Diskuze k článku

Vakcína je možná nebezpečnější než samotná chřipka

Příspěvků 60

23.10.2009 7:05

A proto potřebujem lisabon.

fred 85.?.?.?

Aby nám mohli hromadně nakázat povinné očkování.

203022

24.10.2009 2:57

RE: A proto potřebujem lisabon.

Slayko 89.?.?.?

Reakce na 203022

JA si myslim, ze je v tom víc. Myslim si, ze je lisabon kvuli rusku a çíne, jednotna a z jednoho mista rizena evropa, tak aby se neoddelil nejakej stat, nebo staty a aby nesel nejakej stat s ruskem proti evrope, pri nejaky akci. Dále by to i mohlo byt na dalsi valky, treba proti Iranu, nebo i dalsi zemi jako je Syrie. Aby jednotne Evropa a vsechny staty co jsou v lisabonu poslaly vojaky a techniku, aby si USA ulehcily praci. NO ja ji samozrejme necetl, rad bych si ji precetl.

203081

25.11.2009 22:58

RE: A proto potřebujem lisabon.

bandiido 87.?.?.?

Reakce na 203081

ty jsi vul,)a ty skutecne veris tomu ze valka je namirena proti Iranu nebo Syrii a ne proti Tobe???

205734

23.10.2009 8:14

Otázkou není

Sam Ting Wong 213.?.?.?

zda jsou vakcíny bezpečné. Minimálně některé z nich jsou velmi nebezpečné a tato skutečnost je zamlžována - ze zřejmých důvodů, kapitalista potřebuje vytvářet zisk.
Otázkou je, zda se můžeme proti očkování těmito sajrajty bránit. Např. malé děti mají povinné očkování ze zákona. Možná, že na počátku tohoto nařízení byl dobrý úmysl. Bohužel ve světle informací o špinavém podnikání farmaceutických společností nemám k očkování vstřícný postoj. Nicméně rodiče nemají v tomto bodě na vybranou. Pokud očkování dětí odmítnou, může to skončit i odebráním dítěte z rodiny. A pokud WHO zase vyhlásí stav pandemie, nemusí mít na výběr ani dospělí odmítači, kteří pak skončí buď ve vazbě nebo s kulkou v hlavě - což bude učiněno pro jejich dobro...

203026

23.10.2009 10:14

RE: Otázkou není

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 203026

Podle mne je také třeba rozlišovat očkování a očkování. Některá očkování prokazatelně pomáhají a negativní a možné vedlejší účinky jsou v porovnání s ochranou před smrtelnými nemocemi zanedbatelné.

S očkováním začali moudří lékaři dávno před tím, než tuto profilaci novodobé košér farmakorporace přetvořily ve výnosný byznys a že to dobrý byznys je dokazuje i to, jak se kolem něj slétají různé lidské myši ve vysokých funkcích, jako např. bývalý ministr obrany USA Rumsfeld ve vztahu k Tamiflu.


Problém je, že nenažrané košér farmakoncerny a jejich vlastnící v pozadí mají snahu prosadit očkování jako povinné i tam, kde to je velice diskutabilní, jako v případě mediálně nafukovaných chřipek jakou je ta ptačí nebo prasečí. Dokonce i reklama na očkování proti te sezónní je pro zisk do těch správných tzv. košér kapes neodbytná a že tato očkování statisticky nic neřeší již reklama pro ovce nezmiňuje.

Dobrý článek na toto téma je zde:
Jaké jsou zkušenosti s účinností očkování proti chřipce?
http://zdravi.doktorka.cz/jake-jsou-zkusenosti-s-u...


O adjuvantech a nebezpečných přísadách bylo již řečeno dost a nechci spekulovat, jestli jsou tam záměrně pro tzv. vyšší cíle?!?! Že to ale smrdí dokumentují i reakce vysokých politiků (vysokých, ale přesto lokajů), kteří očkování doporučují a když už se nechávají demonstrativně proti prasečí chřipce očkovat, tak mají zvlášť ošetřenou vakcinu, která se plebsu nedostane.

Viz. článek tady na Zvědavci: "Německá vláda v čele s Merkelovou dostane jinou vakcínu, než zbytek populace".


Legrační je i to, že pokud to ještě platí, tak česká vláda a kol. se očkování vzdala ve prospěch tzv. potřebnějších. To je bžunda, co?


jansmith[smích]

203036

25.10.2009 18:09

RE: Otázkou není

Oldis 81.?.?.?

Reakce na 203036

s ockovanim zacal pan pasteur a vakcinu proti vztekline prohlasil vakcinou potom co pred pokousanim naockoval dva dobrovolniky kteri pak zemreli a 48hodin po kousnuti jednoho chlapce, ktery prezil, ale nikdo nevi a tehdy to nevedel ani pasteur, proc. a vzniklo lekarske ockovaci dogma. prakticky mohl hlapec prezit stejn etak bez vakciny a mozna ze by mu nebylo tak zle. jak si vysvetlujete narust starecke demence, rakoviny a podobne? zeptal sem se jednou babicky, jak zemrela jeji matka a babicka mi rekla ze jeji matka zemrela v plne sile fyzicke i mentalni v 80ti letech.

203198

26.10.2009 11:40

RE: přídavné látky

Muchomůrka 81.?.?.?

Reakce na 203036

Myslím si, že není nikdy na škodu uvést slova odborníků - uvádím odkaz na pokračující článek o nebezpečných přídavných látkách ve vakcínách proti chřipce, které jsou pro děti v USA povinné. Tudíž děti v USA povinně dostávají do těla vysoce toxické látky, neuvěřitelné! To je racionalita 21. století, toto.

http://zdravi.doktorka.cz/nebezpecne-pridavne-latk...

203253

23.10.2009 13:23

RE: Otázkou není

abc 89.?.?.?

Reakce na 203026

Brániť sa možme odmietnutím po poučení o zložení vakcíny a jej možných následkoch. Hlavne sa nedať zastrašiť. Aký je súčasný stav v SR, pozrite si video. http://dolezite.sk/Ockovanie_a_rizika.html

203047

23.10.2009 17:04

RE: Otázkou není

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203047

http://dolezite.sk/Ockovanie_a_rizika.html

203060

23.10.2009 14:16

este jednou

Marjura 194.?.?.?

Reakce na 203026

No jo, tyhlety konspiracni weby, ktere pouzivaji vedeckou formu a vymysleny obsah !
presna cisla o H1N1 na http://www.who.int/csr/don/2009_10_16/en/index.html (uplne dole)
pripadne na http://www.who.int/csr/don/en/, kde vychazi kazdy tyden aktualni cisla kolik je nakazenych a kolik mrtvych.

clanek obsahuje naprosto odlisne cisla a proto se neda duverovat ani zbytku informaci, ktere v nem jsou. [chechtot]

Na strankach WHO uvidis, ze celkem uz je evidovanych vice nez 399232 nakazenych a z toho jiz uz vice nez 4735 zemrelo. Nic to samozrejme nerika o tom, jestli zemreli jen kvuli H1N1 a nezemreli by i na obycejnou chripku, jako tisice lidi kazdy jiny rok. Zprava rika jen, ze nejmene 4735 lidi melo v dobe smrti v tele virus H1N1.

proc bych mel verit clanku, kde se vyskytuje hodne prokazatelne chybnych dat. neuvadi zadne dukazy, zadne odkazy na oficialni zdoje, kde by se to dalo overit. proste jedna pani povidala. ma to asi stejnou verohodnost, jako kdyz ti neco povida baba na vesnici pred konzumem

ten clanek sleduje evidentne nejaky cil a vsechny slova jsou tam poskladane prave kvuli tomu aby k tomu cili ctenare posunul. aby to ziskalo na "duveryhodnosti" tak se uvede citace z nejakeho vedeckeho casopisu vytrzena z kontextu, bez uvedeni cisla, datumu a nazvu clanku, aby se to nedalo dohledat. pripadne staci kdyz ten casopis ma v nazvu slovo "science". autorovi se da pred jmeno nejaky titul, jako napr. ted Dr. atd...

