Diskuze k článku

Dolar se nezhroutí

Příspěvků 50

20.10.2009 3:09

Rozumny nazor

H.Linek 76.?.?.?

To je docela rozumny nazor. I kdyz autor jak se zda Ameriku zrovna nemusi a pridal proto spoustu ideologickeho balastu, zaklad zustava.
Dolar se nezhrouti, jeho oslabeni naopak pomuze exportu.
A navic (na coz uz autor zapomnel) - Amerika je bohata zeme plna schopnych a vzdelanych lidi. A tenhle fakt s sebou nese velkou setrvacnost.
Jiste - jeji vliv pomalu klesa na ukor Asie, ale na nejake zhrouceni si budou muset ruzni ti komousi jeste asi tak 200 az 300 let pockat.

202857

20.10.2009 12:10

RE: Rozumny nazor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 202857

Když člověk řekne A, měl by říct i B. Amerika je sice uplně narvaná mladými vzdělanými schopnými a pracovitými lidmi, kteří však nemají práci, protože jejich místa zabírají Indové, kteří chtějí poloviční mzdy. Proto ti krásní mladí vysokoškolsky vzdělaní lidé, kdysi se mohlo říci zlatá mládež, pracují za 10 USD jako pinglové v restauracích.

A ti různí komouši, o kterých mluvíte, tak ti právě ovládají Ameriku, kradou peníze daňových poplatníků (těch schopných a vzdělaných lidí, kteří jsou tak schopní a vzdělaní, že se tomu ani nebrání), těmi penězi pak kryjí svoje ztráty a zadlužují americké občany na stovky let.

A co že budou Američané exporotvat? To jste nám jaksi zapomněl říci. Předpokládám, že demokracii založenou na obrovské zbrojní výrobě. Ano, bomby a tanky, to je to poslední, co mohou exportovat.

Je to škoda. Tak slibně váš příspěvek vypadal a nakonec se z něho vyklubal jen ideologický balast. [mrknutí jedním okem]

202875

20.10.2009 22:30

RE: Rozumny nazor

H.Linek 76.?.?.?

Reakce na 202875

Hestroy prominte, opravdu jsem zapomnel napsat, coze to budou ti Americani exportovat. Hned to napravim.
Nu - budou exportovat to, co nyni. Ale diky slabsimu dolaru ve vetsim mnozstvi. Jednak ty zbrane, ktere jsou nejlepsi na svete, ale hlavne dalsi vyrobky. Jiste jste nekdy slysel o letadlech Boeing, zemnich strojich Caterpillar, nebo treba kytarach Martin. A takovych firem jsou tisice. Zrovna jsem cetl clanek o tom, jak si panove z Airbusu trhaji pri kazde zprave o poklesu dolaru vlasy ze svych sofistikovanych evropskych hlav.
A pak je tu pochopitelne export dusevniho bohatstvi. Ono totiz napriklad z takoveho iPodu zustane v Cine jen par dolaru, zbytek jde zpet do Ameriky, do dalsiho rozvoje, vyzkumu a tim neprimo i do nejlepsiho univerzitniho skolstvi na svete.
Ten deficit zahranicniho obchodu se bude Hestroy snizovat i diky tomu, ze se miliony novodobych otroku v Cine budou domahat slusnych platu. A ze nadale poroste cena ropy, ktera bude mit za nasledek nevyhodnost dopravy zbozi pres ocean. Hlavne levneho zbozi, Hestroy.
Zkratka a dobre, trh to nakonec nejak vyresi.
Jiste - prijdou dalsi otresy a dalsi krize, ale sny o zhrouceni dolaru, Ameriky nebo dokonce kapitalismu zustanou jen sny jiz zminenych komousu.

202910

21.10.2009 8:59

Preboha....

gloriola 195.?.?.?

Reakce na 202910

Ako tak sledujem vaše prízemné príspevky,tak pociťujem aritmiu srdca. Toľko blábolov v tak málo vetách nedokázal skomponovať ani Jakeš so Štrougalom dovedna. A to je dostatočný potenciál konín od dvoch obrtrotlov! [bliji]

202927

21.10.2009 9:25

RE: Rozumny nazor

Odi 212.?.?.?

Reakce na 202910

Zbrane a nejlepsi, tak za prve letadla maji na stejne nebo horsi urovnui nez rusaci a PR antiruskych volu na tom nic nezmeni. Samopali? No tam kde jde os polehlivost proste vevodi AK47.
Tanky? Patrioty? atd. i Saudi zacinaji kupovat ruske zbrane.
Cinaci si zacinaji kopirovanim ruskych zbrani delat svoje, to same i Indove.

Letadla jako boing? Evropa tlaci na nakup airbasu (ted v krizi jeste vice), rusaci zacinaji v koperaci frantikama delat vlastni. Takze strata trhu.

No oproti vam vidim same straty trhu, ani omylem narust exportu.

Dalsi blud z IPodu zustane v Cine malo. No vyvoj vyskum zamestna dejme tomu 100 lidi, ale vyroba 1000 lidi. Tech 1000lidi bude utracet v cine ne v USA, takze ten co prodava jidlo krachne bo nema komu prodat.

Chlape kdyz uz neco napises ber to jako celek ne ze si vyberes par kydu co napise par lidi jako lidi typu tupohlav, paraprase, cinik a dalsi (timto mysleno nakoupive skvele F16 nejlepsi letadla sveta apod.). Nebo co napise super ekonom soucasny ministr financi (udela rozpocet kde zachova mandatorni vydaje a vydaje na zakazky firmam sekne, coz i takovy Zeman napsal je cesta do pekel...)

Autor sice nema rad USA, ale o ekonomice vi prd jako 90 procent ekonomu. Ekonomika neni jenom o zisku, ale i o tom jak se starat o lidi - pamatuje nekdo Batu? On delal vse od maloobchodu s potravinami, pres nemocnice po vystavbu bytu. To byl ekonom....

A v clanku dolar polozi oblastni meny jako euro, ted to chcou udelat v jizni americe, rusko planuje oblastni, cina to same.

Takze ja osobne povazu co napsal autor a jeho prispevek v diskusi jako potvrzeni, ze nechape co se deje.

