Diskuze k článku

Mám rád svého přihřátého syna

Příspěvků 62

4.7.2002 0:18

Mám rád svého přihřátého syna

Daniel Zyka danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 128.?.?.?

Predpokladam, ze autor clanku vyjadruje svuj nazor na homosexualy v onom pruvodu [Gay Pride Parade], chtejici se urcitym zpusobem zviditelnit, a ne na obecne VSECHNY na celem svete. Ale prilis to tak nezni.
Dan

2673

4.7.2002 0:23

Mám rád svého přihřátého syna

Daniel Zyka danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 128.?.?.?

Pan Stwora pise: "Proto nemá cenu ty lidi odsuzovat. Většinou za to nemohou. Ale odmítám jejich okázalou hrdost na svou úchylku."

Pripomina mi to nalepky na autech a i jinde s textem "Proud to be an American".
Dan

2674

4.7.2002 1:56

Mám rád svého přihřátého syna

zdenek 66.?.?.?

100% souhlas

2675

4.7.2002 3:19

Mám rád svého přihřátého syna

Peter Lizon 151.?.?.?

Tak, a stacilo aj mne... Toleroval som Vase prispevky, pretoze zdanlivo mame podobny nazor na momentalny americky fasizmus a znovu-otvorenie studenej vojny. Ale gay-bashing nebudem tolerovat! Zbohom Zvedavec....

2676

4.7.2002 6:33

RE: Mám rád svého přihřátého syna

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2676

Tak, a stacilo aj mne... Toleroval som Vase prispevky, pretoze
zdanlivo mame podobny nazor na momentalny americky fasizmus a
znovu-otvorenie studenej vojny. Ale gay-bashing nebudem tolerovat!
Zbohom Zvedavec....
No vidis buzerante, na americky fasizmus je OK nadavat to se te netyka ale nadavat na buzeranty? To je strasne, to by ti tvuj milenec neodpustil. Nezapopmen na safe sex... a pokud se v restauraci nesmi kourit, plati to pouze na cigarety.

2689

4.7.2002 12:37

RE: Mám rád svého přihřátého syna

Karel Maly 198.?.?.?

Reakce na 2676

Tak, a stacilo aj mne... Toleroval som Vase prispevky, pretoze
zdanlivo mame podobny nazor na momentalny americky fasizmus a
znovu-otvorenie studenej vojny. Ale gay-bashing nebudem tolerovat!
Zbohom Zvedavec....

Asi jses tez buzerant! ([smích] Jenze se zde ohanis Bohom tak nevim co si mam o Tobe myslet. Podle me by se ludstvo ve svem vztahu k buzikum melo ridit znamym Slovenskym prislovim:
Teplej do pytla a pytel do Dunaja!
Moc pekny clanek napsal Zvedavec a hned ho jdu doporucovat vsem svym (non - teplym) priatelom !!!

2702

4.7.2002 6:16

Mam rad sveho prihrateho syna

Liba 24.?.?.?

Homosexualita neni nemoc. Neni to nic spatneho. Byla tu vzdy a bude nadale, tak jako lide pisici levou rukou.

2687

4.7.2002 6:31

RE: Mam rad sveho prihrateho syna

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2687

Pravda. Vyjádřil jsem se nešikovně. Homosexualita není nemoc, souhlasím. A stojí za zmínku, že existuje i v říši zvířat. Sám jsem viděl homosexuální psy.

Jen bych upozornil, že ten článek není proti homosexualitě, ale proti hnusnému divadlu, který z toho dělají.

2688

4.7.2002 6:51

rad sveho prihrateho syna?

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2688

Pravda. Vyjádřil jsem se nešikovně. Homosexualita není nemoc,
souhlasím. A stojí za zmínku, že existuje i v říši zvířat. Sám jsem
viděl homosexuální psy.


Jen bych upozornil, že ten článek není proti homosexualitě, ale
proti hnusnému divadlu, který z toho dělají.

Divadlo je ovsem delano jen proto aby davy heterosexualu videli ze proti zvracenemu jednani toho moc neudelaji. Pokud pes nevi na koho ma skakat budiz mu odpusteno, pokud clovek netusi, proc je na tomto svete nejspis vyhyne na zaschle semeno na kamaradove zadku. Ano je znamo ze tato zvracenost existuje od praveku, to ovsem neznamena, ze je prospesne spolecnosti. Je naprosto zbytecne byt politicky korektni a specialne ne tam, kde umira velke mnoztvi zdravych inteligetnich lidi na "nemoc" vysinuti.

2690

4.7.2002 12:46

RE: Mam rad sveho prihrateho syna

Karel Maly 198.?.?.?

Reakce na 2688

Jen bych upozornil, že ten článek není proti homosexualitě, ale
proti hnusnému divadlu, který z toho dělají.

Pane Stwora, i kdyz tam prislo na ten jejich pruvod (coz je nesmysl) milion lidi, vetsina tam sla z zvedavosti a meli z toho vylozenou 'prdel' (jako ja). Ja bych tam nesel, jako jsem nikdy nechodil na zvrhle pruuvody (ala prvni maj atd).. I ty kratke zabery na TV News me pohli zluci.
V Kande me uz nic neprekvapi. Ziji zde 33 let a a nejakej ten pruvod buzerantu & buzerantek mi nezkazi naladu. Prijdou jeste horsi veci, verte tomu.
Beznej Kanadskej 'Joe' kterej voli Liberaly si nic jineho nezasluhuje.

2703

8.7.2002 11:23

RE: Mam rad sveho prihrateho syna

Martin Vanek morph (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 2688

No dokud existuji lide tvrdicich ze homosexualita je nemoc a pisici do diskuznich for o fyzicke eliminaci homosexualnich, je videt ze osvetova cinost je treba. Parade asi neni nejlepsi cestou, ale konec koncu i tenhle clanek a reakce jsou jako prefabrikovane. Vypovidaji jako vzdy leda o tom, ze homosexualita je pro radu lidi hnusna neprijatelna uchylna nemoc. Pozitivem muze byt, ze se nenasel zadny navrhovatel separacnich taboru, pokracovani na postizene a nakonec treba premerovani lebky.

2764

4.7.2002 6:54

RE: Mam rad sveho prihrateho syna

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2687

Homosexualita neni nemoc. Neni to nic spatneho. Byla tu vzdy a bude
nadale, tak jako lide pisici levou rukou.

LEVACI NESAHAJI KAMARADUM NA POZADI...........

2691

12.7.2002 14:59

RE: Mam rad sveho prihrateho syna

kubik zivejkubik (zavináč) seznam (tečka) cz 134.?.?.?

Reakce na 2691

Homosexualita neni nemoc. Neni to nic spatneho. Byla tu vzdy a bude
nadale, tak jako lide pisici levou rukou.

LEVACI NESAHAJI KAMARADUM NA POZADI...........

Ale kdyby sahali, tak levou rukou.

2817

4.7.2002 14:38

RE: Mam rad sveho prihrateho syna

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2687

Homosexualita neni nemoc. Neni to nic spatneho. Byla tu vzdy a bude
nadale, tak jako lide pisici levou rukou.
To nejspis nikdo nepopira,ale je neco shnileho v te nasi zapadni demokracii.A pokryteckeho.V zemi,kde ani male dite nemuze byt na plazi nahate,mohou pobihat napul nahati dospelaci a "byt hrdi" na svoje sexualni zamereni.Doba,kdy se homosexualove museli skryvat je uz,doufam, davno pryc(az na vyjimky),ale upadnout do opacneho extremu se mi jevi jako prehnane,je to asi otazka osobniho vkusu,a mne se cely ten cirkus zda ,jako znacne nevkusny.Ted by meli podobnou akci usporadat heterosexualove a mesti radni si mohou mnout ruciccky,kolik dolaru takova akce prinese do mestske pokladny.V Montealu si to uz spocitali a neni to zanedbatelna suma.
Pokladam se za "slusnaka",ale neda mi to,abych necitovala jeden napis na prazske zdi(po 11.zari lonskeho roku)"Svet se posral".Je to typicky ceske svejkovani,ale kolik je v nem pravdy.