Nekdy mi to pripada, ze ty clanku jsou snad nejaky skolni cviceni pro studenty zurnalistiky a ze za to snad dostavaji zapocty. Reader's Digest Vyber byl plnej takovych clanku.

a k tomu prekladu: original vysel 17.7. clanek pracuje s cisly takovym zpusobem, ze ctenar nabyva dojmu, ze jde o cisla aktualni, takze fakt, ze nikde na zacatku clanku neni zdurazneno, ze jde preklad 3 mesice stareho clanku, svedci o kvalite "editora", jak se na konci pojmenoval pan prekladatel

[bliji]

203051

23.10.2009 17:37

RE: este jednou

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203051

Mohl vedet jakym zpusobem se pozna pravda tak od monitoru PC v oficialni nebo jakekoliv jine statistice? Ale tady pan Solis se o to docela zajima. Je to docela dobre ozdrojovane. Nemecka vlada se nechala ockovat vakcinou bez adjuvans, mozna i z duvodu, ze kancleraka Merkelova ma kvalitni vysokoskolske vzdelani v chemii a fyzice. Bez adjuvans probiha ockovani i v Madarsku mimo jine je vakcina nekolikrat levnejsi.Ceska ministryne zdravotnictvi i hlavni hygienik se nechali ockovat kupodivu vakcinou proti bezne chripce. O tom zda obsahuje adjuvans se v mediich nezminovali.

Faktem je, ze chripkova sezona na jizni polokouli uz probehla bez nejakeho vetsiho mnozstvi umrti, pripadne manipulace se statistikami na tomto faktu nemuzou nic zmenit!! V CR bylo evidovano jedno, slovy jedno umrti na praseci chripku, takze bych rad vedel nejaky logicky duvod pro masivni ockovani. Jsem zvedavy jak dojde k tem 10 000 umrti a jak pujdou odlisit od bezne chripky, ci dlasich zdravotnich komlikaci u starych lidi, kde jakekoliv onemocneni je zdravotni riziko. 17. rijna psali v oficialnich novinach ne na konspirativnim webu, ze chripkova epidemie ma propuknout do 3 nedel, tak uvidime jestli bude mit horsi prubeh nez na jizni polokouli. Doufam, ze bude existovat statistika u obeti s ockovanim ( ktere jim nepomohlo ) a kteri zemreli bez ockovani. Ceska lekarska komora a cesti zdravotnici jsou zrejme konspirativci va masovem meritku.

http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

http://www.novinky.cz/domaci/181823-chripkova-epid...

http://www.novinky.cz/domaci/182321-prvni-obet-pra...

http://www.novinky.cz/domaci/181902-chripka-ohrozu...

http://www.novinky.cz/domaci/180728-zdravotnici-se...

Budou od úterka Maďaři pokusnými králíky?

Očkování proti prasečí chřipce -- pátá kolona mezi biologickými zbraněmi?

Stane se díky prasečí chřipce z lidstva stádo volů?

203064

23.10.2009 18:50

odpoved pre Marjura

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Reakce na 203051

keby sa robili statistiky kolko ludi v moment smrti malo dlhe nechty, tak by nejaky bulo povedal ze dlhe nechty su najsmrtelnejsia vec na zemi. Alebo kvapavka a kandidoza detto.
Na nasledky obycajnej chrikpy rocne zomrie 500 000 ludi. WHO riadia ludia, ktori pracovali v farmaceutickych firmach. WHO sirila obrovsky strach z prasacej chripky. Ty im veris?

203066

24.10.2009 17:48

RE: odpoved pre Marjura

mtk 78.?.?.?

Reakce na 203066

Nejlepší lékárna je vlastní tělo, pokud mu klasická medicína neháže klacky pod nohy. Největším nebezpečím pro zdraví člověka je strach (stres) a chemie. Proto je třeba v prvé řadě poslat všechny ty strašáky (jako HIV, cancer, H1N1) někam, nejlépe do ř-ti farmaceutům, a jiným Rumsfeldům.

203124

24.10.2009 17:55

RE: odpoved pre Marjura

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 203124

Opatrný souhlas, ale zas tak jednoduché to není. Strach z d/raka nemůžete jen tak vytěsnit, to nefunguje. Nejdřív se s tím d/rakem musíte poprat a přemoci ho. Pak už se nemusíte bát a zanikne i potřeba nemoci, která je koneckonců jen výstražným světlem hlásícím přítomnost draka v jeskyni.

203127

24.10.2009 19:24

RE: odpoved pre Marjura

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 203124

[cool]
A ještě ten Rumsfeld bez sfelda s horkou vodou, trochu koření, a je to.

203130

24.10.2009 22:53

RE: odpoved pre Marjura

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 203124

Zase souhlas mtk. Lidské tělo má k dispozici vše potřebné, aby se udrželo v dobrém zdrav.stavu a pokud mu do toho negativně nezasahuje pomýlený "mozek" člověka (tj. jeho prohřešky proti správné životosprávě a živ.stylu, plus nadměrný stres, ať je jeho příčina jakákoli) tak by se průměrně měli lidé v dobré kondici dožívat 120let. Není to chyméra, takoví lidé existovali a možná existují i bez výdobytků alopativní medicíny i dnes.

Geneticky i jinak je na to člověk vybaven, i když samozřejmě genetické mutace a chyby nebo znečišť.prostředí, které negativně zasáhnou mnohem dříve (někdy před narozením) se také nedají vyloučit.

V zásadě jde o analogii na NWO a vlivu tzv. Voldemortů, kteří podle někoho neexistují a podle jiných dle evidentních důkazů existují naopak VELMI.


Voldemortí Systém, který nás skrze propagandu a nesprávnou a pokřivenou VÝCHOVU od dětství ovlivňuje přistupuje k lidskému zdraví stejně jako ke všemu ostatnímu. Brainwashingem podněcuje k zdraví poškozujícím závislostem (pro peníze do těch správných kapes, rostoucí HDP a MOC) a nejdříve vede většinovou populaci k sebepoškozování, aby ji potom za peníze jako dobrodinec nabídl prostředky jak se léčit a KRUH se uzavírá.

Věřím tomu, že HHBB, Joseph nebo Vojta vidí věc jinak a podle nich je vše jinak, ale myslím, že důkazů je tolik, že to takto interpretovat mohou opravdu, opakuji opravdu velmi těžko...[smích] Podotýkám, že to co jsem napsal je z hlav mnoha velmi vážených odborníků a duchovních učitelů a že netvrdím, že moderní medicína (zejména traumatologie a chirurgie atd.) není pro nemocné velkým dobrodiním.


O něco níže to diskuzní přítel HHBB (jak on rád) bonmotuje Rumsfeldem, jako by nevěděl, že právě bývalý ministr obrany USA Rumsfeld je na byznysu např. z Tamiflu VELMI finančně zainteresován. V podstatě se zde na Zvědavci v uvozovkách motáme kolem jediného slova a tím je farizej nebo pokrytec. Slova, kteří mají někteří snahu zasunout za oponu a které jiní naopak na důkazech akcentují.


V jiném vlákně jsi se zeptal na tu latinizaci, ale button k reakci již nebyl k dispozici a tak krátce zde:

Nevypovídá to o ničem. Ani že to jsou nesmysly, ani že to je pravda, spíše to bude tak jak si naznačil. Nikdo z diskutujících si s tím nevěděl rady a nejvíce paradoxně ten, který s tím do debaty přišel, tedy HHBB. Správně jsi napsal, že jde o Pravdu a nikoli o to jestli jinotajník HHBB mlží nebo něco odkrývá.

Podle mne jde o to, že na hledání musí být vždy ochota jít k podstatě, a to bez pokrytectví a snahy se předvádět. V té debatě, ke které se nyní vyjadřuji k tomu nedošlo a je na tobě a dalších případných čtenářích abyste si zhodnotili, kdo k podstatě mířil a kdo se sofistikovaně "jádru pudla" vyhýbal. Možná když budeme trpěliví, tak jinde se nám nakonec odpovědi dostane.....


jansmith[smích]

203149

25.10.2009 23:29

RE: odpoved pre Marjura

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 203149

Něco jsme probrali tady a tady a dál také, mnoho pravd, mnoho jader pudlů a furt nic ?

