Diskuze k článku

Hodlá Amerika napadnout do 3, 4 let Rusko?

Příspěvků 92

24.10.2009 5:36

To budou nejake lacine, nejspis pojizdne zakladny.

Prazak 76.?.?.?

>Pro základnu v Rumunsku vyčlení Pentagon 50 milionů dolarů a pro základnu v Bulharsku 60 milionů.

To bude tak stacit na stavbu telocvicny a Mac Donalda. Ne na vojenskou zakladnu. Autor clanku je z lacineho kraje.

203084

24.10.2009 12:40

RE: To budou nejake lacine, nejspis pojizdne zakladny.

mtk 78.?.?.?

Reakce na 203084

Podle nejnovějších informací z vojenských expertních kruhů se bude jednat o Potěmkinovy základny třídy C. [překvapení]

[chechtot] [chechtot]

203098

25.10.2009 4:21

RE: To budou nejake lacine, nejspis pojizdne zakladny.

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203098

>Podle nejnovějších informací z vojenských expertních kruhů
>se bude jednat o Potěmkinovy základny třídy C. [překvapení]

Jo, ale z mekkeho dreva a papundeklu.
[chechtot] [chechtot] [chechtot]

203168

24.10.2009 13:13

RE: To budou nejake lacine, nejspis pojizdne zakladny.

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 203084

Co mne překvapuje, že na tom serveru Pravda.ru si nedali trochu více práce s vyhledáváním informací o amerických základnách v zahraničí. Ale jak už se kdysi říkalo, "nět pravdy v Izvěstiji, i nět izvěstiji v Právdě".

Pak by se dozvěděli, že v Rumunsku už existují dvě základny, jedna je poblíž města Constanza u Černého moře a jmenuje se Michail Kogelniceau base a ta druhá, trochu vzdálenější od civilizace je Babadag(u), (Babadag training area), to je takový vojenský prostor Libavá či Boletice, na které si důvěrně pamatuji z vojenské služby v ČSLA.
Rumunsko podepsalo v roce 2005 smlouvu s USA a povolilo výstavbu těchto základen (nikoliv zadarmo, to se rozumí). V Rumunsku asi nemají mnoho Tamášů či Bednářů, komunistických starostů jako v ČR.

A v Bulharsku, tam se začala budovat základna - opět něco jako vojenský prostor Libavá (pochopitelně o něco luxusnější) poblíž Novo Selo, výstavba začala koncem roku 2008 a základna má být větší než základny v Rumunsku.

Američané mají své vojenské základny (součástí kterých jsou i miniaturní Guantánama, např. Rumunsko, Bulharsko) v celé řadě zemí, v Evropě (např. i v Srbsku), v Asii (v různých těch -stánech), Japonsku a Jižní Koreji, na Blízkém východě, v Latinské Americe, no prostě všude, kde by mohlo dojít k "ohrožení" zájmů USA.

Těch 50 či 60 dodatečných milionů, jak už tady pan Pražák psal, to by tak vystačilo na vybudování skautského stanového městečka, k čemuž zpočátku docházelo v Iráku a Afganistánu a myslím, soudě alespoň podle fotografií, americká armáda v nich dodnes v těchto oblastech bydlí). Nakonec i Židé a Palestinci žili léta ve stanových táborech v letech 1948 až 1954. Někteří Palestinci v nich žijí dodnes.

203104

24.10.2009 15:54

RE: To budou nejake lacine, nejspis pojizdne zakladny.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203104

Vidite ja jsem do vojenskeho prostoru Libava chodil na hriby. Pamtuju tak kolem roku 85-86, kdyz jsem si prividelaval na stavbe pres prazdniny, ze byl problem s dodavkami cementu. Velka cementarna byla v Hrancich na Morave a svete div se do vojenskeho prostoru Libava se vozil cement ve velkem v nakladnich v;acich. To vite mezi ceskym lidem se vsechno hned rozkeca, a kdyz jde o cement, ktery chybi na melouchach, tak se takove zparvy siri jako ohen.

Co se tam vsechno betonovalo, to jsem si zkouknout nesel. Ale vim podle toho jak se tam cvicilo, ze soudruzi to nedelali pro srandu kralikum, jak by rekl soudruh nadporucik Hamacek. Tehdy byla v plnem proudu studena valka za presidenta Regana a polomrtvych generalnich tajemniku, kteri se po statnich pohrbech stridali jeden za druhym jako na bezicim pase. Po kubanske krizi jedna z nejostrejsich fazi bipolarniho sveta. Kdyz tedy existuji v Bulharsku a Rumunsku zakladny typu Libiva, k cemu jsou potreba nove zakladny? Obvzlast je to zajimava otazka v casech financi krize, kdy dochazi ke zmrzeni vydaju a nekterych projektu? Logicky pokracuji dale projekty s vysokou prioritou.

203114

24.10.2009 21:11

RE: To budou nejake lacine, nejspis pojizdne zakladny.

baki 83.?.?.?

Reakce na 203084

V případě vojenských plánu kohokoliv se NIKDY neuvádějí pravdivé údaje. Je to prostě článek jen proto, aby nějaký byl. Ať si s tím lámou hlavu koňové, ti mají větší hlavu.

203143

24.10.2009 8:51

Bohaté Rusko

Vymazaný člen 89.?.?.?

Nic nového pod sluncem. Již minimálně 100 let se někdo snaží podmanit Rusko, které je bohaté na přírodní suroviny a jiné komodity. Divil bych se, že by to v 21. století bylo jinak.

203086

24.10.2009 11:48

RE: Bohaté Rusko

Franta 85.?.?.?

Reakce na 203086

>Nic nového pod sluncem. Již minimálně 100 let se někdo
>snaží podmanit Rusko, které je bohaté na přírodní suroviny
>a jiné komodity. Divil bych se, že by to v 21. století bylo
>jinak.
A vždycky, byť ne vždycky hned, dostal každý nakládačku. Divil bych se, kdyby tomu nebylo v tomto století jinak.

203092

25.10.2009 21:27

RE: Bohaté Rusko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 203092

To je sice pravda, ale ta nakládačka byla vždycky větší a větší. Ta poslední před víc jak 60 lety neskončila ke škodě Evropy s kozáckým koněm pijícím z potoka u Atlantiku, ale jen z Vltavy. Ta další skončí až za tou Velkou louží u Pacifiku, protože jak se již vyjádřili i ruští potentáti a mělo by to být každému v Evropě jasné, až se Rusko ocitne v bezprostředním ohrožení, odpálí salvu všeho co má k dispozici, protože když mají být sami pohlceni zaživa, ztrácí pro ně existence zbylého světa taky právo na život.

Obama & spol. si namlouvají, že tím rozptýlením svých jednotek po prostoru Evropy znesnadní RF takový globální úder provést, nutností eliminovat nejprve desítky jejich evropských základen, což jim poskytne čas na jejich úder proti RF dříve, než přijde řada a ně samotné. Jenomže. Když tenkrát Černobyl zamořil půl Evropy, ve které je těch Černobilů desítky a na každý stačí konvenční nálož dostatečně přesná, což už není jen teorie, tak těch pár desítek přesných "plochodrážních" střel z Ruska, proti nimž není obrana, spolehlivě "zneživí" celý cílový prostor i s těmi US ARMY základnami. Politici EU se už nyní snaží nápadům z USA vyhýbat jak jen mohou, tedy kromě pár typicky českých análistů, protože oni, asi na rozdíl od těch našich análistů, o těch "jaderných minách" samozřejmě vědí. Pokud tedy dostane NATO od RF nůž na krk, a jak víme je NATO spolek co si neví rady ani s pár stovkami pasáků ovcí, tak ten jimi pošlapaný příslib Gorbymu na své rozpuštění splní ještě téhož dne a ty US ARMY základny eliminuje samo.

Ona totiž Evropa moc dobře ví, že je v ní lepší vzájemně kšeftovat, než si bořit domy a nepotřebovala by k tomu ani žádné pakty a spolky, kdyby se politici řídili opravdu hlasem lidu. Třeba to těm politikům dojde dřív, než jim ta RF vinou USA, tu kudlu na krk položí.

203219

24.10.2009 12:43

RE: Bohaté Rusko

Gregor 90.?.?.?

Reakce na 203086

No, nenechávalo by mě to tak bohorovně klidným. Vždyť je to nehorázné svinstvo, co Američané dělají. A všichni kýválkové z EU, včetně našich ratlíků, jim přizvukují. Copak už lidi ztratili všechen rozum? A když už ho nemají tihle političtí pindíci, proč je nevyházíme a nenahradíme normálními, nezkorumpovanými lidmi?

203099

24.10.2009 10:50

rozum!!

Joe Black 81.?.?.?

Včerejší článek o vakcíně = hloupost. Každý rozumný člověk ví, že kdyby po vakcinaci začli umírat lidé, nebo měli nějaké problémy, tak by si toho asi někdo všiml a prasklo by to.
Dnešní článek o napadení Ruska Spojenými státy = hloupost. Každý rozumný člověk ví, že tohle je prostě nemožné. Pokud chcete někoho napadnout, tak to musíte udělat tak, aby už neměl možnost klást odpor. A víme jak je Rusko rozlehlé a nevíme, kde všude má své jaderné základny. A to bože nemluvím o obchodu. Vždyť Rusko má své obchodní styky spojené s celou Evropu a Asii, beztak i s USA. Ne, napadení Ruska je naprostý nesmysl.

Nechápu, proč ztrácíte čas a peníze na překlad článků, které jsou sice hezky formulované a člověk by jim i uvěřil, jenže když se nad tím zamyslíte, zjistíte, že jsou to jen bludy.
Raději bych četl něco do Vás. Nějaké pěkné shrnutí třeba měsíčních událostí a jejich spojitosti apod.

203090

24.10.2009 15:52

RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 203090

a posielali nazad do Európy lode plné nešťastných židovských utečencov.Áda Hitler bol v istom us.časopise vyhlásený za politika roka a DFR veľkohubo vyhlasoval, že sa do vojenského konfliktu v Európe miešať nebude. O dva roky bolo inak. Takže pán Joe Black akosi Vám to myslí "šrégom". Nemyslíte? [velký smích]

203113

24.10.2009 20:51

RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom

Joe Black 81.?.?.?

Reakce na 203113

Pokud mi nedáte zdroj, tak jste si to mohl vycucat z prstu, že ano?
A i kdyby tomu tak bylo, můžete říct, že to byla vláda USA, nebo spíše soukromé firmy? To je totiž velmi důležité, že ano?
Srovnávat svět před 70 lety a dnešní svět je také trochu "šrégom", že ano? Přístě si tyto příspěvky nechte od cesty.

203141

25.10.2009 8:12

RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom/Milý pane

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 203141

Jožko Černý, aj súkromné firmy v každom štáte v každej dobe podliehajú kontrole toho-ktorého štátu. USA nie je výnimkou.Čo sa týka židovských utečencov /asi sa vás táto informácia dotkla [velký smích] / ráčte si prečítať knihu "Lodě stracenců", ktorá vyšla aj v ,čuduj sa svete, českom preklade cca pred 5 rokmi. Takže si prosím odpustite to "cucanie" z prstu. Ste tu na serveri asi "nový" inak by ste mohol vedieť, že zásadne operujem s faktami a nie s o svojimi pocitmi ako vy. Čo sa týka FDR, ráčte si prečítať jeho životopis, je ich veľa a ak ma zoberiete vážne máte čo robiť za "dlouhých zimních večerů". A pokiaľ mi radíte aby som sem prestal písať tak ste ma iba inšpiroval aby som písal čoraz viac. Poznáte predsa jednu vetu z biblie "čarodějnici nedáš žít". Tak zatiaľ
pán čierny čarodejník [chechtot] [chechtot] [chechtot]

203172

25.10.2009 16:21

RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom/Milý pane

Joe Black 81.?.?.?

Reakce na 203172

Podívejte...je mi jedno, s čím operujete. Operujte třeba se skalpelem, ale když nějaký časopis zvolil Hitlera, jako politika roku, nemůžete tvrdit, že to bylo na odkaz celé země. Co se týká dále, tak už jsem vám jednou psal, že svět přes 70 lety byl trochu jiný, než je teď. USA nebyla tolik vázaná na osttaní státy a síť obchodu nebyla tolik spojena, takže co bylo možné ve 40 letech, je dnes naprosto nemyslitelné.
Na další vaše věty reagovat nebudu, protože se netýkají tématu a je to jen snůška útoků na moji osobu. A to přesto, že jste začal útočit jako první.

203185

25.10.2009 21:42

RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom/Milý pane

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 203185

(Je mi líto, musel jsem to cenzurovat, i když s obsahem souhlasím. [smích] Prosím, vyhněte se osobním útokům. Děkuji, editor.)

