Diskuze k článku

Váleční zločinci se stávají rozhodčími ve věcech práva

Příspěvků 81

15.10.2009 5:24

Jedine reseni

H.Linek 76.?.?.?

ja s Robertsem souhlasim v jedne veci. Gaza je dnes zpustosene uzemi, kde se neda zit.
Ale proc to muselo dojit tak daleko?
Kdyby obyvatele Gazy nezvolili teroristy, kteri se vubec netajili se svymi plany strilet rakety proti Izraeli, mohl tam byt dnes mozna uz uplny mir. Ale oni Hamas zvolili, stejne jako Nemci zvolili Hitlera.
Hamas pak vystrelil proti izraelskym civilistum zhruba 6 000 raket. Ty rakety, pravda, moc lidi nezabily, ale to nebylo pro nedostatek snahy, ale diky neschopnosti raketometciku.
Odpoved Izraele byla podle meho nazoru adekvatni, tak jako bylo adekvatni bombardovani Drazdan.
Nemci jsou dnes diky tomu mirumilovny narod a ja doufam, ze podobny osud ceka i Araby zijici na uzemi Gazy.
Uz jen kvuli jejich detem.

202521

15.10.2009 18:04

RE: Jedine reseni

berkowitz 81.?.?.?

Reakce na 202521

Mrzí mne Váš pohled na tento konflikt. Židé si za holocaustu užili strašného příkoří a strašných obětí. Nyní toto příkoří a oběti uplatňují na jiném národě. Viděl jsem na jiných servrech, jakých nepravostí se Izrael dopustil na Gaze. Izrael se nepoučil na svých obězech za 2.WW a provádí státem řízenou genocidu na jiném národě.

202564

15.10.2009 19:19

RE: Jedine reseni

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 202564

A tak TO JE, ať již si Netanjahu nebo zde v diskuzích lidé od Vanguard s.r.o říkají co chtějí.

Internet a sharing nemilosrdně nejen toto pokrytectví (pro větší moc a zájmy E/elit) odhaluje a již není možné jako v minulosti povědomí a názory lidské rasy 100% ovládat.

A i v tom spočívá naděje pro lidskou civilizaci na této Planetě. Uvidíme.


jansmith[smích]

202571

16.10.2009 3:41

RE: Jedine reseni

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 202564

>Mrzí mne Váš pohled na tento konflikt. Židé si za holocaustu
>užili strašného příkoří a strašných obětí. Nyní toto
>příkoří a oběti uplatňují na jiném národě. Viděl jsem
>na jiných servrech, jakých nepravostí se Izrael dopustil na
>Gaze. Izrael se nepoučil na svých obězech za 2.WW a provádí
>státem řízenou genocidu na jiném národě.

To je porad dokola do omrzeni. Izrael se vzdy v historii branil. A branil se naprosto adekvatne, daleko mirneji, nez utocici islamsti, zurivi agresori, kteri se nestitili vrazd na detech a mladezi. Zadny holocaust Izraelci na nikom neuplatnuji a zadne prikori nikomu nezpusobuji. Narozdil od palestinskych teroristickych zlocincu maji zajem o mir a dobre sousedske vztahy. Sirenim lzive islamske propagandy a napomahani teroru nic nevyresite. Vam samotnym prece musi byt zle z tech lzi, konspiraci a nekontrovatelne rasisticke nenavisti. Ja vim, je ted moderni a korektni, ala co vase svedomi a moralka?

202595

16.10.2009 5:15

RE:nekontrovatelne rasisticke nenavisti.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 202595

Co je u vas rasova nenavist?

202596

16.10.2009 5:22

RE: Jedine reseni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202595

Ano, jedna se o moderni obranou strategii zalozenou predevsim na preventivnich uderech, sikane, propustkach, stanem pravu, nelegalnim obranem zaboru pudy, vystavbe osad podobnych pevnostem, humanitarnim bombardovani, vynalezu modernich teroristickych metod, masove bourani domu, niceni infrastruktury, vrazdam... Tady je jeste velmi mirny hodnoceni v kostce bez znepokojujicich detailu. Ale znate me mladenci, dodat detaily je pro me jako lusknout prsty.
http://www.blisty.cz/art/31508.html

202597

16.10.2009 6:44

RE: Jedine reseni

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 202597

>Ano, jedna se o moderni obranou strategii zalozenou predevsim na
>preventivnich uderech,

Ne, zadne preventivni udery se nikdy nekonaly, to je propagadisticka lez. A obrana Izraele neni strategie a neni moderni. Je to proste nutnost a boj o preziti.

>sikane, propustkach, stanem pravu,
>nelegalnim obranem zaboru pudy, vystavbe osad podobnych
>pevnostem

zadne nelegalni zabory ze strany Izraele neexistuji. Golanske vysiny byly anektovany po valce bez vyhlaseni, tudiz agresi a je v souladu s mezinarodnim pravem. Vystavba osad podobnych pevnostem je jen ve vasi fantazii. Uz jste videl nekdy, jak Izraelsti vojaci takovou osadu likviduji. Je to par chudaku, kteri se usadili v privesech na kopecku v pousti a kteri nemaji kam jit. Usadi se proto zase jen kus dal.

>, humanitarnim bombardovani, vynalezu modernich
>teroristickych metod, masove bourani domu, niceni infrastruktury,

K zadnemu bombardovani na uzemi Gazy a ni Zapadniho Brehu nikdy nedoslo. To je lez a propaganda. Doslo k presnemu niceni teroristickych infrastruktur, jejich predaku a paserackych tunelu rizenymi strelami. Dukazu ve forme videi je na netu tuny. Zrovna tak jako lzive tvrzeni o masovem bourani domu. Domy byly bourany rodinam, ktere privazali sve dite na pumovy pas a poslaly ho vrazdit nevinne civilisty. Videl jsem par takovych bourani. maminka stale vedle s sekem 25 tis dol, ktere si vydelala vrazdou sveho vlastniho ditete, na kterou ho pripravovala s pomoci Hamasu od narozeni, a usmivala se. Nabytek a vse si mohla predem vystehovat. I techto filmovych dukazu je vice nez dost.

> Tady je jeste velmi mirny hodnoceni v kostce bez
>znepokojujicich detailu. Ale znate me mladenci, dodat detaily je pro me jako lusknout prsty.
>http://www.blisty.cz/art/31508.html

To je naopak hodnoceni fanatika, nicim nepodlozene, jen propagandou dzihadu a korektnimi vylhaninkami fasounu a komunistu. Mate take jine zdroje, nez korektni propagandu BL? Asi ne, proto takhle blbnete, ze? Zvasty Vaclava Jumra, komunistickeho zpravodaje Rudeho prava (Halo novin), na jehoz clanek tu nechavate odkaz mohou byt s lusknutim prstu potravou pro vas, ale ne pro soudneho cloveka, ani nahodou.

202602

16.10.2009 15:44

RE: Jedine reseni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202602

Vy budete zrejme expert na mezinarodni pravo a pravdepodobne naprosty unikat, ktery se odlisuje od zbytku odborne verejnosti ve veci o tom, co to vlastne je mezinarodni pravo. Ze by nepochopeny genius? [překvapení] [velký smích]

202644

17.10.2009 2:47

RE: Jedine reseni

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 202644

>Vy budete zrejme expert na mezinarodni pravo a pravdepodobne
>naprosty unikat, ktery se odlisuje od zbytku odborne verejnosti
>ve veci o tom, co to vlastne je mezinarodni pravo. Ze by
>nepochopeny genius? [překvapení] [velký smích]

Pane Bartosek, na mezinarodni pravo expert nejsem, ale staci mi priklady z nedavne historie. Agresor, ktery prohral valku se zemi, kterou napadl bez vyhlaseni valky, nema prava temer zadna. To by clovek s minimalni moralkou chapat mohl. Ja jsem zil pet let sluzebne v Kuwaitu a region znam za ty roky dost dobre. I problemy o ktere se zajimam nezaujate dost dlouhou dobu, abych mel o Strednim Vychode uceleny obraz. Pokud nevnimate, co se v soucasne dobe deje v Pakistanu, Afganistanu, Iraku, Iranu, Syrii, a Libanonu, tak jste raneny naprostou slepotou. Porozhlednete se po Evrope, jak se mohamedani roztahuji a jak si vymahaji svou barbarzskou kulturu a zakony kazdodenim vrazdenim nevinnych lidi. A tomu vy napomahate papouskovanim nesmyslu zrozenych v lebkach komunistickych novinaru. To, ze vubec nerozumite soucasne politice nasvedcuje i vase reakce na muj prispevek, ve ktere se venujete me osobe a ne tomu o cem je rec.

202692

17.10.2009 5:58

RE: Jedine reseni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202692

Kdyz bych si dal praci a podival se do archivu, tak bych zjitil, ze na jisteho prazaka jsem ohledne palestinske otazky reagoval, a i ted jsem reagoval. Mne nezajima, zda clovek, ktereho jsem citoval je komunista, neocon, fasista nebo sionista. Mne zajimaji fakta a argumenty, ktere prednesl. Faktem je, ze v Palestine roku 1917 bylo asi 7% sefardickych Zidu, kteri zili s muslimy stovky let v jedne zemi, faktem je, ze po genociede Armenu, prijala palestinska spolecnost bez problemu desitky tisic uprchliku.

Faktem je, ze masivni pristehovalcke vlny sionistu zacaly vyhanet Palestince z jejich zeme, byly po tisicich bourany domy, zalozeny fasisticke sionisticke bojuvky napocatku s podporou Britu, ktere terorizovali obyvatelstvo. Faktem je, ze sionoste symapatizovali s nacisty, italskymi fasisty a symatie to byly oboustrane. Jeste roku 1944 pri odsunu madarskych Zidu do lagru doslo k tajne dohode, kterou za nacisty podepsal Eichmann a za sionisty Kastner. Faktem je, ze po maskru v Deir Jasin se sionisti pokusili zastrasit reditele Cerveneho krize a vice nez polovina palestinskeho naroda ze strachu pred terorem s holyma rukama uprchla. Bylo to 700 000 lidi z 1.3 milionu, Zidu tehdy v Palestine zilo 600 000. Co to muselo byt za hruzu, ktera vyvolala u Palestincu takovou reakci?

Golany jsou okupovany nelegalne, vas nazor je ve srovnani s platnymi rezolucemi OSN v otazce Golan irelevantni. Prekvapuje, ze cloveka vaseho formatu s takovym politickym rozhledem a zivotnimi zkusenostmi z Kuwaitu to nepostrehl.[velký smích] Mohl by pokracovat dale, ale necham na jinych, zaprve bych se znovu opakoval a za druhe ted je treba venovat pozornost podpore presidenta Klause. Prece jenom prolomeni Benesovych dekretu je aktualni zalezitost. Palestinska otazka jeste nejakou dobu existovat bude, a reseni nastane, az USA bud dojde trpelivost nebo je ekonomicke duvody donuti prehodnotit svou geopolitiku na Blizkem a Strednim vychode.

202700

19.10.2009 19:34

RE: Jedine reseni

ksiphias 64.?.?.?

Reakce na 202700

> Faktem je, ze sionoste symapatizovali
>s nacisty, italskymi fasisty a symatie to byly oboustrane.

To nechapu, kde jste tohle sebral. Bylo to obracene. To byli Arabove (vcetne dnesnich Palestincu), kdo byli na strane nacistu, ne ti vasi sioniste (pravdepodobne zidovsti osadnici, nebo ja vlastne ani nevim, kdo sioniste vlastne jsou), ti naopak se snazili kdyz mohli od nacistu uteci a dostat se do tehdejsi Palestiny. Vy nevite, ze zide byli za nacistu v Evrope perzekuovani? Probuh, v jakem svete vy to zijete!

202839

19.10.2009 20:41

RE: Jedine reseni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202839

Ale nepovidejte. Pakt Eichmann, Kastner a to prosim v roce 1944 tedy podepsal kdo? Eichmann a nejaky premaskovany Arab.

Neco vam prekopnu z archivu, pokud by to nestacilo je tam toho sepsano mnohem vice. Trvalo mi to najit asi minutu, takze pozor panove deset minut casu neni zas takovy problem. [mrknutí jedním okem]

Opravdu? Mno, treba prolomeni obchodni blokady probehlo jeste pred norimberskymi zakony, stejne tak oslavne ody nemeckych sionistu na nacisty uz na pocatku tricatych letech. Sionisticku kongres v roce 1933 odmitl rezoluci proti Hitlerovi v pomeru hlasovani 240:43. Ty Goebbelsovi clanky v Anrufu vysli v roce 1935. 1937 posila Jabotinskeho organizace Haganah sveho agenta Volkese s nabidkou spoluprace s SS jako vdecnost za podporu nacistu sionisticke kolonizaci. Norimberske zakony byly prijaty 15. zari 1935. A k paktu Kastner Eichman. Kdyz se sioniste snazili zachranit sve lidi, jak to, ze jejich organizace blokovali prijeti imigrantu, v letech 1933-35 odmitli dve tretiny vsech nemeckych Zidu, kteri chteli emigrovat. A proc?