203227

26.10.2009 20:28

RE: přesně tak, střízlivý odhad je,

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 203051

že na normální chřipku umírá 0,1% kdežto na tuto prasečí 1% - čili desetkrát více. Ale relativně zdravému a silnému člověku by snad přesto měly stačit betaglukany (či hlíva ústřičná) a myslím, že těm hodně nemocným by se mohl podávat interferon alfa (první genetickým inženýrstvím vyrobený lék na základě poznatku o embryonálním interferonovém komplexu, který zabraňoval zkáze vajec a embryjí nákazou chřipkou.) Protože to je však drahý lék (ani u nás se nikdo nechopil možnosti jej vyrábět a levněji, byť doba patentové ochrany 20 let již uplynula - i když , nejekonomičtější je to spojit s výrobou krevní plazmy, kterou potřebuje), tak se o tom mlčí.

203297

26.10.2009 21:04

RE: přesně tak, střízlivý odhad je,

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 203297

Osobně dávám přednost riziku že na nějakou chřipku umřu, jako mnoho jiných, statistika je mi jedno, protože to riziko beru jako zcela normální. Ovšem riziko z očkování jako normální neberu, neb bych si ho způsobil sám a vědomě tím očkováním, takže i kdyby malé zcela vyhnutelné. Ergo kladívko očkovat se nenechám.

203301

23.10.2009 9:36

Diví se pak někdo ??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

"Naštěstí všímaví a bystří pracovníci laboratoře v České republice na to přišli včas a spustili poplach dříve, než došlo k celosvětové katastrofě."

Diví se pak někdo některým našim odborníkům, že sami příliš nevěří oficiálním zprávám svých "kolegů" a sami se očkovat nechtějí?
[mrknutí jedním okem]

203033

24.10.2009 20:51

RE: Diví se pak někdo ??

E123 78.?.?.?

Reakce na 203033

"Všímaví a bystří pracovníci" tak to je vážně k smíchu. I hlupák by poznal, že je něco špatně, když začnou chcípat naočkovaná zvířata... Virus se nejspíš jen zázrakem nerozšířil do okolí. Mimochodem to "okolí" bylo o tomto nebezpečí informováno až zhruba po měsíci. Holt člověk na prvním místě že ano... [bliji]

203140

23.10.2009 11:53

vakcína,chinin

insider 85.?.?.?

Haškuv světoznámý hrdina prochází peripetiemi,které lety nemění ani zpusob jejich dávkování,takže lze uvažovat,že i po vakcínaci se lze dožít požehnaného věku. Zřejmě milý občan Švejk má imunitu proti všemu,že poslanec bledne závistí. Hašek mu také nedává do vínku poznání STRACHU,ani gloriolu blazeovaného ega,spíše rovnováhu obého.http://www.youtube.com/watch?v=0lp_6nLf_AE [cool]

203043

23.10.2009 12:28

Skvalen

Cynik 88.?.?.?

Nevim, nejsem odbornik a informace mam pouze z literatury, ale prave skvalenu se prisuzuji prevazne pozitivni ucinky. Skvalen se vyskytuje v obilnych kliccich, amarantovych semenech a hlavne v olivovem oleji. V oblastech kde je hojne pouzivan olivovy olej, tedy zejmena ve Stredomori, byl zaznamenan snizeny vyskyt rakoviny a chorob zpusobenych vysokou hladinou cholesterolu. Tento fakt je prisuzovan tamni pomerne vysoke konzumaci olivoveho oleje, konkretne v nem obsazenem skvalenu. Pokud by byla kontraindikaci snizena imunita o ktere je zminka v clanku, nebylo by to prave v teto zemepisne oblasti patrne? Otazka je, co se stane, pokud se bude skvalen prijimat do tela jinou nez oralni formou.

203046

23.10.2009 21:02

RE: Skvalen

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 203046

Asi bych vnimal jisty dosti podstatny rozdil mezi prijmem oleje prirozenou cestou (tedy pres zaludek) a prijmem v injekcni forme do svalu nebo zily... V pripade oralni formy bude skvalen stepen zaludecnimi enzymy stejne jako jine tuky a do krve se vstreba zcela jina latka...

203071

23.10.2009 14:22

Jazyková poznámka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Co se týče těch "adjuvantů", tak správně "česky" je to adjuvans, adjuvancia

203052

23.10.2009 15:43

Hmm.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Takze dlouhodoby vliv? Jeden z akutnich problemu zapadu je starnouci populace. Nekdy se z meho racionalniho pristupu, ktery si nemuze prilis casti dovolit luxus emoci dela spatne i mne samotnemu.

203055

23.10.2009 15:59

TO JSOU VĚCI, TO JSOU NÁHODY !!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Očkování vám život prodlouží, vitamíny zkrátí [překvapení] [překvapení]

http://zdravi.idnes.cz/pozor-na-vitaminove-doplnky...

Právě teď, před očekávanou pandemií - koukejte se vzdát prevence ovčané [mrknutí jedním okem]

203057

23.10.2009 17:20

ne vakcine!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Mam kamarada veterinare ktery pracuje ve statni referencni laboratori,a jednoduse mi vysvetlil nesmysl vyroby takove vakciny natoz efektu ockovani.Lidska chripka je vysoce nakazliva,ale malo patogenni.Praseci naopak.Mutace ktera vznika je nahodna i v globalnim meritku zanedbatelna,vsak velice nebezpecna(kolik lidi ve svete zemrelo na takovu mutaci???).Co jsem slysel,tak mesicne ve svete na komplikace obycejne chripky umira kolem 1000 lidi...Doktori to vedi,aspon ti,co se o to zajimaji.Vsak mamon je dulezitejsi.Penize se nevydelavaji na infirmacich(ti sikovnejsi),a na duvere blbejsich.

203062

23.10.2009 19:12

Žaloba na Rockefellerovy farmaceutické parchanty

Maut 88.?.?.?

Nevím, jestli mi to editor povolí, ale našel jsem materiál, který odhaluje, že nejde jen o ten olej, nejde ani jen o rtuť, co se přidává do multivakcín v koncentraci 200 x vyšší než maximálně povolené, a to i kojencům, kterým bourá imunitní systém už v kolébce a způsobuje řadu poruch včetně autismu. Ví se to už 30 let, viz slyšení sen. Kennedyho v US Kongresu, a nic se neděje, žádná náprava. Proč? Je to v systému. O jakém systému se píše v níže uvedené výtahu z článku "Complaint Against Genocide and Other Crimes against Humanity Committed in Connection with the Pharmaceutical 'Business With Disease' and the Recent War Against Iraq. Tato žaloba byla podána u International Criminal Court v Haagu lékařem Matthiasem Rathem jménem celého lidstva 14. června 2003. and others on behalf of the people of the world The Hague, June 14, 2003
úplný text: http://www.laleva.cc/The_Hague/hague_complaint.pdf
http://www4.dr-rath-foundation.org/THE_FOUNDATION/About_Dr_Matthias_Rath/dr_rath.htm Snad mi pan editor umožní zprostředkovat český překlad výtahu žaloby, i když asi silně překročí povolený rozsah. Výňatek z první důkazní části žaloby
1. Důkazy o genocidě a dalších zločinech proti lidskosti spáchaných v souvislosti s farmaceutickým "obchodem s nemocemi"
Uvedené specifické důkazy prokazují, že obvinění jsou odpovědní za záměrné udržování a rozšiřování chorob s cílem vyvolat nové choroby a rozšiřují použití léčiv, kdysi registrovaných pro jedinou chorobu, na tolik dalších onemocnění, jak je jen možné.
K dosažení těchto strategických cílů obvinění v globálním rozsahu navrhli, realizovali, řídili a organizovali podvodné obchodní schéma, jehož ekonomický dopad nemá obdoby v celé lidské historii.
1.1. Úmyslné rozšiřování (spektra) chorob
V následujícím specifickém důkazu ukazujeme, že obvinění vědomě udržují a rozšiřují současná nejběžnější onemocnění navzdory tomu, že by těmto chorobám mohlo být efektivně předcházeno a mohly by být z velké části vymýceny, což by zachránilo milióny životů.
1.1.1. Koronární srdeční choroby
Základní příčinou chorob srdeční tepny a infarktů je strukturální oslabení a narušená funkce arteriální stěny, což se - podobně jako kurděje - projeví při dlouhodobém nedostatku vitamínů a dalších nepostradatelných živin.
Farmaceutické přístupy k prevenci a léčbě kardiovaskulárních onemocnění však tyto příčiny úmyslně ignorují a raději se zaměřují na ošetřování symptomů, jako například snížení hladiny cholesterolu v krvi.
Zatímco se záměrně vystříhají léčby onemocnění, kvůli níž jsou prodávány, vyvolávají škodlivé vedlejší účinky těchto farmaceutických drog nová onemocnění. Celkový celosvětový počet obětí kardiovaskulárních chorob v důsledku těchto úmyslných zločinů obviněných předsta...Automaticky kráceno