203220

26.10.2009 21:12

RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom/Milý pane

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 203185

Pán Joe Black, isto som zaútočil prvý, jednoducho preto, že inak by som vás nedostal k odpovediam. Nakoniec som neútočil nijako nekultúrne ani vás neurážal. Pokiaľ v mojich odpovediach cítite nejaké urážky, potom možno máte pravdu. Ale nevybočil som zo žiadnych konvencií. Jednoducho som vás dostal e to bez urážok. Na moje argumenty ste v podstate neodpovedali. Takže som vás dostal a vy ste museli odkryť karty s ktorými hrajete a sčasti aj seba. Na "Zvědavci" nie sú jednoduchí ľudia, ktorých zastrašíte alebo ubijete svojimi "pseudoargumentami". Verte "svůj posudek jste si napsal sám" ako vravia bří.Justové [velký smích] A BTW: na na už vôbec nemusíte reagovať. Ono už nemáte čím [chechtot]

203302

27.10.2009 16:48

RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom/Milý pane

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 203302

Myslím si že ste to prehnali o 1 príspevok, bojím sa že sa už nevráti, bolo by to škoda vyzeral sľubne. [pláč]

203367

26.10.2009 21:18

RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom/Milý pane

Goibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 203185

Pán Joe Black, isto som zaútočil prvý, jednoducho preto, že inak by som vás nedostal k odpovediam. Nakoniec som neútočil nijako nekultúrne ani vás neurážal. Pokiaľ v mojich odpovediach cítite nejaké urážky, potom možno máte pravdu. Ale nevybočil som zo žiadnych konvencií. Jednoducho som vás dostal a to bez urážok. Na moje argumenty ste v podstate neodpovedali. Takže mám váš sklap a vy ste museli odkryť karty s ktorými hrajete a ukázali sčasti aj seba za koho "kopete". To je pre mňa a aj ďalších čitateľov "Zvědavce" vysoko pozitívne. Na "Zvědavci" nie sú jednoduchí ľudia, ktorých zastrašíte alebo ubijete svojimi "pseudoargumentami". Verte, "svůj posudek jste si napsal sám" ako vravia bří.Justové [velký smích] A BTW: na mňa už vôbec nemusíte reagovať. Ono už nemáte čím [chechtot]

203303

24.10.2009 16:01

RE: rozum!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203090

Ktery kazdy rozumny clovek? To me zajima jmenujte namatkou ty "kazde rozumne lidi". Jestlize se jedna o bludy, tak to by chtelo zduvodnit. Proc a z jakych konkretnich duvodu se jedna o bludy? Ocekavam, ze jeden z tech rozumnych lidi nema problem, uvest rozumne konkretni logicke duvody, ktery hloupost techto bludu ukazi v plne nahote. Priste az zkusite pouzit primitivni recnicky trik, tak zkuste dopredu uvazovat. Mozna by nebylo od veci v tech uvahach pripustit, ze rozumni lidi vaseho typu zdaleka nemaji patent na rozum.

203116

24.10.2009 20:40

RE: rozum!!

Joe Black 81.?.?.?

Reakce na 203116

Příště oporučuji více relaxovat, vychladnout, poté si přečíst příspěvek, poté nad ním zapřemýšlet a až tohle dokončíte. S čistou hlavou můžete začít psát reakci.

Takže pro vás, který nemáte patent na rozum a očividně neumíte číst a očividně jste vznětlivé povahy, to tedy napíši ještě jednou.

Když dostanete očkování a budete mít po něm nějaké zdravotní potíže, tak samozřejmě chvíli vyčkáte, protože to tak většinou bývá. Když ale potíže nzmizí, řeknete si: "Aha, s tou vakcínou asi nebylo něco v pořádku." A už víte, že je s vakcínou něco špatně a samozřejmě byste řekl každomu koho znáte, že je na tom něco špatně.
Z toho vyplívá, že přidávat do vakcín nějaké látky, které by nějak dlouhodobě narušili váš zdravotní stav, není zrovna dobrý nápad pro redukci obyvatelstva. Proč? No protože, když bude mít každý, kdo se nechal očkovat, zdravotní problémy, tak se to asi neutají. POtřebujete dále nějaká fakta? Potřebujete nějaké informace? Nebo vám postačí toto jednoduché vysvětlení, které napadne každého "rozumného" člověka.

A teď k dnešímu článku. USA nemůže napadnout Rusko. Tak to prostě je. Je to hloupost, aby se tohle stalo. Stejně jako je hloupost jaderná válka. Jaderná válka nikdy nebude. Nemůže být.
Rusko zásobuje půl Evropy plynem ( znáte kauzu Gazprom vs Ukrajina), nemluvím o Ropě a dalších nerostných bohatstvích. Co by se asi stalo, kdyby USA napadli Rusko a ti přestali dodávat tyto suroviny. EU by se to asi moc nelíbilo že? Nehledě na to, jak by to zahýbalo s cenou těchto komodit. Připomínám, že mnoho sátů existuje díky ropě.
Mohu se zmínit také o tom, že kdyby se USA vysrali na vše, co jsem zmínil výše, tak by museli použít takový údér, který by naprosto smazal Rusko z planety, protože by nemohli riskovat, že Rusko odpoví odvetou. Jenže jak chcete smazat z planety tak obrovskou zemi, kterou je Rusko. To prostě nejde. Museli byste použít jaderné zbraně, jenže ty by zase poškodili přírodu. A i kdyby jste je použili, nemůžete vědět, jestli mají Rusové schoavné jaderné ponorky někde v severním moři.
Proto nemůže napadnout USA Rusko a proto také nemůže nastat jaderná válka.
Takže ptám se znovu: POtřebujete pořád nějaké důkazy, informace, či zdroje? Nebo vám přístě postačí vaše hlava?

203139

24.10.2009 22:30

RE: rozum!!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 203139

Ad vakcína:
Viete s tou Vašou koncepciou je maličký problém, totiž média, zbrojárstvo a farmaceutické firmy majú rovnakých vlastníkov.

Ďalej už to nebudem rozvádzať, myslím si že už z toho je jasné kam mierim, však ste rozumný človek. [mrknutí jedním okem]

Alebo nie? [zmaten]

Ad Rusko:
Zabudli ste na biologické,chemické a post atómové zbrane, ktoré USSA vyvíja a určite ich vyvinul dosť v tajnosti. Takže na Vašom mieste by som nebol taký istý s nemožnosťou vojny. [oči v sloup]

203148

25.10.2009 16:11

RE: rozum!!

Joe Black 81.?.?.?

Reakce na 203148

Podívejte...vy nevíte jaké zbraně mají USA, já nevím jaké zbraně mají USA a nikdo z nás neví, jaké zbraně má Rusko. Jenže je to fuk jaké mají zbraně, opět jste nečetl, co jsem napsal a reagujete pouze na věci, na které máte odpověď. Znouvu si přečtěte můj příspěvek a speciálně ten úsek, který se zmiňuje o provázanosti obchodu. Nebudu to psát po třetí.

203184

25.10.2009 18:18

RE: rozum!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203184

Provazanost obchodu a zbrane? Hmm, to je zajimava teorie. Takovy Iran je vynammny producent ropy a jeste vyznamnejsi jsou obchodni moznosti Iranu pri obchodu se zemnim plynem, taky maji velke zasoby uranu. Kupodivu neexistuje v mezinarodni politice pochopeni pro iransky jaderny program. Iran tvrdi, ze sice nevyviji jaderne zbrane, ale kdyz rikate, ze to je jedno, tak proc kolem toho je takovy povyk? Co vy na to jako jeden z tech vsech rozumnych lidi?

203200

25.10.2009 20:24

RE: rozum!!

Joe Black 81.?.?.?

Reakce na 203200

Vemte si, že máte dluhy v bilionech dolarů. U normálního státu, by to bylo naprosto nemožné, avšak v USA to funguje? Jak je to možné? Určitě je více aspektů, ale jeden z nich je, že dolar se používá exkluzivně pro obchod s ropou. Proto dolar nespadl a pravděpodobně ani nespadne (Neberu v potaz dluhopisy koupené Čínou).
Takže jaký by byl ten nejhorší scénář pro dolar, resp. USA? Třeba ten, kdyby některý ze států přestal obchodovat v dolarech. Řeknete si: " Jeden stát, to ještě nic neznamená", jenže právě tento stát, Vás může zničit. Kdyby totiž tento nezbedný stát začal obchodovat s ropou v jiné měně a fungovalo by to, tak by se pravděpodobně připojili další státy. A to by byl pro Vás konec.

Každý říká, že USA vpadli do Íráku kvůli ropě. Je to sice pravda, ale ne kvůli ropě, jako takové nýbrž kvůli tomu, že Írák měl tendence, nebo dokonce už obchodoval s ropou v jiné měně, než v dolarech. ( http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,998512,00.html )

A Írán? Zde platí to samé pravidlo. ( http://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%8Dr%C3%A1nsk%C3%A1_ropn%C3%A1_burza )

Čili mé vysvětlené v kauze USA vs Irán znáte. Nejde o zbraně, jde o ropu a obchod.

203215

25.10.2009 19:08

RE: rozum!!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 203184

Pre mocných z USA sme odpísateľná položka nič viac. Takže argumenty ohľadom nemožnosti vojny USA-Rusko by som bral s rezervou, prinajmenšom sa na to pripravujú ako na krajnú možnosť. Skôr to bude vojna ktorú vyprovokujú USA medzi štátmi z článku a Ruska.

Čo sa týka vakcín a podobných svinstiev, tvrdím len, že pravdu z mainstreamu o nich dozviete buď neskoro alebo vôbec.

203205

25.10.2009 20:30

RE: rozum!!

Joe Black 81.?.?.?

Reakce na 203205

Nebudťe k smíchu. USA je na dně. Bez Číny by spadl dolar na 15-10 kč. (Je to jen pouze moje domněka). Ovšem pokud myslíte Čr a Sr, tak to máte pravdu, jenže my nejsme ti, o které tady jde.

203216

25.10.2009 22:38

RE: rozum!!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 203216

Zdá sa, že na mnohé veci máme podobný názor.

Skutočnú moc v USA majú medzinárodný bankári, to je fakt a pre nich sme naozaj odpisovateľná položka. Majú toľko peňazí že že by mohli financovať aj dve svetové vojny, a človek nikdy nevie kedy niekomu rupne v bedne. [oči v sloup]
Inak USA začala skutočne prosperovať až po II svetovej vojne, smutným faktom je že čo teraz máme je systémová a nie hospodárska kríza, takže im vojna ťažko pomôže, ale človek naozaj nikdy nevie čo sa deje v tých temných mysliach. [oči v sloup]

Čo sa týka US dolára a ekonomiky, to naozaj Čína drží nad vodou, faktom je že Čína za dolár snaží kúpiť čo má akúkoľvek skutočnú hodnotu od technológií cez firmy až po náleziská surovín, a keď už nemôžu nič iné kúpiť tak jednoducho potopia USA a odpíšu straty. Zaujímavý fakt je,že terajší dolár ma cenu 4 centov z roku 1913, takže rátajme 0,04*15=0,6 Kč to je 60 halierov, takže moja prognóza: 1Kč bude 0,16$. [cool]

Poslednú vetu ja nechápem. [zmaten] Prosím vysvetlite.

203223

25.10.2009 0:00

RE: rozum!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203139

Cteni mi docela jde, za to psychologie vam prilis nejde a nai nesla, ze jo sergo? : D [velký smích] Cenim si toho, ze jste se podruhe namahal, ale protoze zjevne nepatrim mezi intelktualni elitu kazdeho rozumneho cloveka, tak bych potreboval neco dovysvetlit.

V tom clanku psali neco o dlouhodobych potizich? Pusobeni tezkych kovu k nimz nepochybne patri rtut z dlouhodobeho hlediska zdravi zrejme neprida? Prej se vazou v kostech ve forme fosforecnanu a i kdyz jsou skoro nerozpustne, coz ma za dusledek jejich hromadeni v tele, tak se trochu rozpousti, coz znamena parkticky celozivotni toxicke ucinky pro organismus. Prec jenom v kostni dreni se tvori a to neustale cervene krvinky. Zivotnost je 120 dnu, takze se musi neustale obnovovat.

Negativni ucinky rtuti jsou nebezpecne predevsim pro vyvoj plodu u tehotnych zen. Tady je prumerny obsah rtuti u lidi v CR, ktery se pohybuje se okolo 0.9 mikrogramu na litr krve, u deti je to hodnota 0.4 tedy polovicni. Ten pan Solis je taky zrejme mimo skupinu kazdy rozumny clovek a tvrdi, ze jedna preventivni vakcina proti rychle mutujicimu viru chripky odpovida bratru 25-50 mikrogramu rtuti.

