Diskuze k článku

Irák: Katastrofální a šokující oficiální statistika

Příspěvků 66

27.10.2009 5:17

Opet pripalena kachnicka

Prazak 76.?.?.?

Zadny Sabáh al-Baghdádí neexistuje. Je to zase poropaganda a hoax zoufalce. Podle techto statistik by v Iraku uz nikdo nezil. Je sice pravda, ze se muslimove mezi sebou vrazdi, ale tento proces je pro spolecnost vice mene ozdravujici. Jedna se radove o tisice.

203322

27.10.2009 11:55

RE: Opet pripalena kachnicka

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 203322

Vážený pane. Nezklamal jste a a vaše ubohé lži tu opět otravují vzduch. Víte, obvykle mi lidé vašeho ražení nejsou hodni toho, abych si nad nimi uplivnul. Nicméně dnes pro vás udělám výjimku. A popřeji vám, aby se vám nikdy nestalo to, co tak přejete iráckým dětem, jejich rodičům a celému jejich národu. Přesto, že jako člověk nemáte žádnou cenu. Neboť jste jen zaslepen ve své fanatické nenávisti, kterou ve vás vzbudil nějaký psychopat. Víte, já chápu, že ne každý je schopen pochopit propagadu, která je všude kolem něj. Někteří lidé to nedokáží do konce svého života a umřou jako hlupáci. Přeji vám, abyste nebyl ten případ. A člověče, snažte se získat zpátky alespoň trochu lidskosti. Jednou by se vám to mohlo sakra hodit.

>Je sice pravda, ze se muslimove mezi sebou vrazdi, ale tento proces je pro spolecnost vice mene ozdravujici.

Pochopil jste vůbec, co jste napsal? Vždyť vy byste mohl z fleku dělat bachaře v koncentráku! Že vy se necháváte inspirovat tímto "člověkem"?

V Iráku je něco přes 30.000.000 lidí. Zatím jich bylo povražděno cca 1.3 miliónu. To už je taková malá genocida, že? Inu, kluci americký se musí snažit, aby překonali jejich rekord ve Vietnamu, kde povraždili cca 1.000.000 Vietnamců.

203343

27.10.2009 18:06

Ani tito ludia

scenester 99.?.?.?

Reakce na 203322

... vobec neexistuju. Specialne ti, ktori sa narodili bez oci, po oziareni uranom. Nemam k tomu titulky, ale verim, ze si s tym poradis
http://video.google.com/videoplay?docid=5146778547681767408#

203376

28.10.2009 0:18

RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203376

>... vobec neexistuju. Specialne ti, ktori sa narodili bez oci, po
>oziareni uranom. Nemam k tomu titulky, ale verim, ze si s tym
>poradis

>http://video.google.com/videoplay?docid=5146778547681767408#

Poradil jsem si s tim bez problemu. Obvykla propaganda islamskych fasistu. Predvadeji snimky deti zasazenych Sarinem, ktery Sadam pouzival k vyhlazovani Kurdu s prolhanou propagandou, ze to zpusobili Americane v prvni Perske valce. Tu ma notabene na svedomi Sadam a s ni i vsechny obeti. Ja bych vam zase mohl ukazat, jak jeho jednotky vrazdili a drancovali Kuwait. Jak vyvrazdili nemocnicni perzonal, ktery byl svedkem kradeze inkubatoru z kterych vyhazeli nemluvnata a roslapali je na zemi. Jste obeti zlocincu, kteri svadi sve zlociny naz nevinne a pomahate jim kryt jejich vrazdy a smyvat krev z jejich paratu. Mise americanu v Iraku neni a nebyla vrazdit civilisty. To je zpusob boje, ktery uz po tisicileti vedou s civilizaci fanaticti nabozensti, islamsti silenci. Nemci sfanatizovani fasistickym kanclerem Schroederem s podporou alkoholika Chiraca, rozpoutali nenavistnou, lzivou propagandu v druhe Perske valce, nebot chteli zakryt zbabelost pred 52 staty, ktere vytvorili protisadamovskou koalic, svrhli tuto zrudu, predali ji iracke spravedlnosti. Timto zpusobem se zbabele vyhli pomoci, kterou svetu dluzi jeste z dob fasismu.

203409

28.10.2009 17:21

Mrzi ma...

scenester 99.?.?.?

Reakce na 203409

Nemecky doctor, kanadsky biolog, britsky vojak a dalsi... Vsetci do jedneho islamsky fasisti ?!
Mrzi ma, ze si nevies, alebo nechces dat dokopy suvislosti.
Ale ako citam ostatne prispevky, zacinam mat aj ja pocit, ze to robis za peniaze.

203503

28.10.2009 19:56

RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 203409

Prazaku, ty jsi neuvěřitelně legrační demagog a pokud vědomě nelžeš, tak .........?


Jediná poznámka k tvým lžím:

Cituji: "tu ma notabene na svedomi Sadam a s ni i vsechny obeti. Ja bych vam zase mohl ukazat, jak jeho jednotky vrazdili a drancovali Kuwait. Jak vyvrazdili nemocnicni perzonal, ktery byl svedkem kradeze inkubatoru z kterych vyhazeli nemluvnata a roslapali je na zemi."


Oprav si materiály Prazaku...[smích] Tu propagandistickou lež o dětech vyhazovaných z inkubátorů do světa rozeslala myslím BBC (nebo co to byl za plátek) na základě srdcevroucí výpovědi dcery jednoho z místních diplomatů v KuvajtCity a tato lež byla později světovými médii oficiálně pod důkazy dementována.

Detaily:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Válka_v_Zálivu

http://blisty.cz/2001/10/5/art8850.html


Takže ještě jednou a česky Prazaku: To děvče lhalo a její lež zneužil Bush a proamerický mainstream k nenávisti a válce proti Saddámovi. Válce o ropu a vliv na stř.východě. To, že Saddám svým útokem na Kuvajt naskočil USraeli na vějičku je jiná věc a mnohokrát zde tento fakt byl již rozebírán.


jansmith[smích]

203513

28.10.2009 23:58

RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203513

>Oprav si materiály Prazaku...[smích] Tu propagandistickou lež o dětech vyhazovaných z inkubátorů do světa rozeslala myslím BBC (nebo co to byl za plátek) na základě srdcevroucí výpovědi dcery jednoho z místních diplomatů v KuvajtCity a tato lež byla později světovými médii oficiálně pod důkazy dementována.

Nemam si co opravovat. Cela udalost, a nejen ta byla zdokumentovana fotograficky i na videu a probehla medii. Ty zverstva videl cely svet a presto, ze ubehlo par let, lide si to pamatuji, ja nejsem jedinny, a na to, abyste to vy obhajci masoveho vraha Husseina nahazeli pod stul jeste neuplynulo dost casu. Nechapu moralku cloveka, ktery naprosto vedome lze, aby zakryl zlociny takove zrudy a jeho pochopu, jakopu Sadam byl. To uz si ale vyridte jednou se svym svedomim.

203535

29.10.2009 1:52

RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 203535

(Zrušeno, osobní výpady. Máte druhé varování. Editor)

203546

29.10.2009 4:20

RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu

Muchmet 76.?.?.?

Reakce na 203546

Coze ?
Milan Peleska dostava prvni, druhe, treti varovani jen aby mohl byt vyloucen na par dnu a pokracovat ve svych komunistickych prasarnach ?
Zatimco desitky jinych, slusnych ctenaru byly vylouceny pouze pro odlisnost svych nazoru ?
Editore, mate vy vubec nejakou integritu, zbytek slusnosti, cti ?
Fuj !!!

203553

29.10.2009 5:42

RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu

Karel. 216.?.?.?

Reakce na 203553

>Coze ?
>Milan Peleska dostava prvni, druhe, treti varovani jen aby mohl byt vyloucen na par dnu a pokracovat ve svych komunistickych prasarnach ?