202928

21.10.2009 14:34

RE: Rozumny nazor

kingpin 88.?.?.?

Reakce na 202928

Nechte toho pana (H.Linka) zit v bludech, ostatne mu neni pomoci.

202944

21.10.2009 19:37

RE: Rozumny nazor

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 202928

Trochu bych vám oponoval v tom že Američané mají stejné nebo horší letadla než Rusové. Americký F-22 je totální špička na kterou nic z Ruského, Evropského či jiného vývoje nemá. Nejsilnější konkurencí jsou sice asi právě Rusové ale jejich letadla jsou výrazně slabší, Rusové umí stavět výborné draky letadel s dobrou obratností chybí jim však hodně k dotažení k F-22 ta je o třídu výše. Výborný je ruský Su-37 díky vektorovému tahu je stejně jako raptor velice obratný ale chybí mu hodně k dosažení kvalit Raptoru, už jen technologie neviditelnosti dává nad ruskými stroji podstatnou výhodu a to se tu bavíme o Ruských strojích které na rozdíl od Raptoru nejsou v Ruské letectvu, což je také dosti podstatné. Američané také mají náskok ve vývoji raket vzduch-vzduch. Rusové mají sice hodně slibných projektů ale nejsou peníze takže velká část z nich zůstane na papíře nebo v prototipovém stádiu.

Antoninus

202956

22.10.2009 20:10

RE: Rozumny nazor

H.Linek 76.?.?.?

Reakce na 202928

Odi:
Rozdil mezi ruskymi a americkymi letadly vysvetlil Antonius. Ja bych jeste dodal, ze i to nejlepsi letadlo s mizernou elektronikou a neuspornymi motory se dnes proste neproda.
U dopravnich letadel to plati dvojnasobne. Ruskeho srotu se zbavil i Aeroflot.
Kvalitu dalsi vojenske techniky muze posoudit i laik. Staci se podivat, jak dopadly ruske zbrane na vsech bojistich Stredniho Vychodu.
Priste prosim bez urazek. Ty na verohodnosti vasim argumentum rozhodne nepridaly.

203008

22.10.2009 22:45

RE: Rozumny nazor

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203008

To co uvedl Antonius je pravda, ale jsou pouze takticke udaje vytrzene z celkoveho kontextu. Ukazkovy priklad je F-117. Nakladny projekt, ktery trval od roku 1983 do roku 2006. Pripominam, ze vynikajici inzenyrsky projkekt B-52 je v aktivni sluzbe dodnes. Po sestrelu roku 1999 Srby si prohledli trosky rusti specialiste. A nekolik desitek F-117 muselo byt stazeno ze aktivni sluzby, kdyz pusobili jeste v misich s absolutni absenci technickych prostredku na strane protivnika sestrelit neco ve vysce nad 6 000m. Ted nejenom somalsti povstalci usilopvne hledaji trosky bezpilotniho prostredku Predator. Zrejme by nebylo od veci i na zaklade maleho omezeni dodat sebedestrukcni zarizeni, ktere znici spolehlive klicove prvky pokrocile technologie.

F-22 co se tyce letovych vlastnosti je na tom mnohem lepe nez F-117, ale spickova stealth technologie si nese svou dan. Samozrejme radar typu AESA velkeho dosahu a jine vecicky maji zajistit, ze vystreli vzdycky prvni. Rusove sice technologii stealth zanedbaly, protoze v principu vedi, ze jde prekonat. Ne nadarmo jsou spickovou ve vyrobe systemu PVO, to co muzete mit ohledne vykonosti radaru, doletu rachjtli ... na zemi tezko nacpete do letadla. Parametry S-400 ty predpokladane jsou impozantni a tento system je zaveden urychlene do aktivni sluzby. Ve vyvoji je S-500. Rusko je pevninska velmoc, pro obranu S-400 a pozdeji S-500 se strategickym nuklearnim potencialem bohate staci.

Ekonomicka stranka veci, utok na stat s nuklearnim arsenalem pomoci F-22 nebo B-2 je nemyslitelny, protoze zpatky vyleti salva nuklearnich hlavic, pro boj s protivnikem bez tohoto arsenalu bohate staci modernizovane verze F-16 nebo F-18. za cenu jednoho F-22 lze poridit plus minus letku F-16. Naklady na provoz maji byt nizsi, ale vyviji se F-35 a vsichni pripadni zahranicni odberatele by radeji F-35. Ne kazdy spojenec USA dostane nekolik miliard pomici rocne jako Izrael. To co maji Rusove k dispozici jim bohate staci pro jjeich potrebu. Srealth technologie predstavuje vysokou prioritu v pripade ponorek.

Jedna vec je vyzbroj a druha vec je ten, kdo tuto vyzbroj obskuhuje. Pokud jde o letectvo, tak bezkonkurencne nejzkusenejsi letce v masovem meritku maji USA, protoze jejich v poslednich dvou dekadach provedli obrovske mnozstvi masivnich leteckych operaci.

K tomu Blizkemu vychodu jako laik mam par poznamek. Za prve Rusko ani USA nedodaji uplne novinky hned skoro nikomu, ale sami je pouzivaji. Za druhe USA disponuji nejvetsi siti spionaznich satelitu, coz predstavuje znacnou strategickou vyhodu. Za treti fakt vysoke pocetni prevahy donutil Sadama v prvni valce uklidit moderni Mig-29, preletli tusim do Iranu v poctu okolo 10-20 kusu. Nechce se mi to hledat. Nejsem zadny vojensky expert, ale tohle je natolik na ocich, ze to muze zaregistrovat i laik.