Mno, kdyz vezmu v potaz pouze rtut a zapomenu na ten zbytek, tak jedno ockovani me sice velmi pravdepodbne nezabije, ale pravidelne kazdorocni ockovani proti chripce mi rozhodne zivot neprodlouzi a na zdravi neprida. Rizikove skupiny jako male deti, stari lide, tehotne zeny... jsou na tom ponekud hure ohledne pripadnych dusledku, nez napr. vidlak jako ja zdravej jako ripa.

Pokud jde o schopnost zachytit odpoved protivnika po primarnim uderu, tak ta souvisi s protiraketovou obranou globalniho charakteru, militarizaci kosmu, vyvoje mikrovlnych a laserovych zbrani pozitych napr. z letadel. Umisteni techto zbranovych systemu na obeznou darhu.

Cernobyl ukazuje, ze zamoreni by nemuselo byt, tak katastrofalni. Navic probiha vyvoj taktickych nuklearnich zbrani s izotopy kratkeho rozpadu do ucinosti okolo 5 kT, lze uzit i moderni nenuklearni zbrane. Napr. Pentagon urychloje vyvoj bomby pro niceni hluboko v zemi opevnenych cilu. Schopnost ponorek vypalit jednotlive a tusim jedne rusky projket salvu 8-mi raket je dana existenci komunikacnich systemu, ktere jsou samozrejme prvotnim cilem.

Moderni ponorka je schopna odpalit strelu tusim z hloubky maximalne 40m. A v tu chvili je zachytitelna, pri dostatecnem pokryti ve vzduchu nad plochou vytypovaneho operacniho prostoru, a s pouzitim vlstnich utocnych ponorek a hladinovych plavidel lze vyrazne snizit schopnost provest odvetny uder i na slepo bez navadeni uz nicene komunikacni soustavy. Realizaci peclive rozplanovaneho utoku branila casova synchronizace, ktera pred 20-ti lety byla utopii.

Po rozpadu SSSR cast stretgicky dulezite vyroby zuatala mimo uzemi Ruska, predevsim na Ukrajine. Dochazi k prodluzovani zivotnosti raket nad 20 let, jsou problemy nahrazovat je raketami Topol. Vyroba se pohybuje okolo nejakych 10-15 kusu rocne. Rusko ma nizsi stavy raketovych nosicu, nez jsou jeho mezinarodni zavazky. Jsou technicke problemy s raketami Bulava, ktere maji byt instalovany...Automaticky kráceno

203155

25.10.2009 0:01

RE: rozum!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203155

Po rozpadu SSSR cast stretgicky dulezite vyroby zuatala mimo uzemi Ruska, predevsim na Ukrajine. Dochazi k prodluzovani zivotnosti raket nad 20 let, jsou problemy nahrazovat je raketami Topol. Vyroba se pohybuje okolo nejakych 10-15 kusu rocne. Rusko ma nizsi stavy raketovych nosicu, nez jsou jeho mezinarodni zavazky. Jsou technicke problemy s raketami Bulava, ktere maji byt instalovany na ponorkach.

Samozrejme na druhe starne jsou se vsech techto veci vedomi. Maji problemy, dane kolapsem v 90-tcy letech, coz muze nejakeho idiota vest k tomu, ze lze provest uspesny masivni uder proti Rusku. Nelze otestovat, zda to bude fungovat nebo nebude. A ja bych se nerad dozil toho, ze to nejaky pablb vyzkousi.
http://www.szu.cz/tema/zivotni-prostredi/obsah-rtu...
http://praseci-chripka.blogspot.com/2009/09/slozen...
http://www.denikpolitika.cz/politici/daniel-solis/...

203156

26.10.2009 0:59

RE: rozum!!

p 125.?.?.?

Reakce na 203156

...a na co si myslite ze se o praveku zbrojilo a dal se zbroji...? Kolikrat uz jenom nedorozumenim jsme stali tesne pred valkou,a coz nejake male staty jako Kuba,Korea,Vietnam schopne vyvolat lehce tezky konflikt...

203230

26.10.2009 3:45

RE: rozum!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203230

Ale jo pre vojensko-prumyslovym komlexem varoval uz president Eisenhauer, a ten jako petihvezdickovy general, nez se teto hodnosti vzdal pri nastupu do presidentskeho uradu, jiste dobre vedel o cem mluvi/ Ono tento pan byl velmi vzacny clovek "na trune", ktery nevahal verejne rict, toto je predevsim moje selhani. Jako napr. prio vylodeni v Normandii.

Jenomze jsem se dostali do situace, kdy se hrouti ekonomicky system. Kde nic neni ani smrt nebere. A lobisti ve Washingtonu na to zacinaji pomalu, ale jiste prichazet. dochazi k redukci zbrojnich programu zastaveni vyvoje... Valka typu Vientama, ktera by sla rychle vyhrat, ale mnohem zajimavejsi z hlediska byznysu je tam 10 let krvacet.

Jenomze technologicky vyvoj ma dve strany mince. Je pouze otazkou casu, kdyz guerilove skupiny budou v masovem meritku pouzivat hightechrachektle odpolavone z ramene. Kde tedy valcit v Africe? Sudan a Somalsko jsou hodne o hubu, a je tam ropa, ale... Irak? Neeefektivni jenom co se stahnou posledni jednotky, tak si pujdou po svem, uz ted se loutkova vlada v Bagdadu cuka, protoze nemini spachat sebvrazdu.

Iran? Jestli Iranci nejsou hloupy a to nejsou, tak nechaji po vojenskem utoku rozptylit sve vojenske sily mezi civilisty a vsadi na diverzi tisicu velmi dobre vycvicenych diverznich skupin, neni problem vytvorit tajne sklady zbrani a specifickeho charakteru pro diverzni akce a dodat Talibanu v masovem meritku zbrane odpalovane z ramene i instruktory pro vycvik. Pakistan s nuklearnimi zbranemi a spory s Indii, ktera ma taky nuklearni arsenal. Mno to by nam ta treti svetova vznikla o neco rychleji.

Latinska Amerika, mozna male zeme ve stredni Americe, ale zeme typu Venezuela nemyslitelne. Navic latinoamericani zacinaji tahat v nekterych oblastech za jedne provaz a nemini se nechat jednotlive "zpacifikovat". Ocekavam, ze velmi brzo budopu nuceni vytvorit nejaky obranny pakt. Vsechno je otazka respektu k mezinarodnimu pravu pro vsechny, coz vytvari duveru nebo taky neduveru.

Vabank jsou schopni hrat silenci, kteri povazuji omezeni sve moci a zhrouceni planu na vybudovani globalniho lagru za tragedii. I po pripadne transformaci bude samozrejme existovat rozvrstveni spolecnosti s nejakou elitou, myslenka rovnostarstvi je naprosta utopie. Tato elita bude svou moc mozna pod vetsim dozorem nejake zpetne vazby a bude se o ni muset delit s vice mocenskymi centry, ale furt myslim ze je lepsi parcialni moc v ramci civilizace, nez docasnou absolutni moc na troskach nejenom civilizace, ale i biosfery teto planety.

203235

25.10.2009 16:37

RE: rozum!!

Joe Black 81.?.?.?

Reakce na 203155

ad1.) Uvědomujete si, že tím co jste napsal zpochybňujete práci tísíců vědců, doktorů a dalších lidí v oboru? Myslíte, že ti lidí, kteří vakcínu vyrábí, distribují a zavádějí, jsou úplní pitomci? Myslíte si, že by Vám píchali vakcínu, aby vám do těla narvali to a to a vy jste měl potom kdoví jaké nemoci? Myslíte se, že WHO je nějaké místní zdravotní středisko?[smích]
Víte, dle mého názoru na prasečí chřipce něco smrdí, ale s největší pravděpodobností jde spíše o peníze, než o redukci obyvatelsvta.

ad2.) Jen ve zkratce, jelikož jste opět nepochopil můj předešlý příspěvek. Je naprosto jedno, jaké má USA zbraně. Vy nemůžete vědět co mají a nemají a nemůžete vědět, co má a nemá Rusko. Zopakuji Vám tedy už podruhé, že Rusko má obrovské obchodní styky a je natolik spojeno s ostatními státy, že kdyby padlo, obrovským způsobem to poškodí nejen tyto státy, ale i USA a celý svět.

Opravdu se mi líbí, jak dokážete vyjít s miliony informací, ale tyto jednoduché principy Vám unikají.

203188

25.10.2009 18:06

RE: rozum!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203188

Jak je to s tou rtuti, stale jsem to z vaseho dalsiho prispevku rozumneho cloveka nepochopil? Sice se nejedna o princip, ale dlouhodobe negativni ucinky tezkych kovu jsou stara vec. Takze nepochybne kazdy rozumny clovek k tomu poda vysvetleni. Nebo snad nespadate do skupiny kazdy rozumnu clovek? [překvapení] [velký smích] [velký smích] Pred zhruba 500 lety tvrdily kapacity v oboru, ze zeme je placata. Ja nesedim v posvatnem vytrzeni pred autoritami ovencenymi tituly, ale za to slysim na logicke argumenty. Co kdyby jste to misto zvastu o tisici vedcich zkusil s konkretnimi logicky podanymi naziry, ktere konkretne zpochybnuji, konkretni logicke argumenty jinych lidicek? Nebo takovym zpusobem kazdy rozumny clovek nediskutuje?

Opravdu je jedno jake kdo ma zbrane? [překvapení] Se divim, ze v ramci tech obchodnich styku neprodaji napr. USA F-22 nebo B-2 Rusku? Nepochybne by Moskva mela o jeden prirustek do kolekce americka vojenska technika ze sberatelskych dovodu zajem, a nepochybne i USA by projevili svou sberatelskou vasen ohledne ruske hightechnologie. Ty zbrojni systemy, ktere jsem jmenoval, lze vsechny dohledat jako verejne pristupne informace. Nepochybne existuji vecicky a uplatneni, o kterych se moc nemluvi, ale tam budou obrovska rizika uz pri praktickych experimentech, protoze si zahravaji s prirodnimi silami planetarni urovne. Takovym hezkym prikladem ohledne hratek s ionosferou a geomagnetickym polem je Harp. Dusledky jsou samozrejme obtizne predvidatelne vcetne casoveho trvani. Ale zelene mozky rady hraji hru, co se stane, kdyz zmacknu tenhle cudlik.

Behem posledni svetove valky doslo primo ke zniceni, coz je zesilana forma toho poskozeni obchodnich vazeb. Ale znicene obchodni vazby byly pouze malou soucasti celkove destrukce, kterou sebou valka prinesla. Jak vidite jsem skutecne primitiv velkeho kalibru. Se mnou to musite jako s prerostlym ditem hezky bod po bodu vyvracet moje detinske predstavy, ktere nechapou velikost principu kazdeho rozumneho cloveka. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

203197

25.10.2009 18:23

RE: rozum!!/ Nehnevajte sa pán Joe Black, ste obrezaný?

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 203188

Napríklad zo zdravotných dôvodov? Vy prosto tvrdo držíte líniu NWO. Dúfam, že za to máte aj patričné bubáky. S ľuďmi vášho typu je škoda sa baviť. Vy viete, my vieme. Vy už prosto nikoho nepresvedčíte, to je súčasná tragédia chazarskej propagandy. Vaše nasadenie na "Zvědavci" je pochopiteľné, len cielová skupina je iná ako ju deklarovali vaši sponzori. Mossad skvalitnil svoju propagandistickú prácu a inštruoval svojich pešiakov, čo ste vy. Chvalabohu, zasa ste pozadu a vaše príspevky vyvolávajú iba smiech prispievateľov. Spojte sa so svojim rezidentom v Mossade, nech vám dá iné inštrukcie. Tieto, ktoré používate prosto neťahajú. A nehanbite sa za spoluprácu s Mossadom, potom si vás budem vážiť. Inak ste iba ten povestný "Pepek vyskoč" [vyplazený jazyk]

203202

25.10.2009 20:45

RE: rozum!!/ Nehnevajte sa pán Joe Black, ste obrezaný?

Joe Black 81.?.?.?

Reakce na 203202

A vy jste viděl pár dokumentů, které vám otevřeli oči. Jenže stejně, jako jste bezhlavě věřil všemu, co bylo před "prozřením", tak teď zase bezhlavě věříte všemu, co souvisí s "prozřením".
Nemáte svůj názor a držíte se hesel, tak vám přeju: Kupředu, zpátky ni krok!

PS: Když se vás vaše zeptá, kde leží Írán, nepodezíráte ji z vlastizrady a ze spoluprací s tajnými složkami Izraele, že ne?
Jestli ano, tak váš problém je PARAONIA...