2706

6.7.2002 22:36

RE: Mam rad sveho prihrateho syna

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2706

Homosexualita neni nemoc. Neni to nic spatneho. Byla tu vzdy a bude
nadale, tak jako lide pisici levou rukou.
To nejspis nikdo nepopira,ale je neco shnileho v te nasi zapadni
demokracii.A pokryteckeho.V zemi,kde ani male dite nemuze byt na plazi
nahate,mohou pobihat napul nahati dospelaci a "byt hrdi" na svoje
sexualni zamereni.Doba,kdy se homosexualove museli skryvat je
uz,doufam, davno pryc(az na vyjimky),ale upadnout do opacneho extremu
se mi jevi jako prehnane,je to asi otazka osobniho vkusu,a mne se cely
ten cirkus zda ,jako znacne nevkusny.Ted by meli podobnou akci
usporadat heterosexualove a mesti radni si mohou mnout ruciccky,kolik
dolaru takova akce prinese do mestske pokladny.V Montealu si to uz
spocitali a neni to zanedbatelna suma.

Pokladam se za "slusnaka",ale neda mi to,abych necitovala jeden napis
na prazske zdi(po 11.zari lonskeho roku)"Svet se posral".Je to typicky
ceske svejkovani,ale kolik je v nem pravdy.
Aja lepe se to snad vyjadrit neda.. dik !!!

2734

6.7.2002 23:59

RE: Mam rad sveho prihrateho syna

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2734

Homosexualita neni nemoc. Neni to nic spatneho. Byla tu vzdy a bude
nadale, tak jako lide pisici levou rukou.
To nejspis nikdo nepopira,ale je neco shnileho v te nasi zapadni
demokracii.A pokryteckeho.V zemi,kde ani male dite nemuze byt na plazi


nahate,mohou pobihat napul nahati dospelaci a "byt hrdi" na svoje
sexualni zamereni.Doba,kdy se homosexualove museli skryvat je
uz,doufam, davno pryc(az na vyjimky),ale upadnout do opacneho extremu


se mi jevi jako prehnane,je to asi otazka osobniho vkusu,a mne se cely


ten cirkus zda ,jako znacne nevkusny.Ted by meli podobnou akci
usporadat heterosexualove a mesti radni si mohou mnout ruciccky,kolik


dolaru takova akce prinese do mestske pokladny.V Montealu si to uz
spocitali a neni to zanedbatelna suma.

Pokladam se za "slusnaka",ale neda mi to,abych necitovala jeden napis


na prazske zdi(po 11.zari lonskeho roku)"Svet se posral".Je to typicky


ceske svejkovani,ale kolik je v nem pravdy.
Aja lepe se to snad vyjadrit neda.. dik !!!


Neni zac,Cancechu.

2735

14.7.2002 20:26

RE: Mam rad sveho prihrateho syna

Lena 213.?.?.?

Reakce na 2706

Homosexualita neni nemoc. Neni to nic spatneho. Byla tu vzdy a bude
nadale, tak jako lide pisici levou rukou.
To nejspis nikdo nepopira,ale je neco shnileho v te nasi zapadni
demokracii.A pokryteckeho.V zemi,kde ani male dite nemuze byt na plazi
nahate,mohou pobihat napul nahati dospelaci a "byt hrdi" na svoje
sexualni zamereni.Doba,kdy se homosexualove museli skryvat je
uz,doufam, davno pryc(az na vyjimky),ale upadnout do opacneho extremu
se mi jevi jako prehnane,je to asi otazka osobniho vkusu,a mne se cely
ten cirkus zda ,jako znacne nevkusny.Ted by meli podobnou akci
usporadat heterosexualove a mesti radni si mohou mnout ruciccky,kolik
dolaru takova akce prinese do mestske pokladny.V Montealu si to uz
spocitali a neni to zanedbatelna suma.

Pokladam se za "slusnaka",ale neda mi to,abych necitovala jeden napis
na prazske zdi(po 11.zari lonskeho roku)"Svet se posral".Je to typicky
ceske svejkovani,ale kolik je v nem pravdy.
Mas pravdu, Ajo.

2839

10.7.2002 16:48

Možná ne nemoc, ale ne normální

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 2687

Homosexualita neni nemoc. Neni to nic spatneho. Byla tu vzdy a bude
nadale, tak jako lide pisici levou rukou.

Zajimavy napad prirovnat levoruke k "nancy-boys", Ale prislo by vam normalni ukazovaqt kazdemu na potkani svou levou ruku a vykrikovat jsem levak a kdo je vic? Asi by to vsem prislo smesne. Zato odhalit se tak rikajic "natvrdo" se zda byt normalni, pokud jsem teplej.

Stale nevim, o co vlastne ma jit, jak me podobne exhibice maji naucit zit s "jinymi stejnymi" v atmosfere sounalezitosti a vzajemneho porozumeni.

Tohle jsem dneska napsal do Britskych listu:
Myslím, že se tu pouštíme do největšího sociálního experimentu v dějinách s velmi nejistým výsledkem. Proti němu jsou komunisté s nuceným usazováním kočovných osob, mzdovou nivelizací a dalšími socialistickými výdobytky žabaři. Gayové, feťáci, propuštění vrazi, výchova dítěte k "osobnosti" ...

Na zaver jednu "incorrect":
Sv. Petr prijima do nebe homosexuala. Vse mu ukazuje, když v tom mu upadne tužka. Ohne se pro ni, cehoz vsak gay vyuzije a sv. Petr mu rika" "tak to ne, tohle tady netrpime, jeste jednou a pudes do pekla."
Za chvili ale upusti pravitko a situace se opakuje. Gay je standopede poslan do pekla.
Za tydej jede Petr do pekla na inspekci. Co nevidi: pod kotly vyhasnuto, certi posedavaji netecne kolem, prace stoji. "Co to ma znamenat?" pta se.
Certi odpovi: " no ty vole zkus se ohnout pro polinko."

2804

18.9.2002 21:01

RE: Mam rad sveho prihrateho syna

Martin Stehlík martin (tečka) stehlik (zavináč) barevnylist (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 2687

Jaká je definice nemoci? Není zde někdo doktor - mohl by to napsant nebo uvést odkaz. Potom by mělo stačit uvést informace, které o homosexualitě doposud máme a něměl by být problém zjisti, zda je to (homosexualita), či není nemoc.

A pokud to nemoc je - co má být? A to samé obráceně.

4019

4.7.2002 7:01

Mám rád svého přihřátého syna

vi 199.?.?.?

Pred nejakym casem byl poprve tento vulgarni"majales" i v Israeli.
Ma nekdo zdani zda tato "vulgarita" se uz provozuje i v Cesku?
Jenze vidim chybu v hetero kteri chodi "ocumovat" i s detmi!
Tisk i TV venuji hodne pozornosti.
Podotykam ze nemam osobne nic proti gay a lesbi......jen od nich ocekavam to, co od vsech slusnych lidi.
A neverim ze se to obrati proti nim drive nebo pozdeji.
Stanou se protezovanou skupinou jako Zidi a budeme mluvit a psat o dalsim ANTI-.....


2692

4.7.2002 7:55

Mám rád svého přihřátého syna

Hunter siska (zavináč) allianz (tečka) sk 212.?.?.?

Suhlasim s clankom,tiez mi to tak pripada, som zvedavy kedy zacnu sprievody s transparentani "I love pissing", pripadne "I am proud to be necrofil". Ale to uz snad je len hyperbola. Nech ma ktokolvek aku chce uchylku, ale nech s nou neotravuje ostatnych "normalnych". Mne takisto nevadi, ked je niekto homo - mam par takych znamych, ale ked ma niekto chyti na zachode za zadok, stane sa z heterosexuala agresivny heterosexual. Argumentovat tym ze za to nemoze, ze je takisto normalny, len je na chlapov je blbost - ja takisto nechodim a neobchytkavam zeny len preto ze som hetero.