Dnes Talibanci zavrazdili pumovym utokem na ubytovnu OSN mirove civilni zamestnance. Jen jeden byl american, ctyri nepalci, dva afganci a ostatni civiliste. Komunista Peleska to ve sloupci "Ve zkratce" vychutnava a libuje si nad vrazdami. Aby omluvil svou nenavist lzive tvrdi, ze to byli americti okupanti. Me sprostoty toho komunisty nevadi tak, jako jeho moralka. Je to neuveritelne, ze takovy clovek se vubec pohybuje na verejnosti volne.

Jenom naši řiťolezci budou válčit v Afganistánu do roztrhání těla! (Laskavý | 28.10.09 00:11)

A radarová pěnice Vlastička jim k tomu složí a zazpívá nový hit a všichni budeme velmi šťastní a někteří hoši se nám vrátí z Afganistánu , příjemně rozptýleni v černých pytlích! Dneska bylo takto velmi příjemně rozptýleno 14 amerických chrabrých okupantů a budou kukat jako studené mrtvoly v pytli.Učiněný ráj na zemi!

203561

29.10.2009 15:44

RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu

crystalwind 195.?.?.?

Reakce na 203535

Pražák, musím s tebou súhlasiť v tom, že sa mi štatistika zdá viac ako prehnaná.
Na druhej strane ti skutočne unikajú súvislosti.
Hovoríme o tom istom zlom Saddámovi, ktorý bol do prvej vojny "dobrým" Saddámom, na výplatnej páske CIA?
Ak zvrhnutie svojej bývalej bábky má za následok smrť desaťtisícov ľudí, neviem, čo treba riešiť, či ićh sú stotisíce alebo viac ako milión - a krajina v chaose privátnych bezpečnostných služieb, korupcie a mocenských záujmov.

Zodpovednosť za situáciu je jasnejšia, ako ti tvoje demagogické myslenie ozrejmuje. Zlý ujo Saddám neexistuje vo vákuu, niečo mu predchádzalo a nejaké sú následky.

100 rokov mocenských intervencií do blízkovýchodných vnútroštátnych záležitostí kvôli rope. To je realita.
Aj tvoj fašistický a zaslepený prístup k Arabom a Islamistom ako taký, je realita. V oboch prípadoch smutná.

203620

30.10.2009 1:18

RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203620

>Na druhej strane ti skutočne unikajú súvislosti.
>Hovoríme o tom istom zlom Saddámovi, ktorý bol do prvej vojny
>"dobrým" Saddámom, na výplatnej páske CIA?

Sadam o kterem mluvim ja, nebyl pro USA nikdy spojencem, natoz dobrym. Kratkou dobu ho zapad toleroval pri valce s Iranem, proto, ze volil mensi zlo. To trvalo ovsem jen do doby, nez Sadam pouzil pri teto valce chemicke zbrane. Nebyla to nikdy pomoc materialni, zbrane mu vzdy dodavali rusaci. Byla to pouze pomoc verbalni, politicka. Pro vasi informaci, CIA je placena pridely z federalniho rozpoctu a tom rozhodne nejsou zahrnuty penezni dary jednomu z nejbohatsich lidi na svete, kterym Sadam diky oleji byl. Tak ze tato vase "modni" informace prevzata od nekoho, kdo neni schopen pouzivat rozum je naprosta konina. Dnes uz je znamo, ze prave naopak Sadam uplacel, kde koho, aby dostal olej pres hranice a pres vyvoz limitovany rezolucemi OSN. Chapete jiste, ze vase uvodni poznamka, ze nechapu souvislosti, me vzhledem ke skutecnostem, ktere zna kde, kdo, jen vy ne, dost pobavila.

>Ak zvrhnutie svojej bývalej bábky má za následok smrť
>desaťtisícov ľudí, neviem, čo treba riešiť, či ićh sú
>stotisíce alebo viac ako milión

Sadam a jeho synacci maji na svedomi za svou karieru smrt dvou milionu lidi. Jeho synove byly jeste krutejsi a primitivnejsi nez on a je jasne, ze by v dile sveho tatika pokracovali ve zvysene mire. Jestli se vam nezda, ze byli takovi lide odstraneni, tak je s vami neco spatneho. Sektarianske vrazdy a pumove atentaty nejsou dusledkem svrzeni diktatury Sadama, ale vedomeho udrzovani barbarstvi a primitivity u muslimske komunity. To uz budou muset vyridit Iracane sami, mezi sebou. Dostali k tomu prilezitost a to ja pokladam za spravedlive.


>Zodpovednosť za situáciu je jasnejšia, ako ti tvoje
>demagogické myslenie ozrejmuje.

Myslim, ze zrovna vy, clovek temer neznaly pomeru na Strednim Vychode, byste mel zachazet se slovem demagogie opatrne. Krome korektni propagandy kopirovane od chudaku co se denne jeduji nenavisti k USA jste nic jineho nepredvedl.

>100 rokov mocenských intervencií do blízkovýchodných
>vnútroštátnych záležitostí kvôli rope. To je realita.

Svrzeni Sadama nebylo kvuli rope. To je opet zvast tech, co uz nevedi kudy kam a absolutne nerozumi Strednimu Vychodu. USA olej od Iraku nekupovaly a nekupuji. Hlavnim dovozcem je Sadska Arabie. Ceny urcuje OPEC. USA se lehce mohli zmocnit Kuwaitu, kdyz ho vycistili od vrahounskych zoldaku diktatora, ktereho tu hajite, a pozadovat od Kuwaitske kralovske rodiny, vic nez vdecnost. Nikdo by se nad tim nepozastavil.

>Aj tvoj fašistický a zaslepený prístup k Arabom a Islamistom
>ako taký, je realita. V oboch prípadoch smutná.

Muj pristup k teroru a islamskemu fasismu by mel byt fasisticky. Ucinna obrana proti nim je pouziti jejich zbrani. Ja s nimi ovsem nebojuji, to necham na vas, co je dnes hajite. Ja teror, diktaturu a fasismus jako slusny clovek pranyruji. A jestli to se vam nezda spravne, tak jste bud srab, nebo nejste slusny clovek...Automaticky kráceno

203669

30.10.2009 12:20

RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu

TS 85.?.?.?

Reakce na 203535

Prazaku, Prazaku... Ta udalost byla vymyslena firmou Hill & Knowlton.

Dalsi popis zde: Christin Science Monitor. Nebo podrobneji zde.

A zde je nas svedek.

Mate-li nejake citovatelne zdroje ktere jsou v rozporu s vyse uvedenymi, prosim poskytnete odkazy. Jinak se neni o cem bavit.

203695

31.10.2009 1:44

RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203695

>Prazaku, Prazaku... Ta udalost byla
>vymyslena firmou
>Hill & Knowlton.

>
>Christi
>[url=http://findarticles.com/p/articles/mi_m1316/is_n9_v24/ai_12
>Dalsi popis zde: n Science Monitor
. Nebo podrobneji
>529902/]zde[/url].

>
>A zde je nas
>svedek.

>
>Mate-li nejake citovatelne zdroje ktere jsou v rozporu s vyse
>uvedenymi, prosim poskytnete odkazy. Jinak se neni o cem bavit.

Dva roky po tom, co Sadamovi vrahouni vyvrazdili nemocnicni personal a vyrabovali ne jednu, ale i dalsi nemocnice se objevili svedci, kteri tvrdi, ze se to nestalo. Kolik za to dostali? Znovu opakuji, videl jsem z toho dokumenty. Americane v te nemocnici samozrejme nebyli hned po udalosti a spousta dukazu uz byla znicena civilisty, ale svedku bylo dost. Nekdo si dal hodne prace, aby to zpochybnil i na weikipedii. Je to ovsem jen povidani lidi, kteri dostali zaplaceno za sve lzi.

203739

1.11.2009 20:38

RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu

TS 85.?.?.?

Reakce na 203739

Dva roky po tom, co Sadamovi vrahouni vyvrazdili nemocnicni personal a vyrabovali ne jednu, ale i dalsi nemocnice...

[[citation needed]]

...se objevili svedci, kteri tvrdi, ze se to nestalo. Kolik za to dostali? Znovu opakuji, videl jsem z toho dokumenty.

[[citation needed]]

Americane v te nemocnici samozrejme nebyli hned po udalosti a spousta dukazu uz byla znicena civilisty, ale svedku bylo dost.