203217

25.10.2009 22:33

RE: rozum!!/ Nehnevajte sa pán Joe Black, ste obrezaný?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 203217

No konečně jsi pochopil, že tady ti pšenka nepokvete. Ale snaha byla. To se musí uznat. Leč pochvalu sotva získáš a neúspěch se v těchto službách neodpouští. Tak mnoho štěstí a méně té troufalosti riskovat na cizím hřišti. [velký smích]

203222

26.10.2009 1:53

RE: rozum!!

p 125.?.?.?

Reakce na 203188

....nejen ja ale mozna i Zvedavec je zvedav jak to "obrovsky poskodi" Usrael zmocni-li se obrovskeho bohatstvi Ruska a znici-li vse zive mimo otroku potrebnych pro tezbu strategickych a jinych surovin o ktere usiluje po dobrem a nebo po zlem odedavna...vedce bych postavil ke zdi...vzdycky jde o jeden princip,jakmila jedna velmoc dostane prevahu/napr.v silenych vedecko-tech. zbrojnich vynalezech/okamzite znici tu nebo ty druhe...aby jim ten princip neunikl jako "unika nam" co nemame aspon patero universit....a jejich dyplomi a unika a frustruje osly v Oslu,kteri nechapou,ze muzou razit kila Nobelovych medajli a davat rady neradum a stale se nic nezmeni../rady s hackem nad r a carkou nad a/

203231

26.10.2009 0:37

RE: rozum!!

p. 125.?.?.?

Reakce na 203139

....blackie, kdyz chcipnete po ockovani tak si pujdete stezovat..kam? ..do hlav ni marnice.. skoncite jako statistika umrti na co ? na svinskou....kdyz skoncite v nemocnici,jak odejdete podat stiznost na urad vy chytrej...to si myslite ,ze vsude cekaji na vasi stiznost?..Co vam reknou..?..ste nakej divnej protoze jste JEDINEJ kdo si na ockovani stezuje...prectete si aspon Zoscenka a pak se prijdte vybavovat...

203229

24.10.2009 21:27

rozum do hrsti, kolego

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 203090

-USA si vycvičili za posledních 8 let "protiteroristických" válek desetitisíce vraždících maniaků kteří nejsou schopní vrátit se do normálního života a kteří budou bojovat dokud jim někdo neustřelí hlavu

-USA budují posledních 15let v blízkosti Ruska jednu základnu za druhou

-USA vedou ve dvou státech poblíž Ruska bezdůvodnou válku, teď se chystají i na Pákistán a Írán

-USA vyvinuli raketu schopnou zničit jakékoliv podzemní silo či bunkr

-Rusko varovalo že použije jaderné zbraně pokud jen bude hrozit jeho napadení

-miliardářská "elita světa" buduje na Špicberkách podzemní banku kde uchová semena většiny důležitých rostlin

-Obama má kolem sebe v celou smečku signatářů projektu PNAC kterým dělá cvičenou opici, které půlka světa tleská

ale tohle všechno asi nic neznamená a vůbec to spolu nesouvisí :-/

203144

24.10.2009 23:23

RE: rozum do hrsti, kolego

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 203144

Krásná svodka 87ko. Jistě by se sem dalo přidat dalších tisíc odrážek, které by to co jsi vyjmenoval dále rozvinulo, ale bylo by to k něčemu?

Těm, kteří nejsou brainwashed tyhle věci připomínat není třeba a těm, kteří žijou v nevědomí virtuální reality nebo v pozici lokajů Voldemortů (jinými slovy mafiánských E/elit) a mají pocit, že žádní Voldemorti neexistují a jedná se jen o výplod chorého mozku také ne, protože oni jsou k faktům (nejen k soudobým, ale i historickým) indiferentní - neteční/lhostejní.


Kdepak. Je dobře, že si sem ta fakta v odrážkách postnul, protože takové nezpochybnitelné informace (a dělá to tak zde více zvědavců jako Rene, mirda a další) není možno ignorovat a pokud se je někdo pokusí zpochybnit, jen tím ukáže sám na sebe jako na ignoranta nebo právě toho lokaje USraele tj. přeneseně Voldemortů v jeho vedení a za Oponou.

Tím chci vypíchnout, že je důležité vždy nazývat věci pravými jmény a nikdy nedopustit generalizaci (zevšeobecňování), které tak rádi, jako ovládací nástroj plepsu používají právě ty sofistikované a velmi výřečné E/elity.

Tedy žádní Američané, Židé nebo Rusové nebo že prostí lidé to tak chtějí. Vždy jde o konkrétní lidi, konkrétní mocenské a zájmové skupiny a konkrétní jména a adresy jakkoli je snaha je nejmenovat a pokud možno vhodnou propagandou a pokrytectvím udržet mimo reflektor.


jansmith[smích]

203152

25.10.2009 2:33

RE: rozum!!

nevim 89.?.?.?

Reakce na 203090

To ze vidite napadení Ruska Spojenými státy jako nesmysl, neznamena, ze je to nesmysl. USA se o to snazi celou studenou valku.

203166

25.10.2009 16:40

RE: rozum!!

Joe Black 81.?.?.?

Reakce na 203166

Studená válka je jen pojem. Dříve to bylo možné, protože svět nebyl tak provázán, ale teď už to možné není. Pokud by měla být nějaká válka, tak to bude buď válka lidem, nebo ta poslední, kterou svět spatří.

203190

24.10.2009 11:53

Dávam do pozornosti novú ruskú jadrovú doktrínu.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

"Preventívne napadnúť jadrovými zbraňami potenciálneho agresora" [chechtot]
Takže agresor je už od roku 1989 jasný. Treba dúfať, že Rusi dodržia slovo a nepustia do gatí. Inak skončia. Je úplne zrejmé, za čo dostal Obama Chazarskú, pardón Nobelovu cenu mieru. Je to ako vo Švejkovi o "té malé stříbrné medaily". Nakoniec "mierotvorca" Obama si ju môže povesiť na "hajzli", podľa odporúčania klasika. Od začiatku som tomuto čokoládovému fešáčikovi
neveril, na rozdiel od mnohých ovčanov ČR a SR. Každý, kto má viac závitov v mozgovej kôre, počítam že hranica je od 3, toto musel dávno vedieť. Na koniec ešte citát klasika:"Světová politika je pro malé děti". [chechtot] [chechtot] [chechtot]

203094

24.10.2009 12:17

tanec opričniku s maskami

insider 85.?.?.?

jen chabá hypotéza,zejmena, když se Země mění před očima.Ruský duchovní potenciál si nikdo po staletí nepodmanil a nepodmaní.

203095

24.10.2009 12:47

Napadnout Rusko?

Fred 80.?.?.?

Naštěstí má Rusko taky atomové zbraně a i nisiče, takže si nadanout Rusko nedovolí, neboť by zaručeně riskovala třetí světovou válku a zničení zeměkoule. Pak by ani Amerika neexistovala.

203100

25.10.2009 13:36

RE: Napadnout Rusko?

Slayko 89.?.?.?

Reakce na 203100

Kezby jste mel pravdu. Rusko kvuli nedostatku penez, nejak extra pro sebe nezbroji, navic jim zestarly ty jejich rakety a nosice. KOlem roku 2010 jich ma mit minimum. USA urcite zna pozice balistickych raket a i mobilnich. Prekvapivej utok na jejich rakety nebo nosice, by byl urcite uspesnej. Treba nejakych par raket prezije, ale od toho maji protiraketovou pbranu, aby zachytila i jejich posledni rakety. Cinani by si nic nedovolili, kdyz by videli co udelali Rusku.

203180

24.10.2009 13:56

V podstatě žádná změna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

V podstatě žádná změna od doby před 20 lety. Američtí imperialisti jsou pořád stejně zlí jako tenkrát a pořád chtějí válčit se SSSR, vlastně Ruskem, ale jinak žádný rozdíl. Bývalá KSSS se jmenuje jinak, jakže vlastně se jmenuje? Ve volbách má zhruba stejně procent a velký car Vladimír je také jejím členem, jaká to náhoda.

203109

24.10.2009 16:05

RE: V podstatě žádná změna/ V podstate žiadna zmena tí zlí Rusi

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 203109

chcú neustále bojovať s USA už od roku 1918. Tá kolíska "dementokrace", ktorá ju vyvážala všade, kde kukal slušný profit, je doteraz tak nepochopená. Len tak námatkou "vývoz dementokrace" od roku 1898:
Mexiko, Kuba, Filipíny, Nikaragua ... a hlavne Vietnam, tam aspoň dostali cez prdel. Dnešok už ani nespomínam, je notoricky známy aj takému americkoimperiálnofilovi /pekné zložené slovo nie [velký smích]?/ Ale vy v tom máte jasno, za všetko môžu Rusi, Cár, či Putin, všetko jedno. Chcel by som mať váš jednoduchý rozum. Žiť si tak bezstarostne, skoro ako klient v psychiatrickej liečebni [chechtot]

203117

24.10.2009 15:15

Podmanění si světa

daniela 213.?.?.?

Pokud se člověk zamyslí nad oním heslem novodobých uchvatitelů moci,jako je-Jeden národ, jeden jazyk,jeden vůdce-zkratkou NWO,pak je zdřejmé, že pokořovat národy,odebírat jim suverenitu a soběstačnost ONI budou a nezastaví se,dokud nedovrší svých plánů.Takže, pochybuji,že by ve svých choutkách obcházeli a respektovali Rusko,které má všechny možné předpoklady stát se supervelmocí.Rusko má vše, co země jako taková,ke svému bytí potřebuje.Od uranu počínaje, po zlato končeje.Ano,a ropu!Základny po okrajích Černého moře je tedy dobrým tahem k tomu, jak toho všeho dosáhnout.Pokořit Rusko,pak už nic nebude stát v cestě onoho velkého plánu.Neboť,pán v NWO se předpokládá pouze jeden. [vyplazený jazyk]

203110

24.10.2009 17:50

RE: Podmanění si světa

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203110

No a vam staci k vyhlaseni krizacke vypravy, kdyz ji vybubnuje na namesti obecni policajt Sergej Balmasov.

203125

25.10.2009 8:23

RE: Podmanění si světa/ :D :D :D

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 203125

Božemôj vy ste len jednoduchý človiečik. Ale keď vám to stačí ku šťastiu [chechtot] Ale bacha, keď si ráno budete čistiť zuby nezabudnite pozorne prezrieť svoju zubnú pastu a kefku. No, čo keď
sa v nej skrýva "nějaký Rus, zavilý bolševik" ? [velký smích] [velký smích] [velký smích]

203174

24.10.2009 16:11

Jaka, bude ta treti, to,Vam nemohu rici,ale vim jaka bude ta ctvrta valka.

kozoroh 59.?.?.?

Jak,je videt,tak svetova elita hodla riskovat a v pripade nuklearni valky,coz by s Ruskem urcite byla nuklearni,tak, tito radoby vladci sveta,nove lidske bozstvo je ochotno se svym "sluzebnictvem" stravit desitky roku v podzemi do doby takoveho snizeni radiaktivity,az budou moci vylest na povrch Zeme.
Jenze,je tu to velke jenze,co kdyz katastrofa bude takoveho razu, ze nikdo nevyhraje,ale vsichni se znici a nebo, nejakym zazrakem se par lidi zachrani a civilisace znova zacne od jeskynniho bydleni,kamenne palice a ostepu, ktereho muzou pouzit v te ctvrte svetove valce, protoze nic jineho nebude po ruce.Isrealsky general se nechal slyset,ze at krestani chteji a nebo ne, tak se treti svetove valce nevyhnou.Je to podivuhodny svet,kdyz se vyhrozuje statu Iran nklearni valkou a jeste dnes,kazdy den stale zabijeji miny civilni obyvatelstvo v zemich, kde se pred nedavnem bojovalo.Odhadem se pocita 100 milionu nevybuchlych min jez vrazdi dodnes,proto princezna Diana pozadovala zakazu teto zbrane.
Celkem se pocita ,ze na celem svete je asi 27.000 atomovych bomb,chytre hlavy propocitali,ze na kazdy kousek suche zeme muze celkem do jednoho mista dvanackrat padnout atomova bomba, valka se premisti o do vesmiru, proste,se vsim se udajne pocita ,ale,nikdo nepocita,co se stane s planetou Zeme, kdyby doslo k poruse,otaceni,vykyvu v polarni oblasti, obrovskeho zemetreseni, naproste zniceni pitne vody, nuklrarni zima bez konce a jineho, co uz by lidstvo nemohlo zastavit a kontrolovat.
Takze,zbyva posledni otazka,je lidsvo inteligentni,kdyz si reza vetev na ktere sedi?
Rozprostreni vojenskych zakladen po svete,jak, priprava tygra ke smrticimu skoku,muze byt skokem poslednim,kazdopadne ,kazda zeme,ktera dovoli vojenske zakladny automaticky vstoupi do valecneho konfliktu,jakmile na tuto zakladnu-zakladny dopadnou prvni rakety, timto zpusobem tvoreni zakladem je v pravde receno rozdelovan svet na dva tabory ke konecnemu konfliktu, jez nas vymaze z povrchu zeme.