2694

8.7.2002 11:06

RE: Mám rád svého přihřátého syna

Martin Vanek morph (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 2694

Uz vas za nej nekdy chytil? Maylim, ze ne. Ani neznam nikoho, komu by se to stalo. Jen tady na zakladne neexistujiciho prikladu, lec pro vsechny na poslech odporneho, ventilujete sve militantni postoje.

2763

8.7.2002 14:12

RE: Mám rád svého přihřátého syna

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2763

Uz vas za nej nekdy chytil? Maylim, ze ne. Ani neznam nikoho, komu by
se to stalo. Jen tady na zakladne neexistujiciho prikladu, lec pro
vsechny na poslech odporneho, ventilujete sve militantni postoje.
Mne tedy jo. V detstvi!!!

2765

14.7.2002 20:32

RE: Mám rád svého přihřátého syna

Lena 213.?.?.?

Reakce na 2763

Uz vas za nej nekdy chytil? Maylim, ze ne. Ani neznam nikoho, komu by
se to stalo. Jen tady na zakladne neexistujiciho prikladu, lec pro
vsechny na poslech odporneho, ventilujete sve militantni postoje.

Vam se to nikdy nestalo ? Mne tedy take ne, (bude to asi tim, ze jsem zena[smích])
ale mam hned nekolik kamaradu, kterym se to stalo.

2840

17.7.2002 10:38

RE: Mám rád svého přihřátého syna

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 2763

Uz vas za nej nekdy chytil? Maylim, ze ne. Ani neznam nikoho, komu by
se to stalo. Jen tady na zakladne neexistujiciho prikladu, lec pro
vsechny na poslech odporneho, ventilujete sve militantni postoje.

Az budete pekne mladej kluk a pujdete treba sam v Praze na hlavnim nadrazi, tak se Vam to velmi snadno stane. Neni to nic prijemneho a chapu, ze muze nekdo po podobnych zazitcich homosexuali nenavidet. Kdysi jsem slysel z ust jednoho homosexuala, ze o tom, ze je clovek homo se nedozvite, kdyz to sam nechce, pouze buzeranti vas obtezuji svou uchylkou. Je to jako u "normalnich" lidi. Rada chlapu se take nedokaze ovladat a obtezuje zeny. Stejne natury jsou i mezi homosexuali.

2861

4.7.2002 8:02

Mám rád svého přihřátého syna

Karel Vitásek 147.?.?.?

Pane Stworo, možná je ve hře ještě jeden zájem. Homosexuálové jsou především věrní poddaní a jejich odchylka od "normálu" věrchnušku nijak neohrožuje. Jsou tím pádem výborným materiálem propagandy vůdců "svobodné" společnosti. Podivujeme se nad podporou, kterou akce typu Gay Pride Parade od vrchnosti dostávají. Ale oni ji to bohatě splácejí - "podporujeme menšiny, které v okolním nesvobodném světě ponižují, trestají ..." - panečku, to je argument. Proti takovému nepostavíte nic. Pokuste se uspořádat průvod pýchy pedofilů, zoofilů a nekrofilů.
Tím zmateným odstavcem chci říci, že na vině (dle mého nechutné) šou nejsou ani tak homosexuálové, jako spíše ti, kterým žene vodu na mlýn propagandy a do jejich pračky na mozky.

2695

8.7.2002 5:16

RE: Mám rád svého přihřátého syna

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2695

. Pokuste se uspořádat průvod pýchy pedofilů, zoofilů a nekrofilů.

Tím zmateným odstavcem chci říci, že na vině (dle mého nechutné) šou
nejsou ani tak homosexuálové, jako spíše ti, kterým žene vodu na mlýn
propagandy a do jejich pračky na mozky.
Naprosty souhlas, pridavam ti "punce"!
Stefan

2757

4.7.2002 8:52

Mám rád svého přihřátého syna

Pavel 147.?.?.?

Já beru Gay Pride jako happening.
LEVACI NESAHAJI KAMARADUM NA POZADI... - jak kteří, homosexuální leváci sahají svým partnerům na pozadí, pár takových znám [smích]

2696

4.7.2002 9:32

Mám rád svého přihřátého syna

Corpse j (tečka) danyi (zavináč) centrum (tečka) cz 193.?.?.?

Ja proti nikomu nic nemam, ale jakmile mi sahne cizi chlapek na zadek rozbiju mu drzku. Myslim ze za tuhle "sou" si muzeme sami, cim to je ? dobou, stavem spolecnosti...je mi z toho docela na bliti. Naprosto souhlasim s autorem clanku. Homosexualita neni nemoc. Ale aby zooofil sel v pruvodu na na peru mel narazenou slepici to by se mi taky nelibylo [smích]. Mozna je to komunitou, kdyby sme vic mi hetero drzeli pohromade [smích]). Nevim ale clanek fakt dobrej...Jen tak dal...

2697

4.7.2002 9:57

Nemám přihřátého syna

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge-software (tečka) sk 195.?.?.?

"...Za to si mohou sami. Domnívám se, že ve svých pocitech nejsem sám."

Nejste.

2698

4.7.2002 10:42

Neda mi to

Ma 195.?.?.?

Neda mi to, abych k tomu neco nenapsal. Zvedavce vnimam jako zdroj bojujici za pravo svobodneho jednani a proti stupidite. Ted je to ale nejak jinak a ani jedna z reakci se nad tim nepozastavuje. Rad bych zduraznil, ze jsem heterosexual a nemam ani zadne blizsi informace o popisovanych pruvodech. Nevim, zda ucastnici pri pruvodu delaji neco, cim by mimoradne vyvadeli z miry jakkoli orientovane prihlizejici. Predpokladam, ze na ulicich spolu nesoulozi a ani nerozdavaji letaky s hesly "budte jako my". Mozna je to happening za to, že po letech skryvani byli prijati mezi normalni. Rekl bych, ze homosexualita neni nemoc (nemuzte se ji nakazit, neda se vylecit). Nevim, jestli je to spravne prirovnani, ale pred radou let byl kazdy cerny "negrem". A i oni v tech dobach (a pozdejsich) manifestovali za sve zrovnopravneni. Rekl bych, ze je i velky spolecensky rozdil mezi homosexualitou a napr. zminovanou zoofilií. Podstatné je zde asi to, ze u homo- vztahu jsou spolu oba subjekty o vlastni vuli, kdezto u zoo- a jinych tomu tak asi neni [smích].
To, ze ten dedula vystoupil s transparentem, se mi zda docela super. Mozna v dobach, kdy jeho syn byl v Argentine perzekuovany, citil potrebu, ze by se s tim neco melo delat. Znam hodne lidi, kteri v ruznych situacich rikaji "s tim by mel nekdo neco udelat". Jen oni se k tomu nemaji, protoze by se to take treba mohlo obratit proti nim. A takove nemam rad zase ja.

2699

4.7.2002 23:05

RE: Neda mi to

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2699

Neda mi to, abych k tomu neco nenapsal. Zvedavce vnimam jako zdroj
bojujici za pravo svobodneho jednani a proti stupidite. Ted je to ale
nejak jinak a ani jedna z reakci se nad tim nepozastavuje.

Nejdriv s vami budu trochu nesouhlasit. Nejsem si jisty, ze Zvedavec existuje zejmena "jako zdroj bojujici za pravo svobodneho jednani". Daleko presnejsi charakteristikou jsou vlastni slova jeho vydavatele na strance http://zvedavec.org/uvtext.htm:

"... mohu si dovolit psat tak, "jak mi zobak narost", a o vecech, o kterych jini nepisi, ale vzdy tak, jak to citim. A protoze povazuji nerad zvany Political Correctness (politicky korektni mysleni) za spolecensky nebezpecny, rozhodl jsem se psat bez servitku a veci nazyvat pravym jmenem."

A protoze vydavatel Zvedavce povazuje homosexualni pruvody prave za projev politicke korektnosti, tak je kritizuje.