Jedina moznost jak zjistit komlexni silu americke a ruske vojenske techniky je valka mezi temito zememi, ale ani v Moskve, ani v Bilem dome o to nestoji. Na kazde hre byvaji nejodvaznejsi divaci. A Cina uz davno neni pouze montovnou, ktera obslehne a levneji vyrobi cizi technologi...Automaticky kráceno

203015

22.10.2009 22:45

RE: Rozumny nazor

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203015

Jedina moznost jak zjistit komlexni silu americke a ruske vojenske techniky je valka mezi temito zememi, ale ani v Moskve, ani v Bilem dome o to nestoji. Na kazde hre byvaji nejodvaznejsi divaci. A Cina uz davno neni pouze montovnou, ktera obslehne a levneji vyrobi cizi technologii. Peking ma vlastni funkcni kosmicky program,, ktere nejde realizoavt bez vlastniho spickoveho vedeckeho vyzkumu. Dva roky zpatky sestrelili Cinani cvicne vlastni satelit a zpusobili znacny rozruch. Ted je tady jina zajimava hracka s prvky stealth, jenomze vsechno ma svuj rub a lic. Vzdycky plati zasada neco za neco.
http://www.vojsko.net/index.php?clanek=letecka/bom...
http://www.blisty.cz/art/49504.html

203016

23.10.2009 21:46

RE: Rozumny nazor

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 203015

Celkový kontext je velice podstatný a pro Rusy vychází mnohem hůře než samotné porovnání nejlepších zbraní z vývoje USA a Ruska. Zrovna F-117 je velice pěknou ukázkou převahy USA ve vývoji ve vzduchu, letoun měl katastrofální letové vlastnosti které byly obětovány "neviditelnosti". To se také vyplatilo, v Iráku tyto letouny ukázaly svou obrovskou bojovou hodnotu když jim byly svěřovány útoky na oblasti nejsilněji hlídané Iráckou PVO, projevil se také potenciál této technologie.
Zatímco v letectvu jsou Rusové ve vývoji již poněkud za USA a zasotávat budou díky nedostatku financí dále. V PVO byly Rusové vždy poměrně dobří, peníze jsou však opět jejich nepřítelem, zavádění není úplně nejrychlejší i když je poznat že tomuto dávají velkou prioritu a ani se jim nedivím.

Ohledně útoku B-2 a F-22, tak zde by to až tak nesmyslné nebylo vzhledem k tomu že B-2 může nést jadernou výzbroj o obrovské síle a zasáhnou s obrovskou přesnotí třeba i sila strategických střel a F-22 teoreticky může sestřelovat hlavice v poslední fázi letu nebo rakety při vzletu. A právě proto se dá říci že jediné co může momentální Ruská armáda nabídnout v případném konfliktu, je její arzenál strategických raket. Je poznat že i sami Ruští velitelé si to uvědomují vzhledem k jejich agresivní reakci na budování americké protiraketové obrany.
Celkově je Ruská armáda již hodně za armádou USA, vážnost si drží jen díky strategickým střelám ovšem i kdyby došlo nedejbože k válce tak by mohly udělat jediné a to co nejvíce americe uškodit jadernými zbraněmi, válku by však projely na plné čáře právě díky tomu že jejich armáda by již nebyla schopna účině bojovat konvenčními zbraněmi proti armádě USA což by nakonec stejně po "vystřílení" jaderné munice stejně rozhodovalo. Navíc i při samotném jaderném úderu mají již Rusové mnoho nevýhod, mohou pouze co nejrychleji odpálit co nejvíce strategických střel které však budou překonávat neporušenou PVO USA sami přitom budou odrážet útok letectva USA které bude mít v ruce více než jen balistické střely ale také bombardéry s jadernými zbraněmi čímž díky převaze ve vzduchu mohou vyřadit zbylé jaderné síly Ruska za cenou relativně přijatelných ztrát. Všechno toto je naštěstí jen teoretizování Rusové již nejsou s USA na kordy tolik aby se chtěly vzájemně vyhlazovat jadernými zbraněmi, a tak také doufám že k tomu nikdy nedojde svět by pak rozhodně nebyl moc pěkný.


Antoninus

203073

23.10.2009 21:51

RE: Rozumny nazor

Antoninus 88.?.?.?

Reakce na 203015

Ve vývoji však zaspávají a podle mě budou zaspávat právě USA které jsou nyní na totální špičce. Sama vojenská doktrína USA se již soustředí na jiné směry než za studené války, hlavně i USA díky krizi budou muset omezovat výdaje na vývoj nových zbraní. Zraky by se měly upínat k Asii kde do armádního vývoje dává stále větší částky Čína a Indie. Poměrně brzo tyto zemně budou na úrovni Ruska (v mnohých ohledech jsou již nyní). Problém nastane až například čínská armáda dosáhne dost vysoké úrovně bude se snažit o strategické zbraně v síle jakou mají jejich potencionální protivníci, navíc si samy takovéto země začnou vzájemně konkurovat proto upínat se v hodnoceních budoucích válek ke starému pojentí Rusko vs USA již podle mě není správné.

K bojům na středním východě: V bojích s Izrealem si ruská (sovětská) výzbroj vedla jemně řečeno neuspokojivě. Při válce v perském zálivu Iráčané své letouny Mig-29 nasadily s katastrofálním výsledkem, a v samotných soubojích jim nepomohla ani častá početní výhoda, za celé tažení si Iráčané nárokují pouze jediný pravděpodobný sestřel.


Antoninus

203074

24.10.2009 1:12

RE: Rozumny nazor

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 203074

Ano, vicemene si rozumime. SSSR se svymi politickymi satelity disponoval obrovskou konvencni silou. A USA od 50-tych letech postavili svou koncepci obrany na odstraseni nuklearnimi zbranemi. Jeden z duvodu pro barabarsky utok na Hirosimu a Nagasaki na konci valky. Postupne dochazelo k vyrovnavani konvencnich potencialu. Po rozpadu SSSR se situace radikalne zmenila. Dnes je to Rusko, ktere spoleha na odstrasujici potencial sveho nuklearniho arsenalu. Tato skutecnost bude bohuzel stat v ceste masivnimu snizeni poctu jadernych hlavic. Moskva si proste z bezpecnostnich duvodu musi udrzet dostatecny odstrasujici potencial. A to jde dvema zpusoby poctem nebo vyvojem modernich nosicu. Do jiste miry bude zaviset na vyvoju novych vojenskych technologiii ( predevsim na bazi laseru a mikrovln ) a militarizaci kosmu.