203118

24.10.2009 17:15

RE: Jaka, bude ta treti, to,Vam nemohu rici,ale vim jaka bude ta ctvrta valka/Fajn "Kozoroh-u"

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 203118

Ale doprajme našim skutočným vládcom luxus bývať v podzemných krytoch cez WWWIII. [chechtot] Viete, čo sa tam bude diať? Zblbnú a vyvraždia sa navzájom. Odparenie sa v jadrovom pekle je relatívne bezbolestná a pohodová smrť, pre tých, čo budú mať toto šťastie. A keď tých pár preživších degenerátov vylezie z krytov na povrch Zeme /optimistický variant/ naše miliardy kostí ich zadusia. Neprežijú. Človek aj najväčší zločinec, čo oni jednoznačne sú, má svedomie. Je to poistka proti sebazničeniu rodu homo. Ak sa vyradí z činnosti bude nakoniec zničený sám zločinec. Nezáviďme zločincom ich kryty. Ich agónia bude krutá a bolestivá, taká akú si zaslúžia.
Nikto neunikne svojej nespravodlivosti a zločinnosti i keď tieto kategórie sú iba ľudským vynálezom. Práve preto, že sú ľudským, ľudí-neľudí zničia. Inak celkom dobrá kniha je "Denník nalezený ve vaně" od Stanislava Lema. Realita bude oveľa horšia, ako to už býva.

203120

24.10.2009 16:53

Z jineho uhlu.

Roman 92.?.?.?

Myslim si, ze s tim Ruskem je to hodne prehnane. Plati to dnes a behem pristich 5 let to bude platit jeste vic. Byl jsem v Rusku nekolikrat za poslednich 5 let a ta krajina udelala obrovsky pokrok
v zivotni urovni (bohuzel jenom ve mestech, protoze venkov tam temer neexistuje), v investicich
do prumyslu, IT&Telco, jednoduse do vseho.
Kdyby nekdo chtel napadnout Rusko, tak to mel udelat za Jelcina, kdy Rusko od 1995 do 2001 na tom
bylo prachbidne, kdy si mocni delili korist, za bileho dne uprostred mesta vyrovnavali ucty.
Podle mne jde tady o 2 veci. Jednou je zruseni US zakladen ve stare Evrope, hlavne v Nemecku a Italii.
Rekl bych podle ceskeho modelu presunu montoven se to deje nebo v blizke dobe bude dit to same. Podle mne presun zakladen a treba i jejich 50% redukce v poctu vojaku usetri podstatne vic nez 50% nakladu, pricemz operativnost bude neskutecne vyssi na brehu Cerneho more nez nekde ve strede Evropy.
Tou druhou bude rosada - psychologicka, zastrasovaci a nakonec i ekonomicka - s byvalymi staty
SSSR, hlavne Azerbajdzanem, Gruzii, Turkmenistanem, Kazachstanem. Krome Gruzie se Rusku hlavne v ropnych derivatech a uranem bohate vyrovnaji.

203119

24.10.2009 20:32

RE: Z jineho uhlu.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203119

Za Jelcina nebyl duvod napadnout Rusko, vsechno nasvedcovalo tomu, ze to bude "fungovat" pod vladou, ktere se hodi nejak ohlodane kosti. Jenomze potom se do toho vlozili lidi, kteri dosadoli k moci do presidentskeho uradu Putina. Zametli s Chodorovskym a dali jasne najevo, ze nektere veci se proste v Rusku konat nebudou. Navic jsou nezavisli a schopni odolavat bez problemu prakticky jakemukoliv natlaku, nedaji se odtsranit nejakou barevnou revoluci.

203137

24.10.2009 21:33

RE: Z jineho uhlu.

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 203137

Přesně jak napsal Rene. Rusko se po Jelcinovi vymklo slibně se vyvíjející kontrole, podobně jako se svého času kontrole vymkl dříve s US spolupracující a neocony podporovaný Saddám Husejnů.

Narozdíl od Saddáma a relativně lehce zpacifikovatelného Iráku je Rusko opravdový medvěd, který mimiku neukazuje, který ale mnohokrát v historii ukázal, že i když jako dobrák nebo naiva snese hodně, tak vždy jen DO ČASU. Zdrojů, lidského a duchovního potenciálu na to má dost a právě ty zdroje (nerostné a jiné) jsou podle viditelných indicií tím "magnetem", který Voldemorty do blízkosti Euroásie přitahuje.


Vzpomínají si dnešní rusobijci, kteří jsou po polobotky zaboření v pozadí dnešního USraele, jak jejich předci byli o nějaké to století před tím zabořeni do pozadí např. Napoleona (přeneseně Mayer Amschel Rotschilda, který košér spekulacemi za napoleonských válek vytvořil své košér impérium) a před několika desetiletími v pozadí Adolfa Hitlera, který byl opět financován a podporován těmi správnými Voldemorty??

Kdepak, oni nezapomněli, jen je jim stydno na to vzpomínat a navíc se opájejí představou, že tentokrát (s tou správnou strategiíí, nejlépe SkyNetem na orbitě a štítem v Evropě) to určitě vyjde.


Vzkaz pro ně: Podle mne nevyjde milí lokajové Voldemortů a pokud ano, tak bohužel pro lidskou rasu to bude tzv. 100%. Tj. že se zakouří i po vaších polobotkách a také prde-ích, kde jste zabořeni a u kterých hostitelů doufáte, že vás ve svých krytech ochrání...[smích]


jansmith[smích]

203145

25.10.2009 0:48

RE: Z jineho uhlu.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 203145

Jene, on je tu ještě zcela jiný scénář.
Jistě víte, že v diplomacii se jedná s nepoužitelnými zbraněmi o těch použitelných, jsou to takové slovní hříčky - zjistit, co ten druhý má v kapsičce.
Tudíž funguje pouze válka slov (kecy v médiích, tvářící se vážně)a zjišťuje se, jaké mentální zbraně má protistrana, popř. jaké dohody má s těmi, kteří pro naprostou většinu populace neexistují - s rozvinutějšími civilizacemi.

A zřejmě už došlo k dohodě. Asi zatím jen k první části - společné obraně proti možné invazi těch entit, které ze Země potřebují genetický materiál pro svou obnovu. Rusko patrně už ví, že v komunikaci mezi rozvinutějšími civilizacemi došlo ke spolupráci. A to z důvodů, které jsou asi pro zdejší publikum poněkud nepřijatelné. Musím začít trochu "od lesa".

Program pro etapy vývoje lidí jsou dány vždy novým letopočtem. Poslední program (cca 2000 let) byl "poněkud upraven" těmi, kdo dnes disponují násilím. Program ale "narušili" lidé, zodpovědní za rozvoj vědy a "slova". Tak se skrze ně dostával postupně do populace původní program "křestu" = vstup do informačních polí, přístupných v dalších frekvencích lidského mozku.
Skrze tato pole pak lze komunikovat v rámci galaxie, ta je postavená na různých frekvenčních kompletech, my ten náš nazýváme ČAS. Díky těmto formátům "času" lze existovat v různých dimenzích. V praxi se tak v jednom formátu "času" jeví některé stavy a procesy jako hmotné vždy pro množinu, přizpůsobenou pro tento "formát času". Ale do stejného prostředí lze zřejmě "vnořit" i hmotu v jiném formátu času. A ta je pro nás běžně neviditelná. Známe ji v podobě "duchů a zjevení". Bohužel se toto ještě ve školách neučí. Ale je pravděpodobné, že se jiný popis fyziky učit budeme.

Stále častěji lze vnímat v mediích "úlety", vypovídající o povaze skutečných dohod. Premier se v popisu své návštěvy v Rusku zmínil o potřebě "ovládnutí vesmíru" v návaznosti s novou formou "obranných raketových systémů". Což může znamenat jak realizaci společné obrany proti entitám typu Greys - ale také jako postupné informování americkokatolické strany ruskou (a českou)stranou o skutečném stavu sil v blízkém vesmíru. O faktu, že ti, co náš vývoj mají "ve své agendě", zjistili, že se podařilo opravit i mnohem hlubší vrstvu programu pro tuto sluneční soustavu, že je na cestě realizace "databází", které na tuto planetu přivedly kdysi civilizaci "Mayů". Ta znala možnosti "projektu ČLO/věk", kvůli kterému byla tato sluneční soustava koncipována. (no, neděste se, každé scifi má svého Wernea)
Vím, že tento vstup je pro většinu čtenářů spíš blábolem, ale situace i doba je taková, že jen ti, kdo mají znalosti pohybu v mentálních informačních polích, mohou použít některý z mých "blábolů" ke své orientaci.
Samozřejmě se...Automaticky kráceno

203157

25.10.2009 0:51

RE: Z jineho uhlu.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 203157

Samozřejmě se mohu i mýlit, informační pole se mění současně s pohybem našeho myšlení. jde vždy jen o objem a kvalitu polí, do kterých lze vstupovat - a o míru osobní účasti v nich. S tím souvisí i princip tajemství. Vyzrazení bývá motivováno odměnou. Čím větší je naděje na odměnu, tím blíž je i konec života. A vedle života lidského existuje i "život(nost) systému".

Takže pochopením důvodu, proč byla z bible odstraněna stať o reinkarnaci lze pochopit i fakt, že riskovat lidskou smrt pro růst nebo zánik systému zas není tak veliké riziko. Což platí jinak pro ty, kdo chtějí moc pro sebe - a jinak pro ty, kdo chtějí moc pro všechny lidi, každému, kolik si zaslouží, pokud o ni vůbec stojí.
A takovéto uvažování dřív nebo později narazí na svůj strop. V dobrém i ve zlém, protože s tělem žijeme v polaritách, bez těla "v jednotě" (ve formě databází "prázdného prostoru".
Proto je stále pravděpodobnější, že pod hrozbami stavby základen a "raketových" systémů se může připravovat i ta druhá, pozitivní část dohody mocností - připravit schůdnou verzi příběhu o mimozemšťanech - a nastavit podmínky pro opravy myšlení i opravy na planetě. Nechat v izolaci svého přepychu dožít ty, co chtěli ostatním vládnout - a ze šuplíku jim vzít koupené či ukradené technologie pro levnou výrobu energie a jednoduchý směnný systém mezi prací a odměnou za ni.
...jestli jsem někoho unavil či naštval svým přístupem, tak se omlouvám. Schizofrenik profesionál má v popisu své práce nabízet zcela protikladný až nesmyslný výklad skutečnosti. Má pro jeho koncepci dva funkční referenční systémy. Známé dříve pod šifrou "blahoslavení chudí duchem".

203158

25.10.2009 1:16

RE: Z jineho uhlu.

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 203158

Mě si neunavil janko a přečetl jsem si to dokonce.


S tím co popisuješ jsem se v jiných variacích a maličko jiných souvislostech již v minulosti setkal a tudíž by mne nenapadlo to shodit se stolu, byť věřím, že někteří nejmenovaní oponenti by tak ve své sebestřednosti učinili okamžitě a střelhbitě...[smích]

Od jisté doby vím, že svět ve kterém žijeme nemusí být tou skutečnou realitou a jak se k té skutečné realitě a vrstvám dostat, o tom jsou i duchovní návody a myšlenky těch moudrých.


Každý, kdo na cestu ke skutečné realitě (nikoli udržení te virtuální) vykročil a uvědomil si, že pozorovaný objekt se může měnit podle zaměření pozornosti pozorovatele je vydávání soudů ve věcech, které popisuješ velmi opatrný (jestli by tak vůbec učinil) a je otevřený všem alternativám.

jansmith[smích]

203161

25.10.2009 15:50

zase ta Gnoze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 203161

Já jsem se s tím taky dříve setkal. Říkávalo se tomu Gnoze.Raná církev věnovala obrovské úsilí na vymýcení těchto bludů, které stavěly Kristovo učení na hlavu a ještě k tomu převracely na ruby.Gnoze se ráda vydávala za učení, které přináší lidem tu "skutečnou pravdu" kterou zlí církevní hodnostáři vyškrtli z bible (ve skutečnosti tyto bludy vznikly nezávisle na NZ). Gnoze byla po staletí úzce spjata s kabalistickým okultizmem a konečným jejím produktem je satanizmus, který vyznávají dnešní NWO elity. Těm se velice hodí, když někdo odvrací pozornost od skutečné hrozby-dnešních vládnoucích "Voldemortů" k imaginární hrozbě z vesmíru (ufoni) či údajných jiných dimenzí.Proč asi v hollywoodu natočili stovky filmů s ufounskou či okultní tematikou (např seriál akta-x) a o NWO či skryté vládnoucí oligarchii ani jeden?