Naprikla Bern Katznelson vydavatel sionistickeho platku Davar, cituji ..."Nemecti Zide byli prilis stari, aby porodili deti v Palestine, postradali tradici budovani sionistickych kolonii, nemluvili hebrejsky a nebyli sionisty"... 1938 napsal Rabbi Wise jako vedouci Americkeho zidovskeho kongresu, ve kterem odmital zmenu imigracnich zakonu USA, ve prospech Zidu na utociste. V roce 1943 tentyz pan svedcil pred Kongresem proti zakonu o utocisti, protoze by to blokovalo "kolonizaci" Palestiny. 227 britskych poslancu pozadalo vladu o nekolik stovek imigracnich povoleni pro ohrozene zidovske rodiny na Mauritius. Behem paralmentiho zasedani 27.ledna 1943 mluvci sionistu tuto snahu odmitl, protoze je to proti kolonizaci Palestiny. Jen tak namatkou "Skryta historie sionismu" strana 32-39.

Mam i jine materialy pro jistotu vytisnene, nektere informace maji na siti problematicky zivot. A na zaver si neodpustim intervenci sionisty Kastnera za generala Kurta Bechera pri soudu za valecne zlociny, byl majorem trestich oddilu SS v Polsku a samotnym Himmlerem jmenovan komisarem vsech koncentracnich taboru. Po valce sef korporaci cile obchodujici s Izraelem. To bylo taky kvuli zachrane evropskych Zidu?

202843

19.10.2009 21:34

RE: Jedine reseni

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 202843

Výborně Rene. To je radost pro mé "staré" oči číst tvé příspěvky..[smích] Jen Houšť a Větší kapky, protože to je podle mne jediná cesta, jak dále odhalovat pokrytectví zdejší Voldemort s.r.o skupiny, nastavovat ji zrcadlo a posunovat tím povědomi lidské rasy vpřed k vědění.


Není dobré je ignorovat, stejně jako je nelze umlčet zbytečnými emotivními výpady. Jediné co na ně platí jsou asertivní a opakované reakce plné dalších a dalších faktů, které nemohou zpochybnit a které paradoxně svým nevědomým přisluhováním ovčákům dále generují.

Jediné jak mohou reagovat je buď z diskuze utéci nebo stále dokola opakovat své tendenční názory, kterými si ale tvář před ostatními zvědavci nezachrání. Mnoho relevantního již bylo totiž řečeno a většina (i nových) čtenářů Zvědavce slepými a hluchými ovcemi rozhodně nejsou.


jansmith[smích]

202846

19.10.2009 23:11

RE: Jedine reseni

ksiphias 64.?.?.?

Reakce na 202846

>Jediné jak mohou reagovat je buď z diskuze utéci nebo stále
>dokola opakovat své tendenční názory, kterými si ale tvář
>před ostatními zvědavci nezachrání.

Prominte, ale me je celkem jednou jakou tvar mam tady na zvedavci. Rene prezentoval fakta, ale dost prekroucene a zmatene, ze je tezke se v tom vyznat. Nevim, jaky "tendencni" nazor mate na mysli. Ze Arabove byli na strane nacistu je fakt, to nikdo neokeca. Neslysel jste nikdy o Velkem Mufti Jezuzalemskem? Uz se nevzpomenu, jak se jmenoval, prijal ho sam Hitler jako sveho pobocnika.

202851

20.10.2009 1:39

RE: Jedine reseni

Datel 216.?.?.?

Reakce na 202851

"The Communist soul is the soul of Judaism. Hence it follows, that just as in the Russian revolution the triumph of Communism was the triumph of Judaism, so also in the triumph of Fascism will triumph Judaism." (A Program for the Jews and Answer to All Anti-Semites, pages 143-144 by Rabbi Harry Waton, New York, 1939). And on pages 36 and 37 he consequently wrote:
"The communists are Marxists, bolshevists, internationalists, Jews, enemies of the Aryans and their culture. Soviet Russia is ruled by Jews and barbarians that are incapable of culture.This, then, is the first step in the PROGRAM: the Jews must reconcile themselves with Nazi Germany, Fascist Italy and fascism generally."

In this way Rabbi H. Waton has confirmed Hennecke Kardel's claim that the MEGA-HOLOCAUST had been caused by GENOCIDAL programming of Elders of Zion (1903) accordingly with the Will of Jahve (read the Holy Bible/Torah).

202856

20.10.2009 4:24

RE: Jedine reseni

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 202856

Jen,bych historicky doplnil a poukazal,jak je svet se stejnym pravidlem zidovske nadvlady rizen i dnes, nebot ve stale omilanem holocaustu a vine Nemcu se zapomeli sami podivat,ne jenom do novin 24 Brezna 1933 o vyhlaseni valky Nemecku od svetoveho zidovskeho kongresu ,ale i o knizce ,jez vysla v roce 1941, tedy,uz napsana mnohem drive o programu vyhubeni Nemcu, jako naroda.Je to tak,jakoby v Americe 2% zidu rekla, ze musi byt Americani vyhubeni,aby neprekazeli tem 2% a kdyz se nepvoli, tak na ne pres propagandu postvou cely svet po dokonalem vymyvani mozku.Takze,kniha od Theodore N. Kaufman "Germany MUst Perish!, vydana 1941 v Americe se stala nastrojem antisemitismu,kdyz Hitler nechal cist v radiu state o vykastrovani veskere muzske populace,rozdeleni Nemecka do provincii,naprostou isolaci od ostaniho sveta a vse v bozim prani"oko,za oko,zub ,za zub"protoze se domaci obyvatelstvo nepoddalo zidum.Takze ze 70.000.000 milionu by slo na ksatraci 48.000.000,coz melo provest 20,000 chyrurgu (str 88 )Zacit valku, jako utocnik, a nechat si ji jako obet dobre proplatit.To,co dokazali v Rusku,100 milionu obeti,plus Ukrajina ,to chteli to same v Nemecku,jako pred tim republika RAD v Madarsku a ted, co by jedna svetova vlada s jednou menou a s jednou virou,jednim skolstvim a zdravotnictvim,tedy, povinne ockovani,je akt na vyhubeni nechtene populace, pomoci nasich "vlastnich" vlad.
jestlize ve state Massechussets za odmitniti povinneho ockovani daji 30 dnu vezeni a pokutu 1000 dolaru denne,stoji za to zapremyslet o vyse uvedenem psani-co by pro nas ,"jedine reseni", jako 'Germany must perish".
"When the Lord your God brings you into the land you are entering to possess and drives out before you many nations…then you must destroy them totally. Make no treaty with them and show them no mercy.” (Deuteronomy 7:1-2)
Tak, se pod rouskou obeti,valecni zlocinci dostavaji k reseni lidske populace na teto planete.
Senator Fullbright, Chair of Senate Foreign Relations Committee: 10/07/1973 on CBS' "Face the Nation".

"I am aware how almost impossible it is in this country to carry out a foreign policy [in the Middle East] not approved by the Jews..... terrific control the Jews have over the news media and the barrage the Jews have built up on congressmen .... I am very much concerned over the fact that the Jewish influence here is completely dominating the scene and making it almost impossible to get congress to do anything they don't approve of. The Israeli embassy is practically dictating to the congress through influential Jewish people in the country"
University of Jerusalem Prof. Ehud Sprinzak described Kahane and Goldstein's
philosophy: "They believe it's God's will that they commit violence against
goyim, a Hebrew term for non-Jews." (NY Daily News, Feb. 26, 1994, p. 5).

202858

20.10.2009 21:17

RE: Jedine reseni

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 202851

Grand Mufti, "Velký Mufti" jeruzalemský, o kterém se, Ksiphiasi, zmiňujete, byl v té době jistý Mohammed Amin al Husayni. On tuto funkci, jakéhosi lepšího domovníka (kostelníka) islámských posvátných míst v Jeruzalémě (např. ta mešita Al-Aqsa) zdělil po svém otci, zkrátka a dobře, bylo to v rodině. Kromě posvátných islámských míst se Amin al Husayni již od samého začátku míchal i do politky a byl jedním z předních podněcovatelů (iniciátorů) protižidovských bouří, které Arabové organizovali vůči místním židům (od roku 1929 skoro - s přestávkami - neustále). To byl jeden z hlavních důvodů pro vznik židovských obranných jednotek Haganah.

Nelíbilo se jim totiž, že židé vykupovali stále více a více palestinské půdy od velkých arabských majitelů půdy (ti málokdy byli v Palestině přítomni, většinou si užívali života v Bejrutu či Damašku) a tito židé dokázali prací z těch mnohdy močálů, polopouští vytvořit úrodná pole, sady, zeleninové zahrady, pastviny apod. a měli i takovou drzost, že prosperovali - na rozdíl od Arabů.

V roce 1937 měli už i Britové dost jeho "mimokostelnické" činnosti a tak milý Grand Mufti musel prchnout z Jeruzaléma do exilu (Káhira, Damašek) a odtud pak navazoval styky s představiteli Třetí říše a nabízel jim "arabská" řešení židovského problému. Setkal se i s Hitlerem, ale žádným pobočníkem HItlera nikdy nebyl. Pomohl ovšem alespoň duchovně vytvořit v Bosně a v Chorvatsku 13. SS Waffen divizi z bosenských a chorvatských muslimů; myslím, že se to jmenovalo Handschar. Podobným způsobem se později vytvořily i albánské muslimské SS jednotky.

Tyto jednotky pak byly zařazeny hlavně do bojů s jugoslávskými partyzány, ale brzy se ukázalo, že jejich vojenská bojová hodnota byla velice nízká. Krutost jim ovšem nikdy nechyběla a zvěrstva, které tyto jednotky prováděly na místním obyvatelstvu hnusila i otřelé německé SS divize. Ke konci války se celá ta divize rozpadla, protože těch muslimských zběhů bylo prostě moc.

202902

20.10.2009 22:08

RE: Jedine reseni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 202902

Ty mocaly byly odvodnovany cerpadly vyrabenymi v Nemecku, ktere zidy financovalo v ramci velkoryseho financniho projektu Haavara Abkommen.To jste zapomnel ve svem nenavistnem blabolu dodat.Muftimu behem arabskeho povstani proti zidovskemu utlaku britske letouny rozbombardovaly dum a zabily jeho nejblizsi, takze nemel duvod opravdu Brity milovat.Ze pozdeji Hagana zacala vrazdit i britske vojaky, to jiz jiste vite.SS Handschar se fakticky rozpadla po nekolika mesicich, protoze nemela prakticky zadny bojovy vyznam.

202906

21.10.2009 1:07

RE: Kdyby ta výkonná čerpadla byla vyráběna třeba v Zimbabve,

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 202906

tak by to židé kupovali v Zimbabve (která tehdy neexistovala), židům šlo o přežití a tak využívali kterýchkoliv zdrojů. Můj příspěvek nebyl nějaký nenávistný blábol, nýbrž jen realistický pohled na tehdejší situaci. Kromě těch čerpadel z Německa, z Francie a Anglie, importovali židé též eukalypty z Austrálie, stromy, které pijí vodu jako Češi pijí pivo. To že Grand Mufti nenáviděl Brity je sice pravda, ale daleko více nenáviděl židy. Britská okupační správa ničila nejenom domy Arabů, ale i židů. To samé provádějí dnešní Izraelci Arabům, pokud jsou to teroristé.

Haganah nebyla vytvořena na vraždění Britů, nýbrž jen na obranu židovských osad (kibuců, mošavů a židovských měst), Haganah byla obranná organizace, čas od času ji Britové cvičili a vyzbrojovali, někdy ji zase pro změnu pronásledovali, věznili a dokonce i některé členy popravovali. Je zajímavé, že za II. světové války se pak přes 30 000 židů (v Palestině) dobrovolně přihlásilo do britské armády, na rozdíl od Arabů. Pochopitelně že ta služba v britské armádě nebyla jen z lásky k Velké Británii; Haganah se dostalo vojenského výcviku, ovládání zbraní, výrobě výbušnin, atd. a tyto zkušenosti se po skončení války židům velice hodily.

Organizace, které byly mimo dosah Haganah, Šternův gang a Irgun, to byly ty organizace, které nesmiřitelně bojovaly proti Britům, Arabům ale i Haganah. I Ben Gurion po vzniku státu Izrael krutě zasáhl proti Irgunu (viz případ lodě Atalena) a po založení státu Izrael byly obě teroristické organizace rozpuštěny a někteří členové včleněni do nové izraelské defensivní armády.

Později, když Izraelce přešla ta prvotní euforie došlo i ke zvolení bývalých teroristů, např. Yitzak Shamir nebo Menachem Begin za ministerské předsedy.