203078

21.10.2009 13:08

RE: Rozumny nazor

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 202910

H.Linku, když už si zmínil zemní stroje Caterpillar, které budou mezi jinými výrobky podle tebe USA jako velmi výkonné a úspěšné dále vyvážet do světa, tak by bylo taky dobré pro pořádek připomenout, že Caterpillar buldozéry jsou upravovány do obrněných verzí a exportovány do Izraele, kde je chrabrá IDF souběžně v Gaze i jinde (jako ty úspěšné zbraně na bázi bílého fosforu) používá k demolicím palestinských obydlí a devastaci palestinských olivových hájů.

Věděl si o tom nebo si na to při své AGITCE amerického exportu tak nějak košér zapomněl?


Firma Caterpillar se postupně dostává do velké světové nepopularity a svou technologickou účast na genocidě a izraelských sfiňárnách v Gaze a jinde se snaží omlouvat výmluvami, že za nic nemůže, že pouze plní požadavky zákazníka.

Úžesné Linku, co říkáš? Předpokládám, že tebe tato fakta nevzrušují a jako správný příslušník zdejší Voldemort s.r.o skupiny to budeš omlouvat svobodným trhem a bratrskou pomocí těžce zkoušenému Izraeli, který se cestou chrabré IDF..[smích] a mossadu touto specializovanou obrněnou verzí buldozeru Caterpillar brání na palestinských plantážích (a na okupovaných palestinských územích) palestinskému terorizmu.

Mrkni např. na tohle:
Caterpillar sued over Gaza death - "firm broke international law by selling specially armoured bulldozers to Israel knowing the machines would endanger lives."
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4354097.stm


Je to analogie s WW2 a Hitlerem, kdy US firmy dodaly (nikoli za Hitlerovy osobní úspory, že?..[smích], ale za finance německých soukromých bank vlastněných Voldemorty) speciální aditiva do leteckého petroleje, bez kterých by chrabrá Luftwaffe seděla na prdeli v hangárech a účinná letecká podpora chrabrého Wehrmachtu by se nekonala). Samozřejmě, že tehdejší za pravdu, lásku a demokracii bojující US vláda o ničem nevěděla, že?, asi jako nic nevěděla o chystaném leteckém útoku Japonců na Pearl Harbour a samozřejmě úplnou náhodou z přístavu těsně před útokem vyvedla nejdůležitější válečná plavidla.


Zkus si najít ve slovníku výklad pojmu farizej (pokrytec) a lokaj (Systému) a podívej se na sebe do ZRCADLA.


jansmith[smích]

202937

20.10.2009 12:25

RE: Rozumny nazor

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 202857

Naděje umírá poslední. Bohužel na 200 let pokračování dolaru není na světě dost celulosy ani konopí jich tolik ještě natisknout. Lidé si sice zvykli na triliony, ale až dojde na další matematickou veličinu, nebo se budou dluhy vyjadřovat v milionech trilionů, bude šmytec.

202876

20.10.2009 14:15

RE: Rozumny nazor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 202876

>Naděje umírá poslední. Bohužel na 200 let pokračování
>dolaru není na světě dost celulosy ani konopí jich tolik
>ještě natisknout. Lidé si sice zvykli na triliony, ale až
>dojde na další matematickou veličinu, nebo se budou dluhy
>vyjadřovat v milionech trilionů, bude šmytec.
Toto je nejlogictejsi prispevek. Ano, nebude dostatek materialu na vyrobu bankovek, i kdyz mozna prubezne budou stahovany z obehu mensi bankovky, ale postaci to?

202878

20.10.2009 14:43

RE: Rozumny nazor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 202857

Jak proboha souvisí "přání komunistů" s pádem dolaru? Pokud hodnotíte svět kolem sebe měřítkem 4. cenové skupiny, nedivím se, že máte v hlavě zmatek. Reálný svět totiž není o pravice vs. levici, ale jen a pouze o penězích v duchu rozděl a panuj. Ta omáčka okolo je jen pro prosťáčky jako jste vy. Takže o pádu dolaru rozhodují stůjci NWO - tedy napříč "politickým spektrem". Své odsudky si laskavě ponechte na další utkání svých oblíbených celků - Sparta vs. Slavia [naštvaný]

202882

20.10.2009 5:18

To se mi nezda logicke, z jednoho prosteho duvodu.

kozoroh 61.?.?.?

Mame sve zkusenosti z obdobi komunismu s nasi korunou,kterou nechteli nikde na zapade. Nebyla podlozena zlatem, cetli jsme,ze je podlozena majetkem statu a prakticky, praci lidu,ale to na zapade neuznavali,takze jsme meli omezenou menu v tak zvanych zlatych korunach,tak,jako rusove,zlatym rublem. Pamatuji, menovou reformu a videl jsem ,jak se v te dobe zachazelo se starou menou, byl to pouhy kus papiru, nekde je lide i zahodili i na zem a byl to skok ,jen pres jednu noc. Kdyz USA tiskne penize ve dvou tiskarnach,ve dne v noci,(coz, ukazali i na TV ), co by hodnota papiru,tak,jak dlouho to budou moci delat a nebo myslite,ze cely svet zaplavi natistenym papirem bez jakekoliv hodnoty, tedy ve zlate, nebot,jak vidite cena zlata vsude stoupa, rovnez stribro a platina. Pokud se kouknem na elitu sveta,co dela,s cim obchoduje,tak davaji penize do nemovitosti,zlata,obrazu a nakupem prirodnich zdroju, penez,dolaru, se rychle zbavuji, hned jej nekam investuji.Proto Kissinger se smal, na zpravu,kolik dolaru ma Cina,nebot dobre vi,ze az dolar praskne tim,ze nebude mit zadnou cenu,tak Cina bude mit jen a jen hromadu papiru, at tedy zkusi Cina americke dolary vymenit s uSA za zlato?
Porazene Nemecko melo inflaci, kde penize naprosto nemeli zadnou cenu, to same v povalecne italii a nakonec z nasi doby vidime, co dela Mugabe.
Takze,jak dlouho USA budou tisknout penize a dolar,udajne zustane stale stejny, jeho hodnota neklesne a nebo se bude v USA pridrazovat,aniz by se hnulo s cenou dolaru,kterou cestou pujdou?
Urzet dolar a zdrazit vse ostatni a nebo ceny ponechat,a zkorumplovat dolar, kazdopadne, Greenspan se musi potichu smat, kdyz si cte diplom do ritirskeho stavu.

