitistickym,
komunistickym myslenim, kteri nerozumi tomu, jake ma demokracie vyhody
a jak funguje, je mnohem vetsi nez v zemich, ktere hruzami totality
a brainwashingem neprosly.

Prectete si neco o praktikovani brainwashingu v americke demokracii - neco se dozvite.

PS: Mimochodem, shoda vasi kanadske IP adresy s adresou "zakazaneho" Mikina je jen nahoda?

2920

21.7.2002 1:35

PS: Vypadly mi odkazy na citovaneho Brzezinskeho

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2920

http://members.aol.com/bblum6/brz.htm, resp. http://members.aol.com/superogue/homepage.htm

2921

21.7.2002 6:04

RE: Tragicky vam chybeji informace

ACA 216.?.?.?

Reakce na 2920

Asi to nebyl vas zamer,ale jestli jsou vami uvedene informace pravdive a nevytrzene z kontexu,tak se hluboce klanim nad inteligenci vlady USA.Navic diky tomu,ze SSSR na Afghanistanu "vykrvacel",bylo Ceskoslovensko osvobozeno od komunisticke vlady znacne driv.Za to budu USA vzdy vdecen.

2929

21.7.2002 7:53

RE: Tragicky vam chybeji informace

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2929

0Asi to nebyl vas zamer,ale jestli jsou vami uvedene informace pravdive
a nevytrzene z kontexu,tak se hluboce klanim nad inteligenci vlady
USA.Navic diky tomu,ze SSSR na Afghanistanu "vykrvacel",bylo
Ceskoslovensko osvobozeno od komunisticke vlady znacne driv.Za to budu
USA vzdy vdecen.

Nam pomohli a z Afghanistanu at je klidne spalena zeme - ponekud sobecky pristup, nemyslite? Ja souhlasim s tim, ze ve sve dobe to nebyl spatny takticky pristup (tenkrat nebylo moc jasne, jak dlouho SSSR jeste vydrzi) - problem je trochu v tom, v jakem stavu nechali Americane Afghanistan po stazeni sovetskych vojaku...

2934

21.7.2002 4:46

Plea bargain aneb Výhodná smlouva

Jiri Valtr 209.?.?.?

Ano, jsou v clanku detaily, jez jsou nepodlozeny fakty, cimz jaksi je celkovy dojem snizovan, ale jedna zalezitost je i bez onech zde chybejicich faktu zrejma. A sice to, ze se obzalovany svobodne rozhodl doznat k castecne vine a za to prokurator stahl ostatni casti zaloby. A to je spatne, dokonce velice, az to signalizuje cosi o znacne prohnilosti rezimu.

Myslim si, ze by nebylo na skodu, kdyby ve Zvedavci byla k dispozici Deklarace o lidskych pravech, zakladni to listina, kterou kazda zeme pred vstupem do OSN musi podespat a tim se i zavazuje ji dodrzovat. Takto by se kdekdo mohl o jeji text oprit.

2926

21.7.2002 5:53

RE: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2926

Myslim si, ze by nebylo na skodu, kdyby ve Zvedavci byla k dispozici
Deklarace o lidskych pravech, zakladni to listina, kterou kazda zeme
pred vstupem do OSN musi podespat a tim se i zavazuje ji dodrzovat.
Takto by se kdekdo mohl o jeji text oprit.

To by bylo skoro zbytecne. Vseobecna deklarace lidskych prav je shodou okolnosti jeden z nejpredkladanejsich dokumentu. V soucasne dobe je prelozena do 328 (!) ruznych jazyku (viz "home page" deklarace: http://www.unhchr.ch/udhr/index.htm, seznam vsech prekladu: http://www.unhchr.ch/udhr/navigate/alpha.htm a ceska verze: http://www.unhchr.ch/udhr/lang/czc.htm).

2928

21.7.2002 6:22

RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva

ACA 216.?.?.?

Reakce na 2926

Ja si myslim,ze to USA s tou demokracii krapet prehani.Proc toho magora nezastrelili na miste (beze svedku a se zbrani v jeho ruce)?To zvladne i kdejaky vesnicky polda...Jak rika Paral: VE VALCE A V LASCE JE VSE POVOLENO.Demokracie je jedna vec a zdravy rozum druha.Usetrene penize(naklady na proces musi jit do milionu) pak mohly zachranit mnoho zivotu nemocnych deti treba v Africe.

2931

22.7.2002 14:16

RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 2931

Ja si myslim,ze to USA s tou demokracii krapet prehani.Proc toho
magora nezastrelili na miste (beze svedku a se zbrani v jeho ruce)?To
zvladne i kdejaky vesnicky polda...Jak rika Paral: VE VALCE A V LASCE
JE VSE POVOLENO.Demokracie je jedna vec a zdravy rozum druha.Usetrene
penize(naklady na proces musi jit do milionu) pak mohly zachranit
mnoho zivotu nemocnych deti treba v Africe.