[[citation needed]]

Nekdo si dal hodne prace, aby to zpochybnil i na weikipedii.

Mate-li presnejsi informace, prosim opravte Wikipedii. Od toho je editovatelna. Ovsem budete potrebovat citace primarnich zdroju.

Je to ovsem jen povidani lidi, kteri dostali zaplaceno za sve lzi.

[[citation needed]]

Pokud vim, dokumentovane je to, ze za lzi platila agentura Hill & Knowlton.

Prosim podlozte sva tvrzeni. Jenom mluvit umi kazdy.

203834

27.10.2009 6:58

Privitani

mkadlec 62.?.?.?

Vitej ve svete zapadni demokracie, Iraku. A z Prazaku si nic nedelej, oni jsou za to dobre placeni.

Mimochodem, hned ta prvni mne zaujala
Milion ovdovělých iráckých žen (podle údajů iráckého ministerstva pro ženské záležitosti)
To jsem nevedel, ze Irak ma ministerstvo pro zenske zalezitosti.

203323

27.10.2009 7:06

RE: Privitani

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 203323

Iraq Body Count stoji aspon za letmy pohled.

203324

27.10.2009 12:43

RE: Privitani

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 203324

Stejne tak dokument IRAQ FOR SALE: THE WAR PROFITEERS. Z toho se cloveku zveda kufr(teda krom ruznych Prazaku).

203346

28.10.2009 0:20

RE: Privitani

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203346

>Z toho se cloveku zveda kufr(teda
>krom ruznych Prazaku).
Opet, zadna zverstva americanu na filmu nejsou k mani. Jen kecy, lzi a propaganda. Ale z te uz me se davno kufr nezveda.

203410

28.10.2009 3:13

RE: Privitani

jayko 89.?.?.?

Reakce na 203410

Prazaku: http://www.youtube.com/watch?v=jNQunB7r96U, http://www.youtube.com/results?search_query=us+tro... tecj videi jak zabiji civili pro legraci je tam spousty jsou tam i horsi videa., ale vy se je pravdepodobne namahat hledat nebudete.

203422

28.10.2009 4:01

RE: Privitani

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203422

>http://www.youtube.com/results?search_query=us+tro...,
>ivilian&search_type=&aq=f[/url] tecj videi jak zabiji civili pro
>legraci je tam spousty jsou tam i horsi videa., ale vy se je
>pravdepodobne namahat hledat nebudete.

Podival jsem se na prvni dva snimky. Ani na jednom americane nevrazdi civilisty. Na prvnim konfrontuje civilisty, kteri po nich hazi kameni Afganska policie, na druhem vesnican hovori o o zlych americanech pred kamerou a za nim stoji dva talibani se samopalama. Typicka propaganda dzihadu, kterou bastite i s navijakem a podporujete tak vrahy. Znovu opakuji, mise slozek OSN a mise koalice v Iraku neni zabijet civilisty, ani neco krast. Pokud nepochopite zaklad, neprehoupnete se dal a budete porad hledat takovehle nesmysly a presvedcovat sam sebe o zlocinech lidi na kterych si chcete vybit zlost. Je to ovsem moderni a vecery jsou dlouhe, ze? Co takhle zajimat se o to, co za svinstvo se opravdu ve svete deje. Co vite napr. o Sudanu, Alziru a dalsioch Africkych statech, kde bylo jen letos islamci zavrazdeno 1.3 mil civilistu? To vas ale nezajima, vy jste posedly tim dosvedcit neco, co je lez a zla pomluva.

203428

29.10.2009 15:53

RE: Privitani

crystalwind 195.?.?.?

Reakce na 203428

rovnako ako niektorí ľudia tu, aj vy vidíte absolútne čiernobielo a pozeráte sa na zločiny na jednej strane, druhá je pre vás absolútne čistá.
a globálne súvislosti unikajú totálne, že?

203621

29.10.2009 7:59

RE: Privitani

Pavel -Čert- Němec 193.?.?.?

Reakce na 203410

Kdyz neni zverstvo na zaklade lzi zburcovat narod do valky, ve ktere zemre vic jak milion lidi, tak co tedy? Mimochodem ten dokument presne popisuje jaky je to skvely biznis tahle valka, jak lze vydelat miliardy aniz by vubec bylo treba poskytnout odpovidajici sluzby, jsou to vypovedi Americanu, kteri tam byly, ne nejaky hloupy keci Prazaku a jim podobnych...

203580

27.10.2009 12:14

RE: Privitani

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 203323

Iraq has million-woman social time-bomb

Narmeen Othman, Iraq's acting minister for women's affairs, put the number as high as 2 million in a country of 27 million people.

203344

27.10.2009 15:02

Americké

Laskavý 88.?.?.?

Možná by teď americká prolhaná a zlodějská soldateska hrozně ráda špendlíčkem hrabala, aby našla nějakého nového "diktátora" jako byl Sadám, za kterého byl Irák relativně velmi spořádaná země a kterého USA naprosto plně po mnoho let podporovaly i když "plynoval" Kurdy a dopouštěl se dalších lumpáren. Američtí okupanti ale Sadáma ve všech parametrech překonali, také v mučení a vraždění!!!
Musíme oslavit slavné "vitězství" USA v Iráku , po kterém zůstává rozvrácená země na pokraji občanské války, kde nic nefunguje a kde se vraždí na potkání, každý s každým.Časované bomby v podobě Kurdů,kteří jenom čekají na příležitost, se také dočkáme!!!
Teď jsou američtí okupanti zalezlí jako psi v betonových kasárnách a nesmí ani vystrčit nos a už se každý okupant modlí, aby mohl irácké peklo velice rychle opustit!Takové je "vitězství" a lá USA v Iráku! Myslím, že už ani ta ropa za takový kolosální mezinárodní bordel nikomu nestojí!!! Tak si zase šlápli USA do hodně velikého a smrdutého lejna!!!
Amerika poslední dobou připravuje světu samé pěkné věci - celosvětovou ekonomickou krizi,válečné vředy na těle planety v mnoha místech!!! Kam vkročí posledních 20 let nějaký okupant z USA, zavládne jenom chaos a zmar! Afganistán si chlapci z USA ještě řádně "vymlsají", protože z Iráku potupně zdrhnou, ale v Afganistánu se celkem nepokrytě schyluje k dalšímu Vietnamu - to není můj názor, ale mnoha čelných vojenských expertů z USA!!!

(Cenzurováno. Osobní výpady a urážky jiných diskutujících jsou zde zakázány. Editor)

A protože naši "kamarádi" z USA blbnou na kvadrát, budeme také my platit za zločinná rozhodnutí Bushe a jeho party v Iráku a Afganistánu!
Tak už máme co jsme chtěli a od takových některých amerických šmejdů už nechci žádný radar ani nic podobného! Budou si muset nejdřív pěkně udělat pořádek doma a potom se mohou "sr@át" do světa!!!Fuj, fuj, fuj, pryč s americkým fašismem! Kam se to USA dostaly? To už snad i v Albánii mají dnes lepší lidská práva , než v kolébce demokracie USA ! Modlím se a doufám, že se v samotných USA najde nějaký nový Abraham Lincoln a vrátí tuto zemi nazpět ke kořenům! Pokud se tak nestane , čeká celý svět kolosální prů@ser nekonečných rozměrů!!!!! [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

203353

27.10.2009 16:14

RE: Americké

H.Linek 76.?.?.?