202859

20.10.2009 7:33

Lomikare, Lomikare, špatný proroku!

buřič 76.?.?.?

Whitney za tento článek musel dostat dobře zaplaceno - a všechno ve zlatě. Jeho předpověd´ má stejnou hodnotu jako nově tištěné dolary. Mým koněm v těchto dostizích zůstává Gerald Celente, který se ještě za své předpovědi nemusel omlouvat.

202864

20.10.2009 8:39

tradicni uleva

insider 217.?.?.?

kazdy smrtelne nemocny clovek ma pred smrti den ulevy,kdy si vyrizuje potreby ulevujici svedomi.

202867

20.10.2009 8:41

Čína

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Vývoj kurzu závisí na Číně - pokud přestane Čína kupovat dluhopisy USA, dolar bude klesat. Čína má 2 možnosti. Kdyby nyní přestala Čína kupovat, dolar by klesl cca k 10 Kč, což by mohlo znemožnit Číně vyvážet do USA, znehodnotili by se všechny dluhopisy, které Čína drží, ... Další možností je, že Čína bude i nadále kupovat dluhopisy a za dolary co má bude skupovat ve světě co půjde, a tím zvyšovat vliv ve světě. (Do té doby, co bude mít dolar ještě nějakou hodnotu).

202868

20.10.2009 14:37

RE: Čína

Oldis 81.?.?.?

Reakce na 202868

a pak plynule prejdeme na báty bo cim se to plati v cine.

202881

20.10.2009 17:49

RE: Čína

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 202881

Ravalpindy nebo tak nejak [smích]

202889

20.10.2009 18:39

RE: Čína

Pepa z depa 96.?.?.?

Reakce na 202889

Vrat se zpatky do skoly a vezmi si nejake kurzy zemepisu.
Rawalpindi je v Pakistanu a Indicka mena je Rupie.

202894

21.10.2009 1:07

RE: Čína

Pepa z depa 96.?.?.?

Reakce na 202894

Nak jsem to prehlid, psalo se tu o Cinske mene.
[oči v sloup]
V Cine je mena Juan.

202917

21.10.2009 1:58

RE: Čína

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 152.?.?.?

Reakce na 202917

Mno, pan anonym s ravalpindi byl prekvapive blizko pravde a pravdepodobne vi o cinske mene vice nez vy s vyvalenyma ocima.

Oficialni nazev Cinske meny je Renminbi (zkratkou je RMB) a v cestine to znamena Lidova Mena. Yuan, Jiao (obcas zvane Mao) a Fen jsou jen jednotky one meny. 1 yuan = 10 Jiao (nebo Mao), 1 Jiao = 10 Fen.
Jeden dolar je zhruba 7 yuan RMB.

202919

21.10.2009 3:32

RE: Čína

Pepa z depa 96.?.?.?

Reakce na 202919

Nebudu s vami hadat, mate sice pravdu, ale ne uplnou [mrknutí jedním okem]

202922

20.10.2009 16:36

RE: Čína

Maut 88.?.?.?

Reakce na 202868

V podstatě souhlas. Čína se ale kvapem blíží k okamžiku, kdy sponzorování Wall Streetu,jeho banksterských elit a válečné mašinerie bude ekonomicky i geopoliticky "dražší" než odpis již nyní prakticky bezcenných US Treasuries a weimarizace US ekonomiky. Nezapomeňme, že postup vládců na Středním Východě odřezává Čínu od ropy a dalších surovin. Proto ty obří kontrakty s Ruskem. Dovedeme si zároveň představit kolaps vnitřního trhu USA, když by najednou z obchodů zmizelo 80% sortimentu spotřebních výrobků - od dámských vložek po baterie? A jak drahé by pro ně bylo, získat náhradní dodávky, pokud by nedošlo ke "kompetitivním" devalvacím v celém světě, což je šílená, zlodějská alternativa nové syntetické světové měně? Osobně si myslím, že začátek konce dolaru nastane v okamžiku, kdy budou US Treasuries poprvé denominovány v juanech. To přestane veškerá legrace a budu jen čekat na bankovní prázdniny v USA.

202886

20.10.2009 19:24

RE: Čína

qwe 88.?.?.?

Reakce na 202868

No, Čína už asi před pěti lety přijala rozhodnutí diverzifikovat devizové rezervy, takže přibližně tolik, co má v dolarech, má i jiných různých měnách (tedy též něco v euro). Riziko a možnosti asi bude znát nejlépe sama, rozhodně lépe než my. Asijskou krizí prošla bez ztráty květinky, na doporučení MMF nedá, a ani současná krize ji zatím příliš neublížila. Rozhodně ale víme, že za inflační dolary kupuje ve světě víceméně bez rozruchu vše, co se dá koupit a co má strategickou cenu.

202898

20.10.2009 10:44

Krátkozrakosť.

Zhulenec 194.?.?.?

V mnohom má pravdu. Ale pravdu v horizonte "musíme splniť plán na budúci štvrťrok".

202871

20.10.2009 11:17

samozrejme ze dolar padne

prezident planety 85.?.?.?

rovnako ako cely sucasny hospodarsky system. je totiz falosny. pracujuci clovek zije doslova z ruky do ust. podstatnu cast prijmu vyplaca na jedlo a byt, cize na zivot. zvysok venuje na vzdelanie, zdravie a pod. problem je ze tento pomer sa neustale meni a v blizkej dobe sa dockame toho ze bude luxus sa odviezt autom, zapalit si svetlo alebo zapnut kurenie. ludia nebudu moct beznou pracou prezit. to je sucasna kriza. musite si pozicat aby ste mohli studovat, aby ste dali liecit atd. najvypuklejsie je to vidno v amerike, koliske systemu. dlhy narastli a nema ich kto splatit. pozicat sa uz neda pretoze nie je cim splacat. pad a krach systemu.

202873

20.10.2009 11:55

tridni boj

valda 212.?.?.?