202916

22.10.2009 15:58

RE: Jedine reseni

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 202902

>Grand Mufti, "Velký Mufti" jeruzalemský, o kterém se,
>Ksiphiasi, zmiňujete, byl v té době jistý Mohammed Amin al
>Husayni. On tuto funkci, jakéhosi lepšího domovníka
>(kostelníka) islámských posvátných míst v Jeruzalémě
>(např. ta mešita Al-Aqsa) zdělil po svém otci, zkrátka a
>dobře, bylo to v rodině. Kromě posvátných islámských míst
>se Amin al Husayni již od samého začátku míchal i do politky
>a byl jedním z předních podněcovatelů (iniciátorů)
>protižidovských bouří, které Arabové organizovali vůči
>místním židům (od roku 1929 skoro - s přestávkami -
>neustále). To byl jeden z hlavních důvodů pro vznik
>židovských obranných jednotek Haganah.

>
>Nelíbilo se jim totiž, že židé vykupovali stále více a
>více palestinské půdy od velkých arabských majitelů půdy
>(ti málokdy byli v Palestině přítomni, většinou si
>užívali života v Bejrutu či Damašku) a tito židé dokázali
>prací z těch mnohdy močálů, polopouští vytvořit úrodná
>pole, sady, zeleninové zahrady, pastviny apod. a měli i takovou
>drzost, že prosperovali - na rozdíl od Arabů.

>
>V roce 1937 měli už i Britové dost jeho "mimokostelnické"
>činnosti a tak milý Grand Mufti musel prchnout z Jeruzaléma
>do exilu (Káhira, Damašek) a odtud pak navazoval styky s
>představiteli Třetí říše a nabízel jim "arabská"
>řešení židovského problému. Setkal se i s Hitlerem, ale
>žádným pobočníkem HItlera nikdy nebyl. Pomohl ovšem
>alespoň duchovně vytvořit v Bosně a v Chorvatsku 13. SS
>Waffen divizi z bosenských a chorvatských muslimů; myslím,
>že se to jmenovalo Handschar. Podobným způsobem se později
>vytvořily i albánské muslimské SS jednotky.

>
>Tyto jednotky pak byly zařazeny hlavně do bojů s
>jugoslávskými partyzány, ale brzy se ukázalo, že jejich
>vojenská bojová hodnota byla velice nízká. Krutost jim
>ovšem nikdy nechyběla a zvěrstva, které tyto jednotky
>prováděly na místním obyvatelstvu hnusila i otřelé
>německé SS divize. Ke konci války se celá ta divize rozpadla,
>protože těch muslimských zběhů bylo prostě moc.

Arkane Arkane, zas ty tvoje polopravdy(lzi). Husayni nezdedil pozici muftiho po svem otci, ale byl na ni jmenovan vrchnim komisarem, britskym zidem Herbertem Samuelem. Uz v roce 1920 byl odsouzen na 10 let za podnecovani protizidovskych nepokoju, nacez z Palestiny uprchl, aby se opet vratil po obdrzeni amnestie od tehoz zida Samuela. Mimoto nebyl jen lepsi domovnik/kostelnik posvatnych mist, ale dokazal shromazdit dostatek sponzorskych daru na oplatovani Skalniho domu(ten ktery chtel behem sestideni valky rabi Goren vyhodit do vzduchu) na chramove hore zlatem.

202996

22.10.2009 22:36

RE: Čertíku-Bertíku, ty si vždycky vybereš jednu

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 202996

větu z mého příspěvku a na tom postavíš svůj argument. Já znám historii celé té rodiny, resp. klanu, Al Husayinů už od dob, kdy jsem pracoval skoro dva roky v Syrii, tj. B.C. a B.I. (before computer, před počítačem a before internet, před internetem). V arabských zemích je funkce Grand Mufti(ho) uznávána, nakonec je to druhé nejposvátnější místo (po Mekce) islámského náboženství.

Klan Al Husayinů (někdy psáno Husseinů) byl jedním z nejbohatších latifundistů v Palestině (Judea), a již od poloviny devatenáctého století byl v Jeruzalémě tak říkajíc vždy "u vesla". Jeden starosta Jeruzaléma z klanu al Husayinů byl po smrti následován dalším starostou ze stejného klanu, někteří se stali Grand Mufti, někteří byli zase otomanskými vladaři obviněni ze zrady a sesazeni, tak jak už tomu za otomanské nadvlády v arabských zemích bývalo.

Ale nejenom v zemích arabských, ale i v zemích československých, viz např. osud generálního tajemníka KSČ soudruha Rudolfa Slánského a jeho "bandy" zrádců, titoistů a zaprodanců, mimochodem také většinou židovského původu.

Mohammedu Ali al Husayni se dostalo nezvykle dobrého vzdělání, jak v turečtině, tak i ve francouzštině, za I. světové války dokonce sloužil i v otomanské armádě a jeho celý život byl velice pestrý. Po válce, kterou Otomanská říše prohrála, se pak věnoval politice, což v tehdejší době znamenalo být arabským nacionalistou a židobijcem. To že byl do této funkce jmenován Brity (nezáleží na tom, že to byl žid Herbert Samuel), tehdy byli Britové pány Palestiny a kdo jiný by mohl do takové významné funkce "strážce" církevních muslimských památek někoho jmenovat. A Britům se zdál Mohammed Ali al Husayni jako vhodný kandidát, vzdělaný nejenom v islámském náboženství, ale i člověk, který měl i quasi evropské, světské vzdělání, jako vhodný kandidát a navíc byl i navržen jako kandidát jedním z nejsilnějších jeruzalémských klanů.

To že ho nazývám lepším kostelníkem neznamená, že neměl na pologramotné arabské obyvatelstvo velký vliv. Grand Mufti je Grand Mufti, stejně tak jako papež je papež, autorita pro katolíky. To že získával bohaté sponzory mne vůbec neudivuje, stejně tak jako skutečnost, že rabín Goren chtěl behem šestidenní (to má dvě n) války stejnou mešitu (chrám Al Aqsa) vyhodit do vzduchu. Vyhodili ji do vzduchu?, nevyhodili, protože rabín Goren o takovém důležitém rozhodnutí NEROZHODUJE. O tom rozhoduje kolektivní vláda státu Izrael.

203014

22.10.2009 7:18

RE: Jedine reseni

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 202846

>...Jen Houšť a Větší kapky, protože to je podle mne jediná cesta, jak dále odhalovat pokrytectví zdejší Voldemort s.r.o skupiny, nastavovat ji zrcadlo a posunovat tím povědomi lidské rasy vpřed k vědění.
----------------
René je opravdu kapacita. Dělá zde vynikající práci a díky René za to. Když v roce 1994 Bill Clinton představoval veřejnosti internet, tak prohlásil: "Tímto (internetem) nastává pro lidstvo vzrušující éra. Epocha informační super dálnice", ale to Clinton ještě nevěděl, co dokáže náš René. Dávky informací a návaly odkazů skoro v každém jeho příspěvku. Když se do toho člověk začte a nevynechá ani odkazy v odkazech, tak jsou dva večery pryč. A to ještě přitom nalezneme Reného v každé diskuzi a pod každým článkem v několikanásobných reakcích. Jak to ten René dělá?. On to snad po sobě ani nečte?

202976

20.10.2009 22:09

RE: Základní rozdíl mezi tzv. spoluprácí židů a nacistů, Arabů a nacistů

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 202700

je, Bartošku, v tom, že židé se snažili zachránit své souvěrce za každou cenu a byli ochotní se spojit i s čertem, aby toho dosáhli. Proto také, to co tvrdíte o Eichmanovi a Kastnerovi je pravda. To co bylo pro židy (sionisty, když už chcete) důležité, byla záchrana židovského obyvatelstva (v tomto případě maďarských židů), neboť v té době již židé dobře věděli, že odsuny maďarských židů znamenají smrt ve vyhlazovacích táborech v okupovaném Polsku (Osvětim-Březinka, Treblinka apod.) Peníze, šperky, zlato evidentně nebyly žádným problémem. Arabové se na druhé straně snažili židy vyhubit. Vyhubit a zachránit - to jsou dva rozdíly.

Ze stejného důvodu byli ochotní "spolupracovat" s nacisty i členové teroristických skupin Irgun či Lehi (Lohamei Herut Israel) - tzv. Šternův gang. Šlo jim o záchranu židů, se kterými počítali na tzv. "aliyah" (ať už legální nebo ilegální - aliyah bet) čili návrat do budoucího Izraele, o jehož vytvoření v té době neměli žádné pochybnosti.

Do dnešního dne přežívají zbytky těchto teroristických skupin na Nezvědavci pod jménem Leho-mei Herut USA, neboli Lehův gang (Rozhodnutím strany veterinární doktor Ferdinant Lichlštejn, Ben die Hure, Ungrofin z hongongu a další). Nicméně je jich podstatně méně než jich bylo v Irgunu či Sternově gangu a navíc nejsou ozbrojeni.

Pamatuji se, že jednou Golda Meír - ministerská předsedkyně státu Izrael - řekla, když byla kritizována, že kupuje zbraně pro Izrael od evidentních nepřátel, "Budu nakupovat zbraně od samého ďábla, když to zachrání stát Izrael".

Též se mýlíte, že by v té době docházelo k masivním přistěhovaleckým vlnám sionistů, Britové velice pečlivě kontrolovali, kolik židů se smělo v té době přistěhovat do Palestiny (i když třeba říci, že židé švindlovali). K masivním přistěhovaleckým vlnám docházelo až v roce 1947,1948 a 1949 a pak v 70. a 80. letech přistěhováním židů, položidů, nežidů ze SSSR.


Pokud jde o Golany, ty jsou okupovány "nelegálně" stejně tak jako Východní Prusko je do dnešního dne okupováno Ruskem. Račte si uvědomit, že vítěz rozhoduje o tom, co je legální a co je nelegální. V případě Východní Pruska to bylo SSSR - a Němci do dnešního dne ani nepípnou (a že to území bylo německé po staletí, dnes je zdevastovaná země), v případě Golan to byl Izrael, který zvítězil. Kdyby nezvítězil, tak by židé i Židé byli zahnáni do moře. To už se v té oblasti několikráte stalo, naposledy za Napoleona, který nechtěl živit tisíce zajatých Mameluků, tak je nahnal do moře a moře vyřešilo jeho problém.

202907

20.10.2009 22:47

RE: Základní rozdíl mezi tzv. spoluprácí židů a nacistů, Arabů a nacistů

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202907

A k cemu museli zmasakrovat Deir Jasin a dalsi paletinske vesnice? Bylo to jeste za pritomnosti Britu, takze zadne vymluvy, ze byla valka s Araby. Jedina moderne vyzbrojena bojeschopna jednotka byla v roce 1947 pluk jordanskekeho krale, vojaci teto jednotky nevkrocili na pudu urcenou OSN Izraeli. Jak s tou zachranou evropskych Zidu jde dohromady sionisticka ideologie? Proc lobovali proti poskytnuti utociste evropskym Zidum v britskem parlamentu a americkem Kongresu? Arkane tusim nejakych 50 000 americkych Zidu, kteri s nadsenim po skonceni valky sli do Izraele, po vystrizliveni s realitou zjistili, ze americky zpusob zivota se diametralne lisi od sionistickeho pojeti demokracie.

Izrael vojensky zvitezil i v 6- ti denni valce, a vitezne zabral skoro 90% uzemite Palestiny. Vitezstvi statu, ktery se rozklada na 20 000 km2, ktery jak rikaji jeho premieri nema skutecne pratele, pouze nepratele a neutraly. Kdyz vidim v dokumentech izlaelske nelegalni osady, ktere se podobaji pevnostem, tak mozna by stalo za to nevitezit takovym zpusobem prilis casto. Dulezite neni vyhrat i velke mnozstvi bitev, ale prezit valku a dopracovat se k miru. Pokud se podivam na vec Arabove versus sionisti ciste demograficky, suroviny, hustota osidleni.. tak Arabum staci pouze cekat, cas pracuje pro ne a nepotrebuji k tomu vyhrat zadnou bitvu. Kdo je po tech 60-ti letech vice unaveny tou valkou?

202911

17.10.2009 6:40

RE: Jedine reseni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202692

Tady mate zdroj, na ktery si nemuzete stezovat, tady pisou pro zmenu modri komsomolci. Maji tam takovou nepresnost, ze palestinsti civilisti v poctu stovek tisic uprchli diky valce, ale jinak krasny priklad demokracie v praxi, 3 roky natvrdo za ideozlocin. A Lieberman je pouze kontraverzni politik, on neni zadny fasista, ze ano? [velký smích] [velký smích]
http://zpravy.idnes.cz/nazyvat-vznik-izraele-katas...

202704

17.10.2009 8:23

RE: Jedine reseni

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 202704

>A Lieberman je pouze kontraverzni politik, on neni
>zadny fasista, ze ano? [velký smích] [velký smích]

>http://zpravy.idnes.cz/nazyvat-vznik-izraele-katas...

Pane Bartosek, opet jste predvedl v jakych vodach lovite. Lieberman je rusak privandrovaly do Izraele, odkojeny bolsevismem. On rozhodne Izrael nereprezentuje.