Reakce na 203353

Pane Laskavy, nemate pravdu v mnoha vecech.
Americane Saddama podporovali jen kratkou dobu v dobe valky s Iranem, kdy hrozilo vitezstvi Iranu, ktery byl v te dobe mnohem nebezpecnejsi. Ze stejneho duvodu podporovala Amerika napriklad Stalina proti Hitlerovi.
Drtivou vetsinu mrtvych nemaji v Iraku na svedomi Americane, ale Saddam, jeho pohrobci a teroriste jak Shia, tak Sunni puvodu. Pravda, muzete rict ze jim v tom vrazdeni svych vlastnich obyvatel mela Amerika zabranit. ale automobilovym bombam a sebevrazednym blaznum oblozenym dynamitem jde branit v jejich zlocinech jen tezko. V kazdem pripade to ale nejsou Americane, kdo zabiji.
Mylite se take v tom, ze Americti vojaci jsou zalezli v jakychsi betonovych kasarnach. Ty tabory jsou vetsinou stanove a vojaci v nich po vyhrane valce cekaji na odsun domu. Jejich ulohu totiz uz temer uplne prevzala Iracka armada a policie. Rozhodne se nejedna o nejaky utek.
Odstraneni Saddama - jednoho z nejhorsich diktatoru nasi doby ja osobne povazuji za spravne. Vy snad ne ?

203363

27.10.2009 19:19

RE: Americké

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 203363

To je tedy počteníčko [chechtot]
Tak Američané podporovali Stalina proti Hitlerovi? Hmm. Jeden by si skoro pomyslel, že Hitlera Američané nepodporovali. Nebyl to mimochodem americký časopis, co vyhlásil Adolfa politikem roku?
Ale jen pokračujte, jste zábavný [chechtot]

203380

27.10.2009 21:39

RE: Americké

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 203380

Zakladní lekce z historie: Američané posílaly Sovětskému svazu tisíce letadel, tanků a dalšího vojenského materiálu který významnou měrou přispěl k úspěšné obraně Rudé armády a následné porážce Němců. Naopak Američané od konce roku 1941 s Německem válčily.
Tedy odpověď na vaši otázku je ano Američané Stalina proti Hitlerovy podporovaly a to velice významnou měrou. A pokud myslíte že Američané Hilera nepodporovaly tak máte pravdu.
Ohledně Hitlera jako politika tak významným skutečně byl dokocne asi jedním z nejvýznamnějších ve celém 20. století.
Tedy nevím co vám připadá zábavné, jestli to že jste zde položil otázku která svědčí o tom že druhou světovou válku neznáte? Pak jste skutečně zábavný.
Ale zde bych měl na závěr otázku na vás, a to ptátese jenom protože nevíte nebo z provokace?
Jde totiž o základní informace co se snad učí i na základní škole proto mě to zaráží není to míněno špatně.

Antoninus

203394

28.10.2009 0:40

RE: Americké

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 203394

Na jednu stranu proudily letadla a tanky a na druhou stranu zlato. Já v tom nevidím podporu ale jen obchod (a to ještě dost neférovej, vzhledem k cenám které si za materiál USA účtovalo - nehledě na to že si nechávali proplatit i zboží co nedodali, protože padlo do rukou nepřítele).
O přispění k úspěšné obraně nemůže být ani řeči protože zboží (dodávky o kterých lze hovořit jako o významných) začalo chodit až koncem roku 42 kdy už bylo SSSR z nejhoršího už půl roku venku.
Dalším faktem zůstává že ono "zboží" muselo být taká po dodání do SSSR upravováno, než se dostalo na frontu.

203413

28.10.2009 7:59

RE: Americké

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 203413

Nevím kde jste vzal to že to byl obchod. Možná za jedny z prvních dodávek SSSR zaplatilo ale za drtivou většinu nedaly vůbec nic šlo to na dluh, který navíc stalin odmítnul po druhé světové zaplatit. Tedy v čem to byl obchod?? V tom že američané za věšinu materiálu zaplaceno nedostaly? Poněkud nevýhodný obchod. Zde prosím trošku si zjistěte historiké fakta, jelikož faktem je že za drtivou většinu materiálu SSSR neplatily!!
Později se dále jednalo o finančním vyrovnání, pokud vím tak ale ne příliš neúspěšně.

Ohledně přispění dodávek k obraně SSSR tak přínos byl obrovský, jednak samotné bojové letadla byly třeba v roce 1942 pro VVS obrovskou pomocí, letouna Hurricain a P-39 byly sověty velice využívané, a pro němce byly nepříjemné. Pak tu byly i další jako tanky obrněné transportéry (obrněné transportéry sověti za druhé světové nevyráběly pouze je dostávaly). Rozhodující jsou však dodávky právě výše zmíněných obrněných transportérů a také hlavně nákladních automobilů, těch dostaly v rámci dodávek více než jich sami za celou válku vyrobyli. Dovedete si snad představit jak by bojovala rudá armáda bez nákladních automobilů které vozí munici, palivo a jiný materiál? Jejich ofenzívy v roce 1942 a 1943 by se nejspíše nekonaly a rudá armáda by byla dále v defenzívě. Jelikož by neměly čím vozit zásoby pro tanky, průmysl by musel vyrábět automobily místo nových T-34, tedy nejde jen o pomoc přímých tisíců letadel a tanků které na frontě též podstatně přispěly.

Antoninus

203448

28.10.2009 1:33

RE: Americké

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 203394

No jestli se tyto fantasmagorie učí dnes ve školách, a podle toho jak neskutečně se u nás nafukuje zásluha USA na porážce Hitlera, tak to se ještě dozvíme věci.

Kdepak asi tak působily ty tisíce letadel a tanků dodaných z USA Stalinovi, když jejich vojenská pomoc nepřesáhla 4% celkové válečné potřeby SSSR a ten taky nezůstal USA dlužen jak GB, ale platil zlatem. Spousta toho materiálu z USA byla navíc dodávána záměrně tak odděleně, aby v případě potopení jedné lodi byla dodávka z konvoje použitelná tak možná na náhradní díly. Riziko z dopravy bylo přitom na SSSR a ne na USA.

203417

28.10.2009 8:23

RE: Americké

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 203417

Kde jste sebral 4% válečné spotřeby???????? Podíl dodávek v nákladních automobilech vůči výrobě v SSSR byl 58%, v leteckém benzínu 25%, v obrněných transportérech 100% v dodaných tancích 11% kde máte 4%???????????? Prosím zde mi dejte zdroj protože je to totální pitomost, a pokud je tomu jinak rád se vzdělám.
Jen například z nebojového materilálu dodaly USA do SSSR přes 15 milionů párů vojenských bot a je potřeba si uvědomit že každý dělník který nemusel vyrábět boty mohl v továrně vyrábět tanky které byly lepší než cokoliv by jim mohly američané dodat.
SSSR zůstalo dlužníkem USA (později odmítlo platit, ale byly i další pokusy o finanční vypořádání), na zaplacení tolika materiálu by ani neměly v době války ale ono to bude asi jako a vašimi 4% procenty.

Antoninus

203450

29.10.2009 23:51

RE: Americké

Řehoř 90.?.?.?

Reakce na 203450

Hezky to vypočítáváte, ale ještě sdělte, jako statistik, jaká byla válečná spotřeba SSSR. Potom argumentujte.
Jen k upřesnění. SSSR platil zlatem a to předem, takže o nějakém dluhu nemůže být řeč. Takže pokud jsou vaše informace stejně přesné u dodávek zboží, tak jsou k ničemu.

203661

30.10.2009 15:12

RE: Americké

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 203661

velmi jednoduche: http://en.wikipedia.org/wiki/Lend-Lease

The USSR was highly dependent on trains but only about 92 locomotives were produced during the war. 2000 locos/11000 railcars were supplied under LL. The Soviet had a pre-war stock of over 25,000 Locomotives and 600,000 railcars. The LL stock did not start being shipped until 1944.[citation needed] Likewise, the Soviet air force was enhanced by 18,700 aircraft, which amounted to about 14% of Soviet aircraft production (19% for military aircraft).[7]

Although most Red Army tank units were equipped with Soviet-built tanks, their logistical support was provided by hundreds of thousands of US-made trucks. Indeed by 1945 nearly two-thirds of the truck strength of the Red Army was U.S.-built. Trucks such as the Dodge ¾ ton and Studebaker 2.5 ton, were easily the best trucks available in their class on either side on the Eastern Front.[8] US supplies of telephone cable, aluminium, canned rations and fur boots were also critical, the latter providing a crucial advantage in the winter defence of Moscow[citation needed].

K tomu ze ZSSR platil za nieco z Lend-Lease som sa nikde nedopatral. Z coho cerpate?