203067

23.10.2009 20:31

Musíme niečo vyjasniť

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Aké slovo sa použilo v anglickom originále:
Sqalene-skvalén-je dôležitým medziproduktom pri syntéze cholesterolu, čo je prekurzorom pre všetky steroidné hormóny ako aldosterón, kortizol, androgény a estrogény.
Sqalane-skvalán- vlastne je nasýtený skvalén, má označenie R36/37/38-čo znamená že dráždi oči, dýchací systém a kožu, môže každý predstaviť aké to má účinky na imunitný systém, keď sa tento -vlastne-jed dostane priamo do krvného obehu. [bliji]
Zdroje (po anglicky):
Skvalén
Skvalán


PS:Som chemik a ešte k tomu som rok študoval na lekárskej fakulte, takže viem o čom hovorím.

203068

25.10.2009 10:43

Vlastní zkušenost s vakcínou proti tetanu a řešení vedlejších účinků.

zero zreo (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Po zameškání přeočkování proti tetanu jsem měl obdržet 3 vakcíny. Po první jsem měl teploty 38,5-39,5 C° pět dní v kuse. Denně jsem vypotil 5-8 litrů čaje. Po druhé to bylo obdobné,akorát to trvalo 7 dní. Měsíc mi pak trvalo než se mi vrátila síla. Na třetí jsem už nešel. Za rok mi začala cestovat po těle vyrážka. Chvíli vypadala jako atopický ekzém,chvíli jako lupénka. Po čtyřech letech problémů a také vzhledem k dřívější smrtelně silné alergii na včelí jed, jsem se odhodlal ke třem jaterním očistným kůrám (odstraňuje jaterní a žlučníkové kameny) na bázi hořké soli a olivového oleje. Poté co jsem použil kůru za pomoci jedlé sody a javorového sirupu (změna Ph těla),mi okamžitě zmizely dlouholeté artrotické bolesti,vyrážka a začaly mi na hrudi narůstat pigmentová znaménka. Nešel jsem na kožní,dezinfikoval jsem je lihovou propolisovou tinkturou. Posléze se utvořil pod nimi otok o velikosti dvou chlapských dlaní,kolem nich se tvořily uhry a jimi vytékala lymfa plná svinstev. Používal jsem bylinné výtažky od dedekkorenar.cz. Jejich detoxikační účinek byl tak razantní,že jsem byl 3 dny lehce přiotráven toxiny,tj.slabý a apatický a můj pot strašlivě smrděl. Pigmentová znaménka úplně zmizela. Po vytečení toxické lymfy a zmenšení otoku se na tomto místě utvořila stařecká pergamenová kůže. Byla výrazně tmavší jak okolní. Někde jsem se dočetl že takto vypadá kůže intoxikovaná těžkými kovy. Ta se posléze oloupala podobně jako spálená kůže. O složení vakcín ostatně mluví na mustwatch.cz i Anita Petek.Tato léčba mi zabrala celé letošní prázdniny a po ní zmizely i dlouhodobé deprese. Rovněž jsem si postupně behem roku nechal vyměnit amalgámové plomby za plastové. Na odstranění alergie si ale budu muset ještě chvíli aktivně počkat,minimálně do doby co zmizí chronická,tj.alergická rýma.

203177

25.10.2009 17:42

Kde jsou nase svobodna media?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Co predsedkyne WHO, ktera tvrdila, pred nekolika tydny, ze vakcina je bezpecna a duveryhodna? Kde je pravni stat, kdyz farmaceuticke koncerny ziskali pravni imunitu za pripadne negativni dusledky vakcin?
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

203193

25.10.2009 18:19

RE: Kde jsou nase svobodna media?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 203193

Farmaceuticke firmy financne prispivaji do kasy WHO.

203201

25.10.2009 19:40

RE: Kde jsou nase svobodna media?

H.Linek 76.?.?.?

Reakce na 203201

Ale prosim vas, bezte s temi nesmysly do haje. Kazda vakcina se pred pouzitim poradne testuje.
Ja mival chripku kazde 2-3 roky a vzdycky jsem po ni byl jeste nekolik mesicu strasne zeslably. Poslednich 12 let se davam ockovat, chripku jsem od te doby nemel, komplikace take ne.
Nejspis si priroda sama snazi pomoct. Paranoidni jedinci kteri neveri ani lekarum se nedaji ockovat, umrou a bude od nich pokoj. [smích]

203211

25.10.2009 21:12

RE: Kde jsou nase svobodna media?

tomas1121 78.?.?.?

Reakce na 203211

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [bliji] pan je mimozemstan?

203218

25.10.2009 22:29

H.Linek má vzláštní poruchu - profesionální papouškování masmédií, vzláště naší ČT!!!

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 203211

Nebudu se příliš rozepisovat - velká část našich lékařů se nedá očkovat!!! Přesně to řekl prezident lékařské komory ČR MUDr.Milan Kubek,že je velmi podezřelé, když firma , která vyrábí vakcínu se
distancovala od vedlejších účinků a také si dala jako podmínku do smlouvy, že nebude za škody z vedlejších účinků ručit, ačkoliv jiné standardní smlouvy jsou s ručením!!!!!!!!!!!!!!
Takže H.Linek zase kecáš, jako obvykle!!! Hele , já ti poradím!!!
Pusť si televizi,nejlépe když vysílá NOVA, uvař si kafe a vlez si do ní a bude ti dobře a tady přestaň otravovat!!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

203221

26.10.2009 5:35

RE: Kde jsou nase svobodna media?

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203211

>Ale prosim vas, bezte s temi nesmysly do haje. Kazda vakcina se pred pouzitim poradne testuje.
>Ja mival chripku kazde 2-3 roky a vzdycky jsem po ni byl jeste nekolik mesicu strasne zeslably.

Ja jsem byl jeste pred dvema roky zasadne proti ockovani na chripku. Mel jsem ji dvakrataz trikrat do roka a jak se rika s doktorama jsem ji lecil tyden a bez nich sedm dni. Je pravda, ze si telo samo pomuze, ale za jakou cenu. Presne jako vy po tom tydnu jsem byl vycerpany dalsi mesic. Ted jsem se nechal uz podruhe ockovat a dva roky jsem chripku nemel. Moje rodina je na tom stejne. Na ockovani proti praseci chripce jdu pristi tyden. Reci, ze je vakcina nebezpecna jsou naprosty nesmysl. Kdyby se jen jednomu cloveku neco po ni stalo, tak by se to neutajila a byl by z toho jeste vetsi hubuk, nez jsou reakce na tento clanek. Ockovani je dobrovolne a paranoicke reci o zazracnych vydelkach jsou smesne. Ja jsem kuprikladu nezaplatil za ockovani ani penny. Kazdy at se rozhodne svobodne za sebe a at neodrazuje hloupym tmarstvim ty, co chteji zit zdrave. Samozrejme, ten kdo chripku nedostal za deset let, pro toho je to zbytecne, ale kazdy ma imunni system jiny a je nachylny na neco jineho. Jeho podpora spravnou vakcinaci je pro zdravi vyznamnym faktorem.