Souhlasim z autorem.Silne sveta nemaji zajem na padu dolaru.Je to dalsvi podtvrzeni mezinarodniho statniho zlocinu.Proletari se neobjednali,ale bankeri,politici ano.Zvitezila svetova kapitalisticka a ne proletarska revoluce.Stredni a nissi vrstva zustava porad v defenzive.Neni hodna Britanie,Francie,USA,spatna Cina,Rusko...Je jen pumpovani nesmyslu do hlav tech,kdo nepatri k hornim 100:000,nebo kolik jich je. Mozna neni ani terorizmus.Nebo je,ale organizovany statnim zlocinem.

202874

20.10.2009 14:36

Hahahaha

Mazetm 91.?.?.?

Taky for som uz dlho necital. [smích] Ze sa vraj nezruti. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

No, tak si povedzme fakty. Poslednych 30 rokov bol hlavnou exportnou komoditou USA dlh. Americania exprtovali dlh a ziskavali za to tovar. Lenze ani dlh nemozes exportovat do nekonecna. Cina ho uz ma plne "sklady" a nevie co s nim. Svet je teraz v situacii, kedy uz nedokaze vstrebat viac americkeho dlhu.

Historicky, ak bolo obezivo (ano ano, dolar nie su peniaze, ale obezivo)... nekryte zlatom ale, iba slubmi mladych pionierov, tak sa toto obezivo doteraz vzdy vratilo ku svojej povodnej hodnote (cize k cene papieru).

Inak, koluje skvela prihoda o skutocnej hodnote obeziva, ktora sa stala pocas velkej depresie v nemecku:

Jedna babka si nalozila plny vozik riskych mariek, aby mohla ist do obchodu kupit bochnik chleba. Ked vysla z obchodu, ze vyberie marky z vozika a odnesie ich do obchodu, tak prisla na to ze vozik je fuc. Ukradli ho zlodeji. Avsak pred tym nez ho ukradli, tak vsetky marky vysypali na zem a nechali ich tak. Ukradli iba vozik.

To ukazuje aku mali vtedy cenu riske marky.

202880

20.10.2009 17:52

Mate to vsichni popleteny....

Pepa z depa 96.?.?.?

kdyz padne dolar, tak s tim padnou i vsechny svetove meny.
Dolar se proto musi "umele" udrzovat. [mrknutí jedním okem]

202890

20.10.2009 19:32

RE: Mate to vsichni popleteny....

novy zacatek 99.?.?.?

Reakce na 202890

Mate muj souhlas. Pro dospeni k tomuto zaveru neni treba mit zadne ekonomicke vlohy, jen pozorovat svetove deni. Vse je umele, vcetne 'sily a slabosti' dollaru a proto na jeho 'skutecne' hodnote jiz asi ani nezalezi. Moje prognoza? Vse to s mezinarodnim financnim podvodem pujde dal k ad maximum, az do skonani sveta.

Nakonec si prizname, ze mena muze mit skutecnou hodnotu takrka nulovou (US dollar stoji na 4 centech sve puvodni hodnoty z r.1913 - doby zalozeni Fedu) a spekulativni hodnotu pritom neuveritelne vysokou. A v tom je klic k pochopeni nasi doby.

Jedinou vaznou otazkou zustane co bude odrazem hodnoty prace a znalosti k ni potrebne. To mi neni jasne ani trochu.

202900

20.10.2009 21:30

Dolar se opravdu nezhrouti sam od sebe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

jen jeho mnozstvi bude geometrickou radou pribyvat v trezorech a pametovych mediich narodnich i mezinarodnich financnich instituci tak dlouho, az se proste nenajde nikdo, kdo bude ochoten jej prijmout jako dalsi dluh smenou za vlastni narodni dluh.Vsechny centralni banky jednotlivych ekonomik i EU funguji na stejnem dabelskem principu emitovani elekronicko-papirovych penez na zaklade uspokojeni poptavky po dluhu ekonomickymi subjekty daneho teritoria.Staty nedostatek kreditu, ktery vznikl kumulaci uroku a z nej vzniklych penez vytistenych ze vzduchu, kryji tistenim dluhopisu a jejich naslednym zpetnym prodejem bankam.Tuto cinnost mohou provadet prakticky donekonecna, protoze z jejich dluhu je realna jen urok - dluhova sluzba a z ni plynouci slusne zisky pro bankere a na ne nalepene pijavice ve statni a politicke sfere.Proto bude narustat zadluzeni narodnich i nadnarodnich ekonomik tak dlouho, nez lide zjisti, ze jejich papirova mena je vhodna jako palivo do kamen, tak jak to bylo behem hyperinflace ve Vymarske republice.
Ale ten den prijde, to si budme jisti!

202903

20.10.2009 22:19

Názor českého ekonomického analytika ...

Nasredin 85.?.?.?

... na to, co bude s dolarem. A jsem přesvědčený, že je o dost fundovanější než članek Mikeho Whitneye:

http://www.finmag.cz/clanek/13787/dolar-v-ohrozeni/

202909

21.10.2009 0:06

Nebuďte naivní!!!

Procter 90.?.?.?

Dříve než by padl dolar, dojde k napadení Íránu a tím de facto k rozpoutání III. světové války (nebo už IV.?).
Nobelovu cenu za ekonomii by měli pánové navždy vyhradit pro tvůrce systému FEDu - takto dokonale propracovaný parazitní systém na úkor celého světa, to "zaslouží" pochvalu a uznání.

202914

21.10.2009 2:14

pad dolaru nezastavis

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

podivejte se lidi na jednu jednoduchou vec,,zavzpominejte na stare casy a casy nedavne a i ten nejslepejsi z vas si nemuze nepovsimnou jednoduchoho faktu o tom,jak s dobou postupne oslabuje dolar a vetsina dalsich svetovych platidel INFLACE INFLACE INFLACE

do 2 - 3 let se bude dolar devalvovat pravdepodobne na uroven 1/3,jednoho dne v nedaleke budoucnosti se sejdou sefove svetovych cebtralnich bank a snizi se zadluzeni cele globalni ekonomie o 2/3 a tudiz i svetove obeziva se budou zamnenovat 1:3,dluhy se proste budou muset z velike casti vymazat,ponevadz budou totalne neunosne

202920

21.10.2009 9:48

Jízda tunelem

Hm 141.?.?.?