203704

30.10.2009 15:51

RE: Americké

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 203661

Hmmm, tak to jste se předvedl, pokud se mýlím jak jsem napsal buďto uveďte zdroje, nebo můžete uvést své údaje a zradostí si to přečtu. Promiňte neuvedl jste vůbec nic takže příště prosím prispívejte jen pokud máte co říci.

Ohledně placení dodávek, tak pokud nevíte jak fungoval americký zákon o půjčce a pronájmu tak sem raději ani nereagujte.
(fungoval tak že americká vláda platila za dodaný materiál a ti kterým byl materiál dodaný ho měly splatit po válce)
Sověti však zaplacení dluhu odmítaly a až po dlouhých jednáních bylo rozhodnuto roku 1972, že splatí pouhých 722 miionu dolarů toto nebylo rozhodnutí jen američanů ale vycházelo to z dohody obou stran. Zde to jasně popírá vaši teorii jelikož proč by chtěly platit sověti dluh v případě že by byl zaplacen již předem????
Dluh však nebyl řádně placen a do dnešních dnů z této částky zbývá část nesplacena.

Dodávky zbraní a materiálu spojencům ameriky, vlastně byl pro američany obchod jelikož británie (kam směřovala hlavní část pomoci cca 60%) svůj dluh splácela a tedy tam zaplaceno dostaly. U SSSR to bylo problematičtější a většina dluhu byla prominuta.

Prosím tedy příště pište opravdu pokud máte co řici, já si velice rád přečtu příspěvky oponentů jelikož právě připadný oponent mi může poskytnou informace nebo pohled na věc který jsem do této doby neměl. Možná vám připadám jako někdo kdo hájí za každou cenu ameriku ovšem není tomu tak, pouze vidím až nespravedlivé kritizování a to mi také vadí. Právě dodávané zbraně za druhé světové byly ukázkovým hájením vlastních zájmů, kdy USA dokonce za notnou část zbraní které přitom posloužily jejich zájmům (sic ne vždy) dostaly ještě zaplaceno a to se vyplatí. [smích]


Antoninus

203706

28.10.2009 3:18

RE: Americké

jayko 89.?.?.?

Reakce na 203394

Mate pravdu ze Americane posilali do ruska, treba lodema co jim posilali material a dalsi veci, rusaci za to dost platili a amici ty lode meli dobre pojisteny, navic byly preplneny a nemci jim to potapeli. Takze je otazka kolik procent tech lodi do cile doplulo.

203423

28.10.2009 8:27

RE: Americké

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 203423

Zde odpověď pro vás, severní cesta do SSSR byla napadána Německými letadly a ponorkami velice hojně, většina lodí se však dostala ke svému cíly díky relativně dobré ochraně a němcům se nikdy nepodařilo tyto dodávky významně narušit. Navíc značná část se dodávala tzv. jižní cestou přes Irán tu Němci samozřejmě neměly jak ohrozit.

Antoninus

203451

28.10.2009 9:17

RE: Americké

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 203394

Ohánět se zrovna vzděláním ze základní školy asi stačit nebude. Američané obchodovali s Hitlerem jako o život. Říká Vám něco např. jméno Prescott Bush? Asi ne, předpokládám, že Vaše učebnice dějepisu o tomhle mlčí.

203454

29.10.2009 16:17

RE: Americké

crystalwind 195.?.?.?

Reakce na 203454

Antonius je na rozdiel od niektorých diskutujúcich vcelku inteligentný a používa argumenty ná úrovni, nie len osobné urážky a provokácie.
Ale je vidieť, že je pod vplyvom silného informačného filtra.

Ani studená vojna, ani Irak, dokonca ani Druhá svetová neboli jednoduchým bojom dobra a zla.
Vážení, veľké veci sa dejú od prelomu 19. a 20. storočia a o väčšine väčšina netuší. Nehovorím, že ja mám prehľad a viem všetko, len som už dávno pochopil, že svet nie je čiernobiely a že vraždiť v obleku je rovnaké ako vraždiť v maskáčoch a že za drvivú väčšinu najväčších zločinov nesú zodpovednosť tí, čo proti nim neskôr najvac vystupujú, tí, čo financujú, dodávajú zbrane a podnecujú nenávisť, zalkadajú výcvikové tábory alebo ich financujú..

203626

30.10.2009 15:18

RE: Americké

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 203454

sorry, ale to ze Prescott Bush bol v nejakej dozornej rade IG Farben ktory bol neviem do akej miery clenom Standard Oil, nie je dokaz ze USA "obchodovali s Hitlerem jako o zivot".
Zidia lobovali hlavne v USA za bojkot nemeckeho tovaru od 1933. S akou komoditou/vyrobkami podla vas tam veselo obchodovali? do 1938 USA nepredavali nemcom ani len helium, preto plnili vzducholode vodikom.

203705

27.10.2009 20:34

RE: Americké

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 203363

Jste jen tak neinformovaný, nebo jste placený provokatér?

>Odstraneni Saddama - jednoho z nejhorsich diktatoru nasi doby ja osobne povazuji za spravne.

Zeptám se vás jednoduše. Kdo je větší diktátor? Ten, který nechá zabít tisíc lidí, nebo ten, který nechá zabít milión? Pokud jste odpověděl za B, pak jste označil za horšího diktátora Bushe, že? Nebo třeba US prezidenty vedoucí válku proti Vietnamu?

>Ty tabory jsou vetsinou stanove a vojaci v nich po vyhrane valce cekaji na odsun domu.

Jakou válku máte na mysli? Máte na mysli to obsazení Iráku bez boje? To je něco, jako byste řekl o sovětských vojácích, že u nás po vyhrané válce čekali na odsun domů. Uvědomujete si to vůbec?

>ale automobilovym bombam a sebevrazednym blaznum oblozenym dynamitem jde branit v jejich zlocinech jen tezko.

Zajímavé, že ten hrozný diktátor Saddám nic takového v Iráku neměl, že? V tu dobu to byl sekulární stát. Zjistěte si, kdo za těmi atentáty stojí a kdo je platí. Možná budete dost překvapen.

> V kazdem pripade to ale nejsou Americane, kdo zabiji.

Ne? A co ty soudy s americkými vojáky, kteří znásilnili holčičku a pak vystříleli celou rodinu? Jen vrcholek ledovce.

Dokázal byste tyhle vaše sprosté lži a ubohou propagandu odříkat také nějakému Iráčanu do očí? Možná byste tu drzost ani nepřežil. Já osobně bych na jejich místě takové "lidi" vašeho stylu minimálně zbičoval.

A na ústředí řekněte, že dnes jste tu moc nepochodil. Ať vám nedají prémie. Koukám, že kvalitní lidé docházejí, zřejmě už je nebaví pořád dokola lhát.

203384

27.10.2009 22:43

RE: Americké

H.Linek 76.?.?.?

Reakce na 203384

Hestroy, Hestroy.
Kdybyste si radeji misto tech urazek a obvineni radeji precetl neco o dejinach.
Vedel byste napriklad, kdo vyvolal konflikt ve Vietnamu. Vedel byste, ze vsechny boje v te valce probihaly na uzemi Jizniho Vietnamu a dalsich zemi, ktere napadli za podpory SSSR komunisticti zlocinci ze Severniho Vietnamu.
Vedel byste, ze obe valky v Iraku byly skutecne valky, nikoliv jakesi obsazeni bez boje. A vedel byste, kdo vyhral.
Mozna by vam take byl konecne jasny vyznam slova "diktator".
Vite Hestroy, z historie je patrne, ze vsichni tihle zlocinci jako byl Hitler, Mao, Stalin, Pol-Pot, Saddam nebo Castro se dali zastavit v samotnych pocatcich. Stacilo, aby lide ve svobodnem svete tahli za jeden provaz, nesabotovali boj za demokracii a nevymysleli pro diktatory blbe vymluvy.
Jenze to tak bohuzel neni. Pokud budou existovat lide jako jste vy, lide kteri se nejsou schopni poucit z historie, budou existovat i valky, vrazdy, muceni a roztrhana detska telicka nekde na trzisti.