202708

17.10.2009 19:05

RE: Jedine reseni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202708

Nepovidejte ministr zahranici Izraele nereprezentuje Izrael? [překvapení] To je mi novinka. Kdybych nevedel, ze v CR je snehova kalamita, tak bych si i mozna myslel, ze tam ted sviti nejak moc slunicko. Nebo jste se jel podivat do Kuwaitu? Tam je pomerne ostre slunce. Nechce se mi to hledat, ale i premieri Izraele v minulosti byly puvodem z vychodni Evropy, takze co jset vlastne chtel naznacit. Pokud vy se snazite delat neco pro sionisty, tak mozna "mlceti zlato" by mohlo byt to prave orechove. [velký smích] [velký smích]

202732

17.10.2009 20:02

RE: Jedine reseni

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 202708

No a co Prazaku, že je Avigdor Lieberman jak píšeš, cituji "rusak privandrovaly do Izraele"?

Není to nahodou jedno? Není náhodou i tak ikonou sionistických E/elit a jeho vyjádření a aktivity jasně ukazují odkud vítr fouká?

Co říkáš na jeho výrok, cituji: "„Každý, kdo by tvrdil, že během několika let může být dosaženo dohody o ukončení konfliktu, prostě nerozumí situaci a šíří bludy,".http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

nebo

"Izraelskí Arabi, ktorí nechcú z Izraela odísť, by podľa Liebermana mali „zložiť prísahu vernosti Izraelu, a to ako židovskému sionistickému štátu."..http://dennik.sme.sk/c/2984923/lieberman-izrael-by...


Copak tento politik nereprezentuje sionistickou politiku státu Izrael? Ty jsi vážně komik a je dobře, že přispíváš, protože tvoje příspěvky jsou přesně tím, co debata zde na Zvědavci pro oživení a další přísun informací a argumentů potřebuje. A Peace s tebou.


jansmith[smích]

202736

20.10.2009 23:16

RE: Avigdor Lieberman

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 202708

není v žádném případě Rus, je to žid narozený v Kišiněvu, Moldavské sovětské republice. Dnes už se to jmenuje snad Moldova, ale nikdo tuto "entitu" neuznává. V roce 1978 celá rodina provedla tzv. "aliyah" (tj. přestěhovala se, resp. přijela do Izraele jako tisíce dalších židů, položidů z SSSR)

Jako každý "oleh" sg. (olim pl.) čili nový imigrant židy i Židy reprezentuje. Jako ministr pochopitelně stát Izrael reprezentuje, ale podobně jako kdysi Ariel Sharon, je velký rozdíl mezi jeho proslovy a konečnými skutky celé izraelské vlády. Ariel Sharon měl též "silné" řeči, ale nakonec vyhnal násilím za pomoci izraelské armády všechny izraelské osadníky z pásma Gazy. A některé ty kibucy byly v Gaze založeny na legálně zakoupené půdě ještě před vznikem státu Izrael.

Domníval se, že tím uspokojí Palestince, ti si to ovšem "vysvětlili" jako slabost Izraelců; nejprve rozkradli a zničili co se dalo z těch skleníků, zavlažovacích zařízení, které tam po Izraelcích nepoškozeny zůstaly - místo aby se věnovali pěstování zeleniny, ovoce atd. a tak zvýšení pracovních příležitostí pro Palestince - a navíc pak opět začaly padat stovky raket na stát Izrael, což pochopitelně - když pohár přetekl - vedlo k vojenskému zákroku v prosince 2008.

202913

21.10.2009 2:24

RE: Avigdor Lieberman

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 202913

>není v žádném případě Rus, je to žid narozený v Kišiněvu, Moldavské sovětské republice.

Lieberman je rus jako poleno. V bolsevickem ruskem rezimu vyrostl, rusky mluvi a pise lip nez heberejsky a to mu nikdo neodpara. To ze se Moldavie odtrhla s tim nema co spolecneho. A to ze je dnes ministr z nej reprezentanta Izraele take rozhodne nedela. Jeho vyroky, pokud jsou autenticke rozhodne nemohou reprezentovat demokratickou zemi, kterou Izrael beze vsech pochybnosti je.

202921

21.10.2009 12:18

RE: Avigdor Lieberman

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 202921

je žid v SSSR narozený. Jeho původní jméno (přepis z ruštiny) bylo Evet (Yvette) Lvovič Liberman. Nepoznal jsem Rusa, který by se jmenoval Evet Lvovič, Lev Mojsejevič či Lev Abrámovič. Takový Lev Davidovič Bronštejn (a.k.a. Trockij) to byl také podle vás veliký Rus. Jak Liebermanův otec tak i matka byli židovského původu. Už tato skutečnost by je za Protektorátu vyloučila z možnosti dostávat potravinové lístky. Lieberman dodnes mluví a píše rusky, rumunsky a nyní i anglicky a hebrejsky.

Do státu Izrael se přestěhoval v roce 1978, bylo mu dvacet let, a hebrejsky vůbec neuměl. Když se člověk narodí může se naučit kterýkoliv jazyk na světě, postupem času - jak se hlasivky vyvíjejí a stárnou - tato schopnost se snižuje (a pokud nemáte velice dobrý hudební sluch, nikdy nebudete mluvit jako rodilý mluvčí). Proto také, ačkoliv se za těch jednatřicet let hebrejsky naučil, nikdy nebude mluvit jako tzv. rodilá "Sabra". Nakonec i velký Josef Vissarionovič mluvil do konce svého života se silným gruzínským přízvukem.

To že je dnes ministrem, to - bohužel - z něj reprezentanta státu Izrael dělá. Je přece jenom rozdíl, když něco prohlásí ministr zahraničí nebo když podobnou blbost řekne František Vomáčka v hospodě IV. cenové skupiny. Naštěstí izraelská politika není rozhodována jedním člověkem, ale je to rozhodnutí kolektivní. O tom ještě dávno před založením státu Izrael rozhodli zakladatelé nového státu, protože si uvědomovali nebezpečí, které představovali extremisté. A těch tam v Palestině měli hezkou řadu.

202932

18.10.2009 11:45

RE: Jedine reseni

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 202692

idiocie některých pražáků je neskutečná. A je otázkou, který (která potrefená husa) se ozve. Nikoho nenapadám, jen konstatuji procento takto nemocných lidí v našem hlavním městě. Za své postižení zřejmě nemohou, příroda to tak asi chtěla.
Oddělovat diskutované téma od osoby, která prezentuje svůj nízor na toto téma je stejný nesmysl jako chtít jezdit letadlem, které existuje pouze na rýsovacích prknech konstruktérů.

Bohužel emoce, které zažíváme při čtení některých příspěvků, musíme nějak přežít. Emoce jsou největší silou ve vesmíru, ony jsou u počátku všech válek.

Proto buďme rádi, že bojujeme pouze se slovy, která ničí jen naše informační zázemí. Jakmile ta slova podpoříme zbraněmi hmotnějšími - dočkáme se třetí války velmi brzy.

Jakákoliv "nadávka" v sobě obsahuje energii - a je jen na nás, jestli ji zabalíme do dalšího, zde lékařského "oblečku" - anebo ji použijeme jako protiúder - který sice také "vykrátí" původní sílu - ale současně dává informaci o úrovni, ve které se řeší téma (=se bojuje).
Navíc zde pod slovem "neskutečná" lze vedle běžného odsuzujícícho výkladu vnímat tento termín jako neskutečný = neexistující. Nikoho se tedy svým popisem pražáka nedotýkám.

Vše, co vnímáme a jak vnímáme - je pouze otázkou našich zvyklostí, setrvačnosti myšlení. A tato setrvačnost dostává v této době "na frak". Je třeba se učit vnímat každé téma z obou stran, proto i mezi "pražáky" nutně jsou lidé, přesvědčení o své pravdě.

202770

17.10.2009 1:45

RE: Jedine reseni

Řehoř 90.?.?.?

Reakce na 202602

Vážený pane, pro propagandu , kterou tady předvádíte a při které lžete až se vám od klávesnice práší, budete muset přejít na Eretz. Tam to jistě ocení a pochválí vás. Tady jste za prolhance, sionistického propagandistu a provokatéra. Zkrátka za vola. S pozdravem Řehoř

202689

17.10.2009 2:56

RE: Jedine reseni - SNATEK Z LASKY !!

steve 97.?.?.?

Reakce na 202602

Pane Prazak,
.. ja vas mam rad vice nez moje "bozenka" nitenky ..
.."bozenka" je moje akvarijni rybka s tema vyvalenyma ocima ..
----
.. a dovoluji si - pozadat Vas o ruku !!

202695

16.10.2009 8:19

RE: Jedine reseni

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 202597

Informace, které poskytuje článek, který sem dal Rene Bartosek "Konflikt na Blízkém Východě – rekapitulace" jsou zde na Zvědavci probírány v podstatě od nepaměti.

Je tam všechno, co zdejší příslušníci Voldemort s.r.o nechtěji slyšet a vidět a co by rádi veřejnosti podávali sionistickým podjatým zmanipulovaným způsobem, a to jen ze svého úhlu pohledu. I Sabra a Šatila je tam zmíněna a díky Zvědavci a lidem, na které účelové pobrékávání o antisemitismu neplatí se tyto pro sionisty a jejich lokaje nepříjemné informace stále mezi probouzející se veřejnost dostanou.


Jen podjatý lokaj Systému a nikoli jen dočasně málo informovaný člověk si svůj názor po tolika přednesených faktech neupraví a v souvislosti s tím, CO a JAK se dělo i posledně v Gaze se nad vším znovu nezávisle nezamyslí. Jen Voldemort nebo jeho lokaj může stále dokola i v diskuzích jaké vznikají zde na Zvědavci obhajovat neobhajitelné a kopat za pokrytectví, které se paradoxně obrací proti tzv. obyčejným židům, zatímco pomáhá hrát E/elitám (pro MOC a peníze do těch správných košér kapes) vabank.

Jansmith[smích]

202610

16.10.2009 7:26

RE: Jedine reseni

djb 90.?.?.?

Reakce na 202595

No, já si tady připadám jako jeden z největších místních přátel Izraele, ale takovou kravinu jako Vy bych tedy nevypotil.

Vysvětlete mi, jak se někomu přihodí, že pouhou adekvátní obranou zněkolikanásobí své území?

202605

16.10.2009 15:48

RE: Jedine reseni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202605

To zrejme odkoukali od Stalina. Ten letech 1937-40 provadel duslednou obranou doktrinu, pri ktere se k SSSR pridalo nekolik desitek milionu lidi obyvajici stovky tisic km2, zrejme jinak docela opustene zeme.

202645

16.10.2009 18:14

RE: Jedine reseni

H.Linek 76.?.?.?

Reakce na 202645

Prazak ma pravdu. Izrael sva uzemi ziskal v obrannych valkach, ktere rozpoutali jeho sousede. Je zajimave, ze Egypt dostal vsechna sva uzemi zpet. Stacilo uznat existenci statu Izrael, uzavrit mirovou smlouvu a chovat se slusne.
To plati i v pripade Hamasu. Ten strilel proti izraelskym civilistum v prumeru 20 raket denne. Zasah v Gaze pomohl, rakety uz nepadaji.
Zkratka a dobre, lide kteri nerozumi slusnemu slovu potrebuji cas od casu poradny vyprask.

202659

17.10.2009 6:09

RE: Jedine reseni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202659

Egypt je diktatura, dojde-li ke zmene rezimu, tak "dobre vztahy" s Izraelem jsou v.... Izrael je 60 let, jak eufemicky rekl Liebreman ve valce, bud male intenzity nebo vetsi. Stanoviska OSN ke Golanskym vysinam je nelegalni okupace ze strany Izraele, stejne tak okupace palestinskych uzemi.

Izrael je koneckoncu pod vladou fasistickeho rezimu se systemem apartheidu. Pouze v Izraeli muze byt extremista hrubeho zrna mionistrem zahranici a v Evrope a USA to media ponechaji bez povsimnuti. Pravda s Liebermanem nechce v zahranici nikdo jednat, prece jenom tohle uz sionistu poneku pretapli i vzhledem na benevolentni pristup Zapadu.

USA si nebudou z ekonomickych i geopolitickych duvodu moct dovolit podporovat agresivni politiku sionistu. Co bude delat Izrael potom? Globalni bankovni sektor bude muset projit hlubokou transformaci, zbrojni prumysl neni to prave orechove, zavislost na surovinach fatalni? Jak chce Izrael prezit pouze na laufech kanonu? Nejde o to, ze by doslo k vojenskemu utoku. Proc utocit na nekoho, kdo ma problem z vnitrnich duvodu zabranit kolapsu?

202701

17.10.2009 7:03

RE: Jedine reseni

H.Linek 76.?.?.?