V březnu 2008 byla trojská unce zlata za 1005 dolarů. Dolar vůči švýcarskému franku klesl krátkodobě na hodnotu 0,98. Tohoto stavu si všimli finančníci na poslední chvíli. K celkovému finančnímu krachu tehdy scházelo jen několik málo hodin. Dnes je dolar na 1050 ku trojské unci zlata. A je zábavné sledovat jak se těsně plazí na na švýcarským frankem. Dnes je to na hodnotě 1,0095. Schválně co by následovalo, kdyby klesl pod švýcarský frank na delší dobu. Je to jízda stále se zužujícím tunelem, kde se řidič snaží aby neutrhl zrcátka a vpředu světlo nevidět!!!

202930

21.10.2009 15:36

RE: Jízda tunelem

Maut 88.?.?.?

Reakce na 202930

Zaujal jste mne. Osud dolaru, zlata je mi víceméně jasný. Zázraky se v ekonomice nedějí. Zníte, jakoby jste byl schopen predikovat osud CHF. Vis-a-vis kompetitivní devalvace, BIS, pozici trezoru v těžkých dobách, silné expozici švýcarských iluminátských superbank derivativní bombě, Save Heaven statutu. Začínám si myslet, že ti parchanti hodlají skolit vše, i vlastní nukleární kryty. Můžete upřesnit Váš příspěvek a načrtnout, predikovat CHF budoucnost v tom nadcházejícím velkém bordelu, jak ji teď vidíte? I když chápu, že máme říjen, jsme skutečně ve smradlavém tunelu a zítra může být vše jinak. Je to samý "smoke-and-screen".

202947

21.10.2009 14:31

Musim se smat nad timto clankem.

kingpin 88.?.?.?

Ano je pravda ,ze oslabeny dolar zvysuje export zbozi USA. Ale popravde si rekneme, co vlastne muze USA vyvazet? Pri moji posledni navsteve USA jsem videl na vsem zbozi nalepku Made in PRC or CHINA, takze mluvit o exportu v ramci USA je opravdu smesne.

202943

22.10.2009 0:27

RE: Musim se smat nad timto clankem.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 202943

> mluvit o exportu v ramci USA je opravdu smesne

Vy jste zřejmě ještě nikdy neletěl letadlem typu Boeing, že? A ve svém počítači zřejmě užíváte nějaký anonymní procesor a africký operační systém? A filmy (jejichž kvalitu tímto nehájím), vysílané ve světě 24 hodin denně na tisících komerčních TV stanic pocházejí nejspíše z Filipin, že?

Ekonomická kategorie "zboží" nezahrnuje pane Kingpine jen čínské spotřební šunty. Děláte stejnou myšlenkovou chybu, jako většina "prostých lidí", kteří vidí USA jako velký snědený krám. Jenže on snědený není. USA jsou těžce zadluženy, to ano. Ale bohatství, které stále mají jak v infrastruktuře, v podnicích, špičkově vybavených zemědělských farmách, akciových podílech v jiných zemích, vzdělané pracovní síle, ... je očividně tak dobrou zárukou, že zahraniční investoři stále ochotně kupují americké dluhopisy. K údivu všech, kteří předpovídali zhroucení dolaru už před mnoha měsíci. [smích]

202967

22.10.2009 2:44

RE: Musim se smat nad timto clankem.

hc 90.?.?.?

Reakce na 202967

To není záruka vůbec ničeho. Stačí připomenout rychlý hospodářský úpadek Československa po roce 1948, přestože tu byla vysoká vzdělanost, rozsáhlý průmysl, kvalifikovaná pracovní síla atp. Je jiná doba než před padesáti nebo sto lety a americké přístupy jsou dnes sotva udržitelné. USA se budou muset změnit, ale protože jeden z mých nejoblíbenějších bonmotů říká, že "člověk nikdy nepřijde k rozumu vlastním rozumem", dá se očekávat, že se změní až v důsledku krachu nebo něčeho ještě horšího.

202970

22.10.2009 8:02

RE: Musim se smat nad timto clankem.

Nergal 213.?.?.?

Reakce na 202970

Skôr by som povedal, že ten "ludský kapitál v USA" je už hodne biedny, takže nejak sa tým oháňať je skutočne smiešne (hlúpi, leniví, namyslení, ešte k tomu všakovatá nesúrodá zmeska, t.j. krásne suchý pušný prach, už stačí len iskra...)

Mimochodom, v tom Česko-Slovensku po r.1948 treba brať do úvahy, že hlavne Česko bolo bez asi 3.milionov nemcov (často velmi zruční a šikovní pracovníci), desiatok až stoviek tisíc židov (pri všetkej kritike často tiež šikovných) a stoviek tisíc českých emigrantov typu Baťa. Takže trebárs na Mostecku namiesto vzdelaného nemca prišiel východoslovenský cigán. To len tak na okraj.

202978

23.10.2009 9:20

RE: Musim se smat nad timto clankem.

kingpin 88.?.?.?

Reakce na 202967

Jo jo Vojtiku, ty jsi opravdu Vojta. Jestli jsi si nevsiml Cina vlastni 40 proc. dluhu USA, infrastruktura a vse o cem mluvis potrebuje penize na udrzeni. TY sunty z Ciny jsou jedine zbozi za ktere jsou americane schopni sve dolary utratit, protoze nekokuruji kvalitou ,ale pouze cenou, ktera se pohybuje v radu dolaru. Ty spickove podniky o kterych mluvis jsou na Taiwanu v Cine, no proste off shore. A o ochote zahranicnich investoru lze jenom pochybovat, nikdo nechce prece sve penize splachnout do kanalu. Cina vsechny sve dolary ktere vlastni utraci za nakup zlata a investice do zahranicnich ekonomik, uz ted prtebrala USA polovinu vlivu Afriky , stredniho vychodu a Jizni ameriky. Tyto informace jsou vsem zname (krome vas ktery je cerpate z MFdnes a Lidovych novin)a tezko bude nekdo podoporovat ekonomiku, ktera je tesne pred zhroucenim. Pochybuji , ze rozpocet USA zachrani dane z nekolika kvalitnich firem jako je intel, Microsoft, Ford, exxon atd.

203031

24.10.2009 18:09

RE: Musim se smat nad timto clankem.

mtk 78.?.?.?