203240

26.10.2009 15:28

RE: Kde jsou nase svobodna media?

Občasný čtenář 24.?.?.?

Reakce na 203240

>Na ockovani proti praseci chripce jdu pristi tyden. Reci, ze je vakcina nebezpecna jsou naprosty nesmysl. Kdyby se jen jednomu cloveku neco po ni stalo, tak by se to neutajila a byl by z toho jeste vetsi hubuk, nez jsou reakce na tento clanek.

http://aktualne.centrum.cz/report/stalo-se/clanek.phtml?id=651025

203264

26.10.2009 15:37

RE: Kde jsou nase svobodna media?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203264

http://aktualne.centrum.cz/report/stalo-se/clanek....
A jeste k tomu pridam tohle, i kdyz zajem velkych medii ve svedsku zverejnit tuto informaci je velmi vlazny. Nejde totiz o statistiku 1 ku milionu, ale cisla se z udaju clanku se pohybuji nad 10%, ale spise to bude vice.
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

203265

26.10.2009 16:05

RE: Kde jsou nase svobodna media?

Občasný čtenář 24.?.?.?

Reakce na 203265

Já to samozřejmě vím. Ten odkaz jste sem už dal dříve. Ono ta vakcína proti prasečí chřipce není dlouhodobě testovaná,(možná původně s dobrým úmyslem rychlé prevence), tudíž vedlejších účinků tam může být řada. Navíc pokud je člověku nad 49 let má prý dostatek obranných látek, protože s podobným virusem se už za svého života setkal. Tudíž by měl mít vytvořenou imunitu a očkování je na nic. Tolik sdělení mého lékaře.

203271

26.10.2009 16:34

RE: Kde jsou nase svobodna media?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203271

Ja jsem ten druhy odkaz uz taky pouzil podruhe. Ale vite nekteri lidi, to zrejme potrebuji zopaknout vicekrat. Mozna si to casem i prectou. Abych byl srozumitelnejsi. Lidi, kteri jsou osobne mne blizci jsem varoval, aby se rozhodne nenechali ockovat. Lidi jak jsme napr. my dva a hromada dalsich neni treba varovat pred ockovanim. Psat neco pro lidi, kteri tvrdi, ze ockovani je otazkou zivota ci smrti nema smysl. Bud tomu fanaticky veri anebo lzou a sami se ockovat nenechaji ani nahodou.

Ale existuje obrovske mnozstvi lidi, pro ktere stoji za to obetovat trochu sveho casu a varovat je. Nekdo vytahne ven informace, ktere meli zustat utajene, nekdo napise clanky, nekdo aspon diskutuje s lidmi, kteri se prilis o tento typ informaci nestaraji a neprijdou s nim do styku... Vite ja jsem hluboce verici clovek a az jednou budu stat "tvari tvar" absolutnu, tak nektere veci nebo i necinost by se obhajovali velmi obtizne. [smích]

203275

26.10.2009 15:44

RE: Kde jsou nase svobodna media?

abc 89.?.?.?

Reakce na 203264

Človeče prebuď sa! Média nie sú ani "slobodné" ani "naše". http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=9686

203267

27.10.2009 1:29

RE: Kde jsou nase svobodna media?

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203264

>>Na ockovani proti praseci chripce jdu pristi tyden. Reci, ze je
>vakcina nebezpecna jsou naprosty nesmysl. Kdyby se jen jednomu
>cloveku neco po ni stalo, tak by se to neutajila a byl by z toho
>jeste vetsi hubuk, nez jsou reakce na tento clanek.

>
>http://aktualne.centrum.cz/report/stalo-se/clanek.phtml?id=651025

Nikde nevidim zadny dukaz, ze tohle pomerne dost vzacne ochrnuti ma svedomi ockovani proti chripce. Samozrejme, ze kazdy clovek muze mit odlisne alergie, ale na to se lekar pred ockovanim pta. Lide kteri maji alergii na vejce by se ockovat nemeli nechat. jinak skutecnost je takova, ze v rijnu meli zdravotnicka zarizeni v USA obdrzet 40 mil vakcin a do dnesniho dne jich dostali jen 16 mil. Na ockovani cekaji u lekaru zajemci tri az ctyri hodiny a denni pocet ockovanych je znacne nizsi nez zajemcu. Ti vsichni jsou samozrejme hloupi, naleteli, protoze nedokazi jako zdejsi domaci lecitele rozchodit tuberkulozu, lues, detskou obrnu, encefalitidu, kapavku, tetanus, vzteklinu a dokonce ani blbou rymu, jako ja. Az zacnu chodit po ockovani pozpatku, tak vam dam vedet. Prisaham!

203319

26.10.2009 19:31

RE: Kdyby se jen jednomu cloveku neco po ni stalo...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203280

Fox News to je jiste ten hodnoverny zdroj informaci i pro pana Prazaka, Linka.... Vakcina aplikovana na konci srpna a jedna lidska tragedie spojena s onemocnenim distonie. I podle oficialnich udaju WHO je max. pripustna davka rtuti za den 40 mikrogramu. Ve vakcine ma jedinec dostat jednorazove 50 mikrogramu rtuti v kombinaci se skvalenem, ktere radikalni zvysuje sireni vakciny od mista vpichu v organismu. Jakym zpusobem toto zrychlene sireni v tele ovlivnuje toxicitu?

V ockovacich latkach se jedna o organicky derivat rtuti slouzici ke konzervaci vakciny, jmenuje se to obchodne thimersal (etylmercuri-thisalicylat sodny ). Typicke ockovaci schema pro deti je TBC, polio, zaskrt, tetanus, cerny kasel, hemophilius influence B, spalnicky a virovou hepatitidu B. Behem prvnich 6-ti mesicu jde o zatez pro dite 180 mikrogarmu rtuti. Referencni davka rtuti je 0.1 mikrogramu/kg/den podle doporuceni US EPA. Tahle konzrevacni latka se pouziva od 30-tych let. Prvni pripad autismu u ditete byl zanamenan roku 1943, u ditete narozeneho roku 1930. Pred rokem 1970 1 pripad autismu na zhruba 2 000 deti, dnes je pomer 1 ku 150. Argument pro bezpecnost je, ze se jedna o ethyl derivat, takze to nema byt tak nebezpecne jako u methyl derivatu a nema to umoznit hromadeni v tele, polocas "rozapdu" v tele je 7-10 dnu. Jak tech 7-10 dnu ovlivni pouziti skvalenu? V kazdem pripade pocet autismu u deti vzrostl o 800%. To je prosim nepopiratelny fakt.

Pozitvni ucinky vakcin maji prevazovat. Na jizni polokouli probehla chripkova sezona bez masivniho ockovani proti chripce, vakciny v te dobe neexistovali ci by nemeli existovat a zeme jizni polokoule by si to finance nemohli ani dovolit. Lide ziji v horsich ekonomickych i hygienickych podminkach, kolikart maji problem mit 3 jidla denne, cistou vodu... Nedolso k zadneme dramaticky zvysenemu poctu umrti na chripku, at uz klasickou nebo tu z genetickeho hlediska zajimavou kombinaci, ktere se rika praseci.
http://www.ipsen.cz/informace-pro-sirokou-verejnos...
http://www.solen.sk/index.php?page=pdf_view&pd...

203293

26.10.2009 20:05

RE: Kdyby se jen jednomu cloveku neco po ni stalo...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203280

O toxicite organosloucenin rtuti se vi neni se treba unahlovat, ale pokud by byla vakcina bez pouziti techto konzervacnich latek, jiste by bylo lepsi ji pouzit. Jedna se o konzervacni latku, takze mnozstvi ve vakcine nejde prilis snizit. WHO tvrdi, ze skvalen je bezpecny, ale nerika nic o tom, ze je rozdil mezi prijmem skvalenu travicim system a vpichem injekcni strikacky. Jak je mozne, ze veterani valky v zalivu vykazuji v 95% pripadu protilatky na skvalen v imunitnim systemu? Lidi s onemocnenimi GWS ( gulf war syndrom ), dale zadny z ucastniku valky v zalivu, ktery nema imunitni reakci na skvalen netrpi chorobou GWS. Jakym zpusobem skvalen pusobi v kombinaci s jinymi castmi vakcin?
http://www.blisty.cz/art/14646.html
http://news.egypt.com/ar/Czech/208036.html
http://www.czechfp.cz/site/?p=8009
http://orgo-net.blogspot.com/2009/06/straseni-chri...