A dal s vami budu naopak souhlasit. Zminujete-li totiz v souvislosti se Zvedavcem kritiku stupidity, tak tou by v danem pripade asi byla snaha nutit homosexuala k heterosexualnimu zivotu - a ze samotneho clanku a z mnoha zdejsich prispevku jsou takove naznaky nanestesti pomerne zretelne citit (napr. "homosexualita je nemoc" - jakkoliv jsou treba nasledne zmirneny). Myslim si, ze presne takova netolerance muze vest homosexualy k chovani, jakeho jsme svedky - snaha zviditelnovat svoji odlisnost, sdruzovat se navzajem, provokovat apod.

Otazkou pritom je, ceho se boji ti, kdo homosexualy odsuzuji (a ted nemam na mysli nejaky pruvod). Spolecny zivot homosexualu prece z principu nepovede k jejich narustu (nebudou mit spolu deti a jejich homosexualita se nebude predavat na dalsi generace; pocet deti zijicich v homosexualnich domacnostech asi taky nebude moc velky). Homosexualu tedy bude vzdy tolik, kolik se jich "neplanovane" narodi heterosexualnim parum. A jestlize (docasna?) homosexualita asi muze byt dusledkem zivota ve specialnich podminkach (vezeni apod.), nemyslim si, ze by samotna informace o homosexualite vedla heterosexualy ke zmene jejich zamereni...

2718

4.7.2002 10:48

Mám rád svého přihřátého syna

D davor (zavináč) pobox (tečka) sk 24.?.?.?

Ja to "pride" chapem v tom zmysle, ze sa clovek nehanbi za to ze je gay. Sam predsa hovorite, ze za to nemozu. Ma sa snad napriklad moja kamaratka hambit za to ze ma hrb (kvoli scolioze)? Ma si ho schovavat. Ma snad chodit plavat len v noci? Ucel akcie chapem v zmysle "my sa nehanbime ze to aky sme". Ak sa niekomu nepaci dana akcia nemusi tam chodit. Tak ako ked sa niekomu nepaci zvedavec tak na jeho stranky nepride.
Sledujem zvedavca uz dlho a musim povedat, ze vyrazne upada. S mnohymi nazormi vyrazne nesuhlasim. Kritika politiky USA presla do cohosi co hrozi paranoiou, clanky o zidoch zacinaju mat silny nadych nenavisti (ja sam som kritikom politiky Izraela) a konci to vyhostenim Mikina, pritom je tu vela ludi s ovela vulgarnejsim slovnikom, maju vsak stastie, ze suhlasia s vami. Tak trochu mi pripominate tolko kritizovane americke media. Davno ste stratil objektivitu a podriadil ste vsetko svojej "krizovej vyprave".
Zvedavec stratil pre mna informacnu hodnotu a tak sa s nim lucim.

2700

4.7.2002 13:35

To autor

mm 194.?.?.?

Major sa preklada ako starosta nie ako major. Major znamena v cestine a slovencine nieco ine.

2704

4.7.2002 16:04

RE: To autor

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2704

Díky za upozornění. Já na to vždycky zapomenu. [smích]

2709

4.7.2002 18:15

RE: To autor

karel maly 192.?.?.?

Reakce na 2704

Major sa preklada ako starosta nie ako major. Major znamena v cestine
a slovencine nieco ine.

To kazdej vi, co tim 'majorem' autor myslel!
Vzdy me takovihle storalove dovedou namichnout. K podstate clanku se to nevyjadri, ale kritizovat pravopis atd, na to jsou dobri!
Bezte se schovat mudrci!

2711

4.7.2002 22:11

Re: Karel Maly

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2711

To kazdej vi, co tim 'majorem' autor myslel!

To urcite kazdej nevi. Ne kazdy umi anglicky, protoze ne kazdy mel prilezitost zit v Kanade 33 let jako vy.

Vzdy me takovihle storalove dovedou namichnout. K podstate clanku se
to nevyjadri, ale kritizovat pravopis atd, na to jsou dobri!

Vam nejak zvlast vadi, kdyz ctenari upozorni na chyby v clanku? A opravdu si myslite, ze nekdo musi nejprve napsat par vet "k tematu" a pak teprve ma pravo navrhnout opravu chyby? Nebo chyby nebudeme opravovat vubec?

2717

8.7.2002 17:18

RE: To autor

mm 194.?.?.?

Reakce na 2711

To kazdej vi, co tim 'majorem' autor myslel!
Vzdy me takovihle storalove dovedou namichnout. K podstate clanku se
to nevyjadri, ale kritizovat pravopis atd, na to jsou dobri!

Bezte se schovat mudrci!

Na forach (ale aj v zivote) sa zacinaju vyskytovat ludia ktori dokazu pouzit v jedinej vete slova z dvoch alebo aj viacej jazykov. A gramatiku z dalsieho. Niekedy su povazovani len za exhibicionistov, ktori sa chcu "vytiahnut" kolko jazykov vedia. Vacsinou vsak ide o ludi, ktorym sa naozaj v mozgu rychlejsie objavuju slova z ineho jazyka. Uz totiz v inom jazyku myslia. Az potial je vsetko ok.

Problem nastava, ked sa s tym nic nerobi. Clovek ma potom problemy s komunikaciou vobec. Prijemca totiz moze cudzie slovo pochopit v inom jazyku a je problem. A clovek sa musi zacat kontrolovat, pouzivat slova, ktore mu nepridu na um hned, teda je pomalsi, jeho image ide rapidne dolu (to je ten blbec, ktory sa nevie vyjadrit a tak divne a pomaly rozprava...)

Jedinym riesenim je striktne oddelovat jazyky. Inac ma clovek problemy v OBOCH jazykoch (ak nie, casom urcite). Vlastna skusenost.

A mal som pocit, ze autor sa nachadza na zaciatku tej horsej alternativy. Gayovia su autorovi ukradnuti, na svojom prejave by vsak mal byt zainteresovany. Mozno.

2766

10.7.2002 2:48

RE: To autor

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2766

To kazdej vi, co tim 'majorem' autor myslel!
Vzdy me takovihle storalove dovedou namichnout. K podstate clanku se
to nevyjadri, ale kritizovat pravopis atd, na to jsou dobri!

Bezte se schovat mudrci!

Na forach (ale aj v zivote) sa zacinaju vyskytovat ludia ktori dokazu
pouzit v jedinej vete slova z dvoch alebo aj viacej jazykov. A
gramatiku z dalsieho. Niekedy su povazovani len za exhibicionistov,
ktori sa chcu "vytiahnut" kolko jazykov vedia. Vacsinou vsak ide o
ludi, ktorym sa naozaj v mozgu rychlejsie objavuju slova z ineho
jazyka. Uz totiz v inom jazyku myslia. Az potial je vsetko ok.


Problem nastava, ked sa s tym nic nerobi. Clovek ma potom problemy s
komunikaciou vobec. Prijemca totiz moze cudzie slovo pochopit v inom
jazyku a je problem. A clovek sa musi zacat kontrolovat, pouzivat
slova, ktore mu nepridu na um hned, teda je pomalsi, jeho image ide
rapidne dolu (to je ten blbec, ktory sa nevie vyjadrit a tak divne a
pomaly rozprava...)


Jedinym riesenim je striktne oddelovat jazyky. Inac ma clovek problemy
v OBOCH jazykoch (ak nie, casom urcite). Vlastna skusenost.


A mal som pocit, ze autor sa nachadza na zaciatku tej horsej
alternativy. Gayovia su autorovi ukradnuti, na svojom prejave by vsak
mal byt zainteresovany. Mozno.

Chlapi koho zajima, ze jsou nekde chyby, pisete snad do N. Y. Times, Boze, to je stale tam mas chybu," nauc se gramatiku, nemluv sproste, bez zpet do skoly, atd., vzdyt uz to je trapne, kurva!!!!!!!
Stefan

2795

4.7.2002 14:52

Mám rád svého přihřátého syna

Jiri Valtr 209.?.?.?