203402

27.10.2009 23:38

RE: Americké

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 203402

A sakra Hestroy, tak ty za všechny ty války můžeš osobně? No to teda čumím. Linku ty ale dokážeš překroutit asi cokoliv.

203406

28.10.2009 0:02

Pozor,pozor , H.Linek vede boj za demokracii!!! Ať se nazadýcháš!!! To je fuška!!!

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 203402

(Vymazáno včetně návazných příspěvků. Máte varování. Pokud nepřestanete osočovat a urážet diskutující, budete vyloučen. Bude to vaše nejméně čtvrté vyloučení. Editor)

203407

28.10.2009 0:35

RE: Americké

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203402

>Jenze to tak bohuzel neni. Pokud budou existovat lide jako jste vy, lide kteri se nejsou schopni poucit z historie, budou existovat i valky, vrazdy, muceni a roztrhana detska telicka nekde na trzisti.

To je naprosto presne napsano. A srozumitelne i pro ty co si hraji na humanisty a pritom kolaboruji se sprostymi vrahy. Stejne jako zrudny komunismus mohl prezivat diky zbabelosti tech, kteri z prospechu (ja prece nejsem zadny komunista, ale kluka by nevzali na skolu) ho zivili a nesou stoprocentni zodpovednost za jejich zlociny, prestoze si dneska nasadili masku slusnych lidi, tak diktatori ktere tu zminujes vyrobili a drzeli pri moci lide jako je Hestroy, Peleska a spol, kteri tu vedou lzivou propagandu proti, slusne a poctive casti lidske civilizace. Oni jsou spoluviniky a proto ten jejich narek nad likvidaci techto zrud. Jsou jen sprosti, nasili cisi z kazde napsane vety, ale maji drzost poukazovat na ty, co odsuzuji jejich kolaboraci s nasilim a terorem.

203411

28.10.2009 11:15

RE: Americké

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 203411

"i pro ty co si hraji na humanisty a pritom kolaboruji se sprostymi vrahy"

to pisete o sebe? [chechtot]

203466

28.10.2009 1:17

RE: Americké

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 203402

Ad1) Konflikt ve Vietnamu rozhodně nezačala NVA. Netuším kde jste na tu pitomost přišel ale netrefil jste se.
Počátek americké části konfliktu sahá do roku 1954 kdy to bylo především USA kdo byl proti sjednocení Vietnamu. Když byla Paříž přinucena po porážce u Dien Bien Phu podepsat dohodu o ukončení války přijala myšlenku sjednocení Vietnamu a jedinej kdo se proti tomu stavěl bylo právě USA. Z toho důvod byl Vietnam rozerván na dva přibližně stejně velké kusy (původně byla země rozdělena na tři správní celky). Nicméně Válka proti Francii byla válkou proti kolonialismu a za sjednocení. Amerika jen pokračovala ve stopách Francie, a činila stejně hloupé chyby. Válku v jižním Vietnamu proti USA sice formálně vedla komunistická strana jižního Vietnamu prakticky ji ovšem ovládali nacionalistické partizánské oddíly (Viet Minh) bez !!! podpory Severního Vietnamu a to až do roku 1965 (v té době už dávno platila Tonkinská rezoluce takže o agresy nemůže být ani řeči). Válku Severnímu Vietnamu prakticky vyhlásilo USA tzv. Tonkinskou Rezolucí 1964(domácí práce) a to zcela bezdůvodně.
Pokud jde o vaše tvrzení že Vietnam napadl ostatní za podpory SSSR je naprosto směšné. Hanoj pendlovala mezi Pekingem a Moskvou, které byly v té době už na ostří nože a pokud si chtěla zachovat náklonnost obou tak prostě nemohla přistoupit na jednu stranu. Nehledě na to že to bylo právě SSSR které neustále tlačilo Hanoj k jednacímu stolu.
2) K největším masakrům docházelo při kobercovém bombardování měst Severního Vietnamu nikoliv při bojích v jižním (Hanoj, Haipong, a další).
3) Ano - v případě Pol Pota stačilo aby Američané nemasakrovali při bombardování Laoské vesničany ...
Jinak jste ve výčtu zapoměl na Pinocheta, Suharta, Diema, Muhammada Rezu Pahlavího a další - ale vzhledem k vašemu postoji mě to neudivuje.
4) "Pokud budou existovat lide jako jste vy, lide kteri se nejsou schopni poucit z historie, budou existovat i valky, vrazdy, muceni a roztrhana detska telicka nekde na trzisti."
Tohle jste napsal moc pěkně - že by sebereflexe ...

203415

29.10.2009 16:12

RE: Americké

crystalwind 195.?.?.?

Reakce na 203402

[velký smích] [velký smích] [velký smích] tu sa nedá nezasmiať [velký smích] [velký smích]

Už len tí ľudia, ktorých ste zoradili do jednej línie a zakončili Castrom [smích] Viete, že vo väčšine krajín Južnej a Latinskej Ameriky sa dejú niekoľkonásobne horšie veci ako na Kube, lenže váš propagandou otupený mozog vie menovať len Castra, pretože tieto ostatné krajiny majú v čele posluhovačov USA a sú oficiálne demokratické.
Ano, mali by sme ťahať za jeden povraz a bojovať proti západným politickým predstaviteľom, ktorí týchto diktátorov platia, podporujú alebo umožňujú ich vzostup svojou ignorantskou egoistickou politikou, s tým súhlasím.

203625

30.10.2009 7:19

RE: Americké

H.Linek 76.?.?.?

Reakce na 203625

Pokud je crystalwinde situace ve vetsine zemi Jizni a Latinske Ameriky horsi nez na Kube, tak byste mohl aspon jedinou z tech zemi jmenovat.
Me napada jen Haiti. A ani Haiti nezakazuje svym obcanum cestovat, ani Haiti nema na rozdil od Kuby naprostou cenzuru. Ani na Haiti nevladne uz 50 let jediny sadisticky, vrazedny diktator a ani Haiti nevyvazi "revoluci" do sveta jako tomu bylo v pripade posilani komunistickych hrdlorezu do Angoly a Grenady.

203680

27.10.2009 21:22

Právě,že to jsou Američané, kteří mučí a zabíjí!!!

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 203363

Ale abychom byli přesní a objektivní, na většinu této špinavé práce si válečná svině Bush a jeho partička najala soukromé
hrdlořezy, se kterými se šábovala o tučné provize!!! Třeba jako byla společnost Blackwater, která "vycucala" na zakázkách cca půl miliardy USD a po provalených skandálech se raději přejmenovala, ale působí v Iráku nadále!!! Takže ,abychom všechno svinstvo neházeli na US ARMY!!! Armáda musí mít ještě známky legality a zachovávat nějaké předpisy a protože armáda přeci jenom také zachází s velmi drahou a nebezpečnou technikou, musí v ní panovat pořádek, protože "bordel" v armádě znamená také v mnoha případech vlastní ztráty. Kolik vojáků padlo ve Vietnamu vlastní palbou?
Vraždění a mučení Iráčanů prováděli z velké části právě příslušníci těchto "soukromých" "ochránců"!!! Myslím,že na takovou ochranu nezapomenou Iráčané po několik generací!!!
Také čtyři vykuchali za živa a pověsili na most do Falůdži
a tady se proamerická světová propaganda mohla strhnout, že ti zlý Iráčané umučili a zabili čtyři "hodné" a nebohé Američany, kteří jim přišli pomoci!!! Z toho by se jeden pozvracel!!! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

203393

27.10.2009 21:52

RE: Americké

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203363

Nepovidejte, treba tenhle chlapek jenom letmo zminuje Sadamovu spolupraci se CIA v 70-tych letech. To by znamenalo vazbu na sefa CIA v te dobe. Kdyz se podivam na seznam tech jmen, tak to znamena, ze politika ma kontinuitu. A hodne to vysvetluje i proc Sadama neodtstranili v prvni valce. Byl to skutecne ten spravny clovek, pokud by poslouchal. Drzel Irak tvrde cukrem i bicem pohromade. Zadne vnejsi znamky nabozenskych rozporu, zadne riziko etnickeho rozpadu, pocet atanetatu velmi nizky. Metody tajne policie brutalni, plus prerozdeleni casti zisku z ropy smerem k obyvatelstvu ve forme masivnich dotaci. Jenom nechapal, ze musi poslouchat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Director_of_Central_I...
http://www.youtube.com/watch?v=TJOYxn8Yeeg
http://www.youtube.com/watch?v=sHsMQ2ud11Y&fea...