203295

26.10.2009 20:12

RE: Kdyby se jen jednomu cloveku neco po ni stalo...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203295

Tohle je hodne dulezite, takze to zvyraznim, aby to v tech odkazech nezapadlo. Cituji:

Podle Matsumota dnes „skvalenové adjuvanty jsou klíčovou přísadou v celé nové generaci vakcín určených k masové imunizace po celém světě“, i když výzkumníci z Tulane Medical School a Armádníhu institutu Waltera Reeda dokázali, že „imunitní systém specificky reaguje na molekulu skvalenu.“

Imunitní systém „ji vidí a rozpoznává jako tukovou molekulu přirozenou pro tělo. Skvalen není jen molekula nacházející se třeba v koleni nebo lokti, nachází se v celém nervovém systému i mozku.“ Když je injekčně podána do těla, imunitní systém na ni zaútočí jako na nepřítele, kterého je třeba vyloučit. Jíst a trávit skvalen není žádný problém. Ale jeho injekce „podnítí celý imunitní systém k útoku, což způsobí sebedestruktivní křížové reakce proti stejné molekule na místech, kde se v těle přirozeně vyskytuje – a která jsou kritická pro zdraví nervového systému.“

Jakmile začne sebedestrukce, už se nezastaví a tělo dál dělá molekulu, na je niž imunitní systém trénován reagovat útokem a destrukcí.

Dr. Bonnie Dunbar, imunolog, také provedla rozsáhlý výzkum o nemocech spojených s hepatitidou B a nalezla podobné autoimunitní procesy, obsažené v molekulárních mimikrech u lidí se zničujícími neuroimunními syndromy poté, co dostali injekce vakcíny.

Massumoto říká, že „skutečným problémem při užívání skvalenu není, že napodobuje molekulu nacházející se v lidském těle; je to táž molekula. Takže co američtí vědci pojali jako podporu vakcíny (a dnes se vyvíjí v laboratořích), byla jiná „nanobomba“, podněcující chronickou, nepředvídatelnou a ochromující nemoc. Když NIH … tvrdil, že skvalen bude bezpečný, protože je v těle přirozený, pravý opak byl pravdou,“ a samozřejmě stále je. „Přirozená přítomnost skvalenu v těle učinila z něj nejnebezpečnější molekuly, které kdy byly člověku podány injekcí“ a jeho používání ve vakcínách je neuvěřitelné a zločinné.

Tak proč Washingtonská vláda posvěcuje jeho užívání? Podle Masumota „vědci v USA jsou nyní skutečně zainteresování na skvalenu. Armádní vědci, kteří vyvinuli druhou generaci vakcíny proti anthraxu, musejí hájit své renomé a licenční poplatky, z nichž sklízejí světová práva vyvíjet a prodávat nově rekombinovanou vakcínu proti anthraxu“ i poplatky za další zdravotní hrozby.

203296

26.10.2009 20:44

RE: Kde jsou nase svobodna media?

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 203240

Na vakcínu proti děložnímu čípku k lednu tohoto roku také zemřelo již čtyřicet osob. a ačkoliv byla u prvních třech jasná souvislost mezi vakcínou a braním nějaké svinské antikoncpce, co měla vliv na vývoj trombotických změn, výrobce se stále vymlouvá a FDA hlásá "souvislost nebyla zjištěna" ačkoliv je jasné, že jediné, co se dalo zjistit bylo že těmi metodami souovislost zjistit neumějí. Hádejte, co mi odpověděl SUKL (Státní ústavc pro kontrolu léčiv?) ŽE je to maličkost a velmi zřídkvaé a kvůli tomu se prot tím ještě nebudou zabývat, že protokol předávání zpráv mezi achvalovacími autoritami byl v pořádku.

203300

26.10.2009 23:28

RE: Kde jsou nase svobodna media?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203300

Hmm, a nechce se vam ta korespondence zverejnit na internetu? [mrknutí jedním okem]

203314

27.10.2009 10:34

RE: Zveřejnění na netu

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 203314

Víte, SUKL se ode mne dozvěděl, že první tři úmrtí byla v jasné kontraindikaci s léky majícími vliv na trombotické změny. A že se vyskytuje hamo nežádoucích vedlejších příznaků, kde jdou počty do tisíců. To byl počátek celé kauzy, teprve půl roku po začátku očkování. A že ze 77 těhotných jich u 66 došlo k malformacím plodu nebo potratům. Odmítl se zabývat byť jen tím, že by si vyžádal materiály a trval alespoň na nových kontraindikacích a prodloužení klinické studie. Zveřejním to znovu, až se naučím udělat si webovky, článek vyšel zde na Zvědavci bez pošty, nechtěla jsem V.S. obtěžovat znovu.
Odpověď SUKLu přišla takováto:
Oddělení farmakovigilance
Datum 8.11.2007
Ver.fin



Děkujeme za zaslaný podnět, týkající se možného rizika souvisejícího s podáváním vakcíny proti lidskému papilomaviru. Informace, ze kterých vycházíte, pocházejí především z USA a byly zveřejněny již v květnu 2007. Aktivita americké zájmové skupiny Judicial Watch, vedla ke zveřejnění neúplné informace o 1637 případech podezření na nežádoucí účinky vakcíny Gardasil, které obdržela americká léková regulační autorita FDA. Tato zpráva byla vyhodnocena agenturou FDA, která na základě hodnocených informací nedoporučila žádné změny v používání těchto přípravků.
V České republice jsou registrovány dvě vakcíny proti lidskému papilomaviru Silgard a Gardasil – (které jsou svým obsahem totožné). Registrovány byly evropskou centralizovanou procedurou a jejich bezpečnost je průběžně sledována. V rámci centralizované registrační procedury hodnotí předloženou dokumentaci dva týmy hodnotitelů. Výsledky hodnocení jsou předkládány Výboru pro humánní léčivé přípravky (CHMP), ve kterém zasedají představitelé všech členských zemí EU tedy i České republiky. CHMP vydá konečné stanovisko, které následně prochází schvalovacím procesem Evropské komise. Veřejná Evropská hodnotící zpráva je v plném rozsahu dostupná na www.emea.europa.eu. Rozhodnutí Evropské komise jsou k dispozici na http://ec.europa.eu/enterprise/pharmaceuticals/register/newproc.htm.

Pokud jde o 20 případů nežádoucích účinků po očkování, které jste pečlivě přeložila:
Je potřeba si uvědomit, že všechny léky i vakcíny mohou mít (a mají) nežádoucí účinky. Vždy je potřeba zvažovat, jaký je poměr mezi možným rizikem nežádoucích účinků a přínosem léčby, v případě vakcíny jaký je benefit při zabránění možnosti choroby očkováním. Vzpomeňte, na jakou nevraživost narážel Edward Jenner v r. 1796 při zavádění očkování proti černým neštovicím. Očkování skutečně působilo mnoho závažných nežádoucích účinků včetně mnoha úmrtí, avšak dnes mu vděčíme za totální eradikaci této smrtící choroby.
Očkování Gardasilem či Silgardem chrání proti některým typům papilomavirům, jak jste sama uvedla, ale každo...Automaticky kráceno

203334

28.10.2009 1:51

RE: Zveřejnění na netu

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 203334

"Ne, očkovat se nedám, chci zemřít přirozenou smrtí," odpověděl na naléhání moderátora v pořadu Frekvence 1 bývalý ministr vnitra Ivan Langer, jehož vláda objednávala vakcíny proti chřipce pro české občany.
-----------------
Georgia_Guidestones_English JPEG Image (.jpg)
Pod tímto titulem, mám ve svém archívu uschovanou desku, fotografii, jež jsem okopíroval do svého archivu, ale, bohužel nevím, jak bych to převedl na ukazku čtenářům Zvědavce a tak, aspon napíši , o co prakticky jde, co je napsáno na kamenné desce v osmi jazycích světa, také anglicky.