Reakce na 202701

Rene, Egypt opravdu neni ve srovnani s Izraelem zrovna vzor demokracie, ale ve srovnani s okolnimi arabskymi staty je to temer prochazka ruzovym sadem. Hlavne kdyz prijde na lidska prava, prava nabozenskych minorit a zen. Byl jste nekdy v Egypte ? Ja ano.
Izraelskou ekonomiku si podle vseho predstavujete jak Hurvinek valku. Zejmena izraelska hitech industry a zemedelstvi nema v cele oblasti konkurenci. Opet - ve srovnani se sousedy, kteri pokud nemaji ropu, tak maji jen svrab a vsi veliky rozdil. Byl jste nekdy v Izraeli ? Ja ano.
Doporucil bych vam mene prirudlych Britskych Listu a vice reality.
A ted me bez dalsiho klickovani reknete - pomohl izraelsky zasah v Gaze ke zmirneni nasili, nebo ne ?

202705

17.10.2009 19:12

RE: Jedine reseni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202705

Mnoo, zkouset by doporucovat jak mam vyhledavat informace mu zkouseli jinaci kadri. Zatim jsem svepravny a kupodivu mi nechali ridicak, takze Linek v tomto punkte.... [velký smích] [velký smích]

Demokracii bych srovanaval s demokratickymi zememi. Napr. Velka Britanie ma nekolika milionovou muslimskou mensinu. Velka Britanie mela problem se seprastickymi tendencemi v Severnim Irsku. Dochazelo k teroristickym utokum. Ale Britanie jako demokraticky stat se nikdy nesnizila k politice kolektivni viny!! Nikdy nebombardovala infrastrukturu, university... v Severnim Irsku!! Neobehnala Severni Irsko ostnatym dratem a neprovadela masove sikanu proti obyvtelstvu na bezpecnostnich bodech. Nikdy se nedivala na Iry jako druhorade bristke obcany a nedochazelo k nasilne kolonizaci Irska treba Anglicany!! Z toho duvodu dosahla Britanie nakonec miroveho usporadani v Severnim Irsku.

202733

18.10.2009 8:36

RE: Jedine reseni

H.Linek 76.?.?.?

Reakce na 202733

Rene, co to blabolite ?
Irsti separatiste se opravdu dopustili teroristickych utoku, ale nikdy se nesnizili k masovemu zabijeni nevinnych po vzoru Palestincu. Vrazdeni Anglicanu (nebo Walesanu a Skotu) na olympijskych hrach, strileni raket proti anglickym mestum, neuznani Britanie jako statu nebo dokonce volani po vyhlazeni Anglicanu jako naroda.
Proto nakonec doslo k te dohode. Snad se to povede i na Strednim Vychode, ale neco me rika, ze tech vychovnych vyprasku bude Izrael muset udelit jeste nekolik.

202766

18.10.2009 16:04

RE: Jedine reseni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202766

Cas "vychovnych vyprasku" velmi rychle a jiste konci. Tem co to dojde prilis pozde bude nakopana velmi dukladne prdel. Doufejme, ze aspon v Mossadu na dost vysokych pozicich zustalo, alespon par realistu, protoze v elpsim pripade se sionisticky rezim dostane do hluboke mezinarodni izoloace. JAR to vydrzela par desitek let, protoze disponuje obrovskym surovinovym bohatstvim. Pouze jedna poznamka na zaver. Bylo by zajimave sledovat, co by se delo, pokud by Britove brutalnim terorem na pocatku vyhnaly polovinu Iru ze Severniho Irska, ukradli jim jejich nemovity majetek v ramci konfiskace statu? Presne tohle udelal Izrael pri vzniku s Palestinci? Lidr jako Ben Hurion verny to zak Jabotinskeho ideologie se dokonce ptal v Hebronu: Proc je tady tak mo Palestincu?

202775

18.10.2009 17:13

RE: Jedine reseni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202766

Taky jsem si nevsiml, ze by Britanie nekdy hrozila z duvodu agendy OSN Severnimu Irsku ekonomickymi sankcemi a ze by britske soudy odmitly proverit pripadne valecne zlociny.
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

Tohle napsal Zid, ale to neni ten spravny zidovsky nazor, ktery by jste vy chtel slyset. Tomu rozumim, ale svet se zmenil a komu to nedojde, ten pujde ze hry ven, byt sebou mohl vzit mnoho tech, kterym to doslo.
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_...

202779

17.10.2009 8:16

RE: Jedine reseni

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 202605

>No, já si tady připadám jako jeden z největších místních
>přátel Izraele, ale takovou kravinu jako Vy bych tedy
>nevypotil.

Uz radeji nic nepotte. To co jste vypotil ve vete :

>Vysvětlete mi, jak se někomu přihodí, že pouhou adekvátní
>obranou zněkolikanásobí své území?

- to opravdu stoji za to. Mohl byste se svymi geografickymi a zemepisnymi znalostmi hloupemu vysvetlit pojem "znekolikanasobene uzemi"? Zdojnasobene, zpetinasobene, zestonasobene. Pokud ne, tak nemam zajem bavit se o vypocenych kravinach zrovna s vami. Uz jen z teto vety je totiz patrne, ze na poceni kravin jste expert vy. Videl jste vubec nekdy mapu Stredniho vychodu a mate pojem o rozlehlosti uzemi o kterych je tu rec? Asi tezko, jinak byste vedel, ze Izrael i s "nakradenymi" kusy pouste zabira 0.2% uzemi na Strednim Vychode. A i to je pro hamizne Araby a fasisticke islamisty porad jeste moc, ze?

202707

17.10.2009 19:18

RE: Jedine reseni

djb 90.?.?.?

Reakce na 202707

0.2% území na Středním Východě, ještě že jste nám to nedal v procentech vzhledem k celé rozloze Země. Tím mám rozumět, že podle Vás by měla Izraeli ta oblast patřit úplně celá, nebo proč do toho pletete něco o čem vůbec není řeč?

Mapu jsem viděl. Zkuste se podívat i do starších vydání, nejlépe průběžně od vzniku Izraele do dnes. Na to Vám, Pražáku, nestačí jen Školní atlas z r. 2008 a 2009. Pokud trpíte pocitem, že za celou dobu se Izrael rozrostl jen neznatelně, amen s Vámi.

202734

18.10.2009 0:55

RE: Jedine reseni

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 202734

>0.2% území na Středním Východě, ještě že jste nám to
>nedal v procentech vzhledem k celé rozloze Země. Tím mám
>rozumět, že podle Vás by měla Izraeli ta oblast patřit
>úplně celá, nebo proč do toho pletete něco o čem vůbec
>není řeč?

Nemohu za to, ze vase zemepisne znalosti vam neumoznuji chapat o cem je rec. Rec byla o rozloze Golanskych vysin, ktere rozhodne nekolikanasobne neprevysuji rozlohu Izraele, jak vy tvrdite. Gaza Strip je zpet v rukou palestinskych teroristu. O to uzemi se take Izrael rozrostl, ze. Jeho rozloha se od jeho zalozeni nerozrostla ani o procento, natoz nekolikanasobne. Tak ztlumte vasne a neprebijejte jednu blbost dalsi.

>Mapu jsem viděl. Zkuste se podívat i do starších vydání,
>nejlépe průběžně od vzniku Izraele do dnes. Na to Vám,
>Pražáku, nestačí jen Školní atlas z r. 2008 a 2009. Pokud
>trpíte pocitem, že za celou dobu se Izrael rozrostl jen
>neznatelně, amen s Vámi.

Nikde jsem nenapsal, ze se Izrael rozrostl neznatelne, to jste si v pudu sebezachovy honem vymyslel. Jen jsem reagoval na vas chaby pokus o zesmesneni toho co jsem napsal ja, vasim tvrzenim, ze Izrael se od sveho vzniku rozrostl nekolikanasobne. Je zrejme, ze nechapete ani vyznam slov ktera pouzivate, natoz geograficke proporce statu vyznaceneho na mape. No nic, nevzdavejte to. Fanousku na vase nesmyslna tvrzeni, jimiz podepirate sve vymysly tu porad najdete dost. Na jake mapy se mam podivat? Na tu co vyrobil ve Photoshopu Trodas a postoval ji sem dvestekrat? Dekuji, nepotrebuji, ja mam atlas po tatovi ze stredni skoly jako pamatku z povalecnych dob. Uzemi Izraele je na ni presne stejne jako dnes. Rozloha i poloha.

202753

18.10.2009 16:13

RE: Jedine reseni

djb 90.?.?.?

Reakce na 202753

Jo takhle to berete. Částečně omluva ze nedorozumění, nicméně spíš si myslím, že si jen hrajete na hloupého. Samosebou je řeč o území spravované Židy oproti Palestincům. Někteří tam holt vidí Palestinu vs Izrael, neb státy by měly být dva. Pro Vás to je holt celé na věky Izrael.

Což by ovšem člověku, kterému jde o diskuzi bylo jasné, ale o tu Vám Pražáku nejde, že.

Ostatně na slovíčkaření jste expert, jak ukazujete v jiném příspěvku, kde bombardování nahrazujete řízenými střelami. Ono je tak nějak jedno, jestli Vám do domu narazí řízená střela, nebo spadne bomba. Obojí se dnes dá zacílit se stejnou přesností. Rozdíl žádný.

202776

18.10.2009 16:42

RE: Jedine reseni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202776

Eufemicky se tomu rika chirurgicke bombardovani, pri sile bomby nebo raghejtle, ktera se zemi srovna cely barak by zrejme chirurg operaci oka provadel reznickou sekyrou na porcovani masa. Operace oka se zdarila, chirurg pri tom zesnulemu odoperoval pul hlavy, ale to uz je detail.

202778

18.10.2009 18:56

RE: Jedine reseni

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 202776

>Jo takhle to berete. Částečně omluva ze nedorozumění,
>nicméně spíš si myslím, že si jen hrajete na hloupého.
>Samosebou je řeč o území spravované Židy oproti
>Palestincům. Někteří tam holt vidí Palestinu vs Izrael, neb
>státy by měly být dva. Pro Vás to je holt celé na věky
>Izrael.

At se divam na kteroukoliv mapu, tak na ni zadny stat jmenem Palestina nevidim. Je to proto, ze zadny takovy stat neexistuje. Existuji jen dve enklavy zlocincu vyhnanych Egyptem a Jordanskem, Gaza Strip a West bank. Etnikum, ktere nazyvate Palestici zije v Jordansku, to je puvodni Palestina, Britsky Mandat prejmenovany novodobe na Jordansko. To jestli se z vrahounu a teroristu obyvajicich Gazu a umirnenejsich arabu obyvajicich Zapadni Breh stane stat Palestina zalezi jen na nich. Ne na Izraeli. Ten uz pro to udelal maximum, zatim bezvysledne. Pokud se to stane tak ale rozhodne nebude Jeruzalem hlavnim mestem teroristickych organizaci Hamas a Hezboallah. To by museli opravdu Izrael vyhladit, jak maji v planu do budoucnosti.

>Což by ovšem člověku, kterému jde o diskuzi bylo jasné, ale
>o tu Vám Pražáku nejde, že.

Proc myslite? Vy uz touto vetou zdelujete, ze o diskusi naopak nejde vam. Co jste tu uvedl jako argument na fakta, ktera zde uvadim ja? Venujete se prevazne kritice me osoby a ne tomu o cem je rec.

>Ostatně na slovíčkaření jste expert, jak ukazujete v jiném
>příspěvku, kde bombardování nahrazujete řízenými
>střelami. Ono je tak nějak jedno, jestli Vám do domu narazí
>řízená střela, nebo spadne bomba. Obojí se dnes dá zacílit
>se stejnou přesností. Rozdíl žádný.

Zda se ze rozumite bojove technice stejne jako geografii a politice. Jestli nerozumite rozdilu mezi plosnym kobercovym bombardovanim a strelou rizenou elektronicky, ktera zasahne v davu pred mesitou teroristickeho zlocince na vozicku a zabije jen jeho a nejvys par bodyguardu, tak to ani dal rozvadet nebudeme, ne?

202790

21.10.2009 14:40

RE: Jedine reseni

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 202707

Konečně to někdo nakousl - Izrael má přeci tolik majetku, že by si klidně mohl nějaké to území někde, v nějaké té okoní zemi pro svou přebývající enklávu koupit. Proč to neudělá, bylo by to humánější než organizovat genocidu palestinského národa, že? Myslím, že arabské státy by na to přistoupili výměnou za klid a trochu prostoru pro Palestince - o které se bohužel nechtějí jako o nemajetné starat majíce vlastní nezaměstnanost často na 30-40%, ale je jim jich líto.

202945

22.10.2009 1:42

RE: Jedine reseni

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 202945

>Konečně to někdo nakousl - Izrael má přeci tolik majetku,
>že by si klidně mohl nějaké to území někde, v nějaké té
>okoní zemi pro svou přebývající enklávu koupit.

Ted jste me tedy rozesmala. To by me zajimalo od koho by si Izrael mohl v sousedstvi koupit nejake to uzemi, kdyz sousedi je chteji vymazat z mapy. Navic si nemyslim, ze Izrael je tak bohaty jak si vy ve sve fantazii predstavujete. Izraelci ziji nesrovnatelne lepe a kulturneji, nez arabovve, ale za cenu tvrde prace.

>Proč to neudělá, bylo by to humánější než organizovat genocidu
>palestinského národa, že?