Odvádění pozornosti k okultním blábolům má v popisu práce i majitel webu matrix-2001.cz , který na tom vydělává slušné peníze. Je neuvěřitelné, kolik lidí mu na to naletí.

203183

25.10.2009 19:35

RE: zase ta Gnoze

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 203183

...jo chlapče, čeká tě možná několik překvapení. Ale užij si svou pravdu, dokud to jde.

203208

26.10.2009 2:13

RE: Z jineho uhlu.

p 125.?.?.?

Reakce na 203137

. Jelcin jako.alkoholik ale byl notorickej ale taky notoricky neschopnej a nespolehlivej,proto se domnivam ze notoricky fasisticky agresivni zapad,zde udelal hlavni chybu/skrzeva CIA a dalsi vytecniky touto praci poverenymi/ kdyz toho nevyuzil aby byla jistota i kdyz nebyl duvod .Trestuhodna pasivita a blbost soudruhu neoconu se obratila bleskove v prekazku vskutku obrich Putinovskych proporci.Jestli si to obamovaci neuvedomuji /ze je pozde a nevidi ze stekaji spatnym smerem muzou dostat na na cunu jako uz dostali tolikrat.Potomci Vikingu,kdyz uz nemeli flinty ani naboje se zakusovali fasistum do krku......neni to takjednoduchy jak se zda...

203232

24.10.2009 20:20

us hrají vabank

fist.of.heaven 213.?.?.?

v té své bezvýchodné prožrané budoucnosti už jsou schopní snad všeho.ti nahoře mají sice nahrabáno, ale vládu nesloží.a pokud nebudou mít výsledky nikdo je nezvolí.a pak by mohli i padat hlavy, kdyby vyšly na povrch věci... [bliji]

203133

24.10.2009 20:21

super článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Na West Pointu se začala učit ruština, takže do 3-4 let USA napadnou Rusko [velký smích]
Na Univerzitě obrany se začala loni učit Maďarština, takže předpokládám, že do dvou let začnou shazovat Grippeny bomby na Budapešť!!!

203134

25.10.2009 2:02

o facebooku

Orbital sazkar.net 189.?.?.?

je tam zavrena diskuze, tak jestli to muzete prehodit...
http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Facebook

Holocaust denial

In 2009, Facebook received criticism for including Holocaust denial groups.[49] Barry Schnitzen, a spokesman for Facebook, said, "We want Facebook to be a place where ideas, even controversial ideas, can be discussed." While Facebook's terms of use include the warning that users may "be banned if they post 'any content that we deem to be harmful, threatening, unlawful, defamatory, infringing, abusive, inflammatory, harassing, vulgar, obscene, fraudulent, invasive of privacy or publicity rights, hateful, or racially, ethnically or otherwise objectionable,'" Schnitt said, "We can't guarantee that there isn't any content that violates our policies."

203162

25.10.2009 2:37

.. tak jsem to vsecko precetl - a JASNE z toho vyplynulo, ze ..

steve 97.?.?.?

1./ USA ma povinnost !! pouzit jaderne zbrane, protoze se taky brani .., o Izraeli ani nepisi, protoze ten se branil uz pred Hitlerem. A taky je na to "zakon" !! A trpeli, a hynuli, a meli by byt odskodneni. To hlavne.
2./ Rusi jsou zli a maji spiony, a oni nas ohrozuji. Protoze netrpeli a hynuli nekorektne - musi odevzdat AAtomovky do skladu - nejlepe do izrahellskeho. A musi zaplatit odskodne za to, ze je daji do koser skladu. Poradek musi byt.
------
.. a potom vsecko rozmlatit na cimpr camr. A povrazdit co se hybe, a zavrit i co se nehybe.
Elektriku na sviceni v Rusku ? Nikdy !! To neni demokraticke !! Vodu v kohoutku ?? To je terorismus !! Skoly ? Nemocnice ? To by bylo popirani holokaustu !! Rusove jsou nevyspely narod !! At se zeptaji V Iraku ..., tam uz vodu ani elektrinu nikdo NECHCE !!! Vzdyt maji SVOBODU !!
PS: !! dulezity dodatek !! a taky maji Demokracii
-----
.. takze jak pise jeden prispevatel - nuklearni valka byt nemuze. Bude pouze nadilka Svobody - a to neni valka. To je POMOC !!

203164

25.10.2009 5:45

RE: .. tak jsem to vsecko precetl - a JASNE z toho vyplynulo, ze ..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 203164

>1./ USA ma povinnost !! pouzit jaderne zbrane, protoze se taky
>brani .., o Izraeli ani nepisi, protoze ten se branil uz pred
>Hitlerem. A taky je na to "zakon" !! A trpeli, a hynuli, a meli
>by byt odskodneni. To hlavne.

>2./ Rusi jsou zli a maji spiony, a oni nas ohrozuji. Protoze
>netrpeli a hynuli nekorektne - musi odevzdat AAtomovky do skladu
>- nejlepe do izrahellskeho. A musi zaplatit odskodne za to, ze je
>daji do koser skladu. Poradek musi byt.

>------
>.. a potom vsecko rozmlatit na cimpr camr. A povrazdit co se
>hybe, a zavrit i co se nehybe.

>Elektriku na sviceni v Rusku ? Nikdy !! To neni demokraticke !!
>Vodu v kohoutku ?? To je terorismus !! Skoly ? Nemocnice ? To by
>bylo popirani holokaustu !! Rusove jsou nevyspely narod !! At se
>zeptaji V Iraku ..., tam uz vodu ani elektrinu nikdo NECHCE !!!
>Vzdyt maji SVOBODU !!

>PS: !! dulezity dodatek !! a taky maji Demokracii
>-----
>.. takze jak pise jeden prispevatel - nuklearni valka byt nemuze.
>Bude pouze nadilka Svobody - a to neni valka. To je POMOC !!
Pane, Vase vyjadreni je hruzne, ale perfektni. A jasne z neho vyvera, ze existuji na teto planete sfery (strategie politicke a vojenske), jez nelze posuzovat sedlackou logikou, tak jak se tu snazil vnutit svoji vizi jemny anonym, "Cech???" Joe Black.
>"POtřebujete pořád nějaké důkazy, informace, či zdroje? Nebo vám přístě postačí vaše hlava?
Naivni? Hloupe? Vsivacke?

203169

25.10.2009 19:45

RE: .. tak jsem to vsecko precetl - a JASNE z toho vyplynulo, ze ..

steve 97.?.?.?

Reakce na 203169

... Naivni? Hloupe? Vsivacke?
Ano - to vsechno. Dodam k tomu: "kurevsky spinave". A "Joe Black" je jeden z nich. Joe neni ani naivni, ani hloupy .. je to jenom vsivak.

203212

25.10.2009 10:21

Hodlá Amerika napadnout do 3, 4 let Rusko?

real 195.?.?.?

Každá palica, citujem klasika, má dva konce. S týmto vedomím zamýšľam sa nad tým, ako si svetovládci predstavujú dosiahnutie svetovlády. Dve možnosti: násilím alebo nenásilím. II.svetová vojna potvrdila scestnosť myšlienky násilia. Variantu nenásilia máme možnosť prežívať. Kto má veľa, opäť citujem klasika, chce mať ešte viac. Čo svetovládcom stojí v ich ceste ? Rusko, Čína.. A sú tu opäť dve varianty: násilie, alebo nenásilie. Ideológovia svetovlády určite berú v zreteľ (mimo zničenia planéty) všetky možné dôsledky, ako napr. ťažké narušenie pre život nevyhnutných podmienok ( vzduch, voda, strava..), vznik epidémií, nárast nevyliečiteľných chorôb, takmer vyhubenie ľudstva (samozrejme okrem nich, komu by potom vládli, či lepšie povedané, kto by na nich otročil, žeano ?). Takže nenásilné ovládnutie Ruska, Číny.. by bolo prijateľnejšie. Ak k tomu napomôže zastrašovanie, bude vygradované ad absurdum. Účel svätí prostriedky. Psychologické zastrašovanie v čase, ktorý si určia, bezpochyby prinesie svoje ovocie (do scenára získania svetovlády nedajú nikomu nazrieť). Lenže po dosiahnutí svetovlády bude pre nich šesť miliárd ľudstva zbytočná záťaž, bude im stačiť ďaleko menej otrokov, nastúpi selekcia a likvidácia zvyšku. Akým spôsobom ? Možno už nejakým spôsobom začala. Takže.. aj keby Rusko pre záchranu ľudskej civilizácie dobrovoľne odovzdalo svetovládcom všetko svoje bohatstvo i ľudský potenciál, bolo by to zbytočné gesto, svetovládci nepripustia možnosť vnútorného odboja, sabotovania, rozvratu,k likvidácii nepotrebnej ľudskej populácie by aj tak došlo... Rusko si je nepochybne vedomé všetkých variánt, Čína dtto. Ich myslenie je však vďaka nenapodobiteľnej mentalite a "duši" iné, odlišné od myslenia svetovládcov, scenár svetovlády je od začiatku postavený na nereálnych predpokladoch. K omylu sa však ťažko priznáva..

203176

25.10.2009 16:39

RE: Hodlá Amerika napadnout do 3, 4 let Rusko?/Super príspevok.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 203176

Ďakujem a nemám čo dodať.

203189

25.10.2009 20:00

NWO

swiftblade 92.?.?.?

Keby Rumunsko a Bulharsko nedali suhlas na stavbu americkych vojenskych zakladni, tak nikdy niesu v EU. Vsetky tahy na sachovnici su uz vopred rozplanovane a mi - pesiaci pojdeme v prvej linii, nedobrovolne a bez moznosti uteku...

203213

26.10.2009 2:31

RE: NWO

p 125.?.?.?

Reakce na 203213

..ja jsem ty marxisticko-leninsky poucky tazeny vite odkud nikdy nemel rad,obvzvlaste kdyz silne zavani pravdou.Napr.Fasismus je dalsi vyvojova faze imperialismu.Nejsilnejsimy priznaky fasismu/a take za nim pokulhavajicimu bolsevismu/ jsou potreby sjednocovat populaci na boj proti nekonecnemu mnozstvi nepratel,mobilizovat,duraz na fyzickou vychovu proti nepratelum budoucim/ktery se teprve musi vynalezt/.Nekonecna a nikdy nekoncici rada nepratel avsak zdolala chrabre to leninisty nikoliv silou ale nybrz nekonecnosti casovou....uvidime jak rekl slepej a sel do kina,protoze my vsichni/slepi/ rikame to same ale nemame to kino.

203233

26.10.2009 3:56

Je dobre se na to divat i z jine strany

novy zacatek 99.?.?.?

totiz ty prdelni zeme jakymi se Rumunsko a Bulharsko stalo (v porovnani se stavem dnes to byly za diktatorskeho jakobykomunismu prosperujici mocnosti) by neprezily bez americkych subvenci v jakekoli podobe vcetne toho co jim plati za zakladny plus zamestnani uklizecek, ridicu a prostitutek. Takze, vid'me to tak trochu z te 'lidske' perspektivy; chteji take nejak prezit.

203236

26.10.2009 14:35

Asi ne, a když, tak jen někde

Maut 88.?.?.?