Pro by ho strileli? Vzdyt je to rukojmi. Ti se maji podle vas strilet? Mate pocit, ze je magor?
Ja si to predstavuji asi takhle. Po nejake akci prohledavali a prohlizeli rukojme.... Sefe mame tady nekoho, kdo nevipada jako Arab a a tvrdi ze je Amik co s nim. Pockej ja se zeptam.. par telefonu a masledujici rozhodnuti - oddelit od ostatnich a privezt do USA, ten se bude hodit jako odstrasujici priklad pro podobne vlastizradce.....

Umyslne sem to hodne zjednodusil, ale cele mne to prijde jako z levneho filmu.

2949

23.7.2002 7:42

RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2949

Ja si myslim,ze to USA s tou demokracii krapet prehani.Proc toho
magora nezastrelili na miste (beze svedku a se zbrani v jeho ruce)?To


zvladne i kdejaky vesnicky polda...Jak rika Paral: VE VALCE A V LASCE


JE VSE POVOLENO.Demokracie je jedna vec a zdravy rozum druha.Usetrene


penize(naklady na proces musi jit do milionu) pak mohly zachranit
mnoho zivotu nemocnych deti treba v Africe.

Pro by ho strileli? Vzdyt je to rukojmi. Ti se maji podle vas strilet?
Mate pocit, ze je magor?

Ja si to predstavuji asi takhle. Po nejake akci prohledavali a
prohlizeli rukojme.... Sefe mame tady nekoho, kdo nevipada jako Arab a
a tvrdi ze je Amik co s nim. Pockej ja se zeptam.. par telefonu a
masledujici rozhodnuti - oddelit od ostatnich a privezt do USA, ten se
bude hodit jako odstrasujici priklad pro podobne vlastizradce.....


Umyslne sem to hodne zjednodusil, ale cele mne to prijde jako z
levneho filmu.

Neni to tak docela. Americka konstituce zajistuje obcanum USA urcita prava. Proto se s nima bohuzel a nebo bohudik musi jednak jinak.

2966

22.7.2002 14:16

RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 2931

Ja si myslim,ze to USA s tou demokracii krapet prehani.Proc toho
magora nezastrelili na miste (beze svedku a se zbrani v jeho ruce)?To
zvladne i kdejaky vesnicky polda...Jak rika Paral: VE VALCE A V LASCE
JE VSE POVOLENO.Demokracie je jedna vec a zdravy rozum druha.Usetrene
penize(naklady na proces musi jit do milionu) pak mohly zachranit
mnoho zivotu nemocnych deti treba v Africe.

Pro by ho strileli? Vzdyt je to rukojmi. Ti se maji podle vas strilet? Mate pocit, ze je magor?
Ja si to predstavuji asi takhle. Po nejake akci prohledavali a prohlizeli rukojme.... Sefe mame tady nekoho, kdo nevipada jako Arab a a tvrdi ze je Amik co s nim. Pockej ja se zeptam.. par telefonu a masledujici rozhodnuti - oddelit od ostatnich a privezt do USA, ten se bude hodit jako odstrasujici priklad pro podobne vlastizradce.....

Umyslne sem to hodne zjednodusil, ale cele mne to prijde jako z levneho filmu.

2950

21.7.2002 6:17

Odpoved Jirkovi

Jiri 199.?.?.?

Takze Amerika zavinila i Sovetskou okupaci Afghanistanu ?!
A Jirka prinasi "dukazy". Napadlo ho, ze by Brzezinski mohl treba prehanet ? Ze to muze velice svadet, rict "to jsem byl ja, kdo porazil Sovetskou Risi"?
A co jeho zdroje ? Ty modre prolozene odkazy jsou preklady z francouzstiny, a od jisteho Williama Bluma,ktery se proslavil jedine zurivou nenavisti Ameriky a nicim jinym. Tedy informace typu "jedna pani povidala". Kdybych se tady pokousel dokazat, ze je zeme placata, nasel bych na internetu takovych "dukazu" plny kopec.
A k tomu P.S. jestli je shoda moji I.P. adresy a adresy zcenzorovaneho Mikina nahodna: zamerne neodpovim. Otazka nema nic spolecneho ani s diskuzi, ani s argumenty o ktere se tady preme. Kdyz si chce Jirka hrat na Bretschnadera, at jede na Kubu, nebo do Severni Koreje.
Jiri

2930

21.7.2002 7:44

RE: Odpoved Jirkovi

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2930

Takze Amerika zavinila i Sovetskou okupaci Afghanistanu ?!
A Jirka prinasi "dukazy". Napadlo ho, ze by Brzezinski mohl treba
prehanet ? Ze to muze velice svadet, rict "to jsem byl ja, kdo porazil
Sovetskou Risi"?