Izraelci zadnou genocidu na nikom neorganizuji. Jste zfanatizovana dzihadistickou korektni propagandou. Brani se sprostemu primitivnimu teroru a islamskemu fasismu pri kterem se matky muslimu nestiti vrazdit sve deti za cenu, ze zavrazdi deti tech, koho rasisticky nenavidi bez vazne priciny.

>Myslím, že arabské státy by na to přistoupili výměnou za klid a trochu prostoru pro
>Palestince - o které se bohužel nechtějí jako o nemajetné
>starat majíce vlastní nezaměstnanost často na 30-40%, ale je
>jim jich líto.

Ubohe Arabske chude staty. Ted jsem se rozbrecel naplno. Asi jste nebyla nikdy v Emiratech, Kuwaitu, Saudske Arabii, ale jen v mesite na Cernem Moste. Ty by jiste Izraeli i nejakym dolarem prispeli, aby si mohli koupit kus pouste, zkulturnit ho, obdelat a pak se nachat vyhnat linymi araby, kdyz uz tam budou zit ctvrtou generaci a budou tam narozeni, jako osadnici v Gaze, jejichz krasne usedlosti a hospodarstvi zdevastovali Palestinci behem nekolika tydnu.

202969

17.10.2009 20:12

Pražák by mohl být trestně postižen za šíření rasistických nenávistných bludů!!!

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 202595

Zajímavý text z Halonovin - prostě budeme se "modlit" k holokaustu - trochu už mne to připomíná budhistické modlitební mlýnky!!! Fakt je to otrava - židé za války trpěli, ale pořád dokola - holokaust a židé - každý den ve zprávách, hlavně na ČT, to už i ta NOVA je normálnější!!!

"Informační válka je postavena na dvou principech. Především je to vnucování světovému veřejnému mínění představy Izraele jako oběti arabského terorismu (pro legalizaci trestných expedicí proti Palestincům, Libanonu a Sýrii). Druhým principem je trvalé připomínání holocaustu, což má Izraeli dovolit udržovat lidstvo ve stavu věčného pocitu viny - aby byl jednou provždy považován za stát, který nejvíce utrpěl ve světové válce a je proto hoden největších morálních i materiálních kompenzací. Zamlčuje se skutečnost, že v době holocaustu byli Židé občany Německa, Rakouska, Maďarska, Slovenska, Chorvatska a dalších států, které se dobrovolně podílely na jejich vyvražďování. Zdravý rozum nám vnucuje představu, že kompenzace by měly platit zejména tyto státy. Zatím však nepřetržitým přetřásáním tématu holocaustu se záměrně vytvořila virtuální situace, ve které se zapomnělo na oběti SSSR, Rudé armády a evropských komunistů, kteří bojovali proti likvidaci Židů od počátku nástupu Hitlera k moci a zabránili ještě větším masakrům." [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

202738

16.10.2009 6:40

RE: Jedine reseni

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 202564

To co delaji Israeliti v Palestine nema a nikdy nemelo ve svete obdoby a s tim s Vami souhlasim.
Text kurzivou vložen moderátorem. Vaše otázka je v ČR nelegální neb historie je tam daná zákonem. Věta vypuštěna. Odpovídáte na příspěvek srovnávající utrpení a oběti Židů s vyhlazováním Palestinců a nevidím důvodu proč zde minimalizovat minulé oběti. V některých zemích smíte říci a snad i v ČR poukázat na Váš názor:
Israeliti nikdy svetu nepodali o jakymkoliv sbernym tabore 3 Rise zadny hmatatelny dukazy ze se jednalo o extermination camps! Vzdyt existuje tolik detailu overeny experty a ruznymi organizacemi. Jako priklad uvadim spisy o transportovanym materialu , existuji z tech dob dokonce i udaje co tyce poctu obyvatel - samozrejme ze i zidu jak z dob Adolfa Hitlera tak i po 2WW z roku 1945 , nemuzeme prehlednout ani udaje International Red Cross a musime vzit i v uvahu dobu zpopelneni zemrelych v modernich krematoriich aby si clovek dokazal predstavit rozsah cinnosti sondercomanda z tech dob krome vsech tech vedomosti expertu na chemii i stavby a dat vahu jejich nazorum co se extermination jew v komorach gazovych tyce . Nesmime zapominat ani na hromadny hroby fasisty zavrazdenych zidu a jejich presnou geografickou polohu tolikrat popisovane v knihach tech co udajne Holocaust prezili a o kterych se zjistilo ze se narodili az po valce a nevynechame ani fakt ze tyto hroby nemohly najit experti i temi nejmodernejsimi pristroji. Je toho moc a list is to long , zkratka a dobre je zde k dispozici uzasny mnozstvi uzitecnyho materialu pro toho kdo bada jak to tenkrat vsecno vlastne bylo a aby si kazdy z tech vsech detailu dnes kazdymu k dispozici o vecne servirovanym Holocaustu zidu udelal svuj obrazek a bezduvodne nemluvil o prikori zidu kdyz velka vetsina overenych detailu o kterych nejsou vubec zadne pochybnosti jsou v rozporu s udaji zidu, dokonce i ta astronomicka cisla ktere zide udavaji jako fakta maji k pravde jak jsem zjistil hodne daleko!

202601

16.10.2009 18:07

RE: Jedine reseni

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 202601

Nemejte me za zle tu horkou a pro jistou skupinu lidi nestravitelnou pravdu kterou jsem napsal a dekuju za upozorneni. Jiste me rozumite a znate to stare zname ceske prislovi co na srdci to na jazyku a tak ma slova berte tak ze prez polovinu svyho zivota ziju ve svobodny zemi z ktere si dovolim prohlasit aby si uz konecne bejvaly a pomejleny jiskricky zidobolsevismu i rudi pionyri a soudruzi v ceskym krateru kterym mejlitel vymejval mozkovnice dekady a kteri maji pro vsechny pripady clensky cerveny knizky do Komunisticke strany i s knizkama ROH aby do nich zase kdyz by se otocil rezim mohli lepit znamky jeste doma v supliku takovy ty primitivni zakony i s paragraphs hodne inkvizice 14 stoleti v ty jejich pofiderni cesky democracii strcili do prdele tak hluboko jak daleko dosahnou.

202656

15.10.2009 18:31

RE: Jedine reseni

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 202521

"Nemci jsou dnes diky tomu mirumilovny narod"

Nejsou ani náhodou. Mají opět největší armádu v Evropě. Na národ, který vyprovokoval 2 války a byl dvakrát vybombardován a ještě stačil založit EU jako prodlouženou ruku expanzivní politiky (boj jinými prostředky) je to pozoruhodný výkon. Navíc si sudetští Němci u nás v r. 2003 zřídili pobočku landsmanšaftu a v srpnu tohoto roku se naštěstí neúspěšně pokusili zapsat na MV jako politická strana, snažící se o prolomení dekretů.

A to blíže nerozvádím jejich svinský podíl na bombardování Jugoslávie, a tiché přihlížení albánským masakrům Srbů v Kosovu.


"podobny osud ceka i Araby zijici na uzemi Gazy."

Araby na území Gazy čeká anihilace z rukou fanatických osadníků a vojáků IDF, kteří mají za úkol zabránit jakékoliv odvetě. Protože nikdo skutečně mocný s tím nic nenadělá. Takzvaný terorismus je zoufalou reakcí na masivní a pokračující zábory palestinské půdy. Před alijou (imigrací židů) ve 20. letech minulého století k žádným půtkám nedocházelo, protože nikdo nikoho ve jménu pomatených biblických citací vytržených z kontextu nevyháněl.

202566

15.10.2009 23:14

H.Linek má vzláštní poruchu - profesionální papouškování masmédií, vzláště naší ČT!!!

Laskavý 88.?.?.?

Reakce na 202566

Tak nevím, čím je H.Linek zainteresován, že nám zde opakuje oficiální propagandu masmédií, což jsou povětšinou nekonečné a stále stejné bláboly! Nemusel by si dělat škodu a zabíjet čas, pokud snad takovou činnost nemá v popisu jeho "vedlejšího" trollového zaměstnání!!! Lidově se takovému úkolu říká "obecný nasírač", anebo Pepek Vyskoč!!! A teď k věci!
Velmi dobře zde popisuje záležitosti Méďa Béďa, ale ještě bych dodal, že se věci mění a pokud se přihodí, že USA jako hlavní protektor Izraele postupně ztratí svou moc , budou muset také "jestřábi" v Izraeli pěkně pokorně přilézt ke křížku a složit účty ze svých zločinů !!! Dokonce si myslím, že bychom se opravdu už konečně mohli dočkat i mírového uspořádání, protože některé zásadní "levárny", které Izrael napáchal a které už nejdou mediálně do nekonečna hájit, musí najít nějaké brzké řešení.Příkladně je to třeba okupace Golanských výšin, otázka uspořádání Jeruzaléma a další záležitosti. Obama je obezřetný politik, ale přeci jenom na Izrael bude tlačit, aby byly nejkřiklavější nepravosti napraveny a mírový proces mohl pokračovat. Prostě Izrael začíná být nepříjemný problém pro celou světovou politickou scénu a čím dříve si to židé uvědomí, tím lépe pro ně, i pro ostatní zainteresované státy!!! [cool] [cool] [cool] [cool] [cool]

202588

16.10.2009 21:22

RE: H.Linek má vzláštní poruchu - profesionální papouškování masmédií, vzláště naší ČT!!!

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 202588

S tou pokorou Izraele bych příliš nepočítal. Nezapomínejte na jejich zbrojní arzenál a ochotu vzít nás všechny s sebou do (jaderného) pekla.

202678

17.10.2009 6:14

RE: H.Linek má vzláštní poruchu - profesionální papouškování masmédií, vzláště naší ČT!!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 202678

To mel rict Netanjahu nedavno presidentu Medvedevovi pri velm,i neoceakavane navsteve. To se v Moskve jiste dvakrat nelibilo, a soude podle diplomatickcyh aktivit, tak nelibou odezvu to melo i ve Washingtonu. Ono mit 300 atomovych rachejtli a na diplomaticke misi vyhrozovat s penou u huby bez schopnosti kontrolovat emoce, tak toto nevytvari na partnery v nuklearnim klubu ten spravny dojem.

202702

18.10.2009 15:36

RE: Ve srovnání s tím,

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 202566

co Němci bývali v minulosti, bych souhlasil s tím, že jsou mírumilovní. Stejně tak mírumilovní jsou dnes i Japonci. Kdyby se spojenci chovali vůči poraženým národům jako se chovali po skončení I. světové války (velké reparace, zabírání území apod.), tak jsem si jist, že by se opět objevilo nějaké nacistické, fašistické hnutí.

Dovídám se od tebe, Méďo-Béďo, zajímavé informace. Za I. světové války Německo totiž nebylo nikdy vybombardováno. Na druhé straně je možné říci, že anglická města, např. Londýn, Ipswich, Dover atd. bombardována byla. Němci k tomu využívali Zeppeliny, které v průběhu I. světové války neustále zdokonalovali a zvyšovali jejich nosnost. Za tu dobu bylo na Anglii shozeno několik desítek tun bomb nejrůznějšího druhu. Ke konci války už Němci nebyli tak úspěšní, protože se zlepšila kvalita protileteckých kanonů, byly zavedený světlomety, pozorovací stanice, skoro jako za II. světové války (kromě radarů). Dokonce i dva "primitivní" německé bombardéry hodily pár bomb na Anglii v roce 1917-1918.

Pokud jde o bombardování bývalé Jugoslávie, byla to NATO akce, takže každý člen této organizace musel přispět svou troškou do mlýna, včetně ČR. A Němci, ti měli bohaté zkušenosti z bombardování Jugoslávie, jen oprášili staré mapy a obnovili"slávu" německé Luftwaffe.

O nějakých krvavých masakrech izraelských Arabů jsem nikdy neslyšel. Kdyby k tomu opravdu docházelo, tak by se jistě snažili přestěhovat se do West Bank nebo do Gazy a Izraelci by to jistě uvítali. Zatím jsem ale žádné fronty na přechodech neviděl a právě naopak, díky lékařské péči, školství, možnosti zaměstnání, podnikání se vesele rozmnožují k malé radosti Židů. A takoví Drúzové dokonce posílají své syny, aby sloužili v izraelské armádě. Kdyby k takovým "masakrům" a "genocidě" docházelo ve varšavském ghettu, to by si židé libovali.

202773

21.10.2009 14:02

RE: Jedine reseni

amiourka 85.?.?.?