Reakce na 203031

>Pochybuji , ze rozpocet USA zachrani dane
>z nekolika kvalitnich firem jako je intel, Microsoft, Ford, exxon
>atd.
A těchto několik "kvalitních" firem platí vůbec nějaké daně?

203128

24.10.2009 19:58

RE: Musim se smat nad timto clankem.

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 203128

O tom pochybujem, skôr USSA platia im aby tam zostali. [mrknutí jedním okem]

Posledná polovica vety je len žart- poznámka pre diskutérov typu Joseph a spol. [chechtot]

203131

26.10.2009 5:09

RE: Musim se smat nad timto clankem.

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 203031

>Jo jo Vojtiku, ty jsi opravdu Vojta. Jestli jsi si nevsiml Cina vlastni 40 proc. dluhu USA,

Vy jste opravdu legracni. Cina nema ani na uroky toho co USA dluzi. Veskere tovarny v Cine jsou vlastnictvim investoru, predevsim zamorskych. Kdyby Cina ztratila zamorsky market na jeden mesic, tak je na hunte. Skutecnost je tedy takova, ze cinanum v Cine nepatri temer nic. Jen ta pracvovni sila. Nadeje, ze zacne vyrabet kvalitne a ze to nekdo bude kupovat jsou uz dnes tak jedine v rozvojovych zemich. Proto Cina dnes zoufale hleda a snazi se ziskat trh v Africe. Nevim co vy kupujete cinskeho, ale ja tak akorat Kung-Pao, papir a obycejnou tuzku. To vymysleli a to je jedine co funguje. Myslim samozrejme tuzku obycejnou, ne propisovaci. Mezi lidmi ktere znam je to obdobne.

203238

22.10.2009 8:21

Nová měna

kontra-kastrol 158.?.?.?

Nedokážu předvídat, nakolik se dolar znehodnotí - také proto, že před časem v USA přestali zveřejňovat kritérium, které udává celkové množství oběživa... Nezapomínejme, že ty tištěné peníze nejsou rozdány mezi lidi, kteří by je brzy utratili, což by vedlo k velké inflaci, ale že se jedná o dluhové peníze, které se musí z trhu vrátit zpět do banky (no nevím). Možná, že otázka dolaru ani není natolik zásadní, jak vypadá. Pokládám za pravděpodobné, že někdy v blízké budoucnosti přispěchá MMF na pomoc proti celosvětovému zadlužení (komu dlužíme - Marťanům, že je zadlužení všichni [vyplazený jazyk] ) dodáním své syntetické papírové měny, která se tímto stane světovou monetární autoritou.

202980

Příspěvků: 50

20.10. 03:09 H.Linek  Rozumny nazor
20.10. 12:10 hestroy  RE: Rozumny nazor
20.10. 22:30 H.Linek  RE: Rozumny nazor
21.10. 08:59 gloriola  Preboha....
21.10. 09:25 Odi  RE: Rozumny nazor
21.10. 14:34 kingpin  RE: Rozumny nazor
21.10. 19:37 Antoninus  RE: Rozumny nazor
22.10. 20:10 H.Linek  RE: Rozumny nazor
22.10. 22:45 Rene Bartosek  RE: Rozumny nazor
22.10. 22:45 Rene Bartosek  RE: Rozumny nazor
23.10. 21:46 Antoninus  RE: Rozumny nazor
23.10. 21:51 Antoninus  RE: Rozumny nazor
24.10. 01:12 Rene Bartosek  RE: Rozumny nazor
21.10. 13:08 jansmith1984  RE: Rozumny nazor
20.10. 12:25 Antiseptik  RE: Rozumny nazor
20.10. 14:15  RE: Rozumny nazor
20.10. 14:43  RE: Rozumny nazor
20.10. 05:18 kozoroh  To se mi nezda logicke, z jednoho prosteho duvodu.
20.10. 07:33 buřič  Lomikare, Lomikare, špatný proroku!
20.10. 08:39 insider  tradicni uleva
20.10. 08:41  Čína
20.10. 14:37 Oldis  RE: Čína
20.10. 17:49  RE: Čína
20.10. 18:39 Pepa z depa  RE: Čína
21.10. 01:07 Pepa z depa  RE: Čína
21.10. 01:58  RE: Čína
21.10. 03:32 Pepa z depa  RE: Čína
20.10. 16:36 Maut  RE: Čína
20.10. 19:24 qwe  RE: Čína
20.10. 10:44 Zhulenec  Krátkozrakosť.
20.10. 11:17 prezident planety  samozrejme ze dolar padne
20.10. 11:55 valda  tridni boj
20.10. 14:36 Mazetm  Hahahaha
20.10. 17:52 Pepa z depa  Mate to vsichni popleteny....
20.10. 19:32 novy zacatek  RE: Mate to vsichni popleteny....
20.10. 21:30  Dolar se opravdu nezhrouti sam od sebe
20.10. 22:19 Nasredin  Názor českého ekonomického analytika ...
21.10. 00:06 Procter  Nebuďte naivní!!!
21.10. 02:14  pad dolaru nezastavis
21.10. 09:48 Hm  Jízda tunelem
21.10. 15:36 Maut  RE: Jízda tunelem
21.10. 14:31 kingpin  Musim se smat nad timto clankem.
22.10. 00:27 Vojta49  RE: Musim se smat nad timto clankem.
22.10. 02:44 hc  RE: Musim se smat nad timto clankem.
22.10. 08:02 Nergal  RE: Musim se smat nad timto clankem.
23.10. 09:20 kingpin  RE: Musim se smat nad timto clankem.
24.10. 18:09 mtk  RE: Musim se smat nad timto clankem.
24.10. 19:58 Oracle  RE: Musim se smat nad timto clankem.
26.10. 05:09 Prazak  RE: Musim se smat nad timto clankem.
22.10. 08:21 kontra-kastrol  Nová měna

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 101 čtenářů částkou 17 338 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 6

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 2

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
26,93 Kč
Libra
29,33 Kč
Kanadský dolar
17,30 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,02 Kč
100 japonských jenů
21,93 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,41 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,25 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 644,25 Kč
1 unce stříbra
553,50 Kč
Bitcoin
241 579,97 Kč

Poslední aktualizace: 23.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 607