MAINTAIN HUMANITY UNDER 500,000:000 IN PERPETUAL BALANCE WITH NATURE GUIDE REPRODUCTION WISELY IMPROVING FITNESS AND DIVERSITY UNITE HUMANITY WITH A LIVING NEW LANGUACE.
RULE PASSION FAITH=TRADITION AND ALL THINGS
WITH TEMPERED REASON PROTECT PEOPLE AND NATIONS WITH FAIR LAWS AND JUST COURTS LET ALL NATIONS RULE INTERNALLY RESOLVING EXTERNAL DISPUTES IN A WORLD COURT AVOID PETTY LAWS AND USELESS OFFICIALS..........


Psaní na desce je zajímavé tím, že hovoří o snížení liské populace na této planetě, čímž se vkrádá otazka ,kdo budou ti ,co zůstanou a kdo budou ti,co budou muset , "zmizet, odejít, nemnožit se a nebo budou , nějakým způsobem likvidovaný a to jakým způsobem?"
Další bod na obelisku je; "Be not a cancer on the Earth".

Bude, lidská populace decimována nemocí a nebo zákrokem lékarů v době těhotenství, očkování dětí a mládeže? V tomto čase má svět 33 milionů lidí s plně propuknutým AIDS, očekává se na 330.000 úmrtí.
Budou to injekce dané dětem, zejména děvřatům proti plodnosti a nebo, jako v Číně politika jednoho dítěte a jiné prostředky.V Číně v tento čas máme 33 milionů mladých mužů, jež nemůžou mít ženu, nebot jsou nadbitečném množství.
A, TAK MŮŽEM ČÍST,"PROFESOR;S KILL 90% OF POPULATION, COMMENTS ECHO UN,ELITE NGO POLICIES

Texaský profesor Pianka, takto vidí záchranu světa před přelidněním a poznamenává, není lepšího řešení než bakterie, z historie mají příklad z roků 1932 až do roku 1972 v případě zvaném "TUSKEGEE STUDY GROUP", kde černým občanům USA dali v ordinacích lékařů syphillis bez jejich vědomí.
Jen ,tak nakonec--Muslimsky vudce USA ,pan Farhakan prohlasil, ze ockovani neni k zachrane zivota.

203418

27.10.2009 10:36

RE: pošta

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 203314

.... Vždy je potřeba zvažovat, jaký je poměr mezi možným rizikem nežádoucích účinků a přínosem léčby, v případě vakcíny jaký je benefit při zabránění možnosti choroby očkováním. Vzpomeňte, na jakou nevraživost narážel Edward Jenner v r. 1796 při zavádění očkování proti černým neštovicím. Očkování skutečně působilo mnoho závažných nežádoucích účinků včetně mnoha úmrtí, avšak dnes mu vděčíme za totální eradikaci této smrtící choroby.
Očkování Gardasilem či Silgardem chrání proti některým typům papilomavirům, jak jste sama uvedla, ale každopádně zabránění určitým případům karcinomu děložního čípku je mimořádně významným benefitem. Výběr některých případů nežádoucích účinků je zkreslující, pokud není doprovázen celkovým počtem očkovaných. Lze předpokládat, že bylo dosud podáno několik milionů dávek očkování. V případech, které popisujete, převládají alergické reakce a místní reakce v místě aplikace vakcíny. I když takovéto reakce mohou být závažné, vyžadovat léčbu a třeba i několikadenní hospitalizaci, jsou to reakce očekávatelné, známé a nepřevažují benefit očkování. Tři závažné případy neurologického postižení (syndrom Guillain-Barré) mohou mít vztah k očkování, jsou popisovány jako velmi vzácné i po jiných typech očkování, ale pokud se vyskytují s frekvencí několika ojedinělých případů na několik milionů očkování, nemění nikterak pozitivní poměr přínosu vakcíny ku jejímu riziku. Musíte si také uvědomit, že zdaleka ne každá potíž, která se objeví v časové souvislosti s očkováním, má k očkování příčinný vztah. Příkladem nepravděpodobného vztahu je Vámi uváděná operace slepého střeva po očkování.

Výskyt podezření na nežádoucí účinky v České republice monitoruje Státní ústav pro kontrolu léčiv. V letošním roce jsme obdrželi dvě hlášení podezření na nežádoucí účinky. V obou případech se jednalo o sice závažné, ale při podání vakcíny Silgard očekávané reakce. Nebyl zaznamenán žádný případ úmrtí pacientky po podání vakcíny Silgard. SÚKL není oprávněn sdělovat bližší informace o případech nežádoucích účinků léčivých přípravků. Tyto informace jsou dostupné u držitele rozhodnutí o registraci.
Všechny dosud dostupné informace o nežádoucích účincích byly vzaty v úvahu při posledním pravidelném přehodnocení poměru mezi přínosy a riziky podání vakcíny, které bylo provedeno v létě 2007. Tento poměr zůstává i nadále pozitivní.

V současnosti nejsou na evropské úrovni k dispozici žádné nové informace, které by měnily poměr přínosů a rizik. Použití dle schváleného SPC přípravků zůstává tento poměr i nadále příznivý.



Odpověď přišla ze schránky Veroniky Petlákové, tiskové mluvčí SUKLu. Podle mých informací, všichni zaměstnanci SUKLu při podpis...Automaticky kráceno

203335

27.10.2009 17:31

RE: pošta

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203335

..."SÚKL není oprávněn sdělovat bližší informace o případech nežádoucích účinků léčivých přípravků. Tyto informace jsou dostupné u držitele rozhodnutí o registraci"...

Tohle je v rozporu se zakonem o svobodnem pristupu k informacim. Pokud se nejedna o tajne informace. A co by mohlo byt tajneho na statistice negativnich ucinku vakcin? Obvlast kdyz prinos techto vakcin jednoznacne prevazuje nad negativnimi dusledky, ze ano?[překvapení]

203372

27.10.2009 10:39

RE: pošta III

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 203314

Odpověď přišla ze schránky Veroniky Petlákové, tiskové mluvčí SUKLu. Podle mých informací, všichni zaměstnanci SUKLu při podpisu zaměstnanecké smlouvy musí podepsat, že na veřejnost přes ně nepůjde ani slovo, vše jen přes tiskovou mluvčí.

Ano, v květnu, když přišel první podnět, na který odpovídali (od někoho jiného) – cítil se SUKL společně s předsedou České gynekologické společnosti povinen vydat pro CTK toto prohlášení:
(viz: http://zdravcentra.cz/cps/rde/xchg/zc/xsl/6749_23393.html)
Odborníci: Očkování proti rakovině děložního čípku je bezpečné
Datum vydání: 30.5.2007, Vydal: ČTK
Praha 30. května (ČTK) - Očkování proti rakovině děložního čípku je bezpečné a nic na tom nemění fakt, že ho některé zájmové skupiny ve světě zpochybňují, vyplývá z vyjádření Státního ústavu pro kontrolu léčiv i České gynekologicko-porodnické společnosti. Ženy by se podle českých odborníků rozhodně neměly nechat od očkování odradit zkreslenými informacemi. Proti rakovině děložního čípku se v Česku očkuje od loňského prosince a ženy o ně mají velký zájem.
    Podle údajů americké zájmové skupiny Judicial Watch prý několik žen po tomto očkování potratilo, důvodem údajně byl nepříznivý vliv vakcíny Gardasil na plod. Podle americké lékové agentury FDA však jsou informace o případech podezření na nežádoucí účinky vakcíny zkreslené. FDA žádné změny v užívání přípravku nenavrhuje.
    Podobně vyhodnotil údaje z USA i Státní ústav pro kontrolu léčiv (SÚKL). Jeho mluvčí Veronika Petláková ČTK řekla, že v Česku jsou registrovány dvě vakcíny proti lidskému papillomaviru - Silgard a Gardasil. Obě prošly evropskou centralizovanou procedurou a jejich bezpečnost je průběžně sledována, zdůraznila.
    "K dnešnímu dni jsme neobdrželi žádné hlášení o podezření na nežádoucí účinek vakcíny proti lidskému papillomaviru. V současnosti nejsou na evropské úrovni k dispozici žádné nové informace, které by měnily poměr přínosů a rizik těchto vakcín," shrnula.
    Prezident České gynekologicko-porodnické společnosti Vladimír Dvořák ČTK řekl, že žádné informace nenaznačují, že by mohla být příčinná souvislost mezi očkováním a úmrtími plodu. "Neřekl bych, že bezpečnost vakcíny je nějak s otazníkem," prohlásil.
    K pochybnostem o bezpečnosti vakcíny vedlo to, že vakcinované ženy měly plod s abnormalitami. Podle Dvořáka se ale prokázalo, že procento abnormalit plodů u vakcinovaných žen není vyšší než u nevakcinovaných. Ženy se do studie 30.000 očkovaných dostaly náhodou, v době očkování ještě nevěděly, že jsou těhotné. O to pečlivěji pak byly sledovány a postup jejich těhotenství byl porovnán s těmi, které očkování neměly, popsal Dvořák.
    "Výskyt vrozených vad u nich nebyl vyšší, ani tam nebyly jiné vady. Teratogenní působen...Automaticky kráceno