Reakce na 202521

Tady jde o kumulaci efektů, kterou příliš neznáte. V roce 1977 Liga Arabských sátů v Constantinu v alžirsku smurtně uznala Jásira Arafata, bývalého teroristu za uznanou hlavu reprezentující Palestinu politicky. Což bylo dáno tím, že TAM NEBYLY PODMÍNKY K TOMU? ABY SE NĚKDO MOHL NAVENEK ETABLOVAT JAKO POLITIK. Tyto podníky trvají do té míry, že dodnes jsou odstgřelování altruističní novináři, kteří se vetřou do Palestiny. Takže kdyby tu byl někdo o určité slávě místní, pro svět je neznámý. NEní kontaktní uizel. Další kumulativní akt je tento: vzhledem ke komunikační asymetrii, kdy se dělá účet za Palestinu bez vyslechnutí Palestinců, hledají se metody, jak alespoň NAZNAČIT - ZVIDITELNIT nesené bezpráví. A právě proto se zde dějí, podle mého soudu sebevražedné atentáty. Myslím, že k nim nemusí nikdo nikoho přemlouvat, to byste se pletl, Hamás v překladu znamenalo, jestli si vybavím, něco velmi entuziastického, např. naději. Protivnými a tedy cíli napadání se Hamásovci stali hlavně proto, že navazují kontakty a mmj. se vyzbrojují - a není divu - český cizinecký legionář sdělil: no na té čáře, odstřihnout elektřinu, vodu a střílet po všem, co se pohne, to je normální věc, ze strany Izraele. A zkuste si žit v takovém ohrožení den co den, schválně, jestli Vám půjde v první řadě o bonton.

202940

15.10.2009 7:14

:-O

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Orwell hadr.

202526

15.10.2009 9:32

no to mne...

mkadlec 62.?.?.?

On to tam napsal. On to tam fakt normalne na hulvata napsal.

After all, we're acting in self-defense. By definition.

And what right do the Palestinians have to defend themselves against this?

None.


A nas tady cpou politickou korektnosti. [bliji]

202531

16.10.2009 22:28

RE: no to mne... A CEMU SE DIVIS ???

steve 97.?.?.?

Reakce na 202531

Vdyd je to pro ne normalni. Oni nemysli jinak ani se nesnazi pripustit moznost jinak myslet .... Vrazdit a krast, krast a vrazdit je pro ne "prirozena samozrejmost". Byla, je, a vzdy bude.
"moralnost" vyrobili pro tebe a jine, a lide stoji a jsou z toho co delaji sokovani. Ale stale se nemohou odhodlat zastavit to. Rikaji - jak daleko to jeste pujde ?? Je to vubec mozne ?? Tou vyrobenou "moralnosti" svazali vsechny lidi, a lide stoji ...
...skoncit s tou "jejich" moralnosti" a nauctovat. Tvrde.

202682

15.10.2009 10:51

Svět patří Izraeli

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Jinak si nedovedu vysvětlit beztrestnost jejich počínání, jejich projevů, jejich politiky atd. To už se svět skutečně z Izraele pos*al, že tohle nevidí (nebo nechce vidět)? Skutečně má tenhle ministát tak enormní vliv?
Vzhledem k neustálému posilování jejich pozice pomocí různých zákonů "proti šíření nenávisti" ani nechci pomyslet na to, co budou moci dělat zítra...
Btw, existuje nějaká klauzule, která Izrael a lidi šířící jejich politiku vyjímá z dosahu zákona o šíření nenávisti?

Ne nadarmo má podle Bible proběhnout Armageddon v údolí Megido v Izraeli. Tohle totiž nemůže dopadnout jinak, než že se svět obrátí proti tomuto teror-státu a zúčtuje s ním za jeho nelidské chování.

202534

15.10.2009 12:08

RE: Svět patří Izraeli

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 202534

"Ne nadarmo má podle Bible proběhnout Armageddon v údolí Megido v Izraeli. Tohle totiž nemůže dopadnout jinak, než že se svět obrátí proti tomuto teror-státu a zúčtuje s ním za jeho nelidské chování."

Vše je cílené. Chování izraelských politiků a osadníků (ovládaných fanatickými rabíny) má vzbudit odpor k Izraeli a připravit tak půdu k invazi katolických armád (jádrem tzv. euroatlantická civilizace) a jejich detachmentů sdružených v rámci NATO a dvojstranných vojenských spojenectví (protestantské, pravoslavné, muslimské a jiné kolonie) do Svaté země s cílem přesunout papežský stolec z Říma do Jeruzaléma a završit tak panbabylonský projekt katolické verze NWO. Co nevyšlo za křížových výprav, to má vyjít nyní. Izrael proto přes své lobby systematicky tlačí do země co nejvíce osadníků i peněz a zbraní, aby byl schopen to ustát. Muslimové musí pochopitelně jít stranou.

KATHOLIKO = KAT HOLÓN KOSMÓN (řec.) = DO CELÉHO SVĚTA (KOSMU)

The Papal throne to shift from Rome to Jerusalem

Nevím, zda to současný (a poslední) papež stihne, má už cca 4 roky života, možná, že si na židli nakonec sedne černý papež, 30. generalissimo jezuitů, Adolfo Nicolás. Uvidíme.

202540

15.10.2009 12:34

RE: Svět patří Izraeli

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 202534

Ale kde že, vždyť je to celé opět hra někoho v pozadí, koho by nikdo nečekal, proto to funguje vydatně napájeno nevědomostí…
Ale i na Izrael dojde nejspíš již brzy.

Východisko je však jinde, a to přesně v duchu toho, jak psal elerik níže. [cool]

202542

15.10.2009 12:36

RE: Svět patří Izraeli

pietroo 195.?.?.?

Reakce na 202534

Dočetl jsem druhá díl Solženicina. Zaujalo mne: Západní ("kapitalistický" ) tisk ani židovské organizace se prakticky nezmiňovaly o komunistických (evidentně protože židovských) masakrech, hladomoru na Ukrajině atd. Jednou se ale stalo, ještě před válkou, že byla zatčena skupina lidí za hospodářské zločiny. Mezi nimi bylo i několik Židů, i když ne většina. Okamžitě vznikla na Západě kampaň, dokonce Einstein se připojil, jako reakce na údajný "antisemitismus". Nakonec si ale řekl, že vlastně možná se opravdu dopustili kriminálních deliktů a že jinak je postavení Židů v Rusku dobré, tak svůj podpis odvolal.
Nebo jiná komická příhoda: Někteří ruští a židovští emigranti si řekli, že by měli sepsat co nám vadí na druhém etniku, pak se na to společně podíváme a dojdeme třeba k nějakému racionálnímu jádru. Nutno říct, že těch Židů, kteří s tím projektem sympatizovali bylo jen velmi málo. Tak první se pustil do práce zástupce Rusů. Židé si to přečetli a jejich reakce byla: "Antisemitismus!" Tím celá diskuze skončila.
(Jinak ale Solženicyn má zřejmě také částečně židovský původ, protože jeho celé jméno je Alexandr Isajevič Solženicyn, jeho otec se tedy jmenoval Isaj =židovské jméno.)

202543

15.10.2009 15:00

RE: Svět patří Izraeli

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 202543

Jestli my bychom neměli začít bazírovat na antislovanismu. I když ... můj děda koncentrák přežil, tak asi nebudu mít žádnou páku na prosazování ohledů vůči Slovanům a jejich utrpení.

202552

15.10.2009 14:47

RE: Svět patří Izraeli

abc 89.?.?.?

Reakce na 202534

Trochu ťa poopravím. Armagedon prebehne po celej zemi.Nie len v Izraeli. Je to názov vojny dňa Boha Všemohúceho proti všetkým odporcom Božej zvrchovanosti nad Zemou. Podľa Zjavenia 16:13-16 hrajú média masovej manipulácie v ňom kľúčovú úlohu, lebo sú spoločne s vládcami zeme pod vplyvom špiritistických médií,ktorými sú manipulovaní a tým i celé ľudstvo do konfrontácie s Bohom. Izrael je len zneužitý národ chazarmi,ktorí si osvojili ich mesianistickú víziu,ktorú cez USrael realizujú smerom k NWO. Ježiš,ktorý povedie túto vojnu z nebeskými vojskami anjelov, v čase keď bol na Zemi odhalil,že s telesným Izraelom Boh skončil, pre ich postoj k nemu ako mesiášovi a k Božiemu kráľovstvu, ktoré im hlásal.Svet po Armagedone bude teda patriť Bohu a nie Izraelu.

202551

17.10.2009 2:48

RE: Svět patří Izraeli

steve 97.?.?.?

Reakce na 202534

Izraeli patri krysy, ktere na tom svete ziji, ne vsak Svet ...
---
Sel jsem celkem nedavno s bandaskou pro mliko. Mliko bylo zdrave "natural", protoze celuloid byla modni novinka a flasky z neho nedelali ...
Potkam souseda, chodil porad v kozenych kratasech a nosil knirek ..
Povidam mu: "Adolf - ty skopcaku skopovy, - kde tak letis ?
A soused na to: "Pane Silberstein, donerveter - napadlo me, ze jestli nekdy vznikne zidovsky stat, bude to nejagresivnejsi stat vubec !!
A letel dale. Tak tam stojim a rikam si: "sakra, je to docela dobra vec mit chytre sousedy". Koupil jsem mliko a mirne zradil sve soukmenovce koupi dvou kil tlusteho veproveho. Se svoji ranni agresivitou jsem byl spokojen ..
Moje Gertruda pekla veprove tajne ve sklepe, to aby nam ho jini silberstajni nesezrali ...
A ja zpet k praci, mame tiskarnu .. do obeda jsem jeste "namastil" pres 1 milion liber pro kralovnu, na pomoc bliznim, tedy nam .. Ale ten soused mi lezel v hlave ... Po obede jsem natisknul 6 pytlu penez pro Adolfa.
Vecer se zastavil a povida: "Pane Silberstajn - napsal jsem knihu !! Ctu to .., kniha dobra ...Vytiskl jsem knihu a pritisknul mu 30 pytlu. Povidal jsem si tehda : "Vyplati se to" !!
... mliko z bandasky bylo kdysi lepsi. A najit dneska tluste veprove je problem !! Svet stoji za hovno. Ja ho "pretisknu" !!
Nebo jeste lepe: VYTISKNEME NOVY SVET !!!, ... a nove pytle ..."adolfu" mame dost ...

202694

15.10.2009 12:12

Ale

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 82.?.?.?

přátelé, copak to nevidíte ? Vy sami tady v těch diskusích ten stát neustále podporujete [smích]
Ale kolikrát jsme se tady o tom již bavili [smích]
Ten stát neroste jen tak z ničeho. Respektive jeho vliv. Ale námi, naším přesvědčením že to tak je. pokud budeme sami přesvědčeni, že ten stát zaniká tak zanikne. Zatímco my tady podporujeme myšlenku a přesvědčujeme se sami navzájem a pomáháme si vtom, že zaniká západní svět, že zanikla demokracie, že vzniká totalita a kdesi cosi. Jednoduchý princip fungování. Úředníci jsou v pohodě lidi, pokud o nich jste sami přesvědčeni že jsou v pohodě. Proč jim dávat prostor na to aby byli nepříjemní. Proč dávat prostor Izraeli, když naše zemička potřebuje nás aby jsme se posunuli kupředu. Tak nenaříkat [smích] a zapracovat.
Existuje jedno jednoduché cvičení na transformaci negativních myšlenek. Pochází z souboru RAM a píše o něm Coelho v knize Poutník - Mágův deník.
Při sebedestruktivní myšlence, si zaryjeme nehet ukazováku do lůžka nehtu na palci [smích] na tak dlouhou dobu, dokud negativní myšlenku nezpracujeme a netransformujeme v pozitivní nebo minimálně neeliminujeme. Ono to docela bolí, časem člověk zjistí že začíná myslet spíš pozitivně než negativně [smích] dlouho jsem bojoval s negativními myšlenkami a nevěděl jak na ně, ale tohle fakt funguje. Počínaje žárlivostí, závistí, agresí, naštvaností, hádavostí, pomlouvačností, čímkoli co může poškodit nás nebo svět kolem nás... tedy nás.
Uznejme že Izrael je dobrý, že jejich politici dokázali jejich vliv roztahat po celém světě [smích] na jednu stranu to jsou borci to se jim musí uznat. Stejně jako Prodavač hůlek řekl v HP harrymu. Voldemort byl velký kouzelník. Dokázal velké věci. Sice strašné ale Velké. Pokud izrael je náš soupeř. Nás lidí. Naši jedinou zbrní je boj na duchovní úrovni nic víc. Jediné jak se z toho lidi mohou dostat je duchovní osvěta a osvícení nic víc. Zlo nejde vypudit zlem. Ale i když budeme bojovat pouze uvnitř nás samotných nezapomínejme mít úctu k soupeři. Bušido nebyl nesmyslný kodex.

202541

15.10.2009 12:51

RE: Ale

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 202541

"Bušido nebyl nesmyslný kodex."