Muj styl je dostat se vzdy co nejblize k jadru veci. V tomto pripade si rikam: Aby existence teto planety nebyla pouhou teorii, musi mit krome zakladnich faktoru, jako je slunce, kyslik a dalsich elementu i "vyrobnu" zivota, tedy muze a zenu. To znamena, ze muz a zena, jejich vzajemna naklonnost a pritazlivost, tedy i sexualita, je zakladni nutnosti, potrebou, je NORMALNI. Vsechno ostatni, co v teto zalezitosti vybocuje, je UCHYLNE, NENORMALNI. Homosexualitu tedy radim mezi UCHYLKU, NENORMALNOST. Je jen otazkou, jestli a jak dalece je poruchou organizmu, cili nemoci, a kdy zacina byt zvrhlosti. Nemoc by se mela tolerovat, zvrhlost potirat. Myslim si, ze verejna propagace, jako je zorganizovani pruvodu v podobe, jak popsal autor, je uz zvrhlosti. K takove zvrhlosti muze dochazet jenom proto, ze to zakon umoznuje. A ten zakon jsme si v podstate utvorili my, clovicci dole, protoze jsme si nevynutili u nasich zastupcu, aby takto nehlasovali.
Obhajovat homosexualitu tim, ze existovala uz v davnych dobach, proc by tedy nemela existovat nyni, neni argument. Jestli kuprikladu ve starem Rime byla rozsirena tak, ze i dnes se o tom jako o vyjimecnosti hovori, svedci jen o zvrhlosti te doby, coz vlastne prispelo k zaniku te doby.
Jsem ve veku, kdy ve vlastnim zajmu musim podstupovat ruzne zdravotni testy, a otaznik nad homosexualy se tim ve mne zvetsuje. Nevim, jakou slast mohou mit homosexualove. Ja se vzdycky po ruznych dotecich otresu. Mozna je mezi zdravotnim zasahem a homosexualitou rozdil, ale jedna zalezitost je jaksi nemenna: Zadnice je predurcena pro urcity ukon a tim tudiz i zrizena tak, ze na jine vnejsi ukony je alergicka, a zrovna tak bych mohl popisovat dal. To treba az na pozadani. Nechci vyvolat zdani, ze uz jsem senilni, trebaze dedkem uz jsem.

2707

10.7.2002 6:14

RE: Mám rád svého přihřátého syna

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2707

Muj styl je dostat se vzdy co nejblize k jadru veci.
Ne, nemyslim si ,ba prave naopak, je to moc obsirne, nez to doctu, tak uz nevim o cem je rec. Zkratit, zlehcit a zjednodusit, hlavne tedy!!!!!!!
To jsem se naucil zde v te Americe, "simplicity that's the key to the success",
nevim, mam-li vse gramaticky o.k., toz mne prominte, treba vy Brnaci, pokud to ctete!
Stefan, madarsky cigan, zvany Pista

2797

4.7.2002 15:13

Mám rád svého přihřátého syna

Jeremy Dormouse 146.?.?.?

Ja to "pride" chapem v tom zmysle, ze sa clovek nehanbi za to ze je gay. Sam predsa hovorite, ze za to nemozu. Ma sa snad napriklad moja kamaratka hambit za to ze ma hrb (kvoli scolioze)? Ma si ho schovavat. Ma snad chodit plavat len v noci? Ucel akcie chapem v zmysle "my sa nehanbime ze to aky sme". Ak sa niekomu nepaci dana akcia nemusi tam chodit. Tak ako ked sa niekomu nepaci zvedavec tak na jeho stranky nepride.
Sledujem zvedavca uz dlho a musim povedat, ze vyrazne upada. S mnohymi nazormi vyrazne nesuhlasim. Kritika politiky USA presla do cohosi co hrozi paranoiou, clanky o zidoch zacinaju mat silny nadych nenavisti (ja sam som kritikom politiky Izraela) a konci to vyhostenim Mikina, pritom je tu vela ludi s ovela vulgarnejsim slovnikom, maju vsak stastie, ze suhlasia s vami. Tak trochu mi pripominate tolko kritizovane americke media. Davno ste stratil objektivitu a podriadil ste vsetko svojej "krizovej vyprave".
Zvedavec stratil pre mna informacnu hodnotu a tak sa s nim lucim.

Souhlasim s timto prispevkem...

.. a citarovi dakujem, za nazor pekne napisany sladkou slovencinou [smích]

2708

4.7.2002 18:48

Mám rád svého přihřátého syna

Josef Trauč e (tečka) jandova (zavináč) 12.?.?.?

Výborně, Vladimíre-
ale proč nenazývat věci pravým jménem? Proč "gay"? To je přece úpodle slovníku
veselý člověk - proč tedy nepoužívat obecné klasifikace a mluvit o homosexuálech?
Někteří čtenáři Zvědavce- jako kupř Dormhouse či Liba opětně nepochopili (nebo nechtěli pochopit?) smysl článku; ten není totiž v odsouzení této nám nechutné
deviace (nebo tělesných odchylek jiných), ale v tom, že buseranti jsou přijímáni a vystupují jako
politická skupina
a v tom je jejich nebezpečí. Politici totiž pro své zvolení či prosazení
jakéhokoli zájmu,který může být (a well velice často bývá) v příkrém rozporu
s obecným zájmem, slíbí homosexuálům splnit jejich požadavky, čímž dosáhnou
potřebnou většinu hlasů. Kolem r.1985 v San Františském buserantském časopise
psal jejich mluvčí doslova, že "... za pár let nám politici budou líbat zadky,
jen aby dostali naše hlasy."
Čili, jak je ve vašem článku: Milí homosexuálové-nám nevadí váš nám nepochopitelný způsob, jak docílit příjemných pocitů - ale nevystavujte svou
odchylku na veřejnosti a bavte se za staženými záclonami. A hlavně: jednejte
ve stylu: já jsem buserant biologicky-nikoli politicky!
Já = pisatel po rozvaze vidím v homosexualitě prst boží, kdy milý hospodin,
vida jak se naše planeta katastrofálně přelidňuje seslal na zemi buseranty,
aby se tento proces alespoň trochu zpomalil.
P.Trauč

2713

9.7.2002 14:39

To P.Trauč

mm 194.?.?.?

Reakce na 2713

deviace (nebo tělesných odchylek jiných), ale v tom, že buseranti jsou
přijímáni a vystupují jako

politická skupina
a v tom je jejich nebezpečí.

Inymi slovami, kazda skupina, ktora sa politicky organizuje je ok, ale ked pouziva ako rozlisovacie znamenie homosexualitu je to,... fuj?

Ak sa politicky budu organizovat napr. blondaci (no, povedzme, ze to budu mat tazke [smích] ) bude to uz ok?

Alebo inac, v com je nebezpecie politicky organizovanej skupiny? Co uz patri do: nasi demokracii si rozvracet nedame! (?)


Politici totiž pro své zvolení či
prosazení
jakéhokoli zájmu,který může být (a well velice často bývá) v příkrém
rozporu
s obecným zájmem, slíbí homosexuálům splnit jejich požadavky, čímž
dosáhnou
potřebnou většinu hlasů.


Od toho snad politici su! Pocuvat artikulovane zaujmy a podla nich konat.

Obecny zajem. Je to na dlhu debatu, ale mozte mi napisat vasu definiciu "obecneho zajmu"? Ak budete aspon voci sebe dosledny, zistite, ze nieco take neexistuje. Pomocka: popiste ako sa zistuje "obecny zajem".

2780

4.7.2002 19:39

Mám rád svého přihřátého syna

Mirek 207.?.?.?

uz se tesim az nekdo vymysli "zoofil parade".
Jsem proti utlacovani homosexualu, ale propagace by mela byt zakazana.

2714

4.7.2002 20:45

RE: Mám rád svého přihřátého syna

karel maly 192.?.?.?

Reakce na 2714

uz se tesim az nekdo vymysli "zoofil parade".
Jsem proti utlacovani homosexualu, ale propagace by mela byt zakazana.

Pockejme si na pruvody a oslavy pedophilu. To jsou tez lide kteri za to nemohou. V Kanade je dokonce po uplynuti tretiny trestu (za to ze znasilnili deti) pousti zpet mezi verejnost...
Behem dalsich dvaceti let pedophilove budou uznavani jako homosexualove.