To obkličování vojenskými základnami, na který lze bleskově instalovat a zpovoznit palebné prostředky 1. úderu, to zkracování bezpečnostního pásu ruské obrany pomocí barevných "revolucí" se nedělá a nefinancuje pro srandu králíkům. Voldemortové plánují na 50 let dopředu a s penězi to umí. Zbytečně zdroji neplýtvají. Takže, podle mne, je to nutná kulisa ověřené taktiky vyvolávání existenčního STRACHU, vydírání silou, korupce a vymáhání ústupků stylem : "Když nám nedáte, co chceme, budete odpovědni za masakr, který my následně budeme muset udělat, aby všichni věděli, že svoje vydírání myslíme vážně.".
Problém je v tom, že ta skvělá iluminátská logika zgegenerovala do podoby "pravdou je to, o čem sami tvrdíme, že pravdou je". Ilumináti nikdy nebyli dobří v respektování, studiu a pochopení nežidovských kultur, zvláště těch východních, které považují za barbarské a vhodné k vyhubení. Jejich účelové elitistické vychování a vzdělání jim nezprostředovalo podstatu i reálie Napoleonova i Hitlerova fiaska od Moskvou a Stalingradem, strategie spálené země, sebeobětování totální partyzánské války, nechápe, čeho jsou ti méněcenní Slovani schopni, když bojují za vlast, za právo žít po svém. Přehlížejí další specifika hnusné, ne high-tech pěchotní guerilové války, kterou nyní bolestně objevují v Afpaku. Je v podstatě jedno, zda bude ta další velká válka nukleární, biologická či jiná. Stále bude platit, tuším, Suvorovova poučka, že válku jste nevyhráli, dokud Váš pěšák neobsadí dobyté území a neudrží svoji moc nad tímto územím a jeho obyvateli. Někoho zbombardovat do nevidím, na to ti chazarští parchanti kapacitu i morálku mají, ale co už nemají, je mančaft. Kvalitní, něčím jiným než prachy motivovaný, okupace schopný, negenocidální soubor. Někteří záložáci už točí pátou i šestou "tůru" na Středním Východě, a mají toho plné kecky. Kdyby věděli, že je příštím cílem Rusko, Čína, nebo obě dvě tyto země, budou si sionisti muset postavit ke kvérům svoje hollywoodské kádry. Třeba supermana, Arnolda, rangera Walkera, a skvadru ze Star Trek. Ale pravděpodobnější je, že na ty Rusy poštvou západní Slovany - no nebylo by to kouzlo?

203259

26.10.2009 15:12

Danielovo proroctvo 8:24, 25

abc 89.?.?.?

hovorí o konci 2300 rokov trvajúcom zápase kráľov severu /s totalitným sposobom vlády/ s kráľmi juhu/demokratickým sposobom vlády/, ktorý skonči Božím zásahom, a tým odstránením oboch systémov vlády.- Daniel 2:44,45 Do tohto tajuplného zápasu dvoch kráľov zapadá tisícročné nepriateľstvo chazarov proti rusom. Týmto súčasným manipulátorom Ameriky sa ich plán napadnúť Rusko nepodarí. http://www.irucz.ru/cz/zpravy/1-/114-ruska-federace/11403-jizni-fo/-/405-historie/4355-tisicileta-valka-mezi-ruskem-a-chazary-highlight-tisíciletá%20válka/

203260

26.10.2009 20:31

Tohle s tim take primo souvisi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

...chteji dostat do sporu Indii a Cinu.... jak mohou byt Indove, potomci Gandiho tak blbi a skocit jim na to je vne meho chapani. Ovsem, tak jako vzdy se hraje na falesne narodni vasne a primitivni pudy sebezachovy - zatim to pracovalo vzdy a bezchybne.
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=7453

Ty odporne sracky na Wallstreetu se pred nicim nezastavi pokud nedostanou radne po tlame. Ale jak tu uz jeden (a bylo jich asi vic) poznamenal, neprestanou stvat pokud nevybiji kompletne nas nevinne aby se pak mohli slavnostne pomordovat o posledni zvanec v bunkrech.

Nezapomenme: moc Ameriky ci at se jmenuji ty kulisy jak chteji za ktere se ti bastardi schovavaji, byla postavena na svinstvech nejhorsiho druhu pocinaje vyvrazdenim Indianu pres opiovy obchod v Cine az po shozeni bomb na Japonsko. Je to vse zalozeno na bezbrehem zlocinu. To nema a nikdy nemelo s tzv. demokracii co delat.

203298

26.10.2009 21:35

RE: Tohle s tim take primo souvisi

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 203298

Maut kousek výše i ty 99ko jste krásně, polopaticky a s humorem popsali O CO TADY JDE a protože mně se přímé, JEDNODUŠE podané a nikoli přip-sraně pokrytecké SLOVO líbí, tak se k vám přidám a pro zamyšlení zdejším "klouzačům", kteří věci rádi pro potěchu ega komplikují nebo pro zamyšlení zdejším lokajům Voldemortů, kteří se stále dokola (byť 1000x usvědčeni z podjatosti, polopravd a vyložených lží) pokoušejí v debatách zastávat USraele např. ve věci sfiňáren v Gaze I JINDE zopakuji (se sobě vlastní špetkou humoru) svůj starší výrok.


Cituji:

Vzkaz pro E/elity: Podle mne vám to nevyjde milí lokajové Voldemortů a pokud ano, tak bohužel pro lidskou rasu to bude tzv. 100%. Tj. že se zakouří i po vaších polobotkách a také prde-ích, kde jste zabořeni a u kterých hostitelů doufáte, že vás ve svých krytech ochrání...[smích]

A Peace s vámi.

jansmith[smích]


PS:
Ten popisek hollywoodských kádrů jako superman, Arnold nebo ranger Walker (kteří budou muset nastoupit s kvéry za současné bojovníky za "pravdu, lásku a demokracii"[mrknutí jedním okem] je úžasně ironizující, ale zároveň přesně vystihující pravé (nikoli virtuální) schopnosti a odvahu propagandou zblblých Rambo oveček, které fungují jen na penězích a na HU HU frajeřině a pokud přijde na lámáni chleba, tak jsou zesr-ní až za ušima. A Peace s nimi.

203304

27.10.2009 14:34

RE: Tohle s tim take primo souvisi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 99.?.?.?

Reakce na 203304

Vite JS,

ja to vidim v sirsim pohledu asi takto: slovo "amerika" je vicemene prazdny termin. Kdo je ta amerika, kdo ji representuje? Podradny odvar prodejnych politiku? Amerika je pro mnohe synonymem pro zlo ve svem pravem podani. Tak je bohuzel tato zeme mnohymi mylne chapana.

V mem pohledu byla Amerika ukradena bandou zlocincu. Ale a na to pozor - skutecna Amerika se probouzi a lide definitivne NEJSOU blbci prejedeni hamburgry jak si mnoho casto pokryteckych Evropanu mysli. Jiste, je zde i trida mestaku, kteri nikdy nic pro pokrok neudelaji. Je tu vsak stale rostouci podhoubi Ustave vernych Americanu, kteri jsou odhodlani prispet ke zmene a obnovit Demokracii. Jeden znamy pripad je Ron Paul a jeho stoupenci, ale je zde tez mnoho jinych statecnych a dobrych lidi. Americane pracuji pro zmenu ve sve zemi. V Americe je nadeje pro cely svet.

Ja jim verim a obdivuji je.

203352

27.10.2009 20:49

RE: Tohle s tim take primo souvisi

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 203352

Já jim také věřím 99ko a protože jsem optimista, tak věřím, že to dopadne vždy dobře, a to ať to dopadne jakkoli.


Generalizace je past ega a mainstreamu pro nevědomé ovečky a proto jsi správně napsal, že nikoli Američané, ale určité mocenské síly tam i jinde po světě těmi Američany jako v Čechách Čechy atd. pro své cíle tj. MOC a peníze do těch správných kapes manipulují.

A doufám, že máš pravdu a že Američané jsou opravdu tou nadějí pro celý svět a že to dají brzy najevo.


jansmith[smích]

203388

27.10.2009 21:48

RE: Tohle s tim take primo souvisi

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 203388

Po schválení LS půjde nejspíš celý US finanční systém k čertu, nahradí ho jiný, již připravený BIS (opět malt. řádem kontrolovaný systém), ale k jásotu to asi nebude.
Jendo, věřit možná, ale nestačí to. Už by to chtělo se začít zbavovat naivního prvoplánového myšlení.

Ještě jednou, co jsem už zmiňoval dříve.
Ron Paul je více než pravděpodobně výše postavený zednář. O zednářství svého otce se vyjadřoval vždy s respektem. Jeho žena Carol je členem Velasco Order of the Eastern Star. Jejich dcery byly Rainbow girls.
Sám RP byl čelenem Reaganovy administrativy, kde se podílel na užším propojení Washingtonu s Římem. Obrázek je z kampaně 2008 při jeho projevu na jezuitské Georgetown univerzitě.
RP je klasický představitel kontrolované opozice, která připravuje půdu novému režimu. Jak myslíš, že dalece do toho vidí prostý montér od forda.

Nepíšu nic o tom, co je dobré a co špatné, ale prostý Američan zůstane ještě nějaký ten pátek stejně využívaným, ale patrně také daleko chudším. Peníze se stěhovat budou, většinou však do kanálu.

Tady máš ještě ilustraci.
Vložený obrázek
Na vrchním obrázku je zřetelně vidět, co zednářské symbolice vévodí uprostřed nahoře. Nahoře vpravo pak znak lóže, ve které RP působí. Na dalších obrázcích je patrné, jak kandidáti dodržují důsledně „pravou a levou ruku těla“ (tělo představuje Edward Egan, kardinál a maltézský rytíř).

(případnou reakci se pokus aspoň s 50% k věci, pokud tě to tedy vůbec bude zajímat)

203396

28.10.2009 0:49

RE: Tohle s tim take primo souvisi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 203352

"Jak se do lesa volá..."

Před několika sty lety ta země ukradená domorodcům za cenu jejich, v dnešní řeči genocidy, dala existenci bezdomovcům z celého světa. Ti si pak ten postrádaný vztah běžně nalézaný v zázemí k rodné hroudě, počali nahrazovat podobně uměle, jako to dodnes činí divadelním gestem při zvucích jejich hymny. Časem ta umělá gesta sice přijali za svá, ale jejich vnitřní vztahy jsou stále pod vlivem pocitů jejich předků v cizí zemi - být ve střehu před ostatními, což je ale v rozporu s přirozeností lidskou - žít pod ochranou tlupy.

A tak jsou ti potomci bývalých dobyvatelů vnitřně rozpolceni, čehož umě od počátku využívají oligarchové k jejich ovládnutí, nabídkou uspokojení jejich touhy po mamonu k "bezpečnému sladkému životu". Rozděl a panuj v kooperaci s cukrem a bičem, v té nejvyhrocenější podobě. Zjednodušeně viděno, se z bývalé spontánní agrese na zdroji bohatý Západ vyklubal pro ty jednotlivé agresory ekonomický diktát oligarchie sfúzované s mafií v dočasnou výslednou prosperitu, aby se mnohem později naopak z úpadku prosperity vykrystalizoval diktát téže oligarchie sfúzované s mafií, ale jako nacionální a s organizovanou agresí na dosud zdroji bohatý Východ. Východ však, na rozdíl od toho tehdy primitivního Západu, své zdroje uchránil dodnes.

Dnes tedy vědeckými a finančními metodami vládnou většině krizí postiženého světa ekonomicko-kriminální zločinci a vydávají to za demokracii. Vyřešit však tu krizi obvyklou agresí za zdroji nepřipadá v úvahu bez rizika vlastního postihu a tak se karta obrací. Z agresivní expanze kdysi dávno, nastává dnes zpětný pohyb dovnitř, mající pro potomky bývalých agresorů obdobně devastující následky, jakými byli postiženi původní domorodci od jejich předků. A začíná se uplatňovat ta druhá půle přísloví z úvodu.

"...až se ucho utrhne", no tak dobře, pro cimprdlichy, "...tak se z lesa ozývá".

203414

28.10.2009 20:14

RE: Tohle s tim take primo souvisi

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 203414

Zase hezký popis 90ko. Jednoduchý a jdoucí na dřeň. O něco výše udělal HHBB z Rona Paula zednáře.


Dobrá proč ne. Pokud je to dokázaný fakt, tak v pořádku. Mě ale více zajímá, jestli je Ron Paul podle HHBB také Voldemortem a pokud ano, tak aby to na konkrétních faktech, jeho výrocích, činech dokumentoval.

Nikoli tzv. klouzacím způsobem, ale opakuji konkrétně na faktech, výrocích a činech, protože tento fakt je u jiných příslušníků tzv. E/elit již dokázán. Jmenovitě např. Rotschilldové, Rockefellerové, Warburgové atd. atd.


Pokud to HHBB nedokáže, tak pouze jako doposud většinou kalí vodu..[smích] a obrací barvy.


jansmith[smích]

203515

29.10.2009 17:48

RE: Tohle s tim take primo souvisi

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 203515

Tak dobře jendo, zkus nějaký to samoštúdium:
kopíruj a zadej do gůglu
nejdřív - JBS Rockefeller
potom - JBS Ron Paul

Ale zase úplně všemu taky nevěř, nikdy nevíš... [mrknutí jedním okem]

203630

29.10.2009 20:38

RE: Tohle s tim take primo souvisi

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 203630

Takhle se z toho nevyzuješ HHBB..[smích]

Nepotřebuji bonmot jako ten povedený z CapsLockem..[smích] Odpovídat na otázky je projevem sebevědomí a opravdových znalostí. A navíc je to férový přístup.