Bušido strukturuje mysl samuraje, tak aby byl zaměřen na smrt a oddanou službu lennímu pánovi. V čem vidíte smysl? [cool]

202545

15.10.2009 15:45

RE: Ale

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 202545

I bušidó se zprofanovalo.
Kodex válečníka. Umět svést dobrý boj. To je celé. Nebo se můžeme obrátit na Umění války. Nebo to nazvat Dobrý život. Dobře odžitý život. A tak dále. Ale všechno má dvě mince.
auto je vozidlo, auto je i zbraň.
nůž je příbor ale také je to zbraň
ekonomika dělá pořádek a organizaci ale i nepořádek a plno otazníků
politika slouží lidem ale i pro zájmy jedince
bušidó kodex naučí ctít morálku a čest ale i fanatickou oběť pánovi, který se tím pojmem ohání.
Když vás okradou můžete nadávat, nebo se radovat že ten život je teď nejistý.
Máme tu vakcíny s čipem. Můžeme svést dobrý boj za lidstvo nebo nadávat a strčit hlavu do písku.
I když házíme vejcema či kamením po politicích je to nezmění, navíc je to utvrdí vtom co dělají, co když jsou přesvědčeni o tom že jednají správně. Nevidím do nich nemůžu je tedy soudit. Jen vidím co ubližuje mě. Tak můžu svést dobrý boj sám s tím co se děje. Paradox je, že boj se vede stejně vždy proti sobě samému.

202555

15.10.2009 21:33

RE: Ale

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 202555

Zkuste udělat ještě další krok - nebojovat sám se sebou (se svými, ehm, špatnostmi), ale ODVRÁTIT SE!!! Lhostejně vypozorovat, zaregistrovat a pak to, co nechci a dokáži vysledovat, uchopím uvědomováním a pozorováním a stejně lhostejně se k tomu otočím zády tím, že se zaměřím na to, co je pro mě žádoucí....
A tak se po jistém čase "boje" (např. to Vámi zmiňované mačkání nehtů) ukazuje účinnější metoda zakotvení ve spokojenosti a práce s vyššími stavy vědomí (za současného a pokud možno stálého uvědomování si celého těla a "celého sebe sama" ). Jaká práce? No, to si musí každý objevit sám...
A proč bojovat "proti" sobě samému? To je nutné "nemít se rád" a bojovat, abych nějak postoupil?
Ale jinak na pohodu - také jsem bojoval, ale odvracení se od nepřaného (zloba, vztek, malátnost, atd. atd. atd.) a RAZANTNÍ ZESILOVÁNÍ PŘANÉHO KVALITATIVNĚ VYŠŠÍHO, HODNOTNĚJŠÍHO ATD. ATD. dejme tomu ROZPOLOŽENÍ se ukazuje jako efektivnější. Pravda, že i to odvracení je nutno správně pochopit, protože jinak se z toho stává zase "boj"...
Pro úplnost, někdy i to odvracení je taková dřina, že se to může nazvat bojem a tak se může nasytit i niterná touha bojovat se sebou samým - jen člověk šikovně ošálí své ego (zaměstná "čerta",aby neotravoval) a odděleně pracuje na těch správných stavech.
Takže stálý úsměv a naučit se "bojovat bez boje" jako ten starý samuraj, když po výzvě od horlivého mladého rváče/bojovníka odrazil od břehu a zdáli prohodil překvapenému bouřlivákovi:"...tohle je umění boje bez boje.." [velký smích]

202584

15.10.2009 13:13

RE: Ale

govind 195.?.?.?

Reakce na 202541

Pod to se podepisuji.
Již se nějakou dobu snažím panu Stworovi podobné myšlenky psát do diskuzí.

Projev emoce, v mém případě totální nasranosti, která probudí ze spánku je potřebný, ale je to jen jeden ze stupínků.
Nenávist pomůže se vymezit, ale pak je již kontraproduktivní ji používat. Ve chvíli kdy je vykrystalizováno, je třeba začít pracovat hlavou, VĚDOMĚ myslet a utvářet svými mylšenkami realitu.
Již jsem také psal odpověď panu hestroyovi, že by se ale tento přístup neměl zaměňovat s pasivitou a nicneděláním.

202547

15.10.2009 23:43

To nedelaji dobre, ze vyhrozuji Britanii a Britum.

Rene Bartosek 68.?.?.?

To na Brity nefunguje, jak si mysli. Pouze je to nastve a vzbudi zajem o to, co jim chce nekdo otlouct o hlavu. Sionisti nemaji pratel na rozhazovani, vubec nevi jak budovat pratelske vztahy. Vsechny nepratele nelze "pocitat mecem". Aspon ne prilis dlouho.

202591

16.10.2009 7:33

Jak může mít tak malý stát takový vliv?

kontra-kastrol 158.?.?.?

Pokud by Palestinci změnili smýšlení, řekli si, že jsou všem nadřazeni a přijali následující cíl: že se rozejdou po širém světě, ale stále budou spolupracovat, že se celou dobu budou soustředit výhradně na získání bohatství a moci, potom by se jim možná po dlouhé době útlaku a vyhánění podařilo získat takový vliv, že by jim ve světě všechno patřilo, o všem by rozhodovali a nikdo by je nekritizoval. [zahanbení]

202607

18.10.2009 4:02

Páni prispievatelia, pán H./Hynek?/ - Linek, to aby sa jeho nick rýmoval :D,

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

ma priviedol na zaujímavú myšlienku. Ako je známe, Chazari sú veľmi dobrí jazykovedci, bez irónie /Roman Jakobson/ a majú radi
slovné "hříčky". Tie mám rád aj ja. Takže Hynek-Linek je celkom podarená vec [chechtot] .
Ale naozaj, písomné prejavy tohto pána jasne odhalili. Je to
nový "sionistinternetwarrior". Chce svoj job vykonávať trocha sofistikovanejšie, ale myslím, že sa mu príliš nedarí. Jeho obhajcovia sú akýsi pomocní členovia. V stredoveku mal takýto bojový útvar názov "lance". On útočí, mysliac si, že inteligentne a "kopijníci" ho podporujú. Bohužiaľ pre pána H.Linka, stačí jeden dobrý úder husitským, plebejským cepom a už sa váľa v prachu. Prepáčte za poetickú licnenciu [velký smích]. Dlho nám tu H.Linek nevydrží a jeho "kopijníci" sa rozpŕchnu, aby sa v diali sformovali nanovo.
Inak ma teší, že propagandistické oddelenie Mossadu konečne začína robiť troška lepšiu informačnú, sionistickú politiku. Dostali nového vedúceho oddelenia a starý, bývalý pán dostal "kopačky"? [chechtot]

202757

18.10.2009 17:29

RE: Páni prispievatelia, pán H./Hynek?/ - Linek, to aby sa jeho nick rýmoval :D,

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 202757

Pochybuju, že dostal kopačky. Spíše se košér přejmenoval, ale stejně jde tady až na tápající vyjímky pořád o stejnou legrační squadru: Vanguard s.r.o. A abych přímo nejmenoval přítele Vanguarda, tak přesnější výraz bude: Voldemort s.r.o...[smích]

A Peace s nimi.

jansmith[smích]

202781

22.10.2009 11:04

------------------------

Uko Ješita 213.?.?.?

http://www.imagerise.com/show.php/536134_U.S.Jewish.jpg.html

202989

Příspěvků: 81

15.10. 05:24 H.Linek  Jedine reseni
15.10. 18:04 berkowitz  RE: Jedine reseni
15.10. 19:19 jansmith1984  RE: Jedine reseni
16.10. 03:41 Prazak  RE: Jedine reseni
16.10. 05:15 vodnik007  RE:nekontrovatelne rasisticke nenavisti.
16.10. 05:22 Rene Bartosek  RE: Jedine reseni
16.10. 06:44 Prazak  RE: Jedine reseni
16.10. 15:44 Rene Bartosek  RE: Jedine reseni
17.10. 02:47 Prazak  RE: Jedine reseni
17.10. 05:58 Rene Bartosek  RE: Jedine reseni
19.10. 19:34 ksiphias  RE: Jedine reseni
19.10. 20:41 Rene Bartosek  RE: Jedine reseni
19.10. 21:34 jansmith1984  RE: Jedine reseni
19.10. 23:11 ksiphias  RE: Jedine reseni
20.10. 01:39 Datel  RE: Jedine reseni
20.10. 04:24 kozoroh  RE: Jedine reseni
20.10. 21:17 Arkan  RE: Jedine reseni
20.10. 22:08  RE: Jedine reseni
21.10. 01:07 Arkan  RE: Kdyby ta výkonná čerpadla byla vyráběna třeba v Zimbabve,
22.10. 15:58 Pavel -Čert- Němec  RE: Jedine reseni
22.10. 22:36 Arkan  RE: Čertíku-Bertíku, ty si vždycky vybereš jednu
22.10. 07:18 Mirda  RE: Jedine reseni
20.10. 22:09 Arkan  RE: Základní rozdíl mezi tzv. spoluprácí židů a nacistů, Arabů a nacistů
20.10. 22:47 Rene Bartosek  RE: Základní rozdíl mezi tzv. spoluprácí židů a nacistů, Arabů a nacistů
17.10. 06:40 Rene Bartosek  RE: Jedine reseni
17.10. 08:23 Prazak  RE: Jedine reseni
17.10. 19:05 Rene Bartosek  RE: Jedine reseni
17.10. 20:02 jansmith1984  RE: Jedine reseni
20.10. 23:16 Arkan  RE: Avigdor Lieberman
21.10. 02:24 Prazak  RE: Avigdor Lieberman
21.10. 12:18 Arkan  RE: Avigdor Lieberman
18.10. 11:45 janko  RE: Jedine reseni
17.10. 01:45 Řehoř  RE: Jedine reseni
17.10. 02:56 steve  RE: Jedine reseni - SNATEK Z LASKY !!
16.10. 08:19 jansmith1984  RE: Jedine reseni
16.10. 07:26 djb  RE: Jedine reseni
16.10. 15:48 Rene Bartosek  RE: Jedine reseni
16.10. 18:14 H.Linek  RE: Jedine reseni
17.10. 06:09 Rene Bartosek  RE: Jedine reseni
17.10. 07:03 H.Linek  RE: Jedine reseni
17.10. 19:12 Rene Bartosek  RE: Jedine reseni
18.10. 08:36 H.Linek  RE: Jedine reseni
18.10. 16:04 Rene Bartosek  RE: Jedine reseni
18.10. 17:13 Rene Bartosek  RE: Jedine reseni
17.10. 08:16 Prazak  RE: Jedine reseni
17.10. 19:18 djb  RE: Jedine reseni
18.10. 00:55 Prazak  RE: Jedine reseni
18.10. 16:13 djb  RE: Jedine reseni
18.10. 16:42 Rene Bartosek  RE: Jedine reseni
18.10. 18:56 Prazak  RE: Jedine reseni
21.10. 14:40 amiourka  RE: Jedine reseni
22.10. 01:42 Prazak  RE: Jedine reseni
17.10. 20:12 Laskavý  Pražák by mohl být trestně postižen za šíření rasistických nenávistných bludů!!!
16.10. 06:40 Satanist  RE: Jedine reseni
16.10. 18:07 Satanist  RE: Jedine reseni
15.10. 18:31 MedaBeda  RE: Jedine reseni
15.10. 23:14 Laskavý  H.Linek má vzláštní poruchu - profesionální papouškování masmédií, vzláště naší ČT!!!
16.10. 21:22 Sam Ting Wong  RE: H.Linek má vzláštní poruchu - profesionální papouškování masmédií, vzláště naší ČT!!!
17.10. 06:14 Rene Bartosek  RE: H.Linek má vzláštní poruchu - profesionální papouškování masmédií, vzláště naší ČT!!!
18.10. 15:36 Arkan  RE: Ve srovnání s tím,
21.10. 14:02 amiourka  RE: Jedine reseni
15.10. 07:14 MedaBeda  :-O
15.10. 09:32 mkadlec  no to mne...
16.10. 22:28 steve  RE: no to mne... A CEMU SE DIVIS ???
15.10. 10:51 Sam Ting Wong  Svět patří Izraeli
15.10. 12:08 MedaBeda  RE: Svět patří Izraeli
15.10. 12:34 HHBB  RE: Svět patří Izraeli
15.10. 12:36 pietroo  RE: Svět patří Izraeli
15.10. 15:00 Sam Ting Wong  RE: Svět patří Izraeli
15.10. 14:47 abc  RE: Svět patří Izraeli
17.10. 02:48 steve  RE: Svět patří Izraeli
15.10. 12:12 elerik  Ale
15.10. 12:51 MedaBeda  RE: Ale
15.10. 15:45 elerik  RE: Ale
15.10. 21:33  RE: Ale
15.10. 13:13 govind  RE: Ale
15.10. 23:43 Rene Bartosek  To nedelaji dobre, ze vyhrozuji Britanii a Britum.
16.10. 07:33 kontra-kastrol  Jak může mít tak malý stát takový vliv?
18.10. 04:02 Gibi z Wilsonova  Páni prispievatelia, pán H./Hynek?/ - Linek, to aby sa jeho nick rýmoval :D,
18.10. 17:29 jansmith1984  RE: Páni prispievatelia, pán H./Hynek?/ - Linek, to aby sa jeho nick rýmoval :D,
22.10. 11:04 Uko Ješita  ------------------------

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 2

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,89 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 992,88 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
197 848,10 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 193