203337

26.10.2009 16:12

RE: Kde jsou nase svobodna media?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203211

Pravda o tom, ze bude dochazet k manipulaci s oficialnimi statistikami o cemkoliv nepochybuji ani vterinu. Tady je neco o stretu zajmu a pravni imunite darebaku, kteri by meli nest odpovednost a sedet v base za zdravotne postizene ci mrtve lidi po vakcinach.
http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/3854-ameri...
http://www.youtube.com/watch?v=6s5Eqtp_0p4

203273

26.10.2009 20:40

RE: Kde jsou nase svobodna media?

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 203211

Gratuluji, mezitím vyšla studie, že lidé, kteří se nechávali pravidelně očkovat proti chřipce častěji trpí Alzheimerem než zbytek populace.

203299

26.10.2009 9:28

Likvidátor.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Hitler na likvidáciu nežiadúcich osôb používal Cyklón B, teraz je aktuálna vakcinácia - proste ideme s dobou!!!

203249

26.10.2009 19:59

Vakcíně proti prasečí chřipce ve Švédsku podlehlo víc lidí než nemoci samé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

>Ve Švédsku se rozběhlo vyšetřování nebezpečných vedlejších účinků vakcíny proti viru prasečí chřipky pandemic A/H1N1 poté, co po očkování zemřeli v pátek další dva lidé. Celkem po očkování zemřeli v Švédsku už čtyři lidi, píše web The Local. Samotnému viru přitom podlehli jen dva lidé.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/182663-vak...

203294

28.10.2009 0:17

stará data

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

"Celosvětově zemřelo na následky této nemoci jen 311 lidí, nakazilo se 70 893"

tato čísla už dávno neplatí.

k 18.10. hlásí WHO celkově 5000 úmrtí a do Evropy chřipka teprve přichází.

http://www.who.int/csr/don/2009_10_23/en/index.htm...

203408

28.10.2009 2:52

RE: stará data

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203408

Kolik umrelo na beznou sezoni chriplu lidi za minuly rok na celem svete? Jaky je rozdil mezi minulou touto sezonou chripky na jizno polokouli, kde sezona chripky i s toup raseci uz probehla?

203421

Příspěvků: 60

23.10. 07:05 fred  A proto potřebujem lisabon.
24.10. 02:57 Slayko  RE: A proto potřebujem lisabon.
25.11. 22:58 bandiido  RE: A proto potřebujem lisabon.
23.10. 08:14 Sam Ting Wong  Otázkou není
23.10. 10:14 jansmith1984  RE: Otázkou není
25.10. 18:09 Oldis  RE: Otázkou není
26.10. 11:40 Muchomůrka  RE: přídavné látky
23.10. 13:23 abc  RE: Otázkou není
23.10. 17:04 Rene Bartosek  RE: Otázkou není
23.10. 14:16 Marjura  este jednou
23.10. 17:37 Rene Bartosek  RE: este jednou
23.10. 18:50  odpoved pre Marjura
24.10. 17:48 mtk  RE: odpoved pre Marjura
24.10. 17:55  RE: odpoved pre Marjura
24.10. 19:24 HHBB  RE: odpoved pre Marjura
24.10. 22:53 jansmith1984  RE: odpoved pre Marjura
25.10. 23:29 HHBB  RE: odpoved pre Marjura
26.10. 20:28 amiourka  RE: přesně tak, střízlivý odhad je,
26.10. 21:04 Antiseptik  RE: přesně tak, střízlivý odhad je,
23.10. 09:36  Diví se pak někdo ??
24.10. 20:51 E123  RE: Diví se pak někdo ??
23.10. 11:53 insider  vakcína,chinin
23.10. 12:28 Cynik  Skvalen
23.10. 21:02 Kevin  RE: Skvalen
23.10. 14:22  Jazyková poznámka
23.10. 15:43 Rene Bartosek  Hmm.
23.10. 15:59  TO JSOU VĚCI, TO JSOU NÁHODY !!
23.10. 17:20  ne vakcine!!
23.10. 19:12 Maut  Žaloba na Rockefellerovy farmaceutické parchanty
23.10. 20:31 Oracle  Musíme niečo vyjasniť
25.10. 10:43 zero  Vlastní zkušenost s vakcínou proti tetanu a řešení vedlejších účinků.
25.10. 17:42 Rene Bartosek  Kde jsou nase svobodna media?
25.10. 18:19 Aja  RE: Kde jsou nase svobodna media?
25.10. 19:40 H.Linek  RE: Kde jsou nase svobodna media?
25.10. 21:12 tomas1121  RE: Kde jsou nase svobodna media?
25.10. 22:29 Laskavý  H.Linek má vzláštní poruchu - profesionální papouškování masmédií, vzláště naší ČT!!!
26.10. 05:35 Prazak  RE: Kde jsou nase svobodna media?
26.10. 15:28 Občasný čtenář  RE: Kde jsou nase svobodna media?
26.10. 15:37 Rene Bartosek  RE: Kde jsou nase svobodna media?
26.10. 16:05 Občasný čtenář  RE: Kde jsou nase svobodna media?
26.10. 16:34 Rene Bartosek  RE: Kde jsou nase svobodna media?
26.10. 15:44 abc  RE: Kde jsou nase svobodna media?
27.10. 01:29 Prazak  RE: Kde jsou nase svobodna media?
26.10. 16:52 vodnik007  RE: Kdyby se jen jednomu cloveku neco po ni stalo...
26.10. 19:31 Rene Bartosek  RE: Kdyby se jen jednomu cloveku neco po ni stalo...
26.10. 20:05 Rene Bartosek  RE: Kdyby se jen jednomu cloveku neco po ni stalo...
26.10. 20:12 Rene Bartosek  RE: Kdyby se jen jednomu cloveku neco po ni stalo...
26.10. 20:44 amiourka  RE: Kde jsou nase svobodna media?
26.10. 23:28 Rene Bartosek  RE: Kde jsou nase svobodna media?
27.10. 10:34 amiourka  RE: Zveřejnění na netu
28.10. 01:51 kozoroh  RE: Zveřejnění na netu
27.10. 10:36 amiourka  RE: pošta
27.10. 17:31 Rene Bartosek  RE: pošta
27.10. 10:39 amiourka  RE: pošta III
26.10. 16:12 Rene Bartosek  RE: Kde jsou nase svobodna media?
26.10. 20:40 amiourka  RE: Kde jsou nase svobodna media?
26.10. 09:28  Likvidátor.
26.10. 19:59  Vakcíně proti prasečí chřipce ve Švédsku podlehlo víc lidí než nemoci samé
28.10. 00:17  stará data
28.10. 02:52 Rene Bartosek  RE: stará data

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 2

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 567