Takže ještě jednou: konkrétní info, výroky, aktivity Rona Paula. Stačí v bodech.

Máš je nebo nemáš? To co vygoogluji bych si rád porovnal s tvým názorem. Bojíš se srovnání jako v případě definice ega..[smích]? Věřím, že ne a těším se na konkrétní informace.

jansmith[smích]

203638

29.10.2009 22:06

RE: Tohle s tim take primo souvisi

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 203638

Podle velkého počtu otázek, na které nejspíš hledáš odpovědi, si říkám, že se v tom ten jenda asi motá a potřebuje nasměrovat. Některé věci, jendo, prostě za tebe nikdo neudělá. Příliš velké mezery je třeba dohnat studiem, ale především, klást si otázky sám a občas se na ně pokusit odpovědět. Tomu se říká také přemýšlet. Zkusil jsi to aspoň? (Myslím s tím guglováním.) [mrknutí jedním okem]
Ale nějak jsem si tě oblíbil, tak ti tu naférovku splním tvé přání. (No uznej, že se to sem všechno nevejde.)
A teď zkus otázku a odpověď sám s těma "E/elitama" [chechtot], jestli jsi si jistý, že víš o čem mluvíš... [velký smích]

203652

30.10.2009 13:48

RE: Tohle s tim take primo souvisi

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 203652

Ty si mně nepochopil HHBB?..[smích]

Je od tebe milé, že jsi mi nechal odkaz k samostudiu, kde mohu mimo jiné sledovat kolikrát a v jaké věci RP volil Yes a kolikrát Nope, ale mne zajímala TVOJE argumentace, TVŮJ konkrétní pohled a zejména podložené relevantními podrobnostmi.


Takže jako už tolikrát dříve zase NIC...[smích] a opět potvrzení, že kromě náznaků, které se dají nazvat (jako v případě tvých dřívějších snadno zpochybnitelných ovčích přirovnání) "klouzáním po povrchu" z tebe nic (nebo možná jedině omylem) konkrétního nevypadne.

Je mi jasné, že jsi opatrný. Už několikrát se ti přímé vyjevení tvých názorů a argumentů dle reakcí tvých pozorných oponentů (nikoli neprávem) nevyplatilo a tak si zvolil metodu politiků, tj. hodně a sofistikovaně mluvit, ale nic k věci vlastně neříci.


I tak to jde a k tomu ti dopomáhej řádový maltézák flashnutý jezuitou...[smích]


jansmith[smích]

203697

30.10.2009 14:33

RE: Tohle s tim take primo souvisi

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 203697

Vidíš jendo, dostal jsi všechno. Názory, seznamy, odkazy, návody...
Bohužel si nevíš s tím co ti sdělím rady, a stále chceš, abych tě polopaticky přesvědčoval. Jak nepochopíš, že musíš zapojit svého ducha a odhodit své ego, tak se patrně nikdy od těch voldemortích hloupostí už neodlepíš. Škoda...

203700

31.10.2009 19:07

RE: Tohle s tim take primo souvisi

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 203700

Je to přesně naopak HHBB.

Chtěl jsem po tobě, a to od počátků našich polemik tady, abys k náznakům a jinotajům (které si každý dle výšky své inteligence může vyložit jak chce) doplnil i své NÁZORY a vyložil souvislosti jak jsi k nim dospěl.

O tom je i genius loci a smysl těchto debat na Zvědavci.


Ty se takovémuto (já říkám férovému) přístupu vyhýbáš a jen vytváříš "vlny", které posunu vědění kupředu nepřispívají. To že se "jádru pudla" vyhýbáš problém není. Možná to je tvůj styl a únik a snaha působit dojmem "znalce" je cesta (tvého ega) o seberealizaci.

Problém je, že neodpovídáš na dotazy a své náznaky (dotazy, které tě o to žádají) nedokážeš rozebrat a obhájit. Záměrně píši "nedokážeš", protože pokud bys to dokázal, jistě bys neměl důvod tak neučinit a nesnažil se je ignorovat.


Ale nechme toho. Tímto příspěvkem končím svou debatu s tebou v tomto vlákně (ostatně je to stále dokola o koze a voze..[smích]) a pokračoval bych jedině, pokud bys konečně a sebevědomě začal k debatě přistupovat dle genius loci tohoto webzinu.

jansmith[smích]

203767

27.10.2009 10:50

Pravda.ru

Ursus 83.?.?.?

tak to bude urcute pravda [velký smích]

203338

27.10.2009 12:19

Krasilnikov

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

K tematu

http://www.matrix-2001.cz/autor/477-krasilnikov-vl...

203345

29.10.2009 17:39

Velká Konečná Ruská Hra, aneb pravdivý pohled z minulosti

Janko Král 94.?.?.?

Záměry popsané v tomto článku před mnoha lety se staly nepříjemnými fakty.
http://www.mwm.cz/clanek1.php?id=1290&pjmeno=&kredit=&p1

203629

Příspěvků: 92

24.10. 05:36 Prazak  To budou nejake lacine, nejspis pojizdne zakladny.
24.10. 12:40 mtk  RE: To budou nejake lacine, nejspis pojizdne zakladny.
25.10. 04:21 Prazak  RE: To budou nejake lacine, nejspis pojizdne zakladny.
24.10. 13:13 Arkan  RE: To budou nejake lacine, nejspis pojizdne zakladny.
24.10. 15:54 Rene Bartosek  RE: To budou nejake lacine, nejspis pojizdne zakladny.
24.10. 21:11 baki  RE: To budou nejake lacine, nejspis pojizdne zakladny.
24.10. 08:51 Vymazaný člen  Bohaté Rusko
24.10. 11:48 Franta  RE: Bohaté Rusko
25.10. 21:27  RE: Bohaté Rusko
24.10. 12:43 Gregor  RE: Bohaté Rusko
24.10. 10:50 Joe Black  rozum!!
24.10. 15:52 Gibi z Wilsonova  RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom
24.10. 20:51 Joe Black  RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom
25.10. 08:12 Gibi z Wilsonova  RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom/Milý pane
25.10. 16:21 Joe Black  RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom/Milý pane
25.10. 21:42  RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom/Milý pane
26.10. 21:12 Gibi z Wilsonova  RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom/Milý pane
27.10. 16:48 Oracle  RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom/Milý pane
26.10. 21:18 Goibi z Wilsonova  RE: rozum!!/Rozumne reagovali USA v 1939 kedy čulo obchodovali s Nemeckom/Milý pane
24.10. 16:01 Rene Bartosek  RE: rozum!!
24.10. 20:40 Joe Black  RE: rozum!!
24.10. 22:30 Oracle  RE: rozum!!
25.10. 16:11 Joe Black  RE: rozum!!
25.10. 18:18 Rene Bartosek  RE: rozum!!
25.10. 20:24 Joe Black  RE: rozum!!
25.10. 19:08 Oracle  RE: rozum!!
25.10. 20:30 Joe Black  RE: rozum!!
25.10. 22:38 Oracle  RE: rozum!!
25.10. 00:00 Rene Bartosek  RE: rozum!!
25.10. 00:01 Rene Bartosek  RE: rozum!!
26.10. 00:59 p  RE: rozum!!
26.10. 03:45 Rene Bartosek  RE: rozum!!
25.10. 16:37 Joe Black  RE: rozum!!
25.10. 18:06 Rene Bartosek  RE: rozum!!
25.10. 18:23 Gibi z Wilsonova  RE: rozum!!/ Nehnevajte sa pán Joe Black, ste obrezaný?
25.10. 20:45 Joe Black  RE: rozum!!/ Nehnevajte sa pán Joe Black, ste obrezaný?
25.10. 22:33  RE: rozum!!/ Nehnevajte sa pán Joe Black, ste obrezaný?
26.10. 01:53 p  RE: rozum!!
26.10. 00:37 p.  RE: rozum!!
24.10. 21:27  rozum do hrsti, kolego
24.10. 23:23 jansmith1984  RE: rozum do hrsti, kolego
25.10. 02:33 nevim  RE: rozum!!
25.10. 16:40 Joe Black  RE: rozum!!
24.10. 11:53 Gibi z Wilsonova  Dávam do pozornosti novú ruskú jadrovú doktrínu.
24.10. 12:17 insider  tanec opričniku s maskami
24.10. 12:47 Fred  Napadnout Rusko?
25.10. 13:36 Slayko  RE: Napadnout Rusko?
24.10. 13:56  V podstatě žádná změna
24.10. 16:05 Gibi z Wilsonova  RE: V podstatě žádná změna/ V podstate žiadna zmena tí zlí Rusi
24.10. 15:15 daniela  Podmanění si světa
24.10. 17:50 Prazak  RE: Podmanění si světa
25.10. 08:23 Gibi z Wilsonova  RE: Podmanění si světa/ :D :D :D
24.10. 16:11 kozoroh  Jaka, bude ta treti, to,Vam nemohu rici,ale vim jaka bude ta ctvrta valka.
24.10. 17:15 Gibi z Wilsonova  RE: Jaka, bude ta treti, to,Vam nemohu rici,ale vim jaka bude ta ctvrta valka/Fajn "Kozoroh-u"
24.10. 16:53 Roman  Z jineho uhlu.
24.10. 20:32 Rene Bartosek  RE: Z jineho uhlu.
24.10. 21:33 jansmith1984  RE: Z jineho uhlu.
25.10. 00:48 janko  RE: Z jineho uhlu.
25.10. 00:51 janko  RE: Z jineho uhlu.
25.10. 01:16 jansmith1984  RE: Z jineho uhlu.
25.10. 15:50  zase ta Gnoze
25.10. 19:35 janko  RE: zase ta Gnoze
26.10. 02:13 p  RE: Z jineho uhlu.
24.10. 20:20 fist.of.heaven  us hrají vabank
24.10. 20:21  super článek
25.10. 02:02 Orbital sazkar.net  o facebooku
25.10. 02:37 steve  .. tak jsem to vsecko precetl - a JASNE z toho vyplynulo, ze ..
25.10. 05:45  RE: .. tak jsem to vsecko precetl - a JASNE z toho vyplynulo, ze ..
25.10. 19:45 steve  RE: .. tak jsem to vsecko precetl - a JASNE z toho vyplynulo, ze ..
25.10. 10:21 real  Hodlá Amerika napadnout do 3, 4 let Rusko?
25.10. 16:39 Gibi z Wilsonova  RE: Hodlá Amerika napadnout do 3, 4 let Rusko?/Super príspevok.
25.10. 20:00 swiftblade  NWO
26.10. 02:31 p  RE: NWO
26.10. 03:56 novy zacatek  Je dobre se na to divat i z jine strany
26.10. 14:35 Maut  Asi ne, a když, tak jen někde
26.10. 15:12 abc  Danielovo proroctvo 8:24, 25
26.10. 20:31  Tohle s tim take primo souvisi
26.10. 21:35 jansmith1984  RE: Tohle s tim take primo souvisi
27.10. 14:34  RE: Tohle s tim take primo souvisi
27.10. 20:49 jansmith1984  RE: Tohle s tim take primo souvisi
27.10. 21:48 HHBB  RE: Tohle s tim take primo souvisi
28.10. 00:49  RE: Tohle s tim take primo souvisi
28.10. 20:14 jansmith1984  RE: Tohle s tim take primo souvisi
29.10. 17:48 HHBB  RE: Tohle s tim take primo souvisi
29.10. 20:38 jansmith1984  RE: Tohle s tim take primo souvisi
29.10. 22:06 HHBB  RE: Tohle s tim take primo souvisi
30.10. 13:48 jansmith1984  RE: Tohle s tim take primo souvisi
30.10. 14:33 HHBB  RE: Tohle s tim take primo souvisi
31.10. 19:07 jansmith1984  RE: Tohle s tim take primo souvisi
27.10. 10:50 Ursus  Pravda.ru
27.10. 12:19  Krasilnikov
29.10. 17:39 Janko Král  Velká Konečná Ruská Hra, aneb pravdivý pohled z minulosti

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 34 čtenářů částkou 5 510 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Podívejte se, kam mizí restituce církvím z rozpočtu celého národa11.08.20 06:02 Česká republika 0

Ideopolicie vyšetřuje rasistický článek o požáru bohumínského paneláku10.08.20 09:20 Česká republika 4

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 2

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 7

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 2

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Měnové kurzy

USD
22,22 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,06 Kč
Kanadský dolar
16,71 Kč
Australský dolar
15,90 Kč
Švýcarský frank
24,25 Kč
100 japonských jenů
20,86 Kč
Čínský juan
3,20 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,40 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 186,63 Kč
1 unce stříbra
600,98 Kč
Bitcoin
256 049,67 Kč

Poslední aktualizace: 11.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 752