203397

27.10.2009 22:04

RE: Americké

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 203363

No jo sakra, a to je opravdu ta tzv. Green Zone jenom stanové městečko? Hergot a já myslet že je to skoro pevnost. Můžete mi vysvětlit proč ti hodní američtí vojáci po té vyhrané válce sedí v těch stanových městečkách čekaje na cestu domů už asi 6 let? To nemaj v Americe lodě nebo letadla? Bože někdy jeden nemůže věřit čemu lidi věří.

203398

29.10.2009 16:00

RE: Americké

crystalwind 195.?.?.?

Reakce na 203363

Nebezpečnejší je na Blízkom Východe spravidla každý, kto má poteniál na vojenskú a politickú nezávislosť, každý, kto by ohol narušiť storočnú kontrolu nad ropnými zdrojmi.
Preto každého Západ podporuje len chvíľu. Situácia sa mení, tak ako aj zdanlivo neohroziteľné princípy ľudských práv a demokracie [smích]

203624

27.10.2009 15:09

To všetko som videl...

abc 89.?.?.?

...v čase,keď človek panoval nad človekom na jeho škodu. - Kazatel 8:9

203354

27.10.2009 15:41

To nic není

Sam Ting Wong 213.?.?.?

důležité je, že tam konečně mají demokracii, ne?

203359

27.10.2009 17:02

První bod! A co roky?

Antoninus 88.?.?.?

Tak hned první bod mě opravdu rozesmál cituji "Milion ovdovělých iráckých žen" no to vypadá jako obrovské číslo že? Ale co to vypovídá? Muži v průměru umírají dříve než ženy a tedy většina žen své muže věkově přežije a stane se z ní vdova, navíc většina mužů v manželství je straších než jejich maneželka. Tedy tohle číslo o nějakém vývoji v Iráku toho moc neříká muselo by k tomu být připojeno z jakých příčin umřel manžel, takto je to jen humor a snaha vyzískat nějaká obrovská čísla aby se tak dalo škokovat.
Navíc ať už jsem v článku četl jak chtěl nikde jsem se nedozvěděl pro jaké odbodí byla tato zpráva vypracována je tam pouze napsáno že byla na konci roku 2008 ale které roky zahrnuje? To je docela podstatný nedostatek, bez kterého je tato zpráva jen snůžka zavádějících informací bez skutečné hodnoty.
Tímto bych se také rád zeptal nemá tu někdo odkaz kde je informace o tom jakých let se zpráva týká. Docela by mě to zajímalo protože jinak je tato statistika k ničemu.


Antoninus

203368

27.10.2009 20:53

RE: První bod! A co roky?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 203368

Kdybyste si dal tu práci přečíst si pár prvních příspěvků, možná byste narazil na odkaz, který leccos vysvětluje.

Jistě by bylo zajímavé sledovat věkové rozložení oněch vdov.

Jen tak mimochodem. Kolik vdov je v ČR? Dle vaší logiky jich musí být 330.000, že?

Ale chápu, že jednoduší je celý článek shodit kvůli jednomu argumentu, který není dostatečně rozveden.

Navíc, je zajímavé, že pro vás je důležité kolik těch vdov přesně je, zatímco to, zda je správné vraždit lidi, to už vás tolik nezajímá, že? Možná kdyby to byl někdo z vaší rodiny (například váš otec, který by padl v odboji), obstál by váš argument, že se ženy dožívají vyššího věku? Takhle byste to své matce vysvětlil, aby se netrápila?

203389

27.10.2009 23:23

RE: První bod! A co roky?

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 203389

Promiňte ale tu práci jsem si s přečtením dal a nic moc tyto příspěvky nevysvětlují pokud ano napiště ty vysvětlení je vlice pravděpodobné že jsem lecos přehlédl.

Věkové rozložení by jistě zajímavé bylo, o tom však v článku také nic není.

Kolik je vdov v ČR přesně nevím, ale bude jich celkem dost jen já osobně mám stále dvě babičky a obě jsou již vdovy. Vzhledem k tomu že v ČR je přibližně o čtvrt milionu více žen než mužů tak by vaše číslo nemuselo být až tak přehnané. To je však také zavádějící musely by se brát další rozdíly v porovnávaných zemích.
Navíc nevím kde jste vzal mou logiku? Psal jsem snad že se vdovami staly jen z "přirozených" přičin? Ale to jste si domyslel jelikož někdo upozornil na nedostatky v článku který hlásá vaši ideu, a tak ho musíte nějak schodit.


Já jsem článek neschodil, článek se shazuje sám už jen chybějícím základním ukazatelem ke kterým letům se vztahuje to mi stále nebylo vysvětleno a bez toho je článek je jen propagandistický cár.
Argument jsem rozvedl naopak celkem dosti, stačí dodat chybějící informace a máte vyřešeno pokud je máte velice rád bych je znal, jelikož by tyto čísla dostala význam který nyní (krom propagandistických) nemají.

Jinak je dosti důležité kolik těcho vdov přesně je o to snad v tom článku jde o čísla!!!!!!! Protože by se taky mohlo dojít k závěru že většina jejich manželů zemřela přirozenou smrtí což by najednou změnilo podstatu celé zprávy.
Až tu budete mít filozofickou studii o správnosti zabíjení dejte vědět. Toto se tomu ani za mák nepodobá. Ale je zajímavé že raději utíkáte jinam, snažíte se květnatými pojmy typu "co kdyby to byl někdo z vaší rodiny" schodit mou kritiku bez vlastních argumentů.

Vaše filozofická otázka zda je správné vraždění lidí je rozhodně zajímavá. Odpověď je že většinou to správné není, zrovna tato odpověď však dává za pravdu právě američanům, kteří mnohdy stojí mezi sváry Iráčanů kteří by se nejraději vzájemně povraždily.

Jinak při vaší zmínce o padlém otci v doboji jste zapoměl zmínit ve kterém v Šítském, Sunitském, Kurdském a také odboji proti komu proti Vládě, Okupaci, Šítům, Sunitům nebo ještě starší odboji proti Hussajnovy?? Opět podstatný dodatek, je poznat že si vůbec neuvědomujete složitost situace v Iráku.

Antoninus

203404

28.10.2009 1:23

RE: První bod! A co roky?

zamp1 90.?.?.?

Reakce na 203404

Pane Antonie je mi Vás opravdu líto.Víc se k tomuhle příspěvku nedá říci. Snad jen to, že když ho čtu, stydím se za to, že jsem člověk. Pavel

203416

28.10.2009 20:57

RE: První bod! A co roky?

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 203416

Vidíte já zase lituji člověka který se sám za sebe stydí, a nedokáže ani reagovat pořádně na diskusi ke které přispívá.
Vaše argumenty jsou skutečně oslepující.
Prosím příště si nechtě své citové výlevy pro sebe, kdyby to dělal každý žádná takováto diskuse by brzy neexistovala jelikož by ztratila význam, rád si podiskutuji se člověkem co má jiný názor nebo informace ale k věci pak to může mít přínos buď pro protistranu nebo pro mě.
I zde jsem doufal že někdo bude mít informaci pro jaké roky se statistika vztahuje a článek tak dostane nějaký význam, zatím se tak bohužel nestalo.



Antoninus

203519

28.10.2009 0:40

RE: První bod! A co roky?

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203368

>Tak hned první bod mě opravdu rozesmál cituji "Milion ovdovělých iráckých žen" no to vypadá jako obrovské číslo že? Ale co to vypovídá? Muži v průměru umírají dříve než ženy a tedy většina žen své muže věkově přežije a stane se z ní vdova

Navic muslimove maji tri manzelky. Takze po kazdem zemrelem jsou tri vdovy. Neni to vesele, je to k placi. Vrazdi se mezi sebou a pokud se jich vyvrazdili miliony, tak je to zrejme jeste malo, nebot v tom kazdodene pokracuji a nejen v Iraku, ze?