2716

5.7.2002 4:43

Mám rád svého přihřátého syna

Jirina Kokesova jirinakokes (zavináč) netscape (tečka) net 128.?.?.?

Na Psu se dnes objevil clanek, v nemz se homosexualni obcan pozastavuje nad tim,
ze vitezna CSSD nehodla podporovat registrovane parnerstvi homosexualu, tak
jak to slibovala v predvolebni kampani. Zajimave cteni, jde o teplouse nikoliv
ve "zvrhle" Kanade nebo USA, ale v Ceske Republice.
Nikdo se tady nezminil o existenci lesbicek. V bance, kde jeste obcas pracuji,
jich bylo nekolik. Musim se priznat, ze kdyz mne jedna holka sdelila, ze je
lesbicka, tak jsem z toho mela malem sok, asi takovy, jako kdyz mne najednou
ujede auto na zledovatele silnici a ja se nezadrzitelne ritim do protismeru.
Podotykam, ze ta holka se mne nesnazila "vojizdet", oni to nejakym zpusobem
vyciti, jestli ma clovek podobne sklony. Ja jsem se tenkrat nezmohla na nic
lepsiho nez se ji zeptat, jak to ty lesbicky vlastne delaji? Musim podtknout,
ze uz jsem byla v pozehnanem veku 48 let! Kupodivu jsem timto dotazem vyloudila
rumenec na tvari lesbicke divky, zamumlala neco o ruznych pomuckach a o par dni
pozdeji mne prinesla nejake knihy, normalni (a dost spatne napsanou) beletrii
ze zivota lesbicek. Nad temi knihami se mne malem zvedal zaludek, ale s dotycnou
divkou jsme dodnes kamaradky. Usoudila jsem, ze mne do toho nic neni, s kym
se vyspi, ja se s ni vyspat nehodlam. Krome toho neni obdarena slepicim mozkem
jako mnoho jinych "normalnich" holek a da se s ni docela rozumne mluvit i o necem
jinem krome drbani o svych bliznich.
Precetla jsem si dosavadni komentare a hodnotim nektere z nich:
Aja: "Svet se posral!" coby reakce k 11. zari. Velice vystizne a strucne!
Ma: Deda mel odvahu verejne se priznat k homosexualnimu synovi. Ruku na srdce,
kdo by mel odvahu se verejne priznat treba k impotenci? No ale proc by to delal?
Jirka: Ceho se vlastne ti, co odcuzuji homosexualy, boji? Ze jsou jini a odlisni?
Bylo mne receno, ze mesto Prowincetown na spicce Cape Codu v Massachussetts je
rajem teplousu a lesbicek. Moc jsem tomu neverila, ale kdyz jsem se tam se svoji
tehdy 10-tiletou dcerou vypravila, tak jsem nestacila zirat. Zenske se libaly
objimaly na lodi, ktera nas vezla k velrybam; dva chlapi se muchlovali vedle nas
na dece na plazi. Bylo to dost nechutne, "normalni" lide se takhle nechovaji na
verejnosti. Dcera si nastesti niceho nevsimla, zajimalo ji hlavne more, k nemuz
se dostaneme tak maximalne jednou za 5 let.
Pred nekolika lety se v mistnich volbach pokouseli uzakonit zvlastni ochranu
pro homosexualy a lesbicky. Neproslo to. Kdyz chteji mit stejna prava jako
ostatni, proc by meli mit zvlastni ochranu, kterou nikdo jiny nema?
Takze abych to shrnula. Proti teplousum a lesbickam nic nemam, pokud mne nechaji
na pokoji a svoji naklonnost si projevuji v soukromi.

2719

5.7.2002 9:53

Rasa

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge-software (tečka) sk 195.?.?.?

No pozor na to, po novom su uz buzeranti samostatna (a ako inac - utlacana) rasa! [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

http://www.blisty.cz/txt.php?id=10933&iid=1074

2720

5.7.2002 10:01

Mám rád svého přihřátého syna

Georg ulfi (zavináč) volny (tečka) cz 212.?.?.?

Homosexualita skutečně asi není nemoc, ale určitě je to úchylka. Normální to není, jelikož slovo normální se odvozuje od nadřazeného slova NORMA. Norma pro život na zemi je heterosexualita a její vyzdvihování jako pozitiva je věcný příspěvek k oslavě evoluce na Zemi.
V ložnicích ať si skutečně dělá každý co chce, ale to je vše tečka. Když homosexuálové chtějí, aby byly tolerováni, tak proč provokují a každýmu strkaj ty svoje psychoanální degenerativní móresy pod nos? Společnost je bude tolerovat jen když si to budou nechávat na doma. Není šance to změnit, protože dát sa symbol homosexualitu je jako říct, ať si lidstvo klidně vymře.
PS: Toleruju je, ale jak po mě nějakej hodí vokem, tak si zopakuju dovednosti sebeobrany.

2721

7.7.2002 13:59

Mám rád svého přihřátého syna

Antiteplej 198.?.?.?

To mate jako pripad slavne 'affirmative action' zakon v USA. Ten dava prednost viditelnym minoritam v pristupu k zamestnani, zapisum na universitu atd. atd.
Cerni v USA dokonce byli prednostne najimani do policejnich sboru, hasicskych atd. Dokonce rozumni cernosi (a tech je malo) uznavaji nyni ze ta slavna affirmative action je nestastnou reverse discrimination belochu.
Na universitach maji dokonce kvoty kolik cernych a jinych barevnych v pomeru k bilym musi prijimaci komise prijmout.
V CSSR tohle tez meli. Deti komunistu meli snadnejsi pristup k vyssimu vzdelani.
Jedine co platilo na teplouse, bylo AIDS.
AIDS zdecimovalo jejich rady a jeste zdecimuje. Aids si nevybira, padl ji 'umelec' jako Liberace, Rock Hudson, drzi se jeste Elton John, Navratilova a pekna rada jinejch zvrhlejch. Byt homosexualem anebo Lesbickou neprospiva vzhledu postizenych. Jen se podivejte na Navratilovou.
V posledni dobe jim otrnulo a vraci se zpet k unsafe sexualnim praktikam. Prohlasuji, ze uz maji ...'dost toho safe sexu' a chteji si znovu 'uzivat'. Aids na ne vyrazilo v jednom siku znovu.

2744

7.7.2002 18:17

RE: Mám rád svého přihřátého syna

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2744

To mate jako pripad slavne 'affirmative action' zakon v USA. Ten dava
prednost viditelnym minoritam v pristupu k zamestnani, zapisum na
universitu atd. atd.

Cerni v USA dokonce byli prednostne najimani do policejnich sboru,
hasicskych atd. Dokonce rozumni cernosi (a tech je malo) uznavaji nyni
ze ta slavna affirmative action je nestastnou reverse discrimination
belochu.

Na universitach maji dokonce kvoty kolik cernych a jinych barevnych v
pomeru k bilym musi prijimaci komise prijmout.

V CSSR tohle tez meli. Deti komunistu meli snadnejsi pristup k vyssimu
vzdelani.

Jedine co platilo na teplouse, bylo AIDS.
AIDS zdecimovalo jejich rady a jeste zdecimuje. Aids si nevybira, padl
ji 'umelec' jako Liberace, Rock Hudson, drzi se jeste Elton John,
Navratilova a pekna rada jinejch zvrhlejch. Byt homosexualem anebo
Lesbickou neprospiva vzhledu postizenych. Jen se podivejte na
Navratilovou.

V posledni dobe jim otrnulo a vraci se zpet k unsafe sexualnim
praktikam. Prohlasuji, ze uz maji ...'dost toho safe sexu' a chteji si
znovu 'uzivat'. Aids na ne vyrazilo v jednom siku znovu.

Jste nejnom Antiteplej,ale jste i zlej!!!!



2747

7.7.2002 21:39

RE: Mám rád svého přihřátého syna

antiblbej 128.?.?.?