A co jeho zdroje ? Ty modre prolozene odkazy jsou preklady z
francouzstiny, a od jisteho Williama Bluma,ktery se proslavil jedine
zurivou nenavisti Ameriky a nicim jinym. Tedy informace typu "jedna
pani povidala". Kdybych se tady pokousel dokazat, ze je zeme placata,
nasel bych na internetu takovych "dukazu" plny kopec.

Sorry, ale ja nemuzu za to, ze vubec neumite pracovat s fakty (a ani s logikou).

Za prve, vas nazor na Bluma nijak nemeni original rozhovoru s Brzezinskym ve francouzkem periodiku "Le Le Nouvel Observateur" (France, Jan 15-21, 1998, p. 76 - vysly ale dve verze, toto je pouze v te dlouhe ... tu ma treba knihovna kongresu).

Za druhe, Brzezinski o tom pochopitelne nemluvil jen s Francouzi, viz treba http://www.institute-for-afghan-studies.org/Foreign%20Affairs/us-afghan/us_covert_0.htm.

Za treti, jestli neverite vyjadrenim Brzezinskeho v rozhovorech, tak se muzete podivat na zverejnene obezniky, ktere Brzezinski posilal Carterovi - http://www.cnn.com/SPECIALS/cold.war/episodes/20/documents/brez.carter/.

Ale ony ty informace budou asi stejne zbytecne - diskuse s vami je opravdu k nicemu, protoze vam o zadnou diskusi nejde. Na dostupne informace kaslete, jen dovedete zpochybnovat na zaklade svych mylnych domnenek. Najit si sam neco nejste schopny, premyslet o tom a pripadne opravit svuj nazor nejste ochotny. Co se da delat...

2932

25.7.2002 17:26

Rambo

kubik 134.?.?.?

Je to trochu OT, ale vzdycky, kdyz ctu o valce v Afganistanu, vybavi se mi Rambo II (nebo III?) a napis na konci filmu:"Venovano statecnemu afganskemu lidu"[smích]

Da se to jeste v USA pujcit? Porad tam ten napis je?

3005

Příspěvků: 39

18.07. 21:52 Jirka  Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva
18.07. 23:17 zdenek  RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva
19.07. 00:31 Jirka  RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva
19.07. 02:47 zdenek  RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva
19.07. 00:51 Aja  RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva
19.07. 07:09 Brnak  RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva
19.07. 19:15 Aja  RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva
19.07. 08:51 Ma  RE: Re: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva
19.07. 00:49 Jirka  Jeste jedna fakticka poznamka
19.07. 19:35 P. Trauč  RE: Jeste jedna fakticka poznamka
19.07. 01:05 Vladimír Stwora  Problém je v tom, že...
19.07. 02:42 zdenek  RE: Problém je v tom, že...
20.07. 07:55 CANCZECH  RE: Problém je v tom, že...
19.07. 04:02 Anna M.  Plea bargain aneb Vy?hodná smlouva
19.07. 04:32 Vladimír Stwora  RE: Plea bargain aneb Vy?hodná smlouva
20.07. 08:04 CANCZECH  RE: Plea bargain aneb Vy?hodná smlouva
19.07. 05:39 ACA  Plea bargain aneb Výhodná smlouva
19.07. 12:27 Libor Truxa  Plea bargain aneb Výhodná smlouva
19.07. 23:01 zdenek  RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva
22.07. 17:33 Libor Truxa  RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva
23.07. 07:52 Brnak  RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva
23.07. 12:26 Libor Truxa  RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva
19.07. 23:04 zdenek  Plea bargain aneb Výhodná smlouva
20.07. 15:12 stefan  Plea bargain aneb Výhodná smlouva
20.07. 20:03 Jirka  Re: Plea bargain ... A CO SPRAVEDLNOST ?
20.07. 21:49 Jiri  Plea bargain aneb Výhodná smlouva
21.07. 01:31 Jirka  Tragicky vam chybeji informace
21.07. 01:35 Jirka  PS: Vypadly mi odkazy na citovaneho Brzezinskeho
21.07. 06:04 ACA  RE: Tragicky vam chybeji informace
21.07. 07:53 Jirka  RE: Tragicky vam chybeji informace
21.07. 04:46 Jiri Valtr  Plea bargain aneb Výhodná smlouva
21.07. 05:53 Jirka  RE: Plea bargain aneb Vyhodna smlouva
21.07. 06:22 ACA  RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva
22.07. 14:16 Ludek  RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva
23.07. 07:42 Brnak  RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva
22.07. 14:16 Ludek  RE: Plea bargain aneb Výhodná smlouva
21.07. 06:17 Jiri  Odpoved Jirkovi
21.07. 07:44 Jirka  RE: Odpoved Jirkovi
25.07. 17:26 kubik  Rambo

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 4

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 7

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 4

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 208