203412

28.10.2009 2:10

Prudce zadam Editora aby to smazal !!

steve 72.?.?.?

EDITORE !! - z duvodu ochrany demokracie zadam !! .. a to totalne nekompromisne, aby byly smazany okamzite VSECHNY prispevky VSECH - krome Prazaka, toho Antoninanuse a "zbrdol" z Linka ...
.. Prispevky vyse jmenovanych jsou hodnotne, kypi pravdivou nezaujatosti a byly jim dobre proplaceny. Tito hodnotni "Nickove" byli provereni, overeni, schvaleni a dodani do provozu ...
.. timto zdravim sveho predsametoveho soudruha vedouciho vysetrovatele Prazaka a posametoveho vlajkonose "Praudy" - bratra Prazaka.
.. Rovnez vyse jmenovanym "Nickum" pripominam - je konec mesice, nezapomente poslat Editorovi penize na provoz. Z vdecnosti, ze ....
... v takovem Iraku nebo v Afghu by vam asi beznoha holcicka kytici rudych karafiatu rychle neprinesla ...
----
PS: Charakterizovat vas jako samocenzura, samocenzura, samocenzura, notorickych samocenzura by bylo prilis lichotive, vas samocenzura, samocenzura by bylo malo samocenzura, dale vse samocenzura .. a Vanoce.
.. Vanoce - taky cenzura. Patri tam "mojziskarna".

203419

28.10.2009 2:37

RE: Prudce zadam Editora aby to smazal !!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 203419

Také si všímám, že se to tady nějak zaplevelilo. Trošku mě mrzí, že jim nestojím za nasazení kvalitnějších provokatérů, ale co naděláte, kde nic není, ani smrt nebere. Možná mají krizi také. Nejlepší obrana je nereagovat. Za to jim jdou prémie dolů a oni jsou potom ještě vzteklejší.

203420

28.10.2009 7:54

Prosím vás,

Vymazaný člen 89.?.?.?

nereagujte na jejich příspěvky. Pokud budete stále reagovat na ty jejich žvásty, celá diskuse k článku ztratí smysl. Jen skáčete na jejich špek. Moc rád čtu články na Zvědavci + příspěvky k článku. Ale pokud jim budete pořád něco vysvětlovat, diskuse pak ztratí své kouzlo. Vždyť jim nic nevysvětlíte. Jen se budou smát za monitorem, jak jim to vychází. Neztrácejte s nimi energii. Diskutujte mezi sebou a oni zase odtáhnou.

203447

28.10.2009 20:20

Zdali vědí Američané co je demokracie?

Hawel 89.?.?.?

Docela by mně zajímala jejich definice demokracie, pokud z nich dokáže něco takového, jako demokracie definovat. Asi nemají potuchy co to je. Americká definice demokracie podle mne zní asi takhle: Demokracie = peníze

203517

28.10.2009 22:11

Snad jen k tomu AIDS

A.S. Pergill 89.?.?.?

Na oficiální statistiky z dob Saddama se dá spoléhat asi stejně, jako na oficiální statistiky u nás z dob komunistického režimu (u nás AIDS prostě být nesměl, nedostal se dlouhá léta do oficiálních statistik a kdo na odborném fóru referoval o případech AIDS ze své praxe, byl umlčován a šikanován). Až krátce před pádem Husákova režimu se směly objevit zprávy, že nějaké případy máme, ale vykazované počty byly řádově nižší než realita.
Porovnávat data získaná v podmínkách totalitního režimu, který existenci a výskyt AIDS oficiálně popírá, s čímkoli, co je sebráno +- validními postupy, je naprostý nesmysl.
Obávám se převelice, že podobně budou vypadat i další uvedené body.

203525

Příspěvků: 66

27.10. 05:17 Prazak  Opet pripalena kachnicka
27.10. 11:55 hestroy  RE: Opet pripalena kachnicka
27.10. 18:06 scenester  Ani tito ludia
28.10. 00:18 Prazak  RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu
28.10. 17:21 scenester  Mrzi ma...
28.10. 19:56 jansmith1984  RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu
28.10. 23:58 Prazak  RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu
29.10. 01:52 Laskavý  RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu
29.10. 04:20 Muchmet  RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu
29.10. 05:42 Karel.  RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu
29.10. 15:44 crystalwind  RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu
30.10. 01:18 Prazak  RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu
30.10. 12:20 TS  RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu
31.10. 01:44 Prazak  RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu
01.11. 20:38 TS  RE: Ani tito ludia su obeti islamskeho fasismu
27.10. 06:58 mkadlec  Privitani
27.10. 07:06 mkadlec  RE: Privitani
27.10. 12:43 Pavel -Čert- Němec  RE: Privitani
28.10. 00:20 Prazak  RE: Privitani
28.10. 03:13 jayko  RE: Privitani
28.10. 04:01 Prazak  RE: Privitani
29.10. 15:53 crystalwind  RE: Privitani
29.10. 07:59 Pavel -Čert- Němec  RE: Privitani
27.10. 12:14 hestroy  RE: Privitani
27.10. 15:02 Laskavý  Americké
27.10. 16:14 H.Linek  RE: Americké
27.10. 19:19 Sam Ting Wong  RE: Americké
27.10. 21:39 Antoninus  RE: Americké
28.10. 00:40 wilonix  RE: Americké
28.10. 07:59 Antoninus  RE: Americké
28.10. 01:33  RE: Americké
28.10. 08:23 Antoninus  RE: Americké
29.10. 23:51 Řehoř  RE: Americké
30.10. 15:12 KILLROY  RE: Americké
30.10. 15:51 Antoninus  RE: Americké
28.10. 03:18 jayko  RE: Americké
28.10. 08:27 Antoninus  RE: Americké
28.10. 09:17 Sam Ting Wong  RE: Americké
29.10. 16:17 crystalwind  RE: Americké
30.10. 15:18 KILLROY  RE: Americké
27.10. 20:34 hestroy  RE: Americké
27.10. 22:43 H.Linek  RE: Americké
27.10. 23:38 Antiseptik  RE: Americké
28.10. 00:02 Laskavý  Pozor,pozor , H.Linek vede boj za demokracii!!! Ať se nazadýcháš!!! To je fuška!!!
28.10. 00:35 Prazak  RE: Americké
28.10. 11:15  RE: Americké
28.10. 01:17 wilonix  RE: Americké
29.10. 16:12 crystalwind  RE: Americké
30.10. 07:19 H.Linek  RE: Americké
27.10. 21:22 Laskavý  Právě,že to jsou Američané, kteří mučí a zabíjí!!!
27.10. 21:52 Rene Bartosek  RE: Americké
27.10. 22:04 Antiseptik  RE: Americké
29.10. 16:00 crystalwind  RE: Americké
27.10. 15:09 abc  To všetko som videl...
27.10. 15:41 Sam Ting Wong  To nic není
27.10. 17:02 Antoninus  První bod! A co roky?
27.10. 20:53 hestroy  RE: První bod! A co roky?
27.10. 23:23 Antoninus  RE: První bod! A co roky?
28.10. 01:23 zamp1  RE: První bod! A co roky?
28.10. 20:57 Antoninus  RE: První bod! A co roky?
28.10. 00:40 Prazak  RE: První bod! A co roky?
28.10. 02:10 steve  Prudce zadam Editora aby to smazal !!
28.10. 02:37 Vladimír Stwora  RE: Prudce zadam Editora aby to smazal !!
28.10. 07:54 Vymazaný člen  Prosím vás,
28.10. 20:20 Hawel  Zdali vědí Američané co je demokracie?
28.10. 22:11 A.S. Pergill  Snad jen k tomu AIDS

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

29

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 58 čtenářů částkou 8 729 korun, což je 29 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 4

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 0

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,90 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,47 Kč
100 japonských jenů
21,38 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 037,40 Kč
1 unce stříbra
393,60 Kč
Bitcoin
198 354,98 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 490