Reakce na 2744


"Jedine co platilo na teplouse, bylo AIDS.AIDS zdecimovalo jejich rady a jeste zdecimuje. Aids si nevybira, padl ji 'umelec' jako Liberace, Rock Hudson, drzi se jeste Elton John, Navratilova a pekna rada jinejch zvrhlejch. Byt homosexualem anebo Lesbickou neprospiva vzhledu postizenych. Jen se podivejte na Navratilovou. V posledni dobe jim otrnulo a vraci se zpet k unsafe sexualnim
praktikam. Prohlasuji, ze uz maji ...'dost toho safe sexu' a chteji si znovu 'uzivat'. Aids na ne vyrazilo v jednom siku znovu."

Toto je skutecne slaboduchy komentar.
Antiblbej

2751

7.7.2002 20:16

Mám rád svého přihřátého syna

Petr(Montreal) 207.?.?.?

Pane Stwora plne s vami souhlasim.odhad je asi na 5% takto orientovanych lidi.nechapu proc by se jim melo ustupovat a zvyhodnovat( tolerovat ano pokud neobtezuji).V CR jsme take tolerovali blbe komunisty a abychom se jich zbavili tak se davali stale na vysi posty (viz Jakes a dalsi).Ptam se speje svet k zaniku?Vyvoj stoupa po geometricke krivce ,kde je vrchol? a pak asi prudku pad dolu?!

2750

8.7.2002 3:44

Mám rád svého přihřátého syna

Marg 206.?.?.?

Zajimavy a rozumny clanek. Ja mam stejny nazor. My v Cechach jsme homosexualni lidi tolerovali, znam jich nekolik a nikdy mi
nevadili a myslim, ze to byla jejich vec, s kym se v soukromi stykali. Homosexualita je genova uchylka , jako spousta jinych uchylek
za ktere clovek nemuze. Nevybrali si to.Takto postizeni lide se s tim musi naucit zit, jako se lide nauci zit s paralyzou apod.
Ovsem, pokud se to zacne dostavat do extremu, jako smer kterym se to dava na americkem kontinente, pak to vyvola misto pozitivnich
reakci velice negativni reakce i od lidi, kteri jsou nesmirne tolerantni. I ja, osoba velice tolerantni zacinam byt na ty ruzne rvouny alergicka
a to se tyka nejenom homosexualnich lidi, ale i nasich cernych aj. spoluobcanu, kteri chteji jen prava a zadne povinnosti. Nejde o to, ze
jak si nekteri lide mysli, ze se tito lide konecne zacnou prestat stydet za svou sexualitu, ale o to, ze chteji prava, prava, prava a prava.
Ovsem o povinnostech se vetsinou nemluvi. Kanadska a americka spolecnost je tak blazniva, ze se nedivim, ze se normalni lide uzaviraji do sebe
a ani nectou tisk a neposlouchaji radio ci TV, ktere jsou plne techto politicky korektnich nesmyslu, takze ke konci dne uz jen clovek zuri
nad tim bordelem. Kazdy rve, kazdy chce nejake pravo na neco.
Homosexualove meli vzdy stejna prava, jako vsichni ostatni (samozrejme krome snatku a moznosti vychovat deti), ted chteji privilegia, stejne jako cernosi a jine skupiny.
Musim vsak uznat, ze to tady v Americe meli tezsi, protoze vetsina kostelu kazala proti nim a poukazovala na to, ze je to jejich volba a ne uchylka.
Takze americka spolecnost nacichla timto dogmatem je odsuzuje daleko vice, nez evropske spolecnosti.
Presto by meli zachovavat dustojnost a drzet svou sexualitu v soukromi.Slysela jsem v TV nekolik rozumnych homosexualu, kteri tyto
blaznive a provokativni akce odsuzuji a maji stejny nazor, jako my.

2754

8.7.2002 6:12

Mám rád svého přihřátého syna

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Zajimave citaty! Svet se uz dlouho v "kravskou prdel" obraci a nekde se uz i obratil. Ze je nekdo buzerant, lepe receno, proti prirode obraceny clovek, mi nevadi. Vadi mi ta zkurvena propaganda teplousstvi a jak nekdo poznamenava, je uz to vlastne politicka sila! Povolene snatky, adopce deti, verejne uznavani buzerantu v TV, filmove role a vubec ta "hrdost" se najednou hlasit k sexualni deviaci, ktera zde vlastne v US deviaci neni, je to sexualni smer, cili volba!
Cekam jen, kdy se zacnou verejne "miliskovat" i na public TV, kdyz je to tak
"normalni" a bezne v USA! Donedavna je vsichni odsuzovali a kdyz ne, tak se od nich distancovali. Dnes tedy opatrne!, aby vas nekdo nesoudil za sexualni diskriminaci, tak jako za urazku barvy pleti.
Nekdo se tam zminuje o "cernosich", pozor to uz je zde hanlive, dnes se rika africti americani!
Vzpominam z historie na slaves, negrous, coloured, brothers, blacks/browns a finalne african-american!!!! Jsem zvedav, co vymysli dalsiho!!!
Je moderni nadavat si nigger, pouze vsak jen african-americans mezi sebou, kdyz to pouzijes ty jako bily proti AA, tak jsi "dead"!
Mezi euro-americans se muze nadavat wigger, (coz znaci bily nigger)to jsou ti curaci, co se jim chteji podobat!
Vy tam v Kanade, v zemi kultivovane, tak velike zkusenosti nemate, otroctni tam nebylo tak rozsireno!
Zaverem bych chtel dodat, ze tim co pisi, NEMAM zast vuci teplousum ani vuci AA,
dokonce mam i z jejich rad dost pratel!
Stefan

2758

10.7.2002 17:04

Možná ne nemoc, ale ne normální

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Zapomel jsem se podepsat, coz mne mrzi. Tak aspon doplnim, co jsem napsal. Psychologicky je razena homosexualita mezi psychopatie (dnes strukturalni poruchy osobnosti), tedy odchylky nezpusobujici poruchu funkci organismu, majici vsak nekdy zhoubne nasledky. Nektere jsou vicemene neskodne (posedlost uklizenim, prilisna zaliba ve vlastnim vzhledu...), jine mohou byt nebezpecne jinym i osobe same (zaliba ve zvrhlych sexualnich praktikach, obsedantni paranoia). Skodlivost homosexuality posudte sami.

2805

12.7.2002 16:50

Mám rád svého přihřátého syna

karel maly 192.?.?.?

Dnesni CNN pise o nehoraznem rozhodnuti slavneho detskeho programu v USA (Sesame Street), uvest ve svych shows a new puppet. Bude to HIV positivni figurka. Ze bychom tohle navrhli i pro Ceskeho Hurvinka, Kasparka atd?
Podle tohoto rozhodnuti je videt ze hrozba nakazeni ohromne spousty lidi vidi i vlady a produceri takovych nevinnych poradu jako je Sesame Street.
Zeby se objevil nejakej novej, super HIV/AIDS virus a chteji o nem ucit male predskolaky? Kdo jeste se zde bude zastavat teplejch? Kam to spejeme vubec? Ctete podrobnosti na dnesnich CNN zpravach.

2818

12.7.2002 17:20

Mám rád svého přihřátého syna

karel maly 192.?.?.?

Web adresa CNN clanku o Sesame Street zasahnuti do boje proti AIDS:
http://www.cnn.com/2002/SHOWBIZ/TV/07/12/sesame.street.reut/index.html

2819

7.8.2002 20:10

Mám rád svého přihřátého syna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

soustati do prdele musi byt asi rozkos zvlaste mateli posrane kolena

3252

7.8.2002 20:30

RE: Mám rád svého přihřátého syna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 3252

soustati do prdele musi byt asi rozkos zvlaste mateli posrane kolena
Ba ba ba

3255

28.8.2002 0:27

Clovicku, clovicku

Helping One 62.?.?.?

Nedokážu v sobě překonat odpor, bojím se, že bych se neovládl. Kdyby se stalo, že můj syn by byl homosexuálem a já na to přišel, pochopitelně by mě to mrzelo. Ale jak bych mohl být hrdý na svou úchylku? Je to totéž jako bych nesl transparent vykřikující, že jsem hrdý na svou neschopnost, hloupost, na svůj hrb nebo na to, že jsem trpaslík či alkoholik. Homosexualita je nemoc. Dříve jsem proti homosexuálům nic neměl.

Clovicku, clovicku. Tyhle prohlaseni ukazuji, ze mate problem. Nemaji ho homosexualove, mate ho Vy - problem jmenem NETOLERANCE, a take tmarstvi, ignorance, nepochopeni, snad dokonce fanatismus.

Ohledne te hrdosti - oni maji na co byt hrdi - na to ze dokazou otevrene a bez komplexu vyjadit sami sebe, svoji sexualitu (ktera je uplne stejne normalni jako Vase nebo moje, srovnavat to s uchylkou, vadou nebo nemoci, to je skutecna IGNORANCE).

A pochopil jste spravne, krome te hrdosti demonstruji jeste jednu vec: vubec je nezajima, zda proti nim neco mate nebo zda k nim a jejich zpusobu zivota mate dokonce odpor. Jsou to svobodni a nezavisli lide, kteri maji pravo zit tak jak chteji a demonstrovat jakykoliv svuj postoj prave tak jako kdokoliv jiny.

No nic, nevadi, stejne jste odsouzen zit tak dlouho, dokud to nepochopite.

Kdyz tak obcas sleduju miru tolerance nekterych svych bliznich, nekdy si rikam ze je skoda, ze nejsem gay.

3640

24.3.2004 7:16

Mám rád svého přihřátého syna

ovin 195.?.?.?

Pisateli, jako vetsine "neuchylnych" stale nedochazi, ze zde nejde o intimnosti loznic.

26970

Příspěvků: 62

04.07. 00:18 Daniel Zyka  Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 00:23 Daniel Zyka  Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 01:56 zdenek  Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 03:19 Peter Lizon  Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 06:33 CANCZECH  RE: Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 12:37 Karel Maly  RE: Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 06:16 Liba  Mam rad sveho prihrateho syna
04.07. 06:31 Vladimír Stwora  RE: Mam rad sveho prihrateho syna
04.07. 06:51 CANCZECH   rad sveho prihrateho syna?
04.07. 12:46 Karel Maly  RE: Mam rad sveho prihrateho syna
08.07. 11:23 Martin Vanek  RE: Mam rad sveho prihrateho syna
04.07. 06:54 CANCZECH  RE: Mam rad sveho prihrateho syna
12.07. 14:59 kubik  RE: Mam rad sveho prihrateho syna
04.07. 14:38 Aja  RE: Mam rad sveho prihrateho syna
06.07. 22:36 CANCZECH  RE: Mam rad sveho prihrateho syna
06.07. 23:59 Aja  RE: Mam rad sveho prihrateho syna
14.07. 20:26 Lena  RE: Mam rad sveho prihrateho syna
10.07. 16:48  Možná ne nemoc, ale ne normální
18.09. 21:01 Martin Stehlík  RE: Mam rad sveho prihrateho syna
04.07. 07:01 vi  Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 07:55 Hunter  Mám rád svého přihřátého syna
08.07. 11:06 Martin Vanek  RE: Mám rád svého přihřátého syna
08.07. 14:12 Jiri Valtr  RE: Mám rád svého přihřátého syna
14.07. 20:32 Lena  RE: Mám rád svého přihřátého syna
17.07. 10:38 Ludek  RE: Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 08:02 Karel Vitásek  Mám rád svého přihřátého syna
08.07. 05:16 stefan  RE: Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 08:52 Pavel  Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 09:32 Corpse  Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 09:57 Michal Varga  Nemám přihřátého syna
04.07. 10:42 Ma  Neda mi to
04.07. 23:05 Jirka  RE: Neda mi to
04.07. 10:48 D  Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 13:35 mm  To autor
04.07. 16:04 Vladimír Stwora  RE: To autor
04.07. 18:15 karel maly  RE: To autor
04.07. 22:11 Jirka  Re: Karel Maly
08.07. 17:18 mm  RE: To autor
10.07. 02:48 stefan  RE: To autor
04.07. 14:52 Jiri Valtr  Mám rád svého přihřátého syna
10.07. 06:14 stefan  RE: Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 15:13 Jeremy Dormouse  Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 18:48 Josef Trauč  Mám rád svého přihřátého syna
09.07. 14:39 mm  To P.Trauč
04.07. 19:39 Mirek  Mám rád svého přihřátého syna
04.07. 20:45 karel maly  RE: Mám rád svého přihřátého syna
05.07. 04:43 Jirina Kokesova  Mám rád svého přihřátého syna
05.07. 09:53 Michal Varga  Rasa
05.07. 10:01 Georg  Mám rád svého přihřátého syna
07.07. 13:59 Antiteplej  Mám rád svého přihřátého syna
07.07. 18:17 Aja  RE: Mám rád svého přihřátého syna
07.07. 21:39 antiblbej  RE: Mám rád svého přihřátého syna
07.07. 20:16 Petr(Montreal)  Mám rád svého přihřátého syna
08.07. 03:44 Marg  Mám rád svého přihřátého syna
08.07. 06:12 stefan  Mám rád svého přihřátého syna
10.07. 17:04 Vasek  Možná ne nemoc, ale ne normální
12.07. 16:50 karel maly  Mám rád svého přihřátého syna
12.07. 17:20 karel maly  Mám rád svého přihřátého syna
07.08. 20:10  Mám rád svého přihřátého syna
07.08. 20:30  RE: Mám rád svého přihřátého syna
28.08. 00:27 Helping One  Clovicku, clovicku
24.03. 07:16 ovin  Mám rád svého přihřátého syna

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 103 čtenářů částkou 14 202 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Česká firma umí zpracovat plasty na palivo25.01.20 08:11 Česká republika 4

Lauren Southern v australské no-go zóně23.01.20 20:13 Austrálie 4

Varuješ před mamografem? Na policii s tebou!23.01.20 17:41 Česká republika 1

Vánoční nákupy migrantů v Bruselu23.01.20 17:31 Nizozemsko 2

Politruk Kartous bude kádrovat ředitele škol22.01.20 22:58 Česká republika 4

Glyfosat v medu22.01.20 20:27 Německo 1

Raketový úder Íránu přerušil ovládání amerických dronů v Iráku21.01.20 21:50 Írán 4

Co nabízí Tesco v Británii21.01.20 21:15 Británie 10

Po brexitu je třeba mít větší obavy o osud EU než Velké Británie 21.01.20 14:56 Evropská unie 1

Vladimír Putin odtajnil archivy SSSR o Mnichovské zradě21.01.20 09:52 Rusko 9

Večer rebelů v Řeporyjích20.01.20 21:58 Česká republika 1

Zemřel Jaroslav Kubera, politik, který nikomu nevadil20.01.20 16:36 Česká republika 2

Události v Říši18.01.20 23:17 Evropská unie 3

Praha 3 má nové logo. "Umělec" se chechtá a poplatníci pláčou18.01.20 11:13 Česká republika 13

Jakl dostal pokutu 1000 Kč za to, že byl napaden, znát trest druhého útočníka nesmí18.01.20 10:59 Česká republika 3

Cena dobíjení elektromobilů letí závratně vzhůru17.01.20 22:54 Evropská unie 4

Brexit prý bude Brity stát tolik, co jejich členství za 47 let, tvrdí eurohujeři v iDěs16.01.20 21:50 Británie 6

Neuvěřitelné: Čtyři soutěže královny krásy -- všechny vítězky barevné16.01.20 18:07 USA 5

Další krok k likvidaci národních států: žádné vlaječky poslanců16.01.20 16:28 Evropská unie 2

Vyvadil podal trestní oznámení na Novotného14.01.20 22:31 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,83 Kč
Euro
25,17 Kč
Libra
29,85 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
15,59 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
20,89 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 883,45 Kč
1 unce stříbra
413,62 Kč
Bitcoin
190 426,58 Kč

Poslední aktualizace: 25.1.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 472